Onoarea generalului Oprea

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 31 august 2015, 21:03 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Investigatiile temeinice realizate de Emilia Sercan, publicate in serial de HotNews.ro, au scos la iveala, pana acum, patru plagiate. Exista probe si indicii solide ca actualul vicepremier, Gabriel Oprea, si-a luat titlul de doctor prin metoda copy paste, adica furand munca altora. In baza acestui titlu obtinut fara merit, Oprea a ajuns profesor universitar, apoi coordonator de doctorate la Academia Nationala de Informatii, adica la institutia care pregateste elita ofiterilor sau a specialistilor in probleme de securitate nationala. Din aceasta pozitie a coordonat multe alte lucrari de doctorat.

Dintre doctoranzii lui Oprea verificati de Emilia Sercan, alti trei s-au dovedit a fi plagiatori, la fel ca mentorul lor. Dintre acestia, unul ocupa o pozitie importanta in stat: Bogdan Licu, adjunctul procurorului general. Pe lista suspectilor de plagiat intra si Loredana Radu, avocata premierului Victor Ponta, cel mai cunoscut doctor al tarii. Al treila plagiat  coordonat de Oprea  poarta semnatura lui Nicolae Ontanu, primar de sector, membru de frunte al UNPR. Acest din urma doctor in stiinte militare si informatii a inceput in viata ca fierar betonist.

Toate cele patru plagiate sunt flagrante. Autorii lor au copiat pur si simplu pagini intregi din alte lucrari gasite pe internet si au incropit o teza de doctorat prezentata ca originala. Intr-o tara ca Romania, unde plagiatul, copiatul la examene si impostura academica au devenit locuri  comune, exista tendinta de a minimaliza demascarea unor noi cazuri de furt intelectual.

In orice alta tara din vest, Oprea nu mai era la aceasta ora nici vicepremier, nici coordonator de doctorate la Academia spionajului intern, nici politician cu mari ambitii politice. Demisia de onoare era singura solutie rezonabila, cum s-a intamplat de pilda cu fostul ministru german al apararii, fosta speranta a CDU. Presa vuia, opinia publica scandalizata facea imposibila mentinerea lui in pozitii atat de inalte.

In Romania, situatia sta putin diferit. Doar HotNews.ro se ocupa de plagiatul lui Oprea sau de alte falsuri coordonate de el. In afara de cateva preluari marginale si ceva agitatie pe Facebook, subiectul aproape ca nu exista. Generalul se bucura de o neverosimila protectie mediatica. De pilda, EVZ i-a inchinat  "celui mai iubit dintre politisti" o oda in editia de sambata, glorificand realizarile generalului.

Pe de alta parte, publicista Daniela Ratiu a anuntat recent ca a incetat colaborarea cu EVZ acuzand ziarul ca i-a cenzurat un text critic la adresa influentului Gabriel Oprea. Nici in alte redactii importante numele generalului nu poate fi luat in desert. Acest mod distorsionat de functionare a societatii civile lucreaza in beneficiul oricarei puteri profund viciate. In absenta blamului public, politicienii care mint, fura, isi falsifica studiile sau comit alte fapte imorale n-au nici un motiv sa plece coplesiti de rusinea de a fi prinsi.

Pe Gabriel Oprea nu doar presa il protejeaza in mod inexplicabil, ci si institutiile statului. Ministerul Educatiei, de pilda, s-a repezit sa-l spele. Consiliul Nationala de Etica a selectat o comisie de specialisti care a decretat ca Oprea n-a plagiat, dar componenta comisiei este tinuta la secret. Nu stim cine si-a pus numele la bataie pentru a-l salva pe general, ministerul refuza sa spuna. Apoi, pana la aceasta ora, Academia Nationala de Informatii era datoare cu un punct de vedere. In joc nu este doar credibilitatea unor indivizi, ci prestigiul sau ca institutie. E cazul ca si SRI sa-si faca putina curatenie in propria ograda mai ales cand mizeria incepe sa duhneasca. Cum e posibil sa protejeze impostori si derbedei politici de asemenea anvergura? Cum rabda generalii adevarati o asemenea rusine in preajma lor?

Tine, pana la urma, de interesul national, de onoare si respect, ca sa-l plagiem putin pe Gabriel Oprea, ca tara asta sa aiba oameni integri si competentii in pozitii cheie, nu executanti aparent docili dar extrem de periculosi.  Romania nu se va schimba inlocuind raul cu alt rau sau inlaturand impostura cu mana imposturii. Suferinta ni se trage - alt loc comun - mai ales din rasturnarea ierarhiilor, din bulversarea valorilor. Nimic nu se aseaza cum trebuie pe fundatii putrede.

Marele pariu nu este sa-i schimbam intre ei, ci cu tot sistemul lor de complicitati care i-a facut puternici. Justificarile de genul "Oprea joaca de partea buna" nu tin. Cu vulnerabilitatile majore din CV-ul si si din trecutul lui, nu vom sti niciodata pentru cine joaca in realitate, cine il papuseaza si in ce directie.
 
In lumea civilizata, doctorii si generalii inventati in laborator nu conduc tari decat in saloane.


Citeste mai multe despre   









25861 vizualizari
  • +62 (64 voturi)    
    Intr-o tara normala (Luni, 31 august 2015, 21:31)

    Sorin Manea [anonim]

    un astfel de articol ar avea efect de tsunami politic, ar darama guvernul si ar acoperi de eterna rusine publica pe falsul general Oprea!

    Intr-o tara ca Romania, acest articol va fi considerat "atac la institutiile statului".

    Si asa si e, pentru ca aici coruptia, nepotismul, incompetenta crasa si falsul grosolan sunt adevaratele institutii ale statului roman!
    • +25 (27 voturi)    
      Te-ai fi asteptat la altceva de la profesor! (Marţi, 1 septembrie 2015, 0:50)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Manea

      Odata profesorul instalat in marele jilt cu o popularitate maxima in popor m-as fi asteptat sa mature cu astia pe unde apuca...Stiu ca multi vor spune ca nu era posibil etc...dar daca era vocal iinpotriva "doctorilor neamului" se coagula societatea in jurul lui si nu mai aveau pe unde sa isi scoata camasa.

      Asa...avem lupul paza la io...scuzati-ma profesorul paza la plagiatori!
    • -1 (3 voturi)    
      Asa este! (Marţi, 1 septembrie 2015, 15:30)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Manea

      Iar intr/o tara la fel de nermala, un ziarist care la un moemnt dat, a scuipat acolo unde a pupat, ar fi fopst dezavuat.
      Sa ne amintim de domnul Tapalaga ce aproape era de barca lui ponta, cand era aproape sigur ca acesta va castiga!
      Oprea e doar un snapan care merita infyndat. Dar... ce crezare mai pot da eu domnului Tapalaga, cand acesta peria la ponta?!
  • +28 (30 voturi)    
    E un master plan pt Interesul National (Luni, 31 august 2015, 21:32)

    Locke Lamora [utilizator]

    Prea abrupta urcarea PUNR-ului. Daca romanii, in afara de zombii, s-au cam saturat de celelalte partide, unpr le ofera varianta Interesului National. Cu facocerul securistoid H'oprea...succesul e asigurat pt urmatorul cincinal. Succesul lor, al borfasilor ca al romanilor deocamdata este doar Peste Hotare.
  • +30 (30 voturi)    
    Fără putere proștii sunt nuli, (Luni, 31 august 2015, 21:33)

    Con_stan_tin [utilizator]

    așa că este de înțeles de ce țin cu dinții de ea, și strâng și mai tare din dinți când se simt amenințați. Că să le iei puterea trebuie să-i lași cu gura căscată.
  • +34 (34 voturi)    
    Oprea si doctorul. (Luni, 31 august 2015, 22:00)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    Nesimtirea nu are limite! Ca pe timpul lui Stalin! Distrugeti intelectualii, si s-a facut Canalul! A venit Aglomeratia din decembrie 89, si Emanatul a continuat planul lui Stalin. A aparut Spiru Haret, condus de seful de la Stefan Gheorhiu, conudus de Aurelian Bondrea! Si pe banda rulanta, doctorii politruci! Astia trebuiau prasiti de mici!
  • -42 (50 voturi)    
    pana la urma ce anume va deranjeaza la Oprea? (Luni, 31 august 2015, 23:04)

    gheorghe [anonim]

    Spuneti pe sleau, nu ne luati pe ocolite..
    Ca nu se preda mai repede in mainile PNL?

    In tara asta fiecare om e vinovat de furt intelectual (poate in afara de cei fara scoala, ciobanii de prin munti), de la cei care au folosit macar o data Windows fara licenta, muzica/filme de pe Torrent, copiat referate de pe Internet, copiat la examene, samd.

    Daca isi pune cineva mintea va gaseste si pe dvs, domnule Tapalaga, cu ceva.
    • +28 (32 voturi)    
      Grozav, mai gheorghi mai (Luni, 31 august 2015, 23:43)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe

      Uite din cauza astora ca tine e tara prizoniera unei mani de semidocti, putred de corupti, fara constiinta.
      Cum ce deranjeaza la Oprea, e un incapabil si tu crezi ca un incapabil e capabil sa aiba vreo fctie de conducere? FALIMENT GARANTAT....e basic in economie, ti-o spune ViVi Viorel Dofttorel.
    • +26 (26 voturi)    
      Serios!? (Marţi, 1 septembrie 2015, 0:51)

      hopshio [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe

      Chiar daca i-ar gasi ceva, diferenta e ca Tapalaga nu ocupa o functie publica. Si acu dormi ca maine ai sedinta sa va inveti ce sa ziceti in cor. In cazul tau la UNPR.Stiu ca banii nu au miros, dar in catva ani UNPR va fi doar o amintire urata, o dejectie a tranzitiei interminabile ca PPDD si alte monstruozitati.
      • -8 (8 voturi)    
        moralitate ciudata (Marţi, 1 septembrie 2015, 10:47)

        gheorghe [anonim] i-a raspuns lui hopshio

        adica daca furi de la stat nu e ok, daca furi de la privat e ok (privat care de cele mai multe ori tot de la stat isi trage banii). Daca-ti pacalesti patronul ca ai niste studii si le-ai obtinut prin frauda e in regula. Bravos natiune. Comentariu cu +15/15 voturi, ca sa se vada clar la ce nivel suntem. Noaptea mintii.
        • +5 (5 voturi)    
          omisiunea e (Marţi, 1 septembrie 2015, 12:37)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe

          tot minciuna. ca si plagiatul.
          vezi ca ai omis sa iei in considerare "Chiar daca...", ca asa incepe postarea lui @hopshio.
          pe de alta parte, lasi impresia unui delator profesionist, incercand sa induci in mintea cititorului ca tapalaga si-a pacalit la angajare patronul, hotnews adicatelea, si deci, il fura. ca tapalaga, sti tu, nu si-a obtinut diploma de jurnalist in mod cinstit.
    • +7 (7 voturi)    
      da ... si eu am copiat in scoala (Marţi, 1 septembrie 2015, 10:25)

      eGerula [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe

      Dar asta nu-l face pe Oprea mai putin culpabil. Mai mult, chiar si asa, nu ma poate opri nimeni sa am pretentia sa avem politicieni impecabili. Asta nu inceamna ca nu pot sa am pretentia ca ... copiii mei sa fie mai buni ca mine.
      • -4 (4 voturi)    
        de aia nu merge nimic in tara asta (Marţi, 1 septembrie 2015, 10:51)

        tibi [anonim] i-a raspuns lui eGerula

        pt ca nimeni nu face nimic pornind de la el, fiecare are pretentii de la celalat, si uite asa suntem intr-un cerc vicios in care nu face nimeni nimic.

        Nu ne putem schimba pe noi, dar avem pretentia sa-i schimbam pe altii.

        Politicienii ar putea gandi si ei, pe acelasi principiu: "pai, pt cine sa ma zbat, pt poporul asta hot, imoral? Pt ce sa ma obosesc?"
    • +1 (1 vot)    
      daca intr-o zi soarta, karma (Marţi, 1 septembrie 2015, 20:48)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe

      te trazneste in moalele capului, te trezesti intr-o zi ca un plagiator iti ia cu acte false casa pt. care tu ai muncit ca prostu( sau poate ai obtinut-o si tu cu acte false daca sustii un plagiator ?), ei, sa te vad atunci ce parere o sa ai despre plagiatori, despe hoti, ca la urma urmei, tot asta este, un furt.
  • +23 (23 voturi)    
    Sunt sigur ca putem gasi nenumarate falsuri... (Luni, 31 august 2015, 23:21)

    cartofil [utilizator]

    .. in toata activitatea lui Oprea. Sunt sigur ca nu a indeplinit conditiile de profesor dar CNADTCU s-a facut ca nu vede, sunt absolut sigur ca nu a indeplinit conditiile minimale ca sa fie conducator de doctorat dar iar CNADTCU nu si-a facut datoria. Mai e o problema: legea Funeriu a introdus conditii minimale destul de dure pentru profesor si conducator de doctorat. Marile nulitati universitare care conduc destinele invatamantului, in frunte cu Andronescu, au castrat cat au putut aceste conditii. Dar chiar si asa, majoritatea profesorilor si a conducatorilor de doctorat nu le indeplinesc. Si nu exista nici o lege care sa spuna ca nulitatile cocotate in posturi de conducere trebuie sa indeplineasca si ele, aceste conditii. Conditiile sunt pentru prostii care s-au nascut prea tarziu, sa nu-i deranjeze pe baroni gen Oprea, promovand prea repede.
    • +17 (17 voturi)    
      De la Funeriu la Funebra (Marţi, 1 septembrie 2015, 8:08)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      Funebra Andronescu e complicea tuturor furturilor intelectuale din tara asta. E groparul invatamintului romanesc. Aceasta POLITRUCA NESIMTITA SI INCOMPETENTA ae trebui sa raspnda pentru tot raul fcut cu ani grei de puscarie !
    • 0 (0 voturi)    
      ce sa te astepti? (Marţi, 1 septembrie 2015, 21:27)

      CorneliuBercea [anonim] i-a raspuns lui cartofil

      Un SPECIALIST in MAREA ARMA intendenta AJUNS GENERAL PRIN pcr este normal sa fie si plagiator
  • +10 (10 voturi)    
    Ti-ai raspuns singur... (Luni, 31 august 2015, 23:58)

    zzz [anonim]

    adevaratii generali il pun in fata pe acest muppet si dau pompe UNPRului in numele interesului national
  • +15 (15 voturi)    
    mda - ordinul este ordin... (Luni, 31 august 2015, 23:59)

    ..13 [utilizator]

    Deci traim intr-o tara care este supusa unor presiuni maxime.

    Rar mai scapa unii pe contrasens si atunci se incearca aducerea lui/ a ei/ rapid la acelasi trend.

    Unii sunt mai inversunati si o tin pe a lor.
    Greu cu ei!

    Ceea ce ar trebui sa fie normal, adica corectitudinea, cinstea, devin exceptii. De ce? Ce ii face pe ceilalti sa colaboreze cu mincinosii, cu furaciosii??? Se bucura la un mic pranz, la o cina sau la cateva graunte in plus la salariu??? Oare nu se vede catre ce ne indreptam???

    Unde suntem?
    Catre ce ne indreptam asa de linistiti si calmi?
  • +11 (11 voturi)    
    SECURITATE NATIONALA (Marţi, 1 septembrie 2015, 1:49)

    Ciubi [anonim]

    Sunteti cu totii nebuni??? Aici vorbim de securitate NATIONALA!!!!
  • +19 (19 voturi)    
    interesul national rusesc (Marţi, 1 septembrie 2015, 7:20)

    ghilotina [anonim]

    orice om cu educatie minima ...observa imediat impostura lui oprea ..un pseudogeneral ..care ne face de rusine pe toti ...pe militari ..pe noi ca romani in general.Cum a fost posibil sa ajunga un astfel de om sa conduca un guvern al unei tari europene!
    orice medic psihiatru chiar si stagiar..dar care si-a trecut examenele pe puterea lui ..are nevoie de doar 2 minute in apropierea lui oprea gabriel ..pentru a-i stabili diagnosticul ...
    omul acesta pe langa faptul ca are probleme psihice patologice ..este periculos de prost pentru noi toti.
    chestiunea cu plagiatul este o dovada de netagaduit ca acest om este de o incompetenta crasa...oprea nu este nimic altceva decat un ilustru dobitoc. Si care orice dobitoc este usor de manipulat de oricine....
    si cum sunt multi politicieni perversi ..iata si formula si conjunctura extraordinara prin care un om de nimic a ajuns sa ia decizii intr-o tara.
    cel mai trist este ca acest semidoct ..care are un bagaj foarte restrans de cuvinte ..( cum dracului sa fie doctor in stiinte cand el nu leaga o fraza logica?!!!) acesta se ascunde in spatele unui termen care ar trebui sa nasca mai multe sensibilitati in orice tara...si anume "interesul national"....
    am fi cu toti foarte surprinsi daca cineva l-ar intreba la o emisiune in direct ce inseamna pentru el acest termen.
    pot paria ca definitia lui nu va insemna nimic din ce cred cei de la serviciile secrete din Romania ..ba poate chiar pot sa descopere ca de fapt acest ilustru dobitoc vorbeste despre interesul national al statului rus....
    • +10 (10 voturi)    
      serviciile (Marţi, 1 septembrie 2015, 8:44)

      continuare [anonim] i-a raspuns lui ghilotina

      Atentie! cu siguranta cineva de la SIE ,DIA si SRI impreuna nu si au facut treaba in cazul acestui om de nimic...
      • 0 (0 voturi)    
        Un general surogat (Marţi, 1 septembrie 2015, 23:26)

        Cornel Grad [anonim] i-a raspuns lui continuare

        Nu cred că serviciile rusești l-ar utiliza pe acest surogat de general cu 4 stele, făcut la apelul bocancilor. Cât despre doctoratul lui, ce să mai vorbim?! Niște semidocți universitari (sunt pline instituțiile așa-zis (c)academice de asemenea specimene) i-au acordat titlul de doctor în științe și conducător de doctorat unui sfertodoct. Noaptea minții...Mă întreb, totuși, cum acceptă tagma militară acest intrus plin de stele false, cucerite prin pupincurism politic asiduu. Se poate compara acest avorton cu generalul de armată Petre Dumitrescu, ofițer stat majorist, care a urcat, conform regulamentului. treptele ierarhiei militare, participând la ambele războaie mondiale, iar în ultimul a comandat un grup de armate româno-german pe Frontul de Est. Această fantoșă de general de armată ar trebui să intre în pământ de rușine dac-ar ști (dar mă-ndoiesc că mintiuca lui ar putea cuprinde asemenea nuanțe) cine au fost înaintașii pe acest înalt post. Cum, la fel, ar trebui să-și facă mea culpa toți cei trei președinți ante decembrie 2014 care l-au cadorisit, succesiv, cu stele de tinichea pe acest fanfaron care face de rușine profesia de militar.
        • 0 (0 voturi)    
          indirect (Miercuri, 2 septembrie 2015, 9:00)

          ghilotinadiplomata [utilizator] i-a raspuns lui Cornel Grad

          aveti dreptate .... sunt mai multi vinovati de ascesiunea acestui impostor redus mintal.... dar uni au facut-o intentionat ..si l-au folosit ..
          de aici si sugestia mea ..ca prostul face jocul rusilor ....dar manipulat indirect ...de iliescu ...in primul rand ...de alti prezenti pe aici si nu prea vizibili
          este chiar foarte foarte posibil...
  • +14 (14 voturi)    
    Interesul National (Marţi, 1 septembrie 2015, 8:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Pentru EI, interesul national - stim - este sa fure cit pot, sa-si dea salarii si pensii NESIMTITE si sa se imbuibe, ei si clientela lor. E trist dar adevarat: EVZ a ajuns o gazeta penibila in slujba celor care ofera solda mai mare. Asa politica, asa presa.
    • -4 (8 voturi)    
      Morala fabulei cu corbul și vulpea. (Marţi, 1 septembrie 2015, 10:38)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Un corb criticat strânge și mai tare cașcavalul în cioc, un corb lingușit este lăsat cu gura căscată. Așa că EVZ procedează corect. Cât despre cei de pe Hotnews, gradul lor de inteligență este limitat la internet.
  • -4 (8 voturi)    
    o miza falsa (Marţi, 1 septembrie 2015, 10:12)

    xanti [utilizator]

    90%au doctorate luate la misto si atunci ce e de facut sa le mai dea toti odata?
    Chiar credeti ca doctoratul e problema ,problemele grave sunt cand fura nestingherit BANI ,nu hartii copiate la xerox.
    La fel cu Ponta, important a fost doctoratul sau ca a furat sau nu bani de undeva?
    Cat timp se pierde cu mize false cand de fapt presa ar trebui sa caute unde se duc BANII.
    • +14 (14 voturi)    
      gresesti (Marţi, 1 septembrie 2015, 10:42)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ponta fara doctorat n-ar fi intrat in barou (sau ar fi trebuit sa dea un examen greu, ar fi trebuit sa invete, sa se chinuiasca- lucru care poate i-ar fi modificat profilul moral). Daca nu era in barou, nu ar fi putut nici sa fie avocat la Casa Sova. Si nici nu ar fi fost partas la excrocheriile de la Turceni. Lucruri mici si, aparent, neimportante, pot avea efecte mari.
  • +10 (10 voturi)    
    interesul national? (Marţi, 1 septembrie 2015, 10:25)

    Niki [anonim]

    Ok, am aflat, si acum ce urmeaza?? Ca noi "cei prosti dar multi" sa avem permanent gustul salciu al compromisului in gura, iar EI?? privilegiatii-hotii-plagiatorii-epigonii sa prospere in continuare si sa ne rada permanent in nas???? Evolutia politica a acestui personaj, Oprea, a fost fulminanta si este in contiunua crestere. Pe vremuri sa ajungi general iti trebuia o viata de militarie. Acum avem tot atatia generali cati avocati.... IPE CE MAINI A AJUNS BIATA TARA? Oare in Somalia ne acorda azil politic noua romanilor??
    • +8 (8 voturi)    
      pe timp de pace e plin de generali (Marţi, 1 septembrie 2015, 10:53)

      manole [anonim] i-a raspuns lui Niki

      sa vedem cati or mai ramane pe timp de razboi. Vorba ceea, la placinte inainte, la razboi inapoi
  • 0 (4 voturi)    
    Poate aveti dreptate, (Marţi, 1 septembrie 2015, 12:35)

    Costi [anonim]

    Dar este pentru prima data in foarte multi ani când ministerul de interne are un ministru care stie cu ce se mănâncă. Nici nu vreau sa imi aduc aminte de blaga, david, IGAS(cel mai dezastruos ministru). Pentru ministerul de interne este bun, poate pentru altceva nu.
  • +6 (6 voturi)    
    nesimtire in forma avansata fara tratament (Marţi, 1 septembrie 2015, 12:41)

    adina [anonim]

    toata lumea gandeste ca noi si ei merg in continuare inainte. nesimtirea n-a atins niciodata cote atat de josnice.
    oribil, domnule oprea!
    oribil, domnule ponta!
    oribil, domnule iohannis ca ati dezamagit atatia romani!
    uitati-va pe facebookul lui iohannis sa vedeti ce commenturi sunt...oamenii nu pot fi mintiti la nesfarsit. dar ce folos ca noi ne dam seama de nesimtirea lor daca nu se intampla nimic???
  • +7 (9 voturi)    
    "Dumnezeu l-a adus la noi, la Interne" !! (Marţi, 1 septembrie 2015, 12:44)

    lili [anonim]

    Aberatia zilei:
    "Un alt articol socant pentru orice om destupat la minte si care traieste in anul 2015 intr-un stat democratic, membru NATO si al Uniunii Europene, este editorialul elogios la adresa lui G Oprea publicat in revista "Migratia si azilul" de chestorul principal de politie Nelu Pop, seful Inspectoratului General pentru Imigrari, institutie subordonata Ministerului de Interne.
    "Reverberatia noastra romaneasca si exprimarea publica a bucuriei Zilei Drapelului a primit conotatii inalte prin participarea inimoasa-demna-barbateasca si insufletirea intregii festivitati de catre ministrul nostru, comandantul nostru, Prim-Ministrul interimar domnul GABRIEL OPREA. Traiesc sentimente de mare respect si aprecieri, alaturi de ceilalti colegi ai nostri din minister, fata de OMUL MINISTRU si MINISTRUL OM - din fruntea Internelor.

    Noi traim in prezent vremuri normale, de apreciere a oamenilor din partea domniei sale, de acordare a tuturor drepturilor conferite de Lege, de creare a conditiilor normale de munca. De mult asteptam ziua in care un sef al nostru sa isi aprecieze oamenii, nu numai dupa rezultatele privind statisticile politienesti.

    De mult asteptam un om care sa ne adune intr-o echipa, sa faca armonie, sa tina la oameni, sa-i determine, sa le ajute familiile celor cazuti la datorie.. De mult asteptam... Si Dumnezeu l-a adus la noi, la Interne, pentru a implini si tine toate acestea, pe domnul GABRIEL OPREA - MINISTRUL OM! (...) ", se arata in materialul semnat "cu mana la cascheta", dupa cum se precizeaza, de catre inspector general, chestor principal de politie dr. Nelu Pop.

    Pentru cei care nu au inteles bine, subliniem faptul ca dr. Nelu Pop este responsabil de gestionarea fluxurilor de imigranti pe teritoriul Romaniei, iar preocuparile sale ar trebui sa fie cu totul altele, in contextul actualei crize internationale."

    http://www.ziare.com/gabriel-oprea/ministru-de-interne/aberatia-zilei-dumnezeu-l-a-adus-la-noi-la-interne-1380364
    • +2 (2 voturi)    
      ''MINISTRUL OM''!si Pupincuristul desavarsit (Marţi, 1 septembrie 2015, 18:39)

      iancu victor [anonim] i-a raspuns lui lili

      Scriitura domnului chestor este o magistrala lectie de servilism,obedienta,pupincurism,josnicie marlanie,nerusinare,nesimtire,lipsa de respect fata de fostii colegi(morti si dati afara din sistem) pe care i-a batjocorit ''javra ordinara'' si cu sprijinul opreagabrielului,membru in guvernul bokemilului.Fara sprijinul ''interesului national'' ''J.O'' nu putea umili poporul roman!! Mare patrioti si castorul obedient si ministrul sau;avura ''curajul'' sa arboreze TRICOLORUL in curtea unei sectii de politie din M.CIUC in centrul ROMANIEI!!! Entuziasm general in POLITIA ROMANA!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Ce e aia UNPR? (Marţi, 1 septembrie 2015, 12:45)

    benicio [utilizator]

    "Romania nu se va schimba inlocuind raul cu alt rau sau inlaturand impostura cu mana imposturii."

    Foarte bine zis, dar noi asta facem de 25 de ani. Ce partid e ala UNPR, ce fundamente are, ce lideri? Pai numai daca te uiti la sectorul 2, poate cel mai lasat de izbeliste sector, si iti faci o idee despre cum vad oamenii astia lucrurile. E si usor de intuit ce mafie e acolo. Am avut parte de PRM, apoi de PC, iar acum permitem acestui UNPR sa ajunga la putere?
  • +5 (5 voturi)    
    involutie (Marţi, 1 septembrie 2015, 13:31)

    Ras [anonim]

    Ne tot intrebam de ce nu iesim la lumina de 25 de ani de mocirla ucigasa!
    Cine vreti sa ne scoata, indivizi ca Ponta?
    Nu intelegem in ruptul capului ca pana nu punem prostia si prostii acolo unde le este locul si pana nu recunoastem valorile nu iesim la lumina!
    Cat inca votam cu punga de faina si galetusa suntem condamnati sa traim o telenovela vesnica cu prostanaci ca Ponta si alti mascarici de teapa lui.
  • +2 (2 voturi)    
    CINE ESTE OPREA ? (Marţi, 1 septembrie 2015, 15:19)

    area51rmc [utilizator]

    Aceasta este intrebarea: cine este Oprea?
    Ca a plagiat doctorate, ca justifica orice decizie pe care o ia cu formula "siguranta nationala", ca vrea liniste si pace in politica, ca e general etc. etc. etc. astea sunt frectii.

    Acest om a ajuns general pentru ca cineva i-a dat acest grad; acest om a ajuns profesor pentru ca cineva i-a acordat acest statut,; acest om e conducator de doctorat pentru ca cineva i-a asigurat aceasta posibilitate; acest om este viceprim-ministru pentru ca cineva a fost de acord cu aceasta pozitie etc. etc. etc.

    INTOTDEAUNA omul sau oamenii care i-au conferit aceste statute d-lui Oprea nu este sau nu sunt "la vedere"... nu-i stie nimeni.

    Urmand "zalele din lant", cand se vor cunoaste oamenii care au semnat pentru titlurile si statutele sociale ale d-lui Oprea, ATUNCI SE VA STI SI CINE ESTE GENERALUL OPREA.

    Desigur, totul este numai merit la dl. Oprea ... insa dl. Oprea are curajul - ca tot se da barbat batos si militaros la TV - sa ne spuna numele si prenumele oamenilor care au semnat ca dumnealui sa fie ce este?
    Daca va face asta, atunci e cu adevarat barbat ... daca nu face asta, atunci dl. Oprea este general, este doctor, este viceprim-ministru, este profesor, este conducator de lucrari de doctorat ... e tare. Bravo lui ca s-a descurcat ... inca unul in plus sau in minus, tot o tara de "descurcareti" ramanem.
  • +2 (2 voturi)    
    d nul ''clipici'' (Marţi, 1 septembrie 2015, 16:57)

    astronaut [utilizator]

    mare om mare domn ''s...a caracter , pe principiul cainii latra ursul paste , ati observat cumva la dinsul ceva stres , indignare sau vreo suparare ca ar fi nedreptatit nu in afara de gestul ca da tare din pleoape !
  • +2 (2 voturi)    
    Sa stam stramb, dar sa judecam drept (Marţi, 1 septembrie 2015, 17:42)

    AVP [utilizator]

    Dacă percutantul și relativ onestul publicist (nu există publiciști profesioniști absolut onești, cel puțin hic et nunc, evident) ar fi citit ce-a scris „cel mai just analist român din ultimii 30 de ani” (apud Sorin Ilieșiu) despre criptoplagiatul Ponta, n-ar mai fi fost atât de dur, azi, vorbind despre criptoplagiatul Oprea. În esență, ideea e că nu doar Victor Ponta și, de-acum, Gabriel Oprea sunt vinovați, ci-ntreg sistemul ticăloșit din Carpați (asta ca să nu mai zic nimic de boierii minții cică importanți & curați). Et nunc erudimini, confrați :) - „Ce cred eu că vrea să ne spună Victor Ponta” (https://viorelpadina.wordpress.com/2015/01/07/ce-cred-eu-ca-vrea-sa-ne-spuna-victor-ponta/)
    .
  • +1 (1 vot)    
    PLAGIATUL SPORT NATIONAL (Marţi, 1 septembrie 2015, 21:16)

    corneliu [anonim]

    Guvernarea PSD ne-a adus un nou sport nationa(inlocuitorul DACIADEI) plagiatul,copiast de la prim ministru la toata marea coalitie.La asa coalitie asa rezultat.Meritam uniunea africana sau asiatica.Nu avem ce cauta in uniunea europeana cu guvernanti pro euroasia.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică