Coada la DNA. O greseala stupida intr-un moment dificil

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 13 iunie 2016, 18:42 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Multi au exultat la imaginea cu Liviu Dragnea asteptand la coada alaturi de alti suspecti sau martori, ce-or fi fost ei, sa le vina randul pentru a da cu subsemnatul in fata procurorilor. Din neglijenta sau lipsa de coordonare, din banale motive logistice sau poate in mod premeditat, procurorii l-au supus pe liderul PSD la o umilinta inutila. Cu putina intelepciune, putea fi evitata. Astfel de imagini nu fac decat sa amplifice frustrarile si agresivitatea politicienilor impotriva procurorilor, care si asa au atins paroxismul. De asta au nevoie acum Kovesi si echipa ei, cand ura impotriva DNA creste nu doar in randul politicienilor, ci chiar in interiorul sistemului?

Poate va intrebati de unde atata ingrijorare la sefa DNA, Laura Codruta Kovesi, ca judecatorii Curtii Constitutionale ar putea tranti abuzul in serviciu in sedinta de miercuri, 15 iunie? Din cate aud, judecatorii Curtii s-au montat tot dupa o umilinta similara. Sigur, nu comparam cazul Dragnea cu cel al judecatorilor anchetati sub acuzatia de, ati ghicit, abuz in serviciu pentru "erata" de la referendumul din 2012. Ar fi o comparatie abuziva. Dar, pana la un punct, au trecut prin momente similare. Toti judecatorii Curtii, repet, toti cei noua judecatori s-au plimbat cu buletinul in mana prin fata Ministerului Public (atentie, Parchetul General, nu DNA) in dosarul referendumului, tinuti cu lunile intr-o ancheta penibila pentru Curte ca institutie, dar si pentru judecatori in particular.

Cei noua judecatori au stat cu satarul deasupra capului, fiind suspecti de - atentie mare - abuz in serviciu, fals si uz de fals. Dosarul a fost clasat abia anul acesta in aprilie cand cineva s-a prins ca taraganarea anchetei risca sa arunce in aer Curtea. De aceasta data vorbim de prostia fara margini a unui procuror din Parchetul General. I-a tratat pe  judecatorii Curtii ca pe ultimii borfasi. Umilinta genereaza in orice om de pe lumea asta dorinta de revansa, de razbunare si intuneca ratiunea.

La fel cum DNA l-a provocat pe Dragnea in mod aberant si inutil, din prostie sau neglijenta tactica - nici nu mai conteaza - pe judecatorii Curtii i-a scos din minti delasarea sau inconstienta unui procuror de la Parchetul General care a tinut noua judecatori in ancheta aproape doi ani de zile. Consecintele le vedem astazi: umiliti de situatia in care au fost pusi, cei noua judecatori au acum ocazia sa riposteze. Ma tem ca o vor face, intrucat pentru toti a devenit o cauza personala.

Tot din cauze personale par sa se monteze tot mai multi judecatori, care azi o ataca pe Laura Codruta Kovesi ca pune presiune pe judecatorii Curtii prin faptul ca explica la televizor efectele catastrofale ale unei eventuale dezincrimiari a abuzului in serviciu.

Asa si cu politicienii: umilintele gratuite nu vor ramane nepedepsite. Am vazut cum cutitul a trecut din mana procurorilor in mana judectatorilor Curtii Constitutionala. Rolurile se pot repede inversa si in cazul unuia ca Dragnea. Oricat ai incerca sa-l convingi sa tina un echilibru in tara asta, sa-si tromboneasca partidul ca depunerea unei motiuni de cenzura arunca in aer stabilitatea, sa nu mai repete momente gen "martea neagra" pentru a nu speria alegatorii la toamna, sa n-o luam de la capat cu castrarea justitiei in Parlament si cu atacuri institutionale, cand l-ai pus pe Dragnea la coada pe scarile DNA, liderul PSD isi aminteste subit ca este suficient sa dezlege cainii din partid pentru a sfasia Justitia in Parlament.

Iar acolo, in Parlament, stau in asteptare o multime de legi care pot goli de continut justitia penala peste noapte. Intr-o mica demonstratie de forta, pesedistii l-au zburat pe Zgonea de la sefia Camerei  intr-o secunda fix in ziua umilirii lui Dragnea pe scarile DNA. Oare sa fie o intamplare sau un mic avertisment? Ceva de genul: iata de ce sunt in stare pesedistii atunci sunt adusi in situatia de a nu mai tine cont de nimic!

Victor Ponta s-a oferit sa candideze  pe locul lui Zgonea iar acum tot de Dragnea ne vom ruga - in gand, desigur - sa nu puna un trimis in judecata pentru coruptie la sefia Camerei pentru a desavarsi opera de distrugere a justitiei. Atentie! A nu se intelegete gresit! Nu pledez pentru o imunitate strategica acordata lui Dragnea. Liderul PSD trebuie anchetat pana la capat in toate dosarele (cele grele vad ca inca asteapta), dar ceva mai mult tact n-ar strica.

Am mai spus-o si o repet: tot lipsa de tact se cheama arestarea sau perchezitionarea unui candidat in plina campanie electorala. Drept dovada, Olguta Vasilescu si Catalin Chereches au fost printre cei mai votati clienti ai DNA. S-au victimizat la maxim si au castigat poate mai mult decat in mod normal. In astfel de momente emotionale, in plina campanie, actiunile procurorilor sunt usor de subminat iar DNA risca sa piarda rapid increderea publicului in corectitudinea anchetelor.  

In treacat fie spus, daca tot vorbim de Curtea Constitutionala, Klaus Iohannis a facut o alegere buna nominalizand din partea presedintiei un profesionist de tinuta Liviei Stanciu. Insinuarea ca a fost rasplatita pentru presupuse servicii facute presedintelui nu se bazeaza pe nimic, reprezinta simple atacuri politice din partea unor politicieni disperati ca la o institutie cheie merge un magistrat puternic. Adevarul e ca presedintele a facut o buna alegere.

Dar putini realizeaza cat pierde sistemul de justitie prin plecarea ei. Stanciu n-a fost doar judecatorul care a reusit sa faca o Curte Suprema functionala, ci a jucat un rol esential in discutiile din Parlament asupra fiecarei tentative de a mutila legile justitiei. Prin urmare, are mare importanta cine vine dupa ea la sefia Curtii. Din cate aud, sistemul e gata sa puna o mediocritate pe placul politicienilor.

In fine, inchei prin observatia ca masa critica anti-DNA se mareste pe zi ce trece nu doar in randul politicienilor - acolo e de inteles - dar mai nou si in interiorul aliatilor traditionali ai luptei anticoruptie: Curtea Constitutionala, judecatori, o buna parte din CSM.  Asta  mai lipsea.

Asistam oricum la o campanie mediatica inversunata dirijata de cohorte de politicieni si oameni de afaceri cu dosare penale care ne spun zilnic cat de rai sunt procurorii DNA si cum vor ei, borfasii, sa faca o justitie mai buna, mai dreapta si mai putin abuziva. Or, aceasta realitate sumbra ar trebui sa fie un motiv suficient de bun pentru pentru a evita greselile stupide in momente dificile care pot avea consecinte dramatice pe termen lung.

Nu inteleg ce ar fi chiar asa de dificil sa le dea posibilitatea de a intra cu masinile in curtea DNA. Consecinta ar fi ca una din liniile majore de atac ale borfasilor care denunta spectacolul catuselor sau justitia televizata (cat tupeu totusi la ei) ramane fara obiect. Oricat de mult simte publicul nevoia sa se racoreasca, de acum am ajuns intr-o situatie foarte dificila si e nevoie de multa inteleciune pentru a merge mai departe.

PS: Cu declaratia asta, Liviu Dragnea arata inca odata cat de periculos gandeste: "Romanii sa se hotarasca daca in loc de o paine mai buna prefara catuse". Singura solutie in fata unui infractor care se arata gata sa arunce ceva firimituri poporului daca e lasat sa fure - si asa gandeste cam tot partidul lui - este ceva mai multa inteligenta tactica.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
21272 vizualizari
  • +98 (118 voturi)    
    Hotii ar trebui umiliti cat se poate de des (Luni, 13 iunie 2016, 18:52)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    In tara, lumea moare fiindca nu sunt bani de una, de alta, in timp ce hotii ingroapa banii prin Dubai, Cipru etc., bani care nu pot fi recuperati.

    Asta nu e nimic in comparatie cu faptul ca mafiotul dovedit si condamnat Dragnea a trebuit sa astepte un sfert de ora.

    A fost un sfert de ora in care Dragnea nu a furat nicio alegere, nu a inviat mortii sa voteze, nu a mintit pe la TV si nu a facut intelegeri paguboase pentru tara, deci a fost un bun sfert de ora.
    • +25 (41 voturi)    
      Bravo pentru comentariu! (Luni, 13 iunie 2016, 19:08)

      dexpropriat [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      .
      • -13 (25 voturi)    
        stiu ca sunt off-topic (Luni, 13 iunie 2016, 23:25)

        robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

        stiu ca sunt off-topic dar puteti sa-mi dati exemplu de o primarie castigata cu 10-15%?
        nu toti ne indoim la vrajeala ieftina. cum e si asta cu dezincriminarea abuzului in serviciu.
        daca o lege nu este constitutionala sau nu respecta conventiile internationale (care primeaza in fata dreptului intern) trebuie schimbata astfel incat sa fie in acord cu cele mentionate
        • +5 (7 voturi)    
          esti (Marţi, 14 iunie 2016, 8:55)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

          doar uscat.
          • +1 (7 voturi)    
            Well .. ziaristul se gudura pe langa puternici (Marţi, 14 iunie 2016, 10:08)

            MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Well .. ziaristul se gudura pe langa puternici ...

            In psihologia poporului roman - prof Radulescu Motru evidentia CIOCOIUL - mare si tare cu cei mici, lingusitor cu cei puternici, si care da din coate sa il "linga" el primul pe sef.

            Precum ciocoiul din vechime, dupa alegerile locale, dl. Tapalaga se repede sa-l sustina "moral" pe dl. Dragnea, deoarece bate un vant de schimbare si cine stie ... iese PSD in alegerile din toamna.

            Ehei ... pe vremea lui Basescu, dl. Tapalaga era un fel de calul lui Toma Alimos, cel care musca din dusmani ... insa acum murgu' s-a cumintit ... Base sta chitit sa o zbugheasca peste Prut, iar Dragnea face disciplina de partid cu PSD si cu tara intreaga.

            Nota: ... well ... parca calu' era a lui Andrii Popa ? ... popii astia, au si Mercedes si cal ...

            "Patria si Dreptul Meu!"
            .
      • +13 (17 voturi)    
        asa este (Luni, 13 iunie 2016, 23:39)

        gear six [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

        in situatii speciale sunt necesare masuri speciale.
        iar acum suntem intr-o situatie speciala, intr-adevar.

        pe de alta parte insa , de ce sa fie coada la DNA?

        As face o usa la DNA ca la mall, una mare, mare de tot, cu un hol imens, fara trepte, in care sa intri si sa te pierzi.
        O intrare la care daca ai clipit , nici nu-l mai vezi pe ala care a intrat. Blitz.

        Si nu un singur lucrator la desk, ci trei sau patru, fiecare cu scanerul si "strunga" lui.

        Iar iesirea, direct la un subway ceva,unul cu linie directa la arestul preventiv ( cu peron dedicat si cu o voce suava la difuzor, una asa de "beci domnesc" ) sau la aer liber ( la Izvor de exemplu ca sunt multi doritori de aer liber, dar cu teama, in apropiere), dupa caz si dupa cum o zice legea.

        in felul asta ar fi win-win, nu mai vede nimeni catuse, nu mai da nimeni interviuri la iesire, nu mai plateste statul insotitori si nici masini, totul precis si fara interpretari.
        • +4 (4 voturi)    
          continuare la comentariu : (Marţi, 14 iunie 2016, 13:05)

          coor [utilizator] i-a raspuns lui gear six

          poate daca DNA ar primi mai multi bani ar fi fost si usa mai mare la intrare si o sala de asteptare poate si un restaurant , de ce nu ?! :) .
          ce sa spun ? sa le plangi de mila nu alta tuturor scursorilor, nu altceva ! altii sunt tinuti zile intregi pentru o semnatura , o aprobare , sau sa-si plateasca taxele ( sic ) !
          mi-a venit o idee : sa fie audiati pe facebook !
    • +9 (17 voturi)    
      Mda, satisfacții personale (Luni, 13 iunie 2016, 19:21)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      (și recunosc, m-am simțit și eu bine!)

      Întrebarea însă e ce atârnă mai greu în balanță:
      - frustrarea / înverșunarea politicienilor de-ambe-sexe (că până la urmă toți sunt pătați pe ici pe colo, prin punte mai mult au mai puțin esențiale) față de un DNA poate prea strident, sau
      - lecția privită și însușită de votanții mediocri, dezinformați, abrutizați, pomanagii DAR majoritari, cum că nimeni nu-i infailibil în fața legii?
      Ceea ce pentru mine ar fi trebuit să fie un Crăciun în familie, cu oițe rătăcitoare venite de departe să reînnoade legătura co părinții și frații, s-a transformat într-o vizionare TV sui-generis a calvarului Dumnezeului Antenelor și a Zeiței lui consoarte, care în locde promo îi deplângea detenția în fiecare pauză publicitară. Nu contrazî în ce cameră ne aflam (toate dotate cu TV), îndată ce una din gazde își făcea apariția, telecomanda ra acționată - ghicește pe ce program? Și pe cuvântul meu că nici un momnt conversația nu a luat o turnură politică - dar mesajul subliminalera evident - de sărbătoarea Nașterii deja se prefigura un Martir. Ăștia sunt votanții, nu avem ce le face chiar dacă-s ai noștri, s-ar putea ca Dragnea să fie următorulmartir de serviciu...
      P.S. E cel mai urât Crăciun din viața mea!
    • +23 (29 voturi)    
      Ai dreptate ! (Luni, 13 iunie 2016, 20:03)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      A fost un sfert de ora pierdut din viata lui Dragnea, dar castigat de noi.

      PS. Excelent comentariul, felicitari !
    • +44 (50 voturi)    
      Asta e coada? 10 persoane? (Luni, 13 iunie 2016, 20:10)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Deschid Google si scriu "2014 cozi sectii votare diaspora" si realizez imediat ce tupeu au gangsterii sa acuze coada de la DNA. Eu i-as chema cu o zi inainte si i-as caza in curte, in corturi. Sa stea inghesuiti si transpirati ca romanii care circula cu mijloacele de transport in comun sau cei care au de-a face cu institutiile publice.
      Hai sictir!
      • +5 (5 voturi)    
        Nu in corturi (Marţi, 14 iunie 2016, 8:54)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Ci sub cerul liber, fie ca-i soare sau e ploaie torentiala. Asa i-as tine si-n puscarie. Cum era in Libia odinioara. Iar apa si mincare numai daca le aduceau rudele. Statul nu cheltuia cu asa ceva.
    • +24 (28 voturi)    
      Nu doar asta (Luni, 13 iunie 2016, 20:44)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Desigur ca "umilinta" lui Dragnea nu inseamna mare lucru: oricum el dovedeste prin prestatiile sale dar si prin comentariile stupide ca n-a invatat nimic din intilnirile nu justitia.
      Ceea ce frapeaza e ca in tot acest timp nimeni nu a vorbit de umilinta lui Zgonea. Nu ca ar fi vreo somitate politica, dar omul a sustinut in acest caz pozitia corecta. Nu era vorba, asadar, de a-l apara pe Zgonea, ci de un principiu, de cerinta de a nu mai obstructiona justitia. Ca de obicei, plecam la fenta politrucilor si scapam esentialul.
      • +13 (17 voturi)    
        N-aveam ce sa facem pentru Zgonea (Luni, 13 iunie 2016, 21:08)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui R.A.Muresan

        El a facut un pact cu diavolul si a venit ziua scadentei.

        Zgonea ar fi trebuit sa inteleaga de la inceput ca in PSD trebuie sa fii sluga, altfel vei fi dat afara. Trebuie sa fii de acord cu mafiotii de mai sus (Dragnea), altfel vei fi dat afara.

        Poate se recicleaza in alt partid, cine stie.
    • +25 (27 voturi)    
      Corect (Luni, 13 iunie 2016, 21:44)

      MihaescuCorneliu [anonim] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      As putea spune ca ATACATI JUSTITIA domnule Tapalaga. Atunci cand criticati procurorii pentru spectacolul gratuit si jocurile DE PUTERE facute de acestia. Cam asta critica si Basescu in trecut si pozitia acestuia nu vi se parea legitima ci de-a dreptul un atac la ... ca sa vezi... Justitie. Cum e pana la urma?
      • +4 (8 voturi)    
        Exact. Domnul Tapalaga, iata, (Marţi, 14 iunie 2016, 10:06)

        Cuca [utilizator] i-a raspuns lui MihaescuCorneliu

        aparent a schimbat pozitia si a devenit si el critic al justitiei. Ma intreb de ce oare. Influente, prietenii, bani, promisiuni, convingeri personale ? Inca nu stim. Om vedea.
        • +7 (7 voturi)    
          Eram IRONIC (Marţi, 14 iunie 2016, 11:38)

          MihaescuCorneliu [anonim] i-a raspuns lui Cuca

          si sugubatz. Il ironizam pentru ca atunci cand Basescu avea critici PUNCTUALE privind excesele procurorilor sau altor alte aspecte privind justitia, dar nu a justitiei ca intreg, Tapalaga opina fraudulos ca Basescu ataca Justitia. Ei bine, cam asta face si Tapalaga acum. // Eu nu cred ca Tapalaga ataca Justitia sau ca si-a schimbat pozitia. E cel mult deplasat. Dar e amuzant sa il vad ca el poate avea CRITICI punctuale legitime ale justitiei fara a fi necesarmente un ATAC al Justitiei... ca sa vezi minune...
          • +1 (3 voturi)    
            Sigur (Marţi, 14 iunie 2016, 12:52)

            CuriosulSef [utilizator] i-a raspuns lui MihaescuCorneliu

            punctual si dedicat Lenutei, escorta de lux, marca Cocos.

            Lasati-l pe Base sa se ascunda, ca il santajeaza iar amanta si tre sa iasa la televizor.
            • 0 (2 voturi)    
              BLA (Marţi, 14 iunie 2016, 17:39)

              MihaescuCorneliu [anonim] i-a raspuns lui CuriosulSef

              Si daca ar fi asa, dar nu este (exempli gratia Basescu a criticat excesul catuselor si al mediatizarii inca de pe vremea cand era presedinte si Udrea era bine mersi) e nerelevant. Nu despre cat de integru e Basescu vorbesc eu. Ma indoiesc ca este. Vorbesc despre a putea sa fii CRITIC fata de justitie fara sa ti se puna automat eticheta de ATACATOR al justitiei. Sau justitia e cumva infailibila si imaculata??? Ireprosabila? Dincolo de orice critica legitima????
    • -20 (32 voturi)    
      DNA-ul e politie politica, nu Justitie (Luni, 13 iunie 2016, 21:51)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      DNA-ul e politie politica, nu Justitie. De cativa ani buni. S-au prins politicienii, s-au prins judecatorii, s-a prins insusi creatorul monstrului, Basescu, s-a prins populatia.
      Numai Tapalaga nu s-a prins.
      • +17 (21 voturi)    
        cati din politicienii acuzati NU sunt vinovati? (Luni, 13 iunie 2016, 22:50)

        Pardel007 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Politie politica zici?

        Te simti amenintat? Esti deputat, senator, ceva? Din politicienii acuzati/condamnati, la cati din ei ai dubii ca NU sunt vinovati pentru ce sunt acuzati?

        Chiar crezi ca politicienii sunt "distrusi" asa, cu dovezi falsificate - toti? Sau cum?

        Daca i-ai asculta, ai vedea ca multi nici macar nu neaga ca ar fi facut lucrurile pentru care sunt acuzati; in general o dau la intors, schimba subiectul, explica ca "nu-s dovezi" ca "nu se poate demonstra" si asa mai departe.

        Din cauza astora o duci tu si familia ta prost, si tu vii si le iei apararea pe aici! Pf.
        • 0 (0 voturi)    
          10% (Marţi, 14 iunie 2016, 12:24)

          robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Pardel007

          asta e rata de achitari de care "beneficiaza" dna, conform propriilor rapoarte de activitate
      • +5 (5 voturi)    
        atat vreme (Marţi, 14 iunie 2016, 9:01)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        cat hotia este ideologia partidelor din Romania, DNA va face cu siguranta politie politica.
        si sa o faca pana scapam de plaga asta a carei singura linie directoare este doar buzunarul propriu prin incalcarea legilor (bune doar pentru noi cei ce-i alegem sa ne conduca destinele).
    • -17 (25 voturi)    
      Ai auzit? (Luni, 13 iunie 2016, 22:04)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      Ai auzit de dreptul la demnitate umana? De dreptul la imagine publica. Nici hotii nu trebuie umiliti d'apai niste personae anchetate care inca nu au fost dovedite inca hoti.

      Dar tu esti un biet securist bolsevic care ar fi facut echipa buna cu Ana Pauker. Nu esti cu nimic mai breaz.
      • +12 (16 voturi)    
        Dar cand statea... (Marţi, 14 iunie 2016, 0:35)

        imipasa.ro [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        ...diaspora la coada sa isi exercite dreptul la vot, sau cand stau batranii la coada pentru niste amarate de medicamente, sau bolnavii in spital cate 2 in acelasi pat, UNDE E ATUNCI DEMNITATEA UMANA?! PSD-ul stie foarte bine raspunsul la intrebarea asta, dar o invoca doar cand le convine.
        Romania, TREZESTE-TE!
        • -5 (5 voturi)    
          ? (Marţi, 14 iunie 2016, 10:16)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui imipasa.ro

          Pai cine a zis ca momentele descrise de tine intra in ciclul "demnitatii umane". Si ce treaba o fi avand PSD-ul? Aici era vorba despre DNA si despre coada de la intrare.
      • +6 (8 voturi)    
        hotii (Marţi, 14 iunie 2016, 9:04)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        nu au demnitate.
        si nici iubitorii lor.
      • +1 (1 vot)    
        Dormi adanc? (Marţi, 14 iunie 2016, 12:56)

        CuriosulSef [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Tu in ce tara traiesti?

        Adica tu zici ca ala e incalcare la dreptul de demnitate umana in Romania?
        Visezi amice.
  • +48 (56 voturi)    
    Du-te ba baiatule acasa (Luni, 13 iunie 2016, 18:56)

    bogdan192 [utilizator]

    Dane, zi zau cu limba scoasa...
    Ciorditorul ala pesedist a facut-o pe nevasta-sa pusculitza si cand a ajuns la DNA a dat in uitare. Acu toti il pupati in penis ca a stat saracu o ora in picioare. Ma flacau, esti una din dezamagirile zilei de azi. Alaturi de presedintele votat, cu juma de mana. Acelasi aluat de sluga fricoasa.

    Zi tu zau ca la CC or sa tranteasca cu abuzul in serviciu de pamant ca s-au suparat pe "prostia fara margini a unui procuror din Parchetul Generat" (sic).

    Dane, articolul asta e asa de prost ca mi-e ca ti l-a scris altcineva. De ce insisti sa ma faci sa cred ca scrii la comanda?
    • +31 (33 voturi)    
      Tapalaga (Luni, 13 iunie 2016, 19:39)

      CuriosulSef [utilizator] i-a raspuns lui bogdan192

      a cam incurcat 'realitatile'.

      Aici scrii pentru noi Dane, muritorii de rand.
      ai avut vreodata un proces si ai mers pe la tribunal?

      Eu am fost ca victima si crede-ma statul la o coada 15 minute este sorbet de mure.

      Nu vorbesti aici cu colegii cu ochi albastrii care au yahturi prin mediterana, vorbesti cu muritorii de rand
    • +2 (2 voturi)    
      Risc pentru DNA (Marţi, 14 iunie 2016, 10:20)

      LianaSerbanescu1 [anonim] i-a raspuns lui bogdan192

      Cred ca ati citit pe sarite: Tapalaga vorbeste despre riscul pe care si-l ia DNA enervandu-l pe Dragnea. Hot, nenorocit, cum o fi el, are puterea in mana: apasa mai tare pedala pro-coruptiei si nici nu se incheie bine vacanta parlamentara, ca se pun pe scos tot felul de bazaconii ca sa faulteze anchetele DNAului, mai ales ca, din toamna, scapam si de guvernul technocrat, o sa avem iarasi guvern politic si sa vezi hora impunitatii!
      Una e ca ne bucuram ca l-am vazut pe Dragnea suportand o miime din ce suporta poporeanul de rand, alta e ca bucuria asta de scurta durata implica un risc mult mai mare decat bucuria asta scurta.
      • +2 (2 voturi)    
        Adica? (Marţi, 14 iunie 2016, 13:03)

        CuriosulSef [utilizator] i-a raspuns lui LianaSerbanescu1

        adica ii face dosar cu condamnare dar risca enervandu-l cu statul la coada 15 minute?

        de ce trebuie sa aparati un articol inutil si insipid imi scapa
      • +3 (3 voturi)    
        Cam asta spune, dar... (Marţi, 14 iunie 2016, 13:43)

        Simona_Srb [utilizator] i-a raspuns lui LianaSerbanescu1

        Am o singura problema cu articolul de fata. Crezi ca Dragnea e mai enervat acum pe justitie, pentru ca a stat 15 minutele la coada, sau era deja enervat in lumina unor posibili ani de puscarie si daune de platit si coada asta, i-a dat doar un prilej sa se mai victimizeze putintel in fata camerelor si sa-si legitimizeze eforturile de a calca pe cap justitia? Chiar credem ca toti aceia care se simt cu musca pe caciula, nu fac deja tot posibilul ca sa se dezincrimineze de tot ce li se poate imputa? Singurul lucru de care le este teama, este sa nu ajungem sa-i linsam intr-o zi, ca altfel ar legitima si hotia, oricum, nu sunt departe.
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate... (Marţi, 14 iunie 2016, 16:01)

      pardalian [utilizator] i-a raspuns lui bogdan192

      si ma gandesc ca daca ziaristii se sperie ca infractorii se supara si ne fura si mai tare, poate o fi ceva real la mijloc. Sper sa nu "umileasca" DNA-ul vreun general de armata ca de arunca ala o bomba in cap doar asa din razbunare personala. Domnule Tapalaga, cand un infractor dovedit isi arata coltii, trebuie CALCAT PE CAP si nu tratat cu manusi. Bag seama ca nici dumneata si nici hotii din politica nu-si dau seama ca s-a umflat mamaliga in foarte multi romani.
  • +38 (44 voturi)    
    Cam prea multe griji... (Luni, 13 iunie 2016, 18:57)

    Andradda [utilizator]

    ...pt "onoarea" infractorilor.
    Ca a fost o coada de cateva minute a fost o simpla intamplare.
    Dragnea insusi a declarat ca: "Eu aș fi venit și mai devreme, dar avocatul meu a fost plecat din țară”
    Daca venea mai devreme cu o ora sau cu o jumate de ora poate ca n-ar fi existat acea "coada interminabila si umilitoare" Dar daca propriul sau avocat i-a incurcat planurile, doar n-o sa-i plangem de mila sau sa ne facem griji ca va veni si "razbunarea"
    Scartz!
    • -8 (18 voturi)    
      ai doare pe judecatori in basca, ei nu raspund (Luni, 13 iunie 2016, 19:12)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      pt greselile, abuzurile facute in exercitarea meseriei.

      Cu intentie intra la abuz iar fara intentie la neglijenta ...deci ambele sint infractiuni pt judecatorii care trebuie sa cunoasca legea.
      • +3 (3 voturi)    
        Mnicku, NU se scrie "ai doare". (Marţi, 14 iunie 2016, 10:10)

        Cuca [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Asta asa, ca prima lectie dupa vacanta.

        Despre continutul postarii dvs, nu prea am ce comenta. Este prea inept.
    • +12 (12 voturi)    
      ''onoare'',sa avem pardon, (Luni, 13 iunie 2016, 19:52)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      pana acum nereperata.Da' las ca le-o repereaza...
    • +15 (17 voturi)    
      Mda... (Luni, 13 iunie 2016, 20:35)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Și eu cred că e o falsă îngrijorare, „umilința” asta, la care a fost supus infractorul Dragnea. Pentru care Dan Tapalagă s-a „deranjat” să scrie un articol. E ca și cum le-ar da niște idei, și unora, și altora. Să sperăm că mă înșel.
  • +35 (41 voturi)    
    Dragnea (Luni, 13 iunie 2016, 18:59)

    nimrod [utilizator]

    Ce fac stimate autor? Propui o dubla masura in fata legii? Daca eram eu pe scari la Parchet sigur nu mureai de grija mea. Da' Dragnea, de! De-al nostru, din elita! Nu caracuda...
  • +30 (32 voturi)    
    pai (Luni, 13 iunie 2016, 19:02)

    Xorciser [utilizator]

    Pai toti "umilitii" astia au ocazia sa vada cum ne simtim noi- cetatenii de rand- in relatia cu orice institutie a statului...
    • +6 (6 voturi)    
      Dragnea n-a simtit (Marţi, 14 iunie 2016, 8:39)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      decit ura ca un "om important pt. Tara", precum el, e umilit cumplit. El, cel care scoala mortii la vot, e obligat sa stea la coada cu pulimea pe care el o cinsteste doar atunci cind trebuie sa voteze.
      Ca miine, politicienii le vor cere procurorilor sa se deplaseze ei, cind vor sa anunte vreun penal ca e cercetat sau sa-l intrebe de ce e corupt?
      • +1 (1 vot)    
        :) (Marţi, 14 iunie 2016, 12:42)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui MadameDuRecamier

        Adevarul ca un Isus ca el care scoala zeci de mii de Lazari direct cu stampila in mana- ar trebui intr-adevar sa se simta persecutat si umilit....ma mir ca nu si-a pus pe Facebook o imagine cu el crucificat si cu procurorii DNA care ii scormonesc ficatii cu sulitele in timp ce Iliescu si Nastase plang la baza crucii.

        Sincer, tupeul asta e total dezgustator.
  • +33 (37 voturi)    
    Dane, gresesti (Luni, 13 iunie 2016, 19:04)

    transalpinarum [utilizator]

    Stii ce mi-a inspirat Dragnea la coada asta? Ca este si el muritor. In fata DNA se pare ca sunem toti muritori, deci nimeni nu este mai presus de lege? Sper ca macar in fata DNA nimeni nu este mai presus de lege! Cand crezi ca stat Dragnea ultima data la coada?

    Si de ce ma rog trebuie DNA sa se poarte cu manusi cu ei? Crezi ca altfel nu incearca sa schimbe legile? Ba bine ca nu!

    Urmatoarea coada la care sper sa-l vad pe Dragnea e la parnaie, c<nd sta cu tava in mana sa-si ia portia de arpagic fiert, desi acolo s-ar putea sa-i aduca altii portzia la masa, poate de-al de Puie Monta sau generalul de Izmene
    • -9 (13 voturi)    
      cred ca nu ai inteles (Luni, 13 iunie 2016, 23:28)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      autorul spune ca dupa imaginile cu dragnea la coada la dna oameni vor fi mai inversunati impotriva dna si la toamna vor vota mai ceva ca la locale :))
  • -6 (22 voturi)    
    Pe scurt (Luni, 13 iunie 2016, 19:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Toate institutiile Justitiei sunt curupte si serves mafia. Ca se mai cearta intre ele, e doar ca sa fie show pentru prostii care cred ca in Romania e Justitie Nu e.
    • +15 (17 voturi)    
      asa e (Luni, 13 iunie 2016, 19:44)

      CuriosulSef [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      mai bine ii lasam liberi, mai construim niste fabrici ceva, sa aiba ce sa praduiasca, nu de alta dar nici banii europeni nu sunt infiniti...

      chiar daca e 100% numai ce zici tu adevarat, pai sa le tinem pumnii sa se canibalizeze pana intra toti la racoare... si sa le dea cu doua cifre, cu executare... sa fie razboiu ca lumea.

      Eu insa cred ca te doare pe tine ceva, nu mai merge treaba ca pe vremuri?
  • +33 (37 voturi)    
    Ce te-a apucat Tapalaga ? (Luni, 13 iunie 2016, 19:06)

    Susufler0 [utilizator]

    Adica, tu iti poti inchipui ca Judecatorii CCR se pot razbuna pe procurori pt ca au fost anchetati pt abuz in serviciu si obligati sa se legitimeze la poarta la DNA ?

    Asta-i sistemul tau valoric ?

    Tu asa ai proceda ?

    Daca asa gandesti, atunci nu mai avem ce discuta !

    Deci, tu ai inghiti, mai mici sau mai mari mizerii din partea Judecatorilor, pt ca nu cumva acestia sa nu se supere si sa nu cumva sa tranteasca vreun dosar, cum, pe vremuri, arbitrii trantau un meci, fluierand absolut si revoltator impotriva evidentei.

    PS. M-ai lasat masca... parca asa se spune.

    PPS. Auzi, Tapalaga, dreptatea nu se asteapta in genunchi si cu mana intinsa catre cel care urmeaza s-o imparta !
    • +17 (17 voturi)    
      Observatie (Luni, 13 iunie 2016, 19:46)

      CuriosulSef [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Una din ocaziile in care comentariile in care cititorii comenteaza mult peste editorial.
  • +26 (28 voturi)    
    dane ai fi vrut sa dea (Luni, 13 iunie 2016, 19:06)

    coloneze [utilizator]

    drumul la girofar, dragnea? sau sa i faca loc in fata? acum dna ul trebuie sa fie atent si cand ii cheama? stiu ca erau probleme cand ii scot, acum sunt probleme si cand ii baga in cladire?
    glumeam, vor fi speculatii.
  • +30 (32 voturi)    
    Domnule Tapalaga, vrem sa stim si noi, (Luni, 13 iunie 2016, 19:07)

    dexpropriat [utilizator]

    ne facem bagajul, plecam din tara, ca sa ramana doar PSD sa conduca cu ajutorul votantilor de 65-85 de ani? Chiar sunt curios daca acest teritoriu destul de mare si important al Europei trebuie sa fie dat la crocodili... Ce-i aia "sa nu il jignim pe penalul Dragnea"?!?!?
    • +2 (10 voturi)    
      crede-ma (Luni, 13 iunie 2016, 19:47)

      CuriosulSef [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      ca majoritatea romanilor pe care ii stiu bine si au peste 65 nu au votat cu PSD si merg la vot.

      Nu zic sa ma cert cu nimeni, dar sa retineti ca nu e o tara numai de analfabeti imbecili sau vanduti.
      • +7 (7 voturi)    
        Nici eu nu vreau sa ma cert (Luni, 13 iunie 2016, 21:32)

        dexpropriat [utilizator] i-a raspuns lui CuriosulSef

        Daca majoritatea votantilor PSD erau tineri, fii sigur ca nu faceam nicio referire la populatia de varsta a treia? Nu spun ca sunt imbecili sau vanduti, ci cu precadere manipulati, dezinformati si, sa nu uitam, nostalgici dupa regimul de slabit Ceausescu.
        • -2 (2 voturi)    
          Crezi tu asa mult in tineret (Marţi, 14 iunie 2016, 13:05)

          CuriosulSef [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

          Nu stiu ce sa zic... cred ca si tu, ca si mine ai norocul si poate si ghinionul unui mediu peste medie in Romania.
  • +21 (25 voturi)    
    ????? (Luni, 13 iunie 2016, 19:15)

    Natasa [utilizator]

    Cand Dragnea a fost lasat sa fure netulburat milioane de euro si sa-si faca mosie, nu v-ati mai sesizat. Cand fiul acestui taranoi isi cumpara masini de sute de mii de euro, e ok, au muncit oamenii si e corect sa aiba! Dar de zecile de mii de romani umiliti prin spitale, de elevii care nu au scoli si profesori in zonele rurale, de drumurile pline de gropi, ce ziceti? Asta e o umilinta utila, nu? Ca toate jafurile lor nu ar fi posibile daca s-ar mai construi ceva in tara asta, dar bine ca acum lacrimam de mila hotilor! Maine-poimaine cand o sa fie chemat criminalul ala de Iliescu sa depuna marturie, o sa-i plangeti de mila ca e om batran si nu e respectat!
  • -11 (21 voturi)    
    Are dreptate (Luni, 13 iunie 2016, 19:23)

    echidistantul_ [utilizator]

    Autorul are dreptate. DNA nu este "alba ca zapada" si oamenii din justitie stiu foarte bine asta.
    Asa ca, are nevoie de sprijin, altfel tot sistemul de forta se naruie.
    Orice vorba buna conteaza, si price critica erodeaza DNA-ul. Mai ales ca procurorii nu au o imagine deloc buna, fiindca majoritatea trimiterilor in judecata sunt eronate
  • +16 (20 voturi)    
    lol ? (Luni, 13 iunie 2016, 19:25)

    misunel [utilizator]

    ''Am mai spus-o si o repet: tot lipsa de tact se cheama arestarea sau perchezitionarea unui candidat in plina campanie electorala''
    Si ma rog ce ar trebui,sa se puna pauza la anchete si arestari pe timpul campaniilor electorale?
    N-are vina DNA ca oamenii au ales cercetati penali.
    E pur si simplu vina oamenilor. Nu le mai cautati scuze.
    Adica politia vine,prinde hotul in casa ta si il aresteaza Apoi tu,dupa ce te-a furat ala si l-a arestat politia,il chemi in vizita sa mai beti o bere...
    E vina politiei sau a ta ?
    Pe scurt,d-le Tapalaga,eu inteleg ca spuneti ca DNA ar trebui sa o lase mai moale,sa fie mai atenti si mai putine arestari ca parlamentarii si judecatorii se razbuna..pai asta nu inseamna acceptarea unu santaj ?
    Incurajati comportamentul de strut in cadrul DNA...
  • +19 (23 voturi)    
    Un taraboi artificial... (Luni, 13 iunie 2016, 19:25)

    Andradda [utilizator]

    ..iscat tocmai de Tapalaga & Co, adica de tagma jurnalistilor, gazetarilor, ziaristilor, a mass-media in general.
    Dar Tapalaga a gasit imediat vinovatul: DNA, ca de ce l-a chemat pe Dragnea cand l-a chemat, ca de ce nu exista o portita secreta, un tunel sau o telegondola care sa-i duca pe "marii infractori" la DNA fara sa fie vazuti de cineva.
    Un articol jenant, cu o multime de combinatii care duc spre o singura concluzie: Justitia trebuie sa se poarte cu manusi atunci cand e vb de "gulere albe", ca altfel acestia se vor razbuna..si bietul roman o va duce si mai rau!
    Lehamite.
  • -8 (18 voturi)    
    Dacă DNA e ineficientă la planificarea audiențelor (Luni, 13 iunie 2016, 19:37)

    Nyk1 [utilizator]

    ce ne face să credem că ar fi cu mult mai eficientă la judecata dreaptă a cazurilor de corupție?
    • +8 (12 voturi)    
      Judecata (Luni, 13 iunie 2016, 22:10)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      o fac judecatorii,nu procurorii.
      Iar in justitie,nu e drept ce e drept,ci e drept ce e legal.E greu?Cu cine ai votat?
  • +15 (19 voturi)    
    Avocatul diavolului? (Luni, 13 iunie 2016, 19:42)

    mihai1986 [utilizator]

    Nu cred ca era cazul sa va transformati in avocatul politicienilor...Dragnea a facut ce facea orice cetatean roman chemat la DNA...a asteptat sa fie verificate persoanele care erau inaintea sa, banuiesc ca a prins un moment in care era ceva aglomeratie, va dati seama ca nimeni din DNA nu vrea, in mod intentionat, sa tina oamenii pe la poarta, fie el si Dragnea, care e din partida penalilor antijustitie...Iar, nu vad necesara comparatia cu dosarul referendumului, si judecatorii CCR pot face obiectul unor anchete penale, la fel ca orice cetatean roman, dovada fiind dl. Grebla...Nu cred ca daca au fost cercetati de procurori, pe viitor vor da hotarari defavorabile Ministerului Public. Un judecator isi indeplineste atributiile fiind ghidat doar de lege, fara patima...Dar iarasi, vorbesc de un JUDECATOR...unii membri CCR sunt fosti magistrati, altii nu...Mai bine puneti in discutie depolitizarea CCR, nu e normal ca partidele politice sa numeasca judecatori la ccr si asupra acestei institutii sa planeze suspiciunea de partizanat politic.
  • +15 (19 voturi)    
    dane (Luni, 13 iunie 2016, 19:43)

    tenere [utilizator]

    asta nu esti tu, ai baut apa dupa gadea? nici un pas inapoi, mai e de actualitate?

    sta dragnea sau copiatorul la coada la jilava? pai nu acolo le e locul? sa fie primiti, tu cred ca faci parte din alta structura, revino-ti
  • +18 (22 voturi)    
    Cel putin jenant (Luni, 13 iunie 2016, 19:43)

    persuasiv [utilizator]

    articolul,domnu' Tapalaga.Probabil ca erati foarte odihnit.Va recomand putina miscare pe holurile spitalelor si policlinicilor,nu de alta dar sa vedeti acolo umilinta dusa la extrem.Pacat,va citeam cu oarecare interes articolele.Va citeam,pentru ca nu o sa mai am timp sa o fac.
  • +10 (12 voturi)    
    Mai bine ramaneai la genunchii Doamnei... (Luni, 13 iunie 2016, 19:55)

    Andradda [utilizator]

    .......
  • -10 (16 voturi)    
    si totusi, Tapalaga are ceva dreptate! (Luni, 13 iunie 2016, 20:03)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    a realizat si el in final ca spectacolul mediatic, al politicienilor incatusati, chiar daca ofera satisfactie pe termen scurt si senzatia "razbunarii" pe termen lung, in lipsa unor condamnari serioase, e un bumerang distructiv.
    Altfel, omul ajunge sa se intrebe, logic si simplu: cui ii foloseste aceasta defilare de catuse a cuiva care apoi in instanta e condamndat cu suspendare sau f putin-deci inseamna ca fapta nu a fost asa de grava si deci clar nu era pericol public.
    In plus, eu nu pot fi de acord cu incatusarea si "arestarea PREVENTIVA" a celor "descoperiti" ca ar fi comis nu stiu ce fapte in 2000 toamna, acum 2,3,4,10 ani! Cei mai multi nici nu mai sunt in acele functii/pozitii. Ce rost are arestarea preventiva, caci e clar ca nu sunt pericol social! Ce pericol social mai era Elena Udrea in 2015? I se putea da simplu interdictie de a vb cu presa, cu martorii -caz in care controlul judiciar devenea arest preventiv- si gata!
    In acelasi timp vedem cum procurorii (e drept nu ai DNA, dar omul simplu nu face diferenta) lasa liberi mafioti, batausi, camatari, clanuri interlope care terorizeaza orase/cartiere intregi. Si pt omul "din popor" asta conteaza mai mult. "Uite bah, o bagara pe blonda aia la zdup pt ceva de prin 2008, dar clanul X de care stai cu permanenta teama e neatins"!
    Deci, procurorii si-o fac singuri. Aici e marea eroare a DNA, pt ca daca interlopii aia corup procurori, judecatori, politisti, acestia trebuie sa tinta nr 1 a DNA. Intai trebuia curatat tot sistemul judiciar de interlopii din interior si apoi atacat pe politicieni samd. Asa, cu jumatati de masura peste tot...
    Si repet- fara aresturi preventive inutile- au dat apa la moara celor care reclama abuzurile- pana si Basescu a devenit anti-DNA din cauza a ce i-au facut Elenei lui... Pt victorii scurte au sacrificat unele de perspectiva!
    • -4 (8 voturi)    
      Subscriu (Luni, 13 iunie 2016, 21:13)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Drumul spre iad e pavat cu intentii bune. Rolul DNA in societate e sa descopere si sa instrumenteze temeinic TOATE cazurile de mare coruptie, nu sa ofere campanii mediatizate. Si sa ofere munitie celor care se apara tragand in tot ce se misca, legi, justitie, stat de drept.
      Apropos, Basescu NU a devenit anti-DNA. Cu flerul lui de politician, a sesizat din timp pericolul unei deviatii ne-democratice in numele "proletariatului" insetat de sange, care vrea "sa bage pe toti, dom'le..", pe toti, dar imediat. Logica plebsului e simpla: daca e arestat, e vinovat. Restul e formalitate. Asa sa fie?
  • +21 (23 voturi)    
    Se supără Dragnea de atâta stat la coadă? (Luni, 13 iunie 2016, 20:03)

    zum-zuum [utilizator]

    Dar cei care stau la coadă, lună de lună, pe la ghișeele ANAF, ca să-și plătească taxele din care borfașii ăștia, surmenați de anchete, fură la greu, ce-ar trebui să facă?
  • +9 (13 voturi)    
    Dan Tapalaga (Luni, 13 iunie 2016, 20:34)

    333 [utilizator]

    Era cel mai bun odata, si facea foarte mult pentru Romania cu articolele sale.

    De ceva timp si-a pierdut compasul. Asa l-i s-a intamplat si altora: lui Cristoiu, lui CPT... Sper sa nu ajunga, terminal, ca acestia doi, ci sa-si revina.

    Trebuie sa avem rabdare. Tapalaga nu s-a resemnat si nu a depus armele in momente foarte grele, cruciale, ci din potriva, a luptat pentru noi toti foarte bine, facand lumina cand era numai intuneric. A avut o influenta salvatoare pentru Romania in repetate randuri in vremuri foarte grele.

    Don't give up on him! Nu renuntati la un om bun la greu! Sprijiniti-l!
  • +17 (19 voturi)    
    "o greseala stupida" (Luni, 13 iunie 2016, 20:40)

    Andradda [utilizator]

    dar nu din partea DNA , ci din partea lui Tapalaga.
    Poate ca lecturarea comentariilor il va convinge. Dar nu bag mana-n foc.
  • -14 (14 voturi)    
    pai nu? (Luni, 13 iunie 2016, 20:43)

    gigi1 [utilizator]

    Ce justitie mai e si aia fara circ si paine? asa se mai bucura oamenii ca desi le merge greu, le cresc taxele mai vad si ei niste catuse, pacat ca nu au toti catuse ca sa chiar o duca mai bine ci doar inamicii politici ai noilor sefi.
  • +18 (18 voturi)    
    !! (Luni, 13 iunie 2016, 20:57)

    Natasa [utilizator]

    Dupa articolul minunat in care intr-un titlu de doi lei explicati cum presupusul iubit al lui kovesi are niste relatii cu nu se stie ce presupus escroc, acum, dle Tapalaga, dati niste perii la Dragnea ca banul se face greu in ziua de azi! Ce conteaza ca aparati un condamnat, se vede treaba ca e pe val si mergem cu el. Pe cand un articol in care sa comentati umilinta romanilor in fata unor astfel de declaratii:
    Românii la un moment dat trebuie să se hotărască dacă în loc de o alimentare cu apă preferă un denunţ, dacă în loc de o şcoală preferă un dosar, dacă în loc de o pâine mai bună preferă nişte cătuşe.- semneaza umilitul inutil, Dragnea sotul lu' Bombonica
  • +14 (14 voturi)    
    ma gandesc sa imi pun asta la semnatura (Luni, 13 iunie 2016, 21:40)

    Nick85 [utilizator]

    "Din neglijenta sau lipsa de coordonare, din banale motive logistice sau poate in mod premeditat, procurorii l-au supus pe liderul PSD la o umilinta inutila. (adica a stat cateva minute la coada) " Dan Tapalaga
  • +15 (17 voturi)    
    Sa inteleg ca daca vreodata vei fi chemat (Luni, 13 iunie 2016, 21:41)

    Susufler0 [utilizator]

    la DNA, (ca martor, evident !) si va trebui sa astepti la coada, sub ochii televiziunilor "prietene," e posibil sa te simti umilit si din cauza asta sa te superi pe cei de la DNA si sa-i desfiintezi intr-un articol (de presa), tot astfel cum Dragnea, pt ceea ce i s-a intamplat in dimineata asta, ii poate desfinta si el, tot printr-un articol (de lege insa) ?

    Si, mai apoi, mergand in continuare pe logica dezvoltata de tine, e posibil ca si DNA, la randul sau, sa isi pierda cumpatul si sa se razbune pe tine, incepand, de exemplu, sa te ancheteze abuziv?

    Pt ca asta sugerezi tu ca se poate intampla intre persoane si/sau institutii influente, atunci cand sunt calcate pe coada sau, si mai rau, umilite, facute de ras, batjocorite in ochii "pulimii" !

    PS. Eu cred, spre deosebire de altii, ca esti in continuare acelasi om de buna credinta care ai fost dintotdeauna, doar ca esti mult, mult mai exasperat de actuala situatie social-politica din Romania decat erai inainte de 2015, inainte de momentul cand, paradoxal desi dreapta castigase presedintia, urma ca stanga sa se intareasca si sa inceapa sa se intinda peste tara.

    PPS. Anterior am scris "la cald" un comentariu in care "te faceam praf".

    Exact asa ai scris si tu, tot "la cald" articolul asta, care fara suparare, e praf. Doar ca in timp ce eu am stat apoi si am judecat mai la rece situatia, si am revenit acum cu un alt comentariu asupra articolului tau, tu nu poti proceda tot asa.

    Cu alte cuvinte, lasa sa treaca trairile fierbinti si scrie "la rece" !
  • -4 (8 voturi)    
    Mda si ...OK ! (Luni, 13 iunie 2016, 21:51)

    solar [utilizator]

    Se pare ca vreti sa ajungeti ...cu picioarele pe pamant ,domnuleTapalaga ! SI E FOARTE BINE.Orice persoana cu capul pe umeri si cu un bagaj cultural rezonabil stie bine ca orice exces... de bine si in numele binelui , duce la efecte contrare celor scontate.Nicio clipa nu am... inclinat steagul luptei cu coruptia.Dar tot nicio clipa nu mi-a scapat din vedere si din judecata cele ce am mai spus aici si ,probabil ca le voi mai spune. Din pacate , atat presa cat si JUSTITIA din Romania nu le pasa de aceste” amanunte” esentiale. Si continua sa forteze limita. Coruptia sta in firea oamenilor, e fundamentul de unde se lanseaza mai ales toti AJUNSII - oportunistii,cei lipsiti de scrupule , ambitiosii si profitorii de pe lumea asta !Pot fi date exemple celebre de astfel de comportamente deviante moral.A stii sa dozezi administrarea medicamentului,nu e acelasi lucru cu diagnosticarea maladiei.Show-urie care se dau la televizor, justificarile pripite,superficiale si nefiltrate suficient,presiunile de tot felul fac tocmai jocul stupid al tuturor coruptilor .V-am citit cu atentie argumentele care le-ati lansat pe ...apele cele involburate ale Romaniei. Riscul ”GOLIRII DE CONTINUT” a JUSTITIEI este foarte mare si vine din foarte multe directii , chiar imprevizibile. E departe inca momentul maturitatii politice si culturale a Romaniei. DRAGNEA (cantariti bine!) nu e infantele PONTA. Nici intempestivul Basescu(care are, totusi , multi ași in maneca încă )
    Cam atat as avea de spus.Pe scurt.
  • +14 (16 voturi)    
    asta e tot ce mai poate Dan Tapalaga? (Luni, 13 iunie 2016, 22:36)

    sorin3 [utilizator]

    Eu cred ca poate ult mai mult.
    Da, nenorocitii corupti sare au pus mana pe Romania dau tot ce pot ca sa-si pastreze puterea. Si ac asta pentru ca simt, pentru prima data in ultimii 100 de ani, ca s-ar putea sa piarda.
    Asa se explica alianta intre PSD - PNL si Basescu.
    Le e frica nu de Armand si Dan , nu de Kovesi, ci de cei pe care acestia ii reprezinta. Le e frica de noi.
    Nu e momentul sa ne resemnam, si nici momentul sa stam sa analizam pe ce parte s-a asezat Dragnea la coada la DNA. Acum DT nu are voie sa cedeze.
  • +10 (10 voturi)    
    Cine vorbeste (Luni, 13 iunie 2016, 23:01)

    burebista [utilizator]

    Acesti hoti si derbedei care sunt corupti pana in maduva oaselor mai vorbesc .sleahta de erbedei in frunte cu ponta ,dragnaea si ce se mai aude de dosarul cu sova -ponta ,r cu alui cmnatul lui ponta ,sa va fie rusine .oameni de nimic ce sunteti .nu mai votati la toamna aceste specimen ,sa nu mai intre in parlament .
  • -7 (13 voturi)    
    cand aflam cat este spaga la DNA? (Luni, 13 iunie 2016, 23:01)

    N.S. [utilizator]

    circula vorba in targ ca este 50% ?
  • +7 (7 voturi)    
    wanabee manifest (Luni, 13 iunie 2016, 23:26)

    Radu10 [utilizator]

    In acceptiunea acestui articol, "tact" seamana cu jocul pisicii cu un gândac între labe... la fel si hora frustrarilor pe rebusul de-a potrivitelea eratelor.
    De unde si singura concluzie, toti sunt niste wanabee, visand noaptea fie la SCOTUS fie la WAPO si exersând ziua datul la gioale.
  • -7 (9 voturi)    
    Amuzant e (Marţi, 14 iunie 2016, 5:46)

    Incomod3 [utilizator]

    ca are si dl. Tapalaga un articol de bun simt, si atunci ii sar toti figurantii in cap... tipic Hotnews :) :) :)
    • 0 (2 voturi)    
      Pentru Incomod3 (Marţi, 14 iunie 2016, 11:13)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      Dragnea, dumneavoastra sunteti ?
  • +10 (10 voturi)    
    da? (Marţi, 14 iunie 2016, 9:01)

    603 [utilizator]

    da'cine ,naiba,e Dragnea,de nu trebuie supus umilintelor.dar umilintele la care ne supune el pe noi?ce aveti,fratilor?
  • +12 (12 voturi)    
    Esti cinic! (Marţi, 14 iunie 2016, 9:06)

    valahiandusk [utilizator]

    Ne spui de umilinta cand din cauza lor ne mor copiii in cluburi, pe trotuare, in spitale,?
  • +7 (7 voturi)    
    Propuneti altceva! (Marţi, 14 iunie 2016, 9:16)

    Martinezu [utilizator]

    Propuneti dublarea efectivelor DNA, si mutarea institutiei intr-un sediu mai incapator.
    Sa nu mai stea politicienii nostri la cozi.
  • +6 (6 voturi)    
    infractorii conduc (Marţi, 14 iunie 2016, 9:47)

    TrueBlue [utilizator]

    Cre pot fi asteptarile in tara unde seful celui mai mare partid este un infractor dovedit, condamnat penal, si urmeaza sa decida cine va fi presedintele camerei deputatilor?
  • +7 (7 voturi)    
    Era vorba sa se mute DNA-ul unde era Latrina 3 (Marţi, 14 iunie 2016, 9:57)

    SkyDan [utilizator]

    Dublati forta DNA.
    7000 de dosare pentru 100 de procurori e foarte mult.

    Iohannis! Desteapta-te !!!
  • +10 (10 voturi)    
    Suntem egali (Marţi, 14 iunie 2016, 10:12)

    skanda7 [utilizator]

    Ma doar in basca de umilinta ce a simtit-o Dragnea! Romanii sunt furati, mintiti, batuti, abuzati, imbecilizati, manipulati de 26 de ani de Dragnea sau altii ca el.A asteptat 15 minute pe scari si se simte lezat? Eu astept de 20 de ani sa aflu cine mi-a omorat compatriotii la Revolutie. Sau sa fie pedepsiti vinovatii de la mineriade. Nu e vorba de razbunare. Asta e Romania in care traim cu totii. Nu vad de ce strungarul asta penal ar merita un tratament mai bun decat primim noi.
  • -2 (8 voturi)    
    atentionare (Marţi, 14 iunie 2016, 10:43)

    parker [utilizator]

    Aveti perfecta dreptate, d-le Tapalaga.Ar trebui trimis acest articol si DNA-ului. Merita citit pt ca , am impresia ca sunt uneori rupti de realitate. Dezaprob plimbatul cu catusele si umilinta lui Dragnea si a altora. Ce se intampla daca asteptau pe holurile institutiei? De altfel subliniez ca il prefer pe Dragnea lui Ponta. Ponta parca este derbedeul scolii care intra in conflict cu toata lumea ca sa-si arate puterea. Replicile ironice, aroganta , ma fac sa schimb canalul tv. Dragnea vorbeste cand trebuie , este echilibrat si nu abuzeaza de tv ca sa dea replici la orice subiect.
  • -1 (3 voturi)    
    CINE-I BORFASUL? (Marţi, 14 iunie 2016, 11:10)

    EmilNae [anonim]

    1.Nu toti judecatorii ccr sint borfasi unii da Minea cel cu erata pe la cinci dimineata pe sestache, altii incompetenti dar slugi credincioase Zegrean si unii recompensati pentru servicii aduse persoanei morar si unii chiar competenti Pivniceru.In rest ccr ca in gara iar clasarea dosarului a fost facuta ca bataie de joc a 7.4 mil cetateni pe care atit ccr cit si ambasadele au facut ceva maro.
    2.ce vreti sa spuneti sa-l lasa pe Dragnea in pace pina se aranjeaza treburile justitia>Grav daca se va intimpla asa ,dar asta va arata clar ca justitia este teleghidata si actioneaza la comanda.Asa explicati clar ca olguta chereches si altii au fost haliti de dna la comanda.Nu ca oamenii nu ar fi stiut au stiut si de aceia au votat in consecinta dar sa o spui si dumneata acum arata clar ca justitia nu are nici cea mai mica treaba cu democratia este doar instrumentul unora a intereselor unora.Ce vreti mai mult de atit prin tactica pe care incercati sa o aplicati si o sugerati. Ei uite de aceia eu sint pentru tot ce face si va face dragnea impotriva justitie.Justita domule Tapalaga este esentiala intr-o democratie pentru ca ea asigura ordinea sociala. Sint constent de asta dau nu asa cum este cea de acuma care actioneaza selectiv, politic, dupa interese.Eu vreau o justite dreapta egala, echidistanta ceia ce din pacatae acum nu este nici macar pe linga.Devine periculoasa pentru toti nu numai pentru politicieni.Nu are voie sa fie sau sa devina discretionala.Exclus si de aceia le mai trebuie cite o zguduire ca sa se trezeasca, sa vada unde le este locul ca altfel perioada lui ceasca va deveni parfum pe linga ce ar urm sa se intimpe.
    3. nu cautati borfasi numai in in psd ca asta tot spuneti uitati-va in jur si o sa vedeti borfasi cu mult mai mari si la altii care se pretind a fi cu statul de drept in brate. O fac la sto dar vad ca inca dumneavoastra nu v-ati prins.
  • -1 (3 voturi)    
    despre coada (Marţi, 14 iunie 2016, 11:29)

    GiscaDan [anonim]

    Faptul ca doamna Livia Stanciu pleaca de la Inalta Curte este o chestiune care tine de legalitate (doua mandate si gata). Deci afirmatia asta ca e o pierdere pentru justitie mi se pare partizana. daca am ajuns ca in fiecare sistem sa depindem de un singur om providential inseamna ca e rau pentru democratie. In rest cred ca justitia in ansamblul ei ar trebui sa mai faca si dreptate prin salile de judecata, nu numai sa aplice in mod arbitrar niste texte de lege. faptul ca electoratul a ales persoane cu probleme in justitie, inclusiv arestati, mie imi spune ceva si despre increderea populatiei ca intradevar se face justitie, deci ar trebui o atentie si aici.parerea mea
  • +7 (7 voturi)    
    pai ce ba? (Marţi, 14 iunie 2016, 11:30)

    g01an [utilizator]

    pai ce ba, eu cetatean de rand nu stau pe la cozi?
    sa stea si ei in plm ca era treaba lor sa rezolve aceste probleme si suntem in rahatul in care suntem din vina astora care au condus tara pana acum. sa stea ei la cozi, nu noi!
  • +8 (8 voturi)    
    domnul dragnea, era sa aveti o scama (Marţi, 14 iunie 2016, 11:30)

    Razvan_M [utilizator]

    SOC!!! in Romania se sta la cozi pentru a intra intr-un birou de institutie publica!!!!! Chiar si pentru a intra la DNA astepti ore intregi la coada!!!!! SOC!!!

    In timp ce zeci de mii de romani au murit infectati cu bacterii ucigase luate in spitale din motive de lipsa de conditii decente si dezinfectanti apa-chioara, toti politicienii nostri si jmecherasii ce traiesc pe spatele nostru se trateaza in spitale din afara. Apoi vin si ne spun ca noi avem conditii europene in Romania, ne impiedica sa beneficiem de tratament acoperit de asigurari in alte tari UE si ne forteaza sa umblam in conditii mizere prin spitale. Si la toate institutiile publice se sta la coada, in picioare, pana ne vine randul, pe holuri intunecoase si mucegaite.

    Lecturand paragraful anterior si punandu-l in antiteza cu continutul articolului ne dam seama cam care este nivelul presei libere din Romania. Keep up the good work!
  • -2 (2 voturi)    
    lista (Marţi, 14 iunie 2016, 13:04)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...sa faceti o lista de situatii ridicole in care s-a pus Parchetul general si sa nu uitati dosarul Basescu privind promisiunea de a demisiona in 5 minute...
  • +8 (8 voturi)    
    Potera si boieru'! (Marţi, 14 iunie 2016, 13:09)

    CornelIlie [anonim]

    Pai io zic sa se duca poterasii de la DNA la conacu' din Teleorman si, cu caciula in mana, sa-ntrebe cinstit pe boier Dragnea daca dansu' a savarsit cotcaria, au ba. Iar daca 'mnealui zice ca ba, pai sa plece de acolo cu temenele si cerere de iertaciune ca intinara asa nume ilustriu cu asemenea inchipuiri. S-apoi sa se astearna pacea peste voievozie ca prea mare zanganit de fiare au facut acesti zapcii de la DNA, fir-ar iei anicurati sa fie!
    • +3 (3 voturi)    
      Minunata postare domnule Cornel! (Marţi, 14 iunie 2016, 18:50)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui CornelIlie

      Frumos de tot spus!
  • +4 (4 voturi)    
    Scapa o data (Marţi, 14 iunie 2016, 13:25)

    ACP [utilizator]

    prin mizeria asta dar daca institutiile isi fac treaba tot dupa gratii ajung. Crede cineva ca astia numai o data au furat? Sau ca nu mai fura si devin dintr-o data cinstiti? Ce gluma buna. Astia fura cat respira. Deci vor fi prinsi.
  • +2 (2 voturi)    
    Se numeste incapacitate administrativa si este (Marţi, 14 iunie 2016, 13:32)

    deval [utilizator]

    proprie istoric oricarei institutii romanesti ! Am observa-o in orice inst a statului in forme de la hazliu la nebunie !! Eu cred ca in cazul DNA arata o lipsa de coordonare care insa poate dovedi si independenta procurorului de pilda !
  • +3 (3 voturi)    
    Totusi... (Marţi, 14 iunie 2016, 14:41)

    Luke [utilizator]

    L-a obligat cineva sa stea la coada acolo pe scari? oare daca a facut-o n-a fost doar un exercitiu de imagine....
    Sau poate doar a urcat "coada" si a fost prins intr-o poza si pus fortat acest titlu?
    Deci, domnu' Tapalaga, sunteti sigur ca a fost "(su)pus" sa stea la coada pe scari? Si in orice caz, merita acest articol?
    Si, nu, ce zic eu nu e in contradictie cu ce-a spus purtatoarea de cuvant care doar a comentat la ce a aparut in presa. "Coada" era la filtrul de la intrare...
  • -2 (4 voturi)    
    ...castrarea justitiei in Parlament (Marţi, 14 iunie 2016, 14:45)

    AndreiPalincu [anonim]

    "...castrarea justitiei in Parlament". Care va sa zica madam Dreptatea nu va mai avea orgasm ca un oarecare nu e bagat la puscarie pe baza de zvonuri credibile sau macar sa fie plimbat de colo colo cu catuse la maini (chiar, de ce nu si la picioare, poate vrea sa fuga).
  • +2 (2 voturi)    
    interesant... (Marţi, 14 iunie 2016, 14:46)

    ..13 [utilizator]

    Nu ne putem depasi?

    Nu cred ca sunt niste corelatii normale - poate sunt omenesti, dar functia publica inseamna mai mult decat propriul meu sau al tau orgoliu...

    In ceea ce priveste menajarea parlamentarilor - aici am reale obiectii. Insa, din pacate, actualmente aceasta este marfa din parlament - aceea care are nevoie de protectie.

    daca la aleerile din toamna nu se modifica modul in care oamenii sunt selectati pentru acele pozitii o sa ne trezim cu aceeasi poveste.

    Imi place sa cred ca odata si odata partidele die se vor schimba, relativ putin probabil, fie nu o sa mai fie nevoie de ele - inclin sa cred ca se acest saspect ne indreptam.

    Se poate ca tehnocrati, expertii sa ne conduca mult mai bine, mai eficient. Astfel scapam de plaga politicienilor. O parere...
  • +1 (1 vot)    
    Parerea mea : (Marţi, 14 iunie 2016, 15:09)

    urbaniesiconstructie [utilizator]

    http://mcscrib.blogspot.ro/2016/06/pesedeii-nu-se-uita-la-fotbal.html
  • +1 (1 vot)    
    Oh-la-la!! (Marţi, 14 iunie 2016, 15:52)

    Joseph Porta [utilizator]

    "Imunitate strategica", "inteligenta tactica", asta da analiza serioasa. De unde si vorba, ai carte (de specialitate), ai parte! 'Traiti dom' colonel(?)!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri