Ce va spune presedintele Basescu despre ofiterul acoperit

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 16 septembrie 2014, 15:46 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Cititi si recititi pasajul emisiunii din 9 septembrie, cand presedintele Traian Basescu a lansat naucitorul ultimatum catre candatii la presedintie: "Au timp ca, inainte sa-si depuna candidaturile sa spuna public, sa-si completeze CV, daca au fost cumva ofiteri acoperiti sau nu". "Si daca n-au facut lucrul acesta, veti spune dumneavoastra?", l-a intrebat Robert Turcescu.

"Da. Da, pentru ca am obligatia s-o spun. Am obligatia sa o fac. Exista lege care interzice Serviciilor sa-si faca cunoscute retelele, ofiterii acoperiti, descoperiti si asa mai departe. Dar cand discutam despre functia de presedinte al Romaniei, nu poti sa nu informezi", i-a raspuns presedintele.

"Deci veti face cu siguranta acest lucru?", insista Turcescu. "Da. Ar fi necinstit din partea mea, ar fi necinstit...", a intarit Basescu.

A trecut o saptamana de la emisiune si presedintele Traian Basescu n-a spus nimic. A aruncat tara in aer si a disparut. Mai sunt cateva zile si ajungem pe 23 septembrie, cand se implineste termenul limita de depunere a candidaturilor. Prin urmare, ar cam trebui sa ne anunte cine e ofiterul acoperit. 

Iohannis si Macovei au negat ferm ca au fost sau ar fi, mai putin Ponta. Liderul PSD a spus ca evident presedintele Basescu nu se referea la el si ca domnul sau doamna care isi face datoria fata de tara merita felicitat. 

Intre timp, in presa au aparut speculatii despre aproape toti ca ar fi sau ca ar fi fost: Ponta ar fi trecut pe la SIE, Macovei ar fi fost racolata inainte de 89 ca doar era procuror, iar mai nou, Iohannis ar lucra pentru BND-ul german din moment ce e neamt.

Iar insinuarile facute de Traian Basescu chiar in interviu ca ar putea fi vorba despre Ponta ("te intrebi daca nu si-au pus cumva mana precum chelu isi pune mana in cap sa nu se vada ca e chel", referindu-se la "Victoras" si "Ghita" care i-ar fi cautat lui "gaurile din CV") cred ca-i fac un bine liderului PSD, adica ii creaza o aura misterioasa, sugereaza mai degraba forta si acces la o lume rezervata initiatilor. Adica "pisicutul" ar capata brusc o alura de James Bond.

In tot cazul, nu e ceva fata de care publicul romanesc sa manifeste oroare, dupa cum insusi Basescu observa.

Cu atat mai mult presedintele Traian Basescu are acum obligatia, cand lucrurile au luat-o razna complet, de a clarifica lucrurile. El insusi si-a luat acest angajament de mai multe ori pe parcursul emisiunii, explicand si de ce e atat de grava situatia.

TB: Daca suntem o tara democratica si vrem sa alegem un presedinte care stim ca va actiona numai in interesul national, numai dupa constiinta lui si nu dirijat, trebuie sa o fac.
RT: Iar dumneavoastra spuneti ca dintre cei care aucm sunt prezumtivi candidati la presedintie, exista oameni care au astfel de lucruri ascunse in CV?
TB: Da.

RT: Bun...
TB: Deci nu este corect sa te duci intr-o asemenea functie avand doua butoane.

Nu glumim si nu ne jucam rebusache prin emisiuni cu subiecte ce tin de siguranta nationala, nu grevam pe termen lung credibilitatea unor institutii ca presedintia sau serviciile secrete doar ca sa mai facem putin pe interesantii prin emisiuni. La ce tacere se asterne incet pe subiect, ar fi de presupus ca presedintele Basescu si-ar dori ca subiectul sa moara de la sine, sa nu-i mai ceara nimeni detalii. Pur si simplu nu le poate oferi.

In primul rand, Traian Basescu nu va putea deconspira niciodata un ofiter acoperit. Sa zicem ca legal se acopera cumva, dar loveste cumplit la temelia oricarui serviciu de informatii: increderea. Or, presedintele tocmai s-a intors de la ultimul summit NATO cu un mic premiu pentru serviciile romanesti, investite cu rolul de stat coordonator pe cyber defence in contextul evolutiilor din Ucraina. Asta inseamna maxima incredere.

Serviciile de informatii se bucura de aprecierea partenerilor externi si de refacerea reputatiei in plan intern, mai ales in ultima perioada, cand au jucat un rol cheie in lupta anti-coruptie sau in operatiunile anti-terorism sau cybercrime. Acestea sunt realitati pe care numai cineva de rea credinta le-ar putea nega. Insusi Traian Basescu a avut numai cuvinte de lauda acum o sapatamana la adresa lor, explicand cum le-a reformat, le-a curatat si cum s-au dus vremurile cand SRI-ul era controlat de Sorin Ovidiu Vantu care stia lista cu cei ascultati, iar Timofte ii punea la dispozitie informatii sensibile.

Cine ar mai intelege ceva daca azi acelasi presedinte s-ar apuca sa le deconspire ofiterii. S-ar alege praful toata reforma din ultimii ani. Si-ar pierde reputatia si increderea dintr-o lovitura. Nici rusilor nu le-ar fi iesit mai bine.

Daca in discutie ar fi ofiterii unor state partenere, ar fi cel putin la fel grav. Practic ne-am plasa singuri in afara NATO. Asa ceva ii faci cel mult unui dusman, dar si atunci te gandesti de zece ori inainte. Pana si expulzarile intempestive, care indica de obicei agenti care intind cam tare coarda, sunt urmate invariabil de masuri in oglinda sau chiar mai dure.

Nemtii au facut apoplexie cand au aflat americanii le spioneaza cancelarul, iar americanii le-au raspuns amabil ca si nemtii au ascultat-o pe doamna Clinton, dar in ciuda acestor dezvaluiri generice nici unii nici altii nu si-au dat in fapt agentii. S-ar fi compromis si patat reputatia de profesionisti.

Deconspirarea agentului CIA Valerie Plame in 2003, realizata de un editorialist de la Washington Post, a generat un scandal monstruos. S-a lasat cu investigatii si procese grele, iar cativa politicieni si gazetari implicati in scandal si-au incheiat practic cariera.

Cine face pe eroul natiunii si se joaca de-a demascarea spionilor termina de regula prost sau se ascunde o viata. In paranteza fie spus, nu cred ca partenerii externi n-au ridicat din spranceana: ce naiba se intampla la Bucuresti? Cata incredere mai putem avea in ei? Toata lumea intelege ca sunt in campanie, dar n-au impins cumva lucrurile prea departe?

Daca intr-adevar seful statului detine astfel de informatii delicate, ar trebui sa curga cu demisii in serviciile mult laudate dintr-o groaza de motive. In primul rand, din cauza ca i-au spus si nu e clar de  ce ar trebui sa stie seful statului cine e ofiter acoperit, apoi ca au tinut informatia in sertar atata vreme, iar daca n-au tinut-o, ca au aflat-o atat de tarziu. Pe scurt, oricum o intoarcem si o sucim, Traian Basescu iese prost din toata afacerea misteriosului candidat "ofiter acoperit".

Fie stie intr-adevar ceva si spune tot, dar atunci darama niste institutii si face praf credibilitatea Romaniei, fie iese frumusel si explica natiunii ca l-a luat putin gura pe dinainte. Ar putea spune de pilda ca n-a spus ce a spus. Ok, s-ar face de ras, ceea ce n-ar fi chiar o premiera in ultima vreme, dar cel putin ar salva ce se mai poate.

In fine, mai are o varianta. Tace mai departe, asa cum face acum, lasand sa pluteasca un mare semn de intrebare asupra viitorului presedinte, indiferent cine o fi el, daca a fost sau n-a fost. Dar asta nu se poate intampla. Tacerea ar fi mai rea ca deconspirarea, pentru ca introduce suspiciunea, neincrederea, care odata strecurate, vor eroda credibilitatea persoanei care va ocupa cea mai inalta functie din statul roman. Altfel spus, presedintele Basescu s-a obligat singur sa vorbeasca.

Sunt putine sanse sa aflam vreodata din gura lui Traian Basescu numele candidatului ofiter acoperit, daca exista sau nu. Sigur ca aceasta gafa il va urmari multa vreme de acum incolo exact ca pe Adrian Severin cu lista lui de spioni pe care n-a mai vazut-o nimeni.

Va intrebati, poate, ce l-a apucat, totusi, pe un om de stat cu atata experienta. Asta inca nu e foarte clar.

Poate dorinta de a arata ca detine un as in maneca si ca nu va putea fi ignorat dupa incheierea manatului. Poate frustrarea celui care simte cum pierde putere si autoritate, cum se preda sistemul viitorului presedinte. Poate putina paranoia dupa arestarea fratelui sau, nefiind clar ce si cat stiau serviciile. Poate pur si simplu o vorba aruncata aiurea.

Nu vom afla prea curand.


Citeste mai multe despre   











VIDEO Descoperire socanta a politistilor de frontiera din Timis. Ce ascundea sub fusta o femeie care calatorea spre Italia

Descoperire socanta facuta de politistii de frontiera din Cenad, in judetul Timis. Agentii au observat o femeie care a incercat sa isi treaca fetita de 12 ani peste granita, ascunsa sub... fustele ei. La verificarea unui microbuz, vamesii au observat-o pe copila ghemuita pe podeaua vehiculului, sub hainele mamei.
30221 vizualizari
  • +36 (54 voturi)    
    Domnule Tapalaga, (Marţi, 16 septembrie 2014, 15:54)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    eu stiu un singur lucru.
    Basescu nu "vorbeste"ca pompa; ce e azi da, maine este nu!
    Stiu ca daca a spus asa ceva, stie si acele spuse se vor adeveri la momentul oportun; ceva de gen intalnirea geoala - vantu...
    Apropo, de ce a disparut "porumbacu"in mai putin de o saptamana?
    Sa nu/mi spuneti ca nu v/ati pus aceasta intrebare!
    • +18 (32 voturi)    
      intradevar..... (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:13)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      .....T.B. nu se joaca cu vorbele si asa cum a spus, asteapta termenul limita pentru ca asa este corect.

      Stiu, nerabdarea este mare si cu totii am vrea sa il cunoastem pe cel ce este/a fost agent, poate dublu sau triplu.
      Mai auzeam niste "specialisti" cum ca si Bush ar fi fost sef al CIA si ca totusi a ajuns presedintele USA.

      NU sufera comparatia. Una este sa fi fost sef ales politic (vezi Ungureanu) si alta este sa fii angajat al serviciului.

      Oricum, nu mai este mult pana pe 28 !
      • -24 (38 voturi)    
        etilotest (Marţi, 16 septembrie 2014, 17:10)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Tot Traian Băsescu a spus că 20% dintre români sunt homosexuali.
        • +17 (23 voturi)    
          si nu sunt ? (Marţi, 16 septembrie 2014, 17:49)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Dupa cum stau capra unii pe aici, s-ar parea ca sunt chiar mai multi !
          Insasi "chestia" cu "etilotestul" este invetata si propagata tot de niste "capre" !
        • +14 (16 voturi)    
          Ia te uita la alegatorii uslasi (Marţi, 16 septembrie 2014, 18:33)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          si spune ca nu sunt 70%?
          Cum este?
        • 0 (4 voturi)    
          10% (Miercuri, 17 septembrie 2014, 10:18)

          soringusar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          10% a spus.Te rog mazeta , gazeta , fii precis.
          • 0 (4 voturi)    
            daca minte HN... (Miercuri, 17 septembrie 2014, 11:00)

            Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui soringusar

            http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1251312-traian-basescu-20-din-romani-sunt-homosexuali.htm
        • 0 (2 voturi)    
          Corect!!! (Miercuri, 17 septembrie 2014, 14:08)

          liviuga [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Fa sondaje,si vei vedea ca depasesc 20%!(daca-i lasa BOR sa recunoasca)
    • +4 (16 voturi)    
      Ti-am dat (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:36)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      un plus. Nu esti legat de un termen, asa ca poti sa spui cine este "porumbacu"? Ori am un moment de cadere, ori chiar nu stiu. Este cumva Floricel ...escu?
      • +1 (1 vot)    
        D-l Crin Antonescu (Miercuri, 17 septembrie 2014, 10:19)

        soringusar [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

        D-l Crin Antonescu
    • 0 (18 voturi)    
      esti sigur? (Marţi, 16 septembrie 2014, 17:15)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      stii ca le are cu reevaluarile la 180 grade... fie ca sunt persoane, partide, situatii... Este consecvent in reevaluari. Altii ar zice ca nu are coloana vertebrala, dar ce stiu ei... Uite, pe de alta parte, in privinta lui udrea este constant si o sustine indiferent si-n indiferenta fata de orice si oricine.
      • +7 (11 voturi)    
        oare reevaluarea este la 180 gr...... (Marţi, 16 septembrie 2014, 17:56)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        ....sau reevaluatii s-au schimbat la 180 gr ?

        Daca astazi cineva este corect iar maine este incorect, nu trebuie reevaluat la justa lui valoare ?
        Doar la PSD nici puscariasii nu sunt reevaluati ci dimpotriva, se tine langa cu "dosare si procese politice" !
      • +5 (11 voturi)    
        Cele 180 grade (Marţi, 16 septembrie 2014, 18:32)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        se intampla de mnulte ori sa nu existe. Ia te uita la pompa si fa o comparatie!
        Daca esti anti-basist, e normal sa vezi multe "flick-flack/uri" la Basescu si nicio "tzukahara"la pompa; specific celor care nu vor sa gandeasca, privitori ai latrinelor.
        Daca insa gandesti, o sa/ti dai singur un raspuns adecvat!
        • 0 (0 voturi)    
          anti, pro, blabla (Joi, 18 septembrie 2014, 12:18)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Sunt anti-basist in masura in care pot sa remarc cu usurinta ochelarii de cal ai basistilor care pun botul la ORICE zice base si-i imbratiseaza pozitia de parca ar fi farul calauzitor, fara sa gandeasca singuri. O singura exceptie ar fi cea legata de sustinerea udritzei, unde se pare ca nici lamaia nu ajuta.

          Manevra x facuta de base e ok, la altii de de porc. Las' la o parte tupeul lui de a-i injura pe altii care fac 1/2 din x. Cat timp lumea pune botul... sa fie primit. Aminteste-ti perioada 2008 (salarii profesori, incompetentii de ponta si petrescu sunt mici copii la impact bugetar fata de faza aia), 2009 (criza care nu era si toate erau bune pentru tarisoara asta de i se umezeste cand vorbeste de ea), 2010 (descoperirea crizei, fix dupa alegeri, masurile retarde dpdv economic ca sa aiba camarila bani: forfetar, tva + 5pp in loc de maxim 1-2pp). Cate exemple vrei? Divizarea asa numitei drepte plecata de la faptul ca a vrut sa-i faca partiduletz udritzei? Si tot el vocifereaza de divizare...

          Raspunsul mi l-am dat demult, stai linistit. Am o satisfactie deosebita cand plang basistii ca li se sugereaza sa voteze cu udrea. :D
          puiemonta e mai corect in felul lui: sunt de stanga, deci mint si fac pomeni electorale ca sa fiu votat. Partea proasta e ca are un bazin stabil de votanti/asistati
  • +30 (40 voturi)    
    Nu cred (Marţi, 16 septembrie 2014, 15:58)

    TB [utilizator]

    Nu cred ca Basescu lansa atat de apasat tema fara sa aiba un as in maneca. A vorbit la un moment dat si ceva despre o hotarare judecatoreasca. Nu stiu exact despre ce e vorba, dar la cum il cunosc nu cred ca insista atat de mult pe subiect daca nu avea un plan clar. Sa nu uitam ca e a doua oara cand aduce in discutie subiectul, si il dezbate pe larg. Nu e o scapare, nu l-a luat gura pe dinainte, cum a fost atunci cu tradarea regelui Mihai. Vom vedea, dar eu cred ca subiectul nu se opri aici si vom mai auzi ceva pe tema asta de la Basescu.
    • +8 (18 voturi)    
      Intrebare (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:24)

      castro [utilizator] i-a raspuns lui TB

      Cand cel caruia i-au jurat credinta , le ordona militarilor sa depuna armele , intrucat a incheiat armistitiu , desi nu l-a incheiat , iar militarii au fost luati prizonieri , cum se cheama ?
    • +12 (24 voturi)    
      de acord...... (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:29)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui TB

      .....mai putin cu "nu l-a luat gura pe dinainte, cum a fost atunci cu tradarea regelui Mihai".

      Cum se numeste acel sef al armatei, care isi dezarmeaza 200.000 de soldati si ofiteri, aflati in linia intai, hotarati sa isi dea viata luptand pentru patrie si sa ii predai rusilor ?
      Cine s-ar mai inrola vreodata in armata unui asemenea om ? Ar mai striga vreodata "regele si patria" acei militari ?
      Din cei 200.000 de militari trimisi in lagarele de munca din Siberia, chiar de comandantul lor suprem, doar vreo 20.000 au mai putut reveni in tara pe care voiau sa o apere.

      Dvs, daca ati fi fost printre cei 200.000, ce parere ati fi avut ?
      Dar acum, ce parere aveti ?
      • +5 (5 voturi)    
        Nu discutam fondul problemei (Marţi, 16 septembrie 2014, 17:44)

        TB [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Strict dpdv al modului cum a facut afirmatia s-a vazut ca la- luat gura pe dinainte, adica nu era planificat sa faca o astfel de declaratie. A fost o chestie spusa oarecum in treacat, intr-un final de interviu/emisiune. Acum a fost altceva, se vedea ca are un plan de bataie.

        Legat de fondul problemei, spun cu toata sinceritatea ca nu ma pot pronunta pentru ca nu consider ca am background-ul necesar (nu am citit suficient pe acest subiect).
        • +9 (11 voturi)    
          am vizionat emisiunea respectiva(in direct)..... (Marţi, 16 septembrie 2014, 18:17)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui TB

          .....si nu mi s-a partut sa fi fost o scapare. Era in preajma unor evenimente iar comentariul a fost strict pe obiect.

          Pentru sinceritatea dvs, aveti tot respectul meu.
          Si eu am fost un sustinator al regelui si am ramas perplex cand am auzit ceea ce s-a intamplat, ba chiar incercam, in mintea mea, sa ii gasesc scuze cum ca era prea tanar si nu si-a dat seama de grozavia pe care a facut-o dar toti cei de pe front erau tineri, unii chiar mult mai tineri si cu totii erau pregatiti sa isi dea viata pentru tara.

          Asa ceva nu se face si nu se uita. De iertat, l-am iertat dar cu siguranta, niciodata nu ma voi inrola in armata lui.
      • +3 (5 voturi)    
        ranslativus (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:11)

        sebar [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Bunicul meu a fost unul din cei 200.000 a stat 5 ani in lagar si dupa ce a revenit in tara ,a ramas fara pamanturi au luat totul comunisti.Pacat ca nu am apucat sa aflu de la el.....
        • +6 (8 voturi)    
          se pare ca..... (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:27)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui sebar

          .....asa au fost "rasplatiti" toti cei care au dus greul razboiului, indiferent daca au luptat spre Est, spre Vest sau in ambele sensuri iar acum, urmasii acelora ii voteaza tocmai pe cei care si-au batut joc de bunicii lor.

          S-a pervertit de tot societatea romaneasca !
  • +26 (32 voturi)    
    eu cred (Marţi, 16 septembrie 2014, 15:58)

    garibaldi [utilizator]

    Ca agentii acoperiti sunt in redactiile masmedia,sunteti uneltele de manipulare perfecte.
    Basescu "a luat-o razna" spune expertul ziarist,s-au intors armele cam repede vazand ca Basescu e istorie,acum "a luat-o razna" ,in anii trecuti cand era pe val ridicati osanale.
    Cred ca ar fi util sa se deconspire agentii din masmedia in primul rand ca prea manipulati la ordin.
    • +16 (28 voturi)    
      Iar greseste distinsul dom Tapalaga (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:18)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      Sunt de acord cu primele trei comentarii si subscriu un totalitate. Dl Basescu n-a luat-o razna d-le Tapalaga si nici n-o va lua vreodata! Este un barbat instruit, fiara, dur, necrutator, nu este un pantalonar de asta simandicos care se da ceea ce nu este!
      Dl Basescu a transmis mesajul TINTELOR, nu TINTEI, deoarece nu-i numai unul in aceasta poveste. Ma mir ca dl Tapalaga inca nu l-a invatat cat de cat pe dl Basescu, desi, d-lui se pretinde cunoscator de politica si politicieni. Inca nu m-a convins deoarece a cam zbarcit-o mereu cand a judecat politicieni. A laudat putreziciuni comuniste si a criticat politicieni moderni, frumosi, determinati, inteligenti...nu i-a picat bine inseamna categoria emancipata! Deh...
  • +1 (5 voturi)    
    probabil e un fost securist (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:16)

    strul [utilizator]

    care nu mai lucreaza pentru nici un serviciu de informatii creat dupa 90. Cred ca e prea mare tambalau din presa.
  • +4 (12 voturi)    
    ? (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:21)

    calin22 [utilizator]

    Nu stiu dar nu inteleg un lucru. Basescu a spus clar "a fost ofiter acoperit" deci la trecut. Acea persoana NU este in prezent ofiter acoperit. Daca nu ma insel si MRU a fost ofiter acoperit si se stie si nu e nicio problema. Este vorba de ce functie a avut unul din acesti prezidentiabili in trecut!

    Sincer eu pariez pe Iohannis. Nu de alta dar prea e graba cu toata povestea si cred ca daca era vorba despre Ponta, Basescu ar fi lasat informatia pentru turul 2. Dar Basescu vrea sa o bage pe Elena Udrea in turul 2 cu Ponta si nu poate face acest lucru decat daca scapa de Iohannis.

    Oricum, este clar ca nu vorbeste prostii. A avut dreptate cu Vantu si Geoana, a avut dreptate si cu domnul Arafat (doar ca, numai cine lucreaza in cadrul SMURD pe o pozitie mai inalta stie exact care este povestea cu domnul Arafat si cum din dorinta de a face el pe "eroul" a transportat pacienti care nu erau pregatiti pentru transport si au decedat pe drum).
    • +1 (3 voturi)    
      Nu e Ponta... e prea prost (Miercuri, 17 septembrie 2014, 10:39)

      Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui calin22

      Oricine ar fii, nu inteleg de ce speculeaza unii ca ar fii Ponta. Omul e prea prost sa fii ajus ofiter de securitate. Noi suntem o tara de idioti pentru ca ne pregatim sa alegem asa o marioneta ca presedinte, pentru ca ceilalti sunt fie nemti, fie au fusta, fie pur si simplu au dat mana la un moment dat cu Basescu. Plus ca nici unul nu zambeste la fel de frumos ca Viorel, asa cum nu ne zambea nimeni asa frumos ca nea Nelu in anii '90.
      • +1 (1 vot)    
        Nu stim sa scriem (Miercuri, 17 septembrie 2014, 12:22)

        ioanaPe [utilizator] i-a raspuns lui Rads101

        Invata sa scrii romaneste inainte sa ne faci pe toti idioti.
        • +1 (1 vot)    
          Ar fi folositor daca ai indica unde am gresit... (Marţi, 4 noiembrie 2014, 13:34)

          Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui ioanaPe

          Vad folosirea incorecta a lui "fi" vs "fii", dar nu stiu daca la asta te-ai referit. Sunt plecat de 12 ani din tara. Vorbesc trei alte limbi aici unde sunt. Banuiesc ca inca vorbesc si scriu inca suficient de bine romana. Scuze de greseli, dar n-ar strica sa mi se scoata in evidenta greseala.
  • +13 (27 voturi)    
    Oof... (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:23)

    hot news [utilizator]

    ... cati mor de curiozitate ca se apropie echinoctiul de toamna fara ca TB sa le dea raportul "who's who". Vai, vai.
    Si - orice ar face Basescu - DT zice ca e rau. E rau si daca spune, e rau si daca tace, e rau pur si simplu ca exista.
    "Dar aveti putintica rabdare"... daca Basescu joaca o carte cu o miza atat de mare, fiti siguri ca o va face ca la carte :-) Si fara a decredibiliza tara in fata partenerilor nostri externi UE si SUA.
    Planul sau este prea bine pus la punct si iesirea sa din scena politica va fi cu turle si trambite. De victorie. Am zis.
  • +16 (20 voturi)    
    Am fost la un doctor, odata (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:24)

    iradu [utilizator]

    Si, dupa ce a pus un diagnostic (destul de simplu), s-a oprit. Nu-l interesa nici cauza, nici ce o sa fac eu in continuare, nimic. Doar un diagnostic.
    Cam asa si cu articolul asta "destept". Domnule ziarist, vad ca pe dumneata te intereseaza doar sa faci pe analistul si sa iesi in fata. Ok, dar, sa stii ca noi am vrea, totusi, sa aflam adevarul. Dar, ti se pare mai important sa crosetezi misiuni imposibile pentru Basescu? Lasa-l sa spuna ce are de zis si sa sufere consecintele cine trebuie.
  • +8 (12 voturi)    
    Eu cred ca va spune (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:24)

    Copy-Paste [utilizator]

    Tot vad ca se pomeneste despre cine ESTE ofiter acoperit.
    Dar din ce am inteles eu, presedintele a vorbit de cineva care A FOST la un moment dat ofiter acoerit si nu care ESTE in prezent ( sau a fost la investirea guvernului Ponta)
    Prin urmare, inclusiv chestiunea aia ca i-a verificat in 2013 nu are sustinere. Probabil ca atunci s-au verificat intr-adevar daca SUNT ofiteri acoperiti si nu daca au fost in trecut.
    In opinia mea cred ca aici e cheia si probabil Basescu o va spune.
  • 0 (8 voturi)    
    Ce urmareste Basescu? (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:26)

    CatalinBanu [anonim]

    Domnul Băsescu a si spus. El are un proiect polic si acesta se ragaseste in PMP. A inceput acum 2 ani cu o varianta "societatea civila" si acum este condus de Udrea.

    Următoarea bătălie pentru proiectul PMP este in 2018 asa ca el are nevoie de un teren mai bun. Un Ponta presedinte + bataia interna in PSD pe fctia de prim ministru va fi un teren bun pentru PMP in 2018. O victorie a ACL ar cam dilua un pic PMP pe principiul "puternicul atrage".

    Atata timp cat in politica astfel de smecherii sunt permise, de ce nu i s-ar permite si lui.
    • +2 (2 voturi)    
      2016 (Marţi, 16 septembrie 2014, 17:58)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui CatalinBanu

      Cred ca ai mai adaugat doi ani.
  • +1 (11 voturi)    
    a vrut sa arate pisica (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:26)

    dadan [utilizator]

    a crezut ca se da de gol vreunul... caci poate e o samanta de adevar totusi... acum revenind la dilema ca nu are voie sa deconspire dar a si promis dezvaluire... a ramas cumva in offisde... eu cred ca aplica tactica gainii urmarite de cocos - daca se lasa prinsa e curva daca nu se lasa prinsa e fraiera... atunci se impiedica... asa si Base, daca nu a muscat-o nimeni sa se desconspire atunci o sa apara informatii pe surse pe care Basescu nu si le asuma ca sursa dar nu poate decat sa le confirme din postura de cetatean care isi face datoria.
  • +6 (10 voturi)    
    Cred ca ati omis o posibilitate (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:28)

    Nego [anonim]

    Daca acel spion ar fi rus sau chinez ?
    Eu cred ca spionajul estic este mult mai activ pe teritoriul Romaniei, decat cel vestic.
  • +11 (13 voturi)    
    Intrebate (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:31)

    uncetateansimplu [utilizator]

    Dl Tapalaga, de ce nu vorbiti deloc despre procurorul care se ocupa de "gala Bute"?
    Bine ca ne aburiti cu tot scenarii, dar nu vb deloc despre aceasta "coincidenta", chiar sunteti orb sau ne credeti batuti in cap pe toti.
    Ps votez cu Macovei, sa nu se inteleaga ca ma uit la a3, dar chiar ma jigneste felul tau de a aburi lumea cu scenarii tampite, astept un articol legat si de aceasta coincidenta!!!!
    • +8 (10 voturi)    
      Probabil dl Tapalaga nu vrea sa deranjeze (Marţi, 16 septembrie 2014, 17:40)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui uncetateansimplu

      ... anumiti oameni ...

      Cine stie ce va urma ? De ce sa se puna rau cu potentialii mai-mari de maine ?

      Aparent cei de pe dreapta sunt de ceva vreme tinta dansului ...

      Asta e ... ce sa facem ... cand intransigenta o cere ...
      Putem face un mic serviciu celor ce aparent sunt in carti, pozand in deontologul perfectionist ...
  • +8 (14 voturi)    
    sa repetam, coane Fanica: (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:34)

    victor L [utilizator]

    - ""Au timp ca, inainte sa-si depuna candidaturile".

    -"A aruncat tara in aer si a disparut. Mai sunt cateva zile si ajungem pe 23 septembrie, cand se implineste termenul limita de depunere a candidaturilor"

    "inainte sa-si depuna candidaturile", zice disparutul.
    Si lea-a depus cineva? Nu. Si atunci?
    Poate ca a vorbit doar "sa arunce tara in aer", cum zice autorul, dar deocamdata nu stim: nu si-a depus nimeni candidaturile.
    Nici Basescu nu are ce sa spuna; nu-i nimeni la orizont, doar se prefigureaza.
    Dar o palma cu piciorul tot merita Basescu :P
  • +18 (18 voturi)    
    OH. (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:35)

    letsoc [utilizator]

    Ai perfecta dreptate nea Tapa. Nu poate nimeni divulga asa ceva ( sanchi ). Poporul zbanghiu vrea sa fie condusa tara de unul acoperit sau chiar spion , dar sa fie liniste si pace . Vorba unui clasic in viata : lasati ca ne descurcam noi , nu-i asa ? Cu stima , NC .
  • +12 (14 voturi)    
    cred (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:38)

    tot [utilizator]

    cred ca , fie vrea sa stirneasca jurnalistii curiosi cu adevarat la investigatii care sa duca la identificare , fie cel vizat , din diferite motive va constientiza sau afla ca va fi deconspirat si se va retrage , probabil discret...oricum, cel vizat probabil braveaza deocamdata , dar cred ca basescu a planificat lovitura in toate etapele...
  • +10 (10 voturi)    
    hm (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:40)

    Xorciser [utilizator]

    La cum evolueaza lucrurile o sa ne spuna ca Udrea lucreaza pt Mossad...
  • +11 (13 voturi)    
    Nu cred... (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:42)

    Alius [utilizator]

    ...ca, daca exista acel candidat, trebuie sa fie desconspirat inainte de 23 Septembrie. O sa fie desconspirat dupa 23, ca sa scape de un candidat, nu ca sa fie inlocuit cu altul.
  • +10 (12 voturi)    
    jurnalist adevarat (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:49)

    Razvan_M [utilizator]

    Nici nu merita investigat acest posibil fir pt. ca este clar ca nu este de interes public. La fel cum nu merita investigate alte fire, de genul "legatura intre Gabriel Resources si majoritatea politicienilor, functionarilor si jurnalistilor cu putere din Romania".
  • +12 (18 voturi)    
    Nice try, Mr. Tapalaga! (Marţi, 16 septembrie 2014, 16:56)

    Metec [utilizator]

    Asta e un articol al unui ziarist nerabdator si in pana de subiecte, care spera sa-l provoace pe presedinte sa iasa in fata cu "numele", mai repede. Ceva de geul "n-ai tupeu s-o faci!" Chestia nasoala e ca Basescu a demonstrat mereu ca are tupeu si va avea si acum. Si nu-l vad impiedicandu-se de elucubratiile domnului Tapalaga cu spionii si cu doamnele Merkel si Clinton, care se potrivesc aici ca nuca-n perete...
  • -7 (15 voturi)    
    Ce l-a apucat? (Marţi, 16 septembrie 2014, 17:10)

    marki [utilizator]

    V-ați răspuns singur, domnule Tăpălagă:
    „Poate dorinta de a arata ca detine un as in maneca si ca nu va putea fi ignorat dupa incheierea mandatului. Poate frustrarea celui care simte cum pierde putere si autoritate, cum se preda sistemul viitorului presedinte. Poate putina paranoia...”
    Poate îl roade invidia că altcineva îi va lua locul la „cele două butoane”, aș adăuga eu.
    Cel mai rău ne-ar fi cu un președinte care se va simți obligat să-i fie „demn urmaș”, să fie modelul președintelui-tătuc. Să știe, carevasăzică, tot ce mișcă-n țara asta. (Mai puțin „ce mișcă”-n propria-i familie...).
  • -8 (18 voturi)    
    cocktail (Marţi, 16 septembrie 2014, 17:14)

    Mazeta [utilizator]

    Serviciile și ambasadele stau acu cu frica în sân și numără zilele până în decembrie. Dragostea, ramolismentul și băutura sunt o combinație explozivă.
    • +1 (1 vot)    
      Sincer (Miercuri, 17 septembrie 2014, 11:22)

      soringusar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ce parere ai despre oda adresata d-lui Ponta de d-l Cozma din PH , viitor de ţinut politic ?
      • 0 (0 voturi)    
        păi (Miercuri, 17 septembrie 2014, 13:28)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui soringusar

        Poetul este ca tiranul: are libertate absolută și de obicei sfârșește prost.
        • 0 (0 voturi)    
          Corect raspuns (Miercuri, 17 septembrie 2014, 23:46)

          soringusar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Un plus pt sinceritate si calitatea mesajului.
  • +12 (12 voturi)    
    TARICEANU este (Marţi, 16 septembrie 2014, 17:25)

    _CK_ [utilizator]

    Eu cred ca TARICEANU este agentul respectiv. E vorba de reactia lui cand a declarat asta. Urmariti inregistrarile, observati comportamentul.
    • +7 (7 voturi)    
      e agentu de pe strada Garlei (Marţi, 16 septembrie 2014, 19:17)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui _CK_

      nimic mai mult..cine naiba are incredere intr un X neveste ?
  • +11 (13 voturi)    
    exclus sa fie ponta (Marţi, 16 septembrie 2014, 19:58)

    revo [utilizator]

    Nu, asa ceva nu este cu putinta, refuz sa cred ca in serviciile secrete, care sunt coloana nestiuta a unei tari, poate intra un dobitoc imbecil, un necopt mincinos si un neterminat obraznic ca ponta.
    Asta ar fi o adevarata lovitura data tarii si alegatorilor, sa se stie precis ca astfel de servicii se bazeaza pe handicapati ca ponta. Eu stiam ca pe vremea lui Ceasca erau racolati sefii de promotie din facultati, oameni cu adevarat capabili (unii capabili de orice... dupa cum s-a vazut).
  • +4 (4 voturi)    
    HMM si MDA ... (Marţi, 16 septembrie 2014, 22:29)

    solar [utilizator]

    pai, domnule Tapalaga ,cred ca putem stii, daca nu si stim cumva cum stau lucrurile in lumina ultimilor evolutii internationale sau , mai exact, din jurul Romaniei. S-ar putea sa fie nu unul, ci mai multi..."ofiteri acoperiti".
    Oricum , punctul culminant al politicii ultimilor 25 de ani a fost atins. Tocmai datorita ...ofiterilor acoperiti. "Oficios" si "oficial" s-a declarat apasat ca de 11 ani se urmareste ...declasificarea Ucrainei. Urmeaza deznodamantul si , din pacate, va fi unul foarte trist , poate chiar tragic. Odata cu saptamanile care urmeaza.Nebunia lumii a ajuns sa ne bata la usa, CATEORIC Si nu am stiut niciunul dintre noi sa ne pregatim din timp pentru asta.Semne erau si trebuia... Doamne ajuta .
  • +4 (8 voturi)    
    nu e chiar asa (Marţi, 16 septembrie 2014, 23:39)

    Adrian_. [utilizator]

    Sa zicem ca individu' a fost ofiter al Securitatii. Niciun partener al Romaniei nu s-ar simti lezat si nici SRI / SIE nu ar fi puse in situatii delicate.

    Nu este prima data cand va grabiti sa anticipati concluzii, iar rezultatul este un text "amenintator" la adresa "subiectului". Ipoteze si scenarii fataliste / negative / tragice fara nicio baza reala, pur si simplu doar din dorinta de a sublinia gravitatea afirmatiei domnului presedinte si de a anticipa efectele negative "in caz ca".

    Orice om cu capul pe umeri realizeaza gravitata afirmatiei lui Basescu. In schimb cei carora le trebuie soptit in ureche cum sa gandeasca, pentru ca singuri nu prea reusesc, vor ramane alarmati, preocupati, stresati si critici fata de Basescu doar pe baza unor ipoteze scrise de Tapalaga.
  • +2 (2 voturi)    
    oprescu (Miercuri, 17 septembrie 2014, 10:05)

    horace [utilizator]

    http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/cine-i-cel-mai-protejat-om-din-romania-si-de-ce-84547.html
  • +2 (2 voturi)    
    In tara noastra . . . (Miercuri, 17 septembrie 2014, 10:08)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . parca nu mai gandeste nimeni logic. Bun. Presedintele incalca legea daca va divulga numele candidatului care este si ofiter sub acoperire. Dar respectivul candidat nu incalca legea? Lege care ii interzice sa ocupe o functie publica si sa fie ales! Serviciul secret care are in solda un asemenea individ nu incalca legea daca nu il scoate pe acesta din cursa prezidentiala? Ba da! Si individual si serviciul incalca in mod grosolan legea. Si atunci ce facem? In numele fricii de a desconspira un infractor trebuia musai sa il lasam sa incalce legea in continuare? Eu zic ca nu! Trebuie desconspirat pentru ca in definitive este vorba de o singura persoana care stia ce iscuri isi asuma candidand chiar daca I s-a cerut acest lucru. Presedintele trebuie sa ii spuna numela. Daca nu o face inseamna ca a mintit! Ar fi pacat, pentru ca mi-ar produce o crunta dezamagire!
  • +2 (2 voturi)    
    stie piratul ce spune, (Miercuri, 17 septembrie 2014, 10:16)

    victor L [utilizator]

    dar ce spune Dan Tapalaga?
  • +2 (2 voturi)    
    ''7 dintr-o lovitura'' (Miercuri, 17 septembrie 2014, 12:07)

    georgemarian [utilizator]

    Un candidat se va retrage din cursa dar nu numai asta a fost scopul ci si demascarea ziaristilor acoperiti, nu a-ti observat ce reactii au avut unii ziaristi din presa si tv, cum au sarit ca arsi ca nu se poate desconspira, bla bla blaa....., proverbul spune" hotul striga hotii", sa avem "putintica rabdare stimabililor " cum spunea venerabilul Trahanache al lui Caragiale tot intr-o perioada de alegeri, dupa 23 va apare si o hotarare judecatoreasca si totul va fi in regula.
    • 0 (0 voturi)    
      DA (Miercuri, 17 septembrie 2014, 22:04)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui georgemarian

      Ei, uite o persoana care gandeste mai bine decat domnul Tapalaga ! Este absolut OK ce spui, georgemarian!Tapalaga a ajuns clar de pe -acum in tabara antibasestilor de marca .DE ce trebuie sa fii pro-basescu sau anti -basescu in presa romaneasca , zau, ca nu inteleg!! Periferie europeana am fost , periferie europeana ramanem.Aici in acest spatiu periferic, totul decurge dupa gandirea cea "verificata" a stalinism-nazismului de odinioara:"cine nu e cu noi, e impotriva noastra" Cu precursorii lor, fireste.
      Asadar,mai e departe , pana ajungi aproape.
  • -2 (2 voturi)    
    EU (Miercuri, 17 septembrie 2014, 15:22)

    kronk [utilizator]

    E clar Lenutza ot ples-coi.Daca te uiti la genunchii plin de vinatai si faptul ca se acopera cu fata de masa.E acoperita.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri