Ce am aflat din confruntarea Iohannis - Ponta

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:24 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Dificil moment. Avem de ales intre incompetenta serioasa si ticalosia fara pereche. Intre ignoranta asezata, cu staif nemtesc si impostura de mare talent, obraznica si guraliva. Intre un politician slab si lipsa de speranta, intre calamitate si apocalipsa. Intre un sas de buna credinta, mult prea usor de pacalit si un fals ortodox cu Biblie la piept, mare maestru la alba-neagra. Nu faptul ca n-a avut replica, spontaneitate sau ca n-a fost agresiv il descalifica pe Klaus Iohannis dupa dezbaterea de marti seara de la Realitatea TV, cu toate ca spun si ele destule despre candidat.

Nu atat gafele, lipsa de pregatire, de reactie, absenta oricarei sclipiri, nu dezastrul organizatoric al dezbaterii au dezamagit la urma urmei, ci incapacitatea crasa a candidatului de a se ridica la nivelul functiei la care aspira. Acest om nu intelege inca statul.

Acum se explica mai bine defectele de substanta, cum de nu pricepe, de pilda, de ce evenimentele din 2012 au pus in pericol democratia. In afara de apa, canal, asfalt, iluminat, curatenie, primarul Sibiului nu pare sa-si fi batut vreodata serios capul cu mari probleme. Ele au intrat in universul sau de preocupari foarte recent. Ca presedinte trebuie sa dispui de capacitatea de a identifica, de a sintetiza si de a explica marile probleme, de a inspira incredere ca poti apara interesele celor pe care-i reprezinti din cea mai inalta functie.

Aceste calitati esentiale i-au lipsit lui Iohannis. N-a fost in stare sa expuna in cateva cuvinte coruptia generalizata din PSD, marele dusman al acestei tari pe termen lung. N-a reusit sa-i spuna lui Victor Ponta ca nu poate fi presedinte cand are mentor condamnat la inchisoare pentru coruptie si tata socru cercetat penal intr-un dosar alaturi de simbolul combinatiilor din Romania, Viorel Hrebenciuc. Ca nu are, tocmai el, dreptul sa vorbeasca despre coruptie cand a aparat la propriu toti penalii ca avocat, ca parlamentar, ca premier sau ca sef de partid, la mitinguri sau atacand zilnic justitia si statul de drept.

De la un viitor presedinte asteptam cu totii sa sesizeze corect marile pericole, sa le internalizeze, sa lupte impotriva lor cu toata energia si curajul. Viitorul presedinte va fi conducatorul unei tari sub asediu, destabilizata de crize democratice profunde, de o economie in cadere libera, de coruptie, de forte externe etc. Ce a spus Iohannis relevant despre toate aceste teme? Cum de le-a ratat?

A facut-o deoarece nu pare deloc patruns in fiecare celula de convingerea ca adversarul sau patroneaza un sistem al raului si ca tara se afla intr-un moment de cotitura. A dorit, la urma urmei, sa fie premierul acestui sistem, ministru de interne sau orice i-ar fi satisfacut vanitatea de a fi mai mult decat un gospodar de oras. De partea celalata am vazut un candidat capabil sa inteleaga mai bine statul, fiind un produs al sistemului, dar care foloseste puterea doar pentru el si ai lui.

Putem sa ne amagim propagandistic cat dorim. Putem spune ca Iohannis a manifestat bun simt in fata unui Ponta dezlantuit, ca a pierdut politetea excesiva in fata nesimtirii cosmice. Desigur, daca ne uitam la ei ca oameni de rand putem spune ca am vazut si asa ceva. Dar acolo asteptam sa vedem doi candidati, etaland calitati de viitori sefi de stat nu de concurenti la stii si castigi, bune mariere sau concurs de oratorie. As fi vrut vad un candidat perfect racordat la dramatismul situatiei in care se afla Romania azi, de "battleground state" intre Occident si Rusia, gata sa lupte pana la ultima picatura pentru a pastra tara pe directia Vest in timp ce adversarul sau nu ofera garantia ca maine nu vom sari de pe orbita. 

N-am regasit nimic din tragedia momentului istoric pe care-l traverseaza Romania in banalitatile lui Iohannis, n-am avut senzatia ca ar fi constient cat de mari sunt asteptarile, angoasele si fricile unei natiuni intregi. Ne aflam in plin cosmar, pare ca Raul nu are de fapt antidot. Realist vorbind, nici de aceasta data nu cred ca vom pune in urna un vot pozitiv, ci unul incarcat de disperarea ca apocalipsa trebuie oprita cu o calamitate. Daca mai poate fi oprita.

In aceasta seara, Klaus Iohannis poate dovedi, la a doua confruntare fata in fata cu Victor Ponta, ca ne-am inselat cu totii. Mai are o sansa de a arata ca nu este candidatul pierdut in temele derizorii puse pe agenda de realizatori neinspirati sau adversari experti in arta fugii de teme grele, esentiale. Are atata munitie, atatea fapte de partea sa. Va fi ultima ocazie de a iesi din orizontul stramt al gospodarului de oras si de a intra in haina viitorului sef de stat.


Citeste mai multe despre   






















63568 vizualizari

  • -82 (104 voturi)    
    ... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:29)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Ni s-a confirmat ca Iohannis e bun de somnifer, fara reactii adeverse.
    • +31 (43 voturi)    
      Sa mai si zambim (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:05)

      Petru108 [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Ponta, cu o sacosa PSD in mana, bate la poarta unei babute! Un caine se ridica in doua picioare si-i spune:
      - Stapanul nu e acasa!
      Ponta lesina de spaima. Cand isi revine, il intreaba pe caine:
      - Pai, daca esti caine, de ce nu latri ?
      - N-am vrut sa va sperii!
      • -21 (37 voturi)    
        Iohannis e un tehnocrat (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:48)

        nbo [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

        Iohannis e un manager, un administrator si cam atat. Nu e politician. A-l pune sa dea din gura ca un politician e ca si cum ai pune un programator de la Microsoft sa scrie poezii. Nu e mediul lui, nu la asta se pricepe. Iohannis trebuia sa fie premierul unui politician care sa vorbeasca in locul lui. Era mult mai buna asocierea cu Crin Antonescu (sau cu orice alt politician vreti) decat varianta actuala in care a fost impins de la spate spre functia de presedinte. Iohannis e un impostor in momentul asta, care incearca sa castige o functie cu care nu se potriveste. Intr-o tara in curs de dezvoltare, e foarte important ca politicienii sa fie buni comunicatori, sa stie sa explice oamenilor necesitatea deciziei X sau deciziei Y. Pentru ca daca oamenii nu inteleg, ai miscari sociale. Iohannis nu stie sa comunice. E foarte discutabil daca ar fi bine de ales in locul lui Ponta. Nu poti pune pe cineva presedinte doar pentru ca e onest. Exista o gramada de oameni onesti in Romania, dar asta nu inseamna ca toti pot fi presedinte. Si Constantinescu a fost onest si s-a declarat invins de sistem.
        • -16 (30 voturi)    
          ce cauta in filmul asta atunci? (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:01)

          codo [utilizator] i-a raspuns lui nbo

          Daca nu e politician, cum de candideaza la functia de presedinte din partea unui conglomerat care isi spune opozitia la psd? Ce i-a impiedicat pe adevaratii politicieni din echipa sa vada ca nu au cum castiga pe mana lui Iohannis? Pana la urma, chiar urmareau sa castige? Sunt nenumarate exemplele in care orice jurnalist mai instet ar indica corect pe mana cui ar trebui sa mearga cutare sau cutare partid ca sa castige, dar el, partidul, nu si nu. Vrea sa piarda! De exemplu, din partea pdl+pnl, era evident ca trebuia o competitie interna dura la desemnarea candidatului, dublata si de ceva simpatie la public. Decat sa joace leapsa cu ponta, mai bine organizau 10 dezbateri in intern pana se lamurea toata lumea.
          • +10 (16 voturi)    
            pai, (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:08)

            cezy43 [anonim] i-a raspuns lui codo

            gandirea damboviteana!
    • +59 (77 voturi)    
      Domnule Tapalaga, pe bune ? ACUM scrieti (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:39)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      acest articol care nu doar ca nu-si are rostul dar e si potential daunator ?

      Constientizati ca IN ACEST MOMENT SINGURELE optiuni sunt Ponta (ale carui "merite" le cunoastem cu totii) si Iohanis ?

      Ati "bombardat" incontinuu dreapta (asa cum e ea, alta nu e deocamdata !!) - luni de zile inainte de campanie !

      Ati blamat pe oricine nu era MM (pe care am votat-o si eu , apropos) si in special pe Basescu, uitand ca de fapt pericolul vine dinspre stanga !

      Vad ca nu va deranjeaza interventia Bisericii in campanie, mai ales vadit pro-PSD, in schimb va deranjeaza ca e Iohanis mai ponderat in reactii si ca "nu intelege statul" ! Ba io cred ca-l intelege suficient de bine pe moment !

      Dvs nu realizati ca daca acum ne aflam in situatia de a alege intre Ponta si Iohanis se datoreaza intr-o oarecare masura si dvs ?

      Sau poate intrebarea corecta este : pe cine sustineti de fapt d-le Tapalaga ?
      • -5 (39 voturi)    
        Pe nimeni intre cei doi (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:31)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

        Nu ai cum sa sustii doi incompetenti, doar pe motiv ca unul e mai rau ca altul.

        Si vina nu e a lui Tapalaga, care a scris despre asta de o groaza de ori, ci a celor care l-au votat pe Iohannis, in loc sa voteze Macovei.

        Ar fi si culmea acum sa pretinzi sa il iubim pe neamt.

        Il vom vota, dar cu mare scarba.
        • -7 (23 voturi)    
          din pacate ai dreptate (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 16:04)

          dnicu [utilizator] i-a raspuns lui HP

          dupa "dezbaterea de aseara" o sa merg sa votez anti-psd si nu Iohannis.

          El cere de la romani sa piarda o ora din viata lor sa mearga la vot ... o zi din viata celor din diaspora ... insa el in plina campanie nu e in stare sa se duca pregatit la o dezbatere.

          Apai la intalnirile cu omologii lui tot asa se va duce?
        • +22 (28 voturi)    
          Nu, eu insumi nu sunt fan Iohanis (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 16:13)

          Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Dupa cum am si mentionat am votat MM
          Problema este ca genul asta de articole NU-si mai au rostul ACUM - pt ca si-asa sunt destui care vor sta acasa pretxtand ca "n-au pe cine vota" - si, doar pana la un punct, au dreptate !

          Problema cea mare este ca din pacare nu suntem in situatia in care am vota doar doi ilustri mediocri inofensivi ...
          Miza e foarte mare : daca vom avea PSD pe toata linia atunci brusc sansele sa devenim a doua Ucraina vor creste exponential !
          Lasand maririle de impozite (apropo, pt cei care au prins si-si aduc aminte - ce-ati zice de impozit 42 % ? ) pericolul cel mai mare (pe langa dezastrul economic INEVITABIL ) ar fi pur si simplu destabilizarea tarii ...

          Ori, avand spectrul acestui dezastru - despre care este ABSOLUT SIGUR c-ar avea loc in cazul nefericit (mai degraba sinistru) in care ar castiga Ponta , e clar ca alternativa este mai mult decat dezirabila ... chiar daca se numeste Iohanis ...
        • +14 (20 voturi)    
          Iohannis (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 18:05)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Da, candidatul PNL nu știe de ce candidează pentru președenție. Dar mai bine votez un incompetent dacat un ticalos.

          Mergeți la vot!
          • +9 (13 voturi)    
            "mai bine votez un incompetent dacat un ticalos" (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 18:37)

            Herodot [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

            Din ceea ce ai afirmat sa inteleg ca presupui ca ticalosul este competent? Te inseli amarnic: este OBRAZNIC, nu competent! Prietene, confunzi obraznicia cu competenta...
            • +2 (4 voturi)    
              nici nu ne trebuie un Pfresedinte (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 19:39)

              thatchme [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

              Care sa fie competent in ale statului roman acum. Stat care acum e impanat cu hotii de la PSD.
      • +19 (23 voturi)    
        Pericolul cel mai mare... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:35)

        AlinL [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

        ...este acela ca Johannis sa nu deschida gura. Daca nu va deschide gura nu va recruta dintre nehotariti. Daca nu deschide gura sint sanse mari sa piarda.

        PSD si PDL/PNL sint doua forte politice aproape in totalitate rupte de cetatean. Faptul ca ne-au pus in fata doi candidati slabi, la care "n-ai ce vota", este un scuipat in fata electoratului chemat sa-i voteze. Rusine PSD, rusine PDL/PNL!
        • -5 (7 voturi)    
          partea proasta (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 19:21)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

          Partea proasta e ca deschide gura atat de penibil, fara nerv, fara convingere, de parca l-a fortat cineva sa candideze.
          Nici nu ma uit la ce spune, ca sa nu-mi vina si mai greu sa il votez.
      • +9 (23 voturi)    
        Il acuzi de pomana ... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:36)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

        Dan Tapalaga nu a gresit cu nimic.

        Unghiul tau de analiza e distorsionat din cauza PARTIZANATULUI.

        Te-ai obisnuit ca toti, de la ultima baba pana la cei mai cunoscuti formatori de opinie sa se-nscrie intr-o tabara.

        Ei bine, NU. Nu asta e democratia, si cu siguranta nu asta e menirea unui JURNALIST.

        Mai studiaza o data (chiar si cu definitia din DEX) doua cuvinte: PARTIZANAT si ECHIDISTANTA.

        Eu voi vota cu Johannis, ca sa nu fie dubii.
    • +38 (46 voturi)    
      Nu conteaza ce spuneti d-le Tapalaga (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:02)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      Decat Ponta pe care il voteaza numai infractorii si inepti e evident ca Johanis e singura optiune.
      Macar pt ca P$D sa nu puna mana pe TOATA puterea politica in tara asta!
    • +26 (28 voturi)    
      Mergem inainte...nici la stanga nici la dreapta (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:13)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui klaudyuxxx

      O analiza concisa a intalnirii de ieri seara. O intalnire prost aranjata si organizata.
      Oricum Klaus Iohannis putea mai mult! Am sa il votez in continuare pe Klaus Iohannis dar parca as vrea mai mult, trebuie sa arate stofa de lider, nu neaparat in aceasi maniera ca pana acum (Basescu, Ponta, Nastase) dar putea arunca in mod decent multe replici ascutite la care Ponta nu avea cum sa raspunda cu toata mapa lui.
      Sper ca atat el si staful lui sa pregateasca urmatoarele intalniri mult mai bine!
  • +102 (112 voturi)    
    Ce vorbesti tu? (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:36)

    Martinezu [utilizator]

    Nu cunoaste statul? Mai baieti, voi inca dormiti?
    Bai , voi aveti de ales. Unul cu bun simt, dar mai putin guraliv si unul mistocar, gata de minciuna oricind.
    Nu conteaza ca ia se arata alb pe negru ca una a spus FMI ul alta ce declara el. El minte cind respira.
    Si ce imi spui aici? Ca Johains nu cunoaste statul?
    Pai votati atunci pe unul care il cunoaste bine. Atit de bine ca il joaca cum vrea. L-a facut praf, si pe stat si pe tara si pe popor.
    • +55 (63 voturi)    
      Absolut de acord! (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:43)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Bravo. bun comentariu!
      • -38 (52 voturi)    
        Nici Ponta nici Iohannis nu ajung presedinte (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:13)

        dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui fit

        Traian Basescu va face in asa fel incit nici Ponta nici Iohannis sa nu devina cu adevarat presedintele tarii. Tot Basescu va conduce Romania si dupa sfirsitul lui 2014. Daca cistiga neamtul foarte usor poate fi declarat incompatibil iar in situatia contrara Ponta va avea parte de un dosar mai greu decit al lui Viorel Hrebenciuc, ceva grav descalificator. Basescu a bagat in puscarie atitia oameni, cel mai important fiind marele sau adversar Adrian Nastase, ca dupa pierderea presedintiei nu se poate astepta decit la razbunari cu inchisoarea in cea mai buna situatie.
        Actualul sef de stat nu pleaca iar cei doi candidati ramasi in cursa nu vor beneficia nici unul de puterea prezidentiala.
        • +6 (6 voturi)    
          pac pac (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 19:23)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

          Sariti, fratilor, a evadat dumitrica!
    • +66 (74 voturi)    
      Ponta continua plagiatul cu fituici in direct (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:52)

      Daniel_Constantin [anonim] i-a raspuns lui Martinezu

      Aceasta dezbatere pe care nici nu o putem numi dezbatere a fost un nou balci al televiziunilor. Domnul Iohannis a avut si are dreptate cand a cerut o locatie independenta si o organizare profesionala a acestei dezbateri.

      Dezbaterile trebuie sa aibe public, sa fie bine structurate in timp si spatiu.

      Rares Bogdan si "fetele" - chiar asa le-a numite pe "fetele" din studioul vecin nu au aratat profesionalim, organizare; Acesta este limbaj de dambovita, chiar si vocea lor trada inadecvare, nepegatire, si improvizatie.

      Recunosc ca Iohannis ar fi putut performa mai bine, dar cand il ai pe Ponta in fata contextul se schimba. Ponta nu crede in respect, in adevar, in echidistanta, iin institutii - Ponta doar rosteste cuvinte dar ele nu au nici o proprietate sau greutate in gura lui.

      Nu uitati ca romanii sunt satui de cuvinte logoreice, ei doresc o realitate, onestitate, justitie - nu forme fara fond. Ponta nu este decat o FORMA ORICE AR DEBITA EL.

      Sa nu uitam fondul, substanta si fondul problemei.

      Cu cat mai dramatic si lipsit de rationament juridic este modul in care s-a comportant MAE si BEC sub Viorel Ponta la votul in diaspora.

      Daca Ponta avea cifrele romanilor din diaspora de ce nu le-a folosit in beneficiul populatiei prin deschiderea unui numar mai mare de sectii de votare? De ce, daca ai cifrele cu tine si pretinzi ca le stapanesti, nu le folosesti spre beneficiul public si in folosul democratiei?

      Degeaba vii tu PLAGIATORUL SUPREM CU CIFRE SI FITUICI (plagiate, copiate si interpretate distorsionat) daca nu ai coloana vertebrala, comportament decent, interesul cetateanului, echidistanta, binele public in centrul politicilor tale.

      Poti sa fi cel mai destept (ceea ce Ponta nu este, nu a fost si nu va fi) dar daca esti o lepra si comportamentul tau este puscariablil si ilegal - nimic din ceea ce debitezi nu are acoperire.

      Asta este punctul estential al dezbaterii. Si scorul in acesta primsa este

      Iohannis 8 si Ponta 3 din 10.
      • +38 (42 voturi)    
        votul contra Ponta (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:19)

        oilman [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

        Evident ca in conditii normale e dificil de votat cu Iohanis. Dar acum nu exista alta varianta, deci votul meu pentru Monica se duce direct la Iohanis, nu am alta varianta anti Ponta din pacate. Si tot mai sper ca romanii de toate ideologiile, credintele, situatiile sociale, etc sa se TREZEASCA pina nu ajunge Romania inapoi la bolshevism.
        • 0 (0 voturi)    
          chiar nimeni nu intelege? (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 22:06)

          Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui oilman

          ... in acest moment nu pe noi, cei care am votat MM, trebuie sa ne convinga! Nehotaritii trebuie convinsi!!! Si cu un articol ca acesta, dl Tapalaga tocmai ce a usurat alegereacelor nehotariti... Tocmai le-a dat un motiv sa ramana si duminica in casa! Daca procentul de prezenta la vot nu creste (min 60%) , Ponta cistiga detasat!
      • +13 (15 voturi)    
        ... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:25)

        pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

        BIG LIKE!
      • +4 (4 voturi)    
        Fetelor, dans! (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 18:10)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_Constantin

        Eu chiar mă mir de ce bebelușele Realității nu au fost puse să danseze înainte sau după pauzele publicitare. Că la altceva nu au fost prea bune. Singura care a demonstrat că are ceva materie cenușie în creier a fost cea în roșu, cu economia, care l-a pus în dificultate pe Ponta.
    • +25 (33 voturi)    
      Gogu (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:46)

      mgu [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Ma asteptam ca dl Tapalaga,ardelean de fel si jurnalist in acelasi timp,sa posede abiliattile necesare sa recunoasca,cel putin dintr-o disputa 1-1,omul bun si omul rau,plagiatorul si omul corect,mincinosul si corectul,omul cu bun simt si pe cel nesimtit.A insaila citeva lucruri apropos de statul de drept,justitie si a conchide "ca nu se ridica la inaltimea functei la care aspira" mi se pare cel putin bizar ca mod de abordare.Credeti dvs.dle Tapalaga ca insiruind pleiada de cercetati penal din PSD ar fi modificat ceva sau ca stiind exact nr de votanti din Italia,Germania sau Spania ar fi creat noi sectii de vot?Poate trebuiau insiruiti
      borfasi PSD cercetati,poate trebuia completat la cunostiintele PM despre nr votantilor si intrebat daca tot stie nr de ce nu ainfintat noi sectii in diaspora.Credeti ca PM stia ca Cernauti este in Ucraina,ptr ca el nu a fost decit la Chisinau?Omul din fata tv stie bine citi cercetati are PSD,stie deasemenea situatia din Moldova si la fel de bine
      de ce PM are interes Moldova in detrimentul Londra,Stutgart,Berlin sau Madrid.I-i credeti chiar asa de neinformati pe romani?Problema este ca un mare numar de nehotariti vor veni la vot si tot asa,un mare numar de votanti PSD nu.Nu uitati electoratul maghiar care la referendum le-a dat peste bot PSDistilor,nu uitati ca votanti lui Tariceanu si Melescanu nu o sa voteze stinga.
      Vedeti ca diferenta o fac Macovei si Udrea plus diaspora,Deja un calcul simplu arata cca 5-7% peste Ponta.Nu puteti avea pretentia de la Johanis sa fie Kenedy in doua luni dar,sunt convins ca nu se va comporta si nicci nu va gaandi ca plagiatorul-mincinos sau iresponsabilul vesel.
  • +51 (79 voturi)    
    eu cred ca il meritati pe ponta (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:39)

    tecumseh [utilizator]

    chiar si electoratul lui johannis cam tot pe ponta il merita. pt ca ei nu cred in ce voteaza, ei voteaza impotriva lui dottore si se asteapta ca si contracandidatul sa fie croit dupa acelasi tipar securisto-tupeist, care nu-si lasa adversarul sa vorbeasca, care vorbeste mult si prost fara sa argumenteze, care e concentrat doar pe deturnarea discutiei si "aburire".
    bunul simt si autocontrolul v-au dezamagit deci. mai bine votati ponta ca sigur v-ar dezamagi johannis ca presedinte. hai pa tara de prosti.
    • +5 (13 voturi)    
      ... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:26)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui tecumseh

      Io ti-am dat like.
      Ca cam asa este. (sic)
    • +13 (25 voturi)    
      corect (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:51)

      jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator] i-a raspuns lui tecumseh

      exact ce as fi vrut si eu sa spun. Johannis are profilul candidatului pe care l-am asteptat de 25 de ani, dar ei nu vad asta. prefera a continua sa isi planga de mila, sa se planga de hotia si minciuna din tara. de badaranism si lipsa bunului simt in general. si in aceleasi timp sa le savureze pe toate acestea. din pacate, ei nu il merita pe Johannis.
      • -14 (20 voturi)    
        Ba sa avem pardon... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:36)

        rcb [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

        N-am asteptat 25 de ani un cretin... Asta este, atata a oferit "dreapta". Un cretin arogant, care nu a spus absolut nimic pentru ca habar nu are ce sa spuna. Va trebui sa votez ca in 2000. Atunci aveam de ales intre un comunist si un ticnit. Acum intre un comunist si un oligofren. Cu resemnare, prefer prima varianta.
        • +10 (14 voturi)    
          Sigur (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 17:04)

          errine [utilizator] i-a raspuns lui rcb

          Ca in rest ai votat cu Ratiu. Si nu te uiti niciodata la Antena3. PSD-ist batrani si ipocriti...
        • +2 (4 voturi)    
          Blegul si hotul (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 19:27)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui rcb

          Iohannis e un biet profesoras, Ponta e un tip destept, si-a tras si doctorat si ii mai si turuie gura de parca ar vinde in piata.
          Ai de ales intre un bleg si un hot, nu te amagi ca e 'un biet comunist'.
          Tara in care un plagiator dovedit a fost ales presedinte...
    • +11 (19 voturi)    
      nici chiar asa... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:59)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui tecumseh

      eu nu doream ca iohanis sa fie badaran, mistocar, ca puonta, dar nici asa habarnist nu doream sa fie... in momentul in care chiar ponta i-a ridicat mingea la fileu, la cum organiza alegerile in diaspora, el tot tragea ca ponta nu le-a organizat bine... si multe momente de genul au fost... asa ca da, eu votez iohanis pentru ca nu am cu cine vota, in primul tur am votat mm....
  • +44 (54 voturi)    
    N-are nimic... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:40)

    Patrula10000 [utilizator]

    ... oricum dupa alegeri o sa o luam in jos. Dar cu tovarasii la putere sigur cadem inapoi in epoca de aur.
    Nu sunt insa sigur cine o sa vina sa calmeze multimea ce o sa iasa in strada in cazul in care Iliescu...ptiu drace, Ponta o sa iasa presedinte. Minerii sau rusii?
    • +43 (51 voturi)    
      PONTA E FOARTE PERICULOS (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:44)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Patrula10000

      Cu Ponta e foarte periculos ce ne asteapta... La prostia din tara.... adio UE!
    • +26 (32 voturi)    
      ...catastrofal ?... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:54)

      MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui Patrula10000

      Rusii si minerii au fost inlocuiti cu ceva mult mai eficient, armata de propaganda si control a psd a suferit un upgrade impresionant : BOR.
      Dar articolul Domnului Tapalaga este extrem de exact si exprima adevarul tragic al momentului :
      ''Va fi ultima ocazie de a iesi din orizontul stramt al gospodarului de oras si de a intra in haina viitorului sef de stat.'' (?) Vom vedea...
      Alegem riscul unui nou inceput, si a unor noi confruntari intre bande, sau ne resemnam cu Partidul unic si mafia frateasca multilateral dezvoltata, generatoare de ''stabilitate'' - cu Ponta Presedinte (de carton aurit) si Ghita la butoane...nu prea vad stabilitate, ci mafie in forma bruta, 100%...
      Dezamagirea nu trebuie sa ne impiedice sa iesim la vot !
  • +40 (50 voturi)    
    Iohanis 52,3% , Ponta 47,7% (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:46)

    cartofil [utilizator]

    Este rezultatul Institutului Independent de Sondare a Opiniei Publice. In ciuda prestatiei modeste a lui Iohanis romanii s-au convins ca Ponta este un individ execrabil.
    • -2 (6 voturi)    
      ? (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:02)

      marmota carcotel [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      unde ai citit tu stirea asta? am cautat si eu si n-am gasit nimic oficial. Decat Latrina 3 ... si "sondajul" ei
    • -1 (7 voturi)    
      Acuma serios (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:43)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      De unde ai scos cifrele astea?
      Vorbim de Levada Center? :)
      Comicarie mica...
  • +23 (31 voturi)    
    Doar bine"antrenat"si (in)dopat de consilieri WcP (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:46)

    Plagarus [utilizator]

    Calificatul in nimicuri si calambururi verbale,"doctorul " este o biata fantosa de om bolitic, chiar in ost blok !
  • +24 (34 voturi)    
    Competitia (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:53)

    MichiuStefan [anonim]

    Este un alt film, cu care noi nu suntem obisnuiti!A fost o competitie intre un golan de cartier,agresiv,obraznic, fara respect si un domn, asezat, calm cu proprietatea cuvintelor pe care la cantareste cu grija.Un popor care a inventat cuvantul laudativ smecher, evident, va aplauda cu frenezie golanismele, impolitetea,impostura si demagogia."A fost tare", l-a facut pe neamt!Nu s-a intamplat niciodata ca un domn sa castige o confruntare pe teme impuse de un golan.Daca nu v-au ajuns mizeriile, hotiile, umilinta cersitului-Ponta este alegerea perfecta!

    Citeste mai mult: adev.ro/newaj1
  • -9 (21 voturi)    
    Ippolit Matveevici Vorobianinov (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:55)

    LianBerthold [anonim]

    Johannis mi-a adus aminte exact de acest personaj din "12 scaune" ... un titan al g]ndirii şi părinte al democraţiei ruse, care nu era în stare să lege două vorbe
  • -11 (19 voturi)    
    Felicitari pentru articol (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:56)

    EXEs [utilizator]

    Cred ca este pentru prima data cand sunt de acord cu absolut toate propozitiile si toate frazele dintr-un articol al Dl Tapalaga. Felicitari pentru articol, din pacate...
    • 0 (12 voturi)    
      Eu nu sunt de acord cu Tapalaga (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:33)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      cand spune ca Iohannis "nu pricepe" ca evenimentele din 212 au pus in pericol democratia, in primul rand, ca nu daca au pus sau nu in pericol democratia fusese discutia - Iohannis a raspuns corect ca CCR s-a pronuntat si a spus ca nu au existat derapaje - in al doilea rand, ca eu personal gasesc ca in 2012 Basescu si sprijinitorii lui au manevrat nedemocratic sa rasuceasca un vot popular majoritar impotriva lui, chiar daca Tapalaga inca o tine langa ca nu a fost asa!
  • +45 (57 voturi)    
    D-le Tapalaga ati gresit grav... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:57)

    triciupa [utilizator]

    ... publicand acest articol. Poate ca Iohannis nu intelege bine statul dar se pare ca nici dvs. nu intelegeti momentul in care ne aflam. Este o lupta pe viata si pe moarte, riscam sa ne intoarcem in epoca nastase, putem pierde tot ce-am castigat in ultimii ani iar dvs. publicati un articol de analiza a performantelor lui Iohannis de parca am fi in vremuri de pace! E un razboi in jurul dvs., n-ati aflat? Sigur ca aveti dreptate in analiza dvs. dar momentul ales este cumplit de prost! Acum nu-i timp sa ne spuneti cum v-ar place dvs. sa fie presedintele ideal. Asa ne-ar place si noua, ba chiar pot spune ca l-am avut, se numeste Traian Basescu, cel pe care l-ati criticat cu cerbicie in ultima vreme. Din pacate, Basescu va pleca acasa iar noi trebuie sa alegem intre Iohannis si ponta. Nu exista alta optiune, va fi Iohannis sau ponta. Acum nu e timp de analize docte si critici "constructive", acum e vremea partizanatului net, fara echivoc. Ori il alegem pe Johannis asa cum e el, fie ca ne place fie ca nu, ori plonjam sinucigas in mizeria infinita a pesedismului din anii lui nastase. Sper sa intelegeti ca in aceste zile orice pozitie a dvs. in spatiul public va inclina balanta, oricat de "echidistant si deontologic" ar fi textul respectiv. Va rog sa va recititi articolul si sa va ganditi daca ati facut bine sau rau...
    • +19 (25 voturi)    
      Probabil (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:05)

      EXEs [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      A fost un articol scris cam la suparare intradevar. Probabil ca daca castiga alegerile Iohanis, ne asteapta o perioada gen Constantinescu, de profunde dezamagiri si putine reforme. Altfel ne asteapta intradevar dictatura neo-comunista probabil mult mai agresiva decat in perioada Nastase.
      PS:Trebuie sa incep sa-mi verific pasaportul si actele.
      • +7 (11 voturi)    
        nici vorba, (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:57)

        Manes [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

        neamtul tace si face.....avem nevoie de un manager si nu de un orator....
    • +23 (29 voturi)    
      ALTERNATIVA CATASTROFALA (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:10)

      Lucida [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      Si eu cred ca nu e momentul sa inventariem slabiciunile lui Johannis-nimeni nu e perfect, mai poate sa invete, are bun simt. ALTERNATIVA ESTE INSA CATASTROFALA DOMNULE TAPALAGA, ASTA TREBUIE SA SCRIETI CU LITERE MARI !!!!!!!!!!!!!!!!
  • +25 (33 voturi)    
    Citat (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:59)

    CosminMaricari [utilizator]

    Ca să citez dintr-un prieten (care la rându-i citează pe altcineva și tot așa, până când autorul remarcii se pierde în negurile actualității imediate):

    ”Acum știu sigur că trebuie să-l votez pe neamț pentru că un om atât de fraier este în mod sigur cinstit.”
    • +13 (19 voturi)    
      Ca să clarific (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:41)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

      Comentariul meu anterior nu este anti-Iohannis și nici pro-Ponta. Am votat cu Macovei în primul tur și nu există nicio forță în lumea fizică sau metafizică care să mă facă să votez vreodată cu un un pesedist, deci votez cu Iohannis în turul 2 indiferent de prestația lui la dezbateri.

      ..dar, la fel ca dl. Tăpălagă și ca mulți alții, am fost dezamăgit că Iohannis nu a reușit decât foarte rar să îi dea lui Ponta replicile corecte. Am fost un pachet de nervi în timpul dezbaterii, țipam la televizor ca vecinii mei la meciurile de fotbal:

      - Ponta: O lozincă!
      - Eu: ACUM! Spune-i! Du-te, Dică, du-te!!!!
      - Iohannis: ....

      - Ponta: Trebuie sa scapam in continuare e discursul dublu, demagogie.
      - Eu: Întoarce-i-o!
      - Iohannis: ....

      Cum ziceam, vot Iohannis, dar totuși rămân cu frustrarea unei răzbunări eșuate. Iohannis ar fi trebuit să ne ofere mântuirea argheziană:

      ”Biciul răbdat se-ntoarce în cuvinte
      Si izbăveşte-ncet pedesitor
      Odrasla vie-a crimei tuturor.”

      Odrasla vie, România, n-a fost izbăvită, biciul răbdat n-a fost întors prin cuvinte de Iohannis împotriva lui Ponta.
  • +26 (30 voturi)    
    Speranta moare ultima (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 13:59)

    tr0uble [utilizator]

    Nu incerc sa ii gasesc scuze domnului Iohannis. A avut atata munitie la dispozitie in aceasta mascarada de dezbatere incat si un om pus la curent cu viata politica din Romania cu doua ore inainte de dezbatere putea sa mature cu "domnul" Ponta.

    Poate ce s-a vazut aseara a fost o reactie a unui roman-sas in fata unui roman de la gara de nord. I se poate reprosa ca nu a fost mai acid, dar in acelasi timp, i se poate reprosa premierului ca a fost un badaran.

    Au fost momente in disputa de aseara in care premierul a imprumutat atat de multe din felul de a face politica a domnului Basescu incat mi se parea ca vad ticurile si felul de a vorbi al acestuia. Trimiterile la constitutie si hartiile pline de numere si insemnari in dosare colorate, parca era Basescu in 2012. Lipsea mult din prestanta presedintelui, dar daca analizai atent gesturile premierului, puteai vedea putin din gestica presedintelui. Pana la urma imitatia e cea mai sincera forma de flatare.
    Pana si el isi da seama ca Basescu, in calitatea lui de om politic este o bestie comparat cu oricine altcineva din peisaj. Acum poate mai putin decat altadata, dar in subtirea fibra a candidatului Ponta, esenta lui Traian Basescu a generat niste rezonante. La fel cum a rezonat si Ion Ilici si Adrian Nastase.


    Articolul domnului Tapalaga mi se pare ca de obicei de bun simt si obiectiv. Singura adaugare a mea, subiectiva este faptul ca avem nevoie si de un gospodar la Presedintie. Iti trebuie viziune si intelegere strategica, dar aceasta se poate construi pe o un "gospodar".
    Pe o fundatie decenta poti construi. Pe un produs al unui sistem putred si ticalos, mai putin.
  • +14 (20 voturi)    
    Oare mai sunt sperante ? (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:00)

    GheorgheStan [anonim]

    Pot spune si scrie atat : nici nu cred ca cineva putea sa sintetizeze mai bine ce este in sufletul si in inima romanului astazi...ori se alege...praful, ori mai avem un "bob zabava" - asta este esenta acestui vot !
    Daca putem "intelege" macar atata lucru - tara asta scapa !
    Daca nu , atunci, vorba unui individ avid de putere - care CANDIDEAZA la presedintia acestui stat ( culmea ironiei !) : SCAPA CINE POATE !
  • +27 (37 voturi)    
    Mari problem (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:03)

    demothon [utilizator]

    "In afara de apa, canal, asfalt, iluminat, curatenie, primarul Sibiului nu pare sa-si fi batut vreodata serios capul cu mari probleme. Ele au intrat in universul sau de preocupari foarte recent. "

    Eu cred ca si tu, cel care scrii acest articol, faci parte din multitudinea de asa numiti romani care vorbesc in necunostinta de cauza, dupa ureche, dupa niste analize proprii, fara prea multe dovezi.

    Te invit la Sibiu, sa vizitezi zonele industriale si sa te documentezi despre cum au ajuns acele firme in oras, in ce perioade si la ce stadiu era orasul inainte de venirea domnului Johannis la primarie. O sa constati ca domnul pe care tu il consideri incompetent, etc, etc, cu toate ca nu este expert in Literatura Romana, asa cum pretindeti voi, marii scriitori de presa, ca trebuie sa fie un presedinte de tara.

    Oameni buni... Actul de a conduce o tara nu inseamna arta literara sau de orice alt fel ci inseamna aptitudini tehnice de administrare si management!

    Voi astia care va legati de vorbe si semne pe o hartie, nu aveti decat sa va faceti tara voastra de scriitori. Eu prefer sa traiesc intr-o tara unde pot vedea niste cifre exacte, unde nu am nevoie de un poem ca sa inteleg cum merge economia.
    • +4 (6 voturi)    
      ! (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 16:56)

      karula [utilizator] i-a raspuns lui demothon

      Plus inca o mare aptitudine: stie sa-si aleaga oamenii si da delege atributiile!
  • +14 (20 voturi)    
    Spectatorul tot spectator (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:03)

    SignorRossi [utilizator]

    Voia sange, lacrimi, scena otravirii urmata de scena duelului cu spade si cadavrele aferente.
    Realitatea e la televizor asadar.
    • +3 (7 voturi)    
      Mda, (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:58)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui SignorRossi

      lui Tapalaga i-a scapat chestia aia cu "dreptul la vot" e o lozinca. Si lui si adoratorilor pontamanului le va iesi asta pe nas. Mai curind decit crapa Iliescu.
  • +2 (20 voturi)    
    Bravo Tapalaga! (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:07)

    derblauereiter [utilizator]

    Tot ce spune Tapalaga astazi era limpede ca lumina zilei din clipa in care ACL l-a desemnat pe Johannis candidat; astea si inca vreo cateva amanunte mai greu digerabile;

    Cu toate astea eu am decis sa-l votez pe Johannis in turul 2, sa incerc sa conving pe cine pot sa iasa la vot, sa nu scot un cuvant impotriva lui KJ pana la alegeri.

    Dar eu nu sunt jurnalist. Tapalaga este, si pt. curajul de a scrie acest articol ASTAZI merita felicitari.

    Vor fi multe comentarii critice, eu vreau sa atentionez asupra unui singur lucru: ne asteapta o perioada grea si ca sa trecem prin ea vom avea nevoie de jurnalisti adevarati (cati mai sunt) propagandistii sunt buni pt. sustinatorii lui Ponta, noua nu ne folosesc la nimic.
    • +11 (17 voturi)    
      Fals! (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:39)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      In zilele ramase pana la vot avem nevoie de propagandisti eficienti, nu de jurnalisti adevarati. Nu mai e mult de asteptat, se termina curand si dupa aceea jurnalistii adevarati se pot intoarce la condei iar propagandistii pot sa dispara dar acum avem nevoie de partizanat clar, fara ezitari, fara indoieli. Pana la inchiderea urnelor traim intr-o lume in alb si negru. Dupa aceea ne putem intoarce la obiectivitate, echidistanta, deontologie si la nuantele de gri ale realitatii. E un sacrificiu mic, dureaza putin, merita sa-l facem ca sa evitam un dezastru.
  • +27 (33 voturi)    
    Diferenta uriasa (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:08)

    Daniels22026 [utilizator]

    Nu-i iau apararea lui Johannis. Dar aseara amindoi au confirmat ceea ce stiam despre ei. Singura surpriza este replica lui Ponta, aia cu mosieru'. M-a lasat cu gura cascata. Stiam ca are tendinte comuniste. Dar sa acuze cu apelativul "mosier"??!! Asta intrece imaginatia mea.

    Mult mai tare ma mira cei care ii lauda lui Ponta cunostintele "economice". Omul e BITA!!! Ponta nu pricepe nimic din mecanismele economice. A venit cu niste cifre memorate indoielnic. Pun pariu ca nu si-a tiparit singur nici macar una dintre hirtii. Omul e perfect incompetent. Nu stapineste vocabularul economic, ci doar utilizeaza cuvintele si ideile uzuale.

    Cum sa stralucesti intr-o confruntare cu Ponta? E imposibil. Poate doar la arte martiale. Iti vine sa-l plesnesti in secunda 1. Repet, nu-mi place Johannis. Dar diferenta de caracter si valoare intelectuala este evidenta. Neamtul e si el oleaca smecher. Dar n-am cu cine sa-l compar. Ponta e noaptea mintii. Si un caracter extrem prin josnicie.
  • +18 (22 voturi)    
    dramatism versus calm (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:12)

    cristinelu [utilizator]

    Domnul Tapalaga vede mereu lucrurile in negru
    Cred ca romanii obisnuiti nu sunt chiar asa de speriati de pericolele care ameninta Romania
    Eu imi doresc mai multa ratiune si mai putina emotie
    Si imi mai doresc conducatori care sa nu minta si care sa lase justitia sa-si faca datoria
  • +10 (14 voturi)    
    Presedinte vizionar ar fi ideal dar... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:13)

    Andrei Bz. [anonim]

    Presedinte vizionar care intelege tragedia momentului etc. cum vrea domnul Tapalaga ar fi ideal, dar exista doua probleme. In primul rand astfel de oameni sunt rari, si apoi, din pacate, Romania nu este la nivelul la care sa aprecieze un astfel de om, ba dimpotriva, l-ar suspenda in maxim 2 ani si apoi ar deturna sansele binelui pentru urmatorii 5 ani, dupa ce poporul, scarbit de un asemenea om, se va arunca in ghearele raului cel mai mare.

    Pana una alta e bun si Iohannis. Poate nu stie sa faca mistouri si sa dea din gura in stil populist dar sunt destul de sigur ca nu va gira chestii gen martea neagra ca presedinte, in limitele cadrului institutional, si nu ar fi facut-o nici intr-un guvern USL. Si nici eu habar n-aveam de acele cifre si numere si legi enuntate de Ponta (care aparent erau si false in parte), dar inteleg statul (de drept, nu statul lui Hrebenciuc in care coruptia este necesara pentru a unge rotite) mai bine ca Ponta care in privat banuiesc ca nutreste idei despre democratie similare cu ale lui Orban.
  • +11 (17 voturi)    
    Mai incercati (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:26)

    SKLR87 [anonim]

    Mai putina melodrama si mai mult sange rece, altfel riscati sa cadeti prada propriei propagande si sa iesiti in strada cu baioneta montata si bentita de Rambo in jurul fruntii imbrobonate.

    As prefera un presedinte mut care sa-mi iasa la televizor o data pe an, sa faca din maini semnele specifice limbajului, sa nu inteleg nimic, dar sa am in jur o justitie functionala si un mediu investitional si de afaceri stabil. Nu am nevoie de unul care sa se rupa in doua, sa-mi regurgiteze propaganda anti-stanga producatoare de frica si imposibil de probat din afara sistemului, sa "i-o zica" lui Ponta si eventual sa-i traga un scuipat in gura si posibilei viitoare prime doamne. Am nevoie, in schimb, de unul care sa cunoasca limitele propriilor atributii, sa aiba o viziune pe care sa o puna in practica prin dialog cu institutiile statului, nu cu calcaiul pe beregata, si, in fine, de unul care sa reprezinte tara in relatiile externe dintr-o pozitie echilibrata, si nu ca un Putin eunuc.

    Am vazut un om scarbit de campania oponentului si cu prea mult bun simt decat merita natia asta de redusi.

    Am mai vazut un scolar paranoic dupa ce fusese prins cu lectia nepregatita acum nu multa vreme, un functionar public care latra cifre din copiute si care se oprea din supt moaste doar pentru a mai ragai satisfacut cate un Basescu.
  • +3 (5 voturi)    
    Iohannis ne in sistem, asta e problema (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:30)

    virgiliordache [utilizator]

    Iohannis a fost pus in inferioritate pentru ca nu este in sistem. Am exprimat mai pe larg o opinie aici:

    http://virgiliordache.blogspot.ro/2014/11/o-dezbatere-intre-un-om-liber-si-un.html
  • +3 (11 voturi)    
    Aseară a câștigat Traian Băsescu (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:46)

    marius v [utilizator]

    Fiecare în stilul lui, calm (neverosimil de calm) sau scoțând panglici multicolore pe gură, a fost de acord asupra temelor care țin strict de funcția de președinte: întărirea statului de drept, independența justiției, menținerea politicilor proprii calităților de membru NATO și UE. Acestea sunt cam singurele teme care țin de președintele statului, potrivit Constituției României. Păi toate astea le-a făcut sau le-a menținut (ceea ce-i mare lucru) Traian Băsescu. Știu că dă bine să-l critici pe președintele încă în exercițiu, dar adevărul este că omul și-a făcut datoria și încă foarte bine, în condiții extrem de dificile.
    Atât Ponta cât și Johannis sunt doar schițele palide și nereușite ale unui președinte, așa cum (începem să ne dăm seama abia acum) ar trebui să fie.
  • +5 (7 voturi)    
    Iohannis (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:49)

    al_lex [utilizator]

    In echipa de campanie a lui Iohannis sunt (multi) idioti?
    Nu cred ca "strategii" lui Iohannis pot fi "suspectati" de atata inteligenta incat sa aiba ca leit-motiv al campaniei ideea de bun simt, pentru ca in aceasta ipoteza nu mai sunt idioti ci imbecili.
    Cineva sa-i explice lui Iohannis ca si "vorba multa, saracia omului" dar si "domnia si prostia se platesc".
    Nu mai e cazul ca Iohannis sa fie domn cu Ponta.
    Cu mitocanii daca esti domn risti sa fii luat de fraier si de catre mitocani si mai ales de toti ceilalti care asteapta mult de la Iohannis!
    Cand un mitocan se leaga de parinti, raspunsul corect ar fi "Ba, pe-a ma'tii!" (intr-o alta formulare) si daca se vrea se gaseste formularea bazata pe fapte sanctionate de legea penala sau doar imorale!
  • 0 (4 voturi)    
    Nu cred ca aveti dreptate (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:58)

    R.A.Muresan [utilizator]

    Nu-i vorba ca tarisoara-i mereu la o cotitura sau sub asediu, nu e insa propaganda sa luam seama cu rabdare si fara incrincenare la cele patru virturti cardinale, curajul sau taria, intelepciunea, dreptatea si cumpatarea pe care le regasim in buna masura la Iohannis, dar care-i lipsesc aproape cu desavirsire lui Ponta. Inconstienta nu-i curaj, logoreea nu poate fi confundata decit de cei nevrednici cu intelepciunea, mituirea poporului in campania electorala nu are legatura cu dreptatea iar cumpatarea n-are de-a face in nici un fel cu setea de putere sau guvernarea tv (sau de platou).
  • +3 (19 voturi)    
    ha, ha, ha, ha.... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 14:58)

    daria91 [utilizator]

    Confruntare intre prezidentiabili? Hai, ma, pe bune?! Am ras cu lacrimi! Deci eu am vazut aseara un cyborg timorat, chinuit, obsedat de scurgerea inexorabila a timpului, versus un flasnetar indarjit, un panglicar strident si fara esenta, "moderati" de un papusel, un fante ratat, vopsit chel si pensat, plus trei pupeze intrebatoare, cu aere de lady puse la punct cu actualitatea politica (in fapt, niste duduite obraznice, cu nete tendinte partinitoare - lucru indubitabil pentru cei ce au urmarit susa in discutie pana la final). Pentru cei detasati, pe scurt: un circ cu un haz inefabil. Involuntar, dar savuros si indiscutabil... Mai bine faceau o intrecere gen cine scuipa mai departe. Era la fel de lamuritor. Pe care sa aleg, Doamne, dintre ceva ce aducea oarecum a fiinta, insa care in mod cert avea si componente second hand de robot, un sedat atat molcom in gandire de cred ca de-abia pe la finalul emisiunii s-a prins ca nu e la el acasa, si un demagog straveziu, galagios, tare-n gura? De fapt, mediocritatea stralucitoare a tuturor celor din aceasta sceneta reflecta cum nu se poate mai fidel lipsa de valoare a majoritatii cetatenilor romani. N-am cu cine sa votez, nu ma reprezinta niciunul dintre cei doi penibili!
    • -2 (8 voturi)    
      De ce (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:08)

      marius v [utilizator] i-a raspuns lui daria91

      nu putem să dăm mai multe plusuri pentru un comentariu?! Daria, eu te votez pe tine.
      • -4 (10 voturi)    
        mersi (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:29)

        daria91 [utilizator] i-a raspuns lui marius v

        macar ne distram daca tot nu votam... pai nu?
        • 0 (6 voturi)    
          Absolut (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:51)

          marius v [utilizator] i-a raspuns lui daria91

          În mod normal, cu asemenea candidați, dezbaterea finală, crâncenă, hotărâtoare ar trebui să fie găzduită de Cartoon Network.
        • 0 (4 voturi)    
          Esti o pontista (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 19:01)

          deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui daria91

          si asta nu e rau pana la urma urmei.Numai ca-mi suna replica ta a madam firea.sunteti din aceeasi plamada
          Hai sictir!
    • +4 (8 voturi)    
      Deja ai votat... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:51)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui daria91

      ... pentru panglicarul strident, nu incape indoiala. Daca nu mergi la vot insemna ca lasi un moroi din Teleorman sa voteze pentru tine, simplu!
      Si inca ceva, daca esti "detasata" si pentru tine cyborg-ul timorat este acelasi drac cu flasnetarul demagog, inseamna ca nu intelegi lumea in care traim. Imi iau libertatea sa-ti atrag atentia ca asta nu e un concurs de sprinteneala a replicii, nu-i nici o competitie cine stie castiga si nici un reality show la tv. Pentru multi dintre noi este lupta pentru conservarea putinelor progrese pe care le-am facut, este batalia pentru dreptul de a nu ne intoarce la mizeria lui nastase. Si daca episodul de aseara te-a amuzat atat de tare ca ai ras cu lacrimi, poti sa te gandesti ca episoadele care vor urma dupa alegeri te-ar putea face sa plangi (vai, tot cu lacrimi...).
      • +3 (9 voturi)    
        Adica... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 16:14)

        daria91 [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

        ... sa votez doar asa, de-a naibii, sa nu iasa miki mouse?! E vina mea ca Iohannis e atat de lipsit de nerv ca nu-l poate pune la punct pe golanasul ala? Nu spun sa fi adus un maldar de hartii cu date mai mult sau mai putin exacte, totusi nu i-ar fi stricat sa-si strecoare-n buzunar macar "fituica" numita Constitutie. Mai precis, mai bine nu pomenea numarul articolului cand s-a referit la imunitatea presedintelui. Oricum a facut o varza, i-a pus pe tava lu' Ponta armele cu care sa-l faca de bafta. Daca Iohannis e cel mai fain om pe care ACL l-a gasit sa-l propuna pentru functia de presedinte, eu una nu pot sa-l votez. Nu ca trebuia - daca tot s-a urnit sa se contreze cu Ponta - sa fie pregatit beton, ci sa fie fiara, sa-l anuleze pe arogantul ala fara drept de apel (ca temeiuri juste avea, slava Domnului!). N-are fason de panzer, nicidecum de presedinte, imi sugereaza o neaosa mamaliguta flescaita... Poate ma va convige diseara, mai are o sansa!
        • +6 (6 voturi)    
          Nu trebuie... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 17:06)

          triciupa [utilizator] i-a raspuns lui daria91

          ... sa votezi "de-a naibii" (desi nici asta n-ar fi rau) ci pentru simplul motiv ca nu exista o alta alternativa. In clipa asta este posibil doar Iohannis sau inacceptabilul. Sunt de acord cu caracterizarea lui Iohannis, asa este dar celalalt este INACCEPTABIL. Nu e doar un arogant si un panglicar mincinos, nu! Individul e mai presus de orice un ticalos cu o armata de mafioti in spate, o oaste puternica si experimentata care ne va trimite la periferia lumii civilizate. In privinta asta nu exista indoieli, deja ne-au aratat de ce sunt in stare. Ca sa-si scape pielea de puscarie si averile de confiscare nu vor avea nici o mila: vor calca in picioare tot, vor distruge tot ce-am construit si ne vor arunca inapoi cu 20 de ani. Cu robotul greoi se poate trai pentru ca penalii din spatele sau sunt slabi si putini, putem sa-i invingem dar cu celalalt nu exista nici o speranta.
          • +2 (2 voturi)    
            Sper... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 18:05)

            daria91 [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

            ... sa nu se repete vodevilul de ieri si ca Puscalau sa impuna un strop de rigoare si decenta. Totusi, Iohannis TREBUIE sa priceapa ca nu merge la o plimbareala pe alei linistite, ci ca e vorba de o lupta ce necesita vigilenta, tenacitate, adaptabilitate, chiar viclenie si... sprinteneala a replicii. Miza e insemnata: voturile celor indecisi. Si nu-s putini... In societatea noastra, adevarul spus fara fermitate, cu juma' de gura, paleste lesne in fata logoreei si mitocaniei, a minciunii spuse pe un ton strident, de gaita nevrotica. Eu incerc sa fiu obiectiva si zic ca e un moment prielnic pentru o lovitura decisiva (pesedistii sunt indubitabil in extaz, relaxati, se vad deja numarand cashul din noi furaciuni)... Consider ca e o greseala ca tocmai acum neamtul sa fie cocolosit, batut pe spate, sa i se repete obsesiv cat de fenomenal e. Sa nu se imbete cu apa rece si sa profite cat poate! In mod cert n-am sa votez pe principiul mafiotii lor sunt mai mici, acceptabili (prefer sa mai astept inca 5 ani, cand chestiunea va fi certa pentru marea majoritate a romanilor), dar am sa pun stampila fara ezitare pe un luptator, pe un om decis, care se descurca in situatii critice, adaptabil. Depinde de el de-acum...
      • +2 (2 voturi)    
        Scuze că mă bag în seamă! (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 18:43)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

        Dar este total incorect, ca să nu folosesc un cuvânt "de o duritate fără precedent", să tragi pe cineva de urechi pentru că refuză să ia parte la o farsă. Să se schimbe poporul ăsta dracului odată, ca să nu mai fie nevoie de soluții disperate. Băsescu a fost, vorba lui Paleologu ăla mic, o pleașcă nesperată și oricum nemeritată. De ce trebuie să alegem între papagali uni și multicolori gen Iliescu, Vadim, Geoană, Năstase, Johannis, Ponta?! Fii liniștit! Oricine ar deveni președinte, salvarea tot individuală va fi. Și, oricum, nația asta merită un duș rece, ca să-și revină.
  • +16 (22 voturi)    
    ignoranta lui Johannis e o manipulare (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:03)

    sorin3 [utilizator]

    Un ignorant nu putea sa faca ce a facut Johannis in Sibiu.
    E normal pentru un roman sa incurce bunul simt cu lipsa smecheriei, asociata la noi cu inteligenta si cunoasterea.
    Nu o fi Johannis nici mare om de stat nici cel mai curat politician, dar nici fraier sau prost pregatit nu e.
  • +14 (20 voturi)    
    dl. Tapalaga (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:09)

    I [utilizator]

    nu vedeti padurea de copaci! Da, Iohannis nu e la fel de badaran ca si comunistul de Ponta. Asta e un lucru bun! (nu-mi vine sa cred ca trebuie sa scriu asta).

    Jos comunistii!
  • +4 (10 voturi)    
    false criterii (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:15)

    rados [utilizator]

    Incrucisati-l pe Johannis cu Basescu si veti obtine Presedintele ideal. Romanii sunt inca fascinati de limbarita si bascalie si vor avea, binemeritat, un presedinte care vorbeste fara sa zica ceva cu miez, si unul care in loc sa latre- face!
    Fiecare doarme cum isi asterne!
  • +13 (15 voturi)    
    D-le Tapalaga , (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:27)

    voltaren [utilizator]

    ati fost si dumneavoastra , intr-un interviu televizat , in fata acestui contorsionist , cu mintea si sufleyul schilodite de eucatia comunista si nu v-ati descurcat mai bine . E greu pentru un om cu bun simt si educatie sanatoasa sa-si pasteze coerenta in fata unei avalanse de minciuni , obraznicii , dedublari ...Cei care l-au impins in fata au cumparat tot ce era de vanzare : prsa , oameni politici , constiine patate , naivi care cred ca plgiatul este o virtute .
  • +2 (8 voturi)    
    2 intrebari... (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:42)

    nic1 [utilizator]

    ..dl. Tapalaga!
    1.Dvs. sunteti un om perfect?
    2. Aveti cumva dubla comanda?
    • +3 (5 voturi)    
      bune (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 16:26)

      iradu [utilizator] i-a raspuns lui nic1

      si potrivite - intrebarile. La prima nu conteaza ce raspunde subiectul. Totusi, ar fi posibil sa raspunda cu "Da"?
  • +4 (8 voturi)    
    . (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:50)

    Marius Muntean [utilizator]

    Este foarte adevarat ca Iohannis nu este candidatul ideal dar este un pas in directia buna. Asa se construieste orice lucru mare, pas cu pas.
    Si Basescu a fost doar un "gospodar" (al Bucuresti-ului) cand a fost ales prima oara si as spune ca s-a descurcat destul de bine.
  • +2 (8 voturi)    
    Aiurea, dle Tapalaga, ati pus gresit stacheta. (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:52)

    iradu [utilizator]

    Lasati idealurile ca mai sunt 4 zile. Confruntarea nu trebuie s-o vedeti decat ca o ocazie de a evalua cum se vor comporta cei doi, in functia de presedinte. Scopul nu e sa castige meciul la TV, nici sa-si consume munitia, nici sa se umple de sange. Va credeam mai matur. Jucati multe jocuri cu batai pe calculator? Din ce ati vazut si auzit, ce credeti: bunul simt si educatia lui Iohannis va ajuta Romania si pe dvs? sau va convine minciuna, nesimtirea si hotia? Meciul si munitia se termina duminica. Apoi conteaza atitudinea.
    PS
    FYI, am votat MM, dar nu dau cu pumnii si picioarele in ceilalti din dreapta sau in Basescu, ca dvs.
  • -1 (9 voturi)    
    vot (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:53)

    meandmyfriends [utilizator]

    Iohanis nu vrea sa fie presedinte.
    Dupa confruntarea de aseara este cat se poate de clar.
    A stat in defensiva, si l-a intrebat pe Ponta de ce a mintit oamenii cu fluturasii cu pensiile, si la sfarsit ne-a spus sa votam schimbarea. Bravo!
  • +5 (11 voturi)    
    Din punctul meu de vedere (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 15:59)

    SKBjull [utilizator]

    Cred că abia acum realizează mulți cât de bun politician e Băsescu. Toți am așteptat ca Johannis să-l încolțească pe Ponta ca Băsescu pe Geoană. Muniție avea, moderatorii l-au mai ajutat, trebuia doar să înscrie.

    Până și Ponta a preluat enorm de multe de la Băsescu, venirea cu documente, cifre, Moldova, etc.

    Dar sincer? Pentru mine unul nimic nu contează. Mai bine votez un beduin orb, surd și mut decât pe Ponta. Satisfacția de a-l vedea căzând și mâncat de baroni? Neprețuită.
  • +4 (8 voturi)    
    Mare mirare (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 16:01)

    RaduMischie [utilizator]

    Eu ma mir ca lumea inca ii da inainte ca KJ a fost decent, ca nu s-a bagat in mocirla impusa de Ponta, etc. Oameni buni, decenta este buna, dar nu suficienta. Si Basescu, in 2009, a fost decent in dezbaterea finala cu Geoana, in acelasi timp dominandu-l cu chestiuni concrete si precise. Dar, daca nu scotea din joben golaneala cu vizita la Vintu, nu iesea presedinte. Nu zic ca KJ trebuie sa faca o golaneala ca aia. Dar sa fie decent nu e de ajuns. Trebuie sa fie bine informat, necrutator, sa speculeze orice greseala a lui Ponta. VP are un electorat stabil care ii va iesi la vot in proportie mare. KJ trebuie sa recupereze multe voturi pentru a iesi presedinte. Iar aceste voturi nu le ia de la VP, Tariceanu, Melescanu, Vadim si DD. Trebuie sa le ia din alta parte, respectiv de la aia care se dau destepti, dar stau acasa si sunt scarbiti ca nu au cu cine vota. Cu alte cuvinte, sa-i scoata pe astia la vot. Si ca sa-i scoti la vot pe astia, trebuie sa-i convingi. Nu-i convingi fiind decent, dar nestiind cati corupti are PSD si netaxand o afirmatie grava gen dreptul de vot e "o lozinca".
    Cred ca KJ nu e incompetent, ci doar nepregatit pentru functia asta. Dar trebuie sa accepte asta si sa arate ca are vointa de a deveni un om de stat. Si sa se prezinte altfel diseara. Altfel, el a pierdut pe mana lui, pentru ca nu a stiut sa atraga electoratul nehotarat.
  • -3 (7 voturi)    
    Ha Ha HA (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 16:15)

    Je__ [utilizator]

    1. In sfarsit are si Tapalaga revelatii. Putem spune finut ca se mai disipa din fumurile atoate stiutoare in ale politicii.
    2. Chiar spera ca KI o sa citeasca articolul? Ghinion. Parerile noastre nu ajung la el, si oricum oricat ar ingrasa porcul in ajun de craciun....nu se poate transforma in ceva ce nu e!
  • 0 (4 voturi)    
    confruntare Iohanis/ponta (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 16:23)

    revoltat [utilizator]

    Ar fi multe de spus pe aceastä tem!Mä rezum , obligat, doar la trei puncte:
    1. în orice "întâlnire" de acest fel (fäcutä dupä model american), cel din "afara sistemului", nu are prea mari sanse , întrucât, spre deosebire de societatea americanä, cu adevärat democraticä si deschisä, în România manipularea informatiilor se face, fie prin minciunä, niciodatä pedepsitä, (avem sute, mii de exemple), sau , si mai grav, tot ca formä de ascundere a adevärului, prin fenomenul "secretizärii" unora sau altora dintre informatiile care ar trebui sä ajungä pânä în ultimul cätun al tärii. Aici douä exemple, iaräsi din cele câteva sute posibile: 1. secretizarea , dsigur ilegalä, a detallilor menite sä ne informeze despre stadiul si continutul în cifre exacte a procesului de recuperare a prejudiciilor în cazul Voiculescu(statul pierde anual miliarde de € prin neîndeplinirea acestei obligatii legale!
    2. În ce tarä civilizatä ar fi de "negäsit" un contract al statului cu o firmä sträinä în valoare de miliarde?
    Si aici, nici o urmare, nici un proces, nici o responsabilitate a celor ce ar trebui sä räspundä!
    3.Revenind la cazul pus în discutie: din ploaia de date, cifre, detalii, aruncate peste capul si în urechile milioanelor de cetäteni interesati, emise cu dezinvolturä numai în scopul de a alcätui portretul unui "adevärat" om de stat care trebuie (de ce trebuie?)sä ajungä presedinte, au putut fi controlate , verificate? Doar stim cu câtä "lejeritate " se joacä cu adevärul acest politician facând tara de râs în lumea întreagä?
    Ne rämâne, în acest moment, o singurä cale pentru a încerca sä scoatem "teritoriul" ,( cum numesc cinic politicienii de azi, tara) din starea de metastazä în care a fost adusä, dupä 25 de ani, ani în care am "ales" toatä neghina acestei asa zise clase politice, care nu îsi onoreazä statutul: de trei ori un criminal de rând, încä nepedepsit, Iliescu, înscäunat, ca presedinte de onoare(ce oroare! ) PSD-ului! Oare vom înväta ceva din istoria noasträ?
  • +4 (6 voturi)    
    Mda (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 16:50)

    Taras Bulba [utilizator]

    Mda, deloc impresionat de Iohannis. Dar mai rau ca Ponta nu e nimeni!
  • +2 (2 voturi)    
    Comentar (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 18:16)

    Scorpion49 [utilizator]

    D-le Tapalaga, va inteleg foarte bine asteptarile si in mare parte sunt de acord cu intregul comentar. Avem de ales( ca ne convine sau nu) intre doi candidati care cu certitudine , nu indeplinesc , nici unul, dorintele noastre. Intre ceea ce am dori si ceea ce putem avea este , de data asta, diferenta intre cei doi. Acesta diferenta este , definitiv, suficient de evidenta ca sa ne hotaram, fara nici o ezitare ! PONTA NU (!!!) POATE FI PRESEDINTE !
    Daca si D-voastra doriti acest lucru (sincer sa fiu, nu am nici o indoiala !) atunci , ar fi foarte bine, sa dezvoltati aceasta idee.
  • +1 (1 vot)    
    intrebari (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 18:41)

    rollotomasi [utilizator]

    De chestia asta nu l-a intrebat nimeni:
    http://epochtimes-romania.com/news/investigatii-cenzurate-ponta-procuror-si-administrator-intre-1998-si-2002---224640
  • 0 (2 voturi)    
    Ce am aflat din acest articol (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 19:23)

    adrianescu [utilizator]

    Interesanta sentinta subtil data de dl. Tapalaga. Ajuta tot atat de mult ca o frectie la un picior de lemn :)). Priceperea de a disimula mesaje este insa de invidiat. Sa ne asteptam la o confesiune lacrimogena? :))))))
  • -1 (1 vot)    
    deh (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 19:30)

    marmota carcotel [utilizator]

    oricum toti sunt o apa si un pamant.. ma intreb sincer daca sa ma uit sau nu la spectacolul de diseara
  • +1 (1 vot)    
    anyone? (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 19:58)

    Stars_and_Stripes [utilizator]

    Missing Basescu already? Cu tot caracterul lui abraziv, lenutzele-posetutzele si gura lui spurcata, Basescu e geniu fatza de astia doi. Asta e, mai trebuie sa treaca inca vreo 50 de ani ca Romania sa fie o tara normala si sa aleaga oameni precum Macovei in locul imposturii agresive (Ve Ve) sau al incompetentei (KI). Asta e... Pe moment prefer incompetenta, macar din puntul ala poti creste daca esti de buna credinta... Speranta moare ultima.
  • -1 (1 vot)    
    Dl. Tapalaga (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 19:58)

    Wien [utilizator]

    Il respect pe dl Tapalaga dar se inseala cand scrie despre dl. Johannis ca este ignorant si staif. Ca cineva care se trage din parinti romani dar care locuieste intr-un oras german, care a invatat romaneste de la dl. Cartarescu cand a fost lector la Institut für Romanistik si care iubeste Romania, pot afirma cu mana pe inima: asa suntem noi, nemtii, asezati. Nu trebuie sa te dezlantui in public, sa sari la gatul adversarului pentru a-ti apara opinia. Imi pare rau ca nu pot vota, ma identific mai mult cu poporul german pentru ca romana este numai limba materna. Imi doresc pentru Romania cel mai bun sa castige
  • 0 (0 voturi)    
    Aveti drepate d-le. Tapalaga ! (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 21:00)

    gazania [utilizator]

    Nici nu mai pot urmari dezbaterea. KJ chiar nu stie la ce s-a-nhamat?Ca milioane de oameni il votam si el nu face aproape niciun efort, lasandu-ne cu Ponta pe cap?Il votez ca n-am ce face, dar cred ca Predoiu sau MRU se descurcau mult mai bine.
  • 0 (0 voturi)    
    sa va citez (Miercuri, 12 noiembrie 2014, 21:47)

    marmota carcotel [utilizator]

    august 2012.. preluat de pe FB d-voastra
    "Despre interviul cu Victor Ponta: politician greu de prins, abil, alunecos si capabil sa reziste la atacuri dure. Daca are ocazia, isi ucide adverssarii fara mila. M-a tarat in mlastina discutiei despre legi si ordonante unde evident eram nepregatit, in schimb el era blindat. Nu era cazul sa intru in ea. A fost o eroare, acolo m-a trimis in corzi."

    naspa....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi