Ghita, marele creator al Nimicului scump

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 30 martie 2016, 18:53 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
"Eu nu m-am nascut sa fur, nu m-am nascut sa fac contracte cu statul. M-am nascut sa creez", zis-a marele creator Sebastian Ghita in fata Parlamentului. Tupeul tinarului oligarh e egalat doar de controlul pe care-l exercita asupra colegilor parlamentari. Sa nu uitam insa adevarul in aceste zile in care negrul e vopsit in alb si raul transformat in bine de spin-doctori iscusiti.

Tot ce a creat Ghita e o lume de cosmar, in care banii publici sunt sifonati intr-un nesfirsit sir de firme matrioska, alimentind apoi ziaristi-maciuca, politicieni controlabili si institutii nefunctionale. Un carusel diabolic caruia nici un minister sau mare institutie nu-i scapa, indiferent de culoarea puterii politice. Ce deosebire fundamentala intre sistemul economic tip lipitoare propus de Ghita, care spoliaza cetateanul si propune softuri inutile, scumpe, nefunctionale, si un sistem cerut de piata reala si realizat de firme reale, precum Ghiseul.ro.

In caz ca nu va amintiti, iata citeva dintre creatiile lui Sebastian Ghita:

- a creat o increngatura de firme abonate la banii statului (Exemplul 1 , exemplul 2 si exemplul 3) care au adus la exasperare concurenta care respecta regulile pietei
- a creat o televiziune care a dus manipularea grosolana la limita suportabilului (faimosul episod cind a filmat doar partea goala de strada la alegerile din Paris)
- a creat o divizie de paparazzi care-i urmaresc adversarii politici si din afaceri
- a creat in Prahova un sistem de complicitati politico-economico-securistice care controleaza o mare parte a business-ului local, sistem scalat apoi pentru Bucuresti si pentru intreaga tara

Omul si-a atins menirea clamata in fata colegilor din Parlament. Tara asta l-a lasat atitia ani sa creeze. L-a iertat de un dosar aminat la judecata pina cind faptele s-au prescris. Statul l-a alimentat cu bani cit pentru zece vieti, sa aiba din ce sa creeze. Prietenii si amicii lui din PDL, PNL, PSD, SRI, STS, MAE si alte acronime i-au furnizat toate ingredientele necesare unui mare creator. Numai ca sistemele create de Ghita nu au folosit nimanui altcuiva decit lui, prietenilor, acolitilor si atirnatorilor. Sistemele create de el sub obladuirea institutiilor ii incurca pe toti ceilalti. Sistemele lui functioneaza ca o imensa lipitoare ce nu poate fi nicicum desprinsa de pe trupul costeliv al statului parazitat.

Si tocmai cind DNA s-a hotarit sa-l dezlipeasca, lipitoarea a mai functionat o data ireprosabil. Ghita a primit sprijin exact de la celelalte lipitori, mai mari sau mai mici, pitite sub numele colectiv de Parlament. Dar lucrurile nu se termina aici. Dosarul va merge inainte. Pericolul e insa vizibil: Ghita e inca un personaj puternic care se alatura celorlalti afectati de DNA (Ponta, Udrea, un sfert din clasa politica in general) si ameninta sa faca masa critica de anti-reformisti.

  • O scurta paranteza legata de Ghiseul.ro. E un sistem informatic care le permite cetatenilor sa afle online ce impozite locale au de plata si sa le plateasca tot online. E genul de serviciu pe care cu totii ni-l dorim si il asteptam de zece ani. E o cerere reala pe piata. Cererea s-a intilnit cu oferta facuta de un concern de operatori privati, concern care a realizat si implementat Ghiseul.ro. Simplu si eficient, ca intr-o piata reala, nu? Ei bine, nu tocmai. Sau nu pina la capat. Zeci de primarii au preferat sa-l ocoleasca si sa plateasca sume enorme pentru propriile sisteme de plata, neconectate intre ele. Ministerul Finantelor vrea si el acum sa scorneasca un nou sistem care sa nu comunice cu Ghiseul.ro. Toate astea vor costa bani suplimentari de la buget, bani aruncati in sisteme insulare, "autiste", al caror singur avantaj e ca produc bani pentru clientela politica.

Paranteza de mai sus ilustreaza diferenta intre un stat functional si unul esuat, condus de nenumarati domni Ghita. Intr-un stat functional, institutiile asculta nevoile oamenilor si deleaga rezolvarea problemelor pe un pret corect fie catre functionari priceputi, fie catre firme private. Asa arata experienta Ghiseul.ro in primariile in care a fost implementata. Un stat esuat arata ca in visele transformate in realitate ale lui Ghita: zeci de ministere, primarii, institutii guvernamentale si servicii secrete care cumpara produse si servicii pentru a acoperi nevoi inventate de marele creator al Nimicului scump.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
24196 vizualizari
  • -25 (41 voturi)    
    ghiseul.ro (Miercuri, 30 martie 2016, 19:07)

    alip [utilizator]

    Totusi, mi se pare inacceptabil ca e cu plata. Statule, daca vrei sa-ti platesc, creeaza-mi posibilitatea si gratis, ca oricum iti platesc prea mult pentru cat meriti si cat faci din impozitele mele.
    • +32 (32 voturi)    
      inacceptabil.. (Miercuri, 30 martie 2016, 20:35)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui alip

      si mie mi se pare inacceptabil sa te plangi de un serviciu pe care nu ai incercat macar sa-l folosesti. altfel ai fi aflat ca nu este "cu plata"..
    • +11 (11 voturi)    
      Statul nu e o persoana (Joi, 31 martie 2016, 9:50)

      DorelHapsanul [utilizator] i-a raspuns lui alip

      Dupa ce ca ai o educatie economica invers proportionala cu dimensiunea gurii si vehementei tale, nu realizezi nici despre ce vorbesti.
      Dragule, statul incaseaza atatia bani cat cheltuie + pierde prin furt, minus cat se imprumuta la institutii gen FMI etc pentru ca... colecteaza prea putin, cheltuie prea mult sau se fura mult prea tare.
      Daca nu esti multumit, nu iti plati imediat impozitele.
      Mai e un dastept mai jos cu multe minusuri care il pune pe Ghita in aceeasi barca cu bancile. Exista niste diferente aici:
      - bancile de pe la noi sunt in general banci straine care lucreaza pe un sistem de jaf consensual. Adica casa aia pentru care tu platesti camata 50% din banii imprumutati la un DAE de 10 ori mai mare ca in Vest si pentru care parintii tai te lauda si te considera un baiat realizat, aia e sursa de venit a acestor banci care in Vest, daca fac o crestere de 2% pe an se duc si pupa icoane 750 zile pe an. In Vest piata e saturata, ce se scoate din buzunarul stang se baga in cel drept iar tarile emergente sunt noua momeala pentru investitori lacomi, recte darapanatura in care matale traiesti, ce face 10.000 EUR iar ei ti-o dau cu 100.000.
      - Ghita e un hot pe linie genetica, el tot timpul a cumparat un cartof cu un ban si l-a vandut cu 10 ron bagandu-l pe gat crud clientului. Aventurile lui creatoare incep de cand mama lui l-a dus de mana la primarul Ploiestiului, Emil Calota. Exista inregistrari pana si la prima lor afacere. Avem insa probleme cu vechea garda din servicii care il apara si care tin aceste inregistrari deocamdata ascunse. Timpul le va lamuri pe toate.
    • +5 (5 voturi)    
      De la Guccifer citire, SRI stia ce face Ghita (Joi, 31 martie 2016, 9:57)

      DorelHapsanul [utilizator] i-a raspuns lui alip

      Cititi aici:
      http://riscograma.ro/8243/dezvaluirile-lui-guccifer-sri-stia-de-patru-ani-ca-firma-lui-ghita-a-pus-la-punct-un-sistem-diabolic-bazat-pe-spagi/
  • +15 (29 voturi)    
    de ani de zile (Miercuri, 30 martie 2016, 19:08)

    victor L [utilizator]

    cineva isi batea gura in van despre coruptul Ghita si retelele sale mafoite cu diferite institutii ale statului.
    In sfirsit il descopera si Hot News :P
    • -1 (7 voturi)    
      Cine frate? (Joi, 31 martie 2016, 10:48)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Nenorocitii aia de la Latrine?!...
      • +4 (4 voturi)    
        daca nu sti, (Joi, 31 martie 2016, 11:24)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        ma jignesti dindu-te "fratele meu".
        Tu ai cazut ieri din Luna?
  • +29 (35 voturi)    
    M-am intors in Romania acum citiva ani (Miercuri, 30 martie 2016, 19:19)

    Cuca [utilizator]

    imi pare insa, pe zi ce trece, din ce in ce mai rau. Cred ca voi pleca inapoi.
    • +6 (6 voturi)    
      Dracu te-a pus? (Joi, 31 martie 2016, 9:53)

      DorelHapsanul [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      Nu te-ai adaptat afara, altfel nu te mai intorceai. Economia e in cadere libera, toti fac taieri de costuri, banii zboara din tara sau se invart doar in cercuri inchise.
  • -25 (43 voturi)    
    este adevarat (Miercuri, 30 martie 2016, 19:26)

    xanti [utilizator]

    Acest individ este la fel de toxic ca Elena Udrea care controla B1tv,evz,si alte publicatii exact ca Ghita numai ca Elena Udrea e libera si Ghita se vrea a fi arestat.
    • +9 (19 voturi)    
      Udrea (Miercuri, 30 martie 2016, 21:41)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Elena Udrea a stat mai multe luni in inchisoare. Problema este, ca se pare, ca a stat degeaba intrucat procurorii nu au putut sa o trimita nici pana acuma in judecata, adica nu au un caz solid impotriva ei.
      Un alt caz care ridica un mare semn de intrebare asupra competentei procurorilor este cel al lui Dan Radu Rusanu care a fost tinut de procurori patru luni in arest ca pana la urma sa fie achitat de instanta, adica l-au tinut nevinovat acolo si probabil pentru asta statul roman va trebui sa-i plateasca si despagubiri.
      • -2 (10 voturi)    
        Si atunci nu e mai bine (Miercuri, 30 martie 2016, 22:59)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Fara arestari si spectacol de catuse. Spectacol sa fie dupa condamnare definitiva. Stii aia cu cine rade la urma....
      • +2 (2 voturi)    
        rusanu nu a scapat (Joi, 31 martie 2016, 13:46)

        minos [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        nu are achitare definitiva. La fel si lotul transefrurilor din fotbal a fost achitat in prima instanta(cea corupta), apoi au fost condamnati. Nu stiu ce este in dosarul Rusanu, dar cred ce va fi condamnat chiar si cu suspendare. Din presa, dovezile pareau clare.
    • 0 (4 voturi)    
      Asa ,si care (Joi, 31 martie 2016, 10:04)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      este diferenta, in opinia ta ?
  • +24 (32 voturi)    
    hai sa fim cinstiti... (Miercuri, 30 martie 2016, 19:29)

    exilatul [utilizator]

    escrocul asta ( ca si majoritatea "alesilor" ) reprezinta mentalitatea majoritatii unui popor...nu era el, era altul...e plina tara de asemenea specimene...nu exista om cinstit sa intre in politica romaneasca...dupa mine viitorul e trist pt romania cind te gindesti cum isi educa astia progeniturile...sau cind vezi ca viitoarea "intelectualitate" a tarii iese in strada sa protesteze pt ca nu sunt lasati sa ..fumeze unde vor muschii lor...
    • +3 (5 voturi)    
      Alesii nostri (Joi, 31 martie 2016, 8:45)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Nu „majoritatea alesilor” sunt escroci. TOTI SUNT NISTE ESCROCI, fie si prin faptul ca sunt complici la jaful organizat de cei care au confiscat Romnânia si o jefuiesc. Grupurile de crima organizata numite partide se lupta pentru ciolan ca sa se imbuibe ei si clientela lor. Legile sunt date de escroci pentru escroci, iar Justitia de face ca judeca si ii lasa cu averile aproape intregi.
    • +4 (6 voturi)    
      spot on (Joi, 31 martie 2016, 9:10)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Problema in Romania suntem noi, ce multi si invidiosi pe hotii de linga noi si hotii care ne guverneaza.
      Studentii dovedesc cit de slab morali sunt, mergeti la discoteca dragilor, cit mai multi , in spatii cit mai inghesuite, poate asa mai rasufla mamaliga din voi
    • +6 (6 voturi)    
      tare ma tem ca ai dreptate!!! (Joi, 31 martie 2016, 9:17)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Ghitza este reprezentativ, "nu era el, era altul"!
      Sigur ca ar trebui judecat, insa nu rezolvam mare lucru cu asta, atita timp cit tratam doar simptomele, si nu si CAUZA bolii de care sufera societatea romaneasca ccontemporana ...
  • +19 (21 voturi)    
    Bun articol (Miercuri, 30 martie 2016, 19:31)

    Carpi [utilizator]

    Simplu si bun.
    • -5 (9 voturi)    
      Ia de la Pantazi (Joi, 31 martie 2016, 11:01)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Carpi

      "Tot ce a creat Ghita e o lume de cosmar", pe cand, nu-i asa, tot ce a creat Microsoft e una de vis...
  • +32 (34 voturi)    
    Parlamentarul Ghita (Miercuri, 30 martie 2016, 20:09)

    Piru [utilizator]

    Ghita parca vorbeste la prosti si, culmea, unii chiar il cred. Ce conteaza cine l-a denuntat, poate sa fie si un denuntator ananim. Procuratura trebuie sa verifice si cred ca a verificat si s-a convins pentru ca in cazul lui cred ca este destul de evident.
    • -7 (17 voturi)    
      hmm (Miercuri, 30 martie 2016, 21:42)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Piru

      Si la Udrea parea tare evident si uite ca dupa ce au tinu-o atat timp in inchisoare nu au un dosar pentru trimitere in judecata nici pana in ziua de astazi.
    • +8 (8 voturi)    
      Dar este logic (Joi, 31 martie 2016, 8:51)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Piru

      ca cel care l-a denuntat sa fie de acel ... calibru. Este lumea in care se invarte Ghita: politicieni si interlopi! Doar nu era sa il demaste vreun IT-ist (!!!!!).
  • +18 (20 voturi)    
    Este adevarat,un hot de clasa...... (Miercuri, 30 martie 2016, 20:16)

    gigiN [utilizator]

    .....trebuie sa fie creativ.Iar escrocul ghita este foarte,foarte creativ !!! Nu mi-e clar daca s-a nascut ca sa ajunga la puscarie,dar sper ca asa sa fie !!
  • -27 (33 voturi)    
    Si totusi a creat (Miercuri, 30 martie 2016, 20:42)

    Tristul [utilizator]

    Dar mister Pantazi Cristian o fi creat ceva, astfel incat sa ironizeze o persoana care s-a realizat prin propriile forte? Nu sunt fan Sebastian Ghita, dar cand ma gandesc ca sistemul capitalist, pe care clamam toti ca este cel mai democratic, presupune initiativa individuala...
    Pentru a-si primi onorabilul Pantazi salariul, ca pret al prestatiilor sale, cineva a creat locuri de munca. Dar mai are rost sa detaliez? Oricum ,,lupta de clasa" dintre cei reprezentati de Ghita si cei reprezentati de Pantazi nu are sfarsit!
    Sa ne vorbeasca ziaristul, eventual, despre cum ajung bancherii, pe banii nostrii, superbogati, curati si cinstiti.
    • +24 (28 voturi)    
      da, a creat (Miercuri, 30 martie 2016, 22:16)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Tristul

      a creat acest articol care incearca sa-ti explice tie ca Ghita de fapt nu a creat nimic, tot ce a facut el este pe baza de coruptie, nimic real, daca nu avea relatii si coruptie era un mic buticar. e adevarat ca n-a reusit sa te faca sa intelegi asta.
      • -10 (14 voturi)    
        Intr-o astfel de logica (Joi, 31 martie 2016, 9:23)

        Tristul [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        Gigele fii sigur ca esti un produs al coruptiei. In sensul in care prezumtivul tata ti-a corupt mama. Nu mai vorbesc de cat de corupt ai putea fi d-ta, dar pe cine intereseaza asta?
  • +14 (14 voturi)    
    Ghitza " CONTROLORUL " SRI ?! Nu-i gluma (Miercuri, 30 martie 2016, 20:54)

    Plagarus [utilizator]

    Ghita – mana dreapta a generalului – locotenent SRI Dumitru Cocoru + :
    Georgian Pop = spectator ;
    Verestoy Atila = drujbar ;
    Atanasiu Bisboaca = spectator ;
    Savu Daniel = mamut bland ;
    Stroe Radu = slujitor de altar...........
    Persoane aflate într-un conflict moral de interese pentru ca fie si-au facut studiile în „academiile de informatii” ale acestui serviciu, fie detin companii care au facut afaceri cu acest serviciu
  • -2 (14 voturi)    
    Bun articolul, dar lipseste logica in exprimare (Miercuri, 30 martie 2016, 22:00)

    Random721 [utilizator]

    Un stat esuat arata ca in visele .. lui Ghita: zeci de ministere, primarii, ... care cumpara produse si servicii ... inventate de marele creator ... [PUNCT?]

    In visele lui, primarii care .. fac ceva ... ce se intampla?

    Daca ai zis CARE, atunci urmeaza o concluzie, o virgula .... si CEVA.

    care cumpara produse si servicii , VIRGULA , nu stiu ce se intampla.

    Daca nu vroiai sa tragi o concluzie si asta vroiai sa fie concluzia, trebuia sa stergi "CARE".

    Sa lasi doar:
    Un stat esuat arata ca in visele transformate in realitate ale lui Ghita: zeci de ministere, primarii, institutii guvernamentale si servicii secrete cumpara produse si servicii pentru a acoperi nevoi inventate de marele creator al Nimicului scump.

    Parca mai sesizasem ceva dubiosenii dar in fine.

    Solutie buna pentru ca oamenii sa nu mai accepte asemenea specimene gen GHITA si atata coruptie si spagi, ar fi ca oamenii sa primeasca INTEGRAL tot salariul brut (inclusiv ce plateste suplimentar firma pt ei la stat), si ca oamenii personal sa duca sacosele cu bani la FINANTE. Atunci cu atat mai mult vor protesta cand vad pana si amaratii ca duc la stat inca o data pe cat primesc in mana si in schimb primesc bataie de joc si mizerie, atat umana cat si urbana.
  • +19 (19 voturi)    
    Una din solutiile unei societati minim normale (Miercuri, 30 martie 2016, 22:10)

    Random721 [utilizator]

    O solutie buna pentru ca oamenii sa nu mai accepte atata coruptie si spagi, ar fi ca oamenii sa primeasca INTEGRAL tot salariul brut (inclusiv ce plateste suplimentar firma pt ei la stat), si ca oamenii personal sa duca sacosele cu bani la FINANTE. Atunci cu atat mai mult vor protesta cand vad pana si amaratii ca duc la stat aproape INCA O DATA pe cat primesc in mana si in schimb primesc bataie de joc si mizerie, atat umana cat si urbana.

    Iei 2100 lei in mana lunar, duci lunar la stat ca taxe 1,572 lei. Deci fara taxe ai fi avut lunar 3672 lei.
    42.81% - din cat cheltuie firma cu tine se duce la stat.
    74.85% - din cat iei in mana, dai inca pe atatea taxe la stat.

    Daca iei in mana 1000 lei, la stat dai in total 668 lei.
    Din cauza coruptiei in loc sa iei mai aproape de 1668 lei, iei doar 1000 lei - pt ca din cauza coruptiei e atata ineficienta in administrarea banilor si sunt furati, fraudulos, sau aruncati pe prostii fara cap.
    Daca ar fi fost o eficienta normala, s-ar fi descurcat statul cu mai putin si ai fi avut 1200-1300 lei. Sau aceiasi bani dar curatenie ca in vest, parcuri, verdeata, functionari amabili, sanse mai multe si apartamente sociale ca in danemarca.

    Cautati pe net calculator salarii.
    • +11 (11 voturi)    
      Excelent!!! (Joi, 31 martie 2016, 9:21)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Random721

      Da, actualmente multi oameni, cind aud despre faptele de coruptie ale lui Ghitza sau Bombo, nu ii considera nevinovati, insa ridica din umeri - nu-i nimic, a furat de la Stat!
      Pentru ei, Statul este o entitate ostila, care dispune de sume imnese de bani, pe care ar putea sa ii imparta la populatie daca ar fi buna, dar nu vrea - de aceea oamenii au multa simpatie pentru "haiducii" care capuseaza Statul.
      Daca ar realiza ca este vorba de banii LOR, desigur ca ar avea alta atitudine!!!
      • 0 (0 voturi)    
        Producem mult in raport cu cat suntem platiti (%) (Joi, 31 martie 2016, 22:55)

        Random721 [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

        Pai da, la 2100 lei net salariu lunar, daca ti-ai duce personal impozitul anual la finante, ar fi de:
        18,864 lei, adica aproape 200 de milioane vechi (1572 lei lunar).

        Daca ai sta sa te gandesti putin, ai realiza ca mai dai anual vreo 15,000 lei - TVA prin tot ce cumperi !!!
        (21,000 lei la un TVA de 20%, dar cum mare parte se duce pe alimente ... e mai putin)

        Si asta fara impozitul pe apartament, masina, etc.!

        Deci la 2100 lei lunar net, dai minim 33,864 lei aditionali taxe anual.
        Cum ar fi sa duci personal banii astia anual la finante? 7,600 EURO sa dai taxe anual degeaba aproape, pentru a trai aceasta minunata bataie de joc in tara ta unde trebuie sa-ti aduci singur de-acasa pana si pansamentele si vata si spirtul pentru ca vezi domne "nu sunt bani" !!!
        La un TVA de 20% ar fi aproape 9000 EURO anual dati prin impozitele tale si TVA-ul la tot ce cumperi.

        Dar cum totul se cam duce pe alimente in mare parte,
        tu la 2100 lei net lunar ce scazand TVA-ul (20%) sunt doar 1750 lei net putere de cumparare, dai prin impozite si tva 1922 lei (mai mult decat iei tu concret in mana!, fara tva) - 52.34% din toti banii primiti de tine de la firma (brutul si taxele platite de firma pt tine).

        Pe scurt: La 2100 lei net, cheltuiti integral ramai cu 1750 lei fara cei 20% tva, iar tu deja ai platit statului 1922 lei impozite, taxe, tva. Frumos, nu?

        Asta fara sa tii cont ca tu ca roman produci cu mult mai mult firmei unde lucrezi, ca nu face firma act caritabil dandu-ti tie salariu, iar toti banii facuti de tine firmei, scazand costurile salariale, sunt din nou impozitati de stat.

        Romanii muncesc cel mai mult din UE si sunt platiti foarte prost in raport cu cat produc (PIB).

        Statisticile Eurostat arată că la finele anului 2013 (ultimul pentru care există date complete), salariile din România deţineau o pondere de numai 31,5% din PIB, cea mai mică din UE. Grecia avea o pondere a salariilor din PIB de 32,5%, Portugalia 44,8%, Spania 46,7%, Germania 50,8%, Italia 40%, Franţa 52,3
  • +17 (19 voturi)    
    sfat (Miercuri, 30 martie 2016, 22:19)

    Adrian_. [utilizator]

    ma intreb cat este de constitutional ca intr-o democratie ce respecta separarea puterilor in stat, Parlamentul sa aiba un rol activ in actul de justitie si sa isi asume puteri de instanta / judecator?

    Nimeni nu vrea sa afle raspunsul la aceasta intrebare? Nimeni nu sesizeaza Curtea?
    E corect ca Parlamentul sa isi atribuie astfel de puteri?
    • +7 (9 voturi)    
      Discursul lui Ghita in Parlament... (Joi, 31 martie 2016, 9:49)

      Geo6101 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      ... a fost unul destul de clar pentru cei care erau obligati sa voteze impotriva arestarii sale: "Ceea ce mi se intampla mie astazi se poate intampla oricui!" (citat aproximativ) se traduce prin "arestarea mea va fi urmata de arestarea tuturor celor implicati in afacerile mele necurate, inclusiv multi dintre voi, dragi colegi din Parlamentul Romaniei pentru ca voi spune tot!!!"
  • +9 (13 voturi)    
    sila ! (Joi, 31 martie 2016, 1:52)

    rockerul [utilizator]

    Am vrut si ati vrut schimbare ! Am vrut si ati vrut altceva ! Sublim ! Si ce avem acum , la 1 an si jumate de la prezidentiale , la 5 luni dupa nenorocirea dupa incendiul din club ? Un jeg neschimbat , ei intre ei fac aceleasi mizerii de a se proteja in rahatul ala de parlament , petreceri stradale la DNA , dar decizii cu cojones ale guvernului nu apar ! Dl Ciolos e un om de toata isprava , dar nu prea vedem barbatie , curaj si patriotism pana la urma , in sensul sa dea de pamant cu absolut toti patatii pe care ii are langa el sau in alte institutii de stat pe care le are totusi , in decizie ! Un mic exemplu : ce plm mai cauta sa fie in functii , consuli romani pusi de Ponta , in Africa de Sud Andrei Zaharescu , in Spania la Madrid Niels Schnecker , in Canada trubadurul psd fost sef al revolutionarilor ...Victor Socaciu ....si alte exemple de suboameni !!! Ce mai cauta astia in functii banoase , pe banii nostrii fraierilor , de ce nu sunt dati afara ? Mai mult , urmeaza Mahalache Dan ambasador al Romaniei in Irlanda , la Dublin ...! Mi-e sila , dragii mei romani , va simtiti confortabil ? Dle President KWI , cam cat timp ar trebui sa mai credem ca sunteti la inceput , cam pe langa functie si rol , in tara asta jefuita ? Sau epitetul de DILETANT se potriveste perfect ? As vrea tare mult sa ma insel , v-am votat in turul 2 , in primul pe M.Macovei , asta ca idee , herr President !
  • +15 (17 voturi)    
    Constatarea unui fost presedinte ne convinge azi! (Joi, 31 martie 2016, 7:44)

    hotnewsfil [utilizator]

    A avut dreptate Traian Basescu atunci cand a afirmat ca Ghita este mai periculos decat Voiculescu.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce a putut (Joi, 31 martie 2016, 8:48)

    Audit [utilizator]

    face in Ploiesti incepand de pe vremea lui Calota (atunci s-a "lansat") atat la primarie cat si in societatile cu capital de stat.
  • -7 (9 voturi)    
    ghita basistul (Joi, 31 martie 2016, 8:49)

    idealogul [utilizator]

    Aveti dreptate domnule Tapalaga. Ghita face exact ce a invatat de la Cocos, Udrea, Basescu etc. etc. Acum vreau si eu sa stiu: va fi condamnat si el ca si basisti din dosarul Microsoft la cateva luni de puscarie si la confiscarea a 10% din ce au furat?
  • +4 (4 voturi)    
    ? (Joi, 31 martie 2016, 8:49)

    niku56 [utilizator]

    De unde 4.000.000. de cetateni cu procese ?
  • +7 (7 voturi)    
    doua vesti (Joi, 31 martie 2016, 10:18)

    Sorrows [utilizator]

    Una proasta si una buna.
    Cea proasta: o foarte mare parte din banii pe care ii face Ghita se duc la Servicii; Serviciile isi protejeaza intotdeauna generatorii de venituri, asa ca Ghita e protejat.
    Cea buna: Serviciile sunt multumite doar cu generatori de venituri discreti, iar Ghita e departe de asa ceva. Omul s-a lacomit, iar rezultatul e asa de vizibil, incat Serviciile il vor mai proteja doar pana cand isi vor gasi alta sursa. Iar momentul gasirii altei surse e destul de apropiat.
  • 0 (0 voturi)    
    bun articol (Vineri, 1 aprilie 2016, 8:27)

    nedumeritul [utilizator]

    Articolul surprinde aspecte importanye ale realitatii de la noi. Vor mai apare multi astfel de indivizi toxici cu pozitii la varful deciziei. Si toate astea din cauza lipsei de transparenta si a legislatiei interpretabile rastalmacibile si aplicabile in fel si chip. Legislatia si normele de aplicare sunt un nisip miscator la discretia unor forte oculte.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri