​De ce a castigat Ciolos micul razboi cu Gadea si Antena 3

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 7 decembrie 2016, 13:33 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Am ramas stupefiat, marti dupa-amiza, vazand declaratiile facute de premierul Dacian Ciolos la dezbaterea organizata de Grupul pentru Dialog Social. Nu ca n-ar fi fost corecte pe fond, ci pentru ca reprezentau o inabilitate politica, o eroare tactica. Din dorinta de a da satisfactie unui grup de intelectuali ocupati cu puritatea morala, Ciolos le-a explicat ca merge la Antena 3 la fel cum cobora in mocirla pentru a-si face meseria de agronom. Or, asa ceva nu se face. Ai acceptat invitatia, mergi si gata. Nu-ti injuri gazda, oricum ar fi ea, inainte de a-i trece pragul. N-ai decat sa te justifici dupa, dar nu castigi nimic ca politician ostilizand din start interlocutorul.  

M-am asteptat, prin urmare, la ce-i mai rau. Eram convins ca Antena 3 va anula invitatia si-l vor executa in absenta. Linsajele organizate fara a lasa victimei posibilitatea de a se apara sunt, totusi, specialitatea casei. M-am mirat apoi ca Ciolos s-a dus la o confruntare din care exista un risc major sa iasa foarte prost, sa compromita ultimele sanse de a mobiliza cumva publicul. Daca Gadea s-ar fi limitat sa-i bata obrazul pentru impolitete si s-ar fi concentrat apoi sa-i exploateze erorile de guvernare, gafele tactice comise in campanie, nu l-as fi vazut prea bine.

Dintr-un orgoliu de capra raioasa cu coada pe sus, Gadea si-a scapat insa prada printre degete, a pierdut un meci pe care-l putea castiga destul de usor. A supralicitat statutul de victima inocenta, desi oricine poate demonstra lejer cum Antena 3 minte si manipuleaza informatia in mod grosolan. Stau dovada numeroasele procese pierdute in justitie de jurnalistii postului. Spre surprinderea multora, Ciolos a avut nebanuitul curaj sa vina cu propriile exemple de minciuni si manipulari, prezentandu-le la camera in timp ce-si privea inamicul in ochi. Acest gest l-a transformat pe Ciolos intr-un mic erou in ochii celor care se asteptau la o reactie anemica in fata unui asalt previzibil.

Apoi, Gadea a exagerat cu acuzatia ca, numind Antena 3 mocirla, a jignit toti telespectatorii postului - un exemplu in sine de manipulare si rea credinta. Apoi, mocrila s-a revarsat in valuri, vorba unui amic de pe FB, haznaua a refulat. Tot ce a urmat, interventia lui Adrian Ursu si jignirile incalificabile aduse dupa emisiune de Mircea Badea, au confirmat ca Antena 3 reprezinta ceva mai mult decat mocirla presei romanesti. Este esenta mizeriei, minciunii si manipularii. Puroi concentrat. Dacian Ciolos a castigat micul razboi pentru ca Gadea si Antena 3 s-au incapatanat sa iasa ei din propria mocirla, negand evidentele, in loc sa-si scufunde adversarul cat mai adanc in balta unei guvernari cam statute.

In rest, Ciolos n-a sclipit prin replici memorabile, dar in mod clar s-a remarcat prin calmul si rabdarea cu care a infruntat valurile de jigniri si provocari. Agresivitatea gratuita, intrebarile tendentioase, dorinta de a-si lichida adversarul prin orice mijloace au pus si mai mult in valoare politetea, onestitatea si bunul simt ale premierului. Gadea si Antena 3 au mai pierdut confruntari de fiecare data cand au jucat incorect si au avut de-a face cu interlocutori suficient de inteligenti pentru a se apara de loviturile sub centura cu argumente corecte.  

S-a intamplat cu MRU in 2012 si cu Antonescu in 2014, experiente de pe urma carora a ramas cu sechele. Cand Gadea i-a spus la un moment dat lui Ciolos ca “vindeti ieftin”, nu era deloc o replica originala. Cu aceasta expresie l-a demolat Crin Antonescu tot intr-o emisiune electorala in urma cu doi ani, reprosandu-i ca se foloseste de bolile unor oameni pentru a lansa atacuri politice.

In timp, Antena 3 a dezvoltat un fel de complex de inferioritate al ticalosului constient de propria nemernicie, pe care incearca sa-l camufleze prost. Cu cat coboara mai jos, cu cat ororile comise sunt mai mari, cu atat creste dorinta lor de a-si lustrui blazonul cu premii cumparate, prin campanii umanitare sforaitoare si alte trucuri menite de a mai sterge petele de mocirla, de a mai atenua cumva mirosul de hazna.

Ca observatie generala, Antena 3 are putere doar asupra politicienilor santajabili, vulnerabili sau de proasta factura, populisti, fara substanta si respect fata de reguli elementare. In rest, vedem cum adevarul este mereu mai puternic decat minciuna, corectitudinea invinge smecheria iar bunul simt bate reaua credinta.

Nu mi-a placut cand am remarcat din nou la Dacian Ciolos dorinta irezistibila de a capitula in orice conditii, de a evita conflictul si a pastra bune relatii cu toata lumea.  Cum sa spui “eu respect mocirla”, cu justificarea putin aiuritoare ca mocirla contine nutrienti, adica viata, iar tu, politician generos, respecti orice forma de viata. Cam nefericita demonstratie, parca as fi preferat sa-si asume pana la capat lipsa de respect fata de mocirla.

In fine, mai trebuie notat ca episodul “Ciolos coborat in mocirla”, nascut dintr-o greseala, nicidecum premeditat, functioneaza ca turnesol pe finalul unei campanii anoste. Nu va schimba probabil mare lucru  in dinamica votului, e prea tarziu pentru asta, dar ne aminteste din nou ca alegerile sunt despre emotie si ca evitarea confruntarii frontale cu adeversarii politici sau din media a insemnat o mare eroare din partea PNL si USR de pe urma careia singurul castigator va fi PSD. Publicul nu se poate mobiliza altfel decat verificandu-si liderii in luptele clasice de campanie, unde politicienii au ocazia sa-si puna in valoare calitatile si pot genera emulatia necesara pentru a trezi din somn armatele de alegatori.


Citeste mai multe despre   






















​VIDEO MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii HotNews.ro

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care a avut loc luni dimineata.
  • Intalnirea s-a incheiat. Urmareste VIDEO in articol

107175 vizualizari

  • -137 (159 voturi)    
    Da,Ciolos s-a comportat lamentabil in (Miercuri, 7 decembrie 2016, 13:55)

    xrogo [utilizator]

    incercarea de a se pune bine si cu GDS-stii cei ce sug la ugerul bugetului si cu antenistii,daca tot i-a injurat pe antenisti,minima politete era sa nu mai mearga la post,acolo incercand sa dreaga busuiocul ca de fapt n- a zis ce-a auzit toata lumea!
    • +62 (80 voturi)    
      nu, mai vitsel! (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:51)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Ori nu ai priceput, ori te faci ca nu ai priceput.

      Ciolos nu a incercat sa dreaga busuiocul. Pentru cei carora nu le era clar de la bun inceput a subliniat ca apelativul 'mocirla' se referea la postul TV in sine si nu la cei care il urmaresc.
      • +36 (42 voturi)    
        stie dar (Miercuri, 7 decembrie 2016, 17:39)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        e ordin pe unitate : "trageti cu tot harmamentul din dotare ca daca nu ne alegem pe 11 decembrie, nu mai pupati o rubla indiferent cate postari aveti".
        • -9 (11 voturi)    
          Atat sa castigi tu de-acum inainte cate (Joi, 8 decembrie 2016, 8:21)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          ruble,lei euro iau eu la fiecare postare,ce zici,te prinzi?
          • +5 (7 voturi)    
            daca (Joi, 8 decembrie 2016, 10:29)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            asa o fi, ca prea zici cu foc, inseamna ca esti ori orb ori pros.
            iar cu prostii nu ma pun ca trebuie sa ma cobor la nivelul lor si acolo iau bataie, ca au experienta.
            • -2 (4 voturi)    
              Mda... (Joi, 8 decembrie 2016, 14:10)

              Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              In general hotii striga hotii, rusii striga rusii, comunistii striga comunistii si, evident, prostii striga prostii.
              • +1 (1 vot)    
                hahaha trollica esti de-a dreptul ridicol (Joi, 8 decembrie 2016, 18:16)

                stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

                adica voi sunteti americani, de-aia strigati americanii? :)))
      • -22 (36 voturi)    
        Aiurea (Miercuri, 7 decembrie 2016, 18:30)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        Mocirla e reprezentata de audienta A3 in aceeasi masura ca realizatorii aia care se scalda in ea zi de zi. Unii fara ceilalti n-ar exista.

        Ciolos a incercat sa dreaga busuiocul e un eufemism pt lasitatea de care a dat dovada in fata lui Gadea. Si-a cerut scuze de vreo 4 ori pt ca-si doreste publicul ala. Ciolos respecta mocirla.

        Stia foarte bine ce face A3 de zece ani de zile in Romania, si s-a dus acolo cu mana intinsa imediat dupa ce-a fost investit pt a le castiga bunavointa. Nici acum in ultimul ceas n-a dovedit coloana vertebrala, a asistat la imaginilea alea in care se ridicau singuri in slavi fara nicio greata.
        • +11 (17 voturi)    
          Observatia ta privitoare la faptul ca audienta (Miercuri, 7 decembrie 2016, 19:39)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          Latrinei 3 e o componenta a mocirlei in care se scalda postul TV, si in lipsa careia el nu ar exista, este corecta si nu vad de ce ar trebui sa ne ferim de ea, de teama stupida de a nu fi acuzati -potrivit cliseului corect politic - ca nu avem voie sa generalizam in lipsa dovezilor.
          • -1 (1 vot)    
            din aceelasi motiv pentru care nu condamnam (Joi, 8 decembrie 2016, 18:19)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            fumatorii pentru afacerile companiilor de tutun.
            Audienta A3 sunt oameni redusi, ce si-au gasit sprijinul psihologic in mocirla respectiva.
            • +3 (3 voturi)    
              Nu (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:13)

              man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

              N-ai de ce sa condamni nici comapaniile de tutun, iar fumatorii sunt cei care creeaza cererea. Nimic condamnabil pana aici.
              Audienta fidela A3 creeaza cererea, ea reprezinta mocirla in care se scalda relaizatorii aia de emisiuni. Sa-i vezi cand mai ies pe la "plimbare" in jurul Palalatului Cotroceni. Nici macar Ciolo nu respecta mocirla aia.

              Ciolos a vrut sa castige bunavointa celor de la A3, stiind foarte bine cat au minitit pana atunci. In asta si consta puterea lor asupra politicienilor. Nu i-a iesit si-a scapat si comentariul ala din neatentie. In loc sa-si asume implicatiile a facut pasi inapoi si si-a cerut scuze de vreo patru ori...
      • -14 (18 voturi)    
        postamananca..... (Miercuri, 7 decembrie 2016, 19:01)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        Nu domnule Europiu,nici unde in interviu nu a subliniat ca apelativul 'mocirla' se referea la postul TV A3.De ce mintiti?A,ca se gandea la asta este altceva,dar trebue sa sti ca posta mananca c......t.Prin urmare fi cinstit si corect ca tara-i pliina de mitomani.
        • +8 (12 voturi)    
          ca iute folosest verbul "a minti" :) (Miercuri, 7 decembrie 2016, 21:00)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui tepes

          Mai urmaresti si alt post de televiziune? Sau platesti 60 lei/luna cablul pentru un singur post?

          Mai cunosti alte 10 verbe in limba romana?
    • +45 (49 voturi)    
      Poate ca Ciolos asta a dorit (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:44)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Sa si ostilizeze gazda, efectul fiind radicalizarea si mobilizarea propriilor simpatizanti.

      Eu am urmarit emisiunea si a avut efectul scontat asupra mea.
      • +38 (44 voturi)    
        Exact (Miercuri, 7 decembrie 2016, 17:46)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        Omul e prea calculat ca sa reactioneze la cald, fara sa judece.

        Oastea parea destul de imprastiata si neconvinsa ca batalia poate sa fie castigata. Ma refer la perechea PNL-USR.

        Ciolos a facut gestul luptatorului aparent dement care iese din randuri si merge singur peste adversari. El chiar avea nevoie ca Gadea si compania sa fie incinsi la maxim, avantaj pentru el, care pare o persoana extrem de calculat, cu mult sange rece. Eu unul nu ma asteptam de la el, omul chiar pare sa fie bun de politician.

        Evident ca nu a convins publciul fidel al Antenei 3, care e de neconvins. El doar a mobilizat oastea din spate: "vedeti, bai, ca se poate? Vedeti ca pot sa fie batuti? Vedeti ca aveti unul care intra la bataia si poate sa va conduca?"

        Multi se leaga de cati oameni au vazut emisiunea, neglijand altceva: cati oameni au auzit despre emisiune, cati au vazut inregistrari dupa aia, cati au comentat pe facebook. Si sunt mult, mult mai multi (eu printre ei) care stiu ca Ciolos a spalat pe jos cu Gadea si ca grupul Antena 3 a turbat dupa aia, intelegand cum au fost folositi. Caci asta a facut Ciolos cu ei, I-a folosit cu sange rece. Pe banii lor, vorba lui Badea!

        So, Ciolos a aratat ca poate sa mobilizeze oastea inaintea bataliei cu PSD-ul. Poate ca e prea tarziu sau prea putin. Dar era absolut necesar sa o faca.

        O sa vedem duminica care e rezultatul.
        • +11 (15 voturi)    
          Drumul catre victorie (Miercuri, 7 decembrie 2016, 23:57)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          Modul in care dl Ciolos a castigat "micul razboi cu Gadea si Antena 3" sugereaza indicii despre cum ar putea castiga si marele razboi cu PSD si ALDE.

          Platformele acestor partide sunt fum si praf in ochii alegatorilor. Daca zgariem putin cu lama logicii si ratiunii suprafata poleita a promisiunilor lor electorale, iese rapid la iveala un suvoi fetid de minciuni si mistificari. Ce valoare pot avea declaratiile de campanie ale PSD, atata vreme cat nimeni nu poate uita dezastrul pe care guvernarile Ponta, Nastase sau Vacaroiu l-au reprezentat pentru tara?

          "Gadea si Antena 3 s-au incapatanat sa iasa ei din propria mocirla, negand evidentele" - spune dl Tapalaga.
          Poate ca aici exista o lectie de invatat. PSD nu a rezistat niciodata la testul cu turnesolul adevarului. Scoateti-i pe pesedisti din tiparul lozincilor si sloganurilor, puneti-le intrebari incomode si ii veti vedea cum dau din colt in colt si se contrazic singuri !

          Sunt sigur ca tabara PNL-USR are sanse reale de victorie, daca si numai daca printr-o campanie curajoasa va reusi sa isi mobilizeze simpatizantii in saptamana decisiva. Iar aseara, dl Dacian Ciolos a demonstrat ca aceasta mobilizare este perfect posibila.
          • +5 (5 voturi)    
            As vrea si io, da' nu cred (Joi, 8 decembrie 2016, 10:58)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            Din nefericire, exista prea multi oameni in tara asta care nu-s in stare sa judece logic. De exemplu oameni care se bucura ca PSD vrea sa mareasca pensii, lefuri de bugetari sau ajutoare sociale, da' nu se gandeste ca din cauza unui guvern PSD mai pleaca o portie dintre cei care chiar produc banii din tara, si PSD n-o sa aibe din ce le plati pensiile si ajutoarele sociale. Astora oricat ai incerca sa le demonstrezi ca programele PSD si ALDE sunt praf in ochi, ca ceea ce naste din pisica soareci mananca, tot ce reusesti sa obtii e sa fii catalogat de sorosist.

            Oricum, chiar si un 15% USR in parlament va fi o diferenta enorma. Unu la mana, parlamentarii USR nu vor trage chiulu', cum trag aia de la PSD sau ALDE sau PNL, asa ca votul lor va conta pe ansamblu mai mult. Doi la mana ca vor putea macar sa aibe initiative legislative care daca celelalte partide le vor refuza sau taragana reclama pentru USR pe parcursul urmatorilor patru ani va fi gratuita. Trei la mana, chiar daca nu-s multi, ba chiar is foarte putini, dintre parlamentarii de la celelalte partide mai is poate cativa care nu-s manjiti, si astia se vor ralia foarte probabil USR-ului. Asa ca una peste alta, foarte probabil si-un procent aparent mic pentru USR in parlament tot va face o diferenta vizibila, dupa parerea mea.

            De-acolo mai departe e inertie. Odata ce se porneste bolovanu' la vale greu sa mai fie oprit. Altfel n-ar fi in halu' asta de disperat tot esichierul politic de avansul lent dar sigur al USR in preferintele electoratului.
    • +24 (36 voturi)    
      Adevarata gravitate (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:44)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Nu am vazut, am preferat emisiunea lui Raraes Bogdan, foarte, foarte interesanta. Dar, dupa cele descrise, domnii acestia nu se dezmint. Si aici, si la Romania TV sunt niste domni in toata firea (Firea?!) care si-au facut o ocupatie din a barfi, de a minti distrugator. Sunt si doamne, unele tinere sunt comice in ravna lor de a minti, dar unora, nu chiar atat de tinere, dupa o practica indelungata, parca au suferit transformari genetice. Sunt niste fiare, le vezi cum freamata de placere cand ataca victima.
      Fenomene asta nu trebuie tolerat. Acel CNA este o rusine, ne-ar trebui o institutie serioasa care sa monitorizeze si sa stopeze fenomenul, care nu este doar imoral, necivilizat, a produs urmari foarte grave pentru tara. Adevarata gravitate consta in aceea ca au reusit sa distruga prin minciuni ticluite imaginea unor persoane valoroase, sa determine populatia sa le respinga, desi prezenta lor in fruntea tarii i-ar fi schimbat destinul. Sa ne amintim de Coposu, Ratiu, Marian Munteanu, Ana Blandiana...
      Monica Macovei a castigat recent procesul impotriva acestor infami, le-a demonstrat ticalosia, dar e cam tarziu. In plus, ticalosii au fost pedepsiti doar simbolic.
      Pentru asemenea actiuni care, in definitiv, submineaza tara prin distrugerea personalitatilor ei, ar trebui pedepsiti serios. Campaniile impotriva presedintelui, premierului, atunci cand nu se bazeaza pe lucruri reale, ci pe unele fabricate, sunt atacuri impotriva tarii si trebuie incluse in randul actelor de tradare.
      • -21 (23 voturi)    
        hai sa vorbim nimic. (Miercuri, 7 decembrie 2016, 19:09)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui valll

        Sti care-i treaba Valllllll? ca indivizi ca tine nu pot pricepe realitate,traiesc intr-un mediu virtual unde totul este posibil.Orice om cu schepsis iti citeste doua trei rânduri,si se dumireste 'ca cum' sta treaba.ce rost are sa-ti pierzi timpul.
        • +8 (12 voturi)    
          Ideea era ca (Joi, 8 decembrie 2016, 7:23)

          valll [utilizator] i-a raspuns lui tepes

          astia, pe care incerci de fapt sa-i aperi, au atacat cu precizie exact personalitatile care pureau contribui ca Romania sa mearga pe un drum sanatos. Ca au facut-o deliberat, ca stapanii lor sa-si poata desfasura in voie hotia, nesimtirea si iresponsabilitatea. Din pacate, le-a cam reusit.
          Ca atacurile lor n-au fost simple deraieri prin care sa capteze publicul predispus, au fost crime cu premeditare la adresa natiunii.
          Iti multumesc pentru ca, prin ma.garia pe care ai incercat-o, mi-ai dat prilejul sa formulez mai exact ceeace am dorit sa spun.
          • +6 (6 voturi)    
            E putin mai complicat de-atat (Joi, 8 decembrie 2016, 11:07)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui valll

            Iei un om de buna credinta, da' nu musai foarte inteligent. Il pui in celula cu doi nazisti, bine pregatiti in domeniul manipularii si mai destepti ca el. In cateva luni omu' ajunge nazist. Repeti procesul cu inca cativa, sa se formeze o puternica comunitate nazista in celula. Dupa aia incepi sa repeti procesul cu oameni tot mai destepti, da' pe care-i alegi dintre cei nesiguri pe valorile lor morale. Din cauza ca asa functioneaza creierul uman, mai toti, dupa un timp mai lung sau mai scurt, ajung nazisti convinsi. Cate unu' cu principii solide si cu capu' pe umeri, se dovedeste de neconvertit - pe ala il dai afara. Dupa o vreme, o sa ai o masa de manevra semnificativa, care contine si oameni inteligenti, care toti sunt nazisti, si din cauza ca interactioneaza mult mai mult intre ei decat cu lumea exterioara sunt si impenetrabili la alte pareri sau la argumente rationale.

            Cam asta e dupa parerea mea ce s-a intamplat la A3. Voiculescu a pornit cu o echipa mica de fosti securisti, priceputi in arta manipularii, si si-a format o echipa foarte convinsa, fanatica, nu musai in totalitate idioata, dar care sustine niste idei absurde, si inlocuieste logica cu dogma. Din cauza spectacolului superficial, accesibil, si-a format si un public corespunzator de fanatizat si de dogmatic, incapabil de gandire logica, chiar daca o data de mult unii erau rationali. Asta e electoratul PSD si ALDE. Care om rational, cu cat de cat principii morale, ar vota cu o alianta care sustine amnistie pentru hoti, care e condusa de un condamnat penal, cu zeci de condamnati sau urmariti penali pe listele pentru parlament? E simplu: omul fanatic si irational.
    • +22 (28 voturi)    
      Acum, dupa ce ati vazut ca in loc sa fie (Miercuri, 7 decembrie 2016, 19:19)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      desfintat si umilit de Zgardea, Ciolos l-a pus pe latrinistul sef, cu calm si cu mult bun simt, cu botul pe labe, cred si eu ca ati fi vrut sa nu mai vina la emisiune. Dar altfel, ce l-a mai asteptat Gadele cu palosul tocit !

      PS. Panaramelor ! ;)
  • +100 (112 voturi)    
    Mocirla e cuvânt frumos (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    A3 e o vidanja, tot ce poate fi mai urât mirositor și mai fecaloid. Un post (al unui securist cu slugile lui) pe masura PSD. E locul unde a excelat si mâncătoarea de (..) Firea, aleasa bucurestenilor :))))
    • +59 (63 voturi)    
      aleasa a (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:16)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      15% din alegatorii bucuresteni
      • -34 (42 voturi)    
        Aleasa lui Ciolos (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:57)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui cladob

        Dupa ce Ciolos s-a angajat la investitura sa revina la legea electorala cu doua tururi pt alegerile locale. Ceea ce lumea a cerut in strada de la un guvern tehnocrat.
        Ca sa se faca ca ploua cand tebuia sa puna in fapt promisiunile alea.
        Guvernul Ciolos a fost sustinut de majoritatea PSD, iar Ciolos facut-o primar pe Firea. Daca s-ar fi revenit la doua tururi Nicusor ar fi defilat la primarie.
        • +30 (38 voturi)    
          Ciolos??? (Miercuri, 7 decembrie 2016, 16:48)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          Pai... in ce democratie guvernul da legi electorale?!? Guvernul doar organizeaza alegerile, regulile dupa care se desfasoara acestea le stabieste parlamentul. Imi amitesti de unii care acuzau presedintele ca piinea e scumpa...
          • -10 (18 voturi)    
            Da, Ciolos. (Miercuri, 7 decembrie 2016, 17:15)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Sa-i spui lui Ciolos asta. El s-a angajat ca va schimba legea electorala la investitura. Pt ca asta era una din cererile din strada.

            Dar sunt sigur ca el nu-ti aminteste de nimeni...
            • +1 (1 vot)    
              inseamna ca s-a angajat aiurea (Joi, 8 decembrie 2016, 16:16)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

              Mai ales pentru un guvern fara sustinere parlamentara, a schimba legile electorale e ceva deplasat. Ce sa faca, sa dea ordonanta de urgenta care sa fie a doua zi trintita de parlament?
              • 0 (0 voturi)    
                Da (Joi, 8 decembrie 2016, 16:39)

                man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                Daca era trantita o ordonanta de urgenta arata ca a incercat, dar nici macar n-a mai vrut sa incerce. Lumea aprecia asta, si a fost un moment in care alegerile anticipate nu erau de neconceut.

                Stia foarte bine la ce se angajeaza, si nu pot sa apreciz jocurile aste de imagine cand nici macar n-a fost vorba de vreo camapanie electorala.
          • -8 (16 voturi)    
            Negru pe alb (Miercuri, 7 decembrie 2016, 18:10)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Ciolos s-a angajat, nu l-a obligat nimeni. Tot asa cum el s-a spalat pe maini de acest angajament si i-a lasat cale liber lui Firea spre primarie. Doar a fost investit de majoritatea PSD, nu e asa?

            "Amendarea, de urgență, a legislației electorale cu stabilirea a două tururi de scrutin pentru alegerile de primari si presedinti de consilii judetene, eliminarea pragului pentru consiliile locale, reducerea numărului de semnături pentru independenți, posibilitatea asocierii unor independenți pe liste pentru consiliile locale"

            http://www.hotnews.ro/stiri-politic-20595567-document-programul-guvernare-guvernului-ciolos-acest-guvern-nu-poate-angajeze-toate-fronturile-reforma-dar-isi-asuma-masuri-concrete-impact-relevanta-sistemica.htm
            • 0 (0 voturi)    
              pai acolo a gresit (Joi, 8 decembrie 2016, 16:18)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

              L-o fi luat valul la inceput de mandat. Acu sigur n-ar mai scrie asha ceva in programul de guvernare. Legile le da parlamentul, mai alees pe alea electorale...
          • -3 (15 voturi)    
            Orice guvern sustinut in parlament de PSD (Miercuri, 7 decembrie 2016, 18:16)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            ...este o capcana. Pacat ca lumea se face ca uita, la fel cum a uitat si Ciolos la ce s-a anagajat.
            Daca in cazul lui motivele sunt destul de usor de intuit, amnezia asta a electoratului e mai greu de explicat dar la fel de paguboasa. De-asta si primim exact ceea ce meritam, adica PSD.
            • +1 (1 vot)    
              eu n-ash fi asha drastic... (Joi, 8 decembrie 2016, 16:22)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

              In momentul ala alta varianta rezonabila nu exista, cu exceptia unui guvern PSD. Eu ma uit la ce-a facut guvernul si la ce alternative am. Si intre un guvern Ciolos sustinut de PNL si USR (cu un USR cit mai puternic) si un guvern PSD/ALDE/PRU, prefer oricind prima varianta. Nu caut idealuri in politica, ci doar raul cel mai mic. Pe acelasi considerent l-am votat si pe Basescu in 2004/2009, ba chiar si pe Iliescu in 2000.
              • 0 (0 voturi)    
                OK (Joi, 8 decembrie 2016, 16:35)

                man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                Sunt de acord cu logica asta. Am practicat mereu votul pragmatic. Si eu sunt oarecum multumit de activitatea lui Ciolos si a catorva ministri din guvern. Asta nu inseamna n-ar fi criticabil.

                Dar lumea pe aici tocmai asta face, il idealizeaza, cand de fapt si el contribuie semnificativ la dezastrul care se prefigureaza.
                • 0 (0 voturi)    
                  ai incercat sa-l critici direct? (Joi, 8 decembrie 2016, 18:29)

                  stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

                  sau doar in comentarii pe-aici.
                  La cat s-a laudat ca accepta critica, n-ar fi rau sa incerci sa ajungi la el cu critica ta.
      • +43 (49 voturi)    
        Cine n-a fost la vot a ajutat sa iasa Firea (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:06)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui cladob

        Restul sunt iezuitisme.
        • +17 (21 voturi)    
          Gabitza va fi Suspendata cel tarziu (Miercuri, 7 decembrie 2016, 16:57)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

          in Februarie 2017, stie si ea treaba asta !
  • -71 (85 voturi)    
    Mocirla Strkes Back! (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:12)

    ihateyou [utilizator]

    Pai asta a fost strategia celor care-l butoneaza pe ... your boy Ciolo's ... ca Antena 3 sa-i anuleze invitatia ... pe considerente ... de obraznicie basista ... si aparatul de propaganda basist sa foloseasca aceasta reactie ... pentru a crea un episod de manipulare ... pe genul episodelor autiste ... 'Diaspora nu estre lasasat sau voteze' ... sau 'Colectiv'! Acum nu sunt nici ei copii ... sa se lase victime asa de usor capcanelor sorosiste ...:)) Asa ca ... va trebui sa lucrati cu materialul acelei confruntari ... si sa va imaginati tot felul de victorii, meciuri, etc ... cu tot felul de outcome-uri in dimensiunea voastra ... basista si permanent-electorala...:)) Daca te intereseaza opinia mea ... Ciolos nici n-a pierdut si nici n-a castigat nimic dpdv electoral ... taberele sunt bine conturate ... basisti voteaza chiar si o molusca ... daca primeste suportul sistemului si al propagandei sistemului (eu n-0am nimic cu propaganda ... va respect ... am ceva cu deontologia ... adica minciuna) ... iar ceilalti ... e clar ca nu voteaza un basist! E clar ca cea mai buna strategie a vostra de a mai hali cateva voturi ... de la cativa autisti nehotarati ... ramane tot DNA-ul ... mi se pare putin suspecta 'tacerea' DNA-ului in aceasta campanie ... sunt convins ca au 'mormane' de dosare care asteapta sa fie date ... publicitatii ...:)) Iar pe final ... vreau sa va incurajez pe toti basistii ... pro si amatori ... castigati ... nu castigati ... aceste alegeri ... voi faceti o treaba foare buna cu online-ul ... fara voi ar fi astia terminati ...:)) Totusi o infrangere acum ... nu este un capat de tara ... Puterea s-a votat in 2014 ... acum se voteaza doar daca sa fie opozitie la p[utere pana in 2019 ... cand se voteaza din nou puterea in Kraut Romania! Deci nu pierdeti mare lucru ... si pana la urma ... o mai puneti ... de un Colectiv, o mineriada, mai gasiti voi prin Buciresti ... o groapa, doua ... cine stie declaratie nefericita va face noul premier - puscarie! ...:))
    • -5 (35 voturi)    
      articolul e un fel de: (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:53)

      Mihaitza_P [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      "Hilary a castigat toate dezbaterile electorale cu Trump" care apareau prin ziarele noastre inainte de alegeri,
    • +27 (37 voturi)    
      Pastile...... (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:58)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      .................................ti-ai luat?
    • +23 (31 voturi)    
      ...pastile...halat...balaceanca...etc (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:08)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      hihihi
    • +30 (44 voturi)    
      Puncte-puncteeee! (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:22)

      BokassaOficial [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      Când mintea cuiva îi funcționează mai încet decât gura, îl recunoști imediat din cauză că vorbește mult cu "ăăă" (între cuvinte), dându-i astfel creierului timp să ajungă și el "la fața locului". În cazul unora, creierul e atât de neajutorat, încât nu ține pasul nici măcar cu cele două arătătoare care împung -pe dibuite- tastatura atunci când postează comentarii. De unde și nevoia unor pauze dese, marcate prin "..." și/sau "!!!!".
      • +19 (25 voturi)    
        hahaha (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:39)

        DonaldDuck [utilizator] i-a raspuns lui BokassaOficial

        Ti-as da 10 plusuri pentru comentariu :)). Foarte bun. O sa te citez :-)
      • 0 (2 voturi)    
        A beautiful theory destroyed by an ugly fact (Joi, 8 decembrie 2016, 12:49)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui BokassaOficial

        Stii cine mai vorbeste impleiticit asa, cu un exces de ăăă?
        Nicusor, aseara, la Gadea. Nu cred ca il banuiesti de lipsa de inteligenta, nu?
    • +37 (41 voturi)    
      #TipicAntena3 (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:29)

      nihilism [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      Esti privitorul standard al antenei 3. folosesti acelasi limbaj ca si ei fara macar sa te obosesti cu dexul sa vezi ce inseamna.
      1. lasa :))) ca nu esti pe messenger
      2. dai un google sa vezi ce inseaman deontologie inainte sa stai cu ea in gura.
      3. cine nu e cu antena3 e basist. Prietene, basescu e dus. trezeste-te!!
      4. trebuie sa fi bolnavi mintal sa faci astfel de afirmatii despre Colectiv.

      multa bafta in vaita, creatura inundata de prostie si ura
      • -32 (38 voturi)    
        Dude ... (Miercuri, 7 decembrie 2016, 16:11)

        ihateyou [utilizator] i-a raspuns lui nihilism

        Bai fratilor ... respect Antena 3 ... dar este un post de televizune ... care incearca sa mentina o anumita echidistranta! Nu spune ADEVARUL in totalitate, ci in partialitate! Nu va spunte ca PNL nu este Partid Liberal, ci Crestin-Democrat, nu va spune (cp pana aseara) ca Ciolos este Premierul Cadavrelor, Nu va spune ca PMP si USR sunt clonele PNL ... create ca sa capteze electoratele PD si PNL ... care nu au aderat la fuziunea incestioasa! Nu va spune ca PNL de integru ce este ... a candidat la PE ... ca si partid liberal si a 2-a zi dupa alegeri a trecut la rivalul de moarte al ALDE in PE ... la PPE .. .ca si dovada de maxima integritate ... nu va spune ca Bratienii se tavalesc in chinuri aszi vazand ce s-a ales de PNL-ul istoric! Nu va spune nimic rau de Iohannis ... presedintele binecuvantat de basescu ... Nu va spune ca DNA-ul trebuie desfiintat ... ca el este buba de fapt, si nu Kovesi, Morar si alti sinistrii ... Antena 3 .. .va prezinta adevaruri partiale ... care sa nu le afecteze totusi activiatea comerciala! Adevarul este mult mai negru decat cel prezentat de A3 ... integeti ca sunt chestii care nu se pot spune la TV ... cu atat mai putin intr-o tara care aspira la valorile staliniste! ...:))
        • +19 (23 voturi)    
          trebuie sa insist si eu. (Miercuri, 7 decembrie 2016, 17:54)

          g01an [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

          inainte de a scrie, verifica totusi ca iei doza corecta de medicamente conform prescriptiei de la medic.
          • -15 (19 voturi)    
            Vaccinul Anti-Dreapta! (Miercuri, 7 decembrie 2016, 18:37)

            ihateyou [utilizator] i-a raspuns lui g01an

            ...:)) Imi place ca sunteti ... bataiosi ... voi basistii ...:)) Dar asta este ce sa facem ... eu nu sunt basist! Inca din anii 90 cand erau greii Dreptei ... Coposu, Ratiu ... nu-i inghiteam ... cum sa-i inghit pe bufonii astia gen Gorghiu si Ciolos? ...:)) Eu daca te-am auzit folosind cuvintaul 'comunist' intr-un discurs care se vrea electoral ... ai crapat pur si simplu dpdv politic ... nu mai existi, nu exista reset, nu exista reboot ... ai murit! Nu cred ca la cat a patimit tara asta de pe urma comunismului .. .are cineva dreptul; sa foloseasca aceasta drama istorica ... in scop electoral ... deci logica mea e foarte simplu ... persoana respectiva ... trebuie sa crape ... politic si eu imi ofer servicile! Ce mai spune dupa cuvantul 'comunist' nu mai conteaza ca am dat deja pe MUTE! Deci va place rezolutia mea electorala? E simpla, concisa ... corecta! Dreapta si-a taiat orice fel de sansa de a beneficia de votul meu ... in timpul vietii ... inca din anii 90 ... nu ca ar incerca astazi sa se reformeze ... doar ca au vazut ca nu mai zboara chestia cu 'comunismul' si au dat-o cu 'coruptia' ... dar si aici au nimerit peste cineva care stie ca infractiunile de coruptie sunt mai minore decat un banal furt calificat ... ca si regim de sanctiune si prejudiciu produs ... deci ... Ghinion pe linie!...:))
            • +5 (5 voturi)    
              esti caz clinic (Joi, 8 decembrie 2016, 11:50)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

              Pentru voi ar trebui sa se dezvolte o noua ramura psihologica - Spalati pe creier cu antena!
              Esti un frumos exemplu al prostiei, confuziei si sferto-doctismului din randul votantilor PSD. Semi-analfabeti cu pretentii de analisti politici!
        • +14 (18 voturi)    
          @ihateyou,ai reusit sa-mi captezi atentia (Miercuri, 7 decembrie 2016, 20:10)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

          abia cand am ajuns cu lectura la punctul in care ai scris ca
          Latrina 3 nu ne spune ca "Bratienii se tavalesc in chinuri azi vazand ce s-a ales de PNL-ul istoric !"

          Astept acum ca in episodul urmator sa ne spui cum va reusi
          Dragnea sa-i convinga pe Bratieni sa iasa duminica la vot
          si sa dea o lectie nevolnicului PNL, votand lista ALDE !

          PS. Amana sa iei si tu tratamentul pana luni ce vine, da ?
    • +11 (11 voturi)    
      focus pe mos craciun (Miercuri, 7 decembrie 2016, 20:04)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      lasa-i omule in pace ca nu stiu ce fac... Nu te mai necaji ca faci riduri (din pacate pe fatza nu pe creier) si tine cont de sfatul dat in titlu
  • -33 (61 voturi)    
    Aveti asteptari prea mari (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:20)

    muvis [utilizator]

    Inteleg nevoia de critica, dar guvernul Ciolos e aratat de toata presa ca cel mai slab guvern al Romaniei. Care sunt argumentele? Dar nu argumentati pornind de la niste idealisme; ci comparand cu proiectele guvernelor de pana acum, politice sau nu.
    Este disproportionata reactia fata de acesti oameni.
    Va asteptati ca Ciolos sa schimbe tara din temelii? Este vinovat ca asteptarile noastre sunt prea mari dupa Colectiv? ca suntem pasivi la mizeria si coruptia de langa noi?
    • +19 (21 voturi)    
      aveti (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:58)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      o referinta la proiectele guvernelor de pana acum ?
    • +3 (3 voturi)    
      de toata presa? (Joi, 8 decembrie 2016, 11:54)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      care presa? aia care preia mizerii cu Soros-Ciolos?
  • +21 (27 voturi)    
    a venit pregatit (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:32)

    splinty [utilizator]

    vazuse cum a fost cu mru, crin

    a3 adunase ceva simpatie cand se razboia cu base, dar mai tarziu a cotit-o unde n-a trebuit, iar in prezent se inteleg doar ei insisi
  • +52 (54 voturi)    
    Mda (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:33)

    Andradda [utilizator]

    Ati sucit-o si-ati rasucit-o pe toate fetele pana n-a mai ramas nimic din idee. Ciolos e Ciolos si actioneaza asa cum crede el de cuviinta. Ca Tapalaga nu e de acord, sa fie sanatos. Noi tinem inca bine minte interviurile cu Ponta, interviuri in care Tapalaga a umblat cu el cu manusi, ca nu cumva sa-si supere invitatul. Ar mai fi destule exemple. Fiecare cu ale sale. Unora le pusca ipocrizia si deontologia pe urechi incat ti se face greata, iar altora le vine sa-si puna cizme de cauciuc atunci cand calca in anumite zone.
    Lasa ca e bine si-asa. Asa cum spune si autorul, cu cateva zile inainte de alegeri, Ciolos nu avea cum sa imbunatateasca sau sa inrautateasca situatia, indiferent la care parte a baricadei ne referim.
    • -13 (23 voturi)    
      Ai uitat, insa (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:01)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      ...prima aparitie a lui Ciolos la A3, imediat dupa investitura, cand a si spus ca e prieten cu Ponta. Inainte de investitura zicand ca relaia lui cu Dragnea e una amicala. Asa, ca inainte de vot...
      • +11 (17 voturi)    
        Si? (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:17)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        Nu inteleg ideea!?
        • -11 (19 voturi)    
          Ba da (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:46)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

          Inteleg la fel de bine cum inteleg si jocul pe care il face Gadea de exemplu.

          Si pt jocul asta la doua capete al lui Ciolos, care nu vrea sa supere pe nimeni dar sa impace pe toata lumea, o sa defileze PSD cu o noua majoritate in parlament pt inca 4 ani. Cum a defilat si Firea la prmarie pt ca Ciolos n-a vrut sa-si respecte angajamentul de a reveni la doua tururi...
          • +5 (7 voturi)    
            Minti ca o Jigodie, sau mai bine spus ca Gadea (Joi, 8 decembrie 2016, 10:23)

            Iocan [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

            Nu era treba guvernului si nici nu statea in puterea lui Ciolos sa schimbe legea electorala.
            In ce priveste jocul la doua capete, ca nu vrea sa supere PSD-ul, e o aberatie gen Cristoiu.
            Pe oricine ai fi pus Prim Ministru peste un aparat de cateva mii de PSD-isti la butoane si cu Dincu in coasta ar fi clacat in mai putin de 3 luni.
            Ciolos a demonstrat in schimb ca este un profesionist si un politician de mare viitor. A pus cu botul pe labe tot aparatul PSD din Guvern si a adus tara inapoi pe directia normala!
            • -1 (5 voturi)    
              Habar n-ai pe ce lume esti. (Joi, 8 decembrie 2016, 13:02)

              man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Iocan

              Ciolos a spus cu gura lui ca e in relatii amicale cu Dragnea, inainte de votul de investitura. Imediat dupa investitura a aterizat la Gadea in platou, unde si-a exprimat cele mai cordiale intentii. mergand chiar pana la a-l descrie pe Ponta ca "un prieten".
              Uitata-te si la Dancu, despre care Ghinea spune ca i-a sabotat continuu si fara menajamente. L-ai auzit vreodata pe Ciolos sa zica un singur cuvant despre vicepremier?
              \Nu.
              L-ai auzit aproband toate derapajele lui. La fel si atunci cand l-a zburat pe Vlad Alexandrescu din guvern.
            • +2 (2 voturi)    
              Cine e jig0die? (Joi, 8 decembrie 2016, 16:13)

              man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Iocan

              Ti-am raspuns mai detaliat dar vad ca HN nu accepta nici in ruptul capului replica.
              N-am miniti nici macar 4%, tot ceea ce am spus mai sus a facut parte din programul de guvernare cu care Ciolos a fost investit in parlament, votat de o majoritate PSD-PNL. Daca vrei sa-l faci mincinos sau jigodie, cearta-te cu el nu cu mine.
              Eu l-am crezut pe cuvant si am macar dreptul sa fiu dezamagit acum. Si sa-l consider responsabil pt victoria lui Firea la primarie.
              • 0 (0 voturi)    
                and your point is...? (Joi, 8 decembrie 2016, 18:42)

                stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

                Nu prea inteleg de ce tot bei insistol. Am inteles ca ai unele critici la adresa lui
                Ciolos. Fiind critici, ar trebui sa fie constructive. Deci... care-i constructia ta? Ce urmaresti de fapt?
                • +2 (2 voturi)    
                  ...adevarul (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:23)

                  man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

                  A promis si s-a dezis. S-a angajat ca face ceva si cand a venit timpul s-a spalat pe maini. Are partea lui de responsabilitate pt ca Firea e primarul meu 4 ani de acum inainte.

                  A ajuns premier cu sustinerea PSD-ului, altfel nici nu avea cum. Iar lumea se pregateste sa cada in aceeasi capcana.
                  Ce urmaresc?
                  O sceneta proasta, cu actori slabi, la care voi strigati bis.
  • +45 (53 voturi)    
    Impresionat... (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:39)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Impresionat-desi am avut emotii- de curajul, capacitatea de a para lovituri nepermise, de bunul simt in fata obrazniciei, de puterea de a ramane decent la mizeriile, minciunile si abjectia nemasurata a acestor maniaci ai raului, dezinformarii si manipularii ale domnului Prim ministru.A fost o demonstratie pe viu de ce inseamna diferenta dintre -sa zic asa- Romania lui Ciolos si cea construita in ani intregi de abjectie, cea propusa de mercenarii politici ai A3!Avem posibilitatea de a alege intre cele doua!Si sa stiti ca aceasta confruntare-nu exagerez- intre bine si rau, a avut deja efect in constiinta privitorilor si cred ca va avea efect si la vot!Felicitari domnule Prim ministru, ati demonstrat ca mai sunt oameni adevarati in Romania!
  • -17 (31 voturi)    
    haznaua 3 (Miercuri, 7 decembrie 2016, 14:54)

    bobyrou [utilizator]

    Sa reamintim faptul ca peneleul lui ciolos a platit haznaua 3 bani pentru 122 clipuri electorale. De asemenea sa amintim fanilor lui ciolos faptul ca gorghiu, nicusorii si echipa lui ciolos este invitata constant la haznaua 3. Da, aproape zi de zi. Deci, in concluzie, toata "cearta" este un teatru ieftin. Peneleul iar o sa tradeze si se va pupa in bot cu pesedeul.
    • +17 (23 voturi)    
      de asta imi este teama... (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:41)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      de aceea USR trebuie sa Detina 55 % din Parlament !
    • -1 (1 vot)    
      mda mai (Joi, 8 decembrie 2016, 11:55)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Doar PMP ne mai salveaza[sarc]
      Numai ca nu o sa intre in Parlament.
  • +38 (44 voturi)    
    Of of, măi măi Dane (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:37)

    zet [utilizator]

    Ai rămas stupefiat că a zis mocirlă. Păi măi nene, eu am rămas impresionat. Uite domnule un om, nu un politician, la care TOT discursul e scris dinainte (eventual de altcineva), și orice îl întrebi începe să incanteze, de zici că e roboțel. Cioloș a spus ce gândea. Hai să fim sobri, Antena 3 e o HAZNA, și când ești invitat la o hazna ca să fii măcelărit, nu e nicio impolitețe să spui că e mlaștină, este o politețe exagerată.
    Totuși să nu uităm. Vorbim de Antena 3. Vorbim de o falangă media a unui grup mafiot care nu s-a dat în lături de la a dărâma statul când interesul mafiei o cerea. Ia mai dă-i în ... . Nu există nimic care să poată fi făcut contra Antenei 3 și să fie considerat impolitețe.
    p.s. aștept un titlu pe timesnewroman, cum că au rămas stupefiați că Cioloș a spus mlaștină referindu-se la vulcanul de caca care e antena 3
  • +6 (14 voturi)    
    Hm, mie mi-a dat de gandit (Miercuri, 7 decembrie 2016, 15:41)

    _CK_ [utilizator]

    " iar tu, politician generos, respecti orice forma de viata. Cam nefericita demonstratie ".

    S-a gandit cineva ca Ciolos este vegetarian si nu mananca animale ? De aici si respectul pentru orice forma de viata ? Eu cred ca la asta s-a referit, dar multi nu s-au prins :-)
  • -11 (13 voturi)    
    Tolontan (Miercuri, 7 decembrie 2016, 16:55)

    nuavemcirese [utilizator]

    Ce parere aveti despre ultimele aactiuni jurnalistice ale lui Tolontan? Aici o parere: http://nuavemcirese.blogspot.ro/
    • +13 (13 voturi)    
      Ti-as fi raspuns pe blog (Miercuri, 7 decembrie 2016, 17:27)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui nuavemcirese

      dar n-am prea inteles cum e cu "profilul", asa ca iti raspund aici.
      Si mie mi s-a parut (nu o singura data) ca Tolontan joaca la doua sau chiar mai multe capete. Unori am avut impresia ca Tolontan are acces exclusiv la anumite informatii care nu sunt la indemana oricui, informatii pe care nu le-a obtinut doar prin actul jurnalistic de investigatie ci mult mai probabil prin bunavointa unui oarecare serviciu. Dar astea sunt doar speculatii. Si totusi...
      • 0 (0 voturi)    
        comentarii (Joi, 8 decembrie 2016, 13:09)

        nuavemcirese [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        Acum mi-am creat blogul (nu am niciun scop politic, dupa alegeri voi aborda si alte subiecte). O sa ma uit diseara la setari, nu prea ma pricep, fiind la inceput. facebook: Blogul Ciresarului
  • -17 (23 voturi)    
    Trebuie sa-i felicitam pe Basisti! (Miercuri, 7 decembrie 2016, 17:35)

    ihateyou [utilizator]

    Oricum ... eu vreau sa va felicit pentru munca depusa ... v-am admirat intodeauna pe voi ... basistii ... pentru modul cum tratati politica, campania electorala ... efortul pe care-l depuneti (scheme, ploturi ala Game of Thrones, warfare), activismul fara manta, lipsa de deontologie! IMO ... daca ai o opinie trebuie sa ti-o explrimi ... ce sunt prostiile astea cu cenzura, deontologia? Pai cenzura valori incalcate ... este mult mai periculoasa decat orice insulta, calomnie, injuratura ... eu sunt pentru tot ce este Liberal, Libertate, Libertin, Libero (la fotbal ... acel jucator care nu are obligati deosebite in joc)! Pacat ca in afara de liberatatea VOASTRA de exprimare ... nu impartasiti si celalte valori ale liberalismului ... ca de asta sunteti ... basisti! Mi-as dori ca tabara mea sa fie la fel de ofensiva si incisva ... si sa nu moara de frica si grija a tot felul de institutii politizate din Romania! E bine ca ati identificat dumanul central al basismului din Romania ... dar totusi ... A3 este mult prea moale pentru gustul meu ... eu spre exemplu in locul lor as organiza saptamanal actiuni de strada ... in care sunt injurati basistii si ambasadele basiste si parchetele basiste! Eu sunt rebel pur, total necomercial si neinregimentat ... care atunci cand aud pe cineva folosind cuvantul 'comunist' ... 'drepta' ... deja mi se urga sangele in cap ... si imi imaginez cum crapa acel indivit in 101 de de modalitati care mai de care mai artistice si ingenioase! ...:))
    • +13 (15 voturi)    
      Lasa astea, mai zi-ne cu Bratienii ! (Miercuri, 7 decembrie 2016, 20:25)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      Mai zi-ne cum se rasucesc ei in mormant si Latrina 3 a aflat lucrul asta dar nu ni-l spune; si cum ne zice ea doar adevaruri partiale.

      PS. Niste amici de-ai mei, ma roaga sa te intreb daca nu poti sa alternezi punctele de suspensie : la doua seturi de trei, unul de 5 !
      Cica te-ar citi mai usor asa !
      • +10 (12 voturi)    
        dacavrei sa-i fii de ajutor (Miercuri, 7 decembrie 2016, 21:04)

        excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        spune-i sa puna trei puncte,trei linii, trei puncte.
        in alfabetul Morse - SOS
        e imperativ sa fie ajutat
        • +8 (10 voturi)    
          Tu ai dreptate dar eu sunt egoist : :) (Joi, 8 decembrie 2016, 0:38)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui excalibur

          as vrea mai intai, daca se poate, sa-mi zica daca ii scoate duminica Dragnea la vot pe Bratieni, ca sa bage pe ALDE in Parlament si apoi ii zic si de chestia cu SOS-ul ! :))
  • +9 (13 voturi)    
    Excelent articol! (Miercuri, 7 decembrie 2016, 18:26)

    Maniu [utilizator]

    nu ma uit la A3, nu suport canalul care a facut atata rau tarii acesteia si totul pentru a fi pe placul unui jupan care sper sa stea cat mai mult la inchisoare. Am citit textul in HN si cred ca punctati foarte bine cum au decurs lucrurile.
  • +7 (11 voturi)    
    Inteligenta si adevarul (Joi, 8 decembrie 2016, 0:07)

    KostasP [utilizator]

    Au invins prostia crasa si minciuna (aka a3). Asta-i tot.
  • +2 (2 voturi)    
    Este incredibil! (Joi, 8 decembrie 2016, 11:19)

    Arting [utilizator]

    In presa romana,indiferent de calitate si orientare se practica cu obstinatie ürechismul"!Astfel se creaza niste legende false care raman in istorie indiferent de corectiile disperate (sau nu) facute de cei implicati. Notorie este sintagma ïnvins de sistem(Secu") pe care dl. Constantinescu a explicat-o chiar si in scris ,dar in memoria colectiva promovarea facut de presa ostila,in fals a ramas. Acum s-a creat din nou o perceptie falsa,pe care dl. Ciolos a explicat-o ,dar se pare ca degeaba! Deci chestia cu mocirla ii apartine d-lui Liiceanu care l-a intrebat pe dl. Ciolos cum de se duce in mocirla de la A3. Apoi a venit raspunsul cre a preluat ideea ,dar nu a initiat-o!Deci dl. Ciolos nu a jignit pe nimeni ci doar a explicat plastic ca beste de datoria lui sa lucreze in orice mediu conform fisei postului!Iar alegoria cu viata din mocirla este absolut corecta,viata provenind din "mocirla primordiala"!
  • -2 (4 voturi)    
    Totul e relativ. (Joi, 8 decembrie 2016, 16:21)

    cerceteaza [utilizator]

    Oare chiar a castigat?
    Ciolos are un comportament antipatic si, pe fundalul guvernarii nereusite, total nereusite, pentru un guvern, care se vrea tehnocrat, nu cred ca a castigat razboiul. De fapt, cu cine s-a razboit?
    Vom vedea care sunt rezultatele votului pe 11 decembrie si atunci vom putea spune care a fost victoria lui Ciolos si daca a fost vreuna.
    • +1 (1 vot)    
      cel mai simpatic dintre antipatici (Joi, 8 decembrie 2016, 18:55)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui cerceteaza

      De acord ca-i antipatic pentru simplul motiv ca-i politician. Dar dintre politicieni.... nici n-are rost sa povestim cat de decent este Ciolos pe langa ceilalti.
    • +2 (2 voturi)    
      si da, a castigat (Joi, 8 decembrie 2016, 18:56)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui cerceteaza

      M-a facut sa-mi sacrific programul pentru a merge la vot si a vota USR tocmai pentru a-l vedea pe el premier.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi