Premierul Ponta si evaziunea fiscala

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 30 octombrie 2013, 17:31 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Premierul Victor Ponta acuza Curtea Constitutionala ca protejeaza evaziunea fiscala dupa ce Codul Insolventei a fost declarat neconstitutional. A mai spus ca nu va mai aplica alte taxe ca si asa nu le poate strange nici pe astea. Este imaginea neputintei. A acuza Curtea Constitutionala ca protejeaza evaziunea cand cele mai mari tunuri le dau oamenii din partidul tau e un mod de a-i acoperi. Doar in doua cazuri recente expuse de procurori (Prahova si Giurgiu), avand ca protagonisti oameni importanti din PSD, inclusiv un senator, evaziunea se ridica la aproape 100 de milioane de euro. Poate nu realizati din prima ce inseamna banii astia. In vremurile noastre, jumatate din cat s-a oferit pe CFR Marfa.

Cunoasteti vreo sanctiune pe linie de partid la Giurgiu sau Prahova? L-ati auzit pe Victor Ponta luand masuri sau macar ridicand problema calitatii oamenilor promovati in functii cheie? Ati remarcat o umbra de vointa politica in a reforma un partid condus in teritoriu de retele de tip mafiot, cu politicieni incurcati cu interlopi? L-ati vazut insa pe Victor Potna in actiune, procedand exact ca Dan Voiculescu: in numele unor teluri inalte a incercat sa-si regleze niste conturi personale. Dan Voiculescu a demisionat vara trecuta din Parlament sub pretextul ca majoritatea USL (cata ironie) i-a respins proiectul de lege care prevedea dublarea pedepselor impotriva evaziunii fiscale.

In realitate, Voiculescu fugea de justitie prin demisia de la Senat, ascunzandu-si lasitatea in spatele unor explicatii savante. Exact asa si Ponta: are de reglat niste conturi cu Realitatea TV, dar nu i-au iesit socotelile deoarece guverneaza exact ca un jurist absolvent pe baza de plagiat. In consecinta, nu-i ramane decat sa denigreze Curtea Constitutionala, acuzand-o ca-i protejeaza pe evazionisti.

In realitate, doar un ageamiu ar putea spera sa treaca un Cod al Insolventei prin ordonanta de urgenta. Nici o Curte de lume nu poate inchide ochii la asa ceva fara a risca sa se faca de ras.

Nu inteleg de ce se plange Victor Ponta ca nu reuseste sa stranga bani la buget? Nu el conduce tara de aproape doi ani? Nu el controleaza tot ce misca? Nu anuntase la inceputul lunii septembrie infiintarea Grupului Interministerial Strategic in directa sa subordine care urma sa se ia la tranta cu evaziunea fiscala? Si tot el se plange ca la buget au intrat mai putini bani decat s-a prognozat? Cum asa? Cineva inseamna ca nu si-a facut treaba. Cineva a mintit cumplit cand a spus ca o majoritate cu 70% va guverna mai bine si mai cinstit.

Victor Ponta s-a varat singur intr-o fundatura, nu poate iesi dintr-un cerc vicios. I-ar lasa pe baroni si pe clientela din Guvern sa fure la zece maini, sa faca evaziune, spalare de bani si ce stiu ei mai bine inca un an, mai ales ca are nevoie si de un ban negru pentru zilele albe din campanie, numai ca tara se duce repede la vale si banii s-au imputinat. Daca se goleste visteria, i se urca poporul in cap. Nici asa nu e bine. Daca se apuca de mazilit baroni si retelele de evaziune patronate de ei, se duce dracului toata campania de anul viitor. Fara ei, fara banii si retelele lor, USL nu mai poate strange chiar atat de usor voturi.

In paranteza fie spus,  baronii au batut cu pumnul in masa lui Dragnea la negocierile pe descentralizare sa treaca la autoritatile locale si directia marilor contribuabili tocmai pentru a controla mai eficient cine plateste sau mai bine zis cui. E de mirare ca n-au obtinut inca si parghia asta, dar inca nu-i tarziu. Mai pot s-o faca pana la asumarea raspunderii guvernului pe textul descentralizarii. Si tot baronii cauta in aceste zile sa-si impuna un omul lor la Curtea Constitutionala, ca tot veni vorba.

Oricum ar porceda Victor Ponta - se bate cu evaziunea sau doar se preface - tot prost iese deoarece a venit la putere pe o baza de putere  putreda de sus pana jos, profund corupta. Cum nu poate spune asta, mai bine apeleaza la minciunile clasice. Arunca vina pe Curtea Constitutionala, pe basisti, pe moraristi si pe cine mai pica la mana. Dar nici asa nu-i foarte bine, deoarece tocmai si-a luat angajamentul in Statele Unite sa respecte statul de drept si justitia. Curtea Constitutionala este institutie cheie intr-un stat de drept. Victor Ponta a tocmai a dovedit iarasi ca nu da doi bani pe Curte si pe statul de drept, ca nu respecta separatia puterilor in stat pe principiul cine nu-i cu noi e impotriva noastra. 

Poti critica o decizie, poti sa nu fii de acord cu ea insa n-ai voie, din pozitia de premier, sa distrugi autoritatea unui institutii acuzand-o ca "protejeaza evaziunea". Asa ar insemna ca si FMI protejeaza evaziunea, deoarece si reprezentatii FMI au criticat, in particular, guvernul pentru Codul Insolventei. Asta inseamna ca toti cei care spun ca trebuie respectat statul de drept, Constitutia, toti cei care spun ca o un cod de legi nu poate fi promovat printr-o ordonanta, toti acesti oameni apara evazionisti. Dupa logica premierului Ponta, asa stau lucrurile. 

Apoi, pentru a combate evaziunea eficient este nevoie de o reforma din temelii a institutiilor de control.
Toate guvernele au ratat-o. Or, aceste institutii (fiscul, garda financiara etc) sunt mancate pe interior de nepotism, coruptie si incompetenta. La varf, aceste institutii sunt conduse personaje numite pe criterii clientelare (finul unui mahar liberal, amicul baronului x etc), nu de competenta, deci nu poti avea mari asteptari.

Daca Guvernul Ponta nu va reforma institutia numita Fisc, daca nu va transparentiza si informatiza complet acest sistem, tot degeaba. Romania va ramane ani buni de aici incolo tara cu cea mai mic grad de colectare a taxelor si impozitelor raportat la PIB din UE (putin peste 30%). Poate sa creasca taxele cat doreste ca nu va face rost de bani la buget. Economia se va scufunda tot mai rau, unele firme vor intra in faliment, altele se vor refugia in evaziune.

Va mai tine o vreme sa minta la televizor, ca de vina este Curtea Constitutionala, basistii, FMI-ul, americanii, oculta internationala, ma rog, alte prostii debitate impreuna cu mogulii tv intinsi la picioarele lui. Dar catre primavara, cand poporul va iesi din iarna cu stomacul ceva mai gol si cu portofelul secat de facturi, s-ar putea sa nu mai mearga doar cu bla-bla.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "Imi spunea ca are o pata pe creier". Prietenii lui Daniel si familia acestuia au 2 povesti diferite despre infectarea cu HIV

Familia tanarului de 24 de ani din Segarcea care a murit in urma cu o saptamana, rapus de SIDA, sustine ca baiatul s-a imbolnavit la spitalul din localitate, cand avea cinci ani. Ba mai mult, rudele spun ca si alti tineri din Segarcea au avut soarta lui Daniel, din cauza ca in vremea aceea instrumentarul medical nu era sterilizat corect.








13378 vizualizari
  • +66 (72 voturi)    
    pur si simplu.... (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:04)

    nova [utilizator]

    avem nevoie de un diagnostic pus de un psihiatru referitor la Ponta. Ziaristii decenti se chinuie sa interpreteze logic si inteligibil toate aiurelile debitate de acest om. Eu am gasit Solutia. Cand apare la tv folosesc stop sonor. Pe urma citesc pe HN rezumatul. Sunt convinsa ca oamenii normali la cap raman cu gura cascata ca hal de prim-ministru avem. Asa ca relax d-le Tapalaga!
    • +49 (57 voturi)    
      cred ca un diagnostic (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:19)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui nova

      cred ca un diagnostic ar trebui pus poporului rroman.
      • +36 (40 voturi)    
        Corect (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:39)

        max# [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

        Și să nu uităm un citat celebru: "așa suntem noi plagiatorii, mai votati". Acum au ce au votat, nu? Dar nu pare nimeni deranjat, dacă ne uităm la sondaje.
      • +37 (41 voturi)    
        Exact!!! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:56)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

        Ca ponta sunt multi in lume, da' in nici o alta tara nu ar ajunge premier un asemenea specimen. Doar in romanica un astfel de personaj e politicianul in care poporul are cea mai mare incredere.
        • +12 (14 voturi)    
          da? (Miercuri, 30 octombrie 2013, 23:15)

          sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          si cit e increderea aia?
          si cum e calculata si de cine?
          Eu nu cunosc pe nimeni care sa aiba incredere in Ponta. Cunoasteti voi pe cineva?
          • +6 (8 voturi)    
            Da (Joi, 31 octombrie 2013, 8:18)

            nomi [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

            Citiva tovarasi din partid
          • +10 (12 voturi)    
            da cunosc (Joi, 31 octombrie 2013, 8:55)

            GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

            2 cumnati, citiva veri, 70-80% din sat (in Argesul rosu unde saracia luceste prin satele de la cimpie).. sunt multi

            Cei 2 cumnatii se uita de sus la mine (find si mai inalti este adevarat) sugerind ca sunt prost si nu inteleg cit de malific este Basescu

            Am si alti veri si un cumnat care sunt ca si mine (prosti ?), deci ce a reusit uniunea de la stinga la dreapta (aka USL) este sa dezbine familiile, mai avem nitel si ne luam de par (avantaj eu ca nu prea mai am :) )
            • +2 (6 voturi)    
              Grozav, (Joi, 31 octombrie 2013, 9:56)

              MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

              mortadel de adevarat le zici!!!!!!
      • +25 (29 voturi)    
        oho (Miercuri, 30 octombrie 2013, 19:53)

        maxxie jazz [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

        cata dreptate ai
        si stai asa, ca se indexeaza pensiile cu 20 de lei cat de curand
        sa vezi atunci sanatatea psihica a poporului roman
      • +11 (13 voturi)    
        dA (Miercuri, 30 octombrie 2013, 22:02)

        Babilou [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

        Bios din paleolitic, RAM insuficient, procesor pe 8 biti, placa video Matrox (fara "Open"GL), HDD mic si pe turatie redusa (timp de acces lung),soft ramas de la turci sau comunisti. Dupa '90 s-a incercat instalarea de soft la zi, dar nu s-au prea obtinut rezultate din cauza hardului: putere de calcul redusa, se infierbanta usor, are numeroase bug-uri, da erori de calcul (si judecata), timp de procesare lung, incapabil de multitasking. Consuma multe resurse. Tendinta de a trece in stand-by.
        Antivirus slab, mai ales la troieni.
        Accepta memorie externa.
        Desi cu performante reduse, lucreaza foarte bine in retea.
        • +6 (12 voturi)    
          :) (Miercuri, 30 octombrie 2013, 23:09)

          owl [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

          problema e ca s-a incercat upgrade acum cativa ani, cu bios BOc, HDD marca Elena, si antivirus Blejnar. Antivirusu' s-a dovedit a fi de fapt virus, HDD-ul neincapator, iar bios-ul prea mic pentru o cerere asa de mare. Pare ca tot de la virtualizare sa vina scaparea....daca pana atunci nu se muta toata lumea in cloud.
          • -2 (4 voturi)    
            interesant , marca Elena ? (Joi, 31 octombrie 2013, 11:06)

            GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui owl

            eram convins ca marca elena este incapatoare, am auzit ca are citeva fisiere foarte mari si importante stocate deja si ca in ultimul timp au aparut si fisiere mai noi, desi tot folosite. Banuiam ca capacitatea acestui HDD este de multe sute de KM, daca nu gresesc cumva unitatea de masura.
      • +6 (8 voturi)    
        Doar celor 70% (Joi, 31 octombrie 2013, 9:50)

        MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

        din 40% votanti. Restul, din motive diferite, sunt intregi la neuronul votarii.

        D-le Autor, ponta a promis ca de anul viitor justitia e libera. N-a precizat, inca, data. Sa fie decembrie?
    • +18 (22 voturi)    
      La fel fac si cu Antonescu! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 19:56)

      gazania [utilizator] i-a raspuns lui nova

      Prefer sa citesc decat sa-i aud.
    • -1 (1 vot)    
      niciun medic (Joi, 31 octombrie 2013, 14:15)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui nova

      psihiatru nu va putea pune diagnostic unei marionete.
  • +57 (61 voturi)    
    Grav e altceva! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:07)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Ni se intimpla deja de doi ani! Si ei sint tot acolo. MAi mult inca o gramada de idiotic din cei 7...... inca il mai cred. Doar saptamina asta am avut clinciuri cu trei capsomani carora credeam ca le-a mai trecut. Dar nu! sint irecuperabili......... Si ei cred sincer ca vinovatiii sint Base, Americanii, Europenii, demonstrantii, etc. Numai hotii si idiotii nu!
    • +26 (30 voturi)    
      "Mie imi plac hotii" (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:59)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Capsomanii despre vorbesti sunt din acelasi aluat cu cel care imi spunea acum vreo 3 saptamini ca, imi respecta optiunile, dar ca el merge cu usleul pentru ca "mie imi plac hotii". Ok, daca unui procent de 20% din populatie ii place hotia, smecheria, in general banii cistigati usor, fara munca si fara scoala, atunci ramine sa se pronunte cealalta parte a electoratului, cea care a stat acasa la alegeri. Si ar fi intersant de vazut daca si o buna parte dintre acestia nu vor ingrosa rindurile celor dintai.
  • +18 (24 voturi)    
    Si mai grav de atat! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:17)

    un dac [utilizator]

    Comisia de la Venetia ne-a atras atentia ca avem foarte multe ordonante de urgenta. Acum, aceeasi comisie, afla ca unele mai sunt si neconstitutionale. Si urmeaza MCV-ul care va tine cont inclusiv de acest atac la adresa CCR. Ponta este ingrozit si arunca fumigene, vezi suprataxarea carburantului care a strans cele mai multe comentarii inclusiv pe HN. Sau luneta lui Barbu (via Craciun si celalalt) ca sa "uitam" despre acordul oficial prin care RMGC trebuia sa dea 70 milioane de dolari ministerului de mediu contra avizelor de mediu. Acord semnat si parafat.
    Coruptie fara margini!
    Repet obsesiv, lasati fiecare parerile pro si contra resurse. Exista o masa critica in strada. Iesiti, fiecare cu ce tricou vreti, cu ce pancarta vreti. Iesiti, sa fim cat mai multi. La 50,000 pleaca tot Guvernul. Altul mai rau NU se poate!
    • +3 (5 voturi)    
      Nu as fi atit de sigur.... (Joi, 31 octombrie 2013, 9:22)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      de 20 de ani spunem ca "mai rau nu se poate" si cele 7 mil ne arata ca se poate, mult mai rau. Gindeste-te ca timpitii au votat ppdd! E clar ca se poate mai rau. Tot experimentam asta. Important e sa reusim sa facem si mai bine. Sa gasim o solutie sa spargem zidul.............
    • +1 (1 vot)    
      Bine! (Joi, 31 octombrie 2013, 15:33)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Are atatea belele pe cap ca in curand o sa crape prostul de plagiator numit accidental PM!

      Nu mai are cale de scapare!

      Este deja cu amandoua picioarele in groapa, dar tine inca capul sus ca sa il vada televiziunile!

      Ma bucur si aplaud executia bugetara 2013!
      Mor de placere!

      Tara nu are cum sa moara!
      Este insa lesinata de marsul USLasilor - dar majoritatea prezenta la vot i-a stampilat!

      Linistea oamenilor este una de dinainte de furtuna, caci urmeaza biruri mai mari si deci mai multe...
      Rataciti, cu fixatii USListe sunt, dar asta nu schimba datele problemei....
  • +20 (24 voturi)    
    Corect: Constiinta trece prin burta... (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:21)

    Ion B [utilizator]

    ... iar la primavara cand burta este goala altfel vor judeca alegatorii nostri.
    Ce nu inteleg eu este de ce alegerile astea or sa fie o piatra de hotar in privinta banilor?
    Lumea saraceste acum, inainte de alegeri, va saracii si dupa. Burtile lor nu vor fi mai pline doar pentru ca i'ar vota dinnou pe USL-isti sau ce-'or mai ramane din ei.
    Mie cel mai nasol mi se pare faptul ca nu exista o opozitie.
    Pai este normal sa nu fie taxate orice gresala sau gogomanie facuta/spusa de actualii guvernanti?
    Fie si pe un blog personal (vad ca se comenteaza mult ce scrie unul sau altul pe astfel de site-uri)
    Unde este Blaga ca eu nu'l vad sa zica nimic. Si daca zice, o zice lesinat de parca ar fi nemancat (desii nu se vede ca ar fi. Nemancat.).
    Pai daca ar fi dupa mine mai apriga mi se pare Udrea. Ginionul ei este ca Romania se afla la momentul -100 ani inaintea alegerii primului presedinte (poate -50 de ani pentru PM) de sex feminin.
    Altfel as vota'o - precum Voicu - cu doua maini (doamne ce idiot: nu'mi iese din cap poza aia...)
    • -7 (9 voturi)    
      :) (Miercuri, 30 octombrie 2013, 23:15)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

      crezi ca daca au burta goala, ii vor alege pe aia care au taiat salariile si pensiile ? sau ca aia cu firmele ii aleg pe aia de au crescut tva-ul si au pus impozit forfetar?

      Udrea ar fi perfecta. La cate admiratoare are, iese sigur.
  • +15 (23 voturi)    
    Gresit, dl Tapalaga: pariul meu se tine (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:22)

    it_s__not_news [utilizator]

    Ponta nu va apuca Revelionul ca PM. Toata agitatia asta cu RM / gaze sist prefigureaza miscari mai mari.
  • +15 (19 voturi)    
    cod (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:46)

    codrean [utilizator]

    Cand s- votat actualul cod de insolventa, un amic, om de afaceri mi-a spus : " E o lege pentru hoti conceputa de niste hoti"! E clar, trebuia schimbat. Dar dece prin ordonanta?
    • +4 (6 voturi)    
      Din cauza de Basescu, (Joi, 31 octombrie 2013, 10:05)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      maleficul, tiranul, dictatorul, bunicul, cel ce obstuctioneaza justitia. Ala, care n-a avut incotro si l-a numit. Adica, tot vinovatul de serviciu.

      Ce se face ponta fara Basescu?
  • +25 (29 voturi)    
    cine-l mai crede (Miercuri, 30 octombrie 2013, 18:50)

    nedumeritul [utilizator]

    Ponta asta are un limbaj pe care-l intalnim doar la huliganii fara scoala sau cu maxim patru clase care au crescut in tribunele stadioanelor.Am auzit ca are liceul si chiar si o facultate,unii spun ca si maimult de atat,adica preda la facultati.
    Sa declari public ca Curtea Constitutionala protejeaza evazionistii cand stii bine ca nu e asa si stii ca lumea stie ca stii ca nu e asa, este ca si cum ai scuipa lumea in fata fara ca ea sa-ti fi facut ceva.Nici tiganii din Ferentari nu fac asa ceva. Este un limbaj suburban pe care cetateanul roman de conditie medie nu-l mai foloseste de doua generatii.
    • +7 (11 voturi)    
      :) (Miercuri, 30 octombrie 2013, 23:17)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      cred ca problema nu e la el , ci la tine. Nu inteleg de ce ai asteptari de la Ponta. Pari persoana inteligenta....
    • +1 (1 vot)    
      POnta este sincer in prostia sa... (Joi, 31 octombrie 2013, 15:37)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      Ponta a fost selectat special pentru a fi manipulat, dar manipulatorul de serviciu a intrat un pic in cantonament si are interdictie pentru a iesi in public...

      Nu ma mai mira nimic , astept numai sfarsitul acestui personaj si a gastii conduse de el!

      CACI SE VEDE CA VINE!
      Initial i-am dat 2 ani de guvernare - nu cred ca mai apuca si al treilea an de guvernare...
  • +11 (13 voturi)    
    Ce dicteaza deciziile politicienilor! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 19:11)

    hotnewsfil [utilizator]

    La noi, cei ce-si doresc imbogatirea rapida, accesul la putere discretionare, intra in politica..
    Ca sa ajunga la putere si, odata ajunsi, sa se mentina acolo, ei trebue sa stranga voturi mai multe decat adversarul.
    Aspirantii se asociaza, in formatii denumite 'partide', ca sa le creasca sansele individuale, ei stiind ca 'unirea face puterea'.
    Au in fata intreaga populatie, din care sa isi apropie cat mai multi alegatori, aceasta fiind dorinta care ii mana la lupta.
    Populatia de la noi, in conditiile actuale de subdezvoltare, este formata din trei categorii distincte : cei foarte saraci (marea majoritate), clasa cu nivel de trai mediu ( un numar practic nesemnificativ) si cei bogati (foarte, foarte putini).
    Cu ochi pe aceste trei categorii, politicienii le definesc a fi 'bazine electorale', din care au sa isi atraga alegatorii.
    Ca sa fie in randul politicii din tarile avansate, aspirantii la imbogatire din tara noastra se ascund in spatele unor denumiri pompoase : socialisti, liberali, democrati, au infiintat partide care sa poarte aceste denumiri si iau in vizor cate una din cele trei categorii de populatie.
    Cel mai avantajos este, evident, sa te declari socialist si sa te dai drept sustinatorul saracimii, sa ii promiti ca o scoti din saracie. Asta este cea mai grasa prada. Ea aduce cele mai multe voturi si va aduce mult timp, in pas cu avansarea extrem de lenta a cresterii bunastarii populatiei.
    Partide care au doctrine potrivite clasei medii si celor bogati constata ca bazinul lor electoral este infim si, fiindca vor sa ajunga si ele la putere ( sa se imbogateasca rapid), practica si ele o politica ce se adreseaza bazinului imens al saracimii (are balta peste destul!), uita de doctrina si de toata teoria lor politica.
    Nu sunt de condamnat acesti invadatori ai bazinului imens al saracimii.
    Viata este grea si pentru invadatori : au, si ei, familii, copii, datorii mari la banci.
    Situatia din tara dar si firea romanului dicteaza deciziile politicienilor.
  • +4 (6 voturi)    
    Ce decide pozitia politicienilor! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 19:35)

    hotnewsfil [utilizator]

    La noi, cei ce-si doresc imbogatirea rapida, accesul la putere discretionare, intra in politica..
    Ca sa ajunga la putere si, odata ajunsi, sa se mentina acolo, ei trebue sa stranga voturi mai multe decat adversarul.
    Aspirantii se asociaza, in formatii denumite 'partide', ca sa le creasca sansele individuale, ei stiind ca 'unirea face puterea'.
    Au in fata intreaga populatie, din care sa isi apropie cat mai multi alegatori, aceasta fiind dorinta care ii mana la lupta.
    Populatia de la noi, in conditiile actuale de subdezvoltare, este formata din trei categorii distincte : cei foarte saraci (marea majoritate), clasa cu nivel de trai mediu ( un numar practic nesemnificativ) si cei bogati (foarte, foarte putini).
    Cu ochi pe aceste trei categorii, politicienii le definesc a fi 'bazine electorale', din care au sa isi atraga alegatorii.
    Ca sa fie in randul politicii din tarile avansate, aspirantii la imbogatire din tara noastra se ascund in spatele unor denumiri pompoase : socialisti, liberali, democrati, au infiintat partide care sa poarte aceste denumiri si iau in vizor cate una din cele trei categorii de populatie.
    Cel mai avantajos este, evident, sa te declari socialist si sa te dai drept sustinatorul saracimii, sa ii promiti ca o scoti din saracie. Asta este cea mai grasa prada. Ea aduce cele mai multe voturi si va aduce mult timp, in pas cu avansarea extrem de lenta a cresterii bunastarii populatiei.
    Partide care au doctrine potrivite clasei medii si celor bogati constata ca bazinul lor electoral este infim si, fiindca vor sa ajunga si ele la putere ( sa se imbogateasca rapid), practica si ele o politica ce se adreseaza bazinului imens al saracimii (are balta peste destul!), uita de doctrina si de toata teoria lor politica.
    Nu sunt de condamnat acesti invadatori ai bazinului imens al saracimii.
    Viata este grea si pentru invadatori : au, si ei, familii, copii, datorii mari la banci.
    Situatia din tara dar si firea romanului dicteaza deciziile politicienilor.
  • +15 (19 voturi)    
    Vinovatul fara Vina (Miercuri, 30 octombrie 2013, 19:44)

    Fisherman [utilizator]

    Priviti problemele Bugetului !
    In cele cateva luni de existenta a guvernului MRU a fost posibila o colectare buna a sumelor datorate statului.
    A urmat o motiune de cenzura care a avut succes doar pentru ca un baron PDL a tradat.
    Astazi, dupa un an si jumatate de guvernare a "celui mai cinstit guvern", avem 4 miliarde lei deficit bugetar adica de patru ori venitul de strans MRU in doua luni.
    In buzunarele cui se scurg banii ?
    Avem Mafia Cerealelor, Mafia Carnii, Mafia Alcoolului, Mafia Tigarilor, Mafia Stupefiantelor, Mafia Organelor de Transplant, Mafia Prostituatelor, Mafia Copiilor trimisi la Cersit, Mafia Salariilor si Pensiilor Nesimtite. Mai lipseste ceva ?
    Poate o Revolta a celor care muncesc si platesc impozite.
    Nu cred ca acest individ va reusi sa inteleaga magnitudinea distrugerii la care participa acum, cu zambetul pe buze si pregatit permenent sa raspunda cu mistocareala la ingrijorarile populatiei.
    Nu cred ca acest individ este in pozitia de a opri tavalugul Mafiilor de toate felurile de jupui resursele care apartin romanilor, nu el conduce.
    Cand am vazut nume neromanesti in clocaiala de afaceri din Mafia Carnii mi-am pus intrebarea: Mai detin romanii suveranitatea in tara lor ?
    Cand stiu cu certitudine ca foarte multe afaceri profitabile sunt gestionate prin management strain imi pun din ce in ce mai des intrebarea: Cine conduce Romania ? Unde sunt banii din impozitele si taxele celor care muncesc aici ?
    A, stiu sigur ca o parte din aceste sume le voi gasi in casuta mea postala in timpul campaniei la Prezidentialele din 2014 sub forma unor "flaiere" de calitate filatelica care ma vor indemna sa votez Ponta Presedinte.
    Pentru cei care risipesc acesti bani in cutia mea si in a celor care gandesc exact ca mine nu conteaza acesata risipa. Ei au suficienti bani pentru a umple nu numai toate cutiile postale din toate orasele ci si sa lipeasca pe toate gardurile de la sate milioane de formate A4: VOTATI-L !
    Astfel vom vedea UN NEVINOVAT la Cotroceni !
  • +9 (15 voturi)    
    O propunere (Miercuri, 30 octombrie 2013, 19:45)

    mariage [utilizator]

    Despre Ponta si cel mai cinstit guvern practic nu avem ce discuta, niste nulitati cu ifose. Eu sunt dintr-un orasel mic, vreau sa arat ca din cele cateva zeci de puncte comerciale, desi toate au cate un afis ca detin casa de marcat fiscala, numai doua elibereaza bonul fiscal inainte de a cere banii, propunerea mea ar fi ca guvernantii actuali cu majoritatea zdrobitoare pe care o au, sa dea o OU, lege sau ce vor ei in asa fel incat persoanele gasite la iesirea din puncte comerciale fara bonuri fiscale sa fie acuzate de furt. Sunt convins ca va creste simtitor nivelul colectarii veniturilor la buget.
    • -1 (3 voturi)    
      Halal solutie, mariage ! (Joi, 31 octombrie 2013, 14:29)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui mariage

      Adica tot noi sa facem puscarie pentru nesimtirea lor !
  • -5 (11 voturi)    
    hmmm (Miercuri, 30 octombrie 2013, 19:46)

    Mazeta [utilizator]

    Întrebarea este ce s-a schimbat între 2010 și 2013: evaziunea sau evazioniștii?
    • +5 (7 voturi)    
      Raspunsul tau (Miercuri, 30 octombrie 2013, 20:06)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      S-a schimbat numarul de hoti care se bat pe ciolan. Si s-a mai schimbat tupeul nesimtit al celor care ne jupoaie. Ambele s-au schimbat in crestere! Chiar asa de multa nesimtire nu a mai fost!
      • 0 (2 voturi)    
        vechea 'placa' (Joi, 31 octombrie 2013, 9:06)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

        asa se zice dupa ce trece 'mandatul' fiecarei puteri ..

        lasa ca aia au fost mai rai , sau lasa ca aistia sunt mia rai (depinde de ce parte comentezi ) ... in ambele situatii le dai 'pas' unora .
    • -5 (7 voturi)    
      nimic .. (Miercuri, 30 octombrie 2013, 20:55)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dar nu conteaza , trebuie sa ne luam doar de actualii ... si tot asa o sa facem la infinit , deaia nu exista frica si raspundere la acel nivel !
      • +1 (3 voturi)    
        Greseti! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 22:25)

        hahalera [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        O solutie si mai buna ar fi sa-i votam pe "fostii"... mai ales, aia despre care stim ca sunt plagiatori, hoti, infractori. Sa vezi atunci "frica si raspundere".
  • -8 (12 voturi)    
    iar cu manipulare prin scoaterea din context ? (Miercuri, 30 octombrie 2013, 19:52)

    adrian8 [utilizator]

    ' A mai spus ca nu va mai aplica alte taxe ca si asa nu le poate strange nici pe astea. Este imaginea neputintei. '

    nu a spus asta , era un context acolo in care a aparut aceasta propozitie .. dar ce sa faci e mult mai usor sa fi ziarist de tip click, canncan ..etc ...

    se pare ca evoluati zilnic domnulte tapalaga !


    ps. in rest sunt de acord cu ~80% din articol .. dar asta nu e un motiv care poate acoperii 'cancanismul' !
    • +7 (9 voturi)    
      De prisos (Miercuri, 30 octombrie 2013, 20:07)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      Si care era contextul, mestere? Sau ai ramas blocat sa spui asta urmarind tehnicile de a minti pe care le-ai deprins de la Latrine?
      • +1 (3 voturi)    
        nu am ramas blocat in nimic ... (Joi, 31 octombrie 2013, 9:23)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

        intamplator am vazut declaratia lui la tv , la cateva ora bune dupa ce am citit articolul de pe hn , si contyextul era legat de faptul ca ccr a dat innapoi legea , si deaia nu suntem in stare sa colectam taxele .. cauta prin alte parti declaratia integrala .

        ps. tu ai ramas blocat in manipularea 'made in tapalaga ' .
    • +10 (12 voturi)    
      Cele trei masuri (Miercuri, 30 octombrie 2013, 20:20)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

      pe care le-ar lua Ponta daca ar ajunge maine la guvernare ( octombrie 2011)
      "Dacă ar fi vorba de trei măsuri economice, atunci acestea ar fi aplicarea cotei unice de impozitare în trei trepte: 16, 12 și 8 la sută. A două masură ar viza reducerea taxelor și a impozitelor iar a treia măsură ar viza reducerea la jumătate a cheltuielilor cu bunuri și servicii ale instituțiilor publice locale”, a spus Ponta.
  • +8 (10 voturi)    
    De fapt, Ponta ajuta evaziunea fiscala! (Miercuri, 30 octombrie 2013, 20:10)

    LiviuIordache [utilizator]

    Nu cred ca este intimplator: in acelasi an, in aceeasi perioada, faci doua lucruri care ajuta evazionistii, adica 1. "Reorganizezi", adica dai peste cap, Anaf, determinind si zeci, poate sute de procese ale inspectorilor nemultumiti, blocind, practic, activitatea fiscului si 2. Dai o OUG atit de vadit neconstitutionala incit sa ramii fara reglementare in sistem (legea insolventei, existenta pina acum, a fost implicit abrogata de OUG, iar ordonanta a fost anulata de CCR). Acum, stiind ca Ponta habar nu are de nimic, dar fiind usor de manevrat (de aia l-au pus, plus tupeul iesit din comun, care paralizeaza orice om intreg la minte) este evident ca marii evazionisti, adica papusarii, au pus bine la cale chestia asta! Amintiti-va de iulie 2012, cum erau aranjate toate, la dunga! A fost naucitor, dar prea repede, asa ca acum o fac mai pe indelete, dar, iata, temeinic. Ce se va fura de acum incolo ne vom cruci. Apropo, Isar, fost ministru la mediul de afaceri, a spus cu subiect si predicat: s-au realizat mai multe venituri decit anul trecut (statistica este tot cu un sef numit de Ponta and baietii albastri...), dar gaura este mai mare. Isar spunea, vezi bine, ca s-a facut o proiectie gresita. Cert este insa altceva: ca sunt mai multi bani strins si mai putini de impartit. Silogismul se inchide cu "restul a disparut". Ei, unde?
  • +1 (3 voturi)    
    Nu sunt de acord cu aceasta afirmatie : (Miercuri, 30 octombrie 2013, 23:31)

    owl [utilizator]

    "Apoi, pentru a combate evaziunea eficient este nevoie de o reforma din temelii a institutiilor de control."

    Tipul de evaziune de la noi se poate opri DOAR de la varf. De aceea sustin ideea ca se mimeaza reducerea evaziunii. Si da , e la mijloc, intre nevoie de bani la bugetari + intretinuti de ajutoare - numar in crestere - si votanti constiinciosi SI nevoia de bani pentru partid - bani ce vin din evaziunea baronilor locali si a neamurilor lor.

    Nu are solutie - va incerca sa mearga pe sarma, in speranta ca ii iese si prin putin noroc , cade in picioare. Ar trebui insa sa se gandeasca la faptul ca in 2014 agricultura va avea o productie slaba( cred ca probabilitatea e la 80% sa fie asa), deci buba se sparge...

    Ar mai fi de interes de aflat de ce BOC nu a fost in stare sa faca nimic cu evaziunea si acum stam sa ne plangem de ce nu iese lapte din piatra... Ba as zice ca evaziunea a crescut cel mai mult in perioada onorabilului...
  • +2 (6 voturi)    
    draga d-le (Joi, 31 octombrie 2013, 6:47)

    hamangiu [utilizator]

    Dapoi draga d-leTapalaga noi il votam pe d-l Ponta ca-i barbat fain si daca domn primar zace ca trebuie sa-l votam il votam.Cei ai evaziune fiscala ...ce tat ne aburesti..Mai ieri am fost la sfintele moaste si m-am rugat pentru binele tarii da cred ca nici bunul dumnezeu nu ne poate scapa de noi.Vox populis vox dei.
    • -1 (3 voturi)    
      Vox ce? (Joi, 31 octombrie 2013, 8:56)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui hamangiu

      Varza murata sau ce e aia ?


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă