Cum ne fac astia din vorbe 

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 4 iunie 2015, 20:14 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Marele pariu, ultima lor gaselnita a fost sa-i convinga pe cei mai inversunati aparatori ai justitiei sa cedeze de bunavoie, sa accepte singuri ca sistemul merge prost. Sa te simti vinovat ca aperi niste teroristi, niste brute care isi zic magistrati dar calca in picioare drepturi, destine, vieti.  Nu poti tine pana in panzele albe cu abuzul, cu tortura, cu arbirarul, nu?  Cum poti aplauda la nesfarsit noua inchizitie? Pana cand sa stai alaturi de macelari, de calai care decapiteaza toata Romania cu satarul unor legi strambe? Ultima scamatorie, recunosc, i-a zapacit pe multi. Stiu sa te faca din vorbe pentru ca pot. Vorbele sunt la ei, le-au cumparat cam pe toate.

Cel mai bine a explicat mecanismul noilor strategii de manipulare prin care se incearca demonizarea justitiei Sabina Fati in Romania Libera: "O poveste pe zi este tactica prin care oamenii sunt manipulati să creadă că, de fapt, greseala nu ar fi exceptia, ci regula. si chiar mai mult, că eroarea ar fi făcută din răzbunare pentru a distruge vieti si pentru a rearanja spatiul politic actual. Cazul Mariana Rarinca, femeia care a fost achitată după ce a stat în arest preventiv sase luni într-un proces cu sefa Înaltei Curti, este exemplul suprem pentru a arăta că e toxică încrederea în Justitie si că trebuie să cadă capetele celor care conduc DNA si ICCJ" (Citeste integral in Puciul care urmează sau cum joacă Ponta mingea la joasă înăltime).

Dar ce as adauga la ce a spus deja Sabina Fati este ca politicienii nu incearca sa convinga doar marele public ca justitia din Romania functioneaza prost, din eroare in eroare si atent supravegheata de forte oculte. Publicul, asa nepriceput cum este in tainele justitiei, adulmeca totusi pericolul, simte instinctiv cand un borfas cauta sa-l faca din vorbe.

Tinta sunt formatorii de opinie, elita, expertii, ambasadele occidentale, pe scurt lumea buna si influenta, gata sa sara zece metri in sus in apararea independentei sistemulului judiciar ori de cate ori se afla in pericol. Astia care tot macane enervant de cate ori apare la orizont pericolul distrugerii justitiei. Ei trebuiau, cumva intorsi din drum, pentru ca azi, cand se pregatesc de marele asalt, sa fie liniste. Dar linistea, tacerea cu care a fost intampinat votul in cazul Sova nu e buna. E resemnare, oboseala, lehamite? Exact pe asta conteaza borfasii. Ei, voi repeta la nesfarsit, au aceasta calitate unica: nu obosesc niciodata.

Cunosc destui oameni de buna credinta, absolut rationali si de partea interesului public deturnati de subtila propaganda anti-justitie, pacaliti de un lobby extrem de agresiv in interiorul si in afara tarii. Auziti astazi destui in jurul vostru care spun cam asa: ok, sa fie justitie, dar nu cu abuzuri. Ok, au furat, dar parca e prea de tot ce se intampla. Ok, arestari, dar pana cand ...Hap, au inghit galusca. Cine nu vrea o justitie pura, perfecta, populata numai cu intelepti ai dreptului, curata ca lacrima? Cine nu vrea sa depasim odata epoca magistratilor pentru a ne ocupa temeinic de sanatate, educatie, economie. Au dreptate sa gandeasca asa, dar acum urgentele sunt altele.

Am auzit si cativa naivi bine intentionati care tipa: daca justitia nu functioneaza ca un ceas elvetian, mai bine lipsa.Toti puristii astia altfel simpatici uita ca pana acum cativa ani justitia asta era condusa, totusi, de reteaua Voicu, de Costiniu, de Barbulescu,  de o armata de magistrati vanduti decenii la rand politicienilor de dinainte sau de dupa 89. Acum vor totul dupa ce acum cateva zile - la scara istoriei - n-au avut nimic. A insista in acest mod de gandire inseamna a le face jocul celorlalti.

Va spun cu constiinta impacata: intr-un asemnea razboi inegal, cu armate de partid, cohorte de functionari si amploaiati la stat cu mainile infipte pana la gat in banii publici, cu moguli si alti capitalisti de stat care au adus statul in stare de putrefactie si cu o justitie care abia s-a nascut, cateva erori sunt, poate, inevitabile. Asta nu inseamna ca ele nu trebuie discutate, indreptate si sanctionate daca e cazul. Dar intrebarea este pe ce ne concentram noi azi? Pe ce punem accentul? Ce avem  noi in mod prioritar de facut? Ne pierdem in mici detalii, in accidente de parcurs (daca or fi) sau continuam curatenia?

Iar aici, daca iesim putin din noua retorica intretinuta de borfasi, raspunsul e simplu: borfasii continua sa fure cu atata forta incat e nevoie ca tot sistemul sa functioneze ca si pana acum, la turatie maxima. Altfel, suntem pierduti. Da, am propriile mari semne de intrebare, nemultumiri si spaime. Dar la cat s-a furat in tara asta ar fi pacat sa ne ocupam azi in mod prioritar de filozofia dreptului. Or, unii se ocupa doar cu asta si nu mai vad in mod deliberat marele pericol.

Pericolul azi este ca borfasii sa ucida justitia, sa captureze statul la loc, sa calareasca instiutiile cheie si sa le puna la slujba lor. Catastrofa aparuta la orizont sunt cele 20 de proiecte de legi de modificare a codului penal si de procedura penala. Astea sunt concrete, palpabile, certe, nu povestile lacrimogene inventate de borfasi ca sa-si scape pielea. In fata valului anti-justitie trebuie facut zid, nu invers. De cand a ajuns justitia marele inamic in aceata tara, totusi, ca nu prea inteleg? Si de ce?

Asaltul iminent asupra justitiei este azi marea problema, nu rahatul ventilat zilnic in spatiul public de Antena 3, Ponta, Sova, Udrea, Basescu si restul trupei. Cine ramane cu ochii pironiti la scamatoria borfasilor, care scot din palarie abuzuri dupa abuzuri nedovedite pana la capat, dar prezentate cu artificii si mult fum pentru a lua ochii publicului spectator, risca sa se trezeasca maine ca politicienii i-au furat, culmea, pana si justitia.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
17345 vizualizari
  • +12 (66 voturi)    
    normal, (Joi, 4 iunie 2015, 20:35)

    victor L [utilizator]

    in perceptia dlui Tapalaga, singurul cu constiinta impacata, marele dusman al Justitiei este Basescu.
    Si eu, tot cu constiinta impacata, spun ca Tapalaga nu are constiinta impacata daca il tot alatura pe pensionarul postac lui Ponta.
    Din minim bun simt, unul dintre marii artizani ai Justitiei din Romania, nu trebuie minjit de Tapalaga.
    • -20 (28 voturi)    
      Parlamentul este artizanul Justiției, (Joi, 4 iunie 2015, 21:17)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      aici au fost făcute și validate legile, baza Justiției. Și tot Parlamentul poate șubrezi această bază, conform drepturilor pe care i le acordă Constituția,
      • +8 (8 voturi)    
        "Parlamentul este artizanul Justiției" (Vineri, 5 iunie 2015, 7:28)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Va multumim, stimate domn, ca ne luminati pe noi astia, prostimea.
        Fiti bun, dara, in continuare, si desteptati-ne spunindu-ne cine este artizanul si beneficiarul imunitatii fata de aceeasi justitie.
        • 0 (0 voturi)    
          Cine construiește legile, (Vineri, 5 iunie 2015, 11:23)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

          adică gardurile cu care ne îngrădește Justiția, își asigură niște portițe să nu fie îngrădit el însuși. Vei zice că asta-i ipocrizie dar este exact invers: ar fi culmea prostiei să construiesc un țarc și să n-am nicio portiță să pot ieși din el.
      • +2 (4 voturi)    
        conform constitutie (Vineri, 5 iunie 2015, 10:05)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        palavramentul somnoros si hotz, este numai una din cele trei puteri in statul de drept.
        ii zice stat de drept, nu ca se sta drepti, ca la sri, sau in curtea ghinararului izmana, ci ca trebuie sa fie un stat drept, pt. tot cetatenii.
        deci, mai draga, daca palavramentu are drrepturi, tot asa are si justita, sa aduca palavramentul, pe calea constitutiei.
        deci, ma mir cum iccj nu impune dizolvarea palavramentului borfas si aplicarea legii, constitutiei, adica a hotararii poporului, prin referendumul care a decis o singura camera, fara senatul pungas, si numai 300 de alesi, pe sprinceana, nominal, din doua tururi.
        ca asa ar fi normal. nu pe liste de interes de partid,

        si, voi nu uitati ca mai presus de palavrament, este maria sa poporul. nu incercati sa'l suparati, ca va fi ca trecerea unui roi de albine. :))
      • +6 (6 voturi)    
        si inca ceva (Vineri, 5 iunie 2015, 10:07)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        justitia a existat cu mult inaintea ideii de parlamentarism.
        regelel Solomon nu avea parlament bicameral. :)
    • +4 (32 voturi)    
      Ne-a tradat si s-a tradat (Joi, 4 iunie 2015, 21:18)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Dan Tapalaga il banuia demult pe Basescu. Dar nu Dan Tapalaga l-a scazut in ochii simpatizantilor sai. Ci doar el, Traian Basescu s-a doborat singur de pe soclul de respect pe care il merita. Si acuma ii recunoastem meritele lui Basescu. Dar el a atacat justitia, in favoarea Elenei Udrea. Asta nu-i doar o simpla parere de-a unui jurnalist. Ci e crudul adevar.

      Toti basistii l-am urmarit consternati pe Basescu. Unii m-au intrebat ce se intimpla cu el. Nu am mintit. Am spus adevarul, ceea ce se vede si face Basescu. Ne-a tradat, asta-i adevarul. Pentru Elena Udrea, ne-a tradat nu doar pe noi, ci si realizarile incredibile ale mandatelor sale. Traian Basescu a tradat independenta justitiei si de fapt s-a tradat pe sine insusi.
    • +28 (40 voturi)    
      Interesant! (Joi, 4 iunie 2015, 22:46)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Traian Basescu: "Nu-mi trece prin cap să cer demisia doamnelor Stanciu şi Koveşi sau a domnului Coldea. Acesta este obiectivul PSD pentru a-şi putea instala în aceste funcţii oameni obedienţi de talia lui Niţu şi Sutiman de la Parchetul General." Pentru ca a punctat cateva adevaruri de nezdruncinat care se observa cu ochiul liber ("Din păcate, în ultimele şase luni, setea de putere şi goana bezmetică după imagine a cîtorva lideri din justiţie, secondaţi de generali SRI cu capacitate ridicată de presiune şi şantaj, au generat derapaje care pot fi cu greu acceptate."), domnul Tapalaga il baga pe Traian Basescu in lista de borfasi, alaturi de Ponta, Sova si Antena 3.. Il bagati pe lista asta si pe Daniel Morar, care a pus bazele DNA si a spus acelasi lucru astazi intr-un interviu , domnule Tapalaga?...:)))
    • +10 (32 voturi)    
      va rog frumos! (Joi, 4 iunie 2015, 23:49)

      NewLevel [anonim] i-a raspuns lui victor L

      Va rog frumos, terminati!
      Nu Tapalaga il adauga pe Basescu in tabara inamicilor Justitiei. Credeti ca Tapalaga sau eu, avem puteri paranormale, credeti ca stim ce gindeste Basescu?
      L-am votat pe Basescu de fiecare data cu o singura exceptie (cind n-am putut sa ma duc la vot). Am fost basist. Cred in continuare ca, fara Basescu, azi am fi fost inca sodomizati de Nastase si ai lui. Asta nu intelegeti nici voi, nici Badea Mircea: noi nu tinem cu un om, ci cu o idee. Am tinut si tinem cu ideea de justitie, de dreptate si, atita timp cit si Basescu a tinut cu aceeasi idee, am tinut si noi cu el. Trebuie sa fim pragmatici, exact ca hotii si coruptii din Parlament care, iata! nu se lasa niciodata. Trebuie sa ne urmarim interesul: a fost Basescu un cal bun, care a tras la caruta anti-coruptiei? A fost. Am tinut cu el. E acum o rapciuga care da cu copitele? Este. La revedere, drum bun. De ce imi ceri mie bun-simt si nu i-l ceri lui mai intii?
      Cuvintul de ordine asta este: pragmatism. Vremea romantismului si a dolce-vita, a bunului simt pentru diversi artizani a trecut inca de acum 25 de ani.
      • +5 (7 voturi)    
        Te intreb frumos, tu esti pragmatic??? (Vineri, 5 iunie 2015, 9:57)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui NewLevel

        Iata ce scrii tot tu, pragmaticul, putin mai jos, in alt comentariu:
        "Te-ai batut (Tapalaga) si ati strigat in ultimii zece ani impotriva mizeriilor, alaturi de Basescu. Ti-a fost greu, dar aveai comentatorii de pe Hotnews, parca nu erai singur, oricit de zadarnic parea.
        Ba, da' sa mor daca ai fi crezut ca va veni un moment in care vei fi parasit si de Basescu, si de basisti! Ce dracu' sa mai zic? Imi pare rau de tine si ma bucur pentru mine, ca nu ati schimbat macazu'.
        Si inca o chestie:
        - ok, sa fie justitie, dar nu cu abuzuri;
        Sa nu fie cu abuzuri, sint de acord."
        Pai tocmai asta spune si Traian Basescu si acum si Daniel Morar de care te-ai ferit sa pomenesti, sa fie justitie fara abuzuri. Tu nu mai ai propietatea afirmatiilor si facti totul la plesneala, in stil mioritic? Una zici si alta gandesti???
        Asa ca las-o jos cu pragmatismul, caci daca de dragul pragmatismului faci justitie fara scrupule, nu mai vorbim de democratie, ci de dictatura. Se pare ca nu intelegi notiiunea de pragmatism si unde se foloseste acest termen. Si nu am de gand sa-mi pierd timpul cu tine, caci esti departe de NewLevel, esti mai degraba EntryLevel. Ar trebui sa-ti desenez, dar esti pierdere de vreme...;)
        • 0 (0 voturi)    
          aha (Sâmbătă, 6 iunie 2015, 0:56)

          NewLevel [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Ai folosit atitea cuvinte ca sa ajungi la o concluzie simpla si pe care o stiam deja: sint prost.
          Dar te rog frumos: deseneaza-mi! Demonstreaza-mi ca sint prost! Te rog.
          Insa, mai inainte:
          1/ scrie-mi si mie corect urmatoarea propozitie: "bagataiassulancoaste". Nu accept nici un fel de argument de la unul care nu stie sa puna cratime in limba romana;
          2/ demonstreaza-mi ca stii diferenta dintre compromis si pragmatism. Da-mi doua exemple: un om e pragmatic atunci cind... si un om face un compromis atunci cind...
          Dupa care poti sa te apuci sa-mi desenezi.
          Multumesc!
  • -29 (49 voturi)    
    esti chiar distractiv (Joi, 4 iunie 2015, 20:45)

    SNUW [anonim]

    Este chiar funny ca singurul om din fata care apara justitita este Klaus Iohannis.

    Atacat si de ponta si de Basescu, si de basisti si de macovisti de toti el este singurul care a iesit pana acuma alaturi de Kovesi sa spuna ca va respinge aceste modificari...

    Dar va fi greu de unul singur nu va poate face nimic...ce sa mai faci cand unul ca Basescu care a creat justitita asta nu mai ii place acuma ca i-au atins blonda care statea cu picioarele in sus la el in birou...Rusine.
    • +2 (2 voturi)    
      hahaha ! (Vineri, 5 iunie 2015, 10:10)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui SNUW

      mare noroc, dar nu pe noi, cu herr primare de kotrotschesti !
      las' ca le da el la cap, ii aranjeaza el, cand va semna ca primarul toate legile ce vor veni din deal :))
  • +44 (52 voturi)    
    Cine ne face din vorbe? (Joi, 4 iunie 2015, 20:46)

    Daniels22026 [utilizator]

    Adevarata forta politica, cea careia ii refuzam cu obstinatie si teama sa-i recunoastem existenta, s-o demascam, s-o condamnam, adevarata porcarie atot-puternica, o reprezinta de fapt nu politicienii si nici functionarii corupti, ci gloata milioanelor de uslamisti nenorociti.

    Noi banuim ca ei sunt saraci, prosti, dusi de nas. Dar nu-i asa. Milioanele de nenorociti fac umbra pamantului in complicitate si viclenie. Aceste milioane de oameni sunt atrase de mizerie, hotie, minciuna, inapoiere. Intotdeauna ei vor simti atractie fata de escroci, si-i vor apara instinctiv. De fapt ei toti sunt hoti si iubitori de hoti.

    Oameni buni, spuneti adevarul despre uslamism si uslamisti. Sunt multi si putenici, gregari, infricosatori, dar trebuie sa spunem adevarul. Ei sunt forta malefica subculturala care trebuie combatuta. Ei, saracii intelectuali si spirituali, ei sunt cei care ne fac din vorbe. Mitul smecgherului si al pitipoancei este inca moda lor de a trai. Nenorocitii astia sunt cei care trebuiesc demascati curajos.

    Jos uslamismul!
    • -7 (11 voturi)    
      O afirmatie periculoasa! (Joi, 4 iunie 2015, 20:55)

      hroerekr [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Salutare!

      Sa acuzi milioane de oameni ca sunt complici la un proces de capturare a justitiei intreprins de cateva mii de borfasi reflecta acelasi mecanism de gandire pe care il utilizau Hitler si Stalin contra dusmanilor lor (evrei, imperialisti etc).
      Un astfel de proces mental este extrem de periculos, pentru ca urmatorul pas, logic si rational, este de a elimina o astfel de amenintare la adresa statului/societatii! Si istoria ne spune cum s-a procedat in astfel de cazuri!
      Orice acuzatie in masa este gresita si periculoasa! Similar se poate spune despre milioane de maghiari ca sunt asa si pe dincolo si ca vor aia si aia! Sau despre milioane de rromi. Ca sa nu mai mentionez ca ti se poate intoarce, in situatii de genul toti romanii sunt hoti, lenesi, corupti etc.
      Nu gandi in asemenea mod. Pe cat este de gresit, este si de periculos!
      • +1 (5 voturi)    
        Mda...Astept clipa in care Justitia o sa ... (Vineri, 5 iunie 2015, 8:46)

        EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui hroerekr

        ... hotarasca ca trebuie asigurata, gratuit, de catre Statul Roman medicamentatia pentru urmatoarele boli aparute de cativa ani in Romania:
        - partizanatul politic;
        - detinerea absoluta a Adevarului;
        - boala Hotului care striga: hotii!;
        - boala celor care se simt facuti din vorbe, dar nu stiu de catre cine...samd

        Dupa 10 ani de ,,sustinere a Justitiei'', timp in care multi au PUS BOTUL (hac...parerea mea), aflam ca astia, de sunt la putere acum, vor sa puna mana pe Justitie (in afara de cele spuse recent de Base, adaug: USL vrea sa controleze/ calareasca Justitia! (vezi toamna 2012, anul 2013, primavara 2014)). Din asta eu am inteles doua lucruri: ca la acea vreme USL-ul nu controla Justitia (nici acum nu cred ca o controleaza, dar deh: fiecare cu opinia lui) si ca Justitia POATE FI CONTROLATA! Pai, nu?...

        In 2015 aflam: ,,Pe Morar l-am ales dintr-o lista'' si ,,Pe Stanciu eu am pus-o''. In comentariu: fiecare ce pricepe....Uite, un exemplu: Base, care se lauda cu o procedura de numire total necorespunzatoare prevederilor legii (MJ-CSM- Presedinte vs eu am pus, eu am ales), nu a controlat deloc Justitia, pe cand astia....

        Mai aflam, de la cei care timp de 10 ani au sustinut ,,o idee/ un ideal si un om'' ca cei peste 7 milioane de uslamisti (desi parca erau vreo 2,5 milioane de voturi fraudate (Base:) si/ sau 15% (Morar:) trebuie supusi unui proces de extinctie...asta ca sa ramana restul de .... n-am aflat cati, dar oricum foarte intelectuali, cu vorbele la ei, detinatori ai Adevarului, sustinatori ai democratiei si statului de drept...

        M-ntreb: cumva exista un Dictionar separat, sa-l denumim Basist, in care notiunile de DEMOCRATIE, stat de drept (sunt eu!) lovitura de stat au alte definitii?...eu cred ca da... Oare in Romania sa mai organizam alegeri sau luam de bun ce ne spun Intelectualii, eventual fosti consilieri ai lui Macovei....

        Alo! Justitia! Deci: asiguram gratuit medicamentatia sau nu?...
      • +2 (2 voturi)    
        borfasii (Vineri, 5 iunie 2015, 11:02)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui hroerekr

        aia o fac in numele puterii date de alegatori.
        si la anul, tot ei vor fi alesi.
        atunci, cum explicit, mai draga, aaaaa ?!
      • 0 (0 voturi)    
        Fii curajos macar in comentarii! (Vineri, 5 iunie 2015, 21:23)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui hroerekr

        Mult mai periculoasa decat adevarul evident si dur este lasitatea, adica ascunderea realitatii fundamentale sub pres in cazul nostru.

        Te temi de extremism. Dar ascunderea adevarului nu este oare un extremism??!! Ba este. Adevarul sub pres nu este curateni. Si in final societatea se va sufoca in gunoaie. Criza sociala conduce inevitabil la violenta, in toate societatile, culturile si timpurile.

        Mai bine spunem adevarul acum, pana nu e prea tarziu. Daca incepe revolutia, adevarurile toate si dezbaterile vor fi fost deja inutile.
    • +13 (13 voturi)    
      Aici cam asa e! (Joi, 4 iunie 2015, 21:33)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Zicea bine odata cineva: "prosti da' multi". Si eu imi pusesem sperante in votul uninominal, ca am zis ca vor iesi oameni curati, cinstiti, nu cine vor partidele. Da' de unde.. Cand am vazut ca au iesit tot unii ca nastase, si inca detasat, din primul tur, m-am lamurit! La asa alegatori, asa alesi!
    • -9 (23 voturi)    
      Voi băsiștii, nu sunteți atrași de hoție? (Joi, 4 iunie 2015, 22:07)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Comentați cu duiumul la articolele despre hoți și hoție, iar la articolele economice despre muncă cu greu găsești vreun comentariu.
      • +2 (4 voturi)    
        Cu greu gasesti de munca in Romania (Vineri, 5 iunie 2015, 2:57)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Daca nu esti in gashca cu pesedeii Constantine. E bine sa fii fripturist de partid asa-i?
    • +5 (11 voturi)    
      Nu ne fac din vorbe! (Joi, 4 iunie 2015, 22:13)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      La unii concetateni de-ai nostri merge cu povesti "tragice" ca aceasta, care le intuneca complet ratiunea. Cazul Rarinca e simplu. Daca doamna crede ca i-au fost incalcate drepturile se poate adresa instantei si poate cere despagubiri. In final poate ajunge chiar la CEDO. O eroare judiciara, daca a fost vorba despre asa ceva!!!!! pentru ca inca nu stim, se poate corecta numai prin justitie si oricum nu tai padurea pentru un ciot!
      Parlamentarii folosesc insa cest caz pentru a "taia padurea". Nu dau doi bani pe doamna in cauza nici pe altii. Ei vor un pretext cu iz tragic pentru a intuneca mintile celor prea sentimentali, pentru a distruge cat pot din justitie. Domnii corupti se asteapta ca dupa ce le fragezesc inima cu o astfel de poveste jeita cat main tragic pe la toate televiziunile, anumiti cetateni vor permite orice. Eu cred ca nu e asa si ca nu le va iesi! Increderea in DNA este in crestere si nu toata lumea musca ce spun politicienii sau Antena3 si RTV, ba dimpotriva.
      O intamplare interesanta. In seara asta la o televiziune "libera", NasulTV, Robert Turcescu v-a citat dar nu a fost de acord cu dumneavostra!!! Rasucirea lui Turceascu cu coruptia e mai veche. Pe langa cazul Rarinca care in viziunea sa ar justifica matrasirea legilor, a mai propus o alta telenovela despre un om pe care "nu-l cunoaste" Horia Georgescu, dar necunoscandu-l asa de bine stie ca sotia este insarcinata cu gemeni iar el saracul sta in arest pe cand altii... stau in arest la domiciliu... Cam asa merge manipularea!
      • -2 (14 voturi)    
        Urare (Vineri, 5 iunie 2015, 0:19)

        A310 [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

        Doamna sau Domnule Chiar EU ,
        Va doresc din suflet sa petreceti in arest preventiv ceva mai mult de sase luni , dupa aceea as dori sa vad punctul dvs. de vedere , ca la urma urmei si dvs . puteti fi tot un " CIOT " . Nimeni nu ii mai poate da inopoi viata distrusa , de catre Directia a-5-a a Securitati Statului din vremea lui Dej
        • +7 (9 voturi)    
          Stimata/Stimate Doamna/Domn, (Vineri, 5 iunie 2015, 7:40)

          ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui A310

          In SUA (adica cam prin orinduirea unde dr. Ponta vrea sa ne duca) au fost oameni condamnati la moarte si apoi (!) dovediti nevinovati.
          Nimeni insa nu a cerut demolarea sistemului american de justitie si a institutiilor sale.
          Despre asta vorbim.
          P.S. Caci bine ziceau comunistii: "erori au fost, erori sunt inca!".
          • -3 (5 voturi)    
            nu (Vineri, 5 iunie 2015, 10:13)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

            dar statul si'a cerut scuze, a platit despagubiri si a contribuit la reabiliarea celor condamnati nevinovati.
            la noi, statul, contesta hotararile justitiei, motivand ca ii da voie legea.
            prin asta, recunoscand incompetent procurorului pledant al dna, care n'a actionat in timpul procesului.
            m'am referit la un procuror, nu la tot dna. :)
            n'as vrea sa cred ca dna a jucat la doua capete, aaaa ?!
            • +3 (5 voturi)    
              Prin justitie! (Vineri, 5 iunie 2015, 11:37)

              EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

              Statul l-a despagubit tot in urma unor decizii ale justitiei nu de la sine putere. Nu s-a gandit unul sa-i dea nu stiu cui bani asa de capul lui, ca asta e coruptie. Vinovatia sau nevinovatia se demonstreaza in justitie.
              Hai sa demolam justitia pentru ca sunt lucruri care nu neplac!
              • +2 (6 voturi)    
                da (Vineri, 5 iunie 2015, 11:50)

                nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

                numai ca la noi, asemenea hotarari de recompensare a injustitiei, nu se obijnuiesc.
                apoi, dam vina pe cedo, ca statu' tre' sa plateasca !
                la americani nu e nevoie sa dai statul in judecata.
                acolo, dupa prezentarea probelor noi, adn in spetza, curtea hotaraste eliberarea si repunerea in drepturi cu compensatii reparatorii.
                la noi, dai in judecata statul, in procese pe multi ani, ca ori moare sultanul, ori piere magarul.
                asteptam, inca, ca statul sa fie drept, de drept.
                • 0 (2 voturi)    
                  Pai si a cui e vina? (Vineri, 5 iunie 2015, 21:33)

                  LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                  Nu tot a parlamentului si a guvernului care nu au stabilit un cadru legal pentru asta?
      • -1 (5 voturi)    
        Da,se adreseaza la CEDO (Vineri, 5 iunie 2015, 7:25)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

        si rezultatul sigur va fi ca NOI o sa platim ponoasele,adica eu ,tu si alti prosti,in timp ce ,aia vinovatii de incarcerare abuziva si de denunt calomnios o sa stea in continuare pe posturi foarte bine platite si o sa mai faca abuzuri,ca oricum nu platesc pentru ele!!!
        • -1 (5 voturi)    
          bingo ! (Vineri, 5 iunie 2015, 10:14)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          no comments !
        • 0 (2 voturi)    
          Pai multumeste tot guvernului si parlamentului (Vineri, 5 iunie 2015, 16:23)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          pentru asta. Nici o justitie din lume nu este perfecta, iar tarile care mai au si interesul ca justitia sa mearga au prevazute fonduri speciale pentru asta, exista asigurari in aceste cazuri. Asa ca acolo nu tot unii ca tine trebuie sa plateasca. Dar la noi nu se vrea asta, ca apoi sa dea vina pe niste oameni sau pe CEDO.
    • +4 (8 voturi)    
      Asa e, (Joi, 4 iunie 2015, 22:31)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      dar cei descrisi de tine, sunt multi si au drept de vot!
      Ei aleg sa fie tinuti in intuneric, ei vor sa fie "saraci cu duhul" pentru ca vor sa fie... fericiti!
      E greu, pentru ca noi suntem putini si dezbinati!
      Asta este!
    • +6 (14 voturi)    
      Asa este. (Joi, 4 iunie 2015, 22:33)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Jigodismul, micimea, nemernicia este o caracteristica a unei bune parti a acestui popor. Si purtatul cu manusi este cea mai mare greseala. Gunoiului trebuie sa-i spui ce este si de ce este asa de fiecare data in particular si in masa. Elitele, formatorii de opinie onesti necumparati de USL trebuie sa vorbeasca articulat, raspicat, in fata, exact asa cum spune Daniels. Zi de zi un om din elita ar trebui sa starneasca un scandal prin care sa spuna romanului de ce ii este scarba de micimea si josnicia sa. Votantul USL nu isi va schimba opinia "smechera", vicleana decat afland ca este bou de la televizor si de pe internet.
      Despre ce vorbim? Despre poporul unde daca iti plantezi la cimitir niste flori peste o saptamana nu mai sunt intrucat sunt furate! Asta este poporul roman! Asta este votantul USL!
    • +11 (19 voturi)    
      100% de acord (Joi, 4 iunie 2015, 22:34)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Puterea penalilor se sprijina pe milioanele de zombalai care traiesc cu ochii lipiti de televizor. Sorb cu nesat mizeriile lui voiculescu si ghita, cred orice cretinism lansat de televiziunile-vuvuzela si se hranesc cu ura. Sunt multi si sunt dependenti de un stat asistential. Coruptia nu-i deranjeaza, ba chiar ii admira pe infractorii cu burta, mercedes si viloi, "bravo lui, baiat destept, s-a ajuns".
      Ei sunt baza sociala a uslamului, ei sunt exponentii " omului nou" pe care voia sa-l creeze ceausescu. La vremea aia credeam ca "omul nou" e o alta gogorita a retoricii oficiale dar vai, m-am inselat, oribilul experiment a reusit...
      • -3 (9 voturi)    
        pardon: numai 70-75% de acord... (Vineri, 5 iunie 2015, 2:06)

        un_anarhist_moderat [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

        pentru 100% era necesara nominalizarea la categoria "vinovati pentru kktul in care suntem" SI a celorlalti 25-30% idioti... adica a naivilor care cred in "cealalta parte"... si/sau, mai rau, a jigodiilor care doar sustin "cealalta parte" din considerente de pur interes ordinar... si/sau a elitistilor superficiali care fac apologia statului asa-zis "de drept" fara sa analizeze mai departe de "Like"ul aferent despre al cui "drept" este vorba...
        se flutura cu obstinatie lozinci precum "lege", "justitie", "interes public" dar se ignora (de cele mai multe ori INTENTIONAT si cu rea-credinta) faptul ca orice "institutie" nu este altceva decat suma individualitatilor care o deservesc...
        justitia de exemplu...
        ce se mai agita "independentii" si "deontologii" sa sara in apararea Justitiei.. ca si cum justitia ar fi bunul Dumnezeu pe pamant, cuvantul Divin,...etc... nu stimabililor: justitia (cu "J" mic) este doar o adunatura de oameni - nici macar alesi ci numiti - fiecare cu preferintele si mai ales interesele lor... intre notiunea de JUSTITIE si indivizii care o "fac" este o imensa diferenta pe care toti "independentii" si "deontologii" se prefac(?) ca nu o vad desi aceasta este foarte clara... nu ne mai luati de prosti ca nu suntem chiar toti... nu se va rezolva niciodata nimic pe caile "institutionale" pe care le sugera cineva mai sus... pentru simplul motiv ca aceste cai sunt special concepute pentru a nu permite "rezultate" concrete... mai devreme sau mai tarziu exacerbarea tensiunilor va genera un (prim) gest - ce va urma va fi istorie... sunt persoane care ar ignora total aspectul "institutional" in cazul in care ar fi, de exemplu, incarcerate abuziv... cat de explicit sa va descriu ce ar pati, "pe persoana fizica" cel/cei responsabili de un astfel de abuz?
    • +2 (2 voturi)    
      hahaha (Vineri, 5 iunie 2015, 11:01)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      deci, gandirea de gloata, instinctual de aparare, le zice ca, daca e posibil sa'i ia pe ai de sus, vor ajunge ei si la noi ! deci, umar langa umar, uniti, spre viktorie !
      se prea poate sa fie asa, ca pute' a usl'am, unde intorci capul, in tzarisoara din spatial dunareano-carpato-pontic ! :)
      l'am vazut si pe blaga, muscand de dosul lui base, spunand ca, "Adriana are dreptate" in cartulia sa.
      de parca ceafa lata de vames satul ar fi fost si el la cotrocesti, langa fusta adrianei.
  • -2 (18 voturi)    
    articol profesionist (Joi, 4 iunie 2015, 20:50)

    ColonelTurcescu [utilizator]

    Ti-ai atins scopul. Acum astept ca dosarul lui Sova sa fie trimis in instanta de marele DNA. Au de gand sa il trimita in judecata, sau miza era doar sa treaca si el prin arest putin ca sa dea bine la propaganda ?

    Vreau sa vad asta: Sova trimis in judecata de DNA. Daca nu se intampla asta, inseamna ca intentia DNA era sa dea un atac dublu la imaginea PSD-ului: fie il bagam in arest si toata lumea o sa zica "coruptii din PSD", chiar daca il eliberam dupa, fie nu se aproba arestarea preventiva si atingem acelasi scop: "coruptii din PSD". Parerea mea... daca DNA nu il trimite in judecata, demonstreaza ca este un instrument politic.
    • +1 (3 voturi)    
      Intreba-l pe Dofttore daca-l trimite sau nu (Vineri, 5 iunie 2015, 2:58)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      Ca el e ala de are grija de prostalanul de Shova...colegul de facultate.
    • +2 (4 voturi)    
      don colonel (Vineri, 5 iunie 2015, 10:18)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

      cam ai dreptate.
      hotararea definitiva sa fie cu noroc !
      si io as vrea sa'i vad, nu numai pe sova, cu hotarari definitive consistente, cu recuperari.
      numai ca, romanu' se multumeste cu margelute si oglinjoare, cu un pic de circ, dupa care, ca si in cazul bonbon, liniste si pace. la conac. boierie in stil nou.
  • +9 (9 voturi)    
    discernamant, nu confuzie (Joi, 4 iunie 2015, 20:55)

    athos64 [utilizator]

    Este ca la un spectacol de luzionism: chiar daca nu pricepem exact cum a facut-o, nici un om intreg la minte nu-si imagineaza ca iluzionistul chiar a taiat femeia si apoi a pus-o la loc.

    In acelasi fel, trebuie sa ne pastram discernamantul si sa nu cadem in confuzia de a socoti abuz arestarea preventiva intr-un proces penal cu grave acuzatii de coruptie si nu faptul ca alesul se poate proteja procedural impotriva ei.

    Oameni buni, bugetul public suporta un enorm numar de functionari de rang mai mare sau mai mic. Cand un astfel de personaj este acuzat de furt, abuz in serviciu, trafic de influenta, etc,gravitatea unor asemenea banuieli ar trebui sa EXCLUDA orice tratament preferential, ba chiar sa constituie circumstanta agravanta, intrucat pe langa paguba directa de care s-ar putea face vinovat, exista imensa paguba adusa prestigiului institutional, fara de care democratia devine o perfida dictatura a votului si o cursa a influentarii desantate a acestui proces.

    Abuzul este in oricare alta parte in raport cu asemenea oameni, decat in aducerea lor in catuse in fata Justitiei. Abuz inseamna sa-ti tratezi intreprinzatorii cu dispret si mentalitate de zapciu, sa legiferezi prin OUG incalcand flagrant Constitutia, sa ignori Referendumuri atunci cand nu-ti convin, sa faci legi cu dedicatie sau sa le modifici fara teama ca vei da vreodata socoteala si fara a simti vreo raspundere dincolo de obligatiile clientelare, etc, etc. De fapt, abuzul este in asa masura norma politica acceptabila si acceptata in Romania, incat probabil ca asta determina denaturarea perceptiei pana la a putea consacra iluzia ca a pedepsi pe cel ce s-a facut vinovat de abuz, reprezinta abuzul.
  • +5 (19 voturi)    
    asa si cu tine, Dane (Joi, 4 iunie 2015, 21:05)

    dan.c [utilizator]

    Ai inghitit galusca propagandei :)
    Doar nu era sa-l sustii pe Base pana in panzele albe... Te-ai prins pana la urma ca e ceva "necurat", "impur", ca doar esti baiat "inteligent"!

    In rest ai dreptate, dar ce garantie avem ca nu te sucesti iar? Daca inghiti galusca mai tarziu nu esti cu nimic mai presus fata de cei care au inghitit-o devreme... Tot inghititor de galuste te numesti.

    Base nu ataca justitia. Doar le-a atras atentia ca dau cam multe motive propagandei sa se ia de ei. Si iata ca a avut dreptate.
  • +13 (19 voturi)    
    aceeasi marie cu aceeasi palarie (Joi, 4 iunie 2015, 21:18)

    mihailstanciu [anonim]

    1.Ambasadele au tacut dupa ultimul vot Sova din senat pentruca isi exprimasera deja de multe ori pozitia fata de subiect si nu vor sa devina ridicoli diplomatic repetandu-se la infinit.Nu aveti nici o grija,nota de plata va veni la raportul anual si la Schengen.Oricum parca mai buna e tacerea decat exprimarea pe facebook.
    2.Inca odata Tapalaga ne spune ca nu poti merge si vorbi in acelas timp.Nu poti sprijini justitia si sa-i critici (pentru a le corecta) erorile in acelas timp.Zice cine?In toate tarile din lume asa se intampla,fara ca vreun Tapalaga de pe acolo sa spuna la fiecare critica "ca justitia a ajuns marele inamic".Nici un sistem nu poate fi imbunatatit daca nu e crticat pe masura ce functioneaza.
    3.Tapalaga manipuleaza 1)egaland criticarea unor deficiente in justitie cu atacurile impotriva justitiei si 2)echivaland ce spune Ponta si Tariceanu cu ce spune Basescu."Ventilarea de rahat "(ca sa-i imprumut expresia) in care Antena 3 si Basescu sunt de aceeasi parte a baricadei nu mai tine si ne insulta inteligenta.
  • -6 (14 voturi)    
    tapalaga-savonarola (Joi, 4 iunie 2015, 21:20)

    cristian dogaru [anonim]

    camarila justitiara-turturica, tapalaga, avram, danilet-ar lasa cu mare drag sa fie jupuiti cativa nevinovati doar pentru a nu pierde un tempo procesul de cumintire a clasei politice intr-un stat cu baze Nato si ceva resurse ramase prin subsol....
  • -4 (8 voturi)    
    E doar un punct de vedere... (Joi, 4 iunie 2015, 21:49)

    Gigi Kent [utilizator]

    Eu cred ca abuzul din cazul Rarinca e mai grava si mai relevant a fi discutat, domnul Tapalaga crede ca e mai importanta arestarea preventiva unui parlamentar (pentru o fapta comisa acum nu stiu cati ani [sac!]). Eu vad mai bine interesul public (justitia si raportul ei cu fiecare cetatean), domnul Tapalaga spera ca DNA-ul sa schimbe majoritatea parlamentara iar "anticoruptia" sa fie partitura vesnica pe care va castiga alegerile partidul / candidatul sau preferat. Sunt doua puncte de vedere iar fiecare are dreptul sa decida ce e mai important, mai relevant.
  • -2 (12 voturi)    
    Justitia (Joi, 4 iunie 2015, 22:37)

    Rha-Doo [utilizator]

    Dle Tapalaga, cine a avut contact cu "justitia" romana, simplu cetatean, justitiabil de rand, a putut constata in ce mare cloaca se complac acesti noi protejati ai tranzitiei - magistratii.
    Daca "justitia" are un corp de elita care se ocupa de corupti asta nu este o scuza "justitia" sa nu fie curatata pentru a oferi cetateanului de rand acces la un act onest.
    Ca un Ponta sau Gidea exploateaza cazul Rarinca este un aspect, ca Inspectia Judiciara, de exemplu, isi bate joc de cetateni, este alt aspect.
    De ce sa-i aparam pe magistrati ca ii ataca gasca coruptilor cand justitia isi bate joc de simplul cetatean?
    N-ar fi mai bine sa scapam si de unii si de altii?
  • +5 (9 voturi)    
    Modificari Cod Penal initiate de Parlament (Joi, 4 iunie 2015, 23:02)

    Claudiu [anonim]

    Propun sa se initieze o petitie pe situl Petitia.ro, prin care sa se ceara respingerea modificarilor codului penal propuse de curand in Parlamenz,precum si nepromulgarea lor de catre <Presedinte. Daca este posibil, si atacarea lor la CCR.
    Poate ca , vazand un numar mare de semnaturi contra, sa se razgandeasca si "cinstitii" parlamentari (cinstiti in sensul ca se tot lasa a fi cinstiti de cetateni=
  • -10 (12 voturi)    
    Apropo de justitie, domnule Tapalaga (Joi, 4 iunie 2015, 23:03)

    Gustav555 [utilizator]

    Credeti ca ar trebui sa ajungem la ce s-a intamplat ieri si azi cand judecatorul Mihalcea, partenerul Cameliei Bogdan a judecat un apel al lui Tender si al lui Iancu in 34 de ore? Si, probabil, pronuntarea peste alte cateva ore?
    Justitia, si aici ma refer exclusiv la corpul judecatoresc trebuie restructurata din temelii. Dar cine sa o faca?
  • -1 (13 voturi)    
    Te fac Cristoiu si Radu Moraru securistu luiColdea (Joi, 4 iunie 2015, 23:16)

    miriuta [anonim]

    Te fac Cristoiu si Radu Moraru securistu lui Coldea

    si pe HotNews, oficina SRI, si tu taci chitic?

    Penibil....pai ce sa credem ca asta esti si deci au dreptate?
  • -2 (16 voturi)    
    Ba, Tapalaga! (Vineri, 5 iunie 2015, 0:02)

    NewLevel [anonim]

    N-as vrea sa fiu in pielea ta. Ai ajuns intr-o pozitie bizara: injurat si de dusmanii, si de prietenii lu' Basescu.
    Te-ai batut cu coruptia de pe vremea lu' Nastase, cind Hotnews, EVZ si Academia Catavencu (aia veche) erau singurele chestii din mass-media care strigau impotriva mizeriilor de tot felul.
    Te-ai batut si ati strigat in ultimii zece ani impotriva mizeriilor, alaturi de Basescu. Ti-a fost greu, dar aveai comentatorii de pe Hotnews, parca nu erai singur, oricit de zadarnic parea.
    Ba, da' sa mor daca ai fi crezut ca va veni un moment in care vei fi parasit si de Basescu, si de basisti! Ce dracu' sa mai zic? Imi pare rau de tine si ma bucur pentru mine, ca nu ati schimbat macazu'.
    Si inca o chestie:
    - ok, sa fie justitie, dar nu cu abuzuri;
    Sa nu fie cu abuzuri, sint de acord.
    - Ok, au furat, dar parca e prea de tot ce se intampla.
    Adica, ce se intimpla? Ai furat, intri la "facultate". Nu-ti taie nimeni capul, nu te agata cu picioarele in sus, nu te bate cu rigla la testicule. Ce e prea de tot, ca te arata cu catuse la miini? Dar tu, cind te aratai la TV cu Luis Vuitton, nu era acelasi lucru??
    - Ok, arestari, dar pana cand ...
    Cit e necesar. Ca daca ai gindaci in bucatarie, nu te opresti din dat cu insecticid dupa o luna, ci dupa ce nu-i mai vezi cind aprinzi noaptea lumina.
  • +1 (3 voturi)    
    Fariseismul unor parlamentari 'cinstiti'! (Vineri, 5 iunie 2015, 6:35)

    hotnewsfil [utilizator]

    O parte dintre parlamentari isi sar in aparare spunandu-ne fie ei, direct, fie prin interpusii lor interesati, ca nu sunt toti parlamentarii corupti, borfasi, ca sunt si oameni cinstiti, de buna-credinta printre cei 588.
    Cei ce fac caz de cinstea lor voteaza legi, in corpore cu 588, pentru interesele lor personale, comune. mafiei lor.
    Daca ar fi cu adevarat cinstiti, constatand, prin repetare neintrerupta, ca 'colegii' lor de rea-credinta degradeaza aceasta institutie suprema in stat - parlamentul, ar trebui sa declare 'greva parlamentara totala', sa paraseasca parlamentul, sa ceara noi alegeri, sustinute si de un referendum popular, care sa decida imperios aceasta necesitate, ca incercare disperata, care sa fie sustinuta ferm si de catre presedintele Iohannis, de indepartare a borfasilor din parlament si, pe aceasta cale, si a celor din afara parlamentului (puzderia de hoti care genereaza si intretin coruptia in aceasta tara).
    P.S. : Radu Banciu - un maimutoi limbut, care striga in gura mare, clipa-de-clipa : eu sunt cel mai destept in orice -, ii ataca birjareste, gen Mircea Badea, pe Monica Macovei, Tapalaga, contribuind si el, in acest fel (dupa mintea lui), la sustinerea borfasilor.
  • +3 (7 voturi)    
    Despre "rahat" (Vineri, 5 iunie 2015, 7:48)

    Mih. [utilizator]

    Bizara alegere vorbirea despre "rahat" ventilat (inclusiv de Basescu - ???) a unuia care fata in fata cu ponta (a fost un interviu in urma cu ceva timp, DT + Cristoiu) s-a comportat absolut socant, fix (scuzata fie-mi expresia), ca un "rahat in ploaie".
    Mai usor cu pianul resentimentelor personale anti-basiste pe scari!
  • -1 (1 vot)    
    atentie! (Vineri, 5 iunie 2015, 8:27)

    barbu007 [anonim]

    aceste legi aberante - chiar votate de actualul grup de infractori adăpostiţi în parlament - vor mai dura puţin: până la demolarea sistemului controlat de ei.
    ulterior (asemenea vremelnicei legislaţii comuniste) vor fi anulate, iar perioada de timp în care şi-au făcut efectul va fi scăzută din termenele de prescriere.

    forţe responsabile faţă de interesul naţional au deja pregătit un proiect de lege care - votată prin referendum naţional, după alungarea de la putere a gangsterilor ajunşi parlamentari - va echivala voturile lor de alterare şi nimicire a legislaţiei drept "trădare naţională", cu sancţiunea penală a închisorii pe viaţă şi confiscarea totală a averilor astfel dobândite. de altfel, se ştie că serviciile secrete şi alte organisme ale statului păstrează toată documentaţia pe această temă, făcută în ultimii 15-20 de ani (dosare, informări, dovezi).
    aşa că, vorba-aceea: mult a fost, puţin a rămas!
  • +2 (4 voturi)    
    Despre justitie si despre articolul dv (Vineri, 5 iunie 2015, 9:12)

    PRP [anonim]

    Buna ziua! D le Tapalaga va inteleg pozitia dar nu a ti dori sa cititi un rechizitoriu intocmit de Parchetul General si judecat de 3 instante(fond,apel si recurs) si rejudeact din nou de Inalta Curte in urma admiterii unui contestatii in anulare si rejudecat din nou in urma admiterii unei cereri de revizuire(fond apel si recurs)???
    Va pun la dispozitie toata documentatia compusa din dosarul de urmarire penala,judecata in fond,apel si recurs si multe alte minunatii juridice romanesti. Nu a ti dori sa vedeti si asa ceva? R
  • +4 (6 voturi)    
    Un asasinat anunțat (Vineri, 5 iunie 2015, 9:28)

    Fisherman [utilizator]

    Vorbele despre care pomenește dl. Tăpălagă sunt de fapt Lovituri de Moarte date Justiției !

    Una dintre Modificările propuse la Codul Penal și Codul de Procedură Penală este cea care aparține senatorului Şerban Nicolae care propune - nici mai mult nici mai puțin - aruncarea în pușcărie pe trei ani a celui care dezvăluie informații din dosarele penale în curs de cercetare.

    Mai multe explicații aici: http://www.gandul.info/stiri/senatul-a-adoptat-tacit-amendamentul-nicolae-modificarea-din-codul-penal-care-poate-trimite-presa-dupa-gratii-daca-scrie-despre-dosarele-de-coruptie-13355692

    Această propunere a fost aprobată tacit de Senat.
    Tacit, adică fără vot ! Adică vor liniște pentru a fura nestingheriți.
    Adică o Dictatură poate fi instalată și fără Lovitură de Stat, este suficient să strecori pe nebăgate de seamă niște modificări pe ici pe colo dar în puncte esențiale.

    Am impresia că în Vara 2015 va fi finalizat acest asasinat.
    Asta numai dacă cetățenii nu vor stopa - prin protest masiv, în stradă - aceste manevre ticăloase.
  • +3 (9 voturi)    
    vai (Vineri, 5 iunie 2015, 9:35)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Va invartiti in loc, d-le Tapalaga si sunteti confuz.
    Vorbiti despre viitor ! Daca nu-l vedeti, taceti.

    Daniel Morar spune altceva si intr-un mod mult mai simplu si mai credibil decat dvs.
    Invatati de la el cum se construieste increderea.

    Asa un presedinte ar trebui sa aiba Romania.
    Vorbiti despre asta, daca aveti liber la subiecte....
  • 0 (6 voturi)    
    continuare (Vineri, 5 iunie 2015, 9:40)

    nash pandelica [utilizator]

    inainte de razboi, sistemul de justitie din Romania era bine pus la punc. dupa lovirutie, s'au luat numai robele de la vremea aia. mai lipseau perucile, sa dea impreasia ca justita lui ilici era ca la...londra.
    inante de razboi, procurorii erau procurori, tineau de minsiterul justitiei si nu era magistrate. ei numai anchetau, cu ajutorul politiei, si instrumentau dosare penale. dar faaceau asta sub supravegherea unui magistrate, care era Judecatorul de Instructie. el supraveghea instrumentarea, veghea ca legea si srepturile civile ale urmaritului sa fie respectate, ca apararea sa'si poata adduce probe si martori, incluse in dosar si garantate pt. judecarea pe fond.

    cat de circul cu mascatii care arata exact ca jihadistii, ba chiar mai fiorosi, la arestarea rarincai, a lui becali, mazare sau alti banditi(!!) sangerosi, gangsteri in toata rebula, este de tot rahatul.

    dle tapalaga, se vede si de la noi, fara nevoia sa ne mai spuneti voi, ca dna si sri isi fac reclama publica, folosind tembeliziunile si pressa scrisa pe hartie sau pe sticla.
    ca aceste organe ale statului, de fortza, ar trebui sa procedeze cu mai multa discretie, ar fi normalitate, dovada de respect pt. noi toti. pana si secoritatea lui al batran te salta pe tacute, dispareai.
    iar securistii erau niste necunoscuti, in comunitate.

    ca nebunii sin deal fac balci, este posibil pt. ca nu s'a respectat constitutia, referendumul de reducere la 300. base, pe care l'ai aliniat, cu rautate, la latrina, lui ursu si gandea, a fost cel mai vocal si a incercat din rasputeri sa implementeze ce'a hotarat poporu'.

    azi, sunt lucruri si mai grave privind acapararea puterii, vorba varanului. se prefigureaza un palavrament la fel de mare, ales bine, pe listele celor doua mari partied usl'amice, primari alesi dintr'o lovituria, cu trei voturi, etc.

    este restauratia copiilor si nepotilor politici ali lui al batran si'ai lui ilici kaghebescu.
    Justita sunt judecatorii, si ei sunt bine aparati prin constitutie.
    • -2 (4 voturi)    
      imi cer sucze (Vineri, 5 iunie 2015, 9:53)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      hn a pierdut, pe traseu, prima parte. asa ca iaca, a aparut continuarea, singura. :)
      ca dara nu o fi fost o..intentie , aaa ?!
      hn ?!?
      • 0 (2 voturi)    
        sa intlelg (Vineri, 5 iunie 2015, 12:06)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        ca aia de mi'ati dat minusuri, nu sunteti de accord cu mine, adica e bine ca hn nu publica anumite comentarii. ca dara, hn nu cenzureaza, mai ales comentarii adresate dlui tapalaga.
        si jur, n'a fost cu nimic injurios, la adresa domniei sale, sau a altcuiva, anume.
    • 0 (2 voturi)    
      revin la ultima fraza (Vineri, 5 iunie 2015, 10:32)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      JUSTITIA, sunt judecatorii si ei sunt bine aparati de Constitutie.

      da, sunt bine aparati de cei din afara. dar, sunt vulnerabili chiar din interiorul tagmei. daca toti judecatorii ar fi fara frica, nealiniati sau incoruptibili, niciodata n'ar fi in pericol, repet, atata timp cat constitutia asta e in drepturi.
      pericolul vine de la un viiitor palavrament, tot de vreo 500, ales pe sprinceana, pe liste de ...hahaha, merit, de cele dou mari partide, usl'amice, care ar putea scrie o alta constitutie, sau s'o rescrie pe asta, pe ici pe colo, prin punctele esentiale.
      atunci, vai, scapa cine poate ! :)
  • -1 (7 voturi)    
    continuarea continuarii (Vineri, 5 iunie 2015, 9:45)

    nash pandelica [utilizator]

    voi, care ridicati in slavi munca si...lupta generalilor de la sri, a dna, dece nu propuneti o statuie lui coldea si arestarea lui base, udrea, morar, sau alti critici. vedeti ca mai este unul, inca nu l'ati luat la ochi, e fenechiu de la fostul ppdd.
    si el mai zice prostii pe la b1, canalul dusman ! :))

    s'auzim de bine !
    • -1 (1 vot)    
      deci (Vineri, 5 iunie 2015, 11:07)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      cum ranane, hn, cand puneti si prima parte, ce de dinaintea continuarii ?
  • -1 (5 voturi)    
    ponta, basescu sau felix (Vineri, 5 iunie 2015, 10:24)

    jackalphonse [utilizator]

    unii au furat mai mult, altii un timp mai indelungat sau ambele. este bine ca jurnalele ii baga in aceeasi oala. In felul acesta, scapam de zeii falsi.
    • +1 (5 voturi)    
      dar (Vineri, 5 iunie 2015, 10:38)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      ce facem cu cei ce'au tras in noi, in 22 ?!
      de ei, cand scapam, doctore ?!
      ca daca nu erau ei. cei in pullover, de la balcon, poate nu aveam...zei falsi.
      de ei, cum si cand scapam ?
  • -2 (4 voturi)    
    Mai lasati-l pe Basescu ... (Vineri, 5 iunie 2015, 10:51)

    Diletant [utilizator]

    ... domnule Tapalaga! Omul asta e prea complex pentru puterea dumneavoasta de analiza.
    De ce nu ne povestiti ceva despre Iohannis? Pare un personaj mult mai predictibil, cu preocupari simple: ..., o vacanta, o serata, niste picioare frumoase ... etc.
    Lasati-l pe Basescu sa ne spuna despre justitie ca stie ce spune!
  • -1 (1 vot)    
    despre manipulare (Vineri, 5 iunie 2015, 11:04)

    felicia [anonim]

    Draga Dan Tapalaga, Sunt de acord ca a reinceput (a cata oara?) ofensiva asupra justitie. Ca se lucreaza cu sarg la compromiterea ei. Ca suntem manipulati. Sunt constienta de toate acestea. In legatura cu manipularea, si ce faceti dvs, spunand adevarul doar pe jumatate sau eludand o parte a faptelor, e tot un fel de manipulare. Astazi manipulati prin rastalmacirea faptelor! Pentru mine e limpede: nu Basescu e vinovat de ce s-a intamplat in cazul Sova, ci liberalii si social-comunistii. Nu Basescu trebuia sa se afle in insiruirea dvs de nume, ci presedintele Iohannes care tace miseleste (dandu-si in felul acesta acordul pentru diverse intelegeri si luarea sub control a justitiei.) La fel Blaga si Alina Gorghiu (altul ar fi fost rezultatul daca liberalii veneau cu totii la vot). Imi amintesc cat de ferm protesta Basescu (pe vreama cand era presedinte) la nefacutele din Parlament.
    Nu sunt de acord cu tot ce spune Basescu in ultimul timp. Dar ma gandesc ca poate are dreptate (are mai multe informatii, cunoaste bine sistemul si oamenii din SRI etc.). De fapt, Basescu spune ca mai sunt multe de facut pentru a avea o justitie in adevaratul sens al cuvantului. Ca trebuie continuat procesul de reformare a sistemului. Ca uneori se fac abuzuri etc. Toate, imi par lucruri rezonabile. Asa cum nu mi-a placut Basescu cand a calcat in picioare principii si valori (de dragul unei prietenii). Va invit, dle Tapalaga, la introspectie.
  • 0 (2 voturi)    
    . (Vineri, 5 iunie 2015, 11:51)

    Marius Muntean [utilizator]

    Ce face acuma SRI-DNA-ICCJ nu mai are legatura cu Justitia ci cu talibanismul. Ei nu mai vor sa judece pe nimeni ci sa-i omoare cu pietre.

    Parlamentarii au reactionat la abuzul coalitiei monstruase SRI-DNA-ICCJ asupra puterii legislative.
    Ei ar trebui sa se uneasca pentru a restabili controlul asupra SRI prin comisia pentru controlul SRI care trebuie neaparat sa comande:
    - retragerea ofiterii acoperiti dintre parlamentari, guvernanti, procurori, judecatori si presa.
    - Stoparea santajarii functionarilor statului si demiterea ofiterilor SRI responsabili pentru tactica asta.

    Actiunea probabil i-ar costa carierea politica si probabil si libertatea pe membrii comisiei care sunt ofiteri SRI sau santajati de SRI dar cred ca este o actiune absolut necesara pentru echilibrarea puterilor in stat si salvarea democratiei firave din Romania.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version