Victor Ponta = Victor Orban. Ce se mai poate face

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 3 octombrie 2014, 13:10 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Un inalt oficial american, Victoria Nuland, a lansat joi o critica fara precedent impotriva unor “lideri politici din Europa Centrala care profita de avantajele de membri NATO si UE, care par sa fi uitat de valorile pe care se bazeaza aceste instutii”. Aluziile la Viktor Orban, premierul Ungariei, si Victor Ponta, premierul Romaniei, sunt cat se poate de clare. O fraza ii este dedicata premierului Orban: “Cum puteti sa dormiti dumneavoastra sub patura articolului 5 al NATO in timp ce vorbiti deschis despre "democratie neliberala", teorie impinsa pana la ultranationalism; restrictionarea presei libere sau demonizarea societatii civile?”

Urmatoarea fraza se adreseaza fara echivoc lui Victor Ponta: “As intreba acelasi lucru despre protejarea oficialilor corupti de urmarirea penala; ignorarea Parlamentulului cand va este convenabil sau protejarea afacerilor murdare care cresc dependenta tarilor dumneavostra de o sursa de energie straina, in ciuda politicilor declarat liberale.”

In ambele fraze se regasesc cei doi lideri: nationalisti, obsedati sa controleze totul. Este prima comparatie oficiala intre cei doi lideri, fapt fara precedent. Romania intra oficial in clubul tarilor problema din Europa. Asemanarile dintre cei doi lideri au devenit stridente in ultima vreme, mai ales dupa ce PSD a decis sa investeasca masiv in tema nationalista, facand din “mandria de a fi roman” tema centrala a ofertei electorale a candidatului Ponta.

Personal, am facut pentru prima data in mod apasat comparatia intre Victor Ponta si Viktor Orban in urma cu doua saptamani. Am spus atunci intr-un text despre confiscarea mitului fondator al Romaniei urmatoarele: “Romania incepe sa semene tot mai mult cu Ungaria lui Viktor Orban. Chiar daca provin din lumi politice diferite, Orban si Ponta lucreaza parca dupa aceeasi reteta. Nu suporta lumea occidentala, investesc in nationalism, supraliciteaza valorile traditionale si pun sub control institutiile de baza ale democratiei”.

Dupa aceasta comparatie, un diplomat occidental m-a intrebat daca nu cumva am fortat putin lucrurile. I-am spus ca nu, cu argumentul ca Viktor Orban si Victor Ponta procedeaza la fel, cu diferenta ca premierul maghiar isi asuma totul, in timp ce premierul roman insala publicul, inca mai pastreaza aparentele.

Orban injura pe fata democratia liberala, joaca la vedere cu Putin, rupe legaturile cu lumea Occidentala. Ponta, in schimb, utilizeaza limbajul dublu sau multiplu. Una spune si alta face, pretinde ca actioneaza in numele democratiei dar intreg comportamentul sau politic ii submineaza valorile de baza. La sfaristul zilei insa, cei doi lideri ajung prin metode diferite la acelasi rezultat: pun in paranteza democratia si sunt gata sa scoata tara de pe orbita occidentala pentru a se mentine la putere.

Primele ingrijorari referitoare la orbanizarea lui Ponta au aparut in 2012, dupa tentativa de lovitura de stat. Premierul Romaniei a reusit sa insele pentru o vreme vigilenta Occidentului. Intre timp, credibilitatea premierului Ponta in exterior s-a prabusit la loc. Astazi, nimeni nu mai crede in bunele sale intentii.

Acum, dupa ce Ponta este oficial redus la statut de paria intre liderii Europei si pus alaturi de Orban, liderul roman risca sa devina si mai periculos. Nu va mai cauta nici macar sa pastreze aparentele, deoarece vede ca nu mai poate pacali pe nimeni, dar va fi in stare de orice pentru a se mentine la putere.

Din acest motiv, nu l-as crede orice angajamente si-ar lua, orice promisiuni ar face. Nu as conta prea tare pe capacitatea sa de a rezista, in caz ca va ajunge presedinte, in fata presiunilor coruptilor si baronilor din partid cand i se va cere sa numeasca un premier. Nu as paria ca nu va distruge in cateva luni institutii ridicate in ani de munca si efort sustinut. A dovedit deja ca e mult prea slab, imprevizibil si controlabil. Prin urmare, ce se poate face?

Occidentul priveste neputincios la Viktor Orban. Ungaria a ajuns rusinea Europei si nimeni nu l-a mai putut opri pe liderul maghiar dupa ce FIDESZ a luat toata puterea.

In Romania inca se mai poate limita dezastrul. PSD trebuie impiedicat cu orice pret sa acapareze toata puterea, cum a facut Orban in Ungaria, si apoi dezmembrat, rupt in doua pentru a inlatura un pericol perpetuu pe termen lung. Trebuie separat ce se gaseste curat si recuperabil de partea corupta si irecuperabila, cangrena intinsa peste stat.

Un PSD puternic reprezinta o amenintare continua, fiind construit de sus pana jos, la fel ca restul partidelor, pe baze putrede, cu diferenta ca detine azi o pondere care il poate aduce in situatia de a controla societatea in mod abuziv.

Apoi, dupa exploziile Microsoft si EADS, cand suflul acestor mari scandalul de coruptie va pune la pamant o serie de lideri importanti, pe ruinele clasei politice trebuie resetat jocul si construite partide noi, cu figuri proaspete, integre, fara limbaj dublu si cu optiuni occidentale ferme.

Aceasta clasa politica a expirat, si-a epuizat complet credibilitatea si resursele iar de azi incolo va reprezenta o amenintare continua la adresa cetatenilor deoarece va cauta sa se salveze cu orice pret, distrugand in primul rand institutiile - cheie ale democratiei.

Prin urmare, avem nevoie de reconstructie, de alt tip de oameni in politica, de curatenie generala, altfel Romania va avea soarta Ungariei, iar odata ajunsi aici, dat fiind ca Bulgaria se afla intr-o situatie mult mai rea, va pica intrega regiune. Deja la Bruxelles se pune problema separarii Romaniei si Bulgariei pe tema MCV, diferentele de rezultat fiind evident in favoarea noastra.

Anihilati fara manusi si in mod explicitorice manifestare a Rusiei pe teritoriul Romaniei. Pentru a inchide poarta, distrugeti retelele mari de coruptie, ucideti orice vulnerabilitate construita pe vanzarea politicienilor. Toate acestea nu sunt altceva decat autostrazi catre inima statului. Orice implicare rusesca in media romaneasca trebuie evacuta fara menajamente. Oricine submineaza angajamentul pro-occidental al Romaniei, marginalizat, scos pe tusa. La fel, mogulii care incalca regulile jocului in incercarea de a si le impune pe ale lor. La granita noastra e razboi. Nu mai avem timp de pierdut.

Romania poate fi, asa cu sugera George Friedman, o ancora de stabilitate in regiune. Cu o mare conditie: daca si Occidentul intelege sa o salveze. Romanii pur si simplu nu o pot face singuri.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















22322 vizualizari

  • +16 (32 voturi)    
    trebuie spus (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:29)

    xanti [utilizator]

    Cu subiect si predicat nu pe ocolite.
    Atata timp cat nu spune nume,unul ca Dan Sova va spune ca e vorba de Orban prietenul lui Basescu si eventual Basescu care a acapart Romania.
    Observ ca Nuland e la fel de ipocrita,sa spuna clar este vorba despre Victor Ponta ,dar nu poate pentru ca nu stie daca nu cumva va iesi presedinte.
    Nu va avea efect asupra unui plagiator mincinos atata timp cat nu rosteste clar Victor Ponta.
    Basescu din cate vad se cam da la fund,era de folos o iesire care sa clarifice .
    Singura solutie e sa ne salveze occidentul altfel suntem pierduti.
    • +31 (33 voturi)    
      Se mai poate face (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:47)

      AdamWeishaupt [anonim] i-a raspuns lui xanti

      Cum ce se mai poate face?! E cel mai simplu raspuns la intrebarea asta: mergem in numar cat mai mare la vot si dam de pamant cu mincinosul international. Amintiti-va ce s-a intamplat la alegerile prezidentiale din martie din Slovacia: premierul social-democrat, Robert Fico, cotat cu 45% in primul si castigator lejer in turul II, a luat o bataie strasnica in turul II, 60%-40%. Daca iesim la vot peste 10.000.000 in turul II, vom sterge pe jos cu plagiatorul...
      • +8 (26 voturi)    
        Daca ... (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:57)

        cian [utilizator] i-a raspuns lui AdamWeishaupt

        ... astepti pana la turul 2, s-ar putea sa-l vezi pe plagiator presedinte inca din primul tur ... dar na, asa e natura noastra, asteptam pana in ultimul moment, amanam pe maine, pe turul 2 ...
        • -3 (3 voturi)    
          Ai tai, acasa, stiu ca e plagiator? (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 9:46)

          NameInFlame [utilizator] i-a raspuns lui cian

          Asigura-te, ca sa nu se intample ce scrii. una dintre cele mai eficiente metode de a lupta cu maniuplarea tv exercitate fara scruple de cunoscutele posturi de stiri este sa le spui tuturor cunoscutilor ce crezi despre ponta.
        • -2 (2 voturi)    
          Nu poate castiga din primul tur (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 10:41)

          Inchizitia [utilizator] i-a raspuns lui cian

          fiindca ii trebuie 50+1 % din nr total de alegatori(nu aia prezenti la urne).
      • +3 (3 voturi)    
        "Primele ingrijorari referitoare la ... (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 8:40)

        EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui AdamWeishaupt

        ...la orbanizarea lui Ponta au aparut in 2012"...Asa e ! In 2012 Orban a fost in Romania si a cerut maghiarilor din Romania sa....."Voteze DA la Referendum".... Bai nea Dane...
    • -26 (30 voturi)    
      Ai iesit din curte (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:56)

      baltagul [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      in ultima vreme ,ai mai descis un ziar sa vezi cum stau lucrurile in lumea asta?
      Am sa-ti demontez metafizica ce te framanta cu o singura intrebare la propozitia finala.
      Cazul recent Microsoft parca a lovit din occidentul pe care strigi sa vina sa ne salveze.
      Mai mediteaza.
      • +12 (20 voturi)    
        aha (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:38)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui baltagul

        Ce propui sa ne salveze china?
      • +27 (29 voturi)    
        Va tot legati de numele Microsoft ... (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:54)

        cian [utilizator] i-a raspuns lui baltagul

        ... fara sa intelegeti nimic!
        Microsoft doar vinde licente prin intermediul partenerilor sai in toata lumea! Firmele alea care au furat statul sunt firme autohtone, conduse de romanasii nostrii!
        Microsoft iti da tie, Baltagul SRL, ca ii esti partener 100 de licente la pretul de catalog: 100 de lei sa zicem. Dar tu, fiindca esti roman si prin definitie hot (nu incerca sa negi, tot vestul stie asta: Franta, Italia, Germania, Spania, Portugalia, Anglia, etc) le vinzi mai departe statului tau cu 1000 de lei. Crezi ca Microsoft are nevoie sa dea spaga la niste politicieni corupti din Romania ca sa faca Bill Gates miliardele lui????
      • +20 (22 voturi)    
        Baltagule, ai citit degeaba ziarul (Vineri, 3 octombrie 2014, 15:03)

        iradu [utilizator] i-a raspuns lui baltagul

        ca n-ai inteles nimic. De ce Microsoft sau alte multinationale fac "prostii" doar in Romania, Iran, Rusia si nu si in Germania sau Anglia?
        • +2 (2 voturi)    
          Multinationalele IT nu prea dau spaga direct (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 10:07)

          NameInFlame [utilizator] i-a raspuns lui iradu

          Firmele partenere o fac, intr-un proiect IT mediatizat, s-au obtinut discounturi de multe zeci de procente fata de pretul de lista la negocierile finale, pe anumite tehnologii scumpe, asta in conditiile in care oferta initiala s-a facut la pret de lista. Ce sens si de unde are sa mai dea spaga corporatia?
          Calculeaza adaosul la terminarea proiectului..., exact, e de cateva sute de procente.
          Am lucrat cu multe corporatii IT, printre care Microsoft, HP, IBM, EMC, Cisco, Oracle etc., Am fost factor de decizie pe achizitii totalizand milioane de euro de la ei, la privat. Corporatiile nu mi-au oferit un surub, in schimb partenerii lor tot incercau scheme de influentare a deciziei, prin diverse cadouri, pe care desigur, le-am refuzat.
          Se ia si la privat, considerabil mai putin ca la stat, dar prin parteneri.
        • -2 (2 voturi)    
          Tarite (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 11:28)

          solar [utilizator] i-a raspuns lui iradu

          In capul tau nu sunt creieri, ci tarate comuniste cu care se hranesc porcii.Hot ai fost educat, pe hoti stii sa-i aperi!! Du-te dracului la OCUPY !
      • +14 (16 voturi)    
        Ancheta (Vineri, 3 octombrie 2014, 15:50)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui baltagul

        Nu uita ca ancheta in dosarul Microsoft a pornit de la americani si ei au fortat-o si la noi. Ai vazut tu vreo ancheta pornita din Rusia, ingrijorata ca firmele cu actionariat rus fac evaziune fiscala de 230 milioane euro in Romania? Sau poate guvernul chinez sa fie ingrijorat de coruptia firmelor lor peste hotare?
        • -1 (1 vot)    
          aseara Base (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 6:56)

          baltagul [utilizator] i-a raspuns lui adro

          cu subiect si predicat ,,ancheta a precat din Ro.
          raspunde-mi ca vreau sa-ti stiu opinia
      • +5 (9 voturi)    
        Ha! Ha! Ha! (Vineri, 3 octombrie 2014, 16:14)

        pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui baltagul

        N-ai inteles nimic.
        Stai jos!
        Nota 2!
    • +20 (22 voturi)    
      ... (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:38)

      SergiuPanait [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      La cat de mitoman este plagiatorul, e in stare sa zica ca nu este vorba despre el, nici daca ii arata aia poza cand face declaratii din astea... Ce poti sa astepti de la infractorul asta?
    • +18 (20 voturi)    
      Diplomatie si parteneriat (Vineri, 3 octombrie 2014, 15:29)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Nu poate sa spuna direct, conform regulilor diplomatiei, mai ales in preajma alegerilor. Sunt unii care de abia asteapta sa zbiere ca ne pun americanii presedintele, lovind in candidatii lor preferati, incalcand vointa populatiei (vezi folosirea sintagmei "inalta poarta").

      Cine intelege regulile diplomatiei isi da seama ca este de bun simt sa pastrezi un echilibru intre implicare pe de o parte si respectul pentru alegerea politica a populatiei unei tari, pe de cealalta parte. Nu vorbim aici de atitudinea americanilor fata de regimuri dictatoriale, in care populatia e captiva, ci despre cum se raporteaza ei la tarile democratice, in care populatia este libera sa-si decida viitorul prin votul majoritatii.

      La noi lucrurile sunt mai complexe pentru ca populatia este divizata in ceea ce priveste intelegerea si respectul fata de valorile democratice. O parte ar dori sa aleaga o solutie in detrimentul democratiei, lucru care s-ar rasfrange asupra intregii populatii, dar in primul rand asupra libertatii celorlalti, care doresc reforma.

      Cum sa actioneze un politician american in situatia asta? Este pus in fata dilemei de a respecta alegerea primilor (pastrand o atitudine critic-rezervata) sau de a actiona diplomatic in sprijinul celorlalti, ale caror drepturi si optiuni nu par sa fie luate in seama. Nu mai vorbim despre faptul ca Romania este sub palaria UE, o uniune politica si economica ce are teoretic printre atributii si pe aceea de a veghea la bunul mers al democratiei statelor membre. De aceea americanii nu isi pot permite orice declaratii politice aici.

      Insa prin prisma parteneriatului cu USA, Romania si-a asumat totusi niste obligatii. Bine ar fi sa intelegem asta inainte sa reactionam negativ la observatiile externe. Deci privind din acest punct de vedere, americanii isi pot permite sa faca o serie de critici atunci cand lucrurile nu merg cum trebuie, invocand responsabilitate din partea noastra.
    • +4 (6 voturi)    
      zau (Vineri, 3 octombrie 2014, 17:44)

      tot [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      daca tu nu pui mina sa te salvezi pe tine , de ce sa vina altu si sa te scoata din rahat daca tie iti place sa stai acolo?
    • +1 (3 voturi)    
      tocmai (Vineri, 3 octombrie 2014, 19:22)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      a iesit Basescu si exact asta a explicat
    • +2 (2 voturi)    
      "Victor Ponta = Victor Orban". Si BaSecu.. (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 8:17)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ..l-a invitat la cina pe Victor.. Or..Ban...Or..Ponta..Iar s-a scos Ponta...Merge-n campanie gratis, mananca gratis...Sau poate dupa Clubul Politic se organizeaza Clubul Coruptilor...Apropo: Berlusconi, Sarkozy...nu? nimic?...
      "..fara echivoc lui Victor Ponta:..afacerilor murdare care cresc dependenta tarilor dumneavostra de o sursa de energie straina, in ciuda politicilor declarat liberale." Ma bucur ca Ungaria a renuntat la centrala nucleara finantata de rusi cu vreo 5 mld. USD. Sau nu? DT!: nu prea ai dres busuiocul dupa articolul de ieri cu Dosarul Microsoft...
  • +42 (46 voturi)    
    Stopati cosmarul pesedist! (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:33)

    Bokila [utilizator]

    Mesajul esential ramane: Nu trebuie permis psd sa acapareze oficial intreaga putere, ne-ar costa chiar mai scump decat mineriadele.
  • +37 (39 voturi)    
    Nu vom primi ajutor.. (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:33)

    Johanis [utilizator]

    de la nimeni. Tot singuri vom rezolva totul. Intr-o tara cu oameni normali la cap, intentia politicienilor de a face scut in fata marilor corupti trebuia sanctionata. Si asta cat inca nu e ger afara, strazile sunt inca uscate si se poate face ceva in acest sens. Altfel, policienii vor intelege ca poporul slab accepta orice!
    • +17 (21 voturi)    
      pai ... (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:18)

      cian [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Poporul asta chiar este slab si chiar accepta orice ...
      Ai vazut ce s-a intamplat in Franta cand au vrut sa schimbe conditiile pensionari? Au iesit STUDENTII in strada !!! La noi au schimbat ce au vrut si cum au vrut, toata lumea a fost indignata la culme, dar atat!
  • -2 (42 voturi)    
    Domnule Tapalaga, (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:36)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Faceti parte dintre cei care, sub masca unei critici aduse lui Basescu, i/ati creat, lipit si dat aripi lui pompa!
    Cinstea este buna; critica este la fel de buna. Dar nu trebuie sa va puneti toate armele la vedere; comunistii vor sti cum sa le contracateze, intr/un sfarsit. Eset ceea ce stiu cel mai bine; amesteca lucrurile astfel incat, ceea ce e alb, parca nu mai este asa de alb.
    La asta sunt maestri; diluarea adevarului, disolutia lui, minciuna spusa cu valoare de adevar... asta este ceea ce stiu cel ami bine.
    Ca sa ii poti zdrobi, trebuie sa le dai la cap MEREU. Fie ca au sau nu dreptate, acum. Au distrus prea multe PANA ACUM. Au omorat PANA ACUM si o fac si ACUM (uitati/va in Ucraina, doar atat!).
    pompa ar fi trebuit desfiintat cu fiecare articol pe care l/ati scris; tocmai pentru il cunostreati si stiati scoala urmata de aceasta lipitoare rosie.
    Acum, poate este prea tarziu.
    Ei nu au dat nimanui NICIODATA, NICIO SANSA.
    Ei ao omorat orice speranta MEREU.
    pompa este si creatia dumneavoastra.
    Esti si vina dumneavoastra ca exista aceasta lighioana cu fata de chinez oltean.
    La ce mai au acum rost, sens articole in care il "devoalati"?
    Tarziu, dmnule Tapalaga!
    Foarte tarziu.
    Sau... poate va cumparati o sansa in viitorul regim pompa! Trebuie sa supravietuiti, nu?
    • 0 (16 voturi)    
      Bravo! (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:58)

      nicTM [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Si adevarat si comic ce spui... pompa :)))))
      • -2 (12 voturi)    
        Bravo (Vineri, 3 octombrie 2014, 15:06)

        iradu [utilizator] i-a raspuns lui nicTM

        Bravo
    • +11 (23 voturi)    
      exact (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:59)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      asta am spus si eu mereu. Inclusiv articolul lui Tapalaga de ieri in care in dosarul Microsoft l-a introdus cumva si pe base. asta ca sa dilueze adevaratele fapte.
      Ponta si usl-ul au ajuns unde sunt si datorita "jurnalistilor" ce se dau impartiali dand in toti ca sa dilueze mesajul. Datorita acestor jurnalisti avem o majoritate care este scarbita sa mai iasa la vot.
      Pentru ca in loc sa eliminam intai adevaratul rau, ne tinem de impartialitate si ne dam obiectivi.
      Avem o clasa politica atat de democratica incat ne permitem sa fimi obiectivi. Daca cei de la europa libera su vocea americii erau la fel de obiectivi ca Tapalaga nu mai iesea lumea-n strada sa-l dea jos. erau scarbiti si resemnati.
      Pana a ne lega de poseta si culearea parului al udrei, avem lucruri mult mai importante de rezolvat. unul din ele ar fi sa ne asiguram ca nu ne reintoarcem la perioada de dominatie rusa in Romania.
      Dupa ce ne punem la adapost de cei de la rasarit (si rusi si chinezi) putem sa numaram si posetele lui madam udrea. Nu o sustin, consider ca a facut mult rau dreptei din Romania. Dar nu ea repezinta acum adevrata amenintare la adresa noastra.
      In concluzie... multumim d-nului Tapalaga si a altor jurnalisti de acelasi calapod pentru greata provocata unei mari majoritati de votanti. Niciun consilier al lui ponta n-a reusit mai bine sa faca votantii de dreapta sa stea acasa cum fac astfel de jurnalisti.
      Nu-si dau seama, dar sunt formatori de opinie si pot afecta destul de mult optiunile politice ale unui votant normal. Este exact ca un psiholog care trebuie sa fie atent cu ce-i livreaza unui pacient in timpul sedintelor de terapie. Nu trebuie sa fie obiectiv ca sa-si atinca telul. trebuie sa fie chiar subiectiv.
      • +1 (7 voturi)    
        Tradarea presei (Vineri, 3 octombrie 2014, 19:34)

        fatamorgana [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Extrem de corect, numai ca Tapalaga, Radu Moraru, madam Pora, si altii cativa, parca au inebunit brusc, le-a luat dumnezeu mintile si au inceput sa traga, pe nerasuflate, la caruta PSD.
        Injura cu sarg tot ce vine din dreapta, sunt ahtiati dupa zorzoanele de la chilotii lui Udrea, o batjocoresc pe Monica si il desfinteaza pe Yohanis cu o incrancenare ce doar la oamenii cu creierele spalate intalnesti.
        Asta in timp ce stanga jubileaza, aparandu-si favoritul.
        Mi-e rusine ca am crezut in acesti oameni, care acum se dovedesc doar TRADATORI.
        Dar poate ca au si ei ordinele lor, asemeni lui Turcescu si.... asta e. Macar ala a avut decenta sa iasa din scena.
      • +3 (7 voturi)    
        Perfect adevarat (Vineri, 3 octombrie 2014, 21:32)

        alexro [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Exact asta am tot spus si eu. Acest pasaj al dvs:

        "In concluzie... multumim d-nului Tapalaga si a altor jurnalisti de acelasi calapod pentru greata provocata unei mari majoritati de votanti. Niciun consilier al lui ponta n-a reusit mai bine sa faca votantii de dreapta sa stea acasa cum fac astfel de jurnalisti."

        este pe atat de adevarat pe cat este de important si trist. Excesul de zel al acestor ziaristi a facut foarte mult rau, as indrazni a spune mai mult decat Antena 3, deoarece ei au incetosat decizia si distrus inititiva oamenilor cu ceva cap pe umeri, acestia din urma resemnandu-se in numar din ce in ce mai mare (Antena 3 a avut mereu aceeasi audienta, acolo nu s-a schimbat nimic, totul acolo e foarte predictibil).

        De acord totalmente si cu remarca ref Udrea. Turbarea ce il cuprinde pe Tapalaga cand vine vorba de Udrea este halucinanta. De multe ori, la fel si fata de Basescu. Ultimul gest de a-l include pe Basescu laolalta (titlu, poza) cu mafia din dosarul Microsoft este de foarte joasa speta. Spuneam deunazi ca e nevoie de un ghid, mai ales acum in campanie (deoarece toate apele sunt tulburi, toti graiesc aceleasi promisiuni si vorbe frumoase) si ca Tapalaga pare incapabil de a fi si constructiv, fiind aproape exclusiv critic, si de prea multe ori la adresa cui nu trebuie. M-am inselat de fapt, Tapalaga a fost constructiv ... doar ca nu in favoare noastra, ci in defavoarea noastra si favoarea PSD.

        Totusi, trebuie sa fim corecti si sa remarcam ca acest articol, desi mult, mult prea tardiv, contine si indemnuri utile. Cat efect mai au ele venind din partea lui Tapalaga, si cat de constient e el de acest aspect, e alta poveste.
        • 0 (2 voturi)    
          Tăpălaga va fi un al doilea CTP! (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 8:51)

          Fu Thien Zbang cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui alexro

          azi cu ăia .mîine cu ăștia!plus fața aia plină de ură și venin în suflet!
      • +1 (5 voturi)    
        Subscriu totalmente (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 5:25)

        Silviu_Rares [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Subscriu in totalitate! Tapalaga (si multi ca al, plin de zel cat si de antipatii acute ce la fura mintile) au facut jocul PSD-ului mai bine decat ar fi putut PSD-ul sa-l faca insusi.

        Mai interesant este ca acum Tapalaga ne serveste pe rand, una calda, una rece, alternand (ba criticand pe toti de dreapta, ba pe toti de stanga). Este cel mai eficient mod de a manji apele, de a creste confuzia, si de a resemna populatia ... din intamplare nu ies la vot 60% din votanti?

        Imi e imposibil sa-l mai apreciez pe Tapalaga. Sa nu mai mentionez de limbajul de mahal ce il adopta cand se refera la Udrea, si mai rar si la Basescu (despre Ponta, Iohannis etc e destul de diplomat ... coincidenta?)

        Apropo de dosarul Microsoft, chiar ieri am comentat si eu asupra includerii lui Basescu de catre tapaaga laolalta cu banda de hoti din dosarul Miscrosoft. Un gest de joasa speta.

        p.s. Liiceanu acum 4 ani il aprecia pe Tapalaga spunand ca reuseste sa cada perpendicular pe adevar. La momentul ala si eu gandeam la fel. Ceva imi spune ca Liiceanu si-a reevaluat aprecierea de atunci, cel putin in ceea ce priveste candidatura lui Monica Macovei, pe care Liiceanu o sustine public.
  • -18 (38 voturi)    
    hmm.. (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:38)

    Mazeta [utilizator]

    Victoria Nuland pare o figură biblică. Este precedată de profeți, vorbește în pilde și are nevoie de apostoli care să-i ducă și să-i interpreteze mesajul.

    O fi vorbit despre Ponta? despre Băsescu? Poate vom primi un alt semn care să ne lămurească.
    • +2 (12 voturi)    
      ti am dat + doar (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:49)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pentru sarcasm, ignoranta Ta afisata prin comentariu se va schimba ...daca nu iese in noiembrie Pontaaaa
    • +9 (13 voturi)    
      mmh... (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:54)

      harapalb [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Tu scrii frumos si cursiv - ca forma -, Mazeta. Dar caracterizeaza putin si cum vorbeste ViVi. Sunt curios ce parere ai de discursurile lui. Pe bune.
    • +13 (23 voturi)    
      Esti la lucru? (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:00)

      Serban. B [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Cat te platesc astia de la PSD ?
      Chiar ti se pare ca e o intamplare ca dupa Boc economia a mai crescut o vreme, s-au mai facut pentru inca ceva vreme tot cate 10-20 km de autostrada, iar acum Economia e deja in cap si facem tot la 3 saptamani cate un masterplan...
      • -8 (16 voturi)    
        ai idee (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:42)

        baltagul [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

        cat au platit astia pe care-i blamezi ca sa stinga datoriile catre firme pe care le-a lasat plocon Boc?
        Amintesteti sau daca nu iti spun eu o ,,intamplare".In 2011 Merkel a venit in Ro.,afost la Cluj la universitate si a refuzat sa se vada cu primul ministru de atunci si daca nu ma insel si cu Presedintele.A cerut in scimb,public plata datoriilor facute de tandemul Boc Udrea catre firmele germane.
        succes
        • +8 (12 voturi)    
          u<br> (Vineri, 3 octombrie 2014, 15:24)

          serbanb [utilizator] i-a raspuns lui baltagul

          ... toata lumea asta a avut probleme si a trebuit sa-si ajusteze cheltuielile si sa faca imprumuturi din cauza crizei. dar ma rog fiecare intelege ce vrea din lumea asta.... in urma imprumuturior acelea au ramas autostrazi, o economie pe crestere. astazi nu mai vedem nici autostrazi, nici economie. N-ati fost in stare sa aveti manuale la clasa I tot din cauza lui Boc?
        • +5 (9 voturi)    
          Dar tu ai idee... (Vineri, 3 octombrie 2014, 17:22)

          serbanb [utilizator] i-a raspuns lui baltagul

          Cat a platit BOC din datoriile pe care i le-a lasat Tariceanu? Cat de greu era sa dai un director jos ce avea jde mii de euro salar si de bonusuri... tara asta era secatuita de pensionari de lux, de orbi cu permis, de handicapati sanatosi, de revolutionari de televizor. s.a.m.d. mai discutam ca justitia nu atingea pe nimeni ?
    • +10 (16 voturi)    
      Eeeiii, lasă... (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:32)

      tiana [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ..toți știm despre cine e vorba... e vorba de Ponta+ cel mai cinstit guvern...
    • +6 (14 voturi)    
      sigur este despre basescu (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:40)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      10 ani le-a fost frica sa spuna ceva despre el. o spun acum la final de mandat :)
      ce lasi si americanii astia, nu au putut 10 ani de zile sa ridice tonul la base ca nu cumva sa-i adune si pe ei cu dna-ul :)
      Victoria Nuland vorbeste diplomatic, in pilde si metaore vorbea tatucul vostru iliescu cand incerca sa ne treaca prin meandrele conretului :)
      sau inca-o pilda buna de la un urmas al lui iliesc a fost aia in care tu si alti idoli de comunisti trebuia sa-i numarati ouale :)
      sau mesajul la fel de greu de interpretat a lui ponta cand spunea ca trebuie sa puna sub control politic dna-ul.
      astia sunt experti pe langa Nuland, intradevar :)
      Mazeto ai ramas fara munitite de o aburesti fara sens pe aici? ::)))
    • +4 (12 voturi)    
      Cam slabut Mazeto ! (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:48)

      dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Vezi ca sefii te vor penaliza pentru non-combat. Fii mai direct, spune ca Nuland l-a vizat pe Basescu care da in cap justitiei si ii protejeaza pe baroni, hai tupeu, ca se poate ....
    • +5 (7 voturi)    
      "Hehe" (Vineri, 3 octombrie 2014, 16:14)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Cu basescu te mai poti juca dar cu CIA, ba.
    • 0 (6 voturi)    
      retardati (Vineri, 3 octombrie 2014, 17:32)

      vadin [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      daaa, nuland trebuia sa ne deseneze. pentru prostii nostri nu se vede.....
      lasati-o bai fratilor si n-o mai frecati atata, caci cu asta ramanem...recititi spusele lui sucaa. are multa dreptate. nu stim in cine sa mai avem incredere...nu am nimic cu tapalaga, nu fiti nedrepti cu el. poate ca e cinstit. dar se poate ??? v-ati intrebat ???
      dupa o "revolutie" facuta de rusi in 89, dupa 45 de ani de socialism sub conducerea rusilor, voi vreti sa avem conducatori care sa se opuna rusilor ??? NU ESTE POSIBIL.
      sa fim rationali. de rusi ne vom dezlipi greu. trebuie mult timp. si cred ca numai cu o singura conditie. SA VINA REGALITATEA INAPOI.
      altfel nu se poate. toti sunt santajati de rusi. sau mituiti si pe urma santajati. serviciile sunt toate ale lor. ce sa mai faca acest biet popor ??? sa aiba mass-media curata ??? cum ??? nu se poate....cred ca avem mii de reporteri sau formatori de opinie ca turcescu ! care e de apreciat ca pana la urma a recunoscut !!! trebuie protejat si ajutat turcescu, nu distrus. sa spuna cum se intampla cu racolarile astea...si asa este in orice domeniu....
      tupeul psd-ului de aici vine. de la rusi. eu sunt ingrozit din 2012 domnilor. au castigat cu formula USL toate circumscriptiile electorale parlamentare din romania. TOATE. de la carei la vama veche !!! nu se poate asa ceva fara manipulare si mituire.
      am fost implicat in aceasta campanie. agentii politici usl-isti imparteau votantilor din provincie, din poarta in poarta, 5-600 lei !!! de unde atatia bani ??? de la rusi !!! mi-a spus chestia asta insusi parlamentar pdl.
      cinstitul asta de boc, cu tatucul lui, de ce nu spune poporului asta prost de ce au dat puterea lui ponta ??? demonstratii din piata universitatii !!! ti se face scarba...
      de asta sunt de acord ca mass-media este toata controlata. nici un eveniment subtil nu a fost analizat si prezentat pina la capat...serviciile e-n toate !!!
      traiasca nutzica lu' cocos !!! e puternica si rezistenta !!! forza nutzi !!! (zicea mondialu' !!!)
  • +11 (13 voturi)    
    Bine zis! (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:39)

    Excelsior [utilizator]

    Felicitari
  • +21 (25 voturi)    
    22 decembrie 2014 (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:43)

    un domn [utilizator]

    e momentul Adevarului sau Momentul lasitatii Poporului Roman
    • +4 (16 voturi)    
      nu va mai entuziasmati aiurea (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:40)

      cian [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      psdul are totul pus la punct. Daca vvp ajunge sa candideze, aproape sigur va castiga. Deschideti ochii: romanii nu mai merg la vot de multi ani. Dintre cei care inca mai voteaza, foarte multi nu inteleg nimic din ce se intampla in tara asta, voteaza pentru punga de malai si "kilu" de ulei. psdul i-a atras deja pe aceia de partea plagiatorului. Astfel ca rezultatul alegerilor este destul de usor de prezis. Dati-va seama si de faptul ca psdul are asigurata majoritatea primariilor si consiliilor locale, un aspect major in deciderea comisiilor de votare si implicit fraudare a alegerilor. De aceasta data "masina de vot" psdista nu va mai da gres, a fost deja testata cu succes la precedentele alegeri.
      Treziti-va! Dati cu apa rece pe ochi! sau turnati o galeata cu gheata in cap, ca tot e la moda! Nu mai visati la basme cu presedinti onesti!
      Nu vedeti ca se incearca atacarea plagiatorului prin lovituri din ce in ce mai directe? Chiar credeti intamplatoare dosarele Microsoft si EADS? Declaratiile duduii de peste ocean sunt tot o lovitura directa. Credeti ca americanii nu stiu cine e victor-viorel? Credeti ca ei nu-si dau seama ca pierd intrega influenta in regiune? Au vrut sa le-o faca rusilor in Ucraina, dar daca nu se implica in situatia de la noi, rista sa si-o ia in freza in toata regiunea: Ungaria+Romania+Bulgaria.
      Ma astept la alte lovituri directe spre plagiator si sper sa reuseasca in cele din urma sa-l opreasca ... la fel cum a fost oprit Gica Popescu ...
      • +10 (14 voturi)    
        deci nu ne bazam pe tine pe 22 ? (Vineri, 3 octombrie 2014, 15:09)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui cian

        aia cu galeata nu vor veni sa il salveze pe Plagiator..depinde de noi sa REinstauram Democratia !
      • +1 (5 voturi)    
        parere (Vineri, 3 octombrie 2014, 17:56)

        vadin [utilizator] i-a raspuns lui cian

        ai dreptate. totala !!!
        si multe altele sunt de spus. deja noaptea, activistii psd-isti atrag cu promisiuni sau avantaje materiale, lideri de opinie de pe fiecare strada....se lucreaza profesionist...cred ca nasul il ajuta cu tot serviciul...
        sper sa nu am dreptate, dar cred ca va iesi din primul tur..... iar aici un merit major il are si mondialu'. a distrus dreapta. dupa zece ani de zile ne-o propune pe nutzi, cea puternica si rezistenta..... el este autorul. sa nu-l uitam. zece ani traiti cu nasul lui wp in dreapta lui. urmariti seara nasul tv si veti afla mai multe despre acest sef se serviciu.
        si ce putin vrem...putina democratie....ca restul stim sa muncim....sa avem putina prosperitate...sa nu ma mai lupt cu copiii mei care vor sa plece din tara. si pentru care lupta gasesc din ce in ce mai putine argumente. astea sunt problemele adevarate. ma ingrozesc cand vad tinerii injurand tara lor. careia nu-i spun decat romanica...daneee, tapalagaaaaaa, strigati astea in articolele voastre...... ne pierdem viitorul....
        pentru ca vreau sa va mai spun ceva. in nu stiu cati ani, poate doi, poate o suta, aceasta uniune europeana va disparea. cauza ? natiunile nu au nimic in comun in ceea ce priveste limba, obiceiurile, idealurile. iar atunci noi ce vom fi ??? cu picioarele astea de lut ne vom bucura daca se vor indura rusii sa ne bage in seama.....putin de cand a venit la putere a crescut pib-ul de 22 de ori !!! ai nostri ??????????? pe ideile astea sa mai scrii dane !!! eu cred totusi ca nu esti al serviciilor....
    • +6 (8 voturi)    
      . (Vineri, 3 octombrie 2014, 16:38)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ... sau poate o sa fie momentul altor alegeri fraudate de comunisti.
  • +8 (14 voturi)    
    Cine si ce sa faca? (Vineri, 3 octombrie 2014, 13:50)

    Daniels22026 [utilizator]

    Pe cale democratica, nu avem speranta de progres prea curind. Vezi cei 7,4 milioane uslamisti. Sa nu mai luati cu USL-ul care nu mai exista. Puterea si opozitia sint la fel, mina in mina.

    Avem oare sanse pe cale violenta??! Si cine e pregatit sa se sacrifice pentru un viitor luminos al patriei? ... Dar nu, stop! Chiar daca apelam la violenta, la sfirsit sint alegerile. Iar cei 7,4 milioane de uslamisti sint tot acolo. Deci n-avem nici o sansa. Nici cu pacea, nici cu revolutia.

    Dar eu mai cred totusi intr-o minune.
    • +4 (6 voturi)    
      care 7,4 milioane? (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 1:46)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Numaratoare Dragnea.
      Pun pariu va VVP nu va strange mai mult de 5 milioane, deci daca vom fi la vot peste 10 milioane a pierdut. De aceea si incearca el si acolitii lui sa convinga cat mai multi oameni sa nu voteze..
      • 0 (2 voturi)    
        Corect (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 7:25)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

        sunt aceleasi 5 milioane pe care psd le mobilizeaza la alegeri de prin 2000; nu cred ca la referendum au scos mai mult de 5.5 milioane in conditiile in care atunci au pus umarul si organizatiile pnl;

        e la fel de adevarat ca dreapta a castigat prezidentialele cam la limita si in 2004, si in 2009; iar intre Johannis si Basescu e diferenta mare in ce priveste capacitatea de mobilizare.
  • +6 (14 voturi)    
    si noi ce facem?! (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:02)

    vlad.ionescu [utilizator]

    Asa e! Romanii nu se pot salva singuri. Dar, asa cu spune si George Friedman cand se refera la securitate, Occidentul (cine o fi ala!) trebuie sa vada ca noi romanii facem tot ce ne sta in putinta, iar ei vor face restul. Numai ca noi facem cam putin. Ne dam in cap unii altora, nu suntem in stare sa sustinem principii in mod solidar daca nu ne place cel de langa noi si de aceea nu reusim sa legam nimic.
    Domnule Tapalaga, apreciez pozitia dumneavoastra din ultimul timp, insa de multi ani era clar ca nici PDL-ul nu e altceva decat vedem astazi ca este, si nici Traian Basescu. Trebuia de mult sa pastram o distanta critaica fata de regimul Basescu pentru a nu ajunge astazi cu PSD-ul asa de sus. Daca l-am fi criticat suficient si nu i-am fi acceptat toate abuzurile si autoritarismele PSD-ul nu ar fi capitalizat atat de mult.
    Era de multi ani foarte clar ca avem nevoie de partide noi, insa societatea civila care sustine democratia liberala nu a reusit sa se solidarizeze pentru a cere spargerea monopolului legal al actualelor partide. Mai mult, unii chiar au sustinut intarirea acestui monopol si ideea draga lui Basescu ca ar trebui sa avem doar doua partide mari.
    La fel si cu serviciile.le-aa acordat incredere nelimitata si astazi vedem ca nu pot fi controlati si ca joaca cel putin ciudat. Am ridicat in slavi justitia facuta cu ideile SRI-ului, cand nu trebuia sa ne intereseze decat informatiile lor, si astazi ni se intoarce inapoi si ne pocneste in fata. Stiti foarte bine ca nu exista mare coruptie de care serviciile sa nu stie, iar coruptia peste tot.
    Am ratat (noi, cei carora ne e draga libertatea, democratia si statul de drept) un mare moment, cel al protestelor pentru Rosia Montana. Nu ne-au placut ca erau unii prea eco, prea anarhisti, prea anti-capitalisti, dar nu am vazut ca grosul celor care au iesit nu erau asa insa vroiau o schimbare reala, transparenta, libertate, interes national autentic, anticoruptie (chiar daca nu au sustinut institutional DNA-ul).
  • -2 (8 voturi)    
    lipseste un Victor..."mare" (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:15)

    geocrin [utilizator]

    D-le Dan Tapalaga, a-ti omis unul dintre cei trei .....Victor.
    Este vorba de Victor Ianukovici, fostul "mare patriot" ucrainian.
    • 0 (2 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 1:47)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui geocrin

      Dar el spera ca ceilalti doi Victori sa i se alature in clubul cvasi-dictatorilor alungati.
  • +13 (17 voturi)    
    ce se mai poate face? (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:17)

    vlad.ionescu [utilizator]

    Ar trebui sa ne implicam mult mai mult si mai clar in politica. Sa spargem monopolul partidelor. Sa facem o cat mai mare coalitie care sa sustina democratia liberala indiferent de optiunile ideologice care pot exista inlauntrul acestui concept. Sa ne aparam libertatea alaturi de toti cei care vor asta, ca ne plac sau nu. Sa aparam democratia si sa explicam simplu si clar diferenta dintre democratia liberala si dictatura majoritatii. Sa aparam statul de drept chiar si cand nu ne convine. Sa luptam pentru o justie reala, dreapta, profesionista si responsabila si sa santionam derapajele sale chiar atunci cand ne par convenabile, renuntand la ideea ca justitia are un caracter ocult pe care doar initiatii il pot intelege. Sa ne coalizam pentru a exercita un control democratic real asupra serviciilor, intarind capacitatea lor de aparare a natiei, dar limitand drastic abuzurile si jocurile de putere. In general, daca avem valori pe care le sustine, sa o facem pana la capat si sa nu de oprim la jumatatea drumului din motive care ni se par a fi oportune. Sa renuntam la mentalitatea transeelor si sa redescoperim spiritul critic.
    Exista acum in Romania suficiente energii pentru ca toate astea sa se intmple, numai ca sunt atat de imprastiate si atat de divizate incat raul ne va coplesi
  • +16 (18 voturi)    
    justitia este cheia (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:18)

    boghar [utilizator]

    Pentru a scapa de puslamalele care capuseaza tara trebuie sa avem o justitie solida!
    Trebuie sa votam un presedinte care marjeaza pe independenta justitiei.
    Avem o sansa, nu-i dati cu piciorul, ganditi-va bine si mergeti la vot!
    • +3 (5 voturi)    
      . (Vineri, 3 octombrie 2014, 16:56)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui boghar

      Justitia e doar o modalitate scumpa, nesigura si periculoasa de a stopa efectele adevaratei probleme: degradarea morala a societatii romanesti.
      Justitia este ultima sansa de a rezolva un conflict inainte sa devina violent. Majoritatea conflictelor apar din actiunea imorala a uneia dintre parti.
      Cheia nu este justitia, cheia este cinstea si corectitudinea, adica respectul pentru cei de langa noi.
      • +3 (5 voturi)    
        ... (Vineri, 3 octombrie 2014, 17:19)

        boghar [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

        Tu vorbesti de lucruri ideale, iar idealul nu se intampla nicaieri in lume.
        Daca toti am respecta regulile de circulatie nu am mai avea nevoie de politie si nu ar mai trebui sa platim politisti.
        Ai vazut vreo tara in care nu exista politie?
  • +9 (15 voturi)    
    Popor... (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:37)

    SergiuPanait [utilizator]

    Nu mai asteptati minuni electorale de la poporul roman... In mod evident e un popor indobitocit, cu un nivel de cultura si de intelegere a lucrurilor, extrem de slab.

    Cei care cred ca pot schimba lucrurile si ca pot pune presiune pe infractorii astia de la putere, trebuie sa inteleaga ca fara a iesi in strada, in numar mare, nu se rezolva nimic.

    Nu va bazati pe Occident. Odata preluata toata puterea, nu ii va mai interesa nimic din ce zic cei din afara si sub pretextul optiunii populare exprimate liber (de un popor de cretini), vor calca in picioare tot ceea ce inseamna apartenenta la lumea civilizata.
    • +3 (5 voturi)    
      . (Vineri, 3 octombrie 2014, 17:14)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui SergiuPanait

      Niste date statistice care ar trebui sa-ti arate ca poporul roman nu e chiar asa indobitocit cum ar vrea unii sa fie:

      - In 2004 - Desi Nastase era favorit in sondaje la prezidentiale, romanii l-au ales pe Basescu.

      - In 2007 la primul referendum de demitere a lui Basescu 74% dintre votanti l-au sustinut in lupta pentru o justitie independenta.

      - In 2012 la alegerile parlamentare 75% din alegatori au ales sa nu voteze USL-ul, in ciuda pomenilor electorale.

      Si asta fara sa uitam un aspect concret din viata multor romani: cand n-ai ce sa le pui pe masa la copii, e foarte greu sa te mai gandesti la principii, mai ales daca nu ai avut parte de o educatie sanatoasa.

      Parerea mea e ca poporul roman se comporta foarte bine tinand cont de situatia limita in care este tinut de nomenclatura comunista.
      • -1 (1 vot)    
        putina statistica: (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 8:48)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Marius Muntean

        - in 1990, cand tocmai scapase de cea mai odioasa nomenclatura comunista, poporul roman a iesit la vot in proportie de 90% - vreo 14 milioane ca restul n-au nimerit stampila - si din astia 12 milioane si-au exprimat nivelul de inteligenta optand pt. Ion Iliescu;
  • +9 (15 voturi)    
    In concluzie (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:42)

    codo [utilizator]

    Dle Tapalaga, recomandati Macovei? Spuneti-o cu subiect si predicat. Daca tot nu mai avem timp de pierdut. Ca nu prea vad cine se mai califica pentru misiunea asta.
  • -6 (14 voturi)    
    Domnule Tapalaga (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:43)

    haddess [utilizator]

    citind articolul Dumneavoastra nu am putut sa nu constat ca l-ati structurat in doua parti:
    - o parte in care expuneti lucrurile intr-un mod obiectiv (mai mult sau mai putin); si
    - o a doua parte (incepand cu linia propozitiei "In Romania inca se mai poate limita dezastrul"), care dupa parerea mea nu reprezinta pozitia Dumneavoastra ca jurnalist ci este mai de graba o expunere de blog.
    sunt intru totul de accord cu ceea ce spuneti acolo si cred ca tema ar merita intr-adevar dezbatuta mai ales ca urmeaza alegeri iar PDS-ului nu trebuie sa I se permita sa castige, dar nu cred ca un site de presa independent ar trebui sa publice genul acesta de luari de pozitie. discreditati neutralitatea HN si dati apa la moara celor ca Mazeta et company.
  • -2 (12 voturi)    
    Societate civila (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:45)

    Un cititor [utilizator]

    Stimate dle. Tapalagă, explicați-mi și mie ce e aia societate civilă? Cine e ”societatea civilă” și pe cine reprezintă? Cred ca noi, ăștialalți, societatea necivilă, merităm un răspuns.
  • -6 (10 voturi)    
    ! (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:47)

    fdan [utilizator]

    Ma intreb cum creste Ponta dependenta energetica a Romaniei de o sursa straina protejand pe cineva? Si cand a ignorat hotararile Parlamentului? Si Ponta e socialist nu liberal!
    • +2 (4 voturi)    
      altii (Vineri, 3 octombrie 2014, 21:57)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui fdan

      Cu "energia" se refera la Bulgaria.

      "A ignorat hotaririle Parlamentului" - adica nu l-a consultat DELOC!! A scos la ordonante de urgentza pe banda rulanta! MAI MULT decat atat: a modificat legi ORGANICE (adoptate, la vremea lor, de Parlament!!) prin ordonante de urgenta!!
  • -2 (14 voturi)    
    Eh... (Vineri, 3 octombrie 2014, 14:47)

    Gigi Kent [utilizator]

    Dl. Tapalaga stie foarte bine ca "protejarea afacerilor murdare care cresc dependenta tarilor dumneavostra de o sursa de energie straina" se refera la continuarea constructiei Southstream de catre Bulgaria in pofida deciziei UE. Dar e campanie electorala si putin propagandsim politic ii poate fi iertat.
    • +1 (1 vot)    
      Sau, foarte bine, mai stie de centrala ... (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 8:29)

      EU-74-RON [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ...nucleara a carei constructie urmeaza s-o realizeze rusii in Ungaria..Sau poate ca nu stie!...
  • +11 (11 voturi)    
    discurs diplomatic in stil american (Vineri, 3 octombrie 2014, 16:10)

    barba-neagra [utilizator]

    Dna Nuland a folosit un discurs on edge, juma diplomatic, juma bata de baseball. Mai mult nu-i permitea pozitia, dar in orice caz a fost cat se poate de aproape de atitudinea ambasadorilor americani la Bucuresti. Referirea la guvernul, parlamentul si parlamentarii penali romani este cat se poate de transparenta, mai putin pentru propagandisti gen Sova si Gabi Vranceanu. Cineva trebuia sa salveze aparentele, macar pentru RTV si Antene, nu?
    Ma intreb de ce Ponta nu a facut o sedinta de presa imediat dupa ce a intalnit-o pe dna Nuland. Ma intreb de ce guvernul tine in secret discutiile cu FMI. Daca ar fi fost in opozitie facea taraboi. Dar cum Ponta nu mai e in opozitie, a ramas un oarece gol politic. Daca ar iesi Basescu la ora 18 fix sa critice, lumea s-ar supara. E campanie domnilor.
    In lipsa de opozitie presa alearga intr-un suflet dupa Ponta from dawn to dusk, cum s-a obisnuit. In plus, mai se pune de o vizita undeva afara si ies toti la cumparaturi cu Daciana.
  • +5 (7 voturi)    
    Victori (Vineri, 3 octombrie 2014, 18:17)

    DT34 [utilizator]

    Ma gandesc daca Putin i-o fi ales pe nume?
    3 Victori si toti 3...pro rusi. Orban, Ponta si Yanukovici, acelasi nume, tari vecine, pro rusi. Sa fie coincidenta?
  • -4 (4 voturi)    
    Basescu = Orban (Vineri, 3 octombrie 2014, 18:38)

    ladrone [utilizator]

    Pana una alta chiar acum are loc vizita la Cotroceni a lui Orban. L-o fi pus Ponta pe Base sa-l invite pe asta?
  • -1 (1 vot)    
    Victor Ponta=Victor Orban (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 2:48)

    CalinJicarean [anonim]

    In aceasta seara Oreste imi reconfirma faptul ca Romania va juca rolul de Cal Troian pentru destabilizarea Uniunii Europene . Romania va fi noua Ucraina .
  • 0 (0 voturi)    
    Momentul adevărului căţeluşului cu părul creţ. (Sâmbătă, 4 octombrie 2014, 12:56)

    VASCO [utilizator]

    Una din primele poezii intrate în conştiinţa copilului prin care se induce de timpuriu obligaţia stabilirii adevărului, a prinderii hoţului în gură cu proba flagrantului în furtul sub forma de găinărie,
    Dacă în ce priveşte furtul sub forma unor tehnici de calcul "donate" UTS-ului, prezumtivul hoţ prins cu calculatoarele în înventar se jură că nu era în zonă din nu ştiu ce dată, că UTS nu avea personalitate juridică,etc., insinuând că acesta era minor la găinării etc. cu evitarea evidentă a unui răspuns de adult din fruntea ierahiei statului la intrebarea dacă a fost sau nu implicat în megaexcrocheria guvernelor din ultimii 15 ani, privind "transferului de fonduri" de la abecedarele copiilor la sălile de jocuri sau de vizionarea de filme etc. din spaţiile fără personalităţi ale gevariştilor.
    În cazul atenţionărilor înaltului oficial al Statelor Unite ale Americii, doamna Victoria Nuland, privind securitatea naţională, domnul Ponta jignind puterea de judecată a unui întreg popor, zâmbind în stilul şi înălţimea marelui zid, aruncă vorbele unui partener principal, în mediul rural al privirii peste gardul graniţei dintr-un sat de graniţă peste gardul fontierei cu omologului Orban, trimiţând ziariştii curioşi să îndrăsnească a formula acestuia intrebarea cu situaţia statului de drept în zonă, fără a le oferii asistenţă din partea guvernului, a unui traducător româno-maghiar, autorizat.domnul consilier fiind ocupat
    Cred domnule Tapalagă că este momentul de a se solicita doamnei Noland, cu tot respectul de a preciza direct sau diplomatic dacă faţă de susţinerile premierului, observaţiile în cauză privesc şi România, cum pretinde eternul suspendabil preşedinte, şi dacă a transmis cum pare a susţine şi personal domnului Ponta aceste aspre constatări, şi cu puţină răbdare vom retrăi poezia copilăriei al prinderii cu minciuna în gură celui mai dăunător inamic al bunei cuvinţe sădite în conştiinţa românului prin primele poezii din abecedarele azi lipsă.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by