Un bolovan de gatul Elenei Udrea

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 20 februarie 2014, 14:33 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Presedintele Traian Basescu a infiintat Partidul Miscarea Populara si o fundatie-aspirator de primari ca jucarii pentru Elena Udrea. E atat de evident pentru orice om de buna credinta incat teza nu merita o demostratie prea sofisticata. De notat doar ca protejata presedintelui vorbeste de cand s-a inscris "simplu membru" in partid ca si cum l-ar conduce. In jurul ei se invart ceilalti lideri: Tomac, Baconschi, Funeriu si, pana mai ieri, Papahagi. Este prezentata "cel mai puternic politician din Romania" (de ce n-a primit atunci o functie in partid), tot ea stabileste politica de aliante, in ce conditii ar colabora cu liberalii, pe cine ar lua si pe cine nu in partid etc.

Totul ar fi OK daca partidul si-ar asuma ca Udrea este adevarul ei lider, ca totul s-a construit pentru ea si pentru ambitia ei de a dispune de un vehicul care sa-i sustina visul de a candida la prezientiale. Pana la urma, e dreptul lui Traian Basescu sa-si pregateasca viata dupa Cotroceni cum crede ca e mai bine si cu cine doreste. Problema e ca nimeni nu si-o asuma drept lider, cu toate ca Udrea se prezinta si se comporta ca atare. Initial, publicul a fost putin tras pe sfoara cu figuri onorabile, cu intelectuali subtiri pusi in vitrina si cu oameni de paie instalati lideri.

Intre timp, aparentele de prospetime s-au naruit. PMP se comporta la fel ca toate alcatuirile artificiale din politica romaneasca. Racoleaza ce poate si primeste pe oricine, fara criterii, fara standarde minime. In PMP gaism oameni din PDL, migratori de profesie sau scursuri politice, drojdia politicii romanesti de la PNG si PPDD. Sa zicem ca pusculitele politice ca Marin Anton, fost director Rafo (sau JAFO cum ii spunea Traian Basescu in 2004) sunt compromisuri necesare. Pana la urma, veti spune, orice partid are nevoie de bani, de sponsori. De acord. Dar macar nu defilezi cu compromisul, nu te mandresti cu hahalere.

Iata ce spune presedinta PMP Satu Maru, Laura Bota, entuziasta ca toate cele sase organizatii locale ale PNG si majoritatea membrilor PPDD s-au inscris in Miscarea Populara: "Partidul Miscarea Populară este într-o continuă expansiune iar prin cooptarea, sau înscrierea mai exact, a organizatiilor celor două partide s-a demonstrat că PMP Satu Mare a produs o emulatie pe scena politică judeteană". Acum sa vezi valuri de adeziuni! Oamenii lui Gigi Becali si Dan Diaconescu au dat semnalul, emulatia s-a produs, ce mai asteptati oameni buni? Dupa ei!

Mai ramane ca presedintele Basescu sa-l gratieze pe Becali, sa-l invite pe Dan Diaconescu in partid si sa-i aseze pe amandoi langa Baconschi si Funeriu pentru ca Elena Udrea sa aiba si o "aripa populara" in partid. Sa nu facem, totusi, din PMP un partid elitist, e loc pentru toata lumea. Am vazut cu totii din pozele postate pe Facebook ca Udrea este un politician universal: l-a convins pe ciobanul Artimita sa se inscrie in partid dar a fost si la dezbateri cu staif la GDS. E cu intelectualii, dar tine si cu prostimea.

Electoratul dreptei a mai avut parte de confuzii similare, de experimente ratate, de scene de prost gust precum cele de mai sus. Cand era la sefia PDL Bucuresti, Elena Udrea l-a adus pe Popescu Piedone, omul lui Voiculescu, pe post de sef de campanie iar pe Silviu Prigoana l-a pus candidat la Primaria Capitalei. Rezultatul: o catastrofa previzibila. Oricem om normal a fugit mancand pamantul de oferta dreptei in Capitala. S-ar putea insa ca oameni ca Udrea sa creada ca alegatorii nu au, in realitate, nimic de spus. In viziunea unor politicieni, absolut totul poate fi cumparat, aranjat cu baronii sau trucat la televiziunile mogulilor. Doar asa s-a ales in Parlament, cu ajutorul lui Pinalti din Piatra Neamt, azi cercetat de DNA.

Aici, fix in acest punct, vor sari in sus cativa postaci teleghidati si vor intreba daca ai ceva concret sa-i reprosezi, te acuza ca esti misogin, frustrat sau ca esti platit de Macovei sau Blaga sa o ataci pe Udrea. Ei bine, pentru linistea lor tin sa precizez in mod special urmatoarele: cel mai puternic politician din Romania, Elena Udrea, este perfecta, vizionara, un fost ministru de exceptie si va fi viitorul candidat pe merit la presedintia Romaniei. Pacat ca partidul lui Basescu o trage in jos, cu toti marinantonii dubiosi, cu tradatorii pedelisti, penegistii, pepededisti si alti migratori de doi lei amestecati aiurea cu intelectuali care n-au castigat un rand de alegeri in viata lor. Dati-i doamnei un partid adevarat si un electorat care s-o merite, s-o aprecieze la adevarata valoare! N-o mai chinuiti atat!


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

22037 vizualizari

  • -30 (68 voturi)    
    O tapalaga de articol (Joi, 20 februarie 2014, 14:41)

    Andradda [utilizator]

    frust?
    sau altceva?
    • +20 (44 voturi)    
      sigur e frustrat! (Joi, 20 februarie 2014, 14:50)

      epaminonda [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      cine nu e cu noi, e impotriva noastra!
      sau frustrat.
      • +2 (24 voturi)    
        Nu, problema se pune astfel : ne permitem (Joi, 20 februarie 2014, 15:04)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui epaminonda

        sa fim 'impartiali' ?
        Suntem chiar asa de siguri ca - indiferent cine va urma la guvernare / presedentie - lucrurile vor merge intr-o directie corecta ?

        Cred c-ar trebui sa privim cu atentie la Ucraina in zilele astea - si nu doar pentru numarul socant de morti si raniti - ci pentru ca s-ar putea sa urmam si noi intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat

        Miza prezidentialelor in contextul actual e mult mai mare decat ne imaginam ...
        • +6 (6 voturi)    
          Multi mananca aici (Vineri, 21 februarie 2014, 14:45)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

          rahat fara sa-si dea seama...sau isi dau seama dar nu-si pot controla actiunile emotionale...mai folositi si judecata si pragmatismul ca iar ia gasca de penali 70% !!
        • +3 (5 voturi)    
          Chiar! (Vineri, 21 februarie 2014, 15:00)

          Diletant [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

          Fixatia asta a unora pe Udrea e un fel de "tara arde si baba se piaptana".
          Cei cu adevarat periculosi (MARII CORUPTI) lucreaza pe la dosuri, asa ca eu cred ca tot datul cu parerea relativ la doamna Udrea e pierdere de vreme si deturnare de la problemele adevarate.
          • +2 (4 voturi)    
            E normala fixatia (Vineri, 21 februarie 2014, 17:57)

            UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

            psihologic vorbind, e in varf deci sare in ochii. Ce ma amuza e ca cei mai multi care o musca de fund o fac in mod particular la ea, nu sunt corecti, adica Videanu de exemplu sigur ar merita injurat mai cu naduf.
            Probabil o fac aia care au complexe sexuale ca i-ar pune-o ei dar strugurii sunt acrii..... iar aia cu complexe de inferioritate sociala pt ca are mai multi bani/pozitie superioara lor.
            De muieri nu mai vorbesc, alea nu se inghit niciodata una pe alta oricat s-ar minti singure.
            O fi si o minoritate care e tot asa urzicata din interes politic dar grosul cred ca sunt categoriile astea 3 de mai sus.
      • -11 (39 voturi)    
        Haieti sa rationam (Joi, 20 februarie 2014, 15:42)

        Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui epaminonda

        Domnule Tapalaga, dar treaba noastra a tururor nu este sa unim Dreapta, sa incercam sa ii ajutam sa lase orgoliile si sa accepte o colaborare serioasa?
        In acest caz dvs si altii ca dvs. ajutati USL-USD. Haideti sa vedem si partea buna a PMP si ca Elena Udrea este realemente vectorul principal al dreptei. Este fara trecut comunist, fara probleme legale, un fost ministru competent, harnic, cu 6000 de proiecte de dezvoltare zonala de care profita Ponta azi. Ce au facut ceilalti care o ataca pe Udrea? Un ex. as vrea cu realizari macar de 5% din tot ceea ce a facut Udrea si ma inclin in fata lui. Nu acasta este solutia, orgoliile prostesi nu-si au locul, va stiu un jurnalist responabil. Haideti sa ajutam la constructia Dreptei, nu la demolarea ei! Nu va place Udrea ca-i prea harnica, implicata, corecta, consecventa, comptenta si din "pacate" si frumoasa? Pai asta ce inseamna, nu invidie?
        • +2 (42 voturi)    
          l-ai nimerit (Joi, 20 februarie 2014, 16:01)

          epaminonda [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

          Tapalaga este invidios pe balcoanele Udrei.

          Eu o dispretuiesc pe Nuti pentru ca este o traseista PNL-PDL-PMP. Atat!
          Si, desigur, o invidiez pentru balcoanele ei.
          • -7 (25 voturi)    
            E treaba ta ca ai probleme cu femeile (Joi, 20 februarie 2014, 16:37)

            Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui epaminonda

            Atata poti si te inteleg. Ai un rationament primitiv din pacate! Nu este vina nimanui de aici, ci numai a dumitale!
            • -3 (21 voturi)    
              pai ce? (Joi, 20 februarie 2014, 19:48)

              Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

              Udrea-i "femeie"? :D

              Nu se da ea, peste tot, drept "politician"? :P
            • +2 (22 voturi)    
              competenta (Joi, 20 februarie 2014, 19:52)

              invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

              http://youtu.be/3-xRVF46ews

              Asta legat de faptul ca e "competenta".

              Turcescu ii spune ca "presedintele Norvegiei nu ne vrea in UE" si ea incepe sa abereze, fara sa aiba habar ca Norvegia nu e in UE si nici n-are presedinte :))
              • +4 (12 voturi)    
                Domnule Tapalaga! (Vineri, 21 februarie 2014, 11:55)

                Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

                Cand ne veti prezenta un articol cu privire la prezenta Monicai Macovei in PDL, langa Blaga, Olteanu, Cezar Preda si ceilalti politruci penali din partid, atunci voi fi de acord ca sunteti impatial si vertical. Pana atunci, am mari indoieli ca veti gasi vreun partid perfect in lumea asta!...:)
          • 0 (0 voturi)    
            lol boob envy (Vineri, 21 februarie 2014, 11:40)

            georgeb [utilizator] i-a raspuns lui epaminonda

            ceva nou, nu stiam ca se poate, dar daca stau sa ma gandesc e normal
        • +18 (38 voturi)    
          care dreapta? (Joi, 20 februarie 2014, 16:45)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

          in umila mea opinie, Elena Udrea nu ar putea dezbate stanga vs dreapta nici macar cu un student in anul 1 la stiinte politice. cu atat mai putin ar putea sa ne fascineze cultura ei "vasta" si talentul diplomatic.
          sa mai vorbim de alte subiecte importante pe agenda politica europeana? economie, justitie, integrare...
          cine este Elena Udrea? ce o califica pe respectiva sa conduca un partid politic? ce marete realizari o recomanda ca 'unificator' al unei drepte sublime.. dar inexistente!? un ministru "competent si harnic"??? dragul meu Cristian, care este termenul tau de comparatie? ce indicatori de perfromanta spun asta? a crescut nivelul de trai in mediul rural in cei 3 ani in care a fost respectiva persoana ministru? si bunica mea ar putea veni cu 6000 de proiecte in 3 ani - 10 per zi lucratoare (cine le-a numarat!? unde e lista asta? cu locatie, poza inainte/dupa), dar nu o pune nimeni ministru al dezvoltarii.. asta imi aduce aminte de Sova cu milioanele lui de tone de zapada.
          insist totusi pe ideea initiala. "constructia dreptei"? PMP nici macar in statut nu e partid de dreapta, ci de "centru dreapta", adica acelasi "socialism cu fata umana" mostenit de la Iliescu. Udrea construieste Dreapta cu ppdd si png??? :D si marmota ar avea sanse mai mari....
        • +5 (21 voturi)    
          daca alea-s "proiecte"... (Joi, 20 februarie 2014, 19:47)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

          ... si daca aia, ce-a finantat ea (batandu-si JOC de banii publici) e "dezvoltare...
          Pai atunci si eu sunt calugaritza!! >:)

          Ce sa fi "facut" Udrea? Si-a batut joc de bani (inclusiv ai UE - dar, mai ales, guvernamentali) si, cat a fost ministru, a umplut ministerul de niste tzucalari cu ifose, care habar n-aveau pe ce lume se afla - in schimb, stateau toata ziua cu buzele lipite de [beeep!]-ul ei!!
          Bineinteles, pe salarii babane!!
          • +6 (10 voturi)    
            ai grija (Joi, 20 februarie 2014, 20:04)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            S-ar putea sa vorbesti de cel caruia-i raspunzi ;) :D
      • -21 (27 voturi)    
        Atacuri sub centura... (Joi, 20 februarie 2014, 17:41)

        Joe WhiteTony [anonim] i-a raspuns lui epaminonda

        Ma bucur, ba, Tapalaga, ba, ca mi-ai copiat vorbele si le-ai aruncat pe hotnews...te-ai simtit atacat cand am deconspirat legatura tainica, odioasa si murdara pe care o ai cu Macovei, gingasa si frumoasa Zana a PDL...daca as deconspira cu adevarat totul, ai fi tarat de toti in cele mai murdare laturi...te mai las putintel, dar fii convins ca va sosi ziua atacului decisiv cand iti va fi rusine si groaza sa iesi din casa !!! TU, barbosule, ai lovit fara contenire pe Elena Udrea...stiu si de ce, dar, am spus-o mai devreme : astept ziua in care te voi desfiinta pe vecie !!!
      • -2 (8 voturi)    
        Udrea e un ditamai bolovanul (Vineri, 21 februarie 2014, 11:48)

        liberal adevarat [utilizator] i-a raspuns lui epaminonda

        Daca Basescu nu isi da seama cat de nociva e Udrea pentru dreapta (sau stanga sau, practic, orice) inseamna ca Latrinele aveau dreptate cu prostiile din ultimii ani.
        Domnule, e ditamai omul politic, cum poate sa o lase pe pitipoanca asta sa vorbeasca? Eu o puneam secretara la o organizatie din Ilfov- gen Voluntari. Sau deloc. da. mai bine deloc.
    • -12 (26 voturi)    
      Ce sa zic!!! (Joi, 20 februarie 2014, 15:32)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Bun. Am citit articolul. Concluzia este una precisa: nu prezinta realitatea. Este de inteles deoarece articolul prezinta durerea, neimplinirea, frustrarea, teama unei doamne care, mai nou, poarta de grija PMP-ului si a Elenei Udrea! Oare de ce, cand ei au atata treaba in PDL sau n-au???!!!
      • +4 (10 voturi)    
        simplu (Joi, 20 februarie 2014, 20:05)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        nu ai ce, desi ai intrat in fibrilatii si comentezi non stop
    • +21 (39 voturi)    
      Udrea si oportunismul (Joi, 20 februarie 2014, 15:44)

      The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Eu am decis sa nu votez PMP nu din cauza faptului ca s-a inscris doamna Udrea ci pentru ca a facut intr-un mod atat de parsiv.

      Dupa ce a pierdut alegerile in PDL, spune ca va ramane in partid sa construiasca pentru ca mai apoi sa plece exact in ziua infiintarii PMP.

      Simplu spus, o persoana oportunista careia ii era teama ca PMP nu va primi aprobare de infiintare din partea judecatorilor si nu si-ar fi riscat pielea sa iasa din PDL fara sa aiba garantia unui alt partid.

      Asa vad si voi vota in consecinta. Un partid, minus intre optiunile mele.
      • -3 (9 voturi)    
        intristare !!!!! (Joi, 20 februarie 2014, 21:58)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui The Wisest Fool

        ca nu votezi matale am impresia ca este ca treaba aceia -paguba in ciuperci !!!!! Te dai si matale important pe acilea !!!!!!!
        • 0 (4 voturi)    
          ? (Vineri, 21 februarie 2014, 4:00)

          The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui asada

          Nu ma dau important. Imi exprim parerea doar, la fel ca matale. Dar de ce te irita atat de tare o parere atat de neimportanta?
    • -10 (28 voturi)    
      Tapalaga e ros rau, saracu' (Joi, 20 februarie 2014, 17:35)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      poate il ajuta madam Campeanu sa capete ceva pensie
    • -4 (12 voturi)    
      marele.......... (Joi, 20 februarie 2014, 22:11)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      acest Petrche Lupu al mediei romanesti isi arata din ce ince mai des frustrarile si ranchiuna !!!!!!!
    • -1 (1 vot)    
      ca sa zic asa, (Vineri, 21 februarie 2014, 12:03)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      esti misogina?
      daca tapalaga e frustrat, este pentru ca in loc sa puna bazele unui partid care sa faca opozitie reala baftosului de pana acum, ponta, basescu se complace intr-o hazna rau mirositoare.
      pmp-ul asta pute rau.
      din punctul meu de vedere, tapalaga are perfecta dreptate si, da, si eu sunt frutrat de lipsa unei opozitii.
      tocmai cu astfel de, nici nu stiu cum sa le zic, false miscari de dreapta, basescu nu face decat sa credibilizeze si mai mult viitorul partid monolit care acum isi zice usd si, implicit, il valideaza pe ponta et co. la conducerea Romaniei pe multi ani inainte.
  • +25 (49 voturi)    
    Chapeau! (Joi, 20 februarie 2014, 14:42)

    taranistu [utilizator]

    final apoteotic!
    • -5 (33 voturi)    
      dar cu titlul gresit.... (Joi, 20 februarie 2014, 14:47)

      nova [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      "Elena Udrea, un blovan de gatul nostru"
    • -7 (37 voturi)    
      C O R E C T ! ! ! (Joi, 20 februarie 2014, 14:55)

      cozmin iliescu [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      intre o parapantista, un plagiator si un repetent, voi ce preferati ?
      eu unul refuz ... "salvarea" populara !
      • +9 (21 voturi)    
        stii ce e trist in verticalitatea ta ? (Joi, 20 februarie 2014, 18:12)

        verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui cozmin iliescu

        ca daca nu sustii pe nimeni, nici macar pe parapantista sau repetent, ajunge plagiatorul presedinte. Asa ca iti pastrezi verticalitatea si iti maximizezi pierderile.
      • -1 (7 voturi)    
        curiozitate !!!! (Joi, 20 februarie 2014, 22:01)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui cozmin iliescu

        de unde stii matale ce este aia parapanta !????Ai fost matale la fundul dansii ??!!!!
        • -2 (6 voturi)    
          Sa fim seriosi (Vineri, 21 februarie 2014, 11:12)

          Gigi-al-mai-tare [utilizator] i-a raspuns lui asada

          Crezi ca mai are cineva iluzii despre cum a ajuns madam in virful politichiei noastre?
  • +23 (33 voturi)    
    interesat si deprimant (Joi, 20 februarie 2014, 14:48)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    pe asta cu adeziunile PNGistilor u PPDDistilor nu o stiam...e deprimant.
  • +16 (44 voturi)    
    domnule Tapalaga (Joi, 20 februarie 2014, 14:48)

    epaminonda [utilizator]

    aveti grija cu ironiile fine ca nu merg decat cu intelectuali rasati.
    la Plescoi, daca vrei sa fii ironic, injuri de-a dreptul.
    daca nu stiti, ca va vad baiat gigea, sa va invete Pinalti!
    • +7 (19 voturi)    
      ai dreptate! (Joi, 20 februarie 2014, 15:41)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui epaminonda

      Cu rudarii din Plescoi nu-i de joaca!
  • +16 (26 voturi)    
    Cristescu, un monument anticoruptie, lider PMP (Joi, 20 februarie 2014, 14:48)

    taranistu [utilizator]

    va prezentam un alt lider extraordinar, sef PMP Salaj:
    Radu Cristescu!
    http://www.b1.ro/stiri/eveniment/eful-ads-radu-cristescu-a-fost-destituit-dupa-ce-a-scazut-redeven-a-pentru-o-firma-de-inuta-de-dan-voiculescu-10868.html
    • +12 (20 voturi)    
      prieteni comuni (Joi, 20 februarie 2014, 15:20)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      o mana spala pe alta, prietenie in trei: Udrea- Cristescu-Bode:
      http://sutu.ro/academia-de-cretini/cretinelul/

      si

      http://www.magazinsalajean.ro/politica/partidul-miscarea-populara-demareaza-campania-ponta-te-arde-cu-pompa.html
  • +29 (53 voturi)    
    iresponsabilitate (Joi, 20 februarie 2014, 14:49)

    lp [utilizator]

    Sunt un sustinator al lui Basescu, dar exista un punct peste care nu pot sa trec- Elena Udrea. "doamna" asta nu intelege ca prin lipsa ei de bun simt duce partidul, dreapta politica si cu ele, intreaga tara, intr-o prapastie. Alegerile or sa fie castigate de USL nu pentru ca au ce oferi, ci pentru ca multi ca mine, sustinatori ai dreptei, nu vor vota absolut niciodata o Udrea.
    • +26 (36 voturi)    
      Exact! (Joi, 20 februarie 2014, 15:11)

      Andor [anonim] i-a raspuns lui lp

      As fi votat cu un partid in care criteriile de inscriere sa fie mult mai stricte si sa nu accepte pe oricine.
      Dar e previzibila "miscarea" PMP catre Udrea.
      Poate ca suntem noi inchistati in prejudecati si plini de misoginism si nu vedem ceea ce ar trebui? :)
    • +10 (24 voturi)    
      sustinator? (Joi, 20 februarie 2014, 15:38)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui lp

      al USL deci!. Daca singura obiectie este prezenta EU, atunci inseamna ca totul e perfect la USL si-l vei vota.
      PS. Neprezentarea la vot = vot pro-USL asa cum s-a vazut in dec. 2012.
      Iar Dan Tapalaga a facut o perfecta apologie a raiului uslamist.
    • +12 (30 voturi)    
      Elena Udrea (Joi, 20 februarie 2014, 16:01)

      EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Scuzati-ma, dar Elena Udrea este o favorita a lui Basescu. Va aduc aminte numai de sprijinul pe care i l-a acordat Traian Basescu, Elenei Udrea la alegerile pentru presedintia PDL. Sa zicem ca nu ii placea de Blaga, dar mai candida si Monica Macovei... daca va mai aduceti aminte de motiunea "reformisii"! Si Basescu nu a sprijinit-o pe Monica Macovei (ba dimpotriva)... ci pe Elena Udrea! Si uite cum garniseste Elene Udrea, PMP cu scursuri si cum pleaca oamenii valorosi (vezi cazul Papahagi).
      • +6 (32 voturi)    
        Frustrare? (Joi, 20 februarie 2014, 16:41)

        Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

        Gresit. Presedintele chiar a incurajat-o pe Monica Macovei sa candideze. A sustinut-o public. Haideti sa fim corecti dragi comentatori.
        • +9 (21 voturi)    
          Pe Macovei a sustinut-o (Joi, 20 februarie 2014, 17:07)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

          doar sa candideze! Pe Udrea a sustinut-o sa castige alegerile, ceea ce e altceva!
          • +2 (2 voturi)    
            un bolovan de gatul tarii (Vineri, 21 februarie 2014, 13:24)

            rora [anonim] i-a raspuns lui dbdb

            Nu e e vba de Elena asta ci de fie-sa pt ca de aceea a si facut acest partid. PDL nu i-a pus odrasla pe liste si o mai vrea un mandat europarlamentar. Na asta e baiul. De aia si-a tras baiatul partid si facut vizite cu banii romansilor stanga-dreapta pt fie-sa sa o mai poata trimite unde stiu afacerile familionului ca este muszai in lume ca e larga lumea
        • +8 (22 voturi)    
          Basescu a sprijinit-o pe Elena Udrea! (Joi, 20 februarie 2014, 17:20)

          EuSiCuMine [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

          Dar poate ne dai si noua un link cu un articol de unde reiese ca a sustinut-o pe Monica Macovei!
          Uite un articol privind sustinerea de catre Basescu, a Elenei Udrea la sefia PDL:

          http://www.hotnews.ro/stiri-14463751-pdl-rascruce-vasile-blaga-elena-udrea-traian-basescu-sau-monica-macovei.htm
    • -2 (8 voturi)    
      emotionant !!!! (Joi, 20 februarie 2014, 22:06)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Mare sustinator al dreptei si al Presedintelui zi zau cu gura inchisa sa te credem !!!!! nu ti se pare ca iesti cam misogin ??!!! Asta asa ca sa nu spun eu ce cred ca iesti ...........
  • +13 (39 voturi)    
    Pe cand o noua carte? (Joi, 20 februarie 2014, 14:51)

    un dac [utilizator]

    Despre elitism in politica si in jurnalism?
    Ca altfel nu stiu cum sa cataloghez asertiunea ca orice om care nu este de acord cu dvs este "postac teleghidat". Sau ca orice om care iese in piata este hipster.

    O intrebare tot am, ca sa nu ma bag in seama degeaba: Daca eu, in prostia mea, consider ca Udrea a fost mai buna la turism decat este Grapini, sunt teleghidat? Cine tine telecomanda, mai exact? Basescu?
    In rest, ce sa zic? E frumos sa va puta tot. Ajuta mult dorintei, altfel afisata din cand in cand, de a scapa de USL, dar mai ales de PSD.

    PS1: Prigoana si dupa doua AVC-uri ar fi fost mai bun decat actualul, fostul si viitorul hot general al capitalei.
    PS2: Altfel, foarte buna observatia. S-o puna in locul lui Tolomac si cu asta basta! dar eu cred ca e pentru Basescu partidul, nu pentru Udrea, chiar daca dvs vi se pare evident.
    • -5 (19 voturi)    
      nope... (Joi, 20 februarie 2014, 15:48)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Daca ti se pare "mai buna" Udrea (in conditiile in care NICI UNA nu e "buna", sa nu zic "rea" de-a dreptul) inseamna ca nu intelegi bine ce-si-cum cu "turismul" >:)
      • +12 (28 voturi)    
        Udrea vs Grapini (Joi, 20 februarie 2014, 17:14)

        un dac [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        1. Transalpina, super aflux de turisti in zona (Voineasa, Ranca, Novaci, Obarsia Lotrului, Vidra).
        2. Partia de ski de la Vidra.
        3. Mai multe investitii in Delta Dunarii (primul ministru care a facut ceva pentru cel mai important element diferentiator al Romaniei in domeniul turismului).
        4. Autobuzele turistice din Bucuresti.
        5. Prima promovare sustinuta a turismului in exteriorul tarii (CNN, Eurosport, Travel Channel UK).

        Grapini? Aud?
        Codruta, nu sunt naiv. Stiu si de frunza, stiu si de Cocos, stiu si de RAPPS, stiu si de creditul de la BRD. Dar este singurul ministru care a facut ceva pentru turism. E drept ca a avut un buget urias, dar a fost si numarul 1 la absorbtie de fonduri UE. Te provoc sa-mi spui ce a facut Grapini, daca chiar ai argumente. Altfel, esti doar un guppy:-)
        • +4 (10 voturi)    
          da? (Joi, 20 februarie 2014, 20:17)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui un dac

          procentual, cat a absobit? stiu ca se spune ca o face bine, dar vreau numere :D
    • 0 (2 voturi)    
      pmp ar fi (Vineri, 21 februarie 2014, 12:16)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      fost partid pentru basescu doar daca ar fi avut o minima sansa sa castige atat de multe locuri in parlament incat sa fie majoritar, astfel incat sa fie propus prim minstru.
      cum nici in cele mai optimiste vise pmp-ul nu va castiga majoritatea in parlament (nu se stie nici daca va avea macar parlamentari), nici basescu nu va ajunge prim ministru, asa cum si singur a spus ca si-ar dori (mai deunazi spunea intr-un interviu ca el ar fi un foarte bun prim ministru).
  • +10 (32 voturi)    
    OK, deci dreapta e naspa si atunci iar ajungem ... (Joi, 20 februarie 2014, 14:51)

    Luke1 [utilizator]

    la 'n-avem pe cine vota' d-le Tapalaga ?

    Iar incepeti sa 'torpilati' dreapta aia - asa cum o fi ea ?
    Deci sa inteleg ca pana la urma sunt sanse reale ca in toamna sa avem USL pe toata linia ?
    Va intreb pt ca nu stiu daca realizati - dar multi se uita cu mare atentie la ceea ce spuneti / scrieti - si sunt sanse reale sa ajungem la situatia din 2012 de la alegeri - cand a iesit USL cu 70 % dintre aia care au catadixit sa mai mearga la vot, pentru ca mare parte din ceilalti au cugetat 'filozofic' : 'n-avem pe cine vota ...'

    Nu spun ca astia or fi perfecti - da' pana una alta dreapta in tara asta NU inseamna PNL- ul care e varat in alianta aia monstruasa - ci 'piticii' astia de partide - cum or fi ele ...
    Astea sunt , cu astea defilam !
    Cat or mai fi si astea ...

    In plus : politica in sine e o mare 'doamna' - aratati-mi si mie va rog o tara cu un parlament format numai din oameni integri : ma voi gandi serios sa emigrez acolo !

    Asa cum am mai spus-o : va pretuiesc mult, dar am (inca !?) dreptul de a nu fi de acord - cat vom mai avea cu totii si acest drept in tara asta ...
    • +15 (27 voturi)    
      @Luke1 (Joi, 20 februarie 2014, 15:43)

      danright [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

      Daca astia nu sunt perfecti dar sunt mai bun ca "ailalti" nu inseamna ca trebuie sa-i sustinem orbeste. a recunoaste ca esti imperfect nu-ti iarta imperfectiunea.
      Daca esti imperfect lupta sa te perfectionezi.
      Dar dama blonda nu face decat sa ne dea cu capul de balustrada. Spunea mai zilele trecute ca trebuie facut orice ca sa dam jos USL-ul. Nu crezi ca asta e un fel de "Jos Basescu" pe invers?
      Ca sa dai jos USL-ul si sa nu fii un USL pe invers trebuie sa ai idei si mai ales solutii.
      Daca solutia alternativa la USL este dama blonda, mersi!
      PMP parea asa cum mai spunea cineva aici acel "ceva" care trebuia sa fie, dar odata cu venirea blondei la bord s-a manjit. Compromis de dragul compromisului, viziune pe termen lung ZERO.
      Domnul Tapalaga ("frustrat" ca si mine si ca toti cei care nu ii ling talpile blondei), scria acum o vreme de ce E.U. nu il reprezinta. Si din aceleasi motive nu ma reprezinta nici pe mine. E.U. este un politician parvenit, care a facut avere din afaceri dubioase cu statul. Acest politician nu poate fi exponentul unei drepte autentice.
      Acest politician nu are cum sa gandeasca strategii adevarate care sa dea roade pentru toti cei care vor sa prospere prin munca si prin propriile puteri. Acest politician este cu nimic mai bun decat Ponta, Bombonel, Fenechiu, Becali, si multi altii, care au intrat in politica pentru a avea calea deschisa spre imbogatirea proprie pe spinarea fraierilor, sau pentru a se proteja de justitie.
      Uita-te la un om ca Funeriu. Acesta are o viziune. A vazut ce trebuie facut ca peste 10-15-20 de ani sa avem oameni valorosi in tara. Invatamant "pe bune". O vezi pe madam EU gandind in aceeasi nota? Eu nu. Curatenia in PMP e necesara, si trebuie inceputa chiar cu E.U.
      • -4 (16 voturi)    
        Nu prea cred!! (Joi, 20 februarie 2014, 16:49)

        Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui danright

        Da-mi exemple de politicieni nascuti asa din tata in fiu, vreau macat unu ex de politician, sa nu fie "parvenit"!!
        De cand avem noi o clasa politica cu traditie, ma rog? Elena Udrea este de 11 ani in politica, da? A avut acelasi discurs si parcurs de dreapta, da? A inceput d ela zero ca orice novice, da? Din cate stiu si stiu bine, toti au avut acelasi inceput, fara exceptie. Corect au ba?
        • +1 (5 voturi)    
          oaleleiii...!!! (Joi, 20 februarie 2014, 19:55)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

          Dar de CAND PSD e "de dreapta"?? >:)
      • -5 (11 voturi)    
        Eu inteleg acest idealism pana la un punct (Joi, 20 februarie 2014, 17:17)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui danright

        Dincolo de acel punct e curata inconstienta

        Spune-mi unde gresesc : eu doar incerc sa spun ca daca dreapta (cu toate pacatele ei !) nu se va uni - atunci este sigur ca in toamna psd-ul va da presedintele ...
        Daca asta se va intampla atunci sunt sanse reale sa avem si noi parte de ce se intampla in Ucraina azi
        Crede-ma, nu sunt partizanul vreunui partid de dreapta anume - ci al Dreptei in sine !
        Atata timp cat 'Stanga' se preteaza la actiuni de genul celor petrecute - atacuri la justitie, lovituri de stat etc alternativa nu e decat una singura !
        • +7 (13 voturi)    
          @Luke (Joi, 20 februarie 2014, 19:07)

          danright [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

          Spui ca nu esti partinzan. Nici eu nu sunt. Dar as fi cu acea dreapta la care faci tu referire daca nu ar fi compromisa. Si da-mi voie sa cred ca daca ai vedea oameni integri acolo, chiar daca nu sunt multi si nici foarte populari, ai deveni partizan. Asta e calea normala spre iesire.
          De la venirea damei respective, PMP a deschis larg usile pentru toti doritorii. Nici nu trebuie sa fii foarte inteligent ca sa-ti dai seama (in calitate de fripturist) ca la urmatoarele alegeri PSD se va fi uzat si automat vor fi disponibile mai multe locuri caldute pentru ceilalti (inclusiv pt PMP) langa borcanul cu dulceata. Si uite in felul asta nu putem construi nimic din temelie, ci doar reincalzim aceeasi ciorba. Daca la viitoarele alegeri nu va iesi senator Jiji ci Mitica Dragomir va fi mai bine? Ideea nu e sa ne facem o haita mai mare din jigodiile pe care le putem racola, ci sa facem o echipa cat mai numeroasa din oameni competenti, nepatati, capabili, integri, cu viziune. Daca nu reusim lucrul asta nu facem altceva decat sa ne furam caciula.
          Ideea sustinuta o vreme de Monica Macovei cu criteriile de selectie pt candidatii PDL era un inceput bun. De acord cu tine ca daca idealizam la extrem profilul candidatului nu ajungem nicaieri, dar trebuie filtrati oamenii care ii punem sa faca legi pentru noi. Iar un corupt sau un cioban nu vor face in veci lucurui bune pentru mine si pt tine. Vor face eventual pentru ei si pentru cei care-i ademenesc sa ajunga in capul mesei.
      • -3 (7 voturi)    
        bravo Luke (Joi, 20 februarie 2014, 18:25)

        cim [utilizator] i-a raspuns lui danright

        poti sa scrii orsicat pe DT nu l clintesti. As e !ardelean, cand e sa bata campii si sa se faca de ras e de neorit!!
    • +5 (19 voturi)    
      apãi... (Joi, 20 februarie 2014, 15:50)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

      ... daca "dreapta" inseamna o tzoapa de o lacomie CRUNTA si care promoveaza coruptia la greu, precum Udrea... mai bine, lipsa!

      ASTA e tot ce poate da "dreapta" din Romania?
      Vai de capu' ei de "dreapta"!
    • -4 (14 voturi)    
      Hehe (Joi, 20 februarie 2014, 15:57)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

      Au iesit basistii la rampa, ca de obicei.

      Nu vrem ba sa votam pedelei, boci, basi si alte scursuri. Nu vrem sa votam nici ponti, antonesti sau voiculesti.

      Vrem sa va duceti in preistorie, cu toti feseneii vostri.

      Vrem sa votam BINELE, nu RAUL CEL MAI MIC.

      Uita-te in jur, exista si variante.

      Si mai usor cu "dreapta", ca nici PDL, nici PMP nu au nimic de-a face cu dreapta. Sunt niste socialisti centristi imputiti.
      • +5 (13 voturi)    
        Amice esti .... cum spunea Caragiale (Joi, 20 februarie 2014, 17:28)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Nu stiu despre ce fesenei si alte tampenii vorbesti
        Nu sunt vreun "inregimentat politic" - nu sunt nici macar "basist"

        Vad doar cum stau lucrurile in realitate : voi visati clase politice neprihanite iar usl-ul intre timp a luat majoritatea in parlament ! De ce ? Pentru ca unii ca voi nu se duc sa voteze - ca 'n-au pe cine' ...

        Las ca in curand s-au putea sa nici nu prea mai conteze daca mai mergi sau nu la vot - dar atunci va fi deja prea tarziu ...
        • -1 (17 voturi)    
          Vechiul argument (Joi, 20 februarie 2014, 18:10)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

          Vechiul argument basisto-pemepist.

          "Daca nu ne votati pe noi, o sa ajunga USL sa aiba puterea absoluta".

          In primul rand, USL are deja puterea absoluta.

          In al doilea rand, daca puterea ar fi obtinut-o PDL sau PMP, ar fi fost exact la fel de rau.

          Pricepeti odata pentru totdeauna, PDL=PMP=USL.

          Nu sunt unii mai buni ca altii. Sunt TOTI la fel.

          Asa ca scuteste-ma de sfaturile tale, basistule. Pentru mine reprezinti cancerul acestei tari, cot la cot cu useleii.
          • -1 (7 voturi)    
            nu sunt toti la fel (Joi, 20 februarie 2014, 19:13)

            b74cbd [utilizator] i-a raspuns lui HP

            da, toti sunt murdari, hoti. Dar exista diferente intre ei, asa cum exista intre hoti si mafioti care te impusca in strada fara sa se teama de nimic, pt ca au protectie beton.

            Nu avem o disputa intre ingeri si diavoli - asta ar fi simplu de transat - ci avem o disputa intre rai si foarte rai. Alege ! Intre astia ! Niciodata, in plitica nu vor activa oameni cinstiti (in intelesul deplin alcuvantului). Nu s-a intamplat asta nicaieri, in nici o epoca istorica, in nici o tara.
            Trebuie sa alegi: tabara USL sau a lui Basescu, astea sunt singurele 2 relevante
            • +5 (13 voturi)    
              foarte rau!! (Joi, 20 februarie 2014, 20:04)

              Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui b74cbd

              Basescu a fost presedinte 10 ani!! ZECE!!! Iar din astia, vreo 6 macar, TOT a fost partidul lui la guvernare - DE CE a adus Romania in situatia de a 'alege intre rau si foarte rau"??!!

              Din partea mea, poa' sa dispara linistit - si TOTI cei asociati cu el, asemenea!!

              CE? i-a strans cineva de c*aie, sa o bage pe Udrea in PMP??!! NU!! au facut-o de bunavoie si pe riscul LOR!!

              N-au decat sa traga consecintele! >:
        • +7 (13 voturi)    
          pai DE CE o fi "luat majoritatea" USL?? (Joi, 20 februarie 2014, 20:01)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

          De AIA!! ca asa-zisa "dreapta" impinge tzoape lacome, corupte si parvenite, precum Udrea, in fatza!!
          (Ma rog! "meritul" pt. majoritatea obtinuta de USL nu e al ei exclusiv: au mai fost: de-alde Pogea, de-alde Vindeanu, de-alde Falca, de-alde Igas... etc...)

          In fine! din partea mea, poa' s-o lase in fatza si acum - atata paguba, ca dispare si PMP, tot pui de FSN era si acela... :P
    • -7 (7 voturi)    
      bravo!!! (Joi, 20 februarie 2014, 18:23)

      cim [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

      Ai reusit mai bine sa o '' spui" ..chiar un om inteligent onest si ardelean ca DT spune uneori niste prostii de ''sta matul in coada..'' Asta e ,DT judeca cu hormonii ,si nu e prima data... s o fi uitat urat EU la el, vro data si ca barbat din Ardeal ce e... nu si mai schimb parerea niciodata!!
    • +1 (5 voturi)    
      Tăpălagă face bine că scrie (Vineri, 21 februarie 2014, 0:02)

      Alex Danila [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

      N-aveți dreptate. D. Tăpălagă poate scrie ce vrea, cîtă vreme o face bine și sincer. Nu cred că cineva care-l citește pe Tăpălagă votează cu PSD (și nici chiar cu PNL).

      Să fim serioși, nu din cauza articolelor lui stă prost dreapta. Personal plasez PDL și FC înaintea PMP, dar votez în funcție de oamenii propuși. Dacă favoritul meu e Partidul Celor Mai Cinstiți și Competenți Oameni din România (PCMCCOR) dar îl propune pe Dan Voiculescu, doar n-am să-l votez din ură față de PSD.
  • +11 (33 voturi)    
    si totusi (Joi, 20 februarie 2014, 14:52)

    mihaiff [utilizator]

    exista o diferenta majora intre elena udrea si restul lumii: intotdeauna udrea a sustinut justitia si statul de drept. niciodata nu s-a dezis de masurile grele luate de guvernul boc...
    • +12 (30 voturi)    
      Da, adevarat, dar... (Joi, 20 februarie 2014, 15:16)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui mihaiff

      Problema e ca exact asa a facut si Monica Macovei. Si inca mult mai consecvent. Si Sever Voinescu. Si Emil Boc. Si mai sunt si altii.

      Dar in fata e bagata tot Udrea.

      Ca sa fie clar ce ma enerveaza pe mine la Udrea: are mult mai multa ambitie, decat putirinta. Recita ca un papagal ce i se da de pe foaie si se crede politician. Nu vad la ea nicio idee proprie. Ca sa nu zic de viziune, de planuri sau de starategie pe termen lung.

      Nimic. Subtire de tot. Ea e maestra in combinatorica si rezista pe pozitie oricat, indiferent de criticile aduse. Are stomac. Atat.

      E ca si cum aia de la PSD ar insista sa il puna pe Hrebenciuc candidat la prezidentiale sau pentru functia de prim ministru. Similar la liberali cu Rusanu.

      Parca Basescu si-a pierdut mintile de tot.

      Si vedeti ca nu am spus nimic despre celelalte vulnerabilitati ale ei. Si nici de rochii sau posete.
      • -1 (13 voturi)    
        Nu ati spus rochii sau posete (Joi, 20 februarie 2014, 19:13)

        LuminitaH [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        ...dar cu ele in minte ati scris articolul.
        Chestia ca Elena Udrea recita ca un papagal e chiar culmea neputintei in a intelege ca sunt persoane dotate nativ cu puterea de asi exprima ideile rapid, clar si concis. De asta e nevoie in politica. Degeaba ai n-scoli dar cand e sa deschizi gura scoti o fraza intortocheata de cel care te asculta a uitat ce vrei sa spui. Nu ar strica mai mult realism in politica pe partea dreapta.

        Idealismul de pe dreapta a adus USL-ul la 80%. Nu uitati ca cei care voteaza sunt romanii din Romania reala (peste 45% traiesc in mediul rural) nu doctorii docenti.
        • +5 (5 voturi)    
          @Luminita (Vineri, 21 februarie 2014, 10:19)

          danright [utilizator] i-a raspuns lui LuminitaH

          "E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune"...
          Doamna LuminitaH (sau E.U.) mare parte din cei care sunt acum la ciolan au ajuns acolo pentru ca au fost "tari in gura", "buni de papagal", si au stiut sa vorbeasca clar si concis. Despre ce? Despre nimic. USL a ajuns la ciolan vorbind clar si concis: "Jos Basescu!". Prostimea i-a votat.
          Si madam U. vorbeste clar si concis. Despre ce? Ce idei are madam U.? "Jos USL!" si dupa-aia? Nimic, nu-i asa? Madam U. va obtine voturi pentru partid. OK, si ce face cu voturile? Cine ajunge de fapt la carma? Niste neica nimeni? Un alt Jiji Becali? Un alt Fenechiu? Madam U. a compromis PMP. A venit ca simplu membru, asa cum spune domnul Tapalaga dar se comporta ca si cum ar conduce partidul. Si a luat deja primele decizii tampite. "Sa vina toti ai (coruptii) lor la noi". Daca vrem sa o ducem bine trebuie sa fim condusi de oameni valorosi, nu de oameni corupti si plini de bani. Chiar madam U. are posetele la care faci referire din bani obtinuti din contracte dubioase cu statul, de catre fostul ei sot.
    • 0 (12 voturi)    
      @mihaiff (Joi, 20 februarie 2014, 15:28)

      danright [utilizator] i-a raspuns lui mihaiff

      Spui ca: "exista o diferenta majora intre elena udrea si restul lumii. intotdeauna udrea a sustinut justitia si statul de drept".
      Ce vrei sa spui? Ca "restul lumii" (apropo, cine e acest "restul lumii"?) e impotriva justitiei?
      O vezi cumva pe dama blonda singura sustinatoare a masurilor luate de Guvernul Boc?
      Daca raspunsul la aceasta intrebare e afirmativ, inseamna ca fie esti chiar tu dama blonda, fie esti un fan infocat al ei.
  • +14 (26 voturi)    
    corect (Joi, 20 februarie 2014, 14:56)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Clasa politica trebuie asanata peste tot, inclusiv in noul PMP. Basescu greseste din pacate aici.
    • +4 (18 voturi)    
      keep dreaming ... (Joi, 20 februarie 2014, 15:08)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Vezi sa nu fim noi 'asanati' mai repede ...
      Cand vom renunta naibii la idealism si ne vom trezi la realitate ?
      Stii - e cam asa : ai naufragiat da' nu te urci intr-o barca amarata - astepti vaporasul cel frumos sa vina sa te scoata din apa ...
      Ghici ce ? S-ar putea sa te ineci intre timp ...
    • +6 (12 voturi)    
      si pana atunci? (Joi, 20 februarie 2014, 15:40)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      ce faci? votezi USL?. Si practic, cum vrei sa asanezi clasa politica? prin impuscare sau prin vot?
      Iar prin vot, crezi ca absenta e solutia [ca in dec. 2012]?
      Se va asana PSD de buna voie sau visesi in culori?
    • +3 (15 voturi)    
      clasa politica e una (Joi, 20 februarie 2014, 16:32)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      masa de votatori e alta.
      un partid fara sprijin popular, care va sa zica ca nu sa iegzista.

      pmp trebuie sa devina un partid de mase, cu multi vorbalai locali, cu oameni cu influienta locala, mobilizatori, lipitori de afise, daca vrea sa adune voturi si locuri in palavrament.
      la noi, la romani, de la primele descalecari, s'a luptat cu armata de stransura...

      fundatia miscarea populara este partea care trebuie sa fie think tank -ul.
      acolo trebuie sa fie oamenii de gandirinta, iara la pmp, miscare populara, sa fie putirinta.
      nu este base asa de fraier, el care stie cum se lucreaza cu masele.
      iar, madam udrea este destul de abila, are vorbe in gura, stie sa se faca auzita.
      este si o buna mobilizatoare, e mobila, spre deosebire de baconschi, sau funeriu.

      partidul are nevoie de acumulari cantitative, taman pentru a putea cerne, spre un salt calitativ.

      scena politica romaneasca este o cocina, iar porcii nu traiesc cu margaritare.

      niamtzu, mru, sunt exemple bune despre tzinutul stachetei sus, in politica.
      vedeti cati au adunat in spate...

      multimea face puterea.

      si, sa'i dam doamnei udrea oleaca de incredere, macar suspiciunea de nevinovatie :))

      poate ca este numai propaganda negative a latrinelor ref. la intentia sa prezidentiala.
      e bine sa nu cadem in plasa.
      • -1 (5 voturi)    
        am dat doar un minus. atat se putea (Joi, 20 februarie 2014, 22:22)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        auzi, iinfluienta diin tinctanc. Ptiu...
        • +2 (4 voturi)    
          domnu ciorbea (Vineri, 21 februarie 2014, 8:42)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

          iti mai spusei ca io votez ..tzaraneste de cand s'a dat liber la esprimare. :)
          deci, sa fim clari, sunt monarhist, nu basist.

          la pmp ma uit de dinafara si incerc sa pricep.
          caci, fiind o lucratura d'a lui base, are totusi un chichirez, nu este ceva facut de mantuiala, sau pe picior de calatorie.

          si, cred ca miscarea asta este un lucru bun, caci, asa tzaraneste cum gandesc io, cred totusi ca base este cea mai mare fortza de opozitie la ciuma rosie.
          chiar cu trecutul sau de membru pecere, base este, chiar daca nu dreapta dreapta, macar este, in mod sigur, pro ioropean si pro atlantic.

          dar, dv. stimate dle ciorbea, inca mai purtati ranchiuna, suspenctandu'l pe base si pd, ca v'au lucrat cand erati la guvernare.
          cred ca va inselati, cred ca penele si milu v'au fost calaii. :)
          si mai cred ca, marele senior a gresit cand l'a pus pe milu catindat, in defavoarea lui ratiu.
          nesustinerea lui ratiu la cotrocesti a fost cea mai grava greseala a tzaranistilor, de cand s'au ales si cu sufixul -cd.

          atentie la penele, de acolo va vine tradarea.
          caci, stimate domn, daca pesede este, pe fata, noul pecere, peneleaua a fost, de la campeanu pana azi, facatura secu.
          de aia se inteleg bine activistii cu securistii.
  • -12 (20 voturi)    
    Cred ca (Joi, 20 februarie 2014, 14:57)

    Xu [anonim]

    altcineva a scris acest articol. Probabil va fi sters in curand.

    Adica cum, Dan, cel care facea spume la gura infierand adversarii si lingand in toate locurile intunecate pe marele carmaci, a ajuns azi sa:
    - faca misto de partidul lui (si cat s-a mai chinuit sa-l incropeasca)
    - faca misto de duduia preferata carmaciului
    - faca misto de "mai marii" partidului, pana deunazi idealuri de integritate

    E prea mult Danutzule deci "Adio Danutz"! Azi te-ai despartit definitiv!
    • +14 (24 voturi)    
      Jalnic atac (Joi, 20 februarie 2014, 15:18)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Xu

      "lingand in toate locurile intunecate pe marele carmaci"

      Un link, ceva, care sa arate asta?

      Cred ca il confundati pe Tapalaga cu Mircea Badea.

      Tapalaga scrie ce crede. Badea crede ce e platit sa creada.
    • +11 (21 voturi)    
      Eh na, nervi gramada! (Joi, 20 februarie 2014, 15:30)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Xu

      Nu Dan Tapalaga este vinovat ca Udrea a fost scoasa la inaintare intr-un mod de-a dreptul nesimtit! Sau ce ar trebui sa faca Dan Tapalaga, sa bage capul in nisip ca altfel ce. Cititi cu atentie si vedeti ca in articol nu Elena Udrea este subiectul de baza. PMP a inceput sa inghita gunoaie si sa devina un soi UNPR doar cu sigla schimbata. Va place sa vodati ghertoi evadati din gasca lui DomnuDan sau a lui Beheecali, splati si uscati proaspat pemepisti?! Fiti sanatosi!
  • +17 (23 voturi)    
    Sperata moare ultima.. (Joi, 20 februarie 2014, 14:57)

    czr [utilizator]

    Total deacord cu dv, domnule Tapalaga.
    Si totusi care e alternativa? Mai avem vre-una?
    Ne-a ramas doar resemnarea?

    Repet postarea mea de la un articol anterior, deoarece mi se pare mai potrivita aici:

    Dar oare ce se intampla cand moare si ultima sperata?
    Nici nu s-a nascut bine MPR si deja vorbeste de alianta cu PNL?!?
    Care PNL? Cu Antonescu, Fenechiu, Becali, Chitoiu, Patriciu, Silaghi, M Campeanu, etc, etc?
    Daca ar fi venit acest mesaj din PDL as fi inteles..
    Dar asa, sa incepi o constructie cu compromisuri incceptabile si nocive pentru tara..?! Sa poti sterge cu buretele atat de repede si atat de brusc toate ordinariile facute de PNL in cardasie cu PSD, fara sa plateasca deloc PNL-ul pentru ce-au facut ?
    Si fara sa le ceri macar ca inainte de a discuta cu ei sa se reformeze?
    Mi se pare total inacceptabil si mai ales mi se pare distrugator de speranta.

    Iata si motivul pentru care Papahagi a facut un pas in spate.. Si probabil vor mai face si altii..

    Pacat ca dupa atatia ani cu atatea experiente triste nu s-a invatat nimic nici macar acolo unde aveam o umbra de sperata..

    De la cine sa mai speram ceva?
    Cat timp trebuie sa mai asteptam?
    • -2 (8 voturi)    
      E simplu (Joi, 20 februarie 2014, 15:59)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui czr

      Iesi la vot si nu votezi fesenisti. Adica acelasi sfat pe care ar fi trebuit sa-l urmeze romanii la fiecare alegeri din '90 pana astazi.

      Votezi cu oricine altcineva - Ecologisti, Verzi, Romania Mare, UDMR sau cel mai bine si indicat, Noua Republica.

      Basistii si uselistii au ciordit destul de 25 de ani.
    • +6 (10 voturi)    
      Speranta (Joi, 20 februarie 2014, 16:26)

      matei [anonim] i-a raspuns lui czr

      FC si NR ar putea fi optiuni de ce nu?
      Dar bunii prieteni ai lui Papahagi de ce se complac alaturi de unul ca Marin Anton: Domnule Baconschi,Preda, Funeriu e mai important un loc de europarlamentar??
      • +6 (8 voturi)    
        FC nu (Joi, 20 februarie 2014, 16:54)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui matei

        FC sunt tot traseisti. Un partid de doi lei de la bun inceput in care au inceput sa apara tot felul de indivizi dupa ce a fost preluat de MRU. Mai mult, simpla alianta a FC cu PMP pute a fesenism si politruci.
  • +14 (24 voturi)    
    Cherchez la famme (Joi, 20 februarie 2014, 14:57)

    corvus coraX [utilizator]

    Din pacate, ceva ce se intrezarise ca fiind "altceva" in politica romaneasca s-a transformat intr-o poanta proasta prin includerea Elenei Udrea. Uluitor faptul cum un animal politic precum este Basescu nu realizeaza ce piatra de moara este aceasta femeie! Asa este cand in politica isi au loc hormonii si ratiunea e lasata afara in ploaie. Primul semn, plecarea lui Papahagi, este de foarte rau augur. Se intrevede o ratare spectaculoasa pentru ca romanii nu se vor mai lasa pacaliti de data asta. Din pacate, vor da girul din nou unei gashti resapate...
  • +13 (23 voturi)    
    Udrea NU POATE CONDUCE UN PARTID ! (Joi, 20 februarie 2014, 14:59)

    Gryphus [utilizator]

    Traian Basescu cred ca stie acest lucur si a lasat-o pe Udrea sa se joace putin in PMP-ul lui pt a afla SINGURA ca romanii NU O VOR!

    UDREA ar pierde alegerile si daca ar fi de maine presedintele PSD in locul plagiatorului. Elena Udrea e COMPROMISA POLITIC, nu mai are nicio sansa la o functie de top

    Ea poate fi cel mult membru in conducerea unui partid
    • +5 (17 voturi)    
      crezi?! (Joi, 20 februarie 2014, 15:29)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Daca ai avea dreptate inseamna ca Basescu se joaca cu focul. Dar nu ai dreptate! Cam cat este de bine vazuta madam Udrea in randul votantilor nu este foarte greu de intuit. In toate sondajele recente numele ei nu apare nici macar la categoria "tinere sperante". Asta lasand la o parte faptul ca mentalitatea romanilor care considera ca femeia trebuie sa stea la cratita si la sters fund copii nu s-a schimbat prea mult. Madam Udrea este in esenta modelul de "asa nu" in politica romaneasca. Discurs politic absolut fals, se impune doar prin prezenta fizica. Asta o face si mai antipatica, paradoxal pentru ambele sexe.
    • -4 (8 voturi)    
      Nimic mai fals (Joi, 20 februarie 2014, 16:58)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Udrea a fost tradata la alegerile locale fix de Blaga. Nu vorbiti daca nu stiti. La ordinul vamesului toti sefii de org din Bucuresti au primit ordinul sa saboteze si sa colaboreze cu PSD. Dupa aia s-a aflat, dar ....
      Blaga a condus campania, el a dictat si in tara nu numai in Bucuresti. Udrea a aflat prea tarziu, din pacate! Ce era sa mai faca? Si-a dat demisia din toate functiile inschimb toti sefii de org. tradatori auramas si azi in functie. Spune totul , nu?
  • +15 (23 voturi)    
    Si eu cu cine votez? :) (Joi, 20 februarie 2014, 14:59)

    TB [utilizator]

    Am urmarit si eu cu oarecare sperante evolutia PMP. Speram ca va fi altceva, am o oarecare dezamagire.

    Recunosc, sunt basist, l-am votat pe Basescu la aproape toate alegerile si as fi vrut sa pot vota cu PMP la urmatoarele alegeri, in semn de recunoastere ale meritelor indiscutabile (in opinia mea) ale lui Basescu. Dar nu voi putea pune stampila pe Elena Udrea. Punct.

    Cu cine votez? Nu stiu. Intotdeauna merg la vot, asta nu e optiune, asa ca probabil voi pune in sila stampila pe PDL, gandindu-ma ca voi vota Monica Macovei si nu Blaga.
    • +6 (12 voturi)    
      Nu esti singur !!! (Joi, 20 februarie 2014, 15:24)

      czr [utilizator] i-a raspuns lui TB

      Foarte bine spus. Felicitari pentru modul in care ai pus punctul pe "i'.
      Si eu am aceeasi dilema ca si tine, cu diferenta ca eu nu mai sunt dipus la compromisuri nici macar de genul 'raul cel mai mic'
      Ma bucur ca nu sunt singurul care gandesc asa.. Si probabil ca noi mai sunt si altii..
      Intrebarea ramane valabila:
      Noi, NOI cu cine votam?
      • +15 (17 voturi)    
        habar n-am! (Joi, 20 februarie 2014, 15:41)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui czr

        stiu insa ca voi vota si ca NU voi vota USL!
      • -2 (8 voturi)    
        Noua Republica (Joi, 20 februarie 2014, 16:01)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui czr

        Raspunsul e simplu ca lumina zilei. Oameni curati, tineri, profesionisti, de dreapta reala, nu vrajeli centriste de-ale lui Baconschi.

        Vrei o sansa reala data Romaniei ? Voteaza curat, nu strategic. Cu strategii basiste, vei alterna de fiecare data raul mare si raul mic, PDL cu PSD, PMP cu PNL.
        • -3 (5 voturi)    
          Ce-ai spune daca .. (Joi, 20 februarie 2014, 17:38)

          Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          dupa ce va sta cativa ani la putere nici macar Mihai Neamtu (pe care de alftel il apreciez foarte mult - desi e cam "necopt") nu va mai fi atat de "neprihanit" ?
          Oameni buni, terminati cu idealismele - sunt ok la 20 de ani - viata reala e alta !
          Degeaba o sa aiba Noua Republica numai mebri unul si unul dac-o sa aiba 1 % ...
          Nu spun sa se accepte orice magarii - insa coborati de pe 'piedestal' si mergeti si faceti campanie in lumea reala ...
          Eu sincer zau daca am vazut /auzit de vreo campanie de-a voastra ! Hai, lasati vorbele - treceti la fapte !!
          • +5 (7 voturi)    
            Logica gainii (Joi, 20 februarie 2014, 18:12)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

            NR o sa aiba 1% daca astia ca tine o sa o voteze pe panarama de Udrea. E atat de simplu.

            Nu-ti face griji ce va deveni Neamtu peste 6-8 ani, fa-ti griji ce a devenit deja Romania in 25 de ani cu Basescu si cu Iliescu.
  • +10 (18 voturi)    
    Pacat de oamenii aia care mor in Ucraina (Joi, 20 februarie 2014, 15:20)

    Trojan.H [utilizator]

    Noi o ardem cu micile noastre frustrari.
    • -4 (10 voturi)    
      ucrainienii au inceput sa moara acum cateva zile (Joi, 20 februarie 2014, 15:44)

      epaminonda [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      dar te-ai gandit la copiii care mor de foame in Somalia dintotdeauna?
      cui sa-i mai arda de politica?!
      • -1 (9 voturi)    
        Accident (Joi, 20 februarie 2014, 16:59)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui epaminonda

        O sa ma impac cu gindul ca esti doar un accident genetic.
        • -1 (3 voturi)    
          vorbe mari (Joi, 20 februarie 2014, 17:48)

          epaminonda [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

          venind din partea unui virus anacronic
        • +3 (5 voturi)    
          iaca... (Joi, 20 februarie 2014, 20:14)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

          ACESTA este "profilul" sustinatorilor lui Udrea!!
          Mesajul politic de baza? -> insulta preopinentului!!

          Mai sus era unul, Anton Albu (Tony White) - tot asa...
          Si mai vor SI sa ii voteze lumea - macar, daca arunca dejectii in capetele boborului, sa le arunce de cat mai sus, sa se poata imprastia mai bine... >:)

          Vorba altei geniale pediste, mai acu' vreo ceva ani: "ciocu mic! ca acum noi suntem la putere!" :P
  • -1 (3 voturi)    
    initiere in tainele politicii (Joi, 20 februarie 2014, 15:23)

    infoInsider [utilizator]

    http://infoinsider.ro/2014/02/12/neofit-ritual-de-initiere-in-tainele-politicii/
  • -3 (9 voturi)    
    Un lucru e limpede: (Joi, 20 februarie 2014, 15:23)

    derblauereiter [utilizator]

    Dan Tapalaga nu e un jurnalist pasionat sa hraneasca guppies de acvariu. Indiferent de acvariu.

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-16642495-zici-guppy.htm
  • -5 (13 voturi)    
    Udrea (Joi, 20 februarie 2014, 15:51)

    vasile-roaita [utilizator]

    Madam Udrea mi se pare o doamna atragatoare si la locul ei. Eu voi vota cu ea daca va candida pe undeva.
  • +3 (11 voturi)    
    Partidul Etic (Joi, 20 februarie 2014, 15:54)

    George [anonim]

    Fratilor (cum ii place mai nou lui Basescu sa spuna), daca nu va mai place PMP, de ca nu va faceti propriul partid si-l numiti Partidul Etic sau Partidul Intelectualilor Integri (PII) ?

    Din pacate, dezamagirile astea ale voastre nu castiga nici o alegere in Romania. Votantul roman care vine cu siguranta la vot nu s-a schimbat in ultimii ani si nici cu se va schimba. Ca sa castigi puterea in Romania el este cel pe care trebuie sa il convingi. Pe dezamagiti, care oricum nu merg la vot, ca lor e totul 'câh', cei care nu au habar de ce se intampla in Romania si nici nu ii intereseaza, nu ai cum si cu ce sa ii curtezi.

    Asa ca, mergeti la vot si votati cum stiti mai bine. Cine nu voteaza e de acord cu orice rezultat.
    • +2 (4 voturi)    
      Mda (Joi, 20 februarie 2014, 17:30)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui George

      Mai bine stau acasa, decat sa perpetuez politruci fesenisti. Pana acum nu am avut cu cine vota, noi, astia 6-7 milioane, dar din 2016 tare mi-e ca vor fi iesit la rampa si politicieni tineri si fara legatura cu FSN.

      Nu ne plange noua de mila, daca Romania e in rahat e datorita astora ca tine care voteaza rele mici si mari si dupa aia vin cu tupeu sa ne certe de ce nu le-am sustinut basestii si bocii.
    • -1 (3 voturi)    
      Excelent punctat !!! (Joi, 20 februarie 2014, 17:41)

      Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui George

      Asta tot incerc si eu sa spun ... chiar daca uneori nu sunt inteles :P
  • +3 (13 voturi)    
    Domnule Tapalaga, daca stii ceva ... (Joi, 20 februarie 2014, 15:54)

    atoni [anonim]

    ... ce ar trebui stiut, vorbeste, ai facut-o acum vreo 10 zile cu " Momente vesele din opozitie". Daca nu, chiar esti un misogin chiar daca ai toata spuma culturala a tarii de partea ta. Eu, de aici de departe, o vad pe Elena Udrea mai luptatoare decat toti barbatii de dreapta din PMP, vocala nu numai pe blog. A fost ok ca ministru, a castigat cinstit fotoliul de parlamentar nu la Piatra Neamt ci la Roman, nu s-a opus reformarii justitiei sau a aparat infractorii din parlament, nu-i asa scolita din pacate ca Andeea Paul si nici asa de serioasa ca Anca Boagiu dar, dar, dar... Chiar nu vad ce nu este ok la ea, daca arata ca Zoe Petre poate ar fi fost mai bine? A venit in PMP cand partidul era la 30% si eu nu stiam? A gresit la filiala Bucuresti dar si acolo cartile erau deja facute de masurile total nepopulare pentru iesirea din criza. Vorbeste domnule Tapalaga, adu argumente!
    • -3 (5 voturi)    
      Tara arde si baba se piaptana (Joi, 20 februarie 2014, 18:54)

      LuminitaH [utilizator] i-a raspuns lui atoni

      Domnul Tapalaga nu stie nimic in plus, stati linistit. Dumnealui isi exprima frustrarea si misoginismul barbatilor neamului, inchipuiti pana in maduva oaselor (vezi acest Razvan Orasanu) care au ajuns pe post de mama omida odata cu inventarea talk show-rilor posturilor TV de stiri .
      Elena Udrea, in ciuda a tot ce zic gurile rele, este o femeie inteligenta, vorbeste clar, concis si la obiect. Simte politica si are comentarii foarte bune la subiectele fierbinti (dovada ca "media" ii preia toate textele), nu are orgolii prostesti pentru ca e sigura pe ea . Deranjeaza pentru ca face concurenta atator "analisti", aparuti peste noapte, care spera sa promoveze in vreun partid la putere acum sau in viitor.
      Degeaba este mai serioasa Anca Boagiu daca pana cand face o propozitie te plictisesti si ai uitat subiectul. La fel Roberta Anastase si multe altele. Ca sa numai vorbesc de barbati.
      Domnul Tapalaga nu e deranjat asa tare de USL si de Victor Ponta, are ce are cu Elena Udrea printre putinii care chiar fac opozitie.
  • +2 (10 voturi)    
    mai departe de lungul nasului... (Joi, 20 februarie 2014, 15:55)

    observator extern [anonim]

    ...trebuie privit. Partidul nu este PENTRU ELENA UDREA, ci pentru Basescu insusi. Ea tine doar locul "cald" pina se elibereaza Basescu de obligatiile prezidentiale ca sa ia apoi sefia PMP si sa-l creasca apoi mai mare deict PNL si PDL. Nu m-ar mira sa si reuseasca. Ai si doresc succes...
  • -3 (5 voturi)    
    ca sa vezi cine (Joi, 20 februarie 2014, 15:56)

    victor L [utilizator]

    ii incurca viata dlui Tapalaga : Basescu si Elena Udrea.
    Ei par a fi marele rau actual in Romania.
    Acum, nimic de zis, depinde ce te preocupa: Basesecu vinzatorul Justitiei si protectorul Elenei ar fi prioritatile tarii.
  • +7 (15 voturi)    
    istoria neromantata a Elenei Udrea (Joi, 20 februarie 2014, 16:04)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    am scris 3 texte pe blogul meu despre aceasta femeie:

    Unii sunt condamnati sa repete greselile trecutului.

    Elena Udrea (si protectorii, indeosebi presedintele Traian Basescu) nu realizeaza ca popularitatea ei este una nociva, nesanatoasa democratic si care va produce efecte adverse la alegeri. Ea este cunoscuta si apreciata pentru cu totul alte criterii decat cele politice si de catre un segment de electorat care nu-i face cinste.

    Intreaga cariera publica a acestei femei s-a derulat pe repede inainte, arzand etape si creand controverse si suspiciuni.

    Traian Basescu si cei pe care i-a instalat in fruntea Partidului Miscarea Populara, proiectul sau politic de suflet pe care il pregateste ca trambulina electorala, nu inteleg sa o treaca pe Udrea in linia a doua sau a treia a politicii si, apoi, s-o indeparteze discret.

    Partidul Miscarea Populara se inarmeaza cu o ghiulea la picior, pentru placerile masochiste ale presedintelui Basescu.


    Despre Elena Udrea. Mai mult

    Cineva m-a provocat sa ma explic. Ce inteleg eu prin "segment de electorat care nu-i face cinste Elenei Udrea".
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-16550843-momente...

    Electoratul Elenei Udrea este format, in majoritate, din cititori de Cancan, Click si Libertatea, din privitori la Taraf TV, din oameni fara carte, saraci cu duhul, clevetitori si barfitori, pietari, tiristi, mistocari.

    Udrea e "blonda lui Basescu", "amanta", "bunaciunea", "gagica", "aia cu tate mari", "panarama". Cei pe care i-am mentionat o critica si o admira in secret.

    Daca asta ii face cinste, succes pe centura politicii!
    • -3 (9 voturi)    
      Mda (Joi, 20 februarie 2014, 17:22)

      Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

      Astea numesti argumente?
      Hai sa-ti spun eu cum le inteleg: vorbe de mahala.
      Nici unul dintre motivele insirate in cele doua postari nu pot fi luate in seama de cei care mai si gandesc in tara asta.
      De fapt mesajul asta nici nu li se adreaza lor.
      In plus ma indoiesc ca autorul lor este un simpatizant al opozitiei actuale.
      Talmaciule, poti sa-ti iei funie si sapun.
      Elena Udrea va ajunge un lider politic important in Romania in viitorii patru ani.
      Mai mult. Spre disperarea voastra totala acest Rau Suprem ( vazut de tot felul de analisti si politicieni de doi bani) in persoana lui Traian Basescu va conduce din nou Romania.
      Si asta ti-o spune unu care nu iubeste prea tare nici un lider politic roman. Ti-o spune unul care crede ca acest sistem politic este unul care, cu siguranta intr-o zi va trebui schimbat. Total. Impreuna cu multe alte sisteme.
    • -1 (3 voturi)    
      mai usor... (Joi, 20 februarie 2014, 17:59)

      cim [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

      mai usor cu prostiile: "'electoratul Elenei Udrea este format, in majoritate, din cititori de Cancan, Click si Libertatea, din privitori la Taraf TV, din oameni fara carte, saraci cu duhul, clevetitori si barfitori, pietari, tiristi, mistocari" pai atunci ar avea 80%!!!.. si electoratul USL lui cui il lasi!! Un analist politic <DT>nu ar voie sa judece cu hormoni si sa i mai si bage in dracii pe cititorii masculi frustrati!!
  • +9 (15 voturi)    
    istoria neromantata a Elenei Udrea - II (Joi, 20 februarie 2014, 16:04)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    Despre neobrazarea Elenei Udrea, fanteziile presedintelui Basescu si decenta Primei Doamne

    Atat despre acest triunghi amoros. Doar titlul. Pentru ca dreptul la viata privata este sacrosanct, pentru mine.

    Pe Elena Udrea, insa, nu o voi menaja deloc. Presa si analistii vorbesc despre crearea si punerea PMP-ului la picioarele ei. Ba, inca mai mult, despre vise de preamarire prezidentiala.

    Ma intreb: cat de departe pot merge impostura si parvenitismul in cazul acestei femei?

    Sa amintesc biografia ei? Cum l-a cunoscut pe bogatul om de afaceri, Dorin Cocos? Cum acesta a ajutat-o sa intre in politica, pe filiera UFD, prin prisma relatiilor pe care le avea la Primaria Capitalei? Cum a fost asistenta personala a secretarului general PSD, Cozmin Gusa? Cum a trecut la PNL si a obtinut un loc pe lista consilierilor generali ai Capitalei? Cum s-a abonat la contractele de asistenta juridica ale RA-APPS?

    Cum l-a cunoscut pe presedinte si-a plecat cu el la Cotroceni, fiind numita imediat in inalta calitate oficiala de sef al Cancelariei Prezidentiale?

    Cum s-a facut de ras la Robert Turcescu in emisiune?

    Cum a ajuns, peste noapte, ministrul Turismului? Cum a ajuns ministrul Dezvoltarii? Cum l-a atacat pe Emil Boc? Cum a candidat la functia de presedinte al PDL? Cum a sabotat PDL-ul, dupa ce a pierdut alegerile?

    Tupeul acestei femei nu are limite, iar cineva ar face bine sa-l traga de maneca pe Traian Basescu pana nu va fi prea tarziu. Poate domnii intelectuali din preajma.

    Elena Udrea va ajunge acolo unde-i este locul: in afara politicii. Societatea are anticorpii ei.
    • -1 (3 voturi)    
      Argumentele unde sunt? (Joi, 20 februarie 2014, 17:56)

      atoni [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

      Citesc: neobrazarea Elenei Udrea, fanteziile presedintelui, triunghi amoros, impostura, parvenitism, tupeu dar nici un argument. Poate mesajul este "cifrat" ca sa fie inteles doar de persoana in cauza, adica Elena Udrea?
    • 0 (2 voturi)    
      Elena Udrea, asistenta personala a lui Cosmin Gusa (Joi, 20 februarie 2014, 20:03)

      atoni [anonim] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

      Poate ca de aici i se trag multe Elenei Udrea, n-o fi fost mereu cheie de biserica. Sforarul Cosmin Gusa, fost secretar general PSD, sef de campanie a lui Base in 2004 iar apoi pe faras... .
      Din pacate lipsesc argumentele, trebuie sa-mi folosesc fantezia dar asa nu merge, asta nu e informare!
  • +4 (10 voturi)    
    Eu cu cine votez? (Joi, 20 februarie 2014, 16:07)

    Clara [anonim]

    Eu nu pot vota pe nimeni la alegerile viitoare. Ca persoana adepta a valorilor social democrate, constat ca nu am cu cine vota. Nu voi vota un partid de dreapta pentru ca e contra valorilor mele, insa nici PSD nu pot vota pentru ca nu au nimic in comun cu social democratia. Acest partid este toxic pentru romani pentru ca multi oameni, asociaza social democratia cu incompetenta, lipsa de educatie si coruptia. Din aceasta cauza, multi tineri din Romania adopta ideile neo-liberale, fara a cunoaste alternativa social-domacrata si fundamentele pe care aceasta este construita.
    • -2 (2 voturi)    
      ''foarte bine'' (Joi, 20 februarie 2014, 17:52)

      cim [utilizator] i-a raspuns lui Clara

      nu mergeti la vot.. ''castigatorul ia tot'' adica USL o sa aiba si mai mult in plus partidele mici si foarte mici vor intra in parlament...asta si vrea USL sa nu meregem la vot!!
  • +5 (7 voturi)    
    un bolovan ... (Joi, 20 februarie 2014, 16:09)

    doru v cojoc [anonim]

    Acest "altceva" este intradevar altceva ... altceva decat am asteptat. S-a dus dracului si ultima speranta !!!
  • +1 (7 voturi)    
    Bulversati (Joi, 20 februarie 2014, 16:12)

    magicianul [utilizator]

    Romanii au o peoblema cu increderea. Cum poti sa "crezi" in Traian Basescu-simbol al schimbarii in 2004 si sa urasti femeia Udrea-simbol al noii schimbari? Basescu a lupta impotriva unui sistem corupt, cel mai corupt din Romania, Udrea lupta impotriva unui sistem la fel de corupt ca atunci doar ca acest sistem acum detine si presa. E la fel domnilor. Ce vi se pare ciudat este ca Udrea este asociata cu cateva licitatii sau contracte cu dedicatie. Si Basescu are asa ceva dar s-a uitat. Toti politicienii au asa ceva pt ca au sponsori!!! Nu exista politicieni incoruptibili in Romania! Doar un om de afaceri care are puterea sa se finanteze singur din surplusul sau ar fi un politician adevarat.
    Si da, notiunea de partid de acum este asociata cu grup de interese nu grup de opi ii dau idei, nu grup de persoane care doresc sa construiasca ceva palpabil... Schimbati raul de la radacina, altfel multumiti-va cu ce semanati!
    • +2 (2 voturi)    
      yoooo.... (Joi, 20 februarie 2014, 20:22)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui magicianul

      Udrea - si "lupta impotriva sistemului corupt"... >:)

      Asta era bancul lunii? ;)
  • +4 (10 voturi)    
    Jos palaria (Joi, 20 februarie 2014, 16:56)

    tanar_pensionar [utilizator]

    Domnule Tapalaga! Corecte observatii.
    In plus articolul dvs. are rolul unei hartii de turnesol pentru mine. In sfarsit pot sa recunosc printre cei care posteaza oamenii care gandesc cu mintea proprie si cei care au o agenda. Ar mai fi si o alta categorie, cei care gandesc, dar poarta ochelari de cal lipiti la tample.
  • -2 (10 voturi)    
    D-le Tapalaga (Joi, 20 februarie 2014, 17:07)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Va vand un pont.
    Partidul Miscarea Populara va conduce Romania din 2016 cu sau voia domniei voastre.
    PSD va intra intr-o vrie mortală și va reveni la Putere numai dupa ce se va reforma radical.
    Candidatul cel mai bine plasat al dreptei va fi viitorul Presedinte al Romaniei. Nu ar fi exclus ca acesta sa fie Elena Udrea.
    Traian Basescu este singurul Presedinte pe care l-a avut Romania dupa 1989 si care a făcut ceva pentru tara asta.
    Va fi primministru al Romaniei cel putin 4 ani.
    • 0 (2 voturi)    
      ok (Joi, 20 februarie 2014, 17:32)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

      si marmota?
    • +1 (7 voturi)    
      D-le Metatron (Joi, 20 februarie 2014, 17:37)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

      Hai sa-ti vand si eu un pont, ca datul cu parerea e gratis.

      In momentul in care romanii vor realiza ca PMP, PDL, PSD, PNL si altii sunt de fapt cu totii niste ex fesenisti, va incepe noul destin al Romaniei.

      Poate in 2016, poate in 2020 dar uite ce cred eu ca se va intampla.

      Feseneii cu boci, basisti, uselisti la gramada se vor alia in principalul bloc social-democrat sau liberal-democrat (centru stanga) al Romaniei.

      Iar dreapta care acum este reprezentata doar de PRM (extrema) si NR (conservatori) va experimenta un reviriment solid de indata ce va aparea un partid liberal autentic, cu tineri si oameni de afaceri.

      Deci astea vor fi taberele. Mai lipseste un partid de stanga veritabil si onest, prin 2024, dupa care vom putea spune in sfarsit ca Romania a scapat de comunism.

      Cat despre Basescu si Udrea, nu ma fa sa rad. In timpul vietii noastre cineva foarte autoritar si dezinvolt va aparea in politica si peste vreo 20 de ani va instaura cu mana de fier o restauratie totala in urma careia toti politrucii vor fi aruncati in puscarie, pentru lipsa de discernamant si rezultate.

      Pentru ca 25 de ani de furt nu pot fi uitati nepedepsiti.
  • 0 (4 voturi)    
    E simplu (Joi, 20 februarie 2014, 17:21)

    OmulNou [utilizator]

    Daca omul de rand ajunge sa dispretuiasca USL-ul suficient, si USL-ul nu ne-a dat pana acum vreun motiv sa nu-i dispretuim, orice "stranier" poate ajunge presedinte/premier. Sau poate populatia e atat de bine manipulata de posturile soparlei incat va fi FSN-ul la putere 20 de ani de acum incolo, nu stiu.
  • 0 (8 voturi)    
    udrea (Joi, 20 februarie 2014, 17:40)

    tot [utilizator]

    Udrea e o forma fara fond.Arata bine si atit.Si nu e proasta.Dar nu e deajuns ca sa fii un politician adevarat.
    • 0 (6 voturi)    
      NU? (Joi, 20 februarie 2014, 20:11)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui tot

      Chestia cu "nu e proasta" imi place. Da pe aia o stii: nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita? sau: prostu nu e prost destul daca nu e si fudul?
      Madam e ilustrarea vie a acestor proverbe. Si daca ne mai raportam si la Base: baiat destept da cam golan, asa ca ce ar putea sa prefere, avem tabloul intreg ( nu ala cu Pinalti).
  • -2 (6 voturi)    
    "Meserie '' bat o vina!! (Joi, 20 februarie 2014, 17:46)

    corneliu [anonim]

    Bai, ''obsesionalilor'' mai lasatii pe Udrea, Videanu viata merge inainte... voi ati incremenit in proiect...vedeti ce faceti cu S.Ghita, Dragnea, Blaga cel Bleg...Si ce daca articolul e scris de D Tapalaga, e onest,inteligent si pe deasupra ardelean..si ce daca !?.. si oamenii inteligenti spun/fac prostii y compris DT!!! Auzi si te crucesati: ''PMP sa recunoasca ce e partid infintat pentru si in jurul lui E.Udrea" .."partid jucarie pentru E.Udrea" hu hu. Uau si uau alta: ''Mai ramane ca presedintele Basescu sa-l gratieze pe Becali, sa-l invite pe Dan Diaconescu"... aveti stire de asa ceva dle.DT !? ce fel de analiza politica e asta!? din frica maladiva ca MM ar pierde niste amarite de voturi in favoarea PMP ati ajuns sa bateti campii si sa va faceti de ras. (cum cine? DT! ) NB La asa partid conducator asa opozitie si ''competenta analiza politica"
  • +2 (6 voturi)    
    super !! (Joi, 20 februarie 2014, 18:07)

    costica [anonim]

    PMP nu a invatat nimic din execul PDL, o tin pe Elena Udrea in frunte iar rezultatul e previzibil= ESEC !
    Dati-o la o parte pe Dna Udrea, aduceti oameni credibili si veti castiga, dna Udrea va duce la ESEC asa cum a dus si PDLul lui Traian Basescu!
    "Succesuri" !!!!!!!
    Cu alde Ponta si Antonescu PMP chiar putea avea o sansa cu oameni competenti, dar NU cu dna Udrea,
    Dna Udrea garanteaza ESECUL in PMP!!!
  • +2 (10 voturi)    
    ELENA UDREA (Joi, 20 februarie 2014, 18:25)

    Balca Marius [anonim]

    Domnule Tapalaga,sunt de dreapta,asa cred,administrez 3 societati,astazi am suspendat activitatea la 2,curand urmeaza si a treia.Sunt ingrozit de cum lucreaza acest govern,de popriri,2 pe luna,de tupeu,de zeflemea de tot...Baesecu mA FACUT SA SPER,OAMENII DIN JURUL LUI,EL,NU SUNT PERFECTI,DAR CU LOIALITATE,AU MERS PE UN DRUM CORECT.Nici Obama,nici Holland,nici Kohl nAU FOST PERFECTI,DAR SUNT urmati de oameni,daca dumneata esti fara de prihana,da cu piatra.P.S NU sunt postac,e prima si ultima oara cand postez,dar numai support puritanismul in politica.
    • -1 (7 voturi)    
      Da ? (Joi, 20 februarie 2014, 19:07)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Balca Marius

      Basescu te-a facut sa speri ? Erai primar pe vremea aia ? Sau ai avut firma de constructii ?

      Al naibii cu i-a facut Basescu sa spere pe toti, cu forfetarul in cap si ciorditul in masa promovat de partidul primarilor.

      Aia ne mai lipseste, inca o tura de gondole si sali polivalente prin toate catunele.

      Ce usor uita romanii...
  • +2 (6 voturi)    
    ce vrem noi de fapt? (Joi, 20 februarie 2014, 18:33)

    Laurentiu [anonim]

    Din pacate nu vad o alta persoana de pe dreapta care, acum, sa poata aduna mai multe voturi intr-o Romanie cu nivelul de inteligenta care este. Da, ar fi frumos sa iasa dintr-un mediu steril un intelectual cu inteligenta emotionala si ceva pricepere manageriala care sa fie dispus sa se bage in noroi si sa ne conduca, dar... oferta e cam slabuta, chiar inexistenta (pe masura Romaniei in care traim).

    Plangem ca nu se unifica dreapta si ca pdsu ne duce in gard, dar nu ne punem problema cum putem realiza, astazi, o opozitie cat de cat rezonabila (sau de ce nu o guvernare). Cu siguranta nu cu "de ala nu-mi place ca e sui, de ala nu pentru ca se uita chioras, de ala nu ca vorbeste deocheat..." Cine e dispus sa apere/continue ce s-a construit in ultimii 8 ani, e bine venit. Trebuie sa aiba si calitati ce pot fi folosite. Slefuitul poate veni si mai tarziu. In plus, Basescu poate distribuie in rolurile potrivite pe toti cei care vor sa apere directia curenta.
    Momentan in Romania gasim o democratie si o civilizatie crude, in care nu prea prinde vorba frumos si corect spusa. Trebuie sa stii, ca politician, umbla si cu balegarul si cu frumosul.

    Cred ca pana la urma asta e si calculul lui Basescu. Cine din astia de langa mine e capabil sa adune voturi? Undrea? Are lipici sa aduca voturi in afara de intelectuali (cam 90% din Romania)? Are ceva. Intelectualii n-o plac, dar pana la urma o vor inghiti, de dragul meu. Ca si pe mine m-au inghitit mai cu noduri, pentru lipsa de "rafinament intelectual".

    Ar trebui sa lasam mofturile si sa vedem cum rezolvam problema practica cu care ne confruntam astazi. Adica, voturi care sa salveze/continue ce s-a facut pana acum.
    • +3 (7 voturi)    
      stimata doamna E.U. (Joi, 20 februarie 2014, 19:15)

      danright [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu

      USL-ul a adunat tone de voturi. Faptul ca suntem condusi de niste infractori sau de analfabeti, sau de infractori analfabeti nu ne incalzeste cu nimic.
      Tot asa, dvs. puteti sa adunati voturi, important e pe cine puneti in parlament cu voturile alea.
      Si daca in parlament (cu minuscula) ajungeti dvs sau alti traseisti sau oameni corupti dar cu multi bani din tara, nu-i nici o bucurie. Noi astialalti care nu va vrem, tot n-o sa avem scoli mai bune pentru copii, n-o sa avem conditii mai bune in spitale, n-o sa avem un mediu economic mai curat, mai putin impovarator pentru cei cu initiativa.
      Lasati PMP-ul ala in pace ca incepuse bine, urmati-va planul de anul trecut de a face un copil.
      Bafta!
    • +5 (5 voturi)    
      apãi, frateee... (Joi, 20 februarie 2014, 20:30)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu

      Daca o ajuns "dreapta" sa nu poata aduna voturi, altfel decat NUMAI cu Udrea si MUSAI cu Udrea - vai de capu la ea!!

      RAU inseamna ca se mai manajerizeaza, "dreapta" aia...!!
      Si PROSTI politicieni sunt aceia care au adus-o in halu' ãsta!!

      Pai, daca asa "dreapta" vestejita si ca vai de lume avem, CHIAR ca merita sa te [beeep!!] pe ea!!
  • -5 (9 voturi)    
    Un bolovan de gatul lui DT (Joi, 20 februarie 2014, 18:35)

    cim [utilizator]

    bravos, articolul asta e un bolovan de gatul lui DT...stiti la ce ma refer doar mi ati sters o postare. TD ca ardelean ce se respect chiar onest si inteligent, e de neoprit/nestavilit cand se decide sa bata campii si sa se faca de ras.!!
  • +1 (9 voturi)    
    Un ''bolovan'' da, dar la gatrul cui!? (Joi, 20 februarie 2014, 18:45)

    cim [utilizator]

    Bai, ''obsesionalilor'' mai lasatii pe Udrea, Videanu viata merge inainte... voi ati incremenit in proiect...vedeti ce faceti cu S.Ghita, Dragnea, Blaga cel Bleg...Si ce daca articolul e scris de D Tapalaga, e onest,inteligent si pe deasupra ardelean..si ce daca !?.. si oamenii inteligenti spun/fac prostii y compris DT!!! auzi si te crucesati: ''PMP sa recunoasca ce e partid infintat pentru si in jurul lui E.Udrea.. partid jucarie pentru EU"!? hu hu, sau alta: ''Mai ramane ca presedintele Basescu sa-l gratieze pe Becali, sa-l invite pe Dan Diaconescu in partid".. zau ce chesti sunt astea!? aveti vro' informatie sau ati scris asta numa asa ca da bine...un analist politic NU are voie sa judece cu ''hormonii"'!! Din frica maladiva ca MM ar pierde niste amarite de voturi in favoarea PMP, ca un ardelean ce se respecta suntei de neoprit cand ati decis sa bateti campii si sa va faceti de ras. (cum cine? DT!)
  • -2 (8 voturi)    
    frustrat putin spus (Joi, 20 februarie 2014, 19:52)

    Lena [anonim]

    mai nene dar tare frustat si misogin mai esti, ca de altfel si cei 70% de barbati din Romania ....sincer m-am saturat de voi .....90% masculi care ati dus tara de rapa si nu ati facut nimic ....poate ar fi mai bine sa plecati ca sa putem face ceva ...aaa ...am uitat voi nu stiti sa faceti nimic de fapt decat sa barfiti si sa beti ,altceva?????!!!!!!!
  • +2 (8 voturi)    
    Felicitări (Joi, 20 februarie 2014, 20:48)

    Lili Crăciun [anonim]

    Vă citesc cu mare plăcere. Pare că rămâneți singurul jurnalist care are curajul a spune lucrurilor pe nume. Felicitări pentru verticalitate!
  • +2 (4 voturi)    
    Scris bine (Joi, 20 februarie 2014, 22:16)

    DAN [anonim]

    Imi place de Nutzi dar imi place si articolul. Interesante si comentariile. :) Udrea si alte femei ce vor sa urce cat mai sus pe scena politicii romanesti trebuie sa stie ca votantii au un element comun: misoginismul. Ma insel?
    • +1 (1 vot)    
      Da, te inseli (Vineri, 21 februarie 2014, 18:22)

      danright [utilizator] i-a raspuns lui DAN

      Sa-ti spun o poveste traita acum cativa ani de mine pe undeva prin Ardeal.
      Un nene se lamenta, ca tot omul suparat, ca il amendase politia. Dupa parerea lui, a politaiul a fost un nenorocit, ca l-a amendat doar pentru ca nu i-a placut de el ca e ungur.
      Pai bine, mai Zoli, dar cu ce viteza mergeai?
      Pai aveam vreo 75 la ora.
      Asa si madam U., si o mare parte din sustinatorii (sau clonele) ei. Vreti sa acreditati ideea ca toti care sunt contra ei sunt misogini, porci, frustrati. Eventual si analfabeti.
      Pe doamna Monica Macovei o contesta lumea ca pe madam U.? Pe Sulfina Barbu, Raluca Turcan, Anca Boagiu?
      Oricat ati incerca sa lansati fumigene, madam U. e o pacoste prin ea insasi. Nu e potrivita in ceea ce ar trebui sa fie PMP, de la care asteptam altceva, o alternativa sanatoasa la panaramele care ne conduc acum.
      Nutzi e numai buna in PSD. A facut avere din afaceri cu statul, are tupeu (exact ca prim mincinosul), da bine la TV, dar in rest e praf. Din realizarile ei ca "ministresa" la turism am retinut ca a dat aproape un milion de EUR pentru sigla cu frunza aia, si a facilitat gala Bute (care i-a adus o cercetare penala lui Rudel Obreja). Cred ca e destul de evident cat de "curat" a lucrat pe acolo madama de care vorbim.
  • 0 (8 voturi)    
    Sa isi fi revenit Tapalaga (Joi, 20 februarie 2014, 22:30)

    misoginul [anonim]

    Oare in ceasul al 9lea sa isi dea seama ca Elena Udrea este femeia cu coasa pentru Traian Basescu,domnule Tapalaga,atunci cand iubesti pe cineva,cand il chemai noaptea la Cotroceni fireste pentru consiliere in probleme de stat e foarte greu sa rationezi,Elena Udrea ma ris sa spun va fi moartea politica a lui Traian Basescu.
    Si ca sa intru in atentia feministilor tocmai am revazut niste poze de ale Udrei de la mare de acum cativa ani cand mi-am adus aminte de un citat din Mario Adorf
    Cind femeile nu mai stiu ce sa faca, se dezbraca. Si acest lucru e probabil singurul lucru bun pe care il pot face
  • +2 (2 voturi)    
    Bataia va fi Crin contra Ponta (Vineri, 21 februarie 2014, 4:17)

    alex4321 [utilizator]

    Bataia va fi Crin contra Ponta (desi Plafiatorul va ezita sa candideze de frica sa nu piarda)


    Restul sunt pe dinafara : Udrea, Predoiu, MRU si altii ca ei

    Si mai cred ca va fi ultimul an pe scena al Plagiatorului

    care va disparea in curand
  • -2 (2 voturi)    
    evaperoana (Vineri, 21 februarie 2014, 6:47)

    sodomu [anonim]

    leana asta o tot arde cu imaginea de femee fatala care a ajuns in politica.drept sa spun am dat pe centura de femei mult mai perfecte decit ea,iar ca politician nu prea depaseste patru la suta .asa ca ..
  • -1 (5 voturi)    
    SOLUȚIA: PAPAHAGI (Vineri, 21 februarie 2014, 7:23)

    dookuhaka [utilizator]

    Papahagi este singurul care a avut o reacție onestă la ceea ce se întâmplă în PMP! Fetița și amanta lui tata preiau controlul acompaniată de gașca de oportuniști! Dragă tăticule (băsescu), eu unul nu votez cu tine! Era să-mi prind mâna în urnă introducând un vot pentru tine! Hei, Funeriu, Cristian Preda și alții care mai aveți cât de cât o imagine curată - virați spre Forța Civică a lui MRU! Pare mai curat!
  • +2 (2 voturi)    
    cateva observatii (Vineri, 21 februarie 2014, 7:55)

    A [anonim]

    Articolul despre retragerea lui Adrian Papahagi din politica, aparut tot pe site-ul Hotnews, a fost citit de aproape 9000 de persoane, Acest articol critic la adresa Elenei Udrea are aproape 15000 de vizualizari. Pare evident faptul ca cititorii Hotnews sunt mult mai interesati de cariera politica a Elenei Udrea decat de a unui intelectual precum Adrian Papahagi.

    De asemenea, istoria recenta ne arata ca, in Romania zilelor noastre, intelectualii nu prea reusesc sa faca politica. Imi vin in minte acum doua cazuri: prim-ministrul Mihai Razvan Ungureanu, care a avut cel mai scurt mandat, sau ministrul Varujan Vosganian, care a dus si pianul la minister, a fost propus de USR la Nobel si tot nu a stiut cum sa ramana in joc. Nu zic ca e bine, zic doar ca asta se intampla astazi. Iar ieri a fost la fel, daca ne gandim la electoratul lui Ion Ratiu in anii 90. De asemenea, la alegerile din PDL grupul intelectualilor a reusit un scor teribil. Iar Ministerul Culturii din Romania e condus de Gigel Sorinel Stirbu!

    Un alt fapt de care jurnalistul Dan Tapalaga ar trebui sa tina cont este faptul ca toate partidele si, cred, cei mai multi oameni politici, platesc echipe de experti care sa ii invete cum sa-si gestioneze imaginea. Pozitionarea omului politic - ca produs - nu se face lautareste. Poate ma insel, dar intuitia imi spune ca Elena Udrea nu-si alege hainele intamplator si nici cuvintele pe pagina sa de Facebook. Mi se pare copilareste sa-i reprosati ca, in calitate de politician, vrea sa arate ca este populara. Cei mai multi oameni politici fac astfel peste tot in lume.

    In incheiere, ii transmit domnului Tapalaga ca politica este un domeniu mocirlos in care rafinamentul intelectual s-a dovedit, din pacate, pana acum, inadecvat. Si cred ca decizia de a scoate in fata niste oameni si nu altii este rezultatul gandirii pragmatice si nu o reactie hormonala.
    • +2 (2 voturi)    
      Ești un om pragmatic A(...nonimule) (Vineri, 21 februarie 2014, 11:51)

      dookuhaka [utilizator] i-a raspuns lui A

      Ești un om pragmatic dacă mă uit la abordarea comparației dintre MRU și Elena U. Dar eu tot cu Forța Civică am să votez - optez pentru varianta aridă, seacă, intelectuală a ofertei politice, oricât de mare sau mic ar fi ecoul său în societate. Ne-om găsi și noi un loc în această piață cu oferta noastră și, cu timpul, sper că vom lărgi nișa prin care ne strecurăm azi!
  • +3 (3 voturi)    
    MRU (Vineri, 21 februarie 2014, 8:23)

    Dicu [utilizator]

    Articolul este excelent, dar totusi dau dreptate si celor care spun ca Udrea poate fi utila (n-a fost un ministru rau) . Gresala mare e sa fie scoasa in prima linie. Si aici ar trebui sa se inteleaga ca singurul om de mare valoare pe care il are dreapta e MRU si ar trebui apropiat. La o adica poate si Funeriu ar putea fi o sansa dar mai mica. In rest sunt oameni utili dar nu de pus in prima linie, desigur nu am considerat pe TB care in acest moment nu e disponibil.
    • +2 (2 voturi)    
      Chiar daca e bazaochi Băsescu ar fi totuși un (Vineri, 21 februarie 2014, 11:54)

      dookuhaka [utilizator] i-a raspuns lui Dicu

      Chiar dacă e băseochi (corect: bazaochi, sașiu, etc.) și-i chiorât de fiică și de amantă, recunosc că ar fi cel mai bun premier pe care l-ar putea avea România. Forța (civică) să fie cu el!
  • 0 (2 voturi)    
    PMP de la PPDD si PNG ??!! asta-i PMPul ?! (Vineri, 21 februarie 2014, 8:37)

    lili [anonim]

    "Cu sex-simbolul PMP Laura Diana Bota la o Ciorbă. Ce partid "creste" Băsescu
    Circa 70% din membrii PPDD Satu Mare și cele șase organizații ale PNG-CD au trecut la Partidul Mișcarea Populară Satu Mare”, a anunțat astăzi, într-o conferință de presă, președintele filialei judeţene a noului partid, Laura Bota, care este şi secretar regional”.

    Deci cam acesta e partidul despre care spunea Basescu aseara la TVR ca ar vrea „sa-l creasca”. Folclorul popular ne invata : spune-mi cu cine te aduni si iti spun cine esti.
    Ce o fi atras valorile lui DDD si Gigi la PMP ?
    Probabil speranta ca daca scot dama din portbagaj, o pun pe bancheta din spate…"

    http://www.cotidianul.ro/cu-sex-simbolul-pmp-laura-diana-bota-la-o-ciorba-ce-partid-creste-basescu-232517/

    Asa arata deja PMP, o adunatura de traseisti jalnici, oare cu astia vrea Presedintele Basescu sa "modernizeze" Romania si sa o "faca competitiva" dupa ce-si termina mandatul, asa cum a declarat zilele trecute?!
    "Succesuri" !!!!
  • +1 (1 vot)    
    O concluzie personala (Vineri, 21 februarie 2014, 12:06)

    un dac [utilizator]

    Gadea se adreseaza votantului tip guppy, iar domnul Tapalaga a creat, iar acum intretine, votantul tip monstru fals intelectual. Acestui monstru ii pute stanga, dar tine sa precizeze ca nu poate vota dreapta, vorba aia: aceeasi mizerie. Sper, domnule Tapalaga, ca cititi si comentariile si analizati plusurile si minusurile date lor. Veti vedea despre ce vorbesc. Stiu ca e greu sa analizati comparativ functie cu functie. E mult mai simplu sa luati varfurile si sa le scufundati, la un loc, in namol. Doar sunteti obiectiv si independent. De multe ori am senzatia ca sunteti platit la numar de vizitatori. Sau sunteti naiv si credeti ca prin aceste articole veti scutura dreapta si ea brusc va deveni morala? Sau ati facut vreun top cu primii 50 de hoti in libertate si e Udrea printre ei? Ca as vrea sa-l vad si eu. Sau un top al incompetentei ministeriale. Sau un top al arogantei. Ceva, orice, sa vad si eu de ce atata interes pentru Udrea. Argumentat, nu luat de pe Antena 3.
  • +2 (2 voturi)    
    pacat de tine ,tapalaga (Vineri, 21 februarie 2014, 13:28)

    maria [anonim]

    Cit a fost Boc premier ,n-ai scapat ocazia sa-l jignesti sa-l critici fara motiv .In fiecare saptamina ne dezimformai ca Presedintele i-a cerut demisia si Boc a refuzat.Acum Boc isi vede de treaba, la fel si USL pe care l-ati girat cu virf si indesat.A ramas UDREA.Nici macar nu va dati seama cit sinteti de misogin.Ce argumente aveti?Afurat ceva?Aveti vreo fotografie compromitatoere cu ea?A fost implicata in vreu n scandal?S-a facut de ris cit a fost ministru?Dati -ne lamuriri.Faptul ca e sustinuta de Basescu e problema?Si Boagiu a fost sustinuta.SI sULFINA bARBU,Monica Macovei.Doar pe M.Macovei n-a pus-o MINISTRU maica-sa.? N-a trimis-o la PE ,Blaga?Chiar nu stiti lucrurile astea?Chiar nu vedeti ca ajutati puterea care a ingenunchiat RO?Sau asta vreti.?in loc sa incurajati opozitia ,atit cit este ea ,ii dati in cap.Nu va mai mirati ca Ponta face ce vrea .Nu-l supara nimeni ,nici nu-l jigneste.Ziaristii sint ocupati cu opozitia.
  • +1 (1 vot)    
    e si asta o varianta... (Vineri, 21 februarie 2014, 13:34)

    CosmiN [anonim]

    Da, interesanta ipoteza, d-le Tapalaga. Totusi mi-e greu sa cred ca Basescu ar miza atat de mult pe Elena Udrea. Si da, unul din motivele principale e chiar misoginismul romanilor. Asta pe langa alte aspecte pe care le-ai evidentiat sau sugerat in articol.
  • 0 (2 voturi)    
    tapalaga, cineva scre in locul tau (Vineri, 21 februarie 2014, 19:23)

    jackalphonse [utilizator]

    nu erai tu ala care aducea ode la tot ce construia basescu? ai facut varza si din protestatarii unitisalvam, pt ca erau impotriva afacerii pentru care base a facut atata trafic de influenta
  • 0 (0 voturi)    
    Prezenta Elenei U in PMP favorizeaza, de fapt, lu (Duminică, 27 aprilie 2014, 11:39)

    dan [anonim]

    Cine l-a bagat pe Costelus asta,manelagiu' in seama, din PMP, este, de fapt, un USL-ist sau...PSD-ist. Daca PMP_ul "pune ...botu' " la ineptia asta gretoasa, va pierde si mai mult. Nu e suficient ca prezernta Elenei Udrea torpileaza, deja, aceasta miscare ? Tot aud ca aceasta doamna "este inteligenta". Inteligenta lipsita de discernamant, de bun gust, de bun simt, de....masura, este o inteligenta bruta, care "nu intelege..." ce se face si ce nu, cand se face si cand nu.... nu prea....intelege ! Ma\i este...inteligenţă ?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă