Buzaianu, Udrea si reteaua Monaco. Cine sunt toti oamenii astia?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 21 octombrie 2015, 12:37 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Noul mare dosar al Elenei Udrea, in care este acuzata de procurori ca ar fi intervenit pentru omul de afaceri Nicolae Bogdan Buzaianu, cel mai destept baiat din Energie, reprezinta inca o piesa din marele puzzle. Oamenii din presa implicati in acest dosar - Dan Andronic (EVZ) si Radu Budeanu (Can Can) - sunt si ele doar o mica parte dintr-un grup de interese ceva mai mare. Buzaianu, de pilda, e atat de mare incat detine o bucata dintr-un castel in Elvetia pe care tocmai se chinuie sa-l vanda cu 7,4 milioane de euro (vezi pe larg dezvaluirile Sorinei Matei). Iar Buzaianu n-ar fi ajuns chiar atat de mare fara Dan Ioan Popescu, fost ministru al industriilor pe vremea lui Adrian Nastase si multi altii. Cine sunt insa acestia?

Dovada ca destinele celor doi sunt legate unul de altul este un mic amanunt dezvaluit recent de HotNews.ro: Numele lui DIP si Bogdan Buzaianu sunt gravate pe vitrina celui mai scump magazin din lume, aflat in Beverly Hills.

Ca detaliu relevant dezvaluit presa de can-can, Dan Andronic este, din 2008, finul lui Dan Ioan Popescu. Andronic si-a facut nunta la Monte Carlo, unde a avut doua perechi de nasi: pe DIP si pe Nicolae Dumitru, zis Niro (anchetat si el in dosarul Microsoft, prieten cu Elena Udrea si Dorin Cocos).

Ca din intamplare, in urma cativa ani, Bogdan Buzaianu crediteaza, potrivit procurorilor, EVZ cu 900.000 de euro iar Andronic garanteaza imprumutul cu actiunile sale. Elena Udrea ar fi intervenit pentru ca firmele lui Buzaianu sa ramana mufate la afacerile cu energie. Drept rasplata, ar fi primit o spaga de cateva milioane de euro dar si creanta de la EVZ. Astfel, devine proprietarul din umbra al ziarului.

Bogdan Buzaianu avea si niste probleme de rezolvat pe la DIICOT, pe vremea cand era condus de Alina Bica. Potrivit unor surse, ar fi incercat de mai multe ori sa negocieze. A jucat Elena Udrea vreun rol si in acest caz? Inca nu stim.

Cert este ca mai multe surse il indica pe Bogdan Buzaianu drept cel mai probabil autor al filajului de la Paris, prin intermediul unor firme specializate. A incercat sa foloseasca pozele pentru a forta putin negocierile? Nu stim, dar e posibil. Aceasta nu este o lume a sfintilor, ci una in care supravietuiesc doar cei mai puternici.

In acest dosar apare si numele lui Radu Budeanu (fostul patron de la CanCan), bun amic cu Buzaianu. Acesta face legatura cu alte lumi interesante, de care Buzaianu nu este deloc strain. Aceasta lume obscura se numeste grupul de la Monaco, bine bransat pana mai ieri la afaceri grele cu primaria lui Chiliman de la sectorul 1 al Capitalei. Oamenii cheie din acest grup sunt Dragos Dobrescu, Florian Walter Bucsa (Romprest) si Vlad Moisescu. De notat ca Radu Budeanu si Dragos Dobrescu au intrat anul trecut, in actionariatul Romprest, cumparand 43% din actiuni.  

Ar mai fi si altii in grup, ca Elan Schwartzenberg (ex RealitateaTV), dar deocamdata ramanem la numele relevante.

Din baietii cheie pomeniti la inceputul articolului, adica DIP si Buzaianu, se trage si noua generatie de baieti destepti din energie care s-a conectat la guvernul Ponta. Noii baieti destepti sunt grupati in firmele Romelectro si ISPE, care castiga pe banda rulanta contracte de retehnologizare.

Potrivit datelor de la Registrul Comertului, Institutul de Studii si Proiectari Energetice SA (ISPE) are ca administratori pe Dan Ioan Gheorghiu, Virgiliu Radulescu si Viorel Gafita.

Unul din oamenii cheie din aceste firme este Dan Ioan Gheorghiu, numit in 2012 consilier onorific al premierului Ponta pe domeniul energiei. Intamplator sau nu, Gheorghiu a devenit si mai apropiat de premierul Victor Ponta: vecin de apartament.

Jurnalista de investigatie Emilia Sercan scria in 2007 despre Romelectro ca este o compania aflata in „cercul de relatii DIP”, potrivit unei note SRI, a fost alimentata cu contracte in valoare de 370 de milioane de euro de la stat, in perioada mandatului sau.

Jurnalista Emilia Sercan scria intr-o ancheta publicata in 2007 , intitulata Dan Ioan Popescu a coordonat firme-paravan ale Securitatii:  <<Primele indicii despre trecutul de dinainte de ‘89 al fostului ministru al economiei, tinut la secret de acesta, ne-au fost oferite de Viorel Gafita, presedintele Romelectro. Inginer chimist la baza, DIP nu avea o slujba oarecare: era coordonatorul companiilor de comert exterior, firmele-paravan ale Securitatii.

De notat ca Dan Ioan Popescu a continuat sa-l consilieze o vreme la partid pe Victor Ponta in probleme de energie pe cand acesta era presedintele PSD.

Intre Udrea si Ponta exista o mica legatura: a fost avocatul lui Dorin Cocos, locuieste intr-un complex de locuinte construit de Niro, prietenul Elenei Udrea. Intr-un interviu pentru HotNews.ro, Udrea a explicat cum ar fi "intervenit" la Victor Ponta pentru ca premierul sa accepte numirea Laurei Codruta Kovesi in functia de sef al DNA in 2013 avand in vedere ca "putea sa discute cu el".

Buzaianu mai are un nas in politica romaneasca in afara de DIP. Marile sale afaceri in domeniul Energiei au inceput pe vremea cand Calin Popescu Tariceanu era la ministru la industrii.

Buzaianu s-a remarcat in urma cu vreo zece ani ca strateg de campanie pe la PNL, Andronic l-a consiliat si pe Tariceanu cand ocupa functia de premier. Tariceanu apare, evident,  la nunta de la Monte Carlo, alaturi de Adrian Nastase, DIP, Miron Mitrea, Catalin Harnagea (fost sef SIE), Remus Truica, Mikey Spaga si altii.

Nevasta unui anume Cornel Visoianu era secretara  lui Tariceanu pe cand era la industrii. Pe Visoianu il gasim ulterior asociat in diferite firme cu Buzaianu. Ulterior, Visoianu a trecut de la PNL la PSD si a devenit consilierul lui Ponta, de unde pleaca anul acesta prin iunie.

In fine, o lume mica dar extrem de influenta, cu legaturi in fosta securitate, in special DIE/SIE. Constatam asta mai ales din conexiunile externe ale retelei. Aceasta lume s-a tot mutat dupa putere, bani si contracte. A trecut de la Adrian Nastase, la Calin Popescu Tariceanu, s-a lipit de Crin Antonescu, de Andrei Chiliman, de Traian Basescu sau de Victor Ponta, gasind diferite portite, proxy, avatari, interpusi sau oameni de incredere. Inca nu e clar, de pilda, care a fost cu adevarat rolul lui Traian Basescu in relatia cu baietii destept. S-a luptat pe bune cu ei? Au format in timp o retea influenta, poate cea mai puternica si lacoma din Romania.

Destructurarea ei nu se anunta deloc usoara si depaseste, prin anvergura si impact, cazurile unor Nastase, Vantu sau Voiculescu. Nu intamplator reteaua s-a format in zona Energiei, unde se invart miliarde de euro care asigura nu doar fonduri, ci si acces la decizia politica si strategica de cel mai inalt nivel. Or, Energia este unul dintre sectoarele esentiale pentru partenerii americani, fapt subliniat si la ultima intalnire dintre presedintele Iohannis si vicepresedintele Joe Biden.



Bogdan Buzaianu, Elena Udrea, Ioan Dan Gheorghiu, Alina Bica si Dan Ioan Popescu (DIP) /
Colaj foto: Agerpres, Captura Youtube si Federatia de Judo


Citeste mai multe despre   









47705 vizualizari
  • +34 (44 voturi)    
    POLITICIENII DE 25 ANI (Miercuri, 21 octombrie 2015, 12:46)

    un domn [utilizator]

    au capusat Romania...intrebarea este...cat din datoria Externa a furat P$D, cat pedele, cat penele ?...33.33 % fiecare ?
    • +19 (33 voturi)    
      E simplu (Miercuri, 21 octombrie 2015, 13:50)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Capusarea e transpartinica, draga domnule. Impartirea in PSD/PDL/PNL e doar de ochii lumii, afacerile reale sint cele ale securitatii.

      Caderea ceausestilor le-a dat tara pe mina; am inlocuit un cuplu pe care il puteam uri cu alte lepre, care insa nu sint atit de vizibile. Nastase, Ponta, Udrea, Basescu, etc sint numai niste papusele proaste, virfurile vizibile ale iceberg-ului.
      • +17 (19 voturi)    
        ... (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:14)

        dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        daca s-ar confisca toate aceste averi obtinute ilegal de politicienii din ultimii 25 de ani si toti afaceristii cu statul cate miliarde de euro s-ar strange?
        • +11 (13 voturi)    
          asa "din avion" cred 30 miliarde (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:21)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui dragonfly

          EUR fara sa stim cat a strans El Insusi, si cat valoreaza ouale lui !
          • +5 (43 voturi)    
            Ca sa terminam cu prostiile! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 16:17)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Traian Basescu este singurul care a vorbit despre baietii destepti din energie. Nu Adrian Nastase, nici Tariceanu, cu atat mai putin Ponta. El a infiintat DNA si a permis SRI sa aiba atata putere incat sa conduca o tara intreaga. Fara Traian Basescu, azi eram usl.ro nu eram in UE si nu erau americanii la Deveselul ca sa ne apere. Si nici domnul Tapalaga nu avea slujba...:)
            • -3 (39 voturi)    
              Simpatica fiinta (Miercuri, 21 octombrie 2015, 18:23)

              Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Cele mai simpatice creaturi sunt basistii. Incheie A. Nastase toate capitolele de negociere cu UE, ei zic ca ne-a bagat Basescu in UE. Baga guvernul Ponta Hidroelectrica in insolventa ca sa scape de baietii destepti ei zic ca e meritul lui Basescu. :). Ca securistii sunt la putere, da, e "meritul" lui Basescu.
              • +8 (14 voturi)    
                Domnul vanzator de tigari! (Joi, 22 octombrie 2015, 0:03)

                Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                Adrian Nastase avea pe capitolul Justie doar stegulete rosii. Cu el presedinte, Romania nu intra in UE. Poate in CSI! Iar Hidroelectrica a intrat in insolventa pentru ca a jupuit-o Ponta si Borza de tot! Ne crezi pe toti electoratul imbecilizat al PSD si USL??? Iti dau doi lei pe ce vinzi, plus tot dispretul meu, poti sa fii obiectiv??? :))))
                • -2 (8 voturi)    
                  obiectiv (Joi, 22 octombrie 2015, 2:47)

                  invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

                  Negocierile pentru aderarea la UE au inceput oficial prin februarie 2000 (dar bineinteles ca au existat multe discutii si inainte) si s-au terminat in 17 decembrie 2004. Data pentru aderarea la UE (1 ianuarie 2007) a fost stabilita la Bruxelles in iunie 2004 (de fapt a fost stabilita mai devreme, dar atunci a fost confirmata).

                  Prin urmare nu conteaza cine urma sa fie presedinte incepand cu 20 decembrie 2004 (Nastase sau Basescu) pentru ca negocierile erau deja incheiate, data aderarii era deja stabilita si Romania indeplinea deja toate conditiile (cel putin pe hartie).

                  Daca vrei sa gasesti "vinovati" uita-te la Constantinescu si Iliescu, ca in mandatele lor s-a intamplat tot.

                  Asa ca da, eu cred ca faci parte din categoria mentionata de tine.
                  • -1 (7 voturi)    
                    ... (Joi, 22 octombrie 2015, 7:36)

                    vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

                    Asa este, dar vezi ca basistii nu pot accepta nici macar evidenta cea mai clara. Intr-adevar de furat au furat toti. Ce am mai putea face? Poate o dictatura (pe bune), a cui?! Ce a mai ramas neinfectat cu virusul furtisagului? Nimic, cred ca nu mai avem nici o sansa.
              • 0 (8 voturi)    
                ai dreptate (Joi, 22 octombrie 2015, 2:47)

                robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

                ei recunosc ca suntem condusi de binom dar li se pare normal :))
                cica nastase a furat miliarde dar justita lui basescu i-a gasit vreo 2 termopane :))
                apropo 4 miliarde de euro la anrp tot nastase le-a furat? :))
                baietii destepti ai lui nastase au facut afaceri din 2004 pana in 2014, adica tot mandatul lui basescu, dar e vina lui nastase :))
                p.s. basistii recunosc ca suntem condusi de oamenii lui basescu dar cica sunt independeti oamenii lui basescu :))
            • +4 (6 voturi)    
              dna (Joi, 22 octombrie 2015, 2:59)

              invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Vezi ca DNA-ul a aparut in 2002. Mai exact orrdonanta de urgenta nr. 43 din 2002. Initial se numea PNA, dar Tariceanu i-a schimbat numele in DNA. Afirmatia cum ca Basescu a infiintat DNA cam e o minciuna grosolana.
          • +5 (7 voturi)    
            Gresit! (Joi, 22 octombrie 2015, 2:51)

            ionisus [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Recent, surse autorizate au afirmat ca, de la marele deranj din '89 si pana acum, s-ar fi furat 400 miliarde de euro, din pusculita romanilor!
            Dar eu sunt convins ca hotia e mult mai mare
    • +11 (13 voturi)    
      cit au furat ?? (Miercuri, 21 octombrie 2015, 19:11)

      ionelcoroiu [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Au furat atit de mult incit 85 % din populatia Romaniei este saraca ! Asa ne trebuie daca asa am votat si asa am ales ! Succes pentru viitorul luminos !
    • +7 (11 voturi)    
      Nu va mai stresati cu intrebarile! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 20:10)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      "Dan Ioan Popescu a coordonat firme-paravan ale Securitatii"

      Treaba e simpla, Iliescu la dat jos pe Ceausescu si linia 1 in securitate. Securitatea a ramas doar ca e condusa de linia a 2 a.

      Toate marile sheme de capusare a sectoarelor Romaniei sunt conduse de oameni care au "coordonat firme-paravan ale Securitatii" pentru ca dupa 1989 au avut access total la conturile Romaniei din exterior.

      Iliescu a tinut Romania cat mai in urma posibil astfel incat sa fie mai usor de lucrat.

      Iliescu, Constantinescu, Basescu toti au avut cunostinte despre cum aratau subteranele economiei romanesti.

      Singura modalitate de a scapa de sub aripa mafiei e infiintarea de partide noi, cu oameni tineri care sa dea jos perdeaua securista care acopera Romania de atatea zeci de ani!
    • 0 (0 voturi)    
      Portile de Fier (Joi, 22 octombrie 2015, 14:04)

      Calin [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Presedintele (sau premierul) Serbiei a fost intrebat de un ziarist Roman, de ce partea sarbeasca a Centralei de la Portile de Fier nu a fost retehnologizata de aceeasi firma.
      Raspunsul presedintelui (sau premierului) a fost ca in Serbia nu a fost abolita pedeapsa capitala !!!
  • +5 (53 voturi)    
    Si dl Basescu? (Miercuri, 21 octombrie 2015, 12:51)

    midumi [utilizator]

    ... care stia tot ce misca in tara aceasta?

    Avea serviciile la dispozitie? Stia de toate contactele PSD-ului dar... culmea... de niciunul de la PDL?

    Mai... ce intamplare ...

    Astept urmatoarea lectie de morala marca dlui ex-presedinte Traian Basescu cu foarte mare interes :)

    O zi buna tuturor
    • -2 (36 voturi)    
      Iti dau dreptate (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:24)

      petrol_head [utilizator] i-a raspuns lui midumi

      Am fost un sustinator al lui Base, nu neg lucru asta. Motivul principal pentru sustinerea lui a fost faptul ca in mandatele sale Justitia, in special DNA s-au maturizat si au devenit cu adevarat niste piloni in aceasta tara.
      Insa cu toate lucrurile care de vreo doi ani incoace ies la iveala, imi pare foarte rau pt el. Nu se poate ca sa nu fi stiut macar in parte de bubele fratelui sau, de bubele din PDL, sa nu fi stiut de toate increngaturile dintre clanurile PSD, PDL si PNL.
      Cred ca in curand il vom vedea si pe Basescu pe la audieri. Pacat, mare pacat, ar fi putut ramane in istorie ca un presedinte care chiar a luptat impotriva coruptiei, nu ca unul care a aparat-o. Istoria se scrie acum.
      • +12 (42 voturi)    
        Mai flacai de la USL, ne credeti fraieri? (Miercuri, 21 octombrie 2015, 16:11)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui petrol_head

        Domnul Tapalaga spune: "Inca nu e clar, de pilda, care a fost cu adevarat rolul lui Traian Basescu in relatia cu baietii destept. S-a luptat pe bune cu ei?"
        Eu tin minte ca Traian Basescu a fost singurul care a vorbit despre "baietii destepti" din energie, nu Adrian Nastase, nici Tariceanu, cu atat mai putin Ponta. Iar Traian Basescu a fost cel mai haituit si injurat politician din istoria Romaniei. S-au infiintat posturi de televiziune pentru a-l denigra. S-au platit jurnalisti, echipe de postaci ca voi doi de exemplu, care toaca la el de dimineata pana seara, mai petrol si it's not news!
        Daca era mana in mana cu ei, il trageau dupa el acum, erau fapte si probe indubitabile ca sa o faca. Nefacand negocieri cu ei, au platit in schimb oameni de doi bani ca voi ca sa-l denigrati. Ati inteles??? :)))
        • +3 (29 voturi)    
          Nu mai, n-am inteles, fiindca (Miercuri, 21 octombrie 2015, 16:44)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          ... o alta ipoteza prinde substanta: Base le-a aratat batul ca sa aiba Udrea de unde suge (banii, fireste).

          Nu cred ca poti banui cinismul clasei politice de la noi. Vad insa ca te simti destept si stii sa faci acuze.

          Da, TB trebuie sa lamureasca multe lucruri, inclusiv sustinerea lui neconditionata pentru Elena. Din pacate, in lipsa unor explicatii coerente sint lasat sa banui cele de mai sus.

          Iti reamintesc, de asemenea, ca sistemul de spagi din primaria capitalei nu este o inventie recenta. Este un sistem rafinat in timp, sistem folosit si de idolul tau TB, intr-o forma mai bruta.

          Vezi, tu esti impotriva prostiei din tara. Eu sint asa, mai universalist, si sint impotriva prostiei in general.
          • -3 (7 voturi)    
            aplicare universalitate (Miercuri, 21 octombrie 2015, 19:30)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

            Poate este plecat din tara, deci este aplicabila
          • -3 (17 voturi)    
            Nene antenistule! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 20:42)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

            Ai vreo dovada cand faci aceste declaratii despre Traian Basescu? Daca nu ai si doar banui, inseamna ca si eu te pot banui de prostie universala. ;) N-ai inteles ca fara argumente si dovezi validate de un judecator nu putem vorbi de vinovatii??? Daca nu intelegi, iti desenez. Asa fac eu la retarzi...::)
        • 0 (32 voturi)    
          Mai, postacule! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 17:49)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Mai lasa-ne tataie cu Base, ca ne-ai innebunit de cap cu "unicul, irepetabilul". Sub mandatul lui Nastase nu s-au invartit atatea zeci de miliarde cate au invartit astia in mandatele lui Base. A patronat o coruptie de proportii colosale. In cel mai bun caz a facut si el exact ce a facut Iliescu: a inchis ochii. Asta in cazul in care n-a participat alaturi de Udrea. Deci ciocu' mai mic, ca pana una alta cea pentru care a garantat el se dovedeste cel mai corupt cetatean al Romaniei din ultimii 25 de ani.
          • -1 (13 voturi)    
            ..... (Miercuri, 21 octombrie 2015, 19:46)

            loverel [anonim] i-a raspuns lui Lovercraft

            tataie, mai exact cate miliarde s-au invartit in mandatul lui base? si de cand presedintele invarte banii? cati din anii lui de mandat a avut guvernul lui? stiu, in capul tau imbalsamat base e de vina pentru tot, e pe mana cu nastase, cu ponta, nu a existat de fapt nicio suspendare, a fost totul un spectacol si americanii s-au fraierit si au crezut ca totul e pe bune ...

            Ai grija ca vine o iarna grea ... cica tot mana lui base .....
        • 0 (0 voturi)    
          TB doar.. (Joi, 22 octombrie 2015, 13:08)

          MyGame1 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Așa este, TB a vorbit. Atât! Trebuia sa si facă!
  • +27 (31 voturi)    
    Dar cariera lui Buzaianu nu incepe in Elvetia? (Miercuri, 21 octombrie 2015, 12:52)

    Maniu [utilizator]

    prin 1996-1997? prin contactele stabilite acolo prin cercul lui Tariceanu? As mai adauga: nu "supravietuiesc" cei mai puternici, ci se imbogatesc prin jaf cei mai bestiali si mai ticalositi. Sa vedem cat o sa le mai tina schema. Ar trebui luate pas cu pas "carierele" lui D.I. Popescu, Buzaianu etc. sa vedem cum s-au "imbogatit" de la primul mar...Si as mai pune o intrebare: statul roman, daca ar fi un stat sanatos, cu un popor sanatos care sa voteze nu lacomie, prostie si aroganta (vezi Oprescu), ar avea vreo actiune fata de aceste averi colosale obtinute prin frauda?
    • +9 (25 voturi)    
      bebe ionescu (Miercuri, 21 octombrie 2015, 13:03)

      gina [anonim] i-a raspuns lui Maniu

      domnu' ziarist uita intentionat un alt nume mare asociat si prieten cu penalii astia si bagat pina in git in vinzarea pe nimic a sidex: BEBE. BEBE IONESCU, CUSCRUL...Socrul analfabetei nationale aka eba!
    • +17 (21 voturi)    
      va tech ? tariceanu ?...hmmm (Miercuri, 21 octombrie 2015, 13:06)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Andritz şi-a făcut apariţia în România in perioada 1996-2000, anii Convenţiei Democratice din România (CDR), când ministru al Industriilor era Călin Popescu Tăriceanu. El a a acordat retehnologizarea Porţilor de Fier I, în 1997, unui consorţiu format din firma elveţiană Sulzer Hydro şi ABB, fără licitaţie şi la un preţ aproape dublu faţă de evaluarea iniţială.......este un fragment din textul inserat in link ul de mai jos..Academia Catavencu in acea perioada a ..scris "fluviu" pe acest subiect
      http://www.investigatiimedia.ro/faimoasa-va-tech-una-dintre-firmele-care-au-inventat-bacteria-ce-a-topit-400-de-milioane-de-euro-din-conturile-hidroelectrica-a-pierdut-ocazia-unei-noi-retehnologizari-contractul-incheiat-intre-hid/
    • +9 (11 voturi)    
      ce e val.. (Miercuri, 21 octombrie 2015, 13:10)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Ca valul piere...

      Bine ar fi sa fie preluat surplusul de la jefuitorii astia...
      Mar cu mar se face livada mare!
      (are vers si revers zicerea de mai sus precum banul)
      • +2 (4 voturi)    
        Dom'ne plus de la mine, dar treaba cu marul (Miercuri, 21 octombrie 2015, 13:53)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        e dintr-un banc celebru prin SUA, cu ani si ani in urma...
    • +6 (10 voturi)    
      Draga (Miercuri, 21 octombrie 2015, 17:21)

      ionisus [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      d-le Maniu, ma vad obligat sa intervin, doar pentru a va atrage atentia ca, ''statul roman'', in aceste vremuri,e o mare, mare utopie! Care stat roman? Cel dorit de mafia asa-zis politica, adica statul-minimal de care vorbeste foarte convins, tariceanu si nu numai? Adica statul-politist, care are rolul de a proteja mafia politica de cei pe care-i jefuiesc cu nerusinare?
      Pentru cei care inca nu au aflat, STSTUL ROMAN, in sensul cunoscut si dorit de noi, a fost asasinat in Decembrie '89, odata cu Ceausescu!
      Nu sunt un nostalgic al vremurilor trecute, dar constat ca statul totalitar, care nu era chiar asa totalitar, a fost anihilat si inlocuit cu o camarila de stat, care are ca singur scop al existentei sale parvenirea prin orice mijloace a celor care conduc, ''masinaria'', ca nu pot sa-i spun stat.
      E usor de inteles aceasta privind cu atentie la institutiile-surogat, care injgheaba un stat-surogat, ce se sufoca sub propria neputinta si coruptie.
      Cat despre vot, de 25 de ani ni se vorbeste despre alternativa la guvernare, care, de fapt, e doar alternativa la coruptie!
      Prin urmare, singura solutie, inca o........., stiti dumneavoastra!
      • +6 (12 voturi)    
        D-ta ai trait in Romania? Nu era "chiar asa" (Miercuri, 21 octombrie 2015, 18:49)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ionisus

        totalitar? Intreaba-l pe Inginerul Ursu, pe cei care-au murit la Sighet si Ramnic, intreaba-i pe cei care-au murit incercand sa treaca la sarbi. Intreaba-le pe zecile de mii de tinere omorate de politica de nasteri fortate, oribila inventie desprinsa din Orwell. Intreaba-i citind documente despre securitatea criminala care a sustinut statul "nu chiar asa de totalitar" doar "putin criminal". Si daca tot crezi ca n-a fost "chiar asa" inseamna ca ai interesul sa negi.
    • +2 (6 voturi)    
      Nu inteleg (Miercuri, 21 octombrie 2015, 20:04)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Doar inceputul poate fi culpabilizat?
      Nu conteaza ce s-a intamplat in anii recenti, iar complicii actuali trebuie iertati?

      Nu cred!

      Cat despre poporul 'nesanatos'... ce variante a avut de vot?

      Total de acord cu ce zice ionisus, si in nici un caz nu uit de inginerul Ursu sau abuzurile de atunci.
      mai mult, e clar ca aceste superbe 'valori' care fac 'lacustele' sa prospere s-au nascut in abuzul timpurilor de atunci.
      Nu inseamna ca voi recunoste vreodata ca s-a schimbat ceva. S-a pornit marele jaf si s-a imbunatatit masina de propaganda, asta s-a intamplat.

      Ca pot acum sa injur pe (aproape) oricine si sa ma uit ca tampul la tembelizor nonstop nu ma face mai fericit sau mai liber.
  • +7 (37 voturi)    
    Credibilitate (Miercuri, 21 octombrie 2015, 13:00)

    Mio [anonim]

    Acum am citit si eu ce scria Sorina Matei despre castelul lui Buzaianu si, stiind ca doamna e din clasa de "vedete" Certzulescu si Oana Stanciu, am vizitat de curiozitate site-ul firmei de imobiliare din Elevetia.
    Acel castel este de fapt un condominium, iar din el se vand doua apartamente unul de vreo 130 mp si altu de vreo 200 de mp. Evident sunt apartamente scumpe si un om normal nu si le-ar putea permite.
    Dar de aici la faptul ca individul detine un castel intreg e cale lunga.
    Si atunci ma intreb, ce credibilitate au stirile pe care ni le oferiti cu atata siguranta ?
    Era si asa suficient sa se vorbeasca de apartamentele respective, care sunt infiorator de scumpe, dar nu-i asa, suna altfel cand vorbim de un intreg castel cu iazuri cu pesti si labirint pentru dobitocul de cititor pe care gurnalistul roman il dispretuieste, in definitiv.
    • +14 (20 voturi)    
      Ai gasit repede unde era problema (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:14)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Mio

      Omule, individul asta aproape ca a falimentat cea mai profitabila companie romaneasca (Hirdroelectrica) cu complicitatea desigur a directorilor si a decidentilor politici. Putin imi pasa ca avea un castel sau 1 camera din el. Averea lui de circa 200 mil Euro e obtinuta doar din activitate de crima organizata. Ce-a facut individul ajutat de oameni ca Nastase, DIP, Basescu , Udrea, etc. este un atentat la siguranta nationala si o incercare de distrugere a economiei nationale. Probabil Gigel asta se considera "foarte destept" pentru ca a reusit sa faca afaceri spaguind generatii intregi de politicieni. Intr-o tara responsabila era condamnat la moarte.
      • +6 (10 voturi)    
        niciodata nu e tarziu (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:23)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Marius

        ce nu rezolva tribunalele, se poate rezolva prin miscari de strada..la gramad inghesuit acel gigel..nu ramane nici material de analize
      • +8 (10 voturi)    
        ai mare dreptate, (Miercuri, 21 octombrie 2015, 16:15)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Marius

        dar pe langa el trebuie sa raspunda in egala masura , pentru subminarea economiei nationale si atentat la siguranta statului si ceilalti complici: DIP,Nastase, Calin Popescu Tariceanu, etc.
        • +2 (6 voturi)    
          Asa este... (Miercuri, 21 octombrie 2015, 19:47)

          CezarN [utilizator] i-a raspuns lui vizirul

          ...insa de ei nu se ia neo-presa "democratica" pentru ca ei nu duc spre Basescu.
        • +1 (7 voturi)    
          Corect (Miercuri, 21 octombrie 2015, 20:07)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui vizirul

          nu am auzit niciodata asa ceva (judecati pentru pentru subminarea economiei nationale, atentat la siguranta statului, tradare etc)

          Nu de la Basescu, nu de la Monica Macovei, de la nimeni...

          De ce oare?
      • +4 (10 voturi)    
        Ai dreptate, (Miercuri, 21 octombrie 2015, 16:43)

        Mio [anonim] i-a raspuns lui Marius

        Eu nu spun ca individul, ca si multi altii, n-ar fi bun de luat la intrebari.
        Dar ca, jurnalist ce te respecti, cat de cat, dai informatia corecta si nu spre intaratarea prostimii.
        Altfel e din categoria, " am gasit masini de tiparit bani la sediul PNL",.. ca tot ne-am adus aminte de mineriadele lui Iliescu.
    • +1 (7 voturi)    
      vezi poza si p'orma spune "apartament" (Miercuri, 21 octombrie 2015, 18:51)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Mio

      dixit.
  • +26 (28 voturi)    
    DIP nu trebuia sa ramana sarac! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 13:28)

    EllenaS [anonim]

    În decembrie 2014 Curtea de Apel Bucureşti a decis confiscarea sumei de aproximativ 890.000 lei de la familia Dan Ioan Popescu, numai ca suma pe care n-o putea justifica familia Popescu era de 4,6 milioane lei. Cu cat au fost cadorisiti judecatorii pentru a da astfel de sentinta? Chiar nu vedem in ce tara traim?
  • -13 (17 voturi)    
    Este nevoie de ei! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 13:30)

    Paul [anonim]

    Dle Tapalaga, scrieti bine. Dar as dori sa nu faceti trimiteri nevinovate catre vreun grad de vinovatie. Eu nu cunosc pe nimeni din acesti domni dar as dori sa va atrag atentia ca presa romana se roaga la Dumnezeu sa le moara caprele cestora si altor persoane. Nu uitati ca de bine/ de rau acesti oameni sunt isteti si puternici psihic. Nu oricine pate fi ca ei. In plus avem nevoie de firme puternice in amarata aia de tara. Cat mai multe. Intrebarea este daca acestia, prin firmele lor, au facut afaceri oneste sau nu! Aici ar trebui sa afle si sa raspunda presa nu unde si-a facut nu stiu cine nunta. Daca informatia este respectata de jurnalisti nu mai ai nevoie de procurori si v-om avea o tara puternica, daca nu avem o tara ca cea de acum.
    • +6 (8 voturi)    
      Sunt doar trepadusi pt. "interesul national " ! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:37)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Paul

      Pe deplin " acoperiti " aceste legende au doar o cota din afaceri,restu-i pt. binele tzarisoarei
    • +13 (15 voturi)    
      Exces de zel (Miercuri, 21 octombrie 2015, 16:08)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Paul

      întru apărarea bandiților care ne-au tâlhărit și sărăcit de un sfert de veac și pe deasupra, ca să mai și zâmbim, exces de ortografie!!!! V-OM se scrie fără cratimă, stimate Paul!
      Iar eu chiar n-am nevoie de ACEȘTI OAMENI ISTEȚI ȘI PUTERNICI PSIHIC, cum îi caracterizați dumneavoastră. Eu am nevoie să li se ia înapoi ce-au furat, să fie băgați la zdup și să fie lăsați să se ocupe de afaceri oamenii CU ADEVĂRAT cinstiți și talentați la afaceri, nu la HOȚII.
  • +12 (14 voturi)    
    adica invers ;) (Miercuri, 21 octombrie 2015, 14:05)

    Codruta N [utilizator]

    De la Tariceanu a trecut Buzaianu la Nastase - Tariceanu a fost ministru la "industrii" pe vremea CDR, inainte ca Nastase sa devina prim-ministru ;)
  • 0 (24 voturi)    
    TB era ocupat cu Nastase, nu vedea ce face EU (Miercuri, 21 octombrie 2015, 14:20)

    jackalphonse [utilizator]

    Pai dupa cat a prosperat Buzaianu asta in mandatul lui Basescu, cat de banoasa a fost colaborarea cu Udea, pupila lui Basescu, dumneata, dle Tapalaga inca mai ai dubii daca TB a intentionat sa l prinda pe Buzaianu si sa l incarcereze? Multe dovezi va mai trebuie...
  • -2 (30 voturi)    
    a intrat Base in politica (Miercuri, 21 octombrie 2015, 14:23)

    jackalphonse [utilizator]

    simte ca se apropie funia si vrea putere ca sa se apere. declaratia lui a fost clara: n am intrat pentru voi, simbriasilor, am intrat sa mi apar manndatul, adica ce am facut sub mandatul ala. nici macar nu ne a mintit.
  • +5 (11 voturi)    
    MLR (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:10)

    MLR [anonim]

    Si nimic despre marea loja pastorita de marele maestru Visoianu zis Zugravu, sub obladuirea (financiara) a proMM-ului BZ? D-le Tapalaga, macar calcati pedala pana la capat daca tot va bagati in domeniu.

    Btw Visoianu e tot inginer chimist, cu facultate terminata la seral. Go figure.
  • +4 (12 voturi)    
    citesc aiurea? (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:20)

    cinic [anonim]

    1, denuntul lui Topoliceanu se refera la CCERERE de mita. Rezulta de undeva [daca s-a cerut] ca a fost inmanata o mita? dovedirea cu documente sau martori nu reiese din ce citesc eu
    2. zice autorul ca EU a intervenit..... E scris si asta in denunt? sunt si probe? de ce nu ne spune autorul la CINE a intervenit EU????
    3. daca X vinde lui Y ceva [subevaluat?] iar acest Y e prietn cu autorul reiese ca a cumparat autorul?
    • +1 (5 voturi)    
      rezolvarea "rebusului" (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui cinic

      cel mai simplu e in Strada...si acolo se transeaza barbateshte si muiereshte ce e de facut..asa s a facut in decembrie 89, asa ar fi fain sa se repete
      • +1 (7 voturi)    
        Ok mergem... (Miercuri, 21 octombrie 2015, 18:43)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Sunt de acord cu iesitul in strada. Impotriva cui strigam? Impotriva lui Ponta? :)

        Numai cu soparle umblati pe aici...
        • +1 (1 vot)    
          shoparla e 10 ani la hibernare si e a voastra (Joi, 22 octombrie 2015, 10:21)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          de la primul comentariu am intrebat cat si cum au furat fiecare, fara parti prix..dar sa iti laud Icoanele din USLam, sorry...
  • +8 (12 voturi)    
    hmm (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:23)

    zarzarea [anonim]

    Totul pare din afara ca o reimprospatare a serviciilor secrete.
    Cred ca am picat intr-o conjunctura regionala in care, a fost de-ajuns sa-si bage coada un pic americanii pe partea de securitate, cat sa fim nevoiti sa dam ceva.
    Toti din grupul de la Monaco sunt banuiti a fi avut intr-un fel sau altu legatura cu securtitate. Pe langa ei, sunt si altii, iar banuielile se duc, dupa cum bine stim, spre multe alte persoane ce tin capul de afis al acestor zile, inclusiv Ponta, Topolniceanu, etc.
    Nu trebuie sa fi specialist ca sa-ti dai seama ca, efectiv pare o schimbare de trupe a serviciilor secrete.
    Inelege ca SRI-ul contribuie decisiv la foarte multe actiuni DNA. Eu nu pot sa cred ca SRI-ul nu a putut niciodata sa descopere nimic legat de contractele baietilor destepti din energie. Doar daca....
  • 0 (14 voturi)    
    asta il doare pe dl Tapalaga, (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:23)

    victor L [utilizator]

    - "Inca nu e clar, de pilda, care a fost cu adevarat rolul lui Traian Basescu in relatia cu baietii destept. S-a luptat pe bune cu ei?"
    Dar daca nu a avut niciun "rol"? cum iti permiti ca mare deontolog sa lanseszi acuze la plezneala?
    Desi in cestiune e vorba de nume grele si multe, blonda e principala in viziunea celor ce se vor gurnalisti. ne mint cu bunastiinta ca e vorba de un CASTEL, cind in realitate e vorba de doua apartamente din acel Castel (bineintele, nu sint ieftine).
    NB,
    despre politicieni ne-am convins ca sint mafioti, ne ajuta si DNA-ul, dar cind un ziarist te minte de la obraz, in ce scop o face? e incompetent sau are interese?
    • +3 (15 voturi)    
      Omule (Miercuri, 21 octombrie 2015, 16:26)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Tu, ca sustinator neinfricat al Elenei Udrea, cred ca ar trebui sa ai decenta sa taci din gura o perioada si sa re-evaluezi niste chestiuni.

      Iti spun asa, prieteneste: e doar decent.
      • +3 (11 voturi)    
        eh... (Miercuri, 21 octombrie 2015, 17:29)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        decenta la udrea si fanii neconditionati? C'mooon... de ce esti absurd?
      • +3 (5 voturi)    
        aceeasi intrebare! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 21:26)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui it_s__not_news

        1. in doc de la DNA se vorbeste de CERERE de mita. S-a dat? de cine? cui? si ce probe sunt? Poate ti s-a dat tie [nu se stie ce ai dat in schimb]
        2. se zice de influentare pt contracte. Pe cine a influentat? ce probe sunt?
        Daca Topoliceanca a scris deuntul la care din pct 1 sau pct 2 a asistat?
        Daca n-a asistat si nu sunt documente inseamna ca avut loc faptul?
    • 0 (12 voturi)    
      Negi evidența, victor L! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 16:40)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      ... Și nu e prima oară. Te repezi ca un leu, de fiecare data când cineva îl „atinge” pe Băsescu. Motivele, doar tu le cunoști, noi le putem doar intui...
      E limpede ca lumina zilei că, taman pe vremea când Justiția se „reforma” sub ochiul „vigilent” al Președintelui, România era furată ca-n codru, chiar de către clanul de la putere, în frunte cu „mâna dreaptă” a lui Băsescu. (Și nu cred că trebuie să-ți amintim că președintele unei țări e cea mai informată persoană din stat).
      Că și-au dat mâna toți, toți, indiferent sub ce culoare politică defilau... e iarăși limpede ca lumina zilei. O spune chiar Elena Udrea, cu o sinceritate înduioșătoare :) : „În campanie minţi ca să te voteze electoratul, după care nu-ţi mai pasă. Aşa se întâmplă în politică: venim în campanie şi minţim, pentru că şi eu fac politică, vorbim frumos, criticăm pe adversari, arătăm cât de răi sunt ei şi cât de buni am fi noi, ajungem la putere şi facem exact ce au făcut cei de dinainte.” Clar, nu? Elena Udrea dixit.... http://adevarul.ro/locale/constanta/video-interviu-senzatie-elena-udrea-2006-Intotdeauna-fura-cei-putere-In-campanie-minti-nu-ti-mai-pasa-1_54fa01e5448e03c0fd4cd67e/index.html
  • +9 (11 voturi)    
    jaf organizat... (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:31)

    yellowdog [utilizator]

    astia nu mai sunt oameni sunt monstrii...

    si-au creat propriul sistem, l-au populat cu toate leprelele posibile si tipa acum cand sunt atinsi stiind foarte bine cat de meschini si cinici sunt

    legea e de forma, statul de drept sunt ei, noi doar sa platim taxe si sa fim multumiti ca nu e mai rau...
    noroc cu americanii, altfel poporul asta murea incet dar sigur

    25 ani trecuti din viata noastra pentru a alimenta averile ilicite ale acestor bestii
  • +12 (14 voturi)    
    daca DIP (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:34)

    zigot [utilizator]

    ar fi fost judecat corect si condamnat pe masura, dar mai ales DACA ERAU CONFISCATE TOATE ..FURTURILE, multi din cei aflati azi in judecata sau penitenciare ar fi fost liberi, ERAU DESCURAJATI IN A FURA
    asa ?
  • +6 (8 voturi)    
    buzaianu, udrea ,bica si reteaua monaco (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:55)

    mihaela visinescu [anonim]

    o mica parte din COSA NOSTRA damboviteana , personajele de mai sus.....ce-a ajuns monaco ???toti infractori merg la monaco ....nu ca turisti evident...
  • +4 (8 voturi)    
    și pentru că aceștia ar trebui să poarte un nume.. (Miercuri, 21 octombrie 2015, 15:56)

    periscop [utilizator]

    ... un singur nume, cred că numele lor este... Sistemul. Punctum.
  • +14 (18 voturi)    
    stie cineva (Miercuri, 21 octombrie 2015, 16:13)

    Mariicaialbastri [utilizator]

    cu ce s-au ocupat părinții lui Nicolae Bogdan Buzăianu și de unde au avut bani în 1990 să-l trimită la studii în Elveția?
    Despre Călin Popescu Tăriceanu știm cîte ceva. Știm de pildă cu ce turnătorii abjecte la Securitate se ocupa tatăl adoptiv al acestuia - Dan Amedeo Lăzărescu.

    Despre DIP ne-am lămurit ce făcea înainte de 1989.
  • +5 (9 voturi)    
    bun pana aici (Miercuri, 21 octombrie 2015, 17:11)

    ghilotinadiplomata [anonim]

    totul este bine prezentat pana aici...
    ce facem mai departe ?

    cum se pune stop la un astfel de sistem?!!
    DNa -ul nu are inca forta administrativa necesara pentru a cerceta cel putin 7 oameni dintre cei numiti IN ACELASI TIMP!!!
    chestiunea sistemului este atat de complicata incat exista solutii juridice pentru ei ...sa scape in caz ca unul |pica|...ceilalti imediat se repliaza...dar unul ramane mufat la guvern si de acolo la minister ..si de acolo este usor ..
    nu uitati ca DIP - a ajutat si la tranzactiile cu energie ieftina a lui GRIVCO..si chiar a lui Renovatio..la inceput ...
  • +2 (8 voturi)    
    Marea ciordeala ! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 17:17)

    Burebista [anonim]

    Pe ei fratilor dela DNA ca sunt gata ,prindeti toti hoti si la puscarie cu ei ,sau facut ca se cearta sa faca perdea de fum la furat ,iar tu capo del tuti basescule si cu udrea sa va vad acum .La puscarie si cu banda de criminali a lui Iliescu &co ,la fel tariceanu si nascase ,luati pe toti acesti derbedei si hoti notori ,la fel si tanara generatie ponta &ghita si celanti .sa dea bunul Dumnezeu sa auzim de multi ani de puscarie .Ca fapta sa fie acuzati de subinarea economiei nationale .Tradare de neam si tara .Mare durere sa plece 4 milioane de romani ,pierdere enorma .
  • +2 (4 voturi)    
    privitori la furt (Miercuri, 21 octombrie 2015, 17:41)

    gogu [anonim]

    sri instrumenteaza tot - bun ...
    pai daca justitia nu isi face treaba si ai si " vointa politica " corupta, de ce nu faci ceva?
    ca in mod cert nu sunt platiti ca arhivari
  • +4 (12 voturi)    
    Va amintiti declaratiile domnului Basescu?! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 17:52)

    Remember [anonim]

    Cat de convingator suna acel "daca primul ministru vrea sa fie partenerul grupurilor de interese (sic!) si nu al Presedintelui, e treaba lui!" Chipurile, domnul Basescu era Presedintele pur si impartial, vs. Tariceanu cel impur si combinat cu Patriciu, Voiculescu si ceilalti. Deocamdata, s-a dovedit ca doar a doua parte a acuzatiei era adevarata: Tariceanu chiar era in card cu astia, dar si Basescu era in card tot cu ei, sau cu unii care erau in card cu aia... in fine, ce mai, doua papusi se certau pentru prosti, in timp ce papusarul e acelasi: fosta Securitate, convertita la capitalism! Urraa!
  • +3 (11 voturi)    
    Citate (Miercuri, 21 octombrie 2015, 18:17)

    CezarN [utilizator]

    "Elena Udrea AR FI intervenit pentru ca firmele lui Buzaianu sa ramana mufate la afacerile cu energie. Drept rasplata, AR FI primit o spaga de cateva milioane de euro..."
    N.B. Daca si cu parca se plimbau pe o barca...

    "A jucat Elena Udrea vreun rol si in acest caz? Inca nu stim."
    N.B. Nu stim, nu stim, important este ca am legat-o pe Udrea de caz.

    "Intre Udrea si Ponta exista o mica legatura: [Ponta] fost avocatul lui Dorin Cocos, locuieste intr-un complex de locuinte construit de Niro, prietenul Elenei Udrea. "
    N.B. Penal, nu altceva! Asta da jurnalism de investigatie!

    "Ar mai fi si altii in grup, ca Elan Schwartzenberg (ex RealitateaTV), dar deocamdata ramanem la numele relevante"
    N.B. A se citi ca Elanul este un cartof prea fierbine. De SIE te poti lua, dar de Mosad, ba!

    "Inca nu e clar, de pilda, care a fost cu adevarat rolul lui Traian Basescu in relatia cu baietii destept."
    N.B. Nu este clar, insa era sarcina sa fie si el legat de scandal, asa ca ati bifat-o!
    • 0 (12 voturi)    
      base (Miercuri, 21 octombrie 2015, 19:04)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Ai si tu dreptate si nu se cuvine ca un jurnalist sa nu explice ceva ce pentru el face parte din bliblia meseriei iar pentru neaveniti este mai greu sa faca legatura.

      Unul din parintii conceptului este SR Stanescu. Vii si te dai mare si curat si incepi sa rascolesti rahatul, iei in acelasi timp legatura direct sau prin cunostinte comune cu autorul rahatului si te faci cu niste banuti. Dupa aia taci din gura si totul este ok, eventual il si lauzi pe ala daca era vorba de un contract de publicitate. Un exemplu recent ar fi santajul A3 - RCS.

      Cam asa a facut si base cel curat... Din senin, a inceput sa dea in cei care cotizau la altii, recte baietii destepti. Baietii, fiind destepti, au inceput sa cotizeze la cine trebuie si uite asa li s-au prelungit contractele alea in cauza fix in perioada curatului PDL, omului de stat base, virginei udrea si maretului boc.
  • +4 (14 voturi)    
    NU IL MAI TRAGETI PE DREAPTA ! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 19:07)

    Susufler0 [utilizator]

    Daca inca nu va e clar "care a fost cu adevarat rolul lui Traian Basescu in relatia cu baietii destepti din energie si daca s-a luptat pe bune cu ei si daca au format in timp o retea influenta, poate cea mai puternica si lacoma din Romania," de ce nu ati asteptat cu articolul asta pana va "clarificati" si-l scriati dupa aceea sau il publicati acum, cum ati si procedat de altfel, scotand insa din corpul lui pasajul ce cuprinde enumerarea problemelor ce va sunt inca opace si care, ca un facut, il privesc pe Traian Basescu. Nu de alta, dar pt oameni mai naivi,asa ca mine , de exemplu, ar putea parea ca l-ati folosit pe Basescu drept carlig, clenci pt a fi sigur ca ii captati pe "rusi", care ii vor aduce automat in scena pe cei din axa Bucuresti- Londra- Washington si apoi o sa curga cu postari. Altfel ce sa zic... Ati vorbit in articol despre vreo 15-20 de politicieni care arv fi avut de a face cu "baietii destepti". Cu exceptia a 2 nume, Elena Udrea si Traian Basescu, absolut toti ceilalti sunt oameni politici importanti din PSD si PNL(cel dinainte de unificare). Aproximativ la fel stau lucrurile si in privinta oamenilor de afaceri,pomeniti de dvs in articol.Sunt creatia lui Nastase si a lui DIP. Eu unul, nu inteleg cum de il "legati" pe Basescu de toti acesti oameni si il aruncat in arena, in timp ce pe Nastase si pe Dan Ioan Popescu,despre care nu spuneti ca ati avea neclaritati, ii lasati in pace ! Poate in articolul urmator, Maestre !
  • +3 (11 voturi)    
    Doamna Udrea, ce ne-ati facut doamna Udrea? (Miercuri, 21 octombrie 2015, 19:07)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Ati zis ca faceti Romania frumoasa, dar ati facut-o numai pentru dumneavoastra.

    Va urez clasicul la multi ani in uniforma vargata!
  • +6 (10 voturi)    
    Astept deznodamantul (Miercuri, 21 octombrie 2015, 19:49)

    sancho [utilizator]

    Dra pana atunci, paziti-o pe Kovesi si pe cei din spatele ei.
    Cred ca deja ii incomodeaza prea mult si mafiotii nu au scrupule... "La Piovra" de Romania este amenintata.
  • +4 (8 voturi)    
    Poate sa imi explice cineva asta? (Miercuri, 21 octombrie 2015, 20:30)

    newlook [utilizator]

    Tapalaga zice:

    "Jurnalista de investigatie Emilia Sercan scria in 2007 despre Romelectro ca este o compania aflata in „cercul de relatii DIP”, potrivit unei note SRI,....."

    ================

    Nu inteleg: "Notele SRI" circula asa, dezlegate prin biroul lui Tapalaga?
    • +4 (6 voturi)    
      :) (Miercuri, 21 octombrie 2015, 23:35)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Mergi te rog la biroul lui Tapalga si striga "Drepti!". Vezi ce se intampla.
  • +7 (11 voturi)    
    huo !!! postacilor (Miercuri, 21 octombrie 2015, 21:05)

    Marian [anonim]

    am inteles nea tapalaga: psd-ul este in spatele baietilor destepti. basescu vorbea de ei spunandu-le destepti ca sa-i puna la punct si sa-i aduca in fata justitiei. daca ar fi fost el de partea lor le-ar fi spus hoti sau prosti, ci nu baieti destepti.
    inca ma mai intreb: oare chiar asa bine te platesc astia ca postac, sa merite efortul sa le ticluiesti asa de sarguincios ?
    • +3 (5 voturi)    
      Aha... (Miercuri, 21 octombrie 2015, 23:18)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Marian

      Băsescu le spunea „deștepți ca sa-i puna la punct si sa-i aduca in fata justitiei.”
      Numai că (ghinion!), între timp, s-a răzgândit... :)
  • +2 (8 voturi)    
    bun articol (Miercuri, 21 octombrie 2015, 21:15)

    Adrian [anonim]

    de tinut in prima pagina.
  • +12 (12 voturi)    
    vechi dicton!! (Miercuri, 21 octombrie 2015, 21:31)

    pragmatic-la-extrem [anonim]

    in justitie nu conteaza ce afirmi, ci doar ce poti dovedi.
    NU SE APLICA IN PRESA!!! nu trebuie sa dovedesti nimic trebuie doar sa scrii cu verva si sa te creada careva,
  • +1 (5 voturi)    
    Inca o data dle Tapalaga un articol=0 !! (Joi, 22 octombrie 2015, 2:28)

    deval [utilizator]

    O caruta de persoane si scheme de afaceri, securisti, jurnalisti, politicieni, transpartinici, carausi,cumetrii ... Un colaj fara cap si coada !
  • +2 (4 voturi)    
    foarte interesant... (Joi, 22 octombrie 2015, 8:59)

    k [anonim]

    Destructurarea unei astfel de retele mafiote, in masura in care se va face pe bune, va fi o realizare notabila a justitiei si a serviciilor secrete....daca, insa, indiciul furnizat de Dan Tapalaga in ultimul paragraf, referitor la "interesul" aliatului american cu privire la sectorul energetic romanesc, puncteaza de fapt ideea ca "baietii destepti" si "cei mai destepti" autohtoni vor fi inlocuiti de baietii exceptionali (de la "exceptionalismul" american) de peste ocean, nu inseamna decat ca, cu suportul justitiei si serviciilor aservite, aliatii strategici ai Romaniei pohtesc a se "intepa" la "conductele" (nu doar energetice) ce confera in mod traditional maximum de profit, concomitent cu controlul nemijlocit al puterii politice in RO, fapt de altfel perfect argumentat de Dan Tapalaga. Ce ne facem?
  • +4 (4 voturi)    
    Ajutati-ma sa inteleg! (Joi, 22 octombrie 2015, 9:34)

    dorin bretan [anonim]

    Ala a dat . OK !
    Udrea a luat . OK.!
    Cunoastem toata reteaua de la cap la coada . OK !
    Dar nimeni nu spune cine a semnat prelungirea contractelor ? Adica asupra cui si-a exercitat influenta ? ( o fi neimportant, vre-un paznic de noapte?, femeie de servici .......?)
  • +3 (3 voturi)    
    Prea multi... (Joi, 22 octombrie 2015, 9:56)

    Gladiatorul [utilizator]

    ...nasi in gruparea aceasta. Trebuie pusa altfel problema. Pana nu e prins NASUL (in sensul mafiotic al cuvantului - il capo dei tutti capi), procurorii nu vor putea intreprinde nimic. Dar daca americanii sunt cu adevarat interesati de energia produsa in Romania, atunci poate-poate vor apuca si romanii sa-si rada in barba de borfasii astia care au facut praf de o tara intreaga.
  • 0 (0 voturi)    
    l-am gasit (Joi, 22 octombrie 2015, 16:06)

    dorin bretan [anonim]

    Mihai Ciprian David a semnat prelungirea contractelor !
    Va las placerea sa descoperiti singuri de unde se trage el . Si sa intelegeti de ce nu se pomeneste de el ...
  • 0 (0 voturi)    
    Ioan Tatar nu misca in front. (Marţi, 31 mai 2016, 1:22)

    Ovidiu [anonim]

    Petricu Cristian Alexe mai pervers ca Iuda ?Kg de aur si 10 case angajat la stat. http://blagasilegea.blogspot.ro/2008/05/candidatii-pd-l-pentru-consiliul.html


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică