Respect, Ponta?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 17 decembrie 2013, 10:15 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Premierul Victor Ponta le-a cerut partenerilor externi respect, la cateva zile dupa ce partidul sau a legiferat coruptia in Parlament, gest  taxat cum se cuvine de ambasadele occidentale. A invocat atat de obsesiv cuvantul respect, luni seara, la Antena 3, incat te intrebai cine a umilit Romania, in ce imprejurare? De ce simte nevoia premierul sa apare mandria nationala? Cum au intrat in suferinta simtamintele patriotice ale premierului? Noi vrem respect! Noi vrem respect! Cine mai tipa asa nu demult?

Ati ghicit, desigur. Se manifesta complexul inferioritatii tipic borfasilor cu tupeu gen Vantu. Si ei au dus campanii intregi de presa pentru a obtine un gram de respect, putina recunoastere publica pentru ceea ce nu erau.

Tipa dupa respect toti cei care, dintr-un motiv sau altul, l-au pierdut. Cei care merita cu adevarat respectul celorlalti se bucura de el si punct. Sunt respectati pentru fapte, pentru ce fac si spun. Sunt respectati tacit, tot prin gesturi si fapte, nu declamativ, ostentativ.

Este o crasa lipsa de respect sa cersesti respectul cuiva sau sa te impaunezi cu el.

Nimeni nu acorda respectul apriori, ca pe un drept sacru. Restul sunt smiorcaieli de politicieni slabi, macinati de complexe si de umorile oamenilor mici.
  • "Am tot respectul pentru prietenii Romaniei si partenerii Romaniei, iar SUA sunt partenerii cei mai importanti. In acelasi timp, asta inseamna respect si seriozitate. Eu cred ca Romania trebuie sa isi pastreze toate relatiile bune pe care le are, cu SUA , cu tarile europene, dar daca ofera respect si seriozitate, sa primeasca respect si seriozitate.Vreau sa fac o paranteza. A fost o mare emotie legat de vizita premierului Chinei si a premierilor europeni. am intrebat de ce. Mi s-a raspuns ca e pentru prima data cand suntem tratati cu respect. E un mare complex la noi , intotdeauna trebuie sa param in afara, sa fugim la Bruxelles" (Victor Ponta, luni, 16 decembrie 2013)
Cum si-a pierdut, totusi, respectul Victor Ponta de acum tipa dupa el in gura mare?

Liderul PSD era vazut bine in mediile diplomatice, inainte de a ajunge premier: noua stea a politicii romanesti, tanar, inteligent, conversandu-se lejer in engleza sau franceza cu partenerii externi, colocvial, cu limba ascutita; pe scurt, de perspectiva.

Nu se bucura de respect, dar de atentie sigur.

Aratase capacitatea de a invata rapid limbajul puterii, in ciuda unei evidente imaturitati politice, puse mai degraba pe seama lipsei de experienta decat a caracterului sau duplicitar si imprevizibil. Asa cum bine sintetizeaza Florin Negrutiu in Gandul, multa lume vedea lucrurile cam asa: Ponta este viitorul, Basescu trecutul, iar Antonescu pe nicaieri.

Increderea occidentalilor le-a fost zdruncinata in vara lui 2012. Odata ajuns premier, tanarul politician Ponta a socat Europa cu lipsa de scrupule, cinismul si dispretul fata de elementare valori democratice. Aceste carente de caracter au iesit la iveala in timpul actiunii de suspendare si a referendumului de demitere a presedintelui Basescu. Nici acuzatiile de plagiat (Ponta ramane totusi singurul demnitar in functie din Europa dupa acuzatii dovedite de furt intelectual), nici tentativa esuata de lovitura de stat nu l-au compromis definitiv. Pragmatic vorbind, Ponta a beneficiat de legitimitatea oferita de votul popular masiv pentru USL din decembrie 2012.

Cine respecta furtisagul marunt?

A urmat o campanie externa agresiva. Tanarul premier a fost chiar la un pas sa convinga Occidentul ca poate conta pe noua putere de la Bucuresti, ca toate ororile comise se incadreaza in limitele luptei politice, cu toate accidentele si excesele ei, ca statul de drept, justitia, orientarea europeana a Romaniei raman la locul lor. Cine ar fi crezut ca de la intalnirile cu Barroso, Merkel, Hollande, Biden, cinicul Ponta a cautat sa obtina un singur beneficiu politic: poza legitimarii externe pentru a defila glorios cu ea prin prin tara? Vedeti, sunt acceptat de mai marii lumii, stau cu ei la masa de la egal la egal. Impostura a mers atat de departe, incat nemtii si alte cancelarii occidentale nu doar ca au inghitit gogosile premierului Ponta, dar au inceput sa mormaie impotriva presedintelui Basescu, pe motiv ca nu e capabil de coabitare.

Sa zicem ca nici curtea asidua facuta Chinei n-ar fi trebuit sa-i trezeasca din somn. Pana la urma, cu totii cauta solutii de supravietuire. La faza asta statele devin, cum ar zice Traian Basescu, egoiste. Ultimele iluzii s-au naruit insa pe 10 decembrie, in martea neagra, cand parlamentul dominat de USL a legalizat coruptia, a legiferat banditeste in beneficiul infractorilor. Culmea cinismului, in tot acest timp premierul Victor Ponta alerga la Johannesburg dupa o poza cu presedintele american Barack Obama, marele trofeu lipsa din albumul sau de mic impostor. A defilat cu ea, desigur, luni seara la Antena 3.

Cine respecta impostura?

Cu modificarile la Codul Penal, cu Legile amnistiei si gratierii votate noaptea pe furis, toate gandite inclusiv de oameni din afara partidului, dar aflati in relatie cu infractori dovediti, increderea masiva cu care a fost investit Victor Ponta in afara tarii ar trebui sa-i fie retrasa. A mintit, a mintit, a mintit. A mintit planetar, daca vreti. I-a mintit pe toti, pe Barroso, pe Merkel, pe Biden si pe Obama.

Respect? Pentru minciuna?   

Tuturor acestor lideri puternici ai lumii le-a promis ca nu se va atinge de justitie, de statul de drept. Nu poate spune azi ca n-a stiut ce voteaza majoritatea USL. Ar insemna sa admita ca nu o controleaza, ceea ce-i la fel de grav. In realitate, stia foarte bine, dupa cum aflam de la partenerul sau de coalitie, Crin Antonescu. Liderul PNL insinueaza ca premierul i-ar fi propus - ce altceva - o minciuna: sa spuna public ca nu-i de acord cu amnistia, dar s-o voteze, calificand ideea "cam stupida".

Prins cu aceasta noua minciuna planetara, Victor Ponta a reactionat obraznic impotriva ambasadelor SUA, Marii Britanii, Germaniei si Frantei, care au luat pozitie impotriva votului din parlament, cerandu-le sa nu se mai amestece in treburile interne ale Romaniei. Americanilor le-a sugerat ca, daca nu le convine, Chevron n-are decat sa-si ia talpasita. In urechile unora a sunat ca o forma de santaj pe fata.

Sa respecti ce? Santajul?  

Azi, partenerii externi vad, poate, ceea ce parea neclar acum cativa ani: un politician periculos, gata oricand sa treaca orice linie rosie, sa apeleze la orice arme interzise pentru a-si apara pozitia. Vedem azi un Ponta nationalist, aliat cu infractori, cu moguli, cu pegra societatii, acceptand sa transorme oficial banditismul in politica de stat, numai si numai pentru a se mentine la putere. Mai are cineva nevoie de probe sumplimentare? Ii vor acorda partenerii externi a treia sansa, dupa afacerea plagiatului, dupa criza politica din 2012 si dupa martea neagra? Il vor trata cu respectul cerut cu atata insistenta?

Cum se va schimba scenariul la prezidentialele din 2014? Foarte posibil ca Victor Ponta sa incerce o delimitare de putere si o noua legitimare externa, lasand la o adica functia de premier pentru pozitia onorabila de comisar european. Pare sa fie un scenariu luat serios in calcul la varful USL. Nu e clar daca-i va reusi o astfel de miscare, dar pana atunci va apela fara jena la discursul nationalist si se va apara cu sloganul politicianului ramas fara argumente: sa nu ne spuna altii ce sa facem la noi in tara. Se va arunca iarasi in bratele baronilor, mogulilor, penalilor pentru a-si salva pielea.

Tot respectul baronilor.

Observati ca Dan Voiculescu l-a acuzat pe Crin Antonescu ca s-a aliat cu Traian Basescu pentru a-l trimite la puscarie. N-am auzit sa fi zis ceva de Victor Ponta. La acest capitol, nu incape indoiala: Victor Ponta se bucura de tot respectul penalilor. Are ceva pe placul lor.  

Un bun amic l-a plasat pe liderul PSD intr-una dintre urmatoarele categorii: sunt politicieni care cred in valori, politicieni care nu cred in nimic si politicieni care nu cred ca exista oameni care cred in ceva. Alegeti voi ce i se potriveste mai bine.

Respect.

Nota: O prima varianta a acestui text a aparut in ultimul numar al Revistei 22.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

18060 vizualizari

  • +57 (59 voturi)    
    plagiatorul mincinos...... (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:21)

    translativus [utilizator]

    ....cerseste respectul pe care nu il va avea niciodata, tocmai ca o consecinta a faptelor sale.
    Habarnamistul nu stie ca, respectul se castiga, nu se cerseste !
    • +46 (48 voturi)    
      USL se prabuseste! (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:36)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      In acest timp, cele doua belele ale Romaniei, Ponta si Cacarau alearga disperati dupa singura parasuta ramasa: minciuna!!!
      Nimic nu-i mai poate salva, e doar o chestiune de timp. Desi prabusesc Romania, eu as vrea sa mai stea la guvernare un an, ca sa terminam definitiv cu aceste doua gasti de hoti numite PSD si PNL.
      Am spus-o de anul trecut, de cand erau la peste 60% in preferintele electoratului ca ele isi joaca existenta fara sa-si dea seama. Ieri, Cartianu a confirmat teza mea, ca PSD va dispare in curand. Cu o mica observatie insa, primul va dispare PNL! O zi buna sa aveti toti, inclusiv postacii de serviciu azi!!!
      • +5 (5 voturi)    
        Asa este! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 7:40)

        Miscarea Focul Dacic [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Oamenii incep sa-si dea seama de aceasta mare nenorocire numita USL.
        USL va scadea dramatic in sondaje in perioada urmatoare. Vin sarbatorile. Multi romani se intorc acasa si cu siguranta daca pana acum isi rugau rudele sa nu mai voteze stanga acum o vor face imperativ. Electoratul anti stanga se va radicaliza puternic si se va mobiliza altfel ca pana acum. Tinerii din Romania vor avea un alt discurs in fata parintilor si al bunicilor lor si-i vor convinge de necesitatea trimiterii PSD la reformare. Tara are nevoie de o stanga sanatoasa, europeana, nu de una bolnava de sorginte bolsevica.
        Acesta este insa doar un scenariu pacifist al schimbarii Puterii in Romania. Mie teama insa, ca USL nu va mai apuca alegerile parlamentare la termen si va fi doborat de miscarile de strada care este posibil sa ia amploare in primavara-vara anului viitor.
      • +1 (1 vot)    
        Sa nu fiu inteles gresit. (Miercuri, 18 decembrie 2013, 11:03)

        AlinL [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Spunea Moise Guran ca initiativa de eludare a prevederilor anticoruptie dateaza din vremea PD-ului. Pe Guran eu tind sa-l cred.

        USL-ul e o pacoste dar nici PD-istii nu-s prea breji. Se pare ca asupra acestor chestiuni "practice" exista intelegeri TRANSPARTINICE.

        Lamuriti-ma voi daca aveti informatii mai bune. Acest aspect chiar ma intereseaza.
        • 0 (0 voturi)    
          Ce importnata mai are azi PDL ? (Miercuri, 18 decembrie 2013, 11:56)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

          Eu zic sa fi atent ce fac cei care sunt la putere azi.
          Ei iti decid destinul.
          Trecutul a ramas in urma.
          Daca privesti in urma prea mult in loc sa privesti in fata risti sa pici intr-o prapastie.
          • 0 (0 voturi)    
            Daca privesc in urma... (Miercuri, 18 decembrie 2013, 15:42)

            AlinL [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

            ....aflu lucruri interesante.

            Daca puteti sa-mi lamuriti curiozitatea mai sus exprimata va voi fi recunoscator. Va rog insa sa nu-mi dati indicatii unde sa privesc.
    • +19 (21 voturi)    
      Knock-knock jokes (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:14)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Ce putea Ponta să vorbească cu Obama? Doar să-i spună knock-knock jokes: "Knock-knock!" "Who's there?" "Ponta" "Ponta who?"
    • +23 (25 voturi)    
      Curios! (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:39)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Asta cere respect!
      Asta care este urmasul criminalilor de dinainte de '89 si de dupa '89!
      Asta care a plagiat!
      Asta care minte zilnic!
      Asta care azi spune ceva si maine... uita!
      Asta care are o obsesie... Basescu!
      Asta care a fost crescut de... bombo!
      Asta care isi bate joc si de votacii lui (bine, ca aia sunt "drogati" este altceva)
      Asta cere respect!
      Singurul respect este dulcele glont al patriei!
      (Petru Popescu)
      • +17 (17 voturi)    
        ! (Marţi, 17 decembrie 2013, 15:13)

        melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Ati uitat sa amintiti cum l-a invatat pe Geoana sa minta , ca a fost cu sotia acasa, atunci cand fusese la Vantu sa se relaxeze.Minciuna e in ADN-ul lui, nu mai poate fi recuperat.
  • +9 (11 voturi)    
    Noi vrem respect! (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:26)

    not_you [utilizator]

    http://youtu.be/uInXWQ1tA9k
  • +39 (41 voturi)    
    travestit (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:28)

    aer [utilizator]

    Cum bine remarca un participant la demonstratia de duminica ...

    Ceauseasca n-a murit, este ponta travestit !!!

    Ambii doctori ...

    Cred ca ii paste pe cei din USL ce a patit si ceausescu .... la Targoviste .... De data asta sper ca poporul sa execute in masa toata sleahta de penali ... din usl / pdl si pe unde se mai ascund ei ...
  • +41 (43 voturi)    
    Kim Jung Un (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:31)

    Rasmus [utilizator]

    Ponta este un caz patologic, traieste intr-o plasmuire a mintii sale si nu poate fi scos de acolo.
    Despre plagiat: Cum spunea Razvan Teodorescu si avea dreptate, din pacate, traim intr-o tara in care furtul intelectual nu este blamat(de fapt furtul in general). Ce ar fi insemnat pur si simplu sa zica "da, am gresit" si sa renunte la titlu.
    In mintea lui insa daca el nu vorbeste despre asta inseamna ca nu exista si poate fi escamotata.
    Apoi modul in care minte, afirmatii care se bat cap in cap, negarea realitatii evidente ma face sa ma gandesc la un fel de Kim Jung Un care, din pacate pentru el, nu a mostenit un regim totalitar, inchis ermetic. Ar fi fost ca pestele in apa!
    Este un caz patologic, tinut sus de junta din spate lui, cu un singur scop: sa continue jaful mana in mana cu acei patroni carenu pot exista intr-o economie libera de piata ci numai intr-una corupta.
  • +31 (33 voturi)    
    Citat (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:32)

    lmc [utilizator]

    "Being powerful is like being a lady. If you have to tell people you are, you aren’t."

    Asemenea si respectul, acesta nu se cere.
  • +17 (19 voturi)    
    semnati si distribuiti! (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:34)

    jazznapocensis [utilizator]

    Petitie pentru dizolvarea parlamentului:
    http://www.petitieonline.net/petitie/10022136
  • +37 (39 voturi)    
    gargara... (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:37)

    Luc2012 [utilizator]

    ,,A fost o mare emotie legat de vizita premierului Chinei si a premierilor europeni. am intrebat de ce. Mi s-a raspuns ca e pentru prima data cand suntem tratati cu respect."
    N-am inteles unde a fost emotia (sau poate nu sunt eu asa emotiv).
    N-am inteles pe cine ai intrebat si cine ti-a spus ca e prima data cand suntem tratati cu respect.
    Am vazut simulacrul de respect din parlamentul Romaniei la discursul premierului chinez cand ati dat jos drapelul uniunii europene.
  • +26 (28 voturi)    
    atata vreme (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:41)

    amanda13 [utilizator]

    Daca s-au trezit si si-au dat seama ca presedintele a avut mereu dreptate este bine, dar sper sa nu ajungem in postura unei tari africane ale carei atentate zilnice devin la un moment dat parte din cotidian. Asa si Romania, o tara cu guvern si parlament nefrecventabile, ale caror abateri si lovituri date statului de drept ar tine de banalitatea obisnuintei, ar putea sa fie lasata din brate de catre occidentali si atunci sa te tii... Cred ca intr-un fel pe asta si mizeaza actuala putere - in afara umbrelei UE ar putea sa fure in voie.
  • +22 (24 voturi)    
    Respect la Rahova (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:47)

    Trojan.H [utilizator]

    Presedintia Romaniei si toate institutiile statului cu atributii au nu numai obligatia si datoria patriotica sa NEUTRALIZEZE de urgenta acest cartel extrem de periculos. Cum anume o vor face, imi este perfect INDIFERENT.
  • +27 (29 voturi)    
    Borfasii (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:48)

    nano2k [utilizator]

    Spargatorii de seminte din fata blocului au ajuns borfasii de azi care incearca sa ne conduca.
    Jos cu ei!
  • +29 (31 voturi)    
    are ceva special (Marţi, 17 decembrie 2013, 10:53)

    timp tamp [utilizator]

    Ponta are o gena de infractor, el nu este capabil sa justifice hotiile decat prin minciuna, la fel ca orice gainar de rand: am furat ca nu aveam ce manca, l-am gasit pe jos...
    pentru el cei care ii dau o peste degete devin dusmani de moarte si mobilizeaza impotriva lor toate energiile, neamurile, partenerii de hotie, sclavii si stapanii....ponta e un derbedeu cocotat de infractori in fruntea tarii. Din pacate le a avut numai mentori malefici> iliescu, nastase, voiculescu, voicu... indivizi care sunt la puscarie sau ar trebui sa fie ocnasi pe viata...
  • +20 (22 voturi)    
    mi-a placut articolul, (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:12)

    __alex__ [utilizator]

    felicitari!
  • +26 (28 voturi)    
    Respectul... (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:15)

    ticbis [utilizator]

    Respectul nu este o marfa; nu se vinde, nu se cumpara, nu se impune fortat, nu se tranzactioneaza, nu se conditioneaza si nu se negociaza. Respectul semenilor din jurul tau sau al opiniei publice se castiga greu, dar exclusiv pe baza valorilor, a moralitatii, a principiilor corecte si a verticalitatii in care-ti desfasori activitatea in public sau iti traiesti viata privata.

    Nu trebuie sa confundam respectul cu obedienta, frica, politetea sau buna crestere.
    Spre exemplu, unui sef, director sau manager, un subaltern poate sa-i dea "buna ziua" sau poate sa-l laude in fata fie din politete, obedienta sau frica, fie datorita unui respect sincer si absolut neconditionat.
    De obicei, persoanele care si-au castigat respectul semenilor beneficiaza de acesta si atunci cand nu mai detin functiile sau pozitiile de sefi; vor fi iubiti si apreciati in egala masura.
    Din punctul asta de vedere, eu sunt convins ca Gadea sau Badea nu-l respecta absolut deloc pe Voiculescu; si asta se va vedea atunci cand Voiculescu nu va mai fi seful lor.
    La fel, personaje ca si Ponta sau Antonescu nu beneficiaza de niciun fel de respect din partea cancelariilor occidentale, iar faptul ca Obama a dat mana cu Ponta nu este altceva decat un gest de simpla politete. Pentru adevaratii lideri democrati astia nu reprezinta altceva decat niste golani politici pe care sunt nevoiti sa stea cu ochii "ca pe butelie"!
    Va intreb, de ce respect se bucura acum Iliescu in USA sau UE? Va spun eu: de nici unul!

    Dupa parerea mea, singurul personaj politic din Romania care si-a castigat in mod sincer respectul lumii democratice occidentale este Traian Basescu. De acelasi respect se va bucura si dupa ce-si va incheia mandatul de presedinte. Vocea lui si parerile lui vor fi intotdeauna respectate de catre partenerii europeni alaturi de care a luptat pentru includerea Romaniei in randul tarilor civilizate.

    "Respect" este cuvantul cel mai des folosit in familiile mafiote siciliene, dar are o cu totul alta conotatie...
  • -6 (16 voturi)    
    toti sunt la fel (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:27)

    mihaicezar [utilizator]

    O remarca: primul care va disparea va fi PDL-ul.
    Sunt de acord (si) cu disparitia PNL,precum si a PSD - ului .
    Intrebarea este : pe cine alegem? Vi se pare viabila Miscarea populara, cu persoane politice invechite pe la alte partide? Mie, unuia, nu .
    Nu sunt basist, nici pontist , insa am constatat ca nu gasim oameni politici onesti. Atunci cand ajung in functii, toti incearca sa se capatuiasca, unii cu case, altii cu terenuri, sunt cu ochii numai pe furat! De ce nu s-a vrut in 2011 sau 2012 modificarea legislatiei privind alegerile , in asa fel incat sa nu se mai faca redistribuiri ? eu cred ca mativul a fost acela ca, la primele alegeri, sa mai intre si ei , cei de atunci, in Parlament...ceea ce s-a si intamplat ! Fiti obiectivi cand faceti comentarii, nu mai proslaviti pe unii care nu merita!
    • -1 (1 vot)    
      Parca ai fi Dumnezeu. (Miercuri, 18 decembrie 2013, 5:17)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui mihaicezar

      "Esti de acord cu disparitia"... Da' cine te crezi mai? Crezi ca partidele dispar ca zici tu, ca esti tu de acord? Te intreaba partidele pe tine?

      Si ce daca dispare PDL-ul? Ai vazut ca s-a revarsat deja o mare parte din el in PNL si PSD. Si ce ai rezolvat cu asta? Principiul vaselor comunicante! Sau, mai pe intelesul tau: nimic nu se pierde, nimic nu se castiga. Totul se "transfera".
      • 0 (0 voturi)    
        e parerea mea (Miercuri, 18 decembrie 2013, 11:38)

        mihaicezar [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        De acord, de aceea am spus ca toti sutn la fel !
  • +11 (13 voturi)    
    nationalism (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:35)

    mircearh [utilizator]

    Ce fac Ponta - PSD - A3 zilele astea ( PNL a abandonat barca ) e sa se intoarca la ce stiu ei mai bine sa faca, si anume sa manipuleze sentimentele de nationalism si inferioritate dar si de fudulie a prostimii. Sigur, probabil sunt mai putini ca anul trecut care mai musca la momeala asta, dar cu siguranta sunt o masa electorala vesnic demna de atentie.
    In loc sa dea dovada, chiar si de ochii lumii, ca inteleg ca a legaliza coruptia este o problema , Ponta si alde Nicolicea sau ciomagari cu guler alb ca Zgonea isi legitimeaza actiunile tocmai prin acest mecanism de validare: subliniaza ca TB si strainii sunt impotriva actiunilor, deci actiunile sunt bune pentru ca tara asta are nevoie de legi care sa ii faca in ciuda lui Basescu, nu pentru bunul ei mers.
  • +23 (25 voturi)    
    "Respect" (Marţi, 17 decembrie 2013, 11:58)

    ticbis [utilizator]

    Va dau un exemplu de ceea ce inseamna "respect" pentru lumea civilizata si democratica occidentala:

    - In Ucraina (stat ne-membru UE), fostul premier Iulia Timosenko este condamnata la puscarie pentru acuzatia de coruptie. Toti liderii tarilor occidentale din UE si USA, indiferent de culoarea lor politica si de partidele pe care le reprezinta, de la socialisti si pana la liberali, de la populari si pana la conservatori, au facut front comun pentru a o apara si a o sustine, in sute de declaratii publice si actiuni de protest concrete;

    - In Romania (stat membru UE), fostul premier Adrian Nastase a fost condamnat la puscarie pentru fapte de coruptie. Nu exista NICIUN lider occidental, nicio voce politica importanta, nici macar din familia socialistilor, care sa fi protestat macar de forma impotriva condamnarii acestuia. Daca maine personaje ca si Dragnea, Voiculescu sau Iliescu vor fi condamnati de catre justitia romana, nimeni din UE sau SUA nu ne va reprosa absolut nimic! Ba din contra, cred ca vom fi felicitati si incurajati sa mergem inainte pe drumul asta!

    Deci asta inseamna respect!
    Iulia Timosenko si-a castigat respectul opiniei publice, in timp ce Adrian Nastase, Victor Ponta, Crin Antonescu, Dan Voiculescu sau Ion Iliescu si camarila lor bolsevica nu si-au castigat altceva decat oprobiul lumii democratice si dispretul etern al posteritatii si al istoriei.
    Ca sa nu mai vorbim de ce "respect" se vor bucura in UE borfasii marunti ca si Dragnea, Mazare, Bolcas, Fenechiu, Calimente, Mitrea, Voicu, Grebla si alte cateva zeci de "baroni" mioritici.
    • +11 (13 voturi)    
      comentarii de chirurg (Marţi, 17 decembrie 2013, 12:51)

      Joan [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      ticbis te respectam pt comentariile facute.

      N-ar mai fi nimic de adaugat. Acum sa dea pe toate posturile tv si radio, in presa scrisa ca sa stie tot poporul. Dar, din pacate, stim bine ce va urma si cum poporul roman e cel mai usor de manipulat nu doar din Europa ci si din lume nu stiu daca mai are rost sa ne zbatem pe aici.

      Neamul asta nu iese in strada decat o data la 50 de ani, iar noi suntem abia la jumatatea perioadei... pana atunci n-avem decat sa se realizam individual si pentru familiile noastre si sa continuam fugari prin lume asteptand ca revenirea acasa sa devina posibila si mai usor de suportat. Asta este fratilor, masina de vot ne copleseste la fiecare scrutin si nu putem face fata la atata prostime, d-aia stam plecati. Si apoi situatia de azi seamna izbitor cu mineriadele. Cine e impotriva isi ia o bata in cap, deci....

      Poporul de 7 milioane sa se bucure de binefacerile ce vor urma... si daca ii iubesc mai mult pe "mineri" decat pe cei care au vrut sa reformeze tara, sa stea cu ei in "gaura" pt ca asta reprezinta Romania in lume la ora aceasta, o rusine
      • +15 (15 voturi)    
        Iti multumesc pentru aprecieri! (Marţi, 17 decembrie 2013, 14:27)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Joan

        Trebuie sa marturisesc insa ca nu este meritul meu. Este meritul parintilor mei care m-au educat exclusiv in spiritul cinstei, corectitudinii, dreptatii, logicii si bunului simt elementar. Ei au acum 85 de ani si asa si-au trait toata viata si asa traiesc si in momentul de fata, cu aceleasi valori morale si idiologice. Din cauza asta n-au facut nici averi si nici nu s-au imbogatit in comunism, dar au trait o viata decenta si demna. Au pensii normale, destul de mici, dar tatal meu si acum ma suna in ziua alegerilor sa ma intrebe daca m-am dus la vot si sa-mi spuna ca el nu va vota cu comunistii niciodata!
        Atunci cand Boc le-a impozitat pensiile cu 5% pentru CASS, am fost surprins cand mi-a marturisit ca pentru ei nu-i un capat de tara daca asta inseamna salvarea Romaniei de la faliment.
        Cred ca mai mult l-a injurat pe Ponta cand i-a dat banii inapoi! Repet, au pensii normale si nu sunt bogati; dar sunt oameni mandri, cinstiti, corecti si foarte patrioti!

        In rest, ai dreptate! Parintii mei ar iesi si maine in strada daca le-ar mai permite sanatatea! Sunt insa constient ca ei sunt exceptii si ca marea masa a populatiei are cu totul alte conceptii, idealuri, educatie civica si cu totul alt caracter. Din pacate, n-avem ce face; deocamdata trebuie sa ne multumim cu ceea ce 7,4 milioane de romani decid in numele nostru, asta e jocul democratic!
        Dar vina nu este a lor, vina este doar a noastra, pentru ca nu suntem in stare sa fim mai multi ca ei!
        • +2 (2 voturi)    
          rectificare (Miercuri, 18 decembrie 2013, 8:45)

          dass [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          am doar o mica rectificare de facut..USL a ajuns la putere cu doar 4 milioane de voturi..
  • +11 (13 voturi)    
    Respectul nu se cerseste! (Marţi, 17 decembrie 2013, 12:12)

    Alui [utilizator]

    Se castiga si se pierde.
  • -10 (14 voturi)    
    Respectati-l pe Basescu (Marţi, 17 decembrie 2013, 12:18)

    DanBruma [utilizator]

    si pe Udrea si pe gasca. Ce se intampla cu Honews-ul? Nu mai are pe cine respecta? Pai fratilor aveti in continuare pe Blaga, pe Videanu, pe Gashca adica. Spor la respect.
    • +10 (10 voturi)    
      Doar de curiozitate, tu pe cine respecti? (Marţi, 17 decembrie 2013, 14:29)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      Ca sa te lamuresti ce inseamna respect, citeste comentariul lui ticbis (11:15) de mai sus.
    • +2 (2 voturi)    
      Mda... (Miercuri, 18 decembrie 2013, 5:24)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      De fiecare data cand li se arata adevarata fata (face) a hotilor de la guvernare, diversionistii de serviciu incep cu "Basescu, Udrea etc".

      Inca o data, aici, in acest articol, este vorba de cei de la guvernare si in principal de Poanta. Basescu si-a luat portia pe Hotnews de la Tapalaga de fiecare data cand a facut o magarie (la fel si Udrea). Dar voi vreti sa faceti toate ticalosiile imaginabile si inimaginabile si sa "plateaca" tot Basescu pentru ele.

      Hai, fuguta la latrine!
  • +14 (16 voturi)    
    " Dottore " simte ca a erupt Etna peste " dansul " (Marţi, 17 decembrie 2013, 12:22)

    Plagarus [utilizator]

    Caraghiosul premier, zero la orice capitol profesional,este ceea ce meritam ?
  • -2 (4 voturi)    
    stat mafiot politienesc (Miercuri, 18 decembrie 2013, 8:34)

    dass [utilizator]

    Nici dumneavoastra, dl.Tapalaga, nu mai meritati respectul nostru dupa ce ati facut lobby RMGC-ului acum ceva timp pe acest site, fara sa declarati ca aveti un contract cu aceasta companie (ca dezinteresat nu cred ca ati facut-o).
    In ceea ce priveste articolul de fata, cred ca stiti foarte bine ca traim intr-un stat mafiot politienesc care nu mai este credibil.
  • +1 (3 voturi)    
    respect (Miercuri, 18 decembrie 2013, 9:11)

    elwis [utilizator]

    nici eu nu sint de acord cu 'proiectul' RMGC , dar asta nu inseamna ca nu le respect parerea celorlalti ! aici trebuie sa invinga argumentele ...! cit priveste ' emotia' trezita de vizita chinezilor...ati fost vreodata la cineva in casa , in calitate de musafir, sa-i pretindeti sa schimbe...aranjamentul mobilei , ca nu va place ? a propos de steagul UE !
  • +2 (2 voturi)    
    respect (Miercuri, 18 decembrie 2013, 10:24)

    radiola [utilizator]

    Spunea cineva mai sus ca mafiotii folosesc cuvantul repect e adevarat dar mai folosesc si cuvantul onoare ,din cate vad lipseste din bagajul lui Ponta ceea ce ma duce cu gandul ca nici macar mafiot nu este ,este un smecheras de duzina mitoman.
    Ma asteptam ca la anii lui politica sa o faca altfel dar dovedeste pe zi ce trece ca vrea sa-i dovedeasca lui Iliescu ca e mai bolsevic decat el.
    Ce este sigur e ca Respectul pe care si-l doreste el este din partea Rusiei si Chinei.
    • 0 (0 voturi)    
      era bine de la toti ! (Miercuri, 18 decembrie 2013, 11:59)

      mihaicezar [utilizator] i-a raspuns lui radiola

      Era bine sa avem respect si de la rusi, si de la chinezi, si de la americani, si de la nemti...
      La UE am dat respect de vreo 9 miliarde de euro si am luat respect de vreo4,8....Deci, sunt datori la noi!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă