Platforma lui Ciolos si Armada lui Dragnea. Razboi sau Hora Unirii?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 18 octombrie 2016, 19:42 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Platforma Romania 100 lansata luni seara de Dacian Ciolos se concentreaza pe cateva principii si idei menite sa stranga in jurul lor mai multe partide, chiar si de stanga. Armada ridicata offline de Liviu Dragnea in aceste zile se bazeaza pe familii intregi de baroni implicati in afaceri penale, baroni sau interpusi facuti candidati impreuna cu partenerii lor de afaceri cu tot. Ciolos a lasat in mod evident spatiu generos in platforma lui si pentru o guvernare de mare coalitie. Dragnea si baronii lui se vor prinde in Hora Unirii numai si numai daca n-au incotro. La Platforma si Armada se reduc alegerile acest an.

Optiunile sunt limitate. Daca Platforma pe care se vor catara PNL si USR face singura majoritate, Armada pierde. Platforma n-are mare vlooare ca program de guvernare, dar nici nu cred ca-si propune asta. Rostul ei pare a fi un simplu pretext pentru a obtine sustinerea PNL, USR si eventual UDMR. La cum arata cifrele din sondaje acum, Platforma nu va putea face majoritate sau o va incropi greu, transferand soldatei mai spalatei din Armada lui Dragnea. Din acest motiv, Ciolos subliniaza din primele randuri ca “avem nevoie de o reîmprospătare profundă a clasei politice, de principii pe care noi, ca societate, să ni le asumăm dincolo de angajamente politice și cicluri electorale”. Aici merita amintita observatia facuta de Cristian Pantazi pe Facebook, suna foarte prezidentiala platforma asta, dar e cu totul alta discutie.

Tot din nevoia de a lasa o usa deschisa PSD-ului, pe langa cochetaria lui Ciolos cu socialismul, veti gasi si idei de stanga in continutul ofertei catre partide. Al doilea scenariu luat in calcul de autorul Platformei este, evident, un guvern de mare coalitie inchegat sub auspiciile sutei de ani de la Marea Unire, moment incarcat cu simbolistica aparte. Partidele au ocazia sa demonstreze ca se pot uni in jurul unui proiect national, intr-un moment de rascruce pentru Europa si dificil, evident, si pentru Romania. Platforma este conceputa, deci, in asa fel incat sa suporte Hora Unirii incinsa intre PNL, PSD si chiar USR daca doreste, avand ocazia fiecare sa demonstreze de Centenar cat sunt de patrioti si iubitori de tara. Chestia asta nu va tine, desigur, decat maxim un an-doi, pentru ca vin alegerile prezidentiale din 2019, cand deja se vor fi sfasiat toti intre ei.

In fine, in worst case scenario PSD si ALDE formeaza singuri guvernul. In cazul asta, adio Platforma, la revedere Ciolos. Dragnea se pregateste temeinic pentru o mare victorie. Orice eventuala intelegere facuta azi pica dupa alegeri daca Armada castiga. Uitati-va la profilul candidatilor PSD din Olt, Dolj Mehedinti, Prahova si veti intelege. Oamenii astia vin in Parlament cu clanul, cu dosarele, cu penalii, cu fratii si cu parintii lor dupa ei. Au pentru ce lupta in aceste alegeri, stiu sa adune voturi si vor actiona din prima zi dupa ce pun mana pe putere. Vor dori si ei sa joace Hora, dar numai intre clanuri si gasti, pe care o vor numi, tot simbolic, evident, Hora Liberarii.

In rest, putem analiza programe, proiecte si platforme cat dorim de aici incolo. Vom avea de ales intre Platforma si Armada, constienti fiind ca s-ar putea uni conjunctural. Da, solutia acceptabila va fi un guvern PNL-USR condus de Ciolos, solutia de compromis un guvern de mare coalitie PSD-PNL, iar solutia de cosmar o adunatura de borfasi confiscand puterea pentru ei. De bine de rau, asupra liberalilor se exercita o presiune reformista, in timp ce PSD nu da nici cel mai mic semn de reforma interna.

Orice formula este mai buna decat Armada baronilor PSD si ALDE calarind singuri Romania. Daca ajungem aici pierdem tot ce s-a castigat cu eforturi uriase intr-un deceniu intreg.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
19886 vizualizari
  • -53 (75 voturi)    
    beware (Marţi, 18 octombrie 2016, 19:55)

    Mazeta [utilizator]

    Oricine vrea să te facă să crezi că există doar două opțiuni te minte și trebuie tratat ca atare.
    • +4 (8 voturi)    
      Totusi, e nevoie de un argument aici (Marţi, 18 octombrie 2016, 20:53)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Care sunt totusi alte optiuni? PSD-ul sa vina cu un program propriu care nu e compatibil cu platforma lui Ciolos? Asta tot Armada s-ar numi.

      Eu cred ca pana la urma mingea e la UDMR. PNL doreste un membru de partid ca Ciolos, iar in plus, USR doreste un program facut de Ciolos. Daca impreuna ajung la 40%, atunci UDMR cu 10% poate face coalitia pe baza platformei lui Ciolos.
    • +20 (30 voturi)    
      Partidul Smenurilor si al Demagogilor (Marţi, 18 octombrie 2016, 21:50)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Asta e optiunea angajatorilor tai.

      Pentru romanii cinstiti ar fi bine sa scapam de holera coruptiei care ne tine pe loc de aproape 30 de ani.
    • -4 (20 voturi)    
      Ne indreptam vertiginos spre (Miercuri, 19 octombrie 2016, 2:00)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      momentul 11 decembrie. Legile noi se imbulzesc: superimunitati, scutiri de taxe, inlesniri pentru datornici si plagiatori. La capatul drumului, Dragnea sau Ciolos.
      Dragnea nu intra in discutie, dar Ciolos pare convingator, daca imi ascult instinctul. Dar rational, sa cred in el? A avut oarecum posibilitatea sa dovedeasca. Dar a dovedit?
      Nimic nu e imposibil in Romania asta bolnava in care se intampla atat de multe rele si atat de putine bune. Minciuna, mafii deghizate in partide, in servicii, mai stii, poate si in BOR?
      Atunci, in ce sa ma incred? In niciun caz in presa. Ma incred in instinctul meu, care nu prea m-a inselat. Nu m-a inselat cand am respins facatura securista, lansata de doua ziare recent ticalosite si preluata papagaliceste de unii ziaristi, cum ca Marian Munteanu a fost turnator sau colaborator. Acum s-a dovedit ca e o mizerie, dar nimeni nu se inghesuie sa-si ceara scuze. Cei mai multi ignora stirea, cu lasitate, iar altii, cei mai vinovati, induc confuzie cu multa nerusinare.
      • -8 (12 voturi)    
        cei mai multi (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:49)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui valll

        ...oamenii isi dau seama ca este o intelegere ca sa fie lasat Marian Munteanu sa candideze...

        ...este nevoie de zgomot de fond...
  • -12 (20 voturi)    
    Nu e rost de Hora Unirii ! (Marţi, 18 octombrie 2016, 20:02)

    Susufler0 [utilizator]

    Ar fi fost poate doar daca alegerilor parlamentare le-ar fi venit randul peste 2 ani !

    Asa va fi razboi, in care unii vor trage cu prastia iar altii cu tunul !

    PS. Spuneti voi care va castiga dintre unii si altii !
  • -30 (42 voturi)    
    ce sa-a cistigat (Marţi, 18 octombrie 2016, 20:06)

    victor L [utilizator]

    "cu eforturi uriase"?
    Sub Ponta? ori Klaus?
    Ca sub Basescu sigur ca nu!
    • +7 (15 voturi)    
      sub ponta (Marţi, 18 octombrie 2016, 22:34)

      korkodell [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      care era sub base. :-)
      • -4 (6 voturi)    
        trag speranta (Miercuri, 19 octombrie 2016, 11:36)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui korkodell

        ca incerci sa fii ironic.
        Altfel nici doctorul nu mai are leac :P
  • +22 (24 voturi)    
    Un Deochi Din Sistemul Solar (Marţi, 18 octombrie 2016, 20:18)

    un domn [utilizator]

    i ar da castigatori pe P$D si Aldie...evident...will be blood on streets..
  • +16 (20 voturi)    
    Armada lui Dracnea, ratatii lui Tariceanu (Marţi, 18 octombrie 2016, 20:49)

    Locke Lamora [utilizator]

    ce gasca faina de borfasi!!!!
  • +24 (30 voturi)    
    Un dezastru (Marţi, 18 octombrie 2016, 21:30)

    dezabuzatul [utilizator]

    mai mare decât să vedem un guvern PSD + ALDE nici nu-mi pot imagina. Rămâne ca voci care contează să iasă la luptă. Să mobilizeze lumea la vot. Altfel, cu texte că toate partidele sunt aceeași mizerie nu avem decât să ne plângem singuri de milă.
  • -19 (29 voturi)    
    e groasa... (Marţi, 18 octombrie 2016, 21:41)

    demaGOGU [utilizator]

    ...daca si @tapalaga a ajuns la concluzia ca Plate-forma(sic) e jalnica!
  • -12 (20 voturi)    
    hora unirii ?! (Marţi, 18 octombrie 2016, 22:29)

    korkodell [utilizator]

    noo! e platforma noului usl.
    are de toate, vorba lui dracnea. si propuneri luate/plagiate din programul psd/socialistii ioropeni, dar si din programul popularilor/liberalilor sa fie o culoare mai galbena. un galben mai aprins, spre portocaliu.:-)
    platforma ciolos este noul usl'am.
    apa trece, pietrlele raman si hai sa dam mana cu mana.
    lasa'i pe ai mici sa latre. ca e nevoie si de o opozitie.
    zgomotoasa, dar inofensiva.
    un guvern sustinut ca si actualul, dar cu legitimitatea alegerilor(!!) care sa taie si sa spanzure, sa face ce vroia si base: constitutie, regionalizare.
    va iesi o strutocamila, caci regionalizare fara autonomie locala, fara slabirea...centralismului democratic nu va fi posibila. iar centrul nu cedeaza usor puterea si beneficiile ei.
    deci, va fi al doilea usl care se va destrama, pt. ca nereusitele vor trebui suportate. si vor arunca vina din curtea unuia in a celuilalt.
    si, in urmatorii zece ani, vom mai vedea ce vedem azi, cel putin inca odata, cu dari in gat, arestari si din nou\,
    o alta hora a unirii, al treilaea usl'am.
    si tot asa, pana la victoria finala. adica sub 10 milioane de romani ramasi intre hotare, in saracie lucie.
  • -22 (30 voturi)    
    serviciile (Marţi, 18 octombrie 2016, 22:40)

    xanti [utilizator]

    Spera sa il scoata din joc pe Tariceanu si ALDE pentru ca PSD sa nu aibe cu cine sa faca majoritate.
    Din fericire nu vor vota serviciile.
    • +5 (11 voturi)    
      Din nefericire (Miercuri, 19 octombrie 2016, 0:23)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      si Serviciile voteaza in „statul de drept” România
  • +16 (24 voturi)    
    sugestiva concluzia ... (Marţi, 18 octombrie 2016, 23:08)

    L8MA [utilizator]

    ''PSD si ALDE calarind Romania'' la 100 de ani de existenta,devenita aproape o gloaba plina cu capuse si lipitori .
    Iar calaretii in straie de boieri, rumeni,cu burti rotunjoare,cu cingatori aurite,cu bolizi,cu beizadelele lor cu tot flancati prieteneste de zambetele ingaduitoare ale IPSfintiile locului,cocotati si ei pe spinarea indoita de jafuri si saracie.
    ..............

    LCK e aproape singura in lupta cu acesti impostori fara numar.E sustinuta mai mult de ambasadele si presa straina decat de propriii concetateni.
    Speram ca USR sa strice definitiv jocurile acestei plagi pesedisto-securistice...
    • -7 (11 voturi)    
      CE FACI (Miercuri, 19 octombrie 2016, 15:33)

      EmilNae [anonim] i-a raspuns lui L8MA

      tata ? psd plaga securistica? Atunci usr ce naiba mai este? nu tot secu dar formata din lupii tineri.Asa ca oricum o dam tot de secu dam. Sau astia noii sint secu buni.De ce? ca ar fi cu noi.Vede-ti de treaba ei sint doar ei cu ei si lupta cea mare se da intre ei securistii.Cred ca nu stii ce o sa votezi esti aburit de acuma.
      hihihihihi
  • +16 (18 voturi)    
    Ideile de stanga nu sunt in sine un lucru rău (Marţi, 18 octombrie 2016, 23:24)

    Maniu [utilizator]

    iar PSD nu e de stânga. Mafia transpartinică care conduce România - edificator raportul publicat azi dintre pensiile tuturor oamenilor care-au muncit treizeci, patruzeci de ani, și ale celor care i-au terorizat sau abuzat, despre în folosul cui au curs lucrurile post 89 - nu are NICIO IDEOLOGIE.
  • +12 (18 voturi)    
    intr-un scenar ipotetic de prezenta 100% (Miercuri, 19 octombrie 2016, 1:05)

    yellowdog [utilizator]

    la vot, grupul infractional psd nu trece de 20%

    tot ce este peste 50% este un nu spus acestor derbedei si penali
    • +9 (9 voturi)    
      cat are udemere atat are P$D (Miercuri, 19 octombrie 2016, 6:58)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      ce chestie..o "minoritate" numita "mandru ca sunt roman" conduce de aproape 3 decenii fara Mila...
  • -14 (22 voturi)    
    n-ar fi rau sa fie bine part 1 (Miercuri, 19 octombrie 2016, 6:56)

    laur22 [utilizator]

    Politica fara politcieni si tehnocratzie cu latrai shmenari part-1/2

    Ce pot sa zic despre facatura numita platforma program a lui Ciolos :

    § Dementza de Balaceanca ?/ Nebun de spitalul 9 ?/ Copy –Paste nesimtzit ?
    § Bla bleah bla bleah bla bleah …….

    Primul ministru in exercitziu la mai bine de 9 luni de la instalarea in functzie s-a scremut cu mult tam-tam public sa faca un proiect program despre ce ar trebui sa se faca (de catre cine sufletul meu ? de catre Isus Hristos ? de catre Aram Iancu ? de catre cine ?) in primele 100 de zile de la intrarea in functie . Wow.

    Un plan de actziune pentru primele 100 de zile scos la ~ 300 de zile de la inscaunarea in functzie si care culmea are un titlu copy-paste dupa un plan sa faca un plan scris de V V Ponta 2014
    <<“România 100 este un concept aprobat de guvernarea noastră, în 2014, prin hotărâre de Guvern. Este document oficial. Nici măcar pentru titlu nu au reuşit să aibă o idee originală'', a spus liderul PSD. >>

    Oare suntem nebuni cu totzii ?

    "Primele #100dezile: organizarea schimbării

    Guvernul trebuie regândit la nivel de funcționalitate ministerială, cu un Cabinet format dintr-un număr restrâns de miniștri, cu ministere comasate pe principiul clusterelor de dezvoltare și un număr redus de agenții de implementare și reglementare.

    Restructurarea administrației centrale trebuie consfințită legislativ prin modificarea Legii 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului, astfel încât să includă un model de organizare internă pentru fiecare minister, cu explicarea competențelor, pentru a elimina riscul suprapunerii de atribuții.
    ……"

    Primul ministru de ieri si de azi face "programul" primului ministru din basmul de maine fara sa ne spuna de ce "Primele #100dezile" n-au inceput acu 300 de zile si o sa inceapa candva in ilo tempore, la pastele cailor cand o faca plopul mere si rachita micsunele “a long time ago in a galaxy far far away “.
    • +6 (12 voturi)    
      Nu ai intels nimic (Miercuri, 19 octombrie 2016, 13:38)

      Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui laur22

      Cifra 100 nu se refera la primele 100 de zile ale noului guvern, ci la 100 de ani de la marea unire, ceea ce demonstreaza ca ori nu ai citit textul, ori nu esti capabil sa-l intelegi.

      S-au intamplat multe lucruri bune in ultimele 300 de zile datorita guvernului, dar sunt mai greu de vazut daca vezi stirile de la antena 3. Cateva exemple concrete: se construieste la toate drumurile si autostrazile care au stat inghetate in guvernarea Ponta (care a durat 2 ani), s-a refacut fara pierderi pentru statul roman singurul tronson de autostrada inaugurat de Ponta in graba si inchis la cateva zile, debirocratizarea institutiilor, salariile medicilor au crescut, directorii de scoli si licee sunt pusi sa dea examen, or sa fie camere video la alegeri si ar mai fi exemple.
      • -5 (11 voturi)    
        ha ha ha (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:40)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Simona_Srb

        una dintre "marile realizari" ale ultimelor 300 de zile e ca vor fi camere Video la alegerile de peste 2 luni? hai ca esti simpatic!
        • -4 (8 voturi)    
          Sunt curios (Miercuri, 19 octombrie 2016, 17:20)

          un_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          cine le furnizeaza si cine le monteaza.
          Si pe cati parai. :D
  • -16 (22 voturi)    
    Politica fara politcieni si tehnocratzie cu latrai (Miercuri, 19 octombrie 2016, 6:59)

    laur22 [utilizator]

    Politica fara politcieni si tehnocratzie cu latrai shmenari part 2/2

    Ce pot sa zic despre facatura numita platforma program a lui Ciolos :

    Un program care de "program" ce este:
    • nu are resurese ,
    • nu are indicatori concretzi de atins,
    • nu are "deliverables",
    • nu are responsabilitatzi clar atribuite .

    Un program care se poate reduce fara a pierde nici-o resursa alocata ori un detaliu de implementare la : n-ar fi rau sa fie bine ! Ce mai "tehnocratzie" curata

    S-au mai stii asta o fi fost programul lui Ciolos din ultimimul an si noi astia “vietzasii” din Romania inca n-am apucat sa bagam de seama ca pitzifelnicul asta l-a si FACUT de cand tot a fost prim ministru.

    Ori mai stii poate ca cele 300 de zile nu i-au ajuns ca sa termine de executa planul sau pentru primele 100 de zile ?!

    Hmmmmmm.

    Bine macar ca pentru ca sa exista actuala “Romanie100” a lui Ciolos care e program politic a unui “ tehnocrat European apolitic” s-a anulat prin hotarare de guvern a aceluiasi Ciolos (Hotărârea nr. 465/2016.) precedenta Romania100 a lui VVP (Hotărârea nr. 24/2014)

    http://lege5.ro/Gratuit/gm4dqmrxgy/hotararea-nr-24-2014-privind-instituirea-programului-national-romania-100-

    Aferim
  • -14 (18 voturi)    
    Alegeri (Miercuri, 19 octombrie 2016, 7:31)

    Bocai [utilizator]

    Daca PSD si ALDE castiga 60% din voturi cine pe cine calareste?Domnule Tapalaga esti stupid!Cum va fi ,votul trebuie respectat.Cativa in Romania se cred elitisti si sunt intro mare eroare. Dau judecati de valoare ce nu au valoare nici cat o ceapa degerata.Domnilor elitisti si cu "dreptatea absoluta in buzunar," coborati pe pamant.
    • +14 (16 voturi)    
      Raspuns (Miercuri, 19 octombrie 2016, 8:56)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Bocai

      "Daca PSD si ALDE castiga 60% din voturi cine pe cine calareste?"

      Daca PSD si ALDE castiga 60% din voturi, atunci cei care primesc bani de la buget ii calaresc pe cei care dau.

      E nedrept, dar democratic: cei care primesc sunt cam 8-9 milioane si se prezinta la vot. Cei care dau sunt cam 4-5 milioane si nu prea se prezinta la vot, lasand oameni ca Dragnea sa decida asupra banilor lor.

      Da, asa e democratia. Dar legile economiei nici macar Dragnea nu le poate modifica la vot: dupa asa delir bugetar ca in Campania asta electorala, se vor intampla niste chestii:
      - cursul leu-euro o sa o ia razna, la fel si inflatia
      - deficitul public o sa o ia razna si ne vom apropia cu datoria publica de limita rezonabila: 60% din PIB. Generatiile care urmeaza or sa plateasca din greu datoria facuta nu pentru atostrazi sau spitale, ci pentru delirul electoral al PSD-ului
      - toate rectificarile bugetare vor taia din infrastructura. O sa inaugureze Ponta autostrada Comarnic-Brasov in 2045.
      - finalmente, persoanele tinere, cu copii, cu putere de munca se vor muta in alte tari. Vom ajunge o tara cu 15 milioane de oameni, marea majoritate pensionari. Pensionari care or sa isi vada copiii si nepotii o data la doi ani, cam cum a inceput sa se intample si acum.

      Da, oamenii simpli din popr pot vota PSD, fiindca
      le promite luna de pe cer si pentru ca ei nu inteleg asta. E democratic, dar e complet gresit
      • +2 (6 voturi)    
        Considerație (Miercuri, 19 octombrie 2016, 9:53)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        Aveti perfecta dreptate in ceea ce priveste legile economice , dar referitor la faptul ca oameni simpli nu inteleg prea mult cred ca va cam inselati , sau nu ati avut prea multe contacte cu ei . Oricum Romania este deja o tara care are in realitate nu mai mult de 17 milioane de oameni . Va doresc toate cele bune
      • -3 (9 voturi)    
        Votantii PSD (Miercuri, 19 octombrie 2016, 16:52)

        Bocai [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        Nu ai dreptate.Oamenii simpli din popor muncesc de spetesc si primesc salariu de maxim 2000 lei.Banii cei mai multi se duc pe pensii speciale , plati viagere, aparat de stat supradimensionat.Acei oameni simpli care spui ca primesc bani ce sa faca?Nu au unde lucra, nu au cu ce trai.Primesc ceva sub limita subzistentei, Ei voteaza cu PSD ca macar astia(PSD) vorbesc de ei, Elitistii ii dispretuiesc si acest fapt din orice unghi l-ai privi este un pacat fundamental (de moarte).De aceea oamenii sarmani(din vina lor dar mai ales a societatii) privesc cu frica si neinncredere pe elitisti
        • +3 (5 voturi)    
          si a facut vreodata PSD ceva pentru ei? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:34)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Bocai

          Intreb si eu asa, au dus-o mai bine oamenii simpli din popor in timpul guvernarilor PSD? In cei 25 de ani de la revolta PSD-ul, sub diferite forme, a guvernat peste 15 ani(daca punem si anii cu Tariceanu sustinut de PSD). Avea timp suficient sa imprastie bunastarea asupra natiunii nu vi se pare?
      • 0 (0 voturi)    
        Sistemul politic pe care (Joi, 20 octombrie 2016, 15:11)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        îl avem în România se poate numi cu extrem de mare greutate DEMOCRAȚIE. În România guvernează de mai bine de un sfert de secol o grupare de mafioți înrăiți constituită din politicieni din toate partidele reprezentate în parlament. Aceștia formează mai degrabă o dictatură a corupților atâta vreme cât și-au putut face legi care să le apere hoțiile și au în mână aproape toate instrumentele de manipulare a populației sărăcită și lipsită de educație. Va fi o luptă grea și de durată pentru realizarea unei democrații autentice. Și nu știu cu ce sorți de izbândă...
  • +8 (12 voturi)    
    PNL+PSD (Miercuri, 19 octombrie 2016, 8:55)

    revo [utilizator]

    Nu, PSD+ALDE abia ar trece cu putin peste 50%, ar fi in permanenta intr-o situatie fragila, pt. ca oricand unii dintre ai lor ar putea trece de partea cealalta.

    Eu cred ca PNL+PSD ar fi chiar mai dezastruos decat PSD+ALDE.
    Refacerea USL, acum largita si cu fostul PDL, ar insemna o majoritate de peste 80-85% - partidul unic.

    Ar insemna sfarsitul sigur si definitiv a tot ce s-a facut pana acum in privinta independentei justitiei si a luptei impotriva coruptiei.

    Daca procentele sunt cat de cat egale, sub 50%, s-ar mai putea pastra un oarecare echilibru, dar o forta nimicitoare, formata exclusiv din capii familiilor de mafioti si din locotenentii lor, ar fi de neoprit.
  • -10 (16 voturi)    
    Armada ?! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 9:35)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    Voi in fiecare campanie veniti cu un cuvant dinasta dubios pe care sa il transformati in sigla de stigmatizare pentru PSD ? Va mai suporta disctionarul ?
    • +3 (7 voturi)    
      Armada Music ? aaa tu asculti manele (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:25)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      nu le ai cu astea...m am lamurit !
      • -5 (9 voturi)    
        armada music relevanta in contextul asta ? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 14:39)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Mai gandeste-te. N-ai citit articolul, m-am lamurit.
    • +3 (5 voturi)    
      PSD-ul nu trebuie stigmatizat (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:35)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      Al face pe cineva PSD-ist e deja injuratura.
  • -13 (13 voturi)    
    gusturi... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 10:47)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    spuneti ALDE dar nu si PMP....
    Ma mir ca nu l-ati inclus intre "buni de luat in seama" pe Marian Munteanu...

    Este asa o improvizatie mediatica si politica anti-PMP incat, victoria acestora va fi dubla ca valoare...

    Ciolos 100 este o platforma politica de uniune nationala ... PNL+PSD... si atat...

    Cu tot cu corupti...
    • -12 (12 voturi)    
      Primele #100dezile: organizarea schimbării (Miercuri, 19 octombrie 2016, 11:14)

      laur22 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      De "plataforma" ori de "armada" ce este are program pentru primele 100 de zile scris de unul care este prim ministru de 300 de zile si tot n-a facut nimic din el. Wow !!!!!!!!!!!

      Program, pentru primele 100 de zile scris la 300 de zile dupa.

      Si voi inca va mai pierdetzi vremea sa discutatzi despre asemenea abureli.

      "Primele #100dezile: organizarea schimbării
      • Guvernul trebuie regândit la nivel de funcționalitate ministerială, cu un Cabinet format dintr-un număr restrâns de miniștri, cu ministere comasate pe principiul clusterelor de dezvoltare și un număr redus de agenții de implementare și reglementare.
      .....
      • Cheltuielile publice clar prioritizate, cu evaluarea impactului. Trebuie operaționalizată și întărită instituțional la nivelul Cancelariei unitatea de evaluare a investițiilor publice. Toate investițiile guvernamentale trec prin acest filtru."

      A wow curat 'telectuli expertzi in a face din negru alb si din cacat bici care sa si pocneasca.

      Si uit' asa o barb' avea
      Si uit' asa o rasucea

      hahahahahahahaha
      macar Basescu avea haz mai scremutzilor mai
  • +2 (6 voturi)    
    De ce n-o fi prins articolul asta oare ? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:54)

    Susufler0 [utilizator]

    Interes redus, comentatorii nu au citit platforma dar o aproba (nici nu trebuie sa o citesti ca sa fii de acord cu Ciolos, om cinstit ce vrea sa se inconjoare cu oameni cinstiti) si-i injura pe pesedisto-aldisti !

    PS. lipsa de entuziasm generala mergand de la autor pana la cititori si invers.

    PPS. Poate o sa fie mai bine data viitoare !
    • 0 (4 voturi)    
      Zău? Tu citești platforme? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:40)

      Mediteranean [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      zău? tu citești platforme ale partidelor politice?

      și ce scie în ele?

      averile imense pe care le strâng politicienii sunt trecute în acele platforme?

      ia caută tu pe youtube:

      ”imperiul lui liviu dragnea”

      sau

      ”casa lui videanu”

      și vei vedea lucruri care nu sunt în platforma politică a niciunui partid!
      • 0 (2 voturi)    
        Cand ma intereseaza ceva, citesc ! (Joi, 20 octombrie 2016, 13:06)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

        Cand ma intereseaza ceva, comentez !
  • 0 (0 voturi)    
    PLATFORMA (Joi, 20 octombrie 2016, 9:41)

    scridon radu-lucian [utilizator]

    Natia a obosit in urma disputelor politice non-stop, dorim cu totii un consens politic pentru dezvoltarea Romaniei. In fond si Platforma politica poate fi completata, cine impiedica acest lucru ?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri