Pentru ca Ponta si pentru ca Petrescu

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 15 iulie 2014, 17:57 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Il stiti pe ala cu "De ce esti fan Paul Walker. Pai sunt, pentru ca din seria filmelor si pentru ca automobile". E, asa si dupa scenele cu repetentii din Guvern prinsi cu temele nefacute la Cotroceni. De ce NU poti fi fan PSD dupa faza lui Basescu? Pentru ca Ponta si pentru ca Petrescu. EBA zice ca pana si ea s-a prins ca absolventa de Harvard nu se pricepe la economie. Fix acum l-a apucat si pe Iliescu sa zica de Ponta ca-i prea tanar pentru presedinte. FB si a depasit valul de indignare trecand  la hohote de ras. Orice analize sunt, de acum, in plus.



Spectacolul incompetentei oferit luni seara de un asa zis premier si un asa zis ministru de finante vorbeste pe muteste. Ponta mai mult tace rasturnat cu ochii in tavan iar Petrescu mai mult clipeste des si se balbaie. Cand deschid totusi gura scot panglici, lozinci, rumegus.

S-au gasit cativa isteti prin presa sa faca pe prostii. Ca toti trei s-au facut de ras, ca nu se pricepe niciunul la economie, ca pe Basescu nu-l apasa grija pe vremea lui Boc sa ceara cifre si nici nu-l facea de ras cu inregistrari. Ceata si fum. Avem doua mostre de prostie cristalina. Pentru ca Ponta si pentru ca Petrescu.

Oricat se muncesc televiziunile de stiri sa ingroape dezbaterile pe subiecte esentiale, oricat se straduiesc sa-i spele imaginea, iata ca vine un moment cand adevarul sparge barajul mediatic. In inregistrarile date publicitatii de seful statului vedem pur si simplu doi incompetenti in pielea goala. Basescu i-a ajutat doar sa se priveasca putin intr-o oglinda nefardata de moguli. Daca Ponta nu-l scotea din minti cu minciunile lui, daca Ghita nu se pregatea sa-i faca atmosfera, poate nu se ajungea aici.

Habar n-am daca scaderea CAS cu 5% se sustine economic sau nu, daca Guvernul dispune sau nu de resurse sa acopere gaura bugetara. Ce pot spune sigur e ca am vazut doi diletanti, doi superficiali manuind periculos si cam iresponsabil butoanele puterii. Pentru ca Ponta si pentru ca Petrescu.

PS: Vrem mai multe inregistrari. Si cu Tariceanu, Boc, MRU. Sa vedem cum se luau marile decizii. Pentru ca, uite, se poate si ne mai si distram in tara asta trista.


Citeste mai multe despre   











VIDEO Pagubiti in noaptea nuntii. Cum au ramas fara bani doi tineri din Sibiu, chiar dupa petrecere

Nunta de vis s-a transformat in nunta de cosmar pentru doi tineri din judetul Sibiu. Hotii le-au furat din casa toti banii primiti in dar, in timp ce mirii si cativa invitati continuau petrecerea a doua zi dupa marele eveniment.
32232 vizualizari
  • +71 (77 voturi)    
    Ei si ce? (Marţi, 15 iulie 2014, 18:04)

    Malone_M [utilizator]

    Suntem fericiti ca bacu' a trecut cum a trecut, a venit vara, hai la mare la o manea, berile se vand in curand in butelii de 4 litri ca sa nu faci multe drumuri la magazinu' non-stop, ce ne trebuie noua sa stim despre ce se cearta politicienii? Da-i dreacu cu politica lor, nu ne pasa noua, votam ce zice aia la antena stars ca e hazlii si ne arata buuci si tzatze.
    • +47 (53 voturi)    
      Un mesaj important (Marţi, 15 iulie 2014, 19:15)

      alexro [utilizator] i-a raspuns lui Malone_M

      Desi dl Tapalaga l-a plasat la P.S., un mesaj foarte important (daca nu cel mai important) este "Vrem mai multe inregistrari."

      Putini realizeaza cat de mult s-ar schimba si lucrurile dar (cel mai esential) perceptia populatiei. Aceasta schimbare de perceptie este de fapt cheia evolutiei si iesirii din mocirla.

      Astfel de inregistrari sunt facute publice in alte state. Sustin din plin cererea dlui Tapalaga. Vrem mai multe inregistrari! Faceti va rog publice TOATE inregistrarile cu membrii guvernului.
      • +4 (12 voturi)    
        la ce ti-ar folosi? (Marţi, 15 iulie 2014, 22:19)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui alexro

        tie, personal.. ca sa-ti confirme ce stiai deja? doar nu crezi ca vor aparea in jurnalul TVR sau pe posturile trustului Intact.
        • -9 (15 voturi)    
          Pentru ca Ponta si pentru ca Petrescu (Miercuri, 16 iulie 2014, 8:43)

          xu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Ptr aceelasi motiv ptr care Hot news ,adevarul ,evz ,b1 ,realitatea si digi nu au dat nici o inregistrare cu scandalul Bercea -Basescu.
          Ai vazut pe aici vreau articol pe cazul ala ....si nu ma lua te rog sa am ei ca sunt cu Voiculescu.
          • +2 (4 voturi)    
            mai bine taceai.. (Miercuri, 16 iulie 2014, 14:44)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui xu

            vezi ca e undeva in stanga sus un camp 'Cauta in stiri'. cauta si tu "inregistrare bercea basescu" si vei vedea cat de mult te inseli.
            in plus, latrinele sunt tembeliziuni.. daca dau la stiri in prime-time doar jumatati de adevar, cei care nu au acces la internet nu vor afla niciodata si restul povestii. inca un motiv pentru care i se zice "idiot's box". personal, nu cred ca b1 sau alt post romanesc e mai bun decat a3. de fapt, nu am avut niciodata un televizor in propria casa si nu sfatuiesc pe nimeni sa tina asa ceva.
        • -9 (15 voturi)    
          Pentru ca Ponta si pentru ca Petrescu (Miercuri, 16 iulie 2014, 8:47)

          xu [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Din motivul ptr care propaganda lui basescu nu a dat inregistrarile Bercea-Basescu.
          • +2 (4 voturi)    
            mananci diverse (Miercuri, 16 iulie 2014, 12:08)

            Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui xu

            ca toate ziarele din toata romania au dat lincuri catre video-ul ala. N-au postat inregistrarea fiindca nu era a lor, dar au pus linc catre antene.
      • +4 (8 voturi)    
        Avocatul Frunda da cu gura, in romano-maghiara! (Miercuri, 16 iulie 2014, 8:13)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui alexro

        Intre cei care considera ca intalnirea de la Cotroceni a fost provocata de Traian Basescu numai ca sa isi faca propaganda electorala, fara un scop serios, util, este si 'consilierul personal' al lui Ponta, vorbitorul de o limba romana cristalina, muzicala - Frunda.
        Frunda a explicat insistent, strident, rosu-ca-focul, cu gesturi care ii atingeau pe conlocutori, intr-o emisiune Prelipceanu - Digi24, ca Basescu nu avea dreptul sa mai ceara explicatii suplimentare guvernului deoarece acesta (guvernul) a reusit sa obtina aprobarea parlamentului pentru legea care prevede cresterea contributiei CAS.
        Degeaba i s-a explicat lui Frunda ca presedintele, avand de luat decizia daca sa promulge sau nu legea respectiva, a cerut explicatii concrete din partea intocmitorului legii., ca sa stie daca va inapoia, sau nu, parlamentului documentul de importanta extrema si pentru patria (cea de aici) lui Frunda.
        I s-a amintit vorbitorului de limba romana ca parlamentul a dat doar un vot politic, ca nu detinea informatiile de detaliu, care ar trebui sa sustina oportunitatea aplicarii legii, sustenabilitatea acesteia pe termen cel putin mediu.
        Funda o tinea pe-a lui : presedintele trebuia sa se prezinte in parlamenr, sa stea 'cot-la-cot' cu membrii comisiilor, de la care sa obtina tot ce-i trebuia.
        Frunda, ca sa fie convingator, ne invata, in emisiunea TV, ca intr-o tara vecina si prietena, de la care ar trebui sa invatam, se iau masuri economico-financiare de succes unic.
      • +7 (9 voturi)    
        ... (Miercuri, 16 iulie 2014, 10:44)

        a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui alexro

        Asta mi-aduce aminte de anii 90 in care se dadeau la tv lucrarile CPUN. De atunci n-am mai ras asa cum am ras acum. Cred ca ar fi o idee buna.
      • +2 (2 voturi)    
        ai grija ce-ti doresti (Miercuri, 16 iulie 2014, 11:09)

        SergiuAnghel000 [utilizator] i-a raspuns lui alexro

        Daca s-ar publica inregistrarile cu fiecare dintre noi, cu ce facem la serviciu, cu ce vorbim acasa, cu toate combinatiile si smecheriile, ar trebui alocat cate un Antena3 pentru fiecare.

        Oamenii astia ne reprezinta cu succes. Punct.
    • -6 (16 voturi)    
      buuci si tzatze. (Marţi, 15 iulie 2014, 19:56)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Malone_M

      grase, negricioase si cam nespalate.
  • +45 (51 voturi)    
    +1 (Marţi, 15 iulie 2014, 18:10)

    V44 [utilizator]

    Frumos scris. Scurt si la obiect!

    Pacat ca tot "noi, astia" citim, iar "ei" afla doar ce trebuie sa afle.
  • +73 (81 voturi)    
    felicitari (Marţi, 15 iulie 2014, 18:11)

    garibaldi [utilizator]

    Ma gandesc ca pe undeva Basescu l-a salvat pe Ponta de multe ori nedifuzand sedintele intre cei doi.
    Daca facea asta de acum 2 ani Ponta era deja amintire pana acum.
    E un pic prea tarziu ,intre timp Antena 3 a spalat mai mult de 40% din creierele din Romania .
    Oricum e dovada suprema de incompetenta ,asta daca mai era nevoie de vreo dovada.
    • +39 (47 voturi)    
      se va dovedi ca antena 3 (Marţi, 15 iulie 2014, 19:56)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      prin jocul murdar facut a atentat la fibra nationala. Cunosc oameni normali de altfel afectati de manipularea lor abjecta. Cu toate astea daca ar fi sa dau o condamnare la inchisore pe viata tot CNA-ul ar merita-o, pentru ca ei sunt platiti din bani publici sa apere poporul de tampiti, de idioti si de impostori. Ei au permis aceasta manipulare groteasca.
  • +49 (59 voturi)    
    Punctul pe i (Marţi, 15 iulie 2014, 18:11)

    TB [utilizator]

    Aveti dreptate dle Tapalaga de data asta, ati pus punctul pe i. Orice discutie e de prisos dupa ce vezi acele imagini, nu poti decat sa constati incompetenta si dilentantism. Restul sunt perdele de fum.
    • +31 (35 voturi)    
      mai constati ceva (Marţi, 15 iulie 2014, 20:14)

      Yankeu [utilizator] i-a raspuns lui TB

      imensa prostie si nepasare fata de aceasta tara.
      Ponta se ocupa de toate.Lasa , ca oricum le rezolvam, sau, mai bine zis clasicul '' las' ca merge si asa!''
      Penibili.
      Si cand zic prostie si nepasare ma refer si la proiectul de impozitare, publicat apoi retras de pe site.I-a luat site-ul pe dinainte.....
    • -3 (9 voturi)    
      Evaluatorul (Miercuri, 16 iulie 2014, 10:03)

      IsailaBratfalean [utilizator] i-a raspuns lui TB

      Sunt curios ce studii de macroeconomie, aplicate pe cazul foarte particular al României, aveți ca să puteți face așa aprecieri.
      • +1 (3 voturi)    
        nu-ți trebuie studii (Miercuri, 16 iulie 2014, 12:20)

        Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui IsailaBratfalean

        Dacă specialiștii ar fi răspuns ceva, atunci da, poate aș fi avut nevoie de studii pentru a-mi da seama dacă răspunsul lor e bun sau nu.

        Dar ei n-au dar vreun răspuns ci s-au bâlbâit, nu-mi trebuie niciun fel de studii pentru a constata că experții sunt varză.
  • +50 (56 voturi)    
    ridem noi ridem dar nu-i risul nostru (Marţi, 15 iulie 2014, 18:12)

    mnicku [utilizator]

    daca astia mai "guverneaza" mult timp dezastrul facut de un alt inconstient minune zis calin va fi parfum si vom ajunge mai rau decit grecii.

    trebuie oprit tot circul si bataia asta de joc la adresa RO iar nebunii astia bagati la o cura de tratament la Marinescu.
  • -50 (66 voturi)    
    Comparatii (Marţi, 15 iulie 2014, 18:17)

    Quod Erat Demonstrandum [utilizator]

    1. Prim-ministru: Ponta a micsorat taxele; Boc a marit taxele (ex: tva) 2. Ministru de fiante: Petrescu are doctorat la Harvard in finante; Ialomitianu fost director de Administratie financiara. Punct
    • +38 (48 voturi)    
      Ponta e si mai tare (Marţi, 15 iulie 2014, 19:05)

      Copy-Paste [utilizator] i-a raspuns lui Quod Erat Demonstrandum

      Dr. Ponta a reusit o chestie si mai tare decat toti si, cu siguranta, va lua premiul Nobel pentru inginerie genetica.
      Sub inaltul patronaj al domniei sale, Prim Ministrul Romaniei, la Institutul de Inginerie si Cercetari Genetice Intact S.A ( dom') profesor doctor Voiculescu a reusit sa micsoreze creierasele la 7,4 milioane de romani pana la un nivel aboslut neglijabil, pastrand capacitatile motoare ale subiectilor, astfel incat acestia, desi nu mai gandesc, pot merge, manca, defeca si vota.
      • +7 (9 voturi)    
        mai e unul tare (Miercuri, 16 iulie 2014, 12:24)

        Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

        Mai e unul tare undeva în Teleorman, ăla a reușit să învie morții și să-i trimită la vot. Îi trezește, se duc, pun ștampila, se întorc... Foarte economic: fără găleată, fără sticlă de ulei, fără kilul de făină, totul e foarte ECO.
    • +30 (38 voturi)    
      ..... minti voit sau nu tii minte ..... (Marţi, 15 iulie 2014, 19:14)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Quod Erat Demonstrandum

      Acciza marita la benzina nu s-a aplicat in Romania de Guvernul Ponta ?
    • +34 (38 voturi)    
      ponta a micsorat taxele ? (Marţi, 15 iulie 2014, 20:33)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Quod Erat Demonstrandum

      in ce film ?!

      foarte bine ca are doctorat la Harvard, poate sa lucreze in invatzamantul superior, in cercetare.
      dar, nu are experienta in domeniul finantelor publice.
      ialomitzianu avea experienta sistemului, stia ce inseamna finantele publice.

      ialomitzianu nu are pretentii de cercetator sau de professor.
      in schimb a fost evidentiat de mai marii uniunii, in domeniul financiar.

      kovesi, morar, ialomitzianu, macovei, au fost evidentiati la bruxelles, desi nu sunt la fel de laudati, apreciati la ei in tzara....
    • +6 (8 voturi)    
      Ai dreptate (Marţi, 15 iulie 2014, 22:48)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Quod Erat Demonstrandum

      Voteaza psd
    • +3 (5 voturi)    
      taticule (Miercuri, 16 iulie 2014, 12:27)

      Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Quod Erat Demonstrandum

      Ponta n-a micsorat nici macar TVA-ul ala cu care a sarit la gatul lui Boc (era prea scarbos sa zic ca a sarit in scaunul lui Boc).
      de ce, sefu?
      nu se lauda el cu cea mai mare crestere economica din UE etc...
      de ce nu-l scade atunci?
      a, pentru ca ramane fara bani de pomeni electorale, bani pe care sa-i imparta Dragnea catre primariile PSD dupa cum vrea muschii lui?

      P.S.
      azi s-a semnat de catre Dragnea ordinul pentru dotarea primariilor din Timis cu microbuze pentru scolari.
      sa fim inteles, a primariilor PSD-iste, desigur.
  • -40 (54 voturi)    
    aaa, acum 3-5 ani era altceva...nu? (Marţi, 15 iulie 2014, 18:21)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Pai, dom'le Tapalaga, nu vi se pare ca abia acum intelegem cu luciditate - helas, retroactiv - cazul Emil Boc in tandem cu alde Impingescu sau cum l-o fi chemat pe fostul sau superintendent? Cum se punea batista pe o guvernare incompetenta? De catre un presedinte caruia ii convenea de minune situatia spre a fi singur la butoane?
    • +18 (20 voturi)    
      Un ministru care si-a facut bine treaba. (Marţi, 15 iulie 2014, 22:59)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      Gheorghe Ialomiţianu, şeful Finanţelor din România, a fost declarat de prestigioasa publicaţie "The Banker" ministrul de Finanţe al anului în Europa.
      Potrivit revistei The Banker, Guvernul a încheiat cu succes programul cu FMI, Comisia Europeană şi Banca Mondială în martie 2011 fără să tragă tranşa finală de 1 miliard de Euro din finanţare şi a semnat un nou acord standby de tip preventiv în valoare de 3,5 miliarde Euro.
      • -1 (1 vot)    
        secretul lui Polichinelle (Miercuri, 16 iulie 2014, 12:50)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Mai lasati-ma, prestigioasele publicatii au un MTO reprezentind incasari din servicii de promovare si awarding...
  • +3 (33 voturi)    
    Perfect de acord (Marţi, 15 iulie 2014, 18:23)

    anticorupt [utilizator]

    Dar cu ce inlocuim aceste rebuturi? Pentru ca Vacaroiu si pentru ca Remes? Pentru ca Calin si pentru ca Ialomiteanu? Pentru ca Boc si pentru ca Udrea? Pentru ca MRU si pentru ca Klaus? Vai de noi.
    • +33 (37 voturi)    
      Ii inlocuim cu straini! (Marţi, 15 iulie 2014, 18:38)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui anticorupt

      Hai sa luam o bucata din buget si sa angajam niste politicieni de peste hotare!

      Sigur trebuie sa fie niste ministri iesiti la pensie prin Suedia, nu? Cineva din tarile nordice, trebuie sa gasim pe cineva, ca ai nostri sunt cam varza, iar Ponta este unic in prostia si minciuna lui.
      • 0 (2 voturi)    
        nu Suedia, please (Miercuri, 16 iulie 2014, 12:29)

        Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

        Please, nu Suedia sau țările nordice, ăia sunt super-mega de stânga, regimul ăla poate funcționa numai aplicat pe-o țară care-i deja bogată (că, deh, socialismul, se știe, funcționează pe banii altora, de obicei pe banii dreptei).

        Dar apropos de străini, nu vezi că nu mai merge nici asta cu management privat? Pleacă toți în mare viteză, sunt "ajutați" să-și dea demisia, vezi Tarom și alea.
    • +6 (16 voturi)    
      pentru anticorupt (Marţi, 15 iulie 2014, 19:20)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui anticorupt

      Buna idee ! MRU presedinte ( are stofa ) si Klaus prim -ministru ( bun organizator ). Bravo !! Ai venit cu o idee grozava . Felicitari !
    • -5 (7 voturi)    
      pai (Marţi, 15 iulie 2014, 19:58)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui anticorupt

      stai acasa si nu vota cum zice claudiu craciun occupi.
  • -40 (50 voturi)    
    propunere.. (Marţi, 15 iulie 2014, 18:25)

    republicanu [utilizator]

    Dle DTapalaga facem pariu ca oricate hartii a4,dl presedinte este obisnuit cu formatul asta,de la declaratiiloe marinarilor din subordine!,s-ar fi prezentat discutia ar fi fost inregistrata si transmisa in presa. Pana iese mai face cate ceva sa creasca audienta de vara a presei ! Si hop si Eba ,dar asta nu se pune...
    • +32 (40 voturi)    
      Pariu? (Marţi, 15 iulie 2014, 18:34)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui republicanu

      Pai ce logica ai daca vrei sa pui pariu pe ce s-ar fi putut intampla? Pana una alta am vazut cu ochii nostri pe cine ati adus sa conduca Romania. Va place?
      • +33 (41 voturi)    
        Da le place (Marţi, 15 iulie 2014, 18:48)

        Copy-Paste [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Degeaba incerci argumente. Aceste maimute modificate genetic de A3 nu deosebesc un patrat de un cerc.
        • +16 (22 voturi)    
          adevarat, (Marţi, 15 iulie 2014, 19:08)

          nickart [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

          tot dresajul se concentreaza doar unde sa puna maimutele stampila
    • +4 (16 voturi)    
      cei care au o minima cultura (Marţi, 15 iulie 2014, 20:18)

      Yankeu [utilizator] i-a raspuns lui republicanu

      stiu ca toata corespondenta se scrie pe A4.
      Dar tu cu siguranta nu stii ce inseamna A4!
    • +3 (7 voturi)    
      Propunere.. (Marţi, 15 iulie 2014, 23:22)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui republicanu

      .facem pariu.. Asta e logica matale.
  • +18 (24 voturi)    
    Paharul gol gol şi impostura. (Marţi, 15 iulie 2014, 19:18)

    VASCO [utilizator]

    Deşi o obligaţie legală şi elementară pentru guvern şi ministerul finanţelor ca în propunerea de diminuare a contribuţiei angajatorului cu 5 % , respectiv pentru suma diminuării bugetului la partea de venituri, ca parte plină a paharului, se impunea umplerea credibilă a golului aferent părţii goale a paharului, cu precizarea surselor de acoperire, asigurând astfel pentru camerele reunite şi din respect pentru acestea în calitate de consumatori ai plinului din pahar, un pahar plin în care reducerea se complecteaza cu majorare de acelaş volum.
    Prin penibila bâlbâială a celor a căror amprente se regăsesc pe paharul cu pricina se impune o intrebare de bun simţ, ce garanţie avem că suma pretinsă ca partea plină declarată ca fiind de XX miliarde lei este "sustenabilă," este corect determinată sau este un produ,s vorba contabilului finanţist "din burtă" ca un produs de larg consum al unui butic de campus studenţesc.
    Pentru linistirea electoratului de bună credinţă se poate însă afirma ca sustenabilă varianta că paharul oferit de guvern legat de cota de 5% este plin 100 % cu apă de ploaie refulată din canalizarea depăşită a palatului finanţelor moşie -că tot se poartă, a veteranului şi nostalgicul domn Gherghina şi noua dumnealui sefă..
  • +1 (31 voturi)    
    pentru ca "intreaga clasa politica" (Marţi, 15 iulie 2014, 19:23)

    SergiuAnghel000 [utilizator]

    Ponta si Petrescu - 2 corigenti veniti in toamna la restanta.. e evident de pe luna.

    Basescu i-a dominat cu o inteligenta emotionala superioara, s-a pregatit mai bine ( nu economic, unde se vedea ca e la fel de varza, doar a mizat pe cateva aspecte bine invatate), a pregatit dinainte difuzarea inregistrarii, intrebarea surprinzatoare cu MTO probabil conceputa special de baietii din spate..

    Sa nu cadem in capcana de a-l zeifica pe Basescu. E doar un batran lup de mare, care a regizat cu versatilitate o comedie agreabila pana la urma.. pentru marea masa.

    Evident totul in scop electoral, la fel ca si reducerea CAS nedublata inca de cresterea taxelor. Base a sperat sa smulga acest porumbel de la dna ministru, pt ca parea o caprioara mai labila, dar se pare ca Ponta i-a facut instructajul inainte sa nu scape porumbelul..

    Apreciez ca nu ducem lipsa circului la TV, dar, pe cand si painea? Cresterea masiva a taxelor dupa alegeri ar trebui sa fie o certitudine pentru orice om cu minim de logica, si asta se va intampla indiferent cine vine la putere.
    • +9 (11 voturi)    
      Nu duceţi în ridicol o obligaţie elementară domnul (Marţi, 15 iulie 2014, 22:38)

      VASCO [utilizator] i-a raspuns lui SergiuAnghel000

      Preşedintele era obligat să pretindă respectarea de către guvern în frunte cu premier şi ministrul de finanţe şi intuind că reflexul bădăranului va lansa o pretinsă bădărănie, avînd şi experienta anului preelectoral 2008 când un prim ministru aql guvernului de 20 % (UDMR inclus) cu complicitate socialistă a legiferat creşteri salariale electorale nesustenabile pe care după ce le a votat cu unanimitate a cerut preşedintelui să nu o promulge din lipsa capacităţi de plată a bugetului impingândul pe acesta în faţa mâniei poporului asistat, care prin dascălii sindicalizaţi ai naţiunii îl ameninţau cu represalii electorale, etc. Omul în cauză emite azi pretenţii pentru a reintra în scena politici de nivel în loc de a ispăşii o binemeritată odihnă pentru atentatul grosolan la stabilitatea economică şi poilitică a ţării.
      Inregistrările în cauză nu reprezintă o comedie agreabilă pentru marea masă ci o punere la punct in indeplinirea unei obligaţii constituţionale faţă de această masă, o subliniere a unei haotice şi triste politici de promovare de la ministri implicaţi în posesia prin fals a unor titluri mai mult sau mai puţin academice, a unor inculpaţi penal în dosare aflate pe rolul instanţelor şi ca o pată de culoare la promovarea tânărului valoros prin diplomă de top şi lipsa totală a experienţei în profesia de maximă importanţă în care este propulsat demonstrativ.
      Nu de circ este vorba ci de responsabilitate şi iresponsabilitate, de valoare şi non valoare, de competenţă şi incompetenţă la nivel înalt etc.
      Nu este vorba de o zeificare a preşedintelui ce ar presupune cheltuieli nesustenabile cu construcţia unei piramide ineficientă în condiţiile ofensivei demolatoare a triadei mediatice întărită prin includerea urgentă în consorţiul răului şi a lui DD vajnicul luptător pentru libertatea sa ameninţată de sentinţe încă nedate pentru acelaş virus al şantajului victoria imposturii fiind astfel asigurată contrar opozitiei oracolului de onoare.
      • +5 (7 voturi)    
        e adevarat (Miercuri, 16 iulie 2014, 10:25)

        SergiuAnghel000 [utilizator] i-a raspuns lui VASCO

        Intrebarile dlui profesor erau pertinente, pentru ca ceilalti doi au fost atat de neghiobi incat i-au ridicat-o la fileu. Pur si simplu nu avea cum sa nu-i execute, si pe buna dreptate. Elevii au fost penibili, mai bine se prezentau direct in toamna la restanta.

        Dar: scopul reducerii CAS pt firme e pur electoral. Atat pt Ponta cat si pt Basescu. Firmele (a se citi baronii din spatele lor) sunt principalii contribuabili la campanie, si au vrut sa le faca o bucurie chiar inainte de alegeri. Bucurie subventionata de populatie, evident.

        Basescu e smecher si el, stie traseul banilor obtinuti de firme prin aceste reduceri, dar ar vrea sa asigure si pt haita lui "de dreapta" o bucata, inainte de a promulga legea, de unde si raspunsul: "bine, o sa ma consult si eu cu mediul de afaceri...", adica.. sa vad daca ne iese si noua ceva.

        Si el si Ponta stiu perfect treaba asta, la fel si de unde se vor obtine banii (din taxe). Bineinteles ca nu o pot spune public, desi Basescu ii tot tragea de limba.

        Singura inocenta era dna ministru, care era foarte atasata "cu sufletul" de aceasta propunere. N-as putea sa o acuz de rea credinta, desi, prin simplul fapt ca a intrat in aceasta haita de hiene, o face si pe ea tot o hiena. Spune-mi cu cine te aduni ca sa-ti spun cine esti.

        Deci, e mult spus responsabilitate/iresponsabilitate, e mai mult frica de popor, in cazul in care ei, politicienii, fura mai mult decat poate poporul duce.

        Pentru ca pana la urma n-a scapat el Ceausescu, cat de invincibil si nemuritor se credea, da pai niste gainari ca astia.
  • +26 (30 voturi)    
    cifrele existau (Marţi, 15 iulie 2014, 19:46)

    barba-neagra [utilizator]

    dar fusesera calculate pe ordonanta cu maririle de taxe pe masini si case, aia retrasa tot pe motive electorale de Ponta (de unde si gestul copiat de la Elena Ceausescu - lasa ba, nu mai zice nimic). In rest tot taxa pe stalp ramane de baza pentru toate: sosele, educatie, sanatate, salarii, pensii si, mai nou CAS. Uitasem de acciza pe combustibil, dar vad ca toata lumea e multumita si chiar plange de bucurie ca Ponta va fi ales presedinte.
    • +4 (6 voturi)    
      Plauzibil. (Miercuri, 16 iulie 2014, 10:32)

      Demostenes [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      desi greu demonstrabil. Ponta a venit hotarat sa nu dea nici un detaliu, fara nici un fel de intentie de a coopera, iar d-na ministru sa taca "din tot sufletul" si sa spuna aberatii. Au jucat la cacialma, sperand ca Traian Basescu o va lasa moarta si sa spuna dupa aia "Basescu nu ne lasa sa reducem CAS, vedeti ??".
  • +4 (8 voturi)    
    vrem sa vedem mai multe inregistrari (Marţi, 15 iulie 2014, 21:53)

    BME [utilizator]

    asa ne dam mai bine seama cine spune adevarul.Asa cand sunt la tv toti mint dar discutiile private sunt interesante. Vrem mai multe confruntari intre Basescu si Ponta. Sa vedem dezbateri , sa vedem cine este mai bine pregatit, ce argumente au in sustinerea punctelor de vedere
  • +10 (16 voturi)    
    conflictualul Basescu ! (Miercuri, 16 iulie 2014, 2:19)

    vezi [utilizator]

    In toti acesti ani s-a tot spus ca Basescu e conflictual, ca distruge, ca e badaran, etc.
    Cred ca a fost o buna demonstratie, cine creaza conflictele !
    Presedintele a vorbit cu ei aproape parinteste. Le-a pus si intrebari ajutatoare.
    Rezultatul: cand a iesit afara, Ponta a inceput sa minta (in stilul caracteristic).
    Daca nu apareau inregistrarile mai toti credeau ca Basescu a fost badaran si nu a avut un dialog constructiv.
  • +14 (16 voturi)    
    Harvarza (Miercuri, 16 iulie 2014, 2:58)

    Demostenes [utilizator]

    Ceva in toata povestea nu e cum pare a fi. Base este cum il stim, vulpe batrana si pe alocuri tendentioasa (but he's got a point!). La Ponta, un imbecil tupeist, nu se poate sa nu observi ca NU a venit la Cotroceni cu intentia unei cooperari. Dimpotriva, din primul moment, declara (si repeta) ca "este dreptul dvs ca presedinte sa nu promulgati" - e clar ca asa si-a facut socoteala. De ce ? Greu de spus: ori 1. reducerea CAS se bazeaza pe niste taxe nepopulare, pe care guvernul nu le vrea in nici un caz facute publice inainte de alegeri 2. reducerea CAS este intr-adevar o masura pur electorala pe care guvernul habar nu are cum sa o sustina 3. Ponta are o fixatie anti-Basescu atat de mare incat nu vrea ca reducerea CAS sa fie facuta cu acordul lui.Fata aia ministru nu e chiar o proasta (cel putin dpdv economic. Alfel, pentru o functie executiva n-are nici experienta, nici c...). Se uita insa in mod repetat la seful ei, care pe la 7'20" ii face un fel de semn sa nu intre in amanunte si prefera sa se faca de kko (cu brio). Per total, Ponta demonstreaza noi culmi de iresponsabilitate si incompetenta guvernamentala
  • -1 (5 voturi)    
    ??? (Miercuri, 16 iulie 2014, 7:55)

    batmen [utilizator]

    N-am înțeles f. bine, e vorba de C.A.S. sau de CAȘ? Despre ce vorbeau ei acolo? Dacă e vorba de Caș era nevoie și de prezența lui Becali... deși pare cam ciudat sa se ieftinească, poate să se scumpească.

    P.S. parcă văd că ieftinirea cașului are un singur scop - mita să fie mai ieftină...
  • -5 (13 voturi)    
    Pentru ca Ponta si pentru ca Petrescu (Miercuri, 16 iulie 2014, 8:33)

    xu [utilizator]

    Eu nu inteleg de ce asa mare tantam cu astia 2?Din ce am citit domnul tapalaga nu a scris nimic de clanul Bercea-Basescu?Nici o inregistrare nu a fost pusa la B1,Realitatea ,digi ,hot news ,evz.
    Domnule Tapalaga sunteti unelta de propaganda a lui ASESCU.
  • +4 (8 voturi)    
    O informatie inteleasa usor de intregul popor! (Miercuri, 16 iulie 2014, 8:58)

    hotnewsfil [utilizator]

    Filmul de luni, de la Cotroceni, are meritul indiscutabil de a ne pune alaturi (fata-in-fata) doi presedinti : pe cel actual si pe cel ce va bate, in Noiembrie, la usa palatului Coroceni - salvatorul borfasilor, al puscariasilor si al puscariabililor.
    Asa, poporul vede, simpu, direct, nesulemenit (de Antena3 si RTV) ce ii ofera PSD pentru ocuparea postului suprem in stat, pentru urmatorii cinci, zece ani.
  • -3 (7 voturi)    
    Manelismul de Bucale (Miercuri, 16 iulie 2014, 10:01)

    IsailaBratfalean [utilizator]

    Manelismul în economie, miticismul lăbărțat în toate direcțiile...

    Ponta și Petrescu nu au făcut gafele macroeconomice uriașe pe care le-au făcut Isărescu, Băsescu și Boc. Se mai întâmplă să faci gafe, dar curentul politic de dreapta ester atât de impotent încât nu i-a ejectat pe acești gafeuri.

    Ponta și Petrescu au viitorul în față pentru gafe și mai mari. Probabil s-au dus la Cotroceni să facă figurație, în fond să-și bată joc de Băsescu. Președintele i-a filmat și i-a dat de gol.

    Tot circul este pe seama românilor.
  • -2 (8 voturi)    
    clarificări (Miercuri, 16 iulie 2014, 10:42)

    Sile_Creditoru [utilizator]

    Există câteva abrevieri acceptate care desemnează acelaşi lucru. De aici, însă, şi până la a trage concluzia că Ioana Petrescu habar nu are de economie, în vreme ce Băsescu , Udrea + împiedecata de EBA sunt mari specialişti, e totuşi o cale lungă, pe care numai adulatorii băsişti o pot parcurge
    E jalnic ca la 25 de ani după evenimentele din 89, să mai poţi fi martorul unui asemenea deşănţat cult al personalităţii
  • +2 (8 voturi)    
    Cum poti spune... (Miercuri, 16 iulie 2014, 11:17)

    hot news [utilizator]

    ... ca toti trei s-au facut de ras??
    Ca nu se pricepe niciunul la economie??
    Esti atat de orbit de ura ta impotriva lui Basescu, incat ai luat-o razna de tot...
    Cu ce s-a facut de ras Basescu? A aratat, a vorbit si a gesticulat (limbaj non-verbal) impecabil.
    Si stie muuult mai multa economie decat muuulti in domeniu. Iar fata de pregatirea sa tehnica, este chiar de admirat.
    Cum poti sa-l pui in aceeasi oala pe Basescu - genial - cu ceilalti doi maimutoi??
    O sa evit sa-ti mai citesc articolele, pacat.
  • -2 (10 voturi)    
    incompetenta (Miercuri, 16 iulie 2014, 11:26)

    distant [utilizator]

    poate sunt doar eu, dar am senzatia ca bateti campii. e clar ca Petrescu e un copil in politica si ca cere voie cand vrea sa spuna ceva, de unde si atitudinea ei. a incercat timid in 2 randuri sa dea explicatii economice dar nu a avut cu cine. NU a venit acolo sa dea explicatii despre MTO, nu ea si-a asumat asta, doar ca nu a stiu cum si daca sa spuna asta. basescu nu are nici cum sa inteleaga nici nu vroia sa accepte explicatii, el doar a facut un show din toata povestea. pur si simplu i-a taiat-o lui petrescu atunci cand aceasta a inceput sa dea explicatii. mai mult, lui ponta ii era clar ca asta va fi filmul, de aici si atitudinea. el pur si simplu nu vrea sa dea explicatii lui basescu, pentru ca stie ce e in spate. povestea asta pare in favoarea unuia sau a altuia cand cei ce privesc, ca si autorul articolului, pur si simplu nu inteleg chestiile economice. NU, NU trebuie sa vi cu cifre ca sa compensezi diferenta. contabilitatea nu e pura matematica, de aici si bancul in care contabilul te intreaba intai cat vrei sa faca 1 + 1. daca ar fi doar matematica, nu am avea crize si toti am sti ce sa facem cu finantele proprii. basescu e prea limitat economic ca sa sa inteleaga astfel de mecanisme. de asemeni, nici nu isi propusese sa accepte orice fel de explicatii. parerea mea este ca e aberant sa scrii astfel de articole, daca te pretinzi ziarist. e ok incsa daca esti un ziarist incompetent. domnule Tapalaga, nu te pune pe ganduri macar, cat de usor e sa ii faci pe unii incompetenti? unde e valoarea ta in acest articol? cu ce ai venit in plus ca sa imi piert timpul citind? sau ca si mine, vi si tu pe pagina asta sa mai aflii cate ceva de pe la comentatori, ce au puncte de vedere mult mai pertinente decat se regasesc in randurile tale?
  • +1 (1 vot)    
    Dar scapati din vedere esentialul! (Miercuri, 16 iulie 2014, 16:47)

    hot news [utilizator]

    Articolul este nu "bun", ar fi o apreciere subiectiva, ci pertinent si al obiect.
    Dar scapa din vedere esentialul: electoratul pedesereeste incapabil de o inferenta logica elemntara, chiar daca Ponta s-a facut el singur de ras, ei tot cu oamenii lui Ilici or sa voteze!
    La inceputul lui 1990 acesti tovarasi isi exprimau foarte plastic crezul: NOI NU GANDIM!
    Atunci cum vreti sa ii puna pe ganduris formidabila demonstratie se incompetenta facuta de Ponta!?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă