Momente vesele din opozitie

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 5 februarie 2014, 17:24 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Liderul unui mic partid suna seful unui partid si mai mic ca sa grabeasca fuziunea atomilor in perspectiva unei viitoare contopiri cu un alt partid, pe atunci neinfiintat. Scena, delicioasa si cat se poate de reala, se intampla pe la sfarsitul anului trecut. Stai sa-l sun si pe x si te sun inapoi, zice liliputanul numarul doi. Il suna si incepe: ma suna papagalul asta sa-mi zica de fuziune, bla, bla, bla. Vorbeste ingrozitor despre viitorul candidat la presedintie. Dupa cum il descrie rezulta ca-l dispretuieste profund. Mai latra cateva minute cand, surpriza. Vocea de care abia se despartise pune capat sirului de insulte: vezi ca m-ai sunat inapoi. Fuziunea atomilor nu mai are loc, intre cei doi mici politicieni cu vise mari se ridica cortina de fier si incepe razboiul rece.

Partidul neinfiintat se naste cu chiu cu vai. Un grup de intelectuali finuti dau din coate sa prinda un loc cat mai in fata pe viitoarea lista de candidati la europarlamentare. Se sapa reciproc cu un zel demn de o cauza mai buna. Tara mica, mese putine. Partid mic, locuri si mai putine. Intelectualii cu obraz subtire se trezesc ca in numele lor vorbeste, de dimineata pana seara, cineva cu pile la seful statului, o dama ambitioasa. Partidul lor era de fapt pentru ea. Toti stiu asta, dar nimeni nu recunoaste.

Situatia e cu atat mai ridicola cu cat baietii mai stiu ca dama, ambitioasa cum e,  tinteste sus de tot, la presedintie. Vor trebui sa-i faca campanie. Nu le crapa inca obrazul, dimpotriva, par suspect de fericit in preajma ei. Singura cale onorabila de a scapa cumva de rusine si de ambitioasa dama ar fi sa accepte unul mai de soi sa candideze la presedintie. Pana acum n-au gasit client.

Ar mai fi apoi o problema. Intelectualii nu prea stiu cum sa-i dea de cap. Fiica presedintelui vrea inapoi in Parlamentul European. Si ea revendica un loc sigur pe lista atat de scurta ravnita de grupul de intelectuali. Cum partidul e cam mic, locul doi este foarte nesigur. Totul se complica.

Singurul partid de opozitie mai maricel are dezavantajul de a avea un presedinte mititel. E atat de mic incat abia se vede in peisajul tot mai trist al politicii romanesti. Rareori cand scoate capul are prostul obicei de a se se certa cu dama ambitioasa de mai sus. Probabil din cauza asta guvernul il tot da exemplu de partid de opozitie. Asa da opozitie, zice puterea, care isi ascunde cu greu satisfactia de a avea niste tantalai pe post de adversari. Si adauga in bascalie: Abia acum incep sa ne puna cu adevarat probleme. Marele partid din opozitie, chiar daca are un presedinte taciturn, dispune de  un prim-vicepresedinte vorbaret, care si-a manifestat dorinta de a candida la presedintie.

Prim-vicepresedintele apare ceva mai des in public. Face, cum ar veni, opozitie agresiva, dar nu-i iese nici lui chiar tot timpul. Cand au intrat in vigoare noile Coduri Penal si de Procedura Penala, macelarite prin Parlament pe ici pe colo prin punctele esentiale, fostul ministru de justitie a avut proasta inspiratie sa strige ca-s foarte bune ca sa-si apere munca. Abia dupa ce seful statului l-a acuzat ca a negociat noile coduri cu actuala putere pe cand aceasta se afla in opozitie, viitorul candidat la presedintie isi revine putin si zice ca-s proaste, ca stati asa, puterea le-a facut praf in Parlament anul trecut, nu eu. S-a trezit cam tarziu. Premierul l-a laudat deja, facand risipa de superlative, pentru codurile bune facute. Publicul a intrat in ceata total, nu mai intelege nimic.

In opozitie, toata lumea se cearta cu toata lumea. Partidele se ataca intre ele, fosti si actuali colegi de partid se faulteaza cat pot intre ei, viitorii aliati se despart inainte sa bata palma si toate acestea pentru ca vin cu totii din acelasi mare partid al Nisecuvenistilor (Noua Ni se Cuvine). Parca sunt cam prea multi presedinti, lideri si viitori sefi de stat risipiti in niste partide atat de mici. Cam prea multi nechemati candidati la presedintie, la Parlamentul European, la orice functie cat de mica, pe scurt prea multi musterii la cateva scaune. Tara mica, mese putine, opozitie salba, ciolan tot mai mic.

N-are rost sa facem prea multa filozofie. Din prea mult egoism si lipsa de perspectiva, partidele din opozitie se canibalizeaza, rupand fiecare din farfuria celuilalt halci de electorat sau ciosvarte de parlamentari, dupa caz. In foamea asta dupa un vot in plus, isi infig furculita in ochi si nu mai vad cum Puterea acapareaza rapid toata puterea. Alternativa la Ponta sau Antonescu arata in acest moment cam asa: niste fosti colegi de partid infipti cu dintii unul in carotida celuilat,  cu scopul de a se goli reciproc de ultima picatura de sange.  

Vorba unui candidat al opozitiei la europarlamentare: Ne aflăm în plin cutremur cosmogonic dat de mitul arhaic și de mitul civilizator.

Bine sintetizat. Este, daca vreti, imaginea dezastrului final. Nimic de adaugat, s-a spus tot ce trebuia spus.

Nu e nimic mai dezolant in fata unei puteri abuzive decat lipsa de alternativa, sentimentul tampit ca nu se mai poate face mare lucru. De apreciat totusi ca opozitia depune in aceste momente eforturi uriase sa ne inveseleasca putin cu mici scene de violenta domestica in timp ce totul se prabuseste in jur.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

27682 vizualizari

  • +54 (62 voturi)    
    Lipsa opozitiei coerente (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:35)

    BobMuller [utilizator]

    Asta e unul din marile motive pentru care USL-ul e inca la putere, ca opozitia nu se poate uni odata pentru a se opune intr-un mod coerent. Celalalt mare motiv este ca nu am iesit in strada in numar suficient de mare.
    • +28 (34 voturi)    
      Lipsa opozitiei e principalul motiv.. (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:57)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      ca daca iesi in strada si-i dai jos pe actualii, o sa fie (sa zicem) alegeri anticipate si castiga.. ghici cine?
      • +15 (17 voturi)    
        nu... (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:27)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        ... nu trebuie iesit doar in strada, ci si (mai ales) la VOT!!! De acolo ni se trage...
        • -11 (29 voturi)    
          Hmmm (Joi, 6 februarie 2014, 1:45)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

          Parca teoria voastra era sa nu iesiti la vot!!:))
          Acum se schimba iar regula?
          Pai cum puteati avea un presedinte stapan daca ieseati la vot?
          Pentru voi votul nu este un instrument democratic ci un instrument al interesului vostru meschin.
          • +10 (16 voturi)    
            Tu vorbesti de "meschin"? (Joi, 6 februarie 2014, 6:25)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

            /// Voi astia, aveti interesul meschin de a scapa de Basescu, indiferent de metoda, (legala, ilegala, constitutionala sau nu) si vreti ca ceilalti, vezi Doamen, sa nu fie "meschini" si sa participe cu voiosie la furturile si magariile voastre.

            ///
            • -4 (12 voturi)    
              Hmmm (Joi, 6 februarie 2014, 11:06)

              MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Votul nu poate fi ilegal!!
              Este trecut in Constitutie articolul referitor la demiterea presedintelui...deci nu este neconstitutional.
              • +7 (13 voturi)    
                Votul poate fi ilegal (Joi, 6 februarie 2014, 11:20)

                Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                Vezi zecile de cazuri de vot ilegal marca dragnea. Referendumul la randul lui a fost ilegal. Institutia referendumului este legala si constitutionala dar modul cum a fost declansat - cu incalcarea celor mai elementare proceduri si in dispretul legii- l-au transformat intr-o manevra electorala ilegala sanctionata ca atare de alegatori prin neprezentare si de Curtea Constitutionala prin invalidare.
                • -3 (3 voturi)    
                  Hmmm (Joi, 6 februarie 2014, 22:47)

                  MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

                  De ce nu spui nimic si de miile de ''votanti'' de la ambasada Romaniei din Franta care au votat cu cine trebuia?!
                  Ai uitat?
                  Sau nu ai voie sa-ti amintesti?
                  Sunt satul de amnezici....
                  PS.VOTUL nu poate fi ilegal, votul multiplu da, cel fraudat da, dar NU votul!
                  Stiu ca nu vei intelege....nu ai voie.:))
                  • +2 (4 voturi)    
                    Si cu cine vroiai sa voteze.. (Vineri, 7 februarie 2014, 2:31)

                    Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                    .."miile" de votanti de la Ambasada Romaniei din Paris? Este o surpriza pentru tine ca in afara se voteaza impotriva PSD-ului?

                    Eu nu am uitat sii n-am sa uit niciodata. Au votat asa cum au votat si cum voteaza 90% din cei care traiesc in afara Romaniei. Asta tu sa nu uiti.

                    Cat priveste aluziile "subtile" la minciunile latrinelor tv, tin sa-ti reamintesc (asa cum spui si tu: "sunt satul de amnezici") ca NIMENI dintre observatorii PSD, PNL, PC UMR si care mai erau pe-acolo, nu a facut absolut NICI macar O SINGURA plangere. Singura plangere a facut-o "Mihaela dragostea mea", dupa care a fost preluata de latrinele tv, spusa ora de ora si asa a ajuns pe "buzele" si in mintea tuturor papagalilor. Hence your comment.

                    Deci, concluzia: cum nu s-a sesizat nimeni de-acolo (stiu, toti erau basisti nenorociti), totul a fost perfect legal. Sa-ti mai aduc aminte la alegerile din 2004, cand ambasada de la Brussels a inchis cu o ora mai devreme, spunand ca in Romania s-au inchis urnele (dar netinand cont de diferenta de fus orar)? Sau inca una: "Sediul PSD din Cluj a fost filmat la scrutinul pentru sefia partidului. Inregistrarea arata ca in cladire au intrat 1.400 de persoane, iar procesul-verbal consemneaza 1.913 votanti. „Filajul s-a facut la sediile a noua organizatii interne ale PSD. La toate s-au constatat diferente intre persoanele care au intrat si cele care au votat". Astea ti le mai aduci aminte? Asa, macar in treacat. Eu inteleg ca tu esti obisnuit de pe vremea lui Nascase, cand "afara" se facea tot posibilul sa se ingreuneze votarea, sa stea oamenii cu orele la coada, doar-doar se lasa pagubasi.

                    Voi astia, usl-istii, ar trebui sa mai taceti cand vine vorba de furturi de voturi, ca la cat a furat PSD-ul din 1990, nimeni n-o sa-i ajunga.

                    Hai, fuguta la latrine acolo.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Hmmm (Vineri, 7 februarie 2014, 11:38)

                      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                      Te faci ca uiti....:))
                      ''Iata ce spunea Morar:
                      “Bun, procurorii au niste metode de investigatii si primul este observatia, cand s-a putut vedea, de pilda, ca intr-o sectie rurala cu 1.000 de votanti, 400 au votat in ultimele trei ore, intre 8:00 si 11:00. Au fost sectii rurale in care au votat 600 de persoane afirmativ, conform evidentelor, intre 8:00 si 11:00, adica au votat 40% dintre votanti in trei ore, fata de 60%, in 11 ore. Era o chestiune, haideti sa spunem si de imposibilitate fizica, daca socotim ca trei ore are, cat are, aproape 180 de minute”.
                      Apoi iata faptele de la Paris:
                      ''Ambasada Romaniei din Paris: 270 de votanti pe ora (toata ziua)
                      O sectie rurala din Romania: 133 de votanti pe ora (in ultimele 3 ore)
                      Ambasada Romaniei din Paris: 3.785 de votanti in 14 ore;
                      O sectie rurala din Romania: 1.000 de votanti in 16 ore;
                      Ambasada Romaniei din Paris: 811 votanti in 3 ore
                      O sectie rurala din Romania: 400 de votanti in ultimele 3 ore;''
                      Stiu ca nu o sa dai raspuns...nu ai voie.:))
                      Eu nu criticam cu cine s-a votat(aici fiecare are libera alegere) ci ca s-a furat!!.
                      • 0 (2 voturi)    
                        Ma repet: (Vineri, 7 februarie 2014, 12:04)

                        Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                        Au fost observatori din toate partidele? A reclamat cineva ceva? NU! Vrei sa spui ca observatorii PSD, PNL si PC au fost partasi la furt? Hai, spune-o clar sa stim si noi.

                        Plus ca tu compari sectiile rurale de la Ciomagestii din Deal unde vin mosneguti si babute care de-abia se misca si care sunt si confuzi, cu Ambasada din Paris.

                        Ba ai criticat cu cine au votat, spunand ca au "votat cu cin trebuie". S-au renumarat voturile si, surpriza, cele mai mlte voturi anulate au fost cele pentru Basescu.

                        Nu uita de paranteze si puncte multe. Esti penibil.
                      • 0 (2 voturi)    
                        Ia de-aici si mai documenteaza-te.. (Vineri, 7 februarie 2014, 12:19)

                        Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                        ..compari ruralele cu Parisul. Ce gandire poti sa ai!

                        http://www.youtube.com/watch?v=_CFTnMxXDyc
              • +8 (10 voturi)    
                nu ai cu cine... (Joi, 6 februarie 2014, 11:49)

                aka_ady [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                din pacate traim vremuri tulburi...atat de tulburi ca nici nu-ti mai vine sa stai in tzara asta...dar unde sa te duci?
                avem conducatori ce urmaresc doar interesul lor personal...de tzara-i doare`n cot...duca-se... opozitia este o marioneta formata din fosti baroni ce se lupta pt ultimele frimituri scapate din greseala de actualii guvernanti...asta este, ne meritam soarta cu varf si indesat...nici nu ma mai mira ca am ajuns unde suntem...si inca nu am vazut totul...
              • +1 (3 voturi)    
                Hmmmmmm (Joi, 6 februarie 2014, 14:46)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                Cine a zis ca votul este ilegal? Modul cum se ajunge la vot este ilegal, modul cum se obtin rezultatele voturilor este ilegal.

                Hmmm, he he he, hmmm, ho ho ho, hmmm, "multi si.." sau " .. da' multi".
                • -1 (1 vot)    
                  Hmmm (Joi, 6 februarie 2014, 22:42)

                  MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                  Vad ca deja ti-ai facut intrarea in categoria celor ''multi''. :))
                  Daca basescu era asa de iubit, atunci lumea iesea la vot ca sa-l apere de ''pucisti''...dar el a ''castigat'' prin non-combat+ ccr-ul sau privat...asta dupa ce a anuntat ca lumea sa iasa la vot iar 5 minute mai tarziu, ca sa nu iasa.:))
                  Apoi a izbucnit in plans...ca ii vor mogulii raul....auuuuuuuuu....:)))
                  • +2 (4 voturi)    
                    Ti-am mai explicat, ... (Vineri, 7 februarie 2014, 2:39)

                    Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                    ... dar tu tii sa ne dovedesti de fiecare data ca esti din aia "multi si...". Voi faceti magarii, ilegalitati si vreti ca ceilalti sa vina frumos la "vot", sa va legitimeze furturile si ticalosiile. La furturi se raspunde ca pentru hoti.

                    Eu nu am spus ca Basescu era/este iubit. Aici nu e vorba de iubire, ca daca o luam asa, dupa logica ta creata, daca Basescu era atat de urat de populatie, veneau la vot aia 90% despre care voi si latrinele tv tot tipati ca nu-l mai doresc pe Basescu si aveati referendum validat. Dar, dupa cum s-a vazut, nici cu furturile pe care le-ati facut tot nu ati reusit sa-i aduceti la vot pe-aia care il "urasc" pe Basescu.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Hmmm (Vineri, 7 februarie 2014, 12:12)

                      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                      1)-S-a mintit referitor la nr. populatiei tarii!!
                      Poate ca doareati sa se prezinte 40 de milioane ca referendumul sa fie ''valid''.
                      2)Un vot(referendum, alegeri) ar trebui sa fie valabil(cum se intampla in cazurile normale, in tari normale) calculandu-se procentul din nr de voturi valabil exprimate...este aberant ca, cei care nu se prezinta(sau nu-i intereseaza) sa fie considerati ca fiind impotriva.
                      3).Vad ca esti fericit ca stapanul tau/ mentorul tau moral :)) a ramas la masa verde presedinte...
                      • 0 (2 voturi)    
                        Cine a mintit ma? (Vineri, 7 februarie 2014, 13:00)

                        Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                        S-au facut niste liste si in baza acelor liste, aprobate de USL, s-a facut un referendum. Voi, ca hotii si miseii, ati venit DUPA referendum sa modificati listele. Ca listele reflecta sau nu realitatea, asta este alta poveste. Nu i-a pus nimeni sa faca referendum inainte de a actualiza listele.

                        Dupa care, la alegeri, listele alea despre care zici tu ca s-a mintit, au fost bune, ca le-au adus mai multi parlamentari.

                        Eu nu am spus nicaieri ca toti cei care nu s-au prezentat au fost impotriva referendumului, dar pot spune ca toti cei care nu s-au prezentat nu au fost interesati ca Basescu sa plece de la Cotroceni. Daca erau asa interesati, ma repet, veneau si-l dadeau jos pe Basescu. Voi ati sustinut, impreuna cu latrinele, ca Basescu are sustinere mai mica de 10%. Unde sunteti voi aia 90% (deci 90%) din cei care il doresc pe Basescu plecat? Cati ati fost la vot, cu tot cu mortii lui Dragnea si cu voturile multiple? Slab, slab.

                        Esti din ce in ce mai penibil, cu fiecare comentariu.
                      • 0 (2 voturi)    
                        Si da, sunt multumit, . (Vineri, 7 februarie 2014, 13:06)

                        Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

                        ...nu fericit (ca pentru mine fericirea e ceva mai complex, nu e ceva simplu, asa ca la tine dai drumu' la latrine si esti fericit cand il vezi pe Badea injurand) ca Basescu a reusit sa ramana presedinte, in ciuda tuturor minciunilor, hotiilor si ilegalitatilor voastre.
                        • -1 (1 vot)    
                          Hmmm (Sâmbătă, 8 februarie 2014, 20:13)

                          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                          Pot discuta cu tine cat timp nu te cobori la nivelul basescului...adica sa jignesti.
                          Adio.
            • +2 (6 voturi)    
              Pentru uslasi (Joi, 6 februarie 2014, 12:26)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              "meschini" sunt cei care nu servesc interesele membrilor usl sau a partidelor componente. Sa servim interesul national inseamna sa fim "meschini".
          • -4 (12 voturi)    
            n-ai inteles nimic! (Joi, 6 februarie 2014, 8:51)

            nellino [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

            in primul rand trebuie sa iasa la vot la europarlamentare pentru a sprijini efortul dreptei democratice din Romania de da ocazia sa doarma 5 ani pe leafa babana catorva alesi in frunte cu Intaia Buzata a Patriei.

            mai apoi, la alegerile pentru Cotroceni, nedorind sa se faca de rusine, vor boicota votul pentru a nu da legitimitate unui vot fraudat.
        • +2 (4 voturi)    
          Numai ca la VOT (Joi, 6 februarie 2014, 12:15)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

          apare problema CETATEANULUI TURMENTAT. Si concluzia este tot a lui Caragiale prin gura lui Farfuridi: "Din dilema asta nu puteti iesi. Am zis..."
    • +16 (26 voturi)    
      Ar mai fi ceva (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:00)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      Presa/jurnalisti dupa chipul si asemanarea celor de mai sus.
    • +20 (28 voturi)    
      Ufff (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:03)

      SantaK [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      Unde si cand ai vazut tu unitate la romani? Poate numai atunci cand trebuia deszapezit drumul catre carciuma "frate" Ianos!
      • +24 (32 voturi)    
        ba io am vazut (Miercuri, 5 februarie 2014, 19:27)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui SantaK

        psd. un monolit, o banda profesionisto securista unita pentru jejuirea poporului.
        la furt, romanii se unesc.

        la munca, la fapte de cinste, mai rar.
        aici lucreaza regula datului la gioale.

        de cate ori imi aduc aminte de marele regizor, inconjurat de un grup de lovirutionari bataiosi, cu fetze crunte, langa un tricolor gaurit, parca aud sloganul cel mai iubit: NOI SUNTEM ROMANI !
        si drept urmare, ne'am ales un imn amagitor.

        mai bine ne'am trezi dimineata cu celebrul cante de leagan...
        dormez vous? dormez vous? frate ion, frate vasile...

        sau cum spunea marele patriot nieamtzu: scoala ioane, scoala vasile ...aaaaa ?! :))
        • +11 (13 voturi)    
          Deci hoția ne unește (Miercuri, 5 februarie 2014, 21:39)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          și munca ne desparte. Nu-i de mirare că cei mai slabi lideri, cu cele mai slabe rezultate, sunt cei ce mizează pe muncă.
          • +1 (3 voturi)    
            Ca musca la arat (Joi, 6 februarie 2014, 10:48)

            Sihastrul [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            Aici ai dreptate. Am auzit pe cineva serios spunand la tv ca dreapta politica mizeaza pe munca, si cred ca este adevarat, dar era mirat ca, paradoxal, liderii nostri de dreapta traiesc toti pe seama banului public. N-au condus si nu conduc afaceri adevarate, n-au prea produs niciodata nimic. Pai asta e, ca si ei mizeaza pe munca, dar pe munca altora. De unde si rezultatele.
            • +6 (6 voturi)    
              gresit (Joi, 6 februarie 2014, 11:53)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Sihastrul

              liderii de dreapta au muncit si muncesc.
              au muncit in domenii mai greu accesibile celor de stanga, care tot cu slogane, ala cu noi muncim, nu gandim !

              este o gogoritza sa crezi ca liderii stangii produc.
              ai batrani, in afara de ilici, mai puturos, cu veleitati de lider telectoal, toti ceilalti au furat pe rupte cand industria era declarata de fostul prim pedro de apaca, un morman de fier vechi.
              deci, majoritatea, au facut afaceri cu acele mormane de fier vechi si au jefuit cateva banci, ca banca agricola, banca romana de comert exterior... le stiti toti.

              in timpul asta, adevaratii lideri ai dreptei dispareau, biologic, lasand in urma lupte grele pentru ciolan. soarta pnt si pnl.

              astia de sunt lideri acum, fie pe dreapta, fie pa stanga, erau prea mici sa participle la prima jefuiala.
              acum, incearca si ei sa'si scoata parleala.

              deci, mai draga, atat pe stnaga, cat si pe dreapta, liderii n'au produs nimic.

              pe stanga au produs doctorate si masterate plagiate, au incasat spagi si comisioane la greu.

              chiar si cei din asa zisa dreapta penelista sau pedelista, la o adica vor face concordie cu stanga-dreapta, caci liderii lor s'au imbogatit tot de pe urma poloticii, a afacerilor cu statul.

              producatorii adevarati nu trebuie sa faca politica activa, in esaloanele de politrucieni.
              ei pot conta la vot si prin presiune pe clasa politica.

              Romania va intra in normalitate cand economicul va determina politicul, nu invers, cum persista acum mostenirea trecutului glorios, cand urcam culmile golase, spre progress si democratie.
              • 0 (0 voturi)    
                ... (Vineri, 7 februarie 2014, 12:02)

                Sihastrul [anonim] i-a raspuns lui nash pandelica

                Gresesc?! Ia de reciteste ce-ai scris: ”liderii de dreapta au muncit si muncesc”. ”deci, mai draga, atat pe stnaga, cat si pe dreapta, liderii n'au produs nimic”, ”chiar si cei din asa zisa dreapta penelista sau pedelista, la o adica vor face concordie cu stanga-dreapta, caci liderii lor s'au imbogatit tot de pe urma poloticii, a afacerilor cu statul”.
            • 0 (0 voturi)    
              Să te bazezi pe munca (Joi, 6 februarie 2014, 12:56)

              Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Sihastrul

              altora înseamnă furt, un lider munceşte când se bazează pe hoţia subalternilor.
    • +2 (14 voturi)    
      . (Miercuri, 5 februarie 2014, 21:00)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      Dar nici presa, inclusiv hotnews nu preia de ex. reactii ale opozitiei. Hai sa luam ultima isprava, asta cu creditele. PNTCD-ul a reactionat ieri pe site, am verificat acum. Ce a facut MRU? Am verificat tot acum. Ieri a scris pe facebook despre zapada din fata guvernului, cu poze, probabil cu regret ca face poza din strada. Si tot ieri a scris despre locurile la europarlamentare, singurul lui obiectiv se pare. Pe facebook-ul PMP NIMIC despre asta. O stire despre avion pe 3 feb.
      Deci PNTCD macar reactioneaza, dar nu preia nimeni.
      SCUZE, dar suntem mancati. Asta e opozitie?
    • +2 (2 voturi)    
      de ce lipsa? (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:23)

      c2620521 [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      desi zic ca este rau ce face guvernarea nu iau nici o atitudine deoarece corb la corb nu isi scoate ochiul.

      Desi la tv se zic ca nu e bine, in particular cred ca beau impreuna si isi freaca mainile ce o sa le vina in buzunare dupa ce sunt adoptate toate simulacrurile de legi.

      Asta deoarece si ai "nostri" vor beneficia de aceste "avantaje". Si ei au ceva de ascuns.

      Un milion pentru tine (opozitie), trei pentru mine (guvernare).

      Ce ramane de stabilit e cine imparte banii luati de la fraieri (cetateanul roman), care sunt prea prosti sa isi dea seama care este de fapt jocul.

      Ca la poker. Politicienii stau la masa si isi impart potul. Populatia sta si se uita cum joaca si se minuneaza, Si raman doar cu minunatul. In rest cate un fraier mai incearca sa intre si el la masa.
    • +11 (13 voturi)    
      Numar mare ? (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:30)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      Nu sunt PDL-ist , nici macar nu voi mai vota cu ei. Dar merita sa ne alaturam mitingului lor de sambata. Nu ? Sau mai bine stam la calculator si tastam...
    • +7 (21 voturi)    
      Am incredere in PMP (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:42)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      Tot ceea ce se intampla astazi este din cauza lui Blaga si acelor care se invart in jurul sau. lipsiti de viziune, de experienta, multi neavand treaba cu politica dar tot se baga in seama, au dus PDL-ul aici, adica la pierzanie desi, ei neaga adevarul. Negarea in acest caz inseamna moarte politica curata. Udrea a tot spus pana acum, ca e mai bine sa se ajunga la pace si sa-si uneasca fortele ca nu-i de gluma cu mafia USL! Si? au inteles? Nu. Orgoliile postesti i-au adus aici si cred ca merita soarta fostul PDL.
      Vad in schimb un nou partid, PMP, vocal, activ, motivat care prinde contur si e bine, mai avem sanse, nu?
      Asa ca sa lasam ciuda, rautatile si sa ajutam PMP sa ne razbune, iar noi sa-i votam cu drag, fara gram de regrete.
      • +16 (22 voturi)    
        N-ai inteles nimic (Joi, 6 februarie 2014, 0:55)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        PDL-ul sunt socialisti, urmasii PD-ului din Internationala Socialista, fostul FSN.
        PMP sunt pedelisti.
        PDL-ul nu a facut nimic bun, niciodata. Cand a venit vorba de reforme, le-au facut la presiunea crizei europene. Putea fi si PRM la putere, ca lua aceleasi masuri.

        PDL nu a facut nimic din proprie initiativa, ei fiind in fond niste socialisti scarbosi, la fel ca PSD-ul.
        Iar cand au vazut ca presedintele vrea reforme reale, au inceput sa tradeze.
        Nu exista "mafia USL" pentru ei. Mafia USL de care vorbesti sunt fratii lor.

        Totul e o piesa de teatru in care fraierii pun botul ca unii sunt rai iar altii mai putin rai. In realitate sunt toti la fel.
        Nu exista un nou partid, PMP. PMP sunt doar niste dezidenti ai PDL, care incearca sa muste din ciolan sub pretextul unor asa zise reforme, si sub imaginea unui presedinte mediocru (mai bun ca restul, dar totusi mediocru).

        Deci nu te va razbuna nimeni. Nu o vei duce mai bine cu PMP prin absurd la putere. O vei duce ca pe vremea PDL-ului, adica la fel de prost ca in toti cei 25 de ani de neo-socialism.

        Nu exista dreapta. Nu exista nici macar stanga.
        Exista doar cumetrii cu iz populist.

        Iar fraierii ca tine au impresia ca unii sunt mai buni ca altii, desi suntem tot pe ultimul loc in Europa, si asa am fost tot timpul dupa Revolutie, indiferent de cine a fost la putere.

        Asa ca, cetatene, daca te duce mintiuca sa pricepi ce ti-am spus, cand va veni vremea votului, fa bine si nu perpetua mizeriile feseniste, si voteaza cu oricine altcineva, ca exista (desi putine) si partide cu oameni care chiar nu au facut parte din clica PD/PSD niciodata.
        • 0 (8 voturi)    
          Asta ar insemna ... (Joi, 6 februarie 2014, 7:11)

          Diletant [utilizator] i-a raspuns lui HP

          ... risipirea voturilor, in folosul PSD.
          • +7 (9 voturi)    
            asta inseamna ... (Joi, 6 februarie 2014, 10:01)

            antreprenorul [anonim] i-a raspuns lui Diletant

            Ca vom fi in acelasi cerc vicios pana la Pastele Cailor. Nu ne "irosim" votul dand o sansa cuiva nou, unei alternative. Votam la fel de 25 ani si inca mai speram ca se va schimba ceva. Curat prostie, parerea mea.
          • +1 (3 voturi)    
            exact! (Joi, 6 februarie 2014, 11:29)

            cinic [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

            exact de asta a si scris HP.
            Mestesug mare! vine direct de la Bogdan Teodorescu [ca si aia cu "aceeasi mizerie"].
          • 0 (2 voturi)    
            Nu (Joi, 6 februarie 2014, 14:19)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

            Asta inseamna ruperea cercului vicios.

            PSD = PDL = PMP.

            Pe oricare ai vota, iti risipesti votul.

            Tu spui ca "in folosul PSD" de parca PMP sau PDL ar fi mai buni.

            Nu sunt.

            Reciteste de cate ori e nevoie si repeta-ti in minte.

            PSD = PDL = PMP = rau pentru Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      cutremur cosmogonic dat de mitul arhaic și de mitu (Joi, 6 februarie 2014, 11:43)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      Asta m-a dat gata mai mult decit literatura romana clasele IX-XII.
      Analiza literara : ce a vrut sa zica poetul dupa aceasta basina ?
    • +1 (1 vot)    
      du-te tu (Joi, 6 februarie 2014, 14:20)

      Zamolx11 [utilizator] i-a raspuns lui BobMuller

      care suficienti? ca sunteti cu totii cat sa incapeti intr-o sala de camin cultural... :)
      restul, chiar daca s-au trezit din letargia indusa de USL sunt mai ingroziti de "nisecuvinistii" din PDL si aripioarele lui rupte !!!
      de guvernul actual mi-e scarba, dar pe cele ale lui Boc, le uram !!!
      uselistii sunt prosti, dar pdl-istii erau rai, porniti pe capitalism salbatic cu orice pret !!! "statul social a murit". de fapt a murit doar guvernarea portocalie. s-a cam facut "maro". :)
  • +26 (30 voturi)    
    lol (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:36)

    corvus coraX [utilizator]

    La nivelul opozitiei romanesti se poate aplica principiul inceritudinii lui Heisenberg. Un lider poate fi in doua locuri in acelasi moment pentru ca alt lider sa nu poata fi in niciunul. Mai degraba opozitia romaneasca traieste in universuri paralele ...
    • +11 (19 voturi)    
      Mda..... (Miercuri, 5 februarie 2014, 19:05)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Nu mai am nicio indoiala.....20 de ani de USL urmeaza.....!!!!! Cezar Preda avea dreptate !!!! Multumim PDL.......voi ati crea acest monstru. Mai ales prin ceea ce NU ati facut !!!!! Hala......bine zicea cineva pe aici.....CANADA !!!!!!!
  • +19 (25 voturi)    
    Bine vazut (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:37)

    triciupa [utilizator]

    Exact asa stau lucrurile. Trist dar adevarat, in momentul asta nu exista nici o alternativa acceptabila.
    Are cineva vreo idee?
    • +10 (20 voturi)    
      da (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:50)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      Plesu candidat la presedintie, se clameaza toata lumea ca nu au pe ce sa il atace.
      • -7 (13 voturi)    
        ba (Miercuri, 5 februarie 2014, 21:09)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui codo

        Iete, bre, ca idolul vostru a gasit pe ce....
      • +3 (7 voturi)    
        Asta-i parerea ta! (Miercuri, 5 februarie 2014, 21:35)

        gazania [utilizator] i-a raspuns lui codo

        L-au terfelit antenele in fel si chip. N-are nicio sansa si daca ar acccepta.
      • +5 (5 voturi)    
        Fantezist! (Joi, 6 februarie 2014, 7:19)

        Diletant [utilizator] i-a raspuns lui codo

        Fantezist rau!
        Am tot respectul pentru domnul Plesu, dar ar fi pacat si de domnia sa si de tara asta!
        Oamenii pot fi folositori numai daca fac ce se pricep mai bine, iar domnul Plesu scrie minunat, dar nu-l vad lunadu-se la tranta cu "SISTEMUL".
    • +6 (14 voturi)    
      Canada (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:05)

      DanielBorca [anonim] i-a raspuns lui triciupa

      Canada
    • +1 (13 voturi)    
      O idee (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:09)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      Ar fi unii care se agitau neutru, echidistant si ecologic pe strazile capitalei. Un fel de militieni, dar mai spirituali. Si care cu siguranta nu sunt varianta de rezerva a USL-ului.
      • +1 (3 voturi)    
        . (Miercuri, 5 februarie 2014, 20:41)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        tocmai ca sunt.
    • +4 (4 voturi)    
      Nu exista, (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:26)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      pentruca li se da in cap noilor partide. In loc sa fie incurajate ele sunt lovite. Ca sa ramana locul gol pentru USL.
    • +6 (12 voturi)    
      Noua Republica (Joi, 6 februarie 2014, 0:58)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

      E singura alternativa acceptabila.
      Oameni care nu au facut politica, fara fesenisti, fara cumetrii.
      Un lider indoielnic, dar sincer mi se rupe cine e liderul, atata timp cat nu e vreun fesenist vopsit.
      Si au si program economic bun.
      Plus ca sunt singurii de dreapta, nu abureli cu "centru" venite din partea PD-ului (fostul FSN redenumit in 1992).
      • +2 (6 voturi)    
        Mai ganditi-va! (Joi, 6 februarie 2014, 7:25)

        Diletant [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Inuitia imi spune ca domnul Neamtu abia asteapta sa ajunga la ciolan. Nimic nu e ce pare a fi!
        ... Si apoi e nevoie de economisti, juristi, ..., tehnocrati cu experienta!
        Eu tot cu PMP merg. Daca domnul Basescu se ocupa putin de partidul asta ii va aseza pe fiecare pe locul potrivit.
        • +3 (5 voturi)    
          . (Joi, 6 februarie 2014, 11:10)

          tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Diletant

          La locul potrivit? Incepand cu EBA europarlamentar? Unde sunt economistii? O mare dezamagire, au fost anemici in problema creditelor. A iesit Udrea si zice ca de ce le dau doar alora cu 1600. Pai cum? E OK sa dea? Oricum aia nu-i votau pe ei, de ce vor sa inteleaga? De ce nu se pozitioneaza clar de dreapta? Nu e nimeni acolo. Si pe urma zic ca nu a iesit lumea sa-i voteze? Se bat tot pe electoratul PSDist care nu-l va vota in veci pe Funeriu sau pe Preda?!
  • +12 (18 voturi)    
    Trist dar adevarat. (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:39)

    deer [utilizator]

    Din pacate pentru noi.
  • +13 (21 voturi)    
    Foarte corect articolul. (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:45)

    CarmenO [utilizator]

    Probabil ca, din asemenea motive, vom fi nevoiti sa alegem unul din partidulete, ca sa facem noi, putinul popor ramas nespalat pe creier, opozitie la USL.
    Nu stiu, cu faramitarea aceasta, ce se va alege la europarlamentare, dar mai grav e la alegerile prezidentiale.
    Mai mult, chiar cei care nu ar mai voi USL nu vor sti ce sa aleaga, caci ei nu au urmarit lupta partiduletelor si atunci isi vor zice:hai tot cu astia vechi, ca de la opozitie nu intelegem nimic!
    E trist!
  • +12 (16 voturi)    
    Pai aia e opozitie??? (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:47)

    Wanheda [utilizator]

    E o gluma, nu e opozitie.
  • +13 (15 voturi)    
    La tirg (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:52)

    Daniels22026 [utilizator]

    Si ce sa facem? Lucram cu materialul clientului. Astia-s oamenii, cu ei defilam.

    Dar e foarte bine sa mai ducem opozitia la tirg din cind in cind. Macar asa, ca s-o facem de ris.
  • +4 (14 voturi)    
    Dle Tapalaga.... (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:54)

    Andradda [utilizator]

    ...a propos de veselia opozitiei politice, recunosc ca si dvs ati reusit sa ma inveseliti.
    Mai mult nu spun....
    • +2 (12 voturi)    
      ? (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:17)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Stie careva care sunt personajele in cauza? As fi zis MRU si Neamtu, dar MRU nu e liderul unui partid. De Neamtu sunt destul de sigur ca era prin peisaj, are ceva dubios in el.
      • +6 (8 voturi)    
        da (Miercuri, 5 februarie 2014, 19:06)

        IoanaDC [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Exact la aceste personaje ma gandeam si eu. MRU e lider la Forta Civica din cate stiu, care impreuna cu PDL a participat la alegerile trecute sub sigla ARD (Alianta Romania Dreapta). Altii nu vad sa fie.
        • +3 (3 voturi)    
          pardon (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:17)

          Tomis [utilizator] i-a raspuns lui IoanaDC

          Uitasem de FC, m-am pierdut printre partidulete.
      • +3 (7 voturi)    
        chix (Miercuri, 5 februarie 2014, 20:06)

        IpseAnton [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Ce zici de MRU si Pavelescu care facusera Alianta DA de care nu s-a mai auzit brusc nimic?
  • +8 (28 voturi)    
    felicitari!!!!!! (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:09)

    clarice [utilizator]

    Asteptam o astfel de analiza pertinenta.
    Opozitia se canibalizeaza ,asa se intampla intelectuali ca MRU,Neamtu ,Pavelescu au impresia ca politica de dreapta se invarte in jurul lor,fiecare in parte se cred buricul universului.
    Din pacate nu se recunoaste ca prinicipalul vinovat este totusi Basescu cu ambitia lui nemasurata de a propulsa o individa ca Udrea in locul uneia ca Macovei.
    Basescu are multe parti bune dar si unele la care toata presa a inchis ochii:EBA la europarlamentare,Udrea la presedentie daca se poate,la ce naiba mai trebuia sa-si ia Ioana prin CEC imprumut pentru teren la Nana, in plin scandal cu USL?
    Daca tragem linie, ce vedem dupa "adio PDL" o opozitie si mai fragmentata.
    Si asta ajuta in mod clar USL
    • +3 (3 voturi)    
      oare? (Joi, 6 februarie 2014, 11:32)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui clarice

      de ce e inacceptabil si aud zbierete despre EBA dar e batista pe tambal despre Daciana Darbu si Adina Valean?
      Si in definitv alegerea e binara: ori USL ori NON-USL!
      Tu ce votezi? iar dupa ce decizi poate nu mai carcotesti.
      • 0 (2 voturi)    
        votez dreapta (Joi, 6 februarie 2014, 14:45)

        clarice [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        Dar nu stiu care,as vota un partid in care este Monica Macovei dar fara Blaga in el,in ceea ce priveste EBA nu am afirmat ca Daciana e ok ca europarlamentar ,nu suport nepotismul.
        Udrea ,cu parere de rau in afara de ,gura mare nu vad alte calitati de politician.
  • +14 (26 voturi)    
    Frumos (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:15)

    gabi.alex [utilizator]

    Bine scris, domnule Tapalaga. Este varianta extinsa a excelentei caracterizari pe care a facut-o la un moment dat Paleologu PDL-ului: "se cearta calici pe ceaunul gol".
  • +5 (17 voturi)    
    Dle Tapalaga (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:19)

    iradu [utilizator]

    Mi se pare ca insistati pe faptul ca partidele sunt mici. Si vad ca va place prea mult bascalia. Ma asteptam la mai mult. Partide numeroase si bascalie vad mereu la USL.
    • +8 (12 voturi)    
      pai chiar sunt mici (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:47)

      Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui iradu

      pai chiar sunt mici la momentul actual, de ce sa ignore dl Tapalaga realitatea? PMP vreo 6%, Forta Civica sub 5%. de PNTCD nici nu mai zic, e cam pe la marja de eroare. probabil o sa mai creasca luand voturi de la PDL, dar comparate cu 35% cat are USL-ul, ele chiar sunt niste partide mici.
      • +13 (19 voturi)    
        pai sigur ca sunt mici (Miercuri, 5 februarie 2014, 21:29)

        iradu [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

        Nu-l acuz pe Tapalaga de minciuna. Problema este de optiune. Optiunea lui Tapalaga (pe care l-am admirat uneori pentru curaj) este sa constate momentele vesele ale opozitiei. Si asa facem multi. Ne place bascalia si atat. Efectul? Cateii raman mici si dulaul USL-ul ne duce si mai departe de lumea buna. Asta ne place: doar sa ne auzim ce destepti suntem noi, in frunte cu Tapalaga. Este o optiune, dar e optiunea celui care.. stiti voi.. obiceiul ala rusinos. Si, stiti ceva? Eu nu o sa astept ca opozitia sa creasca mare, perfecta si sobra. O sa o sustin pentru ca optiunea mea NU este usl.
        • +5 (11 voturi)    
          imi pare bine... (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:34)

          Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui iradu

          ca mai sint oameni care gindesc asa! Daca ne aducem aminte si Caragiale observa acelasi lucru... Cred ca asta e unul din cele mai mari defecte a romanilor! Si, din pacate, nu de azi, de ieri...
        • +6 (10 voturi)    
          pentru iradu (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:36)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui iradu

          M-am bucurat sa te citesc. O luare de pozitie corecta. Si foarte bine exprimata. Felicitari !
        • +5 (9 voturi)    
          @ iradu (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:38)

          Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui iradu

          Semnez alaturi de tine!
        • +7 (9 voturi)    
          si asa raman mici (Joi, 6 februarie 2014, 0:25)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui iradu

          Optiunea domnului Tapalaga este sa spuna adevarul. Si spunand adevarul le face un mare bine acestor partide: le da ocazia sa se trezeasca. Nici eu nu sustin USL-ul si, daca ar fi maine alegeri, desigur ca as vota impotriva USL-ului. Dar asta nu ma impiedica sa vad ca opozitia este: inactiva, dezbinata, dezorientata. Fiecare din cele trei epitete pe care le-am folosit poate fi sustinut si cred ca veti fi de acord cu mine. Nici macar un candidat la presedintie care sa coalizeze toata opozitia in jurul lui nu a aparut inca si mai sunt doar cateva luni. In conditiile astea, cred ca un dus rece care sa-i aduca, sa speram, pe acesti oameni la realitate nu poate sa faca decat bine in perspectiva alegerilor. Vocea lor trebuie sa se faca auzita din ce in ce mai mult si din ce in ce mai tare dar in acest moment ei tipa atat de tare unul la altul incat nu se aude decat zgomot. Din cand in cand, mai iese in public cate o chestie amuzanta ca "mitul cosmogonic" si "ciobanul Frigda" care starneste un hohot de ras homeric printre oameni. Asa se lupta ei? Dand materiale pentru antena 3? Asta e strategia de imagine? Domnul Tapalaga le-a servit un medicament amar dar care pe termen lung le poate face bine...
        • +3 (7 voturi)    
          Exact! (Joi, 6 februarie 2014, 7:32)

          Diletant [utilizator] i-a raspuns lui iradu

          Tapalaga a mai facut asta in momente cheie. Soparlite vesele in randul si asa putinilor sustinatori de dreapta sau centru-dreapta.
          Dar as avea, totusi o intrebare pentru domnul Tapalaga: daca maine ar fi alegeri parlamentare cu cine ar vota? ... Sau adopta filozofia superiorului care nu merge la vot ca n-are cu cine vota ...?
          Asta a fost ... asa ... o intrebare de cetatean turmentat!
      • +5 (7 voturi)    
        Nu te supara ca-ti zic.. (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:32)

        Crop [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

        dar totusi daca PMP are vreo 6% in momentul de fata eu zic ca e bine. Nu de alta dar acum o saptamana doua s-au inregistrat si ei oficial si mai nou racoleaza si parlamentari, asa ca zic ca ei sunt pe drumul cel bun, de restul...iti impartasesc parerea.
      • +1 (1 vot)    
        ??? (Miercuri, 5 februarie 2014, 23:50)

        laurcat [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

        35% are usl?
        • +1 (1 vot)    
          PSD-ul (Joi, 6 februarie 2014, 10:46)

          Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui laurcat

          PSD-ul are vreo 35%, scuze. din pacate pe Hotnews nu se pot edita postarile.
  • +2 (10 voturi)    
    Opozitie la opozitie (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:28)

    Roseville [utilizator]

    Aveti absoluta dreptate D-le Tapalaga.Ati uitat insa sa amintiti de un partidulet si mai liliputan,al carui lider guraliv se lauda cu studii facute in strainatate. Un mic oprtunist de bacsisuri marunte.
  • +5 (13 voturi)    
    ar fi de ras (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:39)

    Adrian1 [utilizator]

    ar fi de ras daca n-ar fi de plans! foarte faina analiza.
  • +4 (10 voturi)    
    asa repede scos din fruntea listei? (Miercuri, 5 februarie 2014, 18:44)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Nu inteleg de ce acest articol a fost atit de repede trimis la coada listei de articole in ordinea prioritatii?
    • +6 (8 voturi)    
      @ Stefan cel Mare (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:42)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Presupun ca dl. Tapalaga si-a dat seama de gafa facuta, dar prea tarziu; haita de la Latrina 3 precis ca l-a citit si-l va folosi.
  • +7 (17 voturi)    
    Wow ! (Miercuri, 5 februarie 2014, 19:21)

    incomod2 [utilizator]

    Reality bites ? Ati ajuns la capatul rabdarii ? Primul articol realist, suta la suta :) . "Alternativa la Ponta sau Antonescu arata in acest moment cam asa: niste fosti colegi de partid infipti cu dintii unul in carotida celuilat, fiecare cu gasca lui, cu scopul de a se goli reciproc de ultima picatura de sange. " O imagine plina de culoare. Si pentru astia luptati dumneavoastra ? Evident ca nici USL-ul nu e mai bun. Singurul politician bun e cel la capataiul caruia arde o lumanare.
    • +3 (3 voturi)    
      dar va trebui sa votezi! (Joi, 6 februarie 2014, 11:36)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui incomod2

      Abtinerea NU ESTE SOLUTIE [s-a vazut in dec. 2012] ca sa nu fim condusi de vrerea a 60% din 40% adica cam 25%.
      Vrei 4 mil voturi? e simplu: MINTE numai 3 mil. de pensionari cu o marire imediata si consistenta a pensiei, MINTE un milion de asistati social ca maresti alocatia/subventia, MINTE pe unii care au luat plasma cu buletinul si te-ai scos.
      • 0 (0 voturi)    
        Aha (Joi, 6 februarie 2014, 14:05)

        incomod2 [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        Si tu vrei sa fim condusi de vrerea a 10% din 40% ? Inca tot n-ati priceput ca votul din decembrie a fost o penalizare pentru prostiile, incompetenta si hotia PDl-ului ? Nu voi mergeti dupa principiul hotii nostri sunt mai buni decat ai lor. uite ca nu sunt :) Si daca se merge iar la vot, rezultatul va fi acelasi. Indiferent cat de rai sunt astia, amintirile lastate de base si PDL sunt si mai rele... :) E drept, e o performanta ca PSD-ul sa fie o alternativa mai buna... s-a mai vazut cand a candidat Vadim la presedintie :)
      • +1 (1 vot)    
        initiativa -vot negativ (Joi, 6 februarie 2014, 14:11)

        cioaie [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        Este momentul in care prin initiativa cetateneasca sa se modifice legea electorala in sensul introducerii votului negativ la adresa candidatilor a.i. atunci cand votul negativ depaseste ca procente voturile alocate castigatorului sa nu fie validat si sa se reia alegerile in circumscriptia respectiva.asa vor fi obligate partidele sa-si aleaga candidati,liste corecte si reprezentative pentru circumscriptie si atunci poate Crin nu mai castiga la Teleorman,Blaga la Timisoara,etc...
  • +6 (10 voturi)    
    Adevarat (Miercuri, 5 februarie 2014, 19:22)

    nickart [utilizator]

    Adevarat, asa arata opozitia in momentul de fata, dar trebuie sa recunoastem ca se face mai simtita acuma. Pana la parlamentare se va cristaliza si dreapta cumva (sper), cat pentru presedintie pentru primul tur cred ca e mai productiv fiecare sa vina cu cate o felie mai mica si in turul doi sa reuseasca sa invinga USLul.
    Daca la momentul respectiv presedintele nu va avea un rol decorativ sau va fi obligat de constitutie sa numeasca premierul din formatiunea cu cele mai multe voturi.
  • -7 (17 voturi)    
    Analiza lui Tapalaga (Miercuri, 5 februarie 2014, 19:28)

    adrian88000 [utilizator]

    este tendentioasa, deci este gresita." Dama ambitioasa " nu va fi niciodata candidata la Presedintie.
    Candidatul va fi M.R. Ungureanu.
    P.S. Domnule Tapalaga cu ce ocazie ai tras matale cu urechea la convorbirea telefonica dintre "liliputani" ?
    Sau vrei doar sa dai apa la moara marilor escroci care tipa ca convorbirile sunt ascultate ca pe vremea lui Ceausescu ? Esti cam alunecos...
    • +6 (12 voturi)    
      de unde concluzia (Miercuri, 5 februarie 2014, 19:32)

      clarice [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Ca a tras cu urechea cand e clar ca unul din protagonistii discutiei a "varsat"presei tot ce a vorbit.
      • 0 (8 voturi)    
        De unde concluzia (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:18)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui clarice

        ca unul din protagonisti i-a spus lui Tapalaga totul ? Si daca informatia are o singura sursa
        ( unul di protagonisti ) , este credibila ?
        • +2 (4 voturi)    
          pentru clarice (Joi, 6 februarie 2014, 9:22)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Multumesc pentru raspuns !
  • +18 (20 voturi)    
    Mda (Miercuri, 5 februarie 2014, 20:34)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Este plina lumea de optimism pe aici. Credeti cumva ca asta este soluția? Sa zicem ca nu avem soluții?
    Zicea unu ca nu-si aminteste sa fi fost vreodata românii solitari. Ii spun eu când au fost solidari: atunci când peste 150 000 de oameni într-un Decembrie 1989 au căzut în genunchi în Piața Operei din Timișoara și s-au rugat . Apoi, impreuna cu cei din Bucuresti si alte orase ale tari, ignorand orice amenințare din lumea asta, nu i-a mai oprit nimeni, până nu s-a schimbat regimul.
    De ce s-a ajuns totusi aici? Pentru ca atunci când Timișoara susținea punctul 8 al Proclamatiei, restul țării avea alte treburi ...comerciale și căsca gura la Marele Iliescu care pe atunci spunea că noi, timișorenii, vrem sa ne rupem de tara. Eram prin Brasov sa impart ziare cu Proclamația și am scapat ca prin minune de pietrele aruncate de sustinatori lui Iliescu. Popor de creduli. Ca și acum. Și...aceiași.
    • +12 (12 voturi)    
      Da, acesta-i adevarul (Miercuri, 5 februarie 2014, 21:36)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

      Acesta-i adevarul , draga METATRON !! Am scapat cu viata din calvarul si solidaritatea acelor zile ale mortii, ca sa traim ACUM cu rusinea restauratiei comuniste? Cine tot impinge tara asta la atata necugetare comunista la 25 de ani de atunci? Cine vrea sa legifereze cu orice pret redistribuirea avutiei nationale prin CORUPTIE SECURISTO-COMUNISTA ? DE CE ? PENTRU CINE SI PENTRU CE?
      • +6 (6 voturi)    
        Pentru a face trecerea (Miercuri, 5 februarie 2014, 21:58)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui solar

        de la comunism la capitalism proprietatea trebuie să treacă de la stat către privați. Prin hoție procesul e accelerat, prin muncă nici într-un secol nu se termină.
        • 0 (0 voturi)    
          "Prin hoție procesul e accelerat"? (Joi, 6 februarie 2014, 18:29)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Prin hotie orice proprietate e demolata. Hotii nu stiu sa dezvolte, doar sa distruga. Prin munca proprietatea se poate dezvolta. E drept dureaza mai mult decat furtul.
  • -6 (12 voturi)    
    si Mon Prezident ? (Miercuri, 5 februarie 2014, 20:43)

    rollotoma [utilizator]

    Ati atins tangential, dar n-ati subliniat existenta unui liant esential: In spatele partidului entelectualilor se afla presedintele statului. Probabil ca acest "amanunt" nu va cantari mult la europarlamentare, insa dupa cum il cunoastem pe Zeus, va conta la urmatoarele parlamentare.
  • +7 (13 voturi)    
    Cu regrete... (Miercuri, 5 februarie 2014, 20:55)

    solar [utilizator]

    Cu regrete , domnule Tapalaga, dar nu pot sa subscriu la aceasta ... noua"Istorie ieroglifica" pe care ne-o expui noua aici si acum. Drumul unor astfel de critici este batatorit de-acum si nu aduce nici ca ironie (sau bascalie?) nimic nou in fond. Chiar daca m-as putea opri la una ,doua din "sugestiile' dumitale, nu consider nici utila, nici fezabila perspectiva a ceea ce ai aruncat pe piata ideilor de bine pentru Romania.Incorsetezi niste realitati socio-politice caricaturizand ingrosat , fara ca ele sa poata fi , totusi, inghesuite tiparului confectionat ad hoc. Nici comicul de situatie , nici comicul personificat nu te avantajeaza analitic,domnule Tapalaga. De altfel, drama evidenta , intensa si prelungita pe care o traieste Romania, numai prin demonetizari de orice fel nu poate fi indepartata. Imi pare rau ca o spun ,dar n-as fi sincer cu mine insumi daca nu m-as exprima dupa cum simt.
  • 0 (16 voturi)    
    Maestrul Cristoiu stie de ce... (Miercuri, 5 februarie 2014, 21:07)

    U_swamp [utilizator]

    Pacat, domnu' jurnalist, ca nu tineti cont de modelul catavencist: "citititorii nostri sint mai inteligenti decit si lor"... Pacat ca va inchipuiti ca vinzind poporului postator adevaruri mici si surprinzatoare veti manipula mascind marile ticalosii si minciuni venale. Sa va spun ceva: nu sinteti deloc original, nea Nicu si gazetarasii sai de curte de la scintei, convingeri si vieti socialiste/comuniste fumau trucheriilea astea scriitoricesti prin anii 80...
    • -3 (9 voturi)    
      Titanic vals (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:14)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      Corabia se scufundă și căpitanul se pregătește să plece cu ultima barcă de salvare. Muzicanții, trădați, plâng încetișor. Sunete triste de trombon în noaptea adâncă. .
  • +7 (9 voturi)    
    am scris si eu cateva randuri, recent (Miercuri, 5 februarie 2014, 21:45)

    talmaciul.blogspot.ro [utilizator]

    Traian Basescu nu sta degeaba, cu mainile in buzunar. Isi construieste un partid, de la 0. Are ambitii politice uriase, care nu sunt cunoscute publicului larg. Toti oamenii apropiati Administratiei Prezidentiale au fost cooptati la varf. Inclusiv, ghiuleaua de picior numita Elena Udrea.

    PSD-ul este nereformat, Ponta sta in fruntea unui butoi cu pulbere. Orice miscare politica gresita il poate costa functia. Toti ochii sunt atintiti asupra lui.

    Drama lui Ponta este ca orice carte pe care mizeaza este pierzatoare. Partenerii europeni si euro-atlantici nu vor tolera un derapaj grav de la regulile democratice, in Romania. Pe de alta parte, penalii nu vor sa infunde puscaria.

    In perspectiva alegerilor parlamentare, Partidul Conservator si UNPR-ul se vor apropia tot mai mult de PSD, pentru ca singure nu pot performa in confruntarile electorale.

    PPDD-ul va disparea de pe scena politica, creand orizontul unei coalitii de guvernare PSD-UNPR-PC, cel mai devreme dupa alegerile europarlamentare din mai, ocazie cu care Victor Ponta ar putea fi desemnat oficial candidat la presedintie.

    Hemoragia PDL va continua, in favoarea Partidului Miscarea Populara.

    Forta Civica va fi absorbita de catre PMP. Mihai Razvan Ungureanu va fi cea mai probabila varianta de candidat la alegerile prezidentiale.

    Se contureaza o batalie Crin Antonescu - MRU sau Crin Antonescu - Victor Ponta - MRU.

    UDMR-ul va sustine cu pragmatism candidatul care se va angaja sa ofere cel mai mult comunitatii maghiare, in materie de drepturi inchipuite.Cea mai buna dintre variantele proaste existente pe scena politica este Miscarea Populara.

    Un partid cu adevarat nou, reformator si democratic nu s-a nascut inca.

    Mersi, pa! (parafraz. Ponta)
    • +3 (7 voturi)    
      Monica Macovei, da! Elena Udrea, ba! (Joi, 6 februarie 2014, 1:38)

      talmaciul.blogspot.ro [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

      Am scris si despre asta. Apropo, solutia este revenirea M. Macovei in prim-plan. Pa!

      Elena Udrea, populara?

      Unii sunt condamnati sa repete greselile trecutului.

      Elena Udrea (si protectorii, indeosebi presedintele Traian Basescu) nu realizeaza ca popularitatea ei este una nociva, nesanatoasa democratic si care va produce efecte adverse la alegeri. Ea este cunoscuta si apreciata pentru cu totul alte criterii decat cele politice si de catre un segment de electorat care nu-i face cinste.

      Intreaga cariera publica a acestei femei s-a derulat pe repede inainte, arzand etape si creand controverse si suspiciuni.

      Traian Basescu si cei pe care i-a instalat in fruntea Partidului Miscarea Populara, proiectul sau politic de suflet pe care il pregateste ca trambulina electorala, nu inteleg sa o treaca pe Udrea in linia a doua sau a treia a politicii si, apoi, s-o indeparteze discret.

      Partidul Miscarea Populara se inarmeaza cu o ghiulea la picior, pentru placerile masochiste ale presedintelui Basescu.
      • 0 (0 voturi)    
        Monica Macovei "este cunoscuta si apreciata (Joi, 6 februarie 2014, 12:34)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

        pentru cu totul alte criterii decat cele politice si de catre un segment de electorat care nu-i face cinste." Asta cu electoratul e grozava. De unde o ai?
        • 0 (4 voturi)    
          hai sa-ti raspund (Joi, 6 februarie 2014, 13:19)

          talmaciul.blogspot.ro [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Despre Elena Udrea e vorba, nu ce ai scris tu la subiect.

          Electoratul Elenei Udrea este format, in majoritate, din cititori de Cancan, Click si Libertatea, din privitori la Taraf TV, din oameni fara carte, saraci cu duhul, clevetitori si barfitori, pietari, tiristi, mistocari.

          Udrea e "blonda lui Basescu", "amanta", "bunaciunea", "gagica", "aia cu tate mari", "panarama". Cei pe care i-am mentionat o critica si o admira in secret.

          Daca asta ii face cinste, succes pe centura politicii!

          Pa!
          • 0 (0 voturi)    
            Vezi de ce ma amuza uslasi (Joi, 6 februarie 2014, 15:14)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

            Ulciorul care acum crapă
            - Recipient din lut divin -
            N-a mers de multe ori la apă,
            C-a fost mereu umplut cu vin.
            Din betia puteri va vor trezi "oameni fara carte, saraci cu duhul, clevetitori si barfitori, pietari, tiristi, mistocari."
          • 0 (0 voturi)    
            vedeti??? (Joi, 6 februarie 2014, 16:38)

            nickart [utilizator] i-a raspuns lui talmaciul.blogspot.ro

            De asta are USL puterea, nu-si face atatea probleme de unde vine votul, doar sa vina.
  • +1 (9 voturi)    
    Sunteti primul din jurnalistii"basisti"care spune (Miercuri, 5 februarie 2014, 21:46)

    gazania [utilizator]

    Am scris de multe ori la EV Z ca acest PMP a fost creat pt Udrea si EBA si , credeti-ma , suntem cenzurati la greu. Orice critica la adresa E Udrea este cenzurata. Au sesizat mai multi.Sper sa nu fie si aici.Din pacate , tare mi-e teama ca nu vom scapa curand de USL.
    • +2 (6 voturi)    
      Evz si blonda :-) (Miercuri, 5 februarie 2014, 23:07)

      danright [utilizator] i-a raspuns lui gazania

      La Evz nu are rost sa mai scriem, a devenit "foaia lu' blonda". Ceea ce nu intelege blonda respectiva e ca degeaba ne baga mie si tie pumnul in gura, la orice confruntare 1 la 1 cu un USL-ist in campanie o sa fie facuta praf. A devenit mult prea indragostita de imaginea ei din oglinda, si e din ce in ce mai incapabila sa vada realitatea. Ma surprinde orbul gainii care il apuca si pe domnu' prezident cand vine vorba de ea. In majoritatea cazurilor vede 5 mutari inaintea adversarului politic, dar refuza cu incapatanare sa arunce peste bord lestul din Plescoi.
      Respect maxim pt. domnul Tapalaga si pentru pozitia pe care o ia, el fiind deseori un mare sustinator al presedintelui, dar constant impotriva muierii aceleia. Probabil din cauza asta nu mai e atat de prezent pe la postul B1.
      Seara buna!
      Dan
      • 0 (2 voturi)    
        ca mai sus! (Joi, 6 februarie 2014, 11:41)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui danright

        daca un votant sau un ziarist judeca totul doar in functie de E.U. eu personal nu pot sa ma incred in opinia sa.
        • +1 (1 vot)    
          E.U. (Joi, 6 februarie 2014, 14:12)

          cioaie [utilizator] i-a raspuns lui cinic

          tu esti?sau e doar o fana de-a ta?
    • -1 (1 vot)    
      criteriul? (Joi, 6 februarie 2014, 11:40)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui gazania

      daca judecata ta se bazeaza NUMAI pe aprecierea personalitatii lui E.U. atunci ai o problema.
      Daca restul nu conteaza, ce sa mai discutam?
  • +1 (3 voturi)    
    Asa o fi (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:18)

    tanar_pensionar [utilizator]

    cred ca lucrurile stau realmente asa ca in articol. Si am o teribila senzatie de deja-vu ( vezi toamna lui 2000, dupa dezastrul PNTCD), doar ca atunci exista un om politic cu o extraordinara putere de convingere, pe care nici macar nu-l intrezaresc acum.
    Si mai este o diferenta: poate ca in 2000 mai aveam ceva sperante ca n-or fi atat de lepre cei care aveau sa preia conducerea. Acum, pe zi ce trece, gandesc ca optimistul din bancul cunoscut (pesimistul spune ca nu se poate mai rau, iar optimistul raspunde: ba se poate! ).
  • -5 (7 voturi)    
    vesel? (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:20)

    cinic [utilizator]

    Iar daca apar germeni de unire are grija Tapalaga sa-i parjolessca. de ce ne mai trebuie dusmani?
    • +4 (6 voturi)    
      da! jurnalistii sa taca! (Miercuri, 5 februarie 2014, 22:39)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui cinic

      Adevarul ne deranjeaza...

      Daca adevarul doare, poate ca cei vizati ar trebui sa se controleze un pic, o vizita la doctor pe an chiar nu strica.

      Nu pot sa bag mana in foc, dar din relatarea primei scenete l-as cam ghici pe protagonist, sa fie Neamtu pesemne. Si sa-mi fie cu iertare dar dobitocia omului in cauza (daca el este) ne era cunoscuta din plin inca de dinainte de relatea de fatza.

      PMP e mic, dar nutresc sperante ca din 2015 va fi un partid tinut din scurt de Basescu. I-a iesit in 2000-2004, poate repeta performanta daca il mai tin salele.
      • +2 (4 voturi)    
        Maestre (Joi, 6 februarie 2014, 11:08)

        iradu [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        Nu ne deranjeaza adevarul. Dar ne intereseaza rezultatul, efectul, actiunea. Uita-te la articolul lui Tapalaga si uita-te apoi la comentariile la fel de vesele. Le-ai citit? Acum, hai sa vedem, Tapalaga ne-a ajutat ca sa intelegem ca opozitia (mica, dezbinata - asa cum e) trebuie sustinuta? Sau, mai degraba, ne-a invitat sa continuam bascalia (si sa-i laudam priceprea lui de analist politic) si sa zicem: nu, astia nu merita votul nostru ca sunt mici si se cearta. Utilizatorul "cinic" are dreptate: are grija Tapalaga sa-i parjoleasca.
  • +1 (5 voturi)    
    Depedelizarea! (Miercuri, 5 februarie 2014, 23:22)

    redmc [utilizator]

    Inainte de a fi presedinte Traian Basescu a candidat la presedentia PD si l-a invins surprinzator pe Petre Roman marcand astfel defesenizarea PD ulterior PDL. De ce in noul partid creat PMP nu se gaseste o figura curata sa iasa cu hotarare in fata si sa-i impinga pe tusa pe Udrea, EBA si o serie de oportunisti noi?
    • 0 (6 voturi)    
      PMP (Joi, 6 februarie 2014, 8:15)

      MateiPirvu1 [anonim] i-a raspuns lui redmc

      Pentru ca partidul a fost creat pentru Udrea si Eba.E simplu.Ceilalti ciocul mic daca vor sa prinda ceva.
    • +4 (4 voturi)    
      Putintica rabdare (Joi, 6 februarie 2014, 9:25)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui redmc

      In primavara va fi congresul PMP. Nu e nevoie de o personalitate care sa le impinga in jos. Congresul va decide. Nu e mai bine asa ?
  • +3 (3 voturi)    
    Trist dar adevarat! (Joi, 6 februarie 2014, 4:06)

    Primula [utilizator]

    Cumplit de trist! Nu cred ca mai sunt sperante... Nu am cum sa ma resemnez si sa agreez puterea, oricate succese isi "fabrica" in ultimele zile. Pare ca si cei care ne mai dadeau o mana de ajutor, exprimandu-si ingrijorarea in momente grele, ne-au cam uitat. Se pare ca si ei s-au resemnat. Sau poate vor sa dea o lectie acestui popor care chiar asteapta sa-i pice totul de-a gata. Traian Basescu tace, am sperat pana in ultima clipa ca macar va lupta sa scapam de codurile astea nenorocite...
    • +5 (5 voturi)    
      Da, trist! (Joi, 6 februarie 2014, 7:30)

      nickart [utilizator] i-a raspuns lui Primula

      Asteptam de fiecare data sa vina cei de afara sa faca treaba in locul nostru, sa-i targa de urechi pe guvernanti in aplauzele si comentariile din fata televizorului.
      Ne punem sperantele intrun singur om Basescu, dar sa nu uitam ca loviturile repetate de picamer sparg pana la urma orice stanca.
      • 0 (0 voturi)    
        Ce sa zic?... (Joi, 6 februarie 2014, 12:11)

        Primula [utilizator] i-a raspuns lui nickart

        Am sperat ca generatiile tinere se vor implica mai mult si nu vor accepta politrucii. In ciuda parerii generale ca avem un tineret cu probleme, care intelege gresit libertatea
  • +3 (3 voturi)    
    Democratie participativa autentica!! (Joi, 6 februarie 2014, 7:28)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ca sa dam o lectie lumii care ne critica pe nedrept, ca sa le aratam ce e aia democratie participativa de tip nou, ar trebui ca toti romanii cu drept de vot - cei 18 milioane - sa fie inscrisi pe listele de candidati pentru parlamentul UE.
    Ar avea fiecare roman cu ce sa se faleasca, s-ar dezlantui o harmalae generala, ar mai uita flamanzii de foame, ar iesi toti la vot, s-ar vota fiecare pe sine, cu conditia de a face echipa cu sefu' Viorel.
  • +6 (6 voturi)    
    Maturitatea politică (Joi, 6 februarie 2014, 8:06)

    Fisherman [utilizator]

    În România politica a fost impusă cu forța, din exterior, tocmai pentru că năravurile feudale au fost atît de împământenite încât nici măcar uriașul tsunami al revoluției pașoptiste nu a reușit să le spele. Doar după inscăunarea prințului Karl Eitel Friedrich de Hohenzollern-Sigmaringen ca Rege al Principatelor Române luptele interne s-au mai potolit dar nu au incetat niciodată. Perioada în care Casa Regală a României a păstrat tronul nu a fost suficientă pentru maturizarea clasei politice, dovadă fiind incapacitatea ei de a face față pericolului comunist. Comuniștii au distrus tot ceea ce se numea politică și politician și au pus în loc niște fantoșe inculte dar obediente. Sistemul privilegiilor din perioada dictaturii proletariatului a construit o nouă castă de boieri, fantoșele devenind baroni direct din meseriile de lacatuși sau auto.
    Un politician de dreapta este cel care susține proprietatea privată și susține Statul exact atâta cât este necesar pentru a menține o societate civilizată și orientată către progres nu către furt și evaziune.
    În România nu există proprietate privată cu bani românești. Cei care au furat acești bani nu au fost capabili să-i folosească.
    Nu mai căutați politicieni de dreapta. Ei nu există. De aceea trebuie formați, educați, sprijiniți să devină.
    In concluzie, eu personal nu m-am distrat absolut de loc vizionând sceneta domnului Tăpălagă. Eu am văzut o tragedie...
  • +1 (11 voturi)    
    Opozitia si revolutia lui Ponta (Joi, 6 februarie 2014, 8:55)

    VioricaAlexandru [anonim]

    Nu sunt de acord cu dvs.

    Elena Udrea este un liant excelent. Stie ce spune, are viziune, este ascultata, are replica , este curajoasa si nu este USL.

    Este singurul politician care "lucreaza" cu situatia si in situatia data si nu cu himere.

    Dvs doriti o revolutie, Udrea ne ofera o schimbare pentru ca nimeni, nici macar dvs, nu este pregatit pentru revolutie.

    Acum revolutia o face Ponta, chiar daca in sens invers decat ne dorim o multime dintre noi.

    Intelegeti acum de ce nu sunt oameni in strada si de ce opozitia trebuie condusa de Udrea?
    • -1 (1 vot)    
      iesiti la vot ca sa nu vi-l fure! (Joi, 6 februarie 2014, 13:55)

      Robert Dinca [anonim] i-a raspuns lui VioricaAlexandru

      va "tociti" tastatura de pomana... tot ce vor ei fac!

      https://www.facebook.com/senatoronlineromania

      http://www.senatoronline.ro
  • +5 (7 voturi)    
    OH. (Joi, 6 februarie 2014, 9:18)

    letsoc [utilizator]

    OF, OF, OF , ziaristii astia impartiali . Nea Dane , matale cu orgoliul tau , Cristoiu cu orgoliul lui , Turturica ,Turcescu , Pora , etc. cu orgoliile lor . Ca asa-i in tenis . Dupa matale cum ar trebui sa fie lucrurile cu cei de pe partea dreapta ? Dati idei nu criticati . Daca toti ati fi membrii intr-un partid de dreapta , ce s-ar intampla cu dv. ? Fofileala la romani este o trasatura de caracter . Ne fofilam si pe langa demnitate . Stiu ca nu cititi comentariile ( sunteti cu 4-5 ceruri mai sus ) , dar daca prin absurd le cititi , poftiti , scrieti un articol despre cum vedeti dv. pozitia dreptei si cam ce ar putea promite ea la tristii din Romania . Cu stima , NC .
    • +4 (10 voturi)    
      Cred că (Joi, 6 februarie 2014, 9:54)

      Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui letsoc

      Domnul Tapalagă nu prea are idei...constructive. Spun asta ca unul care i-a cam citit toate articolele. El nu realizează că nu mai este un simplu jurnalist. Este e fapt un lider de opinie. Și un astfel de om trebuie să vină și cu soluții. Ca să dai cu putere într-un partid care deabia s-a născut trebuie să ai o problema. Ce daca acolo este x sau y ? Oamenii se pot schimba. De ce nu-i lasăți măcar un timp să vedeti ce fac? Și încă ceva. Cine îî oprește pe cei care sunt de bună credință să se înscrie în PMP sau oricare alt partid de dreapta și să facă ceva pentru țara asta? Ce ar putea sa faca, spre exemplu, Udrea sau altcineva din PMP daca s-ar înscrie în acest partid vreo 100 000 de oameni corecți cu țara asta? Așa că lăsați-o mai moale. Partidele sunt după cum suntem și noi ca popor. Eu unul am ales. Voi sprijini PMP si pe Traian Băsescu. Nu văd pe altcineva mai bun mai capabil de a face ceva pentru țara asta. Și acum dați cu minusurile.
  • -1 (1 vot)    
    Eu v-am dat un plus. (Joi, 6 februarie 2014, 11:14)

    iradu [utilizator]

    Daca puteam, v-as fi dat mai multe.
    • 0 (2 voturi)    
      Scuze, am postat la alt nivel. (Joi, 6 februarie 2014, 12:35)

      iradu [utilizator] i-a raspuns lui iradu

      Plusul era pentru [letsoc] si pentru [Metatron]. Nu era, in niciun caz, pentru Tapalaga.
  • +2 (6 voturi)    
    caderea din pat (Joi, 6 februarie 2014, 13:53)

    auch [utilizator]

    a domnului Tapalaga i-a produs si trezirea brusca din visul despre dreapta.
    nu l-a deranjat deloc un partid mosit curat constitutional la cotroceni decat in momentul in care finul intelectual de sorbona, papahagi, cu o statura politica infinitesimala in raport cu orgoliul a devenit obligat sa coabiteze cu dama ambitioasa de la cantemir si cand a reiesit clar ca locurile eligibile nu sunt pentru cine se pregateste.
    este inca o reusita remarcabila a presedintelui in actiunea neintrerupta de atomizare a dreptei pe care o desfasoara inca din perioada cdr (cand presedintele era de stanga, dar s-a mai autoreevaluat si el).
    o alta problema de orgoliu din politica romaneasca este si aceea ca unii se vor stejari vajnici, ignorand complet ca la umbra lor nu creste nici iarba.
    chestii de viziune... asta e, n-ai cu cine, dom'ne, n-ai cu cine...
    • +2 (4 voturi)    
      Well ... luzarii din Modrogan ... se aduna ... (Joi, 6 februarie 2014, 16:05)

      MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui auch

      Well ... luzarii din Modrogan ... se aduna ... in partidu' lu' Traian, sa mai suga, sa mai fure, sa mai dea prin Parlament niste ture.

      tEmBA lu' Tatikku vrea din nou la Bruxelles, pe un loc ales

      iar Tatikku vrea de-acum sa fie al Europei jandarm.

      Well ... luzarii din Modrogan ...

      (acesta este haikk'ul lu' Tatikku - despre acolitzii Celui Nenumit si Nemaipomenit, despre marile sale viitoare realizari politice).

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
  • +1 (1 vot)    
    radem (Joi, 6 februarie 2014, 17:52)

    Gaby51 [utilizator]

    dar purceaua e moarta in cotet. Eu tot mai am incredere in poveste cu bulgarele de zapada.
  • +2 (2 voturi)    
    Ups. Ne trezim, dle Tapalaga? (Joi, 6 februarie 2014, 21:40)

    it_s__not_news [utilizator]

    Incet incet, o sa ajungeti la concluzia mea ...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version