Asa arata sfarsitul

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 26 iunie 2015, 17:54 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Cunoasteti vreun partid din Romania sau din alta parte a lumii care sa-si roage seful in public sa se intoarca in tara dupa ce a sters-o sub pretextul unei operatii la genunchi? Bai, te rugam frumos, vino repede ca ne ducem de rapa. Daca au ajuns sa tipe dupa Ponta in gura mare, inseamna ca toate incercarile de a-l convinge in particular au esuat. Nu-mi amintesc sa fi asistat la ceva mai grotesc si absurd in politica.

In timp ce unii se dau de ceasul mortii - someaza, implora, cheama la ordin, ameninta, tipa disperati ca partidul fierbe -  altii se vaita la televizor ca daca se intoarce va fi saltat de la aeroport, arestat, calcat cu trenul. O doamna lasata provizoriu la carma partidului face apeluri la calm si zice ca premierul are dreptul sa decida singur ce-i mai bine pentru sanatatea lui.

In PSD a inceput macelul intern, succesiunea pentru putere. Cativa saliveaza deja intens visand sa fuga cu o ciozvarta din partid.

La guvern tine locul premierului fugar un domn bizar. Acesta le cere ministrilor sa i se adreseze cu apelativul domnule general, nu prim-ministru. Domnul face parte din coalitia de guvernare, dar tine si cu opozitia, cu presedintele si cu interesul national. La sefia Parlamentului gasim un batranel complet ramolit politic, aflat in razboi cu mai marii UE deoarece nu este lasat sa distruga justitia in numele democratiei.

Atentie, nu opozitia striga dupa premierul Victor Ponta, ci colegii de partid. Ala cu viziuni apocaliptice care se vaita este bunul lui amic, ultimul mogul in agonie, proptit de procurori intr-un oras de provincie. Ce-o fi in capul pesedistilor de rand, cand vad degringolada  de la varf PSD? Ce-o fi la gura baronilor cand vad cum Ponta, Sova si Ghita fug astazi de procurori mancand pamantul dupa ce s-au bucurat in lasitatea lor de curatenia facuta de altii prin partidul lor putred de sus pana jos.

Cum de nu inteleg cu totii ca s-a terminat cu tot sistemul trucat de putere construit in ultimii 25 de ani? Ca nu se naruie doar un regim si un partid, ci se schimba din temelii o paradigma politica?

In tara, procurorii ranesc intr-o clasa politica corupta si lacoma, demoland retele intregi de furt la scara industriala. Impotriva lor lupta azi aproape toti politicienii si trusturile de presa finantate de ei, prin moguli.

Faceti cativa pasi in spate si respirati adanc: fugarul conduce guvernul unei tari UE si partidul aflat de guvernare. Nu suntem in America Latina sau in Cornul Africii. Scenele de mai sus se petrec intr-o tara - cheie pentru NATO si UE, pe care partenerii americani si europeni spera sa poate conta daca rusii o iau razna complet.

Sunt ultimele zbateri ale demonilor unui trecut de care Romania nu s-a despartit niciodata cu adevarat dupa 89. Ele, umbrele trecutului, au tinut mai departe o tara captiva, mimand cu talent democratie, stat de drept, capitalism, pluripartidism.

Sa nu uitam ca si noi suntem altfel decat acum zece, douzecei de ani

Electoratul s-a schimbat in bine. Masa inerta de manevra din anii 90 s-a redus vizibil. Societatea s-a emancipat, a trait nemijlocit experienta occidentului odata cu intrareea in UE si reclama azi standarde mai ridicate. Am avut cu totii dovada la prezidentialele din 2014.

Abia acum se termina cu adevarat. Iesim din cosmar in tipetele umbrelor care se lupta sa ne traga inapoi. Abia acum avem o sansa sa construim pe baze ceva mai curate altceva, alt stat, alte partide, alta presa.  E sfarsitul unei lumi cenusii, inchisa la propriu, in cusca, de bratul lung al justitiei.

Umbrele trebuie evacuate rapid de la butoane pana nu arunca totul in aer.


Citeste mai multe despre   









30092 vizualizari
  • -83 (91 voturi)    
    nu... sfarsitul arata asa: (Vineri, 26 iunie 2015, 17:56)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    http://www.hotnews.ro/stiri-international-20259149-tunisia-focuri-arma-plaja-fata-unui-hotel-mai-multi-morti.htm

    Restul sunt dramatizari manipulatoare.
    • +47 (57 voturi)    
      Adica vrei ca pesedistii sa fie impuscati? (Vineri, 26 iunie 2015, 18:12)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      Mi se pare un pic... deplasat, indiferent de cat rau au facut pesedeii, mai ales pentru o tara membra UE.

      Dar ai dreptul la propria opinie si sunt sigur ca sunt si altii cu aceeasi perspectiva.
      • +39 (45 voturi)    
        Ce bine ar fi.... (Vineri, 26 iunie 2015, 18:39)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

        imi place perspectiva..si adunatura aceea numita partid sa fie scos in afara legii !!!
        • -26 (34 voturi)    
          neonazism ? (Vineri, 26 iunie 2015, 19:01)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          sau doar prostie ?
          • +18 (22 voturi)    
            e doar abordarea ta (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 9:04)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            pentru restul romanilor (adica nu "gashca" de 7,4 milioane care au aplaudat frenetic lovitura de stat din 2012) ce crezi ca e ? iti spun eu...un deziderat...un tel....continuatorl de facto al PCR, azi 2015 , p$d TREBUIE sa dispara...macar 100 de ani...apoi daca, daca sunt amatori care cocheteaza cu stanga sa isi exprime adeziunea pentru asa ceva...servus
            • -12 (14 voturi)    
              eu vorbeam de impuscarea psd-ului (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:02)

              ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              lasa-ma cu "noi vrem sa va executam, dar ai vostrii cum sunt ?". Daca erau ca voi, in 2012 va linsau in strada pe toti care nu ati fost la vot (cam ce ati vrut sa faceti voi in noiembrie in cazul in care castiga Ponta).
              • +8 (12 voturi)    
                tipic p$dist comentezi (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:24)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

                cum spunea Licuriciul tau cucuveaua iliescovicius bolshevikus....nu mi ai spus daca te ar deranja EXTINCTIA p$d ..macar ptr 100 de ani...
                • -2 (6 voturi)    
                  tu incerci macar sa intelegi ce spun ? (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 13:02)

                  ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  Neonazismul nu este o solutie la absolut nimic. Daca este cineva care trebuie exterminat, acesta este neonazismul vostru (nu voi, ci doar ideile criminale pe care le aveti in minte).
      • -26 (30 voturi)    
        cred ca nu ai inteles (Vineri, 26 iunie 2015, 18:59)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

        aici nu e nici un sfarsit. E doar un articol care inventeaza un sfarsit pentru a induce ideea ca urmeaza un sfarsit credulilor. Un sfarsit arata ca cel din articolul la care am dat link, nu ca cel din articolul asta. Ce vezi aici este pe principiul Nostradamus
        • +19 (21 voturi)    
          poate nu ai inteles (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 1:32)

          thatchme [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          ce se petrece sub ochii tai. PSD este istorie. PM o sa ceara azil la inalta poarta. Nici Basescu nu-l mai scapa acum.
        • +18 (20 voturi)    
          Ai putintica rabdare (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 3:09)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Si ai sa vezi si sfarsitul. Ce atata graba? Am asteptat 25 de ani. Om mai putea astepta 6 luni.
          • +11 (13 voturi)    
            maxim 6 zile (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 9:06)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

            se decoreaza Beciul domnesc pentru Printisorul dottore di Turcia
        • +8 (10 voturi)    
          Aiurea (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:16)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Faptul ca altii inteleg sa se comporte violent nu inseamna musai ca si noi avem aceeasi aplecare spre violenta.

          Daca te uiti bine, in Africa de Sud sfarsitul unui regim bolnav a fost cauzat de actiunile pasnice si consecvente, nu de cele violente.
          • -3 (3 voturi)    
            asta incercam sa zic si eu (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 13:04)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            Dar cei de aici citesc 2 cuvinte din comentariu si sar ca niste dive oparite.
            • +2 (2 voturi)    
              Aiurea (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 17:46)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

              Matale ti-ai facut o faima, nu te poti astepta sa fie ignorata peste noapte. Si oricum mesajul matale cam cu totul altceva zicea.
        • +8 (10 voturi)    
          Auzi la asta (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:25)

          Persuasive [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          ''principiul lui Nostradamus''...de unde mama naibii le scoti,mai ai ...''principii'' din astea
          • -2 (2 voturi)    
            previziuni (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 13:04)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Persuasive

            de aici le scot.
      • 0 (0 voturi)    
        Putin spus impuscati. (Luni, 29 iunie 2015, 9:40)

        dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

        Daca i-am judeca in piete publice pe cei care au adus tara in starea actuala ar scapa usor ca ceusescu , a trait bine analfabetul cat a putut dupa acei putea sa moara.
        Problema psd-ului este ca a fugit de dracu si a dat de ma-sa. Daca imediat dupa ce au pierdut alegerile faceau un congres si i-i eiminanu pe cei vinovati nu pe contestatari care nici ei nu sant mai breji , acum alta era situatia , psd-ul se indreapta spre colaps sau i-i preia oprea generalul facut la apelul de seara . psd-ul Isi merita soarta , la fel ca si descendentii lor care s-au bazat pe o himera( castel de nisip) comunismul si ei au continuat cu aceleasi idei in plus furtul nesimtit.
        Fiecare i-si primeste ce merita .
    • +34 (38 voturi)    
      Dom' Colonel (Vineri, 26 iunie 2015, 18:21)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      Pe Loc Repaus!
      • +24 (26 voturi)    
        Cred ca i s-ar potrivi: (Vineri, 26 iunie 2015, 19:30)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        Stanga'mprejur, Mars!
    • +67 (73 voturi)    
      Am spus-o. o repet! (Vineri, 26 iunie 2015, 18:31)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      Istoria nu face compromisuri, merge inainte. Ati vazut vreo tara in care o mafie ca PSD si PNL sa conduca tara mai mult de cativa ani? Trebuie sa te cheme Ponta, Orban, Dragnea, Atanasiu, Ghita, Gorghiu sau Dan Voiculescu sa crezi ca totul va ramane neschimbat si modul de a face politica damboviteana perpetuat generatii intregi....Americanii curata Romania. Daca nu era Basescu, azi eram ca Ucraina. Am zis!
      • -23 (27 voturi)    
        aunde nu e cap (Vineri, 26 iunie 2015, 19:00)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        e colonie
        • +24 (26 voturi)    
          Colonie a fost si pana acum... (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 2:16)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          ..colonia hotilor si borfasilor. Romanii au fost prizonierii mafiei PSD-iste si a "fostilor" condusi de Ilici.
          • -10 (14 voturi)    
            si prizonierii mafiei pedeliste (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:03)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Inca suntem
        • +8 (10 voturi)    
          nu, latraule (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:26)

          Persuasive [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          unde nu e cap,e prostie.
    • -1 (17 voturi)    
      se curata clasa politica (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 0:34)

      romeo [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      dar ce sa vezi: MRU, Blaga, etc nu se lasa curatati, dimpotriva. Sunt ca brazii, vesnic verzi. Astia parca n-au facut parte niciodata din clasa politica.
      • -10 (10 voturi)    
        curat murdar (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:04)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui romeo

        Sau Macovei, nici ea n-a facut niciodata parte din clasa politica. Nici nu a fost procuror tortionar comunist.
    • +8 (8 voturi)    
      asta vrei tu,smintitule (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:21)

      Persuasive [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      la cap???Si mai indraznesti sa pomenesti de ''dramatizari manipulatoare''???Incet incet,atingi sublimul in materie de stupizenie si nerozie.Pieri-v-ar samanta din lume sa va piara,tuturor celor care improscati cu venin.
    • +2 (2 voturi)    
      Genunchiul lui Ponta-i din lemn,sau compozit? (Duminică, 28 iunie 2015, 6:54)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      Fostul premier nu va avea voie să se sprijine pe picior timp de cinci săptămâni, după care, alte trei săptămâni, va trebui să meargă în cârje. Cât despre perioada de recuperare, medicul spune că aceasta se poate face şi în ţară, dar că transportul cu avionul ar putea fi riscant în această perioadă.
      Solutia ar fi barcagii ?
      Epistola catre Daciana :
      Cum? Când rana mi-e deschisă, a privi gândești că pot
      Să mă-ntorc la DNA, ca un mare idiot?
      O, tu nici visezi, bătrâno, câți mi s-au opus!
      Panait de bună seamă a sărit în cap de sus.
      Tot ce stă în umbra crucii, procurori și legi s-adună
      Să dea piept cu Puiemonta internat la semilună.
  • +43 (47 voturi)    
    dementiala asta: (Vineri, 26 iunie 2015, 18:03)

    bibicu [anonim]

    batranel complet ramolit
    • +25 (27 voturi)    
      Chiar dementiala! (Vineri, 26 iunie 2015, 20:48)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui bibicu

      "Batranel complet ramolit"!
      Nu sunt atat de sigur ca dl. Tapalaga, ca asistam la ultimele zvarcoliri ale colosului cu picioare de lut. Ma tem ca mai avem de asteptat pana isi va da sufletul complet.
  • +42 (46 voturi)    
    Romania harnica si tacuta va invinge intotdeauna (Vineri, 26 iunie 2015, 18:14)

    Liviu [anonim]

    Excelent! Felicitari! Continuati! Romania harnica si tacuta a inghitit greu din '65 pina in '89, apoi a mai digerat ceva oase din '90 pina in '15, dar fundamental a crescut! Toate cele bune!
    • +32 (36 voturi)    
      Dar de ce ? (Vineri, 26 iunie 2015, 18:34)

      Gamma [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      Au majoritate , au mai toate butoanele , au imunitate ,au bani ... singura explicatie ar fi ca in sondaje "pe bune" sa fi aparut un trend de trezire din antenizare a populatiei votante . Ceva de genul "mai pai voi chiar ne credeti prosti ?" .
      • +15 (17 voturi)    
        Exista alte planuri (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 1:36)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Gamma

        pe termen mediu si lung, PSD a ramas in urma, e deconectat complet de la ce se intampla de fapt. La fel cum a ramas deconectata Rusia si Putin.
      • +8 (10 voturi)    
        Ai pus punctul pe i! (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 12:02)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Gamma

        Da, de 26 de ani tot adeptii lui ilici sunt la putere, asta numai si numai pentru ca noi ii toleram.
        Daca poprul s-ar fi saturat de ei, ii schimba, sa macar ii obliga sa isi schimbe comportamentul!
        Pedesereii detin in continuare butoanele de control, chiar daca poprul s-ar trezi, ar fi tare greu sa ii dea jos.
        Dar nu vad semne de trezire, Latrinele varanului au in continuare multi telespectatori ...
  • +37 (41 voturi)    
    Articol bun. (Vineri, 26 iunie 2015, 18:17)

    andreitr [utilizator]

    Sunt unii care ne-ar vrea inapoi, nu popor ci populatie de pe care sa poata fura si pe care s-o poata mitui la alegeri cu o punga de faina si o tigaie. Dar cred ca abia e inceputul luptei anticoruptie, si inceputul sfarsitului mafiei psd-iste.
    • +20 (24 voturi)    
      Sigur, este un inceput bun, dar... (Vineri, 26 iunie 2015, 19:37)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

      ...ca asta este sfrsitul mafiei psdiste este greu de crezut.
      Este inca in fiinta acestui popor cultul mitei, al ploconului, fie la doctor sau functionarul public fie la nivel de pachet de cafea sau ciocolata fie la mii, si multe mii de euro...
      Vor trebui sa mai treaca cateva generatii pentru a curata poporul de aceasta meteahna fanariota.
  • +31 (37 voturi)    
    Corecta Analiza (Vineri, 26 iunie 2015, 18:23)

    Sani [utilizator]

    Ca si EPITAF, un 'colonel' TROL in lipsa de idei schimba subiectul!

    In alta ordine de idei, am o singura teama:
    La viteza la care se nasc prostii in Ro, s-ar putea ca putregaiul (citeste PSD) sa renasca!
    • +19 (21 voturi)    
      ce bine ar fi.. (Vineri, 26 iunie 2015, 19:42)

      DanIvanov [anonim] i-a raspuns lui Sani

      dar ce ne facem cu 40:
      1. 41 % dintre romani cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului
      2. 42% populatie rurala
      3. 44% votanti in dec.2012

      oare ce coincidenta ca max. bazin electoral al PSD e 38%?
      s-au terminat pomanagii din RO?
  • +29 (33 voturi)    
    Asa Dane! (Vineri, 26 iunie 2015, 18:25)

    Daniels22026 [utilizator]

    Asa te vreau domnule Dan, optimist si vizionar!

    Se poate!!!!! Romania joaca un exercitiu global. Transparenta administratiei se impune global. Iar transparenta inseamna eliminarea coruptiei. Daca nimic nu este secret, atunci administratia da socoteala pentru toate cheltuielile. Asta e viitorul, singurul viitor optimist al omenirii.
  • +10 (38 voturi)    
    OK, se zgaltaie PSDul... (Vineri, 26 iunie 2015, 18:28)

    lili [anonim]

    Poate chiar vom scapa curand de Ponta, dar ce vedeti mai departe?!
    Eu vad aceeasi mizerie, mi-e sila sa vad iar la guvernare fostii PDListi in frunte cu Blaga, Flutur, Igas, Falca, Ioan Oltean, Roberta Anastase, Andreea Vass....
    Nu mai zic de fostii PNListi ai lui Crin Antonescu in frunte cu Teodor Atanasiu(ala care a distrus industria romaneasca, fost sef la AVAS!!), caraghiosul Ludovic Orban si alte NO NAMEuri fara pic de credibilitate, fara pic de competenta in vreun domeniu, NU stiu macar unul dintre "noii" PNListi sa fi facut ceva in vreun domeniu, au ajuns repede in politica si atat!!!
    CE asteptari aveti de la astialaltii, de ce credeti ca s-a sfarsit o perioada, odata cu plecarea PSD, credeti ca "noiii" PNListi sunt altfel?!
    Au facut parte din diferite guvernari si ne-au aratat din plin INCOMPETENTA si coruptia ce-i caracterizeaza, NU a ramas NIMIC in urma lor, nici unul NU are numele legat de vreo realizare in Romania ultimilor 25 de ani!!
    Uitati-va la averille lor, e suficient ca sa trageti o concluzie!
    Vor veni listele cu candidatii lor la viitoarele alegri, credeti ca vor da pe rascoale competentele sau vom vedea aceleasi nume ?!
    Eu vad in Jud Covasna ca cei din PDL si PNL rotesc de ani de zile aceleasi nume compromise de politruci veseli care NU au scoala, care NU au facut nimic pentru noi romanii din Covasna, care NU au aparut niciodata in viata politica de la Bucuretsi, zac acolo in Parlament, timpul trece, privilegiile curg...
    Credeti de exemplu, ca vreunul dintre PNListi va face cerere inca de acum sa RENUNTE adica sa NU beneficieze de indemnizatia aia speciala(pensia speciala!), pe care PNL a respins-o?!
    Da' de unde!
    Se bucura toti, si-au asigurat batranetele!!
    Toti o apa si un pamant!
    • +35 (43 voturi)    
      Ei da... (Vineri, 26 iunie 2015, 18:43)

      Rntmpx [utilizator] i-a raspuns lui lili

      "Toți sunt aceeași mizerie": ăsta e sloganul defetiștilor și al postacilor puși să semene neîncredere.

      Până vor apărea acei politicieni neprihăniți, va trebui să-i tot reciclăm pe ăștia existenți. Noi la vot și DNA-ul în justiție, până se curăță toți, într-un fel sau altul, ca rufele în mașina de spălat. Bine că în sfârșit a început să funcționeze procesul.
      • +14 (16 voturi)    
        tare asta (Vineri, 26 iunie 2015, 19:34)

        gogu'_milogu' [anonim] i-a raspuns lui Rntmpx

        imaginea cu masina de spalat.... eu ma gandeam la zbaturi dar e mai tare imaginea ta....bravo
      • +20 (30 voturi)    
        ba avem oameni curati (Vineri, 26 iunie 2015, 20:36)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui Rntmpx

        M10 in Parlament, Nicusor Dan la Primaria Capitalei. Sunt oameni curati. Macovei e un erou, ea a fost (numita de Base) cea care a facut posibil ceea ce vedem azi in Justitie. Toata clasa politica o ura, inclusiv PDL, partidul ei.
        • -20 (26 voturi)    
          macovei e cea mai curata (Vineri, 26 iunie 2015, 23:20)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

          Fost procuror comunist, expert in tortura. Prezenta in politica de cand exista politica in Romania. Pledeaza la CEDO impotriva Romaniei cand are ocazia si a fost demnitarul care a adus cea mai mare lovitura imaginii Romaniei cand era ministru. Voteaza tu "Macovei, alta dintre ei".
          • +13 (17 voturi)    
            Dezinformezi cu buna stiinta (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 5:45)

            Direwolf [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            deci esti postac.
          • +10 (12 voturi)    
            Dezinformezi,latraule (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:29)

            Persuasive [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Din pacate este cam singura voce care pledeaza pentru tara asta in care latri tu.
        • -15 (23 voturi)    
          pfff (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 0:37)

          tiberiu [anonim] i-a raspuns lui Irizat

          cand va aud cu macovei imi vine sa dau afara. Rar o persoana sa-mi produca atata greata.
          Stii de ce sunt astia asa de curati? Pentru ca nu i-a scarmat nimeni sa dea la TV, d-aia. Sunt protejati deocamdata, dar le vine randul si lor.

          E pacat pentru adevaratii oameni cinstiti din tara asta, care sigur exista, ca pronuntati acest nume.
          • +9 (11 voturi)    
            Tu esti prost, sau te faci? (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:23)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui tiberiu

            Chiar crezi ca daca era ceva de scarmanat, cu PSD la guvernare deja din 2012, nu iesea ceva la suprafata? Macar ceva voma verbala de la antene sau realitati?

            Cu sefi de servicii secrete de la PSD in perioada de dinainte, si tot nu a iesit nimic la suprafata despre Macovei, desi o gramada de politicieni interlopi au toate motivele sa se ia de sufletu' ei.

            Da' ce sa-i faci, de unde nu-i nici Dumnezeu nu poa' sa ceara. Matale aparent ti-a doar dat cap, minte nu, altfel erai in stare sa judeci si matale cat de cat logic.
          • +4 (4 voturi)    
            rasunau Antenele ca sirena lui Vasile Roaita (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 13:58)

            derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui tiberiu

            daca avea Macovei o singura scama pe rever.

            bietul ColonelTurcescu venea si el cu ceva material pe HN, nu era in situatia asta patetica sa tot zornaie dumele cu "procurorul comunist" si "imaginea tarisoarei terfelita" la... CEDO (asta mi-a placut cel mai mult).
        • -2 (4 voturi)    
          ajunge doar curat? (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 15:09)

          DanIvanov [anonim] i-a raspuns lui Irizat

          Il vezi pe Papahagi mnistru? unde? idem Nicusor Dan....
          Adminstratia inseamna compromis [nu ai tot bugetul pe care l-ai vrea]. Daca toata viata ai zbierat ca nu faci compromisuri vei putea fi ministru?
          A fost Gandhi macar administrator de bloc? dar Marx? dar Mother Teresa? dar.....
    • +10 (12 voturi)    
      Bani sa fie, puscarii se mai pot construi (Vineri, 26 iunie 2015, 19:03)

      a-politic [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Logica este relativ simpla: trimitem 20 in puscarii anul asta, la anul astia din puscarii isi trimit fiii/nepotii/prietenii sa candideze, ii aduna DNA-ul si ii baga si pe ei in puscarie, si tot asa pana riscul de a intra la mititica pentru ani buni va fi suficient de mare incat sa descurajeze intentia. Si daca pana acum cine avea experienta in a construi ceva in privat nu putea sa intre in politica pentru ca nu era lasat sau nu avea cu cine sa dezvolte un proiect, de acum incolo - pe masura ce se umplu puscariile cu corupti - se va face loc in politica si pentru cine are ceva de lasat in urma. In Romania nu traiesc numai oi si incompetenti, daca era asa acum aveam presedinte cetatean roman, tanar, inteligent, dar mai ales viu.
      • 0 (6 voturi)    
        de acord... (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 6:43)

        lili [anonim] i-a raspuns lui a-politic

        Vreo suta de ani ajunge?!
    • +10 (12 voturi)    
      OK, se zgaltaie, da' macar sa se zgaltaie bine (Vineri, 26 iunie 2015, 19:19)

      Provizoriu [anonim] i-a raspuns lui lili

      Ah, nu, noi nu vrem niste neispraviti de la PDL sau PNL. Noi vrem sa plece pontache si sa vina un alt hotoman, tot de la pesedeu. Asta e visul nostru de o viata, idealul si telul intregii noastre existente.
      • +3 (5 voturi)    
        conteaza mai putin (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 12:06)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Provizoriu

        Mie imi sunt deosebit de antipatici adeptii lui ilici, dar asta nu conteaza.
        Nu are importanta de la CE partid, formatiune sau alianta va fi urmatorul Premier, esential este sa invet din experienta lui Copy-paste si sa stie ce greseli NU trebuie sa mai repete! Posibil sa comita alte greseli, proprii, dar macar sa Nu mai dea in aceleasi gropi ...
  • +10 (16 voturi)    
    MESIANIC!!! (Vineri, 26 iunie 2015, 18:36)

    Stefanica [anonim]

    Oracol mesianic!!!
    • -12 (16 voturi)    
      Nostradamus (Vineri, 26 iunie 2015, 19:06)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Stefanica

      Oracol nostradamusian
  • +34 (42 voturi)    
    a la Rus.... (Vineri, 26 iunie 2015, 18:41)

    lili [anonim]

    Întrebare pentru V Ponta:

    Alo, tot în Turcia sînteţi?.... Da?.... Şi cînd veniţi?.... Că aţi auzit ce a spus Domnu’ Rus că se întîmplă cu copii şi nevestele celor care stau prea mult în străinătate.
    • +11 (13 voturi)    
      In urma cu vreo doi ani a venit in tara un (Vineri, 26 iunie 2015, 22:33)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui lili

      emisar american, o doamna Nuland. Vreo cateva zile nici macar pesedei lui nu stiau pe unde e ponta. Dupa ce a plecat doamna se vorbea ca ar fi fost in Austria la schii. Acum ca e cautat de DNA . . .
    • +5 (7 voturi)    
      Ha, ha! (Vineri, 26 iunie 2015, 23:29)

      soaresusrasare [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Mi-a plăcut!
    • +1 (1 vot)    
      Mica Publicitate (Duminică, 28 iunie 2015, 0:21)

      o voce [anonim] i-a raspuns lui lili

      Pierdut PM, cine-l gaseste sa-l pastreze
  • +1 (7 voturi)    
    Cu cine si cum sa construim (Vineri, 26 iunie 2015, 18:56)

    alex [anonim]

    Salut,

    chiar o sa construim ceva nou, cine sa iasa in fata pentru a forma noua elita, daca nu si noua elita este una pregatita de ei.
    CIne vrea sa intre in politica sa faca performanta sa se multumeasca cu salarriel de al stat cand daca sta in privt castiga de cateva de ori mai mult si fara presiunea publica???
  • +4 (6 voturi)    
    ponta (Vineri, 26 iunie 2015, 18:58)

    MihailNica1 [anonim]

    EL AVENTURERO
  • -4 (12 voturi)    
    Nedumerire (Vineri, 26 iunie 2015, 19:01)

    Razvan Coltea [anonim]

    Dar cum va explicati ca aceasta curatenie ocoleste in mod vadit fostii pdl-isti?
    • +5 (7 voturi)    
      Aiurea (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:32)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Razvan Coltea

      Justitia e oarba, cand vine vorba de apartenenta politica. Sunt luati la mana si cercetati penal si PDL-isti.

      Au existat si exista pe rol mai multe dosare penale in care sunt cel putin implicati daca nu si acuzati si PDL-isti. Doar ca multe din ele s-au dovedit facaturi, terminate cu NUP-uri.

      Acolo unde chiar a fost ceva serios, PDL-istii au ajuns la puscarie exact ca PSD-istii - caz mai putin mediatizat (oare de ce?) dar dupa parerea mea exemplare e Monica Iacob-Ridzi, si in viitorul apropiat probabil si Elena Udrea.

      Doar cine nu vrea nu vede ca PSD e partidul penalilor, in Romania. Asta e explicatia pt. care cei mai multi cercetati si condamnati penal sunt din PSD, nu faptul ca justitia e pusa e facut praf PSD-ul.
      • -1 (1 vot)    
        Raspuns (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 20:10)

        Razvan Coltea [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        Daca dvs. considerati ca justitia este oarba nu pot sa nu va admir optimismul. Ca sunt luati si PDL-isti este adevarat dar conteaza si calibrul impricinatului. Pana acum nu am vazut deranjat nici un varf PDL-ist, nici infractoarea Roberta , nici Nelutzu Mexicanu(chemarea la DNA a fost pentru prostirea prostilor), nici Boc , cel ce a patronat dezastrul intre anii 2008-2012, etc.etc.
        PSD este pardidul penalilor in exact aceiasi masura in care si PDL este partid al penalilor.Doar ca in PSD si PNL pe rit vechi s-a dat iama. In PDL inca nu. Eu inca mai sper.
        PS. Monica Ritzi a fost sacrificata si, in naivitatea ei , a sperat pana in ultima clipa ca va scapa.Ghinion.
  • +6 (12 voturi)    
    Sa nu ne imbatam cu apa rece... (Vineri, 26 iunie 2015, 19:02)

    Observator roman [utilizator]

    ...domnula Tapalaga. O afirmatie ca
    „Electoratul s-a schimbat in bine”
    este, dupa parerea mea, complet nesustenabila. Electoratul roman e la fel de captiv acum ca si cu 5, 10, 15, 20, 25 de ani in urma. Asteapta adica sa vada cine „se alege”, ca sa stie cui sa ceara de pomana tigaile d-lui Ghita sau echivalentul acestora.

    ...ce-ar putea schimba aceasta natiune?
    Cu siguranta TIMPUL!
    Da, sa nu ne imbatam cu apa rece, procesul de transformare nu e (neaparat) decelabil de la scara existentei noastre ca indivizi. De aceea vorbesc de TIMP cu gandul la perioade lungi, cuprinzand generatii...

    Ce ar putea accelera acest proces? Raspunsul il stiu de la orele de „socialism stiintific” (sic!) cand se vorbea despre ROLUL PERSONALITATII IN ISTORIE...
    • +4 (8 voturi)    
      ma tem ca da! (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 12:09)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Da, optimimul este total deplasat, nu este nici pe departe sfarsitul pedesereului. Poate al lui Tonta!
      Dar bazinul acela electoral de 40-45%, fara a pune la socoteala si mortii lui Dragnea, exista in continuare, iar la urmatoarele alageri va vota tot precum ii dicteaza Mirceabadea sau Gandea, sacosa rosie cu zahar si ulei, sau ... tigaile electorale!
  • +9 (11 voturi)    
    Propunere (Vineri, 26 iunie 2015, 19:12)

    Provizoriu [anonim]

    "O doamna lasata provizoriu la carma partidului face apeluri la calm"

    Putem sa o numim "doamna provizorie"?
  • +9 (11 voturi)    
    Sa nu.. (Vineri, 26 iunie 2015, 19:27)

    MyGame [utilizator]

    Sa nu ne culcam pe ureche...
    1. DNA- speranta este in voi
    2. Speram si la un nou partid
  • +12 (14 voturi)    
    Excelent! (Vineri, 26 iunie 2015, 19:53)

    Dragos [anonim]

    Cel mai bun (si cel mai asteptat) articol pe care l-ati scris vreodata, domnule Tapalaga! Eu insa as fi un pic mai prudent. Cu bolsevicii nu te joci. Sa speram insa ca dracul va crapa si vom putea fi in sfarsit liberi.
  • +11 (15 voturi)    
    Realitatea e putin diferita! (Vineri, 26 iunie 2015, 20:08)

    Stefan Michiu [anonim]

    E incurajator optimismul domnului Tapalaga, dar pe mine,realitatea nu-mi da mari sperante!Mafiotii se vor replia,vor face gesturi de grija fata de votanti, oficinele vor lucra din plin.Intereseaza masa votantilor de Justitie, de Stat de drept, de adevar, de democratie?Au si inceput sa se pregateasca de urmatoarele alegeri: alocatii, TVA la alimente-cine sa observe ca TVA e redus in favoarea patronilor, preturile ramanand aceleasi?Mai dau ei o marire de pensie si de salariu la bugetari,reinstituie indemnizatii,zile libere; au bani, ca tot nu fac nimic in dezvoltarea tarii, intelighentia dezgustata nu iese la vot,teoria "aceeasi mizerie" functioneaza si-pariez-ii vezi din nou la butoane!Dumnezeu cu mila!
    • +6 (8 voturi)    
      Totusi ... (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:34)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Stefan Michiu

      ... la ultimele alegeri intelighentia dezgustata a iesit la vot. Masiv. Si rezultatele s-au vazut.
  • +10 (12 voturi)    
    Nu sunteți prea optimist? (Vineri, 26 iunie 2015, 20:11)

    marki [utilizator]

    Am vrea noi, dar hidra roșie va fi greu de ucis. Va „agoniza” încă multă vreme, fără să se predea. Ne-ar trebui un Hercule. Unde să-l găsim? Și chiar de l-am găsi și „grajdurile” ar fi curățate, ce (și pe cine) așezăm în loc? Opoziția asta anemică, fără pic de suflu, decimată la rândul ei de anchetele DNA?
    De ce stau tinerii deoparte? S-au înființat zeci de instituții inutile, dar nu există o școală care să pregătească viitori politicieni. Nu există „mișcări” (de stânga/de dreapta/de centru) cu lideri credibili, care să funcționeze ca „locomotive” de înnoire a clasei politice. Nu există viziune, cu alte cuvinte...
    • +5 (7 voturi)    
      Da, si eu m-am gandit la "grajdurile lui (Vineri, 26 iunie 2015, 22:05)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui marki

      Augias" in legatura cu "politica" din Romania. Dl. Tapalaga mi se pare prea optimist.
  • -22 (34 voturi)    
    Daca nu ar fi penibil.... (Vineri, 26 iunie 2015, 20:29)

    Gigi Kent [utilizator]

    Daca nu ar fi penibil acest articol ar fi ingrijorator. Asa mor cel mult de ras. In fapt dl. Tapalaga ne spune ce bine e sa avem un partid unic (de dreapta se stie!) dupa ce restul partidelor mai importante (mai ales PSD, de stanga) a fost / va fi destructurat de Justitia care face politie politica.

    In rest sa stea linistit domnul Tapalaga, ca pe fondul masurilor bune luate de PSD si a celor la fel de bune ce vor urma vor castiga detasat alegerile in 2016. Nu de alta dar ... Predoiu Prim Ministru? Ce naiba? :D
    • +2 (10 voturi)    
      Justitia care face politie politica? (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 2:17)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Sigur nu e Basescu?
      • -2 (4 voturi)    
        Nu cred... (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 12:45)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Nu cred ca are vreun rost sa-ti explic ce s-a intamplat in ultimii 10 ani si ce se intampla acum pentru ca iti depaseste puterea de intelegere. Pana la Macovei Presedintele Romaniei nu avea in pix atatea numiri in justitie ca acum. Basescu si-a creat prin numire un sistem de represiune politica. Acum Basescu a plecat iar pix-ul e in mana lui Iohannis. Sistemul de represiune politica e acelasi ... Problema e ca si daca ajungea Ponta presedinte acelasi lucru se intampla. Pana nu se iau propunerile si numirile din justitie din mainile politicienilor (sau macar semnaturile acestora sa devina doar formalitati) sistemul de justitie nu are nici cea mai mica sansa sa evolueze spre independenta reala. Acum fii si tu serios...daca te-ar chema Livia Stanciu si ai stii ca un nou mandat de sef la ICCJ sta in pixul presedintelui l-ai condamna pentru conflict de interese cat timp era primar la Sibiu? Ce naiba?
        • 0 (2 voturi)    
          Am inteles... (Duminică, 28 iunie 2015, 7:13)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          .Pana acum 10 ani, totul mergea struna in Justitie si a venit ticalosul ala de Basescu, chiorul care a facut dosare la comanda.

          Dupa care, Livia Stanciu nu l-a condamnat pe Iohannis pentru Conflict de Interese cat era primar, pentru ca stia ca o sa ajunga Iohannis presedinte. De-aia au si amanat judecarea pana dupa alegeri, ca sa vada cine iese. Dar poate ca daca judecau inainte si era condamnat, nu ajungea presedinte. Ce ti-e si cu logica asta. Tot Tonta e cel mai bun, curat, frumos, elegant, destept etc etc.. asa ca pentru jijel.
    • +2 (10 voturi)    
      Siguur, masuri bune, pt asistatii social (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 5:47)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      dar chiar si asa nu m-as avanta atat de tare. Nu se vede in economie.
      • -2 (4 voturi)    
        Da ma... (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 12:53)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

        Bine ma ca reducerea CAS-ul la angajator e buna pentru asistatii social. Sau reintregirea medicilor si profesorilor. Sau a TVA-ul la mancare ca doar asistatii social mananca. Stau si ma gandesc uneori...un pic de jena nu aveti si voi cand molfaiti aceleasi aberatii de dimineata pana seara? Adevarul fiind ca iti trebuie un pic de minte sa-ti dai seama cand esti ridicol.
  • +6 (10 voturi)    
    de fapt (Vineri, 26 iunie 2015, 21:21)

    axismundi [utilizator]

    asa arata inceputul sfarsitului. Sfarsitul, efectiv, va fi mult mai penibil. Ma astept inclusiv ca Ponta sa dispara pe undeva prin vreun *stan sau prin Rusia... cu demisia trimisa prin posta, apoi disparut fara urme. La cat e de las, il vad in stare...
  • +4 (8 voturi)    
    "Este ceva putred în Danemarca!" (Vineri, 26 iunie 2015, 21:54)

    LAURENTIU [anonim]

    S-au văzut cu ochiul li ber carnetele roșii,de membri ai P.C.R.,în buzunarele acestor oportuniști!...
  • -7 (9 voturi)    
    CIA-SRI-KGB (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 7:16)

    Dan Coe [anonim]

    Romania este ca o frunza in bataia vantului, iar partidele politice sunt niste simple papusi aflate la mana serviciilor. Daca in trecut firmanul venea de la Istambul sau Viena, acum vine de la Bruxelles sau Washington; in rest e doar mult fum si niscaiva victime colaterale...
    • 0 (0 voturi)    
      IstaNbul (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 20:57)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Dan Coe

      nea Dane, ca nu se-aplica regula aia, stii matale.
  • +3 (9 voturi)    
    Da, dar Grivei stie? (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 7:31)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ultima fraza a articolului ne readuce, in in primul plan al mintii, entuziasmul, nesfarsita speranta cu care am intampinat alegerile prezidentiale din 1996.
    Dupa acele alegeri, ne-am ales cu ce ne-am ales, ni s-a topit entuziasmul, am revenit "la normal".
    Intr-o povestioara, un om ezita sa deshida poarta unei curti, fiindca vazuse, in curte, un dulau cat vitelul, privindu-l atent.
    Proprietarul casei si al cainelui l-a indemnat pe cel ce ezita : 'intrati, ca Grivei nu musca!'. -'Da, dar el stie?', i-a raspuns omul nostru, din spatele portii inchise.
    Asa si cu finalul articolului. : ne intrebam : da, dar pesedeul "stie" ce prezice autorul?
    • +5 (7 voturi)    
      PSD ... (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 11:46)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      ... e o menajerie. Acolo s-au adunat toti cei care au niscaiva interese de aparat care nu-s musai pe felie cu interesul public. Comunisti nostalgici. Interlopi. Afaceristi necinstiti. Oportunisti de toate culorile.

      Cum te astepti de la asa o structura sa aibe vreo urma de constiinta de grup?

      Intr-o asemenea structura, cand totul merge bine o mana spala pe alta si ambele spala fata. Cand lucrurile o iau la vale, e fiecare de capu' lui.

      Asa ca nu, io nu cred ca PSD stie. Nici n-are cum, neavand o constiinta de grup. Zicea Vanghelie la un moment dat dspre colegii lui din PSD, ca si-ar vinde si mama daca le-ar aduce vreun beneficiu.
    • +3 (5 voturi)    
      aproape corect (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 12:11)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Sigur ca imi amintesc entuziasmul din decembrie 1996 si apoi dezamagirea din 97, dar "se putea si mai rau"!
      Ce, era mai bine daca si in 96 iesea tot ilici, si ar fi avut pina in prezent domnie neintrerupta?!
  • -5 (11 voturi)    
    Atentionare (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 9:24)

    I.Puscas [anonim]

    D-le Ponta sa stii ca noi nu te-am obligat sa fi prim ministru! D-ta ai vrut-o cu orice pret si ai spus-o public raspicat, inca la adunarea aceea gigant de pe stadionul national, alaturi de Crin Antonescu.
    Acum, daca ai devenit prim ministru noi cei care te-am crezut atunci si,de aceea te-am votat iti cerem sa iti duci treaba pana la capat; ne-ai promis multe lucruri atunci si multe mai trebuie inca facute.
    A ramane in continuare la Inalta Poarta si a abandona mersul pe care te-ai angajat, ar fi pentru toti cei ce te-au votat si sprijinit, un ACT CLAR DE LASITATE, care ti-ar pune capat definitiv carierei politice. Deci du-ti crucea pana la capat si arata ca esti un om politic, daca poti!
  • +6 (6 voturi)    
    VP (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 12:59)

    kronk [utilizator]

    Pisoias intr-un picior ghici Iohannis cine-i.Propun aminarea vacantei mirla-mentare pina vine schiopul,daca mai vine la Buc.
  • +2 (2 voturi)    
    Recuperarea post operatorie (Sâmbătă, 27 iunie 2015, 15:37)

    KostasP [utilizator]

    Pt reconstruire de ligament dureaza cel putin 3 luni. Deci prea curand nu-l vedem in Ro.
  • 0 (0 voturi)    
    Jos mafia PSD (Luni, 29 iunie 2015, 0:37)

    Alex [anonim]

    Domnule Tapalaga
    Felicitari pentru articolul d-voastra. Daca toata lumea ar vedea lucrurile asa com le vedeti d-voastra, demult scapam de ciuma rosie. Sper din tot sufletul sa aveti dreptate si sa vedem ca, in sfarsit, acest partid de mafioti va fi destructurat.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version