Vesti bune si proaste pentru Ponta si Antonescu

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 26 februarie 2014, 12:59 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
PSD intentioneaza sa formeze, dupa iesirea liberalilor, un guvern cu UDMR, UNPR si PC. Va avea o majoritate slaba comparativ cu cele 70% obtinute in decembrie 2012 alaturi de PNL. Dupa caderea lui Mihai Razvan Ungureanu, cosmarul oricarui premier este sa ajunga la mana unui numar mic de parlamentari. Pe de alta parte, Crin Antonescu, iesind de la guvernare, se aventureaza intr-un joc periculos: totul sau nimic. Daca la europarlamentare obtine scor slab, scad sansele la urmatoarea batalie. Daca rateaza prezidentialele, pierde partidul.

Victor Ponta si Crin Antonescu primesc dupa ruperea USL vesti bune si proaste, fiecare poate contabiliza avantaje si dezvantaje de pe urma partajului politic.

Cea mai buna veste pentru marele public ramane spargerea unei majoritati toxice, de 70% cu potential abuziv, s-a diminuat considerabil un pericol pentru democratie. Cea mai proasta veste este ca tara va continua sa fie prost condusa spre deloc intr-un context politic regional tensionat, cu revolte si miscari de strada, si intr-un context intern marcat de doua siruri de alegeri. Practic, toate deciziile se vor adopta cu gandul la voturi. Dorel Sandor se intreba, luni seara, in emisiunea lui Robert Turcescu, daca alegatorii vor intelege ceva din pacaleala USL, daca vor deveni mai exigenti si, in final, mai responsabil la vot.

Ma tem ca electoratul PSD ramane vulnerabil tuturor manipularilor posibile. Este un public dispus in general sa inghita cam orice, dar tot va vedea un lucru simplu: una au votat, alta s-a intamplat. Dupa numai un an si doua luni de la alegerile din 2012, dupa atatea promisiuni generoase si asteptari pe masura, au ocazia sa constate simplu ca s-au pacalit, ca au fost trasi pe sfoara. Ponta va forma un nou guvern, o noua majoritate parlamentara cu UDMR, fara PNL, cu totul alta decat cea rezultata din alegeri. PSD va avea, in acest caz, un nou candidat la presedintie. Practic, nimic din ce spuneau in campania din 2012 nu mai este azi valabil, totul a picat intr-un an.

Cateva vesti bune pentru Ponta si Antonescu

  • Premierul Victor Ponta se trezeste cu o multime de sinecuri/posturi de impartit la jumatatea mandatului. Va imparti tuturor cate ceva din ciolanul lasat de liberali: nemultumitilor din partid,  noi venitilor din UDMR, lui Gabi Oprea, eventual unor liberali sau pedelisti gata sa-si tradeze partidele pentru ceva firimituri. Astfel Ponta isi va asigura cel putin o luna-doua de liniste in partid si in noua coalitie.
  • Odata scapat de USL si de obligatia sustinerii lui Antonescu drept candidat la presedintie, PSD isi va putea lansa cu toata forta propriul candidat. Asta ar fi vestea buna, vestea proasta e ca partidul insista ca viitorul candidat sa fie Ponta, ceea ce premierul nu-si doreste. 
  • Majoritatea fragila va face dificila adoptarea unor proiecte economice necesare, dar nepopulare (privatizari, restructurari) iar scoaterea liberalilor din guvern deschide calea adoptarii unor masuri populiste, cum ar renuntarea la cota unica si trecerea la impozit progresiv (8, 12, 16 in formula fericita, dar pot fi cifre mai mari pentru veniturile mari). 
  • Cat timp va avea sinecuri de impartit, Victor Ponta are ocazia sa-si consolideze majoritatea parlamentara racoland de la alte partide si va putea coopta in partid inclusiv liberali. Pentru PSD e vital sa-si largeasca bazinul electoral inspre centru. Deja Calin Popescu Tariceanu transmite semnale de apropiere de Victor Ponta, ramane de vazut cine-l va urma. 
  • Crin Antonescu iese de la guvernare cu un Klaus Johannis potentat politic de refuzul lui Victor Ponta de a-l numi in postul de vicepremier. Primarul Sibiului ar putea fi oricand un candidat alternativa la prezidentiale in caz ca Antonescu se va prabusi dramatic in sondaje. 
  • Antonescu va beneficia de libertatea totala oferita de opozitie, ceea ce-l face mai periculos, cu evolutii imprevizibile in postura de candidat la presedintie decat daca ramanea in camasa de forta a puterii alaturi de PSD.
Cateva vesti proaste pentru Ponta si Antonescu
  • Cand termina de impartit sinecuri, Victor Ponta se va trezi captiv, la mana baronilor, a rivalilor interni gen Dragnea, a mogulilor Ghita si Voiculescu si la mana unui grup mic de parlamentari in frunte cu oportunisti feroce gen Gabriel Oprea. Viitorul sau ca premier si lider PSD depinde si mai mult de cei numiti mai sus. Asta nu e bine, va face orice concesie pentru a se mentine la putere.
  • Mai devreme sau mai tarziu, toate cele trei partide care s-au remarcat prin iesiri nationaliste si antimaghiare (PSD, UNPR si PC) vor trebui sa raspunda unor solicitari legitime ale UDMR, cum ar fi linia cu predare in maghiara la Universitatea Tg Mures. Asta inseamna compromisuri cu pierderi de imagine.
  • Dupa precedentul MRU, Victor Ponta risca la fiecare motiune de cenzura sa-si piarda scaunul, astfel ca viitorul sau in fruntea Guvernului nu mai e chiar atat de sigur. Pana la MRU, nici un premier nu cazuse in urma unei motiuni de cenzura.
  • PNL pierde o armata de functii cheie la centru si in teritoriu. In plina campanie, liberalii nu vor mai avea acces la resursele statului, le va slabi capacitatea de strans voturi la alegerile din mai si cele prezidentiale de la sfarsitul anului.
  • Crin Antonescu intra in opozitie unde il asteapta cativa adversari, potential candidati la presedintie (Catalin Predoiu, MRU) plus Traian Basescu. Nici PDL, nici Miscarea Populara nu se vor grabi sa se alieze cu PNL-ul lui Crin Antonescu. 
  • Antonescu si liberalii vor fi tocati la Antena 3 la fel cum s-a intamplat cu Traian Basescu si PDL in trecut. Deja sunt loviti in plin, si e doar inceputul. In afara de Realitatea TV, care le ofera o vizibilitate mica, liberalii se vor lovi de un zid mediatic poate chiar mai dur decat PDL, Miscarea Populara sau Traian Basescu.
  • Liberalii nu ies victoriosi de la guvernare, ci in plins scandal ASF, soldat cu retinerea lui Radu Rusanu, punerea sub acuzare a lui Daniel Chitoiu pentru implicare in grup infractional organizat. Toti acestia sunt liberali, chiar daca din opozitia interna si scandalul va afecta imaginea PNL deja lipita de multi ani penali (Fenechiu, Chiuariu condamnati definitiv).
  • Crin Antonescu se vede pus in situatia imposibila de a ataca Guvernul din care facea parte pana ieri, de a critica decizii luate si cu girul liberalilor, de a pune in surdina discursul anti-basist, de a renunta in final la tot ce l-a definit in ultimii ani. Riscul e sa iasa complet decredibilizat din scena, pierzand atat publicul anti-basescu, cat si pe cel de dreapta. Nu va fi iertat usor pentru raul imens facut Romaniei in vara lui 2012. Antonescu s-a remarcat in toti acesti ani drept coautor la tentativa de lovitura de stat, lider al revolutiei borfasilor, mare sustinator al unor politicieni corupti.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

32458 vizualizari

  • -36 (58 voturi)    
    tot răul spre bine (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:12)

    Mazeta [utilizator]

    Ruperea USL mai aduce un câștig important: diverși postaci și analiști din presa românească, obișnuiți cu opoziții binare (est-vest, dreapta-stânga, bun-rău), va trebui să-și pună mintea mai mult la contribuție. Articolele vor fi mai greu de scris, dar mai cu folos.
    • +48 (52 voturi)    
      Ha ha! (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:00)

      Null [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mazeta vorbeste despre postaci! Hotul striga hotii?
      • +27 (33 voturi)    
        te pomenesti ca (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:55)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Null

        isi face autocritica.
        avand in vedere ce a postat pana acum, sunt curios cum va rezolva problema pusa chiar de el insusi :

        "diverși postaci și analiști din presa românească, obișnuiți cu opoziții binare (est-vest, dreapta-stânga, bun-rău), va trebui să-și pună mintea mai mult la contribuție"
        • +2 (4 voturi)    
          Singura veste care conteaza: USL s-a spart! (Joi, 27 februarie 2014, 9:43)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Deja marea majoritate a sustinatorilor acestei aliante toxice sunt atat de dezamagiti incat striga in gura mare ca nu vor mai merge la vot. Asta conteaza cel mai mult! E randul lor sa stea acasa si randul nostru sa iesim sa starpim molima comunista cu care USL a infectat Romania!!!
    • +42 (46 voturi)    
      lol (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:00)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Săracă Mazetă, trebuie să scrii acum cu amândouă mânile. Se cheamă schizofrenie... Sau e cumva rost de salariu dublu?!
    • +4 (14 voturi)    
      O sa fie bine (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:04)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      de postacii care vin cu teme din agenda sefului. Ei oricum nu-si pun mintea la contributie asa, cu una cu doua. N-ar fi greu, numai ca nu le foloseste la nimic.
    • +26 (28 voturi)    
      opozitie gramaticala (s. plural vs. v. singular) (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:17)

      soby [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      diversi postaci si analisti ..... VOR trebui...
      • -22 (22 voturi)    
        măi binarule (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:36)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui soby

        ia și citește: https://diacritica.wordpress.com/2010/07/19/a-trebui-si-conjugarea-dumisale/
        • +24 (26 voturi)    
          Mai unarule (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:59)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Mai citeste o data ceea ce tocmai dai ca referinta: "ei vor trebui" nu ei va trebui cum ai scris tu. Inteleg ca pierderea unui parinte platitor e o lovitura pentru orice postac dar decat sa delirezi mai bine ia o pauza de tacere
          • -9 (13 voturi)    
            Cum e corect? (Miercuri, 26 februarie 2014, 19:58)

            Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

            Noi vom trebui să gândim
            Voi veți trebui să gândiți
            Ei vor trebui să gândească

            sau

            Noi va trebui să gândim
            Voi va trebui să gândiți
            Ei va trebui să gândească?

            Acum unii (băsiști?) o să creadă că eu accept ca formă corectă doar „va trebui”, dar deh, așa gândesc unii: est-vest, dreapta-stânga, corect-incorect...
        • +19 (23 voturi)    
          Mamaa ce cultura ai (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:59)

          tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          "...dar la viitor sau la trecut, acordul este marcat:
          Ei vor trebui să plătească o despăgubire."
        • +27 (27 voturi)    
          Te rog (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:02)

          CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Spune-mi si mie, te rog, cum faci sa ai prima postare? Stai non-stop si pandesti cand apare ceva scris de domnul Tapalaga si altii pe care sa-i contrezi?
          Marturisesc ca am scris si eu cateva postari, bucurandu-ma ca sunt prima si cand s-a afisat am vazut ca erau altii inaintea mea.
          Tu cum faci?
      • -10 (14 voturi)    
        opozitie (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:43)

        m.o [utilizator] i-a raspuns lui soby

        Pt soby: hai sa nu ne dam mai destepti decat postacii, ok?
        Oricat ar fi mazeta de indoctrinat (sau remunerat), sta bine la capitolul gramatica. A scris corect "va trebui".
        https://diacritica.wordpress.com/2010/07/19/a-trebui-si-conjugarea-dumisale/
        • +14 (16 voturi)    
          Va trebui (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:31)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui m.o

          ...e scris corect pentru singular.

          Altfel "Poanta si Antenescu VOR trebui".. nu "VA trebui".

          Nu ne dam destepti, voi va dati mai putin destepti si de aceea altii "pare" destepti.
          • -7 (7 voturi)    
            hehe (Miercuri, 26 februarie 2014, 20:02)

            Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Ai noroc că sunt plătit doar pentru comentariile politice, nu și pentru cele gramaticale.
            • 0 (0 voturi)    
              Norocul meu... (Joi, 27 februarie 2014, 15:02)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

              ..nu are nici o legatura cu viermii.
      • -3 (9 voturi)    
        mai studiaza (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:28)

        asdff [utilizator] i-a raspuns lui soby

        a trebui e impersonal. Ei trebuie sa mearga la scoala, nu ei trebuiesc sa mearga la scoala. Ei va trebui sa mearga la scoala, nu ei vor trebui sa mearga la scoala.
        • +8 (8 voturi)    
          Da, pe vremuri asa ni se spunea dar (Miercuri, 26 februarie 2014, 17:39)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui asdff

          limba resimte artificial acest impersonal care este rarissim folosit. Si nu e cazul mazetei!
    • -10 (12 voturi)    
      Mazeta no 1! (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:24)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Da nu vezi ca deja vorbesc in termini de avantaje / dezavantaje, vesti bune / vesti proaste. :))

      Acum Cacarau s-ar putea sa nu mai fie Cacarau. S-ar putea sa fie reevaluat. Sau nu. S-ar putea sa fie de dreapta. Sau nu.
      • +12 (12 voturi)    
        N-ai citit atent nici macar titlul (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:44)

        tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Era vorba despre vesti bune / vesti proaste "pentru Ponta si Antonescu ".
        Minciuna este un adevar din care te faci ca "uiti" cateva detalii...
      • +8 (8 voturi)    
        dai senzatie unui (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:59)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        om matol.
        cum o sa-i mai dai de aici in colo in cap lui kkrau, tu, mazeta, finutza, etc., cand pana recent l-ati ridicat in slavile viitorului cel mai bun prezidentiabil si cu soiguranta viitorul pres al Romaniei?
      • +5 (5 voturi)    
        vesti, ne bune, deci, rele:) (Miercuri, 26 februarie 2014, 19:30)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        sa fim seriosi !

        peneleaoa va face o opozitie "constructive". asemanatoare celei facute de psd pe vrema motociclistului tarliceanu, rebelul de azi.

        este o noua manevra a aliantei traditionale a celor doua formatiuni urmase ale pecere.
        adica, intre activistii pecere/usd si securistii din penele.

        ei n'au fost niciodata altceva decat parteneri, incepand de la lovirutie pana azi.
        cooperantul campeanu, conu dinu paturiciu, tarliceanu, toti fosti stabi, cu galoane sub hainele civile. toti isi ascund trecutul pre decembrist.

        pe vremea comunistilor, in autobiografia pe care trebuia sa o scrii si sa o semnezi, inca de la intrarea in scoala, pana la pensionare, era musai sa scrii ce au facut parintii inainte si dupa 23 august '44.
        ar fi bine sa fie obligatoriu, pentru cei ce vor functii publice de conducere, sau functii publice alese, sa scrie in curricula vietzii lor, cu ce s'au ocupat inante de 22 dec. '89.
        sa stie si votatorul pe cine voteaza, sa stie si boboru' cine il conduce, spre noi culmi de democratie si progress.

        si ca sa inchei, catindatul penele la cotrocesti va deveni presedintele tzarii, cu concursul occult al usd.
        dupa care, vor fi la putere doua forte, una de stanga, la guvernare, usd, si una de dreapta, cu presedinte....aaaa..cohabitant, iar uniunea liberal democrata, de dreapta, in opozitie constructive.
        la fiecare 5-8 ani, facandu'se rotatia cadrelor.

        asta e planul. si nu e de ieri de azi, ci chiar de pe la vremea unirii intru usl'am.
        chiar ctitiorii usl'amului au prevazut ruperea in doua mari forte politice, care sa elimine ....concurenta si sa simplifice scena politica, in stil ..bipolar.

        daca le iese, va fi numai miere si lapte in ro.
        sau, cum zicea dottore, de curand, scapa cine poate.
        Romania va intra, ne'asa, in randul democratiilor occidentale cu doua forte politice principale, care guverneaza prin rotatie, iar votantul va avea de ales...raul cel mai mic. :))

        lupta continua, viktoria e sigura.
        rabdare si tutun...
    • +11 (11 voturi)    
      Ridicol (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:55)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Trecand de agramatismul (diversi analisti..va trebui) si lipsa de logica a postarii, e ridicol ca tocmai un postac deja "renumit" pentru "ochelarii de cal" si pozitia "jos basescu" indiferent de subiect sa sustina ca e un castig ca vor fi nuantari de pozitii. Cred ca frustrarea de a pierde ceva subventii il face sa-si piarda si bruma de luciditate ca pe cea de rationalitate o pierduse cu mult timp inainte
    • +2 (6 voturi)    
      "vor trebui" to'arasu' (Miercuri, 26 februarie 2014, 17:37)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      nu "va trebui".
    • +5 (5 voturi)    
      Reset (Miercuri, 26 februarie 2014, 19:50)

      rokoz [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ha ha ha ... Mazeta trebuie sa isi reformuleze mesajele sablon primite :)
    • +1 (1 vot)    
      aici iti dau dreptate (Miercuri, 26 februarie 2014, 20:52)

      Tiger1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      multi postaci obisnuiti cu pozitii binare ''va '' trebui sa-si puna mintea mai mult la contributie.
      Tu cum te simti?Nu-i prea greu?
  • +16 (20 voturi)    
    Jos Ponta (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:18)

    sebagain [utilizator]

    Ponta trebuie sa reciteasca notitele luate de la Barosso!
  • -12 (24 voturi)    
    inteligenta emotionala (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:22)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    vedeti, eu privesc lucrurile altfel: cei din presa si din societatea civila trebuie sa ajute la coagularea dreptei, nu la scindarea ei si mai mult.

    de aceea, am facut eforturi in analizele mele sa nu scot in evidenta greselile majore ale lui Antonescu din trecut, ci sa punctez acele momente in care a luat atitudine opunandu-se instaurarii domniei arbitrariului in Romania.

    interesul nostru, al celor cu capul pe umeri, trebuie sa fie intarirea statului de drept, domnia legii, sprijinirea DNA, ANI, SRI etc.

    ati auzit de conceptul de "inteligenta emotionala"? Antonescu trebuie tratat cu manusi si ajutat sa se integreze in opozitie, nu pus tunurile pe el din prima clipa si ostilizat.

    mai ales ca toate partidele au de trecut testul europarlamentarelor si se vor ataca oricum. important e sa nu se atace intr-atat de tare incat sa nu mai poata incheia aliante dupa. intelegeti?

    privire de ansamblu si viziune.
    • +25 (25 voturi)    
      N-ai de ce... (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:53)

      Null [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

      Nu ai de ce sa te porti cu manusi cu Antonescu. El este complet si iremediabil compromis. El nu mai are sperante pentru a fi salvat in ochii celor care i-au urmarit comportamentul public in ultimii ani. Trebuie schimbat, intrebarea este cu cine? Are PNL o figura marcanta si total incoruptibila si cu capacitate reala de lider?

      In acest moment ma indoiesc ca au. Iohannis este o "papusa", la fel ca si Antonescu. Ei nu functioneaza fara un papusar ascuns in culise.
    • +27 (27 voturi)    
      Hmm, dar nu coagulare oricum (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:58)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

      Ma uit la Antonescu si la oamenii pe care I-a scos in fata in ultimii 2-3 ani: Chiuariu, Fenechiu, Rusanu, Chitoiu, Diaconu, SRS, Becali, etc etc etc

      Rau imi pare, dar imi este peste poate sa il tratez cu manusi si asta dintr-un motiv foarte simplu: omul nu are convingeri. Are doar o dorinta oarba sa fie presedinte si atat.

      Astazi da cu UE, Merkel si departamentul de stat de pamant, maine e pro-American convins. Azisuntem "colonie", maine suntem un partener demn al UE.

      Aceiasi atitudine duplicitara fata de CCR ("o rusine nationala, remember 2012"), iar judecatorii CCR trebuie demisi.

      Sau fara de Voiculescu (ieri, o persoana absolut responsabila, care ii punea Antenele la dispozitie, astazi, privit cu scarba, ca un securest ce este: "Ponta sa aleaga intre Voiculescu si Iohannis)

      Sau fata de DNA. Sau fata de ICR. Sau fata de orice.

      Cum spuneam, omul asta nu are nicio convingere ferma. El canta dupa cum ii cer interesele: azi vrea sa fie votat si de votantii psd-isti, maine si de aia basisti.

      Nu cred ca e un castig pentru dreapta cu Antonescu la Cotroceni. Dreaptei ii trebuie un alt candidat.

      Dreapta poate sa lupte in 2016 impotriva PSD-ului (ca acum batalia e pierduta, majoritatea PSD-ista acuala nu o sa fie dispersata pana in 2016), dar cu un PNL fara Antonescu in frunte. Este compromis total
      • +20 (22 voturi)    
        in loc de raspuns (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:32)

        talmaciul.blogspot.ro [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        am scris textul acesta pe 20 februarie:

        ce expresii trebuie sa rosteasca in urmatoarele zile Crin Antonescu, pentru a deveni credibil:
        1. sustin statul de drept;
        2. sustin cresterea transparentei decizionale;
        3. sustin ridicarea standardelor de integritate in viata publica;
        4. am gresit in vara anului 2012;
        5. Basescu nu este cel mai mare rau din lume;
        6. sustin parteneriatul strategic cu Statele Unite ale Americii;
        7. Antena3 nu e aici.

        Bineinteles ca nu Antonescu e cel mai potrivit candidat al dreptei. Eu l-as vrea pe Andrei Plesu, de pilda, in varianta ideala.

        Iar dintre cei cu sanse, realist vorbind, se califica MRU, Klaus Iohanis sau Catalin Predoiu.

        Monica Macovei prim-ministru ar da fiori tuturor borfasilor din Romania. Intotdeauna sa amintim asta.
        • +9 (9 voturi)    
          nu e (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:02)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

          suficient sa le zica ci sa si creada in ce zice.
          el s-a rezumat mereu doar la a zice, ca nu-l doare gura.
          cine insa o fi prost sa-l creada?
  • +30 (34 voturi)    
    doar vești proaste pentru noi! (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:27)

    corvus coraX [utilizator]

    Din păcate, această alianță contra naturii s-a constituit pentru a atinge un singur obiectiv. Nu, nu este Băsescu. Dinamitarea statului de drept, acesta a fost singurul punct real din programul lor de guvernare. Dacă este să privim toată această ticăloasă tevatură, nimic, dar absolut nimic nu s-a făcut pentru România. Voturile bandiților din parlament au fost destinate subjugării justiției și atribuirii de facilități speciale lor și familiilor lor. Marile bătălii ale guvernelor Ponta au fost pe numirea procurorilor și nu pentru investiții în economie sau infrastructură! Fonduri europene?! Pas! Promisiuni europene neonorate în cvasi-totalitatea lor! Politica externă a României a constat în confiscarea avionului prezidențial și poze pe Facebook cu Obama sau Merkel. Și, ar fi bine să nu uităm niciodată că unul dintre "ză mazăr end ză fazăr" este chiar cel mai proaspăt opozant al ticăloasei guvernări Ponta, Crin Antonescu....
  • +22 (24 voturi)    
    PNL-ul a murit de tot! (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:29)

    ..13 [utilizator]

    Nu cred ca mai poate sa il scape ceva pe PNL de a moarte. Momentan este asistat - cu perfuzii, dar nu poate rezista prea mult - pe 25 Mai cred ca o sa pot sa scriu R.I.P. PNL!

    Masina de tocat PSD va devora PNL-ul si in Parlament, si ma astept ca PDL-ul sa intre pe cai mult mai mari in Parlament si sa mai adune ceva farmituri de la PNL, daca se lasa...Este de bine sau este de rau?

    Cat despre PSD nu are nici o alta sansa decat sa faca ceea ce a spus ca o sa faca sau o ma moare si el, mai incet, dar cert zilele de bucurie ale PSD-ului sunt numarate pe degete... Conasul Ponta a vrut guvernarea/ puterea - uite ca este la putere/guvernare, dar poate duce?

    Tara frumoasa, pacat ca este condusa de oameni mici!
  • +13 (15 voturi)    
    Am certitudinea (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:44)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Atat PSD cat si PNL vor pierde. PC va disparea din Parlament la fel ca si UDMR daca vor accepta acum o intelegere cu PSD.

    UNPR va intra si el in disolutie.
    PSD si PNL plus ce va mai ramane din PDL vor alcatui viitoarea opzitie in Romania,.

    Puterea va fi preluata de cei din actuala dreapta momentan faramitata dar care nu va mai fi asa.

    PMP va prelua in mod cert ostilitatile si va fi liderul dreptei in Romania chiar daca multi ii canta deja prohodul. Le atrag atentia la toti acestia ca vor constata ca s-au inselat. Din multe puncte de vedere. Daca mai vine si MRU linga PMP intr-un fel sau altul lucrurile vor fi clare. Trebuie sa lasam patimile si sa analizam la rece situatia. Este evident ca PSD si PNL sunt compromise cel putin pentru viitoarea legislatura. Daca PSD va ramane inca doi ani la guvernare se vor duce pe tobogan si mai mai mult. Va fi dezastru pentru ei dar...si păentru noi. Asa ca, orice om care judeca, cu mintea lui in primul rand SE VA DUCE LA VOT si in al doilea rand NU VA VOTA PSD sau PNL. Si atunci ce ramane? Povestea cu aparitia unui partid nou, providential, este doar o poveste. Nu poate aparea asa repede.
    • +11 (15 voturi)    
      PMP (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:21)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

      ar trebui sa preia ostilitatile dar nu cu portavocea Elenei Udrea. Nu exista om mai orb decat cel ce nu vrea sa vada... Si nu e vorba despre misoginism, Boagiu nu a avut parte de atata respingere.
      • +5 (7 voturi)    
        Sint perfect de acord cu Dvs.! e antipatica (Miercuri, 26 februarie 2014, 17:43)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui tanar_pensionar

        si ne este bagata CU SILA PE GIT! De catre cine? asta nu inteleg! Cine este asa de batut in cap sa nu vada ca trage la fund orice alianta?
  • +29 (29 voturi)    
    vom afla ceva... (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:46)

    RaduPăun1 [anonim]

    Un lucru bun in urma destramarii USL e ca vom afla de cine e platit Mazeta...
    • +22 (22 voturi)    
      ah, prima postare nu e concludenta... (Miercuri, 26 februarie 2014, 13:54)

      RaduPăun1 [anonim] i-a raspuns lui RaduPăun1

      La naiba, de data asta Mazeta nu a luat o pozitie, a cam scaldat-o. Deci ori puneau bani la comun, fapt pentru care acum nu stie incotro s-o ia, ori ruptura nu e chiar definitiva.
      • +19 (19 voturi)    
        de fapt (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:12)

        Tejveer [utilizator] i-a raspuns lui RaduPăun1

        l-a criticat pe antonescu in alt articol... deci e clar platit de varan.
        • -5 (11 voturi)    
          Ce te faci daca... (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:26)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Tejveer

          Si Antonescu e platit tot de varan? Pam, pam, pam, pam ... suspans, mister, tradare si crima!
          • +8 (8 voturi)    
            Antenescu a fost platit de varan.. (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:33)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

            .acum va fi injurat de varan.. pam pam pam pam.. si alte pam.

            Lasa-l pe Tej, ce te vei face tu? Asta e intrebarea. Ai lins pe-aici la antenesti si pontaci si acum e greu .. greu nene gigele.. pam pam pam...
  • -17 (17 voturi)    
    pnl va supravietui (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:01)

    pecereu [utilizator]

    Datorita lui Tariceanu pnl va fi in carti.
    Dreapta nu are nici o sansa sa castige presedentia.
    Cu un Tariceanu varf de lance impotriva lui Basescu va spulbera tot de pe scena politica.
    • +7 (7 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:02)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui pecereu

      Datorita lui Tariceanu (omul exemplificva perfect contrastul intre nume si personalitate pnl va fi la carti (poker) si la femei (nunta #7). Cu tariceanu varf de lance singurele spulberate vor fi madamele in cautare de aventuri cu atleti tomnateci
    • +8 (8 voturi)    
      aha (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:34)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui pecereu

      tu ce tragi pe nas , sa stim si noi ?..
    • +8 (8 voturi)    
      Va fi in cartile . (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:34)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui pecereu

      ..de astrologie, de vrajitorie,.. etc..
  • +20 (20 voturi)    
    un partid istoric tirit in derizoriu de (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:04)

    __alex__ [utilizator]

    un pacalici. Antonescu nu e un om politic, e doar un profesor de istorie submediocru.

    Din pacate in frustrarile lui se identifica destui din masa electorala.
  • +8 (8 voturi)    
    Omiteti ceva... (Miercuri, 26 februarie 2014, 14:46)

    skanda7 [utilizator]

    Oricat de mare ar fi prostiile facute de Ponta&USD, din pacate, ele vor fi spalate bine de aparatul de propaganda USD si nu vor avea nici un efect. Prin aceeasi metoda comunistii de dinainte ne-au tinut in genunchi vreo 50 de ani si asta in conditiile in care viata era mult mai crunta ca acum. Facem pariu ca daca maine ar trebui sa votam USL-ul ar castiga iar detasat? Democratia e o forma de guvernare eficienta doar in societatile in care indivizii sunt suficient de maturi politic si se implica in jocul democratic. In Romania voteaza doar flamanzii si 2-3 oameni revoltati de mizeria politica din tara. Prin urmare suntem condusi de reprezentanti lor: politicieni agramati, cu studii fictive sau diplome obtinute prin metode dubioase, foarte flamanzi de putere si ban public, ratati din punct de vedere profesional, fara coloana vertebrala.
    • +7 (7 voturi)    
      adevarul adevarat (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:43)

      Dana Bob [anonim] i-a raspuns lui skanda7

      Aici iti dau dreptate !
      Votantii Psd sant in mare majoritate pensionarii si cei din mediul rural!
      Locuiesc la tara asa ca stiu ce vorbesc!
      Pentru pensionari conteaza doar ca le-a fost majorata pensia !De accize majorate, de taxe pe stalp si alte dracovenii nu le pasa! Nici nu stiu ce sant acelea!
      Mi-a luat o zi intreaga sa-i explic unui vecin care avea o rata ce inseamna scutirea aceasta de 2 ani!
      Prima lui reactie a fost :" pentru mine e o gura de oxigen" ! Mi-a fost extem de greu sa-i " inchid gura"
      Asa ca iti impartasesc opinia ca la viitoarele alegeri tot Psd sau Usd va iesi!
      • +4 (6 voturi)    
        mama e pensionara dar nu USL_Dista! (Miercuri, 26 februarie 2014, 17:45)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

        nu mai dati vina pe pensionari CI PE ABSENTEISTII CARORA LI SE RUPE!
        • -3 (5 voturi)    
          . (Miercuri, 26 februarie 2014, 19:50)

          Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Eu sunt absenteist, si nu pentru ca mi se rupe ci tocmai pentru ca imi pasa cine ma reprezinta si nu sunt dispus sa fac compromisuri in privinta asta. Iar tu esti de vina pentru ca ai mers la vot si ai facut compromisuri si in numele meu, ai ales raul cel mai mic.
          Te-ai facut de ras si mi-ai dus tara de rapa cu votul tau!
        • 0 (0 voturi)    
          pensionari (Joi, 27 februarie 2014, 6:42)

          Dana Bob [anonim] i-a raspuns lui Maniu

          Am spus marea majoritate! Nu voiam sa creez discutii asa ca mi-am nuantat postarea "marea majoritate"
          Imi pare rau ca nu ati sesizat!
      • +2 (2 voturi)    
        Si eu sunt pensionar (Miercuri, 26 februarie 2014, 20:20)

        tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

        asa ca stiu ce vorbesc. Credeti ca in Bucuresti nu sunt votanti PSD?
        Conteaza foarte mult gradul de intelegere al omului (nu ca eu as fi prea inteligent) si mai putin varsta lui. Si cel mai putin conteaza cei cativa lei in plus la pensie care se topesc la cumparaturi.
        Nu trebuia sa pierdeti vremea cu explicatii, chiar daca ar fi inteles ar fi ramas convins ca Ponta este de treaba dar "bancile nu vrea". Deci nu o sa aibe gura aia de oxigen prea curand.
  • +6 (6 voturi)    
    Amnezia conduce Romania (Miercuri, 26 februarie 2014, 15:46)

    fane_grija [utilizator]

    Cand Ludovic Orban atentiona PNL-ul sa nu-si tradeze valorile pentru o efemera guvernare alaturi de PSD a fost tras pe linie moarta de Antonescu si Tariceanu.
    Acum ca previziunile lui Orban s-au implinit, Tariceanu o sa puna umarul la ruperea PNL in bucati cat mai mici astfel incat sa ajunga la toti USDistii.

    Ce justificare morala mai are Antonescu (un soldat bun in razboiul contra statului de drept din 2012) sa mai emita decizii din fotoliul de presedinte al partidului?

    Ce credibilitate mai are daca ne gandim ca europenii nu uita asa usor discursul anti Occident repetat de atatea ori de Antonescu atunci cand era presedinte interimar in locul presedintelui ales?
  • +7 (7 voturi)    
    Si daca USL nu e de fapt rupt ? (Miercuri, 26 februarie 2014, 16:45)

    Dinnisen [utilizator]

    Daca asa-zisa " rupere"a USL a fost facuta pentru a da posibilitatea de a merge cu doi candidati la prezidentiale, nu doar cu unul ?

    Astfel, USL isi asigura garantat un loc in turul al doilea, iar in cazul in care ambii ei candidati ajung in turul doi - scaunul de la Cotroceni. Geniala miscare!
    • +7 (7 voturi)    
      Faptul ca o califici geniala (Miercuri, 26 februarie 2014, 17:43)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Dinnisen

      Ne face sa ne indoim ca e planul USL. Acolo oamenii geniali sau macar inteligenti nu au ce cauta. Numai siretenia de infractor e pretuita, alaturi de nesimtire, tupeu si aroganta. Asa ca nu prea corespunde cu un plan al gastii ci mai curand cu cerata borfasilor pe o prada pe care o si vad in buzunarele lor.
      • -3 (7 voturi)    
        . (Miercuri, 26 februarie 2014, 19:55)

        Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Nu fii ignorant Bogdane! In USL sunt multi oameni inteligenti si culti. Problema cea mare este ca sunt necinstiti.
    • +4 (4 voturi)    
      Matale le dai idei ticalosilor (Miercuri, 26 februarie 2014, 17:46)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Dinnisen

      lasa ca la cit era de fiert antonescu nu cred ca n-a fost pi buni,
    • +2 (2 voturi)    
      sunt de acord.. (Miercuri, 26 februarie 2014, 19:02)

      Dnn [utilizator] i-a raspuns lui Dinnisen

      in usl macar erau toti la un loc. acum vor confisca si bruma de opozitie. aceeasi gasca va fi si in opozitie si la putere. asta le convine pentru ca amandoua taberele se intaresc: psd pt ca are bani, pnl pentru ca se vor autodeclara singura opozitie reala.
      antonescu si candidatul psd vor fi in turul 2 de prezidentiale.. si apoi cumva or sa se iubeasca iar ca doara politica e politica.. nu cred ca fac asta intentionat, ca nu au atata creier, dar le convine situatia pentru ca amandoi castiga politic.
    • +2 (2 voturi)    
      este posibil (Miercuri, 26 februarie 2014, 19:26)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui Dinnisen

      Senariul s-a mai jucat cu succes. Separat, vor avea si mai multe mandate la europarlamentare, recuperand din uselistii care erau in ultimul timp si mai derutati. Genialul nu poate fi decat eternul impreuna cu guzganul lui ce stie sa convinga oricand udmr-ul.
      Ma mir ca dl. Tapalaga nu vede aceste prime avantaje pe termen scurt. Mai sunt si altele. Daca situatia economica si a opozitiei reale ramane neschimbata, este sah-mat pentru urmatorii 6 ani.
  • +1 (1 vot)    
    Si M Guran a pus in discutie acest joc (Miercuri, 26 februarie 2014, 19:51)

    gazania [utilizator]

    La Europa fm , asa ca mai multi se gandesc la acest scenariu.
  • +3 (3 voturi)    
    teatru (Miercuri, 26 februarie 2014, 20:28)

    Natasa [utilizator]

    Daca PDL nu apare cu un candidat exceptional (si nu are de unde sa-l scoata), atunci vom avea de ales intre Ponta si Antonescu, asa cum am avut de ales intre Iliescu si Vadim. Mi e pare o mascarada oribila ce fac, chiar cred ca de fapt sunt mana in mana si miscare asta e premeditata. Antonescu nu are coloana, Ponta nu are, dar instinct de hiene au amandoi!
    • 0 (0 voturi)    
      Blestem (Joi, 27 februarie 2014, 6:46)

      Dana Bob [anonim] i-a raspuns lui Natasa

      E tardiv de tarziu sa apara acum un prezidentiabil providential!
      Intotdeauna am avut de ales raul cel mai mic!
      In a face scenarii cu premeditari nu m-as hazarda!
  • 0 (0 voturi)    
    Deruta perintre 7,44! (Joi, 27 februarie 2014, 7:57)

    hotnewsfil [utilizator]

    Cei din goata 7,44 nu mai inteleg nimic, s-a instalat panica printre ei. Putini si-au ma pastrat calmul.
    Unul dintre cei intrati in panica, un satean, catre alt satean ce pare, inca, linistit :
    - 'e de rau, nea Ioane, ce-o fi cu astia pe care i-am ales?'
    Nea Ion :
    - 'nu-ti fie frica, bade, ca stiu ei bine ce fac, ii au in frunte pe domnul Iliescu si pe ala de-i zice Felix'.
  • +1 (1 vot)    
    Ba tu, ba tu! (Joi, 27 februarie 2014, 8:14)

    hotnewsfil [utilizator]

    La despartire, cele doua parti - USD si PNL, care tocmai au divortat, se acuza reciproc ca ar fi neglijat programul 'Jos Basescu', cu care au vrajit gloata 7,44 (i-au scos ochii) si cu care au dat lovitura de stat Blitz Krieg, din 2012.
    • 0 (0 voturi)    
      nedumerire (Joi, 27 februarie 2014, 11:44)

      Dana Bob [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Stau si ma intreb incotro se vor indrepta cei 7.44 ?
      La ei e deruta mai mare decat la "actorii" care au declansat tevatura!
      Si mai am o intrebare: DE ce crearea aliantelor , partidelor se face la A 3?
      Am mai pus intrebarea asta si la altii dar nimeni nu-mi raspunde!
      Sper sa ma luati in " serios" si sa ma " luminati"
      La
  • +1 (1 vot)    
    interesant articol ... (Joi, 27 februarie 2014, 9:38)

    adrian8 [utilizator]

    dar si mai interesante sunt personajele care comenteaza pe aici ...

    90% din postari sunt pentru mazeta ... e mai 'popular' decat basescu pe aici ...

    deci mai multi sunt interesat de ce a scris mazeta decat de ce a scris tapalaga .... :D
  • 0 (0 voturi)    
    demisia !! (Joi, 27 februarie 2014, 9:51)

    Mitrofan [utilizator]

    "dupa iesirea liberalilor de la guvernare"...care iesire?

    nu toti liberalii au parasit posturile de conducere.;

    cei din agentia nucleara din str. mendeleev, min. economiei, sunt bine mersi, sunt asigurati de conducerea de partid si de stat, si nu parasesc fotoliile.
    nu e aceeasi dispozitie pentru toata lumea ??

    nu mai mintiti atunci !!
    rusine !!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri