Un caz exceptional, nemaintalnit

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Duminică, 8 februarie 2015, 20:26 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Elena Udrea este un fel de Adrian Nastase neterminat, o copie feminina, varianta “Doamna” a lui “Insusi”. O parte din “mafia personala”  Bitner-Petrache-Cocos s-a mutat de la fostul premier la Traian Basescu, la pachet cu o groaza de personaje din presa sau politica care au facut un ban cinstit din a alerga pentru Nastase. Se manifesta la Udrea aceeasi megalomanie, apetenta pentru bani, lux si kitsch. Am vazut aceeasi foame imobiliara,  preocuparea maniacala  de a poseda proprietati, bunuri.

Pentru detalii, aruncati o privire pe declaratia de avere a Doamnei. Nastase actiona prin interlopii lui pe piata imobiliara. Unii isi mai amitesc, poate, de Cristian Sindie. Cuplul de succes Cocos-Udrea l-au avut pe Gheorghe Stelian.

Pana si pasiunea pentru servicii secrete e comuna. Fostul premier s-a inconjurat de generali din fosta Securitate gen Silinescu sau Priboi si punea mare pret in general pe informatia de sertar. Cuplul Udrea – Cocos a tinut apropae de servicii, au actionat in umbra lor, s-au insinuat pe langa ele.  

Metoda de a investi niste bani pentru a justifica eventual niste venituri seamana pana la un punct. Are Nastase ferma la Cornu? Detine si Udrea o afacere agricola la Nana. Nastase a avut o matusa, Tamara pe numele ei, care i-a lasat mostenire un milion in cont. Elena Udrea s-a bazat pe un sot, Cocos pe numele lui, de la care continua sa incaseze sute de mii de euro dintr-o asa numita sulta convenita in urma partajului. Ar merita mai multa atentie si sulta asta.

Nastase colectiona tablouri, Udrea posete si pantofi cu toc. Amandoi genereaza cantitati impresionante de dispret in spatiul public, sunt anti-carismatici si inadecvati prin fiecare gest si iesire printre muritorii de rand. Imaginea lor pozitiva depinde exclusiv de bunavointa televiziunilor.

In Gala Bute a functionat mecanismul din Trofeul Calitatii. Vorbim, in esenta, de bani adunati cu mana altora, uzand de institutiile statului, pentru imagine personala.

Si ea a avut o obsesie din a controla presa platind-o sau cumparand-o cu bani gheata. Amandoi dispretuiesc profund statul de drept si vad in institutii-cheie gen justitie sau servicii secrete simple instrumente personale, asa cum a vazut Udrea in Bica cand a sustinut-o la sefia DIICOT. Nastase a infiintat PNA, numai ca l-a pus pe Amarie sa NU ancheteze marile afaceri, nu sa deschida dosare.

La fel ca Adrian Nastase, Udrea denunta un complot impotriva ei, dar cum nu-l putea acuza pe Traian Basescu de razbunare, inventeaza o intreaga conspiratie cu servicii secrete. Fosta protejata a presedintelui tipa azi ca fostul prim-adjunct SRI, Florian Coldea, o uraste personal. Nastase sustinea ca este victima lui Traian Basescu si ca dosarele sunt deschise la ordinul lui.

Perversitatea acuzatiei lansata de Udrea sta in faptul ca nu poate fi nici probata, nici negata categoric. Astfel, tot ramane un rest, un semn de intrebare, pluteste o umbra de indoiala. Si Nastase a procedat la fel.

Sub Udrea s-a desfasurat o intreaga retea de interese si complicitati, la fel sub Nastase. Cu cat reteua e mai mare, cu atat se distruge mai greu si cu zgomotul aferent. Voicu, de Nastase, de Voiculescu si azi Udrea: cu totii au picat intr-o harmalaie de nedescris incercand sa darame institutii, sa distuga oameni pentru a-si salva pielea.

Udrea insasi se descrie ca un caz exceptional, nemaintalnit. In dorinta ei de a fi mereu soarele in jurul careia se invarte micul univers romanesc, confera episodului prabusirii sale conotatii epopeice. Incearca sa faca dintr-un moment rusions - cele trei cereri de arestare pe numele sau - ceva glorios. Si Nastase a tinut sa-si faca o iesire din scena semi-eroica, inscenand o sinucidere. Udrea nu merge pana acolo, dar se teme in gura mare ca nu cumva sa-i faca altii de petrecanie. Angajeaza in chip demonstrativ niste garzi de corp.

Este, ziceam, un Adrian Nastase neterminat deoarece Elena Udrea n-a ajuns, din fericire, premier, asa cum visa sa se intample in caz ca iesea Ponta presedinte. Inca o diferenta notabila: puterea lui Nastase venea in mare parte din El Insusi. Doamna s-a hranit din forta lui Traian Basescu si n-a apucat, slava Domnului, sa exercite puterea nemijlocit din varful statului. A fost doar ministru la dezvoltare si turism, gestionar peste bugete generoase, un politician facut, nu nascut.

Situatia cu adevarat exceptionala, nemaintalnita este ca Nastase si Udrea au pierdut la limita, cazand din varful puterii in bratele procurorilor cand foarte putini mai credeau ca asa ceva ar fi posibil.

PS: Amuzanta iesirea lui Traian Basescu. Ilustreaza perfect zicala: a vorbit ca sa nu taca.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

38623 vizualizari

  • +1 (35 voturi)    
    rămâne să aflăm (Duminică, 8 februarie 2015, 20:47)

    Mazeta [utilizator]

    Cine are mai multe ouă, Udrea sau Năstase?
    • +2 (38 voturi)    
      Domnule Tapalaga, iar gresiti! Ca deobicei :) (Luni, 9 februarie 2015, 10:29)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Sunteti atat de orbit de ura subiectiva incat ati ajuns sa dati lectii celui mai bun presedinte pe care l-a avut tara asta si care i-a permis celei pe care o sustineti pe fata sa va angajeze pe post de consilier personal. In loc sa va intrebati de ce DNA nu-i cheama pe Ponta sau pe Sebastian Ghita care au devalizat tara asta acolo scrieti in continuare de Udrea. Culmea, ati ajuns pe aceeasi baricada cu Gadea, Dan Voiculescu si celelelatle mizerii jurnalistice de la Antena 3, Romania TV si Realitatea TV.
      P.S. Traian Basescu a spus ceva interesant, ceva despre jurnalism de prostitutie...;)
      • +7 (13 voturi)    
        udrea (Luni, 9 februarie 2015, 11:08)

        Ammonius [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Ce faci domnule? Esti taliban? Sunteti cu totii talibani? Este un articol obiectiv impotriva unei posibile hoațe. Apetenta sfidatoare pentru lux, vile etc. etc. erau vizibile, nu trebuie demonstrate. Deci banditii de la psd sunt altfel decat ai lui basescu? La puscarie cu toti banditii!
        • +3 (9 voturi)    
          Aici nu e vorba de talibanism, uselistule! (Luni, 9 februarie 2015, 13:31)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Ammonius

          Eu nu apar pe nimeni, daca e vinovata, sa plateasca. Pentru asta am stat in strada cu prietenii mei vreo doi ani dupa puciul USL la adresa statului de drept. Pe mine ma intereseaza cum la doar doua zile dupa acuzatiile la adresa lui Coldea au aparut brusc si dosarele de la DNA, cum de au aparut fotografiile alaturi de Alina Bica la Paris exact cu doua zile inainte de primul tur si cum poate fi arestat un om in Romania secolului XXI doar pe marturia unui inculpat in acelasi dosar, care mai este si liber. De ce nu au fost arestati Blaga, Anastase si Berceanu dupa ce Gabriel Sandu, in acelasi dosar, a marturisit ca au luat sume de bani mult mai mari? Sunt intrebari care imi dau de gandit daca nu cumva sub lupta anticoruptie, dosarele sunt selective si de ce SRI-ul s-a bagat in lupta politica. Parca suntem in anii 50...Daca nu te intereseaza aceste aspecte importante, n-ai inteles nimic...
      • +1 (1 vot)    
        brainwashed (Luni, 9 februarie 2015, 13:30)

        gabriel4west [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Domnule /doamna fara nume - mda, anonimii - va e rusine sa va spuneti numele ??? - e clar ca sunteti spalat/a pe creier.
      • +3 (7 voturi)    
        subiect (Luni, 9 februarie 2015, 13:30)

        Hard [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Sunt de acord cu dvs. Nu inteleg toata ura aceasta inversunata. D-l Tapalaga a si condamnat-o pe Udrea, probabil din cauza posetelor si taioarelor! Cred ca ati obsevat cum sunt privite femeile in aceasta jungla numita politica. Udrea condamnata pentru ca este frumoasa si se imbraca bine, iar d-na Macovei pentru ca este urata si se imbraca prost.Si asta doar pentru ca sunt femei puternice care au ceva de spus. Exista alte cateva doamne bine imbracate dar care totdeauna au fost de acord cu tot ce decretau masculii alfa ai partidului respectiv. Au stat in banca lor si sunt bine merci.
    • +2 (2 voturi)    
      la bombo (Luni, 9 februarie 2015, 12:13)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      s-a vazut ca n-are.
      la mamzel udrea, genetic e imposibil, iar altele... sunt acasa bine mersi, dupa cum zicea proprietarul :))
    • 0 (2 voturi)    
      punctul pe i (Marţi, 10 februarie 2015, 3:01)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Bombonel a furat mai mult in 4 ani decat ar fi putut spera Udrea sa fure intr-o viata. Asta este diferenta. Cat despre genti si posete, chiar nu vad problema. Are Udrea alte bube in cap, vestimentatia nu este una dintre ele.
  • +32 (40 voturi)    
    pana una alta (Duminică, 8 februarie 2015, 20:52)

    Adrian_. [utilizator]

    Nastase a facut putina puscarie si nu a pierdut nicio proprietate.
    • -10 (24 voturi)    
      pe cand Udrea (Luni, 9 februarie 2015, 7:17)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      nu o sa faca deloc si nu o sa piarda nimic... Basescu a vorbit. Si el a prezis mereu viitorul cu exactitate. Chiar si previziunile despre presa straina se adeveresc cand le spune Basescu... dottore.
    • +10 (12 voturi)    
      dottore si popcornul (Luni, 9 februarie 2015, 10:36)

      Inuka [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      Posibil ca si Udrea sa faca putina sedere la racoare si cu siguranta a facut ceva sa si merite asta, dar cum singurele prejudicii pretinse de DNA in momentul asta sunt doar "beneficii de imagine" ma intreb cum le-ar recupera pe astea.
      In ura viscerala pe care o simt unii pentru aceasta doamna parvenita de pe scena politicii romanesti ignora peisajul de ansamblu.
      Doctorasul Pinochio a iesit din corzi si din atentia media si se reface pe margine. Singurul castigat din acest scandal este chiar el.
      Daca DNA o executa pe Udrea castiga capital politic si legitimitate, ca doar el a acuzat intotdeauna "camarila dictatorului" ca a devalizat tara si a lasat pensionarii flamanzi.
      Daca DNA cade in ridicol si nu reuseste sa conduca la o arestare si o condamnare a "Doamnei" dupa 4 cereri de arestare Pinochio capata legitimitate cand va acuza DNA cand va veni si randul lui; proces politic, vendeta personala, dovezi inventate, bla bla, cam aceleasi acuze ce le aduce si Udrea anchetatorilor.
      Dosarul Duicu si al votului din diaspora vad ca s-a racit desi si acolo sunt dovezi clare, scrise cat si declaratii ale martorilor. De dosarul EADS nu mai zic nimic. In schimb procesul Lenutei ia o vieza meteorica desi a fost lalait ani de zile pana acum.
      Iar daca in procesul cu Gala Bute se aresteaza pana si portarul ca sa dea o declaratie impotriva tintei principale, in cazul Microsoft initiatorii contractului nici macar nu sunt audiati, numai o parte din cei care l-au prelugit au picat de prosti.
      Justitie, justitie dar sa fie la fel pentru toti. Sa vedem toti ministii semnatari ai pagubosului contract anchetati si condamnati daca merita. Cu Udrea in capul listei daca trebuie, dar nu singura.
      • 0 (2 voturi)    
        Dovada ca SRI e grupare mafiota!!! (Luni, 9 februarie 2015, 12:03)

        gelu [anonim] i-a raspuns lui Inuka

        Cele 800 de milioane de dolari ori fi al lui Basinescu, Coldea , Videanu sau Blaga."Personalităţi din România se regăsesc într-un scandal financiar internaţional izbucnit în Elveţia. Banca HSBC este acuzată de fraudă fiscală şi spălare de bani, fiind suspectată că a permis clienţilor să evite autorităţile fiscale şi să fenteze statele în care erau plătitori de taxe cu sute de milioane de euro.

        Potrivit România TV, pe listele de clienţi ale HSBC din Elveţia se regăsesc 219 clienţi din România, care aveau deschise 549 de conturi. Unul dintre acestea depăşeşte 800 de milioane de dolari.

        HSBC este acuzată că a lucrat cu infractori internaţionali, între care şi traficanţi de arme, cu oameni de afaceri corupţi şi cu politicieni. Sumele vehiculate depăşesc 100 de miliarde de dolari.

        O echipă de jurnalişti din 45 de ţări a desfăşurat o anchetă care scoate la lumină conturile criminalilor, traficanţilor, evazioniştilor, politicienilor şi celebrităţilor.

        Printre personalităţile implicate se numără Regele Mohammed al VI-lea al Marocului, actorul John Malkovich, umoristul francez Gad Elmaleh, prinţul Bahrainului Salman bin Hamad bin Isa Al Khalifa, Rami Makhlouf, văr şi asociat al preşedintelui sirian Bashar al Assad, Vladimir Antonov, fost proprietar al unul club de fotbat din Anglia, Margulan Seisembayev, bancher din Kazahstan, Li Xiaolin, fiica fostului premier chinez Li Peng, faimos pentru rolul avut în masacrul din Piaţa Tiananmen, Joseph Fok, judecător la Înalta Curte de Justiţie dink Hong Kong, dar şi prinţul şi prinţesa Michael of Kent, veri cu Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii. De asemenea, printre clienţi se numără şi foşti sau actuali politicienidin MArea Britanie, Rusia, Ucraina, Georgia, Kenya, România, India, Liechtenstein, Mexic, Liban, Tunisia, Republica Democrată Congo, Zimbabwe, Rwanda, Paraguay, Djibouti, Senegal, Filipine sau Algeria."
        • +2 (6 voturi)    
          Cum?? (Luni, 9 februarie 2015, 12:36)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui gelu

          Evaziune de miliarde de euro făcută de oamenii lui Băsescu? Fără știrea SRI? Păi eu știam că evazioniștii sunt țiganii din Strehaia, iar infractorii sunt copiii de la bacalaureat. Trebuie să fie o greșeală...
        • +2 (6 voturi)    
          "Potrivit România TV" (Luni, 9 februarie 2015, 12:46)

          Inuka [utilizator] i-a raspuns lui gelu

          Ai gasit izvorul cunoasterii si adevarului absolut.
          Nici nu mai trebuie dovezi, "potrivit România TV" cazul e rezolvat.
          Precis cei "219 clienţi din România" sunt toti rudele lui Basescu
  • +9 (43 voturi)    
    Exceptional. Acum s-a intamplat (Duminică, 8 februarie 2015, 21:07)

    Colebil Clinton [utilizator]

    Si voi in presa, tot asa. Vorbiti ca sa nu taceti. Deja exagerati cu radiografiile astea cu Udrea. Noroc cu ea, mai scapati si voi din motsaiala.
  • +7 (43 voturi)    
    Bai , bai , bai ..... (Duminică, 8 februarie 2015, 21:21)

    ilinois [anonim]

    Don Tapalaga aveam mare incredere in tine , de o vreme insa ....
  • -5 (57 voturi)    
    "amuzanta" iesirea lui Traian Basescu?! (Duminică, 8 februarie 2015, 21:26)

    lili [anonim]

    Eu cred ca l-a ingropat definitiv, acum cand o Romanie intreaga vede cata coruptie colcaia in jurul lui Traian Basescu prin acuzatiile procurorilor la adresa celei mai apropiate persoane a Presedintelui, dna Udrea, acuzatii ce includ spalare de bani, trafic de influenta, spagi uriase si abuz in serviciu, sa iesi azi cand o Romanie intreaga asteapta sa o vada cu catuse, deci sa iesi azi si sa sustii ca Dna Udrea este un politician cinstit, mie mi se pare ca si-a ingropat definitiv cele 2 mandate!
    Si mai ales ca atunci cand se batea in piept cu Justitia functionala datorata lui, el de fapt nu dadea 2 bani pe ea, asa cum nu da azi cand aceeasi Justitie i-a facut 3(TREI!!) megadosare de coruptie dnei Udrea-prea-cinstita apropiata si protejata a Presedintelui Basescu, despre care Presedintele crede ca-si va dovedi nevinovatia in fata procurorilor care fac dosare ca sa se afle-n treaba, ca sa nu zic altfel!
    Aceeasi Justitie e facuta praf ceva mai tarziu cand acelasi Presedinte Basescu spune ca acuzatiile la adresa fratelui sau sunt o inscenare!
    Intrebare: functioneaza sau nu Justitia lasata de Presedinte, acum la o luna de la plecarea lui Traian Basescu, cu care atata s-a laudat?!
    Cred ca mostenirea mandatelor lui Traian Basescu este minciuna, sfidarea, aroganta in ciuda tuturor evidentelor si mai ales o stiinta fara egal de a folosi puterea si banii statului roman in interes personal atat el cat si acolitii lui in frunte cu dna Udrea, in mandatul lui Basescu acestea au atins maximul posibil si de neegalat vreodata!
    • +19 (45 voturi)    
      De unde stii? (Duminică, 8 februarie 2015, 23:11)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui lili

      De unde stii ca Elena Udrea era "cea mai apropiata persoana" de Traian Basescu? Pentru ca au spus asta adversarii politici ai presedintelui? Nu putem sti daca nu cumva aceasta prezenta I-a fost impusa dinafara, daca ea nu a fost tolerate. Ce anume a facut Basescu in mandatele lui doar pentru ca i Ie-a cerut Elena Udrea? Dar sa dam fapte concrete, nu sa aruncam cu vorbe in vant! Pe presupuneri nu poti construe certitudini.
      Vad ca unora le-a fost mai bine pe timpul lui Iliescu, a lui Constantinescu, atunci cand s-a inceput marele jaf, cand s-au facut legile care sa-i apere pe hoti, cind s-a subordonat presa si justitia, cand s-au constituit grupurile de interese/ structurile mafiote. Lucrurile s-au schimbat sub Basescu. Poate nu pentru totdeauna, multe sunt usor de daramat, dar ati dori sa o luam mereu si mereu de la capat? Ati vrea sa ne intoarcem la aanul 2004 si cu justitia, si cu libertatea presei? Sa dormim linistiti ca pe vremea lui Iliescu si a lui Constantinescu? Mi se pare incredibil cata lipsa de viziune si luciditate pot avea unii. ca sa nu mai vorbesc de recunostinta, ingratitudinea este se pare o caracteristica a marii majoritati a romanilor.
      • 0 (4 voturi)    
        cum adica "i-a fost impusa"? (Luni, 9 februarie 2015, 11:25)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Primula

        Adica cineva isi facuse o marioneta din Presedintele tzarii?
        Cine? Cum i-a impus-o? De ce?

        Cu "justitia si presa dupa 2004": n-a avut Basescu nici un merit!
        • +1 (3 voturi)    
          Zic si eu... (Luni, 9 februarie 2015, 13:37)

          Primula [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Suntem o tara bogata in resurse si inca ravnita, nu? Dar si dinlauntrul Romaniei puteau fi grupuri care sa doreasca sa stie in orice moment ce se intampla la Cotroceni, sa aiba "un ochi deschis" pe acolo. Inteleg ca Udrea a fost " preluata" de Basescu dupa ce se facuse utila lui Nastase sau lui Tariceanu... Scenarii se pot face multe cand informatiile lipsesc. Presedintele Basescu nu e omul naiv care sa poata fi pacalit usor. Are o educatie militara si nu-l pot banui de tradare de tara.
        • +2 (2 voturi)    
          Dar cine oare a intarit institutiile statului de d (Luni, 9 februarie 2015, 15:01)

          Primula [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Cine a incercat sa darame statul de drept?
          Cum? Udrea era prietena cu demolatorii statului de drept, cu Ponta, co-autor al suspendarii presedintelui siadept al legii amnistiei? Cu Ghita, cel despre care Basescu spunea ca este mai periculos decat combinatorul Hrebenciuc?
          Avem o tara cu resurse, O tentatie pentru vecinii nostril, care ar daoricat sa stie fiecare pas al carmuitorului de tara. Nu credeti ca ar fi putut fi plantata aceasta Udrea pe langa Traian Basescu? Ce ati face oare daca ati fi fost in locul lui si ati fi descoperit? Ati fi inlaturat-o? Vi se va trimite altul in loc... Pe dusman il tii aproape, ca sa-l poti supraveghea... Zic si eu. E un scenariu, evident. De buna seama ca cineva are cheia misterului, noi nu.
    • +17 (25 voturi)    
      aveti nevoie de translator? (Luni, 9 februarie 2015, 0:22)

      bizonul_nou [utilizator] i-a raspuns lui lili

      sau cititi cu mare atentie de citeva ori ce a spus Traian Basescu, fraza nefiind f. lunga.
      deci:

      "Doamna presedinte Elena Udrea. Tin sa-i multumesc, apreciez delicatetea gestului de a nu fi in sala, sper sa-mi confirme inca o data ca este un om cinstit. Am convingerea ca daca va avea sansa s-o faca, o va face".
    • +23 (37 voturi)    
      Esti sigur ca e asa cum spui? (Luni, 9 februarie 2015, 1:19)

      Primula [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Traian Basescu a vorbit neincetat de grupuri de interese, de contracte cu statul, de coruptie si a avut onestitatea sa recunoasca ca acestea sunt transpartinice. Nu pe el l-am vazut dand purcelusi in campanie electorala ca sa castige voturi, nu am vazut intruniri electorale eclatante, facute pe stadioane, nu pe el l-am vazut in escapade prin Dubai sau prin mai stiu eu ce insule exotice. Nu el juca la cazinouri milioane de euro primiti mita! S-a facut tam tamul de pe lume ca a investit intr-un teren luat pe credit de la o banca.. E bine sa avem deocamdata decenta sa nu mai vorbim, avem institutii care vor cerceta si pedepsi pe cei care s-au infruptat pe indelete din bugetul statului si din bani negri. Dar nici sa nu mai prostim lumea cu inventii fara sa putem si dovedi ca e asa.
      • -5 (23 voturi)    
        "a vorbit neincetat"!! (Luni, 9 februarie 2015, 6:57)

        lili [anonim] i-a raspuns lui Primula

        In timp ce dna Udrea si Cocosul ei si acolitii lor furau pe rupte, asa cum arata cele3(TREI!!) megadosare de coruptie ale procurorilor DNA!
        Vorbea Traian Basescu, vorbea !!
        Vorbe goale!!
        Suntem satui de vorbe goale!!
        Succes DNA, succes dna Kovesi, succes SRI, succes Dle Coldea!!!
    • +15 (23 voturi)    
      Nedumerire (Luni, 9 februarie 2015, 1:33)

      sile [anonim] i-a raspuns lui lili

      Prin ce mecanism te impiedica prezenta coruptiei in jurul tau ca presedinte sa te duci sa le spui procurorilor: faceti-va treaba cum stiti voi mai bine, aveti tot sprijinul meu?
      Nu de alta, dar daca dai la o parte schelalaielile celor cu dosare penale, raman numeroase evaluari internationale, care arata ca Basescu (cu bune si rele), exact asta a facut.
      • -2 (10 voturi)    
        "sa le spui procurorilor sa-si faca treaba"... (Luni, 9 februarie 2015, 8:18)

        lili [anonim] i-a raspuns lui sile

        OK, va rog sa-mi raspundeti sincer:
        1. Sunteti de acord cu mine ca megadosarele de coruptie(trafic de influenta, spalare de bani, spagi uriase si abuz in serviciu!) ale dnei Udrea nu sunt de ieri de azi si atunci intreb: stia Traian Basescu de informatiille din aceste dosare? (Dumnealui spunand de fiecare data ca stie despre ala si ala, pentru ca era informat de serviiicle Romaniei si asta e corect, sa fie informat)
        2. De cand stia?!
        La momentul alegerilor prezidentiale de la sfarsitul anului trecut stia, ca banuiesc eu ca megadosarele astea le-au luat ceva timp bun procurorilor DNA?
        3. De ce abia cum, la 2 luni dupa plecarea lui Traian Basescu au aparut, subit si dintr-o data ?!
        Le-a tinut DNA la sertar?!
        Si acum parerea mea: Functionarea Justitiei in mandatul lui Traian Basescu, de fapt in al 2-lea mandat, dupa 1 Ianuarie 2007, adica DUPA aderarea la UE se datoreaza EXCLUSIV presiunilor UE si SUA, uitati-va acum la super coruptul Ponta din supercoruptul PSD cum ne vorbeste si el(dupa ce acum vreo 2 ani facea scut sa-l apere pe penalul Nicolescu de la Arges de DNA!) despre FUNCTIONAREA Justitiei, despre cum penalii din PSD vor da socoteala!
        Iar Justitia lui Traian Basescu arata asa, in mandatele lui, catre procurori spunea: baieti, faceti-va treba, dar nu va atingeti deocamdata de Dna Udrea si restul ILEGALITATILOR facute de acolitii lui: Cocos, Videanu &company, care pompau banii la campaniile electorale ale lui basescu si ale PDl si ale EBEI!!
        Vom vedea dosarul EADS, acolo va fi jale, cum chiar Traian Basescu a spus, toate culorile politice tremura cu gandul la dosarul EADS!
      • 0 (4 voturi)    
        "faceti-va treaba" (Luni, 9 februarie 2015, 11:29)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui sile

        Adica: "atingeti-va numai de cine vreau eu"! :P
    • +2 (16 voturi)    
      A3 (Luni, 9 februarie 2015, 9:39)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui lili

      spuneti si d-lui Tapalaga ca seamana tot mai mult cu A3.
      • +2 (4 voturi)    
        nu-i vorba de Antena3 (Luni, 9 februarie 2015, 11:43)

        lili [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Sa vorbim despre SUBIECTul de fond: dosarele de coruptie ale dnei Udrea facute de procurorii DNA!
        Deci: spuneti-ne va rog si parerea dvs despre megadosarele de coruptie facute de DNA dnei Udrea!!
        Sa auzim si parerea dvs!
  • +21 (37 voturi)    
    doar o parvenita (Duminică, 8 februarie 2015, 21:47)

    gion [anonim]

    fara dubii , Udrea e o parvenita . Nu imi pot da seama , totusi , ce fel de oamani sant simpatizantii ei . Doar naivi , as dori sa cred . Doar citind CV dansei si informatii generale, publice si necontestate despre fostul sot , poti avea cele mai mari dubii vis -a- vis de aceasta ///politica .
    • +4 (10 voturi)    
      Total de acord (Luni, 9 februarie 2015, 10:50)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui gion

      Nici acum nu pot intelege cum de Udrea a luat 5.20% (493.000 voturi), iar Macovei 4.44% (421.000 voturi), la alegerile prezidentiale din 2014. Adica, nu ca ma asteptam sa castige Macovei, dar sa obtina Udrea mai multe voturi nu m-as fi asteptat nici intr-un caz.
      Si totusi, a luat aproape 500.000 de voturi! Atatia oameni naivi sa fie in Romania, oare?
      • +1 (7 voturi)    
        iti spun eu cum: (Luni, 9 februarie 2015, 11:31)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        Udrea a dat o gramada de bani (prin ministerul ei) si functii unora care, fara ea, ar fi fost NIMENI!!
        Fara ea, unii pica chiar de destul de sus - si... naaa... e nashpa cand ai dat de gustul pufului sa pici pe bolovani, eventual chiar manjiti cu r*hat >:

        ACESTIA (si cei dependenti de ei) sunt cei care au votat cu Udrea!
        • 0 (0 voturi)    
          Si totusi... (Luni, 9 februarie 2015, 13:22)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          500.000 de oameni pe care i-a platit? Imi vine greu sa cred.
          Eu personal nu am o explicatie clara pentru asta.
  • +8 (34 voturi)    
    Domnule Tapalaga! (Duminică, 8 februarie 2015, 22:05)

    Primula [utilizator]

    Haideti sa clarificam niste lucruri;
    1. De ce a mers azi Traian Basescu la congresul PMP? Pentru ca el este cel care a avut initiativa infiintarii acestui partid, deci pentru ca este partidul sau de suflet. . Al doilea motiv, enuntat chiar de catre presedinte este acela de a-si apara cele doua mandate, pe care le vede facute praf in ultimele zile de diversi comentatori mai mult sau mai putin avizati. Atata timp cat inca de la inceputul discursului sau si-a precizat motivarea prezentei la congress, nu inteleg de ce credeti ca ar fi trebuit sa-si prezinte opinia intru apararea lui Udrea. A avut o pozitie neutral si era normal sa fie asa.
    2. Intrebati de ce in urma cu ceva vreme a spus ca doar serviciile au putut sa faca filajul la Paris a grupului Bica - Udrea. Si de ce acum tace in legatura cu acest subiect si nu vrea sa comenteze. Pentru ca acum sunt deschise dosare penale pentru cele doua persoane implicate si correct este sa lasi justitia sa se pronunte, fara sa se antepronunte.
    3. Udrea aminteste in interviul dat lui Sabin Orcan ca filajul la Paris nu e facut de SRI, ci crede mai degraba ca este comandat de o persoana clandestine privata. Eu zic ca poate chiar Basescu avea niste banuieli asupra ei si a trimis pe cineva sa o fileze. Pare un scenario, nu? Dar banuiala ramane... a mea cel putin!
    • -1 (3 voturi)    
      Ridicol (Luni, 9 februarie 2015, 13:40)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Primula

      comentariu ridicol si atat.
  • +24 (44 voturi)    
    Putem fi de acord (Duminică, 8 februarie 2015, 22:22)

    CezarN [utilizator]

    Putem fi de acord cu dvs, domnule Tapalaga, insa imaginea publica a Elenei Udrea este oricum proasta. Au avut grija Antena 3 si ea insasi de asta. Sa vrei cu orice pret ca, pe langa pedeapsa legii, sa distrugi si imaginea publica a cuiva, si asta inca inainte de a se pronunta justitia, mi se pare de trista amintire si nedemn de domneavoastra.

    Mult mai interesant si patriotic, daca imi dati voie, ar fi sa vedeti daca nu cumva gura pacatosului adevar graieste. Caci de-ar fi adevarat tot ce se spune despre Elene Udrea, si tot nu ar fi decat simple gainarii pe langa fapta/faptele unui sef-adjunct de serviciu secret care dijmuia spagile din contractele de stat trimitand sacose cu sute de mii de EUR la televiziuni si institute de sondare. Asa s-ar explica de ce si cum a fost posibil ca un combinat ca Olchim, de exemplu, sa fie ingenunchiat fara ca sa avem nici un invinuit, nici un acuzat. Sau cum se face ca in dosarul Microsoft, cu 7 sau 9 ministri invinuiti, il avem doar pe Cocos arestat.
  • +10 (20 voturi)    
    Da, in mare se aseamana... (Duminică, 8 februarie 2015, 22:52)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    ...atat ca mod de operare - spaga mascata sub contracte de publicitate, cotizatii cat si ca profil infractional. Ambii stapani pe ei, lucizi, atotputernici, siguri in afirmatii, pana in momentul in care au fost cercetati penal, moment in care comportamentul s-a schimbat total, devenind haotici, incoerenti, suferind de mania persecutiei, de autovictimizare, vazand peste tot o teorie a conspiratiei...Aceasta d-na udrea nici macar nu a stiut sa iasa din scena decent...Si, din pacate, desi a aruncat in spatiul public numai fumigene, a facut mari deservicii luptei si institutiilor implicate in lupta anticoruptie...
  • 0 (38 voturi)    
    Domnule Tapalaga va rog ramaneti un bun jurnalist (Duminică, 8 februarie 2015, 22:53)

    Radu [anonim]

    Domnule Tapalaga va rog ramaneti un bun jurnalist cuma ati incercat ( si uneori ati reusit) sa fiti pana acum.

    Tentatia linguselii pe langa noua putere va aduce in grupa Antena 3. Daca asa ati hotarat asa - mergeti acolo lasati Hotnews

    Citesc zilnic presa din Anglia (The Guardian) de ce nu incercati sa fiti ca acei jurnalisti ? se pare ca este mult mai simplu sa fiti asa (Antena 3) sau ati realizat ca nu poteti mai mult ?
  • +9 (31 voturi)    
    Hilar (Duminică, 8 februarie 2015, 23:00)

    uniepure [utilizator]

    Aceasta comparatie e hilara, si, curios, dar coincide cu ce spune Ponta, cum ca Udrea ar fi fost un varf al coruptiei. Da-o-ncolo, nici chiar asa, nu mai faceti din ea ce nu este, altii au mancat cascavalul, ea mai mult s-a bagat in seama si, datorita arogantei, a adunat mai multa antipatie decat alti "colegi"- care in timpul asta au tacut si au facut, iar maine voteaza in cor arestarea ei. Oricum, nu e exceptional sa ai 4 mandate de arestare concomitent? Si nu o pot lua decat o data...
    • +3 (9 voturi)    
      nu e exceptional, (Luni, 9 februarie 2015, 1:03)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui uniepure

      este pentru ca a fost buna.
    • -1 (25 voturi)    
      Linsare mediatica pe fata!!! (Luni, 9 februarie 2015, 1:21)

      gelu [anonim] i-a raspuns lui uniepure

      Maine poimaine vom afla cum ca Basinescu a fost imbalsamat 10 ani la Cotroceni s-a mers pe baterii in tot acest timp, Udrea hipnotizand lumea cum ca el traieste si e viu. A furat Udrea poate dar ce face Antena 3 in aceste zile de a o linsa mediatic mergand mana-n mana pe acuzele procurorilor e sub orice critica. Tot la fel ca si-n cazul Bica. Daca Udrea si Cocos furara pai in primul rand de vina sunt SRI, Parchetul General si DNA care tinura de sase in toti acesti ani de mandate Basinescu, sefii acestor institutii facandu-se vinovati de infractiunea de favorizare a infractorilor. Si pentru asta acestia trebuie sa raspunda penal.
      • -2 (2 voturi)    
        asa este gelule ! (Luni, 9 februarie 2015, 12:29)

        vadin [utilizator] i-a raspuns lui gelu

        astea sunt problemele frate ! asa ar trebui !
        dar stii de ce nu are cine sa faca asta ? pentru ca toata puterea politica este pusa si sustinuta de servicii. iar aceasta putere politica numeste sefii altor institutii. in acest context nu pot fi libere si nu pot controla pe generatorii de coruptie, sustinuti pe fata sau prin spate de servicii.
        si un ultim exemplu: uita-te la toti alesii importanti: parlamentari, sefi de consilii judetene, primari de municipii. 99% nu ajungeau acolo nesprijiniti. toti sunt nulitati umane din punct de vedere profesional, familial, social.
        in aceste conditii a stralucit nutzica, cea puternica si rezistenta, vorba raposatului. si ceea ce nu-i pot ierta raposatului este un singur fapt. ca a stiut. restul sunt vorbe in vant.
    • +11 (21 voturi)    
      Pe undeva ai dreptate (Luni, 9 februarie 2015, 1:37)

      sile [anonim] i-a raspuns lui uniepure

      Nu cred ca Udrea a avut in viata ei doua miliarde de euro (sau erau dolari?) cat a luat Patriciu pe Rompetrol. O fi facut ea nefacute la gala Bute, dar sa nu ajungem sa nu mia vedem padurea din cauza copacilor.
      • +3 (5 voturi)    
        Asa, si? (Luni, 9 februarie 2015, 14:37)

        Primula [utilizator] i-a raspuns lui sile

        Valoarea prejudiciilor sau a beneficiilor importa mai putin, atunci cand exista probe care dovedesc ca acestea au la baza acte de coruptie. Imi amintesc ca acum cativa ani cineva explica de ce dosarele marilor corupti erau fie tergiversate pana la prescriere, fie inchise din lipsa de probe. Cei care aveau misiunea sa intocmeasca dosarele, omiteau/ascundeau probe relevante, fara de care avocatii inculpatilor puteau invoca tot soiul de vicii de procedura, astfel incat obtineau termene noi care se prelungeau la nesfarsit. . Din momentul in care coruptia a fost declarata o problema de siguranta nationala, implicarea serviciilor in obtinerea de probe a devenit ceva normal. Asa inteleg eu ceea ce s-a intamplat si in cazul Udrea. A chema acum serviciile sa dea socoteala comisiei parlamentare mi se pare un abuz. Oare nu in Parlament se ascund cei mai multi corupti? Ce garantie prezinta acest "gagautza" de Georgian Pop, presdinte al comisiei, ca nu face jocurile lui Ponta, ca da fuguta la colegul de partid sa-l avertizeze ca e si el in pericol? Ca bunul prietem Ghita nu face si el la fel? Pe cine apara comisia? Nu am pregatire juridica, dar vad ca PSD--stii sunt mai activi in apararea Elenei Udrea decat colegii ei de partid. Si atitudinea sau, in sfarsit, modul in care e reflectat/analizat in presa acest caz e dubios. Se incearca inducerea ideii ca Traian Basescu este la fel de vinovat ca Elena Udrea. Ceea ce eu nu cred, pana nu se aduc dovezi ca Basescu una a spus si alta a facut. De ce e tarat presedintele in acest scandal? Nu se aduc probe ca Traian Basescu a luat bani prin intermediul Elenei Udrea! Omul a spus clar: cand suspecta abuzuri trimitea mai departe informatiile institutiilor abilitate cu cercetarea faptelor semnalate. Sunt ferm convinsa ca justitia va fi suficient de libera sa dea verdictul correct. Indiferent cine sunt vinovatii. Nu putem vorbi de dosare politice. Udrea, Ponta, Ghita, si toti ai lor erau in relatii amicale, desi erau adversari politici.
      • +1 (1 vot)    
        Dar ce, Patriciu a fost ministru numit (Joi, 12 februarie 2015, 11:31)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui sile

        in perioada in care a luat banii pe Rompetrol? si-a dat el singur lui ceva? Udrea a fost pusa in pozitii oficiale ale statului, in care trebuia sa aiba grija de administrarea banului public, nu sa-l fraudeze, de aia ce a facut ea este mai grav decat orice ar fi facut Patriciu in legatura cu Rompetrol. Lup paznic la oi, cum s-ar spune! Asta e padurea, nu ca a luat Patriciu 2 miliarde! Nu mai vorbesc ca, ca sa faca businessul ala sa valoreze 2 miliarde, Patriciu a muncit din greu, chiar daca nu le vine sa creada celor care n-au condus o firma niciodata! Lasand la o parte mecanismele de "atragere" a acestor active, privatizarile lui Patriciu chiar au fost modele de succes!
  • +11 (21 voturi)    
    dle tapalaga (Duminică, 8 februarie 2015, 23:44)

    nash pandelica [utilizator]

    mi'a fost dat sa vad o linsare a dnei udrea, pe sticla de la b1.
    la scarbea, un cirac evidentiat la otv ghitza, oficina specializata in jos basescu. la patronal ghitza, acuzat de base in nenumarate ocazii de contractele sale cu sri.

    cu un fost consilier al lui base, incercat ca minsitru la munca si incercator la pmp si alungat de udrea, alaturi de alti cativa.

    cu alt fost consilier, taman acuzat de udrea de nerecunostinta fatza de mecenatul lui cocos pt. a sa familie. am auzit pe unii ca el n'a catindat, cum de udrea a facut afirmatia,
    udrea spunea de familia turcan, adica sotia, palavramentara si devenita vocala tare si antibasista categoria vasalie blaga.

    si off course, dl tapalaga, cel ce o uraste pa udrea, din toaate pozitiile .
    dv. o tzineati ca udrea n'a adus probe re. la coldea.
    ca e numai o acuzatie a lui udrea, neprobata.

    la masa cu acesti barbati cu muschii tari, o doamna, o jurnalista,
    de cate ori a incercat o parere, a fost acoperita de acesti barbati, deontologati pana la furie.

    sa revin la acuzatia lui udrea.
    dna udrea a depus o plangere pentala la parchet.
    deci, s'o mai lasam jos cu controlul parlamentar, atat de evocat de lazaroiu.
    este deja caz penal, trebuie inceputa o ancheta penala.
    asteptam ca parchetul militar sa inceapa niscai cercetari.
    mai ales ca nu e numai acuzatia lui udrea. udrea a spus ca al sau fost, musiu cocos, ar fi predate, din ordinul generalului, o sacosa cu o juma' de million de ioroi lui ghitza, la infiintarea postului de propaganda, un otv marca ghita, cel care face si afaceri si controleaza sri.
    deci sunt implicate patru personae acolo. udrea care a depus plangerea penala, cocos care a dat mita, fi'so care a carat sacosa si ghitza.
    a fost vreunul chemat sa spuna cand, cum.
    deci, daca seviciile si'au tras un post, o portavoce si mai si recunoaste acoperitii din presa, agentii de propaganda, ce concluzii putem sa tragem noi ?
    va intreb, ca dv ati incheiat spunandu'ne ce sa credem....
  • +9 (11 voturi)    
    mai vedem (Luni, 9 februarie 2015, 1:01)

    I [utilizator]

    cand sunt mai multi care spun acelasi lucru, e cardasie, mint ca sa se scape, cand e doar unul... s-ar putea sa aiba dreptate.
  • +8 (22 voturi)    
    Draga Tapalaga (Luni, 9 februarie 2015, 3:32)

    CipriCiprian1309940547368 [anonim]

    Din ce in ce dati mai mult in directia A3.
    Sau doar doriti sa va atrageti si cititorii A3?
    Trece-ti printro faza grea economica, si acum incercati disperat sa va atrageti mai multi cititori luand in calcul ca multi in romania sunt impotriva lui udrea? Dar pe fostul sef de vama Blaga nu-l suspectati de infractiuni? Cred ca stii prea bine, ca fiind vames pe vrea pre-basescu, este imposibil sa nu fi luat spaga, fiindca asa faceau toti. Acuma sa neglijam faptul ca rudele lui blaga sunt abonate la banii publici. Sarim pe udrea fiindca asa e trendul, ai nevoie de trafic, ca altfel nu vin banii. Iar udrea este o mina de aur pe orine din domeniul media.
  • -2 (10 voturi)    
    articol (Luni, 9 februarie 2015, 3:34)

    rcampeanu [anonim]

    exceptional articol si daca se confirma va fi epocal (ma rog, pastrand proportiilr)
  • +13 (21 voturi)    
    Enigma la ordinea zilei! (Luni, 9 februarie 2015, 6:14)

    hotnewsfil [utilizator]

    O mare parte din populatie o uraste pe Elena Udrea, 'la pachet' cu ura impotriva lui Traian Basescu.
    Explozia de ura a izbucnit dupa reducerea, scandalos de mare, a salariilor si impunerea contributia CAS pentru pensionari.
    Explozia de ura a facut sa scada viloent cota de simpatie pentru Basescu, de la 67% cat era la primul referendum de destituire a acestuia, la cateva procente. Similar a patit si ministrul finantelor din Polonia, imediat dupa '89, in urma unei taieri, de catre acesta, la fel de dramatice a salariilor, cand, ca si in cazul amputarii "Basescu", au avut de suferit in special cei aflati la limita supravietuirii.
    Poporul polonez l-a spulberat pe ministrul "faptas" de la putere, insa economia si finantele Poloniei au fost salvate, tara a intrat pe un drum sanatos, dat ca exemplu in toata lumea.
    Daca Basescu nu se ambitiona sa nu se atinga de banii rezervati, in buget, pentru investiti care sa dezvolte tara si, in scimb, ar fi apelat la imrumuturi insupotabile (din strainatate), cu scopul asigurarii banilor pentru pensii si salarii, populatia ar fi continuat sa ii acorde simpatie, in cota de 67%!
    Nici vorba ca populatia sa-l fi urat atat de inversunat (dirijata si de Felix, de Antena3, etc.!) si, 'la pachet', nici Udrea n-ar mai fi urata atat de dramatic, poporul i-ar fi trecut cu vederea stilul personal de a se promova rapid in viata.
    In aceste conditii, planeaza enigma : cine dintre cei doi atat de urati de popor a facut mai mult rau celuilalt - Basescu Elenei Udrea sau Elena Udrea lui Traian Basescu?
    • +1 (3 voturi)    
      pai si ce-a "dezvoltat"? (Luni, 9 februarie 2015, 11:40)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Zi macar o "investitie" facuta de banii ãia!
      Adica: vreau sa zic "investitie" - nu tzepe de-ale lui Udrea, pentru primari!
  • -2 (10 voturi)    
    ... (Luni, 9 februarie 2015, 7:53)

    vitan.sandu [utilizator]

    Vezi si dumneata, dle Tapalaga, in afarsit!
  • -3 (9 voturi)    
    ... (Luni, 9 februarie 2015, 7:56)

    vitan.sandu [utilizator]

    Revin pt ca fac constatarea ca tot nu vezi: trebuie sa fii dus cu pluta sa crezi ca ponta o numea premier pe Udrea!
    • +1 (1 vot)    
      daca Udrea intra in turul 2 (Luni, 9 februarie 2015, 12:34)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      la prezidentiale scenariul era cel putin fezabil, daca nu si probabil.
  • +1 (5 voturi)    
    Obligatie de denuntare? (Luni, 9 februarie 2015, 8:39)

    ionpozitiv [anonim]

    Dl. Basescu, daca zicea ca stia de tarasenii cu iz penal (respectiv si prietena sa politica, dna U ar trebui sa raspunda la aceeasi intrebare), nu avea si el o obligatie de denuntare, in calitatea dumisale de mega-Prezi? daca nu juridic (desi ramane de studiat), macar etic, pentru ca s-a declarat metronomul moral al natiei in perioada asta, sa fi zis cuiva, lui Cartarescu, Andreei Pora, samd, ceva despre stirile astea urate care il apasa acum brusc, in tandem cu dna U? ca sa aiba o urma de credibilitate acum, cand ne zice ca stia si el de aste povesti?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu exista decat o sg infractiune de nedenuntare (Luni, 9 februarie 2015, 15:16)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ionpozitiv

      asa ca treaba lui. Sper ca n-a stiut.
  • +2 (14 voturi)    
    Tinta falsa (Luni, 9 februarie 2015, 9:25)

    niku56 [utilizator]

    Ati gasit {sau vi sa servit} INAMICUL PUBLIC NR. 1
    Vai voua, "jurnalisti" de pripas.
    Pe scara prejudiciului, banuit, D. Urdea nu prinde
    TOP 100.
    Analiza'ti, cata munitie" si cati tragatori", au tocat la primi 10 din top. Nu au avut parte de macelul si "atentia speciala" de care se "bucura" Doamna, pana si de la impartialul Tapalaga.
    In sfrsit, media a ajuns la unison, ce imi aduce aminte, de scena sangeroasa din Zorba grecul.
    • +2 (6 voturi)    
      mult inainte de marturisirle elenei (Luni, 9 februarie 2015, 11:09)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui niku56

      dl tapalaga o luase in collimator.
      cam de pe la 2012. nu special pe udrea, atunci.
      venea dupa boc, fosta prima tzinta.
      dl tapalaga, oricand avea ceva de zis despre base, lovea in boc, apoi in udrea, apoi ii lega de base.
      inca din camapania electorala. vadit, dl. tapalaga s'a dat cu opozitia rupta din usl si unita, bratieneste, in marele usl.
      normal, a sustinut cu toate fortele pe von klauz, viitor mare barbat de stat. mare de stat, indeed ! :)

      la iesirea de la dna, prima infatisare, udrea a spus presei, cum ca va avea de facut dezvaluiri. si a mai zis dansa ca nu le va face la presa simpatizanta, ba dimpotriva.
      deci, udrea l'a ales pe dl. tapalaga de prim duhovnic. stia bine ce face, dorea o explozie mediatica.
      daca o facea la otv ghita, unde era de'a casei, n'ar fi observant aproape nimeni. la latrina era exclus, prin definitie, greu de suportat putoarea.
      ar mai fi fost o alta varianta, zvonalitate lui bogdan voda batista'n pept.

      canda a ales unde sa inceapa, dna udrea stia ce face ! :))
  • -2 (6 voturi)    
    stau si ma mir ! (Luni, 9 februarie 2015, 9:34)

    dorin bretan [anonim]

    Cum cade unul din pom cum sar toti sa-i dea picioare in gura. Nu trebuie sa fi mare analist , bine informat si deontolog de renume .Pentru ca in cazul asta mai mult decat in oricare, Justitia e cea care va trebuii sa hotarasca vina . Ma asteptam la un ziarist cu pretentii sa incerce sa raspunda la intrebarile :
    -cum de s-a incins gala Bute dupa atata vreme
    - cum poate avea cineva 3 cereri de arestare intr-o zi pentru povesti petrecute de atata vreme
    - daca a tinut-o basescu in brate , de ce nu iese procurorul sau procurorii aceia sa spuna. Omul e oricum la sfarsitul carierei politice si nu mai are sustinere
    - ce inseamna discursul lui Ponta ,, serviciile sau abtinut sa colaboreze cu basescu din 2014? Daca e adevarat , imi suna a tradare nationala si proba clara a implicarii serviciilor in politic.( serviciile ffind nasul lui ponta si prietenul de familie a lui tata socru )
    -
    • 0 (2 voturi)    
      Mie mi se pare ca logic primele ar fi (Luni, 9 februarie 2015, 12:41)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui dorin bretan

      cum de s-a inghetat gala Bute atata timp, precum si restul de fapte penale.

      Cat despre de ce nu ies procurorii sa spuna, asta-i buna, rau! deci cum s-ar spune, sa se autodenunte?

      Cat despre aia ultima a ta, ia zi-i, cum s-ar proceda in cazul in care persoana politica sau publica aflata in functia de putere in care primeste informarile SRI este de fapt cea care infaptuieste, impreuna cu altele, faptele penale la care se refera respectivele rapoarte SRI?
  • +1 (9 voturi)    
    Ciuda (Luni, 9 februarie 2015, 9:37)

    valexandru [anonim]

    Cred ca nu ati digerat inca iesirea lui T. Basescu.
    Nu v-ati revenit din soc.

    Intr-o singura ora, acesta a pus pe agenda publica toate probelemele importante pentru Romania .

    MIHALACHE nu se poate lupta cu asta.
  • +3 (7 voturi)    
    Dane, nu erai la fel de virulent pana in 2012 (Luni, 9 februarie 2015, 9:38)

    CICEROnescu [utilizator]

    Se manifesta din partea ta, implicit a hotnews.ro, o toleranta aparte la opulenta, neobrazarea si tupeul incredibil al sus-mentionatei cucoane.

    Ce te-a facut, oare, sa devi asa deontolog peste noapte ? Conduita se formeaza in timp, fara o borna de hotar. Te vad grabnic sa o punctezi tocmai acum.
  • +2 (16 voturi)    
    Ura lui Tapalaga (Luni, 9 februarie 2015, 9:40)

    MarinOprea [anonim]

    De unde o venii ura lui Tapalaga impotriva Elenei Udrea incat sa fie asa de slab, ca ziarist, sa scrie o asa piesa.
    did You run out of arguments mr Tapalaga? Comparatia cu Nastase nu ar fi putut-o face nici cel mai mic si incepator ziarist.
    De la domia ta ne asteptam putin mai mult!
    • +3 (9 voturi)    
      hehehe (Luni, 9 februarie 2015, 10:23)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui MarinOprea

      se poate si mai...bine :

      Victor Ponta: Basescu si Udrea au fost varfurile unor ilegalitati, precum Nicolae si Elena Ceausescu

      de I.R. HotNews.ro
    • 0 (0 voturi)    
      "veni" si nimeni uraste persoane ci (Luni, 9 februarie 2015, 15:18)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui MarinOprea

      fapte. Vrem sa nu mai fim condusi de tzoape. E bine?
    • 0 (0 voturi)    
      Intrebarea corecta! (Luni, 9 februarie 2015, 17:08)

      GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui MarinOprea

      Ati pus intrebarea corecta! Greu de intuit de ce se revarsa ura lui Danut asupra Elenei si, gandit adanc, asupra Basescului. Sa fie chemarea nostalgica a balenei, sa fie chemarea dura a sefilor celor noi? Sa fie dragostea dezlantuita de aparitia "mesiei" (Klaus)? Cine poate patrunde in mintea stralucitoare a unui fost jurnalist?!
  • +3 (9 voturi)    
    UDREA=NASTASE? (Luni, 9 februarie 2015, 10:35)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Pana la sentinta definitiva nu am ce sa comentez., dar
    Udrea = Nastase ??? Domnule Tapalaga, cred ca v-ati cam grabit...Om vedea.
  • -2 (2 voturi)    
    coment (Luni, 9 februarie 2015, 12:20)

    dan [anonim]

    Postacii de serviciu au incepul sa-l atace si pe Tapalaga...
    Cat despre comparatia Udrea-Nastase, cel din urma a fost mic copil. Parerea mea. Daca nu e asa l-ar fi agatat cu cu chestiuni serioase, nu prostii gen "trofeul calitatii" s.a.
  • 0 (0 voturi)    
    orice, numai sa scape base (Luni, 9 februarie 2015, 12:52)

    Mariean [anonim]

    Este evident ca tot ce face si acum Udrea este ghidat din umbra de Base. El vrea sa scape cu tot dinadinsul de puscarie, chiar sacrificandu-si favorita.
    A ne spune noua ca Udrea isi facea de cap, fara ca Base sa stie, il descalifica pe cel din urma, care pare ca a fost doar o marioneta la Cotroceni, iar prin asta pica si mai prost in ochii oamenilor.
    Nu va mai chinuiti cu manipularea maselor, ca oricum nu va mai crede nimeni.
  • +1 (1 vot)    
    hmmm, asemanarea exista, dar e mai (Luni, 9 februarie 2015, 12:54)

    dbdb [utilizator]

    evidenta cea dintre Traian Basescu si Adrian Nastase.
  • -1 (1 vot)    
    sfant (Luni, 9 februarie 2015, 13:42)

    gogu [anonim]

    Adrian Nastase e un sfant fata de Traian Basescu. Amin.
    • -1 (1 vot)    
      Aici nu e vorba de Basescu (Luni, 9 februarie 2015, 15:19)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      ci de faptele lui udrea elena.
      • +1 (1 vot)    
        Udrea, care "n-a semnat nimic" (Joi, 12 februarie 2015, 11:34)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        ca e desteapta, sa nu fie prinsa, este incriminata pentru ca a tras foloase din actiunile respective. Cum si Basescu a tras, s-ar putea sa auzim cat de curand ca e vorba si de Basescu!
  • 0 (0 voturi)    
    Da , cei vinovati sa plateasca ! (Luni, 9 februarie 2015, 14:52)

    greceanu [anonim]

    O intrebare pentru cititorii articolului : oare domnul Tapalaga are ceva comun cu ofiterii acoperiti? De analizat!
  • +2 (4 voturi)    
    Domnule Tapalaga! (Luni, 9 februarie 2015, 15:33)

    un dac [utilizator]

    Ati mai cazut o treapta de credibilitate. Ma intreb ce ascunde acest atac furibund fara miza (nu cred ca exista vreun cititor al HN care sa creada ca Udrea este nevinovata). Comparatia este puerila, Nastase a fost un pilon (mai degraba piton) al coruptiei. Udrea s-a visat, dar a fost departe de performantele lui Nastase. Chiar dvs ati scris de mai multe ori despre regimul Nastase...e greu de vorbit despre regimul Udrea fara sa te faci iremediabil de ras. Vorbiti de mascarea averii...cred ca glumiti: Udrea si Nastase au un singur lucru in comun: aroganta. Si-au etalat puterea si bogatia fara jena. Vreti sa dati exemple de discretie? Scrieti despre Magureanu, despre Isarescu, chiar si despre Crin Antonescu.
    M-ati dezamagit, mai ales ca nu am cum sa uit cum atacurile se intensifica in functie de "vremuri". Prima data inainte de alegerile interna]e din PDL (sunteti un subtil sustinator al lui Blaga), apoi inainte de alegerile recente si acum, desi dosare isi urmeaza cursul, altii sunt cei pe care trebuie sa puneti tunurile. Sa fie SRI-ul cel care va face sa fiti atat de furibund? Sa fie lipsa banilor din presa? Sa fie razbunarea finala a "amicului" Blaga? Ce sa fie oare?
  • +2 (2 voturi)    
    Buna paralela (Luni, 9 februarie 2015, 17:15)

    EXEs [utilizator]

    Mult mai buna decat paralela plagiatorului sef cu sotii Ceausescu.
    Din pacate asta este centrismul neo-liberal care bantuie si America in clipa asta. Corupta, mincinoasa, cameleonica, valsand larg intre populismul stangist si pragmatismul de dreapta. Lipsa asta totala de principii, fie ele de stanga sau de dreapta nu poate duce decat la decadenta si in final la pieire.
    Daca Basescu o place atat de mult pe Udrea ma intreb de ce s-a ferit atat de mult de leprele cu care Udrea a stat bot in bot. Asa cum si Iliescu cel sarac si cinstit a binecuvantat coruptia si plagiatul fiilor risipitori din partidele lui. Este usor sa discuti de principii si doctrine atunci cand nu trebuie sa le fortezi punerea in practica. Pentru ca atunci descoperi realitatea, si anume ca oamenii dincolo de ceea ce debiteaza, sunt corupti, mincinosi si cameleoni. Nu le place nici sa fie platiti la fel ca cei mai saraci si prosti, dar nici nu-i inghit pe cei mai inteligenti, mai puternici si mai bogati decat ei.
    Oamenii o sa aiba ceea ce merita pentru ca sunt sigur ca versiunea urmatoare de Nastase, Udrea, Clinton, Bush, va mintii mult mai inteligent.
  • 0 (0 voturi)    
    Frumos, dar.. (Luni, 9 februarie 2015, 18:45)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Constatarile din articol sunt de bun simt, dar nu vad nici o propunere de revizuire a modului in care acesti arivisti de cea mai joasa speta sa ajunga acolo unde au ajuns. Refacerea legii electorale cu `redistribuirea` lui Parvulescu, alta cartita comunistoida, fie vorba intre noi, confiscarea averilor instant a celor prinsi cu ocaua mica, gen Udrea, Bombonel, Cocos. De ce nu se cauta la cauze?
  • 0 (0 voturi)    
    fani fideli (Luni, 9 februarie 2015, 20:13)

    redmc [utilizator]

    Pe unde te uiti vezi ca sunt inca multi cei ce sar in apararea Doamnei. Chiar pana sa apara aceste acuze era arhiclar ca Udrea e o persoana vanitoasa, lacoma, limitata si nociva. Ce sinceritate? Ce corectitudine? Cat de naivi pot fi unii sa creada ca a stat 10 ani langa un mafiot milionar si n-a stiut ca ceva e putred?
  • -1 (1 vot)    
    parere (Marţi, 10 februarie 2015, 17:20)

    sacalu [anonim]

    mai dl ziarist,nu sti ce nume porti? i-ti aduc aminte ,,TAPALAGA'' in viata publica.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...


Ultimele articole din Actualitate | Opinii

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi