Kovesi, Mircea Dumitru, Vlad Voiculescu. Cum se explica atacurile la adresa reformistilor si de ce nu dau rezultate

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:19 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
Clasica tehnica a calomnierii a fost folosita in ultimele doua saptamini in cazul a trei personaje care au deranjat. In ordine cronologica au fost tiriti in noroi Vlad Voiculescu (sanatate), Codruta Kovesi (DNA) si Mircea Dumitru (educatie). Ei au primit "botezul focului" in plina campanie electorala: au fost facuti arsice in mass-media cu acuzatii inca nedovedite de acuzatori.

Cei trei au un singur lucru in comun: au rascolit musuroaie de coruptie si de interese ilegitime. Si-au creat, prin actiunile lor, masa critica de adversari. Venit dupa un om al sistemului (Patriciu Achimas Cadariu), Vlad Voiculescu a pus tinta pe atotputernicii feudali din sanatate, plus ca a inceput sa rascoaleasca prin mecanismele de alocare a banilor. Kovesi / DNA au atins cu ultimele dosare linii rosii: fondurile operative ale unui serviciu secret, un apropiat al SRI - Sebastian Ghita, familia fostului presedinte Basescu. Mircea Dumitru a intrat in ghemul de interese din scolile doctorale, a demarat concursurile pentru directorii de scoli - spre disperarea PSD, a refacut credibilitatea institutiei in scandalul plagiatelor.

In toate cele trei cazuri, schema a fost similara pina in cele mai mici detalii.
- primele acuzatii au fost lansate in presa
- acuzatiile au fost preluate aproape instantaneu de restul presei, mai cu seama de televiziunile si site-urile cu agenda clara anti-reformista
- acuzatiile nu au fost probate nici pina acum
- acuzatiile initiale au fost reluate apoi de politicieni si folosite si ca argumente de campanie electorala

Iata cum s-a intimplat la fiecare dintre ei, in ordine cronologica a atacurilor.

La Vlad Voiculescu, acuzatiile au venit din doua tabloide. El era acuzat ca isi favorizeaza un unchi care detine o companie romaneasca de consultanta din industria farmaceutica, Nic Voiculescu. Apoi a aparut acuzatia ca secretarul de stat insarcinat cu politici farmaceutice, Ioana Ursu, a fost angajata "ocultei rude" a lui Vlad Voiculescu. In ultima instanta, a fost facut "criminal" de fostul premier Victor Ponta pentru neaplicarea unui ordin de ministru, ordin pe care nici guvernul Ponta nu-l aplicase, culmea. Acuzatiile au fost preluate din zbor de PSD. Nici una dintre ele nu se confirma: ministrul a anuntat ca ruda sa oculta e unchi de gradul 5 cu care nu s-a vazut de 8 luni, secretarul de stat nu a lucrat niciodata pentru unchi, iar ordinul incriminat e intirziat, asa cum a fost si in mandatul guvernului Ponta, din motive care tin de reglarea pietei medicamentelor.

Codruta Kovesi
a fost atacata de Sebastian Ghita, deputat PRU si membru al Comisiei parlamentare de control SRI. Acesta a anuntat pentru citeva site-uri si televiziuni de stiri ca s-a autodenuntat la Parchetul general pentru ca ar fi participat la o presupusa masluire a raportului prin care o comisie a Ministerului Educatiei a statuat ca sefa DNA nu si-a plagiat doctoratul. A urmat o sarabanda de acuzatii de plagiat si de semi-confirmari ale masluirii raportului, venite inclusiv din partea lui Traian Basescu, plus cereri din partea unor ziaristi & analisti ca insasi Kovesi sa-si reclame propria teza de doctorat la CNATDCU (institutia care da verdictele finale). Pina acum insa, nici Ghita, nici aliatii sai in lupta cu Kovesi nu au produs dovezi ale masluirii raportului, si nici nu au sesizat CNATDCU. Absurdul situatiei a mers pana intr-acolo incit s-au gasit unii sa-i ceara sa probeze ea ca nu a plagiat, inversand sarcina probei. Adica nu acuzatorilor li se cer dovezi, ci acuzatului.

Ultimul intrat in hora a fost ministrul Educatiei, Mircea Dumitru. Ieri, Evenimentul Zilei si Adevarul au publicat pe surse informatia ca el ar fi semnat un acord cu Securitatea in studentie si ca si-ar fi turnat studentii. Ambele articole erau pe surse si fara pozitia demnitarului, un comportament editorial mai degraba neobisnuit cind e vorba despre o asemenea acuzatie, ce poate duce la demisie/demitere. Articolele au fost publicate cind Dumitru era intr-o audiere in Parlament. Mircea Dumitru a expus versiunea sa imediat dupa ce a iesit de la audiere: e vorba despre un angajament pe care el nu il recunoaste, iar in 2007 a primit un verdict de necolaborare cu Securitatea dupa ce a fost facuta o expertiza grafologica a semnaturii de pe acel document. Pina acum nu a aparut nici o informatie de la CNSAS privind aparitia unor noi elemente in dosarul lui Dumitru. In ciuda acestor fapte, politicienii PSD au continuat atacurile la Mircea Dumitru.

Toate aceste atacuri se deruleaza dupa un scenariu binecunoscut profesionistilor in manipulare: calomniaza, calomniaza, ca tot ramine ceva. Deranjul produs de ministrii tehnocrati Voiculescu si Dumitru in interiorul sistemelor osificate din sanatate si educatie, anchetele DNA - toate slabesc sisteme corupte care isi joaca acum, in campania electorala, ultimele sanse de supravietuire.

Atacurile vor continua pina la finalul campaniei electorale. Vor intra in malaxor si alti ministri, judecatori si procurori care isi fac treaba. E dezarmant si descurajator pentru multi dintre ei, dar e important sa le spunem ca ei merg pe drumul corect.

Si inca ceva: aceste facaturi de presa sint demontate aproape instant de publicul activ. Internetul da prilejul ventilarii unor asemenea manipulari, dar ofera si instrumentele necesare pentru ca publicul sa verifice singur faptele si sa comunice. Mobilizarea rapida pe Facebook si pe site-urile responsabile (iata un exemplu excelent de deconstructie a minciunii in Vice) ne arata ca minciuna are picioare din ce in ce mai scurte intr-o epoca in care viteza de circulatie a informatiei e atit de mare. Un mic secret pentru marii strategi din spatele acestor atacuri: lumea a mai facut ceva pasi de cind ati ramas voi captivi cu nasul in televizor :)












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
19195 vizualizari
  • +29 (41 voturi)    
    Simplu (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:26)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Securistii si acolitii lor - cei care au jefuit tara in ultimii 26 de ani - simt ca le cam fuge presul de sub picioare. NCeea ce ni inteleg e ca o eventuala noua revolta populara ii va matura din istorie, asta daca nu vor fi lapidati, asa cum ar merita,
    • -2 (2 voturi)    
      revolta populara (Joi, 6 octombrie 2016, 10:56)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Revolta populara tre sa vina pe 11 decembrie. La alegeri. Altfel, daca iese iar PSD-ul majoritar, va avea argumentul legitimitatii populare si va face ce va dori. Deci daca vrei revolutie, atunci e momentul.
  • +13 (19 voturi)    
    fain. (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:31)

    mita sucila [utilizator]

    da, buna treaba.
  • -26 (54 voturi)    
    Pacat ca si Pantazi s-o ia pe urmele lui Tapalaga (Miercuri, 5 octombrie 2016, 17:42)

    man_and_twin [utilizator]

    De la el aveam pretentii.

    Daca Achimas Cadariu era omul sistmeului, cum de a fost facut si el arsice in mass media?
    Chiar mult mai agresiv ca Vlad Voiculescu, care a primit spatiu de emisie si sprijin in prime time la antena3 pt a se apara.

    Orice politcian este atacat, cu atat mai mult cand devine membru al guvernului.
    Iar Kovesi a fost mereu atacata in spatiul public. Acum expunandu-se mai ales prin iesirile politicianiste pe care le-a avut in presa si la telviziune. Altfel, nimic nou.

    Sa culegi acum cu penseta aceste trei nume, ca sa distorsionezi o imagine de ansamblu intr-o directie anume, asta e un procedeu clasic de manipulare.
    • +6 (8 voturi)    
      Nu (Miercuri, 5 octombrie 2016, 19:59)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

      Achimas Cadariu a fost foarte slab. Din cauza ca era om al sistemului. Nu a fost facut praf *doar* pentru ca era asa ceva.
      • 0 (2 voturi)    
        Triplu standard (Joi, 6 octombrie 2016, 12:52)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Dar si Achimas a fost facut arsice. Ca om al sistemului si om din afara lui, politicienii sunt criticati. Si trecutul ministrilor pesedisti a fost scormonit si rascolit. Asa se intampla cu orice politician care ajunge intr-o functie de demnitate publica. Si mi se pare normal.
        Nu mi se pare normal sa-i extragi pe unii cu penseta si sa construiesti conspiratii impotriva lor. E doar ploticia, asa cum s-a facut de 26 de ani.

        Articolul lui Pantazi construieste un sofism. N-am pretentii de la cititorii lui, oamenii sunt ametiti usor cand aud ceea ce vor sa auda, dar de la el aveam niste pretentii. Asta e, o fi greu sa tii de un loc de munca in presa din ziua de azi.
    • +5 (13 voturi)    
      bravo !!!! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 21:44)

      LeeView [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

      Daca va baga "politicienii" la bulau nu inseamna ca are iesiri "politicianiste"

      Poate mai cautati putin prin esalonul 7-8 si gasiti si cativa oameni corecti ... poate ...

      Nu stiu tu ce pretentii ai, dar noi nu mai avem nici o pretentie de la voi. Hoti ati fost si hoti ati ramas. Acum dorim doar sa scapam de voi.

      Auzi la el, politicieni. Sunteti niste HOTI ! Si daca nu erau pensionarii sa se vanda pe o sticla de ulei si o punga de zahar erati de mult in puscarie, nu mai asteptam nimic de la Kovesi.
      • 0 (0 voturi)    
        Respira, si conjuga verbul a fi. (Joi, 6 octombrie 2016, 12:45)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui LeeView

        Cauta-te, ca-ti lipseste o rotitia sau scartie pe undeva, cand te adresezi la plural interlocutorului, Si-l identifici cu un grup cu care ai avea ceva de impartit.

        Eu sunt un comentator, la fel cum tu esti unul. Nu vorbesti in numele nimanui altuciva, cum nici eu n-am facut-o. Nu stiu daca realizezi cum suna mesajele tale, dar te-as banui de votant de-al lui Dan Diaconescu dupa cum te exprimi aici.
  • +22 (28 voturi)    
    De acord (Miercuri, 5 octombrie 2016, 18:19)

    ValentinV [utilizator]

    Sa nu uitam si de doamna Pruna, tinta a unor magistrati si politicieni. Atacurile sunt concentrate si bine orchestrate. Intreabarea este, ce e de facut?
  • -10 (26 voturi)    
    Intrebare... (Miercuri, 5 octombrie 2016, 19:02)

    taticutu [utilizator]

    Ce unitate de masura aveti, ca autor, pentru a spune despre cineva ca e reformist sau nu ? Nu cumva vreti sa confundati persoana cu institutia ? Dar rolul mas- media care este ? Nu sa caute , sa descopere chiar anumite aspecte, bune sau rele, ale personalitatilor care ne conduc si care sunt platite din banii nostri ?
    Vreti in continuare sa aplicam povestea cu " hainele imparatului "si intrun final , unul mai timid care sa declare adevarul, ca " imparatul e gol " ?
    Va rog sa generalizati cele spuse de mine , pentru ca ele nu se refera neaparat la cele trei persoane mentionate de autor...
    • +2 (4 voturi)    
      Raspunsul este Istoria, mai draga! (Joi, 6 octombrie 2016, 9:32)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      Adica toti ne plangem ca in tara asta se fura de 26 - 50 - 100 - 2000 de ani, iar cand o institutie face curatenie (DNA) iar inculpatii acuza - fara probe - n-ar fi cazul sa-i crezi pe primii?

      Bre, las-o jos ca macane!
  • +8 (14 voturi)    
    Ma intreb: cum e posibil? (Miercuri, 5 octombrie 2016, 19:40)

    valll [utilizator]

    Intradevar, de cate ori cineva a incercat sa loveasca interesele celor corupti, acestia au reactionat dur. Par bine organizati, au scenarii bine intocmite, stiu sa lanseze zvonuri, sa falsifice, nu au scrupule si nici nu se tem. Ma intreb: cum e posibil ca intr-un stat normal, care are servicii secrete, sa existe structuri subterane, bine organizate, care sa loveasca, sa calomnieze, sa loveasca in prestigiul unor demnitari care-si fac datoria?
    Doar daca exista complicitati..
    • +1 (1 vot)    
      E simplu! (Joi, 6 octombrie 2016, 10:11)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui valll

      E legal sa te organizezi, e in fapt un drept garantat de constitutie - vezi articolul 40.

      Ca asemenea structuri sa fie destructurate, trebuie probata in instanta o incractiune care n-ar fi fost posibila fara existenta respectivei structuri. Ori publicarea unor articole calomnioase e foarte greu de incriminat, cata vreme treaba e facuta cu cap. De exemplu, doi ziaristi publica cate un articol continand aceleasi calomnii in doua fituici anonime, alti zece, de la publicatii cu circulatie mai larga, preiau articolul, citand sursa, primii doi retracteaza imediat ce ajung sa fie acuzati. Nici unul dintre cei unsprezece nu poate fi acuzat. Pana sa se propage retractarile la cele zece publicatii mai mari - chestie care se face tot doar in urma unei potentiale complicatii juridice - calomnia si-a facut treaba.

      Problema nu e atat calomnia in sine, dupa parerea mea, ci nivelul de educatie din Romania. O buna parte a populatiei e atat de inebunita de senzational si de teorii conspirationiste, asa ca in loc sa judece critic si sa se bazeze pe fapte, accepta fara discernamant mai degraba acuzatii senzationale de calomnie decat o stare de normalitate. Sa afirmi ca Kovesi a plagiat e o stire de senzatie, sa afirmi ca Kovesi si-a facut doctoratul pe bune e o stire care nu atrage nici un interes.
  • +7 (15 voturi)    
    Disperarea mafiei politice atinge cote maxime (Miercuri, 5 octombrie 2016, 19:49)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Pana acum nu i-am vazut pe PSD, PNL, ALDE, PRU, PMP atat de disperati, au crezut ca inca au controlul acestei tari puternic parazitate, dar uite ca DNA functioneaza cat se poate de bine.

    V-am zis ca vine Ziua Judecatii si sa nu va pierdeti speranta.

    Astept momentul de sarbatoare cand vechii si noii securisti vor disparea de la conducerea tarii si vor ateriza inevitabil in groapa de gunoi a istoriei, unde le e locul.

    Sa ne traiasca DNA!
  • -2 (6 voturi)    
    Toti jucati incorect! (Miercuri, 5 octombrie 2016, 23:58)

    mcv [utilizator]

    Absolut toti cei care apar in spatiul public, manipuleaza. Evident, pe cine pot, dar, din pacate, actiunile lor nu raman in faza de tentativa.
    Pentru mine NU exista nicio diferenta din acest punct de vedere, intre nicio categorie de "vorbitori publici". Ca-s inculpati, ca-s ziaristi, ca-s reprezentanti ai "justitiei", etc. TOTI practica prostirea lumii!
    Nu as indrazni sa "suspectez" pe nimeni de onestitate.
    De aceea ma si sufoc eu, fara insa a avea vreo suferinta diagnosticata medical, care sa determine ... reactia!
    PS. Dupa ce fac o tura prin curte, este posibil sa revin aici pentru a exemplifica cele spuse, chiar cu acest articol.
    • +2 (4 voturi)    
      Da bai, toti manipuleaza! (Joi, 6 octombrie 2016, 9:33)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui mcv

      Astepti cumva pe Maica Tereza sau Isus sa vina sa salveze Romania?

      Este usor sa-i arunci pe toti in acelasi cos, asa spun si manualele de manipulare PSD.
  • -9 (11 voturi)    
    Domnule Pantazi, (Joi, 6 octombrie 2016, 0:15)

    gigelcontra [utilizator]

    Aveti mila! Nu-l puneti pe dl Mircea Dumitru alaturi de Kovesi. Primul este o persoana de caracter, competenta, lucida si animata de intentii bune; a doua... sa nu intram in detalii. Cei care nu sunt postaci stiu sa distinga intre cele doua profile umane.
  • +7 (7 voturi)    
    E inadmisibil, domnule presedinte! (Joi, 6 octombrie 2016, 3:23)

    valll [utilizator]

    Exprimarea presedintelui Iohannis in legatura calomniile la adresa d-lui ministru Mircea Dumitru, ma nemultumeste. In loc sa remarce evidenta mobilizare a penalilor impotriva celor mai curajosi oameni de stat, sa-i apere si sa ia atitudine publica, a parut mai curand neutru.
    E extrem de grav ca actiunea curajoasa si corecta a domnului Mircea Dumitru fatza de interesele reale ale Invatamantului, buna credinta, sa fie brutal si nedrept decise de mafia plagiatorilor, iar d-na Kovesi sa fie pusa la zid de corupti.
    Amestecul si aici a acelei forte ascunse, bine organizata, care a dominat din umbra societatea romaneasca postcomunista e evident. Daca se vrea, un om poate fi usor de distrus nu numai prin prin minciuni lansate si propagate de presa mercenara, de acte falsificate in laboratoarele sistemului, dar cred ca nici legea dupa care se judeca nu este suficient de bine gandita, incat sa-i delimiteze clar pe vinovati. Procedurile CNCSAS par stufoase si imprecise. Dupa cum l-am vazut pe Bichir asta seara, la Realitatea tv, si oamenii din CNSAS, care decid, sunt mai curand nauciti de dezordinea ce domneste acolo. Daca exista "bunavointa", obtuzitatea legii si a celor care o aplica pot pune tinicheaua de colaborator chiar si unui simplu traitor in acea lume in care misunau securistii. E inadmisibil, domnule presedinte!
    • -1 (1 vot)    
      Din pacate, cam asa este (Joi, 6 octombrie 2016, 9:18)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui valll

      Iohannis pare pe undeva cam deranjat ca guvernul actual incepe sa miste ceva si sa capete oarece credibilitate, cu Ciolos in frunte. Probabil pentru ca nu poate contabiliza aceasta credibilitate spre PNL, odata ce Ciolos pare ca nu vrea sa "se bage" in Campania electorala, odata ce a promis ca nu face asta.

      De aici si aceasta reactie cam in sila spre a apara un ministru al educatiei cu o multime de initiative curajoase, asupra caruia se arunca acuze grave, fara nicio dovada.

      Si in cazul lui Kovesi e cam aceiasi siutuatie. Iohannis s-a trezit cerand demisia mai ieri, doar pentru ca exista suspiciuni. Cu Ponta a "conlucrat institutional" 10 luni fara sa ceara asta, desi acolo situatia era clara.

      Probabil ca nu esti prea incantat, cand Blaga, organizatorul numarul 1 in campanie elctorala a PNL-ului, e retras din joc pentru ca are un dosar nasol la DNA.

      Dar, din pacate, Iohanis+PNL (asa cum sunt ei acum) sunt singura solutie de a bloca reintoarcerea figurilor gen Ponta sau Ghita la guvernare. Si USR-ul, evident, dar obiectivul lor e acum mult mai marunt: sa intre in parlament.
    • +2 (2 voturi)    
      Cam ai dreptate ! (Joi, 6 octombrie 2016, 9:52)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui valll

      Judecata lui are doua masuri !

      Lui Kovesi ii da asigurari ca dat fiind raportul care stabileste ca nu a plagiat, nu trebuie sa-si dea demisia pt niste pareri contrarii rauvoitoare, deci ca o sustine (foarte OK ca atitudine, nimic de zis), in vreme ce lui Mircea Dumitru, care are si el un document oficial de la CNSAS in care se spune negru pe alb ca nu a colaborat cu Securitatea, dar despre care s-au lansat iarasi niste acuze nefondate, ii spune indirect ca daca zvonurile se voradeveri cariera lui este distrusa si va trebui sa-si dea demisia !

      A naibii egalitate de tratament !

      PS. Si abia ce va laudasem d-le Presedinte !
  • +4 (4 voturi)    
    păi nu e decât o soluţie: (Joi, 6 octombrie 2016, 8:40)

    Radu_Luci [utilizator]

    târâte "ziarele" şi "televiziunile" alea în instanţă. o să dureze, că la noi justiţia merge din plin ("cu celeritate") doar când e vorba de pensii şi lefuri, dar nu se poate să nu aibă câştig de cauză cei atacaţi degeaba. problema e că tot de mass-media e nevoie pentru a face publice cazurile de mucegaiuri şi noroi care au năpădit-o.
  • +3 (3 voturi)    
    din pacate... (Joi, 6 octombrie 2016, 9:07)

    liviu_ [utilizator]

    presa nu poate fi acuzata de calomnie... lucru cu care NU sunt de acord!
    ei pot, legal, sa faca un om albie de porci si sa nu pateasca nimic.
    institutia care ar trebui sa-i amendeze cand sar calul (CNA) nu face NIMIC de cand a primit conducere pusa de psd!
    practic antenele si romaniatv al liber sa spuna ce vor in emisiuni si nimeni nu le face nimic
    ei sunt deasupra legii.
    de aici si tupeul fantastic pe care-l au!
  • +2 (2 voturi)    
    Revolta hotilor (Joi, 6 octombrie 2016, 10:37)

    Piru [utilizator]

    Sunt doua categorii de hoti: hoti care recunosc fapta atunci cand sunt prinsi si-si primesc cu demnitate pedeapsa si hoti care, desi sunt prinsi asupra faptei, nu recunosc, fac scandal si chiar sunt in stare sa-ti dea in cap ca sa fuga. Acestia, care duc campanii organizate impotriva oricui care vor sa faca ceva pentru acesta tara si sa nu mai fim o tara de lumea a treia, fac parte din aceasta ultima categorie. Ce este mai grav este ca trag dupa ei si partidele din care fac parte si poate chiar (Doamne ferste) Romania
  • 0 (0 voturi)    
    ceva dovezi la Kövesi tot sunt (Joi, 6 octombrie 2016, 13:40)

    rz_ [utilizator]

    Mi-ar plăcea ca un jurnalist de încredere (pro DNA, anti penali etc) să demonteze dovezile (sau "dovezile") de aici: https://kovesiplagiat.wordpress.com

    Am semne de întrebare pentru că nu ştiu nici cum se foloseşte aplicaţia aceea, nici dacă nu e totul măsluit. Dar deşi nu e un plagiat atât de masiv ca în cazul lui Ponta, sunt fragmente extrem de similare, chiar dacă aplicaţia a rapotat şi unele clişee ca plagiat, ceea ce e stupid.
  • 0 (0 voturi)    
    "HIDRA" adica "Sistemul" corupt si ... (Vineri, 7 octombrie 2016, 10:57)

    Olyx [utilizator]

    intretinut de politicienii PSD-isti si deopotriva PNL-isti ar putea sa isi traiasca ultimele clipe insa acest lucru e posbil NUMAI daca cei angrenati in lupta anti "Sistem" primesc intariri. Din partea presei sunt slabe sperante, in general, ea, presa, e parte a "Sistemului" fiind mereu inregimentata politic, condusa si subordonata...Speranta este la cei mai tineri care vin din urma si care pot aduce schimbarea pe esicherul politic. Singura speranta...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri