Prima mare ratare a presedintelui Iohannis

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 19 mai 2015, 17:52 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Presedintele Klaus Iohannis a semnat, marti, decretul pentru numirea procurorului iesean Daniel Horodniceanu in functia de sef al Directiei de Investigare a Infractiunilor de Crima Organizata si Terorism pentru o perioada de 3 ani. Pe semnatura sa, Iohannis a pus intr-o pozitie cheie din sistem un procuror agreat transpartinic tocmai gratie mediocritatii sale. Este primul moment - cheie ratat de seful statului. Daca tot ce i se putea reprosa pana acum erau tacerile, reactiile tarzii sau lipsa lor, acum trecem la fapte, la decizii proaste. Acestea lasa, din pacate, urme institutionale adanci.

Riscul, in cazul de fata, este ca DIICOT sa revina sub control politic. Si am vazut din cazul Bica - Cocos ce dezastre  pot produce procurori sefi manevrati de politicieni.

Ce i se poate reprosa, in fond, procurorului Horodniceanu? Aproape totul. Revedeti inregistrarea interviului dat la CSM. Presedintele Iohannis l-a cerut si el spre consultare, pentru a se convinge singur daca este de pus sau nu. Urmariti prestatia deplorabila, raspunsurile precare, atitudinea umila, cautati date despre performantele acestui procuror sters si raspundeti-va sincer daca l-ati fi pus intr-o pozitie atat de importanta, cu tot avizul pozitiv dat de "profesionistii din sistem". Insa, atentie mare! Nici CSM, nici ministrul Robert Cazanciuc, cel care a trimis formal propunerea la Cotroceni, nu va raspunde, la o adica, pentru aceasta nefericita alegere.  

Cel care si-l asuma integral pe noul sef DIICOT, Daniel Horodniceanu, este  presedintele Klaus Iohannis. Nu Ponta, nu Cazanciuc, nu CSM. Pe deasupra, semnarea decretului n-a fost, in cazul de fata, catusi de putin un gest formal, ci unul perfect asumat. A tinut sa verifice personal valoarea personajului, cumpanind asupra deciziei mai bine de o saptamana. Nici cand l-a invitat martea trecuta la Cotroceni pentru a avea un prim contact direct n-a cazut pe ganduri cand, la finalul intrevederii, procurorul si-a exprimat dorinta de a face un selfie cu seful statului, gest care pune putin sub semnul intrebarii discernamantul  procurorului.

HotNews.ro l-a intrebat luni, pe seful statului daca n-ar fi mai bine ca selectia candidatilor  pentru functiile de procurori sefi sa se faca pe baza unor criterii clare de performanta si competenta, asa cum a cerut mereu Comisia Europeana, asa cum este firesc. Klaus Iohannis a raspuns descumpanit ca procedura legala a fost indeplinita.

Insa la fel de adevarat este ca n-a avut loc un proces de selectie reala. Cum se face ca, din toate DIICOT-urile tarii, s-a gasit un pretendent la sefia tocmai de la Iasi, unde clanul Cordunenilor zburda prin oras si are grija sa nu-i sufle careva amanta de sub nas primarului Nichita. Cum e posibil asa ceva? Care sunt performantele acestui procuror iesean, cu ce se poate lauda in cariera in afara de faptul ca in orasul sau crima organizata si politia lucrau cot la cot pentru primar? Pe toti astia i-au saltat, pana la urma, procurorii DNA, nu eroii locali ai DIICOT.

Strict formal, ministrul Justitiei a transmis o propunere dupa ce a luat un aviz de la CSM in urma unei audieri protocolare. Dincolo de procedura, seful statului a mai vazut si restul? A urmarit inregistrarea audierii pana la capat? A vazut momentele cand doi membri CSM l-au incomodat cu intrebari? Ar fi fost suficient pentru a vedea calitatea indoielnica a magistratului. Horodniceanu nu-si cunoaste propria institutie, reguli de baza, propune un proiect de management copiat din lucrari depasite si habar n-are ce inseamna autoplagiatul. "Din mine insumi?", a raspuns sincer mirat.  

In fata tuturor evidentelor, presedintele Iohannis n-a avut curajul sa-si exercite rolul de cenzor, de filtru democratic. Iohannis apara justitia din vorbe, nu prin fapte. Odata ajuns in situatia de a face ceva concret pentru justitie, rateaza deplorabil. Or, Klaus Iohannis a castigat pe un val anti-coruptie ridicat de violenta atacurilor PSD la adresa justitiei si statului de drept.

Cum satisface noul presedinte asteptarile publicului care l-a votat? Ce mesaj transmite sistemului prin numirea unei mediocritati intr-o functie - cheie? Unul descurajator, evident, si atutl de sfidare a adevaratilor profesionisti. Chiar in aceste zile au loc concursuri pentru ocuparea functiilor de conducere in asa numitele parchete nespecializate (de pe langa Judecatorii, Tribunale, Curti de Apel). Ce trebuie sa inteleaga toti acesti oameni? Ca orice nulitate poate ajuge sef daca e sustinut de cine trebuie? Acolo intoarcem sistemul, cu zece ani in urma?

Ar mai fi cateva lucruri de spus. Nu-l banuiesc pe Iohannis de troc politic, de negociere directa pe functia sef DIICOT cu premierul Ponta, dupa modelul Basescu. S-au inteles altii la masa verde in numele lui, iar Iohannis le-a binecuvantat aranjamentele numindu-le omul in functie.

Nu pot sa nu constat bucuria nedisimulata exprimata de Victor Ponta pe Twitter: "Nu îl cunosc personal pe noul procuror şef al DIICOT - domnul Horodniceanu - dar am încredere şi îi urez un mandat de succes!". Oricat fuge de comparatia cu Basescu, la numirea sefului DIICOT  i-a iesit exact la fel, adica prost. Deja ma intreb cu groaza cum vor arata numirile de la DNA si Parchetul General anul viitor, cand expira toate functiile de conducere.

In fine, mai trebuie subliniat ca toate aceste orori - plus acceptarea unor prevederi scandaloase din legile electorale, cum ar fi alegerea presedintilor de Consilii Judetene de catre consilieri, procedura menita sa incurajeze vanzarile de functii in dauna dreptului cetatenilor de a-si vota singuri reprezentantii locali - se intampla cand presedintele se bucura inca de multa popularitate.

In treacat fie spus, un sondaj INSCOP indica deja o usoara scadere a incredere in functia prezidentiala. Tendinta de cadere se va accelera pe masura ce deciziile proaste se acumuleaza, iar cetatenii simt ca presedintele nu lucreaza pentru ei, ci este o marioneta in mana altora. Asadar, daca nici acum, cand inca este pe val, Klaus Iohannis nu are curaj sa se impuna, cat de lungi vor fi tacerile si cat de grave vor fi abdicarile mai incolo, dupa ce va pierde increderea celor care l-au votat?

Cu Daniel Horodniceanu numit la sefia DIICOT, presedintele Klaus Iohannis face, pentru istorie, un selfie cu prima mare ratare institutionala. A fost un moment de cotitura, cand presedintele inca mai putea schimba ceva din imaginea de presedinte neputincios.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
23177 vizualizari
  • -43 (61 voturi)    
    haha (Marţi, 19 mai 2015, 17:58)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    ce ne mai trebuie noua presedinte sau clasa politica, cand il avem pe Tapalaga ? el stie dinainte tot ce este bine si ce este rau. si despre Bica a stiut, dar nu a vrut sa ne lumineze...
    • +12 (20 voturi)    
      unde nu i cap (Marţi, 19 mai 2015, 18:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      picioarele sunt de forma... (eventual proteze manevrate de un cap sec)
      • +23 (33 voturi)    
        Ne mai mira ceva? (Marţi, 19 mai 2015, 19:30)

        EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Iohannis si PNL sunt aceeasi parte a USL, frati cu PSD si asa vor ramane pana vor dispare. Nu se pot reforma, nu pot face nimic pentru Romania decat sa o jefuiasca si sa acopere apoi aceste jafuri prin numirea unor gardeni ca acest Horodniceanu cu fata de mafiot in istitutiile menite sa sanctioneze aceste devalizari. Iohannis si Ponta sunt aceeasi mizerie, doar ca unul ne minte in germana ...
        • -6 (12 voturi)    
          ups (Marţi, 19 mai 2015, 19:42)

          jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          uite ca aparura si postacii...
        • +17 (19 voturi)    
          nu e prima... (Marţi, 19 mai 2015, 22:23)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

          Mihalache a fost prima palma data votantilor sai.
          • -1 (5 voturi)    
            te-ai simtit luat la palme? (Miercuri, 20 mai 2015, 10:20)

            freestyle [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            eu, nu! numai ca eu l-am votat si in primul tur. nu poti sa votezi Udrea si ai pretentii de la Iohannis. poti sa ai pretentii de la avocatii ei.
  • -28 (50 voturi)    
    Mda...Apreciez la Tapalaga ca tot la fel a ... (Marţi, 19 mai 2015, 18:14)

    EU-74-RON [utilizator]

    ...intrebat si despre Morar si Kovesi, prin 2005: ce mari dosare au lucrat, caracterizare psihologica, starea de sanatate, ce-i recomanda, samd...aaaa?!...nu era jurnalist pe vremea aia?...aha!..da'ce era?...cum?...consilierul lui Macovei?...ahaa....
    • -4 (20 voturi)    
      cu dedicatie fara numar (Marţi, 19 mai 2015, 18:25)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui EU-74-RON

      alu..us iti doresc
      • -6 (14 voturi)    
        Merci. Esti un... (Marţi, 19 mai 2015, 18:41)

        EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ...domn...
    • +16 (18 voturi)    
      da'ne o trimetere (Marţi, 19 mai 2015, 18:44)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui EU-74-RON

      la un articol al lui d.t. re morar, kovesi, din 2005, sau de la numirea lor.
    • +6 (10 voturi)    
      in cazul in care esti asa curios... (Marţi, 19 mai 2015, 20:58)

      nescu [utilizator] i-a raspuns lui EU-74-RON

      iti recomand sa citesti cartea "Pretul adevarului" - autor - acelasi D.Tapalaga. O sa te lamuresti ce il recomanda la acea vreme pe Morar ca procuror sef al DNA.

      Reformarea justitiei se datoreaza in proportie covarsitoare Monicai Macovei, oricat ar incerca papagali ca tine sa o discrediteze.

      Din pacate reformarea nu este ireversibila, iar cu oameni nepotriviti numiti in functii cheie, "pas cu pas", asa cum ii place neamtului, se duce totul de rapa (vezi cate dosare "grele" a instrumentat institutia lui Nitu de cand a fost numit procuror general).
  • -16 (28 voturi)    
    gresit! (Marţi, 19 mai 2015, 18:23)

    Cezy [utilizator]

    nu Iohannis va raspunde ci Tapalaga! Ha, ha!
  • -25 (45 voturi)    
    lol (Marţi, 19 mai 2015, 18:27)

    Canada [anonim]

    Numai o natie ca romanii pot judeca pe unul dupa cum arata...omul nu se judeca dupa cum arata, sunteti inapoiati.

    Tapalaga mai taci din gura de ce nu vorbesti despre Basescu cu Bica, Udrea, si toti mafiotii care el i-a promovat,

    Poate vrei sa-ti reaminstesc cum o criticai si pe Kovesi prin 2005, esti penibil, esti un mare 0.
    • +22 (28 voturi)    
      Unde il judeca dupa cum arata? (Marţi, 19 mai 2015, 18:59)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Canada

      Ca nu am vazut nimic in articol despre aspectul sau fizic. Si ce treaba are Basescu aici? Oare chiar toti au idei fixe? De cand tot Basescu numeste pe cineva, undeva? De ce nu spuneti nimic de Rege, Mihai Viteazul, Decebal??
      • -4 (6 voturi)    
        suntem ocupati sa zicem de Iliescu (Marţi, 19 mai 2015, 22:26)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        si de comunisti, de asta nu zicem de Mihai Viteazul si Decebal nimic. Sunt de acord cu tine, de ce mai vorbeste lumea de Basescu ? A iesit din viata politica de 25 de ani si nu mai are nici o influenta. Nici un penal numit de el nu mai e in functie.
    • +14 (18 voturi)    
      dom'le (Marţi, 19 mai 2015, 19:25)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Canada

      tre' sa recunosc ca arata nasol..:)

      cred ca base i'a ales dupa ..aaaa..look.
      pai uita'te si mata la codrutza dragutza, la coldea cel chipes, cu multe stele, la morar, la bica.
      a stiut base cum sa aleaga, pe bune. :)

      herr klauz allege de'alde mahalache, hodorogeanu asta, dupa chipul si asemanarea... adica, sa traga peste un quintal :))
      cred ca, si huhureazeanu a fost ales tot pe criteriul asta...

      hai, lasa, canuckule, vom vedea cum lucreaza cu primu' procuror de la viktoria, cu nitzu, cazacioc, echipa de baieti...
      cred ca sova ar fi fost chiar mai bun.

      s'auzim de bine, totusi. :)
      • +5 (5 voturi)    
        Mahalache ? (Marţi, 19 mai 2015, 22:26)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Ce facea nenea asta cat a fost Basescu presedinte ?
    • +16 (20 voturi)    
      Tu esti din Canada cum este Iohannis politician! (Marţi, 19 mai 2015, 19:36)

      EdwardEugene [utilizator] i-a raspuns lui Canada

      Asta e adevarul, ca iti place sau nu. Iar faptul ca vrei sa tie se vorbeasca doar despre anumiti polticieni tradeaza faptul ca te uiti la Latrina 3 care iti ofera acest deliciu de dimineata pana seara.
      • +5 (11 voturi)    
        herr klauz (Marţi, 19 mai 2015, 20:01)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

        n'a fost, nici nu e ...politician.
        el e tot primar. primare de cotrocesti. :)
        semneaza ca primaru, tot ce'i pune sub nas..notaru.
        adica, mahalache.

        pt. cine nu stie, pe vremea burghezo mosierimii, fiecare primarie era incadrata cu un notar.
        komiz, i'a rebotezat in ...secretari de primarie.
        secretari de cosilii populare, pe titlu complet.
    • -1 (1 vot)    
      taica iliescu (Miercuri, 20 mai 2015, 10:49)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Canada

      te pupa,si te decoreaza cu victoria socialismului!!

      ON:Dl Tapalaga insista in eviatrea enumararii,corecte,a maretelor ratari ale enooormului om politic,care se afla,degeaba,in fruntea Tarii.stiu ca citeste comenturile si-l voi lasa pe dansul sa le RE enumere...
      si sa fim sinceri,D-le Tapalaga,nu se numesc erori ci blaturi.daca dvs nu-l banuiti pe strategul tacut de arajamente cu poanta,sunteti cel putin naiv.

      da' cu institutia primei doamne,ce se mai aude?ca 99.99% din romani sunt de acord,cica....
  • +19 (25 voturi)    
    mediocritate (Marţi, 19 mai 2015, 18:43)

    nash pandelica [utilizator]

    este noul nume al cotrocestilor.
  • -11 (23 voturi)    
    ooops (Marţi, 19 mai 2015, 18:44)

    xanti [utilizator]

    Prima mare ratare parca era Mihalache acum asta e prima .
    Eu cred ca prima mare ratare e ca l-ati ales pe Klaus.
    Ponta era mai bun ,macar stiati cine e si nu luati teapa.
  • +19 (29 voturi)    
    nu poate mai mult... (Marţi, 19 mai 2015, 18:47)

    DANIEL [anonim]

    el este fericit ca romanii o apreciaza pe Prima Doamna...
    nu este nici intelectual foarte dezvoltat, fara viziune,
    l am votat ce puteam face!?
    • +1 (7 voturi)    
      sa votati data viitoare mai bine (Marţi, 19 mai 2015, 22:28)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui DANIEL

      Adica pe teme reale, nu pe temeri ireale, create in laboratorul de informatica de un om care v-a manipulat la maximum.
  • -13 (21 voturi)    
    Dupa cum le spune, (Marţi, 19 mai 2015, 18:59)

    xrogo [utilizator]

    nu Johann trebuia ales ci Tapalaga,asta le stie pe toate,asta le miroase inaintea presedintelui,ce mai,cu tapalaga trebuia luata tara inapoi!!!
    • -12 (18 voturi)    
      mda... (Marţi, 19 mai 2015, 19:19)

      jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      a devenit de-a dreptul penibil Tapalaga...
  • +14 (18 voturi)    
    corecta analiza, (Marţi, 19 mai 2015, 19:12)

    __alex__ [utilizator]

    nasol momentul...
  • +17 (21 voturi)    
    ce (Marţi, 19 mai 2015, 19:19)

    Manes [utilizator]

    te poti astepta de la unul care il are consilier pe Mihalache....
  • -8 (22 voturi)    
    justificare (Marţi, 19 mai 2015, 19:26)

    wildcat [anonim]

    as avea o intrebare pentru domnul tapalaga : care ar putea fi justificarea refuzului numirii ? asa vrea muschii mei ha ha ha ?
    • -1 (5 voturi)    
      Utecistii de ieri, postacii de azi (Miercuri, 20 mai 2015, 9:03)

      cititor amuzat [anonim] i-a raspuns lui wildcat

      Pe vremea dictaturii comuniste puteai s-o patesti dintr-o multime de motive, chiar si doar pentru o intrebare legitima si inocenta. Curajul de a formula o intrebare de bun simt intr-o lume pe cit de parodica pe atit de criminala, lume de cosmar care era un amestec infernal de ospiciu, puscarie, lagar de exterminare si teatru absurd de papusi in care toate erau cu fundul in sus, era imediat interpretat ca un atac la adresa socialismului, partidului, poporului, tarii etc. si toti activistii sistemului, ba chiar si multimea de gura-casca din preajma (tovarasele femei mai ales), sareau cu bocancii pe neinspiratul si imprudentul curios care si-a pemis sa iasa din rind.

      Pina la caderea comunismului am fost ferm convins ca asta era unul dintre numeroasele efecte perverse ale dictaturii. Dar, dupa ce i-am vazut pe romani cum se manifesta in libertate si dupa ce am mai iesit prin lume, m-am lamurit ca, de fapt, explicatia rezida in firea romanului. Comunism a fost si la polonezi, si la maghiari, si la cehi, dar la nici unii nu a fost atit de dement si de salbatic ca la romani.

      Mi-am amintit de toate astea vazind cum au sarit postacii pe tine ca sa te acopere cu minusuri pentru o... intrebare.
  • +15 (21 voturi)    
    Am gresit... (Marţi, 19 mai 2015, 19:26)

    sandokan [anonim]

    Am gresit cand am gandit ca alteta sa Iohannis e USL-ist si nu PNL-ist.
    Se pare ca dom' preseninte e mai mult PSD-ist decat USL-ist sau cel putin asta arata actiunile sale.

    Tineti-o tot asa dom' presedinte si eu va garantez ca PSD va castiga usor alegerile in 2016.
    ...Dar oricum nu va intereseaza astfel de lucruri marunte, nu-i asa?
  • +2 (4 voturi)    
    copy paste (Marţi, 19 mai 2015, 19:42)

    giga [anonim]

    Una ratare + una ratate + una ratate+ una ratare +una ratate+ una ratare+...
  • +4 (10 voturi)    
    Don' Tapalaga, cind Horodniceanu i-a cerut selfie, (Marţi, 19 mai 2015, 20:26)

    ofCAER [utilizator]

    domnul Presedinte Iohannis s-a simtit flatat. Iar fiindca i-a refuzat selfie-u', i-a dat, in compensatie, postu'. Asta-i secretu'! Ca de-ar fi sa ne luam dupa sloganu' prezidential "fapte, nu vorbe!" singur faptu' c-a pastorit DIICOT Iasi (dupa ce-am aflat cu totii de scandalul recent cu primarul indecent) era de natura sa-l excluda din baza de selectie.
    Dupa cum si pe dr. ponta, pe care l-a cam suparat in ultima vreme ba cu vizita-n Arabia, ba cu austriecii si lemnele noastre a trebuit sa-l imbuneze...
    • 0 (0 voturi)    
      Adica, (Miercuri, 20 mai 2015, 16:08)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

      Adica, DIICOT Iasi, sub conducerea tipului asta, se face vinovat ca nu s-a prins la timp ca primarul a dat in mintea adolescentilor si isi spioneaza amanta. Atata ai inteles matale din rolul DIICOT si la ce trebuie folositi banii publici...
      Ei bine, 95% din populatie a inteles altceva si astfel scorul electoral al basistilor e undeva pe la 5%.
      Dar nu te speria, cand va mai avea nevoie sa-i scada veniturile cu 30% si economia sa cada ca in timp de razboi, populatia stie cu cine va vota !
      Stai in asteptare si combate pe HN !
  • +8 (8 voturi)    
    De acord! (Marţi, 19 mai 2015, 20:57)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    E un tip de o mediocritate enervanta.
  • -5 (9 voturi)    
    Il voi aplauda pe Iohannis... (Marţi, 19 mai 2015, 21:12)

    cititor amuzat [anonim]

    ... de cite ori isi va vedea linistit de pasii lui inainte fara sa-i pese, fara sa ezite, fara sa le raspunda si fara macar sa le arunce o privire cautatorilor de noduri in papura, clantailor dusi cu pluta si prostituatelor de ambe sexe din mass media bucurestiota.
  • -3 (11 voturi)    
    Daniel Horodniceanu (Marţi, 19 mai 2015, 21:16)

    Traian Mihaescu [anonim]

    Domnule Tapalaga,
    Va citesc cu interes comentariile pe Hotnews dar de data aceasta ma vad nevoit sa remarc ca nu ati aduns niciun agrument in favoarea titlului folosit! Afirmati, citez: "urmariti prestatia deplorabila, raspunsurile precare, atitudinea umila, cautati date despre performantele acestui procuror sters". E prea putin pentru ceea ce argumentati! Si prea subiectiv!
    Cu stima,
    Traian Mihaescu
    • +1 (3 voturi)    
      „Urmariti prestatia deplorabila”... (Miercuri, 20 mai 2015, 10:53)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Traian Mihaescu

      Dacă chiar ați fi avut curiozitatea să aflați mai multe, ați fi deschis linkul conținut de fraza de mai sus, și v-ați fi lămurit pe deplin asupra „multiplelor calități” care-l recomandă pe Horodniceanu pentru o funcție atât de înaltă.
      p.s. Iar momentul penibil cu „selfiul” (chiar dacă nerealizat) spune multe, foarte multe...
  • +8 (12 voturi)    
    marele blat USL se dezvaluie pas cu pas (Marţi, 19 mai 2015, 21:22)

    dadan [utilizator]

    ce au facut la prezidentiale Iohannis cu Ponta imi aduce aminte de figura cosacrata "draga Stolo" insa adaptata la momentul actual... Ponta nu-si dorea sa piarda puterea in partid - daca ajungea presedinte pierdea partidul-baronii-puterea... poate ca a facut blat nu (doar) cu Base, cum a mai mentionat Tapalaga in trecut ci cu Johannis - asa l-au scos pe Crin din joc, care devenise o piatra de moara de gatul USLului, si au instalat un presedinte marioneta, o dezamagire ca si Constantinescu.... tinerii borfasi au reusit sa scape de baronii ai batrini prin pushcarii sau cimitire sau pensie si acum au cale libera sa-si cam faca de cap... Cine ii mai poate opri? cum spunea Pontache - USLul nu a fost niciodata mai puternic ca acum in parlament....Doamne ajuta.
  • +11 (15 voturi)    
    Pai . . . . (Marţi, 19 mai 2015, 22:01)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . parca acum cateva zile v-am spus ca va raciti gura de pomana, pentru ca Iohannes nu tine cont de parerea nimanui. Face ce il taie capul sau ce ii sufla in ureche Mihalache. Nu m-ati crezut, asa-i?
  • +2 (4 voturi)    
    unu (Miercuri, 20 mai 2015, 9:39)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Johannis a ratat continuitatea luptei anticoruptie ... ne mai trebuiau cateva sute de ani... acum se poate spune ca am avut 10 ani si gata cu anticoruptia...

    un anume Mirel Curea zicea ca in Anglia secolului 14, deja imunitatea parlamentara era consfintita...

    Da, dar odata cu asta se taiau capete pentru tradare si maini pentru furt, preacurvia era pedepsita cu inchisoare, iar talharia cu munca silnica sau galere.

    Dupa sute de ani, Anglia eset ce este.
    Dupa 10 ani, noi il avem pe Iohannis....
  • 0 (0 voturi)    
    Domnule Tapalaga (Joi, 21 mai 2015, 19:37)

    tanar_pensionar [utilizator]

    cand spuneti ca este prima mare ratare a lui Iohannis, va ganditi si la ce spunea domnul presedinte Basescu despre numirea Alinei Bica la DIICOT? Ca a mai dat-o in bara cu unii oameni.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version