Puricele pixelat

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 29 decembrie 2015, 16:59 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
Acum 25 de ani, cand televizorul era stricat ziceam ca se vede cu purici. Acum, cind imaginea pe ecrane se vede prost, zicem ca e pixelata. A mai aparut insa un fenomen: tot mai multi tineri schimba canalul TV cind apare Dan Puric. In ultimele zile, pe Facebook a crescut numarul postarilor care-l iau peste picior pe Dan Puric, direct proportional cu frecventa aparitiilor mesianice ale lui Puric la TV. E doar o intimplare, un fenomen minuscul? Cred ca nu. Cred ca spune multe despre cultivarea acerba a imposturii la TV. Si mai spune multe despre prapastia tot mai mare cascata intre unele televiziuni si oameni.

E adevarat ca Dan Puric face (probabil) audienta. Cu discursul sau pompos - nationalist, el umple un spatiu lasat liber de alti actori traditionali (biserica, partide, ideologi). El le spune romanilor verzi cuvintele pe care vor sa le-auda, mai ales de Pasti si Craciun: brinza, viezure, varza, barza, minz etc, asezonate cu citate calpe din Kant, Eminescu, Tutea ori Nichifor Crainic. Puric le transmite starea de gratie care se potriveste perfect cu starea de satietate data de caltabos, toba ori drob: Romania e buricul pamintului, gradina Maicii Domnului, aici s-au nascut vesnicia si spiritualitatea, Occidentul cel rau vrea sa ne corupa, sa ne spolieze si sa ne supuna.

Ce poate fi mai linistitor pentru asistatul care nu face nici un efort sa puna mina pe o sapa, pentru micul amploaiat complacut in ratare ori pentru pensionarul satul de privatiuni decit sa-l auda pe "maestrul Dan Puric? Puric le explica acestor oameni ca nu ei sint de vina pentru ratare, ci un complot global indreptat impotriva exceptionalei Romanii si exceptionalului roman mindru si atit de talentat. E minunat!

Mustind de citate si referinte culte, discursul lui Dan Puric se trage din seva lui Corneliu Vadim Tudor si Adrian Paunescu. E un nationalism de vitrina, altoit pe frustrari personale si cota de piata. Asa apare nevoia de a gidila orgoliul natiei prin gasirea de dusmani externi, fie ei unguri, homosexuali, occidentali. Andrei Plesu l-a descris perfect intr-un interviu in Adevarul: "Domnul Dan Puric a iesit din sfera unde este cu adevarat competent, inalt competent. A facut un sindrom de guru... Cazul Puric este al unui om care si-a asumat ceva pe care nu-l face cine trebuie: nici institutia care trebuie, nici personajul".

De ce e interesant cazul Dan Puric? Pentru ca el spune ceva despre discursul din spatiul public si pentru ca explica intr-o oarecare masura impostura data ca model.

Nu e treaba mea cum isi fac televiziunile agenda si pe cine invita in platou. Sint afaceri private si e alegerea lor. Dar cred ca e de interes public sa spunem ca multe televiziuni au abandonat orice filtru critic, iar unul dintre rezultatele acestui abandon e aparitia regulata a acestui predicator laic. Robert Turcescu "l-a inventat" ca personaj televizat in anii 2000, iar de atunci vine negresit la emisiuni despre sufletul romanesc, despre viitorul si trecutul tarisoarei, despre locul Romaniei in lume.

Il gasiti de obicei ca invitat in platoul unor vedete TV degraba varsatoare de lacrimi fierbinti de grija Tarii si Neamului (neaparat cu majuscula), ahtiate in realitate dupa audienta si influenta. Aici, talentul actoricesc al lui Dan Puric atinge apogeul. Teatral, cu gesturi martiale si mimica excedentara, actorul - profet se dezlantuie. Si da-i, si lupta cu Occidentul putred, cu imperialismul - stiti textele decupate din doctrina dughiniana.

N-o sa vedeti vreo intrebare de urmarire, vreun filtru jurnalistic din partea gazdei - vedeta. Nu. Ochi aposi, sprincene ridicate, grimase aprobatoare si rasfat total. Tot dialogul (mai degraba monolog + manechin cu lavaliera pe post de ziarist) e suprarealist. Auzi intr-o ora atitea nazbitii cit sa scrie Umberto Eco cinci romane in cheie conspirationista.

A ajuns la performanta sa fie concomitent pe doua-trei posturi, in direct si in reluare de-a valma, de nu mai intelege nimeni nimic.

Televiziunile care-l cultiva sint cele la care gasiti invitati condamnati penal, politicieni si afaceristi in cautarea unei spalaturi profesioniste, parerologi priceputi si la cultura de lavanda si la scutul antiracheta. In general, gasiti in platourile lor genul de oameni pe care nu i-ati invita niciodata acasa, la masa.

Sindromul Dan Puric la TV explica intr-o oarecare masura inversarea valorilor in ultimii 26 de ani.
Publicul a fost permanent bombardat de televiziuni cu false modele, iar rezultatul a fost confuzia totala.

Dar acum situatia se schimba. Tot mai multi tineri resping furibund meniul oferit de TV, constienti ca adevarul e in alta parte. Ditirambii lui Puric la adresa exceptionalismului romanesc isi gasesc raspunsul adecvat in miile de postari ironice de pe Facebook ori de pe site-urile de informatii. Si televiziunile tot nu inteleg ca sint pe un drum gresit, ca publicul tinar le respinge categoric. Datele de audienta arata rau pentru multe posturi, cautate de publicitari tot mai des pentru reclame la crema adeziva Corega si sosete flausate anti-varice.

Primele avertismente ale publicului la adresa televiziunilor au venit in 2013, la protestele anti-Rosia Montana. A urmat valul de dispret public fata de prestatia din campania prezidentiala din 2014, apoi votul de blam pentru modul in care au acoperit accidentul politistului Bogdan Gigina si protestele dupa catastrofa din clubul Colectiv. Cu o singura exceptie, posturile de stiri si-au pastrat autismul.

Dan Puric e parte a acestei probleme. Cit timp el si alti falsi profeti-analisti vor face agenda TV, prapastia dintre televiziunile de stiri si generatia tinara se va largi. Iar anii electorali cu televiziunile finantate la negru, din sacosa, nu vor mai fi suficienti pentru supravietuire. Pentru tineri, ecranul TV va parea tot mai pixelat, tot mai plin de Purici deranjanti.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
36226 vizualizari
  • +37 (49 voturi)    
    asa e (Marţi, 29 decembrie 2015, 17:14)

    grongobar [utilizator]

    sunt multi cei care din lene sau incapacitate de a face ceva au nevoie ,ca de un drog, de povesti tip : "cineva,"occidentul", ne vrea raul,noi suntem lumina lumii,noi am inventat mersul pe jos si tot noi am pus coada la cireasa.nereusitele personale sunt extrapolate la nivelul societatii,a natiunii care e de fapt miraculoasa si doar fortele raului o subjuga vremelnic.adevarul,in viziunea lor ,vine de la un trecut de aur caruia intreaga umanitate ar trebi sa-i fie recunoscatoare,iar viitorul va fi pe masuta acestui trecut.doar cu prezentul stam prost,dar a pune mana si a face ceva ca sa fie mai bun nu tine de destinul "nostru".
    • +6 (14 voturi)    
      bine (Miercuri, 30 decembrie 2015, 4:56)

      nae [anonim] i-a raspuns lui grongobar

      Sunt sigur că gândeşti româneşte; nouă nu ne trebuie oameni ca Puric, care cer pentru o conferinţă 6,000.00 EUR. Asta ca să îi explice auditoriului cum stă treaba cu Tătuca.
      • +12 (16 voturi)    
        evaziune fiscală (Miercuri, 30 decembrie 2015, 5:29)

        nae chioru [anonim] i-a raspuns lui nae

        Păi, dacă este aşa de curat, şi nevinovat, să accepte să-i fie publicată fişa fiscală, să vadă şi ochiul nostru de unde şi câţi bani a încasat PLUS câţi a lăsat pe undeva, ca donaţie, eventual la Mănăstirea părintelui Justin, că tot erau ei prieteni.
        Este posibil să fie fără venituri extraprofesionale (actorie şi cărţi), dar gurile rele spun altceva, că ar fi tare scump...zic şi eu, nu bat!
        • 0 (4 voturi)    
          Fisa fiscala (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:24)

          finutza [anonim] i-a raspuns lui nae chioru

          Se gasesc date pe site-ul Ministerul finantelor, Compania Dan Puric S.R.L., CUI 23505010
      • +8 (12 voturi)    
        1 (una) completare (Miercuri, 30 decembrie 2015, 6:00)

        nae [anonim] i-a raspuns lui nae

        Nu am dovezi, din cauza sau datorită lipsei fondurilor în asociaţie. Că nu e finanţată de Stat. Oricum, eu aşa am auzit, sunt aproape convins că or fi fost barfe :) . Totuşi, vouă vi se pare normal ca cineva care pretinde despre persoana sa că este curată, luptă până la ultima suflare pentru noi, să nu aibă o declaraţie de avere?
      • -1 (1 vot)    
        daca purice ia 6 (Miercuri, 30 decembrie 2015, 13:29)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nae

        organizatorul cat scoate ?!
    • +12 (14 voturi)    
      fii sigur ca e asa (Miercuri, 30 decembrie 2015, 11:01)

      uniform [anonim] i-a raspuns lui grongobar

      Nationalismul de vitrina ce trece prin ecranul televiziunilor ce au abandonat orice filtru critic incepe sa devina puternic.
      Dl Pantazi a atacat la fel de viguros( as usual) subiectul in cauza,il felicit pentru asta.
      La Multi Ani domnule redactor sef!

      Tot ceea ce prezinta acest gen(oarecum ciudat) de formatori de opinie , trebuie privit cu rezerva din start .
      Nu au nevoie decat de un public fidel,un pic de charisma ( exercitii de scena, de exemplu) si un dram de exercitiu in a jongla cu imagini si cuvinte.
      Restul e magia televiziunii ( + crapul de zi cu zi , gen: accidente ,violuri ,drame pe banda rulanta ,crime,etc).

      Astept cu interes aparitia unei televiziuni care poate sa faca rating curat (100% etic si moral), din munca intelectuala curata si din efort sustinut in a sanitiza spatiul media.
      O televiziune care sa faca viata mai frumoasa si sa nu influenteze maladiv existenta privitorilor.(dream on)

      Revenim la formatori:
      Oamenii astia au un anumit grad de putere şi influenta, totusi.
      Insa nu sunt si nu trebuie sa devina un reper pentru modul în care percepem realitatea ce ne inconjoara.
      Atita timp cat mai exista libertatea de gandire.

      Nu ma intreb cine este cel care ar trebui sa filtreze mizeria asta. Nu-mi pun problema ce organism are menirea sa opreasca asemenea "reprezentatii".
      Exista insa persoane care trebuie sa isi puna intrebari si probleme de genul asta,timpul nu-i pierdut.
      Inca.
      • +4 (4 voturi)    
        Televiziunea pe care o asteptati exista : (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:20)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui uniform

        Digi 24. Mai ales emisiunile de seara. Postul apartine Societatii RCS/RDS care castiga enorm din afacerile cu cablu TV si internet si nu are nevoie de rating pentru a se intretine. Ca acest post reprezinta viitorul in lumea TV din Romania reiese si din faptul ca e des atacata de haita de la A3.
  • -39 (69 voturi)    
    Dan Puric (Marţi, 29 decembrie 2015, 17:16)

    Nae [anonim]

    "Romania este o colonie condusă din afară" este picătura care a umplut paharul. Urmează să aflăm de la diversi postaci-vuvuzele că Dan Puric este incult, securist, homosexual, tâlhar, bandit, etc. Marea dezinformare pentru compromiterea lui Dan Puric a început...
    • +44 (58 voturi)    
      compromiterea? (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:23)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nae

      nu inteleg. ce e de compromis? omul este actor si regizor. in rest.. valoarea ideilor sale este din start discutabila si faptul ca isi turna colegii de liceu la securitate nu-l ajuta prea mult..

      intamplator l-am auzit aberand intr-o seara cand eram in vizita pe la rude.. ceva penibil cu bietul popor roman si bietul popor rus, amandoua victime ale unor intrigi globale. pe mine ma cam lasa rece ce parere are el despre "bietul popor rus" si orice alt subiect. la fel cum apreciez bucatarul de la restaurant pentru ce gateste, nu pentru opiniile sale politice, nu dau 2 bani nici pe aberatiile rusofile ale lui Puric. insa cand este folosit pe post de portavoce ca sa le bage in cap aceleasi aberatii tuturor prostilor usor de impresionat, devine gretos.
      • +1 (3 voturi)    
        Ma tem ca (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:23)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        dl. Puric nu manipuleaza, ci chiar crede in ce spune. Asta e partea tragica a Domniei Sale.
    • +20 (22 voturi)    
      un singur epitet (Miercuri, 30 decembrie 2015, 2:15)

      Mr. W [anonim] i-a raspuns lui Nae

      De "oportunist" ce zici? I se potriveşte perfect.
    • +1 (5 voturi)    
      Ukazurile ce smintesc ale PFA laic Puric (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:53)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Nae

      „Humpty Dumpty” -„Shaltai Boltai” !!-adevaratul Dan.
      „Oh, ţara mea iubită, / Tu eşti prietenia şi primăvara / Inimile şi pacea sînt unificate de un singur steag, / Iar tu eşti un semn al întregului Univers.“ Cum vi se pare? E prima strofă dintr-o poezie scrisă de preşedintele Turkmenistanului şi publicată pe prima pagină a ziarului Neytralnyy Turkmenistan.
      Domnu Dan ce ne-ati putea perora despre: " tinerii astia nascuti din ortodoxi radicali (pomanagii si pupatori de moste) care imbratisaza islamul?
      Clientii bisericiilor s-au subtiat rau de tot nu stiu cat de necesara ar mai fi Catedrala Neamului.........
      La slujbele de duminica au mai ramas cateva babe si ceva cersetori pe la usi, ca sa vedeti cat de grav este chiar si porcii popilor invatati pe prescuri si colive au trecut pe uruiala de porumb " (ace)
    • -2 (6 voturi)    
      faza cu tinerii care resping (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:28)

      unanonim [anonim] i-a raspuns lui Nae

      Tinerii care fac, tinerii care dreg, carora nu le place X, care vor o tara ca afara desi pib-ul e inferior, etc.
      Chestii superbe. Doar ca, daca va pasa, nu puneti botul la asa ceva. Poate ca Puric este exuberant si cam naiv dar, la urma urmei, ne vrea binele. Ceea ce nu pot spune despre straini. Sau despre cei platiti de ei. Tuturor celor care impartasesc opiniile autorului articolului le doresc sa aiba parte de iubirea pe care ne-au aratat-o ungurii si alti ca ei in ultima mie de ani. Amin.
      • +1 (3 voturi)    
        axiome din popor.. (Joi, 31 decembrie 2015, 10:10)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui unanonim

        "este exuberant si cam naiv dar, la urma urmei, ne vrea binele". fraza asta imi aduce aminte de bancul ala cu Bula care ajuta o baba sa treaca strada, desi ea nu vrea.

        cum ai decis tu ca doar Puric iti vrea binele, nu si "strainii" (cine or fi strainii astia? pe Dan Puric il cunosti personal?).
  • +28 (34 voturi)    
    Eu unul nu il mai.... (Marţi, 29 decembrie 2015, 17:18)

    gigiN [utilizator]

    ...urmaresc pe Dan Puric de ani de zile,de cand venea la emisiuni cu o lunga lista de citate,pe care le potrivea precum nuca in perete.In plus,mi se pare ca are un mod de gandire cel putin ciudat.
    • -2 (6 voturi)    
      The Great Game (Miercuri, 30 decembrie 2015, 13:31)

      Mr John [anonim] i-a raspuns lui gigiN

      "Primele avertismente ale publicului la adresa televiziunilor au venit in 2013, la protestele anti-Rosia Montana."
      Adica Pantazi, Tapalaga au zis nu exploatarii RM si au refuzat banii generosi pt reclama la Gold Corporation pe site-ul HN?

      Sa fim seriosi, avem de-a face cu 2 grupari ambele sustinute de grupuri de influenta unu la vest si altul la est iar ambii se bat pt resursele Romaniei. Punct
  • +19 (35 voturi)    
    Multimesc pentru opine (Marţi, 29 decembrie 2015, 17:20)

    transalpinarum [utilizator]

    Inseamna ca nu m-am tampit. Ai mei parinti au "sorbit" toate aparitiile,dar dupa primele fragmente care le.am vazut am realizat ca ceva nu e in regula. Fiecare televiziune a incercat sa manipuleze, antena3 chiar grosolan. De aceste sarbatori a mai fost un personaj care a luat.o putin pe aratura, domnul ungureanu... Scria in rev 22 despre politically corectnessul de la Bruxeles unde se ureaza sarbatori fericite ciudat, am colegi din companii din China care ne.au urat Craciun fericit. Cred ca e o mare tampenie sa alunecam pe panta asta nationalista.
    • +12 (28 voturi)    
      ce (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:42)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      frumos confunzi matale china cu brusseles. TRU avea argumente si dovezi serioase si nu e de loc un national comunist de tipul ceausist ca puric. Mai documenteaza-te.
      • +2 (12 voturi)    
        serios? (Miercuri, 30 decembrie 2015, 10:09)

        -Myth- [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Iote ca eu lucrez intr-o multinationala cu birouri in peste 100 de tari si aproape toti colegii au la semnatura Craciun Fericit si alte alea, iar pe grupul firmei e plin de poze cu brazi de Craciun prin birouri. TRU abereaza ca sa fie bagat in seama.
    • +4 (6 voturi)    
      Păi normal ! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 13:48)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      China e cea mai mare producătoare de ornamente de Crăciun (brazi de plastic, globuri și globulețe, moșcrăciuni cu sănii, Isuși în iesle...). E firesc să încurajeze sărbătoarea Crăciunului, fără ea se închid vreo 70 de fabrici :)
  • +10 (16 voturi)    
    Ultimii 26 de ani (Marţi, 29 decembrie 2015, 17:22)

    cato [anonim]

    'inversarea valorilor in ultimii 26 de ani'
    Intr-adevar, valorile nu erau inversate in comunism. Absolut deloc.
  • +20 (26 voturi)    
    Dughin Il Iubeshte pe Puric (Marţi, 29 decembrie 2015, 17:25)

    un domn [utilizator]

    e pe lista lui de ..payroll
  • +16 (30 voturi)    
    jos palaria (Marţi, 29 decembrie 2015, 17:38)

    PascuM [anonim]

    Omul (domnul Pantazi) gindeste ca mine. Mai mult nu spui.
  • -23 (49 voturi)    
    De cand e interzis? (Marţi, 29 decembrie 2015, 17:45)

    echidistantul_ [utilizator]

    De cand e interzis sa vorbesti frumos de Romania si sa condamni cozile de topor care au ruinat-o?
    Deci doar "asistatii sociali" iubesc Romania. Cei "open minded" deja aspira la ... cisul american???
    • +2 (4 voturi)    
      misto engleza (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:22)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      de balta "open minded".
      facusi frate verbul substantiv si vitaversea.
      • +1 (5 voturi)    
        mind your business (Miercuri, 30 decembrie 2015, 18:23)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        ca_cu engleza ...ce sa mai vorbim.

        pt. kultura ta, ambele cuvinte sunt si substantive si verbe. open minded -este correct.
        si nu numai mata esti toba de limbi, dar mai fura vreo trei pe langa...:))

        stii macar despre ce vorbeste puric ?!
        chiar va place cum un asa zis jurnalist, face bascalie de numele omului...
        mergi si baga capu' undeva..
        • 0 (2 voturi)    
          in loc (Joi, 31 decembrie 2015, 10:02)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          sa sprijini puricul, il bagi si mai adanc in rahat.
          reciteste ce-ai scris ca sustinator puricos si, poate, ai sa ajungi la aceeasi concluzie.
          apropo, vezi ca doar in rusa se scrie cultura cu "k".
          • -1 (3 voturi)    
            "Inkult" (Vineri, 1 ianuarie 2016, 9:57)

            echidistantul_ [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            open-minded
            adjective
            willing to consider new ideas; unprejudiced.
            "a serious and open-minded newspaper"
            synonyms: unbiased, unprejudiced, prejudice-free, accepting, non-partisan, neutral, non-aligned, non-judgemental, non-discriminatory, objective, disinterested, dispassionate, detached; More

            Asta ca sn umai dai cu mucii in fasole in public.
            • +1 (1 vot)    
              gradul (Vineri, 1 ianuarie 2016, 12:37)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

              de kultura (pentru rusi ka tine si nasikul) nu se masoara dupa nivelul cunoasterii unei limbi straine.
              recunosc cand gresesc si accept observatiile.
              minusurile sunt insa pentru exprimarea mujicilor care au pretentia ca ei nu pot da cu mucii in aratura.
              daca vei intelege aluzia, esti mai superior decat nasicul (desi "superior" nu are grad la superlativ).
  • -19 (31 voturi)    
    De fapt, ce vrei sa spui, nenica (Marţi, 29 decembrie 2015, 17:45)

    newlook [utilizator]

    De fapt, ce vrei sa spui, nenica? Te trezisi cu fata la cearceaf, asa-i?
    • +3 (5 voturi)    
      mai bine (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:24)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      cu fata la cearsaf (si nu "cearceaf", apropo de limba romana), decat cu fata la moscova.
      daca nu te bagai, mai aveam o speranta cu puric, asaaaa, daca-i sar in ajutor rusii, asta spune tot.
      • -3 (3 voturi)    
        mai, (Miercuri, 30 decembrie 2015, 18:25)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        dece nu mai deschizi si tu niste dictionare,ca_cartile e mai grele...aaa?!
        • +1 (1 vot)    
          dedaia (Joi, 31 decembrie 2015, 10:03)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          nasicule.
          ca daca matale sicrii "dece", eu de ce sa nu scriu "dedaia"?
          kultule :))
  • +5 (29 voturi)    
    Dan Puric (Marţi, 29 decembrie 2015, 18:05)

    dorin valeriu [anonim]

    Articol care reproduce parerile multora. Surprinzator si oarecum dureros pentru cei, multi, care-l apreciaza pe excelentul om de teatru Dan Puric, cu realizari remarcabile in "profesia de baza". Cu atat mai surprinzator cand stii ca provine dintr-o familie de intelectusli seriosi, ca a beneficiat de o educatie ingrijita. De unde s-o fi smintit ?
  • -2 (34 voturi)    
    si totusi... (Marţi, 29 decembrie 2015, 18:17)

    alex [anonim]

    salut,
    intamplator, am vazut si eu o parte din discutia lui dan puric cu rares bogdan la realitatea.
    desi nu sunt un fin analist al audiovizualului romanesc, nu cred ca ai dreptate si, sincer sa fiu, frustrarea de care vorbesti nu am vazut-o atunci ci mai mult in articolul asta.
    omul a spus ceea ce crede despre tot felul de teme, cu un discurs cu mult peste ceea ce vedem acum la televiziunile de stiri
    acea emisiune mi-a adus aminte de emisiunea eugeniei voda de la tvr, emisiune la are auzi si alte voci care nu au loc in prime time... :)
    totusi, nu te-am vazut la fel de inversunat si atunci cand apar la tv tot felul de 'dinu paturica' autohtoni...
    sa auzim de bine si un an nou mai bun sa aveti cu totii! :)
  • +19 (41 voturi)    
    Corect (Marţi, 29 decembrie 2015, 18:26)

    Alexandrescu S [anonim]

    Bun articol. Trist, jalnic, personaj, Puric.
  • +3 (17 voturi)    
    puricele dughinist (Marţi, 29 decembrie 2015, 18:26)

    dan [anonim]

    @stiti textele decupate din doctrina dughiniana@ - asta e!
    you are smart!
    vezi ca propaga sistematic un nume Calin G!
    • -1 (5 voturi)    
      ahaaa...!! (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:22)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Nu observasem chestia cu C G...! >:)
      BUNA remarca! ;)
  • +15 (29 voturi)    
    puricele pixelat (Marţi, 29 decembrie 2015, 18:28)

    vaxalbina [utilizator]

    Perfect de acord!
  • -13 (39 voturi)    
    balanta critica (Marţi, 29 decembrie 2015, 18:31)

    mariaeva [utilizator]

    Puric este criticabil dar argumentele autorului la fel.
    A impartit publicul in batrini care se uita la televizor (evident niste inculti) si tineri luminati care critica pe net. Poate autorul nu a auzit ca cel mai cautat nume pe net este " Salam manelistu' " !

    Faptul ca Plesu il critica pe Puric desi are un trecut mai criticabil decit actorul , arata doar dorinta filozofului de a se vedea pe ecrane mai des.
    • +3 (17 voturi)    
      aia cu Salam (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:23)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mariaeva

      E manipulare / dezinformare! Deja s-au trimis mesaje cu precizari ;)
  • -4 (34 voturi)    
    facebook (Marţi, 29 decembrie 2015, 18:32)

    real politic [anonim]

    Daca nu da girul facebook e terminat,toata Romania il uraste .
    Facebook e noua securitate gata sa urce sa sa coboare pe cine crede "strada"ca vrea dupa criterii facebook-esti.
    Dan Puric este doar un actor cu pareri,e democratie are dreptul sa fie ascultat sau huiduit problema nu e ce spune ci "cine asculta ce spune".
    Daca asculta poporul e nasol daca asculta facebook e clar e un demon securist anti capitalist si prorus pe deasupra.
    Dupa ce au aruncat pe piata ca e securist (la 17 ani nici macar nu stia ce e ala un contract cu baietii veseli) acum sar "baietii " cu bata numita facebook daca nici asta nu merge intervine DNA.
    Dan Puric e noua sperietoare la fel ca arabii teroristi,eu zic sa-l impuscam ca e periculos, poate prabusi actiunile facebook.
  • +7 (31 voturi)    
    Cum naiba sa te cheme puric? (Marţi, 29 decembrie 2015, 18:33)

    deville2010 [utilizator]

    Bravo ! articol excelent
  • +10 (52 voturi)    
    bun articol (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:01)

    Francisc 1 [utilizator]

    sper sa faca multi "purici"!
    • -16 (48 voturi)    
      Mizerabil articol (Marţi, 29 decembrie 2015, 20:30)

      @Mishu [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Sa dat ordin pe unitate... tot ce e roman, naționalist si crestin si cu o parere schimbata fata de occident trebuie îngropat in mizerie si minciuni. Rușine trădătorilor de români
      • +8 (12 voturi)    
        Cand vasul de tinichea... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 9:37)

        Spiky [anonim] i-a raspuns lui @Mishu

        ... este gaurit, poleiala aurita doar ii ascunde gaurile. Si cand incerci sa il folosesti, descoperi cum curge ca o sita si nu este bun de nimic. La fel si cu tarisoara noastra prapadita. Cum incearca cineva sa spuna ca tinicheaua este sita, cum ii sar nationalistii in cap: ”Tradatorule, vanzatorule de tara, cum indraznesti sa spui asa ceva?”. Daca realitatea este mizerabila, gargara nationalista nu doar ca nu o poate schimba, ci impiedica schimbarea in bine - adica, mai intelesul matale, neicusorule, nationalistii sunt de fapt TRADATORII DE TARA.
      • 0 (12 voturi)    
        Un articol critic (Miercuri, 30 decembrie 2015, 9:46)

        pencu [utilizator] i-a raspuns lui @Mishu

        Este un articol critic scris cu maiestrie, care-si atinge scopul. Scopul de a starni un val de critica la adresa acestui personaj care se comporta altfel decat ceilalti, care-si permite sa starneasca emotii reale in oamenii care sunt nemultumiti. E un personaj care umple un gol ce a fost creat de actuala societate capitalista implementata haotic intr-o Romanie debusolata de zeci de ani de comunism. E un om care aduce in discutie o serie de valori care sunt, evident, reale. Faptul ca unii il vad ca pe un simplu oportunist, e doar colateral. Omul oricum a acceptat aceasta posibilitate de a fi vazut stramb de catre altii, in definitiv nu poti multumi pe toata lumea, nu-i asa? Pe de alta parte, el e doar un om, cu bune, dar si curele. Pare genul de "sfatos" care le stie pe toate. Si asta deranjeaza pe multi care se cred ei insisi bine "informati", nu-i asa? Ca si concluzie, articolul este de bun augur pentru publicul HotNews, mai ales pentru ca arata opinia (caci asta este in fapt - un articol de opinie) autorului, opinie care il defineste astazi. Macar stim si noi pe cine citim.
    • -12 (30 voturi)    
      bun..bun ! :) (Marţi, 29 decembrie 2015, 21:04)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      conf. opiniei tuturor postacilor superficiali.... manipulati.
      manipulat? sau..manipulator ?
      mai e unul, cu o fatza fioroasa, mustachios, care scrie articole tot asa de tari, impotriva religiei, a bor....

      puric deja va iertat !

      ..cel putin el vorbeste in nume propriu...
      • -2 (4 voturi)    
        mda (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:57)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Romania are un viitor ...de aur..
        minusurile primite certifica superficialitate si postaceala, dezradacinarea romanului de istorie, de credinta.
        bani, bani si iar, bani !

        romanism, azi: tehnologie/cratie + manelizm. :))

        la multi ani, tehno !

        ps1. scuze pt. greseala, puric v'a iertat. asa'i !
        ps2,nu puric, salam este cel mai cunoscut roman, in tzara si afara. :)
        • 0 (0 voturi)    
          noroc cu (Joi, 31 decembrie 2015, 10:07)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          kulturnicii ca tine, scoliti impreuna cu iliescu, pe la moskva, pi la frunze.
          mars, la turbinca.
  • -6 (34 voturi)    
    Discursul (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:03)

    Andrei [anonim]

    Discursul ”maestrului” Dan Puric este atat de debordant incat nu lasa nici o bresa libera celui care ar trebui sa ii puna intrebari, sa modereze discutia etc. I-a reusit acest lucru chiar si cu Rares Bogdan, care a tacut mult si la interviul cu Andrei Plesu, dar pe considerente total opuse celor care l-au amutit in timpul monologului lui Puric!!!
    Domnule Pantazi, cred ca personajul de care va ocupati este suficient de caricatural prin el insusi, asa incat sa nu fie necesar sa apelati la procedeul ieftin si nu intrutotul onorant al luarii in deradere a numelui de familie!
  • +16 (42 voturi)    
    Bravo ! (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:12)

    flavius [anonim]

    Excelent articol ! Vai ce bine ma simt . Aveam senzatia ca toata media romaneasca e la picioarele puricului . Parca si acu vad studiouri TV pline plangand , auzind de la Puric cu vocea tremuranda cum Neamu` Romanesc a fost asuprit de imperialismul vestic , cum decadenta vestica ameninta stralucita noastra cultura , cum Gradina Maicii Domnului e tot pangarita de mii de ani de pagani .

    Nu mai pot cu Puric si cu astia din gasca lui. Nu mai pot . Dacii, ortodoxismu , Eminescu , lacrimi , cantece patriotice ... hai sictir tacanitilor !

    La finalul zilei , singura chestie profetica la Puric ramane propriul nume .

    PS. toate teoriile moderne ale tacanitilor astora in frunte cu puric isi au radacinile in ilustrul istoric Densusianu , ceva schizofrenic din perioada interbelica , autor a mii de pagini de imbecilitati . Daca vreti sa va amuzati , recomand sa il cititi , o sa aflati cum dacii au ajuns pana in Japonia cu imperiul lor si cum lb. latina se trage din limba daca .
  • -8 (28 voturi)    
    Aristotel, paros deci chel (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:18)

    EugenEugen1 [anonim]

    Daca asta ai inteles din discursul lui Dan Puric, las-o balta. Sau, vorba lui Puric "las-o asa, incurcata"
  • -10 (30 voturi)    
    Chiar asa? (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:24)

    Razvan Coltea [anonim]

    "Sindromul Dan Puric la TV explica intr-o oarecare masura inversarea valorilor in ultimii 26 de ani." Chiar asa, dle.Pantazi? Dar aparitia pupincuristilor basisti pe micile ecrane nu va oripileaza? Romani verzi ziceti? Pai daca dvs. asa ii caracterizati pe cei care inca mai indraznesc sa-si exprime sentimentele nationale voi veni si eu cu denumirea de "romani roz" pentru ceilalti. Am o mare indoiala ca "asistatul care nu face nici un efort sa puna mina pe o sapa, pentru micul amploaiat complacut in ratare" gusta astfel de emisiuni. Mai degraba manele precum cea in care Basescu era ridicat in slavi.
    In opinia mea, cat se poate de modesta, ceea ce s-a intamplat in ultimii 26 de ani impune o astfel de abordare. Si da, va dau dreptate:"Nu e treaba mea cum isi fac televiziunile agenda si pe cine invita in platou. " Dan Puric e binevenit pe ecrane, macar o data pe an.Alte jigodii care au facut carare la televiziuni n-au ce cauta acolo. Va las pe dvs. sa va imaginati la cine ma gandesc.
    • +8 (8 voturi)    
      ba s-avem pardon (Miercuri, 30 decembrie 2015, 7:57)

      mrness [utilizator] i-a raspuns lui Razvan Coltea

      Nici o vuvuzea dunghinista nu e binevenita nicaieri in Romania. Daca esti atit de verde precum spui, ar trebui sa te gindesti ce sta in spatele propagandei asteia stravezii.
      • -1 (1 vot)    
        Chiar asa? (Joi, 31 decembrie 2015, 11:57)

        Razvan Coltea [anonim] i-a raspuns lui mrness

        Sa trag concluzia ca cei care exprima sentimente nationale, hai sa-i numim nationalisti, sunt vuvuzele dughiniste? Eu nu ma consider "verde". Imi place sa cred ca sunt numai patriot ceea ce va doresc la toti. Dar sunt profund scarbit de cei care propaga globalismul si "politic corect"-ul in detrimentul unui mai apasat sentiment national. Politica UE de acum vi se pare ok? Nu va pute nici macar un pic? Marasmul in care Angela M. taraste Europa este normal? Aprecierile ei ca Germania are o minunata sansa datorita hoardelor musulmane ? Oricand o sa prefer pe unul ca Dan Puric , cu toate pacatele pe care le are, unei jigodii inregimentate "politic corect"-ului. In rest, numai sanatate.
  • +18 (22 voturi)    
    Pixeli cu purici (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:24)

    Ricochet [utilizator]

    "Tot mai multi tineri resping furibund meniul oferit de TV"
    N-as merge pana acolo incat sa calific refuzul tinerilor drept "furibund".
    Nu.
    Refuzul lor este unul firesc, izvorand din lipsa de continut a televiziunilor.

    Cei care nu inteleg ca televiziunea, asa cum exista ea odinioara, si cum inca mai exista, pe alocuri, isi va da obstescul sfarsit precum telefonia fixa, sau ziarele pe hartie, pariaza pe cai morti.
    Asa cum o face PSD-ul, de pilda, care mizeaza pe pensionarii nemuritori urmarind Latrina 3 la nesfarsire.
    • +6 (6 voturi)    
      aferim! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 8:05)

      mrness [utilizator] i-a raspuns lui Ricochet

      Intru totul de acordm PSD isi va da obstescul sfirsit in jurul anului 2020. Fie-i tarina grea!
    • -3 (5 voturi)    
      b.s. (Miercuri, 30 decembrie 2015, 13:23)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Ricochet

      tinerii nu stau la tv la ora cand a aparut puric.
      la ora aia, tinerii se inghesuie in cluburi, sa toace banii babacilor.

      puricele e greu de urmarit, ii ia cu ameteala.

      mai bine ameteala cu whiscan si metalice, cei de vitza si de fitze, sau cu angelli si manele, cei fara bac:)

      vrem o tzara.. de afara ! :))
      ateptam o demonstratie de 30000, cu slogan: fara pensionari ! televiziune pt. tineri !!!

      la mutl ani ! urez tuturor, sa apuce pensia !
      • +1 (1 vot)    
        pa! du-te! (Joi, 31 decembrie 2015, 10:09)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        cand alugi in kolhozul de la moskva, sa nu ne trimiti urari. chiar nu ne sunt de niciun folos. si nici macar placere nu ne fac urarile rusilor. e o chestie veche, de cateva sute de ani.
  • +6 (42 voturi)    
    Opinie... (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:26)

    Tati [anonim]

    Domnul Pantazi are dreptul la o opinie... ca si Dan Puric de altfel...
    • +14 (28 voturi)    
      Asha, si? (Marţi, 29 decembrie 2015, 21:01)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Tati

      A zis cineva ca Puric ar trebui interzis prin lege???

      Autorul doar se mira cum de posturile private de stiri continua sa mearga pe calea usoara a promovarii acestor falsi profeti numai buni sa gidile orgoliul romanului verde si niciodata vinovat pentru propria viata ratata. In loc sa produca ceva mai profund, mai de calitate, sa promoveze reusitele, sa incerce sa inteleaga de ce unii reusesc s-o duca bine si noi nu, etc, etc.
    • +11 (21 voturi)    
      raspuns (Marţi, 29 decembrie 2015, 21:23)

      Ioan [anonim] i-a raspuns lui Tati

      Fa, te rog, distinctie intre a avea o opinie si a te vrea sa fii formator de opinie.
      • -3 (13 voturi)    
        detalii (Marţi, 29 decembrie 2015, 22:14)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Ioan

        La care dintre ei te referi? Amandoi sau impreuna separat?
  • +14 (24 voturi)    
    Razboiul mintilor (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:31)

    krampus [utilizator]

    Cristian Pantazi pare sa sa se reconforteze crezand ca Dan Puric are succes doar la asistati sociali, mici amploaiati si pensionari; dincolo de faptul ca asta inseamna o felie mare din populatia Romaniei, dl. Pantazi nu pare sa inteleaga ca fenomenul Puric face parte dintr-o realitate mai larga care porneste de la deceniile de scoala golita de substanta in care elevii invata mai degraba arta supunerii smechere si a descurcarelii si se incheie cu diplomele care nu valoreaza nici cit costa tiparirea lor si doctoratele masluite de o adevarata industrie scapata de sub orice control. Creatorii acestui sistem sunt stabii de Partid si tot ei sunt primii beneficiari: de la masele de alegatori besmetici la o cultura imbalsamata in nationalism, totul a fost falsificat si transformat pentru uzul Partidului. Puric este doar un alt star al propagandei de Partid, un Paunescu actualizat, un alt Vadim, un nou Sergiu Nicolaescu etc. Teritoriul este larg si cuprinde de la ortodoxism la nationalism, toata falsa filozofie cu care KGB a incercat sa castige razboiul mintilor si pe care crede ca nu l-a pierdut. Nicolae Ceausescu a fost prea dogmatic, prea stalinist, prea demodat pentru a-l purta cu sanse de succes dar asta nu-i opreste pe un Puric dar si Ernu si atatia altii sa incerce iar si iar. Puric pare ridicol dar nu este; este periculos. Scoala produce minti fragile asa ca nu va temeti pentru pensionari, temeti-va pentru tineri.
  • -3 (9 voturi)    
    Puricul o fi reincarnarea lui Petrache Lupu ? (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:36)

    Plagarus [utilizator]

    De la (ne)BUN la sfant ? Sper ca nu !
    Petrache Lupu a profetit dupa '89 ca "O sa vina raul peste tara" pentru ca romanii si-au impuscat conducatorul de Craciun Traim acum acest rau? Petrache a minunat Securitatea. Le-a pornit maşina cu o rugăciune şi apoi s-a lăsat în voia destinului. Nu s-a opus fatalităţii, deşi putea s-o facă. Aşa spun oamenii care au văzut minunea.Mulţi credeau că el este omul lui Dumnezeu, cel care vindeca boli incurabile şi prezicea viitorul.
    În 1994, Petrache Lupu s-a stins din viaţă
  • +5 (21 voturi)    
    Right on man (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:37)

    danielcoil [utilizator]

    I never liked that dude, too over the top and so much bullshit coming out of his mouth.
  • +9 (27 voturi)    
    puric (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:38)

    anton [anonim]

    Dan Puric,un semidoct din categoria Vadim Tudor.
    • +8 (18 voturi)    
      purice bolshevik actionat de dughin (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui anton

      prin telecomanda bancilor austriece
  • -6 (14 voturi)    
    Chiar nu imi pasa ce zice Dan Puric (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:39)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Nu e nici primul, nici ultimul.
  • -3 (23 voturi)    
    Pentru care tineri?... (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:40)

    Reticentul [utilizator]

    Pentru cei care mai alaltaieri isi manifestau furibund anticrestinismul impotriva initiativei mitropolitului Banatului, doar pentru ca se poate? Cand neomarxismul occidental va definitiva invadarea UE cu islamisti, sub ATENTIE, inteleapta diriguire Merkeliana, (asta pentru ca mai sunt retardati care spun ca islamistii sunt adusi de stanga occidentala), cand noii veniti le vor indesa pe gat Sharia si Fatwa despre cum sa se poarte dreptcredinciosii cu sclavele, va fi prea tarziu pentru tinerii dumitale, al caror comportament conduce inevitabil la extinctia rasei albe. Altfel, mult mai putini decat vor ei sa para si vrei si dumneata sa fie. Va permiteti cu totii sa fiti crestinofobi, dar va permiteti sa fiti islamofobi oriunde in occident? Evident nu.///
    • +4 (18 voturi)    
      BOR sa isi vada de menirea ei! (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:34)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

      sa lase amestecul in politica- asa cum f.f.f gretzos au putut sa o faca in 2014, si sa stea departe de stat si constitutie- sa zica mersi ca dpdv legal si constitutional li se permite sa se manifeste atat de mult si ca au primit si ca primesc totusi (nu putini) bani de la stat.-chiar si din impozitele "anticrestinilor"!!!

      Ce e "anticrestin" in a remarca ca asa zisii crestini sunt saraci cu duhul (nu in sensul bun, ci in sensul prostiei!)- mai cititi si N Steinhardt-Jurnalul Fericirii, de ex, unde scrie si de asta- a fi crestin nu inseamna a fi "prostul de serviciu" si masa manipulabila de catre BOR.
      Ce o fi anticrestin in a releva ca Romania, desi aparent e "gradina Maicii Domnului", "neam de crestini de 2000 ani" si alte asemenea bla-bla-uri bune de gadilat orgoliul, e pe ultimele locuri in lume la acte de caritate si filantropie, mult in urma "satanistelor" SUA sau paginilor din Asia...?!
      Anticrestin e de fapt sa pretinzi ca esti ce nu esti de fapt, sa fii fatarnic si la vorba si mai ales la fapta, sa faci zeci de cruci zilnic si sa citezi din Scripturi -dar la fapte sa te faci "ca ploua"- "altii sa faca"/statul etc etc! Sa ai timp liber si sa nu faci voluntariat de ex. Asta e lenea condamnata de Sf Pavel.
      Mai intai cititi macar pe jumatate cat alti "anticrestini" si pe urma puneti etichete de acest gen!
    • -1 (9 voturi)    
      perfect (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:58)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

      de acord cu ce zici matale, dar puric tot un ////ceausist ramine, nu face decit sa dea apa la moara crestinofobilor iubitori de /// islamice. Asa ca, chiar daca nu pare, tot un /// util este. Dezinformarea ruseasca a stiut intotdeauna sa lucreze foarte bine.
  • +10 (24 voturi)    
    pantazi are dreptate (Marţi, 29 decembrie 2015, 19:40)

    ali chimicu [anonim]

    puric asta delireaza , tre sa stam linistiti ca astia de la" bruxel" sunt oameni de bine si lucreaza in ajutorul nostru, nu avem dreptul sa comentam deciziile si actiunile lor toate sunt luate pt binele nostru .
  • +7 (17 voturi)    
    cam multa ura (Marţi, 29 decembrie 2015, 20:10)

    andipetre [utilizator]

    "micul amploaiat complacut in ratare ori pentru pensionarul satul de privatiuni"

    Cam multa ura fata de oamenii nenorociti, unii care lucreaza pe rupte (dar nu sunt asa de "high profile" cum cred unii ca sunt ei insisi), altii care din cauza varstei nu mai pot lucra. A venit momentul sa ii intelegi.
    • +9 (15 voturi)    
      nu e ura- e compatimire! (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:41)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      "pensionarul satul de privatiuni"- inseamna exact ce scrie- oamenii simpli, ajunsi in etate si care au indurat si indura constant privatiuni- pe vremea comunismului pt ca trebuia platita datoria externa, dupa care sacrificiile tranzitiei si acum "nu sunt bani, ca deh, deficitele".
      Chiar e de plans si tragic ca avem milioane de pensionari pauperi- sfidati insa de o minoritate cu pensii speciale de 3,4,5 ori mai mari decat media (iar la unii...pensii ce bat spre 10.000 lei).
      La fel "micul amploiat complacut in ratare"- dar asta e chiar cruda realitate- institutiile bugetare colcaie de astfel de persoane, care asta si-au dorit de fapt- un loc "caldut", nu e cine stie ce salariu, dar e fix, stabil, e bun acolo, decat nimic sau riscurile de a incerca ceva in privat sau macar sa si faca efectiv ceva. stiu din exp personala dintr-un minister ca asa sunt 90 % din functionari " trebuie sa isi stie locul" -iar cine indrazneste sa aiba initiativa e pus la punct rapid sau chiar invitat sa plece- cum mi s-a si intamplat. Deranjezi conducerea cu propuneri de proiecte utile, dar din care nu le iese lor parandaratul?! Out!
      Deci, cine e cat de cat capabil si are curaj pleaca. Raman din ce in ce mai multi astfel de "amploiati".
      Deci, nu trebuie sa va ofuscati- daca nu va regasiti in categoria. Iar daca da si rezistati sa si munciti pe un salar de mizerie- stiu ca media e intre 1000 si 1500 lei la admin publica locala unde e grosul- atunci ori va convine ori nu vreti sau nu stiti sa faceti altceva. Pt asta e de vina educatia (sau lipsa ei)!
      • +10 (14 voturi)    
        partial ai dreptate (Miercuri, 30 decembrie 2015, 0:24)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Daca dai exemple din ministere, da, sunt 100% de acord, institutiile guvernamentale de la centru sunt pline de functionari incapabili, care trag toata tara in jos.

        Dar sa nu crezi ca "amploaiat complacut in ratare", cum ii terfeleste dl. Pantazi, se gaseste numai la stat. Nu stiu cum e in Bucuresti, dar in restul tarii multi privati sunt absolut abjecti in modul in care isi trateaza angajatii. Salar minim, ore suplimentare neplatite, suprasolicitare si tratament abuziv etc. Si oamenii aia sunt, din toate punctele de vedere ratati, pentru ca nu au unde se duce, nu isi pot cere drepturile din cauza ca piata muncii e mizerabila. Pe de alta parte, am vazut multe cazuri de firme private, chiar mari, in care se gasesc destui angajati chiar mai lenesi decat unii functionari publici, persoanele bine infipte de la HR sunt mai superficiale decat televiziunea nationala, iar sefii... well, sefii sunt mai incuiati decat nenea Vadim. :-)

        Nenorociti si ratati veritabili sunt peste tot, dar tonul d-lui Pantazi nu mi se pare deloc compatimitor, ci e plin de venin, respira o ura profunda impotriva unei clase intregi de oameni pe care realmente o considera inferioara. E un discurs radical, intolerant si plin de ura, care nu ii face deoc cinste.
    • 0 (0 voturi)    
      s-a suit scroafa-n copac (Miercuri, 30 decembrie 2015, 20:40)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      "micul amploaiat complacut in ratare ori pentru pensionarul satul de privatiuni"
      cred ca asta intra sub incidenta "legii dragnea"!
      o publicati?
  • +4 (32 voturi)    
    Sindromul derbedeilor de cartier (Marţi, 29 decembrie 2015, 20:32)

    TzaranuRoman [utilizator]

    Exista un fenomen la golanii de cartier si la galeriile de fotbal, cand este lovit unul sau chiar mai rau este cazut, toti pulifricii impotenti, care nu ar fi avut curajul sa-si asume consecintele de a lovi pe cineva, se reped ca o haita sa loveasca si ei victima, aratand gastii ca: 1.sunt si ei barbati, duri , violenti, stiu sa loveasca si 2. sunt parte din haita, accepta judecatile ei si sistemul ei de valori.
    E jenant sa vezi acelasi lucru si in presa.
    Inca un jurnalist inregimentat, care gaseste ocazia sa-si descarce frustrarile, care se simte important, lovind si el "victima" in momentul in care "gasca" s-a napustit spre noua tinta.
    Sa fie doar atat sau e o ocazie de a vedea care este reteaua si cum isi poate ea desfasura tirul la comanda cu arme de diverse calibre ?
    Pana la urma ce face Puric rau sau grav ?
    Are niste texte incurajatoare si nationalist crestine cu tot felul de trimiteri si citate?
    Ce e rau in asta ? Cu ce poate dauna unei natiuni asaltata din toate directiile de o globalizare idioata si agresiva ?
    Nu globalizarea in sine este ceva neaparat rau daca scopul si metodele ar fi in intentie bune, ci felul in care este si mai ales cum este aplicata in tarile de tip colonie ca Romania.
    O filozofie si o morala a consmerismului si a profitului cu orice pret, chiar cu pretul unor distrugeri totale sau ireversibile pe termen lung, distrugerea tuturor valorilor traditionale si sociale fara a pune nimic bun in loc
    Acest moralisti la comanda nu vad, nu se simt deranjati sau rectioneaza foarte soft la atacul major al prostului gust, al mitocaniei si violentei in toata presa din tara.
    Maruta, Teo, Acces direct din rect, Nora pentru soacra mea tampita, parlamentari mitocani si analfabeti, mai mult chiar europarlamentari, nu fac subiectul unor campanii dezlantuite, ei nu sunt un pericol pentru romani si Romania.
    Nuuu , deloc, Puricele e cel care le pisca pana la iritare epiderma SISTEMULUI, excesiv de sensibila si reactia este la comanda: - Atacati !
    • +1 (19 voturi)    
      Puric e totusi un exponent vizibil! (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:48)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui TzaranuRoman

      Al crestinopatilor si dacopatilor cu tente legionar-nationaliste.
      E un fel de Vadim- ma rog, aici se bate deja cu Basescu, care s-a repezit pe aceeasi felie.

      In ce priveste celelalte mizerii si dejectii TV- nu cred ca s-a pus problema ca dl Pantazzi sau redactia HN sa le laude sau aprobe- sunt si alte luari de pozitie impotriva acestui tip de emisiuni.
      Insa, cum spune si autorul- e treaba televiziunilor private ce ne servesc - dar eu as completa- de ce mai avem totusi CNA-ul daca li se permite sa isi bata joc de inteligenta, morala si educatia noastra cu asemenea haznale, gen Capatos etc? Plus ca ne lipseste si un cod moral- acum 2 luni publicitarii cica vor fi mai atenti unde dau contractele cu reclame- pai vi s-a parut ca s-ar fi diminuat cumva la TV si emisiunile astea publicitatea, ca eu nu cred, devreme ce rezista bine-mersi?!
      Revenind la D Puric, pacat de celelalte calitati si realizari- pt ca isi construieste de ceva vreme o imagine ce nu are legatura cu menirea lui-a zis-o bine dl Plesu.
      • -4 (14 voturi)    
        hai sa vorbim ca sa ne aflam in treaba (Miercuri, 30 decembrie 2015, 2:36)

        TzaranuRoman [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Judeci simplist si in sabloane si alea comunisto-securistice, dovada ca inca judeci cu masuri bagate in capul tau de altii.

        1. De ce crestinii sunt crestinopati ?
        2. Ce legatura au cu crestinii cu dacaopatiii ?
        3. Care sunt tentele legionar-nationaliste ?
        4. De ce e rau astazi ( mai ales astazi ) sa fii nationalist ?
        5. Ce ai citit, studiat si inteles tu despre fenomenul national atat de amplu Miscarea Legionara si conditiile in care a avut loc ?
        Ce e de condamnat si ce a fost pozitiv la aceasta, daca in cativa ani a convins milioane de romani si o buna parte din intelectualitatea epocii ?
        6. Asemanarea cu Vadim ? Vai de creierul tau , daca faptele si textele celor doi pot fi puse pe aceiasi balanta, pentru mine e clar ce sistem de valori stapanesti.
        7. In ce priveste "celelalte mizerii evident mai grave si periculoase", nu s-a pus problema ca C p sa le fi laudat , dar, nici sa-i fi produs vreo tulburare prea mare
        8. Cum ai stabilt si hotarat TU si VOI ceilalti, care este menirea lui DP, despre ce ar trebui el sa vorbeasca sau sa taca si in ce anume sa nu se amestece fara aprobare si binecuvantare de la stapanire ?
        9. De ce ai omis sa raspunzi la principala intrebare: despre dezlantuirea atacurilor in lant si concertat, exact asa cum stie SISTEMUL sa o faca cel mai bine ?
        10. De ce era nevoie sa fii tu avocatul lui Cp ?
      • 0 (2 voturi)    
        Stimate tovarase Roman_Cetatean (Miercuri, 30 decembrie 2015, 11:44)

        Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Dumneata doar prezinti sumar si sustii cateva idei marxist-leniniste. Studiaza-l cu atentie pe Lenin, teoreticianul internationalismului, si vei avea de partea ta concepte indelung elaborate de Marele Maestru, de inalta tinuta intelectuala dar comuniste, evident. Desi as paria ca nu stii ce ideolog si ce ideologie sustii de fapt. Nu numai dumneata, foarte multi de pe-aici.
    • -1 (1 vot)    
      puric (Miercuri, 30 decembrie 2015, 8:13)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui TzaranuRoman

      Perfect !
  • +4 (12 voturi)    
    M-ai facut curios, nu stiam de el (Marţi, 29 decembrie 2015, 20:33)

    andipetre [utilizator]

    Nu stiam de activitatea "politica" a lui Dan Puric dar m-ai facut curios. Cum ma uit la stiri doar la Digi si ocazional la Realitatea, chiar nu l-am prins niciodata. OK, e clar ca la Digi nu o sa il vad, acolo apari tu :) Pe ce posturi il vad?
  • +10 (10 voturi)    
    E CA SI CUM AI TRANSPIRA SA-TI MONTEZI TELEFON (Marţi, 29 decembrie 2015, 20:55)

    Susufler0 [utilizator]

    FIX IN EPOCA SMARTFON-ULUI ! Titlul e haios, dar mai departe e problema televiziunilor sa alerge sau nu dupa prostul gust.Si a noastra daca deschidem sau nu televizorul si pe ce canal. Lucrul asta mi l-a relevat fiul meu care, atunci cand s-a mutat sa stea singur, nu avrut sa ia televizorul pe care il oferisem. Pt ce sa-l iau ? mi-a spus. Ce sa vad la el ? Mi-ajunge laptopul.
  • 0 (22 voturi)    
    Doua Romanii (Marţi, 29 decembrie 2015, 21:03)

    HP [utilizator]

    Ruptura e intre doua Romanii:

    Romania retrograda, indiferent de varsta, in care tineri si varstnici deopotriva au ca unica relaxare meciurile de fotbal, muzica populara, mersul la nedee,
    Castigul mediu e de sub 2.000 RON, sunt analfabeti functional, agramati, le place salata de boeuf si gratarul, fac nunti si botezuri pe stil clasic, au numere de bulgaria si incearca sa traga in piept pe toata lumea, sa se descurce. De abia asteapta sa creasca salariul minim.

    Apoi e Romania de mijloc, tineri corporatisti, antreprenori, hipsteri, ascultatori de rock si electronice, oameni care au citit cu placere si stiu scrie corect gramatical, oameni care lucreaza in industrii creative si IT, care sunt educati si nu ingroapa porci pe tarlale ca sa nu vina teroristii la noi, care nu fac diferenta intre o persoana gay si una hetero atunci cand vine vorba de drepturi civile.
    • +16 (22 voturi)    
      hi,hi... :D (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:36)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Nu ca as avea ceva impotriva - dar ca idee: tu esti chiar convins ca corporatistilor nu le plac gratarele? si salata boeuf? ;)
    • +2 (16 voturi)    
      Bravo- asa sunt, din pacate (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:53)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Prima Romanie este si cea majoritara. Si e si "declarat" crestina. Drept urmare asculta si inghite orice spun:BOR, Becali, Ponta & PSD,D Puric samd.
      Cand vine vorba insa de fapte - se fac ca ploua- au vecini care sufera in singuratate, unii se chinuie cu boli grave, uitati de vecini si rude. Sau trec pe langa gunoaiele aruncate de alti vecini pe drumuri/rauri cu indiferenta- ba in destule cazuri arunca si ei,
      Daca le zici de vreo initiativa gen "Let's Do It Romania" nu au timp (sigur vor avea timp de gratar) si chiar li se pare amuzant si ridicol ce vrei sa faci, ceva "fara rost".
      • +5 (9 voturi)    
        Totul pe dos :)) (Miercuri, 30 decembrie 2015, 1:38)

        cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Sunt crestin, nu ortodox, nu inghid nici pe BOR nici pe Becali nici pe Ponta nici PSD. Ba pot fi categorisit de unii ca basist, mandru ca am fost impreauna partea cruciala a romanilor care sunt in diaspora, la cozi sa-l votez pe acesta di urma si de asemenea pe dl. Iohannis, ambele tururi. Pe langa toate astea apreciez partial pe dl. Puric.

        Probleme? Mai opriti generalizarie stupide. Chiar denota prostie.

        Cred ca autorul trebuie sa exerseze mai multa "toleranta". Nu toti avem aceleasi gusturi. Daca dumnealui se intampla sa fie in minoritate sa afle ca sunt multi, ca mine, care cam intotdeauna au acelasi sentiment vizavi de alte teme. Nimeni nu se plange. E normal. Nu va place Puric, schimbati canalul. Simplu.
    • +11 (15 voturi)    
      Arta generalizarii la romani (Miercuri, 30 decembrie 2015, 0:06)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Tu iti dai seama ce spui? Adica te uiti in oglinda, decizi ca esti frumos asa cum esti si apoi tragi concluzia ca toti cei diferiti de tine au ceva probleme serioase, ori intelectuale, ori de comportament.

      Din ce zici tu inteleg ca:
      - IT-istii nu fac nunti si botezuri clasice
      - IT-stii asculta toti rock si electronice, fara exceptie
      - Cei care mananca gratar si salata de boeuf sunt analfabeti functional
      - tot analfabeti functional sunt si cei care asculta muzica populara
      - cei care castiga in medie 2000 lei pe luna nu stiu scrie corect gramatical (hehe, aici incluzi practic toti profesorii de romana)
      - Toti IT-stii si hipsterii scriu corect gramatical.

      Si as putea continua. :-) Ce vreau a iti spun e ca gandesti simplist, duci totul la extrem, lumea nu e impartita in alb si negru. Serios, baza unei societati evoluate o reprezinta toleranta, acceptarea ideilor contrare ca fiind un lucru natural si binevenit. Asa cum zici ca accepti drepturile civile pentru persoanele gay, ar trebui sa accepti faptul ca multe din ideile cu care acum nu esti de acord s-ar putea sa fie bune si sa duca societatea inainte. Can consideri ca doar grupul tau are dreptate, abia atunci esti cu adevarat retrograd. Poate mai ai vreme sa te maturizezi :-) .
      • +1 (3 voturi)    
        si (Miercuri, 30 decembrie 2015, 10:19)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        deoarece:
        IT-isti sunt scutiti de impozit pe leafa,pot fi asimilati cu asistatii sociali!
      • +2 (4 voturi)    
        HashPe (Miercuri, 30 decembrie 2015, 10:25)

        BartSimpson [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        Vorbeste despre el (sau cel putin asa cum se vede el) cand se refera la IT-isti ... dar daca ar vedea ce muci sunt pe peretii WC-ului unei mari corporatii de IT ... si cum periodic dispar chestii de pe birouri .. dar nu, oameni rai din afara vin si fac chestiile astea, nu IT-istii .. :)
  • +2 (34 voturi)    
    Pentru CP (Marţi, 29 decembrie 2015, 21:29)

    KostasP [utilizator]

    Ai epuizat toate subiectele si te-ai hotarat sa treci la critica impotriva lui DP? In primul rand ar trebui sa analizezi punct cu punct ce spune DP si apoi sa-l combati argumentat. Si abea apoi sa lasi "masele" sa traga concluzia. Dar poate ca subiectul te depaseste d-le CP la fel ca pe majoritatea "maselor de tineri" care comenteaza pe diferite site-uri, HN inclusiv. "Cu stima".
  • +3 (27 voturi)    
    Sunt multi bani la mijloc? (Marţi, 29 decembrie 2015, 21:52)

    Gabu [utilizator]

    Expresia "Tot mai multi tineri" e cheia descifrarii sensului articolului d-voastra. Statistica sta la baza valorii de adevar a unei afirmatii. Ori o exprimare de genul "tot mai multi tineri" e prea vaga pentru a fi corecta. Cantitatea de fiere folosita la conceperea acestui articol merita o cauza mai nobila... Noi mancam branza si varza, crestem manji si asteptam barza de pre mult timp pentru a fi afectati de derapajele unuia sau a altuia. Si asta denota ca discursul lui Dan Puric e corect.
    • +2 (6 voturi)    
      D.Puric (Miercuri, 30 decembrie 2015, 13:08)

      Cami [anonim] i-a raspuns lui Gabu

      Bravo!Bravo,Guru!
      Exagerata,inexplicabila ura lui C.P.fata de Puric ; coplesitoare grija autorului pentru hoardele de tineri care s-ar afla in mare pericol daca ar da, din intamplare, peste Puric la TV,in loc de Simona Senzual si alte..."valori" de acest gen!
  • +7 (23 voturi)    
    #tinerifrumosi (Marţi, 29 decembrie 2015, 22:39)

    echidistantul_ [utilizator]

    Interesant ca batranii cu varice si cu proteze dentare au construit ceva in Romania. Cum au putut, cu utilajele romanesti, cu conceptiile romanesti, dar cand iesim la Vidraru, Bicaz,Tarnita, Transfagarasan etc. umblam pe ce au construit parintii nostri. Asa cum sunt ei, cu varice si proteze dentare.
    Ca acuma la 60 de ani sunt asistati social, nu e vina exclusiva a lor. Unde sa lucreze cand fabricile de armament s-au inchis la cererea NATO?
    Unde sa lucreze cand agricultura a fost pusa pe butuci ca sa devenim piata de desfacere?
    Unde sa lucreze cand Bechtel aducea fier beton din Turcia la constructia autostrazii de la Campia Turzii?
    Sa se apuce la 60 de ani sa invete Java, Perl, .NET???
    • -1 (9 voturi)    
      nu sunt de condamnat! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 0:04)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      ci de compatimit- si trebuie sa tragem o lectie sa nu lasam si generatiile noastre sacrificate ca a lor.
      Au tras si au avut de suferit privatiuni in comunism ca trebuia platita datoria externa si alte ambitii megalomanice ceausiste. Apoi de 26 de ani sufera altele datorita "tranzitiei"-intreprinderile desfiintate, dupa revolutie aveau tehnologie invechita, scheme de personal supradimensionate- reteta sigura pt faliment odata ce a picat CAER-ul in 90. Apoi au fost vandute la fier vechi. Sa stii ca nu capitalistii au facut astea- ci tot romanii.
      Degeaba blamam occidentalii pt saracia noastra- pt ca puteam fi si noi ca Polonia- care a trecut prin aceleasi procese dar cu conducatori ceva mai apropiati de popor si care au urmarit si interesul national in raport cu UE, nu doar pe cel personal sau de partid ca in Romanistan.
      Nici nu stim daca s-ar fi revoltat, daca se putea face ceva mai mult...pentru ca de ex, in 1996 era o emulatie si emotie ca dupa Colectiv- venise Conventia Democrata si ne promiteau cei 15,000 specialisti cu care sa ajungem la nu stiu ce nivel. In loc de asta, ne-am ales cu liberalizare totala, inchideri de intreprinderi si mine (e drept, cu febra salariilor compensatorii), hiperinflatie, falimente bancare, plus galceava politica sterila. Sperante desarte. Insa raul nostru si necazurile nu ne vin din afara, ci mai ales din interior. Cu asta greseste DP- culpabilizand constant exteriorul si avand priza la public, de fapt reuseste sa ii faca pe oameni sa nu se mai simta tot ei responsabili pt aceste probleme. Si daca nu esti responsabil pt nimic, atunci ce faci? Astepti ca solutiile sa vina de la "altii". De la stat. De la oamenii providentiali. samd. Si practic rezulta o masa obedienta, care isi doreste un "tatuc".
      Asta e pericolul generat de DP- mentinerea oamenilor in starea gregara. In loc de responsabilizare si actiune.
      • +4 (8 voturi)    
        incidentally... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 0:46)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Coincidenta sau nu, Polonia de care zici e acum extrem de criticata de "coalitia" din care face parte si dl. Pantazi, pentru faptul ca a inceput sa aiba discurs diferit de directiile trasate de la Bruxelles/Berlin.

        De acord ca avem si noi partea noastra de vina, dar nu e bine nici sa cazi in cealalta extrema si sa spui ca vest-europenii sunt sfinti si, in paralel, ca daca iti pretuiesti nationalitatea si istoria esti automat un dezaxat, retrogad si Puric... Chiar esti asa de naiv sa crezi ca cei care ne-au cumparat pe gratis intreprinderile inchise de care zici, nu au avut nimic de castigat si nu au avut nici un pic de vina in incurajarea marionetelor securiste de la Bucuresti?
        • +5 (7 voturi)    
          @Roman_Cetatean (Miercuri, 30 decembrie 2015, 2:56)

          krampus [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          Cei care ne-au cumparat pe gratis intreprinderile inchise sunt chiar marionetele securiste de la Bucuresti. Iti mai aduci aminte "Nu ne vindem tara"? Cine este naiv ?
        • +4 (4 voturi)    
          Stii vb acea-padurea nu a fost taiata... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 10:57)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          pana nu a avut toporul coada (de lemn)?1
          Asta se aplica la orice vrei si in privinta noastra, ca natie- strainii nu ar fi putut sa ne faca prea multe fara "cozile de topor" securist-FSNiste din anii 90 si fara politrucii,incompetentii si coruptii de dupa.
          Intreprinderile nu le-au vandut strainii. ci...oupps...romanii, (in loc sa se caute solutii de viabilizare, retehnologizare etc a fost infinit mai comod sa fie inchise, oamenii dati afara cu ceva salarii compensatorii si apoi bagati la pensii pe caz de boala (false) samd).
          Imediat de la Revolutie P Roman a spus ca industria romaneasca e un morman de fiare vechi. Deci se stia de atunci ca o sa ajunga aproape tot la fier vechi. Si nu au venit strainii sa taie si sa vanda. Ei doar au cumparat. Si lasati ipocrizia, daca in Moldova sau oriunde s-ar face la fel si ati avea bani si voi ati cumpara de la ei (intreprinderi, terenuri, resurse, afaceri). Si de oriunde.
          Occidentalii or avea ei multe pacate la activ, dar nu se compara cu "sfintii" nostri. Repet- tradatorii sunt romani, nu strainii.
    • +7 (9 voturi)    
      Eu vreau sa ii vad... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 0:09)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      ...pe vitejii astia peste vreo 30-40 ani, cand vor deveni mai putin vajnici si plini de incredere si se vor vaita ca ii dor oasele si nu ii ajuta tineretul si societatea! Aveti grija ce va doriti, dragi colegi din "clasa de mijloc"...
    • 0 (4 voturi)    
      echidistant? (Miercuri, 30 decembrie 2015, 0:44)

      axismundi [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      Cu ce pret si cu ce compromisuri au construit ei, batranii, toate astea? Cum era cand toate resursele tarii mergeau spre constructii si export, populatia ramanand cu degetul in gura? Daca suntem echidistanti, pai, hai sa fim...

      Sunt de acord sa le fim recunoscatori pentru ce ne-au lasat noua si generatiilor viitoare, dar nu sunt de acord sa nu invatam nimic din sacrificiile lor. Traim vremuri in care informatia si educatia sunt de 300 de ori mai importante decat vor sa creada cei care le "produc", ar fi o greseala enorma sa inghitim tot ce ni se pune pe tava doar din respect pentru generatiile trecute, care nu au avut acces la informatie, la "filtrarea" ei si la alternative (la orice).
    • 0 (2 voturi)    
      Buna intrebare (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:28)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      Eu am 64, si acum invat Android. Zici ca-i prea tarziu?
  • -4 (8 voturi)    
    Aveţi dreptate (Marţi, 29 decembrie 2015, 22:56)

    Nivia [anonim]

    Eu nu ştiu de ce este Dan Puric invitat la multe televiziuni în fiecare an de sărbători. Doar avem atâţia preoţi. Sau alţi oameni de cultură. Într-o noapte am visat urât în legătură cu el, se făcea că se afla pe scara blocului meu, cobora, apoi în faţa blocului, în iarbă, era un şarpe. Eu nu am încredere în acest om. Evident Poate că este un prooroc mincinos.
    • -1 (5 voturi)    
      este unealta dughinisto-satanista (Miercuri, 30 decembrie 2015, 0:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Nivia

      red snake
  • +4 (20 voturi)    
    cam radical articolul (Marţi, 29 decembrie 2015, 23:16)

    mihaBucuresti [utilizator]

    Acest articol "respira" prin toti porii numai venin. O fi Dan Puric cel mai toxic personaj public care apare (rar ce-i drept) la TV si nu stiam! Mie mi-au placut in mare discursurile lui Dan Puric (alea cateva pe care le-am ascultat) - stie sa intretina atmosfera si are un discurs captivant.
  • +2 (18 voturi)    
    :) (Miercuri, 30 decembrie 2015, 0:40)

    Gigi Kent [utilizator]

    Am observat si eu surprins ca era la un moment dat pe trei canale, in direct [sac!] domnul Puric. Nu am stat pentru ca nu am avut chef pe nici unul dintre ele.

    Plesu (ca si Pantazi) care i-au sarit brusc la bergata cred ca pur si simplu sufera de nebagare in seama. Vor si ei sa fie bagati in seama, chemati la televziuni, intrebati, ridicati in slavi. Si nu se intampla. Si atunci infiereaza cu manie "entelectuala" aparitia altuia si trambiteaza o rasturnare a scarii valorilor. Te doare capul nu alta. Pai un actor de talia lui Puric nu e o valoare? Ce facem aici spunem ca Plesu e mai mare filozof decat e Puric actor sau cum?

    Si imi mai aduc aminte ceva. Ce ar justifica pozitia lui Plesu. Filozofii sufereau de un fel de complex de superioritate. Credeau (si probabil inca mai cred) ca daca isi pun niste intrebari existentiale sunt singurii care si le pun si de asta trebuie sa fie cumva in fruntea "bucatelor". Daca sunt filozofi "de dreapta" complexul este dublu ca dimensiune. Norocul este ca domnul Plesu nu este si "tanar frumos si liber pe facebook.com" pentru ca ar fi fost un dezastru cu un complex de superioritate 3x :D

    Oricum subiectul este derizoriu. Nebagare in seama si vesnica problema a incapacitatii de a accepta ca sunt altii care gandesc diferit fata de tine.
  • +9 (19 voturi)    
    a, da? (Miercuri, 30 decembrie 2015, 0:45)

    Conservator [utilizator]

    Sint plecat demult din tara, n-am televizor, urmaresc numai citeva site-uri din Romania, Hotnews printre ele.
    In consecinta, nu stiu ce mai zice Dan Puric de citiva ani buni stiu insa ca atunci cind l-am ascultat, zicea multe chestii foarte bine.
    Ma rog, intre timp s-o fi timpit, s-au mai vazut cazuri, n-am de unde sa stiu, din articol nu pot sa-mi fac o parere obiectiva pentru ca mi-o serveste autorul, gata mestecata si ambalata in rahaturi gen "tinerii de pe Facebook". Pai, dupa cite am vazut eu pe Facebook... ar trebui sa-mi formez o parere contrara.
    Dar cel mai tare ma deranjeaza tonul articolului: daca a zis Plesu... inseamna ca asa e... si uite, mai zice si Facebook-ul, furibund chiar! Ia sa chitai si eu un pic pe linga dulaii aia mari, desi pina acum am tacut cuminte. Si mai e vorba si de scara valorilor, pina la urma, cum zice si autorul: nu poti sa-l compari pe Pantazi cu Puric, ce naiba! Daca mi-ar fi dat niste argumente poate l-as fi crezut pe Pantazi dar asa... e prea subtire materialul, si prea schelalait.
    • +4 (12 voturi)    
      Cam asa aratau articolele din Scanteia, pe vremuri (Miercuri, 30 decembrie 2015, 1:27)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

      Ai perfecta dreptate. Articolul e foarte subtire. Cam acelasi tip de "argumentatie" servita cu multa abnegatie pe tava folosea si Scanteia cand Partidul hotara ca trebuie eliminat un "dusman de clasa". Era bestelit fara detalii si fara drept de apel, pana cand Organizatia venea la locul de munca al rebelului si il dadea afara.

      Si unii mai cred ca Securitatea a disparut...
      • +3 (3 voturi)    
        Exact (Miercuri, 30 decembrie 2015, 10:18)

        pencu [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        Nimic nu dispare, totul se transforma. Se vede dela o posta acelasi stil de scriere, aceeasi "infierare" care acum nu mai este proletara, ci feisbucista. Oare chiar crede ceea ce scrie, domnul Pantazi? Parerea mea e ca nu, doar scrie la comanda. Daca insa ma insel, atunci spalarea pe creier a autorului e ingrijoratoare. Pacat. Poate isi va da seama, intr-o buna zi.
    • +1 (1 vot)    
      Vă dau dreptate, NL! (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:35)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Conservator

      Autorul articolului îl transformă pe Andrei Pleșu într-un fel de guru. Domnul Pleșu nu și-a exprimat decât o mirare personală și asta pe un ton extrem de civilizat, ton care lipsește celor mai mulți dintre comentatorii aici de față. Și Dan Puric, și Andrei Pleșu sunt niște personalități remarcabile fiecare în domeniul lui de activitate. Asta nu înseamnă că au dreptate întotdeauna și chiar în tot ce spun.
      Din păcate am impresia că mulți dintre cei care își dau cu părerea nu cunosc destul prestația niciunuia dintre cei doi actanți care fac obiectul unei polemici artificiale.
  • +7 (11 voturi)    
    Ia sa ridice mina in sus (Miercuri, 30 decembrie 2015, 2:14)

    Sparafucile [utilizator]

    Cine ? Cine stia mai demult de Puric si i-a citit macar o carte . Ca de pilda : "Cine suntem ", "Despre omul Frumos " , "Fii demn ". Caci Puric n-a aparut din senin iar Andrei Plesu nu i-a sarit la beregata ACUM . Ci acum 6 ani , in 2009 , cind nu-i placea tonul lui profetic si excesul de citate . Si nici macar nu i-a sarit la beregata ci l-a mustruluit putin pentru tonul cam didactic , dupa gustul lui Plesu . Ideea ca Plesu l-a atacat pe Puric ACUM este o INTOXICARE ordinara care-i amageste doar pe ageamii . Deci ce vedem ? Nu ridica nimeni mina in sus ? Normal , nimeni nu mai citeste carti , nici macar Pantazi . Toti stau cu ochii pironiti in televizoare si de-acolo-si fac cultura . Asadar : pentru a-l evalua pe Puric trebuie citite cartile lui . La televiziuni se produce doar cu 10% din mesajul sau crestin-ortodox- nationalist , dar nu xenofob . Nationalist era si Petre Tutea , nu prea scria carti , in schimb ii inflacara pe toti . Puric scrie dar vremurile s-au schimbat si nimeni nu mai citeste carti . A aparut generatia iPhone , sau Android care citeste doar SMS-uri .
    • +3 (5 voturi)    
      Eu (Miercuri, 30 decembrie 2015, 10:55)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Sparafucile

      Mirat de fenomenul "puric" am urmarit cateva conferinte (din alea, pe bani multi) pe net. Omul se adreseaza votantilor raposatului Vadim - ei sunt targetul lui Puric (nationalisti, nu prea multe carti citite, educatie de mancatori de seminte).
      Am impresia ca tipul joaca un rol si nu crede nici el balivernele cu "poporul roman - cel mai grozav".
      • +4 (4 voturi)    
        Deci , confirmi cu virf si indesat (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:15)

        Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        Ce ? Ca nu i-ai citit cartile . Si ca doar i-ai privit conferintele . Nu fi complexat , ca tine sunt mii si stele faclii . Si acum , despre Vadim :
        1. Ce carti a scris Vadim ? Zero spoit cu Dero !
        2. Unde era componenta crestin-ortodoxa la Vadim ? Zero spoit cu Dero !
        3. Vadim avea nevoie de voturi . Ce nevoie de voturi are Puric ?
        4. Vadim era xenofob , ii detesta pe unguri . Exista xenofobie la Puric ?
        5. Vadim era MAHALAGIU . Puric este citadin .
        6. Puric macar , dispune de un talent cert : este un actor admirabil . Vadim , in afara de talentul de a face scandaluri n-a mai demonstrat nimic altceva .
        7. Discurs crestin si pro-romanesc si traditionalist
        etaleaza si profesorul Adrian Papahagi de la Cluj , fondator al partidului M10 . Iar Papahagi este un personaj de o inalta calitate extrema .
        • +1 (3 voturi)    
          Recunosc si ma caiesc (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:47)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui Sparafucile

          Recunosc si ma caiesc: nu i-am citit cartile lui Puric. Nu-mi ajung batistele ca sa-i urmaresc conferintelor lui Puric, d-apoi sa-l mai si citesc. Si apoi, chiar n-am timp de pierdut.
          Vadim, era, orice am zice, un erudit (si mi-e cam scarba sa o recunosc). Puric e un impostor care ne plange de mila (noua, romanilor), in citate. Vadim dorea voturi, Puric bani. E simplu.
  • 0 (12 voturi)    
    Clar (Miercuri, 30 decembrie 2015, 5:44)

    Droopy [anonim]

    Toti corporatistii si programatorii sunt oameni de treaba si cu gusturi fine, pe deasupra, un popcorn, un foie gras, jn cjrcan, ce salata boeuf, ce gratar?! @
    Apoi ei stiu ce e democratia si valorile occidentale!
    Cata neobrazare din partea unor limbrici care au bani de o rata la un apartament, o masina ocidentala medie si sa mearga la cate un concert...dar pentru asta isi reneaga originile, cultura, poporul etc.Rusine! Auziti , ma baieti, cum se face ca nationalistii aia de unguri o duc asa de bine si le ploua cu investitii? Mai flacai, pana acum o tineati ca ortodoxia ne face sa fim subdezvoltati, acum ce mai e, faptull ca nu vrem refugiati? Ia elaborati niste lucrari ceva girate de Noua Europa sau ceva!
  • +1 (1 vot)    
    Alt fals guru (Miercuri, 30 decembrie 2015, 6:44)

    Alin [anonim]

    Daniel Menrath este un fals compozitor. A reprodus si distribuit pe piata comerciala multe volume pe CD-uri folosind pseudonimul Daien Main. Astfel 18 melodii de pe CD-ul intitulat "Umbra Inimii", al lui Daniel Menrath, sunt in fapt ale compozitorului Giovanni Marradi, iar 15 melodii de pe CD-ul denumit "Tie" sunt in fapt ale autorului si interpretului Chris Spheeris. Tot sub acelasi pseudonim, Daniel Menrath a reprodus si distribuit alte volume, cum ar fi Sufletul, A treia jumatate, Iubirea arsa, copiind melodiile unor autori si compozitori recunoscuti, incalcand legea romaneasca si internationala a drepturilor de autor.
    Danie Menrath a publicat si distribuit in piata comerciala volume si sub numele sau, reproducand piese ale unor autori celebrii. Astfel el a comecializat sub numele Daniel Menrath, volumele pe CD-uri cu titlurile Pustiu, Uriasul, Noaptea Sfanta, Medic descult si alte zeci de titluri.
    In concluzie, Daniel Menrath a reprodus, distribuit si comecializat sute de melodii ale unor compozitori, autori si interpreti recunoscuti pe plan international, prin comecializarea de zeci de titluri de volume grupate pe CD-uri, sub pseudonimul Daien Main sau sub numele sau, incalcand legea romneasca si internationala a drepturilor de autor,fals intelectual si evaziune fiscala, nedeclarand niciodata veniturile incasate din aceasta activitate de fals compozitor.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu numai din dragostea 'vadimista' de patrie (Miercuri, 30 decembrie 2015, 7:16)

    hotnewsfil [utilizator]

    Unii dintre cei care l-au ascultat (la TV) pe Puric, au facut-o din dorinta de a afla un banc nou, bine spus de un actor talentat.
  • +1 (3 voturi)    
    Puric (Miercuri, 30 decembrie 2015, 7:48)

    iovu [anonim]

    Toti cei care il criticati aici pe Puric, nu sunteti oare de partea celor pe care el ii critica , adica toata sleahta politica ce ne-a furat de 26 de ani ? Oare domnule autor, nu ati dori doar sa inchideti gura unuia care isi spune pe sleau parerea despre talharii care ne conduc ? Sau astepti si voi acesti carcotasi, vreo pensie speciala ?
    • +1 (1 vot)    
      Care "talhari" ? (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:40)

      Adelu [anonim] i-a raspuns lui iovu

      @iovu:
      Doresc sa va reamintesc faptul ca "talharii" care ne conduc nu au fost parasutati in Romania, nu au fost adusi nici de pe alta planeta si nici din Europa de Vest (cea mult-hulita de dl. Puric). Acesti "talhari" de politicieni sunt exact reprezentantii (alesi !!) ai acestui popor laudat de Puric.
  • 0 (4 voturi)    
    Bendeac (Miercuri, 30 decembrie 2015, 8:20)

    Jeu [utilizator]

    Lumea a inceput sa carteasca contra lui Puric doar fiindca a fost luat la misto de Mihai Bendeac. Daca nu se intampla asta nimeni nu avea curaj sa zica ceva contra marelui actor Dan Puric, oricate tampenii ar fi spus la televizor, toata lumea ar fi spus wow, ce interesant interviu cu Puric. Romania sufera de sindromul mistoului, suntem toti niste mistocari, cine nu e mistocar este un fraier. Ca Dan Puric a patit si Inna, un artist extraordinar, cu o voce foarte buna. Pentru simplu fapt ca un dobitoc a luat-o la misto la radio ca nu vorbeste bine engleza automat vocea ei nu mai conta, era afoana, canta pe nas, era cea mai proasta cantareata posibila dar care a avut noroc cu carul. De abia acum a inceput si prostimea sa realizeze ca fata are de fapt voce iar cei care o barfeau si luau la misto mancau cacat. La fel pateste si Fuego, un alt artist remarcabil, cu o voce unica. Pentru un dobitoc ca Bendeac lumea a inceput sa-l ia la misto. Am citit ca a zis ca vrea chiar sa renunte la numele de scena Fuego si sa cante sub numele lui Paul Surugiu.
  • +1 (7 voturi)    
    D Puric (Miercuri, 30 decembrie 2015, 8:21)

    Ion [anonim]

    Afirmatia : "..E un nationalism de vitrina, altoit pe frustrari personale si cota de piata. Asa apare nevoia de a gidila orgoliul natiei prin gasirea de dusmani externi, fie ei unguri, homosexuali, occidentali.." se inscrie in aria de comentatie anti ortodoxa si antiromaneasca. Tinerii ( cei care au ceva in cap)inchid televizorul pentru ca exista si alte canale de comunicatie sau informare. Cui nu-i place Dan Puric sa nu-l urmareasca, dar nici sa-l comenteze. Este trista atitudinea autorului acestui articol. amestecul de idei de tip prolix nu arata inteligenta , ci mai ales dorinta de a impune idei fixe, dandu-le ca fiind imbratisate de multi. Cit despre tineretul de azi....sa fim seriosi (25 % este analfabet).
    • +1 (3 voturi)    
      "dar nici sa-l comenteze" (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:38)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      Asa zic si eu.
      Cui nu-i place Pantazi sa nu-l urmareasca, dar nici sa-l comenteze.
      Sau tu esti exceptia de la regula?
  • 0 (4 voturi)    
    Oglinda lui Puric (Miercuri, 30 decembrie 2015, 8:51)

    valentin balanescu [anonim]

    Dan Puric este un bun actor chiar și atunci când apare la TV și spune lucruri care nu ar trebui spuse de actori. Că vorbește despre brânză, viezure, varză nu este foarte grav. Grav este că nu se mai vorbește deloc despre aceste lucruri acolo unde ar trebui, adică în școală sau chiar la tv, de oameni precum dl. Pleșu sau dl. Tapalagă, sau dl. Pantazi. Genul de internaționalism/europenism ”politically correct”, cu accent doar pe valorile europene și cu minimalizarea oricăror valori românești, promovat cu ostentație și la ordin, contra cost, sau pur și simplu din convingere deja intrată în sânge printr-un proces educativ care deja începe să-și facă efectele de la sine, este al fel de rău pentru o națiune ca și propaganda sovietică cu care a fost îndoctrinat și îndobitocit poporul român. Nu mai avem comisari de propagandă școliți la Moscova, îi școlim acum la înalte curți europene, cu burse europene ( așa cum se primeau și cele de la Lomonosov). Nu mai avem activiști care vorbeau cu accent rusesc, avem unii care graseiază elegant și pronunță scârbiți cuvinte precum brânză, varză ( cu specificația că există și excepția care întărește regula, cea de Bruxelles, care este bună, flatulența ei fiind acceptabilă în fața celei autohtone.
    În general, nu s-a schimbat mare lucru. Și ca să revenim de unde am plecat, care este diferența dintre discursul lui Puric, de acord, un măscărici de multe ori, un profitor de și mai multe ori, cu varza și brânza în gură și cu Clubul de la Roma în CV, și cei care îl fac praf folosind același discurs întors pe dos?
  • 0 (2 voturi)    
    Purice (Miercuri, 30 decembrie 2015, 8:56)

    barbu [anonim]

    acesta este numele din buletin al gurrrului național. tot Purice se numea și unul dintre medicii lui Ceaușescu, din anii 80.
    dl Puric(e) junior declară că tatăl lui a fost medic.

    Rămâne să ferificați restul... dacă sunt cumva purici diferiți. Dacă nu - atunci, și alte incidente primesc o altă coloratură.
  • -1 (1 vot)    
    Bravo (Miercuri, 30 decembrie 2015, 9:29)

    cezar [anonim]

    Foarte frumos articolul. Felicitari. Curiozitatea mea, intrucat nu ma uit la televizor, este: cumva postul TV exceptie este Digi? Nu de alta, dar tare profesionisti mi se par.
  • -1 (5 voturi)    
    S-au stins (Miercuri, 30 decembrie 2015, 9:52)

    zarzarea [utilizator]

    niste zei, deci e loc de manipulare...

    Cand Vadim, Paunescu si Diaconescu zac dusi de val, fiecare cu apele lui, locul ramas liber trebuie umplut rapid cu ...ceva.

    Degeaba se bat unii cu pumnii in piept prin articole si pe facebook, caci batranii 'intelctuali' de prin parcuri asteapta cu sufletul la gura aparitia profetului Puric.

    Asadar, cred ca se pregateste o lansare politica de proportii. Acest 'om' pare sa fie pregatit serios de cativa ani buni, iar securitatea noastra nu cred ca este departe de aceasta pregatire. Pana la urma, nici publictatea negativa nu este atat de rea: este publicitate si apoi desumfla diverse bube coapte.

    Culmea este ca mie imi place ca actor, insa, este tipicul securistului semicult, semidoct, semi orice.

    Si, nu cred ca umorul de times new roman este unul care se duca in disgratie un astfel de personaj, exemplu viu in acest sens fiind personajul Fuego.
  • +1 (1 vot)    
    nam (Miercuri, 30 decembrie 2015, 9:54)

    idealogul [anonim]

    Da am inteles toata lumea schimba canalul ca sa nu il vada pe dl. Puric (probabil schimba sa il vada pe Justin Bieber sau Nicky Minaj) dar paradoxal cota de audienta este foarte mare. Rau lucru invidia.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Miercuri, 30 decembrie 2015, 9:57)

    a.nonim [utilizator]

    De Maruta, Capatos si Negru nu se satura nimeni...
  • -2 (2 voturi)    
    Domnule Pantazi (Miercuri, 30 decembrie 2015, 10:17)

    Andrei [anonim]

    Domnule Pantazi, cred ca personajul de care va ocupati este suficient de caricatural prin el insusi ca sa nu mai fie nevoie sa recurgeti la procedeul ieftin si nu intrutotul onorant de a-i lua in deradere numele de familie!! Ii criticati pe buna dreptate discursul cabotin, dar omul nu mi se pare cu nimic vinovat pentru faptul ca poarta un nume de familie putin caraghios!!
  • 0 (2 voturi)    
    Puric e marea problemă? (Miercuri, 30 decembrie 2015, 10:45)

    ab1951 [anonim]

    Eu sunt ateu dar ascult cu plăcere discursuri inteligente ale unor personaje ca Puric. Nu văd nici un pericol în ce spune el. Pare a fi convins de ce spune. Mai bine un discurs naționalist a la Puric decât imbecilități debitate de tot felul de astro(mi)logi, fani Boca etc.
  • +2 (6 voturi)    
    Puric si Miorita (Miercuri, 30 decembrie 2015, 10:52)

    Romanu [anonim]

    Ce face Puric: plange, la fel ca si ciobanul mioritic. Se vaicareste, ca, de, romanii sunt cea mai grozava natie de pe Pamant, dar au ghinion. Atata ghinion si bunatate, ca ii calaresc toti. N-as avea nimic cu atitudinea lui nationalista, daca nu ar fi defetista si daca nu ar nega niste valori culturale si ale civilizatiei vest-europene, net superioare celor autohtone.
    Dupa conceptia lui Puric, ar trebui sa traim vesnic in colibe de chirpici, cu veceul in fundul curtii, sa stam pe prispa toata ziua, scuipand seminte.
    E de un patetism penibil omul.
  • 0 (2 voturi)    
    Dulcea otrava a ignorantei (Miercuri, 30 decembrie 2015, 10:59)

    athos64 [utilizator]

    Priza acelor televiziuni, dar mai ales a unor personaje gen Dan Puric la o parte din public este inca importanta.

    Internetul a favorizat in special structurarea unei comunicari paralele a celor care oricum gandeau altfel si a permis acestor opinii sa se faca auzite, evitand monopolul unor canaleTV tendentioase. Dar internetul nu transforma un stupid intr-un rational, nici nu va obliga televiziunile sa renunte la politica ce astazi le aduce inca audienta, dar mai ales acces la manipularea votantilor in favoarea celor din spatele acestor televiziuni, atata timp cat un semnificativ segment al populatiei prefera sa se hraneasca cu dulcea otrava a ignorantei suficienta.
  • +2 (6 voturi)    
    Te simti vizat cumva de categorisire? :) (Miercuri, 30 decembrie 2015, 11:10)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Nu e cazul, poate s-a gneralizat eronat.
    Ideea e ca din anumite pdv -sau macar in anumite chestiuni- exista cate o ruptura/falie in societatea romaneasca.
    Pe de o parte avem nostalgiciii dupa comunism (care ignora privatiunile si atmosfera irespirabila de atunci) pe de alta sustinatorii neconditionati ai capitalismului pur.
    Pe de o parte nationalistii prelucrati de unii gen Vadim, Puric etc care ajung sa se considere Romania buricul pamantului cu care toti strainii au ceva, pe de alta parte sustinatorii globalizarii neconditionate.
    samd.
    E si firesc, sa fim tabere diferite si sa ne exprimam cu diverse argumente. Asta e frumusetea DEMOCRATIEI si LIBERTATII- spre deosebire de comunism/dictatura, acum avem aceste drepturi.
    Problema autorului si a mea personal referitor la ce face D Puric e ca exagereaza si vine cu "argumente" teatrale la TV- emisiunile cu DP sunt adevarate scenete lacrimogen uneori- pe undeva e si normal, ca omul e din domeniu.
    Pericolul, daca se poate spune asa e acela ca devreme ce Puric apare des la TV si este si luat in seama si crezut de o mare masa de oameni, acestia isi insusesc argumentele lui, logice/reale sau nu. Si printre acestea, "convingerile" ca suntem o natiune aleasa, ca strainii comploteaza impotriva noastra samd. Ori asta inseamna ca pentru problemele noastre nu suntem noi, ca popor, responsabil. Ci altii. Noi suntem puri, bla bla si altii fac si dreg.

    PS: refugiatii sunt totusi cei mai multi asa cum le si zice:REFUGIATI. Adica fugiti de necazuri, razboaie etc. Indiferent de ce religie sunt- daca suntem cu adevarat ortodocsi, putem ignora Scripturile si sa ii refuzam sa ii ajutam pe cei oropsiti? Daca in viitor ni se intampla si noua asa ceva, asa am vrea sa se poarte altii cu noi? Ca or fi si potentiali teroristi printre ei- e treaba serviciilor sa ii caute si separe- de aia le si finantam cu atata banet, din ce in ce mai mult an de an, nu sa stea sa ne asculte si inregistreze pe noi, toti ceilalti, nu?
  • +3 (9 voturi)    
    o opinie de la clasa de mijloc (Miercuri, 30 decembrie 2015, 11:30)

    Nsm [utilizator]

    Despre mine:
    Sunt un reprezentant al clasei de mijloc, vechi cititor de hotnews, 35 ani, corporatist
    ,cumparator de masini occidentale noi (nu SHuri), imi place rock, muzica electronica, merg la ski in Alpi,
    fac sport, am apart la bloc, cu viziuni pro-occidentale, crestin-ortodox.

    Despre DP
    Am citit "Cine suntem" deDP, am fost la cateva spectacole ale sale de mima si de teatru si am descoperit un om sensibil, iubitor de frumos, usor naiv dar cu credinta in Dumnezeu, patriot nu xenof.
    Ca si alte valori romanesti (ex Tudor Gheorghe), DP este marginalizat de media actuala desi spectacolele ambilor se tin cu casa inchisa. Prn urmare e uman sa vedem o oarecare frustrare/indignare in discursul lor. Mai mult, oamenii care participa la astfel de spectacole nu sunt din cei iubitori de mici cu bere in natura, caltabosi, spagari, needucati cum cineva spune mai sus.

    Ptr Dl Pantazi:

    Nu a reusit sa aduca argumente convingatoare ci doar a citat pe Dl Plesu, a mers pe ideea ca TV de stiri oricum sunt compromise fie prin patronaj, fie prin pozitiile avute in campaniile trecute, fie prin realizatorii TV.
    Cu alte cuvinte, orice persoana care apare pe sticla la o TV de stiri cu opinii pro romanesti si crestine este automat transformat in model fals. El pierde tocmai esenta filosofiei crestine prin care orice pacatos se poate curati/vindeca de pacatul sau prin recunoasterea lor, incetarea lui, prin faptele sale de dupa. (exemple si pilde sunt destule)

    Nu inteleg de este asa servil la interesele straine si de ce il deranjeaza opiniile pro romanesti, venite de la oameni fara interese politice sau de afaceri, care au dovedit valori intelectuale de necontestat.
    DP nu a intrat in politica in stilul Mircea Diaconu, ci doar incearca sa ne aminteasca de adevaratele mosteniri stramosesti: limba romana si credinta ortodoxa. Fara acesti piloni, ne pierdem identitatea, ne dizolvam rapid in masa europeana.

    Ptr cei care fac categorisiri mai sus intreb: eu in ce categorie ma regasesc?
    • +1 (3 voturi)    
      Echilibru (Miercuri, 30 decembrie 2015, 11:52)

      Florance [anonim] i-a raspuns lui Nsm

      Opinia clasei de mijloc...foarte frumos scris. Asta inteleg eu prin echilibru, asta inseamna sa fii un om complex. Bravo!
    • +2 (6 voturi)    
      orbire temporara sau confuzie permanenta (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:51)

      athos64 [utilizator] i-a raspuns lui Nsm

      Vezi tu, competenta lui Dan Puric in actorie nu il face pe acesta nici filosof, nici sociolog, dupa cum nu intelegi lumea mai bine dupa ce ai cumparat o masina noua.
      Nici unul din cei citati nu s-a simtit ofensat de prestatia lui Puric actorul, (iar cine a simtit asta se poate apara simplu nemergand la spectacolele lui), ci a reactionat la prestatia unui Puric care isi pune prestigiul in joc pentru a apara o pseudo-identitate romaneasca fantasmagorica, care oricat de atragatoare pentru multi, este toxica prin ceea ce propaga. Daca ai nevoie sa inventezi tot felul de elemente obscure de superioritate pentru a-ti afirma identitatea, inseamna pur si simplu ca te gasesti in confuzie cu privire la ea.
    • +1 (1 vot)    
      Dupa parerea mea (Sâmbătă, 9 ianuarie 2016, 7:16)

      zarzarea [utilizator] i-a raspuns lui Nsm

      faci parte din categoria falsului parvenit, un pic mitoman, un pic din toate, ca sa n-o lungesc, insa, nimic pregnant, nici macar o idee.
  • +1 (5 voturi)    
    Purecele va trezeste frustrarile (Miercuri, 30 decembrie 2015, 12:46)

    Vasile [anonim]

    Chiar nu vedeti(eu cred ca NU vreti sa vedeti) ca mintea acestui om este curata si tot nu pricep de ce va deranjeaza faptul ca este solicitat de televiziun???
  • -3 (9 voturi)    
    la rascruce de ........idealuri (Miercuri, 30 decembrie 2015, 13:29)

    eli [anonim]

    Locuiesc afara de foarte multi ani si sint conectata de ROMANIAprin net .vizitez locurile natale cam la doi ani ,va spun sincer ca absolut tot ce spune DAN PURIC, mi se pare de bun simt,patruns de o abordare subtila si disperata de a salva valorile acestui neam.Domnului Pantazi ii recomand sa se alinieze cu un spirit erudit. ca al luiDP decit cu Andrei plesu si sa fie mai putin vehement si veninos,daca altii au alte pareri .Este un miracol ca mai existam ca tara ca limba si sper sa supravietuim cu oamenii de cultura romani care au idealuri si nu interese marunte de moment ca domnii corporatisti.Oare de ce nu sint impozitati domnii din IT cind orice profesie plateste taxe in lume?Intreb si eu asa.Unde locuiesc plateste toata lumea taxe si inca mari in orice domeniu.CU RESPECT!
    • +4 (6 voturi)    
      Vorbele is vorbe, faptele is fapte (Miercuri, 30 decembrie 2015, 16:55)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui eli

      poa sa macane Puricele ce-o macani, tot turnator ramane. Poate nu stii ce faceau turnatorii...rezultatul muncii lor era: gulag/ocna/atrocitati/familii intregi distruse/crime.
  • -2 (10 voturi)    
    ***** (Miercuri, 30 decembrie 2015, 14:31)

    Gladiatorul [utilizator]

    Exceptional articol. De cinci stele. Felicitari, domnule Pantazi. In rest vorbele sunt de prisos. Va multumesc atat de mult. Cat despre jurnalisti si televiziuni lasati-i pe cititori / privitori sa puna etichete.
  • -3 (9 voturi)    
    dezamagire (Miercuri, 30 decembrie 2015, 17:33)

    mariokempess [utilizator]

    Citesc HN de aprox. un an de zile.Nu o sa mai fac acest lucru.
    Va doresc multa sanatate ,HN,pentru ca impliniri nu o sa aveti!
  • -1 (1 vot)    
    ordin pe unitate (Vineri, 1 ianuarie 2016, 19:26)

    dusthevind [anonim]

    Ce a dat Coldea ordin pe unitate ca trebuie distrus Dan Puric? Da, este adevarat ca tinerii care au iesit in Piata Universitatii au fost manipulati de Coldea. Se stie ca tot ei au votat in noiembrie 2014 ,la comanda generalului cu patru stele si a presedintilor de consilii judetene, pentru Iohannis. Asta nu va convine ca incepeti sa fiti demascati. Si da Digi 24 este postul noii securitati cu acte in regula.
    • 0 (0 voturi)    
      ai fumat praf, adica dust ? (Sâmbătă, 2 ianuarie 2016, 11:18)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui dusthevind

      daca nu e pe placul P$D aka bolshevicilor e pe placul lu nu stiu acre ? ce retorica ieftina ai...
  • 0 (0 voturi)    
    munca si paralizie (Sâmbătă, 2 ianuarie 2016, 20:07)

    PD [anonim]

    Ceva constructiv avem, tinere jurnalist? Macar omul ala a creeat ceva, bun sau rau, dar e munca lui. E asa de usor sa critici munca altuia.
  • 0 (0 voturi)    
    in sfarsit... (Marţi, 12 ianuarie 2016, 16:30)

    Vladislav [anonim]

    sunt tanar si urasc televisorul! parintii mei is spalati pe creir non-stop.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă