Cateva observatii despre mocirla lui Basescu si Ponta

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 16 aprilie 2014, 17:29 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Poate ati uitat de unde a inceput totul. In urma cu o saptamana, pe 8 aprilie, ziarul Gandul publica extrase din referatul procurorilor in cazul Duicu, si prezenta in esenta un posibil caz de trafic de influenta la varful Guvernului. In referat scria negru pe alb ca premierul Ponta l-a sunat pe seful politiei, Petre Toba, pentru a-l chema la Palatul Victoria. Aici se afla baronul Duicu, venit la Bucuresti sa-si instaleze un amic pe o functie importanta in Ministerul de Interne, drept rasplata pentru niste interventii in justitie care l-au scapat pe baron de ANI.

HotNews.ro a publicat in copie pasajul din referat care reprezinta practic acuzatia de trafic de influenta la varful guvernului. Este fara precedent ca procurorii sa relateze cu atata claritate fapte menite sa incrimineze un prim-ministru, implicandu-l astfel intr-o urata afacere de coruptie. Dar totul a cazut, din pacate, in derizoriul luptei politice.

"Aici, de la cabinetul prim-ministrului, l-a sunat pe Ponea, transmitandu-i ca la premier se afla ministrul afacerilor interne. Apoi, Duicu i-a transmis lui Ponea un SMS, transmitandu-i ca prim-ministrul l-a chemat pe Toba Petre (seful Politiei Romane - n.red)la Guvern. La solicitarea primului ministru, Toba s-a prezentat la Guvern, prilej cu care aici s-a intalnit cu Duicu care i-a solicitat mentinerea temporara a lui Ponea in functia detinuta si promovarea sa ulterioara in functia de director adjunct al Directiei Ordine Publica, solicitare cu care numitul Toba Petre s-a aratat de acord", se arata in referatul DNA.

Cum s-au pierdut pe drum toate aceste acuzatii? Cum am ajuns noi, astazi, in loc sa discutam despre coruptia de la usa premierului, o tema care in orice tara din UE zgaltaia serios scaunul premierului, sa vorbim aiurea despre subiecte colaterale, ridicole? Cum s-a reusit, pentru a nu stiu cata oara, sa se mute intreaga atentie de la fondul problemei la forma? Azi toata lumea e scarbita de cat de urat vorbesc presedintele si premierul (groaznic, intr-adevar). Subiectul principal nu mai este, prin lansarea abila a unor diversiuni, cat de mult s-a intins coruptia in Guvernul Ponta, cu tentacule pana in biroul primului ministru (ceea ce-i mai groaznic decat limbajul de mahala). Procedeul deturnarii atentiei este deja clasic. Un foc se stinge istet cu o mare valvataie aprinsa alaturi.

Cu cateva ore inainte de aparitia informatiilor bomba din dosarul Duicu, premierul Ponta anunta precipitat finalizarea verificarilor realizate de corpul de control al guvernului in cazul Nana. Ponta a iesit frumos la televiziunea lui Ghita, acuzand ca 80% dintre terenuri sunt returnate ilegal, ca s-ar fi comis un lung şir de infracţiuni şi retrocedări ilegale si ca beneficiarul final din 2013 este Traian Băsescu. Subiectul Nana se umflla a doua zi, taman cand in public apar primele informatii despre presupusul trafic de influenta la varful Guvernului, cu Ponta protagonist intr-o acheta cu baroni. Nu doar corpul de cotrol al guvernului, ci si subcomisia parlamentara termina, ca prin farmec, ancheta in cazul Nana. Senatoarea PSD Gabriela Firea pluseaza: toate contractele sunt lovite de nulitate deoarece firma italiana de la care a cumparat terenurile fiica presedintelui ar fi fost inactiva la data realizarii tranzactiei.

Asa a inceput un monstruos scandal intre presedinte si premier. S-au aruncat cuvinte grele, s-au trecut toate liniile rosii si limite ale bunului simt de ambele parti. Greu de stabilit daca premierul Victor Ponta stia ca dosarul Duicu  contine acuzatii explozive la adresa sa, ripostand in consecinta  cu acuzatii si sesizari la Parchet impotriva presedintelui Traian Basescu, sau daca aparitia celor doua evenimente - referatul procurorilor si finalizarea anchetei Nana - este o pura coincidenta. Foarte probabil ca Ponta a incercat sa pareze acuzatii de o gravitate maxima cautand, pe de-o parte, sa minimalizeze cazul Duicu si sa maximizeze cazul Nana. Ponta a prezentat dezvaluirile aparute inpresa drept o inscenare basista si a negat vehement faptele prezentate de procurori in dosarul Duicu. Pentru a fi mai convingator, s-a si mutat din Palatul Victoria, gest de un ridicol sublim dar in logica fricii de "inscenari" si a razboiului prezentat mai sus.

Astfel, o investigatie realizata de procurorii anticoruptie fost ingropata de o ancheta pur politica. In plus, publicului i se transmite mesajul ca totul se reduce la eternul "razboi intre palate", ca Basescu l-a atacat pe Ponta cu cazul "Duicu" iar premierul i-a replicat sefului statului cu dosarul "Nana" sau invers, depinde de perspectiva. In tot cazul, Traian Basescu a intrat in jocul lui Ponta, acceptand sa coboare, cum s-a exprimat, "in mocirla". Si a intrat adanc, riscand sa compromita totul in jurul sau: anchetele procurorilor, credibilitatea DNA, demnitatea functiei.

Exact in acest punct, sustinatorii lui Basescu vor sari urland: bine i-a facut lui Ponta, merita sa raspunda cu un cap un gura la cate lovituri sub centura a incasat, hotilor si derbedeilor trebuie sa le vorbesti pe limba lor ca sa inteleaga etc, etc, etc. Cei care gandesc asa nu sunt cu nimic diferiti de publicul Antenei 3, obisnuit sa urasca, nu sa gandeasca.

Daca ar gandi putin, ar realiza ca amenintarile adresate senatoarei Firea, avertizata de seful statului ca intr-o buna zi s-ar putea sa nu-si gaseasca sotul pe acasa la cate probleme are primarul Pandele, au facut un rau imens justitiei si DNA-ului in special. Adica tocmai intr-un moment cand DNA-ul ajunge cu ancheta in cancelaria primului ministru, Traian Basescu se trezeste sa sugereze ca dispune de justitie cand si cum are chef, ca are puterea de a neutraliza cu anchete pe oricine il calca pe coada.

Fix cand Ponta il acuza ca dirijeaza anchete impotriva sa, ca "insceneaza" montaje de presa, presedintele Traian Basescu ofera pe tava argumente adversarilor sai. Greu de explicat ce-a fost in capul presedintelui: doar furie oarba, iresponsabiliate generata de dorinta de a-si intimida adversarii? S-a lasat tarat cu buna stiinta in jocul lui Ponta? Nu si-a dat seama, la experienta lui, cat rau poate face cu comportamentul sau credibilitatii justitiei?

Totusi, cea mai mare amenintare, pericolul permanent, la adresa justitiei sunt Victor Ponta si PSD, nu Traian Basescu. Doar la Antena 3 realitatea e prezentata exact pe dos. Din pacate, acest lucru nu se mai vede atat de clar astazi. Si Traian Basecu compromite credibiltatea actului de justitie aruncand cu vorbe fara sa gandeasca prea mult, oferind munitie gratis adversarilor sai. Dar, atentie mare, Ponta si PSD nu se joaca doar cu vorbele, ci sunt pusi pe fapte mari. Ei chiar vor sa controleze justitia nu doar din varful limbii, la intimidare, ci si in realitate. In harmalaia din aceste zile, aproape nimeni n-a mai observat cum PSD se pregateste de zor in Parlament de noi modificari la Codul Penal. Apoi, nimeni nu si-a mai batut capul sa lamureasca o serie de acuzatii fara precedent:
  • 1. L-a chemat premierul Victor Ponta pe Petre Toba la Guvern in iunie 2013 pentru a se intalni cu baronul Adrian Duicu la Palatul Victoria asa cum scriu procurorii in referat?
  • 2. Unde a avut loc discutia despre o eventuala numire a lui Constantin Ponea, seful IJP Mehedinti, intr-o functie de conducere in MAI: in cancelaria, in anticamera, in biroul premierului? 
  • 3. Cum se explica faptul ca doua luni mai tarziu, numele Elisabetei Ponea, sotia sefului politiei din Mehedinti, era propusa de ministrul justitiei, Robert Cazanciuc, intr-o functie de conducere in DNA? 
  • 4. Cine a propus-o pe Elisabeta Ponea, fost procuror sef la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Craiova? Tot Duicu, care-i promite sefului IJP Mehedinti ca-i va promova sotia in Ministerul Public? 
  • 5. Cum e posibil ca un baron local sa exercite o influenta atat de mare asupra premierului si ministrului justitiei, sa propuna oameni in functii cheie drept rasplata pentru ca l-ar fi scapat de o serie de acuzatii aduse de Agentia Nationala de Integritate gratie influentei lor asupra Curtii de Apel Craiova? 
  • 6. De ce a fugit premierul unei tari UE din sediul Guvernului si s-a refugiat la Ministerul Apararii? Cum justifica acest gest din care rezulta ca premierul Ponta este incapabil sa exercite puterea, sa-si impuna decizia si autoritatea in propriul Guvern? 
Acesta trebuia sa fie subiectul zero, nu amenintarile reciproce cu puscaria dintre Traian Basescu, pe de-o parte, Victor Ponta si Gabriela Firea pe de alta parte. Ce sens au avut atacurile la persoana, mistocareala ieftina, vadimismele? Cu fondul problemei trebuia sa ne batem cu totii capul azi, de la opozitie, la presa, nu cu degradarea limbajului si cu mocirla in care au coborat premierul si presedintele. Acesta este un fals subiect, o pista gresita care ne indeparteaza de subiectul principal: coruptia din guvern.

Ca totul sa cada intr-un derizoriu total, Victor Ponta a anuntat ca-si muta biroul in sediul MApN, generand astfel un nou set de mesaje parazitare, numai bune de mestecat in gol. Sigur ca e ridicol, nemaivazut si nemaipomenit, sigur ca Ponta vrea sa spuna cu asta ca e vanat de "serviciile" lui Basescu, desigur, dar el exact asta doreste. Sa se discute despre orice altceva, mai putin despre Duicu, Ponea, Toba si aranjamentele baronilor care-l implica si pe el.

Deja publicul stramba din nas, comentatorii vad doar "circul", unii se lupta cu infantilismele premierului, altii cu grobianismul presedintelui dar nimeni nu se mai ocupa de fondul problemei. Iar esenta sta, totusi, in intrebarile ridicate mai sus. Din pacate, Traian Basescu l-a ajutat, cu sau fara voie, pe Victor Ponta sa iasa dintr-o situatie cam complicata raspunzand isteric unor atacuri vadimiste lansate cu scopul evident de a acoperi acuzatii grave de coruptie.

Acoperite cu o pojghita groasa de noroi si ridicol, acuzatiile grave de trafic de influenta la varful Guvernului abia se mai vad. Din tribune, publicul fluiera spre  Ponta sau Basescu, cam toata lumea e convinsa azi ca ancheta Duicu sau ancheta Nana sunt tot un drac, adica razbunari politice, cand de fapt lucrurile nu stau deloc asa.

Una e o investigatie DNA, credibila, care prezinta fapte si probe elocvente (cazul Duicu), alta e o ancheta pur politica, de uz electoral, fara mare valoare sau dovezi convingatoare (comisia Nana). A nu se intelege ca afacerile imobiliare ale presedintelui n-ar fi un subiect care sa merite toata atentia, dar nu e deloc clar ce i se poate imputa presedintelui. In schimb, premierul are o serie de explicatii de dat referitoare la coruptia si coruptii de sub el, explicatii de care fuge ridicand perdele de fum in urma sa.

In fine, am ajuns in acest punct de confuzie totala si isterie maxima. Va fi cam greu de iesit din mocirla lui Ponta, cat timp si Basescu se avanta singur in ea.  Pana una alta, opozitia in frunte cu seful statului au ratat momentul. PDL, PNL si PMP au reactionat slab si nu au uzat de toate instrumentele parlamentare/ institutionale pentru a cere clarificarile necesare in legatura cu implicarea lui Victor Ponta si a ministrului justitiei, Robert Cazanciuc, in dosarul baronului Duicu. S-au limitat si ei la circ din varful buzelor.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















25206 vizualizari

  • +48 (58 voturi)    
    Ca de obicei EXCELENT!! (Miercuri, 16 aprilie 2014, 17:54)

    LiviuX [utilizator]

    Problema e cati pricep...
    • +26 (36 voturi)    
      postacii Latrina 3 (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Mazeta, jiji kent, evoque, finutza si alte ighioane..pricep..dar trebuie sa isi ia banutzu de Paste, ca altfel nu e bine..constiinta postacilor United Shpagas of Democracy are viata scurta..pana in decembrie..cand Clanul nu va mai avea nevoie de ei..ma intreb..vor schimba tabara apoi ?..cu siguranta DA !
      • +10 (14 voturi)    
        Multam fain !! (Miercuri, 16 aprilie 2014, 19:02)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Ce-am mai ras....
    • +25 (29 voturi)    
      nu va ramane asa (Miercuri, 16 aprilie 2014, 19:01)

      pragmatism [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Eu cred ca lucrurile in cazul Duicu nu vor ramane marginale. Cu siguranta ... gravitatea faptelor va readuce in spatiul public acest subiect!!! Procurorii DNA vor aduce noi probe compromitatoare si ele s-ar putea sa-i fie fatale lui Ponta, in pofida galagiei pe care o face prin Latrinele propagandistice. In mod cert, lucrurile NU vor ramane asa!!!!!!!!!1
    • +17 (19 voturi)    
      cine trebuie pricepe! (Miercuri, 16 aprilie 2014, 20:58)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Vestul pricepe. Duane Butcher a fost azi la Ponta. Probabil voia sa-l felicite de Florii....
    • 0 (0 voturi)    
      sunt unii (Joi, 17 aprilie 2014, 9:01)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      cine trebuie, pricepe. chiar dacă asta nu ajută la nimic.
    • +1 (1 vot)    
      Mda.. (Joi, 17 aprilie 2014, 11:32)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      si tot ca de obicei da semne de complexe de inferioritate fata de Basescu...ma mir ca nu a bagat si-o fraza despre Udrea, probabil acolo apare acelasi fenomen dublat de struguri is acrii sau rezultatul neplacut al comparatiei cu ce detine acasa...
      LOL
      De obicei sunt bune articolele, ca sa fie excelente ar trebui ca autorul sa fie seren...
    • +4 (4 voturi)    
      Absolut corect ! (Joi, 17 aprilie 2014, 11:37)

      urbanie [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      ...si articolul, si postarea. Oricum, articolul lui Tapalaga ar trebui postat ZILNIC !!! pana la elucidarea tuturor..."pagubelor".
      • +4 (4 voturi)    
        de data asta... (Joi, 17 aprilie 2014, 13:45)

        Gheorghescu [utilizator] i-a raspuns lui urbanie

        sunt de acord suta la suta cu Dan Tapalaga. A avut grija la nuante si arata ca a inteles in sfarsit diferenta intre Basescu si Ponta.
        Chiar daca Base da cu bata in balta de multe ori, nu inseamna ca este egal cu Ponta (si toata gashca de mafioti PSD-USD si sa nu uitam si complicii PNL, chiar daca si-au schimbat palaria).
  • +39 (47 voturi)    
    nu stiu de ce va mai puneti intrebarile 1-5 (Miercuri, 16 aprilie 2014, 17:55)

    mihaiff [utilizator]

    Dovada ca acea discutie a avut loc la guvern (ce mai conteaza in ce anticamera?) este faptul ca ponta si-a mutat biroul de acolo.
  • -15 (41 voturi)    
    ce nu apare in analiza dv (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:11)

    hh276 [utilizator]

    faptul ca primul ministru si presedintele tarii se porcesc unul pe altul in public ca ultimii birjari in timp ce rusii flatuleaza in apropiere spune totul despre acesti oameni fara caracter si fara rusine.
    • +20 (22 voturi)    
      Sunt oglinda noastra (Miercuri, 16 aprilie 2014, 22:21)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui hh276

      Oricat de greu ne-ar fi sa recunoastem, clasa politica e oglinda noastra, a celor care ii votam si sustinem. Pe astia-i avem, cu astia defilam...

      Dintre cei 2 pt mine e clar, Basescu ma reprezinta cu ani lumina distanta fata de Ponta (aka plagiatorus).
      De asemenea, recunosc ca si Basescu este la ani lumina distanta fata de prototipul de om politic pe care mi-l doresc si la noi, dar asta e alta poveste.
    • -10 (14 voturi)    
      bine zis. in plus, prima a fost comisia nana (Miercuri, 16 aprilie 2014, 23:56)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui hh276

      si dupa aceea episodul duicu. as indrazni sa spun ca prima a cauzat o pe ultima
    • -1 (3 voturi)    
      flatuleaza ? (Joi, 17 aprilie 2014, 9:37)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui hh276

      Se pare ca a "flatula" nu vine de la a cinta la flaut ...

      "FLATULÁ, flatuléz, vb. I. Tranz. A elimina gazele din intestine prin anus"

      Omu' invata pina moare :)
  • +15 (21 voturi)    
    circul este unealta de baza folosita (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:12)

    un domn [utilizator]

    de United Shpagas of Democracy..recent numirea lui Ciorbea din barca ASF in barca Avocatului Poporului arata ca Acest Clan United Shpagas of Democracy este vulnerabil si nu mai are "back up" ; furaciunile de la mehedinti cum se spune intoarse 80 % in conturile United Shpagas Of Democracy arata ..actiunile pripite ale lui Dottore , Cavalerul de telorman si general uneperist de a proteja ceea ce se mai poate proteja din deficitul de imagine / perceptie electorala de care "beneficiaza" gurparea Infractionala United Shpagas of Democracy; e limpede ca Felix intra la Brutarie si Antenele au zilele numerate , atunci se concentreaza catre Fratele de basket Ghita sa aiba sa ii dea bani...vine Campania electorala
  • +25 (31 voturi)    
    trist (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:15)

    berenger [utilizator]

    dar adevărul e că putem fi optimiști. dosarul cu traficul de influență din biroul lui ponta merge mai departe. cu cât perdeaua de fum e mai mare, cu atât putem concluziona că treaba e groasă pentru omul din buncăr.
    • +21 (25 voturi)    
      Ati vazut (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:28)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui berenger

      filmul Downfall? E o scena geniala cu Hitler in buncar, inconjurat de ofiteri, cand constientizeaza ca nu mai are ce trupe sa mute. Cineva ar trebui sa faca un filmulet de genul ala cu Ponta.
      • +11 (15 voturi)    
        S-a facut (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:57)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

        Cu traducerea adaptata, scena a fost redata la emisiunea lui Turcescu.
      • +5 (7 voturi)    
        Exista un video (Miercuri, 16 aprilie 2014, 19:29)

        maxmarioxx [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

        Hitler află că Ponta si-a mutat biroul la MApN https://www.youtube.com/watch?v=hFzFwii4TDk
  • -22 (26 voturi)    
    Exercitiu... (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:17)

    taticutu [utilizator]

    Domnule Tapalaga, va rog sa facem un exercitiu de logica, sa-i spun pretentios ,manageriala. Banuiesc ca pana in prezent ati condus,pe post de conducator, un numar de oameni,de subordonati ,sau ati vazut procedeele utilizate cand esti un conducator. Sa presupunem ca, conducatorul trebuie sa numeasca un sef ( conducator ) la o filiala teritoriala a societatii respective: cum ia o decizie ? Evident ca ,chiama la el diferiti sefi din zona respectiva, le cere parerea, le asculta propunerile, pentru ca ei cunosc in detaliu specificul si personalitatile zonei , si apoi se ia o hotarare de numire a unei persoane.
    Extrapoland, cam cum ar trebui sa procedeze un sef de guvern ,spre exemplu ,cand ar trebui sa numeasca intro functie de conducere pe cineva intro anumita zona, regiune ?
    Sunt foarte interesat sa-mi spuneti cum ar trebui procedat , in principiu ? Va multumesc !
    • +14 (18 voturi)    
      taticutule... (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:29)

      danright [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      spune matale, in exercitiul asta de logica de care spui, seful cel mare, atunci cand pune un sef de filiala teritoriala asculta doar de sfaturile si propuerile din teritoriu, sau ii cere celui pe care urmeaza sa-l numeasca si un cazier, un CV, ceva? Eventual il pune la un test psihologic, unul medical, nu?
      Sunt si eu interesat de raspunsul tau la intrebarea asta.
    • +11 (17 voturi)    
      ?!? (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:44)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      Dupa mintea ta, nu e vorba de promovare pe principiul competentei, ci despre promovare pe principiul cine cunoaste pe cine, nu? Pile - cunostinte - relatii. Pai despre asta vorbim si noi, sistemul comunist, prezentat intr-o forma social-democrata.

      Paralela facuta cu o companie arata cat de paralel esti in general cu gandirea logica. Statul nu este mosia unui premier, care numeste sefii la sfatul unuia si altuia. Ma indoiesc ca numirea acelui tovaras in functia respectiva tinea de atributiunile premierului. Premierul nu a facut decat sa puna o vorba buna catre cel care facea numirea, la sugestia unui baron local. Asta nu se mai numeste management, ci trafic de influenta.

      PS Macar te exprimi respectuos.
    • +5 (9 voturi)    
      Ponea (Joi, 17 aprilie 2014, 1:03)

      Marius558 [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      Pai sa vedem..
      Stefan Ponea trebuia sa fie numit la Bucuresti din cate am inteles, nu intr-o "filiala teritoriala" (era deja seful IPJ Mehedinti). De asemenea, nu Ponta personal este cel care trebuia sa faca numirea - ca doar de-aia l-a chemat pe seful Politiei.

      Cum trebuia procedat "in principiu" ?
      Din cate stiu Politia nu apartine vreunui partid, deci numirile se fac in cadrul institutiei, nu la dorinta unor oameni politici sau baroni pesedisti - si cu mijlocirea unui alt om politic (premierul). Seful Politiei raspunde in fata ministrului, iar ministrul raspunde in fata premierului - dar nu pentru o numire sau alta, ci pentru indeplinirea obiectivelor institutiei pe care o conduce.
  • +6 (12 voturi)    
    Cine? (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:17)

    Cetateanu [utilizator]

    Cine-i Ponea?
    ("Aici, de la cabinetul prim-ministrului, l-a sunat pe Ponea, transmitandu-i...)
    • +8 (12 voturi)    
      Scrie in articol (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:45)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      Daca tot dai citate, poate reusesti sa citesti tot...
      "Constantin Ponea, seful IJP Mehedinti".
  • -23 (41 voturi)    
    Tapalaga (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:19)

    Cataleya [utilizator]

    iar deviaza de la subiect.
    Adica Tapalaga incearca sa spuna exact ceea ce Basescu a zis deja, iar acelasi Tapalaga se declara ofuscat.
    Eu m-am cam saturat de matale dle Tapalaga.
    Ai inceput sa te scalzi in ape tulburi.
    Sa fii sanatos.
    • +10 (20 voturi)    
      Bine Ai Venit (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:32)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      in randul postacilor pro-P$D. Ai toate drepturile inafara de a opri televizorul dat pe Antena 3 si de a gandi liber.
    • +8 (18 voturi)    
      Dl. Tapalaga... (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:47)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      ...atrage atentia asupra unui lucru important - nu se mai vede padurea din cauza copacilor.
    • +1 (9 voturi)    
      bai fetitzo (Miercuri, 16 aprilie 2014, 19:43)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      tu ai bucurii la tapalaga...de fiecare data comentezi naspa la ce scrie el..te-o fi dat afara de la redactie..hi hi hi
      • +3 (15 voturi)    
        Nici vorba (Miercuri, 16 aprilie 2014, 21:46)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

        Doar ca m-a dezamagit (bineinteles ca ma refer strict si exclusiv la jurnalistul Tapalaga). In rest, nu-l cunosc si nici nu ma intereseaza.
        Dar cand citesc fraze de genul "cat rau poate face Basescu cu comportamentul sau credibilitatii justitiei? " imi dau seama ca, de fapt, in mintea dlui Tapalaga justitia este la mana lui Basescu iar acesta trebuia sa taca chitic, ca nu cumva lumea sa-si dea seama de acest lucru. Adica, printr-o singura intorsatura de condei, Tapalaga a facut el insusi praf toata justitia, cu toate eforturile ei de a scoate tara asta din mizerie.
        Basescu sa taca, altfel justitia nu mai poate fi infaptuita!
        O idee pe cat de penibila pe atat de injositoare la adresa magistratilor corecti, mai ales cand vine din partea lui Tapalaga.
        Iar noi ne facem griji de slugile Antenelor!?
        Nu mai dezvolt ideea pt ca nu are sens.
        • +3 (3 voturi)    
          Iti apreciez comentariile... (Joi, 17 aprilie 2014, 6:21)

          Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          ... in general, dar aici nu ai dreptate. Eu cred ca Tapalaga este foarte obiectiv. Am scris mai jos un comentariu in care imi explic mai pe larg acordul cu Tapalaga in aceasta chesiune.
          • +2 (2 voturi)    
            Va inteleg (Joi, 17 aprilie 2014, 11:16)

            Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

            Fiecare cu parerile sale.
            Doar ca , in opinia mea, in anumite momente trebuie sa-ti fixezi niste prioritati.
            Ca sa ma exprim mai plastic (si mai pe 'ntelesul tuturor) atunci cand talharii dau cu topoarele in usa casei tale si sunt pe punctul de a navali peste tine, incerci sa-ti aperi ce ai de aparat, in niciun caz nu iti iei nevasta la palme pt ca n-a spalat vasele.
            Cam asta fac acum o multime de "deontologi" ai neamului. Nu mai dau nume.
            Cat despre vesnicul "drob de sare" cum ca s-a iscat un nou scandal ca sa-l acopere pe cel anterior, e o infantilitate cat casa. In primul rand ca scandalurile respective sunt amplificate tocmai de cei care chipurile s-au prins de "smecherie". Dar in loc sa anihileze acest efect, ei fac tocmai contrariul..
            Omul de rand, consumatorul de informatii stie si este capabil sa gestioneze fara probleme chiar mai multe situatii, simultan, fara sa le amestece. A murit o capra la Constanta, un bou la Bucuresti si un berbec la Timisoara. Ei si? Asta e. Am priceput.
            Dar nu, nu se poate sa lasam treburile pe mana "omului de rand" pt ca el nu pricepe. E prea prost.
            Trebuie sa li se explice de catre acesti deontolofgi ca, de fapt, boul a murit ca sa musamalizeze moartea caprei. Si asa mai departe.
            Adica, ei sunt cei care sar de fund in sus si fac din tantar armasar, inventand scenarii peste scenarii, care mai de care mai elucubrante iar, apoi, tot ei se bat pe umeri si se declara extrem de multumiti si plini de sine ca au descoperit Piatra Filozofala. Nu conteaza ca intre timp au mai murit 10 capre si 15 boi. fara sa se inverseze sensul de rotatie al planetelor.
            Pana si unii dintre "colegii de haita" ai Plagiatorului au refuzat sa se alature acelei plangeri impotriva lui Basescu, ba chiar multi dintre ei , avocati de profesie, au explicat cat se poate de clar ca, dpdv legal, nu s-a intrunit absolut nicio conditie de amenintare, nici la adresa dnei Firea , cu atat mai putin la adresa justitiei.
            Mai departe... completati voi.
  • +5 (15 voturi)    
    multumiri (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:26)

    taranistu [utilizator]

    pentru articol. Speram sa il citeasca/inteleaga cat mai multi.
  • -7 (17 voturi)    
    dupa ce scrieti: (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:26)

    victor L [utilizator]

    "Poate ati uitat de unde a inceput totul"
    , ma scuzati, dle Tapalaga, lansati un titlu distrugator, de mare ziarist:
    "Cateva observatii despre mocirla lui Basescu si Ponta ".
    In rest, deiscutia poate incepe chiar de la paş`opt, pentru mai multa incurcatura.
  • +2 (12 voturi)    
    Echipa de zgomote.... (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:29)

    CetateanulRoman [utilizator]

    a reusit sa abata atentia. Ajutata de goana dupa puncte de rating a televiziunilor. Ajutati de goana dupa clienti a ziarelor. In definitiv acum stapin e banul si ca sa vinzi spui ce vor sa auda cei multi si prosti.........
    E uimitor ca nici o organizatie profesionala a juristilor/avocatilor etc. nu are un punct de vedere. Daca cineva autorizat ar fi aparut sa darime esafodajul de minciuni si timpenii spuse de tonta si pasarica firea (prietenii stiu de ce!) tot acest scandal nu ar fi avut loc. De asemenea cineva autorizat ar fi trrebuit sa puna in ordine ce a aparut in presa si sa lamureascace e adevarat sau nu.
    Mi se pare aberant ca toti sint de parere ca base are doar dreptul sa tina gurainchisa iar ceilalti potsa il injure/ameninte sau chiar santajeze (pai il paste demisia daca nu semneaza! - asa se laudau parca?!?!) si nimeni nu se sesizeaza . Toata aceasta nebunie antibasescu se datoreaza faptului ca vin alegerile si ei nu au nimic de spus, nici un alt subiect! Si cum nu poti sa te lauzi ca ai crescut pretul la benzina si ai scazut nivelul de trai.... tragi cu jos Basescu! "opozitia" se alatura corului pentru a reusi sa prinda si ei ceva.....ca practic altfel nu exista. Inca putin si opozitia va fi reprezentata doar de citeva televiziuni.....nu prea multe. Si atit. Colac peste pupaza, pacaliciul se ascunde la MApN.... Confuzie maxima. Scenarita se inflameaza - s-a dus de prost? ca spion? sa se ascunda de razboi? sau ca asa e el (tembel). Traim vremuri tulburi si se simte nevoia de alegeri anticipate .Problemae ca nu avem ce pune in loc. Nu avem din ce alege..... Doar sa decidem ca e nevoie de un parlament de criza de 50 de oameni, din ei alesi si ministri si sa terminam cu adunatura asta de panarame, bagatori de seama, borfasi si smenari ce se autointituteaza parlamentari.
    De24 de ani votam fara sa alegem! Rezultatul se vede.
  • -4 (10 voturi)    
    oare?! (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:34)

    FlorinOprea [anonim]

    Multi vede, putini pricepe ... Si e asa simplu!
    Ma intreb totusi daca nu cumva Ponta, voit sau din prostie, este lasat sa fie in continuare pm din cine stie ce motive .. Prea seamana cu aia cu "pac la razboiu" (a se citi "se lasa pentru mai tirziu").
  • -19 (33 voturi)    
    Am inteles acum, dl tapalaga (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:36)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Deci: "Doar la Antena 3 realitatea e prezentata exact pe dos." Asa. Iar la hn adevarul e sfant ca in biblie. Mare jurnalist dl. tapalaga.
    • +11 (17 voturi)    
      antena 3 are ceva Sfant ? (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:45)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      nu m am prins, spiritual tau de observatie poate e Spiritul Divin !
    • -1 (3 voturi)    
      Realitatea (Joi, 17 aprilie 2014, 1:06)

      Marius558 [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Realitatea e un lucru complex. O vedem fiecare dintre noi prin prisma educatiei pe care am primit-o si a cunostintelor pe care le-am acumulat despre lume, in general.
      Deci da, pentru unii realitatea de la Antena3 este de multe ori pe dos, si pe multi bani.
  • +11 (29 voturi)    
    Nu va face cinste (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:40)

    Skeptical [utilizator]

    Nu trebuie sa fii "basist" ci pur si simplu un om de bun simt ca sa intelegi deosebirea dintre

    - un om atacat mirsav, fara argumente legale, prin simple calomnii, care se apara cum poate si mai scapa o vorba la necaz si

    - fortele raului care incearca sa distruga justitia romana.

    Da, domnule Tapalaga, spre deosebire de dv., Traian Basescu nu este perfect, este uman. Chiar asa ultra-perfect cum sinteti, nu mai predicati de pe piedestalul unei superioritati inchipuite. Candidati, deveniti presedinte si dupa aceea faceti de zece ori mai mult pentru independenta justitiei decit a facut presedintele Basescu. fara sa gresiti niciodata, fara sa vorbiti niciodata urit, fara sa va afundati in mocirla, cu zimbetul pe buze, vorbind ca la Academie, neraspunzind niciodata la calomnii miselesti.

    Pina o veti face insa, incetati a va mai aroga o echidistanta superioara in fata unei lupte inegale intre un campion al normalitatii, asa imperfect cum e el, si caracatita agentilor KGB care incearca sa distruga tara. Nu va face cinste.
    • +5 (11 voturi)    
      Ai citit, (Miercuri, 16 aprilie 2014, 19:04)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Skeptical

      dar nu ai inteles. Nu cred ca dl. Tapalaga vorbeste despre imperfectiunile dlui Basescu prin prisma perfectiunii dumnealui.

      Dl. Tapalaga vorbeste despre faptul ca din balacareala rezultata nimeni nu se mai gandeste la subiectul principal - posibila dovada de coruptie a premierului.

      Romanii se evidentiaza printr-o mare "calitate": Nu stiu ca exista si critica constructiva. Orice critica adusa propriei persoane sau unei persoane pe care o admiri devine automat un atac la acea persoana.
  • +6 (18 voturi)    
    Energie sufleteasca (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:42)

    Daniels22026 [utilizator]

    Domnule Dan Tapalaga, traim in plin razboi mediatic. Iar tabara noastra NU UITA nici un subiect important. Dovada chiar articolul dumneavoastra. Iar subiectul Duicu in biroul premierului abia s-a declansat. E departe de a fi epuizat. N-am nici o indoiala ca va fi reluat in zeci de alte reprize, pe tot parcursul anului.

    Sfatul meu este sa economisiti energia sufleteasca. Urmeaza perioada de foc a campaniei electorale, atac la baioneta. E adevarat, Basescu putea lupta mai bine. Dar cine mai sta in razboi sa numere mortii si ranitii, erorile minore de tactica? Ceea ce conteaza este strategia memoriei si transparentei, a sinceritatii si competitiei electorale oneste, a energiei si credintei.

    Eu sint multumit de tabara noastra. Facem exact ceea ce trebuie sa facem. Iar Basescu e un politician imperfect. Ba chiar mai face si gafe. Stiam cu totii asta. Ii prinde bine sa-l criticem din cind in cind. Ba chiar isi mai recunoaste si el erorile. Problema e ca nu prea avem noi spatiu sa-l criticam. Uslamistii ocupa totul cu defaimarea prezidentiala.
  • +6 (16 voturi)    
    si totusi (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:44)

    Snitzelvienez [utilizator]

    procurorii de ce nu -l ancheteaza pe Ponta? de ce nu au curaj? ce lipseste?
    • +1 (5 voturi)    
      poate il ancheteaza ... (Miercuri, 16 aprilie 2014, 20:03)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      poate lipseste 'fapta' ...
  • +4 (16 voturi)    
    Eu ma intreb, nu-i satula lumea (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:47)

    Parzivall [utilizator]

    de atata hahaiala politica? Nu vezi asa ceva in afara Balcanilor.
    Baroni, dottore, marinarul, chiorul, udrea vuitton, plagiatorul, duicu, vanghel, bonbonel, steagul secuilor, tva la paine mai mic cu 0,268236 roni, poate reducem CAS, facem din 2015...daca permite bugetul, autostrada flaitoanelor spre Alexandria, taxa pe stalp, taxa 7c, pomeni catre primari, marea dezapezire de 2 saptamani cat fu si iarna, Nana, Nana, Nada, Firea/Pandele, securistul, Pisicul in Cambuza, mazare la arest, Oprisan nu vrea sa fie facut de ras cand l-or aresta, saracie, coruptie, mizerie, foame, militzai pe la toate colturile, gaze de sist, revolte, tiganeala si somnolenta in parlament, absolventi analfabeti, doctori butcheri, manele si pitipoance, cocalari, logane, olimpici, americanii cei rai, ingerasul Putin, bolshevismul e luminos in infrared........................

    In trei cuvinte: INCOMPETENTA, DELASARE....NEPASARE.
    • 0 (0 voturi)    
      foarte tare (Joi, 17 aprilie 2014, 11:08)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      acest exercitiu de memorie.....poate ar trebui sa facem un afis cu el sa NU uitam de ce suntem in aceasta situatie.....
  • -3 (19 voturi)    
    Basescu a cazut in capcana (Miercuri, 16 aprilie 2014, 18:53)

    Wladislav [utilizator]

    Nu mai incape nicio indoiala ca Presedintele a cazut in capcana Nana. Si a facut-o in propriul sau still grobian, pe care multi au fost de acord sa-l minimizeze, sa-l accepte pentru ca Basescu a fost si ramane un aparator al justitiei independente, pentru ca stie ca nimeni altul sa focalizeze atentia publica asupra celor mai importante subiecte de politica economica interna si de politica externa.
    Comentariul dlui Tapalaga este mai mult decat binevenit. Era necesar.
    • +13 (23 voturi)    
      Stilul electoral (Miercuri, 16 aprilie 2014, 19:10)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Wladislav

      Multi putem sa-i dam lectii lui Basescu in privinta vocabularului, dar si in privinta exagerarilor agresive. Si chiar merita critici. Numai ca noi nu prea avem sanse ca politicieni. De aceea ii si iertam lui Basescu exagerarile. Nu exista printre noi un politician mai bun decit el. De asta sintem toti ingrijorati. Cine il va inlocui pe Basescu?
    • +4 (12 voturi)    
      Ce capcana? (Miercuri, 16 aprilie 2014, 19:13)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Wladislav

      ca pina acum comisia si-a schimbat de citeva ori obiectul muncii. Nu trebuia votata din nou in parlament? Poate continua sa isi redeseneze obiectivele si ancheta oricit fara ca parlamentul sa aprobe asta? Oricum concluziile lor sint varza! practic nu exista! si daca retrocedarile au fost facute abuziv (ca peste tot in tara! - special facuta asa de comunistii lui ilici ) pina la Base au fost si alti propietari. El fiind ultimul nu are nici o problema cu corectitudinea retrocedarii! Vinovati pot fi cei ce au perfectat retrocedare si primul proprietar. Ceilalti sint cumparatori de buna credinta. ADICA VICTIME!
      In capcana Nana au cazut idiotii ce privesc latrina3 si altele asemenea.
      Iar jocul lui tonta are rostul sa ne scada credibilitatea Romaniei in Nato si in Europa. In felul asta isi atrage votantii idioti si alunga orice urma de colaboorare in lucruri serioase cum e situatia Ucrainei. Si sint timpiti care pun botul...
    • +2 (2 voturi)    
      Hai, nu zau...??? (Joi, 17 aprilie 2014, 16:07)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Wladislav

      Jura-te pe cravata ta de pionier ca Basescu a cazut in capcana...!!!
      ///spune-ne si de cqpcana in care a cazut prostalaul de Ponta!
      Tu ai impresia ca in campania pentru prezidentiale toti contracandidatii vor fi atat de retarzi ca sa nu speculeze teme de genul comisia Nana, Firea, Duicu, lipsa de reactie la agresiunea Rusiei asupra Ucrainei, dosarul Panait, apararea baronilor penali, atacul la adresa justitiei si a statului de drept, lasitatea de a se ascunde prin buncarele MApN, guvernarea dezastruasa a tarii, taxele si accizele fara numar, etc.?
      Habar n-aveti in ce capcana a cazut Ponta, vai de mama lui!
  • +3 (13 voturi)    
    Ziaristii (Miercuri, 16 aprilie 2014, 19:01)

    informel [utilizator]

    sunt de regula mai interesati de scandaluri si mai putin de fapte, le propaga si le cresc iar faptele raman neexplicate si nedevoalate in intelesul lor profund.
    Am o singura observatie la articolul domnului Tapalaga: am urmarit interviul cu presedintele Basescu si nu am perceput ca ar fi amenintat-o pe doamna Firea, ci mai degraba ca daca ar fi fost o persoana de buna credinta, cautatoare a adevarului despre retrocedari nu s-ar fi casatorit cu primarul Pandele, despre care lumea stie ca a facut niste retrocedari dubioase. Probabil, ca sa intelegi ca presedintele Basescu ameninta cu justitia, trebuie sa crezi undeva, in sufletul tau, ca presedintele controleaza justitia iar eu nu cred acest lucru. Oare dumneavoastra de ce credeti asta?
  • +5 (13 voturi)    
    Oare, nu cumva... (Miercuri, 16 aprilie 2014, 19:01)

    abisala [utilizator]

    Base a fost pus in situatia ingrata de a-l salva pe Ponta intr-o situatie in care Romania tre' sa aiba PM? Ma intreb si eu, in situatia actuala, era ok sa fim in instabilitate politica, poate cu un PM arestat? Sa nu fiu inteleasa gresit, nu am nici cea mai mica urma de simpatie pentru Ponta, dar parca prea a dat Base cu capul in perete benevol... Parca era un animal politic, nu?
  • -5 (9 voturi)    
    intrebare lunga explicatie simpla ... (Miercuri, 16 aprilie 2014, 20:00)

    adrian8 [utilizator]

    ponta a ascuns evenimentul prin alt eveniment , care se pare ca e la fel de probabil .... avand in vedere rectia fara precedent a birjarului-sef .

    procentul maxim in aceasta 'acoperire' a temei o are basu' nu a3 ... el prin reactile birjaresti si atacurile fara precedent a mutat total 'discutia momentului' .

    basescu prin fiecare 'talk-show' pe care il face , de pe scaun in studio tv sau din studioul propriu cu drapelul in spate , creeaza tema de discutie ... acum a creat alta .
  • +2 (8 voturi)    
    Strategie (Miercuri, 16 aprilie 2014, 20:32)

    Marius Ogrean [utilizator]

    Oameni buni, nu intelegeti pragmatismul lui Basescu. El nu mai are miza personala deci faptul ca este atacat il lasa cvasi indiferent. Din contra, foloseste asta pentru a il obliga pe Ponta sa faca si mai multe greseli pentru a isi arata mult mai limpede micimea si lipsa de orice urma de responsabilitate in ceea ce face. Ce conteaza ca Basescu pierde procente sau il ataca lumea atata timp cat Ponta pierde in rand cu el, daca nu mai rau? Nu intelegeti miza? Ce zice omul din electoratul PSD: "Bine, bine. Inteleg ca dictatorul nu are nicio urma de rusine dar Ponta de ce se comporta asa? De ce se agita atata? Oare nu e ceva adevar in spatele acuzatiilor de trafic de influenta?"

    Scopul este ca PSD-ul sa scada. Intelegeti?
    • +1 (5 voturi)    
      Plus ca... (Miercuri, 16 aprilie 2014, 20:45)

      Marius Ogrean [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      atragand asupra lui toate atacurile si calomniile protejeaza candidatul dreptei de a fi nevoit sa intre in astfel de dezbateri. Asta, in speranta ca pe dreapta vor fi destul de rationali sa se uneasca si sa dea un candidat cu sanse reale.
      • 0 (0 voturi)    
        da... (Sâmbătă, 19 aprilie 2014, 3:01)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

        aveti dreptate! De fapt, Basescu este singurul politician de la noi, care isi sacrifica imaginea pt a face ceva pt tara pe care o conduce... A fost la fel cu asumarea reducerii salariilor, pe timpul lui Boc, ...
  • +1 (3 voturi)    
    domnule Tapalaga (Miercuri, 16 aprilie 2014, 20:34)

    ZeroAbsolut [utilizator]

    ce s-a intamplat cu celebrul caz "biletelul lui Tariceanu in interesul lui Patriciu"? Cum de cetatenii Calin Popescu Tariceanu si Dan Costache "Dinu" Patriciu nu au fost cercetati, inculpati si condamnati pentru tentativa de trafic de influenta la nivel inalt, dupa confirmarea chiar de catre seful statului a respectivei fapte penale?

    http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1127903-basescu-dezvaluie-continutul-biletelului-trimis-tariceanu.htm

    La vremea respectiva, domnul Basescu a spus ca a "facut public acest lucru abia acum pentru ca altfel Guvernul ar fi fost decredibilizat, iar obiectivul integrarii ar fi putut fi ratat". Pai nu mai bine intrau Tariceanu si Patriciu la un regim de chiftele cu prastia si atunci eram priviti noi, Romania, ca si credibili si integrati pentru ca meritam si nu pentru ca Vestul se temea sa nu ne ia iar Rusia sub pulpana ei? Sa nu uitam ca Tariceanu a incercat sa influenteze si la nivel de Procuror General al Romaniei, Ministru al Justitiei si Parlament in acelasi caz al Petromidia-Patriciu. Asadar nu doar Traian Basescu s-a facut ca ploua, ci si restul factorilor implicati si obligati prin Lege sa intervina daca au cunostinta despre incalcari ale Legii.

    Sper ca in cazul Duicu-Ponta sa nu se mai repete trecerea cu vederea de catre Justitie a faptelor penale de o gravitate deosebita comise de inalti functionari si demnitari ai statului roman, inclusiv de catre primul-ministru. Nu de alta, dar tot acest taraboi iscat de Ponta si Basescu ma face sa cred ca se doreste ingroparea pisicii dupa ce a fost aratata. In timp ce interesul lui Ponta in acest sens este evident, exista si interesul lui Basescu pentru o ascundere momentana sub presh, pe post de bomba cu efect intarziat.

    Si poate Justitia isi va gasi timp sa lamureasca dpdv penal si povestea biletelului galben purtator de trafic de influenta al lui Tariceanu in favoarea lui Patriciu.
  • +6 (8 voturi)    
    Mirrors and Smoke (Miercuri, 16 aprilie 2014, 21:04)

    XtrO [utilizator]

    Domnule Tapalaga, in esenta aveti dreptate. Va scapa doar un singur aspect: dumneavoastra judecati tot acest circ din perspectiva jurnalistului, pentru care e important sa aiba subiecte relevante, in opinia sa, pe care sa le prezinte publicului sau si sa le comenteze. Ca e Comisia Nana, ca e cazul Duicu, ca e nebunia asta cu doamna Firea, toate acestea sunt subiecte pline de adrenalina mediatica, numai bune de disecat si comentat, intru fericirea partizanilor de o parte sau de cealala a baricadei politice. Ce scapati din vedere domnule Tapalaga, e ca pentru toate aceste cazuri, singura perspectiva care conteaza, e ca acestea sa continue sa fie instrumentate de procurori si eventual sa ajunga sa fie judecate de Instantele competente, daca e cazul. Unele, nerelevante, probabil vor ajunge intr-o fundatura si acolo vor ramane, altele demonstrat a fi importante, probabil vor duce la pedepse, dupa cum vor hotari cei in drept sa o faca, conform legilor Romaniei. Abia atunci toate aceste cazuri, ingropate mediatic in actuala mocirla isi vor releva adevarata importanta. Pana atunci, totul e 'mirrors and smoke'. Si va continua sa fie la fel, media trebuie sa ofere hrana zilnica publicului sau, public mai mult sau mai putin responsabil in a selecta subiectele dezbatute astfel.
  • +2 (8 voturi)    
    Perdeaua de fum (Miercuri, 16 aprilie 2014, 21:36)

    Fisherman [utilizator]

    Când Ponta va fi la Cotroceni în România va fi schimbată foaia:
    1 - va fi modificată Constituția retrăgând poporului dreptul suveranității și atribuind acest drept Parlamentului; acesta va fi unicameral iar parlamentarii vor fi numiți pe viață de către Partidul Unic; (abia ăștia vor fi adevărații baroni);
    2 - parlamentul va vota retragerea din parteneriatul strategic cu SUA, anularea tratatului de aderare la NATO, anularea tratatului de aderare la UE;
    3 - parlamentul va vota aderarea României la Uniunea Federală a Statelor Euro-Asiatice.

    Opoziție la PCR (pardon, PSD+PC) nu există !

    Românii din clasa de mijloc sunt indolenți și nu votează ! Ei nu știu pe ce lume trăiesc.

    Dacă ei ar ști atunci toată populația ar afla că:
    1 - Toate acțiunile partidelor care au preluat membrii și logistica PCR mimând democrația în România post-decembristă au vizat slăbirea economică, demografică, morală și națională a statului prin:
    a) - Sabotarea economiei și sifonarea profitului în ”teșchereaua partidului unic” - baronii sunt doar o ”perdea de fum”;
    b)- forțarea emigrației românilor dinamici și bine pregătiți profesional, inteligenți și capabili de Opoziție;
    c)- distrugerea învățământului profesional, liceal și superior pentru a obține o generație incultă, egoistă și oportunistă, carne de tun;
    d)- sabotarea accesului la prima linie politică a indivizilor charismatici, bine pregătiți profesional și loiali interesului național;
    f)- sabotarea reformelor inițiate de guvernările non PSD;
    e)- denigrarea permanentă a procurorilor și judecătorilor care s-au angajat cu toată forța și loialitatea în lupta contra exponenților congregației trădătorilor de țară.

    2 - Adeziunile României la UE și NATO nu au fost hotărâte prin Referendum.
    Rușii ”respectă” doar referendumurile, se pare. Dar doar pe acelea controlate de pe tancurile lor.
    După ce poporul nu va mai fi suveran doar câțiva indivizi vor putea decide pentru România.

    Acești indivizi și-au declarat deja admirația față de Rusia.
    • +1 (5 voturi)    
      Da, subscriu (Miercuri, 16 aprilie 2014, 22:54)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      nu stiu cine esti domnule Fisherman(?) dar schita sumara a analizei -comentariu citita aci de fata este mai pertinenta decat articolul pe care-l dezbatem. Subteranitatea luptelor care se dau , prea putini le seziseseaza si inca mai putini sunt cei care le iau in serios . Eu unul nu pot sa nu te felicit!!!!
      • +2 (2 voturi)    
        Scapi chestiunea importanta... (Joi, 17 aprilie 2014, 6:28)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui solar

        ... si anume ca, pentru a invinge in aceasta lupta contra neo-comunistilor, iti trebuie un lider puternic, un lider capabil si serios, nu mistocar, sau glumet in chestiuni de care depinde insasi soarta natiunii.

        Nu uitati: Istoria nu este scrisa de popor, cum fals predicau comunistii sau prin referendumuri rusesti.
        Istoria este scrisa doar de Personalitati, de acel om in care poporul sa vada eroul pe care l-ar urma pana la capat, cu riscul propriei vieti.
        • 0 (0 voturi)    
          Eroii și Trădătorii (Joi, 17 aprilie 2014, 9:23)

          Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          Da, Românul este miștocar. Românul este glumeț și băncar. Altfel nu ar fi reușit să reziste atâtea secole.
          Dar românul a demonstrat și că poate fi devotat total unei cauze atunci când a avut un Lider implicat total.
          Orice Popor, oricât de viteaz, inteligent, unit, puternic, curajos și hotărât ar fi, va fi învins prin trădarea conducătorilor săi !
          • +3 (3 voturi)    
            Poporul asta viteaz & inteligent (Joi, 17 aprilie 2014, 12:18)

            derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

            a avut in general conducatorii pe care i-a meritat; poate cu exceptia lui Carol I care n-a fost ales de popor - n-am niciun dubiu ca daca ar fi trebuit sa treaca printr-un mecanism electoral n-ar fi fost ales niciodata.

            am mai spus-o, va reamintesc si dvs: in 1990, dupa 40 de ani de orori comuniste, toata suflarea patriei a iesit la vot: 15 milioane din 17; 12 milioane de viteji (85%) l-au votat pe Ion Iliescu; despre ce vorbim?
            • 0 (0 voturi)    
              QED ! (Joi, 17 aprilie 2014, 13:45)

              Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

              Despre TRĂDARE vorbim.
              Un popor dezinformat sau prost informat sau prost pur și simplu desigur că este mai ușor de trădat.
            • 0 (0 voturi)    
              QED ! (Joi, 17 aprilie 2014, 13:45)

              Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

              Despre TRĂDARE vorbim.
              Un popor dezinformat sau prost informat sau prost pur și simplu desigur că este mai ușor de trădat.
    • +3 (7 voturi)    
      O analiza perfecta (Miercuri, 16 aprilie 2014, 23:01)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      Dar spune asta alora cu orbitele oculare lipite de budana 3 si cu pavilioanele urechilor ventuza pe difuzoarele propagandei...o sa-ti spuna sa parasesti tara si sa-i lasi pe ei cu ale lor....ca stiu ei mai bine.
  • 0 (6 voturi)    
    SI TOTUSI... (Miercuri, 16 aprilie 2014, 22:46)

    solar [utilizator]

    mi-as permite si un alt fel de a pune problema: nimic de reprosat justitiei , procuraturii in speta privitor la insuficienta gestionarii ultraprofesioniste potrivita unui caz atat de gras , atat de iesit din comun , precum cazul DUICU? Sa nu-si fi dat sema "aparatul procuraturii" de complexitatea peste normal a "problemei"? Sa nu-i vina sa creada acestui...."aparat" ca...aparatul vicleniei neo-comuniste e si mai versat decat se poate vedea cu ochiul liber?Cine vrea sa priveasca cu maxima atentie actul procurator , mi se pare ca ar putea gasi niste "mici"sincope inadecvate importantei derularii fie si psihologice a actului investigator, Eschivele administrate de PONTA, cu toata imoralitatea si ticalosia lor (cat cuprinde zarea, recunosc!) numai neinteligente nu pot fi considerate. Subestimarea adversarului intr-un... meci de box politic cu o miza atat de coplesitoare poate duce usor la Knocaut,
    Aceleasi rezerve le am si fata de gestionarea de catre presa romaneasca a unui evenimet de proportiile,implicatiile ,complicatiile si reactiile CAZULUI DUICU.
    IMATURITATEA INCA ISI SPUNE CUVANTUL in Romania. Regretabil, dar ...asta e.Nu stiu daca rabufnirile lui Basescu nu-si au sursa tocmai in astfel de inadecvari la situatie.
  • +2 (6 voturi)    
    Exact asa cred si eu: DIVERSIUNE! (Miercuri, 16 aprilie 2014, 23:08)

    Maniu [utilizator]

    cind am auzit-o pe Firea am stiut ca tipa ca sa ascunda ceva (vorbea alaturi de POnta ca si cum recita o poezie). Dar nu-mi dadeam seama ce!
  • +3 (7 voturi)    
    Foarte pertinent articol (Joi, 17 aprilie 2014, 6:16)

    Lucky1 [utilizator]

    Intr-o ambianta de joasa, chiar excesiv de joasa calitate, cum este clasa politica conducatoare de azi, pentru a-ti pastra prestanta, mai ales ca Presedinte al tarii, mai ales ca de atatia ani te confrunti cu mizeria si orice om cu cat de putina minte ar fi invatat pe dinafara acest lucru, trebuie sa te abtii de la orice ambiguitate, ironie sau gluma ieftina, dialog in gama interlopa, etc, cu alte cuvinte trebuie sa ai tu insuti un comportament exemplar si sa te tranformi intr-un standard etic perfect.

    Desi sunt de partea Presedintelui in lupta sa impotriva coruptiei si coruptilor, nu sunt si nu am fost niciodata de acord cu tonul sau, de prea multe ori si mai ales cand nu trebuie, mistocaro-zeflemist, cu glumitele sale dubioase, comentarii de prost gust si altele in aceasi gama.

    Se spune ca functia creaza organul si ca ceea ce nu te omoara te intareste. La Presedintele nostru, din pacate, nu observam aplicarea acestei reguli, poate ca personalitatea sa, caracterul sau nu se situeaza la acel nivel superior necesar. Se ridica deasupra clasei politice mediocre contemporane dar nu la acea inaltime de la care sa straluceasca asupra tarii ca un astru datator de lumina sau ca centru generator al gravitatiei societatii pe care ar trebui sa o stapaneasca si conduca.
  • 0 (2 voturi)    
    Cine ce ingroapa ? (Joi, 17 aprilie 2014, 9:04)

    Confident [utilizator]

    Puerila lamentatia d-voastra domnule Tapalaga. Afirmatia " o investigatie realizata de procurorii anticoruptie fost ingropata de o ancheta pur politica" este nefondata. Nu exista nici un motiv ca sa banuim ca procurorii de caz vor "ingropa" ancheta, implicit nu vor mai cerceta implicarea primului ministru in acest caz, doar pentru ca presedintele si Ponta s-au balacarit in prime time. In fond, singurii care pot "ingropa" ceva, la nivelul agendei publice, acoperind presupusele fapte penale cu "valvataia iscata" sunteti chiar d'voastra, reprezentantii mass-media, de cat de abil sau stangaci ve veti lasa manipulati voi de strategia pesedista, depinde ingroparea sau nu a chestiunii. Pisica este in curtea voastra, dragi jurnalisti
  • +2 (4 voturi)    
    Obiectivitatea de azi! (Joi, 17 aprilie 2014, 9:31)

    hotnewsfil [utilizator]

    Corul 'Jos Basescu', dirijat, la vedere, de catre Viore, dar, din culise, de catre stabii '(neo) comunisti' - fabricantii de mocirla, il acuza pe presedintele Basescu ca nu il lasa pe Viorel sa conduca tara, ca jineste un premier si o extrem de valoroasa senatoare - ultima speranta a tarii (Chivuta), ca nu respecta constitutia, ca nu se limiteaza, conform acesteia, la ingrijirea panselutelor din parcul palatului Cotroceni, ca il antreneazal pe angelicul Viorel (carlanul) in acuzatii reciproce mizerabile- care nu-i stau in obicei, in caracter, cele lansate de carlan fiind purul adevar - marca 'mincinos- plagoator'.
    Pretinsii "echilibrati", din presa si din opinia publica, moralii 100%, declara ca nu se stie cine a inceput injuriile publice, jignirile, un fel de : 'cine a fost mai intai, oul sau gaina?
    Echilibratii exprima opinia obiecti )nu gluma!) ca presedintele nu se prea deosebeste de mitoman.
  • +4 (4 voturi)    
    Am si eu o intrebare. (Joi, 17 aprilie 2014, 10:39)

    PERIFERIGERI [utilizator]

    Ce cauta in parlamentul Romaniei dosarul Nana?
    De cand comisia juridica din parlament se ocupa de cazuri penale?
    Nu cumva asta cam incalca principiul separatiei puterilor in stat ?
    Ma intreb de ce nu se autosesizeaza un for din domeniu, de exemplu CSM sau ceva de gen.
    Apropos, parlamentul Romaniei poate fi dat in judecata?
    Eventual fiecare parlamentar in parte - pentru neindeplinirea sarcinilor de serviciu (promisiuni electorale). Ei sunt alesii nostri si au un contract cu noi (sunt platiti din bani publici!!!!!!!).
  • +1 (3 voturi)    
    Aceasta stire ar trebui pusa la loc de cinste! (Joi, 17 aprilie 2014, 10:45)

    chiarel [utilizator]

    Aceasta stire ar trebui sa fie cap de afis pe site 1 luna de zile, nu "doar niste observatii".

    Oamenii trebuie facuti constienti de caracterul dubios al celor care ne conduc tara, astfel incat la viitoarele alegere, sa faca, poate, o alegere mai fericita.

    Pastrarea vie a acestor informatii in mintea cetatenilor POATE AJUTA ENORM!
  • +1 (3 voturi)    
    OH. (Joi, 17 aprilie 2014, 10:50)

    letsoc [utilizator]

    Faceti pariu pe orice ca se va reveni in Europa la situatia ante 1989 ? Nu poti sa faci bine unui prost cu forta . Cu stima , NC .
    • +2 (2 voturi)    
      Nu vreau sa pierd ce am muncit! (Joi, 17 aprilie 2014, 12:09)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui letsoc

      asa ca nu pot sa fiu de accord cu dvs.
  • +2 (2 voturi)    
    Articol interesant..... (Joi, 17 aprilie 2014, 12:20)

    MihaiIonut [anonim]

    Dar, domnule Tapalaga, omul Basescu e cam sastisit de toate rahaturile care i se imputa! De unde pana unde utilizatorul final al tranzactie de terenuri de la Nana e Basescu? A semnat vreun act, a preluat in arenda terenul si eu sunt un idiot care nu a aflat din presa? Nu, stimabile, tranzactia a fot facuta interbancar, nu s-au dat bani in mana si nu exista un responsabil Basescu ca si proprietar!Doar faptul ca a declarat "ma voi ocupa de agricultura" nu-l face si latifundiar! Sunt de acord ca psdeii duc cazurile de coruptie in derizoriu, asta le e menirea si asta stiu sa faca! Poate Basescu sa faca o plangere penala lui /// Sarbu, prim-socru guvernamental? Eu asa face asa ceva in locul lui, asta inseamna ca daca nu tac am adus vreo "leziune" justitie, partidelor sau altcuiva? Are tot dreptul sa o faca si asta nu inseamna ca influenteaza justitia!
    Si daca Basescu controla justitia, vv era de mult coleg de celul cu saracia de nascase! Sau nu se tervigersau procesele in ultimii 7-8 ani!
    • -1 (3 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 17 aprilie 2014, 12:59)

      [anonim] i-a raspuns lui MihaiIonut

      • +3 (3 voturi)    
        Nu zau? (Joi, 17 aprilie 2014, 13:41)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui

        La ora asta, cand opozitia nu e in stare sa adune semnaturi, nici macar pt initierea unei motiuni - ca sa nu mai vorbim de votarea ei, la ora la care liderii partidelor de dreapta se sfasie intre ei si fac politica doar la TV, lamentandu-se cat de corupt este Guvernul, la ora la care Avocatul Poporului "e mort" de 2 ani, Basescu e singurul care mai blocheaza, din cand in cand, cate-o lege abjecta.
        Si, cu toate astea, vad ca unii n-au altceva mai bun de facut decat sa sara la beregata Presedintelui cum ca n-ar avea un vocabular elevat si ca n-ar avea voie sa spuna public ca Plagiatorul e plagiator, ca santajistul e santajist, ca un corupt este corupt sau ca un cretin e un cretin.
        Asa o fi!
        Dar, din cate stiu, Basescu n-a fost nici instruit la acelasi pension la care a fost instruita Regina Angliei, n-a luat nici lectii de filozofie de la Dalai Lama si nici Maica Tereza nu i-a foat pe-aproape. Si cred ca nici pe Talleyrand nu l-a citit. E un individ instruit la un liceu si o academie militara. Atat si nimic mai mult. Dar toata lumea pretinde! De parca odata cu obtinerea unei functii, automat si peste noapte, devii inteleptul neamului sau carturarul Planetei!
        Din pacate, nu vad pe altcineva care sa faca lucrurile mai bine.
        Nu spun ca acei "alticineva" n-ar exista. Poate ca exista cu sutele, cu miile, cu zecile de mii! Dar unde sunt? Aha.. pe bloguri? pe facebook? La Hotnews? la B1?
        • +1 (1 vot)    
          da... (Sâmbătă, 19 aprilie 2014, 3:12)

          Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          si mai e ceva! Bietul Basescu stie ca mesajul lui trebuie sa ajunga si la cei ce casca ochii la antene! Asa ca limbajul si tonul e calibrat pt asemenea urechi! Ce rost ar avea un limbaj elevat, ca nu pt oamenii inteligenti si educati apare el le tv! Stie cum sint cei ce trebuie lamuriti si ca altii pot judeca si singuri!
    • +3 (3 voturi)    
      Cred ca... (Joi, 17 aprilie 2014, 13:12)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui MihaiIonut

      ...foarte multi din cei care se declara astazi (nu neaparat de dreapta )impotriva actualei guvernari USD, incep sa-si pregateasca niste locuri caldute pt urmatorii ani care se anunta a fi complet sub papucul PSD-ist. Sau macar niste usi intredeschise....
      Nu sunt de condamnat. Poate ca unii intr-adevar au niste principii pe care nu le incalca, indiferent de pretul platit.
      In afara de asta, instinctul de conservare primeaza si este unul din reflexele neconditionate ale omului (si nu numai).
      Dar, cand ii mai si vezi cum exulta de populism si demagogie ieftina, de teorii bizare si neavenite in aceste momente, parca ti se face lehamite.
      Ca tot suntem in Saptamana Mare, singurele principii care trebuie luate in seama si respectate ar fi cele 10 porunci.
      Restul, pot fi , dupa caz, lasate la o parte si chiar incalcate cu buna stiinta si intentie, atunci cand miza depaseste cu mult anumite pierderi (doar) de imagine.
      Dar, fiecare cu ale lui.
      "Fereste-ma Domane de prieteni,..."


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by