Acesti barbati neinfricati ai tarii

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:07 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Cand se vad la un pas de inchisoare, greii politicii, durii si neinfricatii barbati ai tarii uita cine sunt. Fenechiu lacrimeaza in sala de judecata, Nastase se zgarie la gat, Becali canta popeste si recita din Biblie, Voiculescu isi trimite fiica la inaintare si vara o groaza de oameni in rahat, Vantu cauta sa o stearga din tara inainte de a doua condamnare, Chiuariu demisioneaza cu chiu cu vai din fruntea Comisiei Juridice dar tine cu dintii de scaunul de parlamentar. Ce se intampla cu eroii de ieri ai tarii, de unde atata durere si suspin?

Un amic mai perspicace observa inca un detaliu nostim: toti, dar absolut toti isi amintesc de Dumnezeu, il cheama in ajutor, il invoca ca pe o ultima speranta. Coplesiti de emotie, isi redescopera familia, mama, copiii si isi doresc sa petreaca tot restul vietii numai cu ei. Altii isi amintesc ca sufera ingrozitor de boli  imposibil de tratat in penitenciar. Ridzi sau la sotia lui Chitoiu, asa cum apare in stenograme cel putin, par mai barbate decat damele de pension de mai sus.

Cativa si-au dat arama pe fata inca din timpul anchetei. Un procuror povestea amuzat o scena de film cu un mare gargaragiu, razboinic sangeros la televizor. La finalul unui interogatoriu la DNA, fusese invitat doua etaje mai sus pentru a semna niste hartii. Convins ca urma sa fie arestat, razboinicul s-a blegit ca o carpa. In lift, isi tot dadea ochii peste cap. Procurorii au trebuit sa-l sustina de brate pentru a nu se scurge pe jos. Ajuns inapoi in strada unde il asteptau camerele TV, razboinicul si-a umflat pieptul la loc, sangele i-a revenit in obraji si s-a pus pe latratul bezmetic care i-au adus o trista faima.

Sigur, veti spune, in astfel de momente oricine poate claca. Asa e, majoritatea oamenilor obisnuiti cedeaza, se comporta irational, comit gesturi disperate sau scot pe gura tot felul de tampenii numai la gandul ca-si pierd libertatea. Socul e mare pentru orice om invitat sa probeze o pereche de catuse. Dar nu te astepti parca de la fosti ministri, prim-ministri, de la oameni de afaceri cu aer feroce sa se smiorcaie ca ultimul cacacios, sa dea dovada de atata lasitate.

Cum se explica diferenta intre ce pretind a fi toti acesti oameni si ce sunt de fapt cand ajung in situatii limita? De ce greii politicii se usureaza subit? Unde le dispare vitejia, duritatea? De ce in loc de flacari pe gura scot, iata, niste scancete de copii pedepsiti dupa ce-au fost prinsi cu degetele in dulceata?

O posibila explicatie ar fi ca imaginea lor de mari barbati de stat sau de afaceri e o minciuna frumos ambalata. In realitate, n-au reprezentat niciodata mare lucru ca oameni. Nu si-au castigat reputatia in mod onest, ci s-au impus prin impostura. Pentru a fi zmei, duri si neinfricati au avut mereu nevoie de cineva, de un partid, de o televiziune sau de un intreg sistem care sa-i prezinte astfel. Istoria se repeta cu noua garnitura de lideri, moguli, oameni de afaceri. Sunt la fel de slabi, de neinsemnati ca indivizi si de primitivi ca predecesorii lor. Partidul, televiziunile, sistemul le umfla muschii tot artificial.

Crescuti fortat, puterea si curajul lor este o trista iluzie. Cand sunt in varful piramidei, in jurul lor roiesc aramate de profitori, impostori si personaje de cea mai proasta calitate, insi gata sa-si apere stapanul, sa-i sfasie inamicii. Cand se prabsesc din varf si ajung jos, nu mai gasiti pe nimeni langa ei. Toti fug in cautarea noului stapan. Din cauza asta, sunt de fapt atat de slabi. Stiu ca odata cazuti nu se mai pot intoarce niciodata in varf, ca vor fi parasiti, abandonati, scuipati ca o masea stricata.

Va amintiti, cand Vantu sau Becali erau in ancheta, cati avocati din presa si politica umpleau ecranul televizoarelor pentru a le lua apararea sau pentru a-i victimiza? Ce harmalaie generala, ce vuia toata Romania! Iata-l astazi, trimis a doua oara in inchsioare in liniste deplina. Vantu a intrat ca ultimul gainar in puscarie, pe tacute. Corul de avocati a disparut de la televizor ca prin farmec. Statul parca s-a mai intarit putin iar ei au devenit ceva mai slabi.

Dar pentru ca toate acestea sa poata continua, Guvernul Ponta va trebui sa intervina si sa regleze prin ordonanta de urgenta o serie de neajunsuri ale nilor Coduri, Penal si de Procedura Penala, prevazute sa intre in vigoare la 1 februarie. Altfel, asa cum avertizeaza o serie de experti, ne paste un dezastru si toti lesinatii de mai sus ar putea prinde iarasi glas.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

21536 vizualizari

  • -53 (77 voturi)    
    si cititorii pun intrebari (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:14)

    U_swamp [utilizator]

    Ou sont les braves journalistes d'antan?
    • +45 (59 voturi)    
      In orice caz (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:23)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      nu in slujba lui Vooiculescu. Tu nu mai sti romaneste??
      • -33 (49 voturi)    
        sti, sti, sti, sti...pe dracu ghem (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:45)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        Da, amice, stiu mult prea bine romaneste. Atit de bine, incit detectez un agramat ca mata dupa capcana lui "i"...
        • +16 (24 voturi)    
          Rautate mica ce esti (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 16:06)

          Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

          Ai inceput sa musti lumea de popo?
          • -8 (14 voturi)    
            miculeee... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 18:42)

            U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

            Sint o miniona intre doua virste (nu precizez insa care, din delicatete) si caut postac basist care sa stie ce vrea de la viata! Urasc minciunaaaa!!!!
        • +6 (8 voturi)    
          Nu zau! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 18:04)

          SantaK [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

          "dracu" fara apostrof, "atit" si "incit" fara "i" din "a"...mai, mai...filologule...
          • -6 (14 voturi)    
            de te crezi a toate mester.... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 18:46)

            U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui SantaK

            Esti de la Academia Romana? Cu atit mai bine tarii si "ei" cu-atit mai bine... Sper sa nu-ti provoc un soc emotional, dar detin o derogare de la respectarea Regulamentului AR din 1993. Ma mir ca nu l-ai citit inca pe Liiceanu, desi sigur esti topit/a dupa 'mnealui...
      • +12 (22 voturi)    
        mai incerc o data! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:09)

        asspeeda [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        nu le mai raspundeti! daca ii bagati in seama ,ii chemati in dezbatere! nu merita ! doar daca nu sunteti la fel ca ei!pentru toti anti usl,anti,mitoman,anti felix,anti a3,s.a.m.d.!oricit de mult v-ar indigna timpeniile lor,nu le mai raspundeti!
        • -9 (25 voturi)    
          mai pui de gaina (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:38)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui asspeeda

          rootisata..crezi ca te baga in seama cineva ? Mazeta macar e respectuos..evoque, finutza..sunt parfum pe langa tine..tu esti un carlan scapat de hrebe....mai baga niste carti, ora de lectura..apoi poti veni pe aici..altfel..marshhhhh
        • +12 (20 voturi)    
          Mda ,``tampeniile lor`` (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 15:03)

          potaissa [utilizator] i-a raspuns lui asspeeda

          avem si noi noroc cu desteptii care stau de partea potrivita ,nu? Tu chiar crezi in ceea ce scrii? Are tara un viitor cat de cat acceptabil cu puscariabilii de la USL ? Daca chiar crezi asta esti de ...invidiat.
          Eu insa cred ca esti unul din postacii platiti de cei calora a inceput sa le fie frica.
      • +7 (11 voturi)    
        nu-i (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 15:50)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        mai raspunde trollului voiciorescian, nu mai are mult si dispare cind or intra varanul si fetita lui cea penala la puscarie.
        • -3 (9 voturi)    
          :D (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:24)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Astept curioasa cele 2 runde de alegeri de anul asta... apropo de "trolli" si "postaci".. si de "cine o sa dispara" :P
    • +31 (37 voturi)    
      aia de la latrina 3 (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      zici ? aia sunt cei mai kkcioshi...daca intra varanul la brutarie..jaleeeeee va fi !
      • +17 (19 voturi)    
        razboinic ca carameaua ,cu ochii (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:50)

        zapciu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ca cafeaua! Intuitia imi spune ca razboinicul care "s-a blegit ca o carpa" si " tot dadea ochii peste cap" e ciuvica-leul de la antene, interogat in santajul voiculescu-rds,rcs
        • 0 (6 voturi)    
          io cre' ca-i Becali :D (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:25)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui zapciu

          ;)
    • +17 (21 voturi)    
      ooo ! dar cunoașteți și limba frînchenească ! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 15:22)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      Admirabil ! Vă propun un citat din Montesquieu:

      „Să fii drept în toate, chiar şi în privinţa patriei tale. Tot cetăţeanul e dator să moară pentru patria lui, nimeni nu-i silit SĂ MINTĂ de dragul ei.”
      • -3 (7 voturi)    
        adevarul jurnalistic, jurnalist adevarat (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:49)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

        Scuze ca ma amestec, dar insusi Montesquieu nu ar fi fost de acord cu traducerea mentionata de mata. "Spune peste tot adevarul, chiar si despre patria ta....parca patrunde mai bine "la pensee"... Recunosc insa ca ati invocat o zicere foarte tilcuita aici, in contextul articolului dlui Tpalaga. Oare jurnalistii de azi reusesc sa treaca de conjunctura, politica trustului, ratiunea momentului trecator? Cit de valabili si "adevarati" vor fi ei peste un an, zece, doua sute?
        Sigur, sa dam si textul in original: "Être vrai partout, même sur sa patrie. Tout citoyen est obligé de mourir pour sa patrie; personne n’est obligé de mentir pour elle."
      • -6 (10 voturi)    
        tout simplement, le moteur de recherche (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 18:51)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

        Nooo, n-am niciun merit, pur si simplu l-am nimerit pe google translator intr-o pasa buna,.. Ceea ce nu este si cazul matale, dupa cum vazui comentariul cuiva...
    • +5 (7 voturi)    
      Bec petit! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:02)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      Adica pe romaneshte "ciocu' mic" ca nu mai sunt platiti cat timp stapanii/jupanii sunt in concediu la Bu Lau, celebra statiune balneara chinezeasca, in care maestrul maseru Bu Lan le ofera sedinte gratuite
      • -5 (7 voturi)    
        mai fa exercitii stilistice in romana (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:16)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

        Mata cred ca esti din tara lui Mtsqu, caci in franceza esti perfect, in romana esti prolix!
  • +26 (36 voturi)    
    cum se spune avem Cod Roshu la Demo (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:15)

    un domn [utilizator]

    -cratie..avem Cod Roshu la Bolshevism..lopata Inima lui Stalin va fi vioara Intai..pe umarul Paul & Shark !
    • -12 (24 voturi)    
      ce legatura are democratia cu firmocratia? (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:43)

      U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Constat atit de amuzat ca istoria postdecembrista a Romaniei se insoteste strins cu circulatia brandurilor de confectii/moda: Nastase cu Burberry, MRU cu O'Neill, Ponta si Basescu cu Paul&Shark, Whoodrea cu Vuitton si Jimmy Choo, Berbecali cu Scabal, EBA cu Dior, si multe, multe altele...
      Propun sa fim mai rezonabili decit jurnalisti ca Badea sau individul ala graseiant, Banciu (parca)... In fond piata internationala de confectii abunda in falsuri, in Thailanda sau Singapore merge tot englezul sa shoppeze falsuri dupa branduri de top...
      • +18 (24 voturi)    
        gazule, scoate capu din butelie (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:52)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

        si gandeshte cu el, nu pune botul doar la aparente...Dottore Plagiatore, invata zi de zi de la base ce si cum..daca Base a purtat un fez P&S, asa si el..a luat hainuta cu pricina..in rest..cine ce..cum si de ce poarta..e treaba lor si celor de la DNA...
      • +12 (14 voturi)    
        Uaaauuu (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:33)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

        Da 'ce lista de mondenitati.
        Habar nu aveam cu ce se imbraca distinsii, ma uitam mai mult la ce porumbei le iese pe gura si implicatia lor in nivelul meu de trai.
      • +5 (9 voturi)    
        Gazosule, ai inceput sa fii violent (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 16:09)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

        Ce e cu tine? Esti bine?
        • -5 (9 voturi)    
          am (ba)sistul fracturat! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:19)

          U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

          ... ma fractureaza hidraulic postacii basisti si agramati... una din vini ar fi acceptabila, oameni sintem, dar si una si alta... e prea de tot.
          • +1 (3 voturi)    
            efemerule (Joi, 30 ianuarie 2014, 8:27)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

            cu gazometrul fracturat, nu cumva scrii din cantonament ?
      • 0 (6 voturi)    
        gasesti si la Geneva ;) (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:27)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

        Ba chiar si la Bruxelles :D
  • +44 (48 voturi)    
    "eroii" de ieri..... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:17)

    translativus [utilizator]

    ....ai tarii nu sunt decat niste bieti gainari care au profitat de credulitatea lumii si au dat iama la cotetz.
    Acum, cand au fost prinsi, se smiorcaie si se jura ca nu fura si ca unul....Basescu....nu stiu ce are cu ei si le tot da la gioale.

    Eroi de carton, intr-o tara de creduli !
    • -23 (31 voturi)    
      Cine a adus jelania in politica? (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:35)

      DanBruma [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Mi se pare ca unul... Basescu. Stii, lumea te crede ca esti nevinovat cand te jelesti. Aici nu e nici o vorba de slabiciune ci mai degraba de smecherie. Rationamentul lui Tapalaga e fals, jelania e pentru a impresiona publicul de la tele si nu din alte cauze.
      • +25 (27 voturi)    
        uitati esentialul ! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:46)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

        In articol este vorba de "eroii" judecati si condamnati, nu de restul politicienilor si oricum, maneaua cu "basescu e de vina" s-a cam invechit iar lumea se trezeste la realitate.
        • -4 (4 voturi)    
          Sigur ca se trezeste in fiecare dimineata (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:51)

          Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          Cum ti-ai dat seama ca lumea se trezeste la realitate???ai citit ce scrie lumea aici?
      • +21 (25 voturi)    
        Da, asa ieste.. (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:50)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

        Dar vezi matale, astia care faceau misto de Basescu in cazul cu pricina, astia plang cel mai tare cand ajung in fata instantelor.
      • -23 (31 voturi)    
        eh (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:01)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

        Rămâne de văzut cum se va comporta Băsescu cu cătușele la mâini, dar impresia mea este că nu îl va întrece în bărbăție pe Nicolae Ceaușescu.
        • +18 (20 voturi)    
          cu siguranta te inseli (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:36)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Basescu e mult prea istet si uns cu prea multe alifii pentru a fi doborit de pontaci. Vezi dealtfel cum ii omoara cu propriile lor arme.
          • -5 (5 voturi)    
            Sigur..... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:55)

            Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

            O sa vedem cat de uns este cand pontaci vor conduce SRI, DNA si ICCJ.
            Anul asta in decembrie vom vedea .....
        • +13 (17 voturi)    
          ai aparut? (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:43)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          "de vina e Basescu", asa-i? n-a avut Bogdan Teodorescu ce sa-ti sufle despre Chitoiu si deszapezire?
          N-ai comentat acolo!
      • +20 (24 voturi)    
        basecu si-a asumat riscuri (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:28)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

        basecu si-a asumat riscuri, chiar cu lacrimi in ochi, ....
        ......tontalasul fuge si de un fulg de nea, el isi asumă numai mersul la bachet, plajă şi cârciumă....
    • +8 (14 voturi)    
      mare gargaragiu (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:42)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      iar il lauzi pe Ciuvica? stim toti cate "barbatie" e in el.
      • +5 (7 voturi)    
        cred ca faceti o confuzie. (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 15:11)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        nu l-am laudat nicodata pe ciuvica si pe niciunul din gasca lui.
        • 0 (4 voturi)    
          sorry! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 16:42)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          era ironic. SI oricum era un citat din D.Tapalaga.
          • +5 (5 voturi)    
            OK !..... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:48)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui cinic

            ....scuza se accepta.
            Se pare ca, din cauza nebuniei ultimelor evenimente, nu prea mai sunt receptiv la subtilitati. Mea culpa !
    • 0 (0 voturi)    
      de carton, de carton (Joi, 30 ianuarie 2014, 8:33)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      dar raman cu furaciunile.
      mai plang, mai scriu carti pe la mititica, dar cand ies, au viitorul asigurat $$$.
      necazul este ca nu li se confisca furaciunile.
      ar trebui confiscate toate averile dobandite ilicit, nejustificate, in folosul bugetului la sanatate, educatie, sau investitii de infrastructura.

      si, cum e cazul lui becali, cel ce vrea sa munceasca, sa fie scosi la lopatat zapada, maturat strazile, pe timpul detentiei.
      e bine si pentru sanatatea lor.
      mens sana in corpore sano.
  • +25 (29 voturi)    
    apropo (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:25)

    dum_i [utilizator]

    Stiti cine din toti coruptii astia a avut macar decenta sa nu comenteze amenintator?

    Cea mai nenfricata barbata: Monica Ritzi.
  • +24 (26 voturi)    
    Pontochio vrea dezastru (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:26)

    UnOarecare [utilizator]

    in justitie. Asa ca nu o sa miste un deget. O sa se agite cu zapada ca sa nu aiba presa libera spatiu de atentionare a problemei.
  • +31 (35 voturi)    
    Nu ne paste dezastrul (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:27)

    Daniels22026 [utilizator]

    Va contrazic total.

    Sistemul uslamist majoritar poate fi invins. Stiti pe ce se bazeaza milioanele de uslamisti? Stiti de ce ne arunca mereu priviri dispretuitoare? Pentru ca se bazeaza pe renuntarea noastra. Pe dezamagirea noastra. Pe capitulare. Pe oboseala sufleteasca.

    Sa spunem deci adevarul cu speranta. Marele nostru avantaj fata de cei 8 milioane de uslamisti, este ca noi credem. Avem in ce sa credem, oricit ar incerca realitatea sa ne dezamageasca. Capul sus oameni buni!! Putem invinge uslamismul!!
    • -4 (12 voturi)    
      pai, (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:09)

      cezy43 [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      chiar crezi ca sunt milioane....ia sa vezi la prima "ploaie" mai serioasa?
    • +3 (3 voturi)    
      8 milioane... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 16:30)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      s-au dublat?
      • -1 (7 voturi)    
        ii include... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:33)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

        ... si pe aceia care nu-s "uslamisti" dar care au vrut sa-i traga un shut (binemeritat, de altfel!) lui Basescu ;)

        Ce vrei? in numarul redus de conexiuni al unora, tot ce nu pupa "Basescu" e "uslamist", nu au capacitatea sa analizeze chestii complicate, gen "cauza / efect" decat pe o singura versiune, dupa aia ii doare capu' >:)
        • +2 (2 voturi)    
          :) (Joi, 30 ianuarie 2014, 7:53)

          thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          pai i-a dublat dupa ce i-a inclus si pe cei de care zici tu. bine, asta daca nu esti fan stapanul inelelor si consideri valabil votul armatei mortilor.
    • -4 (4 voturi)    
      Credeti in?????? (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:46)

      Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Credeti in basescu traian ? In monica macovei? In boc? In ce credeti? Ciudat ca vrei sa invingi niste semeni de ai tai? Unde te crezi rambo?
      Credeti in niste comunisti? Un securist cu un procuror ceausist care a facut o multime de abuzuri si un utecist.
      Vrei sa credem in niste scursuri ale pcr????
      • +4 (4 voturi)    
        da (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 22:56)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

        ma, emigrantule in propria tara, ai uitat flota, mihaileanu si copilul batut salbatic. Mai crapa niste seminte si baga ceva manele la casetofon ca ala e maximum de tehnologie pentru tine si poate iti revine memoria, ca altfel te calca pastorul in picioare, sau mai rau te toarna la varan si ala esti.
  • +9 (17 voturi)    
    Gainari versus hoti... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:31)

    Johanis [utilizator]

    Domnule Tapalaga, adevaratii hoti sunt cei care fura un privat, nu un stat bleg care nicidecum nu se poate apara. Bine ati observat diferentele de comportament intre "hotii bugetari" si "htoii privati". Vantu a furat din privat si se vede ca nu s-a pierdut cu firea la auzul catuselor, ca de, astia adevarti sunt pregatiti mereu pt aceasta situatie.
    Despre "babele" ce au nenorocit tarisoara asta de 25 de ani mi-e si sila sa comentez ceva.
    Felicitari pt. sciitura. Cat mai puteti scrie, poate va cumpara cineva, ca tot s-au pus pe achizitii!
    • +13 (13 voturi)    
      Ce scrii??!! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:26)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Ce inseamna asta?! Furtul e furt. Din proprietatea privata sau cea de stat, e la fel de grav.

      Initiativa privata nu se poate dezvolta tocmai din cauza relatiilor mafiote locale. Mafia politica sau extra-politica rapeste libertatea economica a societatii.

      Oricine salta capul intra in atentia mafiei locale sau centrale. Oricine munceste cinstit reprezinta un pericol imens pentru mafie. Oricine spune adevarul reprezinta un pericol extrem pentru mafia politica. Uitati-va la politicienii de pretutindeni. De ce se opun transparentei? De ce exista contracte secrete? De ce nu este independenta puterea juridica fata de cea legislativa? De ce se auto-reproduce birocratia, mediocratia si prostia? De ce?

      Furtul de la stat e la fel de grav ca furtul din privat.
    • +8 (10 voturi)    
      alooooo! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:27)

      asspeeda [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      fraierica!noi,individual ,suntem PRIVATI!capisci?de la noi fura alde ponta,dragnea,SIRBU!toti l-au uitat pe SIRBU!Un mare nemernic!
      • +3 (5 voturi)    
        Nu stiu (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 16:01)

        Johanis [utilizator] i-a raspuns lui asspeeda

        daca meritai sa-ti raspund, dar o fac totusi, INTELEPTULE! Daca ai inteles ca tratez fapta diferit, pacat! Nu faceam decat diferenta intre hotii adevarati (nascuti din tata-n fiu, de buzunare springari, excroci si cati or mai exista pe pamant) si cei care fura din buget. Din prima categorie (mergi prin tribunale daca nu crezi) nu vei vedea vreunul plangand in sala de judecata sau prefacandu-se sinucis. Astia isi asuma ceea ce fac. Gunoaiele care fac din politica o afacere (si multora chiar le iese) ajung la situatiile descrise in articol. In ce ma priveste cred ca sunt mai "privat" decat tine sau cel putin egal. Sunt cocosat de cate taxe si impozite platesc pt firmele si angajatii mei, fraierica! Si inchei asa tot pt egalitate.
  • -8 (26 voturi)    
    INMH (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:31)

    Mazeta [utilizator]

    Iar ne paște un dezastru, domnule Tapalagă?

    Jurnaliștii procedează în ultima vreme ca meteorologii: fac previziuni greșite, te alarmează când e prea târziu și la sfârșit îți reproșează că nu i-ai ascultat.
    • +7 (9 voturi)    
      care dezastru? (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:45)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      mazeta si ai lui au sampanie la rece ca sa-l scoata in urale pe Bombo, pe Fene, pe Varan. Asta e bucurie nu dezastru. Mai merge simbria un an, cum sa fie deazstru?
      PS. nu mai scrii si sub evoque, gigi kent, etc?
  • +16 (22 voturi)    
    Acesti "mari barbati de neam si tara" (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:32)

    tr0uble [utilizator]

    Sunt din pacate doar o reprezentare a celor care ii voteaza si sustin.
    Au psihologia unui borfas de cartier. Baga mana in buzunarul oricui i se pare mai slab decat el, fura si ameninta pe oricine se lasa impresionat de aura lui de super-puternic dar in momentul in care sunt apucati de ceafa de sectorist incep cu "iarta-ma nene ca am copii acasa"
    Sunt niste "smardoiasi" care au impresionat o mare parte de populatie indobitocita de atatia ani de comunism, prea lenesa sa se curete de mizeriile pe care le tine la san si prea fricoasa pentru a le tine piept cetelor de latratori si aruncatori de laturi.
    Din pacate si cei mai inteligenti din tara asta isi petrec timpul certandu-se intre ei in loc sa se uneasca si sa ii puna pe acesti borfasi acolo unde le este locul.

    Se vede lucrul asta prin simplul fapt ca mai sunt 3 zile pana cand hotii vor trebui informati ca sunt urmariti si totusi nici un cinstit nu iese pur si simplu revoltat in fata guvernului sa arunce cu zapada in acest dezastru de prim ministru si acest dezastru de guvern...
    • 0 (6 voturi)    
      pai tu ce faci? (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:38)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui tr0uble

      Stai pe internet? sau esti in fatza guvernului, sa arunci cu zapada? :P
  • +18 (20 voturi)    
    Maidanezi cu pretentii. (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:32)

    IordachescuNicolaie [anonim]

    Asa mi se par in adevarata lor realitate.Au ajuns in pozitii cheie in statul roman si nu vor sa cedeze.Asemeni maidanezilor,care au prins locuri pe langa cantine sau restaurante,de unde au numai avantaje.Mancare,adapost,se pot imperechea cum si cand vor.Nu au altceva de facut decat sa latre..Nu e nici o diferenta,din punctul meu de vedere.Exista o legatura foarte interesanta intre politicieni si maidanezi.Au aceleasi naravuri.Latra fioros si apoi schelalaie.Si unii si altii,beneficiaza de fonduri si sunt dependenti de prietenii in haita.
    Greu,dar pana la urma,scapam de ei.
  • -17 (31 voturi)    
    Bass fuge de 10 ani de dosare (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:35)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Bine ca prescriptia este intrerupta de tot atat timp. De ce fuge nu scapa !
    • +9 (11 voturi)    
      Si ce daca (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:34)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      Care-i problema ta? Vrei sa negociezi cu noi? Ne santajezi? Insinuezi cumva ca Basescu va fi pedepsit politic? Orice ai urmari, raspunsul este NU taticu.

      Cine a suspect de furt, sa fie anchetat si eventual pedepsit. Conform legii si cu justitia actuala. Cu procurorii si judecatorii nostri. Ca oricare alt cetatean al tarii.

      Ce vrei tu nu se poate. Noi nu vom cere niciodata tratament preferential pentru Basescu sau pentru altcineva. Sintem toti egali in fata legii. Iar santajul tau, trocul, pacea penala, sau ce urmaresti tu aici, e o mare mizerie. E sub-cultura uslamista. Esti gretzos la fel ca celelalte milioane de uslamisti.
      • -5 (7 voturi)    
        Voi nu cereti.... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:06)

        Raulgonzales [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        Voi nu cereti dar tratamentul preferential exista.iti este greata de aproapele tau???milioanele astea de uslamisti cum le spui tu au votat sa fie baselu presedinte si macovei ministru si catastrofa de boc premier.iar acuma cand nu il mai vor pe baselu sunt prosti si iti este greata de ei.
        • +4 (4 voturi)    
          Nu (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 23:25)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Raulgonzales

          Ura voastra fata de Basescu nu ma ingrijoreaza. Sint sentimentele voastre. Sentimentele voastre merita respectate, chiar daca nu vi le impartasim.

          Dar aici era vorba despre altceva. Ceva ce uslamistii nu pot intelege.

          Poti sa te convingi singur. Posteaza pe HotNews un comentariu in care sa-l lauzi pe Basescu. Un test ca sa vezi cite plusuri primesti la comentariu. Apoi imediat posteaza un comentariu in favoarea justitiei independente. Apoi observa diferenta.
    • +8 (10 voturi)    
      care dosare? enumera! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:39)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui #DeDreapta#6Case#DinMeditatii

      Unul e "flota" vinduta de Vacaroiu. Urmatorul?
  • +24 (30 voturi)    
    Cineva le-a stricat aranjamentul (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:36)

    EMP [utilizator]

    Ani de zile intre politicienii din toate partidele a existat o intelegere tacita: "ne atacam, ne bestelim, dar fiecare isi vede de afacerile cu statul si nu ne dam in cap atunci cand se schimba puterea. Si in interesul comun justitia trebuie tinuta cu botul pe labe."
    A trebuit sa vina la putere PDL-ul (nu ca ar fi fost imaculati, dar au avut cativa oameni onesti) si Traian Basescu ca sa se puna capat acestui aranjament. De aceea s-au si coalizat cu totii impotriva lor: PSD, PNL, UNPR si UDMR. Oamenii vor sa fure linistiti. In rest, circ pentru naivi.
    • +4 (6 voturi)    
      problema (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 15:20)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui EMP

      e ca pdL-ul a fost acaparat programat..Blaga s-a activat cand i s-a cerut acest lucru..si asta dintr-un singur motiv. au furat toti candva frica de puscarie este mai puternica decat dorinta statului de drept dorita de restul dar pe care multi n-o inteleg
    • -3 (3 voturi)    
      eu cred ca-i mult mai simplu :D (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:46)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui EMP

      PD (cu Base cu tot) a venit cu gandul ca vor putea fura cat incape, sa-i ajunga din urma (ba sa-i si intreaca!) pe astialalti - si... cand colo... au descoperit ca nu prea mai aveau de unde >:)

      Asa ca... ce sa faca, saracii? Au incercat sa mai rareasca gashka ce se adapa la robinet - doara-doara o sa le mai ramana ceva ;)
  • +9 (13 voturi)    
    Sunt cu "hormoni" crescuți... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:36)

    Wasile [utilizator]

    Cred că ar trebui să apară pe fiecare om public din ăsta arestat lista de hormoni cu care a fost îmbuiba să pară mare și tare.
    Cel mai comun este foarte periculosul hormon A3 (nume stiintific Antenus Treius Lingusitus). Asta umflă și dezumflă după cum bate ordinul șefului de fermă, Voiculescu, el însuși un îmbuibat (de hormoni, bineînțeles).
    • +10 (14 voturi)    
      hormoni din Cipru (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Wasile

      via Crescent..
  • -11 (13 voturi)    
    ... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:47)

    Sfarsitoru [utilizator]

    pe langa toti enumeratii din articol, Ceausescu a fost un mare barbat de stat ! Fara doar si poate !
    Cu litere mari UN MARE BARBAT DE STAT !
    Toate versurile inchinate lui pe vremuri, ca un paradox, vor ajunge in final sa exprime un ADEVAR !
    Acele versuri vor exprima un adevar prin prisma prezentului ! Pe langa el, astia de azi sunt pigmei, liliputi caricaturali !

    Istoria in viitor se va rescrie si cum nu poti sa nu faci comparatii intre prezent si trecut, "Nimenii" de azi vor fi trecuti cu steluta intr-un index, pe cand de Ceausescu vom mai auzi si citi si in alte nuante atunci cand istorici dornici de adevar vor cerceta realitatile care acum se vor ascunse de grupuri de interese tran-nationale !
    • +9 (11 voturi)    
      ai dreptate 30% (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:34)

      tr0uble [utilizator] i-a raspuns lui Sfarsitoru

      Ceausescu a fost un mare nenorocit, dar a murit precum un taran demn.. pentru ca pana la urma, asta a fost, un taran (nu in sensul peiorativ, ci in sensul "vesnicia s-a nascut la tara")
      A murit cu fata la cei care il impuscau, si la fel a murit si Antonescu (pe care nationalismul nu il scapa de pata nazismului) si la fel au murit adevatatii oameni de stat prin inchisorile comunismului condus de acest ceausescu...

      Cei de pe lista de mai sus merita mentionati doar in listele penitenciarelor si in nota de subsol a istoriei cu "borfasii care au dat Romania inapoi cu 20 de ani".... atat...
    • +8 (8 voturi)    
      Sa-ti fie rusine! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:42)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Sfarsitoru

      Ai rude, prieteni, traiesti intre oameni. Cum poti sa promovezi primitivismul?

      Ar trebui sa te gindesti mai mult la cei din jurul tau. Ai responsabilitate. Oricit de mic ti se pare ca esti. Ai responsabilitate ca fiecare dintre noi.

      Sincer, nu vreau sa te jignesc gratuit. Violenta si furtul pe care le propagi se vor intoarce si impotriva ta. Iti inchipui ca te va apara cineva de mizeria pe care o propagi in societate? Esti muritor, la fel ca noi toti. Ar trebui sa nutresti sentimente mai omenesti pentru semenii tai.
      • 0 (0 voturi)    
        ?? (Joi, 30 ianuarie 2014, 14:14)

        Sfarsitoru [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        tu ai inteles ceva din ce am scris ?
        esti ca nuca-n perete !
        • 0 (0 voturi)    
          Tupeu (Joi, 30 ianuarie 2014, 17:15)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Sfarsitoru

          Mimezi neintelegerea. L-ai laudat si inca ditirambic pe Ceausescu.

          Sa-ti fie rusine! Asta e si tara ta. Limba romana e si limba ta. Cum poti sa doresti mizeria poporului tau??!! Ce fel de suflet ai?
    • +7 (7 voturi)    
      nenea (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 15:15)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Sfarsitoru

      in afara de orase mutilate, oameni stramutati si inchisi pt ca vorbeau . educatie supradimensionata fara leg cu economicul , mizerie , cozi si granite inchise..asta doresti? nu mersi
      cat despre ceausescu cei care au profitat pe vremurile alea e normal sa-i simta lipsa..
    • 0 (4 voturi)    
      beurk...!! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:47)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Sfarsitoru

      !!!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Joi, 30 ianuarie 2014, 15:20)

        Sfarsitoru [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        daca ti-e greata ia cu lamaitza !
  • -8 (18 voturi)    
    rabdare... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:53)

    asdff [utilizator]

    rabdare, ca vine si vremea plangaciosului principal :)

    sa te tii atunci drame si scene :)
  • +12 (16 voturi)    
    domnule Tapalaga (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 13:54)

    clarice [utilizator]

    Nu cred ca sunteti naiv,ei doar joaca teatru.
    De cand au intrat in politica joaca teatru in folosul lor,si populatia dornica de teatru si circ ii crede.
    Sunt viteji doar atunci cand fura,in rest vor sa para neajutorati si umili in fata judecatorilor si noi prostii "punem botul"
  • +11 (15 voturi)    
    Ati uitat de Constantinescu de Constanta (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:04)

    UltimulStingeLumina [utilizator]

    Domnul Tapalaga, printre exemplele pe care le-ati dat, ati uitat de Nicusor Constantinescu si lupta din parcare cu aia de venisera cu catusele.
    E drept ca interesul asupra lui este oarecum local, dar trebuie sa recunoasteti ca este un exemplar reprezentativ al speciei.
    • +11 (17 voturi)    
      asa e (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:14)

      Dan Tapalaga [hotnews.ro] i-a raspuns lui UltimulStingeLumina

      mai sunt multi, nicolescu de la arges a facut infarct, avem o groaza de clienti, am incercat sa ma rezum la cei mai reprezentativi
      • +6 (10 voturi)    
        USLamul e cu "minusul" (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:34)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

        pe degete. Hrebe da cu biciul..Domnule Tapapaga..e fierbere mare la Kiseleff..trebuie sa raporteze vecinului lor ambasada uresese ca au multe victorii impotriva chiaburilor..si le incurcati..statistica..rapoartele..am vazut ca Mazeta..se detaseaza de Hrebe..cred ca si la ei se pregateste O Mare Schsima !
      • -11 (13 voturi)    
        hehe (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:43)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

        Mentalitate de vardist. Aflați de la mine că lumea nu se împarte în procurori și infractori.
        • +4 (6 voturi)    
          asa e (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 15:42)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          hotarati-va Est, Vest sau China? boborul a dorit vest
        • 0 (4 voturi)    
          mai (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 15:57)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          bine behehe, suna mai bine in gura ta, ma.
    • +8 (8 voturi)    
      Ce farmec ar avea sa intre "direct ïn foc" (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:42)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui UltimulStingeLumina

      Intai trebuiesc perpeliti putin, sa sara din pat si sa transpire cind aude o poarta trantita in miez de noapte
      E mai palpitant....
  • +8 (12 voturi)    
    razboinic ca carameaua, cu ochii ca cafeaua (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:22)

    zapciu [utilizator]

    Am intuitia ca razboinicul care " s-a blegit ca o carpa " si "dadea ochii peste cap" e neinfricatul ciuvica-leul de la antene, interogat in dosarul santajului antene-RCS,RDS
  • +11 (13 voturi)    
    mi-aduc aminte de Nastase, pe linga (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:25)

    __alex__ [utilizator]

    Cercul Militar, iar in jurul lui trepadusii. Cei care l-ar fi putut concura la statura, umblau adusi de spate si cu privirile oblice.
    E usor sa te crezi zmeu cind in jurul tau ai doar cirpe.

    De aici si socul cind dai de cite un procuror care te trateaza ca si ceea ce esti, un infractor.

    Ca si de obicei, felicitari pentru articol.
    • +4 (4 voturi)    
      ce frumos suna la timpul trecut (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      imi aduc aminte de Bombonel...
  • +11 (13 voturi)    
    Mda ! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:34)

    Ioanas [utilizator]

    "Zoe, fii barbata !" :)
  • +17 (19 voturi)    
    foarte bun editorial (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 14:53)

    seth399 [utilizator]

    Tocmai pentru ca sunt o haita de lasi, inca 2-3 ani de presiune ar fi facut ca intregul sistem mafiot sa intre in colaps. O data frontul spart, cateva capete de alpha_hoti infipte in niste pari si toti ar fi fugit mancand pamantul. Dar trebuia sa vina uslamistii cu restauratia. Ciudat, nu de ei imi e cel mai scarba. Ei fac ce stiu sa faca. Ce au facut tot timpul. In schimb mi-e o scarba imensa de votantii lor
  • +8 (10 voturi)    
    guvernu ponta <br> (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 15:03)

    yellowdog [utilizator]

    nu va face nimic, e din acelasi material descris in articol

    va amagiti
  • +4 (4 voturi)    
    Caragiale contemporanul! (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 16:08)

    domnuldefier [utilizator]

    http://www.ilcaragiale.eu/opere/articole/1907/capitolul1.html#.UukKaNLHZ4Q
    Care va sa zica, in loc sa derive guvernul din majoritatea reprezentatiei nationale, deriva unanimitatea acesteia de la guvern. si asta se intimpla, regulat, in cazul cel mai bun, din trei in trei ani; adica cu un an mai putin decit o legislatura intreaga... A cazut un guvern si a venit altul, indata, toata administratia tarii, si cea de Stat, si cea de judet, si cea comunala -de la prefecti si secretari generali de ministere, pina la cel din urma agent de politie si pina la moasa de mahala - se inlocueste,... pentru mai mare expeditivitate chiar pe cale telegrafica. O clientela pleaca, alta vine; flaminzii trec la masa, satuii la penitenta. si asta asa mereu si pe rind din trei in trei ani, ba si mai des uneori.

    De la o administratie astfel recrutata si constituita pe termene provizorii, se intelege ca numai seriozitate si scrupuluri nu se pot pretinde. Toti oamenii de afaceri, incepind de la arendasul care plateste milioane arenda si sfirsind cu micul precupet, care invirteste in mizerele-i daraveri abia citiva lei, sint rançonnés, in proportie, de catre acesti baroni feudali mari si mici, cari se numesc agentii administratiei Statului romin. si oamenilor de afaceri asta trebue sa le convina; in asa stare de lucruri, numai astfel pot exploata fara nicio sfiiala- poate nedreptati mare pe mic, poate insela mic pe mare, - putini reducind in mizerie pe multi.
  • +4 (4 voturi)    
    caragiale contemporanul (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:29)

    domnuldefier [utilizator]

    http://www.ilcaragiale.eu/opere/articole/1907/capitolul1.html#.UukKaNLHZ4Q

    recititi-l pe eternul nostru CARAGIALE! recititi-i pe istoricii si scriitorii nostri si veti vedea cat de blestemata este natia noastra ! adevaratii barbati ai patriei s-au slefuit prin batalii , la scoli inalte din afara granitelor si mai sunt si cei pe care i-au omorat comunistii prin inchisori, canale etc. ... restul e... vanare de vant!
  • +4 (4 voturi)    
    vaaaaiiii.... ce uraaaat...!! >:) (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 17:57)

    Codruta N [utilizator]

    Sa-i faceti "cacaciosi" pe niste asa Mari Oameni... sa folositi termeni atat de neliterari... pai, se poate, domnu Tapalaga? >:)

    Altfel... de MULT n-am mai citit asa un articol de-al dvs., cu care sa fiu de acord intr-o asa mare proportie! Hehe! de ani intregi tot zic prin jur (intr-un limbaj la fel de "neliterar"): CUM [beeep!] sunt ATAT de bolnaviori cand e vorba sa "plateasca" dar erau ATAT de sanatosi ca sa tot faca, ani intregi mânãrii, mizerii si porcarii"?
  • +2 (4 voturi)    
    finutz (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 19:16)

    Tomis [utilizator]

    Dan Tapalaga a vrut sa fie diplomat si s-a abtinut sa spuna ca ce anume s-a blegit marele razboinic; daca era Banciu o zicea direct :)
    • 0 (4 voturi)    
      neeee... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 20:45)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      Ca sa se blegeasca precum ce gandesti tu, ar fi trebuit ca, la un moment dat, sa fie BUNI precum ce gandesti tu - ceea ce nu cred ca e cazu' >:)
  • +2 (4 voturi)    
    cavaler al lui Durer (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 21:39)

    uluit [utilizator]

    Ma simt onorat sa va citesc articolele D-nule Tapalaga si va acord titlul de "cavaler al lui Dürer", asa cum bine a initiat Gabriel Liiceanu intrun articol pe Contributors.

    http://www.contributors.ro/editorial/cianura-noastra-cea-de-toate-zilele/

    Lista din articol ar trebui sa ramana deschisa si extinsa, pentru a mai adauga alti "barbati neinfricati" :

    - Constantin Nicolescu Presedintele Consiliului Judetean Arges (PSD) cand a fost retinut de DNA, s-a imbonavit subit de inima cu ajutorul doctorului de partid Bradisteanu.

    - Nicusor Constantinescu presedintele CJ Constanta (PSD), cand a fost ridicat de procurorii DNA, cu imbranceli si injuraturi: "Imi rupi mana, bai omule".

    ...
    • -1 (5 voturi)    
      non idem est si duo dicunt idem... (Miercuri, 29 ianuarie 2014, 23:21)

      U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui uluit

      ha,ha,ha... depinde ce interpretare alegi. Un domn pe nume Sten Karling spune ca atributul din virful sulitii cavalerului - coada de vulpe - inseamna ceva nu prea magulitor - cavalerul din gravura lui Duerer "Ritter, Tod und Teufel" este un fel de "robber Baron" - adica un nobil lacom ce mai trage cite o teapa ici, cite o teapa colo, sfidind prin sulfareala, aroganta taciturna si moartea, si diavolul...
  • +4 (6 voturi)    
    Guitza toti ca porcii de Ignat. (Joi, 30 ianuarie 2014, 2:03)

    Wanheda [utilizator]

    Vai de mine si si-au trimis viermii cu dezinformarea in zona.
    Cica Hrebe e terminat de transpiratie la cat a bagat cu harapnicul in ei.
    Bagati baieti, bagati ca o sa crapati de foame curand, sclavilor.
    @ Codruta, gazul de bashit n-are cum sa fie becali, ca ala se exprima doar prin onomatopee. E doar gaz de supt coada Varanului cu pretentii pseudointelectuale.
    • +1 (1 vot)    
      anonimat (Joi, 30 ianuarie 2014, 23:42)

      U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Piocyanycus dear (or so), de-aia imi place mie sa citesc (si citeodata sa scriu) comentariile de pe hotnius, ca sint sub anonimat. Poti sa-ti faci o mie de idei depre cum sau cine este un comentator, nu vei stii in veci... Sau poate unele bacterii cu ochii albastri stiu....
  • -1 (1 vot)    
    noi cei de pe margine (Joi, 30 ianuarie 2014, 6:15)

    hamangiu [utilizator]

    Ponta e in faza Iliesciana ...sarac si cinstit..un mic plagiat..o nimica toata,un mizilic..dar sa nu uitam de adevaratul lui mentor ,Nastase patru case,de care nu s-a dezis niciodata..pentru care a infruntat justitia pe fata.Sa ne fereasca D-zeu de aroganta politicienilor din perioda Nastase,poate cei tineri nu stiu si vor sa simta pe pielea lor sau cu fonda lor ne vor spune ca Europa e mare si ca ei s-au nascut europeni.Noi ,ceilalti vom continua sa supravietuin in lumea stamba pe care am construit-o...si vom comenta pana la adanci batranete de pe margini...ca niste eterni chibiti ce suntem...
  • 0 (2 voturi)    
    Antibasistilor, basistilor si analistilor! (Joi, 30 ianuarie 2014, 9:54)

    VioricaAlexandru [anonim]

    Basescu este singurul leader care se face inteles de sustinatori, de opozanti si de chibiti.

    Primus inter Pares !

    Nu vorbeste de 2 saptamani, dar il aude toata lumea.

    Tremurati, baieti , in fata unui om care are forta cuvantului si a faptei. Basescu este sfarsitul vostru , mmama voastra de hoti si impostori .


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă