Dragi manifestanti, PSD tocmai v-a facut un cadou de despartire: va mai ia niste bani din buzunar, ca ati indraznit sa protestati. Sa nu uitam de lasitatea liberalilor

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:35 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
Nu mai am nici o indoiala: PSD e profund corupt, incapabil sa se schimbe, si disparitia sa ar fi un mare bine pentru Romania. Mizeria uluitoare pe care a facut-o Liviu Dragnea cu mina unei slugi din Vaslui, anti-occidentalul Adrian Solomon, intrece orice inchipuire. Au votat in 2 zile, fara dezbatere, fara impact bugetar, fara mila pentru bugetul tarii, o crestere de 10% pentru TOTI bugetarii. E o masura care are 3 efecte: e o pomana electorala cu care Dragnea vrea sa mai securizeze niste voturi in dublele alegeri din 2016; lasa un urias cartof fierbinte guvernului Ciolos; il pune pe Iohannis intr-o situatie imposibila.

Multi au fost pacaliti de Liviu Dragnea in ultimele luni: discurs serios pro-reforma, anti-coruptie, lupta impotriva baronilor, cod de conduita etc. Multi se intrebau: oare e adevarat, oare vorbim de acelasi PSD condus pina mai ieri de Victor Ponta? A durat doar citeva zile pina cind am avut cu toti proba ca Dragnea e aceeasi Marie, cu alta mustata.

E incalificabil ce a facut PSD ieri si azi in Parlament. Pe scurt, faptele.

Comisia de munca din Camera Deputatilor (camera decizionala) a discutat ieri (marti, 10 noiembrie) proiectul de lege pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului prin care salariile personalului sanitar erau majorate cu 25%. Pe masa comisiei a aparut subit un amendament depus de deputatul PSD Adrian Solomon prin care toate salariile bugetarilor vor fi majorate cu 10% de la 1 decembrie 2015. Adica peste 20 de zile! Amendamentul nu are nici un studiu de impact si nu prevede surse de finantare pentru aceasta majorare uriasa.

Liberalii din comisia de munca au protestat si au calculat ca impactul bugetar doar pentru anul viitor ar fi de 2,2 miliarde de lei. Un reprezentant al Ministerului de Finante ar fi calculat un impact dublu, de aproape 5 miliarde de lei, si a spus ca nu exista acesti bani. Amendamentul lui Solomon a trecut insa cu votul colegilor de coalitie (PSD, UNPR, ALDE), liberalii s-au abtinut.

Dragnea a declarat ieri seara ca nu stia de amendament si ca trebuie responsabilitate, iar PSD va analiza azi, inainte de vot, ce pozitie sa aiba.

Azi, la votul decisiv din plenul Camerei Deputatilor, PSD si aliatii au votat pentru cresterea salariilor bugetarilor cu 10%. Pentru au votat si liberalii, incapabili sa-si asume pozitia curajoasa si normala de a respinge acest act de un populism profund. E adevarat ca PNL a fost pus intr-o situatie imposibila: daca respinge cresterea salariilor, jihadul televiziunilor si minia populara s-ar fi abatut asupra lor. S-ar fi trezit in pozitia PDL de acum 5 ani, toti bugetarii ar fi zis ca PNL taie salarii.

Ca sa se asigure ca nu vor avea probleme la vot, PSD-istii si-au convocat la sedinta si acolitii din sindicate. Au venit prompt Vasile Marica si alti fartati, cu totii legati cu nenumarate fire de puterea politica. Iar sindicalistii au inceput sa-i huiduie pe putinii liberali care au incercat sa critice masura propusa de PSD.

Asa ca votul a fost cvasi-unanim: liberali, PSD-isti au aprobat o masura pe care Dumnezeu stie cum o va suporta bugetul anului viitor. Ca sa faca rost de bani, viitorul guvern fie va trebui sa creasca niste taxe, fie sa renunte la unele investitii.

Evenimentul de azi are citeva semnificatii majore. Iata-le, pe scurt:
  • PSD ramine cel mai toxic produs politic al Romaniei. Foloseste orice mijloc, oricit de murdar, pentru a cistiga voturi
  • PNL e incapabil de gesturi politice corecte in momentele esentiale si e tot mai cuprins de populism (sa ne amintim de cresterea, la fel de subita, a alocatiilor pentru copii)
  • Guvernul Ciolos (daca va trece de votul Parlamentului) va pleca la drum cu inca un deficit urias de acoperit. E in sah: creste taxe sau elimina investitii?
  • Iohannis e la rindul lui in sah: legea va veni la el la promulgare. Are curaj presedintele sa o intoarca la Parlament?

Pe scurt, o zi neagra pentru Romania.

PS: Cine e Adrian Solomon, deputatul PSD care a depus amendamentul. A devenit celebru in 2012, cand a declarat ca premierul de la acea data, Mihai Razvan Ungureanu, ca va avea aceeasi soarta ca politicianul italian Aldo Moro, ucis in 1978, daca nu va veni la primaria Barladului pentru a se interesa de soarta locuitorilor.

In 2007, cand era viceprimar al Barladului, enervat de faptul ca un alt prim ministru, Calin Popescu Tariceanu, nu si-a anuntat vizita in localitate, a adus o fanfara pentru a-i canta acestuia marsuri funebre.

In 2013, Solomon i-a atacat pe organizatorii protestelor anti-gaze de sist, acuzandu-i de interese ascunse, in conditiile in care el insusi fusese initiatorul unui proiect de lege care urmarea interzicerea exploatarii gazelor de sist.










72084 vizualizari
  • +36 (40 voturi)    
    E o mare mizerie! Si-au dat neamurilor lor (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:39)

    Maniu [utilizator]

    de care pululeaza primariile.
    • +22 (28 voturi)    
      tre inlocuiti bugetarii cu altii (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:12)

      Metusala [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Schimbarea sa nu se resume doar la guvern ci sa continue rapid pana la nivel de portar si anume majorarea nu le mai foloseste
      • +42 (42 voturi)    
        10%... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:13)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Metusala

        Un scenariu foarte interesant ar fi ca Dacian Ciolos sa anunte un audit rapid in toate sectoarele bugetare urmat de reducerea cu 10% a posturilor..
        • +2 (4 voturi)    
          Colectare taxe (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:28)

          Xsi0 [anonim] i-a raspuns lui pehash

          O solutie ar fi sa nu mai lasi din mana returnarile ilegale si colectarea TVA si probabil ai facut majoritatea banilor. Si ghici pe cine ar lovi inapoi?
          • +11 (11 voturi)    
            de ce? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:10)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Xsi0

            orice crestere a eficientei din alte motive trebuie folosita pentru investitii.

            justificarea pentru 10% in plus la salarii nu poate fi decat o crestere a productivitatii (altfel s-ar numi inflatie)... deci este oportuna o reducere a personalului.
            • +5 (5 voturi)    
              productivitate la ce? (Joi, 12 noiembrie 2015, 8:27)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              ca nu am vandut tara ci am dat-o pe bucati contra ciubucuri :
              siderurgica hunedoara, industria sarmei campia turzii, tepro iasi, sidex galati, imgb, imuab, intreprinderea de tevi republica, 23 august/faur, timpuri noi, aversa, mecanica fina, postavaria romana, semanatoarea, autocamioane brasov, intreprinderi de utilaje grele si de transportat, fabrici de ciorapiu, de incaltaminte, petrolul si gazele tarii,....totul se importa azi. nimeni nu mai produce in Romania (sau mult prea putin si eventual sub licente straine, ca dacia).
              cresterea economica cu care se lauda tonta/dragnea, e o falsa crestere. la pib da bine cresterea consumului, dar doar pentru o foarta scurta perioada de timp, dupa care va urma prabusirea, pentru ca nu ai nimic sustenabil la baza.
              • +3 (3 voturi)    
                este loc suficient pentru crestere (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:05)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                de la Dorel care da cu sapa si poate invata sa plimbe un excavator pana la secretarul de stat care plimba mapa cu bugetul in loc sa-l acceseze on-line, toti isi pot creste productivitatea pur si simplu copiind ceva ce deja se intampla in occident.
                sunt de acord cu tine ca cifrele prezentate de Ponta par umflate cu pompa, dar anormal intr-o tara ca Romania este sa nu ai o crestere economica, nu sa o ai. cu fondurile UE gratuite, cu tehnologia deja inventata de altii, tot trebuie sa avem cateva % crestere. daca mai punem la munca si cateva milioane de trantori, daca mai privatizam niste companii de stat unde se freaca menta pe miliarde, putem investi toti banii astia.. ca avem in ce.
            • -2 (6 voturi)    
              O sa va ia dracul (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:36)

              CristinaStanescu1 [anonim] i-a raspuns lui pehash

              stand la cozi sa depuneti acte sau sa obtineti adeverinte , daca se reduc posturile din administratia publica . O sa zaceti in propriile dejectii si o sa muriti mai rau ca acum , daca se reduce nr. medicilor , asistentelor si infirmierelor. Copiii intra in scoala vitei si ies boi si vaci , ce va fi dacase reduce nr. profesorilor ! Ha ,ha ...!!!
              • +4 (4 voturi)    
                o sa ne ia.. :) (Joi, 12 noiembrie 2015, 16:09)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui CristinaStanescu1

                daca ii dai afara pe aia 10% cei mai slabi, cu siguranta iti vor multumi inclusiv cei 90% ramasi. plus ca vor castiga mai bine, deci un motiv in plus sa munceasca mai mult.
                in sanatate si invatamant deja ne indreptam catre normalitate - privatii vor acoperi cererea de servicii de calitate pana cand se va ajunge la un nivel de trai suficient de avansat incat si "saracii" sa-si permita asigurari private.
            • 0 (0 voturi)    
              investitii (Vineri, 13 noiembrie 2015, 12:08)

              cosmin [anonim] i-a raspuns lui pehash

              sper doar ca investitiile de care vorbiti sa nu fie investitii in campania electorala a ...(completati dv. )
        • +11 (11 voturi)    
          Metusala (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:57)

          Florin Popescu [anonim] i-a raspuns lui pehash

          Da buna ideea cu un audit rapid.Poate asa vor ave dovada ca lefegii statului lucrea prost si NU merita o crestere a salariului.
        • +9 (9 voturi)    
          reducere (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:29)

          radoi jan [anonim] i-a raspuns lui pehash

          Foarte tare reducerea posturilor bugetare cu 10 procente ar putea genera cresterea salariilor tot cu 10 procente, totusi fara populisme.
          • +4 (4 voturi)    
            de acord cu (Joi, 12 noiembrie 2015, 8:31)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui radoi jan

            observatia ca beizadelele din buget vor ramane pe pozitii, eventual chiar cu lefurile marite, iar de pierdut/dat afara, vor fi tot amarastenii.
            ar fi utila o reconsiderare a criteriilor de salarizare in sistemul bugetar, pe baza co0mpetentie nu a pilei, urmata de o reducere cu 10% a personalului. insa e utopic sa crezi ca vor fi zburati afara din sistem pilosii.
        • 0 (0 voturi)    
          Da mey... (Vineri, 13 noiembrie 2015, 11:29)

          Anonimus [anonim] i-a raspuns lui pehash

          sa-i dam afara pe bugetari! Romania are nevoie de tineri antreprenori. Ca patronul ala de la...Chocolat.
      • -34 (46 voturi)    
        majorararea e corecta (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:20)

        Valerica [anonim] i-a raspuns lui Metusala

        ba chiar e prea mica, ce inseamna 10% din 15 milioane? Un milion jumate. Dar cei care au mii de euro salarii se tanguiesc ca mai au si amaratii astia o mica crestere. Chiar daca unii nu merita, salariile mai mari de la stat vor ajuta in timp sa creasca competenta. Asa cum a fost la privat. Ce, astia de la privat care au 4-5 mii de euro salarii, le merita toti? Stau si-o freaca la cafele se vad toti ciorchine in fata intreprinderilor.
        • +18 (22 voturi)    
          Care 15 milioane? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:34)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Valerica

          Si fii sigur ca aia care au mii de euro tac pentri ca pentru ei inseamna o crestere de sute sau chiar mii de euro, asa ca de ce sa zica ceva. In ce priveste particularii, ce ma priveste pe mine? E treaba lor ce salarii isi dau. Ma priveste insa ce se face cu banii mei care merg la buget si cu ce se va intampla dupa crestere (inflatie, etc).
          • -9 (23 voturi)    
            nu e chiar treaba lor (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:49)

            Joma [anonim] i-a raspuns lui LiviuX

            atata timp cat toate firmele/corporatiile private, romanesti sau straine fac afaceri monstruoase cu statul, ma intereseaza foarte mult de unde dau astia mii sau chiar zeci de mii de euro in privat. Ce, suntem copii?
            • +12 (14 voturi)    
              Confunzi lucrurile (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:07)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Joma

              E treaba lor sa faca ce vor cu banii lor. Iar in ce priveste statul, e treaba lui cum face afacerile, si in nici un caz nu poate dicta particularului cum sa si le faca pe ale sale.
            • +6 (6 voturi)    
              Mai mult, e EXCLUSIVtreaba lor! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:54)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Joma

              Daca tu vrei sa-ti renovezi casa si faci asta cu o firma particulara cu 2 angajati pe care ii platesti cu 10000 lei. Deci problema pentru tine nu e cu cei 10000 si de ce ii dai, ci ca unul din angajati isi ia 8000 si celalalt doar 2000! Tu gandesti???
        • +18 (22 voturi)    
          prostie mai mare n-am mai auzit... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:40)

          Fox [anonim] i-a raspuns lui Valerica

          cum adica de ce au aia de la privat 4-5 mii de euro salarii in timp ce ei o freaca pe la cafele? pai te doare pe tine capul ce fac aia de la privat? e ca si cum pe cineva ar interesa ce faci tu si familia ta. daca patronul isi permite sa plateasca angajatii sa o frece de-aiurea asa cum spui tu, care e nemultumirea ta? sunt banii lui, nu sunt de la stat, ai contribuabililor, etc. fiecare face ce vrea cu banii cand e vb de privat. problema e insa total diferita cand vine vorba de aparatul de stat, adica de buget
          • +2 (2 voturi)    
            Lasa/l, (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 21:44)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Fox

            e cretin!
            Sau e platit!
            Oricum ar fi, nu e pe craca lui!
        • +19 (21 voturi)    
          Valerica, intai citim si pe urma vorbim (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:56)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Valerica

          Romania e singura tara din UE in care salariile la stat sunt mai mari decat cele din sectorul privat;

          ca sa n-o lungim: avem oficial 20 de milioane populatie din care doar 5 sunt angajati (in tara); din astia 1,2 sunt bugetari si 3,8 privati.

          masa salariala in PIB-ul de anul trecut a fost de 53 mld. euro (31,5% din pib) din care 12 mld. euro pt. bugetari; 10% din 12 mld. inseamna 1,2 mld. euro adica vreo 5 mld lei.

          iar amaratii aia de 3,8 mil. din sectorul privat suporta salariile+taxele celor 1,2 mil. bugetari, pensiile pt. inca 5,1 mil., alocatii pt. copii, chelt pt. invatamant, sanatate, parlamentari etc. in conditiile in care o mare parte dintre ei sunt platiti cu salariul minim pe economie.

          ti se pare corecta aritmetica asta?
          • -3 (9 voturi)    
            Logica dumneavoastră e (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:45)

            ionv [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            corectă... până la un punct.
            Nu uitați că bugetarii plătesc impozite și contribuții. Ba aș putea spune că sunt cei mai corecți plătitori.
            În al doilea rând banii câștigați de bugetari ( de cei mai mulți) sunt direcționați spre consum.
            Consum care este furnizat, în primul rând, de firmele private.
            • 0 (2 voturi)    
              Corecție ( scuzați greșelile). (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 21:28)

              ionv [utilizator] i-a raspuns lui ionv

              În al doilea rând, banii câștigați de bugetari ( de cei mai mulți) sunt cheltuiți pe bunuri și servicii care sunt furnizate, de cele mai multe ori, de firmele private.
          • +2 (4 voturi)    
            Din datele prezentate de tine (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:08)

            xrogo [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            rezulta ca la 3,8 mil. privati sunt 41 mld. euro masa salariala si la 1,2 mil bugetari sunt 1,2 mld euro,deci totusi privatii castiga mai mult!!!
          • +3 (3 voturi)    
            aritmetica asta (Joi, 12 noiembrie 2015, 14:13)

            catalin060666 [anonim] i-a raspuns lui derblauereiter

            de plicul in care se platesc salariile la privati si de care lumea cam uita nu amintesti.....cate firme incadreaza cu salariu minim si dupa dau pliculetul cu bani neimpozitati...........e corect?n-am vazut manifestanti, angajati privati, care sa semnaleze asta...si sa nu-mi spui ca nu e asa ca dau aici textual numele a 3 firme de care stiu ca asa procedeaza ....si au vreo 90 de angajati....mai iese aritmetica ta?
        • +12 (16 voturi)    
          despre cresterea competente... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:59)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Valerica

          deci tu Valerica, daca maine afli ca ti s-a dublat salariul, iti dublezi "competenta"?

          daca ti se pare ca "astia de la privat" o freaca la cafele, iti dai demisia rapid din functia ta amarata de bugetar prost platit si aplici pentru jobul ala de 4-5 mii de euro!.. ba chiar mai bine, daca tot ti se pare ca e asa lejer "la privat", fa-ti tu o firma privata si da-ti singur 5000 de euro salariu!..
        • +8 (12 voturi)    
          despre salariii (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:37)

          IonelHarabor [anonim] i-a raspuns lui Valerica

          ..valerica baiatule tu esti cam do.......c,daca asa vezi lucrurile,vorba cuiva ,,am facut puscarie pentru un popor de idioti,, asta e....
    • +21 (23 voturi)    
      Iohannis a facut un program in 8 puncte (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:46)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      in care punctul 9 ar fi trebuit sa fie 300 parlamentari iar punctul 10 votul prin corespondenta cu procurarea formularelor de pe net pentru toti romanii oriunde s-ar afla.
    • +31 (33 voturi)    
      dragi manifestanti (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:51)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      cand ati fost 30000, n'ati mai fost voi. adica ati fost voi, si altii...
      dragi manifestanti, odata demis guvernul, urmatoarea statie trebuia sa fie parlamentul ati interrupt circulatia la universitate... si ?!
      problema de baza a schimbarii este parlamentul corupt. la parlament si ceruta demisia, dizolvarea.
      nu mai lasati portavocalii printre voi, nu mai lasati sindicatele sindicatele nu sunt societate civilea, sunt politice, cum au ramas de pe vremea comunistilor.
    • +9 (13 voturi)    
      In strada - la parlament. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:55)

      Daniel G. [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Toti liderii de partide care au spus cu cateva ore inainte ca nu vor sustine aceasta masura - DEMISIA.

      As simple as that: DEMISIA.
    • -2 (4 voturi)    
      nu chiar (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:09)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Gresesti, ei doar puleaza, pe noi talpa tarii

      Dar o indexare nu poate face rau , era o vreme cind aveam de 3 ori pe an cite una ..

      Si asa PSD va cistiga si alegerile viitoare, iar PNL va minca din acelasi troc cu ei .
      • +3 (3 voturi)    
        cand (Joi, 12 noiembrie 2015, 8:38)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        aveai 3 indexari salariale pe an, inseamna ca aveai 3 cresteri inflationiste pe an.
        inseamna ca de tot atatea ori fabrica de bani producea fara acoperire masa monetara. asa am ajuns milionari.
        • +2 (2 voturi)    
          aaha (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:06)

          georget [anonim] i-a raspuns lui nahir

          Inteleg acum ... dupa 25 de ani
          saru'mana de explicatie :)
  • -36 (52 voturi)    
    Protest fara opozitie din partea jandarmilor... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:40)

    Miky60 [utilizator]

    Sincer, ce revolutie a fost asta? Nimeni nu i-a impiedicat pe nimeni sa protesteze, Niciun jandarm, niciun politist, nimeni acolo. In comparatie, in 2012 cei care au iesit au fost batuti, bagati in dube de jandarmi (cu tot cu "site-ul de cultura") ba chiar au primit gaze lacrimogene in fata! Deci, hipsterii corporatisti care au iesit in strada sa se dea "revolutionari" sa nu se mai laude atata.
    In schimb, normal, felicitari pentru ca au iesit, dar mai usor cu "proteste" sau "revolutie"
    • +19 (23 voturi)    
      batuti in 2012? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:57)

      anonimicus [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Aia care s-au "plimbat" in 2012 au fost batuti cel mult de antena 3. La cap.
      • -12 (20 voturi)    
        Tu ai 2 ani sau ai lipsit de pe Pamant? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:28)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

        Ca altfel nu stiu cum poti sa zici ca nu au fost batuti. Daca nu, intra pe youtube si vezi ce a fost, sau toate filmuletele au fost falsificate de Batman, Invisible Man si Hulk.
        Si stai linistit, nu ma uit la Haznalele, dar nici la B1TV, Evz sau Pro TV de care s-a dovedit ca luau bani de la Udrea sa spune "ce trebuie". Tu cred ca numai la astea 3 din urma te uiti...
        Ceea ce a fosta cum a fost cea mai mare bucurie pentru corporatistii care vroiau sa iasa in evidenta: au iesit in strada sa o arda "revolutionari" pe fb dand check in sau facand selfie in strada, dar fara sa stie de ce ies sau doar pentru a agata ca "sunt revolutionari" si corporatistele sunt atrase (apropo: cum poti fi revolutionar cand nimeni nu te opreste sa faci ce vrei?), au pus poze cu lumanari dar doar pentru ca "dadea bine" fara sa simta ceva, au donat bani ca sa va laudati cu asta in acelasi fel in care aruncati cu bani la lautari. Asta a fost.
        • +9 (15 voturi)    
          lasa-ne! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:09)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

          ceva mai penibil decat circul pe care l-ati facut voi in 2012 cu stegarul dac, racanel & dogaru si invatatoarea grevista sub reflectoarele A3 n-a vazut Bucurestiul;

          in afara de cersetoria obisnuita cu pensiile si salariile bugetarilor tot ce ati voi de revendicat atunci a fost desfintarea DNA, ANI, CCR, Avocatul Poporului etc;

          poate n-ati inteles, dar "protestele" voastre au fost pt. multi dintre noi singurul motiv pt. a-l sustine pe Basescu - acum nu cred ca mai reuseste sa-si bage partidul in parlament cu 5%.
  • +41 (49 voturi)    
    ne-am saturat! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:43)

    A [anonim]

    Presediintele trebuie sa ia atitudine in fata acestei aberatii. Nu e normal ca legile sa fie votate iin bataie de joc fata de cei care muncesc si tin aceasta tara. Presedintele sa ia o pozitie serioasa si corecta in fata acestei legi, de asta este acolo. Va fi apreciat pentru asta. Iar parlamentul plin de corupti ar trebui desfiintat. Mai pot face mult rau inca un an. Ne-am saturat de ei. Nu e normal sa-i suportam, nu ne reprezinta si isi bat joc de noi, cetatenii corecti si muncitaori platitori de taxe.
    • +15 (17 voturi)    
      Exista o solutie (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:25)

      Caprioara [utilizator] i-a raspuns lui A

      Constitutia Romaniei prevede posibilitatea ca poporul sa aiba initiativa legislativa.( art 74)
      Intrati va rog pe Site-ul www.i74.ro/ Parlament pentru Cetateni si veti vedea CE se poate face impotriva actualului parlament. Trebuie doar sa ne unim fortele!
      • -3 (3 voturi)    
        vrajeala (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:09)

        _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui Caprioara

        http://adevarul.ro/news/societate/vrajeala-spatele-initiative-nume-masina-i74-1_5630fbbaf5eaafab2c1cf20c/index.html
      • +1 (3 voturi)    
        burduja si bancorex (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:06)

        lupul [anonim] i-a raspuns lui Caprioara

        Be e o mare vrajeala i74.
        Intai sa ne zica burduja cum e cu bancorex-ul ala pe care l-a patronat tac-su pana la faliment.
        i74 e o mare tzeapa! Nu mai semnati ca primarii oameni buni.
  • -35 (47 voturi)    
    poate vine Boc la guvernare (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:47)

    jackalphonse [utilizator]

    el stie sa ia. ia din salarii, ia de la FMI.
    • +22 (26 voturi)    
      Stiati ca: (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:33)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      - guvernul care a contractat in 2009 imprumutul de la institutiile financiare internationale a fost PDL+PSD+PC, numitul victor-VIorel POnta fiind la acel moment ministru in respectivul guvern?
      - FMI a negociat masurile de austeritate luate in timpul crizei cu toate fortele politice, inclusiv cu PSD, si a obtinut acordul tuturor pentru aplicarea respectivelor masuri, adica numitul victor-Viorel Ponta a sprijinit implementarea masurilor de austeritate, adica a "taiat pensii si salarii" cot la cot cu Base-Boc?
      - trimisul in judecata pentru coruptie, mincinosul hotz si iresponsabil, tradatorul de neam si tara victor-Viorel Ponta a imprumutat intre 2012-2015 peste 10 miliarde de euro IN PLUS fata de nevoia de finantare a deficitului? Ce a facut Pontanocchio cu acesti bani?
      datoria publica la sfarsitul anului 2011: 223268 milioane RON
      datoria publica la sfarsitul anului 2012: 240842,6 milioane RON
      datoria publica la 31 august 2015: 285535,8 milioane RON
      • +3 (7 voturi)    
        Fondul ala buffer de la ministerul de finante (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:55)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        de 5 miliarde euro ramas guvernului ponta din timpul lui Boc si MRU a fost odata . . .
        • -2 (6 voturi)    
          Fondul ala buffer a fost la FMI, (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:14)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui ty

          celebra parasuta de siguranta a lui Base!!!
          • 0 (2 voturi)    
            Minciuni (Joi, 12 noiembrie 2015, 12:29)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            noiembrie 2012: "Daca domnul Dragoi (n.r. - fostul ministru de Finante Bogdan Dragoi), si l-am laudat pentru asta, a plecat din functia de ministru cu un buffer (n.r. - rezervele financiare in valuta ale Trezoreriei) la Ministerul de Finante de 4 miliarde de euro, domnul Florin Georgescu are acum un buffer de 6,3 miliarde, asa incat, cand va pleca in decembrie din Guvern, va ramane unul din cei mai performanti ministri ai Finantelor", declara atunci premierul Victor Ponta, citat de Agerpres.
            Cum ne-a obisnuit ponta nu putea sa nu strecoare si o minciuna - Fondul buffer lasat pe mana lui de B. Dragoi era de 4.9 miliarde euro. Ne poti lamuri daca la plecarea ultimului "foarte bun guvern" a mai ramas vreo faramitura din mult laudatul fond?
      • +2 (2 voturi)    
        uite aici (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 23:23)

        razvan [anonim] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        ce inseamna datorie publica.....spui doar ce vrei...tot dezinformare se numeste.
      • +1 (1 vot)    
        inca o data (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 23:25)

        razvan [anonim] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        http://www.zf.ro/opinii/sa-ne-hotaram-cresterea-datoriei-publice-este-toxica-sau-nu-14664025
      • -1 (5 voturi)    
        Da,stiam,chiar Ponta personal (Joi, 12 noiembrie 2015, 9:12)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        a negociat imprumutul,Base si Boc stateau pe margine si nu spuneau nimic!!!
      • +2 (6 voturi)    
        stiati ca minciunile nu mai merg? (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:06)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

        - Base a militat perdsonal pentr asa zisa "centura de siguranta". Boc era o marioneta care a zis DA.
        - Boc a adoptat masurile zise de "austeritate". Nu ponta, nici alt politician. Sa scazi salariile simultan cu cresterea TVA-lui si desfiintarea unor scoli/spitale nu da dovada de profesionalism. Unele se exclud pe altele.
        - trimisul in judecata, Ponta, a luat 50% din banii nerambursabili europeni, in timp ce Boc i-a imprumutat de FMI, avand o absorbtie de 6.5%. Incapabil si iresponsabil.
        Ce a facut Boc-base cu banii FMI?
  • +32 (36 voturi)    
    SCLAV la..stat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:48)

    #SCHIMBARE [utilizator]

    deja raportul intre media salariilor bugetari/privati este de 1.28/1....acum va creste si mai mult....adica statul ii protejeaza numai pe ai lui si ii doare in cot de ceilalti total...adica cei de la stat pleaca la fix de la munca aia de la privat statul ii lasa sclavi la patroni ca ITM nu vine sa amendeze statul peste program, bugetarii iau cu 30 % mai mult decat privatii si cu toate astea tot cei de la privat sunt nevoiti sa dea spaga la bugetari....sa imi arte mie toti nenorocitii astia cati bugetari iau spaga (profesori,medici,angajati anaf, itm etc etc ) si cati iau spaga dintre strungari, casieri, ingineri, soferi etc ce lucreaza la privat si cu toate astea tot aia de la stat castiga mai mult.....E CLAR ca e o strategie intentionata castigatoare pentru partidele politice ca IN STRADA NU IES SPAGARII , prea putini din ei...UNDE E STRADA ACUM SA IASA ...corporatisti etc sa ceara si ei maca r ca raportul bugetari/privati sa fie 1:1 nu ca in occident unde raportul este in favoarea privat..UNDE ESTE STRADA??? de aia va mananca astia...peste 75% din bugetari is bagati cu pile ca e fiica/nepoata etc a lui sefu FARA vriteriid e competenta...toti banii care mai ies ii baga in aceasta diferenta in loc sa fie bagati de guvern in INVESTITII care sa aduca TUTUROR beneficii...UNII SCLAVII si altii BOIERI LA STAT..asta e romanica...
    • +27 (29 voturi)    
      Pai la Stat sunt ai lor... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:54)

      dice [anonim] i-a raspuns lui #SCHIMBARE

      Pai la Stat nu sunt ai lor? Merge o pomana cu 'prietenii".
  • +22 (28 voturi)    
    Pai la asemenea mizerie (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:49)

    Gamma [anonim]

    Ar trebui data o ordonanta de urgenta care sa taxeze cu 10% toti bugetarii si se rezolva .
    • +4 (4 voturi)    
      Incorect (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:39)

      rooster [utilizator] i-a raspuns lui Gamma

      Daca tu ai salariul 100 RON si eu ti-l majorez cu 10%, se cheama ca noul tau salariu va fi de 110 Ron. Corect?
      Dar daca tu ai salariul de 110 RON si eu ti-l taxez cu 10%, se cheama ca ramai cu 99. Corect?
      • +4 (6 voturi)    
        ba e foarte corect (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:03)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui rooster

        pt ca:
        1. trebuie sa introduc o taxa noua si am nevoie de inca un departament la ANAF sa o calculeze.
        2. chiar daca influenta neta este zero, tot trebuie sa am banii pentru cresterea asta in ianuarie 2016 la bugetul de stat..
  • +10 (18 voturi)    
    modelul portughez (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:50)

    MIHAI 2 [anonim]

    Guvernul portughez , investit in urma cu 11 zile tocmai a cazut. Era de DREAPTA.
    • +2 (2 voturi)    
      si? (Joi, 12 noiembrie 2015, 8:47)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

      sa inteleg ca vrei alegeri parlamentare anticipate?
      ok
      cam din ce paleta politica crezi ca vei avea posibilitatea sa alegi, acum? dintre aceeasi chiulangii-pomanagii. si in niciun caz nu avea 300 de parlamentari, ci tot 600.
  • +25 (27 voturi)    
    P$D deviza lor In Shpagas We Trust (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:50)

    un domn [utilizator]

    acum cooptati si Buldog & Alina la acelasi tzel
  • +5 (9 voturi)    
    De fapt (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:56)

    zarzarea [utilizator]

    se putea si mai rau...

    Daca se aduce iar in discutie problema redeventelor, poate mai scapam de una doua companii de stat (inclusiv CNLO, hidroelectrica, posta, ANCOM, etc), daca mai clarificam un pic si cu fondul proprietatea, cred ca se rezolva din mers cu aceasta marire de salarii, ba ar trebui sa duduie chiar si investitiile in aceste conditii.

    Apoi, daca presedintele o intoarce in parlament, iar asa se mai prelungeste o luna - doua, ajungem la cele 6 luni de dinainte de alegeri, moment in care, din cate imi amintesc, este ilegal sa se umble la salarii.
  • +17 (19 voturi)    
    lasa ... sa mai dea mult in sistemu privat... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 14:57)

    liviu_ [utilizator]

    la un moment dat va colapsa...
    moment in care tara asta va intar in faliment

    iohannis nu prea poate sa intoarca legea pentru ca va avea un impact electoral mare... d-asta a si votat-o pnl...

    asta e. .. ne-am obisnut ... autostrazile se amana pentru 2100, metrou pentru 2070 s.a.m.d.
    sanatatea si invatamantu raman la pamant...
    si apoi aud babele cum urla ca nu merge nimic in tara asta...
    pai d-aia num erge ca pun botu la 50-100 marire... so voteaza prost... daca banii astia erau folositi cum trebuie in 3-5 ani de zile se mareau cu mult mai mult si fara impact asa mare... da ce sa stie romanu... acum sa aiba un cremwusti in plus de revelion ca la anu om vedea
    • +1 (5 voturi)    
      nu numai 3-5 ani (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:27)

      serban [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      10 ani I-a folosit Basescu " cum trebuie" putem spune ca din 90 si ceilalti I-au folosit "cum trebuie"
      si vedem rezultattul Sa comparam evolutia din 25 de ani de "dictatura comunista " 1945-1970 , tinand cont si de situatia in care era preluata tara cu 25 de ani de 'libertate democratica" 1990 2015
      • +2 (4 voturi)    
        Pai sigur, alegand datele iti poate iesi orice (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:56)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui serban

        De ce 1945-1970 si nu pana in 1989? Ca doar nu de bine a fost ce-a fost in '89! Ca si acum, daca iau numai un an sau de ce nu, o luna, pot gasi rezultate bune si chiar foarte bune! Partea proasta e ca un sistem nu trebuie sa mearga doar cativa ani ci decenii sau chiar mai mult. Numai ca acum nimeni nu se uita si actioneaza in sensul asta.
  • -9 (27 voturi)    
    TOT PARLAMENTUL (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:02)

    MAX [anonim]

    Pantazi tata tu ai vazut cum a trecut legea prin parlament? PRIN VOT COVIRSITOR PENTRU tata .Si atunci de unde dracului DOAR psd.Daca pe pnl-isti ii durea undeva vota CONTRA dar nu majoritatea lor au votat PENTRU.Si atunci DE CE doar psd jegos.Ca asa vrei tu nu-i asa.Ca nu este cu tine ca nu este cu voi.Loazo las-o in singe vorba raposatului dan iosif ca nu vezi decit ce vrei tu.
    • -1 (19 voturi)    
      Nu pricepi???? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:15)

      mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui MAX

      @MAX
      Tu chiar nu pricepi cum vine chestia?? Chiar nu pricepi niciun mm?

      Cand cineva care are majoritatea, cum e acum PSD, propune o masura populista (putea sa propuna chiar dublarea salariilor bugetare) - OPOZITIA NU ARE CUM SA SE OPUNA, INDIFERENT CUM VOTEAZA !

      PSD- castiga voturi, ca ei au propus
      PNL- e pe zero daca voteaza pentru, e pe minus daca voteaza impotriva.

      Priceput?
      • +12 (16 voturi)    
        Cum așa? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:24)

        marki [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

        N-avea opoziția cum să se opună? Da', ce? Le-a pus cineva hahalerelor peneliste pistolul la tâmplă să voteze pentru?
        Vă e dor de niște manifestații? Să vă fie rușine, leprelor! Toți sunteți la fel...
        • +7 (9 voturi)    
          Simplu (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:00)

          fox [anonim] i-a raspuns lui marki

          nu le-a pus nimeni penelistilor pistolul la tampla, dar stiau si ei ca tara are destui tampiti care sa nu priceapa de opozitia s-ar fi....opus:). asa ca au dreps-o cu un acord unanim.
          P/S: sa nu se inteleaga faptul ca i-as avantaja pe aia de la PNL care de altfel sunt inexistenti si la fel de corupti ca PSD-ul. Problema e ca Parlamentul e PREA NUMEROS. Un numar mai mic de parlamentari inseamna o rasponsabilitate mai mare pe cap de individ.
          • +4 (4 voturi)    
            Daca pnl e in opozitie nu au decat sa voteze legea (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:01)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui fox

            cu 300 parlamentari si vot in doua tururi pentru primari. Crezi ca se baga? Pe dracu. Astia se fac ca-s in opozitie.
      • +13 (15 voturi)    
        Matematic ai dreptate (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:38)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

        Dar cum ramane cu onoarea de parlamentar, cu datoria de a face bine pentru tara, cu juramantul depus? Dar de fapt stai putin, de unde dorinta de a face bine pentru tara, de unde onoare la parlamentari??? Vorbim de lucruri inexistente!
      • +8 (10 voturi)    
        TOT PARLAMENTUL (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:59)

        MAX [anonim] i-a raspuns lui mircea_cjn

        Cel care nu pricepe esti tu.NU AU NICIO SCUZA pnl-isti ca au votat PENTRU.Daca i-ar fi durut undeva si mureau de grija bugetului si daca aveau si cohones NU VOTAU PENTRU. Iti este clar?. Si pe ei si pe psd ii doare DOAR IN VOT.Sa se vada in parlament.Fi linistit nu de grija ta, nu de grija noastra, nu de grija bugetului.Nimic din toate astea.DOAR DIN GRIJA PENTRU EI nimic altceva.
        Asa ca nu doar psd este o jigodie ci si pnl.Asa ca atit vasile vamesul cit si mita baston au dat cu muci-n gard.Au demonstrat CLAR ca ii doare mai mult de ei decit de tine.
  • +7 (13 voturi)    
    crestere salarii (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:15)

    Rasvan Roceanu [anonim]

    Nu stiu daca a fost ceva premeditat sau nu, dar ne intoarcem la opozitia "muncitori contra intelectuali" cultivata in comunism.
    Muncitorii erau aprioric cei buni, cei harnici si fideli regimului, intelectualii erau aprioric rai, nesiguri din punct de vedere ideologic, deci periculosi social.
    Acum exista opozitia "salariati la stat contra salariati la privat".
    Primii sunt aprioric lenesi, incapabili si platiti regeste pe nemeritate, ceilalti sunt evident harnici, inteligenti si, cel mai important lucru, NUMAI EI sunt cei care muncesc.
    Nu-mi dau seama cine are de castigat din aceasta manevra la care, culmea, susbscrie si presa!!!!
    • +8 (12 voturi)    
      diferente (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:00)

      nimrod [utilizator] i-a raspuns lui Rasvan Roceanu

      Pai cam asa e... Noi muncim pe rupte si in conditii de insecuritatea zilei de maine ca sa dea ei fuga la bancomat... pe termen nelimitat.
    • +1 (1 vot)    
      Precizare (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:12)

      casandra [anonim] i-a raspuns lui Rasvan Roceanu

      Angajații INTELIGENȚI de la privat știu bine motivul pentru care patronii se opun creșterii salariilor de la stat: în cel mult 6 luni trebuie să crească și ei salariile propriilor angajați, altfel pleacă cei mai buni. Doar proștii nu cunosc această realitate. Desigur, mai există pseudo-patronii (niște pârliți care exploatează vreo amărâtă angajată la minim în vreun butic la colțul blocului) care au timp să-și exhibe pe aici înaltele lor gânduri seci. Nici acestora nu le place ca profesorul progeniturii lor să aibă un salariu mai mare decât măturătorul. Dacă profesorul nu mai este dependent de banii de ”meditații” și-i lasă loaza repetentă?
      • -1 (1 vot)    
        PREA MULTA FUNCTIONARIME INUTILA - RESTRUCTURARE!! (Joi, 12 noiembrie 2015, 23:26)

        George [anonim] i-a raspuns lui casandra

        De ce nu merg bugetarii nemultumiti de salariile din administratie, ANAF si MFP sa lucreze la privat ? Ca si asa sunt prea multi pentru Romania, sa fie dati afara cel putin jumatate din ei, multi invart hartoage aiurea ca sa-si justifice salariile mari pe care le au deja si dupa sa vorbim de majorari asta daca chiar le merita!! Chiar avem nevoie de atata functionarime inutila in administratie, de ce nu restructuram odata si odata acest gigant ????? Vom ajunge mai rau ca in Grecia in cativa ani, le tot crestem salariile bietilor de functionari, iar economia e distrusa. Dati afara trantorii din administratie care la 1 pleaca acasa, asa lucreaza ei 8 ore pentru stat? In fiecare birou din provincie la MFP si ANAF ar trebui sa se puna camere de luat vederi ca sa se vada cum se golesc birourile pe la 12 -13, cum merge functionarimea se lucreze pentru " interese personale"....
    • +1 (1 vot)    
      prietene, (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 23:32)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui Rasvan Roceanu

      tu stii ce salariu are un medic rezident?sau unul cu 30 ani de experienta?tu stii cat castiga un profesor?sau un pompier?daca faci afirmatia ca sunt platiti regeste,vreau sa vad si slariile pe care le au.ms si astept raspuns.
  • +15 (19 voturi)    
    Mizerie (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:15)

    ion [anonim]

    Acelasi stil mizerabil de a castiga voturi anul viitor!!!!Comunistii sunt greu de indepartat!!!Dizolvarea acestui parlament singura solutie de a schimba ceva in Romania!!!
  • +7 (13 voturi)    
    O zi neagră provocată tot (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:16)

    Leul in iarna [utilizator]

    de politicieni. Mă întreb cu ce obraz se vor prezenta la alegeri în fața electoratului din Piața Universității? Dar mă liniștesc tot eu. Se vor prezenta cu obrazul ăla de toval pe care și l-au îngroșat continuu din 1990 până în ziua de azi făcând tot felul de pacturi rușinoase în căutarea de CIOLAN.. Ei n-au nevoie de intelectuali, ei se bazează la fel cu camarazii lor din PSD pe clienții lui Dragoș Pătraru de la VAXPOPULI. Mi-e o SILĂ imensă....
    • +7 (9 voturi)    
      Se vor prezenta numai cu celălalt obraz (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:35)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      ... îndreptat spre electoratul care s-a lăsat mituit la toate electoralele post-decembriste și care-i va vota și de data asta, că doar ei le-au mărit lefurile.
      Electoratul din Piața Universității? Să fim serioși, câți sunt la număr? Și de-ar face un partid, tot n-ar atinge pragul electoral. (nu am spus-o eu, pentru mine votul de azi s-a transformat în „dispozitiv de interceptare” și cam asta ar fi „stenograma” gândurilor ce-au trecut prin pereții sălii de ședințe)
    • +2 (4 voturi)    
      nu conteaza! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:37)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

      electoratului din Piața Universității?
      pentru pedesere nu conteaza!
      Nu ma refer doar la cei 70.000 care am iesit in strada, ci la cei 700.000 care impartasesc aceleasi idei - pedesereul stie bine ca nu are cum sa ii castige de partea sa, orice ar face. Partidul lui Ilici care ca votanti pe asistatii sociali si bugetari, cei carora le-a marit acum lefurile!
      • +1 (1 vot)    
        care 70000? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 23:35)

        razvan [anonim] i-a raspuns lui Cristioan

        sau 700000?de unde ai scos cifrele?daca te referi la totalul populatiei.....cat inseana,in procent din oamenii cu drept de vot??eu stiu ca majoritatea decide,nu minoritatea manevrata si cu gura mare....
  • +13 (17 voturi)    
    O mica poveste (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:17)

    Alex [anonim]

    Pe 28 oct. Am vb la tel cu un prieten care lucreaza la primarie pe partea cu IT. Primarul este in unpr ca sa va faceti o idee, isi căuta de munca un job part time secundar, l am sunat sa vad ce a făcut, abandonase ideea spunându-mi ca le maresc astia salariile acum si ca oricum nu face nimic, joaca fifa mai toata ziua si nu isi mai bate capul cu al 2 lea job. Il intreb de unde stie ca nu au anunțat nimic decat la medici,, rade.. o sa vezi tu.. si rade iar.....
  • +16 (20 voturi)    
    pnl... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:19)

    vazut_din_anglia [utilizator]

    toata lumea stie ca PSD e compromis, nu e nimic nou in asta.

    Socant este insa cat de penibil e PNL-ul.

    Si ce bataie de joc la adresa protestatarilor din strada. Cum n-a mai iesit nimeni, cum au scos capul. Intre altele, ca sa arate ca li se rupe de parerea strazii.
    • -4 (8 voturi)    
      Esti prea departe (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:53)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui vazut_din_anglia

      De fapt PNL-ul ar fi relativ ok dar ei sunt din pacate la curent cu puterea de discernamant a alegatorului roman (ala capabil sa voteze PSD incontinuu de la revolutie ). N-au ce face , parlamentul e al borfasilor rosii .Peste cativa ani o parte din bugetari vor plati cu locul de munca marirea asta , ca in Grecia . Si nu or sa fie cei ce au pile .
  • +14 (18 voturi)    
    rusine, rusine, rusine (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:20)

    corina [anonim]

    eu nu cred ca iohannis isi va permite sa aprobe o asemenea aberatie. rusine, psd! v-ati batut joc de toti cei care au iesit in strada. tineti-o tot asa si n-o sa mai iesiti niciodata din groapa urat mirositoare a istoriei.
    iar dragnea - care a zis ieri "am decat o fata de premier" - s-a comportat la fel de las. iar gorghiu ar trebui sa-si faca si ea o noua cariera oriunde altundeva dar nu in politica.
  • +3 (5 voturi)    
    intrecerea de a duce Romania la sapa de lemn (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:26)

    mihailstanciu [anonim]

    Ce a faut PSD este ce face PSD de 25 de ani.INCALIFICABIL este ce a facut PNL9daca nu cumva in spate e o alta masinatie Basescu,nu-i asa dle Pantazi?)
  • +2 (6 voturi)    
    Legea salarizarii (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:29)

    legi in somn [anonim]

    Corect ar fi sa avem o lege a salarizarii, cu venituri stabilite o data pentru toti, si pe care sa o respectam toti.
    Cu venituri mai apropiate unele de altele, nu salarii de zece ori mai mari pentru parlamentari sau procurori comparativ cu functionarii de la ghiseu.
    • +10 (10 voturi)    
      Pai exista o astfel de lege dar (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:06)

      kecske [anonim] i-a raspuns lui legi in somn

      nu e buna fiindca a fost facuta de Boc si nu respecta dreptul borfasilor de a-si da salarii cit de mari vor.
  • +8 (10 voturi)    
    am citit si auzit.. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:32)

    akillies [utilizator]

    ..si nu mi-a venit a cred!

    2 legi electorale si cu mesaje clare date de actualul Parlament de 588 de oameni(atati prosti la un loc)!

    Cum sa faci mariri de salarii in secorul bugetar si cum sa acorzi pensii special unor oameni care au OCUPAT functii de primar, viceprima, consilier, viceconsilier in momentul in care se anunta cu surle si trambite o noua criza economica?!? Romania "isi permite" sa intre cu 5mld lei in deficit in 2016..De unde va face rost Romania de bani daca se intampla vreo criza economica din nou?!?! PNL: sunteti neghiobi sau va prefaceti? PSD: sunteti niste scarbe, la fel ca UNPR, ALDE, UDMR si PMP(pamapalai)!!
    Au ajuns in Parlamentul Romaniei numai GUNOAIE!!!
    Pe bune, de unde sunt banii astia?!? Ce banca mai devalizati acum?!? ce resurse natural mai vindeti pe sub mana?!?! Ce anume vindeti ca sa "va permiteti"acest lux?!?!

    Haideti oameni buni in strada, din nou...ca nu avem un limbaj comun cu acesti ciocoi!!!
  • +11 (13 voturi)    
    "Nu mai am indoieli!" (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:35)

    Martinezu [utilizator]

    Dle Pantazi, d-voastra aveati pana ieri indoieli ca PSD e un partid corupt? Si eu care v-am citit comentariile....
    Pai , nu ar trebui sa va faceti aici un " Mea Culpa" ?
    Ma felicit , ca desi nu sunt nici analist nici jurnalist, am vazut in PSD o adunatura de mafioti inca din 90.
    Realmente, nu cred ca e unul singur, un singur membru PSD curat. Si nu ma refel la omul perfect. Nu suntem nici unul. Ma refer la motivatia de a intra in PSD. Intotdeauna primeaza bunastarea proprie, croiala, aranjamentele..
    • 0 (2 voturi)    
      Ba este unul (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:58)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Iliescu. Si el a fost pacientul zero - de la el au pornit toate mutatiile astea.
  • -2 (10 voturi)    
    . (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:39)

    Marius Muntean [utilizator]

    Titlul articolului este incorect. Banii nu sunt luati din buzunarele manifestantilor ci din bugetul gestionat de noul guvern.
    Este o lovitura data noului guvern si nu oamenilor.
    E un semn ca toate partidele sustin noul guvern scrasnind din dinti.
  • -11 (11 voturi)    
    e corect.. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:44)

    Dnn [utilizator]

    din moment ce tara se conduce din strada e corect ca cine striga mai tare sa primeasca ce vrea..

    au adus papagali in fata camerelor... si gata.. asta e vointa poporului.

    probabil ca protestele ar trebui sa aiba locul lor nu sa schimbe guverne si sa aduca alegeri anticipate.. si voi ziaristii ar trebui sa stiti asta mai bine..
  • +15 (17 voturi)    
    IN LOC DE LA REVEDERE,10% SI VA SPUNEM, ADIO ! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:47)

    Susufler0 [utilizator]

    Sindicalistul Vasile Marica l-a dat de gol pe Dragnea (care ieri declarase ca nu a avut cunostiinta de amendamentul privind majorarea cu 10% a salariilor tuturor bugetarilor), declarand astazi la un post TV ca sindicatele cunosteau intentia Guvernului Ponta de a mari salariile bugetarilor din afara sistemului sanitar si au lucrat coordonat cu Ministrul Rovana Plumb in acest sens. Cu alte cuvinte, Dragnea, ieri si-a batut joc de noi intr-un mod incalificabil. Dar nu e de mirare. De fapt, toate declaratiile pro-reforma, anti-coruptie, anti-baroni, pt cod de conduita etc. facute de Dragnea in ultimul timp, despre care tu, Cristian Pantazi, zici ca i-au pacalit pe multi, nu erau altceva decat un exercitiu pt marea lovitura data astazi.Ce s-a intamplat orele trecute in Parlamentul Romaniei, cand din nou, ca si in 2008 in vremea guvernului Tariceanu, toti parlamentarii au votat cu ochii inchisi mariri de salariu, a fost o uriasa cacialma trasa de PSD viitorului guvern Ciolos, precum si liberalilor. De ce spun cacialma ? Simplu ! Pt ca Ciolos si tehnocratii lui precum si Liberalii care ii sustin sa fie scosi din joc pt alegerile de anul viitor trebuie ca banii pt cei 10% in plus la salariile bugetarilor sa ajunga, sa aiba acoperire doa 3-4 luni maximum, dupa care sa apara dificultatile iar PSD-ul sa inceapa atacul la adresa noilor guvernanti incompetenti, care nu pot sa mentina masura buna si necesara de marire salariala. Eeei, vor spune pesedistii, daca ar fi fost un guvern cu Liviu Voinea al nostru, ce-ar mai fi mers treaba, dar asa !. Daca cei 10% pot fi platiti fara probleme pana la alegerile din nov. 2016, PSD, nu castiga mai nimic pt ca, trecand multe luni de la majorarea salariala, lumea ii va percepe pe guvernanti ca pe cei care dau banii, ceea ce , evident, reduce la 0 impactul manevrei electorale pesediste. Deci este imperios necesar pt a-i distruge pe liberali ca banii sa nu ajunga. Dar cand i-a pasat cu adevarat de oameni PSD-ului ?
  • +9 (9 voturi)    
    CERERE (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:55)

    make [anonim]

    Ce-ar fi daca dreptul la vot s-ar da decat persoanelor "cu carte"? Sa zicem, minim BAC-ul.

    Pai, personal, nu cred ca ar mai fi existat acesta aberatie de Parlament cu aceste aberante initiative.
    • +11 (11 voturi)    
      Cu BAC-ul... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:12)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui make

      ... luat pe bune sau pe șpagă/copiat?
      Am stat de vorbă cu o doctoriță de vârstă medie, cu specializare (nu comentez aici nivelul profesional, poate sunt subiectivă...), care (N.B.) astă-primăvară îl admira, pe bune și fără rezerve, pe Jiji Becali...
    • +1 (3 voturi)    
      va rog, sa nu aberam! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:42)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui make

      "Mimim BAC-ul" ar fi o cerinta SF!

      Daca dreptul la vot s-ar acorda, sa zicem, celor care au minim doua clase primare, pentru pedesere ar fi o catastrofa, ar disparea imediat de pe scena politica.

      Asa ca Parlamentul nu va vota niciodata asa ceva ...
      • 0 (4 voturi)    
        De unde vii, (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:05)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Cristioan

        din Utopia?
        Dacă ai ști câți licențiați votează cu PSD-ul...
        Și dacă ar fi numai bugetari ahtiați după locuri călduțe, cei care aclamă acum 10% (pentru că nu sunt toți așa)...
      • 0 (2 voturi)    
        Habar n-ai (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:57)

        ac [utilizator] i-a raspuns lui Cristioan

        Doctorii (aia batrini cel putin) sint pesedisti, da din aia cu Iliescu. Agronomii si veterinarii cea mai mare parte la fel. Nu mai zic de politistii "sa fie ordine domle" care sint tot cu aripa dura buna parte si acolo. Am si la munca - nu spun unde, da se scrie in C++ - citiva tot cu Iliescu-n cap.
  • -13 (17 voturi)    
    marirea salariilor bugetarilor (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 15:58)

    ecaterina [anonim]

    eram sigura ca asa se va intampla, liberalii vor da in integralitate vina pe PSD, pentru marirea salariilor si acestea nu se vor mai mari. Mai imputiti ca romanii nu cred ca exista alt popor, nu merita nimic. Asa s-a intamplat in 2010, cu basistii care acuzau tot pe PSD, ca nu exista bani, o invocat o criza economica si au scazut salariile oamenilor, impactul a fost scaderea consumului, nu stii cum s-o nimeresti cu oam,enii astia. Dupa mine orice marire de salariu este binevenita, noi suntem membrii UE, doar la scumpiri, dar la salarii nu, nu ne comparam cu salariile din occident, de ce noi nu platitm cotizatie UE.
    • +7 (9 voturi)    
      Pe ce lume traiesti sau ai trait?? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:16)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ecaterina

      Toata lumea stie ca a fost criza si in toata lumea, nu a fost inventata. In ce priveste marirea de salarii, da, orice marire e binevenita dar DOAR DACA E MERITATA SI SUSTENABILA. Ori a mari la modul general, cu un procent fix, nu inseamna nici ca dai numai la cei care merita si nici ca dai la fiecare cat merita. Iar despre sustenabilitate, nu am vazut nici un calcul. Mai mult, mai si vine gorghiu care zice ca ei au votat dar o sa vada dupa daca se poate!!! Nu e asta prostie curata? Asa a facut si tariceanu...
    • 0 (2 voturi)    
      Ati gresit adresa (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:55)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui ecaterina

      Antena3 e pe antena3.ro, nu pe hotnews.ro.
  • +12 (14 voturi)    
    Fals ! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:04)

    Nosferatu [anonim]

    Liberalii nu au votat "pentru" de frica sindicalistilor aflati in balcoane! Chiar nu intelegeti?!? Ciolos nu este agreat de niciun partid parlamentar. Toate declaratiile facute in fata presei sunt doar minciuni ptr populatie. Ar trebui sa uitam declaratiile oricarui politician si sa privim mai bine faptele. Si faptele lor - bani dati consiliilor judetene, mariri de salarii, incercarea lui Gerea cu Electrica, s.a.m.d. - nu sunt decat "ordinul pe unitate" dat de Ponta la plecare : " Parjoliti tara! Nimic sa nu mai ramana noului guvern! "
    Urmariti evolutia liberalilor in Parlament si o sa aveti, mai tarziu , o imagine clara a ceea ce sunt liberalii : politicieni verosi, niste oameni marunti! La fel ca majoritatea parlamentarilor. Ma insel?
    • +1 (1 vot)    
      Corect - e un flit dat lui Johannis (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:59)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Nosferatu

      In Parlament se mai fac si jocuri subtile. Johannis este mult prea comod ca sa negocieze si el cu grupurile parlamentare. Trebuia sa o faca, si chiar sa se milogesca un pic de forma , pentru ca aia de acolo sunt si ei ALESI si tin la chestia asta. Partea subtila a vietii parlamentare scapa intotdeauna mintilor rudimentare din media iar interpretarile lor bolovanoase se transmit mai departe publicului spectator care se uita ca la fotbal: Hai Aia, huo ceilalti ! PS. Alina Gorghiu de ce nu s-o fi declarat bolnava pentru a evita explicatiile enervante ? Observati ca Blaga s-a fofilat ? Politica cere si oarece profesionalism.
  • +8 (10 voturi)    
    Curaj moral! (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:22)

    Dan Nicolae Valeni [anonim]

    Eu cred că domnul Klaus Iohannis are curajul moral să trimită această lege înapoi la Parlament!
    • +3 (5 voturi)    
      ... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:18)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Dan Nicolae Valeni

      Sa speram ca o va trimite. Altfel ne paste falimentul ca dupa guvernarea lui Tariceanu.
  • +9 (11 voturi)    
    Dragi manifestanti-manipulati (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:23)

    Irist [utilizator]

    Dle Pantazi ne manipulati in mod ordinar. PSD este egal PNL, adica aceeasi MIZERIE. N-au votat cot la cot?! Nu l-ati auzit pe senatorul BODE spunand ca viitorul executiv trebuie sa respecte ac. decizie a parlamentului iar daca nu gaseste bani sa-si dea demisia. Ordinul lor este ^Sa parjolim tara! Sa vada si STRADA ca fara NOI nu se poate^.
    • -4 (10 voturi)    
      ... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:25)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui Irist

      Asa mai face el, Pantazi are niste fixatii cu PSD-ul.
  • +2 (6 voturi)    
    De unde stii tu ? (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:23)

    Catalin [anonim]

    Mai Pantazi de unde stii tu ca TOTI cei din piata au fost ne-bugetari ? Poate unora dintre manifestanti le-a crescut salariu , nu li s-a bagat mana in buzunar . Pentru ca eu sunt convins ca au manifestat si bugetari cu studii superioare sau medii . Nu au fost toti angajati la particular . Sau mai rau unii din piata poate nici nu plateau taxe si impozite pentru ca nu lucreaza . Altfel vrem sa avem medici , vrem sa avem profesori , vrem spitale , vrem de toate . Exista o mare categorie de bugetari care nici nu iau spaga pentru ca nu au cum , si au si salarii mici pentru ca nu au functii de conducere . Vad ca multi se iau de doctori , cei de la anaf sau alti functionari . Pe unul nu il vad sa zica de ofiterii de informatii , procurori si judecatori . Pentru ca da SI LOR LE CRESTE SALARIUL . Cam cum e sa-ti creasca salariul cu 10% la 1000 de euro cat are un procuror si cum e sa-ti creasca cu 10% la 1700 cat are rezident sau un profesor debutant . Asa ca o ardeti PROPAGANDISTIC SI DEMAGOGIC , aiura si fara rost .
  • +9 (9 voturi)    
    saptamana trecuta Ponta zicea altceva (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:23)

    Emil [anonim]

    Cam asta scria Ponta in 3 Nov.

    Victor Ponta
    November 3 at 1:36pm ·
    Aud în fiecare zi doar cereri de măriri de salarii, dar nu aud nimic despre o responsabilitate mai mare și mai puțină birocrație.
    Salarii mai mari vor fi doar când va fi mai multă competență și mai multă responsabilitate! E un mesaj cât se poate de clar pentru toată lumea - și pentru cei din Ministerul de Finanțe și pentru autoritățile locale.
    Trebuie combătute lipsa de capacitate instituțională a autorităților locale și birocrația - sunt foarte mulți funcționari care doar plimbă hârtii și când apar necazuri se schimbă conducerea, dar ei rămân tot acolo!
  • +5 (7 voturi)    
    Doua camere (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:29)

    AngryDan [utilizator]

    Pe langa marsavia descrisa mai sus, mai e ceva ce nu inteleg, de ani buni:

    De ce avem nevoie de doua camere? Cum e posibil ca o lege sa fie votata intr-o forma de Senat si in alta de Camera Deputatilor?
    Adica daca este posibil si legal si practic ca deputatii sa decida singuri forma unei legi, independent de cealalta camera, de ce mai sunt necesare ambele?
  • +1 (7 voturi)    
    Un cadou comunist (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:32)

    comentatordiletant [utilizator]

    pentru toți cei care salută inițiativa PSD și larga ei susținere parlamentară - un citat (aproximativ) din scriitorul sovietic Boris Polevoi:
    „Ăștia s-au născut cu căpăstrul pus direct pe creier”
  • +4 (6 voturi)    
    dle Pantazi (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:43)

    gogu'_milogu' [anonim]

    va rog sa faceti o propunere noului prim-ministru si dlui Presedinte: pentru a mai reduce din deficitul produs de actele de populism ale parlamentarilor propun 3 lucruri:
    1 reducerea parlamentului la 300 de oameni
    2. reducerea costurilor cu cei 300 de parlamentari cu 75% (pot sa vina si cu metroul la munca, fiind 300 pot sa stea si in alt sediu decat in casa poporului - propun sediul grivco, etc)
    3. reducerea salariilor cu 50% (nu te duci acolo sa iei salariu ci pentru onoarea de a lucra in folosul poporului tau)
    • +2 (6 voturi)    
      masur (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:13)

      Cel Ce Face [anonim] i-a raspuns lui gogu'_milogu'

      Bravo dl Pantazi!
      ar mai trebui adaugat:

      -Biserica sa nu mai perceapa taxe pentru servicii (furnerare, nunti, botezuri etc.) si preotii sa nu mai fie platiti de stat! Au si asa foarte multe venituri si neomenie!

      -Toate posturile de Primar sa fie onorifice!
      si
      -Toti parlamentarii sa fie fara salariu si indemnizatii!

      Sa vedem daca mai vor sa-si bage nepotismele in functii de stat!
    • +2 (2 voturi)    
      Ultimul punct ... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:54)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui gogu'_milogu'

      Nimeni nu lucreaza pentru onoare. Onoarea e in ce faci bine, nu ca lucrezi pentru popor. In special daca lucrezi pentru unul ca Solomon.
    • +1 (1 vot)    
      gogule (Joi, 12 noiembrie 2015, 0:14)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui gogu'_milogu'

      pai te asteptam in parlament!
  • +4 (6 voturi)    
    centura (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:53)

    fax [anonim]

    vrem centura Bucuresti terminata!
  • -3 (7 voturi)    
    Vreau sa ma angajez la stat (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:55)

    Mihai [anonim]

    Vreau sa ma angajez la stat pe un salariu de 5000 EUR/luna.
    Va rog sa-mi transmiteti o adresa de email unde sa va trimit CV-ul.
    • 0 (2 voturi)    
      Sigur (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:52)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      dacit_tovdragnea@psd.ro. CV in format text, word, port popular, canistra inscriptionata, sarma pirogravata, sau prin viu grai si cintec popular. Se poate si prin dedicatie la taraf tv (mesajul sa inceapa cu "Punet-i mina la pasarica" sau "Decit la pasarica").
  • -2 (2 voturi)    
    are romanul o vorba.. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 16:55)

    akillies [utilizator]

    ..tara arde, babele se piaptana!
  • -4 (4 voturi)    
    Disparitie (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:00)

    Vlad [anonim]

    Sa presupunem ca azi dispare PSD. Ca prin minune, maine va aparea un nou partid, numit, sa zicem, PS. Cine vor fi membrii noului partid? Surprizaaaa.... aceeasi Marie cu alta palarie!!!
  • -4 (6 voturi)    
    salarii (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:07)

    Rasvan Roceanu [anonim]

    Cu tot respectul pentru cei care lucreaza la privat, dar cred ca pe termen mediu si lung, chiar si ei vor avea ENORM de pierdut daca cercetatorii vor continua sa fuga din tara din cauza salariilor mici, daca actorii isi vor abandona meseria din cauza salariior mici, daca muzeele vor ramane fara personal din cauza salariior mici.
    Nu credeti?
    • +2 (2 voturi)    
      Ba da. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:50)

      jj [anonim] i-a raspuns lui Rasvan Roceanu

      Si mai este un aspect: cand sunt taiate salariile bugetarilor, companiile private incearca sa ajusteze si ele in jos salariile platite angajatilor. Nu mai fac majorari de salarii, angajeaza personal nou cu salarii tot mai mici si in general arata la situatia din sectorul bugetar ca sa-si justifice noua politica salariala. Invers, cand salariile bugetarilor cresc, creste si presiunea pe angajatorii privati sa majoreze salariile sau macar sa nu le mai taie.
      Deci da, un angajat in privat care striga contra majorarilor de la bugetari isi taie craca singur.
    • +2 (2 voturi)    
      Argument bun, logica gresita (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:51)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Rasvan Roceanu

      La cercetatori eu le-as da 40% plus. Cu aceeasi conditie ca si la restul: sa aiba rezultate. Nu la toti. Cind singura calitate sa iei bani in plus e cea de bugetar, si nu cea de lucrator cu rezultate, atunci nu.
  • +2 (6 voturi)    
    tactica pamantului ars (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:13)

    dragos234 [utilizator]

    Si a fantanilor otravite. Asa pregateste PSD terenul pt viitorul guvern. Ar trebui judecati pt sabotarea economiei nationale
    Intre un singur parlamentar a votat impotriva acestei mizerii. Unul singur responsabil in mijlocul a cateva sute de ordinari.
  • -6 (6 voturi)    
    las'o ca macane. (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:48)

    Gogu [anonim]

    Draga rest al popolutiei, PSD tocmai v-a facut un cadou de despartire: va mai da niste bani din buzunar.
  • -3 (9 voturi)    
    pantazi (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 17:52)

    octavian [anonim]

    bai, ziaristu lu peste, mai lasa-ne cu propaganda ta ieftina si iresponsabila, e plina tara asta cu intelepti si simandicosi de "dreapta", de sfatosi ce vor binele natiunii si al poporului!
  • +2 (4 voturi)    
    . (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 18:24)

    clara [anonim]

    Cred ca nu exista popor mai incarcat de ura si de frustrari. De unde divizarea asta, bugetari/angajati la privat? Sistemul bugetar ar trebui intr-adevar curatat de toate lichelele si de toti pilosii neismtiti, dar asta nu inseamna ca nu exista foarte multi bugetari care chiar merita mai mult, profesori, medici si asistente, chiar si unii functionari de la ghisee pe care i-am vazut raspunzand amabil si cu zambetul pe buze dupa ce si-au incasat toata ziua injuratori de la cetateni (poate nu sunt majoritari acesti angajati, dar ei exista!).
    Si cand mai aud si neghiobia asta cu "noi va platim pensiile, deci ciocu mic", pai voi stiti cati oameni au muncit cate 40 de ani pt o pensie de 900 de lei? si si-au platit la vremea lor toate darile catre stat, n-au fost membri de partid, au avut meserii onorabile si, repet, au cotizat pentru pensia de mizerie pe care o au acum.
    Ideea e sa se faca curatenie printre lichele, nu sa ii tinem niste oamnei nevinovati la limita subzistentei.
  • +4 (4 voturi)    
    marire profesori (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:15)

    mircea gz [anonim]

    Bieți dascăli, iar au fost fraieriți. Cele 15% de la Ponta devin 10% de la Parlament.
  • 0 (2 voturi)    
    Pa PSD, Pa PNL (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 19:42)

    Octavian Stoica [anonim]

    De PSD stim cu totii ca este un partid profund corupt. Doar din naivitate am putea sa credem ca PSD-ul s-ar putea reforma sau ca ar putea deveni altceva decat ceea ce a fost pana acum. Atunci cand nu exista asteptari, orice masura disperata de a castiga capital politic este aproape fireasca. Incalificabil este ce a facut PNL, a acceptat acest blat, dovedind ca nu sunt prea departe de socialisti, ca impartasesc acelasi sistem. E incredibil peste 300 voturi pentru, 7 abtineri, unul singur contra... Blat PSD - PNL impotriva posibilului viitor guvern si impotriva intregii tari pana la urma. Nici nu stiu de ce mai spunem PSD sau PNL, este clar ca formula corecta o reprezinta USL (in Canada liberalii sunt de stanga (bineinteles ca nu incape comparatie intre liberalii lor si ai nostri), s-or fi gandit si ai nostri sa incline spre stanga). Da, a fost o lovitura data strazii, dar cred ca arata si frica, teama de a-si pierde scaunele confortabile. Iohannis trebuie sa intoarca legea in Parlament. Cand l-a numit pe Ciolos, a trecut doar un examen, vine si al doilea. Oare va demonstra ca este cu strada sau se va dovedi unul de-al lor? Pana la urma cat de inteligent va fi? Spera sa castige credit pe termen scurt promulgand o masura populista, pierzand simpatizantii din strada poate definitiv si castigandu-i posibil pe Antenisti si pe Rtvisti sau se va delimita de ceilalti politicieni si va prelua pozitia de salvator?
  • +1 (1 vot)    
    Constitutia e cheia (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:17)

    Adi [anonim]

    Cred ca primul lucru pe agenda noului Givern este revizuirea Constitutiei, si organizarea referendumului de aprobare. Primele puncte la care ma gandesc:
    - maxim 300 parlamentari
    - limite de deficit bugetar si de datorie publica
    - studii de impact pentru orice modificare cu impact fiscal/bugetar si perioade minime intre aprobarea si intrarea in vigoare a respectivelor modificari.
    - eliminarea oricarei responsabilitati in materii fiscal-bugetare pentru Parlament. De 26 ani vedem atata competenta si responsabilitate si la Parlament si la Ministerul de Finante.... Imbecilii astia ar vota unanim maine ca toti sa devenim miliardari... doar ca am ajunge in aceeasi situatie ca Zimbabwe, sa cumperi o paine cu zeci de miliarde.
    Desigur, alternativa este sa continuam in aceeasi linie. Dar nu cred ca va mai dura mult pana creditorii externi vor impune conditia asta, sau un organism care sa se ocupe de asta (evident, sub controlul lor), pentru ca e normal sa aiba grija de banii lor.
  • -1 (1 vot)    
    Se repeta scenariul (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 20:40)

    Cris [anonim]

    Se repeta scenariul din 200, parca. Atunci s-a votat cresterea salariilor in sanatate. Si cine era la putere??!
    Toate partidele fac la fel atunci cand au ocazia.
  • +1 (1 vot)    
    foarte bine... (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:16)

    vasilica [anonim]

    banii pentru bugetari sa vina din confidcarea averilor furte de cei dovediti de dna !
    iar judecatorii care incearca sa dea arest la domiciliu coruptilor dovesiti ca au furat milioane sa fie partasi cu averile si salariile lro la acest fond pentru amaratii de bugetari!!
  • -1 (1 vot)    
    Manipulare (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:32)

    marius.dani [utilizator]

    Acest articol este o rusine,o manipulare. Printre acei bugetari carora le sunt marite salariile cu imensa suma de 10% sunt si acei pompieri care au intrat in clubul Colectiv sa ii salveze pe acei oamenii,sunt si acei Jandarmi care i-au carat in brate pe acei oamenii arsi,sunt si acei doctori care au muncit sa ii salveze si multi alti.
    Cand salariul presedintelui a fost marit si al altor demnitari cu mult mai mult de 10% (cu 50%) nu ati cerut sa nu promulge legea.

    Sa iti fie rusine pentru acest articol. Te adresezi protestatarilor.....Ai tu acest drept? Toti judecam,dar nu avem acest drept sa judecam.La randul nostru o sa fim judecati. Presa de la noi da numai stirile negative. Nu doar acestea sunt stirii. Avem si.lucruri frumoase. Presa este la fel de corupta ca si clasa politica. Mi-ar fi rusine sa scriu articole in locul vostru in care va dati cu parerea personala. Cine sunteti voi ?Judecati va pe voi mai intai si dupa aceea vedeti daca sunteti demni si corecti .
  • -1 (1 vot)    
    De ce sa creasca taxe (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 22:48)

    ac [utilizator]

    Poate confisca averi cu ministerele Justitiei si cel de Finante.
  • +1 (1 vot)    
    Un articol care dezbina (Miercuri, 11 noiembrie 2015, 23:25)

    vlad [anonim]

    Domnule Pantazi, in general apreciez articolele dvs, dar de data asta n-ati nimerit-o. Si spun asta pentru ca nu ati gandit efectele pe care le-a generat acest articol. V-ati gandit ca cititorii vor critica.... o alta decizie proasta si evident cu iz electoral luata de incompetentii din Parlament, insa principalul efect creat prin acest articol este discordia. Asta ne mai lipsea, o dezbinare intre cei care lucreaza la stat si cei care lucreaza in sectorul privat. Dar ce mai conteza daca aveti rating.....pana la urma asta va doriti. Informarea corecta a cititorilor si estimarea efectelor pe care le genereaza un articol sunt.....mai putin importante.
  • +1 (1 vot)    
    Gura lumii doar pamantul o astupa (Joi, 12 noiembrie 2015, 0:15)

    X Man [anonim]

    Daca nu cresc salariile urlati ca din gura de sarpe, ca nu cresc pt a avea ei de unde sa fure... iar de cresc, e populism. Oricum salariile sunt de mizerie cu toata marirea "extraordinara"! Va e mila acuma ca le pica greu noilor lideri. Cat s-a furat din tara asta nu v-ati alarmat atat si n-a mai picat greu nimanui. Ce va mai place sa rahatiti vorbe toata ziua. Puneti dracului osu la treaba si ajutati voi pe cine cum puteti, fiti voi corecti si actionati cand trebuie sa actionati. Mai lasati palavrele de doi bani ca la vorba nimeni nu va-ntrece. O fi manipulare grosolana si din partea sustinatorilor PSD dar... ce sa vezi de partea astorlalti! Deja mi s-a facut sila! Atoatecunoscatorilor! Asteptati sa vedeti ce fac astia de-i ridicati in slavi fara sa fi facut nimic pana acum si vorbiti dupa! Va dati ca tineti cu strada si cu semenii vostri dar in final reiese ca va dati in cap unul altuia in timp ce suflati cand in fundul unui politician, cand al altuia!
  • +1 (1 vot)    
    zic si io (Joi, 12 noiembrie 2015, 0:50)

    MirceaOrdean1 [anonim]

    Are niște ochi dl autor - vorba lui N, Filimon: fură liniștit cloșca de pe ouă..
  • -1 (1 vot)    
    Corectă informare (Joi, 12 noiembrie 2015, 8:35)

    Florin [anonim]

    Stimate domn, recunosc sunt bugetar !!! Vă amintesc că din anul 2010 în sistemul bugetar nu au fost făcute creşteri salariale în sistemul bugetar nici măcar corelate cu inflaţia, în afara faptului că guv. Ponta a dat înapoi tăierile făcute de guv. Boc. Vă rog ca înainte de a ne arde "pe rug" în piaţa publică să prezentaţi şi această situaţie. Aşa cum sunt datele statistice în sistemul privat, an de an, sau mai făcut majorări salariale, mici dar s-au făcut. Aşadar acest 10% în 5 ani de zile este de fapt, recunoaşteţi, praf în ochi stimabile domn !
    Din respect pentru cititorii site-ului Hotnews vă rog să prezentaţi situaţia salarială a bugetarilor în mod corect.
    De asemenea doresc să sezisez administratorilor site-ului că găsesc că sunteţi lipsit de imparţialitate, aveţi o atitudine jignitoare la adresa angajatilor bugetari, nu vă informaţi suficient şi în aceste condiţii mă întreb dacă locul articolelor dumneavostră este pe acest site !!!!

    Cu respect, Florin
  • +1 (1 vot)    
    saracie saracie si oamenii destepti (Joi, 12 noiembrie 2015, 8:59)

    nicu [anonim]

    povesti, povesti si iar povesti !!! Oare daca taia cu 10% salariile oamenilor era mai bine, de ce nu vedem si partea plina a paharului? Cand guvernul Boc a taiat salariile a fost mai bine, a inchis spitale cand oameni aveau nevoie de ele si chiar in vremurile de criza toti pdl-isti incheiau contracte abuzive avantajoase pt ei era mai bine ! Cand un om primeste in plus la salariu un 30 - 50 lei, e mult
  • +1 (1 vot)    
    Eu sunt deacord cu marirea orga...lui ! (Joi, 12 noiembrie 2015, 10:51)

    George [anonim]

    Daca tot nu se face nimic in tara asta, macar salariile sa se mareasca. O.K. ! D-le Pantazi, vad ca nu mai puteti dormi de begetul Romaniei si sunteti foarte, foarte suparat, "da suparare mare!" ca PSD-ul e un un porc, care tinde catre bou, si trage dupa el si celelalte entitati, zise partide ? Cei care au iesit in piata nu ar trebui sa se bucure ca le-au crescut un pic salariul ? Sau, daca nu beneficiaza unii dintre ei, poate altii din familia lor ? Credeti ca ma intereseaza cine este Solomon ? Ca el, sunt foarte multi, cunoscuti si necunoscuti, si daca are fata de p..c, inseamna ca si alegatorii lui, asemenea, ne sugerezi dumnea-ta ! I-a spune domnule ziarist, cand, dumnea-ta si Tapalaba, pardon Tapalaga, ii ridicati ode "piratului" cu privirea alandala , nu ati sarit in sus cand mi-a taiat 25 % din salariu ? Dumnea-ta stii ce a insemnat pentru familia mea ? Ca nici acum nu mi-am revenit ? Dupa cum vad te-ai rebrenduit, esti alaturi de popor, care popor ? Distragi atentia, asmutesti, cum se spune pe la mine, cand dai cainele pe cineva . Nu sufli un cuvand, despre cele 35 de ONG-uri, unele conduse de Sorin Ionita, Liviu Mihaiu, d-na Pipi-ddi si altii "nevazuti" si "nemaiauziti", care timp de 10 ani au stat pe margine si au facut "joc de glezne", ridicand "ode", fara autor, stii tu cui? Iar daca te-a lasat memoria, iti amintesc eu !? "Piratului" cu privirea alandala. Daca tot suntem la capitolul "dezvaluiri", de ce nu-mi spui cine este d-l Ciolos ? Sau nu este important de stiut, cine si de unde vine Primul -ministru al Romaniei ? Si,Tara mea . Ce il recomanda sa fie prim - ministru, care va avea de administrat, chear si pe o perioada mai scurta, Romania, care este si tara mea, nu numai a celor care au iesit in strada, incalcand reguli prevazute de lege ? Despre care lege ? Legea nr. 60/1991, sau nu se pune, ca "revoltatii" au actionat "in interesul national" si atunci, dale dracului de legi si reguli, astea-s pentru altii ! N-ar fi bine sa-mi spui despre Ciolos?
  • +1 (1 vot)    
    sunt 4 efecte (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:27)

    Almi [utilizator]

    as adauga si faptul ca ii invrajbeste si pe cei care ar putea iesi acum in strada... eu nu sunt bugetara, dar daca as fi, nu stiu daca as iesi sa combat legea care mi-ar mari salariul cu 10%. Ba mai mult, i-as condamna pe cei care ies. E trist ce se intampla...
  • +1 (1 vot)    
    Continuare (Joi, 12 noiembrie 2015, 11:34)

    George [anonim]

    D-le Pantazi ? nu am terminat comentariul pentru ca spatiul a fost cam "stramt". Deci. As dori sa-mi spuneti ce performante profesionale are dl Ciolos, care a prestat mai mult pe "afara", dar si in scurta sa activitate, ca manager la Ministerul Agriculturii. De asemeni, as vrea sa stiu ce s-a intamplat cu planul de dezvoltare a agriculturii initiat de fostul Presedinte al Romaniei, prin anul 2009, unde in comisie era si dl Ciolos. Spun gurile rele. Am inteles asta ca, dl. Ciolos este apreciat la Bruxelles ca un specialist "redutabil" in domeniul agriculturii si atat ? Eu vreau mai multe date "redutabile", ca daca manageria ceva, mai mult prin Romania, nu mai era nevoie sa intreb, ca era "bastinas" de-al meu. Cum comentati afirmatiile "gurilor rele" precum ca, dl. Ciolos ar fi nepotul d-lui general Virgil Ardeleanu, zis si "vulpea" si ginerele unui inalt functionar dintr-un serviciu secret francez ? Asta ca sa-mi fac si eu o parere, pro sau contra, ca cetatean al Tarii mele. Intreb, pentru ca este curios ca strada a mutit la anuntul de prim- ministru si sa nu-mi spunet ca e tehnocrat 100 la 100, si doleantle revoltatilor au fost satisfacute . Mi s-a parut ca "invizibilii" care au aratat in noiembrie 2014 cat de "doritoare" era diaspora sa voteze, cu cele mai puternice imagini din Franta, s-au mutat in piata, manipuland pe revoltati. Sa stiti, ca nu sunt securist, nu sunt membru niciunui partid, sunt un pensionar din Romania, Tara mea ! Nu ma astept sa apara acest comentariu si nici raspuns.
  • +2 (2 voturi)    
    ? (Joi, 12 noiembrie 2015, 13:55)

    elector [anonim]

    nimeni nu a cerut salarii la protestele din piata !
    parlamentarii chiar cred ca electorii sunt o turma de fraieri !
  • -1 (1 vot)    
    Nu e singurul cadou (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:05)

    qqq [anonim]

    Ce ziceti de Legea nr. 271 din 2015?
  • +1 (1 vot)    
    divide et impera...1 (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:30)

    Petru Mirel Grajdeanu [anonim]

    Eu zic ca se incearca o noua scindare a societatii.
    "Divide et impera"...
    Se urmareste o manipulare…
    Eu sunt bugetar... Si am multi prieteni printre bugetari...
    Oameni inteligenti, educati, onesti si bine intentionati…

    Mai inainte se protesta pentru imbunatairea sistemului medical...Pentru salarii mai bune ale medicilor... Care pleaca pe capete in Vest... Acum doar cateva luni plangeam cu lacrimi de crocodil agonia sistemului medical romanesc... Acum, cand bugetarii ne stau in coasta, am uitat asta…
    Am inteles ca medicii au facut tot ce le statea in putinta pentru victimele de la Colectiv... Cat le-a ingaduit dotarea spitalelor...
    Majoriatate lor au salarii de batjocura... dar asta n-a contat…

    Eu am fost internat de doua ori anul asta... Si de fiecare data am fost tratat omeneste... Cum ar fi daca pesonalul medical( bugetar) m-ar fi tratat in conformitate cu salariile lor?

    Cum ar fi daca noi, cei din Filarmonici, care avem prestatii comparabile cu cele ale orchestrelor din Vestul Europei, dar salariile de patru-cinci ori mai mici, am renunta la pasiunea si profesionalismul nostru si am canta in functie de salarii?

    In pofida a ceea ce se spune, exista in sectorul bugetar oameni care muncesc cu pasiune si profesionalism...
    Nu sefii aia cu salarii de sute de milioane, ci oameni obisnuiti, cu salarii modeste…
    Si acestia stiu cum sunt platiti IT-stii din sectorul privat, de exemplu.
    Dar nici unul nu protesteaza si nu i se pare nedrept acest lucru. Chiar daca unii poate muncesc mai mult si mai greu.
    Si acum, cand traiul nostru se poate usor imbunatati, apar imediat proteste…
    Dar ganditi-va ca SUNT BANI!!!
    In pofida minciunilor cu banii putini de la buget...
    Productivitatea din Romania, asa anemica cum e, tot ajunge pentru mult mai mult decat atat... A fost de ajuns pentru plata de 1 miliard de euro pe 55 km de autostrada care nu au fost facuti nici pana acum, pentru tot felul de cheltuieli exorbitante ale demnitarilor,
  • +1 (1 vot)    
    divide et impera...2 (Joi, 12 noiembrie 2015, 18:32)

    Petru Mirel Grajdeanu [anonim]

    a celor alesi asa ne faca NOUA traiul mai bun, nu numai lor…
    Deci bani sunt, numai ca cei din fruntea tarii ii impart dupa cum cred ei de cuviinta.

    Se spune de reduceri de pesonal...
    Sunt cateva milioane de bugetari... majoritatea sunt profesori si medici. Pai nu avem destui medici si profesori in tara... Ii facem si pe astia mai putini? Mai desfiintam spitale?
    Dam pe urma vina pe biserici?
    Tragedia este ca aceste idei sunt vehiculate de oameni cu IQ mare... La ce sa ne asteptam atunci de la cei care isi taraie neuronii prin organism?

    V-ati gandit vreodata ca poate PSD-ul s-a gandit ca e cazul sa fure mai putin, de exemoplu, in loc de 80% sa fure doar 70 % si sa dea acei bani MERITAT oamenilor?
    Si nu s-a gandit din motive umanitare. Nu. Pur si simplu isi face jocurile…

    Cei care ma cunosc, stiu ca nu am fost niciodata PSD-ist. Si multi prieteni bugetari, destupati la minte, sunt la fel. Putini dintre bugetari au votat PSD pana acum...
    Dar nu stim ce va fi de acum incolo...
    Majoritatea celor care protesteaza acum sunt din acest sector, al celor care primesc salarii bune. Multi din ei se uita de sus la bugetari... Din pacate nu ne cunosc cu adevarat... sau, sa fim mai clari" Satulul nu crede flamandului"...
    Ganditi-va ca pozitia voastra de acum afecteaza multi oameni cinstiti si bine intentionati... Oameni care sunt alaturi de voi, in demersul de a avea un trai mai bun, mai onest si mai armonios…
    Si ca, privita prin prisma celor de mai sus( SUNT BANI) arata EXTREM DE EGOIST.
  • +1 (1 vot)    
    solidaritate (Joi, 12 noiembrie 2015, 21:50)

    adrian c [anonim]

    Am citit comentariile de mai sus si traiesc o mare dezamagire. Nu mai vorbim de oameni corupti , hoti, criminali etc. nu, vorbim de BUGETARI . Toate nenorocirile in tara asta le fac bugetarii, ei reprezinta tot ce este mai rau si ar trebuii exterminati arsi pe rug . Va propun dupa ce ii terminati sa continuati cu pensionarii ca oricum nu produc nimic doar consuma si tot asa sa raminem noi astia superiorii arienii care lucram la privat Concepte precum solidaritate sociala, stat social, unitate in diversitate, etc. nu se pot regasii in capitalismul asta salbatic de cumetrie. Atita ura fata de concetatenii tai numai ca lucreaza la stat tine de patologic.
    O tara moderna europeana trebuie sa asigure tuturor cetatenilor ei un nivel de trai decent .
    Legat de subiect retineti urmatorul aspect: Banii bagati in salarii sau dati la firme private prin reduceri de taxe nu mai ajung sa fie furati de politic. .
  • 0 (0 voturi)    
    E oare corect! (Sâmbătă, 14 noiembrie 2015, 20:00)

    catalin [anonim]

    Mama ce postac propagandist mai esti, doar PSD e corupt zici? Doar Dragnea? Toti sunt o apa si un pamant, iar tu esti in tagma lor.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version