VIDEO/ FOTO Ce le-a spus Iohannis romanilor din New York/ Impresii de la un monolog

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Duminică, 27 septembrie 2015, 6:48 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
N-a avut mare lucru de spus, in afara de un politicos multumesc adresat masinal oricui avea sa-i comunice un gand. Un multumesc repetat la nesfarsit, cand glacial, cand insotit de celebrul zambet arborat ca printr-o apasare de buton. Discursul oficial il puteti citi pe site-ul presedintiei sau gasiti o versiune video in text. Nu e chiar cea mai buna calitate imaginea, dar va faceti o idee. Greu de extras o stire, o idee cu putina substanta, o formulare inspirata. Totusi, ce s-a vazut/ auzit la fata locului?

Saracia de idei a presedintelui n-ar fi o mare noutate. Prin asta s-a remarcat la mai toate intalnirile cu diaspora la care am avut ocazia sa-l urmaresc nemijlocit (Berlin, Paris). Consilierii de la Cotroceni dar si o parte din publicul prezent sambata dupa pranz la misiunea Romaniei de la ONU din New York spun ca exact asa trebuie sa se comporte un sef de stat: sobru, decent, fara stridente de limbaj sau obsedat de breaking-news. Dupa ei, un presedinte cu adevarat occidental vorbeste ca in filmuletul de mai jos


Dupa mine, genul asta de discurs plat, golit de orice sclipire, este calea sigura spre irelevanta. Un presedinte isi exercita autoritatea inainte de orice prin forta ideilor puse in circulatie. Cand aceste idei, oricat de generos suna ele (stat de drept, educatie, legi clare) devin simple lozinci, intreaga autoritate a presedintelui se topeste ca un fum.

Apoi, forta unui lider vine si din capacitatea de a empatiza cu publicul, de a transmite emotii in care se regasesc cat mai multi. Pentru asta, da, este nevoie de putina actorie, joc de scena. Face parte din fisa postului. Nu veti vedea un lider american, ca tot suntem la New York, ajuns mare prin capacitatea iesita din comun de a-si adormi publicul sau de a-l ignora cu desavarsire. Pentru Klaus Iohannis, clasicele bai de multime par un chin nesfarsit. In cele mai multe situatii, interlocutorul se izbeste de figura presedintelui ca de un zid de beton.


In rare situatii, pe fata presedintelui explodeaza un zambet de receptioner amabil care se sterge in secunda doi.


Cea care cauta, de regula, camera de filmat si multimile pare mai degraba sotia presedintelui, Carmen Iohannis.


Relevanta pentru decuplarea de preocuparile cetatenilor  este replica adresata unui roman venit la intalnirea de la New York. Omul s-a plans presedintelui ca nu se mai simte reprezentat de politicienii de azi. Klaus Iohannis i-a sugerat politicos sa discute chestiunea cu liderii politici de la Bucuresti, de parca omul venise la dispeceratul pentru urgente medicale.

Pe de alte parte, asteptarile si frustrarile romanilor din America tintesc alte prioritati de ordin politic: plagiatul vicepremierului Oprea si presiunile facute de acesta asupra fostului director al televiziunii publice cu scopul de a evacua subiectul din jurnalele de stiri. n astfel de atac la libertatea presei chiar reprezinta o tema serioasa intr-o democratie, chiar si pentru un presedinte obsedat sa evite conflictul ca sa nu semene cu predecesorul sau. Mai multe asociatii de romani i-au cerut presedintelui sa condamne presiunile exercitate de Gabriel Oprea iar o scrisoare de protest a ajuns si la vicepresedintele Biden. Klaus Iohannis pur si simplu s-a facut ca ploua.

N-a avut nimic de spus in discursul sau nici de plagiat, nici de comportamentul abuziv al vicepremierului. A vorbit insa frumos despre educatie, stat de drept (rule of law) si despre nevoia ca “autoritatile din tara sa faciliteze procesul de recunoastere a diplomelor obtinute in strainatate si de echivalarea studiilor”. Este si aceasta o problema reala, insa n-am auzit printre romanii prezenti la intalnire pe cineva care se sa se planga de asta. Amam vazut, in schimb, romani foarte revoltati de fenomentul plagiatului din Romania, spunand ca daca asa ceva s-ar intampla in Statele Unite, politicienii prinsi in fapt ar trebui sa demisioneze.

De subliniat ca despre legea votului prin corespondenta – promisiune facuta apasat la inceputul mandatului diasporei din Europa – a vorbit spre sfarsitul discursului, in termeni cam vagi: “asigurarea cadrului legal si a conditiilor necesare pentru ca in 2016 romanii din strainatate sa poata vota pentru prima data prin corespondenta va fi o dovada de maturizare a clasei politice romanesti”. Interesanta dezangajare a presedintelui.

Sigur, in extrema cealalta se plasa Traian Basescu. La genul acesta de intalniri lua intrebari din sala, exista un dialog cu publicul, nu un monolog plictisitor si rabda cu stoicim lungi sesiuni de poze. Baile de multime erau specialitatea casei. Raceala lui Iohannis in adunarile cu un grad ridicat de emotie autentica (cei plecati de acasa au ocazii rare sa-si vada pe viu presedintele) contrasteaza teribil cu volubilitatea lui Basescu.

Veti spune, pe buna dreptate, ca aceasta este o diferenta de forma, de stil personal, pana la urma de gusturi politice. Exista insa si o mare diferenta pe fond intre cei doi, dincolo de cliseul ca unul a simbolizat conflictul intruchipat iar celalalt reprezinta icoana normalitatii. Traian Basescu isi exercita in mod activ functia de sef de stat, cu bunele si relele lui. Klaus Iohannis o exercita contemplativ, de sus, atat de sus incat nici oamenii, nici detaliile de sistem nu se mai vad.





Citeste mai multe despre   









24657 vizualizari
  • -15 (41 voturi)    
    Îl prefer pe Iohannis (Duminică, 27 septembrie 2015, 7:49)

    andreitr [utilizator]

    Băsescu a fost 10 ani omul potrivit la locul potrivit. Acum e rândul lui Iohannis. Lucrurile merg în direcția bună. Bravo Iohannis!
    • +14 (46 voturi)    
      Fara Basescu, Romania e nimic! (Duminică, 27 septembrie 2015, 13:41)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

      Lui Tapalaga i-a trebuit o volta de cateva luni bune ca sa inteleaga ca fara Traian Basescu Romania e in haos. Iohannis e liberal, a fost in USL si omul nu poate. E inadecvat pentru rolul de presedinte, asa cum este pentru orice alta pozitie la nivel inalt. Pentru el, primaria Sibiu era suficienta. Liberalii se fac ca nu inteleg ca a avut un culoar bun si doar atat. Vorba lui Banciu: "Un liberal e un pesedist mai prost!"...
      • +20 (30 voturi)    
        diferenta de stil (Duminică, 27 septembrie 2015, 14:17)

        Alinuta [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        da, si nu e vorba de nici un stil. E vorba ca Basescu ii iubea pe romani. Basescu nu era un rabdator si un politicos, dar ii iubea pe romani si statea sa raspunda, sa se fotografieze, etc
      • -1 (9 voturi)    
        Bnciu? rili? (Luni, 28 septembrie 2015, 2:41)

        Gelu007 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Daca il citati pe banciu nu va pot lua in serios, e ca si cum as lua-o in serios pe bahmuteanca, sau alte aberatii, omul e o rusine a jurnalismului, daca mai exista ceva serios in Romania, ala nu stie decat barfe, le mai nimereste ca na, asta stie, dar nu de asa ceva avem nevoie noi. Am vazut clipul ala cu discursul si mi s-a parut OK, un pic de politica in el, dar in rest s-a comportat ca un ambasador. Nu face el valuri, dar sper sa faca treaba. Cat despre Base, frate, omul ala e unic, nu te poti astepta ca Iohanis sa fie ca el, dar daca Iohanis isi face treaba bine, va fi mai bine. Hai sa avem un pic de speranta si rabdare cu el, e ardelean, e mai incet omul :))))
        • +4 (8 voturi)    
          "Timpul nu mai avea rabdare". (Luni, 28 septembrie 2015, 9:00)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gelu007

          Ok. Asteapta-l tu. Eu unul m-am saturat sa-l tot vad cum traduce din germana in romana inainte sa spuna ceva. Si in plus de asta, evenimentele nu-l asteapta pe Iohannis.
          • +1 (1 vot)    
            nici cu engleza nu sta prea bine... (Luni, 28 septembrie 2015, 17:03)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Dupa discursul de la ONU cred ca nu ar dauna grav sanatatii Presului sa ia ceva lectii de imbunatatire a pronuntiei in limba engleza ca sa nu ajunga celebru ca si "The Mother and the Father"..
    • +11 (27 voturi)    
      Iohannis e ZERO (Duminică, 27 septembrie 2015, 17:12)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

      Iohannis a fost bun doar ca sa nu-l avem pe Ponta. Ceva de gen: responsabilul Iliescu vs dementul Vadim.
      Sa nu uitam ca a fost alesul mafiei useliste, ori pentru asta trebuie sa ai niste "calitati".
    • +3 (7 voturi)    
      Iohannis (Luni, 28 septembrie 2015, 2:36)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

      Dl Tapalaga, va trebuit aproape un an sa realizati ceva ce altii si-au dat sema dupa 3-4 luni, cam slab pentru un analist politic.

      Dupa cateva luni si-a dat arama pe fata nereusind sa scape ne Ponta, desi avea toate motivele dintr-o democratie reala sa o faca, votul prin corespondenta in ca nu exista...si multe altele!

      Nu ia cerut nimeni sa fie un alt Basescu, care latra si musca din toti la vremea lui...dar asta e un pisic de nici miau nu il auzi.

      Daca el nu vorbeste despre of-urile poporului atunci cine? Cine ma aude pe mine, pe altul care mai comenteaza aici, pe Dvs Dl Tapalaga?...si daca ne aude, nu avem autoritatea necesara sa schimbam ceva...dar el are! si asta e meseria lui!

      JALE!
      • 0 (4 voturi)    
        jale si cu gramatica dumitale (Luni, 28 septembrie 2015, 9:37)

        klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        *v-a; *i-a; *ofurile;
      • +1 (3 voturi)    
        eu v-am zis (Luni, 28 septembrie 2015, 10:52)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        Tot (ba, da' tot) ce a scris lumea in sus mai comentarii am spus ca se va intampla, inainte de alegeri. Nu ca as fi oracol dar era absolut evident si previzibil din comportamentul lui Iohannis de pana atunci. Am zis s-o votati pe Macovei daca nu vreti linistea lui Iliescu; nu stiu ce fel de Presedinte ar fi fost dar cu siguranta ar fi fost mult mai implicata si activa decat ficusul de la Cotroceni.
        Ce nu ma mira, pentru ca romanii nu au cultura politica, este ca unora comportamentul actualului Presedinte (neexercitarea functiei) li se pare normal.
  • +24 (38 voturi)    
    excelenta (Duminică, 27 septembrie 2015, 8:03)

    vizirul [utilizator]

    caracterizarea lui Iohannis facuta in articol.Nu inteleg de ce a vrut sa fie presedinte, cand nu gaseste nimic de facut, nimic relevant de comunicat,nimic asumat din ceea ce ar trebui sa isi asume, cel putin din cele promise in campania electorala. Vor fi cinci ani irositi in van pentru cei care l-au votat si care si-au pus sperantele in ceea ce se dovedeste a fi o himera.
    • +2 (4 voturi)    
      n-a vrut (Luni, 28 septembrie 2015, 10:54)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui vizirul

      Omul n-a vrut sa fie Presedinte, a candidat din inertie. I-au zis unii (probabil tot Mihalache) "boss, candidezi" si omul s-a executat. Dar nu a facut absolut nimic in campanie, cu exceptia catorva iesiri la TV cu Ponta in turul 2. In primul tur si-a batut joc de electorat si nu a fost la nici o dezbatere, nu-l interesa prea tare sa-l vada populimea.
  • +17 (35 voturi)    
    basescu revine ! (Duminică, 27 septembrie 2015, 8:06)

    iiion [anonim]

    mi se pare mie sau incepeti sa il apreciati pe dl.presedinte Basescu ?
    nu sunteti singurul !
    Basescu va reveni si va reveni sus, sus de tot !
  • -2 (30 voturi)    
    inca o mare dezamagire... (Duminică, 27 septembrie 2015, 8:13)

    lili [anonim]

    L-am votat, chiar am crezut ca Johannis ar putea schimba ceva pe plaiurile dambovitene, dar ca si in cazul T Basescu(si pe el l-am votat in 2004 convinsa ca va schimba Romania corupta a lui A Nastase!!) nu am reusit decat inca o dezamagire, probabil ultima, m-am lecuit definitiv sa mai cred ca exista vreun politician roman care ar putea schimba ceva in mizeria politica roamnesca!
    Din pacate, uneori Johannis pare depasit de inaltimea functiei, chiar pare prea mare caciula de Presedinte pentru el...
    Asta-i drama Romaniei, DNA singura nu poate schimba iar Codruta Kovesi a spus asta, trebuie ca politicienii sa schimbe oamenii in partidele lor, sa aduca oameni cinstiti, competenti si manati de dorintta de a schimba Romania(de unde?)?!
    Nici o sansa, toata clasa politica colcaie de corupti, incompetenti care se acopera unii pe altii ca sa fure in continuare, deci, de ce ar schimba ceva cand lor le este BINE asa de 25 de anI?!
    Singura speranta ramane UE, raman ambasadele marilor puteri care vor tine presiune, atata cat vor putea, pe politicienii nostri corupti si incompetenti.
  • +13 (21 voturi)    
    Ha ha: contemplativul prezidential altfel! (Duminică, 27 septembrie 2015, 8:16)

    padrepadrone [utilizator]

    Intre functia activa, cu bune si rele(ca doar Dumnezeu e perfect) ati preferat contemplativitatea cosmica, sau galactica(ca tot suntem obisnuiti)....felicitari pentru obiectivitate.
    Foarte interesant ar fi sa explicati citet ce intelege omul de rand din raspunsul presedintelui la interpelarea nemultumitului insensibilos la reprezentativitate, dpdv politic; dupa care traduceti, tot citet, ce mecanism, logica sau mentalitate umana il trimite tocmai la Bucuresti pe nemultumit.
    He-he: Basescu, cu relele si mai putin relele sale a fost(si ramane singurul) politician altfel decat tradtitionala clasa politica romaneasca, contemplativista deontologic, se intelege. Ca corupta suna prea dur, prea ca la tara in care totul este posibi numai in paralel cu realitatea, se intelege fara explicatii.
  • +17 (19 voturi)    
    O intrebare (Duminică, 27 septembrie 2015, 8:19)

    Hohey [utilizator]

    Don Tapalaga, inteleg ca ai fost la eveniment. Te-as intreba, citi dintre profesorii universitari de origine romana, sau personalitati ale vietii culturale, stiitifice, etc, de origine romana din regiune au fost invitati oficial la acel eveniment? Ca "slava Domnului!" sunt destui in area aceea.
  • -4 (16 voturi)    
    ... (Duminică, 27 septembrie 2015, 8:28)

    Andu101 [utilizator]

    Invit utilizatorii hotnews sa faca un exercitiu. Cam ce credeti ca ar fi zis ponta in locul lui iohannis in decursul acestui an? Cum s-ar fi diferentiat ponta prin actiuni si discurs de iohannis? Astept si provincia.
    • +4 (16 voturi)    
      "Miorita laie" (Duminică, 27 septembrie 2015, 15:06)

      anar1975 [utilizator] i-a raspuns lui Andu101

      Deci hai sa fim fericiti ca asa clasa politica s-a format, incat dupa 25 de ani de la lovitura de stat din '89, am avut de ales intre Ponta si "Kiwi". Oricum, in mod cert, daca la urmatoarele alegeri sunt tot pusa in fata alegerii "intre doua rele", voi alege RAUL CEL MARE! Poate asa se trezeste si Romanica (oricum, pe mine nu ma va afecta in mod direct, caci sunt plecata din tara de mai bine de 10 ani)
  • +16 (24 voturi)    
    "a acordat autografe" (Duminică, 27 septembrie 2015, 8:44)

    Anca [anonim]

    Asta inseamna mai nou "a acordat autografe"? Sa folosesti receptia oficiala de la Consulatul Romaniei, organizata din banii statului roman, pentru a vinde romanilor americani cartea "Pas cu pas"? (15$ volumul)? (vezi aici: http://www.flux24.ro/exclusiv-klaus-iohannis-afaceri-in-beneficiul-personal-la-o-receptie-platita-de-statul-roman-si-a-vandut-cartea-romanilor-americani/)
  • +23 (29 voturi)    
    votul nu e treaba lui (Duminică, 27 septembrie 2015, 8:59)

    revo [anonim]

    Pai a spus de la bun inceput ca el n-o sa faca treaba opozitiei si deci n-o sa faca treaba nimanui. Daca partidele politice vor vrea sa introduca votul prin corespondenta, bine, daca nu, iar bine: nu e treaba lui!
    Nu poate din nastere sa fie presedinte jucator; nu vrea sa fie presedinte jucator, pt. ca acum poate fi suspendat mult mai usor.
    Este presedintele prizonier: al propriei personalitati, al saraciei de idei, al inertiei, al scheletelor din dulap, al partidelor care l-au descoperit si pus in frunte ca pe o momaie, al serviciilor care-l cunosc mai bine decat se cunoaste el pe sine insusi.
  • -24 (60 voturi)    
    Ar mai fi ceva ce nu va convine (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:07)

    xmen [anonim]

    Pur si simplu nu produce materiale de presa si n-aveti o paine de mancat
    • +17 (27 voturi)    
      ...din pacate... (Duminică, 27 septembrie 2015, 12:09)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui xmen

      ...pt el,dar mai ales pt Romania si romani,Johanis nu produce nimic...doar comsuma fabulos de la bugetul de stat...a'propos,s-au finalizat lucrarile la Vila Lac 3...si cam cit costa lucrarile ,pina acum ???...
  • +52 (64 voturi)    
    Cereți prea mult! (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:17)

    _Un stelist_ [utilizator]

    Eu unul l'am votat ca să nu mă trezesc cu un Președinte ca Ponta.
    Așa că rămân la părerea că toți susținătorii/simpatizanții cer prea mult de la un om politic atât de mic.
    • +13 (19 voturi)    
      Exact de asta l-am votat si eu. Si cred ca 80%. (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:29)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Restul ar fi fost un bonus, binevenit.
      N-a fost sa fie.
    • +21 (25 voturi)    
      contribuabil, caut Presedinte (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:37)

      ... [anonim] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Din pacate aveti dreptate.
      Am ales iar raul cel mai mic...
      Ponta Presedinte si Ghita/Dragnea PM ar fi fost catastrofal. Greu de crezut ca mai putem scapa usor de plagiagushteri cu sau fara stele...
    • -5 (19 voturi)    
      normalitatea (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:58)

      Anelis [anonim] i-a raspuns lui _Un stelist_

      Iohannis isi respecta de fapt sloganul de campanie: el este presedintele normalitatii!

      Exista insa desigur o problema aici: in clasa politica din Romania, printre premieri si ministri plagiatori si/sau cercetati penali nu poate fi vorba despre normalitate.

      In acest context "presedintele normalitatii" joaca un rol dintr-un alt film.
  • +23 (35 voturi)    
    Girafa trista KiWI (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:17)

    Plagarus [utilizator]

    Se particularizeaza doar prin faptul ca are corzile vocale, care vibreaza la frecvente & nivele foarte scazute.
    Dansul comunica foarte bine doar prin infrasunete
    • +6 (12 voturi)    
      comunicare (Duminică, 27 septembrie 2015, 15:46)

      Misk'n PLM [anonim] i-a raspuns lui Plagarus

      Mai o are si p'aia k pune accentele gresit.... d'aia vorbeste doar oleak mai prost decat unul din primele sintetizatoare de voce de prin anii 2000.
  • +35 (43 voturi)    
    relevanta platitudine (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:19)

    Iulia [anonim]

    Dincolo de discursul plat si irelevant pe fondul tuturor si oricarei teme, se observa un auditoiu asemenea participantilor la Sala Palatului. Au ascultat si...au aplaudat cu adanca satisfactie la finalul ...monologului.
    Tare ma tem ca acesti participanti sau mare parte din ei, au fost acceptati in acea sala pe criterii de Sala Palatului, observandu-se acest aspect si prin ,,baia de multime'' pe care presedintele a facuto parasind locul ,,intrunirii'' si ...zambind unor persoane bine plasate in calea lui!
    O regie de prost gust pentru un film asemenea!
  • +36 (46 voturi)    
    Foarte corect! (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:28)

    marki [utilizator]

    Din păcate... Spontaneitate, volubilitate, charismă, calități indispensabile la o persoană aflată în cea mai înaltă funcție în stat (și nu numai) lipsesc cu desăvârșire la președintele nostru. Și, ce-i mai dezamăgitor, nici nu face eforturi să se autodepășească. Doamna Iohannis a absolvit o facultate de științe umaniste, ar putea să-i dea o mână de ajutor (prin lecții, exerciții de dicție, discurs, oratorie).
    Ca să nu mai vorbim de faptul că e sfătuit prost, prost. Mă refer, desigur, la gafele antologice, după nici zece luni de la preluarea mandatului. S-ar părea că dom' Mihalache e primul care (interesat sau nu) îi subminează autoritatea.
    Dar... de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.ă nu-i așa?
  • +31 (45 voturi)    
    Nu mi-am facut nicio iluzie cand l-am votat. (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:43)

    Susufler0 [utilizator]

    Stiam ca este raul mult mai mic care trebuie sa impiedice o catastrofa pentru Romania de azi. In 2000, in turul 2 nu am votat pentru ca nu puteam vota pe niciunul si oricum eram convins cine va castiga. I-am urmarit de-alungul timpului pe toti cei la care m-am referit mai sus fara sa-i numesc. Unul s-a dus, unul nu mai are dreptul sa candideze, unul abia ce a pierdut alegerile si numai la o noua candidatura nu se gandeste acum. Daca insa, prin absurd, in 2018 presedintele s-ar alege tot dintre acestia, in toate situatiile , (daca m-as mai duce sa votez), l-as vota tot pe Iohannis. Si cred ca foarte multi romani ar face ca mine. Iohannis stie asta, simte ca in prezent nu are niciun rival serios si tocmai acesta este motivul pentru care nu se straduieste de loc, e suficient, chiar lenes, e arogant Toate astea le-a aratat acum si romanilor din New York . Iohanis trebuie sa inteleaga insa ca, daca mai vrea un al doilea mandat trebuie sa munceasca pentru el chiar din prima zi a primului mandat. Ori in cazul sau au trecut deja 240 de zile.
    • +16 (26 voturi)    
      e prea mare haina de Presedinte pt el (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:15)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      asta trebuie sa inteleaga. Nu merita al doilea mandat . Nu a fost votat ca stea ca ficusul si sa se plimbe brambura ci sa-si faca treaba, sa vegheze la respectarea legilor si a drepturilor cetatenilor RO. N-a facut-o .

      Nu l-am vazut sa se bata cu toate partidele si sa le impuna respectarea Constitutiei, respectiv dreptul fundamental al romanilor de pretutindeni de a putea vota. Era obligatia lui ca cetatenii romani sa poata vota cu decenta oriunde in lume .Ce a fost in noiembrie a fost o umilinta pt romani A promis-o clar si nu a facut nimic. Peste 1 an va fi aceeasi problema.

      Ca are sau nu carisma ca vorbeste incet sau repede tine de individ, nu toti sint oratori dar el e depasit clar de evenimente.
      • -4 (12 voturi)    
        concret... (Duminică, 27 septembrie 2015, 15:33)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        ... CUM anume ai vedea tu "bataia presedintelui cu partidele"? Descrie, te rog...
        Pas cu pas! Bineinteles, nu uita de limitele pe care le impune legea! >:
  • +26 (40 voturi)    
    Vizita klaus Iohannis (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:44)

    anton [anonim]

    Din pacate,un articol cu observatii corecte,obiective.Din pacate pentru Ionannis si pentru noi.
    • -8 (20 voturi)    
      foarte corecte (Duminică, 27 septembrie 2015, 13:25)

      iodo [utilizator] i-a raspuns lui anton

      Numai ca dl Tapalaga nu observa ca ceea ce spune dl Iohannis, asa fara carisma si tern cum e (desi si aici e o chestiune de preferinte si gusturi, în cazul de fata poate si de diferenta de fus orar), este cam intotdeauna în acord cu demersurile pe care le face si cu proiectele pe care le propune, ceea ce nu e putin lucru în politica românească.
      Un articol asadar superficial si tendentios din punctul meu de vedere.
  • -23 (41 voturi)    
    serios? (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:47)

    Magnus [anonim]

    Nu sunt de acord cu Dl Tapalaga. Cred ca Dl Iohannis a atins subiecte de actualitate si interes pentru romanii de afara, statul de drept, stabilitatea legislativa care poate incuraja spiritul antreprenorial si investitiile, recunoasterea diplomelor care poate facilita intoarcerea lor acasa, votul prin corespondenta care le poate da dreptul fundamental de a vota, aprecierea pentru calitatea lor de ambasadori neoficiali ai României.
    Mi-ar fi placut ca dl Tapalaga sa sprijine prin niste editoriale constructive atât discursul presedintelui de la deschiderea anului scolar cat si cel din parlament. Din pacate, atât hotnews cât si restul presei au tacut chitic si sa redea nu si sa comenteze favorabil ideilor si provocarilor Presedintelui. In schimb critica orice detaliu legat de forma si de modul de la fi al lui Iohannis.
  • +29 (41 voturi)    
    Lol (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:49)

    HP [utilizator]

    "Am ales sa fac asta
    Ca altceva n-a fost
    Si-am sa fac bani din asta
    Ca altfel n-are rost"

    Premierul de la Grivco a fost ales ca sa nu iasa agariciul celalalt.

    Astea sunt resursele umane ale Romaniei.
  • +2 (32 voturi)    
    dar daca era Ponta (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:54)

    millenium [anonim]

    Era volubil,zambea, dialoga cu lumea raspundea la intrebari era o diferenta nu-i asa?
    Noi am vrut neamt sobru si corect ca masinile germane ei uite ca avem neamt sobru .
    Ce ma bucura cel mai tare e ca la alegerile viitoare o sa avem presedinte pe care-l meritam ,nu vad cum va castiga neamtul sobru alegerile.
    V-ar placea un Oprea interes national presedinte.
    Horor nu-i asa ,sa vedeti limbaj atunci.
    • +11 (17 voturi)    
      Ha-ha! (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:21)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      „Noi am vrut neamt sobru si corect ca masinile germane”. Care mașini? Volkswagen, cumva? :)
    • +7 (13 voturi)    
      Si daca totusi nu era nici unul... (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:31)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      ...n-ar fi fost oare mai bine ca nici unul dintre agaricii mentionati sa nu fi ajuns presedinte? MM nu ar fi fost mai adecvata pentru nevoile tarii? Sper ca individul sa nu se impauneze ca l-am votat. S-a votat impotriva. Precum Iliescu a castigat impotriva lui Vadim...nu pe barba lui ci pe anti-barba lui vadim.
      • +2 (4 voturi)    
        ... (Duminică, 27 septembrie 2015, 21:56)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        M-am lamurit si cu MM dupa reactia din criza refugiatilor. Trebuie sa luam fara numar dupa parerea ei "corecta politic".
    • +8 (14 voturi)    
      corect ca masinile germane (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:48)

      gigimargot [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      Corectitudinea masinilor germane s-a dovedit a fi un mit.
    • +9 (17 voturi)    
      ...mai... (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:54)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      ...omule !....la tine lipsa de idei si raspuns prompt si documentat , inseamna sobrietate !!!...si unde vezi tu corectitudinea -in triplarea, in primele luni a salariului ??? in plimbari fastuoase ce i le ofera nevestei ,pe banii de la buget (adica platit de noi toti),pt ca doar ca sa ii dea ocazia ei sa-si etaleze toaletele inchiriate ,se plimba ,pt ca Romania a avut un mare ZERO cistig de pe urma prestatiilor lui ,pina acum...tot ce a facut acum in SUA intr-o sapt ,putea sa faca in 2 zile...p.s. reiau sfatul pt Mihalache & comp.-angajati mai postaci cu ceva glagorie...
  • +14 (22 voturi)    
    La obiect (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:58)

    Furnicuta [utilizator]

    Pertinent comentariul. Felicitări!
  • +14 (26 voturi)    
    ...hei !... (Duminică, 27 septembrie 2015, 9:59)

    ALTUN [anonim]

    ...postaci platiti de administratia prezidentiala sa-i faceti reclama lui Johanis,cei care ne stucheati mai deunazi cum ca nevasta,profesoara constiincioasa si responsabila,nu l-ar fi insotit in America ,avind ore la Sibiu,vedeti ca suntem in era internetului ...asa ca atunci cind vret sa mintiti ,faceti-o cu cap...daca aveti,ca mintea ne-ati dovedit ca va lipseste...cit despre patriotism,nici nu intra in discutie ...p.s. pt HN ati inceput sa cenzurati?!
  • +11 (13 voturi)    
    ! (Duminică, 27 septembrie 2015, 10:07)

    paul [anonim]

    Chestia cu plangerea la Biden pentru plagiat e chiar tare.......
    http://www.nytimes.com/1987/09/18/us/biden-admits-plagiarism-in-school-but-says-it-was-not-malevolent.html?pagewanted=all
    • +11 (15 voturi)    
      ...luind... (Duminică, 27 septembrie 2015, 12:03)

      ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui paul

      ...in considerare faptul ca cei prezenti, au fost selectati ,in functie de statutul social,poti sa-ti dai seama de revolta ce domneste in rindul diasporei romanesti,relativ la prestatia lamentabila ,ca si presedinte, a lui Johanis...ca de noi cei din tara nu mai vb...
      • +2 (8 voturi)    
        yeap... sure... (Duminică, 27 septembrie 2015, 15:30)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui ALTAN

        Ca parca "romanii din SUA" n-au alta treaba decat sa se invarta pe la intalniri... DIX de aia nu mai pot ei, de cine s-o fi inghesuit pe la piscoturi! :P
    • 0 (2 voturi)    
      minunat comentariu (Duminică, 27 septembrie 2015, 13:02)

      kasandra [utilizator] i-a raspuns lui paul

      Iar sursa de documentare este prețioasă. Demonstrează ceva despre impactul acuzațiilor de plagiat în politica mare, americană. Nul! Dl. Biden a petrecut alți aproape 40 de ani în politică fără griji.
  • +33 (53 voturi)    
    Basescu ramane cel mai bun presedinte (Duminică, 27 septembrie 2015, 10:24)

    Gogu2014 [utilizator]

    Din cati a avut Romania pana acum, Basescu va ramane in istorie si nu prin prostiile care le vor debita unii. Iohanis este la primul si ultimul lui mandat. Ma bucur ca lam votat, macar nu a iesit ponta
    • +15 (21 voturi)    
      Eu nu... (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:34)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Gogu2014

      Exact cum m-as bucura ca am votat o maimuta neputiincioasa...l-am votat ca era ponta dincolo...oricine in locul lui ar fi castigat...
  • +21 (27 voturi)    
    Probabil ca i-a cam adormit....., (Duminică, 27 septembrie 2015, 10:27)

    gica43 [utilizator]

    ,...spunandu-le si lor ce spune si aici laTV.Adica,rezumand :bla-bla,bla-bla.
  • -26 (40 voturi)    
    mdea... (Duminică, 27 septembrie 2015, 10:38)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    un nou articol tendentios si de prost gust marca Talpalarga...
    • -16 (34 voturi)    
      oprea (Duminică, 27 septembrie 2015, 10:44)

      gina [anonim] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      cind era base cu opera de brat tapalaga nu scria nimic de doctorate si plagiatele astuia! s-a trezit acum de parca iohannis l-a facut mare pe opera, nu base si udrea. de opera trebuia scris la moment nu acum cind s-a umflat ca o gogoasa.
      • +3 (13 voturi)    
        Hotarastete! Ori opera, ori oprea. (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:42)

        ddutz [utilizator] i-a raspuns lui gina

        "cind era base cu opera de brat". Aici "opera" e verb, sau substantiv?!
        Inteleg greseli de tastare, dar "perseverare, diabolicum est".
        Sau le-ai scris cu copy paste? Asta ar explica de ce-l critici p aTapalaga.
    • -6 (16 voturi)    
      Imi place.. (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:59)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      Imi place nick-ul tau. Sa mai postezi pe aici. :)

      In rest, la subiect.

      Majoritatea problemelor ridicate de diaspora nu sunt in atributiile presedintelui. Dl Tapalaga intuieste corect ca Iohannis se extrage din ecuatie, prin Constituie, o data ales, presedintele nu mai este politician.

      Ce ar putea sa faca presedintele intr-o problema cum e plagiatul generalizat practicat de invatamantul superior. Toata lumea stie ca nu doar Oprea a plagiat. Sunt exceptii lucrarile de diploma, master sau chiar doctorat in spatele carora exista ore serioase de munca, creativitate si contributie personala. Problema pentru societate reprezentata de standardele modeste din invatamantul superior este mai mare decat problema "Oprea". Presedintele poate cel mult sa blocheze o numire (cand va fi cazul) a unei persoane de acest gen sau sa promulge o lege care sa prevada spre exemplu verificarea automata a tuturor lucrarilor pentru plagiat. Mai mult de atat are solutia lui Basescu de a-l injura pe Oprea de dimineata pana seara. Inutila de altfel dar satisfacatoare pentru Tapalaga.

      La fel cu votul prin corespondenta. Iohannis, de fatada e pentru idee, insa isi da si el seama ca postul lui se cheama Presedintele Romaniei si nu Presedintele Romanilor. Nici convingerea ca diaspora tot voteaza cu asa zisa "dreapta" din Romania nu il ajuta foarte mult. Sunt atatea probleme in Romania incat votul in plic al unora de la mii de km deparatare e prioritatea N.

      Eu zic ca e bine cu un presedinte ca Iohannis. Prin fisa postului prea mult bine nu poate face. Macar sa nu faca rau. Si Iohannis nu face rau. Deocamdata.
  • +3 (3 voturi)    
    Macheciau (Duminică, 27 septembrie 2015, 10:53)

    Dumitru [anonim]

    Incredibil ce viziune au avut baietii astia ...

    Priviti va rog ,

    http://creativemonkeyz.com/category/roboti/page/5/
  • -9 (17 voturi)    
    Cand vom avea stat de drept vom avea si actori (Duminică, 27 septembrie 2015, 10:57)

    D_Poroineanu [utilizator]

    D-le Tapalaga,
    De unde nevoia de emotii, de irationalisme, de lipsa de structura, de spectacol? Credeti ca asta vor sa vada occidentalii de la presedintele unei tari de rahat?
    Basescu? Un grobian incapabil sa articuleze doua propozitii fara sa izbucneasca in hahaiala. Basescu este defect structural si nu gandeste decat la mult timp dupa ce a vorbit. Asa ceva e repede identificat si catalogat ca si shizoidism daca nu schizofrenie. Basescu e un tiran cu cei care au idei diferite de cele putine ale sale. El nu poate sustine doua, trei versiuni ale aceleiasi realitati. Aceste este un grav defect psihic si in general se naste din excesul de alcool.
    Iohannis gandeste, isi face planuri si le pune in aplicare. Reuseste sa integreze date si sa genereze idei pe care le poata discuta cu lideri mondiali.
    Cum a fost discursul papei? Spectacol, artistic, hitleirian? NU! A citit plictisitor de pe foi idei la moda care fiind exprimate de o autoritate au sansa de a se implementa. Merkel, Hollande, Putin, Xi Jinping exprima emotii? NU ! In America e diferit. America e o tara stabila economic, juridic, militar si leaderii isi permit sa glumeasca dar fiecare intelege extrema seriozitate din spatele glumei.

    Cand vom avea stat de drept, politicieni in loc de mafioti, popor interesat de treburile cetatii, sistem de sanatate, infrastructura, oameni valizi pe strazi nu alcoolici, cand Romania va fi in visele copiilor ( nu vestul) atunci ne vom permite un lider mistocar, versatil, plin de idei avasate, empatic. Cum Romania e un rahat de tara cred ca Iohannis e omul ideal. E constient de mizeria de tara in care traim cu totii si vrea sa schimbe. Posibil ca si Carol I sa fi fost la fel de plictisitor pentru jurnalistii hiper-excitati si gata sa re-interpreteze si sa critice, fara nuantare, orice deviatie de la normele imediate.
    Cred ca Iohannis e omul de maine al Romaniei pe care multi semi-docti sau simplii idioti nu-l inteleg.
  • -5 (13 voturi)    
    las' ca in campanie va fermeca cu elocinta! (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:11)

    robert [anonim]

    De aceea l-ati votat, ca era un Demostene sas. Ce ati vrut asta ati capatat! Eu unul nu l-am votat, pur si simplu pentru ca se vede ca ni-i pasa de nimeni, decat de el, de cariera lui si de cele N case. Mai suportati-l 4 ani, ca trec repede!
  • +2 (10 voturi)    
    Stiluri diferite (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:14)

    EllenaS [utilizator]

    Am citit articolul, am citit comentariile. Rezumat: Basescu era "Ha! Ha! Ha!". Iohannis e "Bla! Bla! Bla!".
  • +5 (11 voturi)    
    Apropos de Gen. Oprea (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:20)

    D_Poroineanu [utilizator]

    Cum ziceam: toate tezele de doctorat de la Colegiul National de Aparare si de la cel de Informatii sunt plagiate 100%. Luate pe bani putini si copiate in general de pe net. Turcescu daduse teza lui Duicu; un analfabet cu 2 si 3 la limba romana care in 5 ani de la "fara studii superioare" a ajuns " Dr. Ing. Ec. Adrian Duicu". Cineva i-a copiat integral de pe net texte din engleza si le-a asezat in teza, Duicu nevorbiind nici o limba straina, nici macar romana.

    Daca asta este starea natiunii; de plagiat, de furt, de mistocareala, de idei farfelus, de misticism economic, de abordare in genunchi a divinitatii, de resemnare, de depresie, daca toate astea, dumneavoastra vreti un presedinte glumet, empatic, cu idei avansate? Cat de prost ar cadea asa ceva de la presedintele unei tari distruse si cu un viitor sumbru.
    Domnule Tapalaga in Romania:
    - Orice copil inteligent viseaza sa plece in tari civilizate
    - Politician e un mis-nomer in Romania, mafiot e cuvantul potrivit. Partidele sunt doar clanuri mafiote ce mimeaza notiuni auzite in gura vesticilor.
    - Sumele platite la bugetul UE sunt mai mari decat cele efectiv primite si folosite ( specific pentru oligofreni).
    - Spitalele regionale arata a cocini pline microbi, fara aparatura si cu medici nepregatiti.
    - Oirce suma de bani pusa pe masa de administratie e furata 50% prin tot felul de tertipuri.
    - Peste 40% din populatia Romaniei traieste la tara fara veceu in casa si apa curenta. Ei fiind practic someri la limita existentei. Asta reduce populatia valida a Romaniei cu 40% si creste rata somajului la 46.6%
    - Lipsa cvasi-totala a infrastructurii moderne de transport condamna Romania la subdezvoltare
    - Romania nu are o economie a ei. 90% din firme, banci, investitii vin din afara. Asta fragilizeaza tara si la un soc major intrega constructie se va prabusi.
    - Daca mergi pe strazi in tara sau in Bucuresti ai sa vezi o populatie abulica, distrusa, cu privirea in pamant, schingiuita in interior de boli si griji.
    • +1 (1 vot)    
      iubitor de comedie vs. iubitor de tragedie (Luni, 28 septembrie 2015, 10:09)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui D_Poroineanu

      "(...) dumneavoastra vreti un presedinte glumet, empatic, cu idei avansate ? Cat de prost ar cadea asa ceva de la presedintele unei tari distruse si cu un viitor sumbru.)" Deci, dom profesor ati ars etapele,cum se spune, si ati ajuns la stadiul "cat de prost ar cadea". Inteleg ca pt. Romania actuala si pentru Romania de maine dvs credeti ca este potrivit un cioclu si nu un clovn. Iar cioclul l-ati gasit in persoana lui Klaus Iohannis. Vorba aceea, daca tot ne ducem, macar sa ne ducem demni. Nu stiu, zau, dar mie mi-ar sta sarmaua-n gat de prea multa seriozitate ipocrita in jur. Mai bine ca Zorba, dupa ce i s-a prabusit funicularul decat ca troienele lui Eschil, (parca, nu). In fine, om trai cat om trai si om vedea ce om vedea !
  • -3 (17 voturi)    
    Asa suntem noi, romanii (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:20)

    buncrestin [utilizator]

    Asa suntem noi romanii, uitam imediat meritele unui om si ii cautam nod in papura pentru a-ldistruge, pentru un mizilic. Fie el vecinul de la parter, colegul de birou sau chiar presedintele tarii.

    Nu conteaza ca Iohannis a dovedit in cariera de dinainte de presedintie infinit mai mult decat Ponta si Basescu la un loc, trebuie sa ii negam meritele si sa sustinem ca a fost votat doar pentru ca era raul cel mai mic.
    Nu conteaza ca este un om serios, lucru rarissim in politica, trebuie sa il criticam pentru ca nu este neserios, ca restul politicienilor de dambovita!
    Ne tanguim zilnic ca avem o clasa politica de proasta calitate, dar cand in fruntea tarii ajunge un om de calitate, suntem in stare sa aruncam cu pietre dupa el!
    Nu conteaza continutul real al discursului, al mesajului, conteaza ca nu produce entertainment pe micile ecrane.
    Nu conteaza ca este un om coerent in vorbe si fapte, conteaza ca nu este ca noi ceilalti: incoerenti si de neincredere.
    Nu conteaza ca sub Iohannis a pornit cea mai mare curatenie din administratia corupta a tarii, conteaza ca nu iese la TV sa se laude de dimineata pana seara cu reusitele.
    Deci nu conteaza ca face, conteaza ca nu ne prosteste, asa cum ne place.

    Adevarul este ca noi nu-l meritam pe Iohannis. Acest om greu de descifrat prin ochii unui balcanic are capacitatea de a duce Romania in Europa. Si asta ne terorizeaza, pentru ca, nu-i asa, e mai dulce si mai lipsita de griji viata in mlastina balcanica.
    • +4 (14 voturi)    
      Ce anume (Duminică, 27 septembrie 2015, 13:59)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Ce anume a produs Klaus de esti atat de incantat(a)? Ce NU a produs Basescu? Cu ce te incanta Klaus? Nu astept entratainment dar astept ceva mai mult decat: dupa noapte vine zi sau soarele straluceste doar ziua pe cand noaptea luna.
      Platitudini fara folos...absolut fara folos. cu sau fara ele este EXACT acelasi lucru.
      Si eu am un CV impresionant, crede-ma. Pe baza lui ar trebui sa fiu si eu presedinte care nu spune nimic
      • +3 (7 voturi)    
        Ce a produs Klaus? Multe... (Duminică, 27 septembrie 2015, 15:55)

        marki [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        „Cea mai mare parte a proprietăților imobiliare deținute de familia Iohannis își are originea într-o retrocedare imobiliară întemeiată pe acte false.
        Cercetați penal la mijlocul anilor 2000, în dosarul deschis în urma acestei fraude, soții Iohannis nu au fost niciodată trimiși în judecată.
        Unul dintre bunurile obținute prin această acțiune de retrocedare, aflat astăzi în coproprietatea soților Iohannis, este un spațiu comercial situat în zona ultracentrală a Sibiului (...). Dreptul de proprietate pe care soții Iohannis îl au asupra acestui spațiu comercial face obiectul unui proces început acum treisprezece ani. Procesul este încă pe rol.”
        https://www.riseproject.ro/articol/mostenirea-din-spatele-averii-imobiliare-a-lui-klaus-iohannis/
        Statuia începe să se clatine, deci. Dar să nu tragem concluzii pripite. Să sperăm că „se va face lumină”, până la urmă, în cele șase case ale lui Klaus...
      • +1 (7 voturi)    
        Klaus a reconfirmat legitimitatea useleui (Duminică, 27 septembrie 2015, 18:04)

        padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        impotriva propriei tarisoare, dar a facut-o cu fata umana si-n pasi simplist exprimati: primul pas, al 2-lea, samd pana iesim din tara sau din casa...mai stii ca mamaliga chiar nu imlpodeaza!
  • +4 (12 voturi)    
    Iohannis la New York (Duminică, 27 septembrie 2015, 11:45)

    MonaDrasinover-Micu [anonim]

    Va asteptati la altceva din partea acestui Plimbaret?Nu spune decat platitudini si mereu aceleasi.Te adoarme cand vorbeste atat de monoton si fara "vana " de parca nici el nu crede in ceeace spune!L-am votat dar mai bine imi anulam votul!Asa nu eram atat de dezamagita.
  • +4 (10 voturi)    
    timid sau ipocrit ? (Duminică, 27 septembrie 2015, 12:39)

    marius [anonim]

    nu stie sa fie sincer ! ? natural ? el insusi
    doar un om politicos, (ipocrit !?) care stie sa poarte o masca care salveaza aparentele in orice situatie !?
    cine o fi cu adevarat Dl Presedinte ?
    din tara lucrului bine facut ( vezi wolkswagen, bayer pesticide +medicamente, ... ) !???
  • +7 (13 voturi)    
    Mod de comunicare (Duminică, 27 septembrie 2015, 12:50)

    Mache [anonim]

    vezi, incontrast cu Iohannis modul de adresare al Papei Francis! Ales presedinte ca urmare a unor imprejurari favorabile (alternativa fata de Ponta) nu dovedeste c a stie cum sa valorifice situatia favorabila! Este un alt Emil Constantinescu care va fi uitat de istorie! Si-a atins limita de compatibilitate conform principiilor lui Murphy!
    Este suficient sa-l privesti ca sa-ti dai seama ca nu este capabil sa comunice o idee!!
  • 0 (12 voturi)    
    Asta ii e temperamentul (Duminică, 27 septembrie 2015, 12:51)

    Anton [anonim]

    Si stiam cand l-am votat.
    Popularitatea unui presedinte nu doar prin asta se cuantifica. Ba te pomenesti ca va castiga si alegerile urmatoare, ceea ce este mult probabil.

    Sper ca prin "carismatic" nu intelegeti bascalios. Pentru ca atunci Basescu nu a fost carismatic, ba zici ca era un preten de la bodega.

    Sau va convenea carisma lui Ponta probabil?
  • -8 (8 voturi)    
    NEONAZI REVINE (Duminică, 27 septembrie 2015, 13:08)

    Stanescu Ferdinant [anonim]

    Regimul lui iolanis este un regim de-o noua dictatura, daca el dupa ce l a premiat pe cel care a vrut sa darame cladirea parlamentului, bine ca erau si ministri de ai lui basescu din greaua mostenire si etc. ma rog, dintr o data s a trezit congresmenn american cand de fapt e tot arab dar platit de ursi; ABIA ASTEPTAM SA MA ARESTEZE SI iolanis !!!
  • 0 (12 voturi)    
    carcotasilor (Duminică, 27 septembrie 2015, 13:18)

    iodo [utilizator]

    Chiar ma intreb de ce dl Tapalaga nu a spus niciun cuvant favorabil dupa conferinta de presa a presedintelui de la deschiderea anului scolar când a lansat provocarea guvernului de a rezolva în 3 ani rusinea nationala ca una din 5 din scolile României nu au autorizatie de functionare si nici discursul din parlament în care a invitat la un moment zero de la care sa se inceapa un proces de guvernare si legiferare în folosul nevoilor romanilor si nu impotriva lor ca pana acum? Oare nu-si da dl Tapalaga seama ca educatia, adica dezvoltarea resursei umane, precum si stabilitatea si corectitudinea legislativa si guvernarea responsabila sunt cele mai importante instrumente prin care putem ieși din mocirla? Cum isi poate schimba mentalitatea populația când jurnalistii romani se leaga numai de detalii de forma si nu incearca deloc sa creeze un curent de opinie pentru schimbari de fond, pentru schimbari civilizatoare?
  • -1 (13 voturi)    
    ca vechi cititor de hotnews (Duminică, 27 septembrie 2015, 13:23)

    rochiri [utilizator]

    ..nu pot sa remarc ca acest site si-a pierdut obiectivitatea.
    KJ a fost votat de atatia romani ca dat impresia(si personal cred) ca este un om corect si obiectiv.
    Comparatia cu Basescu nu isi are rostul, dvs uitati si cred ca buna stiinta ca Basescu a sustinut si sustine in continuare pe Undrea reprezentanta mafie Bica&Cocos ..etc. Basescu putea face multe incepuse bine dar din pacate a clacat pe parcurs toti de pe langa el sunt "manjiti": Udrea , Bica, Blejnar,gineri,fratele....etc...
    Paca domnule Tapalaga ma asteptat la mai multa obiectivitate din parte dvs.
    Din pacate la ora actula daca nu exista scandal nu exista nici presa.
  • -3 (13 voturi)    
    Greseala (Duminică, 27 septembrie 2015, 13:41)

    zxzx [anonim]

    Prezidentul a gresit ca nu l'a luat in excursie in America si pe renumitul si doctul scriitor de scrieri Tapalaga Dan.
  • +4 (10 voturi)    
    Nu fiti rai... (Duminică, 27 septembrie 2015, 14:02)

    sandokan [anonim]

    Desi imi este aproape imposibil sa urmaresc cap-coada un discurs a lu' dom' Presedinte (recunosc, greseala mea...ganduri zburdalnice...), cred ca sunt totusi foarte bune si chiar pot veni in ajutorul multor oameni, batrani, tineri, copii...

    Ganditi-va!
    Cati nu sunt care au probleme cu somnul, ca nu pot adormi usor?
    Daca la culcare ar folosi oricare inregistrare cu dom' Presedinte, efectul e garantat - in 2 e adormit bustean! Si fara a lua pastile de somn!

    Asa ca nu fiti rai... cu dom' Presedinte!

    Deci, dom' Presedinte, va rog tineti-o tot asa, dar atentie sa nu adormiti in timpul discursului si dv., ca oamenii astia rai ar incepe sa faca bascalie de domnia voastra.
  • +3 (5 voturi)    
    ala nu era bun ca era jucator, asta ca e mut (Duminică, 27 septembrie 2015, 15:58)

    Razvan_M [utilizator]

    Ar fi mai bine daca am judeca mesajul pe care il transmite si mai putin asa-zisul "populism". Pana la urma si Johannis, si Basescu au fost relativ novici in ale politicii, asta comparandu-i cu Iliescu sau cu omologi din Vest.
    Cred ca Johannis isi pastreaza imaginea plictisitoare, previzibila, discreta. Asta a vrut populatia, asta a iesit. Nu cred ca o sa mai auzim prea curand un "mai, animalule" sau o "tiganca imputita". Probabil nici idei reale, ci doar chestii filtrate atent de agenti de PR ai Partidului.
  • +3 (5 voturi)    
    10 ani cu caftangiul Basescu (Duminică, 27 septembrie 2015, 16:08)

    Locke Lamora [utilizator]

    e greu sa treci peste ei. Johan a ajuns presedinte din cauza ca multi n-au vrut o maimuta care face tumbe sa ajunga in scaunul tarii. Daca mergea Phonta la NY ce ar fi facut???? Tumbe si remarci golanesti.
    Asta e, asta ai, cu asta mergi inainte.
    • -2 (4 voturi)    
      10 ani e prea putin sa depasesti limita (Duminică, 27 septembrie 2015, 17:53)

      padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      celor 2 decenii extrase, oarecum decent de politologul Brucan la rasarit de democratie la liber.
      Suntem o tara condamnata politic sa supravietuim chiar de distinsii nostri conducatori, nu de azi, ieri sau din 1990. Suntem victimele ingenue ale spiritului mioritic de succesuri inca dinainte de '907.
      Sasul a ajuns presedinte sa nu iasa rumenu pursange socialist si bugetofag, Ponta; dar imensul aparat administrativ, legislativ si executiv este acelasi din 1990 pana astazi, etern orientat pe succesuri impotriva propriei natiuni.
      Subiectivist anticipand relatiile statului cu poporul, ceea ce traim acum este rezultatul direct al vointei exprimate liber si democratic; obiectiv privind in spate, daca tu Insuti reimprumuti masina aceluiasi prieten, neglijent recunoscut cu bunurile altora, unicul rezultat predictibil este acela de victima conjuncturala si mioritica.
      Ca sa combatem duplicitarismul civic al natiei supravietuitoare romanesti, am avea nevoie de un spirit basescian de cel putin 3 generatii: prima sa-i deranjeze la maxim pe socialistii crestini de buna credinta, a doua sa insufle insasi credinta in capacitatea personala, iar a treia sa inceapa sa cumuleze doza majoritara de normalitate apartinica sau cetateneasca.
      Aparent ne luptam cu pesedeul uneperist si liberal dispus sa-l tradeze pe dragutu mitoman galactic in favoarea nu mai putinului general, la fel de mitoman si, viitor galactic; real ne zbatem sa definim o stare de existenta normala si vitregita de tot felul de caftangii care incaseaza doar in nume si ideologie de partid.
      Pe cat de simplu, pe atat de complex: vrem normalitate si transparenta vizibila si dupa Luna, sau preferam caftangii cu fata umana si spirit descurcaret 112% la suta....pana si mesterul Manole a fost nevoit sa-si articuleze actul primar de creatie cu o vointa de fier inumana. Cel putin asa se spune, ca de vazut urmarim doar bazaconii interpretative la liber; ca si coabitarea lu Ponta cu sasu presedinte.
  • 0 (4 voturi)    
    Si a trecut aproape un an.... (Duminică, 27 septembrie 2015, 19:45)

    anya_2 [anonim]

    ...de la euforia din noiembrie.
    Si da, suntem departe de a fi euforici in continuare.
    Cand o sa spargeti, d-le Iohannis, aceste tipare sobre si atat? Cand vom avea, din nou, o speranta ca putem fi vizibili pe harta lumii?
    Nu-l regret in niciun caz pe Basescu, Ponta iese din discutie....
    Dar, totusi, ce va aduce bun Romaniei un presedinte de origine germana?
  • -3 (9 voturi)    
    foarte tareee...!!! (Duminică, 27 septembrie 2015, 19:47)

    Codruta N [utilizator]

    Deci daca nu e un golan si circar, care sa instige lumea la ura, nu-i bun de Presedinte!! Tapalaga vad ca e MULT mai "tipic roman" decat credeam!
    CE a "facut activ" Basescu cat a fost presedinte? NIMIC!! si-a promovat lichelele si a instigat MASIV diverse categorii de romani, una impotriva celeilalte! Sa nu uitam si cum le-a zis celor nemultumiti sa PLECE din tzara - de parca n-ar fi trebuit sa fie presedintele TUTUROR romanilor!! Iar de "bai de multime"... imi e greatza de mor!! N-ati fi vrut sa ii pupe si mana? cum faceau babele cu Iliescu si Basescu? :P

    Cat despre "plagiat" si "certificarea diplomelor"... asta e CHIAR o minciuna! Cunosc suficient de multi romani din SUA, de "categorii" foarte diferite, si FIX in paishpe li se rupe de "plagiat"! Nu ca plagiatul in sine n-ar fi ceva rau si urat - dar au avut motive MULT mai serioase sa plece din tzara iar acolo au lucruri MULT mai importante de facut decat sa le mai pese de Oprea sau de oricine altcineva. O parte (dar nu f. mare) dintre ei ar fi, intr-adevar, interesati de certificarea diplomelor dar nici macar ei nu mai mor de grija asta. Cel mult le-ar mai arde sa ne rada-n nas ca acceptam noi, cei ramasi in tzara, sa traim condusi de asemenea ciumetzi! Apropo: nu i-am vazut DE FEL sa le pese de 'plagiate" pe vremea cand acestea erau la ordinea zilii printre cei din jurul lui Basescu (inclusiv Oprea!). :P

    Dar nah... a inceput campania electorala, neh...? Daca mai continua pe linia asta, Tapalaga va reusi sa ma convinga sa NU votez cu "acea" persoana pe care o sustine in acest fel! :P
    Nu de alta, insa de minciuni si de articole evident "biased" m-am saturat!
  • +3 (7 voturi)    
    invitati la consulat N.Y. (Duminică, 27 septembrie 2015, 23:39)

    Burebista [anonim]

    Aci locuiesc si stiu : au fost invitati cei care merg de obicei la sarmale la consulat ,lingai, oameni casei ,care NU reprezinta DIASPORA din N.Y.Pt .ca totul sa iasa bine. Referitor la acest presedinte; pe romaneste un molalau ,incolor si inodor . dar bine ca nu a iesit pontalaul oricum .Mai zic una: rau cu rau dar mai rau fara de rau .Pacat de ROMANIA ca de 25 de ani nu gaseste conducatori care sa puna umarul la recladirea tarii.
  • 0 (0 voturi)    
    nimic (Marţi, 29 septembrie 2015, 1:44)

    c [anonim]

    Exceptionala deontologie profesionala , Dl. tapalaga. Don't worry, nu mai comentez.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică