Teoria conspiratiei

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 5 februarie 2015, 19:02 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Vine un cercetat penal si cutremura tara cu povesti auzite de la alti penali, de la alti borfasi. Deja multi clatina din cap: lucrurile se leaga. Start in concursul de scenarii, unul mai SF ca altul! Cu totii facem legaturi in capul nostru pana ne incurcam intr-un ghem de istorii fara sens. Intr-un final, nimeni nu mai intelege nimic. Prin pacla deasa asezata peste ochii poporului se deosebeste tot mai greu adevarul de minciuna. La tv lumea palavrageste de dimineata pana seara, spun toti ce le vine la gura, multi vorbesc fara urma de responsabilitate.

Balcanici, nu zic, dar ne pricepem de minune sa strecuram banuiala sub pielea celorlalti. Au unii o inclinatie maladiva pentru scenarita ceva de speriat. Intalnesc zilnic o multime de oameni altfel mobilati la cap si aparent intregi la minte care isi formeaza convingeri puternice amestecand jumatati de adevar cu falsuri, informatii seci cu impresii. Genul descris mai sus divorteaza de logica si bun simt dintr-o dorinta stranie de a plonja in alta realitate.

Are ceva patologic nevoia unora de a se pacali singuri si de a se lasa pacaliti. E ceva bolnavicios in placerea lor de a savura gogosile altora. Avem, in general, o inclinatie naturala catre barfa si aiureli spuse cu voce joasa.

In mare, ratiunea a invins in aceste zile isterice. Dar pe ingrozitor de multi i-a cuprins frenezia, foamea de fabulatie. N-am citit atatea teorii conspirationiste de la 11 septembrie incoace. Marele pericol vine de la plutoanele de exegeti ai nimicului care vorbesc si scriu neincetat, amestecand de zor  informatii cu pareri personale, fapte cu supozitii, certitudini cu speculatii, hranind astfel alte minti infierbantate cu acest ghiveci indigest.

Amatorii de cabale, in general, sufera dintr-un handicap cronic. N-au dezvoltat spiritul critic sanatos nici in familie, nici la scoala, unde prevaleaza modelul semi-autoriar. In lumea lor, parintii, profesorii, vecinul, colegul de birou au avut intotdeauna dreptate. Nu suportau niciodata sa fie contrazisi. Iar ei n-au avut niciodata puterea sa spuna NU. Cu mintea schilodita de traume si frustrari, atunci cand apuca sa deschida gura iese prost.

Modelul se perpetueaza in viata, unde seful este mai tot timpul un mic satrap tacanit. Asa se perpetueaza un fel de boala mintala colectiva, asa se nasc noile generatii de senili precoce.

In dialogurile din Romania se afirma cu racnete, nu se dezbate nimic.

Se pronunta verdicte, nu se nuanteaza. Marile vedete TV tin predici lungi, nu mai au nimic de intreabat. Livreaza raspunsuri, nu le mai cauta. Oamenii stiu, prin urmare nu au nevoie sa afle. Logoreicii patriei nu cauta firul logic sau devarul cand deschid gura. De regula falsifica cu premeditare realitatea pentru a intari alte minciuni. Rareori cineva asculta ce spune celalalt.

Lipseste cultura dialogului in spatiul public, nu se respecta minime reguli de conversatie. De aici provine ragetul prelung, harmalaia generala, abordarile emotionale si galagioase.

Libertatea fiecaruia incepe cu autonomia gandirii, cu spiritul critic si curiozitatea onesta. Confortul intelectual se instaleaza odata cu capacitatea de a asculta argumente si de a le combate cu onestitate. A chestiona la nesfarsit lumea din jurul nostru ne face imuni la virusul manipularii si ne tine departe de lenea intelectuala, cel mai mare pericol pentru gandirea sanatoasa. Putem invata toate astea, inclusiv din isterii colective precum cele de azi.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

37152 vizualizari

  • +15 (41 voturi)    
    si, dv n'ati avut niciun rol ?! (Joi, 5 februarie 2015, 19:16)

    nash pandelica [utilizator]

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    • -9 (31 voturi)    
      Subtil si la tinta! (Joi, 5 februarie 2015, 20:00)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      D-le tapalaga, subtil dar pe inteles ati atins toti "deontologii' astia din presa care seara de seara miauna la tv pe cazul Udrea (la asta v-ati referit si pe buna dreptate), cu totii se dau atotstiutori, justitiari, ca ei asta fac in presa, justitie de-o viata in paralel cu cea "adevarata:", dar vai cat sunt de falsi, mincinosi si cum se insterizeaza in functie de unde vine banutul. Ma refer si la acea Sorina Matei care, credeti-ma, este atat de subtirica la minte incat ma ingrozesc de faptul ca seara de seara apare la tv si bate campii dupa cum ii dicteaza "sefu'" Ma bucur ca-i altoiti. Chiar daca de multe ori m-ati suparat deoarece o atacati pe Udrea si tineati cu procuroarea comunista, de ceva timp va citesc cu mare drag. Va felicit!
      • +12 (20 voturi)    
        nu e chiar asa (Joi, 5 februarie 2015, 22:39)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Cristiann80

        E si nu prea e adevarat ce zice domnul Tapalaga. Nu mi se pare ca romanii tind sa creada tot ce li se spune, chiar dimpotriva. Romanul vede cum e mintit pe fata, cu nerusinare, de politicieni, si a ajuns sa nu mai creada nimic din ce citeste sau ce i se spune. Nu mai stie de unde sa se informeze, nu mai stie pe cine sa creada. Putinele lucruri pe care le mai crede sunt cele negative. Cand ii spune cineva ca va fi rau, ca unii comploteaza pe undeva ca sa puna mana pe putere sau ca sa mentina puterea pe care o au - asta crede. Pornind de la aceste cateva lucruri, el isi formeaza teorii fanteziste despre ce se intampla in lume, teorii care nu au multa legatura cu realitatea. Teoriile sunt cu atat mai fanteziste cu cat omul e mai putin educat sau mai lipsit de inteligenta. El ii ignora pe cei care ii contrazic teoriile, si ii asculta pe cei care le confirma. Nu e de mirare ca atunci cand Udrea a inceput sa vorbeasca despre conspiratii si servicii secrete, unii au inceput sa asculte, pentru ca le confirma lucrurile in care ei credeau deja. Si nu pentru ca nu ar avea spirit critic sau nu ar gandi autonom. Cel putin asta e parerea mea.
        • 0 (0 voturi)    
          Vai saraca SRI, sa-i plangem de mila!!! (Vineri, 6 februarie 2015, 21:17)

          gelu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          Cei care cred ca SRI este un schit de sfiinti sa citeasca aici: "http://www.gandul.info/stiri/sri-lucreaza-linistit-comisia-parlamentara-vegheaza-pentru-tine-13806839"
          • -1 (1 vot)    
            Grupurile de crima organizata au condus Romanai!!! (Vineri, 6 februarie 2015, 22:35)

            gelu [anonim] i-a raspuns lui gelu

            SRI si DNA sunt grupuri infractionale de crima organizata care au tinut de sase pentru ca mafia portocalie condusa de Traian Basescu sa fure miliarde de euro din bugetul statului in cele doua mandate ale acestuia si din aceasta cauza totii sefii SRI, DNA, Parchetul General, DIICOT din perioada respectiva trebuiesc demisi si trimisi in judecata pentru infractiunea de favorizare a infractorilor portocalii in frunte cu Escrocul National No.1, fostul presedinte al Romaniei.
      • +8 (8 voturi)    
        sorina matei (Vineri, 6 februarie 2015, 10:35)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        este un difuzor de ...secrete. :)
        are o sursa de la care primeste informatii sensibile, pe care le expune.
        este exact cum spune dl tapalaga, vorbeste mai mult decat invitatii la un loc si nu'i lasa sa spuna propriile lor concluzii. daca nu spui ce vrea ea, nu apuci sa mai spui.\

        cam la fel este si bogdan batistutza de la zvonalitate, care, cand nu reuseste sa'si convinga comesenii de galgara, apeleaza, telefonic, la marele guru, gushie.

        din cinci sase canalii de stiri, doar digi 24 a mai gasit timp si pt. alte subiecte....
    • +10 (18 voturi)    
      O sa incerc sa-ti raspund eu (Joi, 5 februarie 2015, 20:44)

      fane_grija [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      De ce fac asta?
      Intrebarea ta poate lasa impresia unor cititori ca obiectivitatea domnului Tapalaga ar fi compromisa.

      Iar gandul asta ma supara.

      Asa ca facem urmatorul exercitiu. Mergem in arhiva domnului Tapalaga [http://www.hotnews.ro/articole_autor/Dan%20Tapalaga?_page=1] si vedem ce gasim acolo.

      1. Articolul Pete in Soare [http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-8056677-pete-soare.htm]

      Observa data la care este scris acest articol [Noiembrie 2010] - la momentul cand Udrea era pe cai mari, cand avea putere si influenta.

      "Una peste alta, Elena Udrea nu poate deveni peste noapte un model autentic de succes, nici exemplu de competenta. Cariera sa inseamna un exces continuu: prea mult, prea repede, prea artificial.

      Corul lingusitorilor de partid a cantat atat de fals si de strident duminica, la alegerea sa in fruntea organizatiei Bucuresti, incat minciuna s-a vazut si mai limpede. S-a vazut cum o mie de oameni au participat in sila la mascarada unor alegeri cu candidat unic, fara charisma si viziune, cum au asistat in sila la o competitie absolut gretoasa de ode scremute: unii au venit sa ia lumina de la Bucuresti, altii au vazut in Udrea Soarele partidului, Kill Bill, motorul unei generatii, femeia fatala, frumoasa si desteapta. In fine, cu cat stacheta flatarilor se ridica mai sus, cu atat crestea anvergura prostiilor debitate."

      Alte exemple:
      Februarie 2014, an electoral http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-16649363-bolovan-gatul-elenei-udrea.htm
      Decembrie 2011 (nu are legatura cu Udrea dar trateaza subiectul coruptiei si da in Basescu pe vremea cand era presedinte pentru inca 2 ani: http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-11005012-schimbarea-urata-presedintelui-basescu-despartirea-anticoruptie-integritate.htm

      Asa ca, raspunsul la intrebarea ta este NU! Domnul Dan Tapalaga nu a avut niciun "rol"!

      Domnul Tapalaga este un jurnalist cum, din pacate, putini sunt in tara asta! Iar asta este un fapt nu o afirmate.
      • +9 (13 voturi)    
        nu frate ! (Joi, 5 februarie 2015, 23:01)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui fane_grija

        ce'am vrut io sa stiu e, daca dl tapalaga se simte facand parte din tambalau.
        io n'am pus la indoiala probitatea profesionala a dlui tapalaga, care, sincer sa fiu, imi place.
        numai ca, si el este unul care a lucrat la starea de fapt, care este exact asa cum o descrie.
        de fapt, dezvaluirile au inceput chiar cu domnia sa in rol de duhovnic. :)
        • +1 (5 voturi)    
          nu se leaga ce zici. (Vineri, 6 februarie 2015, 11:35)

          georgeb [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          A acuza ca Tapalaga face parte din tambalau este acelasi lucru cu a pune la indoiala probitatea profesionala a lui.

          Tambalaul e facut tocmai de acei jurnalisti care abdica de la principiile jurnalismului. De cei care nu stiu sa deosebeasca un sofism de un rationament corect. Cei ce adauga semnal in marea de zgomot sunt putinii jurnalisti ca Dan Tapalaga. Nu sunt putini decat in proportie la marea masa de jurnalisti pretinsi.
          • +1 (1 vot)    
            cine este responsabil?... (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 10:16)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

            un politician de carton spune o minciuna. zece trusturi de presa o preiau ca declaratie politica si o dau mai departe populatiei.

            cine e de vina?

            jurnalismul se zbate in agonie... majoritatea presei e doar portavoce pentru aberatiile scoase de penibiliii scenei politice. rar mai gasesti un articol adevarat.. un exercitiu de jurnalism serios, cu surse multiple si solide de informare, cu opinii de specialisti in domeniul respectiv. se scrie mult si prost.. inclusiv pe hotnews.
    • -6 (18 voturi)    
      Nu-mi vine sa cred (Joi, 5 februarie 2015, 21:52)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Sunt de acord cu Tapalaga. Corect domnule, societatea balcanica (de fapt, toate tarile cu experienta in democratie, adica SUA si Europa) au o incredibila deschidere catre banuieli si conspiratii, fiind foarte usor de manipulat. Suntem invatati sa punem totul sub semnul intrebarii si luam asta ca pe o evolutie. Intrebarea "Dar daca ?" este un instrument bun atunci cand se afla in mainile unui om destept. In schimb, acest instrument folosit din plin de toata societate, are numai efecte daunatoare: ajungem sa credem banuieli si conspiratii, si sa spunem ca dovezile sunt fabricate ca sa ni se ascunda adevarul.

      Trist, dar in societatea asta traim. Din cauza asta o sa vina islamistii peste noi inainte ca o buna parte din societate sa creada macar ca SI este o grupare terorista, nu o inventie.
      • +9 (11 voturi)    
        Suntem o tara cititoare de horoscop (Joi, 5 februarie 2015, 22:49)

        Clop [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        tabloide, can-can-uri, tara flecarelii eterne.

        Ce adevar ascunzi unui ignorant sadea care-l va primi oricum deformat de propaganda/media si-l va deforma oricum la randul sau pentru ca nu are un filtru critic corect? Unde's principiile si un set minim de valori, pe care sa le respecte o societate majoritar needucata vadit?!

        La noi e mult codru verde, mult relache, mult "asta e", "mai vedem" etc, iar individul se macina pe ce mananc maine, nu pe ce gandesc maine. Nimic rafinat, nicio sinteza. Un carpe diem heirupist, fara orizont si fara speranta.
  • -1 (23 voturi)    
    nota... (Joi, 5 februarie 2015, 19:17)

    didel [anonim]

    10/10
    • +2 (18 voturi)    
      Am inteles (Joi, 5 februarie 2015, 19:44)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui didel

      10/10=1
      Nu-i rau :))
  • +16 (22 voturi)    
    deh... (Joi, 5 februarie 2015, 19:19)

    anonim [anonim]

    Da, daca la scoala nu am fost invatati sa gandim si sa intrebam....Luam totul de a gata,nerumegat,asa ne place!

    Pacat,ca avem o tara frumoasa si bogata...
    • -1 (15 voturi)    
      pacat (Joi, 5 februarie 2015, 19:19)

      Parzival [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      pacat ca-i locuita...de noi
  • -7 (31 voturi)    
    Felicitari (Joi, 5 februarie 2015, 19:23)

    UpNext [anonim]

    ...dar si dvs., dle Tapalaga, sunteti un contributor activ la generarea, mentinerea si chiar intensificarea starilor de fapt prezentate in articol. Pozitionandu-va agresiv anti-stanga (PSD si restul), elogiindu-l cu ravna in articolele pe care le-ati scris pe ex-presedinte si camarila lui, inclusiv pe Duduia, nu aveti caderea de a judeca/arbitra obiectiv situatia din media romaneasca, fie ea print, online sau audiovisual!
    • +9 (19 voturi)    
      stănga mafiotă.. (Joi, 5 februarie 2015, 19:55)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Da, dar ar trebui să plătească toți mafioții, ori constatăm că mafia roșie(Năstase, Nica, Andronescu, Bejenariu, Miky Șpagă, Dinu Pescariu, Tănăsescu,... ) stau pe margine și se bucură, se vede că avem un nou regim : Ponta-Coldea-Iohannis.
      • +2 (8 voturi)    
        stau pe margine (Joi, 5 februarie 2015, 21:53)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

        cu Voiculescu in puscarie. Despre ce vorbim ?
  • +9 (15 voturi)    
    asa asa (Joi, 5 februarie 2015, 19:35)

    dum_i [utilizator]

    ce ne-am face fara agentii descoperiti din presa care sa ne spuna ce sa gandim..,.
  • +1 (15 voturi)    
    Publicul de ”Radio Șanț” degrabă băutor de (Joi, 5 februarie 2015, 19:37)

    Maniu [utilizator]

    verzi și-uscate. Pai cocoana se adreseaza "radio Șanțului” ; aici trebuie sa-i recunoaștem talentul că știe pe ce pedale să apese. Nu contează cât rău face țării ăsteia. M„neaei să cadă în picioare.
  • +9 (25 voturi)    
    Nu e mare diferenta (Joi, 5 februarie 2015, 19:39)

    Daniels22026 [utilizator]

    Noi zicem ca SRI si DNA colaboreaza ca sa rapuna coruptia. Coruptii zic ca SRI si DNA au conspirat impotriva lor. Nu e mare diferenta.
    • +2 (12 voturi)    
      Scuze, ai avut o postare mai inteligentă (Joi, 5 februarie 2015, 19:48)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      decît mi-am dat seama la prima vedere. Am recitit-o și mi-am dat seama că am dat minus pe nedrept.
    • +4 (22 voturi)    
      Si daca (Joi, 5 februarie 2015, 19:51)

      aurel [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Elena Udrea are dreptate ?
      • +3 (9 voturi)    
        woooaw! (Joi, 5 februarie 2015, 23:31)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui aurel

        Nu exista certitudini, dar sint curios daca ai mai pune intrebarea asta referitor la...sa zicem Voiculescu...sau referitor la oricine detestat de tine.."si daca Voiculescu are dreptate?"..hmm?:D!....cum suna??! lasa ancheta sa mearga, dar ...e mica probabilitatea ca fosta nevasta a lui COCOS sa fie nevinovata! E ...oarecum, impotriva firii!
        • +4 (8 voturi)    
          Sunt doua lucruri diferite, (Vineri, 6 februarie 2015, 8:48)

          impartial [anonim] i-a raspuns lui Ciprian1979c

          1-Indiscutabil , justitia trebuie sa judece faptele lui Udrea.
          2-Tot justitia trebuie sa verifice afirmatiile ei despre Coldea. Daca sunt adevarate , vi se pare normal sa ne facem ca ploua. ?
        • -1 (1 vot)    
          pffff (Vineri, 6 februarie 2015, 11:35)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

          nu zice nimeni ca udrea e nevinovata,problema foarte grava,este daca jumatate din ce zice e adevarat atunci toata lupta asta contra coruptiei,se afla sub semnul intrebarii.unii nu fac dacat sa ridiculizeze ce zice blonda.geaba,zic eu, cine i-si pune intrebari,poate vedea mizeria enorma din clasa politica romaneasca.si ganditi-va daca udroaica mai are un atu penru zile negre,asta-i trage pe toti dupa ea.
          deci,DA,aurel are dreptate
          • +1 (1 vot)    
            Panica (Vineri, 6 februarie 2015, 15:40)

            impartial [anonim] i-a raspuns lui Point

            Trei solicitari de arestare in aceeasi zi pot sa arate ca Udrea este "varza" dar pot si sa confirme panica unora care vor sa-i inchida gura cat mai rapid (comisiile parlamentare vor lucra si duminica pentru a rezolva problema !!!). Din nefericire, fiind toti o apa si-un pamant , acuzatori si acuzati , au ajuns sa se sfasie intre ei fara nici-un menajament. Basescu a mutat "tepele" din Piata Victoriei in justitie si a invins. Joahannis culege roadele.
    • -1 (1 vot)    
      da bre... (Vineri, 6 februarie 2015, 9:48)

      kalughin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      DNA si SRI au cospirat si conspira si in sensul acoperirii unei parti consistente a mafiei din tara asta...ce-i drept in detrimentul unei mafii autohtone usor benigne zic eu, raportat la crima organizata transnationala si antinationala girata de SRI/DNA.
      esenta e, de ani de zile, de cand s-a infasurat basescu in mantia de cavaler anticoruptie si arhanghel al statului de drept, ca s-a dat drumul la dosare in mod partinic (nu de la partide ci de la familii mafiote), si o anumita parte a mafiei si-a creat culoar de business la adapostul si cu concursul unor institutii ale statului chemate sa lupte transpartinic cu mafia, indiferent de coloratuira ideologica sau geopolitica.
      degeaba incearca tapalaga si alti acoperiti/descoperiti sa ne adoarma constiinta cu insinuari conspirationiste...o neica nimeni care in mod pasager a fost la remorca mafiei cotroceni/sri/dna a dat in gat sistemul atunci cand a fost lepadata...frustrarea ei e fireasca, justa, merg la racoare dar mai tre sa vina si altii cu mine...si a tintit sus pentru ca acolo sus a ridicat coada....cel mai sus.

      nu fac apologie anti-justitie.

      a arata viciile modului de actiune concertat, a cardasiei mafiote de fapt, dintre DNA si SRI este un act de igiena civica si de justiti.

      DNA ca unealta politica si mafiota trebuie sa-si inceteze activitatea odata cu acest scandal, ce nu si-a dat intreaga potentialitate, si sa incetam odata cu parchetele specializate, dedicate si controlate politic, pentru ca au o predispozitie criminala de a vulnerabiliza orice urma de credibilitate a justitiei. sa revenim la competentele codificate si sa nu mai anchetam sinecuristic, cu dnauri si diicoate....
      eu, unul ca cititor (critic) al hotnews m-am simtit jignit de articolul d-lui tapalaga. si orice persoana cu bun-simt si cu urma de retionalitate ar trebui sa se simpta agresat de maniera lombrosiana in care tapalaga isi evalueaza publicul si mai ales publicul critic, indiferent de optiunile noastre politice sau civice, libertatea ...
      • -1 (1 vot)    
        Halau justitie si stat de drept!!! (Vineri, 6 februarie 2015, 15:11)

        gelu [anonim] i-a raspuns lui kalughin

        Videanu fu eliberat dupa ce Mioara ii vizitara pe Bebe Ionescu si Basinescu. Iar cu ocazia asta gen. Coldea a mai primit o valiza cu euroi de la Videanu via Bebe Ionescu. Si n-ar fi rau ca sa ne aducem aminte cum ca gen. Coldea a impartit parte-n parte cu Basinescu milioanele de dolari disparute din suma platita de Romania pentru eliberarea ziaristilor chiar in timpul transportului acestor bani spre Bagdad efectuat sub comanda lui. Basca valizele cu bani pe filiere ca TVGhita, institute de sondaje… care in final au ajuns tot la gen.Coldea asa ca nimeni nu stie cate zeci de milioane de euro are acesta gen. ciordeala Coldea depuse prin banci prin tarile calde in conturi cu parola la purtator??? La fel ca si Basinescu. Asa ca e foarte plauzibil ca Regina devualata in scandalul vamesilor sa fie chiar gen. Coldea dupa apucaturile de ciordeala a banilor nemunciti de el dar furati de escrocii pe care SRI ii supravegehaza in numele statului de drept s-al justitiei independente.
  • +3 (9 voturi)    
    d'ale lui swift (Joi, 5 februarie 2015, 19:52)

    carp [anonim]

    se pare ca va credeti in tara piticilor. probabil sunteti genul nebun dupa rigurozitatea vestica, orice va fi insemnand ea. cred ca va inselati amarnic, lumea e mult mai uniforma decat credeti. pe anumite subiecte mai speciale, in orice tara se manifesta tot ce spuneti mai sus. Veti spune probabil ca nu e asa, ca dezbateri, ca think tankuri, ca rigurozitatea primeaza; din observatiile mele de aprope douazeci de ani, ce primeaza afara e compromisul tacut in fata opiniilor populare, extirparea exemplara (poate nu imediata) a celor care au o parere contra-curent la nivelul care lezeaza. Teama de a deveni un paria e atat de mare incat uniformitatea opiniilor pro-curent e impartasita
  • +4 (10 voturi)    
    Cum spune Halena 3: (Joi, 5 februarie 2015, 19:53)

    Keyser Soze [anonim]

    Va spunem ce sa ganditi, va invatam ce sa credeti, analizam pentru voi... etc
  • +11 (15 voturi)    
    are sri rol de prevenire (Joi, 5 februarie 2015, 19:57)

    nash pandelica [utilizator]

    cand se derula eads si micro, coldea era sef operativ la secu..pardon, sri.
    a avut el info in anii doua mii sase, sapte. opt, noua..
    daca a avut o adiere, a aprofundat ?
    daca a intrat pe un fagas informatics, a avertizat pe cei ce decideau, adica, procuror general, ministrul jusstitiei, primul ministru, presedintele tzatii ?
    daca da, dece atunci nu s'a facut nimic sa se stopeze ?
    caci furtisagurile au mers bine mersi, pana prin doua mii paispe, cu guverne in care au fost pnl, pdl, psd, udmr, punr, etc.
    daca gen coldea coopereaza asa bine, cum spune sri si dna, a instiintat el dna despre hotiiile in derulare ?!

    raspunsurile la intrebarile astea sunt mai importante deca condamnarea ministrilor de inerne, ai educatiei, a tuturor pescariilor, zgrebenciucilor, udrelor si cocosilor.
    caci, daca decidentii erau avertizati, cocosii si pescarii si tot ailalti n'ar fi putut jefui liberi, atata amar de vreme...
    • +1 (5 voturi)    
      daca decidentii stiau (Joi, 5 februarie 2015, 20:55)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      atunci, incatusatii care se perinda pe la dna sunt numai tzapii ispasitori, uneltele hotiei.
      se vorbeste de sute de milioane furate.
      unde au ajuns banii astia pana la urma.
      daca pescarii si cocosii si udrele si hrebii i'au furat, atunci tre' sa fie in conturile lor.
      dar, tare mi'e teama ca destinatia finala a fost alta.

      iar decidentii care au stiut si'au lasat lucrurile sa mearga, sunt principalii vinovati, partasi la furturi, ba putem spune ca au favorizat furtisagul.

      si'atunci, tre' sa mergem dupa vechiul sfat: follow the money !
      • 0 (6 voturi)    
        continuand pe teoria conspiratiei (Joi, 5 februarie 2015, 23:19)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        ajungem la bica.
        adica, decidentii, dandu'si seama ca, din treapta in treapta, investigatiile vor incepe s'o ia in sus.
        cea mai usoara cale de scapare, sa distrugi cateva trepte, msi de sus, ale scarii de decizie.
        deci, sa sacrifici nebunul, sa scapi de mat.
        pozele de la paris, bincuvantat fie el, cel ce le'a tras si le'a expus, a fost momentul trecerii la plan b. ca prea incepeau sa iasa lucrurile din matca, base incepuse sa maraie....
        pe langa uneltele furtului, alde pescariu, stelu, cocos, sacrifici bica si udrea. mai ales ca erau prietene, relatia lor fiind notorie.
        caci, mai draga, bica este una din treptele de sus ale ierarhiei decidentilor. diicot si dna sunt la nivelul de sus al deciziei.
        sacrificand doua piese grele, bica ca mare vinovat, udrea ca partas, lovesti mai multe tzinte.
        principala este ca lasi impresia ca ai facut dreptate, ca uite domle, au ajuns la directorul anti mafia.
        iar, cu udrea alaturi, ai asigurat si tambalaul.
        ai aruncat boborului vinovatii, le'ai dat capul lui motzoc.
        case closed, sau cu zice un proaspat inscaunat, stop, si de la capat ! :))
        • +2 (8 voturi)    
          planul b (Joi, 5 februarie 2015, 23:50)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          ar fi trebuit sa se incheie cu invinuirea, arestarea si condamnarea lui bica.
          adusa in celula, bica a parut mai usor de indoit.
          greseala a fost ca udrea a rectionat dezordonat. ca n'a cedat si a scos sabia.
          altfel, bica opt ani si vreo doua milioane. recuperate. udrea doi trei, poate cu suspendare.
          caci, nu dansa era tzinta, ci numai scanteia mediatica.
          vazand bica cum udrea nu se da batuta, si'a indreptat si bica spinarea, acolo in celula si'a inceput sa darame, pe principiul ca daca ma sacrificati, pe multi voi lua cu mine.
          deci, ziceam ca bica era o treapta inainte de maior si coldea.
          maior s'a autodemis, a abandonat.
          coldea simte focul sub talpi.
          foc care poate urca, se poate transforma in palalaie.
          caci, de aici incolo nu se mai pune pe milioane furate, ci pe, mai grav, politie politica, amestec in jocurile politice.
          si, solutiea va fi aceiasi, va mai fi sacrificata o treapta.
          sa speram ca totul se va opri la demisia lui coldea, herr klauz va aparea pe calul alb, ca misu la alba iulia, salvatorul natiei, si boborul va fi fericit ca a ales bine :))

          sper ca nu m'ati luat in serios, caci v'am povestit numai visul unei nopti de iarna. :)

          in dealtfel, e bine.
          • +2 (8 voturi)    
            controlul total (Vineri, 6 februarie 2015, 0:56)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            prin legile big brother, care trebuie citite, oculta dorea toata puterea. supravegherea fara probleme. poate ca trebuia sa inregistram si computerele, ca pe vremuri masinile de scris. cica legea prevedea instalarea unor programe de securitate, agreate de sri, de la o firma agreata de sri.
            poate ghitza stie ...

            se pare ca ccr s'a prins, s'a opus.
            oculta a lovit, incercand sa dea o lectie celor ce se opun.
            veriga slaba, intre cele noua verigi ale completului, a fost gasita, dl. grebla.
            rudele, nepriceperea in afaceri, l'au facut o victima usor de lucrat.
            ccr n'a cedat, maior a picat.
            zegrean n'a renuntzat la afirmatia ca sri a facut presiuni.
            sa spuna cine si cum !
    • +2 (2 voturi)    
      Nu mai am incredere in DNA (Vineri, 6 februarie 2015, 10:16)

      deer [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Base spunea in campanie ca spera sa iasa si Dosarul EADS, ca acolo se vad adevaratele mizerii facute de oamenii politici si legaturile transpartinice intre oamenii politici si oamenii de afaceri. Si ca el, Base, a vazut acest dosar si a constatat ca o serie de oameni de afaceri apar si in Dosarul Microsoft si in Dosarul EADS.
      Imediat dupa alegeri, a iesit dna. Kovesi si ne-a comunicat ca, de fapt, Dosarul EADS nu exista.
      Incep sa nu mai am incredere in DNA, dupa ce se intampla in ultimul timp si, mai ales, dupa ce dna Kovesi a negat ca ar exista un Dosar EADS. Mai ales ca pe toate site-urile si la Realitatea TV se anunta ca Dosarul EADS o sa bubuie toata clasa politica.
      • +2 (4 voturi)    
        codruta (Vineri, 6 februarie 2015, 12:42)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui deer

        poate ca nu face parte din system. desi, am si io indoielile mele. coldea era seful de facto al sri, codruta procuror general, la vremea cand se intamplau furturile.
        poate ca nu a fost asa de implicata ca bica, dar, suspectez ca un sri cinstit i'ar fi spus ce se intampla..
        iar un procuror gen avea teoate armele sa actioneze.
        daca sri n'a informat'o, inseamna ca acum, cand s'a prins, nu vrea sa aiba soarta bicai si coopereaza pentru a salva ce se mai poate.
        arunca si ea niscai apa pe foc.
        numai ca, s'ar putea ca focul sa nu se stinga.
        contez pe her klauz, care era la sighii la vremea aia.
        semnele de indoiala privind vointa sa spre lumina, sunt cei ce'l inconjoara la cotrocesti, dar mai ales sefia fostului penele usl'as si fostului pdl.
        blaga a fost minsitrul de interne, predoiu al justitiei pe vremea cand bica era ca comisia de retrocedari si secretar de stat. iar codruta era procurorul general.
        suspectez ca implicatiile duceau pana la personalitati de varf in politichie.
        e o increngatura, in care elementele se controleaza reciproc, si se incearca musamalizarea cu sacrificarea unor parti ale sistemului.
        singurul presedinte neinvins de system a fost ilici, pt. ca era parte din system.
        base zicea ca l'a ingenuncheat.
        poate asta l'a lasat sistemul, pe el, sa creada.
        sau, poate...
  • +2 (10 voturi)    
    sf (Joi, 5 februarie 2015, 20:02)

    creon [anonim]

    nu vedeti dom'le ca zilnic aresteaza 2-3.Despre ce fabulatii vb.? ce fantezii , ce sf, totul e realitate.Si pe vremea lu nea Nicu daca nu defecta Pacepa americanii ziceau ca suntem campionii democratiei.Acum a defectat Udrea.
  • -2 (6 voturi)    
    Un articol minunat (Joi, 5 februarie 2015, 20:20)

    ipolitic [utilizator]

    scris in numele celor care gândesc rațional, analizează, argumentează si accepta argumentele celorlalți.
    Cu excepția primei propoziții.
    "Vine un cercetat penal si cutremura tara cu povesti auzite de la alti penali, de la alti borfasi"
    Această propoziție transformă restul articolului în sculptură în gheață.
  • -4 (10 voturi)    
    Slab... (Joi, 5 februarie 2015, 20:32)

    Gigi Kent [utilizator]

    "autonomia gandirii, spiritul critic si curiozitatea" = "concursul de scenarii"

    Incercati sa nu va mai contraziceti atat.
  • 0 (4 voturi)    
    haide sa vedem ce a fcaut ...dl. F. C (Joi, 5 februarie 2015, 20:46)

    Mircea [anonim]

    Asa dl. Tapalaga. Dar haide-ti sa vedem unde a gresit dl Coldea. De ce nu se lamureste proplema asta. Udrea ok ne va spune justitia. Mie mi se pare ca incercati sa minimizati raul pe care il fac si altii. Va rog fiti la fel de obiectiv ca odinuara!!!
  • +5 (7 voturi)    
    Mai reflectează (Joi, 5 februarie 2015, 20:48)

    Adryan [anonim]

    Tu pur și simplu nu poți concepe că sfântul DNA nu e chiar așa de sfânt.
    Si ca să ieși din disonața cognitivă ai trecut la o filozofie de genul ”ce proști sunt ăștia și ce deștept sunt eu”.
  • +3 (17 voturi)    
    teoria transpirației (Joi, 5 februarie 2015, 21:21)

    Mazeta [utilizator]

    SRI și illuminati din presă fac eforturi grozave zilele astea să demonstreze poporului prost că lucrurile pe care le spune Udrea nu sunt adevărate.
    • +3 (3 voturi)    
      cum recuperam banii de la hoti ? (Vineri, 6 februarie 2015, 8:07)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      INDIFERENT cine/ce si cum..un lucru e Cert in 25 de ani de la adrian nastase la...base...s a furat din banul public, cum ai recupera acesti bani ? macar 50 %..
      • 0 (0 voturi)    
        noi ? (Vineri, 6 februarie 2015, 16:49)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        tot ei ii vor recupera, daca banii ajung la buget.
        toate recuperarile ar trebui directionate, direct, pe programe de educatie, sanatate si dotari militare. si numai pe baza de licitatii oneste.
    • +2 (2 voturi)    
      mata (Vineri, 6 februarie 2015, 12:00)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      vrei sa iei plusuri,la's ca stiu io!
  • +3 (9 voturi)    
    Corect (Joi, 5 februarie 2015, 21:31)

    florin [anonim]

    In privinta teoriilor, intradevar acestea sunt nastrusnice.
    Intrebarea de baza dl. Tapalaga, si mentionez ca este si datoria dv de jurnalist, este urmatoarea :
    Cand au fost trimise informarile catre DNA cu privire la interceptarile telefonice ?
    Daca acestea au fost puse la dispozitia DNA-ului de curand, maxim un an, si vorbim de interceptari de cinci ani, avem o mare problema.
    De ce ? pentru simplu fapt ca exista o persoana care poate bloca interceptari si da drumul la informatie cand ii convine lui. In acest contex intrebarea este cine mai este interceptat?
    Nu conteaza ca este vinovat, daca este sa se duca la puscarie, dar ce te faci domnule Tapalaga daca infractorul cedeaza santajului ? Credeti ca toti sunt de fier ? Eu nu cred ?
    Deasemenea nu cred in teoria ca Basescu a acoperit scandalul, pentru ca urmatoarea intrebare legitima este daca se va ocopri si informatiile despre oameni de langa Iohanis.
    PS. Am citit in presa faptul ca PDS propune pe Barsan ca judecator la CCR. Vorbim de acelasi Barsan, a carui sotie era judecatoare la ICCJ si condamnata pentru coruptie. Ce chestie, oare domnul Barsan stia ca cheltuie bani sotiei din spaga, sau saracu nu stia. Acelasi lucru si despre judecatoarea Costiniu. Deaia nu are ursul coada cum se spune in folclor. Cand aplici legea pentru uni si pentru alti nu atunci este normal sa ai indoieli.
    Daca asi fi in locul dv. as face presiuni jurnalistice ca in comisis parlamentara sa se discuta termenele la care dispune SRI-ul sa trimita informari si interceptari catre DNA sau ori cui?
    PS.2. Ex concret, stiia SRI despre Alina Bica la data numiri in functie ? Daca da, atunci de ce nu au anuntat sau este mai simplu sa ai o persoana controlabila ? O pista pe care sa o urmati, informarea catre DNA din partea SRI a venit inainte sau dupa refuzul lui bica in doasarul Tender ?
  • +3 (7 voturi)    
    Teoria conspiratorilor (Joi, 5 februarie 2015, 21:47)

    Adrian Ion [anonim]

    Incredibil articol!

    Aproape ca si-a atins scopul. Pana sa-l termin de citit uitasem ca interviul bomba al Elenei Udrea a fost organizat si tinut chiar la Hotnews :))
    Super scoala de jurnalist! Ce scoala d-le Tapalaga?

    Cu respect,
  • +3 (3 voturi)    
    haos (Joi, 5 februarie 2015, 22:05)

    batranul [utilizator]

    Citind stirile si vizionand programele tv. poti sa tragi concluzia ca in tara s-a instalat haosul. Specific pentru natia noastra este hotia acompaniata de minciuna si delatiune. Ce vedem astazi demonstreaza , daca era necesar, ca oamenii nostri de varf sunt lipsiti de caracter, iar organele de stat au mult zel si din aceasta cauza fac multe gresel ce devoaleaza superficialitate in actiuni. Stau si ma intreb de ce trebuie arestat indiviz care nu au facut infractiuni prin violenta si foarte bine pot fi mentinuti in arest la domiciliu, cu cheltuieli minime pentru banul public.
    Tot ce se intampla astazi pe scena noastra socio-politica nu face altceva decat sa alunge investitorii straini si sa distraga atentia de la dezastrul economic in care ne aflam. In cei 25 ani, dupa bunul obicei mostenit, sunt convins ca fiecare dintre noi am comis infractiuni economice mai mici sau mai mari pentru care putem fi responsabilui. De acea cred cu tarie ca actiunile organelor judiciare ar trebui sa fie mai ponderate si mai sobre, iar in pespectiva sa faca mai multa munca de prevenire si sa devoaleze faptele atunci cand se intampla si dupa 4 - 6 ani. Cei care tainuesc fapte si le dau atunci cand din diverse motive interesul lor personal o cere sa fie trasi la raspundere pentru tainuirer.
    • +2 (4 voturi)    
      confuzia senzatiilor si perceptiilor (Vineri, 6 februarie 2015, 8:42)

      padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui batranul

      este un haos controlat si intretinut sistematic, pentru compromiterea totala a adevarului, a evidentei care doar nu urla. Care este muult mai simplu, chiar deranjant de anost: nu suntem pregatiti sa aderam la principiile solide ale democratiei, suntem superficiali si descurcareti, ne multumim cu ce ne pica de la masa stapanilor, doar sa pice.
      Faptul ca mai toti am apelat la subterfugiul economico-financiar de conjunctura ne face complici fara drept de apel la adevarata conspiratie a "elitelor" : lasati bogatasii sa-si pastreze averile, privilegiile si statutul de putere, sic, democratica.
    • 0 (0 voturi)    
      Domnule, esti naiv (Vineri, 6 februarie 2015, 9:59)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui batranul

      p'orma nu exista infractiunea de "tainuire de fapte".
  • 0 (10 voturi)    
    Dar cand aceiasi comentatori si analisti (Joi, 5 februarie 2015, 22:20)

    cititor [anonim]

    il ridicau in slavi pe Basescu era bine, nu? Cand il admirati pentru ca facea dezvaluiri 'la ora 18 - 19' citand in avanpremiera din dosare penale nu va intrebati de unde le are? Normal ca de la SRI, dar asta va placea.
  • +6 (8 voturi)    
    ... (Joi, 5 februarie 2015, 22:20)

    Cristi [anonim]

    Am citit un articol pe alt site legat de subiectul Bica -Tender si acolo am gasit un paragraf despre articolul dvs si cred ca se potriveste perfect: ''Păi, măi Dane, ce societate e aia care înghite doar ce i se spune oficial? Înseamnă că am murit, ca naţie, atunci. De ce nu i-ai crezut, în acest caz, pe Ponta şi pe madam Andronescu când ţi-au spus că teza de doctorat a lui Ponta nu este un PLAGIAT? Un jurnalist trebuie, e obligat să se îndoiască de tot ce i se vâră pe gât la nivel oficial. ''
  • +6 (6 voturi)    
    media cumva? (Joi, 5 februarie 2015, 22:43)

    marian [anonim]

    Si cine este de vina pentru harmalaia din spatiul public, nu cumva media impanzita de cohorte de acoperiti? Nu cumva si dumneavoastra sunteti din breasla? Cum spune o vorba de pe alte vremuri: mai rasfirati baieti, mai rasfirati!
  • +6 (8 voturi)    
    maidanez rapciugos in loc de cainele democratiei (Joi, 5 februarie 2015, 22:45)

    deval [utilizator]

    Ar putea fi adevarat (unele sunt verificabile si fara Udrea) ca Coldea de la SRI : 1plateste-din coruptie- sondaje (directioneaza agenda publica, nu stiu daca nu indica si rezultatele); 2 are o relatie personala "productiva"la sediul SRI cu un afacerist dubios; 3 da presedintelui ce informatii "vrea muschii lui";4 se implica in "masinatiuni" politice; 5 finanteaza/sponsorizeaza(din coruptie) tembeliziunea celui ce se face ca-l controleaza si care mai si are jde contracte cu acelasi SRI......Si dvs despre ce vorbiti ? Despre barfe...Aveti mijloace proprii sa verificati personal si nu o faceti.Faceti in schimb teoria chibritului de pe prichiciul presei.Altii debusolati plang/ameninta/injura ca dnul Basescu nu se exprima .Constat ca si "cainele democratiei" e de fapt un maidanez rapciugos............
    • +1 (1 vot)    
      daca (Vineri, 6 februarie 2015, 12:07)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui deval

      nu ma insel,cand a fost scandalul cu voturile din strainatate,base a zis ca banuieste un general sri
  • +4 (8 voturi)    
    Sri (Joi, 5 februarie 2015, 23:33)

    KostasP [utilizator]

    A fost si continua sa fie putred pe dinauntru, dom tapalaga, la fel ca toate celelalte oficii publice din Ro. Doar ca aici intrii numai cu recomandari inalte. In rest colcaie de neaveniti, corupti si mediocrii, la fel ca in toata tara romaneasca. Coldea e doar unul dintre "kingpins". Mai sunt si altii dar stau in umbra.
  • +3 (7 voturi)    
    scurtcircuit =) (Vineri, 6 februarie 2015, 0:51)

    prostu satului [utilizator]

    Unde s-a produs scurtcircuitul ? DNA sau SRI ? Cine cu nume si prenume a blocat din initiativa proprie sau la ordin explodarea dosarelor acestei penale inainte de terminarea mandatului fostului presedinte ?
  • +2 (4 voturi)    
    Evidenta este mai greu de inteles (Vineri, 6 februarie 2015, 3:37)

    Hohey [utilizator]

    Avem de a face cu o cloaca transpartinica in care se traieste doar din spaga. In ultimii ani am vazut o serie de personaje de vaza mergind la mititica. Multi dintre ei pentru prea putin timp si practic cu averea neatinsa. Datorita biciului UE si USA, tot mai multi dau piept cu justitia, asa ca cercul penalilor importanti se restringe. Am ajuns la momentul critic in care unii au inceput sa comenteze, daca ma iei pe mine ia-l si pe "nasu" si pe "finu". Cam asta face Udrea. Probabil primise asigurari trainice ca nu se vor lua de ea, cel putin o perioada. Sa credem ca intr-o tara unde toata clasa politica fura poate exista un serviciu secret impecabil? Ei si-au facut datoria fata de aliati, incercind sa para omeni seriosi, dar pe intern au ramas la vechile metehne: urmarire, santaj, amenintare, transmiterea de informatii catre capii politici dar si spre justitie absolut discretionar, E simplu, nu? Udrea este cea care se revolta si nu vrea sa merga la mititica fara prietenele si prietenii ei de o viata...care poarta bube la fel de mari pe cap.
  • +1 (3 voturi)    
    pana la conspiratie moare evidenta (Vineri, 6 februarie 2015, 9:24)

    padrepadrone [utilizator]

    Subiectul EU, atat de drag jurnalistilor de toate culorile, devoaleaza la scena nationala istoria democratizarii noastre cu cantec: legalizarea bogatasilor nostri de sorginte fesenista si nu numai.
    Autorul de fata reuseste sa induca teoria mioritica traditionala(avem istoria in spate) deturnand-o, artisitic, pe cea conspirationist infractionala: cauta femeia si urmareste banii, d-le DT, pana la capat; altfel ramanem pe veci blocati in dilema laitmotiv, cine a tras in noi - in 21, 22 !
    Nu cumva, partial bineinteles, cei care acum se incuscresc, ca iepurii, cu servicii si institutii sa dea tarii, care-o mai fi fiind, aura de socialism cu fata umana si tenta liberala ?
    Sa fim seriosi si sa ramanem lucizi: atat EU, cat si denuntarea implicaril serviciilor, sunt parte semnificativa, dar nicidecum dominanta, a scenariului orriginal dambovitean in care o tara scapatata este privata de dreptul de a-si afla, judeca, elitele responabile. Sebastian Lazaroiu ataca aceasta problema mult mai transant(http://www.contributors.ro/editorial/elita-macelarita-economia-blocata-ru%C8%99ii-la-grani%C8%9Ba-ne-oprim/) si chiar lanseaza invitatia de a ne/va opri, in conditiile in care indemnul la trezire era mult mai concludent, demonstrabil chiar.
    Sau cum scria Turturica odata: hotia si prostia au ruinat Romania. Deci nu ne mai luati de conspirationisti la bucata, suntem multi, adevarat, dar ne-a cam atins spiritul demo(sau saracia masiva) in gasca, timpul curge inainte, noi alegem sa stationam cu succesuri, sau revelatii prefabricate...
  • +2 (4 voturi)    
    nici o problema (Vineri, 6 februarie 2015, 12:45)

    AlexRatoi [utilizator]

    Chiar nu am probleme cu Udrea care spune adevarate si false, foarte bine, ii sugerez si lui Nastase si altora care vizeaza puscaria sa traga dupa ei tot ce pot. Vreau o Romanie mai curata. In cazul Elenei spusele nu au valoare daca nu aduce si dovezi, care chiar sper sa le aiba. Justitia nu ar trebui sa fie influentabila de orice nebun gen Vadim care doar dau din gura la televizor.

    Ii sugerez ca in loc sa faca piesa melodramatica in media sa dea la DNA si in fata procurorilor cu subsemnatul despre ce stie si cunoaste!
  • 0 (4 voturi)    
    dincolo de teoria conspiratiei.... (Vineri, 6 februarie 2015, 13:44)

    lili [anonim]

    Ceea ce vedem este clar: colcaie coruptia la varf !
    Colcaie!!
    Ne mai miram ca banii publici nu ajung nici pentru Educatie, nici pentru Sanatate, nici pentru scoli moderne, nici pentru medicamentele bolnavilor de cancer, nici pentru spitale moderne, nici pentru autostrazi, nici pentru salarii si pensii decente!
    NU ajung, ca astia fura cat pot!
    Sper ca incet-incet sa fure tot mai putin, adica sa ajunga Romnaia vreodata sa fie in randul tarilor din UE, in materie de coruptie!
  • 0 (4 voturi)    
    Avem tot dreptul (Vineri, 6 februarie 2015, 16:30)

    M.aura [anonim]

    Sa ne indoim de toti si toate. Au fost atitea semnale ca anumite persoane sau institutii sint implicate in afaceri de coruptie. Cu toate acestea, anchetele s-au pornit la ani de zile dupa comiterea faptelor sau n-au pornit deloc. Acum apar informatii ca bugetul a fost pagubit cu miliarde de euro, desi infractiunile s-au desfasurat de-a lungul multor ani. Au trebuit sa treaca 7-8 ani ca justitia sa confirme ca VIP-uri pdl-iste sint corupte.

    DNA si serviciile secrete au de raspuns la intrebarile: de ce asa tirziu si de ce doar unii? E nevoie mai mult de o ancheta a comisiei parlamentare asupra serviciilor secrete, comisie care se stie ca e de forma. Intr-o societate cu democratie functionala, intrebarile societatii civile isi gasesc raspuns, nu sint ignorate de autoritati.
  • +2 (4 voturi)    
    Asa, si? (Vineri, 6 februarie 2015, 17:54)

    halepeno [utilizator]

    Nu ne-ai spus nimic nou domnule Tapalaga. Care-i spilu', pana la urma, cu articolul asta? Ai si dumneata vreo parere despre ceea ce se intampla sau doar ii "comentezi" pe comentatori?
    • 0 (0 voturi)    
      Ză şpilul (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 10:16)

      adrianescu [utilizator] i-a raspuns lui halepeno

      Cred ca spilu' este urmatorul: cine a pornit focul (primul interviu cu Elena Udrea chiar la Hotnews) trebuie sa-l mai tempereze. Flacarile sunt prea mari si deranjeaza prea sus :))
      Dl. Tapalaga face un fel de "mea culpa".
  • 0 (0 voturi)    
    In acest haos exista o solutie ... (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 15:29)

    CD [utilizator]

    ..........foarte simpla care este si legala si care ar garanta aplicarea legii in litera si spiritul ei precum si aflarea adevarului in ce rpiveste SRI :

    -Elena Udrea, declarata martor protejat in baza art. 2 lit a pct 2 din Lg.682/2002 republicata in MO 288/18.04.2014 .
    Exista indicii ca nu se vrea si cand vrasmasia si pasiunile intervin in alicarea legii in litera si spiritul ei,nu exista nici o garantie de legalitate .....in aceasta
    Tara ........!
  • 0 (0 voturi)    
    Conspiratia exista . (Sâmbătă, 7 februarie 2015, 19:29)

    roman polanschi [anonim]

    De mai multi ani Romania este o tara predata.
    Tara nu mai are servicii de aparare de nici un fel .
    Toate serviciile ,inclusiv asa zisa armata ,sint sub control.
    Si ca sa aveti o dovada mai clara :dle Tapalga ,te rog sa te duci intr-o zi de marti pe str. Blanari ,linga fostul partid al lui Becali si ai sa vezi ,o firma mica ,care da cetatenmie ,basarabenilor si nu numai .
    Aceasta intreprindere a bagat un milion de asa zisi moldoveni[care vorbesc numai in rusa ],de 10[zece ] ani.AI SA VEZI CITEVA SUTE DE AZILANTI !
    de mandat al lui Basescu.Acest act i-a dat acoperire si liniste lui Basescu ,care nu va pati nimic indiferent ce va spune Udrea,Voiculescu,Rosca Stanescu si altii.
    Noi ,romanii ,nu avem o clasa politica corupta; clasa politica nu este clasa politica romaneasca .Nu ne reprezinta !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă