Va fi mai urat decat tot ce-ati vazut pana acum 

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 11 noiembrie 2013, 12:33 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Asistam la o noua tentativa de anihilare a presedintelui Traian Basescu, in paralel cu manifestarea unor intentii explicite din partea USL de a prelua controlul asupra unor institutii cheie din stat, intr-un context intern si extern partial favorabil unor actiuni in forta. S-a redeschis, asadar, razboiul pentru "eliberarea justitiei de basism". Se anunta o noua inclestare, poate cea mai dura, intre Traian Basescu si marii sai adversari. Singura veste buna ar fi ca Romania va beneficia de o atentie sporita din exterior, chiar daca UE va intra in febra alegerilor europene. O noua misiune de evaluare din cadrul MCV va sosi in Romania, potrivit unor surse HotNews.ro, pe data de 25 noiembrie.

Atacul senatorului liberal Sorin Rosca Stanescu la presedintele Traian Basescu, acuzat ca ar fi beneficiat ilegal de 7 milioane de dolari in campania din 2008, pare sa fi fost ceva mai mult decat simpla tentativa a unui politician de se apara, SRS fiind la randul sau sub diferite anchete.

Seful statului a vorbit, vineri seara, despre un plan. L-a inclus in el si pe Sorin Ovidiu  Vantu, eliberat in vara din inchisoare, dar a sugerat ca nici liberalii n-ar fi straini de conspiratie. Ar mai fi fost in tema ministrul de interne Radu Stroe si presedintele PNL, Crin Antonescu. Planul includea, potrivit presedintelui, o comisie parlamentara de ancheta. Despre necesitatea ei a vorbit in prima faza Crin Antonescu, dar pare sa fi renuntat la idee dupa ce documentele prezentate de SRS s-au dovedit a fi falsuri.

Unii editorialisti, ca Dan Andronic, sustin ca acuzatiile prefigurau chiar mai mult decat o simpla ancheta parlamentara. In realitate, sustine Andronic intr-un editorial publicat duminica, se pregatea terenul unei noi actiuni de suspendare.

Greu de spus daca scopul era suspendarea, fiind vorba totusi de documente falsificate grosolan si de acuzatii aduse pentru fapte inchipuite comise in afara mandatului, dar in mod clar Traian Basescu a devenit din nou tinta. Si nu doar el. Au intrat iarasi in colimator institutii cheie din sistemul de control.

La Consiliul National al PSD de sambata si duminica seara intr-un interviu la Antena 3, Victor Ponta a reluat obsesia USL: justitia. A acuzat iarasi DNA ca "fluiera intr-o singura directie", le-a promis alesilor locali ca va modifica legea ANI astfel incat agentia sa nu-i mai sanctioneze in caz de conflict de interese sau incompatibilitate, ci sa-i avertizeze. Anterior, liderul PNL, Crin Antonescu, s-a plans in toate iesirile publice ca, la capitolul justitie, USL practic nu functioneaza. Ce tradeaza aceste mesaje in cascada?

Ponta si Antonescu vorbesc in numele unor politicieni si oameni de afaceri care nu doresc sa-si riste libertatea. Situatia lor este disperata. Politicieni influenti si oameni de afaceri puternici sunt deja trimisi deja in judecata: Dragnea, Voiculescu, Niculae. Altii, ca Nastase si Vantu, au trecut deja prin inchisoare si risca sa se intoarca daca procesele lor se vor finaliza cu noi condamnari.

Vor astepta cuminti toti acesti politicieni si oameni de afaceri sa afle deznodamantul? Se vor resemna la gandul ca pana in decembrie 2014, cand expira mandatul presedintelui, nu pot face nimic? Cel mai probabil vor actiona sub presiunea timpului. Termenele curg, fiecare zi pierduta ii apropie de o posibila condamnare.  

Disperati nu sunt doar cei de mai sus. Pe lista celor interesati ca Traian Basescu si alte cateva institutii-cheie sa fie redusi la tacere gasim baroni locali loviti in plin. Acesti baroni atotputernici tocmai constata ca nici macar mari familii, precum Cosma de la Prahova, nu sunt scutite de neplaceri. Asta inseamna ca oricine poate urma la rand.

Mai avem apoi aproximativ doua sute de primari, presedinti de consilii judetene si consilieri in atentia Agentiei Nationale de Integritate. Si ei sunt exasperati ca cineva inca isi tot baga nasul in afacerile lor, desi USL detine, teoretic, toata puterea.

Revedeti lista celor interesati sa se faca odata liniste si veti intelege mai bine de ce s-a reaprins razboiul cu Traian Basescu si cu o serie de institutii, in special cu justitia. Victor Ponta stie ca baronii si armata de alesi locali se vor mobiliza in campania de anul viitor numai daca guvernul ii va apara de ANI si de procurori. Pentru asta, guvernul trebuie sa preia controlul asupra unor institutii.

Victor Ponta nici macar nu se mai fereste sa o spuna public: "(...) sunt absolut convins ca atunci cand vom veni sa ne ajutati sa castigam in alegerile parlamentare nu ne veti spune <<voi ce ati facut, ne-ati lasat prada diverselor institutii si acum veniti sa va ajutam>>"

Asadar, atacul la institutii se va intensifica, urgenta fiind castrarea legii ANI, slabirea capacitatii DNA si anihilarea presedintelui Basescu. Asta cu atat mai mult cu cat, la ultima iesire, si-a luat din nou angajamentul ca va apara independenta justitiei. Seful statului a dovedit vineri seara ca ramane un adversar periculos, capabil inca de lovituri cu mare potential de distrugere, cum ar fi declasificarea arhivei Dunarea.

Tot in lupta pentru preluarea controlului asupra unor institutii trebuie inclusa si incercarea infiintarii unui DNA-paralel, prin celebra ordonanta care oferea atributii sporite Directiei Generale Anticoruptie din cadrul Ministerului de Interne, tentativa oprita saptamana trecuta in Senat, dupa ce ordonanta trecuse de Camera Deputatilor.

Criticile premierului Victor Ponta la adresa Curtii Constitutionale fac parte si ele din peisajul "luptei cu basistii". A trecut putin timp de cand premierul Ponta s-a angajat la Washington sa respecte institutiile statului de drept, dar Guvernul USL arata ca nu concepe institutii in afara controlului politic.

Marele ghimpe infipt in coasta guvernarii USL raman serviciile secrete, in special Serviciul Roman de Informatii. Pentru a prelua controlul integral asupra sistemului de putere, sub pretextul "curatarii de basism", guvernul ar mai trebui sa schimbe conducerea SRI, DNA, CSM si al Inaltei Curti.

Or, cu SRI lucurile sunt foarte complicate, cata vreme Romania se afla in interiorul unor parteneriate strategie cu Statele Unite, in NATO si UE. Celelalte institutii, DNA, CSM si Inalta Curte se afla sub monitorizarea stricta a Bruxelles-ului.

La Inalta Curte, CSM tocmai l-a votat vicepresedinte pe Ionut Matei, care alaturi de presedintele Livia Stanciu nu prea lasa loc de multa speranta pe urmatorii trei ani celor care sperau la o imblanzire a judecatorilor supremi.

Oricat s-ar amagi liderii USL ca apropierea alegerilor europarlamentare va slabi vigilenta Comisiei Europene, realitatea pare sa fie, cel putin deocamdata, cu totul alta. Potrivit unor informatii obtinute de HotNews.ro, pe data de 25 noiembrie este programata o noua vizita a oficialilor europeni in cadrul MCV, misiunea fiind condusa de Michel Servoz, secretar general adjunct in cadrul Comisiei Europene. Nu va fi, probabil, o discutie tehnica pe tema angajamentelor din MCV, ci mai degraba o evaluare politica a Romaniei.

Pe de alta parte, este de asteptat ca Rusia sa-si intensifice activitatea impotriva acelor guverne care promoveaza exploatarea gazelor de sist. Alte motive de nemultumire la Moscova sunt scutul american anti-racheta de la Deveselu si sprijinul Romaniei pentru ca Republica Moldova sa capete mai multa independenta energetica in perspectiva apropierii de UE.

In acest context, n-ar fi exclus ca Moscova sa investeasca mai mult in acei lideri din USL apropiati de agenda ei. Romania avanseaza incet si sigur in fiecare din proiectele de mai sus, spre exasperarea Rusiei. Greu de crezut ca liderii de la Moscova vor privi cu mainile in san evolutiile de la Bucuresti, cum nici Dragnea, Nicolae, Voiculescu si ceilalti nu vor sta pe loc.

Mizele au crescut enorm chiar si fata de 2012, cateva teme au intrat in faza critica, astfel ca este foarte posibil ca Bruxelles-ul sa fie nevoit sa recurga la "optiunea nucleara", evocata recent de comisarul pe justitiei, Viviane Reding, daca Romania se va incapatana sa incalce regulile statului de drept.

In tot cazul, liderii PSD si PNL par decisi sa recurga la "arme interzise", sa treaca de liniile rosii, pentru a satisface interesele armatelor de cercetati penal care au contat pe USL pentru a prospera in liniste. Un nou blitzkrieg pare oricand posibil, mai ales ca institutiile dovedesc o neasteptata rezistenta la agresiuni poltice.

Unii vor spune ca Victor Ponta a mai tipat si in trecut, pentru a-i linisti pe marii penali si pe baroni dar ca n-a trecut niciodata serios la fapte. Nu-i chiar asa. Cu schimbarea brutala a procurorilor Papici si Alexandru premierul Ponta s-a dovedit imprevizibil si capabil de compromisuri majore pentru a se mentine cu orice pret la putere.

Dar este foarte posibil ca, actionand asa, adica mai urat decat tot ce am vazut pana acum, sa nu ajunga usor presedintele Romaniei.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

30150 vizualizari

  • +33 (51 voturi)    
    da si nu (Luni, 11 noiembrie 2013, 12:42)

    andimi [utilizator]

    aveti dreptate sa trageti aceste semnale de alarma, sunt mai mult decit intemeiate, insa situatia nu mai e asa de grava. Riscul cel mare a fost in 2012. La anul, sigur, vor incerca unele miscari, unele poate le vor reusi, insa atit timp cit UE si US sunt cu ochii pe ei nu vor putea face mare lucru. Chiar si daca ar risca o ruptura cu UE, sa mearga pe varianta "mai bine singuri", tot nu va merge, din simplul motiv ca... economia nu merge. Nu au bani! Adica, ei ar avea bani sa fure, dar lasa sistemul public fara parale, oamenii nu isi vor mai primi salariile sau pensiile, iar aici se sparge buba, nu tine cu incropeli. Atit timp cit sunt disperati dupa banii europeni si ai FMI e ok, ssunt strinsi cu usa, ca vor sau nu vor.
    • +64 (78 voturi)    
      Dar nu este mai bine sa scapam de .... (Luni, 11 noiembrie 2013, 12:51)

      Ponta [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      ... acesti socialisti cu reminiscente comuniste cat mai repede??
      Ne dorim mereu sa traim ca in Germania dar ne comportam 180 grade (adica opus dorintei).
      • +34 (46 voturi)    
        Este! (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:19)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Ponta

        Dar nu veti scapa!
        Sunt 70%... "iluminati"!
        • +24 (34 voturi)    
          DIN nou 70% din 40 %.... (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:38)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          daca eram in situatia cu 70 % din votanti...Africa scria pe noi.
          Iesiti la vot, nu mai stati, mai convingeti un prieten doi sa voteze si sa speram ca vom pune tara pe roate. Daca nu, ii vor da foc nemernicii astia!!!
          • +6 (18 voturi)    
            Sunt 70% din toti. (Luni, 11 noiembrie 2013, 15:48)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui rov

            Poate 65%, hai sa zicem...
          • -14 (28 voturi)    
            Hahahaha (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:16)

            JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui rov

            Ce amuzant esti, bre! Pai nu v-a invatat tatuca Masa Verde sa nu iesiti la vot, ca asa merge cu democratia asta? Acum vreti vot? Bwahahahahahah!
            • +16 (22 voturi)    
              Vine iarna! (Luni, 11 noiembrie 2013, 17:00)

              Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

              Apar facturile la gaze. Vrei sa vezi cati iesim de nervi la vot data viitoare ?
              • -1 (17 voturi)    
                Iarna nu-i ca vara. Degerati. (Luni, 11 noiembrie 2013, 17:23)

                JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                To`arshe, cum vine asta, adica, votul trece prin stomac? Votezi numai cand iti convine tie, asa? Parca era o atitudine civica, ultima data cand am verificat. Sau matale faci parte din masa aia de manevra, teleghidata la urne cu o litra de ulei?
                • +6 (10 voturi)    
                  Pai exact din masa aia fac parte! (Luni, 11 noiembrie 2013, 18:26)

                  Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

                  Ma doare stomacul rau mai ales cand se scumpesc gazele. Cine are majoritate in parlament? Al cui este guvernul? Cine a marit impozitele de vreau o 'litra' de ulei? Partea nasoala este ca dupa ce trece iarna, eu nu mai am bani de 'litra' aia de ulei si o primesc doar cand vin alegerile. Asadar vrei sa vezi cati iesim la vot de nervi si ii zicem pa-pa USL-ului?
        • -6 (20 voturi)    
          serios? (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:43)

          Un Anarhist Moderat [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          chiar credeti ca 70% au votat pe carnati? 'or fi fost si ceva % atat de "iluminati" dar 70% nu este rezultatul prostiei asa cum inelegant (partizan, propagandistic. carcotas) sugerati... 70% e un mare NU fostilor... care ca de obicei au spus una si au facut alta... si s-au dat si smecheri in cursul procesului... acum sunt astia la rand... si fac acelasi lucru... "pleac'ai nostri, vin ai nostri, noi ramanem tot ca prostii"...

          ACEEASI MIZERIE!!!
          • +14 (28 voturi)    
            Esti de-a lui Voiculescu! (Luni, 11 noiembrie 2013, 15:53)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Un Anarhist Moderat

            El a lansat sloganul toti sunt la fel, de parca noi doi suntem la fel.  Asa si PSD care impreuna cu PNL devalizeaza si falimenteaza Romania oferind cel mai prost guvern din istorie si PDL, care cu ajutorul lui Traian Basescu au trecut tara printr-o criza economica dupa ce Tariceanu si Geoana, liderii PNL si PSD, au devalizat-o in ultimii doi ani de guvernare liberala.
            Acest guvern e terminat, USL nu va castiga alegerlle decat daca va frauda la extrem alegerile, altfel vor fi stersi din viata politica si trimisi in istorie, atat sunt de hoti, incompetenti si prosti!
            • +3 (11 voturi)    
              Gresesti! (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:09)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Ei sunt votati de cei care "sunt atat de hoti, incompetenti si prosti!"
              Deci vor mai exista pe aici.
              Credeam la ca lovilutie am scapat de ei, dar ie/te, na! Ntz!
            • -1 (7 voturi)    
              obiectivitate? (Luni, 11 noiembrie 2013, 17:33)

              Un Anarhist Moderat [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              carevasazica daca indraznesc sa critic (si) pe basescu sunt negresit "de-a lui voiculescu"... contrazici "toti sunt la fel" trecand-ul in categoria slogan dar ca argumentatie aduci doar un alt slogan (el? a lansat...)
              nu dom'le... sursa si motivatia mea e buzunarul: (si al meu si cel al lui basescu si cel al varanului sau al oricarui dintre "luminatii" care ne-au condus in ultimii +20 de ani) si ce vad acolo ma face sa repet: ACEEASI MIZERIE... daca la matale e altfel bravo tie, felicitari - te-ai orientat... dar nu-mi tine mie lectii despre cat de bun e unul sau altul...
              • +2 (4 voturi)    
                Bunastarea (Luni, 11 noiembrie 2013, 18:17)

                Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui Un Anarhist Moderat

                fiecaruia este rezultatul efortului depus de acea persoana, este rezultatul calitatilor acelui om, nu o sa iti bage niciun guvern bani in buzunar daca tu nu te zbati suficient, sau nu ai calitatile necesare.
        • +5 (15 voturi)    
          nu mai sunt..... (Luni, 11 noiembrie 2013, 15:35)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          .....70%. Au mai murit intre timp !

          Oricum, batalia pentru justitie se va intensifica pentru ca zanganitul catuselor a inceput sa dea fiori unora care se credeau intangibili.
          "Andimi" crede ca UE si USA ii va speria pe escroci si s-ar putea sa fie asa dar intr-o masura mult mai mica decat ne imaginam.

          Intre tara si interesele lor, totdeauna au pus interesul mai presus iar bogatia furata este inutila daca stau prin puscarii.
          • +7 (15 voturi)    
            Sunt morti, (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:07)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            pana la urmatoarea votare!
            Sa vezi atunci zombie catre urne!
            Dupa care... mor la loc!
      • +6 (10 voturi)    
        Schimbarea (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:16)

        URSUL ALB [utilizator] i-a raspuns lui Ponta

        Schimbarea in bine a lucrurilor in tara asta va veni cand o majoritate a acestui popor se va schimba in bine. Cititi aici un articol interesant.

        http://fundatiafoculsacru.ro/schimbarea/
      • +1 (3 voturi)    
        ar fi tare bine (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:22)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui Ponta

        dar contextul din politica europeana spune altceva : Martin Schultz, presedintele parlamentului european este social-democrat si tocmai a anuntat ca va candida pentru postul lui Barosso, de presedinte al CE, in alegerile de anul viitor, in mai. Mie asta imi spune ca va fi mai multa politica si vor avea o influenta (nefasta) destul de mare. Din *famiglia* asta face parte si psd....mai departe uniti si voi punctele, ca nu degeaba se agita acum mascariciul din fruntea guvernului nostru .
  • -44 (76 voturi)    
    observatie (Luni, 11 noiembrie 2013, 12:44)

    OvidioDiBruzano [anonim]

    Vorbiti de parca Basescu e marele binefacator al neamului. Daca va plateste pe dvs. si va este protector, mentor si tatuc nu inseamna ca este "marele geniu si invatator al neamurilor si popoarelor" cum il prezentati si ii menajati posteriorul.
    E o rafuiala intre clanuri mafiote in adevaratul sens al cuvantului iar dvs. o sa dati odata si odata socoteala pentru toate dezinformarile si minciunile propagate indiferent de ce credinte personale urmati. Actiune si reactiune.
    • +39 (55 voturi)    
      cadeti in capcana (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:02)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui OvidioDiBruzano

      Dvs mergeti pe un mod de gindire pe care multi romani il impartasesc. La rigoare, sa zicem ca asa e, de ce Base ar fi altfel de cit ceilalti politicieni din Ro? Are tarele lui, admit, insa eu unul apreciezca e consecvent in sustinerea independentei justitiei, asta nu ii puteti reprosa! A pus oameni buni la DNA si parchet, dovada dosarele, se vad rezultatele si la condamnari. Credeti sincer ca Nastase era curat? Sau Voiculescu e cinstit? Sunt cu bube si in apropierea lui, nu tagaduiesc, vor fi condamnari si aici, totusi s-a ferit sau s-a lepadat de indivizi dubiosi, precum SRS sau altii ca el. Faptul ca sustine statul de drept e un mare merit, iar aici clanurile mafiote care pierd sunt in opozitie fata de el.
      • -23 (37 voturi)    
        te contrazici singur ! (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:45)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui andimi

        cum a sustinut independenta justitiei ?
        cand 1 rand mai jos declari ca el a numit acei oameni acolo ????

        cum sa ai independenta cu oamneii tai numiti ?

        se sustine doar dependenta justitiei !!!

        si basu si usl-ul vor dependenta justitiei de unul dintre ei !
        • +7 (13 voturi)    
          daca vrei credibilitate (Luni, 11 noiembrie 2013, 15:48)

          verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          probeaza afirmatia " a numit oameni acolo " . E evident ca o spui cu aceeasi conotatie pe care i-a oferit-o Intact, adica in sensul de " oameni cunoscuti , din interese obscure " .

          Pentru ca Basescu are si prerogative oficiale care il implica in deciziile de numire ale organelor din justitie. Asta e constitutia.
          • -5 (13 voturi)    
            ce nu ai inteles? (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:41)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

            nu am ce sa probez , asta e realitatea , a numit oameni acolo .

            da, are posibilatea legala de a pune oameni acolo , da asa e constitutia asta minunata .
            asta nu inseamna ca e corect , asta nu inseamna ca nu putea sa ceara concurs normal pt acele posturi , sa ceara competenta nu obedienta !

            si da, oamenii numiti de el dupa propriile criterii , este foarte posibil sa fie pe 'interese' .. asa e realitatea ... si iti amintesti ce suparat era cu 'nu e bine domnule chestor' ca el la pus acolo ... deci ....
            • +5 (9 voturi)    
              supa de cuvinte (Luni, 11 noiembrie 2013, 17:48)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              propaganda USLamista pana la capat, eu sunt ca ai un manual de postat care l ai luat sub semnatura la cotloanele din Kiseleff..apropos..cum achizitionati cladirea in leasing sau rate de la banca ?
              • -3 (5 voturi)    
                cand nu ai argumente .. (Luni, 11 noiembrie 2013, 20:06)

                adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                repede cu placa 'propagandist' ...

                eu nu fac propaganda , spre diferenta de tine ..
                incearca data viitoare cu argumente !
    • +34 (46 voturi)    
      clanul mafiot vs europa (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:19)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui OvidioDiBruzano

      democratiile europene, americane etc care ii pun la colt pe usl-isti sunt deci "clanuri mafiote" care se "rafuiesc" cu clanurile de teapa lui nastase & co? muhahahaha, ce ineptii va pun stapanii vostri sa debitati
      • -11 (27 voturi)    
        Si OLAF tot pe usl ? (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:34)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

        Cand aia zic la DNA sa analizeze frauda de 1.5 mil euro a lui Udrea pt Gala Bute tot usl e pus la colt?

        MCV si monitorizare pe justitite am avut si o sa avem deacuma incolo, pt ca justitia nu a functionat si nu functioneaza cum trebuie.

        Exact cum a spus OvidioDiBruzano e lupta de clanuri cine controleaza justitia, e o iluzie sa crezi ca justitia acum e independenta.
        • +3 (5 voturi)    
          clanul (Luni, 11 noiembrie 2013, 19:51)

          quetzal [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

          bine, e lupta de "clanuri": "clanul" democratic european&american vs clanul mafiot voiculescu&nastase&co;
          e mai corect asa?::))
      • -4 (6 voturi)    
        democratie,marinari buni,usl hoti... (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:59)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui quetzal

        Democratie europeana..hm...600.000 morti din elita romaneasca si nimeni nu isi cere scuze.Insa avem holocaust.
        Marinarul bun..a gatuit pe roman,stolo si pe cine i-a fost in cale ca sa ajunga...a sfeterisit cel putin un apartament si un loc de europarlamentar..
        Usl...aceiasi oameni creati de cei 20 de ani de neant..
  • +20 (26 voturi)    
    mda... (Luni, 11 noiembrie 2013, 12:46)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    cainile nu musca cand e satul ci cand e flamand.
    • -3 (17 voturi)    
      Cainele te musca cind esti pe teritoriul lui (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:31)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      si fortezi nota . Indiferent ca-i satul sau nu.De curiozitate incearca .

      Asa si cu politicienii astia ce carton. Care cum intra in teritoriul altuia e scandal . Deageaba au bani daca n-au libertate; de aici tot conflictul insa POATE FI SI MAI RAU in varianta in care USL pierde alegerile la Presedentie plus ca vor veni alegeri parlamentare curind si se vor deschide dosare penale pt cei ce au facut lovitura de stat de anul trecut ... atunci sa vezi lupte
  • +49 (61 voturi)    
    concluzia (Luni, 11 noiembrie 2013, 12:46)

    gigi1 [utilizator]

    Presedintele Romaniei? daca am ajuns chiar in halul de a nu mai avea alta optiune decat ponta atunci nu stiu daca se poate mai jos de atat.
    • +22 (48 voturi)    
      ba avem (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:17)

      verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      MRU pare cea mai buna optiune in momentul asta.
      • -14 (28 voturi)    
        de ce ? (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:48)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

        ca sef de servicii a avut realizari : obedienta .

        ca prim ministru nu a facut decat consum de deodorante si vaci 'kobe ' ....

        e doar un aservit oportunist , de ce sa merite mai mult ca ceilalti aserviti ?
        • +23 (35 voturi)    
          si cu toate astea... (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:13)

          AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          ....e de 10 ori mai tare decat Ponta. Dovada sta si cat de simplu l-a facut praf pe Gadea la el acasa, la Hahalera 3.
          Avand in vedere ca Gadea e superior lui mincinos Ponta...de aici, fa tu restul de matematica....
          • -7 (13 voturi)    
            si unde e logica? (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:30)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

            vorbim de realizari , de merite ...

            nu de faptul ca stie sa invarte vorba si sa vorbeasca in gol ....

            mare oponent ce a avut ..gadea .. hai sa fim seriosi !!!
      • 0 (10 voturi)    
        intre a parea si a fi (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:49)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

        este exact aceeasi realitate ca intre vis si realitate.
        • +2 (6 voturi)    
          ? (Luni, 11 noiembrie 2013, 15:50)

          verisoaraluifelix [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          ce ? :)
          • -2 (4 voturi)    
            traduc eu : (Luni, 11 noiembrie 2013, 20:07)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui verisoaraluifelix

            adica pare , dar in nici un caz nu e .

            la vel cum visulnu e realitate .

            cu placere .
  • -22 (36 voturi)    
    Macar... (Luni, 11 noiembrie 2013, 12:46)

    republicanu [utilizator]

    Din cate am citit in presa-eu ca si LM si TB ,luam stiri din presa !-nici nu vrea sa fie presedinte ! Atunci despre ce vorbim * A..poate de noul statut ! de mosier al dlui TBasescu-Nana...
  • -14 (30 voturi)    
    da .. e de rau ... :) (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:04)

    adrian8 [utilizator]

    ca referinte : 'DNA, implicat în tranzacția lui Băsescu cu terenul din Călărași '

    'Oficiali ai CE, îngrijorați de afirmațiile lui Băsescu la adresa Antenei 3'

    nu dau link , ca e de pe alt site de stiri (google it).

    are dreptate domnul tapalaga , se poate vedea si din aceste articolo ... :)

    oameni rai vor sa il omoare pe acest harap-alb al Romaniei !!!!
    • -12 (22 voturi)    
      si inca una ... (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:37)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      se pare ca si astia sunt platiti de varan ..si vor raul acestui erou national !
      http://www.neurope.eu/article/basescu-last-autocrat-europe
      • +14 (22 voturi)    
        referinta ta este pur Latrinista (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:04)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        cu influente origini USLamiste, in New Europe INCA nu am vazut cand a fost descracat de gestiune Salariatul Crescent ?
        • -5 (11 voturi)    
          de ce ? (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:32)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ai citit ?

          sunt anumite fapte prezentate ... ce nu intelegi ?

          tu esti genul de 'domn' care si daca apare pe HN asa ceva o sa urlii ca au inceput sa fie platiti de varan .. atat intelegi tu din ce se intampla ....
          • +9 (13 voturi)    
            mare lucru ca ai recunoscut (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:28)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

            ca Varanul a platit articolul , cum se face ?
            • -3 (7 voturi)    
              te plictisesti rau ? (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:42)

              adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              sau nu intelegi ce scriu .... ? :)
              • +6 (10 voturi)    
                Scurt (Luni, 11 noiembrie 2013, 17:05)

                Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

                Am urmarit tot ce ai scris si vad ca tu ii vrei doar pe aia din PDL si pe Basescu in Puscarie.

                De aici nu cred ca mai are rost sa comentez.
                • -3 (5 voturi)    
                  asta ai inteles ? (Luni, 11 noiembrie 2013, 20:13)

                  adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

                  mai citeste mai atent atunci .

                  sa faca toti puscarie , in orfinea cronologica a furaciunilor !
                  nastase a fost , cine urmeaza ?

                  si .. parerea mea , tu vrei doar basescu si pdl sa nu faca puscarie .
                  • 0 (0 voturi)    
                    tu nu ai inteles (Marţi, 12 noiembrie 2013, 11:26)

                    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

                    Exact vreau doar ca Basescu si PDL sa scape si in rest vreau ca tot PSD-ul sa faca puscarie. Mai intai de toate vreau ca Ion Iliescu sa fie anchetat asa cum se cuvine pentru crimele de dupa revolutie. Pana la Basescu mai ai de asteptat bine.
      • +15 (19 voturi)    
        IQ sub limita minima legala (Luni, 11 noiembrie 2013, 15:07)

        czr [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Numai retarzii pot crede asa ceva!
        Ai cautat si tu, macar de curioziate, pe google autorul articolului?
        Ce chestie.. n-ai sa gasesti nimic!
        “ Dietmar Bergtahl ” este doar un pseudonim-online si ca sa-ti dai seama de asta nu-ti trebuie un IQ prea mare..
        Sa nu mai vorbim ca articolul se incheie cu un fonfleu lansat de Chireac Bogdan
        Macar ne dam seama cat il duce IQ-ul pe "autor"si mistretii care-l propaga.
        Se vede din avion ca textul a fost scris initial in romana.. si nici macar nu e perfect tradus – within a European or NATO…
        Termin asa cum am inceput:
        Numai retarzii pot crede asa ceva!
  • -14 (32 voturi)    
    "a prelua controlul'. De la cine? (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:04)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Deci acuma anumite institutii sub un control.
    2. Marii dusmani a lui bas sunt de fapt vreo 90% dintre romani. Si asta se va vedea (si) la urmatoarele alegeri. Asta-i motivul disperarii voastre de fapt, indiferent in cat staniol incercati sa inveliti ciocolata.
    • -14 (18 voturi)    
      a scapato'.... (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:38)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      cred ca se lasa cu 'penalizari' ....
    • -8 (8 voturi)    
      Cel care face rau (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:46)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      respectand legea nu e votat, iar cel care face bine incalcand legea e votat. Asa ca dreapta sa gaseasca o solutie sa ne dea de pomana respectand atat legea dar si traditiile noastre.
  • -21 (35 voturi)    
    lexic (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:13)

    Mazeta [utilizator]

    Mă întreb ce oare a făcut să prindă atât de bine cuvântul „băsist”. Nu s-au născut și nu s-au folosit cuvintele „iliescist” sau „constantinist”. Cuvintele nu apar și nu rămân degeaba în limbă. Ele arată întotdeauna ceva.
    • +22 (32 voturi)    
      cauta pe google si USLamist (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      asta e pleava, plaga holera sociala a Romaniei !
    • +10 (14 voturi)    
      arata (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:55)

      zmeurat [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      admiratia si in acelasi timp invidia pentru persoana respectiva.intentionat am scris cu litere mari.
    • +7 (13 voturi)    
      Erata (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:41)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ILIESCISM:
      Mai cunoscut sub numele de fesenism.
      Fesenismul a fost premergator uslamismului.
      In timpul fesenismului s-au adus minerii in Bucuresti pentru a inabusi miscarile democratice anti-nimenclatura precum si pentru a indeparta pericolul aplicarii pct. 8 de la Timisoara. Criminalii ILIESCIENI n-au fost niciodata pedepsiti datorita continuitatii elementelor securiste.
      S-a promovat parasirea tarii de catre "intelectuali"
      De adus aminte urmatoarele slogane:
      "Noi muncim noi nu gandim"
      "Iliescu apare Soarele rasare"
      "Moarte intelectualilor"

      Mazetuto, daca nu stii, taci!
    • +10 (12 voturi)    
      cum?! (Luni, 11 noiembrie 2013, 17:18)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      TU nu ai habar cine este parintele basismului?!
      Ciuvica este parintele basismului si voi cita din el:
      - "banci basiste"
      - "cacareze basiste"
      - "basism precoce"
      - "niste basisti"
      - "procurori basisti"
      - "basisti rai"
      - "cancer basist"
      - "evenimente basiste"

      Sa-ti fie rusine!
  • -21 (33 voturi)    
    trebuie mers pana la capat (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:22)

    demaGOGU [utilizator]

    cu de-basificarea justitie si procuraturii!
    • +18 (30 voturi)    
      masochism (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:33)

      ciuc [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      romanul este masochist, nu se lasa pana nu moare sub cizma? tu esti expresia cea mai clara a acestei afirmatii. la mai multi hoti si la mai multa saracie pentru ca asta meritam!
    • -1 (23 voturi)    
      nu este suficient ! (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:42)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      de-basificare , este echivalenta cu foasta de-nastaseficarea ...

      adica pleaca ai vostrii si vin ai nostrii .....

      trebuie dosare si puscarie + confiscare de averi pentru vinovati , in asa fel incat noii veniti sa nu mai indrazneasca niciodata sa isi 'vanda' meseria !
      romanul nu functioneaza decat pe stimulentul fricii !!!
      • +20 (24 voturi)    
        incepem cu Dunarea ? (Luni, 11 noiembrie 2013, 13:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        imbunatatim PIB ul romaniei daca se valorifica conturile Crescent, arestarea Salariatului Crescent confiscarea averii lui..daca are ceva tehnica audio video inzestram TVR cu aceasta tehnica
        • +6 (14 voturi)    
          indiferent cu ce incepem... (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:25)

          Un Anarhist Moderat [anonim] i-a raspuns lui un domn

          important este sa si terminam... cu TOTI... daca incepem partizan cu unii si ne oprim la acestia nu razolvam nimic - hidra va scoate alte 10 capete pentru fiecare 1 taiat...
          • +5 (7 voturi)    
            sa incepem cu inceputul (Luni, 11 noiembrie 2013, 19:33)

            quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Un Anarhist Moderat

            adica cu cei care au furat banii lui ceausescu
        • 0 (8 voturi)    
          incepi cu ce vrei tu ! (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:35)

          adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          dar de ce sa nu incepem cu cei ce au tainuit pana acum dunarea , si la pachet sa luam si ce se afla in dunarea , si pe cei de pe vremea lui nastase , si cu iliescu , basescu .. toti !

          eu cred ca dna si procuratura au personal suficient (macar pentru capii de mafie) , si daca nu , atunci sa angajeze ! dar .. sa vad eu cand dna ancheteaza membrii dna ...
  • -5 (15 voturi)    
    corecta analiza... (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:20)

    Un Anarhist Moderat [anonim]

    ... dar ca de obicei (de ce oare?) numai o anumita jumatate este "expusa"... adevarurile spuse doar pana la jumatate fac mai mult rau decat bine...
    de "oportunitatile" oferite jigodiilor de catre actuala "organizare" a statului "de drept" a beneficiat de-a lungul anilor TOATA clica... usl-ul este doar "cu voia dvs, ultimul pe lista"... dupa ce vor fi matrasiti - pentru ca, inevitabil, vor fi - vor trece altii(?) la butoane si ciclul se va relua asa cum am vazut in ultimii +20 de ani...
    nu vom avea o adevarata clasa politica atata vreme cat constitutia nu va fi amendata iar ordinaria parsiva care este cuprinsa in art 69 nu va fi corectata... interesele societatii sau natiunii vor fi in continuare apa de ploaie atata vreme cat cei DELEGATI sa conduca tara nu vor raspunde IMEDIAT, DIRECT si NECONDITIONAT in fata populatiei care i-a mandatat... politicienii, cei care guverneaza sau cei care conduc multpretuitele de unii institutii ale statului trebuie sa raspunda CONTRACTUAL de respectarea programului de guvernare in baza caruia au fost alesi sau numiti... asa-numita raspundere politica, la 4 ani, e doar praf in ochi si maini in buzunarele noastre... dupa cum numirea POLITICA in diversele functii de conducere sau executie ale "institutiilor" nu garanteaza decat o totala aservire a acestora in fata clasei politice, respectiv a intereselor oligarhiei...
    ne punem baza in "Europa" sa ne (supra)vegheze? pai "institutiile" europene nu sunt altceva decat variante mai spalate sau mai elegante a celor autohtone... cu fix aceeasi (lipsa de) legitimitate si cu fix aceeasi dorinta si putinta de a ne promova sau sustine interesele...
  • +2 (16 voturi)    
    =) (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:25)

    prostu satului [utilizator]

    Evident ca se prefigura o noua suspendare,si-au facut temele si pe extern cu articole de intoxicare :
    http://www.neurope.eu/article/basescu-last-autocrat-europe
  • -6 (14 voturi)    
    "eliberarea justitiei de basism", (Luni, 11 noiembrie 2013, 14:40)

    danbaloiu [utilizator]

    este inevitabila. Se va realiza prin singura actiune ce nu poate fi contestata de nimeni: alegerile.
    Cu toata stradania luiTapalaga si a HotNews de a face pe gica-contra.
    Poate nu-mi veti cenzura chiar tot, domnule Tapalaga!
  • -5 (11 voturi)    
    e bine cand e rau :D (Luni, 11 noiembrie 2013, 15:30)

    Codruta N [utilizator]

    Inseamna ca haitele se incaiera si sar unii la gatul celorlalti - las' sa MOARA cu totii! :D
    Intre timp, cat sunt ocupati sa-si sara la jugulara, mai uita de noi si ne lasa sa supravietuim, cumva >:)
  • -2 (12 voturi)    
    Sigur ca va fi. (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:12)

    JustinCase [utilizator]

    Basistilor!
  • +1 (9 voturi)    
    Iar amestecați lucrurile (Luni, 11 noiembrie 2013, 16:37)

    SKBjull [utilizator]

    Dacă România nu mai promovează exploatarea gazelor de șist, scăpăm de atenția Ursului Rus?

    Dacă Băsescu moare mâine, Justiția din România moare și ea? Atunci nu se cheamă cumva că e dependentă?
  • +1 (5 voturi)    
    Jos palaria, din nou! (Luni, 11 noiembrie 2013, 17:38)

    NicolaeBa-lcescu [utilizator]

    La doar o ora de la publicarea acestui articol, apare articolul despre Basescu in neurope http://www.neurope.eu/article/basescu-last-autocrat-europe
  • +6 (8 voturi)    
    un pic de optimism (Luni, 11 noiembrie 2013, 17:47)

    goliath [utilizator]

    Chiar daca exista si vor exista amenintari, e greu spre imposibil sa fie anihilate institutiile independente.
    Azi a fost condamnat baronul de Arges, Nicolescu,(deasupra lui ponta in gardena psd la consiliul lor de sambata) la 3 ani si patru luni cu executare si la 7 ani ,definitiv, securistul dorin liviu maior secretar executiv al psd
  • +4 (8 voturi)    
    Trist (Luni, 11 noiembrie 2013, 18:38)

    Dicu [utilizator]

    Articol excelent dar e trist ca dupa cat se pare soarta justitiei noastre sta in mainile catorva curajosi sprijiniti poate in media de un presedinte care ne paraseste curand. Vor avea curajul si la anu sa aplice legea sau vor fi schimbati si ei precum Papici?
  • -1 (7 voturi)    
    Grav (Luni, 11 noiembrie 2013, 20:49)

    Gigi Kent [utilizator]

    Ce e mai grav e ca am impresia ca domnul Tapalaga chiar crede ce scrie. Si e grav rau de tot ...

    "Realizator: Exista si probe mai clare ca a fost o influenta politica?
    Traian Basescu: Da, discutia pe care am avut-o cu Procurorul General ieri inainte de a trimite pe fax sau poate aproape simultan revocarea lui Papici.
    Realizator: El v-a sunat sa va informeze?
    Traian Basescu: Nu, eu l-am sunat sa-i spun ca nu e bine domnule Procuror General!"

    si apoi vine Tapalaga si scrie o nonsalanta deosebita:

    "Guvernul USL arata ca nu concepe institutii in afara controlului politic."

    Inteleg ca Basescu e membru USL? Sau ca USL-ul nu concepe ca institutiile sa iasa de sub controlul politic al lui Basescu?
  • +5 (5 voturi)    
    am citit comentariile (Luni, 11 noiembrie 2013, 21:31)

    keiser_soze [utilizator]

    de aici, pro si contra, insa un lucru ma nedumereste : in afara de a tine cu o tabara sau alta, am tras noi, fiecare dintre noi, linie si am constatat ca : o ducem mai bine sau mai prost ? se micsoreaza distanta intre *inainte de '89* si prezent in ceea ce priveste calitatea vietii sau nu ? Copiii nostri au un viitor in tara sau nu ? parintii nostri isi traiesc ultimele zile mai senini sau nu ? ce am sperat fiecare din noi ca vom face (impreuna, ca natie) dupa '89 si unde sintem acum ? imaginatie, putere de munca, voina si ambitie - nu ne lipsesc, dar ne lipseste liantul acela pe care-l admiram la altii : un amestec din respectul de sine si fata de cel de aceeasi nationalitate si unitate in fata oricui incearca sa-mi rapeasca din drepturi.
  • +3 (5 voturi)    
    Ofensiva coruptilor (Luni, 11 noiembrie 2013, 22:55)

    giotto [utilizator]

    Indiferent cum va decurge o ofensiva a coruptilor, UE si US sunt cu ochii pe noi si impreuna cu Base si cu mare parte a justitiei aceasta va putea fi dejucata mult mai usor de data asta.Mai repede cred ca vom avea probleme cu populismele de anul viitor care este an electoral si care pot pune tara pe chituci. Si, apropo de SRS. Sa nu credeti ca turnatorul a fost dat afara din PNL pentru ca a mintit ci doar pentru ca a mintit prost.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri