Ponta face o mare mizerie. Iohannis, din nou in afara peisajului. Arunca si Basescu cu putin noroi

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 10 iulie 2015, 20:15 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Toata povestea a luat amploare prin luna martie. Victor Ponta pleda public, pe 30 martie, pentru  majorarea salariilor la varful statului: ”Trebuie să rearanjăm scara normală a valorilor. Nu e normal ca presedintele, premierul, presedintii Camerelor să castige mai putin decât cine stie ce angajat dintr-o institutie militarizată sau dintr-o institutie de stat. (...) Sunt convins că împreună cu noul ministru de Finante o să găsim solutiile”. De notat ca premierul Ponta se afla atunci in cu totul alta situatie, in alte relatii cu presedintele si cauta sa para cat mai cooperant.

Pe langa asta, Ponta cauta, probabil, sa-i cumpere bunavointa presedintelui. Insa ideea de a creste veniturile demnitarilor era, inainte de toate, corecta. Nu poti avea demnitari prost platiti, stapani peste bugete de milioane de euro sau cu putere de decizie dar si mai putina coruptie la nivel inalt. La cat este Ponta de populist, greu de crezut ca ideea lansata in martie a venit din capul lui. Apoi, n-ar fi sustinut-o public daca stia ca risca atacuri. Tot sistemul a convenit probabil ca e cazul ca Romania sa iasa din populism.

Din acest motiv, mai mult ca sigur ca premier Ponta a discutat si cu presedintele Iohannis. Aceste consultari Ponta-Iohannis rezulta fara dubiu si din cronologia  declaratiilor publice pe acest subiect, cu precizarea ca marii sustinatori ai majorarii salariilor pentru aparatul public au fost ministri PSD.

Astfel de masuri n-au nici o sansa fara un minim consens. Iohannis, la randul sau, trecand peste faptul ca este unul din beneficiarii masurii, a inteles importanta deciziei. N-a subminat acest demers. I-ar fi fost simplu sa o faca asmutindu-si partidul impotriva premierului fix pe acesta tema sau taxand-o personal, pentru a mai creste putin in ochii multimii. S-a abtinut.

Intre timp, peisajul politic din martie se schimba radical. Incep conflictele presedinte-premier, care au culminat cu primul atac frontal lansat de PSD si Victor Ponta la Klaus Iohannis: afacerea Schweinhoffer. Atentie, in luna aprilie Victor Ponta afla deja de la proprii avocati ca ancheta in dosarul Sova ajunge la el. Nu mai are, in consecinta,  nici un chef sa fie cooperant si musca din presedinte. Nu mai trece mult si primul-ministru este acuzat oficial de procurorii DNA de spalare de bani, fals in inscrisuri, complicitate la evaziune fiscala si conflict de interese. Presedintele Iohannis ii cere sa demisioneze, Ponta refuza si fuge in Turcia de procurori sub pretextul unei operatii la genunchi.

Intre timp, Gabriel Oprea se preda cu totul presedintelui, saboteaza intentiile PSD de a omori justitia si il ajuta pe Iohannis sa-si puna om la Serviciul de Informatii Externe, subrezind si mai mult autoritatea lui Victor Ponta. Totul, "in numele interesului national", desigur. Tot ce n-ar fi facut Ponta ca premier, executa Oprea: suplimenteaza numarul de procurori DNA, mareste pensiile militarilor si, in ultima zi de interimat, vine cu ordonanta care mareste salariile demnitarilor. Foarte probabil ca Oprea, la fel ca Ponta in martie, a gandit putin oportunist.

Greu de crezut ca a dat ordonanta in cardasie cu Ponta pentru a-l carota pe Iohannis, tocmai acum cand  si-a castigat increderea presedintelui si, prin urmare, o sansa de a face parte din viitoarele combinatii guvernamentale. Acuzatiile fostului presedinte Basescu nu se bazeaza pe fapte, ci pe umori personale. 

Apoi, Oprea, dornic sa-si consolideze imaginea de aparator al statului, n-a fost greu de convins, in numele interesului national, ca o astfel de masura ajuta la lupta anticoruptie.

Aici intervine insa cinismul absolut al lui Victor Ponta. Revine in tara, se gudura putin pe langa Klaus Iohannis cat sa nu-i complice revenirea in functia de premier ridicandu-i cateva osanale. Seful statului trebuia sa nu lase episodul Turcia neclarificat si sa-i ceara lui Victor Ponta cateva explicatii: de ce a plecat pe furis, de ce n-a respectat procedura stabilita in decizia CSAT din 2009, de ce a intarziat atat de mult etc. Era nu doar indreptatit sa o faca, dar Constitutia spune ca "presedintele vegheaza la buna functionare a institutiilor statului". In fine, n-a facut nimic din toate astea.

Odata instalat la loc, Ponta trece la atac. Presedintele ii ofera munitie gratis.

In ziua adoptarii ordonantei, Klaus Iohannis dovedeste iarasi inabilitate politica, afirmand perfect naiv dar poate de buna credinta ca este o decizie "inteleapta, cu bataie lunga".

Cu toate ca este constient de utilitatea masurii, Ponta decide sa o sacrifice fara scrupule.  Dragnea tipa ca este o greseala cat timp functionarimea are salarii mici, Mihalache incearca sa-l extraga pe seful statului din ambuscada evidenta pe care o pregateste PSD dar este deja prea tarziu.

Ponta, odata revenit in functia de premier, minte fara sa clipeasca afirmand senin ca nu a fost de acord cu ordonanta si anunta ca amana aplicarea ei. Practic, ii scoate responsabil pe Oprea si pe Iohannis de adoptara ordonantei care mareste salariile demnitarilor, cumva impotriva vointei lui.

Pentru a nu pica de fraier, Oprea incearca sa se spele pe maini declarand ca Ponta si Iohannis cazusera de acord. Singurul care ramane in off-side este, ca de obicei,  Klaus Iohannis. Culmea cinismului, PSD il acuza pe seful statului ca tot el joaca incorect si ca il ataca pe Victor Ponta de ciuda ca ramane cu bani putini.

Aceasta este inca o lectie dura pentru Klaus Iohannis. Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti. In loc sa discutam astazi despre problema majora de legitimitate a premierului, publicul se distreaza cu mojiciile lui Traian Basescu despre "parvenitul Iohannis" care a vrut sa-si mareasca leafa si in final a picat de fraier, ca un "papagal fara pene" cu tartita la vedere. Cu o zi inainte recomanda muftiului sa faca "ciocu' mic". Descalificant limbaj pentru un fost sef de stat, disperat dupa putina atentie.

Romania a ratat inca o sansa de a iesi, macar putin, din populismul de cea mai joasa factura.


Citeste mai multe despre   









21929 vizualizari
  • -28 (58 voturi)    
    E clar ce se intampla (Vineri, 10 iulie 2015, 20:19)

    Arizona [anonim]

    Borfasii de la Ponta pana la Basescu ataca cu ultima forta e singura lor sansa sa scape de puscarie Iohannis fiind singurul om care a sustinut justitita 100 %.

    Si nu sunt fraieri se folosesc de prostime care e foarte sensibila la mariri de salarii.

    Cat despre a nu lasa sa mori nu avea ce sa faca Iohannis ca nu e dictator sa il schimbe pe Ponta cand vrea.
    • +33 (67 voturi)    
      Basescu greseste dar nu prea! (Vineri, 10 iulie 2015, 22:31)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Arizona

      Sustin orice actiune a d-lui Basescu menita sa-l ajute a-si reface popularitatea in randul alegatorilor de un anumut nivel, inclusiv prin atacuri ca cele criticate de dl. Tapalaga. In cazul Romaniei, daca si altii folosesc atacul suburban ca procedeu de castigare a unor voturi, dece sa nu-l foloseasca si dl. Basescu? Avem nevoie ca de aer de revenirea d-lui Basescu in fruntea opozitiei.
      • -33 (51 voturi)    
        Păi un cioban ca tine (Vineri, 10 iulie 2015, 23:11)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        nu putea decât să-l susţină, ce putea să facă altceva? E bine că Băse are susţinerea unor ciobani.
        • +27 (33 voturi)    
          Domnule Tapalaga, iar gresiti! (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 9:43)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Iar nu sunteti obiectiv. Faptul ca demnitarii nostrii ar merita salarii mai mari ca sa reziste coruptiei, e o gogamanie la fel de mare ca si aceea ca daca vom da mai multi bani doctorilor nu vor lua spaga. Asa cum doctorii isi vor face datoria decent daca intreg sistemul va fi privatizat, asa si cu demnitarii nostrii care vor fi corupti in continuare, cateva mii de euro la salariu fiind buni doar de coafor (cum bine zicea o tanti de la PNL) cand ei scot zeci de milioane si unii miliarde de euro (Chiliman si Moisescu) din spaga. Toti demnitarii ar trebui sa nu aiba nicio imunitate, decat pentru declaratii politice si sa semneze un act premergator ocuparii functiei in care este de acord sa demisioneze imediat ce este acuzat de fapte de coruptie, ca sa nu mai avem cazuri gen Ponta, Vosganian, Chiliman, Sova si altii..Cat despre Basescu, spune lucrurilor pe nume, exact cum trebuie. Colorat, dar adevarat. Ca nu va convine, nu ma mira. Ma astept ca Soneria Matei si madam Dogioiu sa aiba aceleasi infierari securistice la adresa lui Traian Basescu, singurul politician care a facut ceva pentru Romania.
          • -2 (8 voturi)    
            Hmmm (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 20:25)

            Alex D [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Acest articol are ceva din Caragiale (dintr-un Caragiale mai suparat, fara calmul satirei). Desi in trecut l-am criticat de multe ori pe Tapalaga, de data asta nu prea vad unde grseste (poate cu exceptia eternelor obsesii basesciene).
          • -2 (2 voturi)    
            N-a facut nici (Duminică, 12 iulie 2015, 16:11)

            xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            macar matreata,ca e chel!!!
        • +3 (9 voturi)    
          Nici tu nu esti prea departe de tinta!! (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 11:23)

          soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          love + craft = mester artizan de 'amoare'!!
          Ceva atelier de elaborat acte de inspiratie primatoida???
        • +11 (15 voturi)    
          mai (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 12:04)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          bine cioban decit sluga la varan. Ca tine, mai draga.
          Je suis cioban.
      • +29 (31 voturi)    
        Controversa continua! (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 6:49)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        Unii critici sesizeaza ca Traian basescu i-a pacalit si pe pemepisti, ca nu mai vrea sa le fie presedinte, catalogandu-l ca, inca o data, nu este consecvent, nu este 'om de cuvant'.
        De cate ori si-a 'reevaluat pozitia fata de o situatie sau fata de o persoana, Traian Basescu s-a justificat cu : 'numai boul este consecvent'.
        Ca urmare, unii il catalogheaza ca imoral, fiindca este inconsecvent. Altii, insa, aduc clarificarea ca inconsecventa este imorala numai in cazurile in care 'conditiile de referinta raman identice cu cele initiale', clarificarea ca 'schimarea acestor conditii impune o reevaluare', o adaptare la noile conditii, impietrirea in starea de consecventa, in aceste cazuri, fiind atribuita unui bou.
        Si maestrul Liiceanu sublinia, intr-un articol scris i n1990 (Apel catre lichele) cat de nociva este 'impietrirea in proiect' (consecventa inadecvata!).
        Traian Basescu a fost si este un om extrem de serios, de dedicat, deosebit de tenace in profesia lui, inclusiv in 'meseria de presedinte al tarii'. Are mult umor, la vedere!
        Oamenii cu mult umor sunt mai intelepti decat cei lipsiti de acest dar natural, au un orizont mai larg in viata, sunt mai 'accesibili' pentru restul societatii, inspira mai multa incredere.
        Si Traian Basescu este un om al lucrului bine facut, pana la capat. El este 'omul-locomotiva'. Toti (prieteni si dusmani) ii i-au acordat calificativul de 'animal politic' excelent.
        Inchiderea in sine a unei persoane, ermetismul exagerat nu denota, neaparat, mai multa profunzime si seriozitate, dar nici nu le exclude.
        Iohannis are multe de invatat de la Angela Merkel. Iohannis va fi 'un elev constiincios'.
        Angela Merkel are multe de invatat de la Traian Basescu (in special despre aceasta zona geo-politica a Europei, despre lupta cu coruptia, etc.). Traian Basescu cunoaste 'la perfectiune' lucruri pe care Angela doar 'le miroase' de la mare distanta.
        Traian Basescu si-a dovedit, de la inceput, atasamentul puternic fata de America
      • +19 (21 voturi)    
        Controversa continua! CONTINUARE! (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 6:51)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        ... fata de America (axa Bucuresti-Londra-Washington!). El si-a castigat in timp increderea SUA, pe care a lasat-o mostenire lui Iohannis.
        Iohannis este in faza : 'o promisiune' pentru SUA. Trebue sa isi castige prin fapte increderea acestui stat.
        Iohannis eate, si el, inteligent, are un umor ascuns, rece, mai 'nemtesc'.
        Unii (francezii) spun ca nemtii sunt 'nesarati', ca : 'sa te fereasca Dumnezeu de umorul nemtilor'.
        Traian Basescu si-a dovedit capacitatea de a lupta cu coruptia, avand succese rasunatoare, acceptate pana si de dusmanii lui.
        Iohannis si-a anuntat hotararea de a lupta ferma cu coruptia. Sunt de asteptat rezultatele acestei lupte.
        Traian Basescu si-a indeplinit o mare parte din programul sau de reformare a institutiilor statului, mai ramanand, insa, multe de facut.
        Iohannis a promis ca va reforma din radacini statul. Este laudabila aceasta intentie, cu precizarea ca nu trebue sa distruga ce a facut bine Traian Basescu.
        Asteptarile populatiei pentru realizarea promisiunilor facute de Iohannis sunt enorme.
        • 0 (0 voturi)    
          pacat... (Duminică, 12 iulie 2015, 22:57)

          luiz [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

          de falia existenta intre cei doi presedinti ! In loc sa-si faca loc cu greu prin mlastina politicii dambovitene, Johannis putea beneficia de cararea croita de Basescu ! Atunci cand la mijloc este un joc al orgoliilor, greu de gasit o cale de comunicare !
      • -10 (12 voturi)    
        Deocamdata nu vrea nimeni sa lupte cu borfasii (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 11:23)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        Din pacate, Basescu este o solutie, de compromis, pentru ca el ataca si justitia, o sustine pe Udrea si gandeste in termeni comunisti si cleptocrati, doreste o restaurare a cleptocratiei pe baza de bipolaritate Ponta si PSD si in general Stanga ar fi cleptocratii rai si cei ai lui ar fi cleptocratii buni! Sa nu uitam ca in guvernarea lui s-a furat pe rupte si se vede acum.
      • -8 (16 voturi)    
        Teoretic (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 14:34)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        Am fi de aceiasi parte a baricadei, cand va citesc insa comentariile ma felicit ca am plecat din tara.

        Basescu e unul din sustinatorii coruptiei in mod mai mult decat evident acum.

        Sistemul imputit era bun cand lucra pt el si anturajul lui incredibil de jenant, acum e inamic.

        Declaratiile la adresa actualului presedinte il descalifica, si cred sincer ca va meritati politicienii.
        Ati orbit de tot! Masa de manevra, asta e numele tehnic.
        • +17 (23 voturi)    
          Nu confundati! (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 15:29)

          Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          Nu confundati incercarea lui TB de a o salva pe Udrea, acuzata (dar inca nedovedita) de coruptie, cu o sustinere de principiu a coruptiei/coruptilor.
          Nimic nu e mai important acum decat reaparitia in prim planul politicii a lui Basescu pentru sfaramarea ultimelor zvarcoliri ale mafiei pesediste. Iohannis se dovedeste neputincios in aceasta privinta si am sentimentul ca e sabotat chiar de unii penelisti.
    • -7 (11 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 14:30)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Arizona

      Daca urmarim reactiile diproportionate ale presei pe diversele subiecte, devine evidenta manipularea.

      Marea problema nationala nu este salariul si pensia parlamentarilor ci calitatea lor (incompetenta si coruptia).

      Romanul insa pare sa fie bucatica rupta de basescu: coruptia devine buna cand iti intra tie in buzunar, porcaiala e din rai cand e impotriva 'dusmanilor'.
  • +18 (28 voturi)    
    La circ se pricep, (Vineri, 10 iulie 2015, 20:29)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    la condus tara, nu prea.
  • +36 (60 voturi)    
    da cu salariul dl tapalaga, cum ramane? (Vineri, 10 iulie 2015, 20:31)

    mircea [anonim]

    15 000 lei, indiferent de cum il cheama pe presedinte vi se pare corect? in Romania? Salariul minim undeva la 700-800 net, daca e sa aplic coef de x10, cel care se aplica in Germania, nu ? Asta ar insemna 7000-8000 net, atat poate tara sa-i ofere dl Iohannis. Sa faca bine domnia sa sa-si suflece mainile si sa se apuce de treaba cu un guvern competent, nu cu pacalicii ponta si oprea, sa creasca real venitul romanilor, iar salariul minim va ajunge natural la 1500-1600 lei si atunci va lua si dl presedinte 15000. L-am votat pe Iohannis, dar sa-si traga banii astia mi se pare un gest cinic in acest moment cand inca nu a confirmat ca presedinte. Daca cerea ca edil al Sibiului cresterea salariului eram de partea lui, azi insa nu sunt.
    • -37 (53 voturi)    
      gura mica (Vineri, 10 iulie 2015, 20:40)

      bey [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Nici o mila nu am pentru astia din tara, ce vina are presedintele ca voi nu v-ati realizat in viata, stati pe salariul minim ca ultimii sclavi ca meritati asta daca nu reusiti in viata, sarantocilor.
      • +22 (28 voturi)    
        Daca nu stii, e vorba de salariul bugetarilor (Vineri, 10 iulie 2015, 21:26)

        tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui bey

        in propozitie. Daca NU sunt bani pentru corecta salarizare a invatatorilor (cei care indruma primii pasi ai scolarilor) de ce ar fi bani pentru alti bugetari?? "Vina" presedintelui, a primului-ministru s.a. este ca SUNT bugetari.
      • +11 (27 voturi)    
        Ia-ti-l pe Iohannis si lasati-ne! (Vineri, 10 iulie 2015, 21:34)

        George [anonim] i-a raspuns lui bey

        ///'Demnitarii' romani nu-si merita nici macar salariile pe care le incaseaza in acest moment. ////Iohannis asta al tau, stapan si idol, sa faca bine sa priceapa ca altele sunt prioritatile acestei tari. Nu capatuiala proprie pe spinarile oamenilor onesti.
        • -7 (11 voturi)    
          Asa e (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 14:39)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui George

          Demnitarii sa invete sa isi faca mafie personala ca basescu via udrea si sa nu cerseasca salarii.

          Si prioritatea tarii a fost intotdewuna capra vecinului, sa nu uitam in ce tara suntem!
      • +15 (19 voturi)    
        Ce comentar... (Vineri, 10 iulie 2015, 22:22)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui bey

        Hai sa spunem in felul urmator: orice amarat din Ro., numit de tine sarantoc ,are mai mult bun simt si demnitate ca tine. ///
        • -1 (7 voturi)    
          "Bunul simt" n-are de a face cu saracia!!! (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 11:27)

          soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

          Asociat cu saracia, bunul simt are origini patologice!! Teama de a nu fi 'saracit' si mai mult il face pe om sa apeleze la o oarecare decenta fortata.
          • +3 (3 voturi)    
            Absolut de acord (Duminică, 12 iulie 2015, 1:21)

            potaissa [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

            si totusi raman la convingerea ca @bey n-are aia sapte ani....
      • +3 (9 voturi)    
        Mr. Bey (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 14:41)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui bey

        Cred ca aberezi, habar nu ai despre ce vorbesti acolo, putin bun simt ti-ar prinde bine in viata, pe oriunde esti.
        • +2 (2 voturi)    
          Multam de post (Duminică, 12 iulie 2015, 1:22)

          potaissa [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          Multam fain
    • +1 (23 voturi)    
      Dar tu crezi (Vineri, 10 iulie 2015, 21:42)

      RantCasey [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      ca a venit Iohannis si a spus "dati-mi 15000"?. El fost de acord ca principiu ca salariile ar trebui marite pentru a reflecta ierarhia in stat. Sunt foarte multi oameni care refuza sa vina intr-un minister sau consilieri pentru ca sunt platiti mult mai putin decat la o companie privata. E greu sa faci performanta in conditiile astea.

      Sunt de acord cu tine ca aceste salarii ar trebui raportate la salariul minim/mediu din stat si nu sa fie la nivelul altor state UE.
      • -4 (6 voturi)    
        In fine (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 14:43)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui RantCasey

        Primul comentariu cu care sunt de acord. Deci e posbil sa fie un2-3% oameni cu bun simt in Romania.
      • +1 (1 vot)    
        Daca obiectivul ... (Duminică, 12 iulie 2015, 6:37)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui RantCasey

        ... e aducerea unor oameni calificati si capabili in institutiile statului, degeaba te raportezi la salariile mnime sau medii. Trebuie sa te raportezi la piata muncii din Romania. Degeaba e salariul minim doar 700 RON, daca un specialist bun intr-un domeniu ia _in Romania_ 7000 EUR in mana, pe contract de munca pe perioada nedeterminata, n-o sa-l momesti in veci cu un salariu de 7000 RON.

        In Romania parc-ar exista doua lumi paralele: o lume saraca, neadaptata la timpul prezent, cu salarii mici si procese disfunctionale, si una noua, bogata, cu oameni bine platiti care lucreaza la firme care produc servicii sau produse de calitate. Prima lume include din nefericire majoritatea institutiilor de stat, de la ministere pana la cel mai mic dispensar satesc. Lumea noua, contrar a ce-ar crede unii, nu include musai doar multinationale si nu include toate multinationalele - unele multinationale, ca de ex. aia care taie pomi, tocmai pe seama lumii vechi traieste.

        Acuma, pe modelul asta, noi ce-am vrea ar fi sa mutam toate institutiile de stat, de la ministere pana la scoli si spitale, din lumea veche in cea noua. Treaba asta nu merge, si nu tine de leafa. Tine de oameni. Ori aia mai dureaza doua generatii pana se schimba.
    • +19 (21 voturi)    
      "Presedintele, premierul si sefii camerelor (Vineri, 10 iulie 2015, 22:39)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      din Parlament vor fi platiti cu cate 21.540 lei brut pe luna, de la 1 august" - titlu hotnews. 15 000 lei ar reprezenta salariul net al acestor foarte inalti si nesimtiti demnitari.
    • +5 (19 voturi)    
      Opinia mea (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 1:27)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Da, 15.000 mii mi se pare corect. In conditiile in care niste demnitari si-ar face treaba foarte bine. Cred ca este timpul sa se schimbe ceva in Romania. Tara nu este condusa de nenea Gigi care i-a salariu 700-800 net, ci de un lider pe care nenea Gigi l-a acceptat atunci cand s-a dus la vot. Deci, iese din discutie comparatia dintre salariul lui nea' Gigi si liderii unei tari la nivel de administratie si reprezentativiate.

      Incercati sa puneti problema si altfel: ce face un demnitar daca stie ca nu va fi platit decent? Se apuca de smenruri/ trocuri/susanele etc/ se imprumuta de la banci sau gigeii cu bani ca sa ajunga in Parlament. Sistemul este putred de la A la Z.

      Pe de alta parte, nimeni nu pune problema cu privire la ceea ce fac, in comisii, parlamentarii si ce tip activitate au ei in mod real. Sa te duci 2-3 ore la serviciu si sa lipsesti de la sedinte, sa ai cabinet cu rude sau amante angajate, soferi si girofar etc, mi se pare de un penibil extrem.

      Cine va pune problema austeritatii pentru parlamentari la nivel de cabinet? Adica, cine o sa invoce modelul suedez si o sa mearga cu el pana in panzele albe? Ca de beneficii pentru alesii cu liceu sau cu diplome cumparate suntem satui. Nivelul dovedit este la limita cea mai de jos.

      Cat despre mizeriile lui Ponta, da, asta stie sa faca, este un obraznic de notorietate si un individ lipsit de onoare,deci nu are scrupule. Un lider care nu are onoare, nu este lider.

      Ponta: Are buba plagiat, are buna ofiter acoperit, are buba DNA si are buba de comportament la numirea lui Ungureanu la sefia SIE. Demisia mult asteptata este acoperita, din nou, de vuvuzelele unui scandal ieftin, populist, abject - reinventat de Ponta si partid, ca sa indulceasca rahatul turcesc.

      De ce au parlamanetarii atata vacanta? Ce fac ei in timpul anului in Romania si pentru Romania incat sa merite 2 luni de vacanta?
      • 0 (0 voturi)    
        Mai rau (Duminică, 12 iulie 2015, 6:40)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Clop

        Cine se baga in politica, stiind ca va fi facut albie de porci, si va fi platit de cateva ori mai prost ca la privat? Mai ales ca campania initiala pt. a fi ales in parlament tre' sa si-o plateasca singur, si nu-i sigur ca alegerea in parlament ii va aduce vreo functie in administratia de stat. Dupa parerea mea doar ala care e chitit de la bun inceput sa se apuce de smenuri.
  • +34 (64 voturi)    
    nu se poate, (Vineri, 10 iulie 2015, 20:31)

    victor L [utilizator]

    adica Iohannis comploteaza impotriva lui Basescu (ati uitat vara lui 2012, dle Tapalaga?), si Basescu ar trebuie sa-l pieptene pe papagal.
    Caci asta e Klaus pina acum.
    Vedeti ca noroiul de care vorbiti il aveti dvoastra pe tastatura.
    • -32 (46 voturi)    
      da (Vineri, 10 iulie 2015, 20:40)

      BASESCU [anonim] i-a raspuns lui victor L

      ma cheama basescu sunt un betivan curvar o ruina de om, o mizerie.
      • +17 (19 voturi)    
        Nu mai bine iti (Vineri, 10 iulie 2015, 23:45)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui BASESCU

        schimbi numele in tariceanu!?
        Parca ti se potriveste mai bine!
      • +5 (9 voturi)    
        unui latrinist (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 10:36)

        George [anonim] i-a raspuns lui BASESCU

        cred ca mai sticat esti dta decit persoana careia ii atribui aceste epitete.
      • -2 (8 voturi)    
        Că te cheamă Băsescu (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 11:33)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui BASESCU

        sau nu te cheamă, e treaba lui. In rest, nu te contrazic.
      • +1 (1 vot)    
        Ba, sescule (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 21:28)

        the [utilizator] i-a raspuns lui BASESCU

        imi pare rau ca ai ajuns in asa hal si nu mai ai nicio sansa de a te reface
        am cunoscut si eu pe unul, il chema Ceausescu, avea o nevasta, doua diplome, trei copii si mai traieste si acum bine mersi in Australia.
        Ghinionul tau sa fii asa de mizerie, cu un nume de presedinte de stat intrat in istorie.
    • -14 (20 voturi)    
      Mă amuzi teribil, Victor L... (Vineri, 10 iulie 2015, 22:49)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Indiferent de tema articolului, ai, n-ai motive (și dacă n-ai, inventezi...), îți faci datoria „de onoare” să-i pupi dosul lui Băsescu!
      Aici nu-i decât o frază despre Băsescu (despre atitudinea lui) și e o frază foarte corectă!
      • +12 (16 voturi)    
        E,doar (Vineri, 10 iulie 2015, 23:45)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui marki

        n/ai vrea ca toate buzele poporului roman sa fie doar in kurul felixului!
        Mai lasa democratia si la alt fund!
        • -4 (6 voturi)    
          Răspuns (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 11:12)

          marki [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Mă încearcă o greață nemărginită pentru toate categoriile de... „prestatori-lingăi”.
  • +26 (38 voturi)    
    roluri inversate (Vineri, 10 iulie 2015, 20:42)

    xanti [utilizator]

    Dan Mihalache artizanul rahatului de acum,pun pariu ca i-a spus lui Klaus ca nu e nici o problema si cand colo s-a fript,l-a facut Ponta bucati.
    Ce vedem acum e ceva cunoscut Ponta animal politic contra unui fraier de Johannis condus din spate de alt fraier dar mai smecher putin Mihalache.
    La fel era si cand era Basescu un animal politic impotriva fraierului de Ponta .
    Rolurile s-au inversat in lipsa lui Basescu Po ta e pe cai mari.
    • +4 (8 voturi)    
      nota 10 (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 10:36)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      toata lumea se da de ceasul mortii,ca o fi bine,ca nu,insa toti evita sa puna punctul pe i.klaus a luat-o rau,dar rau de tot.daca intra in tirul latrinelor,e terminat.s-a chinuit,cu greu,sa mentina imaginea unui om integru,iar acum o sa ajunga mai jos ca poanta.
      dupa parerea mea,klaus nu e decat un dansator de tango,care se etaleaza,insa partenera zambeste fals si i-l incurca la pasi,iar muzica suna a cazacioc.dar,asa cum ne-a obisnuit,MARIA SA nea klaus,nici nu vede nici nu aude.el danseaza fericit,orbit de reflectoare.e in centrul ringului.
  • +35 (49 voturi)    
    la aceste niveluri se cere competenta (Vineri, 10 iulie 2015, 20:52)

    mnicku [anonim]

    E inadmisibil ca presedintele sa nu aiba habar de ce-i prin curtea proprie,ori doarme si insemna ca-i in plus la Cotroceni si atunci nu are decit sa tot plece prin deplasari . Competenta zero

    Mincinosul face ce stie mai bine atita timp cit nimeni nu-l opreste, minte . Competenta zero

    Ala cu interesu' , are interesul propriu care nu coincide cu cel national . Competente zero

    Basescu , e fost un fost presedinte care gindeste mai limpede decit ocupantul scaunului actual. El poate cel mult sa constate si e mult mai competent decit cei de mai sus adunati la un loc.
    • -12 (22 voturi)    
      competenta? (Vineri, 10 iulie 2015, 22:13)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      la ce? la mistocareala ieftina? ca doar atat am retinut la Basescu. in rest doar grobianism, minciuna si un mare talent de a duce de nas oamenii mai slabi de inger. ca orice escroc de altfel. iar aici trebuie sa recunosc, pentru nivelul la care a ajums, Basescu este cel mai mare din breasla.
  • +32 (36 voturi)    
    Domnule Tăpălagă, (Vineri, 10 iulie 2015, 21:05)

    verid [utilizator]

    Sunteți deranjat de fondul alocuțiunilor lui Basescu,sau de felul în care acesta ambalează niște adevăruri?Nu realizați ca din 2012 încoace nu s-au făcut decât prostii sub forma unor populisme care ne-ar putea duce în situația Greciei?
  • +22 (36 voturi)    
    Rusine sa-ti fie Dan Tapalaga! (Vineri, 10 iulie 2015, 21:31)

    George [anonim]

    tOARSU' tAPALAGA, MAJORARILE DE SALARII PENTRU 'DEMNITARI' SUNT TOTAL NEJUSTIFICATE. Matale incerci o diversiune de doi bani, incercand sa-l scoti basma curata pe Ficusul de la Cotroceni. Nu-ti iese. /// Acesti 'demnitari' nu-si justifica nici macar actualele salarii, daramite salarii majorate la un nivel nesimtit. ///e jalnic. S-a apucat de renovat vila lac 3, isi majoreaza salariul in cardasie cu ///Oprea si cu Plagiatorul operat/// si la genunchi, se ocupa de lucruri total neimportante pentru tara si cetateni, balmajind replici ieftine si neconvingatoare pe Facebook. Mai lasa-ne Tapalaga cu militantismul tau Iohannist, ///. Basescu are, iarasi, dreptate. ////Pentru ca faci lobby pentru un impostor care si-a pacalit electoratul ca sa ajunga la Cotroceni. Rusine sa va fie! Citeste pagina de facebook al sasului de Dambovita, acolo sa vezi impresii negative pe care cei care l-au votat si le eprima la adresa impostorului de la Cotroceni. Mai lasa-ne cu smecheriile si cu propaganda ieftina, ca nu suntem idiotii vostri!
    • -1 (3 voturi)    
      Bă, hipstere, (Duminică, 12 iulie 2015, 2:47)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui George

      eşti idiotul Rusiei!
  • +35 (39 voturi)    
    Bine face Basescu (Vineri, 10 iulie 2015, 21:33)

    tanar_pensionar [utilizator]

    aruncand cu noroi. Poate asa o sa fie necesar sa se spele si presedintele Iohannis pe ochi, ca sa vada mai limpede in jurul lui.
  • -11 (23 voturi)    
    Klaus (Vineri, 10 iulie 2015, 22:22)

    Andrei [anonim]

    Klaus, am fost recent in bijuteria de oras care este astazi Sibiul. Nu am sa inteleg niciodata de ce ai lasat totul balta acolo, ca sa fierbi acum in cloaca imunda in care se misca Ponta, Oprea, Dragnea, Tariceanu si o multime de altii asemenea. Si sa devii tinta atacurilor de cea mai joasa speta ale mahalagiului Basescu!
    • +6 (8 voturi)    
      bijuteria ta (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 12:19)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      e cam la genunchiul brasovului. Asa ca las-o jos cu premierul grivco al matale.
    • -4 (8 voturi)    
      Nu exista politicianul tip Dalai Lama (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 14:51)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Dar Johanis pare mai aproape de tipul de politician universal (care urmareste o cariera, titluri etc)

      Sobolanii grasi si mafioti din jurul lui sunt insa inca din vechea epoca ( ei isi doresc si putere si bani, sa fie si securisti si masoni si mafioti) . basescu este unul din personajele tipice, ba chiar cel mai de succes in anii 2000, un model pentru ceilalti (antonescu, ponta..)

      Ce se mai aude cu udrea? Dupa ce ai creat o mafie care a paralizat o tara intreaga, faci ceva cu executare? Clanul cocos plateste ceva sau nu?
  • +19 (33 voturi)    
    Cel mai bun presedinte dupa 89 (Vineri, 10 iulie 2015, 22:23)

    Mircea [anonim]

    Faptul ca Basescu a fost cel mai bun presedinte nu poate fi contestat. Nu inteleg de ce concureaza acum cu Mircea Badea pentru titlul de pamfletar national. E oricum mai bun la pamflet decat istericul de la antene, dar nu e nevoie sa o si demonstreze.
    • -11 (13 voturi)    
      situatia e trista (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 0:09)

      axismundi [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      pt ca Iohannis invata din mers cum stau lucrurile. Nu e prima data cand e prins in offside, asa cum n-ar fi prima data cand ar incerca o revenire. O sa invete, pana la urma.

      ...de asemenea, situatia e trista pentru ca, de fapt, ai dreptate. Basescu e doar un Mircea Badea cu opinii total opuse. Halal sfarsit de cariera, putea sa iasa din scena pe cai mari. O face acum absolut penibil. Unde Iohannis invata din greseli, Basescu face exact pe dos - le comite acum cat nu le-a comis in 10 ani.
      • +2 (2 voturi)    
        până învață Iohannis... (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 21:44)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui axismundi

        Până se trezește, ia notițe, gândește, îi dă Mahalache fițuica Iohannisul tău ajunge doar portar la școala lui din Sibiu, nu cred ca mai rezistă până la Crăciun ca președinte, bolșevicii se mișcă repede cu suspendarea și de această dată cu 30% participare la referendum sunt suficienți vii lui Dracnea să zboare domnul papagal degolit!
      • +1 (1 vot)    
        ce vrea sa ne arate K? Ce nici el nu stie ? (Duminică, 12 iulie 2015, 10:17)

        mnicku [anonim] i-a raspuns lui axismundi

        sau de ce sa bagat ca musca-n lapte ? Daca nu stia cu ce furculita se maninca Presedentia atunci trebuia sa stea pe margine si sa invete
    • -8 (12 voturi)    
      cel mai bun (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 0:14)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      ai dreptate, Basescu e cel mai bun, Mircea Badea este doar o palida umbra a MAESTRULUI. pacat ca nu a avut si el o emisiune zilnica ca Chaves. aveam ce vedea. si motive sa ne aducem aminte ca a fost presedinte 10 ani.
    • -1 (3 voturi)    
      Cat de incuiat sa fii!? (Duminică, 12 iulie 2015, 11:49)

      Tutea [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Poate ptr tine Base a fost cel mai bun presedinte. Pentru mine a fost un dezastru, atat economic cat si politic. Nu zic ca restul au fost buni, dar base a fost de de departe cel mai odios presedinte. L-as omorî cu mana mea.
  • +29 (35 voturi)    
    doi măscărici ne conduc (Vineri, 10 iulie 2015, 22:28)

    timp tamp [utilizator]

    Când la numai 6 luni de "coabitare și pupat pe gingii" ce doi ajung la scandal în public și pe făisbucă e normal să fie tratați de ca doi neisprăviți. Singuri au intrat în gura lumii pentru că nu s-au înțeles la împărțirea mălaiului. Tu nu te uiți cum e bălăcărit Iohannis la cocina lui Ghiță Tigăiță sau latrina varanului felix? Așadar Băse are tot dreptul să-și ia revanșa pentru toate mizeriile pe care le-a îndurat de la mafia liberalo-bolșevică din 2007 până acum. Acum se vede cine sunt scandalagii!
  • +27 (29 voturi)    
    Ponta ar pune si o semiluna pe Catedrala Mantuirii (Vineri, 10 iulie 2015, 22:50)

    Plagarus [utilizator]

    ....daca asta ar fi conditia de a scapa de puscarie !
    23 aprilie 2015 penalul Ponta Viorel viziteaza incognito Turcia.,fiind cazat sub podul Galata din Istambul.
    25 mai 2015 Ambasada Turciei solicita construirea moscheeii.
    apare HG.372/27 mai/2015 care aproba proiectul
  • +25 (29 voturi)    
    Imaculatu' (Vineri, 10 iulie 2015, 22:52)

    mcv [utilizator]

    D-le Tapalaga, atata il șurluiti pe Iohannis, pana faceti din el o persoana lipsita de capacitate de exercitiu.
    Pe care vom fi nevoiti sa-l schimbam... din cauze naturale!
    Io zic sa va mai ganditi daca ii merita protejatului aceasta cura de albire!
  • +27 (29 voturi)    
    fals (Vineri, 10 iulie 2015, 23:04)

    max [anonim]

    Lucrurile nu stau deloc asa tov.Tapalaga ,Ponta a stat cu Johanis in barca pina mai ieri(vislea voiculescu)asa ca marinaru' are tot dreptul sa vorbeasca ca doar pe vremea lui nu s-au marit ci sau taiat salarii la bugetari intre noi fie vorba alegatorii nosti sunt mai inteligenti decit ai psd-ului
  • +19 (25 voturi)    
    HEI IOHANIA! (Vineri, 10 iulie 2015, 23:25)

    Denis [anonim]

    Am cititi declaratiile lui Basescu si intr- adevar limbajul folosit nu este tocmai unul demn de un fost sef de stat - insa presupun ca l-a adoptat pentru a ne face pe toti sa ne dam seama ce se petrece de fapt - stim bine ca printre noi sunt multi cei care inteleg doar daca li se vorbeste asa.

    A facut un rezumat 1 2 3 ca sa fie clar si la obiect!

    Iar cuvintele urate ii tradeaza furia(asa vb romanii cand sunt furiosi si mai dihai de atat), iar daca vrea sa fie in atentie e pentru a ne avertiza - voi nu ati face-o? Eu da - m-as urca pe un scaun si as urla - Hei fraeri! vedeti ca sunteti furati, tradati si mintiti de papagali, schiopi si vopsiti! Nu ar tb sa faceti ceva cu asta? Rade intreaga lume de voi?

    Iohanis - e prima ta dovada ca NU consideri Romania patrie si o tratezi ca pe o afacere personala, un sejur de 4 ani la Cotroceni din care vrei sa extragi tot ce e mai bun si ceva in plus- vezi fii pe faza, Ponta iti stie punctele slabe.
    • -3 (5 voturi)    
      Furia (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 14:54)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Denis

      Impotriva mafiilor create sub bageta lui magica unde este.
      Mai degraba furie impotriva sistemului care trage la raspundere mafiotii.
  • -14 (16 voturi)    
    De necrezut! (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 0:17)

    marki [utilizator]

    La un articol care vorbește despre „Machiavelli de Dâmbovița” (l-am numit pe măscăriciul Ponta), majoritatea comentatorilor au cotit-o înspre (și bat câmpii despre) „măria-sa Băsescu”! De unde deducem noi că prozeliții fostului președinte (atâția câți mai sunt) au îmbrăcat haina...prostituției (un eufemism, desigur).
  • +8 (12 voturi)    
    blocati in proiecte si niste inconstienta... (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 8:08)

    Sfinx [anonim]

    Tapalaga blocat pe basescu, cristoiu pe binomul sri-dna, antena 3 pe justitie, singurii inpartiali acu par aia de la romania tv. Alearga stanga dreapta sus jos ca o gaina proaspat taiata, prietenii stiu de ce.
    Ce mi se pare jenant e ca baietii de la hotnews taie cuvinte contondente( nu injuraturi) din comentarii. Si cica prin asta se ridica nivelul dezbaterii...
    Adica poti sa zici "chiorul de basescu" dar nu e bine "imbecilul de iohannis". De ce oare? Domnilor, atata vreme cat nu vorbim de limbaj interzis minorilor cenzura nu a facut bine nimanui niciodata.
    • +1 (1 vot)    
      Scuze (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 19:07)

      sfinxsoft [utilizator] i-a raspuns lui Sfinx

      Pentru "inpartial". Typo, pe touch e mai usor de gresit.
  • +13 (15 voturi)    
    Imi pare rau (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 8:11)

    Skeptical [utilizator]

    pentru lipsa de echilibru intelectual si mental demonstrata - printre altele - in

    "Acuzatiile fostului presedinte Basescu nu se bazeaza pe fapte, ci pe umori personale."

    Va mai aduceti aminte de acuzatiile dv. elucubrante despre cum Basescu ar fi fost "pe felie" cu Ponta, intr-un scenariu absurdist, pur izvorit din umorile personale cele mai incoerente? V-ati cerut scuze vreodata cititorilor pe care i-ati mintit pentru aceasta magarie magistrala?

    TOT ceea ce spune Traian Basescu are o baza mult mai rationala decit scenaritele "guru"-ilor jurnalistici romani, in frunte cu corifeii breslei, Mircea Badea si Dan Tapalaga.

    Pe de alta parte, daca nu il iubeste pe K. Iohannis, Traian Basescu are motive reale, nu umori. Iohannis a fost partas la marea porcarie referendumica din 2012. Nu si-a cerut scuze. In pofida acestui adevar - si in pofida scenaritei tapalagice debordante - Traian Basescu a contribuit la alegerea lui Iohannis in detrimentul lui Ponta, prin apelul sau din ultima secunda.

    Traian Basescu nu ii datoreaza asadar lui Iohannis nimic, absolut nimic. Iohannis ii datoreaza scuze fostului presedinte si, posibil, ii datoreaza chiar presedentia. Daca ar fi un barbat adevarat, nu un ponta mai cu staif, ar admite toate acestea.
  • +10 (12 voturi)    
    partial adevarat (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 8:57)

    Darwin [anonim]

    Intradevar, presedintele Basescu foloseste un limbaj cam prea marinaresc. Probabil acum se elibereaza si spune tot ce doreste despre personajele respective.

    Pe de alta parte, care dintre personajele publice a avut curajul sa spuna deschis ce crede despre problema moscheii si studentilor musulmani in Bucuresti?

    Despre asta nici un ziarist sau deontolog, nu spune nimic?

    Lasitatea nu e luata in vizor de acesti ziaristi si deontologi?
    • +1 (1 vot)    
      Într-adevăr (Duminică, 12 iulie 2015, 2:57)

      AlisCuPar [utilizator] i-a raspuns lui Darwin

      În rest cu totul de acord.
  • +5 (7 voturi)    
    OH . (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 9:57)

    letsoc [anonim]

    Nu poti avea demnitari prost platiti ? Dupa dv. domnule oricat de prost este un demnitar trebuie foarte bine platit , pentru ca asa-i in tara lui Caragiale . Nea Dane , eu am doua mere , unul bun , sanatos si unul stricat , putred . Fiecare mar costa 5 lei bucata doar pentru ca sunt mere , necontand calitatea fiecaruia . Eu nu cred ca doriti sa le cumparati pe ambele , ci doar pe cel sanatos . Ba mai mult , imi veti bate obrazul ca am nesimtirea sa vand mere stricate . Daca nu se va intelege asa ceva, nu se va face nimic in tara asta . Cristoiu a gresit . Binomul adevarat este presa-popor naiv , binom ce distruge tara . Stiu ca nu veti publica comentariul ,libertatea de exprimare avand-o numai demnitarii . Cu stima ,NC .
  • +6 (6 voturi)    
    mana in mana (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 10:12)

    Vlad [anonim]

    Presa, presedintele, premierul, sefii serviciilor, premierul adjunct si multi, multi altii sunt intr-o cardasie monstruoasa ...
  • +6 (8 voturi)    
    Trage apa ! (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 13:47)

    Gogu [anonim]

    Tapalaga!
    parca asa te striga la scoala.
    De ce n-ai si tu o meserie onorabila ? Sa produci ceva cu valoare, nu doar vorbe goale.
    Zau, m-am saturat sa -ti vad "produsele" tale pe Hot News, pe care oricum nu le citesc !
  • +4 (6 voturi)    
    spun un adevar,2,3,7,9, (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 15:32)

    silviana [anonim]

    in alt mod,alte cuvinte;cu cit adevarul e mai mare,pina la esenta indispensabilitatii si pericolul trecerii lui in derizoriu,poate fi fatal,cu atit mai mult,pot folosi cuvinte dintre cele mai dure;de ex-muftiul merita si un cap in gura nu numai sa i se spuna 'ciocu' mic',iar iohannis era deja,din proiectul fabricatiei,fazanul programat sa ajunga papagal fara pene,imbracat de ultimele alegeri din..csat.
  • -1 (5 voturi)    
    cultul personalitati ,autoritatea,vulgul,instituti (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 16:40)

    gabriel [anonim]

    Cultul personaliății caracterizează de obicei statele totalitare sau statele care au avut parte recent de revoluții.
    https://ro.wikipedia.org/wiki/Cultul_personalității
    http://www.contributors.ro/tag/cultul-personalitatii/
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-3095250-cultul-personalitatii-pesedeu.htm
    http://www.antena3.ro/romania/minunile-republicii-basiste-ruine-cu-termopane-si-cultul-personalitatii-ingrasat-pe-huiduielile-193130.html
    PERSONALITÁTE, personalități, s. f. 1. Ceea ce este propriu, caracteristic fiecărei persoane (1) și o distinge ca individualitate conștientă și liberă; ansamblu de însușiri stabile ce caracterizează mental și comportamental o persoană; felul propriu de a fi al cuiva. ◊ Personalitate juridică = calitatea de subiect de drepturi și obligații a unei organizații. 2. Persoană cu aptitudini și cu însușiri deosebite, cu autoritate și prestigiu, care aduce o contribuție valoroasă în domeniul social-politic, cultural-științific etc. ♦ Personalitate istorică = conducător al unui stat, al unui popor etc. care prin activitatea sa exercită o influență apreciabilă asupra destinelor acestora, asupra desfășurării evenimentelor. Cultul personalității = divinizarea reprezentanților puterii bisericești și laici, sacralizarea acestei puteri. 3. Persoană (1) care deține o funcție importantă în viața politică, socială, culturală; personaj (1). 4. (Astăzi rar; mai ales la pl.) Aluzie tendențioasă și jignitoare la adresa unei persoane (1). – Din fr. personnalité, germ. Personalität.
    RENÚME s. n. Nume bun; faimă, reputație, celebritate. – Din fr. renom (după nume).
    Sursa: DEX '98 (1998)
    AUTORITÁTE, autorități, s. f. 1. Influență general acceptată a unei persoane, a unei organizații sau a unei instituții în diferite sfere ale vieții sociale. 2. (Jur.) Putere, drept de a emite dispoziții, de a impune ascultare. 3. Organ al puterii de stat competent să ia măsuri și să emită dispoziții cu caracter obligatoriu. ♦ Reprezentant al unui asemenea organ al puterii de
    • +3 (3 voturi)    
      arhanghele (Sâmbătă, 11 iulie 2015, 21:33)

      the [utilizator] i-a raspuns lui gabriel

      cand vad cate unul din asta ca tine, fara dura mater, dar cu acces la DEX, ma apuca melancoliile de toamna. Vezi ca nu ti-ai terminat copiuta.
  • +5 (5 voturi)    
    "Sustinator" Tapalaga ? De doi lei.Te baga (Duminică, 12 iulie 2015, 4:31)

    deval [utilizator]

    in sant cu sustinerea lui....Pai plagiatorul e o mizerie care nu poate face decat numai mizerii care servesc interesului lui imediat. Asta stim.Dnul Iohannis pare o persoana cu totul neadecvata la Cotroceni si dvs il prezentati ca avand... dizabilitati.Celalt plagiator, Oprea dupa ce ne-a tras-o cu nemernicia reluarii pensiilor speciale din spatele armatei, spunand ca le-a reintregit, isi mai permite una , din spatele presedintelui. Dnul Basescu rezuma transant istoria celor 4 (care prin ce si cum au facut cu ambele subiecte ne-au scuipat direct in ochi) si tot el devine indezirabil !!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Rusine, Dan Tapalaga! (Duminică, 12 iulie 2015, 15:57)

    George [anonim]

    Basescu foloseste exact limbajul pe care trebuie sa-l foloseasca in lupta cu cele doua gunoaie ale tarii; Ponta si Iohannis. Constat ca nu ai absolut nici o problema in a apara cauza inadecvatului incompetent, Klaus Iohannis. Desi acesta s-a declarant entuziast de marirea de salariu. Uitand ca menirea sa nu este aceea de a se capatui in cei cinci ani de veghe la Cotroceni. Cetatenii romani nu l-au votat pe Iohannis ca sa-si plimbe consoarta prin strainatate si sa cuvante pe Facebook. Iohannis comunica prost spre deloc, pare ca doarme comod la Cotroceni si, aici ii dau dreptate urmaritului penal, Mahalache pare ca este presedintele Romaniei, nu Iohannis. Cu un asemenea presedinte inept si impotent si cu un astfel de premier nerusinat si ticalos, tara asta se scufunda cu rapiditate din toate punctele de vedere, moral, economic, institutional. Si da, repet, Basescu are dreptate si foloseste libjaul correct raportandu-se la cei doi mizearabili care, asa cum am aflat, negciau la secret marirea de salarii pentru 'demnitari'. Ti se pare in regula, Tapalaga? Eu nu l-am votat pe Iohannis ca sa fie concentrate pe capatuiala si inactiune. Sunt satul de diversiunile si manipularile astea ale dumitale, Dan Tapalaga. Mai lasa propaganda. Deja ai cazut in penibil.
  • +2 (2 voturi)    
    asa da (Duminică, 12 iulie 2015, 16:45)

    geogica [anonim]

    Pai atunci sa dam lefuri de 10000 lei la toti politistii. vamesii profesorin, doctorii si la toti care pot lua mita ca asa no sa mai ia


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă