Mircea Badea nu e nebun

de Vlad Mixich     HotNews.ro
Marţi, 5 august 2014, 22:43 Actualitate | Opinii

Vlad Mixich
Foto: Cristian Stefanescu
În postările dintr-o singură zi (marţi, 5 august 2014) de pe contul lui de Facebook, Mircea Badea a scris de 5 ori cuvântul căcat (cu variaţia rahat), de 3 ori "sugi/suge" şi alte câteva insulte obscene. Aşa ceva se numeşte "coprolalie" şi este un simptom psihiatric.

Din păcate, Mircea Badea nu face asta pentru că ar fi bolnav, ci incită la ură. Tradiţia e bine documentată şi adusă la rafinament de stalinişti şi de nazişti. Mircea Badea e o persoană publică cu o audienţă de sute de mii de spectatori şi, prin urmare, cu influenţă asupra societăţii.

Nu mi se pare nimic amuzant în asta. Nu intră nici în regulile pamfletului. Din contră, e chiar grav. Atunci când sunteţi înjuraţi pe stradă, când sunteţi scuipaţi în trafic sau ameninţaţi cu ranga, atunci când auziţi copii de 10 ani cu înjurătura-n gură, păstraţi un "mulţumesc" şi pentru Mircea Badea. În parte îl merită.

Dar nu înţeleg de ce oameni altfel foarte vigilenţi la orice discurs rasist sau incorect politic sunt destul de relaxaţi în privinţa asta. Feministe, creştini pioşi, neoconservatori, ecologişti, anti-capitalişti, apărători ai drepturilor omului sau alţi activişti... cam tac.

Când Ponta a spus "fă Doină" şi Băsescu "ţigancă împuţită" s-a umplut ţara de scandalizaţi. Dar când Badea insultă obscen şi înjură persoane care nu au vreo funcţie publică în faţa unor sute de mii de oameni, spunem: "Lasă-l mă, aşa e Badea: nebun".

Dar nu. Mircea Badea nu e nebun.

Notă: În România, o decizie a instanţei a decis că profilul de Facebook este spaţiu public. Mircea Badea este urmărit pe Facebook de aproape 270.000 de utilizatori.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "I-am caftit pana am obosit si eu". Educatoarele care isi dadeau sfaturi pe Facebook despre cum se snopesc orfanii

Apar acuzatii extrem de grave la adresa unor educatoare din Constanta, banuite ca ar fi snopit in bataie cativa orfani dintr-un centru de plasament. Femeile au intrat in atentia ''Directiei pentru Protectia Copilului'' dupa ce pe un site de socializare ar fi vorbit, fara frica, despre tratamentele socante aplicate elevilor.








58043 vizualizari
  • +21 (41 voturi)    
    Sa scrii atatea obscenitati e intr-adevar... (Marţi, 5 august 2014, 22:49)

    EU-74-RON [utilizator]

    ...un semn de "coprolalie" , un simptom psihiatric. Ma-ntreb ce-nseamna sa citesti de-atatea ori fiecare obscenitate?...
    • -38 (50 voturi)    
      hmm.. (Miercuri, 6 august 2014, 0:48)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui EU-74-RON

      coprofagie?
      • +37 (39 voturi)    
        nu e bine (Miercuri, 6 august 2014, 2:47)

        sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        sa scrii cu gura plina.
      • +29 (31 voturi)    
        Termenul medical (Miercuri, 6 august 2014, 10:59)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Corect este cel indicat de autor. E maladia psihica evidenta in cazul badea cu fixatie pe excremente. In cazul tau si al propagandei a3 est, cu adevarat, cazul de coprofagie. Imi amintesc sfatul celebru al lui Rebenciu de a va mai sterge pe la gura ca prea e evident rahatul mancat.
        • +10 (12 voturi)    
          corectie (Miercuri, 6 august 2014, 11:41)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          Rebengiuc, nu Rebenciu.
      • +14 (14 voturi)    
        Din pacate... (Miercuri, 6 august 2014, 12:16)

        Andrei Bz. [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Din pacate domnul Mixich trebuie sa citeasca toate aceste lucruri pentru ca este reporter politic si trebuie sa monitorizeze ce transmite Partidul Grivco aripa media. Zi mersi ca o face el si ne face rezumatul si noua ca sa stim ce mai unelteste Partidul Grivco fara sa fim nevoiti sa-l citim si noi.

        Intr-adevar, total deplorabil ca CNA-ul si alte institutii nu mai reactioneaza. In mod normal ar trebui sa sanctioneze nu numai insultele lui Badea dar si fiecare emisiune a lui Gadea/Grecu/Dumitrescu/altele?, care fac lucruri mai diabolice, incalcand principii elementare ale logicii si bunului simt, dar in general fara multe insulte.

        Banuiesc ca e vorba de o densensibilizare a societatii dupa atatea mizerii de la Antena 3, cuplata cu frica de a nu fi anti-libera-exprimare, cuplata cu frica de a nu aparea "basist" indusa de acest post de degenerati cu sprijinul oamenilor fara educatie si cultura de la tara.
      • +6 (10 voturi)    
        Multumim (Miercuri, 6 august 2014, 12:19)

        Andrei Bz. [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Multumim tavarişci razvedchik ca esti vigilent si citesti toate comentariile cu care nu esti de acord (toate) de la toate articolele cu care nu esti de acord (toate). Asteptam cu nerabdare sa vedem care e noua directie de comunicare impusa de sovietul suprem.
    • -30 (34 voturi)    
      Badea este sincer (Miercuri, 6 august 2014, 10:18)

      AIKO100 [utilizator] i-a raspuns lui EU-74-RON

      Badea este un tip foarte sincer care spune totdeauna tot ce gandeste.
      • +13 (13 voturi)    
        si totusi... (Miercuri, 6 august 2014, 10:55)

        CrisR [anonim] i-a raspuns lui AIKO100

        Sinceritatea si libertatea de exprimare isi au si ele limitele lr publice. Cand stii ca esti urmarit e atata lume si cand te mai dai si mare si gogonat finutz (judecand dupa cum ii critici pe altii), atunci tu, ca persoana publica ce te respecti si ii respecti si pe ceilali, nu recurgi la mizerii din astea. Isi arata necontenit nivelul...(ca sa parafrazez o replica celebra de film).
        Si, vorba unuia care a comentat pe pagina lui de fb: are meritul ca a reusit sa adune atat de multiidioti la un loc (nu ma refer la cei care sunt de acord cu unele idei de-ale lui, ci la cei care actioneaza si se exprima asemenea lui).
      • +14 (14 voturi)    
        Eroarea formularii (Miercuri, 6 august 2014, 11:01)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui AIKO100

        E in partea cu "ce gandeste". badea nu gandeste el doar reactioneaza pavlovian.
      • +7 (7 voturi)    
        IAr asta scuza orice? (Miercuri, 6 august 2014, 11:03)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui AIKO100

        O fi sincer, dar asta nu inseamna ca trebuie sa o spuna in aceasta forma! E un disperat care atrage atentia cum poate. Asta e parerea mea. Sunt curios dupa ce termina doliul dupa varan cat va dura pana isi gaseste alt fund de pupat.
      • +5 (5 voturi)    
        ceea ce face (Miercuri, 6 august 2014, 11:44)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui AIKO100

        el sub falsa denumire de emisiune pamfletara, dovedeste ca numai de creier nu se foloseste. organul ala in care la el nu pentru gandire e loc ci doar pentru indeplinirea functiilor necesar fiziologice de existenta pe pamant : respiratie, sistem ocular, auditiv, digestiv (cu conexiunile lui uro si coproculare).
  • -31 (35 voturi)    
    Cred ca VM e singurul care-i mai citeste... (Marţi, 5 august 2014, 22:51)

    EU-74-RON [utilizator]

    ..."contul" lui Badea...Nu m-ar mira sa fie platit sa-i faca reclama mascata..
    • +32 (36 voturi)    
      Nu m-ar mira faptul ca tu esti platit... (Miercuri, 6 august 2014, 1:11)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui EU-74-RON

      ...sa faci pe prostul si sa minimalizezi o situatie destul de grava.

      "Mircea Badea este urmărit pe Facebook de aproape 270.000 de utilizatori."
  • +22 (24 voturi)    
    Simplu, (Marţi, 5 august 2014, 22:55)

    Simplu [anonim]

    pt.ca MB e un nimeni,,,
    • +14 (14 voturi)    
      imaginati-va (Miercuri, 6 august 2014, 2:49)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Simplu

      ca CNA-ul nu mai are ce face pentru ca toti realizatorii si producatorii tv respecta regulile. incepe sa te doara capul, nu-i asa?
    • +2 (2 voturi)    
      Mai degrabă (Miercuri, 6 august 2014, 16:50)

      Danadan [utilizator] i-a raspuns lui Simplu

      un nimic
  • +38 (38 voturi)    
    Nici ei și nici alții (Marţi, 5 august 2014, 22:55)

    AdrianCalin [anonim]

    Mircea Badea face toate lucrurile alea dintr-un singur motiv: banii. Mircea Badea nu-i nebun, așa este. Se adresează unui public care scuipă semințe și fără În gura presei. Nu sunt d-acord că trebuie să-i mulțumim lui Mircea Badea ci tuturor celor care au tot interesul ca cei care belesc ochii la Mircea Badea să fie cât mai mulți.
    • +14 (14 voturi)    
      nebun (Miercuri, 6 august 2014, 9:34)

      DAC [anonim] i-a raspuns lui AdrianCalin

      da ,nu el este nebun, ci noi care il privim la tv. noi care putem spune oamenilor ce rau ne poate face acest individ noua si copiilor dar nu facem nimic ,tacem , sintem de compatimit.
  • +31 (31 voturi)    
    domnule vlad mixich... (Marţi, 5 august 2014, 22:56)

    cristi [anonim]

    ...cred ca deja sunteti in colimatorul "jurnalistului" mircea badea...va jucati cu focul...
    • +10 (10 voturi)    
      Corect e (Miercuri, 6 august 2014, 11:01)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      va jucati cu "prostul". Focul e in alta parte.
  • +29 (31 voturi)    
    Asa este (Marţi, 5 august 2014, 22:58)

    codo [utilizator]

    E formator de opinie ... deformata. Dupa cum aratau si reportajele despre candidatii la jurnalistica. Evident madame Georgescu de la CNA nu se poate ocupa de el pentru ca are cam aceleasi valori.
  • +37 (39 voturi)    
    Mircea Badea-Căcat (Marţi, 5 august 2014, 23:01)

    Unu-2 [utilizator]

    Mircea Badea-Căcat sa-i fie numele in vecii vecilor amin.
  • +5 (21 voturi)    
    Unde este breasla?! Musca pe cacao... (Marţi, 5 august 2014, 23:03)

    Clop [utilizator]

    Mda, latrina nu-l da afara pentru ca-si linge patronul, fericirea lui Badea depinde de ratingul lui maroniu aderent la maronul ++ al patronului Felix, fost turnator, astazi mare om de succes, mare patron de media, mare afacerist, omul cu lentila, dom' profesor etc.
    Jenant!

    Domnule Mixich, n-am sesizat sa va fi solidarizat public cu jurnalistul de la Digi 24, Cristian Citre, care a fost dat afara pentru un comentariu pe facebook, impotriva lui Ponta. Dar ati mers in podul Carturestilor la Zilele Filosofiei.

    Probabil va este mai usor sa psihanalizati scarabei, dar nu si jurnalisti care pierd razboaie cu patronii. Acei patroni de presa sau media care pot sa scarpine cu stanga pe dreapta si sa zica" asta, out!"
  • +9 (9 voturi)    
    Politician/Un oarecare Neica Nimeni pe lume (Marţi, 5 august 2014, 23:08)

    DorianG [utilizator]

    Pentru că pe unul îl învestești să te reprezinte, în timp ce celălalt nu te reprezintă în niciun fel. Pentru că de la unul ai așteptări, în timp ce celălalt nu face decât să confirme,deci nu te mai poate scandaliza. Pentru că toleranța societății la astfel de exprimări a crescut, tocmai din cauza comportamentului celui care trebuie să reprezinte statul.
  • +6 (12 voturi)    
    ... (Marţi, 5 august 2014, 23:10)

    tirolez [utilizator]

    Oamenii aia ar fi injurat oricum, nu s-au apucat de vorbit urat pentru ca au auzit la MB.
    Ma indoiesc ca ar iesi macar 0,1% dintre ei in strada pentru Voiculescu sau altceva doar pentru ca le-ar cere MB.
    Il bagati prea mult in seama, eu nici n-as fi stiut ca a scris ceva/orice pe FB daca nu citeam art. dvs.
  • +7 (9 voturi)    
    Excelent punct! (Marţi, 5 august 2014, 23:11)

    grunespferd [utilizator]

    Uneori uitam ce inseamna decenta, confundand-o cu lipsa de reactie.
  • +14 (16 voturi)    
    Mircea Badea- pacat de parinti (Marţi, 5 august 2014, 23:12)

    uncunoscut [anonim]

    L-am cunoscut pe Mircea (Mircica) cum il alinta mama lui, in 1996, prin sora lui, mi-au ramas in minte ca o familie cu educatie mult peste medie, parintii ambii profesori de romana, cu ticuri de a corecta orice abatere copilareasca de la tiparul corect gramatical. "Stricti mi-am zis eu, dar poate asa e bine". Astazi insa ma uit si ma minunez, poate asta e reactia unora "dupa ce nu mai stau cu mama", nu stiu, insa nu cred ca in aceeasi familie, Mircica poate sa vorbeasca cum posteaza, sau ? poate ? poate era doar fatada ? nu stiu. Insa pacat.
    • +12 (12 voturi)    
      este și el tătic (Miercuri, 6 august 2014, 8:36)

      Algernon [anonim] i-a raspuns lui uncunoscut

      ... oare ce va zice fiul lui peste ani, cînd va citi ”operele” tatălui lui? Oare ce va zice fiul lui peste ani, cînd va afla ce ”serviciu” a avut tatăl lui? Sau poate că va deveni mîndru de tatăl lui...
  • +23 (25 voturi)    
    Ura... (Marţi, 5 august 2014, 23:22)

    petrol_head [utilizator]

    ...pe care o afiseaza MB fata de orice persoana care nu se incadreaza in afinitatile sale, cred ca au totusi un substrat psihic. Cu siguranta o persoana specializata ar putea sa ne spuna mai mult.
    Astazi, vazand si eu in live text ca MB scrie mesaje jignitoare am zis sa intru in contul lui de Fb si sa vad ce-i poate capul. Ca la o prima vizionare, eu spun ca omul asta nu e cu toate tiglele pe casa.
    Din nefericire a avut toate platformele necesare ca sa poata deveni "vedeta" si sunt muti cu IQ sub nivelul genunchiului broastei care si asculta ce vrea sa spuna, si mai rau, chiar cred ce spune.
    Daca pt un om totul se reduce daca este basist sau nu, atunci imi pare rau, dar trebuie sa fie prescrise niste medicamente...fie ele si compensate...dar e clar, omul are nevoie de tratament.
    Revenind la editorialul de fata, este clar ca suntem ipocriti, cu totii. Imi asum si eu ceea ce Vlad a transmis prin frazele de mai sus. Am sarit in sus cand Ponta a spus "Fa..." dar n-am reactionat nicicum cand MB a scris pe Fb jignirile acelea urate.
    In concluzie, MULTUMESC Vlad Mixich ca ne mai deschizi ochii. Cateodata avem nevoie sa o faca altcineva pentru noi.
  • +19 (19 voturi)    
    Nu e nebun! (Marţi, 5 august 2014, 23:23)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    A depasit déjà stadiul de saltimbanc. E deja un profesionist al manipularii. Mai are putin si se va ridica la valoarea (de profesionist al manipularii) lui Ursu.
    Gadea e doar un foarte bun predicator, nu se pricepe la manipulare cat colegii lui. Ei folosesc tehnica de manipulare cea mai simpla - aceea bazata pe jumatati de adevar - dar o stapanesc la perfectie. Tocmai de aceea reprezita un pericol public.
  • +19 (19 voturi)    
    oare ce va invata... (Marţi, 5 august 2014, 23:40)

    brahmenau [utilizator]

    copilul d-nului Badea de la asa un tata? Ptr ca se presupune ca exact asta a invata si d-nul Badea de la parintii sai...
  • +24 (26 voturi)    
    Face clabook (Marţi, 5 august 2014, 23:46)

    corvus coraX [utilizator]

    Mircea Badea nu este nebun. Este un suferind. Suferă de egolatrie (era să scriu egolatrină...) Sărmanul, e demn de milă. Aveți impresia că douăsuteșicevademii de fani este o sumă mare?
  • +12 (12 voturi)    
    Aoleo ce-o sa te spurce acuma /// (Marţi, 5 august 2014, 23:49)

    kinn [anonim]

    Pazea!
  • +13 (19 voturi)    
    Mircea Badea (Miercuri, 6 august 2014, 0:02)

    Daniels22026 [utilizator]

    Smecherul ameninta jurnalisti si oponenti politici, are miscari fizice de amenintare in studiou. Toate in stil golanesc, dar suficient de clare pentru cei carora li se adreseaza. Insa e destul de viclean incit sa imbrace totul intr-o exprimare vaga, niciodata precisa atunci cind ameninta cu violenta. Se teme de CNA si de procese penale.

    Are o cultura generala buna, e inteligent, dar se invirte printre semidocti si se crede cel mai mare smecher in viata.

    Ii place prea mult riscul. Iar asta impreuna cu mega-increderea de sine, il vor aduce belele. Asa presimt eu. Smecherul va face pina la urma o eroare capitala. Fiecare pasare, pe limba ei piere.
  • +19 (19 voturi)    
    Face pe nebunul (Miercuri, 6 august 2014, 0:16)

    nano2k [utilizator]

    Face pe nebunul pentru a nu fi sanctionat din niciun punct de vedere de catre publicul caruia i se adreseaza, astfel el putand sa-si transmita eficient mesajul de ura si violenta.

    Nu-i nimic, CNA-ul e pe maini bune, nu?
  • +18 (18 voturi)    
    Nu e nebun, e foarte constient si parsiv (Miercuri, 6 august 2014, 0:17)

    bigbrother [utilizator]

    Si stie ca aceasta incitare la ura il va ajuta pe seful lui, va starni un curent de opinie impotriva oricarei forme de incarcerare a lui Voiculescu, va pune presiune pe politicieni care se vor da de ceasul mortii sa-l salveze pe Felix, inclusiv prin aducerea lui Ponta in postura de presedinte pentru a-l gratia ulterior pe Voiculescu si restul celor care sunt acum in inchisoare.

    Cred ca noi vedem doar reactia unui singur individ platit sa faca asta, dar in spate sunt jocuri de culise extrem de detaliate. Ar fi cazul sa ne uitam putin mai departe de injuraturile unuia /// care nu stie decat ce a invatat in spatele blocului si sa vedem de fapt unde duce toata aceasta ura, s-ar putea sa avem niste suprize neplacute in viitor.
  • +12 (14 voturi)    
    eu nu l-am ascultat.. (Miercuri, 6 august 2014, 0:22)

    akillies [utilizator]

    ..niciodata pe obscenul ala agitat de la A3. L-am vazut pe youtubbe in cateva materiale "clasice" si am ramas profund scarbit si dezamagit de acest "jurnalist".. e foarte trist ce se intampla cu el..!
  • +16 (18 voturi)    
    El lunatico (Miercuri, 6 august 2014, 0:34)

    takada [utilizator]

    Fii sigur ca este nebun-schizofrenic-paranoic.
    Atata timp cat baiatul se indoapa cu antidepresive si are stari suicidale,el este demult dus cu pluta.
    Asta seara era super linistit din ce am vazut la a3,fata de cum era dimineata.
    calmantele isi spun cuvantul.
    si vorba aceea: orice om isi are nasul,intr-o buna zi si-l va gasi.
  • 0 (0 voturi)    
    kjhbohbj (Miercuri, 6 august 2014, 8:18)

    jiji [anonim]

    https://karikaturapolitika.wordpress.com/tag/mihai-gadea/
  • +7 (7 voturi)    
    un personaj infectat (Miercuri, 6 august 2014, 9:22)

    costica [anonim]

    Daca sentinta in cazul Voiculescu il va duce pe acesta la puscarie sansa de a scapa de Gadea si Badea exista, altfel daca Voiculescu va fi liber vai de Romania asta cu Ponta la Cotroceni, PSD la guvernare si Anteana 3 in functiune.
    Sper sa-l vad pe Voiculescu la puscarie multi ani.
  • +2 (4 voturi)    
    Deviati de la subiect (Miercuri, 6 august 2014, 9:37)

    Cutezatorii2013 [utilizator]

    Problema ridica de autorul postului nu e cum e mircea badea sau de ce e el asa.

    Problema ridicata si cea adevarata este de ce noi ceilalti 22 milioane - 270.000 fani mb nu facem nimic. De ce CNA, Consiliul discriminarii, Breasla jurnalistilor etc nu face nimic. Doar imiaginati-va ca ar fi spus un politician cuvintele pe care le-a scris badea pe facebook? Aoleau.... pornea o noua revolutie. Eu inca mai astept sa se intample ceva care sa protejeze spatiul public de astfel de situatii stanjenitoare si penibile. Cu siguranta printre cei 270.000 admiratori mb sunt si minori fata de care avem o responsabilitate civica comuna ca parinti, ca adulti, de a-i proteja si forma pentru viitor.
  • +3 (5 voturi)    
    mircea badea nu e nebun (Miercuri, 6 august 2014, 9:57)

    braileanu bogdana [anonim]

    polarizarea societatii romanesti, pe care indraznesc sa o definesc pornind de la putinele si nesistematizatele mele observatii, intretine acest stutus quo in care suntem la atata timp scurs de la schimbarea regimului in '98. pana cand nu vom amenda aceste manifestari din spatiul public, nu vom putea depasi blocajul in care ne aflam.
  • +7 (9 voturi)    
    Mircea are retard pe palierul asta. (Miercuri, 6 august 2014, 10:04)

    sharpeagle [anonim]

    El e inca infantil. E un soi de adolescent serios preocupat de bicepsi si patratele, de spagat si karateka, care se simte mai barbat atunci cand sta cu paula-n gura si cu mortii altor mame pe buze. Mircea e rasfatatul Van Damme al Romaniei. Numai ca adevaratul Van Damme face bani la modul onorabil, pe cand puerilul asta face bani la modul cel mai rusinos si abject.
    Nici prin vise nu banuie cat de mic, cat de jagardea este, pentru oamenii cerebrali si maturi.
  • +6 (8 voturi)    
    Un lingau... (Miercuri, 6 august 2014, 10:17)

    miohaiham [utilizator]

    Frustrări de copil ce a luat capace de la coloegii care si au bătut joc de el.Uneori școala si educatia părinților nu sunt suficiente. O sa i treacă euforia asta de miez cand nu va mai avea pe cine linge.
  • +7 (7 voturi)    
    nici eu nu cred ca este nebun, (Miercuri, 6 august 2014, 10:18)

    victor L [utilizator]

    dar nici sanatos la cap nu este.
    Nu o doaga ii lipseste, ci muuulte.
    Si nici inteligent nu este; este doar un smecheras (sa mai ierte bucurestenii ceilalti, daca vor), un smecheras de cartier bucurestean.
    Ne spune cineva mai sus ca ambii parinti erau profesori de romana. Norocul nostru ca elevii lor nu au ajuns toti ca fiul lor.
    Mircea Badea&Gadea sint Vadimii&Paunestii zilelor noastre.
  • +6 (8 voturi)    
    Va zic eu care-i treaba (Miercuri, 6 august 2014, 10:24)

    Matrafirefox [utilizator]

    Mircea Badea, una din multele slugi ale varanului, este protejat de Voiculescu impotriva CNA-ului.

    Laura Georgescu nu da doi bani pe institutia in care activeaza, daca-si ia spaga e OK. Asta una la mana.

    Doi, mai e si efectul diversionar al procesului, cantitatea de aberatii proferata de slugile varanului e atat de mare incat e greu de tinut pasul cu ele, iar toate privirile sunt atintite asupra procesului, nu neaparat asupra tacticilor diversioniste ieftine.

    E posibil ca dupa ce se va da verdictul publicul sa se mai trezeasca un pic la viata si sa fie mai atenti.
  • +3 (5 voturi)    
    Nu ..sigur nu este nebun (Miercuri, 6 august 2014, 10:25)

    Daria [anonim]

    Nu, sigur nu este nebun... isi cultiva cu perseverenta de catva ani acest mod de comunicare, denota un complex pe care il duce in spate de multi ani... cred ca el considera ca acesta este singurul mod de a isi arata "barbatia"si acum se vede in comportamentul lui amprenta filmelor vazute in copilarie cu barbati "adevarati" in acceptiunea lui... ...si totusi ,nu exista nimic ce ar putea opri acest robinet de invective??????????
  • +3 (5 voturi)    
    Ai si n-ai dreptate (Miercuri, 6 august 2014, 10:25)

    un incomod [anonim]

    Il dispretuiesc pe Badea si pe tot ceea ce reprezinta el si mai ales institutia pe care o ridica-n slavi (A3). Dar n-ai cum sa compari faptul ca acei "politruci" care s-au scandalizat la "fa Doina" si "tiganca imputita" nu s-au scandalizat la invectivele de maimuta dresata ale lui Badea. Pan la urma asta nu e nici premier si nici presedinte de tara. N-are nici o responsabilitate fata de bunul simt in fata poporului, castigata prin alegeri. In rest, ai perfecta dreptate...
  • -10 (12 voturi)    
    incitare la ura e campania anti-voiculescu (Miercuri, 6 august 2014, 10:25)

    ek [anonim]

    Se creaza iluzia ca ura impotriva mogulilor va rezolva problemele tarii. Se deconteaza pe seama lor toate belele tarii la fel cum s-a decontat in 89 totul pe seama lui Ceausescu.Rezultatul dupa 25 de ani? Slabut de tot.
    Si e o diferenta mare intre Basescu si Ponta care injura, respectiv Badea care injura - primii sunt demintari publici, al doilea nu. Sigur ca nu ii scuza pe nici unii dintre ei - dar e mai grav in cazul lui Basescu.
    • +2 (4 voturi)    
      injura (Miercuri, 6 august 2014, 10:51)

      Cutezatorii2013 [utilizator] i-a raspuns lui ek

      Ideea e ca injura.

      Iti doresc ca copiii tai sa fie printre cei 270K fani mircea badea si sa vina acasa cu cultura si vocabularul dobandite de la fanul lor.
    • +1 (3 voturi)    
      Si in cazul ponta nu ? (Miercuri, 6 august 2014, 11:05)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui ek

      Mogulii si-au facut-o cu mana (propaganda) lor cand au incercat sa isi rezolve problemele economice, financiare si penale cu ziare si tekleviziuni aservite. Badea poate sa-si injure familia cat doreste dar cand utilizeaza un canal cu acces public si denigreaza oameni ce isi fac meseria e caz chiar penal. De ce e mai grav la Basescu care nici pe departe nu foloseste limbajul pitecantropilor de la a3 ?
    • 0 (0 voturi)    
      Oare? (Miercuri, 6 august 2014, 17:09)

      Danadan [utilizator] i-a raspuns lui ek

      Cin' să mai crează iluzia asta?
  • +1 (3 voturi)    
    alte persoane publice nu iau atitudine... (Miercuri, 6 august 2014, 11:40)

    rz_ [utilizator]

    pentru ca intra in gura lui iar miza e destul de mica. Ce castigi daca iei atitudine? Vreunul din spectatorii lui fideli (nu comentez ce fel de oameni trebuie sa fie aia) va lua aminte si isi va spune, introspectiv, vai, cate dreptate are VM, MB chiar exagereaza si e un bou? Tu nu te uiti oricum, cunoscutii tai nu se uita oricum, asa ca ce castigi.

    Cu politicienii e alta problema, la derapajele lor trebuie sa existe o presiune publica, presiune care influenteaza opinia publica intrucatva. Dar MB ce presiune sa simta atata vreme cat "votantii" lui il vor viziona indiferent ce spun altii?

    Una peste alta, cred ca se termina cu audientele record ale A3. Sigur Dan Voiculescu intra la parnaie, se pune problema pentru cat timp. Matrapazlacurile lor vor iesi la iveala, vezi alte dosare. Nu cred ca audientele erau masurate corect oricum, se va termina si cu asta. Vor da inainte cu victima Voiculescu, lumea chiar nu-l vede ca pe o victima si nu e deloc simpatic, asa ca incetut se vor lamuri care e treaba cu A3. Al lui Ghita e viitorul, asta daca nu ajunge si el la racoare.
  • +1 (3 voturi)    
    Se vede cat de cult este (Miercuri, 6 august 2014, 12:38)

    Ted [anonim]

    Sa jignesti folosind trivialitati este la indemana oricui. Sa jignesti fara sa folosesti cuvinte obscene e doar la indemana celor culti. Badea insa nu si-a dorit niciodata sa fie un cult. S-a simtit penibil in postura asta, pe cand prezenta impreuna cu Teo, asa ca probabil si-a propus sa respecte o veche vorba: "mai bine porc decat prost". Din pacate "porcirea" nu ascunde prostia si incultura, ci doar le demonstreaza.
  • -2 (2 voturi)    
    Comentarii (Miercuri, 6 august 2014, 12:54)

    Popi [anonim]

    Multumesc pentru informatie, ii recomand domnului Badea sa faca reclamatie la politie pentru fiecare comentariu injurios la adresa sa.
  • 0 (2 voturi)    
    conteaza? (Miercuri, 6 august 2014, 13:03)

    NL [anonim]

    Ma intereseaza mai putin incadrarea medicala si mai mult cea juridica. Daca un nebun (cu acte) face urit, agreseaza lumea pe strada, injura si jigneste, e luat imediat si dus undeva, intr-un ospiciu, spital, sanatoriu.
    Lu' Badea Mircea nu i se intimpla nimic si nu inteleg de ce. La televizor face ca toti dracii, pe Facebook pur si simplu injura ca la usa cortului, acolo nu are nici macar frica CNA-ului. Si in viata de zi cu zi nu are un comportament normal, vezi, de exemplu, cum incearca sa intimideze, cum se uita fix si ii filmeaza pe ziaristii veniti la conferintele de presa ale lui Voiculescu sau incita lumea sa iasa in strada. El invoca dreptul la libera exprimare dar asta e ca si cum un hot s-ar prevala de dreptul la libera miscare.
  • +1 (3 voturi)    
    nu .. nu e nebun (Miercuri, 6 august 2014, 13:42)

    marmota carcotel [anonim]

    Am studiat contul de Facebook al lui M.Badea si am ajuns la urmatoarele concluzii
    - nu e nebun in sensul -fara contact cu realitatea sau retard mental
    insa - vad un personaj care este obsedat de sport si mai mult decat atata .. de propria imagine ( cele mai multe poze sunt exemple de admiratie narcisica - secvente de incordari de diversi muschi, o predilectie pentru spagat )
    - masculinitatea pare sa fie una dintre ideile fixe ( se joaca cu pusti, pistoale, de-a capitanul de elicopter)
    - agresivitate verbala ( injuraturi - aici trebuie sa marturisesc ca vad o oarecare componenta de tip anal-sadic ) altfel spus ii vine greu sa respecte reguli / autoritate
    - provocator
    - impulsiv
    - nesigur pe el
    - infantil
    - labil emotional
    ca sa nu o mai lungesc .. probabil o structura dizarmonica de personalitate si n-as baga mana in foc .. posibil cu o disfunctie in zona sexuala
  • 0 (2 voturi)    
    Este si nebun (Miercuri, 6 august 2014, 13:59)

    Andrei Bz. [anonim]

    Nu e nebun complet, dar in buna masura tot este. Toate sunt conectate intre ele, prostia cu rautatea cu nebunia etc.
  • +1 (3 voturi)    
    mircea badea (Miercuri, 6 august 2014, 14:49)

    MihailNica [anonim]

    NEBUNUL SI AUDIENTA
    In mileniul trecut, in oraselul copilariei , circula liber pe strazi un nebun. Nebunul orasului.In nebunia lui se duela cu stalpii de telegraf, mergea in patru labe si latra la cate o gospodina, isi da pantaloni jos si alergand ii flutura ca pe un stindard si cate alte nebunii...Noi, copii, ne tineam ciopor dupa el si-l intaratam amuzati. Cu cat eram mai multi si mai galagiosi , cu atat se agita mai mult, bietul de el.
    Avea mare audienta nebunul orasului ....
  • -1 (3 voturi)    
    lipsa de coerenta in demersul (i(logic) (Miercuri, 6 august 2014, 14:54)

    mapsi [anonim]

    Cateva precizari:
    1. postarile de pe Facebook nu intra sub incidenta CNA
    2. diferenta dintre Ponta si Basescu pe de-o parte si Mircea Badea pe de alta, e ca Mircea Badea se reprezinta pe el insusi cand face declaratiile respective, pe cand Ponta si Basescu ma reprezinta si pe mine (desi nu mi-am dorit personal asta). De-asta e normal sa apara scandalizati cand cei doi fac declaratii.
    3. Nu prea gandesc "Lasă-l mă, aşa e Badea, nebun". De multe ori are dreptate, chiar daca injura.
  • 0 (2 voturi)    
    mirciulica (Miercuri, 6 august 2014, 15:21)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Mirciulica,nici nu sti cat de mic vei deveni atunci cand varanul va sta la parnaie si nu o sa mai aiba cine sa te sponsorizeze.
    El nu e nebun ci este marlan tipic romanesc,aplaudat de alti 270.000 de fani ca el !!
    A propos,ai terminat facultatea aia pe care o faceai prin anii 1995 ? Dupa limbajul pe care-l ai,eu cred ca NU !!
  • +1 (1 vot)    
    Nu, nu e comparabila situatia (Miercuri, 6 august 2014, 15:36)

    sorin [anonim]

    Badea e un cretin. Dar el nu vorbeste din pozitia unui demnitar public de cel mai inalt nivel. Asa ca nu, nu tine comparatia.
  • 0 (2 voturi)    
    Mircea Badea (Miercuri, 6 august 2014, 17:35)

    snaked52 [anonim]

    Sincer imi e greu sa-i spun dobitoc sau bou ca au si acele animale finetea lor,si oricum au un creier mult mai functionabil decat Badea.Sincer nu-mi pot imagina de ce CNA-ul sta si ala si hlijeste ca un retardat la zicalele obosite a le lui Badea in loc sa-si faca treaba.OK, inteleg,CNA-ul e corupt e finantat de Voiculescu sa taca, dar DNA il poate trage atat pe Badea cat si pe Gadea la raspundere pentru favorizarea infractorului, si din cate se stie, intr-o tara civilizata si cu o justitie dreapta, acest caz se sanctioneaza cu bulau de la 3 la 5 ani.
  • 0 (2 voturi)    
    si totusi ce se poate face? (Miercuri, 6 august 2014, 18:09)

    firstfb [utilizator]

    Ce poate fi facut:
    "I dont like this post" -> diferite optiuni, gen "I think it shouldn't be on Facebook" -> "It's harassment or hate speech" -> "An individual" -> "Submit to Facebook for Review"

    Cu suficiente plangeri, Facebook-ul o sa trebuiasca sa il linisteasca, sau sa ii taie accesul sa posteze!

    Easy :D
  • +1 (1 vot)    
    si totusi (Miercuri, 6 august 2014, 20:33)

    Ascultatoarea [anonim]

    Si totusi, diferenta intre MB si Ponta/Basescu este ca....MB este un prestator de servicii privat in timp ce ceilalti doi sunt functionari publici, platiti din banii prostilor. Prin urmare, ce zic si ce fac ei ne privesc pe toti astia din are caror lefuri se pune ban peste ban ca sa le plateasca lor niste lefuri. Ca sa nu mai zicem c-ar trebui sa fie niste modele pentru noi, ca deh, doar sunt cei mai buni dintre noi, nu? D-alde Badea, nu-ti convine....nu te uita. La 12 noaptea n-ai alta treaba?
  • 0 (2 voturi)    
    iar tu... (Miercuri, 6 august 2014, 20:52)

    nuconteaza [anonim]

    Iar tu ca un mare jurnalist vorbesti despre ce a vorbit altu pe facebook. Doar parintii sunt responsabili pentru comportamentul copiilor lor. Nu Mircea. Ar trebui sa-i multumesti ca, uite, iti mai iei o paine din "rahatul" lui!
  • 0 (0 voturi)    
    1984 (Miercuri, 6 august 2014, 23:29)

    Lavinia [anonim]

    George Orwell
  • 0 (2 voturi)    
    Ai dreptate... (Joi, 7 august 2014, 7:18)

    John M. [utilizator]

    Nu e nebun. E doar un smecher care incanta o audienta de analfabeti si face bani buni cu asta.
  • 0 (2 voturi)    
    Nu e nebun, dar e (Joi, 7 august 2014, 8:02)

    Bogdan [anonim]

    sa iti bati joc de tine intr un asemenea hal, chiar daca primesti bani buni, este nebunie. sa ai un self-esteem asa de mic, un respect de sine asa de scazut, duce la nebunie. ajungi sa te urasti din strafundurile fiintei tale pentru curvia pe care o demonstrezi. sa fii vandut la turci iti aduce maxima rusine, care se transforma in ura de sine, si, intr un final, in nebunie. cand nu o sa mai fie la tv si nu o sa l mai asculte nimeni - o sa inceapa sa se vada. mircea badea este complet nebun, a inceput jucand un rol pentru varan, pentru noi, dar toata lumea stie, rolurile devin real in timp. mircea badea este complet nebun, a ajuns sa creada ca sa si justifice mizeria pe care o creeaza, in care se invarte. mircea badea este complet nebun, ar trebui dus la spital, si ar fi dus daca nu ar face bani si asta nu ar fi lucrul pe care il respecta majoritatea
  • 0 (0 voturi)    
    Sa ne sclifosim doct (Joi, 7 august 2014, 22:56)

    anti-bagatori de seama [anonim]

    "(Mircea Badea a scris de 5 ori cuvântul căcat.) Aşa ceva se numeşte "coprolalie" şi este un simptom psihiatric. Din păcate, Mircea Badea nu face asta pentru că ar fi bolnav, ci incită la ură."

    Domnule Vlad, nu sesizezi nicio defectiune logica intre afirmatii? Pai sa te ajut: daca MB nu spune de 5 ori cacat pentru ca e bolnav, ci pentru ca incita la ura, ce rost mai are sa spui ca a spune de 5 ori cacat e boala?!

    "Mircea Badea e o persoană publică cu o audienţă de sute de mii de spectatori şi, prin urmare, cu influenţă asupra societăţii. Nu mi se pare nimic amuzant în asta. Nu intră nici în regulile pamfletului."

    Ce nu intra in regulile pamfletului, domnule Vlad?
    1. sa fi o persoana publica?
    2. sa ai audienta de sute de mii de spectatori?
    3. sa ai influenta asupra societatii?

    Mai are rost sa citesc si restul articolului?...
  • +1 (1 vot)    
    Jos Basescu! (Vineri, 8 august 2014, 18:09)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    ..si ce vrei Mixih? Sa ies in strada si sa protestez impotriva coprolaliei lui Badea? Prefer sa ies si sa il dam pe Basescu jos!


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri