​De ce ne place atit de mult de Simona Halep: etica muncii

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 8 septembrie 2015, 16:34 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
Nu sint un mare cunoscator de tenis, adversarul preferat e peretele scolii generale. Dar pot sa inteleg cind un om munceste de-i sar ochii din cap sau cind se lasa doar in nadejdea talentului / abilitatilor native. Si asta s-a vazut perfect luni seara, cind am urmarit in paralel meciul Simonei Halep si meciul de fotbal Romania - Grecia. Am inteles de ce ne place atit de mult Halep: pentru ca are o etica a muncii putin comuna in Romania. Si asta ne cistiga respectul.

Si e important ca tinara generatie sa vada ca asta e solutia corecta ca sa ajungi in elita, nu doar prin studii gen Spiru Haret, plagiate rusinoase ori alte solutii facile.

Despre etica muncii la Halep a vorbit in cunostinta de cauza Daren Cahill, un antrenor cotat intre primii din lume. El a vazut la lucru un profesionist, un om care isi intregeste talentul cu un efort sustinut, care munceste pina la ultima picatura de energie ca sa ajunga mai bun.

De altfel, senzatia pe care ti-o lasa orice meci al Simonei Halep e urmatoarea: chiar daca pierde, stii ca a facut tot ce era omeneste posibil, a luptat fara rest. Ca atare, nu te poti supara pe ea, indiferent de rezultat. Exact invers decit la echipa nationala de fotbal: simtim cu totii ca echipa mai avea ceva energie de stors, dar cumva si-a conservat-o. E exact ce simte si publicul.

Nu intimplator audientele pe HotNews.ro luni seara au stat asa: meciul Simonei Halep (unul din zecile de meciuri pe an) - 49.000 de vizualizari; meciul Romania - Grecia (meci decisiv) - 27.000 de vizualizari. Poate ca nu e un indicator fidel, dar simt cum respectul publicului balanseaza spre un profesionit desavirsit, in detrimentul unor fotbalisti priviti tot mai des ca niste tineri rasfatati de soarta si neatenti cu talentul dat de Dumnezeu (vezi cazuri de promisiuni niciodata onorate precum Torje, Maxim, Budescu, chiar si Marica ori Chiriches).

Revin la Simona Halep. Toti cei care o cunosc vorbesc cu maxima admiratie despre capacitatea ei de munca, de antrenamentele ei dure, dar mai ales despre cum isi joaca fiecare capat de sansa pe care o are.

Ea insasi a recunoscut ca a inteles multe dintr-o infringere la Australian Open, anul acesta, in fata Ekaterinei Makarova, la care face tot timpul referire. E unul dintre putinele meciuri in care Simona stie ca nu a dat totul pe teren. Meciul acela o obsedeaza, il aminteste ea insasi public deseori, intr-un soi de autoflagelare care ii serveste drept garantie ca nu va mai ceda niciodata fara lupta.

Ce face Simona Halep e rara avis intr-o societate obisnuita prea mult, uneori chiar resemnata, cu succesul rapid bazat pe minimul efort, pe fofilare, pe adoptarea solutiilor facile. Simona Halep e din alt aluat, si e demonstratia eficienta a teoriei ca talentul, dublat de efort, te transforma intr-un performer. Halep ne arata ca e gresit ceea ce vedem zilnic in jurul nostru, exemplele de impostura promovate de televiziuni, de scena politica, de sistemele corupte din educatie ori sanatate. Halep e un profesor mai bun pentru copiii nostri decit cohortele de absolventi de Spiru Haret pe care guvernul tocmai i-a recompensat cu recunoasterea diplomelor.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
21219 vizualizari
  • +38 (42 voturi)    
    Foarte bine punctat! (Marţi, 8 septembrie 2015, 16:50)

    Orsay [utilizator]

    Felicitări!
  • +34 (34 voturi)    
    O precizare (Marţi, 8 septembrie 2015, 16:55)

    Alin C. [anonim]

    Admirabil articol. Cred ca se cuvine, totusi, o precizare (pe care autorul nu putea s-o faca): etica muncii este pretuita, cel mai probabil, de cititorii constanti ai Hotnews, oriunde s-ar afla ei (intelegeti ce vreau sa spun). Altfel, nu am observat in aproape 40 ani de activitate ca ea sa se bucure de vreo pretuire deosebita din partea "maselor de oameni ai muncii de la orase si sate"... In ultimii 25 de ani pretuirea chiar a scazut proportional cu "masele".
  • -27 (29 voturi)    
    Gresesti (Marţi, 8 septembrie 2015, 17:03)

    ze [utilizator]

    grav fratica si nu s hater, da Simona noastra nu i din alt aluat, caracter zero, exprimare spre zero (Hagi la feminin), de tenis nu prea am ce zice, e ok.
    Atitudinea ei daca o urmareai cu atentie de la incepututile ei s a schimbat radical. Acolo sus mai rezista 1-2ani.
    Numai bine!
    • +11 (13 voturi)    
      Imi pare rau insa... (Marţi, 8 septembrie 2015, 21:44)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui ze

      ...adevarul doare ;-)
    • +12 (12 voturi)    
      vorbi si nea Ion (Marţi, 8 septembrie 2015, 22:20)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui ze

      vorbi si nea Ion ca e si el om. asa se poate caracteriza ce ai zis tu.
      e bine ca ai sesizat ca s-a schimbat, ghici ce? si tu de la 1 an pana acum mi se pare ca te-ai schimbat si nu in bine, la ce spui!!!
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:13)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui ze

      caracter zero ? atunci ce caracter are un mutu sau alt erou fotbalist ? minus infinit cumva ? daca nici cand mori pe teren la fiecare minge nu ai caracter,atunci nu prea vad ce te-ar multumi.iar daca mai rezista 1-2 ani acolo sus e super ok, abia ca mai avem pe cineva care chiar face cinste tarii asteia.e drept au mai fost cativa pe la judo,canotaj,tir sau inot,alte sporturi pe care tzugulanul roman nu le pricepe.
  • +21 (21 voturi)    
    felicitari (Marţi, 8 septembrie 2015, 17:12)

    victor L [utilizator]

    pentru articol.
    Asa este: Halep munceste mult si daca pierde, caci e normal sa mai si piarda; pierd si cei mai buni.
    Simona munceste, are si talent, dar e dezavantajata fizic. Nu e vina nimanui.
    Nu e cea mai buna in tenis, si nici n-o sa fie, dar a ajuns acolo sus prin antrenamente serioase. Si transpiratie :P
    • +2 (10 voturi)    
      dezavantajata fizic? (Marţi, 8 septembrie 2015, 19:26)

      condor [anonim] i-a raspuns lui victor L

      Justine Henin are 1,67m cu 1 cm mai mica decat Simona. Arancha Sanchez- 1,69m si daca mai cautam mai gasim.
      • +8 (8 voturi)    
        asa (Marţi, 8 septembrie 2015, 22:21)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui condor

        doar 2 ai gasit?
        in comparatie cu altele mult mai inalte, e dezavantajata fizic. nu trebuie sa fie unicat ca sa fie dezavantajata fizic, sa stii :)
        • 0 (0 voturi)    
          Inca una (Miercuri, 9 septembrie 2015, 7:10)

          feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui andrei

          Martina Hingis - 1.70 si 4 ani numero uno.
        • +2 (2 voturi)    
          inaltime (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:18)

          grongobar [utilizator] i-a raspuns lui andrei

          cine nu a jucat tenis nu intelege cat de mult conteaza inaltimea la fiecare lovitura.e o chestie de unghiuri sub care poti lovi mingea si zone in teren in care o poti plasa si repet nu doar la serviciu ci la orice lovitura. pentru a lovi corect trebuie sa ai genunchii flectati,lucru care iti mai scade din inaltime,performantele jucatorilor mici fiind cu atat mai remarcabile.
      • +6 (6 voturi)    
        Efortul Simonei (Miercuri, 9 septembrie 2015, 6:11)

        Un-om-ne-critic [anonim] i-a raspuns lui condor

        Simona are un talent deosebit - recunoscut de toata lumea mondiala a tenisului; in pofida fizicului sau micut (fata de mamutii mondiali ai tenisului feminin actual), ea reuseste - prin talent si efort sa compenseze aceasta deficienta (naturala)!; ... nu intotdeauna, mai manifesta inconsistenta (in unele turnee), are inca, deficiente emotionale, inconstanta psihica si fizica dar; ramane un simbol pentru sportul romanesc!; si pentru sportul mondial al anilor '2015!
    • +5 (7 voturi)    
      inalt vs scud (Marţi, 8 septembrie 2015, 23:56)

      mnicku [anonim] i-a raspuns lui victor L

      Situatia e f simpla, legea compensarii . Jucatorii inalti nu au viteza mare de deplasare dar au avantajul unui serviciu puternic, in schimb jucatorii scunzi au o deplasare mai buna si viteza de reactie .

      Tenisul e sportul in care mentalul domina fizicul . Dovada e meciul Simonei cu Lisicki. Vointa mentala a Simonei a fost mai puternica decit durerea ei fizica, Lisicki nu a reusit sa faca fata crampelor musculare in setul 3 si a pierdut.

      Un din marele dezavantaj al Simonei e faptul ca nu isi face strategia de joc in functie de adversar (cind a facut-o si-a spulberat adversarele ).

      Simona joaca acum f mult la siguranta , pe mijlocul terenului (nu o inteleg de ce) cu consum de energie imens si de aici si accidentarile ei dese. Daca va incepe sa joace si tactic, tenis procentaj cu certitudine ajunge no 1.

      Pina atunci e no 2 .
  • -18 (22 voturi)    
    Simona are succes pt ca joaca 168 de meciuri pe an (Marţi, 8 septembrie 2015, 17:33)

    Lucian Ilea [anonim]

    ultima data:)
    si 7 meciuri in 2 saptamani la US Open cu primii 150 din lume
    Daca si nationala de fotbal ar juca in fiecare zi cate un meci de fotbal cu primele 10 din lume,ceea ce e echivalentul in fotbal cu primii 150 din lume la tenis,pt c diferentele de valoare sunt la fel de mici...atunci si nationala de fotbal ar fi campioana mondiala
    • +11 (11 voturi)    
      :) (Marţi, 8 septembrie 2015, 23:31)

      owl [anonim] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      fata asta joaca la maxim 2 zile distanta meci de minim 1h, cu pauze scurte, alergand tot timpul.

      fotbaliatorii joaca cel mult la 3 zile distanta, meciuri de 90 minute in care alearga din cand in cand - si se vaita ca e prea des.

      vezi sa nu aplici logica ta in viata, ca se alege prafu'....
    • +3 (3 voturi)    
      da,da (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:20)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      da manelele mai tare,mananca un mic si rade o bere.dupa asta poti merge la vot,mandru ca esti roman.
    • 0 (0 voturi)    
      OK, (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:35)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      joci, joci, dar mai trebuie sa si castigi ceva puncte, acolo, ca altfel uzezi adidasii degeaba in loc sa ajungi campion mondial
    • 0 (0 voturi)    
      ai vrut sa faci o gluma? (Miercuri, 9 septembrie 2015, 12:02)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      Nationala romaniei poa sa joace cu top 10 tari timp de 30 de ani saptamana de saptamana, campioana mondiala n-are nici o sansa sa ajunga cu actualul lot. Tu nu vezi ca n-avem nici un jucator la vro echipa de primavara CL? Cu cine vrei tu sa te bati cu Germania, Spania, Olanda?
    • 0 (0 voturi)    
      ??? (Miercuri, 9 septembrie 2015, 15:19)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      Adica sa inteleg ca echipa Germaniei ( sau Spaniei sau Braziliei sau cine-o mai fi fost campioana mondiala vreodata in era asta) joaca cate-un meci la doua zile cu primele 10 nationale din lume?
      Ca nu prea ma prind care este comparatia in tot ce ai scris.
      Cred ca nationala trebuie sa joace fotbal intai si-ntai. Sa nimereasca poarta macar o data intr-un meci si sa se prinda care e miza jocului la un moment dat.
  • -12 (20 voturi)    
    Simonica a noastra (Marţi, 8 septembrie 2015, 17:35)

    Gelu [anonim]

    Si ce te deranjeaza, ca ea isi vede de munca ei dar nu o ajunta pe a ta jurnalistule, poate nu faci o treaba buna TU, ea face ce stie si poate, o iubesc pe Simona, e frumoasa cu victoriile si infrangerile ei, toti o iubim si ne iubim cu ea. Dar pe voi ratatilor, nimeni nu va iubeste.
  • +9 (9 voturi)    
    adevărat, dle Pantazi! (Marţi, 8 septembrie 2015, 18:12)

    ikke [anonim]

    Nimic de zis în plus ...
  • -15 (17 voturi)    
    sport (Marţi, 8 septembrie 2015, 18:25)

    nimrod [anonim]

    Interesanta, ca sa nu zic altfel, comparatia dintre "etica muncii" dintr-un sport de echipa si aceea a dintr-un sport eminamente individual. Am ras de m-am tavalit...
    • +1 (1 vot)    
      :( (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:41)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      in felul tau trist, ai dreptate
      da, etica muncii e si mai vizibila la munca in echipa
      de aici si "succesele" neintrerupte ale nationalei
      tu, ramai acolo, tavalit
  • +17 (21 voturi)    
    In plus... (Marţi, 8 septembrie 2015, 18:26)

    Daniel [anonim]

    Chiar frumoasa analiza d-voastra.
    Eu as adauga ceva:

    De ce NU LE PLACE UNORA de Simona Halep: INVIDIA + PROSTIA = SPIRIT TRIBAL

    Pe langa cei care o admira pe Simona (eu ma numar evident printre ei) exista o 'turma' care o denigreaza, o insulta, isi expun mai tot timpul parerea ca nu face fata, ca nu este o jucatoare de top....alte aberatii infinite.

    De fapt, ei sunt cei care simt o invidie nemarginita, se simt in viata asta nedreptati ca ei, care pun suruburi intr-o fabrica sau 'umplu' hartiile (ma rog fisierele) pe la diverse firme nu primesc nici pe departe atatia bani...doar la banii altora le sta capul, mai ales daca acestia au ceva in legatura cu ei (in acest caz lb. romana)
    Asta pentru ca, acestia sunt INAPOIATII, votantii USL si PSD, cei care pot fi cumparati, mangaiati pe crestet, etc....

    Ei sunt MARII INVIDIOSI ai tarii, de care nu poti sa scapi, care te ostracizeaza, te critica, dar nu se uita in oglinda sa vada cat de hidosi sunt!

    HAI SIMONA!
    • -2 (6 voturi)    
      voi cititi aceste postari (Miercuri, 9 septembrie 2015, 1:21)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      .. inainte sa dati voturi pozitive ca la alegerile din Teleorman ?? Cum puteti aprecia asemenea aberatii ?
      • 0 (2 voturi)    
        uite ca nu apreciem orice (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:48)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        ti-am dat minus
  • +18 (18 voturi)    
    Frumos ... (Marţi, 8 septembrie 2015, 18:26)

    Pantzi [anonim]

    O urmaresc pe Simona de vreo 2 ani ,cand ajunsese pe undeva pe la locul 15 wta .Am vazut foarte multe meciuri de-ale ei si din acest motiv aseara din Romania- Grecia n-am vazut decat 7 sau 8 minute dupa ce s-a terminat meciul Simonei .Putea sa piarda ,a avut un meci exrem de greu ,mai ales ca nu a prins cea mai buna zi a ei .Tin minte un meci al ei in care la fel ca aseara nu prea ii iesea jocul,si intr-o pauza dintre doua puncte s-a imbarbbatat strigand-usi ei "joaca pana mori "
    Nu cred sa auzim vre-un fotbalist din tara care sa se auto-imbarbateze in acest fel .In plus Simona intr-un meci alearga mai mult decat toata echipa Romaniei la un loc sau decat oricare alta echipa de fotbal de la noi ...
  • -9 (13 voturi)    
    insuficient (Marţi, 8 septembrie 2015, 18:28)

    cabrera [anonim]

    Etica muncii este insuficienta pt a fi campion.
    • +12 (12 voturi)    
      off-topic (Marţi, 8 septembrie 2015, 18:52)

      gargaune [anonim] i-a raspuns lui cabrera

      Nu despre a fi campion era vorba, ci despre cum ajungi sa faci parte cu adevarat unei elite. Nici in elita nu potae fi unul si acelasi primul la infinit, doar extrem de mult, cineva ca Serena. Era vorba totusi de etica muncii versus ciupeala si impostura institutionalizate in Romania. Cand vezi ce pretentii are cate un chibitz de pe margine de la Simona Halep (titluri de GS, semnat condica la orice meci FedCup, de care nici macar nu auzise, il confunda cu DavisCup, asa cum confunda WTA cu ATP), in contextul articolului lui Cristian Pantazi s-ar putea crede ca ea provine dintr-o tara in care respectul pentru munca e ceva normal.Stim insa cu totii unde s-a ajuns, ca realitatea este exact cum e descrisa in articol...
    • +3 (3 voturi)    
      da (Marţi, 8 septembrie 2015, 22:24)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui cabrera

      da, dar e clar necesara! e o conditie obligatorie pt a fi campion. s-a dus aia cu glezna fina si statul pe canapea si vin trofeel pe banda rulanta. azi toti au talent, dar nu e suficient.
      oricum, nu despre asta era articolul.
    • +1 (1 vot)    
      a fi (Miercuri, 9 septembrie 2015, 8:24)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cabrera

      campion este doar efectul posibil al cauzei care trebuie sa fie etica muncii.
      ca sa ai etica muncii iti trebuie atat cei 7 ani de acasa cat si educatia si autoeducatia.
      cunosc oameni care in ciuda unei remuneratii slabe in raport cu leafa altor colegi si cu volumul acestora de munca, continua sa-si faca treaba cu constiintiozitate si responsabilitate.
  • +8 (8 voturi)    
    pe linga etica muncii d-le Pantazi (Marţi, 8 septembrie 2015, 19:02)

    mnicku [anonim]

    e vorba de ff multa munca in sine. Ce are Simona in plus e dorinta de a cistiga, fotbaliatorii nostrii nu o au.
    Pt un as un jucator serveste de milioane de ori. Antrenamentele sint mult mai dure decit la fotbal, insumate sint de cca 8 ore/zi ,
    Un jucatoar de tenis e obligat sa joace (conf regulamentelor de turnee) chiar si 2 meciuri pe zi . Un fotbalist nu rezista 3 ore pe teren.

    Faceati o comparatie cu fotbalul, inutil .Simona are o conditie fizica net superioara oricarui fotbalist din nationala RO.
    Culmea un jucator de fotbal e platit mai bine decit un jucator de tenis (exceptie Nadal, Serena, Federer...+inca citiva)
    • -2 (8 voturi)    
      E bine ca o laudati pe Simona (Miercuri, 9 septembrie 2015, 1:29)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Chiar merita! Dar bunele intentii nu va impiedica sa emiteti tot felul de prostii. Faptul ca fotbalistii nostri sunt vai steaua si oile lor nu justifica argumentele voastre aberante. Un fotbalist adevarat alearga mai mult ca Halep. Ca sa nu mai vorbim de Tecau. La tenis mingea este in joc MAXIM 10 (zece) minute intr-o ora... Incep sa cred ca suntem un popor de tenismeni in frunte cu Ponta.
      • 0 (2 voturi)    
        La tenis mingea este in joc MAXIM 10 (zece) minute (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:47)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        mai, ala era baschet American, se joaca in pauzele entertainment-ului
        • -1 (3 voturi)    
          Exact ! (Miercuri, 9 septembrie 2015, 10:18)

          math_2 [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          E foarte simplu in NBA, din acest motiv vom mai astepta 120 de ani ca sa vedem un roman pe acolo. Bineinteles ca Simona l-ar distruge pe Lebron daca ar juca "baschet american" impotriva lui.
          La tenis mingea este in joc MAXIM 10 minute la fiecare ora. Cu mentalitatea si cunostintele romanului neaos (si ale conducatorilor pe care ii votati VOI majoritatea atotstiutoare si iubitoare de Halep) este evident ca performantele sportului romanesc sunt cele care este !
  • +3 (7 voturi)    
    aiurea'n tramvai (Marţi, 8 septembrie 2015, 23:19)

    tapirul [anonim]

    Ne place Halep când câștigă - când pierde o facem în toate felurile. La fel și echipa de fotbal.
    Ni se umflă pipota de mândria altora, dar nu și de eșecurile lor. Auzi tu, românul place etica muncii. Păi dacă o place de ce nu o aplică?
    • 0 (0 voturi)    
      unii (Miercuri, 9 septembrie 2015, 8:27)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui tapirul

      o fac pe simona in toate felurile. nu toti.
      si o fac si cand castiga.
    • +1 (1 vot)    
      Corect! (Miercuri, 9 septembrie 2015, 10:20)

      D_Poroineanu [utilizator] i-a raspuns lui tapirul

      Incepuse sa piarda dupa Indian Wells si CTP-ul o facea de doi lei la DiGI. ca are un tenis de tzaka-paka, ca ..etc.
      Multi rumuni deja o injurau pentru etnia ei ( armaneasca) . Probabil ca asa o injurau si pe Nadia ( ceangau) cand nu mai lua 10.
      SIMONA HALEP e un simbol al renasterii nationale pentru munca, etica, putere, success, curaj, determinare si rezilienta.
  • -3 (5 voturi)    
    Da si nu (Miercuri, 9 septembrie 2015, 1:20)

    Dbz [utilizator]

    Gresiti in a compara un sport de echipa cu un sport individual unde muncesti si faci performanta pentru tine si buzunarul tau...nu pentru o echipa nu pentru o tara...
    Daca luam din punct de vedere individual si jucatorii echipei nationale de fotbal, poate ca isi conserva energia cand joaca pentru Romania pentru a da un randament mai bun la echipele de club, unde sunt platiti cum trebuie. Halep ce a facut cand a fost vorba sa joace pentru Romania? S a dus la Stuttgart pentru buzunarul propriu...acestea fiind datele problemei, jucatorii nationalei macar s au prezentat la meci ;)
    Altfel, bv ei, Halep a muncit mult si a ajuns sus, mai sus decat orice sportiv Roman in ultima vreme. Cu toate astea mai are mult de demonstrat (cum ar fi sa castige un grand slam) si noi cei care ne uitam de acasa ar trebui sa ne mai calmam cu idolatrizarea asta stupida...HALEP JOACA PENTRU EA, NU PENTRU A NE REPREZENTA PE NOI ROMANII...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu iar (Miercuri, 9 septembrie 2015, 7:17)

      aaa [anonim] i-a raspuns lui Dbz

      povestea cu Fed Cup...
      Simona are pana acum 18 meciuri jucate in Fed Cup: http://www.fedcup.com/en/players/player/profile.aspx?playerid=100081089
      Din echipa actuala, mai multe au doar Sorana Carstea si Monica Niculescu.
      Nu cred ca ma insel prea mult daca presupun ca ati auzit pentru prima oara de Fed Cup cu ocazia meciului cu Canada.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Miercuri, 9 septembrie 2015, 7:56)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui Dbz

      atat te duce mintea, asa-i ? pai daca a luat un cec de 400k $ ce te doare pe tine ? avea steagul Romaniei cand s-a afisat scorul pe ecran? cand vorbeste ala la microfon si ea e castigatoare, ce spune " Simona Halep from Zimbabwe?" ... Doamne fereste... sunt curios daca o durea prostia !
    • +1 (1 vot)    
      te-ai prins, dar pe dos (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:50)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Dbz

      "jucatorii echipei nationale de fotbal, poate ca isi conserva energia cand joaca pentru Romania pentru a da un randament mai bun la echipele de club, unde sunt platiti cum trebuie"
      NO COMMENT, "suporterule"
  • -4 (6 voturi)    
    Etica muncii ? (Miercuri, 9 septembrie 2015, 1:48)

    xolv [utilizator]

    Etica suferintei in epuizare, nu a muncii. Unde nu ai tactica, strategie, dezvoltare, ci doar jocul epuizarii, nu se numeste ca ai etica muncii, ci doar compensezi subutilizarea intelectului cu suprasolicitarea osulului. Masochism.
  • 0 (2 voturi)    
    Obsesie nationala (Miercuri, 9 septembrie 2015, 2:36)

    Locke Lamora [utilizator]

    Clasic.
    • +2 (2 voturi)    
      de fapt, (Miercuri, 9 septembrie 2015, 8:30)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      nemunca este obsesie nationala.
      cum sa facem sa castigam rapid cat mai multi bani, fara strop de munca.
      il luam de exemplu pe tonta et co., sau pe halep?
  • -4 (4 voturi)    
    Munca nu diferențiează oamenii, (Miercuri, 9 septembrie 2015, 4:14)

    Con_stan_tin [utilizator]

    Vrei oameni egali? Lasă-le doar munca proprie,ca să nu poată facă diferența între ei.
  • -6 (6 voturi)    
    Banii si Sportul (Miercuri, 9 septembrie 2015, 5:55)

    geambasu [anonim]

    Stai jos. Care etică a muncii ? E doar banul.
    Dacă la aceste competiții se taie banul, dispare și interesul.
  • 0 (0 voturi)    
    Criticii Simonei Halep (Miercuri, 9 septembrie 2015, 7:27)

    mithrill [utilizator]

    i-au reprosat intotdeauna ca n-a dat tot pe teren ori ca nu a dorit sa-si perfectioneze anumite lovituri. Pana la urma insa ea munceste si se vede. Daca sunteti curiosi, veti observa ca si contestatari ai dumneaei nu prea mai sunt. Iar daca pierdea meciul cu lisicki de alaltaieri, probabil ar fi avut parte exclusiv de incurajari, pentru ca nu era nimic de reprosat la asemenea lupta. PS. printre critici m-am numarat si eu cand deja era ajunsa pe locuri fruntase in wta si servea ca la nationalele romaniei. :)
  • -1 (1 vot)    
    respect pentru efort, lipsa respect pentru nervi (Miercuri, 9 septembrie 2015, 8:18)

    lrnt [utilizator]

    Nu mi-a placut in ultimul ei meci nervii pe care i-a avut de la inceput pana la sfarsit, faptul ca din 2 in 2 mingi da cu racheta de pamant.
    Nu-mi plac jucatorii care dau cu racheta de pamant cand pierd o minge.
  • -1 (1 vot)    
    FALS ! (Miercuri, 9 septembrie 2015, 8:32)

    Ovidiu [anonim]

    Eu m-am uitat la meci la TV. Am verificat din cand in cand pe laptop scorul la Halep, apoi am rugat un comesean sa verifice de pe smartphone.

    Asadar, cifrele culese de tine nu au fundament.

    Dar DA, sunt de acrd ca fotbalistii-s de cacao.
  • +1 (1 vot)    
    Rapsodia noastra din tenis (Miercuri, 9 septembrie 2015, 8:47)

    ana [anonim]

    foarte bun si extrem pozitiv acest articol. E bine surprinsa harnicia si motivatia dublata de talent si de ce nu si nu in ultima instanta,frumusetea si felul de a fi al Simonei. Cand te remarci intr-o bransa (in cazul de fata sport,altii poate in chimie sau matematica) te remarci pentruca iti place sa faci ceea ce faci si nu faci pentru bani. Normal ca apoi apare si succesul si recunoasterea care dupa sine aduc si banii.
    Simona are insa ceva aparte si se detaseaza complet de adeversarele ei care nu sunt mai prejos.Simona Halep da dovada de modestie si de bun simt.Nu i s-a urcat succesul la cap,e extrovertita si radiaza o frumusete interioara sufleteasca care pe langa fizicul ei frumos si armonios efectiv te vrajeste. Simona Halep e cea mai frumoasa in tenisul mondial si as spune ca e iubita de toata lumea dar din pacate are si multi sau multe invidiosi sau invidioase. Bravo Simona ! Sa ramai asa cum esti si sa nu uiti ca apartii de elita unor sportivi precum Nadia Comaneci,Gheorghe Hagi si multi altii de talie internationala. Tu esti Rapsodia Romaneasca a tenisului. Succes!
  • +1 (1 vot)    
    etica (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:28)

    Francisc 1 [utilizator]

    etica asta a muncii functioneaza doar intr-un peisaj competitiv, nu in ro , ca daca incerca saraca sa se afirme in romania... slabe sperante fara un doctorat ceva !
    • 0 (0 voturi)    
      Dacă compari hoția cu munca (Miercuri, 9 septembrie 2015, 11:26)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      hoția este net superioară când e vorba de câștig material. Singura șansă a muncii este să elimine hoția, ceea ce nu este fair play.

      În cazul tenisului diferența dintre jucători nu este făcută de muncă ci de mental. Simona ne place fiindcă are un mental ieșit din comun, odată în viață vezi un sportiv român cu o asemenea voință de câștig ca a Simonei.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:35)

    klaudyuxxx [utilizator]

    va scuzam ca nu scrieti cu diacritice, dar *cAstiga*
  • 0 (0 voturi)    
    Simona (Miercuri, 9 septembrie 2015, 9:59)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    excelent spus!
    Sunt destui oameni care muncesc la fel ca Simona, insa nu se vad.
    De aceea Simona trebuie aratata mereu ...si cand castiga si cand pierde...
  • +1 (1 vot)    
    Hai, Simona! (Miercuri, 9 septembrie 2015, 11:58)

    EllenaS [utilizator]

    Tenisul are o regula nescrisa: castigi daca adversarul tau face mai multe greseli nefortate decat tine. Imi doresc mult ca Simona Halep sa castige si cand face mai multe greseli decat adversara. Atunci inseamna ca a castigat datorita talentului. Astept meciul cu Azarenka. Mi-e teama ca aici se va opri. Doresc din toata inima sa ma contrazica.
  • +2 (2 voturi)    
    Am renuntat sa mai citesc dupa titlu (Miercuri, 9 septembrie 2015, 14:25)

    Geo [anonim]

    "î din i şi â din a"
    Deşi â este un adaos relativ recent, iar utilitatea sa contestată de unii, normele în vigoare spun că acesta apare în interiorul cuvintelor (când, conducând, vânt etc.), iar î atunci când este prima sau ultima literă din cuvânt (înainte, înapoi, a urî etc.). Excepţie fac acele cuvinte obţinute prin derivare, prin adăugarea unui prefix la cuvântul de bază care începe cu î (neîntinat, reînnoi etc.). - plus ca din aceasta cauza, apar alte erori.

    Ex : "cind", "cistiga", "decit", "desavirsit", "intimplator etc
    Fonetica : c' (ce,ci)
    CE/CI ceață, cină č /t∫/ čĕață/čață, čină

    Cum cititi dvs. aceste cuvinte dupa ce va scrieti articolul ? Reciti macar o singura data dupa scriere ? Din cate observ, este un grad mare de inertie ?
    S-a schimbat in ultimii ani limba romana "atit" de profund ?
    Poate interpretez gresit si atunci astept lamuriri. Poate aveti de 2 ori tasta "I " pe tastatura .
    Subiectul articolului este interesant,dar pacat ca trebuie sa pocesc limba romana cand aleg sa-l citesc. Nu sunt hater,dar consider acest detaliu ca fiind parte intrinseca a limbii scrise mai ales din pozitia pe care o reprezentanti - de jurnalist.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version