Au inteles ceva? Uitati-va putin la ei

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 27 noiembrie 2014, 21:31 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Cele doua mari partide, PSD si PNL, probeaza sub ochii nostri ca si-au epuizat resursa reformatoare, daca au avut-o cu adevarat vreodata. Nici Victor Ponta, nici Klaus Iohannis nu gesticuleaza prea convingator dupa votul din 16 noiembrie, desi amandoi pretind ca au inteles perfect mesajul strazii si sensul votului. Din nefericire, publicul vede aceiasi politicieni rupti de realitate. Ponta isi apara scaunul in PSD executandu-si adversarii. Sebastian Ghita ridica steagul reformei interne, declarand razboi total coruptiei. Iohannis pare gata sa numeasca un fost pesedist sef peste consilierii de la Cotroceni, numele  vechiculate arata unul mai prost ca altul, nu intelege ca altele sunt asteptarile celor care l-au votat.

Victor Ponta a inceput curatenia partidului printr-o reglare de conturi cu adversarii dupa o binemeritata vacanta in Dubai impreuna cu Sebastian Ghita. Intors cu forte proaspete, a mazilit rapid eternii complotisti Geoana si Vanghelie, excluzandu-i din partid fara prea multe explicatii publice. A trebuit sa-si sacrifice si un prieten, pe Dan Sova. Acesta i-a cerut in mod neinspirat socoteala tocmai lui Dragnea, singurul care a scos o groaza de voturi pentru Ponta, nu impotriva cum au reusit toti ceilalti.

Daca Ponta tinea cu adevarat cont de votul din 16 noiembrie, trebuia sa excluda din partid inainte de toate pe Titus Corlatean, primul responsabil pentru umilirea romanilor din strainatate, pentru incalcarea in masa a unui drept fundamental. Asta asa, pentru a arata ca-i pasa cu adevarat de ce spun oamenii. A te ocupa cu prioritate de doi fraieri si de un papagal denota slabiciune, disperarea de a supravietui cu orice pret. A-l transforma apoi pe Sebastian Ghita in port-drapelul luptei impotriva coruptilor din PSD si in ideologul reformei interne este deja prea mult.

Ca o culme a lipsei de decenta, tocmai regele contractelor cu statul emite urmatoarele postulate, altfel foarte adevarate: "Coruptia e pentru Romania mai rea decat cancerul pentru omenire", "Coruptia este fenomenul care ucide competitia si dezvoltarea". Plus inca una, foarte simpatica: "PSD trebuie sa fie primul partid politic care arata societatii ca are incredere in munca procurorilor si a judecatorilor". Asa e, cum spune Ghita, dar parca suna mai credibil chiar si din gura lui Ion Iliescu.

Ne intoarcem iarasi la sfidarea, la aroganta si la dispretul fata de public tipice acestui partid sanctionat drastic tocmai din cauza lor. Impresia generala este ca Ponta si Ghita se agata de putere, desi au pierdut o competetie importanta provocand miscari de strada cu cinismul si aroganta lor, aducand Romania in pragul unei mici revolutii. Cei doi nu au nici o legitimitate de a vorbi despre reforme cata vreme primii care ar trebui sa plece sunt chiar ei, in frunte cu Liviu Dragnea,  trimis in judecata pentru organizarea unui sistem de furt electoral, urmati de cohortele de baroni si cercetati penal din parlament. Cata vreme toti acestia raman pe loc, totul e butaforie de prost gust.

Din pacate, nici castigatorul nu se ridica la inaltimea asteptarilor. Klaus Iohannis nu pare sa inteleaga ca numele celor care vor forma viitoarea echipa de consilieri reprezinta o declaratie politica in sine. Publicul citeste in oamenii din jurul presedintelui mai mult decat niste simple nume. Exigentele publicului sunt mari, asteptarile enorme. Nu poti defila cu unul ca Dan Mihalache, un fost apropiat a lui Adrian Nastase, pe postul de sef al cancelariei prezidentiale. Altii, vehiculati in aceste zile, ridica mari semne de intrebare privind integritatea morala sau psihica, dupa caz.

Functiile de consilier prezidential nu sunt simple sinecuri, rasplata pentru ajutorul dat in campanie, ci pozitii de putere care pot influenta semnificativ abordarile si deciziile celui mai important om in stat. Cum sa discuti pentru postul de consilier juridic cu Simina Tanasescu, un profesor de drept altfel respectat dar care a sustinut teze cel putin stranii in ultimii ani: statutul magistratului care ar putea fi la o adica si functionar, trecerea la sistem parlamentar cu diminuarea rolului presedintelui etc?

N-am auzit inca nici un nume care sa reflecte generatia celor iesiti in strada in semn de protest fata de sistemul putred in ansamblul sau. Unde sunt tinerii competenti, figurile proaspete, cum de nu a gasit inca pe nimeni din multimea cetatenilor romani din afara sau din interiorul tarii sa-l consilieze la Cotroceni in varii domenii? De ce cauta doar in laboratoarele partidelor? Acolo se va lovi de unii si aceeasi oameni, ne-am saturat cu totii de retelistica lor falimentara.  

In fine, de notat starea de tensiune din interiorul partidului. Lui Klaus Iohannis i se reproseaza tot mai apasat ca mareste falia cascata intre PNL si PDL, tratandu-i preferential pe liberali, ca si cum nu pedelistii ar fi tras greul in campanie.

Si problema mostenitorului lui Klaus Iohannis risca se genereze noi dezamagiri. Asa cum arata acum situatia, liberalii se indreapta catre o competitie intre Ludovic Orband si Teodor Atanasiu, exponenti ai vechii generatii de politicieni. Cum de rezervorul de prospetime al partidului s-a epuizat odata cu extragerea lui Klaus Iohannis de la varful partidului?

De la PSD nimeni nu avea mari asteptari. Insa opozitia are o sansa reala sa se reformeze. Din pacate, nu auzim pe nimeni la PNL sau PDL sa puna in discutie insistent, asa cum ii cere publicul, reforma reala a partidului, sa caute rapid recruti in noua generatie si sa vina cat mai repede in intampinarea astaptarilor  din societate. Liberalii si pedelistii chiar cred in sinea lor ca valul se va stinge repede. Cei mai multi se amagesc ca lumea i-a votat tot pe ei, ca vor pune din nou mana pe putere in primavara sau peste doi ani fara sa schimbe mare lucru in partidele lor.

Opozitia refuza sa priceapa ca, daca dezamageste inca o data, risca sa deschida calea unor miscari extermiste, radicale, anti-sistem care ar putea sa rada totul in calea lor. Nu-i vom lasa nici noi, nici eroii votului din 16 noiembrie sa-si bata joc de sansa nesperata de a face pasi mari inainte. Doar prin presiune publica permanenta exercitata asupra noului presedinte, asupra puterii si opozitiei vom mentine tot ce am obtinut atat de greu dupa alegerile din acest an: un gram de speranta ca nu e chiar totul pierdut.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

37536 vizualizari

  • -5 (35 voturi)    
    butaforii (Joi, 27 noiembrie 2014, 21:53)

    andrei1245 [utilizator]

    muppet face off

    Johanis vs Ponta

    Johanis e asa de gol ca a parut profund si integru.(pe mine nu m a pacalit)

    bine ca n am votat ca iar mi o luam ca atunci cand l am votat pe constantinescu.

    basescu nu a fost macar butaforie.
    nu imi pare rau ca l am votat
    • +10 (12 voturi)    
      iliescu reales la al 13-lea congres (Vineri, 28 noiembrie 2014, 0:08)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

      Ce vrea carlanul necunoscut ghita ? pai vine el si da lectii la partid? vrea sa se aleaga in functii? el care a pierdut alegerile pe facebook?pai cine e baza partidului? cine a infiintat ma partidul care ii da contracte cu statul? lasa ca vad ei carlanii...
      • +7 (7 voturi)    
        eeeiiii!.... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 9:41)

        barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        cu "cârlanul" ghiţă lucrurile sunt mai nuanţat-complicate. mai ţineţi minte deviza" scapă cine poate"? uite că unii au ştiut să scape. deocamdată!
    • +16 (18 voturi)    
      Hai sa fim seriosi (Vineri, 28 noiembrie 2014, 9:01)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

      ambele tabere au inteles perfect mesajul iar butaforiile lor sunt manevre disperate de temporizare;

      morcovu' e cat casa si in Kiseleff, si pe Modrogan dar instinctele lor carnasiere nu pot fi reprimate intr-o saptamana si nici n-au structuri pregatite sa gestioneze tzunamiul din justitie combinat cu "lebada neagra" care i-a lovit pe 16 nov.

      1. Johannis: intre discursul lui KJ din ultimele 2 zile de campanie si mai ales intre abordarile lui publice de dupa 16 nov. si cele de la inceput e o diferenta de la cer la pamant;

      n-am de gand s-o fac pe pretiosul dar absolut toate iesirile lui KJ de dupa 16 nov. au inceput cu celebrul mesaj gaullist: "Je vous ai compris!" (gasiti pe wiki, de Gaulle, Alger, 1958)

      prin tot ce-a spus/facut in prima saptamana omul a aratat c-a priceput mesajul, problema e cum il implementeaza el "pe persoana fizica" cu d-nul Mihalache & co.

      KJ nu gaseste consilieri buni: una e ca nici n-o sa-i gaseasca daca ii cauta numai in anturajul vechiului PNL, a doua e ca stanjenitoarea problema a "incompatibilitatii" sale in suspensie tine la distanta personajele credibile mult mai eficient decat salariul de consilier prezidential de 1.000 eur;

      2. Ponta: votul de ieri al baronetului PSD a dat un mesaj f. clar: "Nu ne luati ciolanul!"; a fost ca-n bancul ala "...stiu, dar mai lasati-o un pic";

      toti stiu ca vor pierde guvernarea in 2-3 luni dar pur si simplu nu pot sa-i dea drumul din dinti chiar in clipa asta, li se blocheaza mandibula ca la pitbull, e un reflax dincolo de ratiune;

      asta nu inseamna ca n-au inteles inteles mesajul: a spus-o Ponta in conferinta de presa, Ghita pe toate televiziunile, au postat-o pana si pe facebook :))

      a) nu suntem comunisti; b) nu suntem baroni c) nu aparam corupti;

      nu mai ramane decat sa vina Mazare cu bereta lui Che Guevara, sa urle impreuna cu Vosganian si Ioan Oltean pe trotuarul de pe Stirbei: "D-N-A, cu-ra-ta po-li-ti-ca!"
      • +4 (4 voturi)    
        Bun comentariu. (Vineri, 28 noiembrie 2014, 12:20)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        Ce va urma? Din punctul de vedere al castigatorilor, cei de la care am asteptari, ar fi de dorit sa fi inteles ca votul a fost impotriva coruptie si a minciunii iar ceea ce vor oferi sa fie in acest sens iar, din punctul de vedere al invinsilor - treaba lor ce fac sau si mai bine s-o tina in continuare cu plagiatorul. Oricat si-ar dori sa scape de sintagma "ciuma rosie" nu au cum doar prin vorbe: etapele ar fi inlaturarea tuturor celor cercetati de DNA, inlaturarea lui Ponta iar pe termen mediu schimbarea tuturor parlamentarilor. Ei, parlamentarii, sunt cei care au stigmatizat partidul, parlamentul si tot ce inseamna clasa politica psd-ista.
        • +6 (6 voturi)    
          evident (Vineri, 28 noiembrie 2014, 13:45)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Audit

          este exact discutia pe care am purtat-o cu cineva mai jos;

          se intreba de ce n-am trece noi la o varianta de republica parlamentara cu presedinte desemnat de parlament;

          pt. ca parlamentul nostru l-ar nominaliza direct pe Nicu Gheara, d-aia;

          va dura mult pana cand vom putea schimba democratia asta de microbuz - in tara asta cateva milioane voteaza cu autocarul, cu masina de la primarie etc. poate votul electronic ar putea fi solutia.
  • +25 (25 voturi)    
    Sebastian Ghita ridica steagul reformei interne (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:04)

    alizee [utilizator]

    ".Sebastian Ghita ridica steagul reformei interne, delarand razboi total coruptiei" Nu va stiam si umorist, domnule Tapalaga... Sincer, pare un banc bun.
  • +27 (29 voturi)    
    Domnule Tapalaga.... (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:07)

    translativus [utilizator]

    .....cei care inca nu au inteles nimic nu sunt ei ci noi, fraierii captivi ai acestui sistem politic ticalos care asteptam dreptatea de la hoti si adevarul de la mincinosi.

    Cand vom intelege ca in sistemul care are la baza minciuna electorala nepedepsita, doar marii mincinosi pot accede la putere, abia atunci vom avea sperante de normalizare a vietii noastre.
    Pana atunci, ne vom chinui in aceiasi baltoaca puturoasa, prada pentru toate lighioanele politicianiste.
  • +24 (24 voturi)    
    Bravo pt. articol (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:15)

    opencloud [utilizator]

    Primii care ar trebui sa-l citeasca sunt chiar Ponta si Iohannis. E ca si cum l-as fi scris eu, protestatar pasnic de la Cluj..
  • +15 (15 voturi)    
    Felicitari pentru articol (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:19)

    ionpozitiv [utilizator]

    Vindecat fiind de vulnerabilitatile din regimul prezidential care tocmai se incheie, luciditatea si obiectivitatea Dvs sunt de apreciat
    Sper ca opiniile pe care le exprimati sa produca roade
  • +6 (6 voturi)    
    parada (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:19)

    gewurtztraminer [utilizator]

    Poate se face frate cu dracul ca sa poata trece puntea? poate face pe mielul pana ce se termina treaba cu incompatibilitatea? Oricum trebuie tinuti ochii deschisi
  • +13 (13 voturi)    
    Oamenii nu se schimbă! (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:26)

    Con_stan_tin [utilizator]

    Sistemul se poate schimba prin schimbarea regulilor şi legilor.
    • +11 (11 voturi)    
      in mod sigur (Vineri, 28 noiembrie 2014, 1:00)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      dar ce te faci, ca legile si regulile sunt facute de aceiasi oameni, care nu se schimba....
    • +5 (5 voturi)    
      Chiar asta vrea PSD (Vineri, 28 noiembrie 2014, 8:19)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Să schimbe Legile. Regulile lor sunt aceleași de la STalin încoace...
    • +1 (3 voturi)    
      Chiar asta vrea PSD (Vineri, 28 noiembrie 2014, 8:19)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Să schimbe Legile. Regulile lor sunt aceleași de la STalin încoace...
  • +13 (13 voturi)    
    intarita-i drace,...cam asta-i (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:27)

    mnicku [utilizator]

    daca asta-i curatenie d-le Tapalaga insemna ca sintem luati de prosti.

    Curatenie insemana ras tot ce-i puterd , corupt si murdar si apoi plantat panselute .
    • +8 (8 voturi)    
      Ai panseluțe ? (Vineri, 28 noiembrie 2014, 8:22)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Ieși cu ele pe piață !
      Nu vezi că ne-a năpădit iar mătrăguna ?
  • -12 (26 voturi)    
    Care noi? (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:39)

    GRadu007 [utilizator]

    "Nu-i vom lasa nici noi, nici eroii votului din 16 noiembrie sa-si bata joc de sansa nesperata de a face pasi mari inainte."

    Stie cineva in numele cui vorbeste Dan Tapalaga cind zice "noi" si ce legatura poate sa fie intre votantii insignifianti numeric ai doamnei Macovei (y compris Tapalaga) si eroii votului din 16 noiembrie?

    Mi se pare mie sau unii se baga in fata dind din coate si vorbind TARE in numele a milioane de romani fara sa aiba nici o legitimitate, exact la fel ca altii ca ei in timpul marii inghesuieli televizate din decembrie 1989?

    "Doar prin presiune publica permanenta exercitata asupra noului presedinte.. blah-blah...." ameninta Dan Tapalaga.

    Personal, sint convins ca asta va face. Nu era nevoie sa spuna explicit ceea ce deja se stia foarte bine din pozitionarile sale partizane de pina acum.

    Si vor mai fi citiva insi "bine pozitionati" si "judicios informati", lucratori in media de dezinformare in masa care se cred si ei mari formatori de opinie, care vor exercita o "presiune publica permanenta asupra noului presedinte".

    Stiam.
    • +15 (19 voturi)    
      fara (Vineri, 28 noiembrie 2014, 0:56)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      voturile celor '' insignifianti numeric ai doamnei Macovei'', si chiar celor ale madamei udrea, acum era maimu baronial presedinte, se votau in curind amnistii si gratieri, totul era bine si matale multumit.
      Iar Tapalaga vorbeste in numele meu inclusiv, iar daca nu-ti place chestia asta iti stau la dispozitie oricind.
      Iar cu legitimitatea las-o moale, ca nu esti matale mai legitim ca altii, iar milioanele de romani asteptau si mai asteapta anticoruptie nu consilieri mihalachi, hui si murari.
    • +10 (10 voturi)    
      sper ca ati facut o poza (Vineri, 28 noiembrie 2014, 9:26)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      cu votantii insignifianti ai lui Macovei din marile orase si mai ales cu cei - si mai insignifianti numeric - de la cozile din diaspora;

      a doua oara s-ar putea sa nu-i mai vedeti alaturi de "voi".

      dati un print si tuturor articolelor scrise de Tapalaga si Pantazi pe HN in sprijinul votului pt. Johannis in turul 2, vedeti ca mai gasiti vreo cateva semnate de Plesu, Liiceanu sau Cartarescu, gasiti si prin Revista 22, Dilema Veche, contributors.ro etc. vreo "cativa insi bine pozitionati" care v-au sustinut;

      uitati-va la toate astea cu mare atentie, ca daca o tineti langa cu visul ala usl-ist usor cosmetizat, data viitoare nu veti mai beneficia de sprijinul "insignifiantilor" si cele 6,2 milioane de eroi pe care aveti impresia ca-i reprezentati s-ar putea sa va faca o mare surpriza.
      • +5 (5 voturi)    
        Eu tot am avut si inca (Vineri, 28 noiembrie 2014, 12:27)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        am teama (eu fiind votant Macovei - KI) ca totusi KI e cel de la referendum. Inca imi e teama.
        Trebuie sa inteleaga ca avem nevoie de lege respectata, de bun simt si inlaturarea oamenilor gen Dan Mihalache.

        Si de aceasta data, doamna Macovei TREBUIE sa fie VOCEA.
        • +2 (2 voturi)    
          da, e clar ca noi "insignifiantii" (Vineri, 28 noiembrie 2014, 13:49)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Audit

          trecem prin aceleasi angoase :)

          mie faptul ca suntem totusi juma' de milion mi se pare destul de incurajator.
    • +7 (7 voturi)    
      Promisiunile lui Iohannis.. (Vineri, 28 noiembrie 2014, 9:43)

      Terente1 [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      cele cu care a castigat alegerile si a scos la vot pe majoritatea celor care au venit in plus in turul II sunt copy/paste din programul Monicai Macovei.
      Ca si tu...unul dintre cei ce clamezi ca ai votat pentru schimbare (mai mult cred ca esti un postac nenorocit si subversiv), iti doresti schimbarea dar nu esti de acord cu Tapalaga ca isi asuma mesaje de mobilizare si prin care atrage totodata atentia la tentativele de deviere a PNL de la scopul declarat de Iohannis in campanie. Din pacate Tapalaga are dreptate si e normal ca el sa se ocupe de asta toata ziua ca doar din asta traieste, e ziarist si inca unul foarte bun...tu poti sa incerci (cu toate ca ma indoiesc de reusita)
    • +7 (7 voturi)    
      Noi! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 11:17)

      ime [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      ”Noi” - sunem cei care am votat Johannis fiindcă l-am văzut pe Ponta, fiidcă l-am simțit; fiindcă PSD-ul din campania pentru prezidențiale a fost identic cu PCR-ul, nu pentru că era Ion Iliescu acolo ci pentru cum s-a comportat PSD-ul: minciuni, promisiuni promiscue, agresivitate, manipulare de cea mai joasă speță; politicienii penali mai în vârstă, dar mai ales pentru că cei tineri arată mult mai rău... Este înficoșător ce pot face domnii Dragnea, Ponta, Corlățean, Ghță, Bănicioiu Oguța Vailescu... Atâta fățărnicie...
      Dar vom fi cu ochii și pe dl Johannis!!!
      Nu presa, ci noi toți!
      Orice opinie critică fundamentată este bine venită!
  • +9 (9 voturi)    
    Punct si de la capat. (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:43)

    Clop [utilizator]

    Sfidatorii nu traiesc in Romania, traiesc in partide. Prin ele respira, colcaie, fac afaceri, trocuri/ iti dau-imi dai/ au pozitii de putere, sunt bine-mersi ca demnitari si nu functionari pe banii contribuabilului roman.
    Cu totii sunt in momentul in care se repliaza, de aceea avem nevoie de alegeri anticipate pentru Parlamentul Romaniei si un nou guvern in tara. Guvernul Ponta chiar daca se remaniaza, nu poate sa ramana cu Ponta in frunte, deci e necesara o motiune/orice e romaneste posibil/ si disparitia lui. Ca exista anuntata o motiune pentru februarie, anul viitor, hm... mi se pare fix ca un pipi in contra vantului, scuzati.

    * Cum este posibil, dupa alegerile din noiembrie, ca un Zgonea sa se ocupe de legea electorala in Romania?!
  • +19 (27 voturi)    
    Nimic nou sub Soare (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:52)

    AdamWeishaupt [anonim]

    L-am votat pe Klaus Iohannis, dar cu mari rezerve; de fapt am votat doar anti-Ponta si anti-PSD. Nu am niciun fel de asteptari de la el; sunt convins ca-l vor incercui sacalii de la Bucuresti si va sfarsi exact ca Tapu', invins de sistem. In plus, in ciuda repetatelor mesaje incurajatoare, reformiste, pro-democratie, pro-justitie si stat de drept, Klaus Iohannis nu e nici pe departe vreun mare reformator. A preluat aproape simetric limbajul M. Macovei, vazand asteptarile tinerilor si electoratului urban cultivat, dar daca luati mesajele lui din urma cu cativa ani sau chiar cateva luni, veti vedea o umbra a USL-ului, care a pus la indoiala independenta justitiei, a sustinut evenimentele din 2012, inclusiv la festivitatea de la CCR cand a lasat sa se inteleaga ca actualul presedinte a fost deconectat de la Constitutie ori ca nu a respectat-o si in spiritul ei. Eu sunt deja dezamagit de el, nu e decat un uselist vopsit.....
    • +7 (17 voturi)    
      asa (Vineri, 28 noiembrie 2014, 0:58)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui AdamWeishaupt

      nu puteam s-o spun mai bine, exact asta am mai spus si eu, johannis este premierul grivco, a luat parte la puciul din 2012 si acum se inconjoara de mihalachi. Astea sint fapte nu vorbe.
    • +11 (13 voturi)    
      Tot n-a inteles... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 1:17)

      MAROM [utilizator] i-a raspuns lui AdamWeishaupt

      ca misiunea lui este una solitara, ca trebuie sa-i evite pe cei care incearca sa obtina cat mai multe avantaje personale si ca trebuie sa se inconjoare de cei care chiar fac traba. Astia chiar s-au mirat de ce munca s-a depus atunci cand au vazut dosarele la preluarea lor. Cred ca se asteptau ca acolo sa se dea in carti.
      • -1 (5 voturi)    
        Misiunea solitara in politica e un fel de (Vineri, 28 noiembrie 2014, 6:10)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui MAROM

        onanism, nu da rezultate! Va fi presedintele tuturor romanilor si va trebui sa aiba urechea deschisa catre toti, chiar daca mie sau tie ne plac sau nu. Iohannis nu a dat pana acum vreo dovada ca ar fi din acelasi aluat ca politicienii de pana acum.
    • +6 (6 voturi)    
      Sper sa nu aveti dreptate...ar fi trist (Vineri, 28 noiembrie 2014, 2:49)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui AdamWeishaupt

      Dar tare mi-e frica...
  • +6 (12 voturi)    
    d-le tapalaga (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:55)

    taicapareza [utilizator]

    se pare ca cel mai negru scenariu prinde contur , acela in care usl traieste...sa dea "al de sus" sa ma insel. :(
    • +4 (6 voturi)    
      si intarit (Vineri, 28 noiembrie 2014, 1:04)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui taicapareza

      cu cei mai fesenisti dintre pedelisti...
  • +9 (11 voturi)    
    Prompt si la subiect... (Joi, 27 noiembrie 2014, 22:56)

    Lucky1 [utilizator]

    ...asa ne-a obisnuit Dan Tapalaga, asa procedeaza.

    Nu, nu trebuie lasati derbedeii sa vina iar sa-si faca jocurile lor egoiste si, de regula, murdare.
    Vom sari la gatul lor in secunda in care se abat de la interesul general, al popporului. De popor sunt pusi ca sa lucreze pentru popor. Asta sa faca, nimic altceva.
  • +4 (8 voturi)    
    dupa cum se vede pana acum (Vineri, 28 noiembrie 2014, 0:32)

    sfinxsoft [utilizator]

    totul chiar e pierdut...
  • 0 (6 voturi)    
    Poate sunt mai greu de cap (Vineri, 28 noiembrie 2014, 1:23)

    Ciprian1979c [utilizator]

    (se vor gasi multi sa zica "da"), dar, in general(nu la noi, asa...."in a perfect world", pt aia care vor zice ca-s greu de cap), de ce ar fi rau Dan Tapalaga sa sa fie mai important un parlament decit presedentia?! O logica elementara imi spune contrariul....
    P.S. Ti-ai fi dorit asta daca iesea Ponta....
    • +3 (3 voturi)    
      pt. ca intr-o tara a baronilor (Vineri, 28 noiembrie 2014, 7:01)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      in care jumatate din electorat merge la vot cu microbuzul de partid si in conditiile actualului sistem electoral "uninominal proportional" - oricum asamblezi bicicleta iese mitraliera si orice alegeri faci iese un parlament de interlopi;

      daca lasam parlamentul Romaniei sa desemneze presedintele, il vor nominaliza pe Nicu Gheara - asta imi spune mie logica mea elementara la primul search pe cv-urile din parlament.
  • +11 (13 voturi)    
    Iohannis (Vineri, 28 noiembrie 2014, 1:26)

    obs. [utilizator]

    Spatiul de manevra a lui Iohannis este foarte mic. In campanie a reusit cu lozinca ,, eu vreau o altfel de politica,,. Acum e vremea faptelor. Nu poate nici sa se departeze de partid asa repede, asteptarile sunt imense de la votanti, multe in discordanta cu partidul. Este foarte limpede dupa 25 de ani e nevoie de cel putin doua partide noi ( unul de stanga unul de dreapta) care sa inceapa sa aiba un cuvant de spus pe scena politica. Dar nu ghita, nu cu udrea nu cu vanghelie, nu cu geona si poate nici cu Basescu. Cine simte momentul poate avea un viitor frumos. Unde e la aceasta ora un Sever Voinescu si multi altii. Eu cred ca pe dreapta Basescu va gasi persoana potrivita pe stanga nu vad inca pe cineva.
  • +5 (13 voturi)    
    teze stranii. echipa voluntarilor "dubiosi" (Vineri, 28 noiembrie 2014, 1:28)

    dancel [utilizator]

    Ok am inteles ca Iohannis ii dezamageste pe macovisti inainte de a-si incepe mandatul si de a face orice. Daca le propune unor oameni sa vina consilieri la Cotroceni si acestia refuza... e vina lui Iohannis.
    Republica parlamentara e o teza stranie... nu o cunosc pe doamna Tanasescu, dar asertiunea dlui Tapalaga e... stranie.
    Sunt atit de diversi oamenii care au votat cu neamtul incat e IMPOSIBIL sa nu dezamageasca pe o parte dintre ei.
    Get over it - nu l-ati votat pe Dumnezeu presedinte, sa speram ca o sa faca si el cat mai bine poate in conditiile date.
    Si mai sper ca nu va fi subminat cu rea credinta de diverse parti, lideri de opinie, "de dreapta" interesate sa-si promoveze propriile interese.
    Alles gutte.
    • +3 (3 voturi)    
      dezamagire, da! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 11:36)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui dancel

      "Sunt atit de diversi oamenii care au votat cu neamtul incat e IMPOSIBIL sa nu dezamageasca pe o parte dintre ei."
      Ai perfecta dreptate, dar, chiar daca Johannis ma dezamageste, nu o sa votez niciodat cu partidul lui Ilici!
      Dacsa Tonta isi dadea demisia, si parea un nume nou, poate ca pe unii i-ar fin pacalit, dar asa, dand afara pe unii care nu au nicio traba cu pierderea alegerilor, dovedeste inca o data ce fel de om este Voktro Viorel si ce fel de partid este pedesereul ...
  • +12 (12 voturi)    
    refuz (Vineri, 28 noiembrie 2014, 1:53)

    keiser_soze [utilizator]

    sa ma dau batut !
    am votat impotriva lui ponta, psd si tot ce reprezinta mai rau si mai rau din ultimii 25 de ani, cum timpul nu lucreaza in favoarea naostra (rabdare nu mai am !!!).
    campania online a fost startul formarii societatii civile care nu mai are timp de pierdut. ar fi pacat sa lasam asa ceva sa moara in fasa, asadar, penalizam tot ce se poate, corectam tot ce se poate, criticam (dar venim cu solutii, este foarte important !!!) tot ce nu e corect si facem totul sa ne asiguram ca ai nostri copii vor avea viata pe care o merita ! in Romania, de preferinta !
  • +6 (8 voturi)    
    Am o rugaminte (Vineri, 28 noiembrie 2014, 3:50)

    ddoina [utilizator]

    Articolul este excellent. Felicitari!
    Dar totusi cum putem sa-i transmitem Domnului Iohannis toate nemultumirile noastre?
    • +9 (9 voturi)    
      deocamdata se transmit (Vineri, 28 noiembrie 2014, 7:31)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui ddoina

      pe facebook, mailuri si petitii online de care probabil se ocupa chiar d-nul Dan Mihalache in mod f. aplicat :)

      urmatoarele presupun ca vor fi transmise din Piata Universitatii;

      ideea e ca nu sunteti singura in aceasta situatie - a fost f. impresionanta mobilizarea spontana de ieri, de pe HN pe acest subiect:

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18673040-dan-mihalache-fost-consilier-lui-nastase-antonescu-seful-cancelariei-prezidentiale-lui-klaus-iohannis.htm
  • -5 (5 voturi)    
    ia uite!!! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 7:13)

    amuzata [utilizator]

    Domnule Tapalaga,v-ati trezit la realitate??? tarzior, tarzior...
  • +3 (7 voturi)    
    partid nou ?!!! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 7:48)

    BoierGhitza [utilizator]

    Daca apare acum un nou partid cu activitate spre marginea extrema a dreptei cu o platforma de aplicarea legilor ( avem destule ) si de asanare totala a fenomenului de coruptie , atunci eu il voi sustine si cred ca multi ca mine o vor face , fiindca copii astia din politica actuala una le spui si alta fac , nici cu bataia la palma nu ii mai faci sa asculte .
    • +6 (8 voturi)    
      Partid nou (Vineri, 28 noiembrie 2014, 9:03)

      geonicol [utilizator] i-a raspuns lui BoierGhitza

      Va fi un partid nou,il va infiinta Monica Macovei,in el se vor regasi f multi,Adeptii MM sunt mult mai numerosi decat cei 4 %. In turul 1 a fost furata masiv si multi sustinatori au votat Johannis,stiind ca Macovei nu intra in turul 2.D-l Johannis uita ca oamenii au votat anti Ponta,au votat pentru schimbarea clasei politice al carei caracter si-a pus amprenta pe intreaga societate romaneasca,o sufoca.Acelasi val de entuziasm care l-a maturat pe Ponta va matura si pe Johannis si PNL-ul care se pregateste acum sa ia ciolanul.D-L Johannis nu e Superman,nu poate face minuni cu reformarea partidelor peste noapte dar asteptam curatenie macar printre oamenii din jurul lui.
      • +3 (3 voturi)    
        pot confirma (Vineri, 28 noiembrie 2014, 12:46)

        Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui geonicol

        aproape jumatate din cei ce mi-au semnat listele pentru sustinerea candidaturii Macovei au spus din start ca vor vota Johannis din primul tur pentru ca le este frica de repetarea scenariului din 2000 - iliescu vs mazeta lui/ ponta vs mazeta lui.
        • 0 (2 voturi)    
          Ce parere are Macovei despre redevente? (Vineri, 28 noiembrie 2014, 23:06)

          alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Mumulea

          Ce parere are Macovei despre redevente?

          Ce parere are Macovei despre gazele de sist?

          Ce parere are Macovei despre jaful facut de banci?

          Ce parere are Macovei despre Certej?
          • -1 (3 voturi)    
            Dar Despre OMV, Vanzarea pamanturilor la straini (Vineri, 28 noiembrie 2014, 23:20)

            alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

            Dar Despre OMV si privatizarea Petrom?
            A criticat vreodata Macovei acest lucru?

            dar Despre Mechel si privatizarea Metalurgiei?
            A criticat vreodata acest lucru?

            Dar despre Defrisari? A spus ca le va interzice?

            Dar despre Vanzarea pamanturilor la straini?
            A spus vreodata ca ar trebui oprite?

            Dar despre ACTA? ai auzit-o pe Macovei?

            Dar Despre Legile Big Brother de supraveghere? ai auzit-o pe Macovei?

            Dar despre Cartele Prepay si inregistrarea lor? Ai auzit-o pe Macovei?

            Dar despre Coruptia de la Enel care i-a furat pe romani "direct pe factura" ai auzit-o pe Macovei?

            Dar despre prvatizarile lui Ponta (Nuclearelectrica, Electrica, Transgaz etc...) la preturi de nimic ai auzit-o pe Macovei sa zica ceva?

            Dar despre Pungesti a zis ceva?

            Dar despre mita data de Microsoft , HP si Fujitsu Siemens ca firme ? Ai auzit-o pe Macovei sa zica ca SI aceste firme au favorizat la noi coruptia
            (nu exista coruptie fara corupator si fara corupt nu? ambele sunt fapte penale)

            Dar despre cum rezova saracia din Romania unde in jur de 46% traiesc sub pragul saraciei (statistica UE)?

            Si as mai putea insira inca 20 de cazuri ca astea....

            Se-aduna cam multe ...la o prima vedere

            Oare de ce?
      • +1 (1 vot)    
        Eu deja ma gandesc sa ma inscriu in el si nu am... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 15:56)

        Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui geonicol

        ...fost niciodata angrenat in politica decat pe Internet ca simplu cetatean.
        Nu se mai poate sa lasam aceleasi triste figuri din vremea lui Iliescu si complici si lingai lor sa conduca Romania si sa distruga viitorul copiilor nostrii.
        Ca ce au gasit in 89 au jefuit deja!
        • 0 (2 voturi)    
          asa si zice si Ghita ca el a venit recent (Vineri, 28 noiembrie 2014, 23:04)

          alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

          asa si zice si Ghita ca el a venit recent....
          • +1 (1 vot)    
            Treaba lui, eu nu am firma si nici contracte ... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2014, 0:41)

            Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

            ..cu statul. Si nici nu am avut.
            Si canta la alta masa, de carcotasi U$L-isti suntem satui pe aici!
            • +1 (1 vot)    
              Ti se pare ca umorul meu fin e USL-ist (Duminică, 30 noiembrie 2014, 3:34)

              alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

              Ti se pare ca umorul meu fin e USL-ist?

              Unde la USL ai vazut tu ca se glumeste asa?

              Eu cred ca nu te-ai prins la poanta

              Poanta era ca

              asa si zice si Ghita ca el a venit recent....
  • +4 (4 voturi)    
    Partidul Tinerilor FB & Diaspora bate la ușă (Vineri, 28 noiembrie 2014, 8:17)

    Fisherman [utilizator]

    Șmecherii de Bucale se înghesuie care mai de care să se cațere pe greabănul lui Iohannis și să continue de acolo jocurile lor murdare.

    Domnilor Mari Liberali, nu este suficient să declamați cu voce gravă și fermă, demisia guvernului atâta vreme cât nu puteți impune un staff presidential liber de suspiciuni !

    Ce naiba face Marele Partid Liberal ?
    Oare nu vede că dacă nu folosește acest moment pentru a elimina clica psdistă din coasta României PNL va pieri la următorul scrutin ?
  • +3 (5 voturi)    
    Partidul Facebook & Diaspora (Vineri, 28 noiembrie 2014, 8:35)

    Fisherman [utilizator]

    Nu mai are sens dihotomia Stânga-Dreapta pentru că peste tot sunt numai baroni roșii și galbeni.

    E necesar partidul celor care au votat Iohannis dar au vrut de fapt să comunice tuturor că actuala clasă politică trebui sa se retragă.

    E clar că nu se vor retrage, deci se impune apariția Partidului Facebook & Diaspora.

    Sunt convins că cei care și-au luat pe bune doctoratele la Universități care nu permit plagiatul vor fi foarte buni ministri pt. România.
    • +1 (1 vot)    
      La Harvard? (Vineri, 28 noiembrie 2014, 23:03)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      La Harvard?
  • +2 (2 voturi)    
    Sa ne punem in pielea lui Iohannis! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 9:18)

    alexjecu [utilizator]

    Mai electorat roman, sa-i dai lui Ponta 70%, acu doi ani, si sa-l votezi 10 ani pe Iliescu si azi sa-l somezi pe inca neinscaunatul Iohannis ca nu face si drege sau ca face cu X si cu Y, suna ca dracu', vorba unui celebru si mereu tanar politician dambovitean! Daca-as fi din generatia Facebook si as arde pentru interesul national (eu as sugera ca preocupare imediata pe cel personal, pentru ca prin rezolvarea celui personal de fiecare in parte, se rezolva cel general ; altminteri ramanem in vag si intr-o delegare de responsabilitati, mereu paguboasa), m-as intoarce intai si-ntai catre parinti si apropiati si as institui un gen de tribunal civic si pe urma as sari la gatul neamtului! Sa nu mai ramanem in logica mintii a de pe urma a romanului! Si inca ceva! Un exercitiu mental de punere in pielea celui caruia ii pretindem una si alta, luand in calcul mijloacele si imprejurarile, sa imaginam ce am face! Da', cu oar'ce rigoare!
  • +4 (4 voturi)    
    Vise placute !!!! (Vineri, 28 noiembrie 2014, 9:25)

    LazarGheorghe [anonim]

    Domnule Tapalaga in general imi place cum scri dar nu cred ca crezi 100% ceia ce spui. Majoritatea comentariilor le faci ca si cum in Romania ar fi o minima democratie. Am o vorba, in Romania nu va fi bine nici in anul 3000. Sa vin cu argumente: In 1990 vazand cum comunistii s-au regrupat in spatele lui iliescu, am considerat ca nu mai avem nici o sansa si nu ne putem curatii de mizeria comunista decat cu presiuni din afara ,dar nici de acolo nu sant mari sperante fiindca inca nu am auzit pe nimeni din occident sa condamne comunismul decat declarativ , amintindu-ne ca occidentul a fost aliat cu comunistii pe ascuns. Crezand ca nu avem nici o sansa in 1990 m-am hotarat sa plec din tara, am plecat singur sperand ca ulterior sa imi duc famila. Din greseala am ales Olanda care din pacate nu dadea drept de sedere nimanui din est .
    Am incercat la ambasada americana si dupa un timp mi-a venit raspuns ca deoarece in Romania este democratie sa mai astept. Timpul insa mi-a dat dreptate in toate, cand l-am ales pe constantinescu, occidentul facea mare tamtam spund ca la noi au avut loc primele schimbari de la stanga la dreapta in mod democratic. Dar constantinescu a fost o mare dezamagire, dupa 4 ani de mandat a fugit ca un las spunand ca a fost invins de securitate nespecificand ca a fost invins de securitatea din jurul lui: ciuvica , zoe petre care sant abonati la mizeriile de antene si alti .Inclusiv el se afisa peste tot cu iliescu, La noi este pseudo democratie , Sa va dau cateva exemple: In 2012 aceasta democratie consolidata era sa fie data jos de o miscare facuta de comunisti aliati cu antonescu zis tatarascu 2 care a pus la dispozitia comunistilor PNL-ul adoua oara . Alt exemplu parlamentul marii democratii a votat ca un referendum sa fie valid cu participarea a25 % din cei cu drept de vot , incalcand un principiu de baza al democratiei 50 % +1 , Iar acesti comunisti fac ceva pe proprietatea daca nu este a lor. Deci la noi este anarhie fiecare fura cum poate .
  • +7 (7 voturi)    
    asteptari nerealiste (Vineri, 28 noiembrie 2014, 9:39)

    Bogdan77 [utilizator]

    In ceea ce priveste curatarea ACL-ului si promovarea de figuri noi. Iohannis n-are nici o influenta in partid, nu poate sa le impuna lui Sica orban si Atanasiu sa faca un pas in spate. Asta e diferenta intre el si Basescu sau Nastase care controlau partidul. Paradoxal PSD-ul are mai mari sanse de reformare, daca mai vorbeste Vanghelie la vreo 2-3 emisiuni :)) In ACL baietii vor baga rapid la inaintare placa cu "suntem partidul care a castigat zdrobitor prezidentialele de ce sa schimbam ceva?" Asa ca asteptati-va sa-i vedeti pe Blaga, Orban si Atanasiu inca mult vreme.

    Sunt de acord insa cu problema alegerii consilierilor. Asta tine de el si putea fi mult mai inspirat
  • +2 (2 voturi)    
    opozitia (Vineri, 28 noiembrie 2014, 9:45)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    singura opozitie din Romania ultimilor ani si , sper, si a urmatorilor ani este Traian Basescu.

    Acesta este singurul politician reformat, caruia tot ce s-a intamplat i-a trecut prin cap .

    In rest, pauza...
  • -7 (7 voturi)    
    Ce au inteles... (Vineri, 28 noiembrie 2014, 10:10)

    Gigi Kent [utilizator]

    Au inteles ca trebuie sa lupte cu o propaganda care sa zicem pana prin 2004 era justificata (aoleu ce rau e Iliescu, aoleu ce rau e Nastase, comunistii, asistatii, rusii, KGB-ul bla bla) si care s-a cam lipit de ei (si cu ajutorul DNA care se straduie de ani de zile din rasputeri sa dea prioritate doar dosarelor de pesedisti si sau penelisti cand guverneaza cu PSD-ul sa lipeasca eticheta de coruptie de fruntea lor) si care e foarte putin justificata in zilele noastre dar manipularea abjecta functioneaza. Si functioneaza cel mai bine pe net acolo unde turmele de tineri care nu reusesc sa ia bacalaureatul sau isi platesc examenele la facultate nu au nevoie sa mai ceara si cate un act din cand in cad, cate o justificare ca dovada samd. Deci sa vedeti de acum contramanipulare. Eu cred ca exista fundamente foarte bune ca Blaga sa fie considerat "comunist" mai degraba decat Ponta. Doar ca pana acum Ponta nu s-a straduit sa zica asta despre Blaga, crezand ca altele sunt importante (pensii, salarii, nivel de trai etc). In sfarsit s-au prins si cei de la PSD ce e important in Romania. Comunismul la 25 de ani dupa ce a picat. Lumea inca mai lupta cu stafiile "comunismului".
  • +3 (3 voturi)    
    paine si circ (Vineri, 28 noiembrie 2014, 10:19)

    VladBerliba [anonim]

    Se pare ca se termina si painea si circul si poporul o sa se plictiseasca ...
  • +4 (4 voturi)    
    Mda (Vineri, 28 noiembrie 2014, 10:54)

    electron [utilizator]

    La cum se misca lucrurile, adica nu se misca (nici un partid nu da semne de reformare si ), iar Iohannis a dat primul rateu cu Dan Mihalache vehiculat ca si consilier, efectul va fi ca la urmatoarele alegeri prezenta la vot o sa fie mica multi o sa zica pai de aia am mers la vot ca sa nu se schimbe chiar nimic. Cine poate castiga din asta? Macovei. Depinde numai de cum se misca cand si daca isi fac partid si ce oameni atrage acolo. Vom vedea
  • +4 (6 voturi)    
    ce-ar mai fi de inteles (Vineri, 28 noiembrie 2014, 11:36)

    derblauereiter [utilizator]

    dupa votul de pe 16 nov. dincolo de temele principale:

    - primarii ar putea retine ideea ca dincolo de orientarea ideologica si de cum reuseste fiecare sa se descurce in viata, poate fi POLITIC mult mai profitabil sa faci ceva concret si relevant pt. orasul tau (nu, nu panselute) decat sa te concentrezi pe pomeni, carnati si bere;

    - BOR in calitate de agent electoral a fost supra-evaluata; 6,2 milioane de romani majoritar ortodocsi au votat un reformat fara sa clipeasca si n-au avut nicio treaba cu ce au "recomandat" popii prin biserici;

    - romanii nu tin neaparat sa voteze un daco-get, contrar opiniei lui Vadim, Funar si Bogdan Teodorescu;

    - teza cu "tinerii si intelectualii nu ies la vot" e relativa; depinde cat de mult reusesti sa-i enervezi.
    • +1 (1 vot)    
      Care a fost daco-getul ? ca eu nu l-am vazut (Vineri, 28 noiembrie 2014, 23:02)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      Care a fost daco-getul ? ca eu nu l-am vazut


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version