O scurta comparatie intre maestrul domnului Victor Ponta si un bunic

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Marţi, 9 august 2016, 12:13 Actualitate | Opinii

Vlad Mixich
Foto: Cristian Stefanescu
Vreau să fac o scurtă comparație între maestrul domnului Victor Ponta (Adrian Năstase, pentru care Victor Ponta și-a exprimat respectul nețărmurit în mai multe rânduri) și bunicul meu. De ce fac asta? Pentru că ieri domnul Ponta, recent prim-ministru, a scris așa: "Epurările făcute în 2015-16 în cadrul elitelor politice, economice, de media şi sociale sunt comparabile ca număr şi impact doar cu anii 1950-60".

Domnul Adrian Năstase, maestrul domnului Ponta, a făcut politică toată viața. A avut un socru mare politician comunist, a avut nenumărate funcții înalte, a făcut bani, a condus partide, a manevrat fonduri publice grase. Într-o zi din anii 2000 l-au luat la pușcărie. Pentru că judecătorii au decis, după un proces lung-lung și transparent, că a furat. 

Bunicul meu nu a fost membru de partid. Era unul din cei mai muncitori și prosperi oameni din satul lui. Într-o zi din anii 50 au venit și l-au deportat. Fără proces, fără judecători, noaptea la 5, cu mitralierele la poartă. 

Speriat de pușcărie, maestrul domnului Ponta a încercat să-și tragă un glonț în gât. A fost norocos și a ratat: a scăpat doar cu o zgârietură pentru care a fost oblojit săptămâni în șir într-o rezervă de spital central.

Speriat de deportare, bunicul meu s-a ascuns în porumbi. Până ce a văzut cum soldații îi iau familia. Atunci a ieșit din ascunzătoare și s-a predat. După o lună de călătorit într-un vagon de marfă, au fost aruncați în câmp deschis. Fără nimic. Sub cerul gol: bunicul meu, soția lui, 3 bătrâni și un copil. 

Maestrul domnului Ponta a fost închis un an și jumătate (sau doi? nu mai știu). De acolo a scris cărți, a scris pe blog, a primit pachetele grase ale familiei. 

Bunicul meu a stat prizonier în deportare 6 ani. Acolo i-au murit bătrânii familiei. Acolo i s-a născut un fiu. L-au botezat abia la 3 ani. Preoții erau interziși în lagărul pentru deportați. 

După ce a ieșit din pușcărie, maestrul domnului Ponta a trebuit să plătească ca amendă a zecea parte (aproximativ) din averea lui. A început să fie invitat la sindrofii, să țină conferințe, să meargă la televiziuni. Copiii lui (cărora le urez sănătate) au făcut cele mai scumpe școli private din Europa, soția lui s-a îmbrăcat la fel de bine.

După ce a fost eliberat, bunicul meu nu a mai găsit niciuna din cele trei case pe care el și familia lui le munciseră. I-a fost interzis pentru alți 6 ani dreptul de a munci, așa că a făcut curățenie la porci. Înainte fusese inginer agronom. Copiii lui se jucau cu coceni de porumb și au văzut un televizor prima oară în adolescență. Au muncit mult ca să intre la facultate, pentru că aveau dosar prost. Soția lui, bunica mea, a rămas marcată pe viață de anii deportării. 

Domnule Ponta, am crezut că ați ascuns/șters statusul de pe Facebook în care ați scris ce ați scris. Se pare că nu. Eu speram că, totuși, mai știți ce e rușinea.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
18405 vizualizari
  • +75 (79 voturi)    
    d-le (Marţi, 9 august 2016, 12:29)

    nahir [utilizator]

    mixich, va amagiti daca sperati ca tonta, golanasul mitoman, sa aiba rusine.
    • +11 (13 voturi)    
      Ce doriti dvs de la o grupare de derbedei... (Miercuri, 10 august 2016, 9:39)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      care au pus mana pe Romania? Ocupantul rus a pus in toate functiile statului roman cozi de topor, fara educatie si cultura. Tatal lui Nastase era unul dintre cei care s-au catarat in structurile mosite de rusi. Aceste cozi de topor si-au dat copiii la scoli, i-au invatat limbi straine, i-au trimis prin lume cu banii prostilor ca sa se subtieze. Dar educatia de baza a acestora era cea pe care le-au data parintii de acasa. Odraslele au invatat de acasa sa fie oportunisti, sa fure din banul public, sa dispretuiasca romanii muncitori, sa desconsidere patriotismul. Ei au format o clasa, cea a derbedeilor in care eu l-am inclus pe Nastase din prima clipa (si pe Roman si pe Iliescu si pe multi altii). Si n-am gresit, bancurile lui Nastase cu ouale, observatiile lui Iliescu cu Golanii mi-au demonstrat acest lucru. Acum si astia au la randul lor copii, scoliti in Elvetia, cunoscatori de limbi straine, stilati. Dar cu aceeasi educatie barbara din familiile lor, provenite de la cosul de gunoi al societatii romane de dupa razboi. Si va fi foarte, foarte greu de scapat de aceste lepre care la un interviu pentru vreun post vin blindate cu dosare beton (cazul consilierului Tudy de la primaria capitalei va spune ceva?). Personal nu prea vad mari sperante pentru Romania urmatorului deceniu.
      • +4 (6 voturi)    
        Toți conducătorii de după 89 (Miercuri, 10 august 2016, 10:40)

        andreitr [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        ar trebui încolonați cu direcția canal. DNA și SRI sunt prea blânzi cu clasa politică care n-a făcut decât să sugă sângele poporului de 25 de ani. La canal, în sfârșit ar putea face și politicienii ceva bun pentru România. Hai România!
  • -81 (85 voturi)    
    de fapt se referea la altceva (Marţi, 9 august 2016, 12:31)

    xanti [utilizator]

    Se referea ca acum in loc sa se faca o lege mai buna anti furat ,anti spaga DNA prefera sa aresteze ,medici,profesori,avocati,ingineri,politicieni adica exact la fel ca in anii 1950 sub pretextul luptei anticoruptie.
    Se mai referea domnul Ponta la lupta politica in care este folosita DNA de catre structuri.
    Dupa cum vedem in sondaje ,Ponta creste ,PSD creste lucru care arata ca populatia nu accepta metodele DNA si il crede mai mult pe Ponta.decat pe baietii de la butoane.
    • +67 (69 voturi)    
      Cei arestati (Marţi, 9 august 2016, 12:53)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      sunt vinovati de regula de grozavii mult mai mari.

      Un personaj precum Nastase trebuia judecat pentru tradare si multe alte capete de acuzare la fel de grave.

      Daca DNA face ceva gresit este capacitatea mica si slabele pedepse.
      Ar trebui sa vedem jumate de parlament cu averile retezate si dupa gratii.

      Nu inteleg de ce trebuie sa simpatizam cu hotii si criminalii cand viata noastra a fost si este pentru ei cel mult o chestiune triviala.
      Pentru ei conteaza mai mult cate case si ce neveste au.

      Acesti 'medici, profesori, avocati, ingineri, politicieni' sunt in fapt o clasa politica iremediabil corupta (90% avocati cu o diploma discutabila), o masa de incompetenti ajunsi la un nivel de ingamfare patologica a caror 'calitati' este grobnianismul, usurinta in care se corup, lipsa de scrupule etc
    • +41 (43 voturi)    
      Stii tu ce mai creste (Marţi, 9 august 2016, 13:21)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Asta e mentalitatea lui A Nastase, care dupa ce-a castigat alegerile a declamat fara nicio rusine "Justitia s-a facut la urne", si a zburat din post procurorii care indraznisera sa-l ancheteze. Nu degeaba e Ponta asa atras si de Erdogan.

      Succesul ori esecul la vot n-are nimic de-a face cu justitia. Si nu faci decat sa demonstrezi cum democratia e iriosita pe unii ca tine. Totusi, nu ne trage pe toti acolo de unde ai iesit tu.
      • -20 (24 voturi)    
        Eh, nu ! (Marţi, 9 august 2016, 14:57)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        "Succesul ori esecul la vot n-are nimic de-a face cu justitia"

        ==============

        Hai sa fim seriosi. A avut de-a face intotdeauna. Pe Udrea nu a intrebat-o nimeni de sanatate cand era pe val, Basescu a avut NUP in dosarul Flota pentru ca era presedinte; dupa ce a devenit presedinte, lui Johannis i s-au inchis (favorabil) procese vechi, etc. Sa mai vorbim despre fratiorul lui Basescu? Si exemplele astea sunt doar cele referitoare la justitia de azi, coordonata din exteriorul Romaniei, fara legatura cu populatia pe care o deserveste (pot ergumeta fiecare cuvant de aici, dar nu asta e scopul).
        • +13 (17 voturi)    
          Mitomania (Marţi, 9 august 2016, 16:04)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Da, stiu ca sunt oameni ca Ponta sau Nastase, Dragnea si Tariceanu care ar politiza justitia cu prima oportunitate. Si mult mai multi ca tine si petre22, care sa-i sustina si aplaude pt asta. Asa s-a si intamplat, ca doar am trait vremurile alea.

          Rostogolesi niste manipulari prostesti. Flota s-a vaporizat sub guvernul Vacaroiu (Basescu nu facea parte din el), si-au profitat din asta greii viitorului PSD, chiarsi PNL intr-o masura mai mica. De aia a fost clasat dosarul in care a fost terfelit Basescu (DUPA CE SI-A INCHEIAT MANDATELE), pt ca era o facatura politica. Dar probabil ca-ti aduci aminte cu nostalgie de Rodica Stanoiu si taifasurile ei cu Nastase.
        • +10 (14 voturi)    
          mai ai exemple din astea Niuluc (Marţi, 9 august 2016, 16:34)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Basescu a primit NUP cu mult inainte de a fi presedinte iar dosarul lui fracsu a inceput in mandatul lui. Actualmente Base jr e la puscarie. Deci care-i problema?
        • +1 (1 vot)    
          Mă întreb de ce nu ați început cu (Miercuri, 10 august 2016, 15:26)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Iliescu și gașca lui. Dacă îmi amintesc însă de alte postări ale dumneavoastră nu mă mai întreb nimic. Pentru că sunteți în solda acestei găști de hoți de țară.
    • +13 (15 voturi)    
      "desteptule" (Marţi, 9 august 2016, 15:03)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      nu DNA face legile.
    • +18 (20 voturi)    
      perspectiva mea (Marţi, 9 august 2016, 15:08)

      greenforest [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      este ca daca PSD creste, Ponta creste, si vor fi votati, atunci cred ca ne meritam soarta.

      Daca oamenii voteaza un om care a furat, adica plagiat si nu inteleg impactul unui astfel de gest, chiar nu am ce sa mai zic.

      Atata timp cat o sa votam oameni cu probleme legale, insemna ca pentru noi e ok sa avem un primar, premier, etc... care a fost gasit vinovat de coruptie, sau chiar in mijlocul unui proces de coruptie, nu facem altceva decat sa el zicem politicienilor: noi vrem sa fim furati.
      Daca luam cazul primarului de votat in arest, care cand a depus juramantul, a fost dus cu duba din arest si apoi dus inapoi, si nu ar fi fost votat deloc, adica ar fi primit 0 voturi, clasa politica s-ar curata singura, deoarece ar fi clar ca populatia nu accepta sa fie condusi de oameni cu probleme.



      Numa bine,
      • +10 (12 voturi)    
        Foarte corect (Marţi, 9 august 2016, 16:09)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui greenforest

        Ca societate - statistic adica - avem ce meritam.
        Lipsa de educatie/cultura si-a pus amprenta :(
    • +18 (20 voturi)    
      Ponta? tu esti puisor? (Marţi, 9 august 2016, 16:32)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Vad ca o tii langa cu anii '50.
      Hai sa-ti desenez:
      In anii '50 nu trebuia sa fii medic, avocat, inginer, politician casa fii arestat, trebuia doar sa fii clasificat ca dusman la poporului.
      Arestarea in anii '50 se facea pur si simplu la indicatia prim-secretarului de partid si nu ca urmare a unui mandat de arestare (pt 24 ore) emis de un judecator.
      Procesul din anii '50 (daca avea loc) era o parodie de proces si dura cel mult o zi. Ti se pare similar cumva cu ce se intampla azi?
      Deci terminati cu comparatiile cretine, anii '50 au pus pe butuci tara asta iar ce se intampa acum este exact opusul.
    • +11 (13 voturi)    
      Cap ai, minte ce-ti mai trebuie! (Marţi, 9 august 2016, 16:49)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Pai si cine trebuie sa faca legea asta? Nu el a fost seful celui mai mare partid, a avut majoritate parlamentara, guvern, tot ce vrei? Nu el deci trebuia sa faca asta? Iar chestia cu lupta politica a DNA e chiar hilara! Arata-mi un singur condamnat pe nedrept si o sa-ti dau dreptate. Pana atunci, din pacate, DNA este cel care are dreptate.
  • -47 (53 voturi)    
    Adica ce vreti sa spuneti, (Marţi, 9 august 2016, 12:32)

    xrogo [utilizator]

    ar fi de dorit ca epurarile si consecintele lor sa fie cam acelea din anii 1950-60,el se refera la amploare si la consecintele pentru tara,nu la suferintele reale ale famiililor celor deportat!
    • +25 (35 voturi)    
      Oare? (Marţi, 9 august 2016, 12:50)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Si care e "amploarea si consecintele" pentru tara ca infractori au fost condamnati in procese echitabile cu drept de aparare si comparatia distrugerea intregii elite intelectuale Romanesti de primitivi analfabeti ce urau Romania ? Pentru a sustine acest lucru trebuie sa fii de o deplina rea credinta sau de o imbecilitate completa, sau mai curand ambele !
    • +32 (36 voturi)    
      ce "epurari", domne? (Marţi, 9 august 2016, 12:54)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Zi-mi macar o SINGURA "valoare" printre cei care pretinzi ca ar fi "euprati"!

      Asta, trecand peste faptul ca, de fapt, NICI UNUL nu e nevinovat! Chiar cei care scapa, scapa doar datorita (sau corect ar fi "din cauza"?) unor chichite legale!
      Chichite din legi facute de hoti, pentru HOTI!!
    • +28 (32 voturi)    
      Uluitor (Marţi, 9 august 2016, 13:05)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      cine sunteti, chiar credeti ce spuneti?

      nu reusesc sa va inteleg punctul de vedere, cum sa comparam cu epurarile comuniste? (amploare si la consecintele pentru tara)

      Cum banuiesc ca aparati punctul de vedere pe care il are Ponta pentru ca il impartasiti, va invit sa ne explicati ce vedeti similar caci mie imi scapa.

      Culmea e ca multi dintre acesti indivizi sunt continuatorii acelui sistem, chiar inruditi cu cei care au adus comunismul in Romania.

      Va rog sa recititi ce an insemant epurarea comunista, inchisorile politice, de la canal, etc.

      Inteleg ca tremurati de lacomie si furie, ca va vine greu sa credeti ca unii mai platesc si o mica factura pentru crimele (fie ele aparent doar economice si politice) dar trebuie cumva restabilit un echilibru, nu putem continua asa.
    • +40 (44 voturi)    
      nu gogule (Marţi, 9 august 2016, 13:10)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Hai sa-ti explic pe intelesul tau.

      Ideea articolului e ca un porc (cer scuze porcilor pentru comparatie) imbuibat care a furat si a trisat toata viata, un mitoman plagiator, n-are caderea sa compare prinderea hotilor de catre dna cu dramele reale ale deprotatilor din anii '50.

      Acu ai inteles?
      • +4 (6 voturi)    
        Tu chiar nu știi al cui e contul xrogo? :) (Marţi, 9 august 2016, 16:09)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Adresează-te cu ”Mircea”, nu cu ”gogule” :)
    • +25 (29 voturi)    
      Bai, dar tu nu te prefaci, tu chiar esti ! (Marţi, 9 august 2016, 13:22)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Stii ce, ma ? Ia, iati-l tu acasa pe nen'tu Ponta, ca va meritati cu prisosinta unul pe altul. Si dupa ce il tii tu o saptamana sa li-l dai si lui @Mazeta, @Newlook, @Gustav555 si tuturor celorlalti din grupul vostru.

      Esti atat de netot ca nici nu ma pot infuria pe tine.

      In "obsedantul deceniu" au fost epurati zeci de mii de intelectuali, multi, extrem de multi fiind "epurati" in mod "definitiv". Altii au fost aruncati in inchisori, altii au fost lichidati fara a se mai osteni careva dintre lichidatori sa ascunda ceva, (poate doar trupurile ciuruite).

      Deci, repet : ce te salveaza pe tine este doar faptul ca esti netot, pt ca mi-e greu sa cred ca poti fii atat de cinic.

      PS. Ia o pauza !
    • +5 (9 voturi)    
      Cum să poată să se refere la suferințele (Marţi, 9 august 2016, 14:41)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      celor deportați și închiși în acei ani, când el face parte din haita celor care au torturat în fel și chip populația acestei țări? Și vrea s-o facă în continuare?
  • +42 (44 voturi)    
    Excelent (Marţi, 9 august 2016, 12:35)

    Bogdan_100 [utilizator]

    O singura mentiune: nu de rusine a sters ipochimenul postarea ci din cauza reactiei celor ce au citit-o. Ca orice om lipsit de caracter (furturile intelectuale o dovedesc) complet imoral politic si lipsit de principiile etice elementare Ponta vrea sa fie in centrul atentiei si sa fie aprobat de cat mai multi. Ineptiile sustinute vin sa testeze sentimentele anti-capitaliste, nostagiile comuniste. E gata sa imbratiseze orice ideologie, oricat de ticaloasa ar fi, numai sa castige voturi si sa ajunga din nou la conducere. Un om cu tare etice si comportamentale evidente, cu probleme psihice grave (mitomanie) care ar trebui izolat si scos definitv din politica pentru toxicitatea actiunilor sale.
    • +3 (5 voturi)    
      Și ale cărui opinii (Marţi, 9 august 2016, 14:47)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

      poate că n-ar trebui să se mai bucure de atenție! Deși recunosc că nu mă pot abține să nu mă înfurii de câte ori mai zice ceva!
  • +32 (34 voturi)    
    ... nu prea cred .... (Marţi, 9 august 2016, 12:35)

    cbogdan [utilizator]

    Sincer, nu prea cred ca-i este rusine. Nimic din ce stiu despre el nu sustine aceasta banuiala.
    • +21 (23 voturi)    
      ii dam prea multe importanta (Marţi, 9 august 2016, 13:07)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

      si ei ne trateaza cu un scuipat cel mult.

      Personal ma feresc sa mai citesc despre acesti impostori, acum am gresit, probabil nu mai vin pe hotnews o saptamana.

      Ne irosim viata fiind atenti la acesti criminali de ultima speta.
      • +2 (4 voturi)    
        .... adevarat .... (Marţi, 9 august 2016, 15:05)

        cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Extrem de adevarat.
  • +26 (28 voturi)    
    De neînțeles: (Marţi, 9 august 2016, 12:55)

    Bin_Eabin [utilizator]

    - scopul pentru care vă mai pierdeți timpul să scrieți despre ăsta;
    - motivul pentru care vă poluați mintea și privirea citind scârboșeniile scrise de el.

    Personal, am să-i fac raport pe contul de facebook pentru instigare la ură.

    Voi faceți ce vreți, ca de obicei.
  • +25 (27 voturi)    
    ha! (Marţi, 9 august 2016, 12:57)

    Codruta N [utilizator]

    "Rusine"? Pai pentru CE sa-i fie "rusine"? sau, mai bine-zis, CUI??!!
    CUI sa-i fie "rusine"? deputatului? Sau plagiatorului? Sau uzupratorului de functii? Sau cui? poate fostului prim-ministru? Sau eventual viitorului puscarias?

    Nu va amintiti de Rosia Montana? si de felul in care... "eu ca deputat / eu ca prim-ministru..."? >:)
  • +28 (30 voturi)    
    interesant (Marţi, 9 august 2016, 12:58)

    coloneze [utilizator]

    psd istii,urmasii legitimi ai comunistilor din anii 50, vorbesc de epurari. ponta uita cum il ameninta in parlament pe scutaru ca l ia cu duba. ponta nastase, dar si mai rau Ciuvica uita cum nastase l a saltat pe ciuvica
  • +12 (14 voturi)    
    nu exista comparatia asta (Marţi, 9 august 2016, 13:59)

    Gobelin [utilizator]

    bunicul dvs a fost OM.
    deci nu se poate compara cu nascase.
  • -18 (20 voturi)    
    Postacei (Marţi, 9 august 2016, 14:08)

    vitan.sandu [utilizator]

    1. "o masa de incompetenti ajunsi la un nivel de ingamfare patologica a caror 'calitati' este grobnianismul, usurinta in care se corup, lipsa de scrupule". Cand tu esti (sau te crezi) atat de bun altii nu mai conteaza. Valabil si pt. codruta.
    2. "Ideea articolului e ca un porc ... ". Amintiri din cocina.
  • +13 (17 voturi)    
    Câtă dreptate aveți, domnule Mixich! (Marţi, 9 august 2016, 14:36)

    Leul in iarna [utilizator]

    M-ați provocat să mă gândesc încă o data la o parte din familia mea care a fost chiriașă prin închisorile politice ale anilor 50-60 și un timp cu domiciliu obligatoriu într-un sat din câmpia Bărăganului (Măzăreni) precum cel întemeiat de bunicii dumneavoastră. Este îngrozitor de dureros că despre acești oameni se vorbește atât de puțin, în timp ce trăncănelile unui nimic precum Ponta apar în spatial public și încă mai influențează...
  • +10 (12 voturi)    
    este o mare gresala ca nimicurile (Marţi, 9 august 2016, 14:45)

    mos ion roata [utilizator]

    de genul celor din subiect sa mai fie bagate in seama.Sper ca la un anumit moment justitia sa sanctioneze raul imens pe care VVP si AN l-au facut tarii
  • +4 (6 voturi)    
    curatati paginile de incompetenti si penali.... (Marţi, 9 august 2016, 15:15)

    TRABI [utilizator]

    Da , are dreptate ponta , ca s-au facut epurari in 2015-2016 , insa nu a dus fraza pana la capat , adica ar mai fi trebuit sa spuna ca nici furturi din banul public si mafie ridicata la nuvel politico-national nu a existat candva mai mult decat intre 1989 si 2015 . El face parte din cei de pana in 2015 -> de ce-o fi vorbind el , cand are deja treaba multa pe la usa DNA . Ar fi bine ca media sa nu mai expuna ineptiile debordate de acesti incompetenti .
    Sa ne gandim putin si la viitorul nostrum si al copiilor nostril , viitor care nu va exista cu cei care au facut politica pana la Iohannis si Ciolos .
  • -14 (18 voturi)    
    Cateva observatii, la intamplare (Marţi, 9 august 2016, 15:28)

    newlook [utilizator]

    1) Daca despre bunicul ala scria unul care il ura, probabil ca il zugravea ca cel mai mare hot din sat, imbogatit exclusiv prin hotii, turnatorii, etc.
    2) Conform rapoartelor din City-ul londonez (singurele mai apropiate de ceea ce se numesc azi statistici in Romania "dezvoltata" a acelor marete vremuri capitaliste), la tara, 85% din case nu aveau ferestre. Adica erau BORDEIE ! Cum se face ca "bunicul avea trei case"?
    3) Bunicul era la inceputul articolului "taran" si la sfarsit a devenit "inginer agronom".
    4) Cel putin asta, "dreptul de a munci" NU a fost niciodata interzis de comunisti. Dimpotriva. Intr-adevar, nasol pentru bunicul care a trebuit sa inceapa sa munceasca.
    5) In deportare, sub cerul liber ("sub cerul gol"), fara hrana, fara apa potabila, pe frig, pe ger, prin glonti, prin spagi, prin mii de baionete, bunicul a mai facut un copil. Azi e bine, sanatos, si la cei 70 de ani primeste o pensie frumoasa.
    6) Comunistii rai nu au asigurat in 1946 nici macar televizor pentru bunicul. In 2015, Nastase avea chiar si cont pe facebook.
    7) Dupa iesire, dincolo de statutul sau recent, lui Nastase i-a fost recunoscuta valoarea. Pe bunicul nu il mai cunostea nimeni.
    8) Toti bunicii luptatorilor sorosisti de azi au fost deportati invariabil "cu mitraliere", "noaptea", "pe camp, sub cerul gol". Toti erau nevinovati, nu atinsesera o musca in viata lor. Toti erau "cei mai harnici din sat, comuna, judet".
    • +8 (10 voturi)    
      Abject mereu (Marţi, 9 august 2016, 16:20)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Singura "valorea" recunoscuta a lui Nastase e furtul. Performanta jafului. Atat din banii publici cat si furtul intelectual. Ca pe langa tunurile date, a fost si conducator de plagiate.

      E firesc sa denigrezi oameni necunoscuti tie, care au avut de suferit de pe urma comunismului. cand ridici in slavi niste oportunisti ai nomenclaturii. intra in fisa postului, nu?
      • -8 (12 voturi)    
        Poate, dar la tine (Marţi, 9 august 2016, 16:35)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        "Singura "valorea" recunoscuta a lui Nastase e furtul."
        ============
        Statisticile spun altfel. Populatia, la vot, spune altfel.

        PS: Obsedat de "fisa postului?" Vaneaza niste pokemoni, poate iti gasesti si tu o utilitate sociala.
        • +3 (5 voturi)    
          Manele politice (Marţi, 9 august 2016, 16:58)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Valoarea cuiva nu se masora "statistic", si nici la urne. Ca asa si Donald Trump poate sa se laude cu valoarea lui.
          Doar pt ca Nastase a fost priceput la furtisaguri asta nu-i confirma valoarea. Poate doar in ochii celor care au acelasi obiectiv in viata.
          • -5 (9 voturi)    
            Mda, "valoarea" o stabileste Sulica (Marţi, 9 august 2016, 17:15)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

            "Valoarea cuiva nu se masora "statistic", si nici la urne."
            ==================
            Mda, "valoarea" o stabileste Sulica. Ce conteaza statisticile, ce conteaza alegerile libere, Sulica Neica-Nimeni stabileste "valoarea" !
            • +3 (7 voturi)    
              Cap ai, minte ce-ti mai trebuie! (Marţi, 9 august 2016, 19:41)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              Daca valoarea este stabilita de alegeri sau statistica, poate imi explici de ce atatia cercetati si condamnati penal au fost alesi? Cum de au fost alesi Hitler, Mao, sau dupa tine si ei au fost foarte valorosi? Vom vedea ce realizari marete ale lui nastase, ponta, vor fi amintite peste o suta de ani, daca sunt asa de valorosi! Dar mi-e teama ca singurele amintiri, daca vor exista, vor fi doar despre hotii, coruptie, plagiat...
              • -2 (6 voturi)    
                Da, losere, nu tu stabilesti valoarea ! (Marţi, 9 august 2016, 20:44)

                newlook [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                Da, losere, nu tu stabilesti valoarea ! Surpriza, este?
                Si alegerile libere si statisticile sunt un indicator a ceea ce un om a realizat si cum societatea ii recunoaste realizarile.
                Parerea loserilor nu conteaza. Si tu, asta esti : un loser, un biet taietor de frunza la caini cu pretentii de judecator absolut. Bineinteles, societatea e de vina ca nu sta cu capul in jos sa vada lucrurile din perspectiva ta....hahaha.
                Pastile, losere, ti-ai uitat medicatia!
                Koookooo!
                • +1 (5 voturi)    
                  Lasand la o parte limbajul de mahala (Marţi, 9 august 2016, 22:37)

                  LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                  Unde am spus ca eu stabilesc valoarea? Si citeste tot ce am spus, nu doar ce vrei, pe sarite. Asta ca sa nu mai spun ca nici nu ai raspuns la intrebari. Dar asta nu ma mira, stiindu-va "calitatile"!
    • -9 (13 voturi)    
      Dati minusuri, postacei, atat puteti (Marţi, 9 august 2016, 16:24)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Dati minusuri, postacei, nu puteti combate nimic din cele scrise in postare. Personal, va multumesc ca evidentiati postarea in marea de scriituri libidinoase, la moda zilei.
      In afara de scremetele uzuale, "puie monta", "comunisti rai, sorosisti buni", "huo Parlament" si inca cateva, nu puteti mai mult. Spalati pe neuronel, necititi si urlatori, faptul ca unii dintre voi reusesc sa imbine cateva cuvinte, reprezinta deja un mare pas inainte.
      • +3 (7 voturi)    
        :)) (Marţi, 9 august 2016, 20:11)

        paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        vorbesti singur, tovarase?

        sau discuti cu insati domnia ta ?!
        • -4 (8 voturi)    
          Stai linistit... (Marţi, 9 august 2016, 23:05)

          Grexit [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

          Pentru multi corect politic, luna noiembrie va fi luna...ultimului bal. Trump, o sa fie bomboana de pe coliva. Deja vad, pe mainstream-ul romanesc de serviciu (internet, tv etc) cum oracaie toti cat de magnifica e Hitlarry si cat de nasol e Trump.
          Amintiti-va ce va spun: daca iese Trump (si asta va fi sigur!) prima tara care va iesi din NATO va fi SUA.
          Atunci, sa va vad pe astia cu bunicii si cu pokemonii ce veti face cand ursu va forta Nistru.
          Fac pariu ca stergeti putina!
          Ca doar corectii politic sunt smecheri, nu?
          • +4 (4 voturi)    
            bine Aliosa (Miercuri, 10 august 2016, 11:58)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Grexit

            1. granita Romaniei e pe Prut nu pe Nistru
            2. Oricat as displace-o pe Hillary, Trump nu va fi presedinte
            3. numai in visele tale de coada de topor va vom lasa sa puneti din nou mana pe tara asta
            4. in locul tau nu m-as bucura prea mult daca rusii ar trece Nistrul. E bine stiut ca rusii nu prea iubesc tradatorii si ii vor epura intotdeauna mai devreme sau mai tarziu.
          • +3 (3 voturi)    
            putin putina (Miercuri, 10 august 2016, 12:13)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Grexit

            Macar corectii politic nu sufla in panzele tuturor dezaxatilor si tiranilor.
            Vad ca visezi cu ochii deschisi la o invazie ruseasca. In mintea ta deja arunci cu flori in tancuri, nu?
            C-ar fi doar o repetare a istoriei.
          • +1 (1 vot)    
            entobotanice (Miercuri, 10 august 2016, 15:34)

            neurino [utilizator] i-a raspuns lui Grexit

            "daca iese Trump (si asta va fi sigur!) prima tara care va iesi din NATO va fi SUA."- saracu' de tine, ori te-or bagat la 380 , ori sigur ai fumat ceva.
            Nici macar Trump nu vrea sa iasa din NATO :) :) :)....el zice doar ca nu te ajuta daca sare rusul peste tine.

            Oricum, la geografie ai nota 2.
      • +1 (1 vot)    
        limbaj de mahala (Miercuri, 10 august 2016, 15:32)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Acum ca limbajul va tradeaza, nu-i o problema atat de grava dar ce ati vrut totusi sa transmiteti ????
    • +6 (10 voturi)    
      alte cateva observatii, la obiect (Marţi, 9 august 2016, 16:28)

      gazpefoc [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      1. cam multi dintre noi avem un bunic d-asta
      2. poti sa le numesti cum vrei, avea trei, dupa aia niciuna.
      3. era "taran" adica de la sat, pentru ca varianta de azi, esti dumneata de la oras.
      4. istoria aia cu secera si ciocanul pe care ati citit-o, daca ati citit-o, nu este cea adevarata.
      5. ma indoiesc ca li se asigurau metode contraceptive.
      6. ce legatura are cu articolul? sau este doar praf in ochii prostilor.
      7. valoarea? poate valoarea din vorba manelelor.
      8. ce-s aia luptatori sorosisti? se pare ca ati trait acele vremuri, le stiti pe toate. daca nu, vedeti punctul 4.
      • -5 (9 voturi)    
        Multumesc pentru confirmare (Marţi, 9 august 2016, 17:22)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui gazpefoc

        "1. cam multi dintre noi avem un bunic d-asta"

        =======================

        Multumesc pentru confirmare. Iata ce am scris la pct.8 al postarii initiale:
        8) Toti bunicii luptatorilor sorosisti de azi au fost deportati invariabil "cu mitraliere", "noaptea", "pe camp, sub cerul gol". Toti erau nevinovati, nu atinsesera o musca in viata lor. Toti erau "cei mai harnici din sat, comuna, judet".

        PS: koookooo !
        • +1 (1 vot)    
          si eu va multumesc (Miercuri, 10 august 2016, 14:46)

          gazpefoc [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          pentru ca mi-ati confirmat capacitatea dvs. intelectuala. de acum inainte nu o sa va mai raspund.
    • +6 (10 voturi)    
      o injuratura de stramosi ar fi prea putin pentru (Marţi, 9 august 2016, 16:45)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      mancurti si nesimtiti ca tine.
      Sa sustii in 2016 enormitatile de mai sus denota o ticalosie fara margini a PSD-ului si masinii lui de propaganda. In plus ne arata, daca mai era nevoie, descendenta politica a aceluiasi PSD.
      • -6 (10 voturi)    
        Ia pastile. Scad tensiunea. (Marţi, 9 august 2016, 17:23)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Ia pastile. Scad tensiunea. Putin aer conditionat nu strica la temperaturile astea !
        • +5 (9 voturi)    
          Rau ai ajuns ! Iti lauzi singur comentariile ! (Marţi, 9 august 2016, 19:19)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Pune-te, ma, cu cine trebuie.

          Aaa... stai ca te-am luat pe talpa pantofului.
          Lasam pe altadata.
      • +7 (11 voturi)    
        Am salutat de cate ori am avut prilejul (Marţi, 9 august 2016, 18:17)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        virtutile dreptului la libera exprimare ! O fac si acum pt ca imi ofera ocazia preopinentul tau.

        PS. Daca nu ar fi existat acest drept in Romania de unde am mai fi stiut care dintre cei care ne inconjoara sunt lepre si care nu ?

        PPS. Ups ! Stai ca semneaza doar cu nickname-ul. Deci este o lepra ascunsa pt ca vad ca nu i-a raspuns lui Micxich pe facebook.
  • +6 (8 voturi)    
    parerea mea (Marţi, 9 august 2016, 15:29)

    FlorinaMihalcea [anonim]

    Mai deunazi,o parte din ziarele de mare tiraj din europa au luat decizia de a nu mai publica figurile teroristilor pt simplu motiv ca nu fac decit sa ajute fenomrnul,in contunuare bine ar fi daca acest individ n-ar mai fi mediatizat ,atit el cit si maestrul in rele a nastase infractor condamnat pt prea putin in raport de cit rau a facut romanilor(nu miticilor)
  • +5 (9 voturi)    
    Dumneavoastra . . . (Marţi, 9 august 2016, 17:35)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . va puneti la mintea lui Ponta? Asta nu are minte nici cat o gaina mai nene! De unde sa stie el cum a fost in anii 50! Din carti? Cred ca nu a citit trei carti in viata lui. Poate de la tata socru? Mirama-s! Pai tata socru a cam fost complice, nu neaparat in anii 50 ci in cei ce au urmat si nu stie cum sa faca sa nu se afle. Asa ca tace ca porcul in papusoi!
  • +1 (1 vot)    
    vocabularul lui Ponta (Miercuri, 10 august 2016, 15:29)

    neurino [utilizator]

    Domnule Mixich, aveam pretentii.
    Domnul Ponta nu a stiu niciodat ace-i rusina, ba mai mult...nu a ascuns niciodata acest lucru.
    problema nu-i neobrazarea si rusinea lui Ponta si faptul ca un alde Nastase, inca mai este bagat in seama si considerat "reper"...chiar si de catre unii din colegii dumneavoastra.

    Asta-i marea problema.
    Cetateanul nastase, ar trebui trecut la groapa de gunoi a istorii, inchis bine, si eventual aruncat cheia.

    Imi amintesc la ultimele alegeri ca l-am vazut inclusiv pe HN, pe juniorul Nastase plangadu-se de jalnica situatie a "tatucului" ca nu poate vota.

    Astfel de aomeni nu au rusine si doar ignoranta si uitarea ne scapa de ei.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri