Ponta, pleaca si tine minte: Statul nu mai sunteti voi!

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 5 iunie 2015, 17:01 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
​Victor Ponta completeaza galeria celor care s-au crezut insusi statul a doua zi dupa ce au pus mana pe putere. Sub presiune interna si externa, va pleca in cele din urma neintelegand ca exact asta e motivul caderii lui. Romania a intrat de ceva timp in alta etapa istorica, in alta faza a evolutiei, in alt context. Nimeni nu mai poate exercita azi puterea in mod arbitrar, ca un vataf pe mosie. Aceste vremuri au apus. Se schimba radical paradigma utilizarii statului de catre politicieni si un model de a face politica.

Daca urmariti toate mesajele americanilor din ultimii ani, veti vedea o linie rosie: coruptia este cancerul democratiei in statele Europei de Est. Iar daca priviti si mai atent, vedeti cum dincolo de aceasta linie rosie pandeste Rusia, asteptand ca democratiile sa slabeasca pentru a captura state. Ucraina, roasa de coruptie, a fost prima victima. Ungaria, alta democratie pusa in cap, a sarit si ea de pe orbita occidentala, spre satisfactia lui Putin. Bulgaria si Balcanii de Vest intra si ele la capitolul state esuate, cum inspirat le-a numit recent Cristian Campeanu.

Acesta este contextul mare. Revenind la situatia interna, am avut in ultimii anii destule exemple din care a rezultat un singur lucru memorabil. Toti, dar absolut toti cei care s-au crezut statul sau chiar mai puternici si au incercat sa-si subordoneze institutii au sfarsit prost: de la Nastase, Vantu si Voiculescu pana la Udrea si astazi Ponta. De la politicieni la moguli sau oameni de afaceri, n-a scapat niciunul care s-a autoproclamat sediul puterii absolute sau a manevrat-o gresit. Aici va trebuie sa aveti mereu in minte conflictul dintre Occident si Rusia, dintre modelul democratic si modelul autoritar. Noi evoluam inca la mijloc.

Vestul are oroare de despoti, de paranoici, nu crede in puterea absoluta, adora institutiile functionale, cultiva legea, statul de drept si manifesta respect fata de proprii cetateni. Estul, cu Putin in frunte, crede exact pe dos, in verticala puterii, in institutii subordonate, cultiva arbitrarul, coruptia si nu da doi lei pe ceteteni. Ponta, ca multi dintre predecesorii sai, a ales modelul gresit. Adica a spus ca vrea in Vest, dar a facut totul sa ramana in Est. Acum, fiind in situatie de criza si maxima tensiune regionala, nu mai tine dublul discurs. Nimeni nu mai are timp si disponibilitate cu farsori.

Acest lucru, din fericire, a fost inteles in tara. L-a inteles inainte de toate populatia manifestand sprijin masiv pentru institutiile cheie. Apoi, optiunea pentru modelul occidental este, din fericire, clara. Bulgarii, de pilda, a ramas sentimental alaturi de rusi. Romania, asa cum e, a ramas o insula intr-o mare de tari scufundate in coruptie, populism si nationalism feroce. Ponta si PSD ne duceau in mare viteza in aceasta directie, cu Ghita, cu Sova, cu tata socru, cu tot clanul penalilor din partid (ingrozitoare poza penala de la varful acestui partid). Au inteles ca nu modelul occidental ii salveaza pe termen lung, asa ca din 2012 incoace se tot straduiesc sa schimbe modelul de tara. Din fericire, n-au reusit.

Ar fi o eroare sa ne culcam pe o ureche cu gandul ca ne vor salva mereu altii sau ca demolatorii se vor opri. Noi insine avem primii datoria sa ne aparam de inamicii interni, mai ales cand acestia lupta impotriva noastra la vedere. Atacul s-a manifestat violent in ultimele saptamani impotriva sistemului judiciar. Nu intamplator, deoarece in justitie se mai impiedica azi. Odata imblanzita, Romania ar ajunge rapid un stat captiv ca toate celelalte. Trebuie sa admitem ca nu avem prea multe optiuni.

Din acest motiv, nu este suficient sa plece Ponta cu ai lui. Trebuie oprit, refuzat si iesit in strada daca in locul lor ni se va propune acelasi profil de politician corupt, gata sa puna la pamant institutii, sa rastoarne statul, fara respect fata de democratie, institutii si cetateni, care vine cu clanuri si retele mafiote puse pe jaf si prada. Ponta trebuie scos pe tusa, dar impreuna cu toti cei care cred ca statul sunt ei, fie ca vorbim de politicieni, moguli sau oameni de afaceri.

In fine, ziua in care un procuror declanseaza urmarirea penala impotriva unui premier in functie marcheaza inca un moment importat in istoria recenta a justitiei din Romania. Sistemul judiciar s-a eliberat de complextul fata de politicieni de rang inalt  pe 20 iunie 2012, ziua condamnarii lui Adrian Nastase, fost premier la data respectiva. Orice devine posibil din 5 iunie 2015, cand un procuror l-a anuntat pe Victor Ponta, premier in functie, ca are calitate de suspect, fiind acuzat de spalare de bani, fals si conflict de interese. De aici incolo, va fi cam riscant pentru orice politician sa spuna: statul sunt eu. Nu mai impresioneaza pe nimeni. Moarte sigura.


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
32282 vizualizari
  • +18 (32 voturi)    
    vezi aci: (Vineri, 5 iunie 2015, 17:06)

    aoc [anonim]

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20212926-protest-uniti-salvam-vineri-ora-18-00-fata-guvernului-ponta-copy-paste-this-demisia.htm
    • -28 (34 voturi)    
      Miroase a executie mafiota (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 11:26)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui aoc

      1. PDL depune motiune de cenzura
      2. DNA anunta calitatea de suspect pentru activitati financiare petrecute cu mult timp inaintea mandatului
      3. Protestul era programat la fix ca sa fie confiscat de jihadistii PDL-ului
      4. Johannis s-a trezit din somn, a tinut conferinta de presa si a fost la o televiziune
      5. Leul a scazut (piata valutara poate fi manipulata usor daca ai in spate sustinatori mari cu diverse interese)

      Daca scapa Ponta din asta inseamna ca inca nu suntem stat politienesc, condus de diversi oameni cu interese.
      • +18 (20 voturi)    
        Tovarasu (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 13:29)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Cine zici ca a depus motiunea aia?
        Restul e gargara!
        Se pare ca la tine, totul este o erata.
        Chiar si tu, tot o erata esti!
        • -13 (19 voturi)    
          PDL a depus-o (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 14:45)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Daca-ti schimbi numele nu inseamna ca esti alta persoana!
          • +8 (14 voturi)    
            Serios? (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 15:26)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Sa inteleg ca tu esti ceausescu, iliescu, lenin, stalin, chiar daca te cheama acum... turcescu?
            Haide, ma! Canta la alta masa!
            • -9 (13 voturi)    
              hai fa pasi (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 17:23)

              ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              Daca PDL si-a schimbat sigla (confiscand-o pe cea a PNL-ului), tot PDL ramane. Sunt aceeasi oameni, rebranduiti. Nimic mai mult. Evident, avand in vedere ca de la 12% au ajuns la 40%, inseamna ca sunt destui retarzi in Romania care nu si-au dat seama ca Blaga in galben e tot acelasi Blaga care era in portocaliu. Hai dispari.
              • +8 (10 voturi)    
                Asa este cand nu mai ai replica?! (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 20:01)

                , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

                Trebuie ca celalalt sa faca pasi?
                Eu stiam ca ar trebui sa/ti fie rusine si sa bagi capul in pamant. Voua comunistilor obrazul nu va pocneste a rusine ci a obraznicie, a nimicnicie si a... vant!
                Cam asta se va alege de voi!
                Mai devreme sau mai tarziu!
                • -2 (2 voturi)    
                  asta e cand nu mai ai replica ? (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 22:37)

                  ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                  In loc sa citesti comentariul care este cat se poate de real, incepi sa jignesti persoana ? Hai dispari ca esti praf.
          • +8 (8 voturi)    
            cum spui tu (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 18:53)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Daca au schimbat numele din pcr in fsn so apoi PSD nu inseamna can aunt altii.
            Decaf psd mai bind pdl.
            • -2 (2 voturi)    
              spune-mi un membru pcr (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 22:38)

              ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              care e acum in psd. In cazul vostru au schimbat doar sigla. Sunt exact aceeasi oameni.
              • +1 (1 vot)    
                Iliescu, presedintele de onoare al PSD (Marţi, 9 iunie 2015, 13:50)

                stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

                http://www.agentia.org/anchete/dezvaluirile-lui-ion-iliescu-la-81-de-ani-despre-relatia-sa-cu-nicolae-ceausescu-8459.html
      • +12 (12 voturi)    
        miroase.. asta e clar (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 15:19)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        daca admitem ca toate punctele sunt valide, cel mai important este ca a ajuns prim ministru un parazit de 2 bani, genul care capuseaza companiile de stat, in speta Turceni-Rovinari, si le falimenteaza, lasand in strada mii de someri, doar ca sa-si plimbe el dosul intr-o masina de raliu si alte nimicuri..
        s-a intamplat "mult timp inaintea mandatului"? ce relevanta are? a avut timp sa-si rafineze tehnicile de furat?...
        • -13 (15 voturi)    
          miroase si mai tare a prostie (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 17:29)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Presupusele fapte ale lui Ponta consta in cateva zeci de mii de euro, bani scosi din firma lui Sova, pe facturi semnate de Ponta ca si cum ar fi lucrat pentru el. Impozitul era de 16 % pe acei 60 000 euro (sau cati erau). Deci prejudiciul este foarte mic chiar daca se adevereste. Inca un motiv sa cred ca este o actiune care are cu totul alt scop decat cel al dreptatii.

          "mult timp inaintea mandatului" are relevanta, pentru ca DNA nu este pus acolo sa investigheze gainariile din trecutul politicienilor, deci, evident, este un caz comandat de cineva pentru a-i inchide gura.
          • +13 (13 voturi)    
            Furtul e furt colonele (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 18:15)

            Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Tu nu poti face diferenta sintre cinste si hotie?
            Nu conteaza cat e prejudiciul, un furt denonta un caracter moral infect si dispret fata de semeni.
            PS: Dar despre giftul ala la Kaimunaz ce spui? Tot gainarie?
            • -9 (9 voturi)    
              ba tocmai, ca o fac (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 18:38)

              ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

              Furtul e furt. Si sunt oameni care au atributiile de a te prinde in cazuri de genul (ANAF). DNA are cu totul alte atributii. Ceea ce se intampla acum demonstreaza ca DNA este la comanda cuiva. Asta este o executie mafiota planificata cu grija pentru ca oamenii mafiotilor sa ajunga la putere. E atat de greu sa observi asta ?
          • +1 (1 vot)    
            exact ca la p$d ! (Duminică, 7 iunie 2015, 18:31)

            ViR [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            in cazul lor cinstit si drept este sa-i lase in pace , fara tv si fara catuse, iar cand este vorba despre altii sa-i ridice noaptea cu mascatii, ca pe criminali si sa nu le mai stea in cale multa vreme ! Pe scurt, se Aplica Legea in functie de Functia Penalului ! p$d a umplut Parlamentul, Guvernul si toate Consiliile cu Penali !
      • +10 (10 voturi)    
        De ce sa scape daca a furat? (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 18:12)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Sa fie condamnat, zic...asa e normal sa se intample cu gainarii.
        • -6 (8 voturi)    
          Asa zic si eu (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 18:43)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

          Daca a furat, sa fie pedepsit. ANAF il poate trimite in judecata pentru astfel de cazuri. DNA are cu totul alte atributii.

          Problema este ca DNA actioneaza la comanda cuiva. O executie mafiota bine pusa la punct. Repet, problema este ca DNA este sub comanda mafiota, care au cautat un mod de a-l acuza pe Ponta acum. A fost totul planificat si premeditat, iar asta este mult mai grav decat presupusul furt. Traim intr-o tara in care mafia a prins extrem de multa putere controland atot-puternicul DNA.

          Daca nu iesim in strada sa demitem toti oamenii pusi de politic in functii legate de justitii, o sa ajungem slugile mafiei si o sa fim reprimati prin acesti oameni, arestati preventiv cate 6 luni, pana cand justitia adevarata ne gaseste nevinovati.
  • +52 (58 voturi)    
    o bila alba (Vineri, 5 iunie 2015, 17:12)

    sucaa [utilizator]

    un articol in care nu apare numele basescu :)
    dar razboiul nu este inca castigat.
    asa cum a stat 3 ani cu titlul de plagiator, asa cum dragnea a stat al doilea om in guvern pana la prima sentinta la fel o sa stea si ponta.
    la anu d-na Stanciu pleaca de la sefia ICCJ si mai mult ca sigur pana ajunge la proces si pana se termina si procesul, vor veni alti sefi la ICCJ pe sprance3ana alesi de USL-ul actual.
    ce s-a intamplat astazi este doar o bula de sapun ce o sa se sparga in cateva zile.
    fara presiunea strazii in numar extrem de mare acest individ nu v-a pleca de la guvern.
    o sa se bata cu pumnul in piept ca a fost votat de milioane de oameni si nu se speria de cateva sute care au iesit in strada.
    acest individ este capabil de orice. acum cateva luni a spus ca demisioneaza daca este urmarit penal. azi o tine cu marea adunare nationala.
    tot timpul are impresia ca are raspunsuri la toate si ma intreb de ce jurnalitii de acolo nu l-au intrebat azi de decalaratia respectiva...
    eu nu-mi fac sperante. omul este bolnav si gata. boc si MRU au plecat mai usor si pe criterii politice, nu penale. asta si daca iese cu automatul in piata si trage in oameni se va agata de imunitatea de premier. tot DNA si basescu sunt vinovati :)
    extrem de mici sanse sa scapam de el pana la urmatoarele alegeri...
    • +34 (40 voturi)    
      corect..... (Vineri, 5 iunie 2015, 17:30)

      novator [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      .....dar ce te face sa crezi ca vom scapa de el la urmatoarele alegeri ?

      A inceput sa arunce cu banii nostri in populimea inghesuita la pomana, baronimea locala, ingrozita de spectrul DNA, il va ocroti ca pe "sfintili moaste", popimea intresata va lalali catre "credinciosi" despre "sfantul" Dragnea cel ce invie mortii pentru a vota cu PSD-ul iar bomboana de pe coliva va fi, ca de obicei, "kila" de ulei, punga de plastic si mai ales, sfantul mic "gratis".

      Asa ca, sa nu zicem "hop", pana nu sarim groapa si apoi, ce garantii avem ca nu va veni altul si mai perfid ?
      In acest sistem politic ticalos, unde rezultatul valid al unui referendum nu este luat in seama, ce sperante sa avem ?
      • +20 (26 voturi)    
        este adevarat (Vineri, 5 iunie 2015, 17:45)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui novator

        la cum voteaza asistatii sociali in tara asta, orice este posibil. daca si dupa urmatoarele alegeri el va ramane premier, putem sa spunem ca nu vom mai scapa de el.
        mereu spun ca am vazut limita si mereu el sau altul demonstreaza ca ma insel. cine gandea ca plagiator dovedit de reviste de specialitate care n-au legatura cu basescu, refuza timp de 3 ani sa demisioneze. eu unul atunci nu credeam asa ceva si totusi a facut-o.
        ma gandesc totusi ca vazand ca pana si din functia de premier esti urmarit penal, urmatorul se va abtine. sau sper ca in ceasul al 12-lea, iohanis sa nu numeasca un premier cu schelete in dulap.
        dar, repet, la ce se intampla acum in Romania, orice este posibil si da, ai dreptate, poate veni unul mai perfid...
        dar asta nu inseamna ca nu trebuie dat jos acest individ.
    • +7 (23 voturi)    
      care "presiunea" strazii... (Vineri, 5 iunie 2015, 19:05)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      cind acum citeva saptamini , in urma unui sondaj, plagiatorul escroc avea cel mai mare procent la incredere...pai au stat imbecilii de romani 25 de ani sub ceausescu, de ce n ar sta inca atit sub urmasii lui...ca acum numai vin rusii, iar pe nato nu i intereseaza cine e la putere atita timp cit sunt in alianta..
      • -6 (12 voturi)    
        putin bun simt nu strica. (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 13:56)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

        Exaltatule de ce ma jignesti,sant un roman care-si plateste taxele si isi vede de trreaba de ce sa fiu numit imbecil,,cine esti tu sa judeci o natie intreaga..Daca ai ceva cu Ponta luptate cu el nu cu poporul roman.,sau vrei sa spui ca a fost o metafora.
        • +4 (4 voturi)    
          mai usor (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 18:55)

          excalibur [anonim] i-a raspuns lui tepes

          ca ti s-a umflat jugulara. Omul a spus clar: suntem cotati ca un popor de imbecili, datorita faptului ca reactionam in procent covarsitor exact ca acestia. Sau trebuie sa-ti fac un desen? Daca numai 10-15 la suta sunt gata sa-si arata scirba vis-a-vis de modul in care suntem bataia de joc a neocomunistilor, atunci ne meritam cu prisosinta incadrarea mentionata. Acum sa-ti spun un secret, pentru mine esti chiar mai rau decit idiotii. Aia cel putin au inertia justificata de o incapacitate; La tine cum e? Nu te superi,nu? Sau chiar daca te superi, poate inveti ceva din asta
    • 0 (6 voturi)    
      vorbe de vorbe (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 13:45)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Ma Sucaa in viziunea ta alegerile nu-si mai au rostul. Atunci ce facem ,da o solutie nu mai bate campii.
      • +5 (5 voturi)    
        partide noi oameni noi (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 18:57)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui tepes

        Nu schimb usl cu usl.
        Lege, pt ca la noi nu exista bun simt. Esti urmarit penal, orice mandat se pierde.
    • +4 (4 voturi)    
      Lasitatea naște monștrii (Duminică, 7 iunie 2015, 7:26)

      soaresusrasare [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Așa se întâmpla daca stam cu mâinile in sân! Doar clevetim si ne văităm pe la colturi, inloc sa-i scuturam sa " le meargă fulgii"! Acum depinde totul de noi, romanii cărora le pasa cu adevărat! Mai sunteți prezenți, sau v-au înăbușit hotii si v-ați înmuiat de tot?! " Mămăliga", TREZIREA!!! P. S. Felicitări pt. articol!
  • +11 (17 voturi)    
    DA (Vineri, 5 iunie 2015, 17:18)

    nenumit [utilizator]

    DA! Se poate!
  • +24 (30 voturi)    
    La suflet mi-a mers... (Vineri, 5 iunie 2015, 17:20)

    ..13 [utilizator]

    Multumesc!

    PSD lasa-ne

    si, in general,

    VOi, penalilor lasati-ne!
  • +28 (34 voturi)    
    A venit la DNA, ca orice om normal ?! (Vineri, 5 iunie 2015, 17:21)

    Plagarus [utilizator]

    Viorele nu mai esti de mult un simplu om,darmite si unul cu o "cariera "normala.
    "Doctor " & "acoperit " & deputat & ministru & Prim Ministru..............PUSCARIAS !
  • +32 (36 voturi)    
    Ponta si-a semnat demisia!!! (Vineri, 5 iunie 2015, 17:22)

    lili [anonim]

    Scrisoarea catre SUA si ambasadele UE l-a terminat!
    De parca nu stiu aceste state ce coruptie colcaie efectiv in politica romanesca, Ponta mai spera sa-l creada careva!
    Nu-l va crede nimeni, statele respective au inteles demult limbajul dublu al lui Ponta, pentru ca daca in tara credea el ca reuseste limbajul dublu in care la Brussels spunea ce Justitie grozava are Romania in lupta anticoruptie, cerand chiar eliminarea MCVului, in timp ce seara aparea la Romania TV sau la Antena 3 si vorbea despre abuzurile procurorilor DNA, pentru aceste state democratice asemenea limbaj dublu NU merge cand e vorba despre justitie!
    Ponta si-a semnat demisia practic, cred ca este o simpla chestiune de timp, ar fi un simplu maimutoi daca ar ramane in fucntie pentru ca NU ar mai avea CREDIBILITATE nici in tara si nici in afara!
    Scapam de Ponta, dar nu cred ca ce vom pune in loc va fi altfel, toata clasa politica romaneasca este corupta, incompetenta si clientelara promovand in functii NU pe criterii de COMPETENTA ci de relatii de grupuri de interese personale!
    Asta-i drama Romania: lipsa VALORILOR care trebuie sa fie in fruntea tarii si care ar putea indrepta Romania spre progres si democratie ca-n tarile occidentale si unde romanii sa se poata realiza fara sa fie nevoiti sa plece in cele 4 zari!
    • -3 (13 voturi)    
      daca-i lipsa de valori, ce ramane? (Vineri, 5 iunie 2015, 17:37)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Militarie? Monarhie?!
      • +13 (17 voturi)    
        ceea ce avem acum!! (Vineri, 5 iunie 2015, 18:09)

        lili [anonim] i-a raspuns lui baimarean

        O fauna politica cocotata in fruntea tarii si de care nu mai scapam !
        NU avem in fruntea Romaniei VALORI cu care sa ne mandrim, avem acesti politicieni corupti, majoritatea analfabeti(uitati-va la fauna din Parlament!) si corupti !
        Toate rapoartele Bancii Mondiale arata ca administratia publica din Romania este politizata si lipsita de oameni competenti, promovarea in functiile inalte ale statului roman NU se face pe criterii de COMPETENTA ci de afiliere la un partid fara sa fie necesara competenta in acel domeniu!
        Adica, incompetenti buni la toate!
        • +10 (10 voturi)    
          pai, .. (Vineri, 5 iunie 2015, 21:55)

          baimarean [utilizator] i-a raspuns lui lili

          fuga din tara a celor ce nu vad un viitor (unul decent, linistit, macar pt copiii lor) nici nu mai pare asa de vinovata..sau evitabila.
        • 0 (4 voturi)    
          da solutia (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 14:00)

          tepes [utilizator] i-a raspuns lui lili

          Asa este dar poti gasii un vinovat pt.aceasta situatie?
          • +3 (5 voturi)    
            da, SARACIA! (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 15:28)

            lili [anonim] i-a raspuns lui tepes

            Oamenii saraci si needucati sunt usor de manipulat si de pacalit cu ajutoare sociale, cu cresteri de pensii de 5%(adica 40 lei la pensia medie, in timp ce PSDeii si politicienii fura milioanele de Euro!!), cu cresteri la salariul minim de rusine, cu alocatia de rusine, cu ajutoare pentru mamici de rusine(desi scaderea natalitatii este un semnal dramatic pentru viitor, dar cui ii pasa?!)cu ulei, zahar, faina la alegeri!!!
            Oamenii educati si informati nu pot fi pacaliti de mascariciul Ponta sau de ipocritul T Basescu sau de penala E Udrea!!
            Nu este greu sa vezi daca esti un om informat si vezi adevaratele matrapazalcuri ale guvernantilor(hotiile de milioane de Euro!) in timp ce la TV noua ni se spune cum duduie Romania si cum nu mai putem de bine pe primele locuri in Europa la crestere economica, in timp ce risipa banului public in toate institutiile statului roman sau in companiile de stat e la ordinea zilei, nu mai zic de coruptia de colcaie in toate institutiile statului roman asigurand averi uriase politicienilor si bani scursi la partide!
            Oamenii informati inteleg asta, un om simplu si mai putin informat care se uita la vuvuzelele Antena 3 sau la Romania TV si mai nou la B1TV va crede ce spune Ponta sau Basescu sau E Udrea!!
            Cat timp vor tine in saracie majoritatea romanilor politicienii stiu ca lor le va fi bine!!!
      • +6 (8 voturi)    
        Nu pot ramane "doctorii " gen Ponta ! (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 12:10)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

        Soarta dosarelor de corupție se află pe masa Comisiei Juridice de la Camera Deputaților, unde s-au strâns, în procedură, toate modificările pe care PSD și aliații săi din Parlament le aduc Codurilor Penale și legii Integrității. Sunt 6 modificări esențiale pentru care în Parlament au venit de două ori în ultimele două săptămâni ambasadorii statelor occidentale, îngrijorate de piedicile puse luptei anti-corupție. Cele 6 proiecte au fost scoase în liniște de pe ordinea de zi a Comisiei din această săptămână, însă repetarea celebrului episod „Marțea Neagră” – când aceeași comisie juridică a modificat în toiul nopții Codul penal, este oricând posibilă.

        Iată care sunt cele 6 proiecte:

        1. Introducerea arestului sever

        – CE PREVEDE: Introduce o nouă categorie de arest – arestul sever + statuează că nicio persoană să nu mai poată fi arestată dacă nu a comis infracțiuni cu violență sau dacă nu încearcă să se sustragă urmăririi penale

        – PL-x nr. 406/2015 – Proiect de Lege pentru modificarea şi completarea Legii nr.135/2010 privind Codul de procedură penală

        – Inițiator: Șerban Nicolae

        – Stadiu: adoptată de Senat (tacit, 11 mai 2015), trimisă pentru raport la Comisia Juridică a Camerei Deputaților (termen amendamente: 22 mai, termen raport: 3 iunie).

        – Propunere modificare:

        “1. La articolul 202 alineatul (4), litera d) se modifică și va avea următorul cuprins:

        d) arestarea preventivă, în una din următoarele forme:

        i) arestul la domiciliu

        ii)arestul sever

        2. La Art. 208, dupa alineatul (4) se introduc doua alineate noi, (5) si (6), avand urmatorul cuprins:

        <(5) – Inculpatul fata de care s-a dispus una din masurile preventive prevazute la art. 202 alin. (4) lit. a), d) si e) nu este incatusat in nicio imprejurare, cu exceptia celor cercetati pentru infractiuni comise prin acte de violenta, a celor care s-au sustras urmaririi penale, precum si a inculpatilor care s-au opus masurii dispuse.

        – ARTICOLUL ÎN VIGOARE:
        Art. 202, alin.4, lit.d, legea 135/20
      • +2 (4 voturi)    
        Viorel in marsarier ! (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 12:12)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

        ARTICOLUL ÎN VIGOARE:

        o Art. 202, alin.4, lit.d, legea 135/2010: Art. 202 – Scopul, conditiile generale de aplicare si categoriile masurilor preventive 
(4) Masurile preventive sunt: 
a) retinerea; 
b) controlul judiciar; 
c) controlul judiciar pe cautiune; 
d) arestul la domiciliu; 
e) arestarea preventiva.

        2. Arestarea preventiva, doar cu „indicii temeinice”

        – CE PREVEDE: Arestarea preventivă să nu mai poată fi făcută pe baza suspiciunilor rezonabile, ci exclusiv pe baza indiciilor temeinice

        – PL-x nr. 409/2015 – Proiect de Lege pentru modificarea şi completarea Legii nr.286/2009 privind Codul penal, precum şi a Legii nr.135/2010 privind Codul de procedură penală

        – Inițiator: Guvernul (amendamentul cu eliminarea suspiciunii rezonabile îi aparține Cristianei Anghel, lui Ioan Chelaru și Ovidiu Donțu)

        – Stadiu: adoptat de Senat (vot secret, 88 pentru, 20 împotrivă, 11 mai 2015), trimisă Comisiei Juridice a Camerei Deputaților (termen amendamente 22 mai, termen raport: 3 iunie)

        – Propunere modificare:

        o Dupa punctul 1 al articolului II se introduce un nou punct, 1.1, cu urmatorul cuprins:

        § „Alineatul 1 al articolului 202 se modifica si va avea urmatorul cuprins: (1)Masurile preventive pot fi dispuse daca din probe rezulta indicii temeinice ca o persoana a savarsit o fapta prevazuta de legea penala si daca sunt necesare in scopul asigurarii bunei desfasurari a procesului penal, al impiedicarii sustragerii suspectului ori a inculpatului de la urmarirea penala sau de la judecata ori al prevenirii savarsirii unei alte infractiuni”.

        – ARTICOLUL ÎN VIGOARE:

        o Art. 202, alin. 1, legea 135/2010: Art. 202 – Scopul, conditiile generale de aplicare si categoriile masurilor preventive 
(1) Masurile preventive pot fi dispuse daca exista probe sau indicii temeinice din care rezulta suspiciunea rezonabila ca o persoana a savarsit o infractiune si daca sunt necesare in scopul asigurarii bunei desfasurari a procesului penal, al impiedicarii sustragerii suspectul
  • +28 (32 voturi)    
    dle tapalaga (Vineri, 5 iunie 2015, 17:34)

    nash pandelica [utilizator]

    cum explicati ca dottore s'a plans la straini, la ambasade, la prietenii socialisti, cum ca I se trage de la basescu ?!
    intr'un articol anterior, ii puneati alaturi, pe cei doi.
    ba nu, si intr'unul mai vechi, reluati teza cotrocista ca dottore este cu base, pe sub masa.
    complicate e viata, aaaaa ?!

    si cum naiba ca, dottore e luat pe bagatelle, nu pentru fapte de coruptie mare sau politice, cum ar fi spaga pe rosia montana si kazmunaigaz sau politic, obstructia votului in diaspora, la prezidentiale ?
    cam cat este pierderea statului, dupa fapta de clementa a dottorelui ?! de asta, cand se va ocupa dna ?!

    spre aducere aminte, base l'a acuzat pe dottore de profunda coruptie, intreband rhetoric cat a luat pe rosia montana si cat a luat pe kazmunai.
    si, re. obstructionarea votului, si base a facut referire la asta.

    dottore la dna, base e de vina !
    el manipuleaza justitia, dupa dr. tonta.
    • -5 (27 voturi)    
      pana una alta (Vineri, 5 iunie 2015, 17:54)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      ...Base a cam atacat Justitia in ultima vreme. De cand si-a dat arama pe fata la arestarea Lenutei, Base nu mai reprezinta lupta anticoruptie din Romania. Adica toti din anturajul Lenutei erau corupti, numai ea, sirena, nu era.
      • +25 (29 voturi)    
        fara base (Vineri, 5 iunie 2015, 18:21)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        nu era lupta anticoruptie, in ro.
        era linistea bonbonica.
        • +1 (1 vot)    
          corect (Luni, 8 iunie 2015, 21:29)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          la timpul sau a avut rolul sau Base.
          Dar este foarte clar ca i-a trecut timpul si a deraiat rau in ultima vreme.
  • -20 (36 voturi)    
    disperare (Vineri, 5 iunie 2015, 17:49)

    Mazeta [utilizator]

    Printre rânduri citesc disperarea autorului. Cică acțiunile SRI împotriva lui Ponta nu pot fi apărate decât de americani și de oameni în stradă.

    Doar că oamenii simpli nu mor de grija SRI, iar nașul lui Ponta tocmai a fost numit ambasador în SUA. Ghinion!
    • +17 (21 voturi)    
      lasa mazeto (Vineri, 5 iunie 2015, 18:41)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      bine ca mori tu de grija prim plagiatorului....
  • +15 (19 voturi)    
    Astept cu nerabdare clipa in care ne vom vindeca! (Vineri, 5 iunie 2015, 17:58)

    uluit [utilizator]

    Astept aceasta clipa de prea multi ani (de peste 25 de ani). Cu siguranta vom scapa de papusa Pinochio care serveste interesele unui sistem mafiot. E doar o chestiune de timp.

    Astept cu nerabdare punerea sub acuzare a lui Iliescu pentru actele criminale din timpul Revolutiei si Mineriadelor.

    Vezi aici noi dovezi care DEMONSTREAZĂ cum ANEXA Iliescu România la URSS:

    http://goo.gl/MYuNVO
  • +9 (15 voturi)    
    ATENTIE (Vineri, 5 iunie 2015, 18:04)

    A310 [anonim]

    Haideti sa ne mobilizam , sa crestem gradul de vigilenta deoarece Rusia pandeste dincolo de lina rosie , sa nu cumva sa sara dincolo de linia rosie si sa ne surprinda cu budigaile in vine . Dar nu imi fac absolut nici o grija -SRI-ul VEGHEAZA , iar DNA-ul asaneaza societatea asta imposibila .

    " HAI LA LUPA CE-A MARE " , ca doar ne-am luat tara inapoi .
  • +18 (24 voturi)    
    o opinie ! (Vineri, 5 iunie 2015, 18:12)

    Cami [anonim]

    F bun articol, dle Tapalaga. Pentru toate cite le-ati spus in articol trebuie sa-i multumim lui Basescu, asa, cu toate micile lui lacune, cu Udrea lui, cu multe care nu va plac la el. Sunt nesemnificative in raport cu omul de stat Basescu. Pun pariu ca in toate situatiile a fost mina lui Basescu sprijinit de americani si Europa. Basescu a dat semnalul si la prezidentiale si cred ca si in cazul lui Ponta, daca treceti in revista postarile lui de pe facebook. Cred ca Basescu le-a explicat tuturor, ca nu se poate impinge Romania inainte si tine piept Rusiei, daca nu se intra in cuibul de viespi din politica si nu sunt decapitati unul cite unul toti mafiotii. Si mai cred, ca poate Basescu a ramas in Romania ca sa definitiveze ceea ce a inceput in justitie impreuna cu DNA si ICCJ si sa vegheze asupra tarii, asa, dintr-un colt discret. Poate ca ar fi putut avea un post caldut pe undeva. Asta cred eu !
  • +9 (9 voturi)    
    despre state esuate (Vineri, 5 iunie 2015, 18:17)

    Tomis [utilizator]

    Este putin probabil ca termenul de stat esuat sa fi fost invetat de un roman - http://en.wikipedia.org/wiki/Failed_state .
  • +13 (17 voturi)    
    hahaha (Vineri, 5 iunie 2015, 18:23)

    nash pandelica [utilizator]

    nu stiu care a fost primul care i'a zis, pleaca !
    base pe fasbuca, sau tapalga pe hn !
    oricum, ii felicit pt. punerea de accord. mai ales pe dl. tapalaga. :))
  • +22 (22 voturi)    
    " (Vineri, 5 iunie 2015, 18:42)

    Manes [utilizator]

    Sistemul judiciar s-a eliberat de complextul fata de politicieni de rang inalt pe 20 iunie 2012, ziua condamnarii lui Adrian Nastase"
    macar pt atat si tot ar trebui sa-i ridicam statuie Piratului...
  • -19 (23 voturi)    
    - (Vineri, 5 iunie 2015, 18:56)

    Maria [anonim]

    Basisti!
    • +2 (2 voturi)    
      Nu inteleg (Duminică, 7 iunie 2015, 11:47)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      de ce atatea minusuri pentru o lauda
  • -16 (28 voturi)    
    Subrede acuzatii (Vineri, 5 iunie 2015, 19:01)

    Goguvasile [anonim]

    Ma uit si ma minunez.. cat de jegosi pot fi unii oameni. Exista o singura acuzatie care poate sa stea in picioare dintre cele prezentate de DNA, dar greu de dovedit. Evazunea fiscala este prescrisa (mai mult de 5 ani din 2008) iar facturile au fost inregistrate, spalarea de bani este o poveste, numirile in posturi de ministrii se fac de presedinte, etc.
    Cine plateste daca procurorul greseste?
    Oricum, nu bag mana in foc pentru nimeni, mai ales pentru ziaristi, dar sa fin seriosi...
    Urmarea- 20 de proiecte avizate in urmatoarea saptamana. Ce puteti face - nimic!
    • +3 (11 voturi)    
      Acuzatii.. (Vineri, 5 iunie 2015, 20:24)

      Seele [utilizator] i-a raspuns lui Goguvasile

      Oricine are habar ce inseamna o firma privata si cum se administreaza isi da seama de subrezimea acuzatiilor dar, nu avem dosarul in fata. Sper sa nu o dea in bara procurorii doar. Insa mesajul pentru Ponta era clar inca din toamna: pleaca. Mai ales in contextul regional actual, Ponta+PSD, ambii nereformati, nu sunt o optiune pentru stabilitatea si linia de politica externa a Romaniei. Chiar daca intr-un an de zile il vedem achitat pe Ponta pentru balivernele insiruite de comunicatul DNA, acum nu poate scuipa contra vantului. Un politician mic, manevrabil, inconjurat de o clica corupta. Din pacate, ce poate oferi opoziti acum, este doar imaginea in oglinda la lui Ponta, politicieni mici, manevrabili, inconjurati de alta clica corupta.
      • -1 (7 voturi)    
        Deci, sa inteleg ca procurorii fac politica? (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 11:07)

        Goguvasile [anonim] i-a raspuns lui Seele

        In ce tara traim / vreti sa traiti?
        Problema tarii este lipsa de principii. Toate faptele se judeca in functie de persoana, ceea ce este complet gresit.
        Lasand la o parte pe Ponta, interactia mea cu sistem juridic mi-a lasat un gust extrem de amar. O parte a acestor judecatori sunt profund incopetenti, mergand pana la necunosterea faptului ca un autoturism este identificat cu seria caroseriei si nu prin nr. de inmatriculare!
        Puneti o astfel de "fatuca" sa judece chestiuni de viata si moarte....
        Judecatorii / procurorii trebuie sa raspunda daca fact abuzuri
        • +1 (1 vot)    
          ????? (Duminică, 7 iunie 2015, 10:43)

          solar [utilizator] i-a raspuns lui Goguvasile

          Da, cred ca ai dreptate. Intotdeauna in istorie, cel putin de la 1600 incoace, cand s-au luptat ”procurorii” cu parlamentul a castigat cel ... de al treilea. DICTATORUL! CROMWEL;NAPOLEON;HITLER;LENIN; STALIN etc etc.
          Acum ? Sa vedem de unde va apare :de la stanga sau de la dreapta??
    • +10 (14 voturi)    
      Luate separat par șubrede acuzațiile, (Vineri, 5 iunie 2015, 20:59)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Goguvasile

      însă legătura dintre contractul privat Șova-Ponta și numirea pe post de ministru a lui Șova de către Ponta, dacă-i dovedită de procurori, îi aduce cu siguranță condamnarea lui Ponta.
      • -4 (6 voturi)    
        Investirea se face de presedinte (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 11:09)

        Goguvasile [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Iti mai aduci aminte ca exista ceremonii de investire? Presedintele numeste, la propunerea PM, deci din punct de vedere legal este apa de ploaie!
        • +1 (1 vot)    
          din pacate, romania.. (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 17:03)

          exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Goguvasile

          este populata in majoritate de specimene ca tine , specimene care isi au reprezentatii in guvern, parlament, etc...pina la urma e normal ca escrocii sa se ajute intre ei, facind obstructie contra justitiei....
          • -1 (1 vot)    
            Alifie din spatele tastaturii (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 21:25)

            Goguvasile [anonim] i-a raspuns lui exilatul

            Nu te cunosc, si oricum cei 7 ani de acasa nu imi permit sa te jignesc. Oricum incompetentii asa reactioneaza, cu jigniri si atacuri la persoana atunci cand nimic nu au a spune.
            Eu nu inghit chestia asta cu superioritatea celor din exil, cu toate ca fac parte dintre acestia. Daca te uiti in avioanele de luni sau vineri ce pleaca din Bucuresti, te sperii de calitatea oamenilor. Eu nu zic ca faci parte dintre ei, cu toate ca reactia ta asta indica.
  • -13 (19 voturi)    
    Acuzatiile alea (Vineri, 5 iunie 2015, 22:31)

    Incomod3 [utilizator]

    sunt o gluma proasta. partea nasoala pentru initiatori e ca la limita, actiunea lor poate fi interpretata ca o tentativa de lovitura de stat... :) nu m-ar mira sa-i vina ideea la careva... :)
  • +4 (6 voturi)    
    Eu sunt statul! (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 6:28)

    hotnewsfil [utilizator]

    Viorel va utiliza partial titlul acestui articol, declarand de pe tronul pe care inca se afla : 'Statul nu mai sunteti voi, sunt eu!
  • +7 (7 voturi)    
    Infiorator... (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 8:28)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Ce este infiorator e faptul cum din "marele" PSD, nu exista o opinie care sa realizeze cat rau face tarii acest derbedeu cocotat in functia de PM;
    Realitatea este- imi repugna gandul dar asta e realitatea-ca acest partid a avut in toti acesti 25 de ani un rol determinant-fie la putere mai tot timpul- fie in opozitie in evolutia /involutia Romaniei.
    Stau in permanenta la 30-40% din optiuni orice abjectii ar face, bazandu-se pe asistatii, nostalgicii, bugetarii,pensionarii, stupizii acestei natiuni.Toata garnitura din fruntea acestui partid emana ticalosie,coruptie,primitivism politic, antidemocratie, minciuna, manipulare ordinara,obraznicie,aroganta considerandu-se eterni!Eliminarea derbedeului ar fi doar varful aisbergului-un act imperativ necesar dar insuficient fara disparitia acestei formatiuni profund nocive.Si, din pacate, doar o catastrofa ar convinge cele 30-40 de procente de caracterul toxic, antinational, anti european, primitiv al "marelui"PSD, nu asa, partidul celor ce muncesc!
  • +11 (15 voturi)    
    acum (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 8:58)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    era momentul sa spuneti "Bravo, Basescu!" . DNA/SRI sunt atat de puternice incat isi pot infige coltii in beregata unui premier in functie...


    Nu va place, dar trebuie sa recunoasteti ca aceasta forta nu a aparut peste noapte.

    Bravo Base!
  • +3 (5 voturi)    
    mai (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 9:00)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    mai ramane sa avem pe cine pune in loc.

    USL a avut grija sa mature toate mici si sa-si creeze cadrul legal pentru castigarea alegerilor din 2016
  • -5 (5 voturi)    
    What? (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 11:19)

    dolf [utilizator]

    D c tb să iasă în stradă cineva într-o țară de kkt pt o pb juridică de kkt?

    Nu mai bn lăsăm "găinele" să muncească un pic(acțiune mai degrabă stranie la noi) decât să se foiască aiurea?

    Mai facem și noi un leu în plus la pib...
  • -4 (10 voturi)    
    D=l Tapalaga (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 12:26)

    xrogo [utilizator]

    nu a amintit balmajelile penibile ale Lulutei,intrebata de ce chiar acum se facu dosarul si Ponta fu chemat in ziua depunerii motiunii de cenzura,duduia in cauza ne spuse ca nu e nici o coincidenta,apoi balmaji ceva de munca procurorilor care nu tine seama de evenimentele politice si apoi dadu iar cu muci-n fasole,intarind spusele dinainte,da,nu e nici o coincidenta!!!
    Ce sa mai crezi,asta isi da cu firma-n cap,sau e atat de dusa si nu stie ce-i asta coincidenta?
  • +1 (1 vot)    
    apreciere articol (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 19:42)

    dorel [anonim]

    f.b titlul dat cind vom intelege acest lucru atunci va fi mai bine sigur
  • -1 (1 vot)    
    STATUL (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 20:35)

    scridon radu-lucian [utilizator]

    Sunt inginer si apoliticAveti dreptate, Pentru ce atatea dispute politice, viata este scurta, cine beneficiaza de nenorocirile atator natii.Trancaneala zilnica din mas media care infierbanta spirite nevinovate, a dus la rezultatele actuale, prin care cetatenii obisnuiti se simt fara aparare, iar pentru tineret viitorul nu este roz.Ce castiga Rusia prin acapararea unor teritorii scaldate in sange si distrugeri urmate de mari tragedii umane.In Romania avem nevoie in prezent de stabilitate politica, de planuri eficace de dezvoltare economica, urmate de avantajele unei vieti normale.Cei care nu se aliniaza, nu au ce cauta in politica,
    • +3 (3 voturi)    
      Hai sa "inginerim" un exemplu (Duminică, 7 iunie 2015, 12:18)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui scridon radu-lucian

      Sa presupunem ca sunteti sef de sectie la o mica intreprinere, care abia face fata concurentei. Dumneavoastra, un bun inginer, sunteti constient ca sectia ar merge mult mai bine daca ati avea niste scule performante, cateva CNC-uri, control de calitate performant etc. Profitul de 1 milion de euro din anul precedent ar fi suficient pentru primii pasi in reducerea handicapului. Insa "guvernul" intreprinderii Dvs. hotareste altfel: cumpara niste palmieri in fiecare colt al sectiei, zugraveste peretii in roz si imparte servetele parfumate muncitoarelor. Restul sumei (cam 0,8 milioane) intra in fondul de premii ai conducerii.
      Daca presupun bine, Dvs. veti da vina pentru aceasta stare de fapte pe "trancaneala zilnica din mass media"
  • 0 (2 voturi)    
    Cine este statul (Duminică, 7 iunie 2015, 13:25)

    Sav eli [anonim]

    Eu cred ca nici intr-un caz statul nu este Tapalaga si Turcescu.
    Eu am vazut ce au facut cei cere erau iubiti de acestia. Ponta o fi vinovat sau nu vom vedea mai tarziu. De unde stie Tapalaga sigur ca este vinovat? Daca Ponta nu se poate apara atunci cum voi putea eu sa ma apar in fata justitiei care este impartiala si virgina, dar violata de toti cara au un pic de putere. De ce Iohanis nu demisioneaza ca este invinuit in mai multe cauze poate vinovat poate nu, dar invinuit?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi