Un partid de esenta penala

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 28 octombrie 2014, 12:39 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Comportamentul PSD de luni din Parlament reprezinta inca o incercare de a insela publicul, de a-i abate atentia de la un dosar greu. Am asistat cu totii la o incercare disperata de a evita o situatie lose-lose pentru partid. Daca Viorel Hrebenciuc nu demisiona din Parlament, PSD avea o mare problema cu cateva zile inainte de primul tur. O eventuala cerere de arestare trebuia fie aprobata, fie respinsa. In ambele situatii, candidatul Victor Ponta avea numai de pierdut. In caz ca PSD facea scut in jurul lui Hrebenciuc, simbolul combinatiilor tenebroase, ar fi scandalizat opinia publica. In caz ca-l lasa din brate, demobiliza si mai rau partidul, oricum demoralizat de valul de anchete penale.

Demisia lui Hrebenciuc a fost o perdea de fum pentru a stopa orice discutii in spatiul public, oricum rare sau trunchiate, despre acest dosar infernal.  Cifrele vehiculate, modul de operare, totul arata ingrozitor. Potrivit procurorilor DNA, s-au restituit abuziv 43.000 de hectare de padure in Bacau. Imaginati-va o fasie de padure lata de 4 km si lunga de 100 de km, adica intinsa de la Bucuresti pana spre Campina. O halca buna de tara traficata contra unor comisioane. Prejudiciul calculat se ridica la 300 de milioane de euro, adica aproape cat o transa FMI.

Apoi, vedem putreziciunea intinsa peste stat. In dosar sunt urmariti penal Ilie Sarbu, socrul premierului Victor Ponta (observam ca despre el se pomeneste foarte putin spre deloc) Viorel Hrebeniuc&fiul si un senator PSD plus sotia judecator. Unde le-a disparut subit mandria de a fi romani? Cum poti "calca pe cap" simpli functionari care isi fac datoria aparand padurile statului? Ce poate fi mai periculos decat un partid care-si pune toata forta in slujba unor infractori? PSD schimba folclorul cu acest dosar. Ar fi depasit sa mai spunem ca este un partid care fura ca in codru. Dupa dezvalurile din dosar rezulta ca lideri de varf ai PSD fura codrii cu totul.

Abia acum urmeaza marea inselatorie. In ziua demisiei lui Hrebenciuc, Victor Ponta acuza opozitia ca-si apara penalii si incompatibilii in timp ce penalii lor, oameni de onoare, se dau singuri pe mana justitiei. Ce urmeaza? Ce face PSD in Parlament dupa incercarea premierului Ponta de a prezenta partidul altfel decat e, adica un mare sustinator al justitiei, un adevarat aparator al dreptatii? In locul lui Viorel Hrebenciuc partidul il urca in functia de vicepresedinte la Camera Deputatilor pe Marian Neacsu, un condamnat penal in prima instanta care a pierdut definitiv un proces cu ANI pe conflict de interese. Omul propulsat de PSD la conducerea Camerei s-a mai remarcat prin punerea legii aminstiei si gratierii pe ordinea de zi in martea neagra si prin voturi impotriva Agentiei Nationale de Integritate. (Vezi aici profilul complet)

Marea mistificare a continuat cu apararea unui cercetat penal. PSD l-a scapat de arestare pe deputatul PC, Ion Dinita, pus sub acuzare in dosarul de coruptie in care este anchetat presedintele CJ Brasov,  iesind din sala astfel incat nu a existat cvorum. Apogeul a fost atins cand opozitia a cerut ca proiectul de lege privind amnistia si gratierea sa fie inclus pe ordinea de zi cu scopul explicit de a fi respins iar PSD a refuzat.

Toate aceste fapte stridente petrecute intr-o singura zi probeaza, daca mai era nevoia, extractia penala a partidului condus de Victor Ponta. Acest partid reprezinta azi un pericol la adresa democratiei, o masa critica de interese ilegitime si trebuie oprit prin orice mijloace sa puna mana pe toata puterea. Victor Ponta a ajuns candidatul unor cohorte de penali, marea speranta a borfasilor mari si mici. In ritmul asta, PSD va avea curand majoritate si in puscarii, nu doar in Parlament, cata vreme trei sferturi dintre alesii cu probleme in justitie provin din acest partid.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21115 vizualizari

  • -32 (38 voturi)    
    Ce e democratia? Dar statul de drept?.. (Marţi, 28 octombrie 2014, 12:49)

    EU-74-RON [utilizator]

    ...cand vorbim sau scriem, prnim de la definitia, esenta lor? sau le folosim intr-o peseudo-intelectualo-campanie elctorala la care achieseaza (pun botu') diversi votanti (electori, elemente ale democratiei)...
    • +23 (25 voturi)    
      Evident (Marţi, 28 octombrie 2014, 12:52)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui EU-74-RON

      Nu inseamna Partidul Shpagarilor Dorei
      • +14 (14 voturi)    
        Ponta va pierde alegerile! (Marţi, 28 octombrie 2014, 17:35)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Pe unde am mers, toata lumea e impotriva lui Ponta si a PSD. Va fi o participare uriasa in turul doi, de aproximativ 70%. Ponta nu poate fura, cat putem noi vota!!!
        • +6 (6 voturi)    
          ce bine (Marţi, 28 octombrie 2014, 21:46)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          ar fi sa fie asa
        • +6 (6 voturi)    
          participare la vot (Miercuri, 29 octombrie 2014, 0:50)

          StoianIleana [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Ar fi de dorit sa fie o participare "uriasa"la vot inca din turul I,doar asa pot fi demobilizati sustinatorii "direct interesati" sau doar cei "pacaliti"ai lui Victor Ponta!
        • +3 (3 voturi)    
          Nu cred... (Miercuri, 29 octombrie 2014, 8:27)

          Cristi_B [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Nu ai ajuns inca la soacra-mea, care este fan Ponta si care se va prezenta la prima ora ca sa voteze PSD...
        • +1 (1 vot)    
          parlamentul trebuie dizolvat 22.12.14 (Miercuri, 29 octombrie 2014, 9:29)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          aproape unsprezecemii de oameni asteapta penalii din parlament sa poata ajunge acolo unde le este locul..la brutarie http://www.petitieonline.net/petitie/petitie_pentru_dizolvarea_parlamentului_romaniei-p10022136.html
    • +25 (27 voturi)    
      Democratia si statul de drept sunt acelea.. (Marţi, 28 octombrie 2014, 12:57)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui EU-74-RON

      .promovate si aparate de hotii tai, in frunte cu Tonta.
    • +26 (28 voturi)    
      Pai sa pornim de la definitii (Marţi, 28 octombrie 2014, 13:04)

      Gelum [utilizator] i-a raspuns lui EU-74-RON

      Democratia e in esenta garantarea suveranitatii poporului, dar nu alandala, ci intr-un cadru organizat ( adica institutiile statului ). Cu alte cuvinte, poporul, direct sau prin delegatii lui, guverneaza.

      Guvernarea insa este intr-un cadru asa numit legal, care este garantat de idea de stat de drept. Statul de drept garanteaza egalitatea in fata legilor si respectarea si aplicarea lor unilateral ( as opus la bilateral, adica legea nu se negociaza, ceea ce unii rozalii incearca sa faca ).

      In cazul Romaniei, delegatii trimisi spre a guverna au inteles gresit rolul lor si si nu si-au asumat guvenarea, si din democratie s-a ajuns la o autocratie ( prin consolidarea puterii fara controlul poporului) cu tendinte anarhice ( fiecare face ce vrea , fara sa ii pese de aplicarea unei legi ).

      Ceea ce DNA face acuma, este instaurarea statului de drep in Romania. Bine inteles nu e un proces instantaneu, dar acest lucru se intampla chiar acuma.

      In urma aceste instaurari a statului de drept inceteaza usor idea de anarhie ( majoritatea cetatenilor invata sa aibe respect fata de lege ) si ataca si autocratia ( exercitarea si pedepsirea celor ce au tinut, si tin, puterea captiva ). In felul aceasta cetatenii care au interestul de a servi statul deci implicit poporul vor sti ca sunt aparati de intitutiile de stat de drept si vor avea curajul sa candideze si sa acceda la guvernare, in idea de a servi oamenii care i-au delegat acolo ( si probabil si cu un anume sentiment patriotic dar adevarat, nu nationalistic ca la PSD ).
      • +14 (16 voturi)    
        am vazut guvernarea In barca (Marţi, 28 octombrie 2014, 13:51)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gelum

        tocmai la Teleorman...tocmai acolo..stiti ce inseamna Teleorman ? padurea nebuna..or acolo..era..inundatia nebuna..pentru ca padurea ainnebunit..si a fugit )))
  • +16 (20 voturi)    
    Partidul (Marţi, 28 octombrie 2014, 12:50)

    un domn [utilizator]

    Penalilor Shpagari Dorei
  • +20 (38 voturi)    
    Repet, domule Tapalaga! (Marţi, 28 octombrie 2014, 12:56)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Prea tarziu!
    Mult prea tarziu!
    Rau facut de "echidistanta" dumneavoastra este insurmontabil! Incercarile dumneavoastra din ultima vreme sunt tardive si oarecum ceva in genul... frectie la piciorul de lemn!
    Ce pacat ca ati fost corect.
    Corectitudinea dumneavoastra a validat, culmea, dejectiile de pe latrine.
    In mintea omului simplu a fost ceva de genul "ba, daca si ai lui dau in el, inseamna ca nu degeaba astia de pe "latrine" spun ceea ce spun!!!"
    Tarziu, domnule Tapalaga, foarte tarziu!
    Veti scrie de duminica incolo ode, imnuri, ... asa ca sa supravietuiti si ca peste ceva vreme, daca va mai fi timop, sa spuneti ca ati fost dizident.
    Pacat!
    • +4 (22 voturi)    
      Ce n-ai inteles tu este ca.. (Marţi, 28 octombrie 2014, 13:04)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Tapalaga nu este si nu a fost "ai lui", ci este Tapalaga. Si nu-ti face griji pentru el, o sa se descurce si in cazul in acre Tonta castiga alegerile.
      • +8 (12 voturi)    
        Eu am inteles foarte bine! (Marţi, 28 octombrie 2014, 16:19)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Ti/am spus ce este in mintea celor... fara de minte!
        Adica a celor multi si needucati!
        De ce crezi ca a fost distrusa educatia?
        Sanatatea?
        Asa, mai toata lumea (in limbaj de bombonel - pulimea) este dependenta de baronimea preponderent rosie!
        Acum, ai inteles?!
        • -1 (5 voturi)    
          Nu, nu am inteles. (Marţi, 28 octombrie 2014, 19:57)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Ce spui tu e una, ce-am spus eu e alta. Adica "obligi" un om sa nu vada si sa nu expuna greselile lui Basescu.

          Ce n-ai inteles tu, iti mai spun inca o data: Tapalaga nu e "ai lui". El incearca sa fie impartial, iar daca nu-ti convine, poti sa-l "sari" linistit.

          Cei multi si needucati nu-l citesc pe Tapalaga, iar cei care-l citesc si voteaza cu Tonta, voteaza nu ca zice sau nu zice ceva Tapalaga. Uita-te la ei si vezi ca ei voteaza fara nici o logica, sau pentru ca le plac hotia si minciunile. Atat.
          • +2 (2 voturi)    
            Omule, (Miercuri, 29 octombrie 2014, 11:37)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            iti explic politicos si in cunostinta de cauza.
            Stiu ca domnul Tapalaga nu este dintre cei "ai lui", dar asa este perceput. Latrinele au impartit Romania in dous, ca si bombo; pro si contra Basescu (in cazul lui bombonel popor pesede si nepesede)
            Domnul Tapalaga, ar fi trebuit sa fie la fel de "echidistant" ca si ei, in virtutea unui primcipiu simplu; cand esti la Roma te porti ca romanii, cand te amesteci cu porcii, te porti ca in cocina.
            Astea sunt armele de care intelege multimea needucata sau prost educata.
            Mori cu educatia in mana si esti lapidat daca boborul "nu te pricepe".
            Aici ne/au adus anii de comunism si invatamantul de dupa al ciumei pesediste.
            Acum ai inteles?
            Sper ca am fost clar si explicit.
    • +10 (18 voturi)    
      Subscriu ! Foarte bun comentariul ! (Marţi, 28 octombrie 2014, 13:17)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      ... si articolul e bun, dar ...
    • +7 (7 voturi)    
      Asa este, bine zis! (Marţi, 28 octombrie 2014, 17:34)

      Pseudonim17 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Da, domnule Tapalaga, @RightIsGood are perfecta dreptate. Ne pricepem foarte mult atunci cind e vorba sa criticam si sa determinam cine si de ce e vinovat (si acum sunteti foarte corect in a descrie mizeria PSD), dar ne pricepem mai putin la a construi, a sustine, si a fi solidari cu cei care pot, vor si actioneaza. In momentul in care trebuie sa laudam sau sa explicam populatiei, ca jurnalisti, meritele si actiunilor unor oameni ca Basescu sau Macovei, cadem in capcana intinsa de alde Antena 3 cum ca suntem "pupincuristi", nu vrem sa fim vazuti ca cineva care spune da (ceea ce intr-o logica sucita inseamna ca suntem obedienti si slabi), noi suntem tari cind spunem nu, sau cind suntem "echidistanti" si lui Basescu ii "recunoastem unele merite, DAR! dar... si urmeaza o suma de fleacuri menite a ne arata aceasta echidistanta.
      DA vs NU este diferenta dintre un popor ca cel american si noi.
      • +1 (1 vot)    
        Excelent explicat! (Miercuri, 29 octombrie 2014, 11:39)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Pseudonim17

        Rare comentariile pertinente.
        In general, mai toate sunt sangvine, instinctuale, ... fara sens!
      • +1 (1 vot)    
        Din pacate, ne pricepem sa criticam (Miercuri, 29 octombrie 2014, 15:42)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Pseudonim17

        doar ce ne foloseste sa criticam si invers, nu criticam ce ar merita criticat, dar nu ne convine sa criticam. Cam cum a facut dl. Tapalaga - i-a criticat pe toti, dar nu si pe Basescu si sutinatorii lui, care meritau cu totii sa fie criticati de foarte multe ori in astia 10 ani, dar nu-i convenea lui Tapalaga sa-i critice, ca sa nu se strice Base la mate si sa-l dea afara din sistemul de putere. Asta nu e OK! Daca Tapalaga ar fi fost genul 'amicus Plato sed magis amica veritas, acum avea aer, nas si obraz sa critice; cum n-a facut-o decat selectiv, nu se califica critic autorizat, ci mazeta!
  • +17 (19 voturi)    
    domnule Tapalaga..... (Marţi, 28 octombrie 2014, 13:22)

    translativus [utilizator]

    .....nu este vorba doar despre "un partid de esenta penala" ci de un intreg sistem politic penal pentru ca insasi baza sistemului este minciuna electorala nepedepsita.

    Daca sistemul este coruptibil, este absolut normal ca toti hotii, escrocii, mincinosii si incompetentii sa profite de el.
    Deci, daca vrem normalitate, trebuie ca mai intai sa schimbam acest sistem politic ticalos.
    • +7 (15 voturi)    
      Da, asa e , totusi PSD-ul "sparge norma" .. (Marţi, 28 octombrie 2014, 13:28)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      cam asta vrea sa sublinieze dl Tapalaga - si asa este !
      Chiar pastrand proportiile (ma refer la cate procente de electorat are fiecare partid) - PSD-ul are de departe cei mai corupti politicieni ...
      E drept, si celelalte partide au, dar nu chiar la modul asta
      Si mai ales : alte partide (in afara celor din MIZERABILUL USL) NU au incercat sa puna in fund Statul de Drept ...
      Totusi, pt interventia lui kkrau si a PNL-ului din martea neagra , PNL-ul mai are totusi o umbra de credibilitate ...
      • +4 (4 voturi)    
        Asta suna..... (Marţi, 28 octombrie 2014, 19:30)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

        ......la fel ca "si ce daca fura, bine ca ne mai da si noua cate ceva", adica mentalitatea paguboasa a captivului pervertit.

        Nu sunt de acord cu asa ceva si consider ca tocmai aceasta mentalitate ii mentine pe escroci la putere.
    • +1 (5 voturi)    
      Sistemul pe care-l vrei (Marţi, 28 octombrie 2014, 15:59)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      este anormal pentru că este ideal. Acceptă realitatea, omul fură și minte, un sistem social care nu ține cont de realitate e un sistem mort... precum Raiul de exemplu.
      • +4 (4 voturi)    
        nu voi accepta niciodata..... (Marţi, 28 octombrie 2014, 19:41)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        .....hotia, minciuna, escrocheria....etc, indiferent cat de numerosi sunt cei ce considera ca aceste fapte sunt normale si voi continua sa militez impotriva acestui sistem politic ticalos.

        Daca ai ajuns sa accepti asemenea anomalii, inseamna ca esti deja pervertit si captiv sistemului.
        Cine renunta la speranta, se poate considera mort.
        • -1 (3 voturi)    
          Cine atinge perfecțiunea (Marţi, 28 octombrie 2014, 22:02)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          se poate considera mort, viața este mereu imperfectă.
          • +2 (2 voturi)    
            Si cine atinge perfectiunea? (Miercuri, 29 octombrie 2014, 4:13)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            A tinde spre perfectiune este una si a accepta "realitatea" urata "care este" (ca sa citez p cineva), fara sa incerci sa faci nimic, e alta poveste.

            Si mai clar pentru tine, un exemplu: du-te si te sinucide, ca oricum tot mori. Hai pa!
            • +2 (2 voturi)    
              corect ! (Miercuri, 29 octombrie 2014, 7:24)

              translativus [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Subscriu !
            • -1 (1 vot)    
              Realitatea este (Miercuri, 29 octombrie 2014, 9:33)

              Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              că murim cu toții. Doar o minciună ne poate face să schimbăm realitatea. Inhibarea minciunii și hoției privează sistemul social de doua mijloace importante pentru schimbarea realității. Doar cu adevărul și munca sistemul social nu poate schimba realitatea.
              • 0 (0 voturi)    
                Minciuna si hotia... (Miercuri, 29 octombrie 2014, 18:38)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

                schimba realitatea in rau, nu in bine. Daca asta iti doresti, n-ai decat: traieste in minciuna si hotie, dar nu poti obliga pe altii sa traisca in minciuna si hotie. Va strangeti voi hotii si mincinosii si va faceti o tara a voastra cu "realitatea" pe care v-o doriti.
          • +2 (2 voturi)    
            a dori.... (Miercuri, 29 octombrie 2014, 7:23)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            ...sa traiesti intr-un sistem politic in care sa te poti bucura de roadele muncii tale, fara a fi jefuit si mintit, inseamna a-ti dori normalitatea si nu perfectiunea iar daca sistemul in care traiesti nu iti asigura normalitatea, de ce sa il mai sustii ?
  • +16 (18 voturi)    
    Justitia (Marţi, 28 octombrie 2014, 13:36)

    takada [utilizator]

    Trebuie sa taie in carne vie,cangrena a cuprins toate domeniile.Justitia a inghitit si a tacut sub loviturile politicienilor din toate partidele de mai bine de 25 ani.
    Acum e vremea Justitiei,sa arate ca este o putere in stat.

    Vorbiti de padurile din Bacau,dar ce ne facem cu padurile din Covasna si Harghita?cu zecile de mii de hectare de padure furate de catre clica grofului de verestoy atila ???
  • -3 (9 voturi)    
    Stat de drept ? (Marţi, 28 octombrie 2014, 14:44)

    GheorgheStan [anonim]

    O fi - insa numai pentru DULAI !
    Sa vedem - ce a facut statul de drept pentru cetatenii ei - la PUNGESTI ? ; si peste tot in tara de cand au venit "baietii" asteptati 50 de ani - in Romania, pentru cu totul si cu totul altceva ?
    Au "gaurit" pamantul si au "insemnat" locurile ca sa dea drumul la exploatari in momentul cand s-a dat semnalul de "ocupatie" fortata a tarii !
    Cine-i opreste ? LEGEA TARII ?
    Pai, astia nu mai au lege - au doar buzunare pe care sa le umple cu bani !
    Si dupa ei - POTOPUL !
    Si noi - vom ramane cu dezastrul facut si "obligatia" sa facem curatenie la locul de munca ...!
    Ca altfel, nu mai "ramanem" in Europa !!!
  • -1 (17 voturi)    
    bravo (Marţi, 28 octombrie 2014, 15:00)

    Mazeta [utilizator]

    L-am auzit ieri pe dl. Tapalaga la B1. A avut o revelație, spre stupoarea colegilor de platou: „dar de ce este permis societăților să opereze prin firme off-shore?”. Răspunsul la această întrebare ar fi deja un bun început.
    • +3 (5 voturi)    
      off shore ul resedinta varstnicilor (Marţi, 28 octombrie 2014, 15:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      a lui hrebe zici ?
    • +7 (7 voturi)    
      oarecum o explicatie (Marţi, 28 octombrie 2014, 15:57)

      Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pentru ca prin firme off-shore vin si investitori straini importanti pe care iti doresti sa ii ai in tara (dau locuri de munca, se mai platesc niste impozite, etc). Nu poti sa permiti accesul pentru unele firme off-shore si sa-l interzici pentru altele. Daca s-ar dori cu adevarat eliminarea acestor off-shore-uri surse de coruptie si chiar criminalitate organizata, actiunea ar trebui concertata macar la nivelul Uniunii Europene.
    • +2 (2 voturi)    
      Pentru ca este legal permis! Si n-ar fi o (Marţi, 28 octombrie 2014, 20:08)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      problema! Tapalaga descopera apa calda! Bravo! la bulgari, nici o intreprindere cu sediul in offshore sau combinata cu vreun offshore nu are voie sa faca afaceri cu statul. Eee?
      • 0 (2 voturi)    
        Problema e ca... (Miercuri, 29 octombrie 2014, 1:00)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

        Pe langa gainarii nostrii care folosesc asemenea smecherii (daca cu cateva milioane de euro mai poti fi numit gainar) sunt foarte multi oameni foarte bogati care utilizeaza asa ceva. Iar puterea nu e la cei saraci.
        • +1 (1 vot)    
          Puterea e la shefii tai feseneii (Miercuri, 29 octombrie 2014, 10:11)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          acei indivizi sunt acum la butoane
        • +1 (1 vot)    
          N-am o problema cu off shorurile, chiar (Miercuri, 29 octombrie 2014, 15:49)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          daca sunt vehicole de "imbunatatire" fiscala si chiar daca n-am folosit "solutia". Ideea e ca off shorurile reprezinta un spatiu fiscal legal alternativ pe care poti sa-l folosesti, daca fiscalitatea din tara ta te doboara! n-au decat guvernele sa gandasca solutii care sa nu spolieze intreprinzatorii din tarile lor. DAR, business-urile offshore ar trebui sa fie blocate sa poata fi folosite de crima organizata si sa se ascunda identitatea beneficiarilor banilor din offshore sau pentru manevrele de coruptie statala. Uite la bulgari ca au legislatie mai moderna ca noi, pentru ca au avut voita politica s-o faca!
  • +3 (7 voturi)    
    Se vor dubla salariile si pensiile (Marţi, 28 octombrie 2014, 15:19)

    Trojan.H [utilizator]

    Daca rezolvam cu Crima Organizata, intr-un an sau doi salariile si pensiile se pot dubla.
  • +4 (4 voturi)    
    Spuneti ca... (Marţi, 28 octombrie 2014, 15:39)

    hot news [utilizator]

    ... "trebuie oprit prin orice mijloace sa puna mana pe toata puterea".
    Aveti o lista cu acele "orice mijloace"?
    Si eu ma dau de ceasul mortii sa gasesc o "portita" minune prin care sa scapam de acest cancer metastazat, care ne ucide din ce in ce mai rapid si sigur.
    Votul? Se vede ca nu-i putem bate pe borfasi.
    Iesitul in strada? Nu cred ca ne-am strange 100K.
    Revolutie? Cel mai putin probabil, ar iesi razboi civil.
    Alte metode oculte? Cine sa le organizeze?
    Cineva s-a intors recent din Brno, Cehia... mi-a spus ca era 99% Germania. Asa puteam si noi ajunge (macar 75% :-) daca aveam norocul cehilor.
  • +4 (4 voturi)    
    da, excelenta emisiunea de ieri de pe B1Tv (Marţi, 28 octombrie 2014, 16:27)

    Maniu [utilizator]

    pacat ca aceste mesaje nu ajung la sate.
  • +6 (8 voturi)    
    Breaking news firebinte la Antena3! (Marţi, 28 octombrie 2014, 18:16)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ca sa abata atentia populatiei de la procesele ce se tin lant, in care sunt implicati politicieni borfasi- marea majoritate din PSD, Antena3 a instalat, practic continuu, anuntul 'Breaking news - senzational'.
    Stirea de senzatie, intitulata : 'Adevarul despre siluirea batranelor de catre procurorii lui Basescu,
    este citita de insusi Mihai Gadea. In rezumat, relatarea este urmatoarea :
    Surse de mare incredere, carora li s-a promis ca nu le fie divulgata identitatea, ne-au informat asupra atrocitatilor comise de 'procurorii lui Basecu', care s-au napustit asupra unor batrane, din cateva sate uitate de lume, cu scopul de a le zmuge fortat declaratii ca ar fi votat de cel putin zece ori, la referendumul de destituire a lui Traian Basescu, din 2012.
    Iata cum s-a desfasurat mizerabilul asalt :
    Sase masini dintre cele livrate de SUA, pentru luptatorii romani din Afganistan, au intrat vijelios pe ulitele satului, pe la ora pranzului, in timpul slujbei din biserica.
    Din masini, au coborat vreo doua sute de procurori echipati ca trupele de mascati, care s-au imprastiat imediat pe ulitele satului, dupa un plan stabilit dinainte.
    Erau prezente, in sfanta biserica, vreo doua sute de batrane, cu varste de peste optzeci de ani.
    Vreo trei dintre batrane n-au incaput in biserica, au ramas pe prispa de la intrare si, speriate, au vrut sa fuga catre cocioabele lor.
    Patru procurori, inarmati cu kalasnicoave de ultimul tip, au tras focuri in aer, le-au culcat pe batrane la pamant si le-au silit sa puna degetul cu tus, ca semnatura, pe o declaratie in care marturiseau ca au votat fiecare de cate zece ori
    Alti procurori au blocat usa bisericii, au pazit intrarea, inarmati. Patru procurori au intrat in biserica, l-au tras pe preot de barba afara din sf. altar, au imbracat ei straiele preotesti si au silit batranele sa jure, pe sfanta biblie, ca au votat multiplu
    Un grup de procurori, coordonati chiar de Monica Macovei, au intrat in casele altor batrane si le-au luat la pumni, sa semneze
  • +2 (2 voturi)    
    Like! (Marţi, 28 octombrie 2014, 22:43)

    Marius Ogrean [utilizator]

    Bine scris. PSD-ul e tinta!
  • +3 (3 voturi)    
    CU TOTII LA VOT-ALEGE JUSTITIA ! (Miercuri, 29 octombrie 2014, 1:39)

    GheorgheSilvestrovici [anonim]

    CU TOTII LA VOT- REFORMA CLASEI POLITICE ! ALEGE SI APARA JUSTITIA, NU CORUPTII ! LIPSA DE CARACTER la un conducator politic dominata de mitomanie, inselaciune perpetua, versatilitate patologica, imprevizibilitate impulsiva, instabilitate decizionala si tupeu e catastrofala pentru tara! Alegerea lui VVP ca presedinte va fi o grozavie si un pericol pentru tara ! Prin faptul ca se incalca permanent drepturile fiecaruia dintre noi si nu sunt protejate si respectate virtutile morale,criza morala a societatii SE TRANSFORMA ACUM IN CRIZA POLITICA GRAVA ! Marasmul economic si jaful tarii a dus la saracirea a 40% dintre noi si la imbogatirea infractionala a multor demnitari romani. Minciuna si manipularile de tot felul au facut casa buna cu hotia si lichelismul. VVP si majoritatea politicienilor sunt produsii unui sistem profund corupt al democratiei originale romanesti care a promovat coruptia, clientelismul, nonvalorile, mitocania, populismul si infractionalitatea politica organizata in locul meritocratiei. Pentru a schimba politicienii trebuie sa ne schimbam noi. NOI nu suntem ca EI ? Altruismul, cumpătarea, onestitatea, respectul, devotamentul, angajamentul și responsabilitatea le-ai dobândit prin educație, prin cultură și prin interacțiunea cu semenii tăi odată cu trecerea anilor.
    Smerenia, uniunea, iubirea, iertarea și stăpânirea de sine, pe care le trăiești profund, rostind vers dupa vers și simțind Tatăl Nostru, ar fi trebuit sa le aplici și în fiecare clipă a vieții tale în relație cu oamenii.
    Mai simplu și mai la îndemână de atât, nu putea face Iisus Hristos pentru a ne învăța iubește-ți aproapele ca pe tine însuți. Fiecare la locul lui de munca si in viata sociala sa se poarte, asa cum ar dori sa se poarte ceilalti cu el. Fii TU schimbarea pe care doresti sa o vezi in lume ! 1ALEGE JUSTITIA, NU CORUPTII ! 2 Daca nu, vor urma ACUM mari tulburari sociale care vor reforma clasa politica, sau 3 SCHIMBAREA SE VA PRODUCE PESTE ANI,MULTI ANI!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by