Cum poate ajunge Victor Ponta un erou. Fara sa demisioneze

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Joi, 2 aprilie 2015, 17:51 Actualitate | Opinii

Vlad Mixich
Foto: Cristian Stefanescu
Victor Ponta susţine, într-o postare pe Facebook, că "în primele 3 luni din 2015 avem încasări suplimentare de 1 miliard de euro la buget". Cum nu putem să-l verificăm, trebuie să-l credem pe cuvânt, deşi uşurinţa cu care minte actualul prim-ministru al României este de notorietate.

Dar dacă acest miliard suplimentar într-adevăr există, şi nu este doar un artificiu demagogic pe o hârtie, atunci premierul Victor Ponta are şansa unică de a se transforma din plagiator într-un erou reformator. Fără să fie nevoie să demisioneze.


Un miliard de euro în doar 3 luni sunt bani mulţi. Atât de mulţi încât cu această sumă pot fi mărite până la 1500 de Euro pe lună salariile tuturor medicilor români: cei 39.000 de medici plini plus cei 13.000 de rezidenţi. Dincolo de câştigarea simpatiei unei bresle foarte influente în societate (vine un nou an electoral, domnule Ponta), aţi avea şansa să rezolvaţi dintr-o semnătură mai multe probleme care ne macină pe toţi.

În primul rând veţi stopa exodul, astăzi de nestăvilit, al creierelor medicale dinspre România spre vestul Europei. Ştiu mulţi medici care dacă ar câştiga lunar 1500 de Euro, bani albi!, nu ar pleca din ţară. Puţini sunt medicii excelenţi care pleacă afară special pentru a face performanţă. Dacă li s-ar oferi condiţii onorabile, majoritatea ar prefera să rămână în ţară.

Pentru a atinge această onorabilitate, spune un studiu recent*, într-o ţară ca România este nevoie ca salariul unui medic debutant să fie de două ori mai mare decât salariul mediu pe economie. Constatarea e veche; încă din 1993 un raport al Băncii Mondiale despre sănătatea românească menţiona această cifră.

Măriţi domnule Ponta salariile medicilor cu miliardul cu care vă lăudaţi şi veţi rezolva o altă problemă gravă: lipsa medicilor de la sate. Din cauza felului mizerabil în care sunt plătiţi, medicii români fug astăzi de sate ca dracul de tămâie. Toţi se înghesuie în marile centre universitare, acolo unde pot câştiga onorabil.

Doar în Bucureşti lucrează peste un sfert din medicii României (conform datelor Colegiului Medicilor Bucureşti), de două ori mai mulţi decât oriunde altundeva în ţară. Marea problemă a României nu este absenţa medicilor din oraşele mari, ci lipsa lor din oraşele mici şi în special de la sate.

Lăsaţi demagogia domnule Ponta şi măriţi salariile medicilor din miliardul colectat. Veţi stopa fenomenul şpăgilor în spitale fără să mai fie nevoie de procurori. Iar medicul care va îndrăzni să mai ceară şpagă, având 1500 de Euro salariul lunar, va putea fi vârât la zdup în uralele mulţimii.   

V-aţi întâlnit, domnule Ponta, cu preşedintele turc Erdogan. Nu cred că l-aţi întrebat ceva despre bătăile aplicate din ordinul lui protestatarilor din piaţa Taksim. Dar sper că l-aţi întrebat măcar de ce a dublat, imediat după ce a ajuns premier, salariile medicilor turci.

În medie, un medic turc câştigă astăzi 4500 de euro, salariul minim fiind de 1750 de Euro. Efectul, la zece ani de la aplicarea acestei măsuri: şpăgile, înainte la fel de frecvente într-un spital din Istanbul ca şi într-unul din Bucureşti, s-au diminuat considerabil, iar satisfacţia turcilor faţă de sistemul lor medical public a crescut până la 79%. Ştiţi câţi români sunt satisfăcuţi de medicina de la noi? Doar un sfert - cel mai mic procent din Europa.

Mai simplu explicat, căci e evident că nu vă pricepeţi deloc la sistemul medical şi nici consilier pe sănătate nu aveţi de multe luni: orice om care-şi simte munca respectată şi apreciată vine cu drag la serviciu. E mai bine-dispus, se poartă mai frumos cu clienţii şi e mai performant. Ştiu că vă e dificil să înţelegeţi acest concept, după o carieră îndelungată în cel mai corupt partid din cea mai coruptă ţară europeană, dar sunteţi încă tânăr şi poate învăţaţi şi altceva decât tupeu şi machiarverlâcuri.

Aşadar, lăsaţi gargara domnule Ponta şi măriţi salariile tuturor medicilor. Aţi rămâne în istorie ca salvatorul medicinei româneşti. E o alternativă preferabilă celei de a rămâne în istorie sub formă de "prim-ministru plagiator care a condus România la începutul secolului 21".

Faceţi ceva inteligent, domnule Ponta, cu acel miliard de Euro cu care vă lăudaţi. Asta desigur, dacă miliardul chiar există.

PS. Logica de mai sus se poate aplica şi Educaţiei, un alt domeniu pe care, alături de Sănătate, îl tot declaraţi prioritar de trei ani dar pentru care, domnule Ponta, nu aţi făcut nimic.

* studiul citat este realizat de Federatia Europeana a Medicilor Salariati si mentionat de dr. Dan Peretianu.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
13046 vizualizari
  • -12 (30 voturi)    
    O idee buna (Joi, 2 aprilie 2015, 17:39)

    marki [utilizator]

    Daca toti premierii de dupa 1989 ar fi rezolvat cat o problema majora a tarii, astazi poate Romania arata altfel.
    Era rezolvata problema :invatamantului,sanatatii, salarizarii, pensionarii,etc.
    Dar d-le V Mixich, acestea sunt probleme grave care cer bani multi, consens politic,bunavointa celor din exterior care ne conduc. Ce ai zice tu ca reformele sa le incepem cu cei care se adreseaza in public, sa incerce sa aiba un vocabular civilizat si educat ,sa incerce sa uite de adresarea grobiana a tatucului de acum cateva luni, de adresari primitive,de repetarea la infinit a ideii de plagiat etc. Ia incearca d-le Mixich, chiar cu riscul catorva arginti mai putini castigati.
    • +1 (3 voturi)    
      Cata dreptate avea dl psiholog dr. David... (Joi, 2 aprilie 2015, 21:49)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui marki

      :((
      • -6 (14 voturi)    
        Nu-l putem crede (Joi, 2 aprilie 2015, 21:58)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

        pentru ca minte. Argumentul asta mi se pare stupid. Stiu ce a promis, stiu ce a facut, iar rata de promisiuni indeplinite este mai mare decat la toate partidele. S-au redeschis spitalele, s-au reintregit veniturile. Au scazut tva-ul la paine. Astea au fost promisiuni domnule Mixich. Stigmatizarea asta cu notorietatea minciunii lui Ponta este de prost gust si pentru oameni care nu se uita in jur, ci prefera sa le spuna instigatorii ca tine ce trebuie sa creada.
        • +4 (8 voturi)    
          adica (Joi, 2 aprilie 2015, 22:33)

          ilidia [anonim] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Adica nu e mincinos !? Sa te credem pe tine!? Mai mult ca sigur miliardul asta exista doar in mintea lui. Si, dac-ar fi, ce facem? Il pastram ca sa ne laudam cu el? Numai prostul tine banii la saltea si umbla cu nadragii rupti in cur. Ca pentru absorbtia fondurilor UE mai trebuie sa contribuie si statul stii? Nu contribuim, nu incasam si uite-asa se alege praful de ele.
          • 0 (0 voturi)    
            uite asa (Luni, 6 aprilie 2015, 2:43)

            tepes [utilizator] i-a raspuns lui ilidia

            Daca tacea-i tot crapata ramaneai.Doua vorbe trei minciuni,alo sa schimbat regimul ,se aude?Principalul este ca prostul a facut bani,dar este jalnic cind este judecat de una care se scarpina in cur dand sfaturi.
        • 0 (4 voturi)    
          minciuna are picioare scurte.. (Vineri, 3 aprilie 2015, 16:26)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Veniturile nete ale bugetului de stat la 31 martie 2014 au fost de 23.6 miliarde RON, echivalentul a ~5.2 mld EUR.

          O crestere de 19% a incasarilor este imensa chiar daca acceptam o crestere economica de 3% si ar insemna ca exista companii care au pierdut practic acel miliard de euro fata de anul trecut.

          Ar mai insemna ca vom avea un excedent bugetar substantial la sfarsitul anului 2015 si guvernul nu ar mai avea nevoie sa se imprumute de pe pietele private. In realite insa, ministerul de finante a emis obligatiuni de peste 11 miliarde de ron in primul trimestru ca sa-si acopere fluxurile si calendarul pentru trimetrul II este de inca 9-10 miliarde.

          Tu consideri "de prost gust" faptul ca inca mai exista in Romania persoane care nu inchid ochii la minciuna si furt? Penibil..
  • +23 (31 voturi)    
    Cum poate ajunge Puie erou? (Joi, 2 aprilie 2015, 17:41)

    potaissa [utilizator]

    daca sare-n cap de pe Casa Poporului. Pe Dragnea si o grupa de antenisti.
  • -3 (33 voturi)    
    De ce doar la medici? (Joi, 2 aprilie 2015, 18:04)

    POSTAC anonim [anonim]

    Domnule Vlad Mixich sunteti medic sau sunteti platit de cineva sa faceti loby pentru ei?
    Medicii (majoritatea lor) au un job si la privat si isi trimit pacientii acolo unde-i jupoaie sau nu opereaza fara spaga sau,....... Asta am vazut in presa pana acuma.
    Ma asteptam sa propuneti domnului prim-ministru sa impoziteze spaga sau sa trimita procuratura pe la medici pentru evaziune fiscala.
    Varianta mariri salariilor nu a inlaturat in totalitate infractiunile nici in justitie.
    Nu mi se pare corect ca o categorie sa fie favorizata pe motive de doi bani. Daca cel de la primarie, prefectura, polite, jandarmerie, armata ,.... nu poate pleca pe un job similar in afara trebuie chiar sa le taiem salariile nu? .... iar celor care au venituri suplimentare sa le mai dam. Asta da jurnalism. Am gresit ca am intrat pe acest site. promit sa nu o mai fac.
    • +13 (33 voturi)    
      Tu esti.... (Joi, 2 aprilie 2015, 17:50)

      Carcotel [anonim] i-a raspuns lui POSTAC anonim

      Tu esti marinero????Postac pe bune???
      Pai sa iti spun eu de ce ar fi bine sa inceapa cu medicii si profesorii:
      -pentru ca sunt cel mai prost platiti din UE si in viitorul nu prea indepartat o sa ajungi sa fi tratat de vraci si vrajitoare fiindca medicii pleaca pe capete in fiecare zi
      -copii si nepotii tai o sa invete cartile de septica ,manele si reclame TV fiindca meseria de profesor atrage din ce in ce mai putini tineri cand vad cat sunt de umiliti,
      - nu poti sa faci productie in tara asta cu oameni nepregatiti si bolnavi samd
      Pricepusi sau iti desenez???
      • +9 (21 voturi)    
        Rapun unui frustrat (Joi, 2 aprilie 2015, 19:50)

        Potac [anonim] i-a raspuns lui Carcotel

        Tovarase m-ai convins !!!!

        Primul medic care-mi v-a cere spaga va primi spaga marcata de DNA ! Ii voi convinge pe cat mai multi colegi i prieteni sa faca acelasi lucru cu aceti infractori care te lasa sa mori daca nu le dai spaga.


        Voi sesiza ANAF-ul si DNAul cu nume si prenume de profesori care mediteaza si nu platesc taxele cuvenite

        RUSINE !!!!
        • +5 (17 voturi)    
          Manie proletara (Joi, 2 aprilie 2015, 19:37)

          Carcotel [anonim] i-a raspuns lui Potac

          Asa tovarase infieraza cu manie proletara !!!
          Mama lor de "telectuali" care vor banu' nostru pentru munca lor...
          Succesuri!!!
          P.S. - tovarsaii dvs cred ca sunt mai la est, aici au ramas doar Domni si Doamne.
          Respect.
          • -1 (5 voturi)    
            stai asa (Vineri, 3 aprilie 2015, 9:22)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui Carcotel

            Adica tu sustii ca e ok sa castige unii bani la negru, fara taxe platite, fara contributie la sanatate, pensie etc? Sa trebuiasca sa dai spaga pentru servicii normale?
            Iar apoi sa se planga ca nu sunt au salar suficient de mare si ca de aia pleaca?

            Esti mai tovaras decat cel caruia te adresezi!
            • 0 (2 voturi)    
              Sau nu stii, sau te prefaci, sau esti prost (Vineri, 3 aprilie 2015, 10:32)

              Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui justin

              Am avut destula treaba cu medicii, si am medici in familie. Aproape nici un medic nu-ti cere bani negri.

              La cat ii plateste statul, medicii efectiv nu pot supravietui daca nu lucreaza si la un cabinet privat. La cabinete private platesti cu acte-n regula.

              Cui chiar i se acreste, si stie meserie, pleaca pur si simplu din tara. Nici sa-i dai o caruta de bani ala nu mai te trateaza.

              Daca e careva care te fraiereste, ala e guvernul roman - condus de Ponta. Te taxeaza de te rupe pt. asigurari de sanatate, si banii aia ajung in spitale de stat mari, ineficiente si slab dotate, care n-au niciodata de nici unele, si care sifoneaza banii in buzunarele directorilor corupti, care stau acolo pe pile politice. Astea-s spitalele pe care le-a redeschis Ponta.
              • 0 (0 voturi)    
                cine zice ala este (Luni, 6 aprilie 2015, 2:55)

                tepes [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

                Domnule Eu thefirst este un mare mincinos,cum poti mintii cu atata seninatate?Ai fost tu in vreun spital rabilitat? sau la maternitatile noi?Sa te jignesc acum in postul pastelui ar fi prea mult,insa nu trebuie sa uti niciodata domnule mincinos ca exista cineva acolo sus care ne vede si ne judeca.
            • -1 (1 vot)    
              Mai sa fie (Vineri, 3 aprilie 2015, 12:54)

              Carcotel [anonim] i-a raspuns lui justin

              Justine tata aberezi!!!
              Te rog sa imi arati unde am sustinut eu in comentariile postate, sa castige cineva bani la negru fara sa plateasca taxe ..... Hmmm???
              Respect ...
    • +8 (20 voturi)    
      De unde ai scos-o pe asta? (Joi, 2 aprilie 2015, 18:16)

      TheLionKing [anonim] i-a raspuns lui POSTAC anonim

      Un modic de policlina sau de familie are program de 8 ore si nu are unde lucra in alta parte decat in locul de munca de baza (in cea mai mare parte).

      Daca discutam despre medici specialisti , acestia nu prea exista in tara (chiar capitale de judet) si mai ales "la tara" (unde nu exista nici foarte multe posturi pentru acestia).

      Nu stiu daca marirea doar la medici este o solutie, insa un spor de "rural" ari fi nevoie, mai ales pentru medicina primara: de familie, ginecologie (uramarirea gravidelor + moase) , stomatologie;
  • +10 (14 voturi)    
    de unde sa existe banii astia ? (Joi, 2 aprilie 2015, 18:05)

    n-are [utilizator]

    sunt ceva, mult mai putini cam 200 -250 mil - generati de : cresterea consumului fata de anu' trecut ( ~100-150 mil - mai depinde de rembursari-nerambursari) + intrarea efectiva in buget a taxei pe stalp ~ 100-120 mil.
  • +25 (27 voturi)    
    Chiar credeti ca Ponta va da banii medicilor? (Joi, 2 aprilie 2015, 18:08)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Nu stiu pe lume traiti voi, dar in lumea reala Ponta da banii nostri pe propaganda, pe pensii legale sau nu, pe ajutoare sociale etc. doar ca sa mai ia niste voturi.

    Mai tineti minte cand Ponta a dat 6 milioane la trei manastiri? Si cati bani de la stat se duc pe Catedrala Prostirii Neamului si in general la sarlatanii de la BOR?

    Treziti-va, Ponta va da banii numai si numai pe prostii si campanii politice. Chiar credeti ca-l intereseaza cum traiesc doctorii? Hahaha

    Un miliard pe mainile lui Ponta e practic inexistent.
    • -4 (8 voturi)    
      nenea (Joi, 2 aprilie 2015, 22:03)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      aia cu catedrala e opera lui Boc. Proiectul e proiect. A inceput, a papat bani, acum nu mai poate da statul inapoi si sa lase in paragina lucrarea.
      • +1 (3 voturi)    
        De cele 6 milioane date la manastiri, (Vineri, 3 aprilie 2015, 9:59)

        Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        nu zici nimic?

        Sau aia e zeciuiala Domnului si tu esti un bun creStin pesedist?
  • +18 (24 voturi)    
    Excelent articol......:) (Joi, 2 aprilie 2015, 18:08)

    polonyca [utilizator]

    D-le Mixich......nu va faceti iluzii !! La modul cum ati pus dvs problema..........mincinosul asta e tare de ureche......si gros rau la "scoarta"...!!!
  • +13 (13 voturi)    
    dupa cum zice BNR (Joi, 2 aprilie 2015, 18:12)

    n-are [utilizator]

    .. ca sa ajungi la un miliard ( vis frumos - Romania ar mere' brici ) mai pui 5-6-7 % la datoria publica - nu stiu, intr-adevar, daca datele BNR erau si despre emisiuni de obligatiuni in strainatate ( parca nu )
    si atunci e normal sa te lauzi ca ai bani in buzunar ( da' platesti dobanzi la banii astia si intr-o zi va trebui sa-i dai inapoi )
    • +7 (9 voturi)    
      Din bufferul de 5 miliarde euro ramas de la MRU (Joi, 2 aprilie 2015, 19:55)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui n-are

      a mai ramas ceva la finante?
  • -10 (14 voturi)    
    Cerinta (Joi, 2 aprilie 2015, 18:19)

    Lexis [utilizator]

    dv.e, ca multe altele, nefondata, in sensul ca de-atatea ori tot voi, presa, ba chiar si analisti, economisti ati atacat masurile prevazute in noul Cod fiscal,ca reducerile de taxe( TVA, accize, CAS) , nu pot fi acoperite, ca ar provoca o imensa gaura...iar acum, cand Ponta spune ca incep sa se adune bani mai multi ca urmare a exercitarii eficiente de catre ANAF, DAF si ca astfel se vor putea acoperi, partial gaurile produse de scaderea taxelor, veniti sa cereti o masura care ar creste gaura ce deja se va produce ca urmare a aplicarii noului Cod fiscal.Asadar, articolul dv. arata inca odata cat sunteti de subiectiv, atacati fara sa judecati inainte...
  • +4 (12 voturi)    
    Nu prea sunt de acord (Joi, 2 aprilie 2015, 18:21)

    marius123 [anonim]

    Adica inteleg ca medicii castiga mai putin ca in Vest, dar TOTI ROMANII CASTIGA MAI PUTIN CA IN VEST.

    Medicii in Romania ar trebui sa castige ca in Vest dar raportat la salariatii contributorilor, adica sa zicem de 1,5 salariul mediu pe economie, cum e si in Vest.

    Deja o mare parte dintre ei castiga bine de la 2000 de lei...la 6000...sau mai bine: garzi, in privat, etc. Mai bine s-ar introduce coplata si ar castiga mai bine, cu conditia ca fiecare pacient sa contribuie benevol, cu cat poate, legal, ca donatie.

    Sau cel mai bine ar fi ca Asigurarile de Sanatate sa fie private, precum cele auto si gestionate privat, adica fiecare contribuie, se duc la societatile de asigurari si de acolo sa se deconteze actul medical.Numai urgentele sa fie srijinite de stat.

    Opinia mea:cel mai bine s-ar investi banii in plus in infrastructura, ca acolo e marea problema, de aia nu vin investitori, turisti, etc...plus ca investitiile atrag crestere economica in continuare, pe cand consumul nu are o rata atat de mare de multiplicare.
  • -2 (6 voturi)    
    autostrada (Joi, 2 aprilie 2015, 19:06)

    un roman [anonim]

    De ce nu se face autostrada Bucuresti-Brasov cu acesti bani? Oricum spunea ca nu sint bani pentru acest proiect. Asa toata tara va putea folosi aceasta investitie, iar statul isi va putea recupera banii din taxa de administrare pe care oricum vroiau sa o aplice.
    • +4 (4 voturi)    
      care "toata tara"? (Joi, 2 aprilie 2015, 22:45)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      Autostrada Bucuresti - Brasov e un moft; e pentru ãia care si-au tras cotetze pe la munte si le e jãnã sa mearga la ele cu altceva decat cu sicriele lor pe rotzi... de parca n-ar mai exista pe lumea asta si trenuri!
      De fapt nu serveste decat unor scopuri restranse, unui grup geografic restrans, unui grup social restrans - si nu produce nici un fel de crestere economica.
      Pentru "toata tzara" ar trebui facuta Sibiu - Pitesti
      • 0 (0 voturi)    
        subscriu (Luni, 6 aprilie 2015, 3:02)

        tepes [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Asa ar fi normal,insa vezi tu, incurcate sint caile Domnului.
  • +6 (10 voturi)    
    Din pacate (Joi, 2 aprilie 2015, 19:09)

    ipolitic [utilizator]

    abureala tipic Ponta.
    In decembrie anul trecut s-a rambursat anticipat TVA de 1,5 mld. lei. In consecinta, in primele trei luni pauza. De aici miliardul.
  • +4 (12 voturi)    
    Nu e chiar asa (Joi, 2 aprilie 2015, 19:30)

    HP [utilizator]

    Banii aceia sunt destinati compensarii scaderilor de TVA si relaxarii fiscale de anul viitor.

    MTE, MTE, MTE...

    In plus, economia nu functioneaza asa de simplist, nu poti sa injectezi salarii de 1500 de euro pe luna medicilor si sa te astepti ca absolut toate celelalte categorii de salariati vor ramane la fel.

    In prima zi ulterioara cresterii - jumatate din multinationalele din Romania vor da comunicate de presa ca se hotarasc sa isi mute operatiunile, pentru ca toate sindicatele vor sari in sus ca vor mai multi bani.

    Si pe buna dreptate, nu poti fi pentru unii muma, pentru altii ciuma.
    • 0 (4 voturi)    
      pai ce-au multinationalele? (Joi, 2 aprilie 2015, 22:48)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Medicii sunt platiti de la buget (de Stat) iar multinationalele sunt PRIVATE - platesc cu cati bani isi permit, nu e musai sa se ia dupa cei "de stat".
      Si pun pariu ca intre "salarii mari" si pierderea locului de munca, la o adeca, cei ramasi inca in tzara si eventualii sindicalisti or sa prefere locurile de munca ;)
      • 0 (2 voturi)    
        Niet (Vineri, 3 aprilie 2015, 10:53)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Am scris in comentariu de ce se va intampla asta - sindicatele.

        Si nu, nu vor prefera locurile de munca, vor prefera protestele si grevele.

        Vezi Dacia.
  • +1 (3 voturi)    
    medicii (Joi, 2 aprilie 2015, 19:58)

    sfinx [anonim]

    nu voteaza pesede....
  • +6 (8 voturi)    
    LA CIORAP.... (Joi, 2 aprilie 2015, 21:22)

    timp tamp [utilizator]

    în 2016 sunt alegeri, victore victore trebuie să facă pomeni electorale, nu se pricepe la autostrăzi și căi ferate, subdezvoltarea e arma psdistă de îndobitocire a electoratului roșu, e patent bolșevic marca ilici
  • +4 (4 voturi)    
    pt mine e deja .. (Joi, 2 aprilie 2015, 22:55)

    exilatul [utilizator]

    un "erou".... pai sa ajungi prim-ministru intr o tara ( e adevarat, plina de hoti si imbecili ) e ceva, mai ales cind esti un escroc plagiator ...
  • +2 (2 voturi)    
    Minunea de trei zile (Vineri, 3 aprilie 2015, 6:47)

    Fisherman [utilizator]

    Un milliard de euro în trei luni ?
    Dacă nu este doar o (altă) minciună a plagiatorului atunci acești bani salvați din ghearele monstrului care stoarce România de vlagă de două decenii și jumătate nu înseamnă decât o picătură de apă pe o plită încinsă !
    Dacă ar fi trecut trei ani, adică de patru ori câte trei luni și acele miliarde ar continuat să curgă la Buget atunci abia s-ar fi putut îndeplini dorința domnului Vlad Mixich.
    Deci, înainte de a face cascadoria asta cu mărirea salariilor medicilor și rezidenților, PM ar trebui să fie una din două: ori este rudă cu Mama Omida și știe că Evazioniștii s-au lăsat de meserie, ori este rudă cu Greuceanu și poate struni armata de nesimțiți care nu vor nimic altceva în viața lor decât îmbogățirea prin frauda.

    Dar astea sunt povești la care nici copiii nu mai cască gura.
  • +3 (5 voturi)    
    PuieMonta (Vineri, 3 aprilie 2015, 7:35)

    Adi [anonim]

    Erou pe naiba. Sa vad banii investiti cu cap si apoi mai vorbim. Daca exista cu adevarat, deoacamdata sunt doar buni de ciordit. Iar sleahta pesedista trebuie unsa, nu va pacaliti ca lucreaza pentru salariu.
  • +2 (2 voturi)    
    cu putina ironie zic: (Vineri, 3 aprilie 2015, 7:57)

    victor L [utilizator]

    Si Ceausescu era eroul intre eroi daca dupa ce s-au achitat datoriile, nu stringea surubul sa economiseaca din hrana noastra.
    Iar cei 100 de lei promisi pe 22 dec. ii dadea mai inainte.
    Ca doar asta vrem: niste bani ca sa uitam ca a plagiat si ne minte cum deschide gura.
  • +2 (2 voturi)    
    OH. (Vineri, 3 aprilie 2015, 8:19)

    letsoc [utilizator]

    Nea Vlade , acoperitii lucreaza, lucreaza de zor ! Cu stima , NC .
  • +2 (2 voturi)    
    Marirea salariilor (Vineri, 3 aprilie 2015, 9:37)

    Martinezu [utilizator]

    nu duce automat la diminuarea spagii.
    Va amintiti de discutiile de acum multi ani despre marirea veniturilor magistratilor? Li s-au dat case si venituri indestulatoare.
    In anii urmatori am vazut ce sume de bani se vehiculau ca spaga. Pina nu a intrat DNA ul in viata noastra nici nu aveam habar ca chiar se fura milioanele de euro precum sutele de lei.
    Ceea ce insa numim acum salariul medicilor este o bataie de joc.
    Obligatoriu acum este adoptarea unei legi prin care demnitarii sa se trateze in sistemul national. La fel cum fac puscarie in sistemul national la fel sa se procedeze si cu spitalele.
  • 0 (0 voturi)    
    fara scrupule (Luni, 6 aprilie 2015, 2:31)

    tepes [utilizator]

    Domnule Mixichi parca-asa iti zice,te doare pt.ca vezi ca lucrurile incep sa se miste.Macar acum in post (sau tu nu sti de asa ceva) termina cu jignirile si cu ura daca esti crestin.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri