Putina harmalaie

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 4 decembrie 2013, 12:54 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Premierul Victor Ponta si tata socru Ilie Sarbu au epuizat toata gama de acuzatii care se pot aduce unui sef de stat pe care o junta militara se pregateste sa-l condamne la moarte prin spanzurare in piata publica: santaj, sabotaj, razbunare pe popor, inalta tradare, iresponsabilitate, lipsa de discernamant si culmea dementei. Acuzatiile au depasit demult orice limita, ele sunt indamisibile in orice alt stat civilizat.

Liderii USL au formulat aceste acuzatii public, cu subiect si predicat, dupa ce presedintele Traian Basescu a refuzat, printr-un gest fara precedent, sa semneze memorandumul cu FMI din cauza cresterii accizei la carburanti si a anuntat ca va retrimite bugetul in Parlament. Adaugati la toate cele de mai sus acuzatiile de coruptie, trafic de influenta si abuz in functie formulate pe diverse voci in cazul Calarasi si veti obtine o imagine mai clara a razboiului total dintre presedinte si premier.

Ca si cum toate astea n-ar fi de ajuns, Victor Ponta incepe sa presimta cu voce tare consecinte dramatice pentru economie, milioane de euro pierduti si afectarea cursului de schimb. Aproape instant, leul se depreciaza subit in urma unor miscari suspecte in piata. Cu alte cuvinte, din cauza lui Traian Basescu populatia pierde bani, platitorii de rate la banci vor suferi din cauza dementului de la Cotroceni, cum acuza cu maine proletara  Antena 3 si RTV. In opinia lor, Basescu se razbuna iarasi pe popor din rautate, malefic cum e, fiind gata sa-l lase fara bani de pensii si salarii.
 
Victor Ponta decreteaza ca acordul de coabitare este suspendat (observati va rog ca nici de data asta nu se rupe), se consulta cu baronii PSD, solicita o intalnire la Cotroceni pentru a face pe impaciuitorul (merge impreuna cu guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, ca sa arate ca e treaba serioasa), dar intalnirea se incheie previzibil fara rezultat si sarabanda acuzatiilor reciproce continua.  

La randul sau, Traian Basescu face tot ce-i sta in putinta sa scoata USL si guvernul Ponta din minti si striga in gura mare ceea ce altii spun cu jumatate de gura. Cum ar veni, "joaca tare". Nu renunta la ideea de a retrimite bugetul in Parlament, cu explicatia ca noua acciza va afecta negativ intreaga economie, lovind in special in micile afaceri. Seful statului sustine ca se pot taia bani de la ministerul lui Dragnea, unde sunt sume consistente destinate mobilizarii "baronilor, baronasilor si baronetilor" in campania de anul viitor.

Atat pentru publicul intern cat si pentru cel extern situatia seamana iarasi cu preambulul unei crize politice de proportii. Daca USL pregateste o punere sub acuzare a presedintelui in Parlament? Daca acuzatiile fara precedent anunta un nou conflict institutional de proportiile celui din vara lui 2012? Ce se intampla iarasi in Romania? Acuzatiile aduse sefului statului au depasit demult orice limita.

In realitate, nu se va intampla nimic dramatic. Nu e nici o criza politica. Asa debuteaza campaniile electorale in Romania: foarte zgomotos. Liderii USL il ataca neprincipial pe Traian Basescu pentru a-l decredibiliza. Ponta si Sarbu n-au nici un chef sa se mai tot discute despre acciza la benzina, despre taxe noi, despre bani pentru baroni si alte nenorociri reale despre care nimeni, in afara de presedintele Basescu, nu mai vorbeste atat de apasat. Traian Basescu nu o face dezinteresat, desigur, ci cu gandul la procentele pe care le va aduna in contul Miscarii Populare si a viitoarei constructii de dreapta. Are nevoie de acest vehicul anul viitor la europarlamentare si dupa ce va pleca de la Cotroceni.

Greu de crezut ca USL va intinde coarda si va actiona institutional impotriva presedintelui. Lui Victor Ponta nu-i foloseste la nimic sa-si ridice iarasi Occidentul in cap sau sa-l transforme pe Traian Basescu in victima fix in an electoral in loc sa-l pastreze asa cum e, adica un excelent sac de box. Sigur ca Dan Voiculescu, Dragnea & cohorta de trimisi in judecata isi doresc mult sa-l suspende, sa-l acuze de inalta tradare, sa-l declare sarit de pe fix, sa-l dea jos maine si sa-l inchida. Dar intre dorinta lor si interesele lui Victor Ponta e o mare diferenta. Nu va lasati, totusi, inselati de duritatea limbajului folosit in aceste zile de liderii USL. La unii e butaforie, la altii wishful thinking.

Premierului ii convine de minune tot circul asta. Ca asa stau lucrurile rezulta si din "analizele" sfetnicilor de la Palatul Victoria. Dan Sultanescu scrie, intr-un text publicat in obiectiv.info, ca "axa politica principala este formata din tabara guvernamentala si tabara prezidentala, cu Victor Ponta si, respectiv, Traian Basescu drept personaje principale. Restul (partide, lideri, voci) nu este prea clar cum se pozitioneaza".

Daca Ponta si Basescu formeaza axa politica principala, rezulta ca toti ceilalti devin marginali. Crin Antonescu, Catalin Predoiu, Vasile Blaga, nu mai vorbim de restul opozitiei de catifea, trec in plan secund. Pe stadion, sub reflectoare, se infrunta cu scantei doar doua personaje, iar publicul din tribune le vede doar la ele. Ceilalti nu exista, nu sunt nici macar in tribune sau pe tusa, ci joaca pe alt stadion. Sunt, cum ar veni, pe alta lume.

Toata harmalaia e de un savuros comic de situatie. Cei mai inversunati adversari ai FMI au ajuns azi sa-l acuze pe seful statului de inalta tradare din cauza ca refuza sa semneze memorandumul. La randul sau, cel mai generos om din lume cu ministerul dezvoltarii pe vremea cand controla guvernul ajunge azi, cand se lupta cu primul ministru, sa ceara taieri de fonduri fix de la ministerul dezvoltarii pentru a se evita cresterea accizei la carburanti.

Sustinatorii USL refuza sa discute despre problema de fond: cresterea accizei la carburant si noile taxe din buget, preferand sa-l atace tot pe Traian Basescu sub acuzatia absurda ca a intors spatele poporului. In schimb, fanii presedintelui profetesc dezastre economice daca bugetul va trece cu toate cresterile de accize si taxe fara a pune o secunda in discutie, macar asa, de dragul discutiei, dubla masura a presedintelui, caracaterul electoral, pe alocuri ultrapopulist sau lipsa de finalitate practica a demersului sau.

Sa zicem ca nu mai conteaza detaliile. Ca situatia arata atat de prost in Romania incat bine ca se gaseste cineva sa faca opozitie reala, capabil sa ridice probleme unei super-majoritati aparate de un puternic scut mediatic. Evident ca Traian Basescu se razboieste cu Victor Ponta si cu ganduri la voturi. Toti, dar absolut toti se gandesc numai la voturi. Cum altfel sa se mentina la putere sau s-o castige? Orice politician cu ceva minte in cap, de la putere sau din opozitie, isi doreste in pragul campaniei electorale sa puncteze, sa iasa in fata, sa muste si sa sfasie din adversar, nu sa fuga din arena.

Probabil ca presedintele va contesta bugetul si la Curtea Constitutionala si-l va intarzia cat poate pentru a putea acuza la primavara de pe pozitii de forta, in plina campanie, in caz ca economia va merge prost si preturile vor creste, ca Victor Ponta este cel care a intors spatele poporului, pentru a-i indestula pe baroni. Iar USL, Ghita si Voiculescu o vor lua de la capat : santaj, sabotaj, razbunare pe popor, inalta tradare, iresponsabilitate, lipsa de discernamant si culmea dementei. Incercati sa va obisnuiti cu putina harmalaie. Va dura cam pana la anul pe vremea asta.

Stati sa vedeti cum va fi cand se trezesc si ceilalti  :)


Citeste mai multe despre   






















20129 vizualizari

  • +77 (85 voturi)    
    Asta-i circul, painea mai incolo... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:03)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Cu harmalaie sau nu, e aproape sigur ca din ianuarie combustibilul va fi mai scump si va trage dupa el in sus mii si mii de alte preturi.
    • +64 (72 voturi)    
      daca stam ca oile si le permitem... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:11)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      sa isi bata joc de noi...
      • +27 (41 voturi)    
        stam ca oile...... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:51)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        .....pentru acesta este rolul nostru al cetatenilor onesti, in acest sistem politic dusmanos al "democratiei parlamentare".
        De 23 de ani suntem mintiti, jefuiti si dezbinati in timp ce escrocii politicianisti isi strang averi imense si isi dau legi care sa ii absolve de orice raspundere.

        Acesta este sistemul si doar prin schimbarea lui vom putea ajunge sa traim o viata normala.
        • +26 (42 voturi)    
          Iesiti la vot si veti schimba sistemul! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 15:48)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          Asa a fost in 2004 cand oamenii s-au saturat de Nastase si PSD. La fel va fi si acum, cu Ponta.
          Daca PSD va frauda alegerile, iesiti in strada si nu intrati in casa pana nu pleaca de la guvernare. Asa au facut toti si au reusit!!!
          • -16 (36 voturi)    
            Am iesit la vot! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 16:49)

            cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Altii,patrunsi de aritmetica nu de tara nu au iesit!
            Si asa,avem un capitan unic,eshuat in toate proiectele,fugarit acum de o jhunta militara si in viitor de justitie!
        • +11 (13 voturi)    
          dezbinati? (Miercuri, 4 decembrie 2013, 16:00)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          adica intre cei ce inghit palavre si cei ce gandesc?
          • +2 (4 voturi)    
            nu doar..... (Joi, 5 decembrie 2013, 9:00)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui cinic

            ....intre cele doua categorii ci a tuturor impotriva tuturor.
            Am vazut imagini cu oameni decazuti care se certau, se imbrabceau si se calcau in picioare pentru niste amarate de surcele, ajutoare de incalzire pentru iarna.
            Acolo nu gandea nimeni caci daca ar fi gandit, nu ar fi ajuns in acel grad de umilinta. Culmea este ca tot ei isi voteaza calaii cu aceiasi incrancenare.
        • +3 (19 voturi)    
          "democratia parlamentara" (Miercuri, 4 decembrie 2013, 16:44)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          "Democratia parlamentara" e ok, de fapt e singura forma de "democratie" valabila acum, in lume!
          NU "democratia parlamentara" ca idee este de vina ca romanii mor de dragul unor corupti si gargaragii!!
          Romanu', daca nu fura, nu se simte bine - CE sa te mai miri ca a ajuns "reprezentat" de niste hotzi?
          Parlamentarii nu fac altceva decat sa sintetizeze si expuna in vazul presei caracteristicile esentiale ale "romanului ca arhetip" - ce atata paguba si ce atata galagie? :D
          Ce te "reprezinta", aia ai! :P
          • +9 (15 voturi)    
            fals (Miercuri, 4 decembrie 2013, 19:46)

            Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Actuala clasa politica NU reprezinta vointa poporului. Este doar sistemul de vina, cum spune translativus, pentru ca vointa celor care nu voteaza (ca nu au cu cine), nu conteaza, a contat doar vointa celor 60% din cei 40% care au votat, adica politicienii reprezinta pe un sfert dintre romani.
            USL-ul nu e ales de popor, e tolerat de popor, tolerat de cei 75% care nu i-au votat. Asta este adevarata majoritate.
          • +4 (6 voturi)    
            gresiti doamna ! (Joi, 5 decembrie 2013, 8:55)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Asazisa "democratie parlamentara" se bazeaza pe minciuna electorala nepedepsita, la indemana si bunul plac al tuturor escrocilor.

            Normal ar fi ca in campania electorala sa ni se prezinte planuri de dezvoltare cu puncte si termene fixe iar cel ales sa infaptuiasca planul respectiv si sa raspunda in fata legii impreuna cu echipa (partidul) din care face parte, daca nu si-au indeplinit atributiile.

            Asta se numeste "Administrarea Statului prin Contract" iar democratia este reala prin alegerea unui plan de dezvoltare si nu a unor mascarici mincinosi.

            In "democratia parlamentara", vedem cu totii cum candidatii se intrec in minciuni si dupa ce s-au cocotat la putere, incep lupta pentru ciolan, uitand ca de fapt ei sunt angajatii si nu stapanii nostri.
            Rezultatul ? Circul grotesc cotidian de care avem parte, la pachet cu jaful si saracirea cetatenilor.

            Asta este "democratia parlamentara" reala pe care dvs o considerati OK.
        • +11 (15 voturi)    
          Oamenii trebuie schimbati (Miercuri, 4 decembrie 2013, 18:48)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          Democratia parlamentara functioneaza in alte societati...pt ca oamenii is altfel.
          Cu Mitici si cu mici se pare ca NU merge.
          • +8 (12 voturi)    
            Și needucați (Miercuri, 4 decembrie 2013, 19:08)

            dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            pe DEASUPRA!
            • +4 (8 voturi)    
              Aha, si corect informati (Miercuri, 4 decembrie 2013, 20:00)

              Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui dan63

              nu bubuiti si spalati pe cap cu propaganda.
            • +2 (4 voturi)    
              vorbesti de educatie ? (Joi, 5 decembrie 2013, 5:14)

              banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui dan63

              educatie? intr-o tara in care prim-ministru este un hot ,hot intelectual ! unde plagiatul este o virtute ?
          • 0 (2 voturi)    
            functionarea...... (Joi, 5 decembrie 2013, 9:14)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            ...."democratiei parlamentare" in alte societati este doar o iluzie.
            Este de ajuns sa privim mai atent acele societati si vom observa ca sunt macinate de acelasi tip de politician perfid, care are ca unic scop puterea cu orice pret pentru a-si satisface placerile personale.

            Cine este vinovat de criza economica si morala in care se afunda omenirea ? Miticii si micii romanesti ? NU !
            Este sistemul politic actual, aceasta imensa minciuna numita "democratie parlamentara" in care au acces la putere doar mincinosii iar rezultatele se vad.

            Cel mai recent si elocvent exemplu este UE, dominata de PE si care, desi dispune de resurse uriase, nu este capabila sa asigure cetatenilor sai o legislatie corecta. De ce ? Pentru ca intr-o legislatie corecta, escrocii si mincinosii sunt pedepsiti iar asta ar insena sa isi dea singuri in cap.
        • +3 (3 voturi)    
          DA ! Stam ca oile ! (Joi, 5 decembrie 2013, 5:09)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          Acesta este rolul nostru al cetatenilor onesti!
          Daca acesta este rolul nostru , NE MERITAM SOARTA !O vorba veche spune MAMALIGA nu Explodeaza , da , foarte adevarat ! Si chiar daca .........doar face Psssssss, In rest , mai RAU sa nu fie !
    • +39 (45 voturi)    
      si noi... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:12)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      acceptam asta cu stoicism. Suntem oare un popor de masochisti?
      • +2 (10 voturi)    
        ntzzzz.... :D (Miercuri, 4 decembrie 2013, 16:45)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

        Suntem un popor de shmecheri! :P
        • +5 (9 voturi)    
          de smecheri... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 18:56)

          Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          ...care se cred destepti
      • +7 (11 voturi)    
        Suntem un popor (Miercuri, 4 decembrie 2013, 19:12)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

        VEGETAL! Dar cine mai studiază azi poezia Anei Blandiana, după ce ICR a ajuns pe mâna lui Marga, și hantenele atrag „bizonii” cu zăhărelul pus pe pâine de predicatori bine instruiți de un varan pervers!
    • +47 (57 voturi)    
      Un articol OK, cu cateva observatii! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:15)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Iesirile lui Traian Basescu pe seama accizei furate de Ponta, Dragnea si baroni au facut din USL un sac de box si nu invers, cum spune gresit Tapalaga. Sa mearga pe paginile de Facebook ale lui Ponta sau Antenei 3 si sa faca o comparatie cu anul trecut, pe vremea asta. E plin de injuraturi acum si sustinerea e la sfert din cat era.
      Prin iesirile lui Traian Basescu USL va ajunge pana la alegerile prezidentiale la 30%.
      Intre timp i se pregateste terenul lui MRU ca urmas a lui Traian Basescu in lupta cu sistemul ticalosit reprezentat de USL.
      MRU va apare cand va trebui, ca un salvator de sub jugul comunist al USL.
      E simplu, domnul Tapalaga, USL a pierdut razboiul, de aici si alocarile enorme la primari. Daca mai erau pe val si nu injurati de toata lumea, mai bagau acciza??? :)
      • +11 (25 voturi)    
        Pensionarii nu se dau pe facebook (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:52)

        Je__ [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Du-te tu in piata si-l injura pe Ponta...sa vezi ce ti-o iei. Palmasul de rand e in extaz cand aud maretile promisiuni cu autostrazi, milonul de locuri de munca, chinezii, investitiile de miliarde.
        • +16 (22 voturi)    
          Chiar si in piata e acelasi lucru!!! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 14:56)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Je__

          Pana si pensionarii, majoritatea au mentalitati comuniste si o educatie asijderea, nu sunt de acord cu ce face Ponta, pentru ca au copiii care acum sunt loviti de taxele si impozitele USL. Pentru ca s-au asteptat la altceva decat la furturi in serie si bani luati tot de la ei, in timp ce Dragnea si Bombonica lui se lafaie in milioane de euro!...
          Te inteleg, vrei sa manipulezi, dar cu mine nu-ti merge postac de Kiseleff ce esti!... :)
        • +8 (12 voturi)    
          ma dus c in piata! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 16:01)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Je__

          dar dupa al doilea rand de facturi la intretinere!
          si ma duc si pe o benzinarie..... dupa 01. Ian.
      • -3 (7 voturi)    
        ba nu e ok (Miercuri, 4 decembrie 2013, 21:45)

        Viciu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Iesirile lui Basescu sunt doar manipulari in stil Toranaga (Shogun). Deosebirea este ca ala era psihic OK iar asta NU. Nu este dement cum considera unii asta ar fi boala, ci doar are pur si si simplu niste mici (mari??) tulburari de personalitate gen paranoida si borderline dar astea nu sunt boli ci se pot trata la psihoterapuet sau daca nu la Ciresica cu o doza suficienta de rudotel amestecat cu gheata si whiski + trei cuburi gheata.
        Nu te supara ca nu sunt de acord cu tine.
        In privinta accizelor la benzina nu sunt de acord cu astia de la putere cum de altfel consider ca prin descentralizarea aia promisa nu facem decat sa ne intoaecem in Evul Mediu cu multe feude conduse arbitrar de BARONI, CONTI, DUCI etc.
    • +20 (24 voturi)    
      smeri mata paine.... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 14:19)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      de la bolşevici ai fi mulţumit să primeşti un pumn de paie, tarâtele sunt pentru vacile exportate în China, pâine va fi doar pe mesle bolşevicilor care vor forma CLASA MINŢITOARE, vor fi invitaţi la masa lor uneori si slugile de la haznalele lui felix şi ghiţă, asat numai produc o cantitate suficient de mare de dejectii care să fie exportate în China,
      Apropo, Bombonica va fi recompensata cam cu vreo 8 miliarde de euro pentru şicanele cu datoria de 8 milioane la fisc )pentru Dana lui nascase nu mai raman decât 2, restul pana la 100 le ia raspopitul ca despagubire pentru ca s-a castrat
    • +5 (11 voturi)    
      Astia nu dau paine... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 15:40)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      doar pungi de faina in prag de alegeri :)
    • -2 (6 voturi)    
      care "paine"? :D (Miercuri, 4 decembrie 2013, 16:40)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      "Painea" va deveni oricum un lux (plus ca e si rea pentru sanatate) - nu se mai "pune", o dam deoparte, renuntam la ea ;)
    • -2 (6 voturi)    
      unde sunt dosarele ??? (Miercuri, 4 decembrie 2013, 22:43)

      AIKO100 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Eu nu inteleg unde anume sunt dosarele mafiotilor pedelisti. Ce anume se intampla ??? Acuzatiile care ii sunt aduse lui Voiculescu sunt nefondate si neintemeiate.
  • -29 (45 voturi)    
    păi da (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:06)

    Mazeta [utilizator]

    Băsescu și Ponta sunt ca buba și puroiul, nu pot trăi unul fără celălalt.
    • +8 (16 voturi)    
      dar noi... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 16:02)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      putem trai si fara Ponta si fara tine (si ale tale cugetari pline de "bun-simt" ).
    • +5 (11 voturi)    
      Daca (Miercuri, 4 decembrie 2013, 17:24)

      somesanu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ai pus in aceeasi ordine comparatiile cu persoanele e bine. Puroiul, pentru binele pacientului, trebuie drenat.
  • +2 (24 voturi)    
    ce are acciza cu Miscarea Populara? (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:29)

    Wladislav [utilizator]

    Dati-mi voie sa ma indoiesc de faptul ca Basescu vrea sa puncteze in favoarea unei grupari politice minuscule. Cam toata lumea vede in demersul Presedintelui o razbunare, un santaj, ceva abscons in orice caz. Oare de ce sa ia Presedintele, acum clar pozitionat in dreapta esicherului politic, partea celor care investesc, care angajeaza, care produc profit si sustin economia reala? Indirect, ca la biliard, vor fi afectati si bugetarii, si pensionarii, cei pentru care guvernul Ponta gandeste in exclusivitate, ca orice guvern socialist. E bine ca pentru prima data se ciocnesc doua abordari care nu lasa loc indoielii: realism vs populism.
    • +2 (4 voturi)    
      Sănătatea unei națiuni este (Miercuri, 4 decembrie 2013, 19:15)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Wladislav

      dată de cei care investesc, care angajeaza, care produc profit si sustin economia reala!
  • +24 (30 voturi)    
    stiu ca devin (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:40)

    victor L [utilizator]

    nesuferit prin insistenta: ati contribuit din plin in a-i ajuta pe uslamisti.
    " Vinzatorul de Justitie Basescu" trebuie scalpat :P
    Dar fara Basescu se sparie gindul ce ar fi putut sa faca urmasii lui Iliescu.
    Si vor mai incerca profitind de faptul ca multi jurnalisti nu inteleg mersul politicii si a Statului de drept.
    NB,
    recunosc: imi place la nebunie cum strigati: "Basescu, vinzatorul Justitiei"
  • +27 (35 voturi)    
    l-as (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:58)

    break a leg [utilizator]

    intreba pe dl Tapalaga de ce ar trebui sa "pun o secunda in discutie, macar asa, de dragul discutiei, dubla masura a presedintelui, caracaterul electoral, pe alocuri ultrapopulist "?

    Asta ar face sa nu mai platim CAS pe chirii de la 1 ian? acciza la benzina de la 1 ian? 1.5% pe contructiile speciale? scumpirile in lant care vor urma? De ce ar trebui sa imi pese ca e duplicitar, atata vreme cat striga ce striga si gandurile mele?

    Despre lipsa de finalitate a demersului ma intreb insa, dar nu la adresa lui...
    • +23 (29 voturi)    
      excelent sintetizat (Miercuri, 4 decembrie 2013, 14:20)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui break a leg

      bravo man. sunt de aceeasi parere. ce importanta are cine striga atata timp cat striga ce trebuie? presedintele nu a avut 70% aliati in parlament. in plus, criza era in plin apogeu. ce trebuia sa faca presedintele basescu? sa dea la "tot cartieru'?" de unde nu era? mai lasati-ne cu echilibrul analizei pentru ca USL nu lupta cu aceeasi masura, ci numai murdar. de acord, presedintele a facut si greseli dar nu i se poate reprosa de ex relatia cu republica moldova si negocierile din consiliul european. astia de acum mimeaza ca vor sa ajute moldova pentru ca da bine, in realitate ii doare in cur (a se vedea gazoductul care trebuia sa le asigure o alternativa la gazul rusesc acum IARNA)
      • -3 (17 voturi)    
        Iti spune eu de ce (Miercuri, 4 decembrie 2013, 17:08)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui unnene

        Pt ca tot de grija IMM si a economiei a crescut TVA la 24 ( o taxa mult mai mare si care se aplica la toti, daca o compari cu taxa pe benzina). si tot dadea bani la udrea sa dea tunuri cu gala lui bute etc.

        Exact tot ce reproseaza lui Dragnea ca fura banii, a facut el cu Udrea.

        Din partea mea poate sa strige ca aia fura, ca are dreptate, dar sa ma lase cu grija fata de IMM-uri .
        • +1 (7 voturi)    
          aha (Miercuri, 4 decembrie 2013, 20:07)

          unnene [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          si cine ii impiedica pe minunatii tai sa faca tva 0% de ex? paradis fiscal sa fie? a? aud? hai ca n-ai raspuns cat da speshal oi fi tu
        • +4 (8 voturi)    
          TVA-ul... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 20:43)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          a fost crescut dupa ce CC parca a spus ca nu este constitutional sa scazi pensiile...

          TVA-ul spre deosebire de "taxa pe benzina" nu are dubla sau tripla valoare. Combustibilii au valoare atat ca bun in sine cat si ca factor de productie, in mai toate ciclurile de productie.
          Asta nu inseamna ca ma bucur de cresterea TVA-ului, dar nu a fost prima varianta...
        • +5 (7 voturi)    
          Minunii tai se laudau (Miercuri, 4 decembrie 2013, 21:22)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          ca sunt resurse pt scaderea tva, si se mai laudau cu multe altele care faceau Romania raiul pe pamant.
          Bine le mai functioneaza propaganda daca tu esti in culmea extazului ca, again, minunii tai vor sa faca un fel de Auschwitz din Romania.
  • +26 (30 voturi)    
    win-win situation (Miercuri, 4 decembrie 2013, 13:59)

    benicio [utilizator]

    Oricum o a se rezolve, Basescu iese castigator. Daca pica acciza, e clar castigator, iar daca nu pica tot el o sa scoata bugetul din blocaj, renuntand sa-l mai combata. Si va spune ca s-a gandit la binele tarii, la iarna care se apropie etc etc si ca a facut tot posibilul de lupte cu acciza, dar baronii l-au invins. Cu alte cuvinte, sah-mat la USL.
  • -9 (21 voturi)    
    Ha (Miercuri, 4 decembrie 2013, 14:22)

    NinaGeorgescu [anonim]

    Pe mine chiar ma amuza harmalaia de acest gen. PSD sau PDL , indiferent de initiale, procentul cerut spaga de baronii si sub-baronii rosii sau portocalii era acelasi. Alienarea domnului presedinte, care inlocuieste de la un timp la conferintele de presa, pe emblema de la pupitru, institutia cu persoana, aducandu-mi aminte de Ceausescu, este la fel de inspaimantatoare ca lipsa de viziune politica si de "cohones" a domnului prim-ministru. Ambele ograzi politice sunt la fel de imputite si nematurate, niciunii nu se arata dornici sa arunce la hazna putreziciunile adunate de-a lungul anilor. Ambele tabere uita de zicala cu infruptatul din miere, doar cat sa-ti ungi degetele(cum o fac o parte din cei din vest), nu sa bagi mana pana la cot in banii statului. Ambele televiziuni partizane- B1 si A1-2-3 imi provoaca de la un timp o sila inimaginabila, incerc sa le urmaresc pe ambele din cand in cand, pentru a-mi face o parere cat mai obiectiva despre una sau alta dintre probleme dar degeaba. In ambele parti, aceeasi oameni manjiti de sus pana jos incearca sa ma convinga ca le-au crescut intre timp aripi de ingeras si sa ma uit bine deasupra capului lor, sa zaresc aura pusa in umbra de lumina reflectoarelor.
    Cu spuneam, harmalaia ma amuza, pentru ca ambele tabere isi ridica poalele in cap, lasand sa se vada slinoseniile acumulate de-a lungul timpului, tineti-o tot asa pana nu mai ramane in picioare niciunul din membrii actualei clase politice si nici sforarii care le arunca firimituri spre a-si umple buzunarele proprii.
    • +8 (16 voturi)    
      esti derutanta! (Miercuri, 4 decembrie 2013, 15:16)

      yol [utilizator] i-a raspuns lui NinaGeorgescu

      Ai incercat si tu sa diluezi vina, responsabilitatea, sa faci generalizari, sa bagi toate televiziunile in aceeasi oala.... Unde am mai vazut eu propaganda asta???!!! Nu-i asa ca esti de acord ca usl+pdl=aceeasi mizerie??? :))) V-am vazut si in piata la mitingurile platitite din ianuarie 2012.
      • -7 (11 voturi)    
        nu-s chiar "aceeasi mizerie" (Miercuri, 4 decembrie 2013, 16:51)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui yol

        Parca-parca, aceia de la PD erau nitel mai ai dracu' ;)
    • +2 (6 voturi)    
      vai (Miercuri, 4 decembrie 2013, 20:11)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui NinaGeorgescu

      ce impartiala esti. ma si sperii da atata corectitudine. sau tu esti de la pppdddd? :))) o dai cu prosteala aia cu aceeasi mizerie? come'on, cata sila. dar ia-ti draga o lamaie, nemultumitii astia ca tine stau de obicei cu mainile in san si asteapta sa li se intample lucruri bune. forget it. voteaza cu cap alta data nu te mai plange aici ca sincer nu storci nici o lacrima. numai minusuri poate.
      • -2 (4 voturi)    
        :) (Joi, 5 decembrie 2013, 6:44)

        NinaGeorgescu [anonim] i-a raspuns lui unnene

        Lamaile le pastrez pentru limonada. Eu nu astept sa mi se intample lucruri bune, nu sunt bugetar, nu stau la pomana statului sau la mila patronului. Adevarul uneori doare, nu-i asa? Din acest motiv imi permit sa pun in aceeasi oala cele doua extreme si sa judec din exterior lucrurile, riscand sa devin antipatica ambelor tabere. Tabere care nu vor sa traga linie si sa porneasca in viitoarele alegeri cu o noua garnitura de politicieni, preferand aceeasi ciorba reincalzita. Si crezi ca minusurile de aici imi afecteaza cumva viata personala? Forget it :). Imi exprim democratic o parere, atat si nimic mai mult si am pretentia ca limbajul folosit sa fie de un anumit nivel. Nu tie ti s-au pus in fata conturi rosii sau portocalii in care sa virezi 10%, nu tu platesti inca 50% impozite pe salariile angajatilor, nu tu ai stat 5 ani pana sa castigi procesele cu o institutie bancara. Cat despre vot, nu am ce vota deocamdata, astept altceva din partea clasei politice, o mai mare responsabilitate si, de ce nu, daca nu sunt pretentioasa, un grad mai mare de cultura. Vreau sa vad altceva din partea clasei politice, o alta atitudine, o viziune si mai mult bun simt.
        • +2 (2 voturi)    
          ok, imi cer scuze (Joi, 5 decembrie 2013, 12:34)

          unnene [utilizator] i-a raspuns lui NinaGeorgescu

          imi cer scuze, poate am folosit un limbaj usor trivial, insa trebuie sa constientizezi ca astia nu se vor schimba singuri (ma refer la clasa politica) si ca tu trebuie sa alegi din pacate raul cel mai mic. si eu lucrez in mediul privat si interactionez cu firme destul de importante. vrei sa stii concluzia lor? aia de dinainte erau rai/prosti dar astia de acum ne vor ingropa. afacerile merg prost, banii nu circula stau si asteapta vremuri negre. degeaba INS raporteaza record la planul cincinal, sper ca nu te lasi pacalita de astfel de date. constructiile care practic genereaza un efect de sinergie in toate industriile sunt la pamant. numai exportatorii auto mai misca si astia vad ca deja sunt ofticati ca autostrada se va face spre alexandria si nu spre sibiu (renault se poate reloca rapid in Maroc). poate o sa zici ca sunt basist sau mai stiu eu cum (nici nu ma supar) dar ii prefer pe cei dinainte daca altii mai buni nu sunt.
  • +17 (19 voturi)    
    Balsamul de rufe... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 14:46)

    triciupa [utilizator]

    ... in care dreapta romanesca pare sa se scalde cu voluptate a mutat infruntarea din zona fireasca putere-opozitie si a transformat-o intr-un razboi presedinte - USLam. Normal ar fi fost ca bugetul, politica fiscala si gafele economice ale guvernului sa fie combatute de catre opozitie, asa cum se intampla in orice stat normal. Opozitia insa e tratata cu cocolino care, se stie, o face moale si pufoasa. Atat timp cat opozitia are duritatea unui fular de matase fluturand la gatul zgariat al lui bombo, presedintele ramane singurul capabil sa opuna rezistenta uslamizarii.
    In contextul asta nu mai are nici o importanta daca Basescu are si o agenda electorala. Ceea ce conteaza e ca face ce trebuie.
  • -8 (18 voturi)    
    sanatatea... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 14:59)

    republicanu [utilizator]

    Dle DTapalaga despre sanatatea dlui Basescu-Nana toate bune si frumoase !?
  • -2 (10 voturi)    
    HUNTA ? (Miercuri, 4 decembrie 2013, 15:10)

    TraianMircea M [anonim]

    Sugestii de ortografie care seamana cu HUNTA

    Senvici
    Sait
    Uichend
    Hotniuz

    Mi-a facut placere :)
    • +4 (4 voturi)    
      :))) (Miercuri, 4 decembrie 2013, 19:11)

      Dan Tapalaga [hotnews.ro] i-a raspuns lui TraianMircea M

      multumesc pentru corectura
      a fost o hunta fonetica in toata regula :)))
      ganduri bune :)
    • +3 (5 voturi)    
      curfiozitate (Miercuri, 4 decembrie 2013, 20:15)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui TraianMircea M

      tu ai cerut voie la ponta sa folosesti numele traian? nu stii ca e scos si din imn? ce dreaq?
      • -2 (4 voturi)    
        Da, altceva ? (Joi, 5 decembrie 2013, 5:20)

        TraianMircea M [anonim] i-a raspuns lui unnene

        Lasa nu-ti mai bate capul , medicatia e scumpa
        • +3 (3 voturi)    
          :)) (Joi, 5 decembrie 2013, 12:43)

          unnene [utilizator] i-a raspuns lui TraianMircea M

          da, vad ca esti la curent cu preturile. te-a durut tare?
  • +16 (20 voturi)    
    Am si eu cateva intrebari... (Miercuri, 4 decembrie 2013, 15:30)

    hahalera [utilizator]

    Sunt de acord cu analiza de mai sus, Dan Tapalaga a sintetizat destul de bine situatia politica actuala. Am insa niste intrebari, atat pentru DT cat si pentru restul comentatorilor: in primul rand, e simplu sa critici, mai greu e sa gasesti solutii... cam ce-ar face fiecare dintre voi daca s-ar afla, atat in locul presedintelui, cat si in locul lui Ponta? Ok, dupa cum a explicat si DT, din punct de vedere politic fiecare procedeaza "corect", in intereseul taberei sale; insa in calitate de reprezentant al statului roman (si-a intereselor poporului roman), care din ei procedeaza (mai) corect? Era mai bine pe vremea cand Iliescu semna pe nemestecate orice lege venita de la nea Vacaroiu sau Nastase, fara sa atraga atentia asupra eventualelor consecinte? Admitand faptul ca, inainte de toate, poporul roman sufera de o grava lipsa de discernamant asupra valorilor unui stat democratic, care dintre ei incearca "risipirea cetii" si care contrariul? In final, ce-i mai important in acest moment, faptul ca fiica presedintelui ar fi beneficiat de "consultanta" unui consilier prezidential in a-si achizitiona un teren agricol, sau faptul ca de la anul tot romanul va finanta, vrand-nevrand, campaniile electorale ale USL?
  • +5 (11 voturi)    
    la un pas de ...targoviste ! :) (Miercuri, 4 decembrie 2013, 15:31)

    nash pandelica [utilizator]

    vor ajunge si la genocid ...
    ......................................................
    o hunta militara se pregateste sa-l condamne la moarte prin spanzurare in piata publica: santaj, sabotaj, razbunare pe popor, inalta tradare, iresponsabilitate, lipsa de discernamant si culmea dementei. Acuzatiile au depasit demult orice limita, ele sunt indamisibile in orice alt stat civilizat.
    ...........................................


    vive la republique usl'amique !
  • +15 (17 voturi)    
    Doar atat vezi, dl. Talapalaga? (Miercuri, 4 decembrie 2013, 16:48)

    iradu [utilizator]

    Doar "puțină hărmălaie" și faptul că Ponta și socrul au sărit calul cu exprimările la adresa președintelui? Prea puțin. Mi-e silă de Ponta și mi-e rușine pentru noi toți. Dar nu pentru că politicienii (inclusiv "analiștii" politici) se distrează jignindu-se reciproc. Ci pentru că o fac pe seama noastră.
  • +15 (19 voturi)    
    bravoooo d-lui presedinte Traian Basescu (Miercuri, 4 decembrie 2013, 17:33)

    ionelcoroiu2010 [utilizator]

    In sfirsit d-l presedinte cistiga din greu puncte !!!!!pe chestiuni reale care privesc intregul popor !!!
    Pentru socrul cultivator de cartofi :RUSINEEE !!
    asa limbaj are un om la virsta lui !? Rusine mare !
    • -5 (7 voturi)    
      crezi tu ..? (Miercuri, 4 decembrie 2013, 19:59)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui ionelcoroiu2010

      dupa ce 'impusti' un om , degeaba incepi sa zici ca armele sunt rele .. tot 'crimnal' ramai !
    • +5 (7 voturi)    
      :) (Miercuri, 4 decembrie 2013, 20:18)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui ionelcoroiu2010

      scuza-ma ai cumva pretentia ca politrucul responsabil cu blocarea usilor catedralei din timisoara la revolutie (actiune in urma careia au murit tineri sub gloante) si aici ma refer la ilie sarbu, sa fie civilizat? crezi ca varsta il asbsolva de trecut?
  • +1 (1 vot)    
    am mai spus! (Joi, 5 decembrie 2013, 8:10)

    asspeeda [utilizator]

    isarescu e principalul vinovat de indatorarea prin credite luate cu buletinul si cu zeci de clauze ascunse!cine a permis bancilor sa impuna asemenea clauze?
  • +1 (1 vot)    
    se uita cele 40 miliarde euro anual (Joi, 5 decembrie 2013, 17:35)

    bigbrother [utilizator]

    Din economia subterana, asta se uita. Ca e sau nu barbologie politica, ar fi trebuit sa ne invatam cu asta si sa nu ne mai asteptam ca politicienii sa ne spuna adevarul, ar fi o contradictie de termeni.

    Ce nu vor sa rezolve guvernantii este problema taxelor actuale si colectarea lor. Revin si spun: 40 MILIARDE euro anual. Cu un sfert din acesti bani am rezolva mult mai multe probleme din tara asta decat cu zeci de impozite suplimentare, platite, CULMEA, tot de cei care sunt cinstiti. Si uite cum cele 40 miliarde vor fi la anul 50.

    Poate cineva ii transmite lui Pontache ca bani exista in tara asta, trebuie doar sa lase populismul ieftin si sa puna punctul pe i: se fura in draci iar impozitele suplimentare nu fac decat sa se fure si mai mult.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi