Cea mai brutala interventie in justitie dupa integrarea in UE. Sistemul se intoarce la epoca Nastase

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 3 octombrie 2013, 10:26 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Procurorul general, Tiberiu Nitu, l-a schimbat fara explicatii pe procurorul Lucian Papici de la sefia sectiei I-a de la DNA, miercuri, 2 octombrie, pe la cinci dupa amiaza, la cateva ore dupa ce in spatiul public aparuse informatia ca dosarul Referendumul a ajuns pe masa procurorului sef DNA, Laura Codruta Kovesi. Cu alte cuvinte, procurorul Papici executase ultima formalitate inainte ca vicepremierul Liviu Dragnea sa fie trimis in judecata: a intocmit rechizitoriul care, potrivit legii, mai trebuia doar avizat de procurorul sef, in acest caz de Kovesi. Modalitatea decapitarii unui procuror si momentul ales impun o serie de observatii, fiind un caz grav si greu de imaginat intr-o tara  membra UE de aproape sapte ani.  
  • Este cea mai brutala interventie in justitie dupa integrarea Romaniei in UE in 2007, o sanctiune aplicata fara manusi unui procuror pentru curajul de a ancheta un politician de rang inalt in ciuda unor presiuni publice uriase exercitate subteran sau la vedere intr-un dosar delicat. Numarul doi al celui mai puternic partid din Romania este acuzat oficial de fraudarea referendumului din 2012, prin care s-a incercat demiterea presedintelui Traian Basescu. Asadar, vorbim de un dosar cu o miza majora, interna si externa, un dosar test pentru functionarea democratiei, a statului de drept si a institutiilor cheie. Gravitatatea inteventiei politice in tentativa de a bloca tocmai acest dosar este, asadar, cu atat mai mare. Premierul Ponta a mai criticat public ancheta, a calificat-o mereu un dosar deschis la comanda politica.  Din pozitia de sef al Guvernului, a exercitat presiuni verbale asupra procurorilor, dar nu a actionat institutional in vreun fel.
  • La o scara mult mai mica, am mai avut parte de interventii flagrante in treburile justitiei dupa instalarea guvernului Ponta, dar nu atat de dure. Ele totusi se contabilizeaza in timp si dau imaginea unui guvern care nu respecta independenta justitiei si nu mai doreste procurori liberi, scapati de sub control politic. Merita evocat cazul dosarului Bolintineanu (spaga la Bacalaureat in sectorul cinci cu posibile ramificatii politice) cand premierul Ponta a criticat public demersul Parchetului General de a transporta elevii cu autocarul la audieri, ceea ce a determinat oprirea anchetei. Cu acel prilej, Ponta singur a recunoscut ca a vorbit cu procurorul general, Tiberiu Nitu, pentru a lua masuri. Si in cazul Dragnea, interventia procurorului general este in mod evident determinata politic, desi nu avem decat dovezi circumstantiale ca s-a intamplat asa, nu probe directe ca in cazul precedent. Dar ce indicii sunt ca interventia procurorului general tine cont si de jocurile de putere din interiorul PSD? De pilda, momentul ales pentru o interventie care doar aparenta este menita a-l salva pe Dragnea.
  • De notat totusi ca interventia procurorului general, Tiberiu Nitu, propus de premierul Victor Ponta la sefia Parchetului General in urma intelegerii politice cu Traian Basescu, l-a sanctionat pe Lucian Papici intr-un moment cand dosarul Referendumul nu mai poate fi oprit iar inlocuirea procurorului din functia de sef al sectiei I nu mai poate schimba soarta vicepremierului. Daca Ponta si Nitu doreau intr-adevar sa opreasca trimiterea lui Dragnea in judecata faceau doua lucruri simple: in primul rand, nu acceptau delegarea procurorului Papici in functia de sef al sectiei I. Delegarea pe functie a avut loc in urma cu doua saptamani la propunerea Laurei Codruta Kovesi. In al doilea rand, fortau aceasta revocare mult mai repede. In spatiul public se vorbeste de cateva zile de iminenta trimitere in judecata a vicepremierului. Foarte posibil ca numirea lui Papici sa fi fost acceptata tocmai pentru a se asigura ca Dragnea va fi trimis in judecata iar executarea aceluiasi procuror fara explicatii sa se fi produs in mod demonstrativ pentru a transmite sistemului fara echivoc ca noi dosare - cu lideri PSD cel putin - nu mai e cazul sa fie deschise. De altfel, tensiunile crescande dintre Dragnea si Ponta, de notorietate in interiorul PSD, au rabufnit in spatiul public. Vicepremierul a declarat miercuri ca va vota pentru Rosia Montana deoarece nu are dubla personalitate, o ironie evidenta la adresa sefului sau.
  • Procurorul general, Tiberiu Nitu (sau Tiberiu NUPU cum ii spun deja ziaristii) si-a cladit deja o reputatie de protector al politicienilor care l-au propulsat in functie : in prima saptamana i-a dat Neinceperarea Urmaririi Penale (NUP) premierului Victor Ponta in dosarul plagiatul; NUP in dosarul uzurparii de calitati oficiale (dosarul Ponta-Basescu-reprezentarea la Bruxelles) si NUP in dosarul Adrian Nastase, acuzat de detinere ilegala de arme si gloante.  In acest ultim dosar, NUP-ul este cu atat mai greu de inteles cu cat faptele erau clare iar probele evidente. Decizia de neincepere a urmaririi penale a blocat practic o noua trimitere in judecata a fostului premier. Or, simpla trimitere a lui Nastase l-ar fi putut intoarce pe fostul premier in inchisoare, deoarece putea duce la suspendarea eliberarii conditionate.
  • Doar pe vremea guvernarii Nastase, adica acum mai bine de zece ani, s-au mai intamplat interventii de o asemnea brutalitate. Modul in care a fost decapitat procurorul Papici demonstreaza ca independenta procurorilor castigata cu greu in ultimii opt ani nu este un proces ireversibil, dimpotriva, un bun fragil care poate fi distrus usor prin cateva executii exemplare menite sa inhibe si sa subordonze procurorii asa cum s-a mai intamplat in urma cu zece ani. In 2002, procurorul Ovidiu Budusan, care anchetase la fel ca Papici  politicieni de rang inalt, fusese destituit din functie si dat afara din magistratura pe vremea de ministrul justitiei de atunci, Rodica Stanoiu. In cazul Papici, nu exista nici o justificare sau explicatie, doar acuzatia formulata de premier, cum ca am avea de-a face cu un "procuror basist". Nu avem o dovezi, probe sau macar o plangere la CSM impotriva magistratului, doar lozinci politice. Asta dovedeste inca o data ca inlocuirea sa a avut loc in urma unor calcule de partid si nu s-a bazat pe motive intemeiate.
  • Executarea procurorului Papici probeaza cu asupra de masura nocivitatea intelegeri Basescu – Ponta din primavara la numirea noilor procurori sefi. Tiberiu Nitu nu trebuia sa ajunga in functie deoarece s-a dovedit inca de la audieri un procuror slab, in consecinta recunoscator pana la obedienta celor care l-au pus intr-o functie atat de inalta. Numai orbii pot spune azi ca parchetul nu e sub control politic si ca Parchetul General nu raspunde la comenzi. Ce spun astazi toti cei care acum cateva luni aplaudau, in numele pacii interne, aromniei si interesului national, trocul toxic presedinte-premier? Ambasadele Statelor Unite si Marii Britanii, care in primavara au salutat intelegerea intre presedinte si premier la numirea procurorilor sefi, au acum toate motivele sa regrete cec-ul in alb nemeritat acordat unui troc politic care se dovedeste azi extrem de toxic. De subliniat o diferenta: seful DNA, Laura Codruta Kovesi, numita tot de Ponta, are un comportament mult diferit, in sensul bun, fata de seful ei de la PG, Tiberiu Nitu. DNA a continuat sa trimita nume mari in judecata, Kovesi si-a aparat procurorii din subordine cand a fost cazul, a facut-o si la executarea procurorilor Papici si Alexandru de la conducerea Sectiei I. Ar mai trebui sa avem si dosare noi, relevante, pentru a putea spune ca activitatea DNA continua la fel ca inainte, dar aici un rol important il joaca SRI.
  • Ambasadele occidentale, Comisia Europeana au obligatia sa apare institutii cladite cu greu, inclusiv cu mari eforturi din exterior, cum este DNA. Nu pot asista paisive la cea mai brutala interventie politica in treburile justitiei. Iesirile repetate ale premierului Victor Ponta in tentativa de a intimida procurori si judecatori, taxarea procurorului Papici drept basist reprezinta imixtiuni inadmisibile in treburile justitiei. Un astfel de comportament, mai ales dupa tentativa de lovitura de stat din vara lui 2012, denota o lipsa totala de vointa politica in respectarea regulilor statului de drept. Victor Ponta are programata o vizita in Statele Unite in jurul datei de 20 octombrie. Administratia americana ar face o eroare sa-l legitimeze facilitandu-i inalniri la nivel inalt. Un astfel de lider, provenit parca din America Latina, nu poate fi primit de presedintele Obama sau vicepresedintele Biden. Ar gira o mare minciuna.
  • Executarea publica a procurorilor are loc la cateva zile dupa plecarea din Romania a misiunii expertilor europeni care monitorizeaza Romania in cadrul Mecanismului de Cooperare si Verificare pe justitie. Raportul MCV nu va fi dat publicitatii in luna decembrie sau mai devreme, dupa cum si-ar fi dorit guvernul de la Bucuresti, ci la inceputul anului viitor. Asta inseamna ca, foarte probabil, nu vor trece neobservate noile atacuri impotriva procurorilor, presiunile politice si deciziile discutabile luate de Parchetul General, care pun sub un mare semn de intrebare independenta justitiei din Romania.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















26082 vizualizari

  • +84 (88 voturi)    
    Corupția poluează (Joi, 3 octombrie 2013, 10:37)

    dionysos [utilizator]

    Să vedem acum dacă se va ieși în stradă sau dacă strada, piața va reacționa la abuzul de putere a plagiatorului Ponta pe tema destituirii procurorului Papici! Corupția poluează mai rău, mai extins și mai durabil statul și națiunea decât Roșia Montană!
    • +34 (36 voturi)    
      Si proiectul Rosia Montana Gold Corporation (Joi, 3 octombrie 2013, 12:05)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui dionysos

      este tot o afacere de CORUPTIE care "polueaza rau, extins si foarte durabil statul si natiunea", dupa cum bine ziceti. Aceasta afacere demonstreaza concret si cu probe indubitabile felul in care clasa politica inseala Romania si nu trebuie minimalizata absolut deloc.
    • +62 (64 voturi)    
      miting !!!! astazi ora 19.00 universitate-- democr (Joi, 3 octombrie 2013, 12:36)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui dionysos

      gata, au inceput sa puna botnita justitiei !!
      daca nu acum, maine va fi prae tarziu
      ce dovezi mai vreti ca astia nu vor decat sa scape si sa faca dictatura a la putin ?

      citeste si da mai departe !!!
      • -38 (50 voturi)    
        vin și io! (Joi, 3 octombrie 2013, 13:29)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Trebuie să luptăm pentru independența justiției. Ne vedem ca de obicei în fața Muzeului Antipa. Girafa e cu noi!
        • +17 (25 voturi)    
          Corect... (Joi, 3 octombrie 2013, 14:33)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ..girafa si papagalul vor fi acolo.
          • +41 (51 voturi)    
            Jos USL!!! (Joi, 3 octombrie 2013, 15:03)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            Acum avem cea mai mare sansa sa scapam de USL, cand Traian Basescu poate fi din nou, Traian Basescu!!!
            Altfel, vom fi in dictatura Ponta-Sarbu-Dragnea-Voiculescu-Antonescu, care e mai rea decat comunismul, pentru ca sunt mai avari si mai hoti!!!
            Iesiti in strada daca vreti o alta Romanie, in care DNA sa fie respectata pentru munca pe care o face din ce in ce mai bine si pentru asta este pedepsita!!!
            Jos HOTII DIN USL!!!
            • -22 (30 voturi)    
              Pe care strada sa vin??? (Joi, 3 octombrie 2013, 17:49)

              cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Mihaileanu???
              • +17 (19 voturi)    
                Zambacian!!! (Joi, 3 octombrie 2013, 20:38)

                Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

                Apoi mergem sa-i numaram casele lui Ponta. Cica ar avea vreo 5 si de-abia a inceput mandatul de premier de un an...
              • +15 (17 voturi)    
                pe (Joi, 3 octombrie 2013, 20:47)

                baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

                bucuresti-ploiesti nr 3, sau la jilava, depinde unde e varanul tau la momentul respectiv.
            • 0 (0 voturi)    
              NU va imbatati cu apa rece. (Duminică, 6 octombrie 2013, 13:21)

              eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              NU avem nici o sansa sa scapam de USL.
              Sunt destui cei care nu sunt capabili sa intelega importanta DNA, ANI si mai ales importanta unei Justitii cat mai putin influentate politic.
              NU am avut alegeri anticipate pana acum si nici nu vom avea vreodata atat timp cat parlamentul este cel care trebuie sa isi dea acordul pentru asa ceva.
              Singurul lucru pe care il putem face este sa iesim la proteste ca sa constientizeze ca suntem cu ochii pe ei si nu pot legifera ce vor ei , cand vor ei. In felul acesta vor fi cu ochii pe ei si Bruexelleul si Washingtonul iar asta nu-i va lasa la fel de indiferenti cum ii lasa cetateanul roman.
    • -18 (24 voturi)    
      Care-i problema ?! (Joi, 3 octombrie 2013, 18:27)

      lumigim [utilizator] i-a raspuns lui dionysos

      Din cate inteleg el isi depasise de mult mandatul si isi exercita functia in baza unei prelungiri a prelungirii , o dispensa cum ar veni.
      Sau cumva credea ca o sa ramana pe viata in functia de sef ?!
      Hai sa nu exageram, nimeni nu l-a executat pe acest procuror, astea sunt povesti.
      • -6 (10 voturi)    
        tare (Vineri, 4 octombrie 2013, 1:14)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui lumigim

        "Cineva s-a suit cu picioruşele pe Procurorul General" ?
        inainte, in timpul sau dupa terminarea convorbirii presedinte-procuror general?
        • -6 (10 voturi)    
          mda,Tapalga se face ca ploua..... (Vineri, 4 octombrie 2013, 3:32)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          Basescu se lauda ca a intervenit direct la procurorul general, dar, ce sa vezi, Ponta a intervenit in justitie....ca asa zice el.
          Basescu stie ce se discuta la PSD (dar asta nu-i politie politica.....), Basescu stie , dinainte, ce decizii iau opozantii lui....si "intervine".
          Watergate este o joaca fata de modul in care foloseste base serviciile secrete romane impotriva adversarilor sai....dar tot el tzipa ca din gura de sarpe. Si impreuna cu el, toti basistii...Tapalaga inclusiv....
          Papici terminase mandatele legale, era interimar pana la numirea altui procuror si asta a vrut Nitu, sa numeasca un titular,
          Dar a sarit ars Basescu ca are interese mari la sectia 1.....dosarul Flota fiind acolo.
          Alo, Tapalaga, se aude?
          • +4 (4 voturi)    
            prostovane (Vineri, 4 octombrie 2013, 13:47)

            StefanUrziceanu [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            cum a intervenit ma asta la procurorul general cand asta raspunde drepti in fata lui Ponta?
            • +1 (1 vot)    
              Wizard stie poezia si o recita cu fiecare ocazie (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 20:33)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui StefanUrziceanu

              Basescu a vorbit cu procurorul general dar fara succes. Ponta "nu a vorbit" dar a avut succes. Dl. Papici a fost demis.
              V. Ponta: "Am vorbit de multe ori în viaţă cu T. Niţu, dar nu despre numiri de procurori"
              Tema in discutie e demiterea procurorului Papici si nu numirea de procurori. Pentru prostirea naivilor e bun orice zice Ponta.
    • +4 (8 voturi)    
      Cum reactioneaza piata... (Joi, 3 octombrie 2013, 21:36)

      irina_d15 [utilizator] i-a raspuns lui dionysos

      Va aduceti aminte ce s-a intamplat cand a fost demis Raed Arafat?
    • -2 (2 voturi)    
      realitatea (Vineri, 4 octombrie 2013, 12:20)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui dionysos

      Mai incearca. I-a expirat mandatul Papiciului
      • +2 (2 voturi)    
        mandatul (Vineri, 4 octombrie 2013, 14:56)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui ravi

        expira pe 23.12.2013 nu cand vrea ponta/nitu.
  • +72 (76 voturi)    
    din pacate (Joi, 3 octombrie 2013, 10:38)

    ubu [utilizator]

    Asta isi doresc votantii usl, asta li s-a promis, asta vor sa aiba, lor nu li se pare nimic in neregula, dimpotriva. Si nu e decat un inceput firav fata de ce sunt astia pregatiti sa faca.
    • -5 (11 voturi)    
      tare (Vineri, 4 octombrie 2013, 1:14)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui ubu

      "Există probe mai clare că a fost influenţă politică? "
      "Eu l-am sunat să-i spun că "nu e bine, domnule Procuror General"."
  • +71 (75 voturi)    
    ... (Joi, 3 octombrie 2013, 10:39)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    te asteptai la altceva din partea lui Ponta (copilul puscariasului Nastase)?
    • +42 (48 voturi)    
      ... si autorul moral... (Joi, 3 octombrie 2013, 12:21)

      Zgabeartza Iftode [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      ... al sinuciderii procurorului Panait. Asta pentru ca nu exista, sa nu avem noi cunostinta, de alte probe.
      Unde esti tu, Tepes Doamne... la rand sa-i iei, fara deosebire....
  • +90 (92 voturi)    
    grav (Joi, 3 octombrie 2013, 10:42)

    codo [utilizator]

    E foarte grav ce se intampla. Jurnalistii autentici si opinia publica au datoria sa transmita un mesaj de incurajare magistratilor. Chiar daca dl Papici s-a vazut recompensat in acest fel pentru incheierea dosarului Dragnea, trebuie sa fie constient ca s-a intamplat din cauza unor personaje mult sub nivelul sau; desi Ponta si Nitu sunt tot procurori, actiunile lor ii plaseaza in zona paiatelor care executa niste manevre periculoase pentru statul de drept de dragul intereselor de partid. Si asa vor ramane in istoria Romaniei. Succes profesionistilor din magistratura!
    • +62 (64 voturi)    
      ponta nu e procuror (Joi, 3 octombrie 2013, 10:45)

      ubu [utilizator] i-a raspuns lui codo

      A fost, putin si prost, acum e doar avocat.
      • +41 (43 voturi)    
        este avocat prin frauda (Joi, 3 octombrie 2013, 12:51)

        andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui ubu

        a devenit avocat datorita titlului de Doctor in drept si

        nu prin examen.

        iar titlul de doctor l-a obtinut prin frauda
        • -7 (11 voturi)    
          Deci...intai gaina apoi.. (Joi, 3 octombrie 2013, 19:25)

          cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

          Ooouuuul...
          Mai lasa clapaceala...si berea la pet...
        • +3 (3 voturi)    
          Exact! de-aia ii e frica sa piarda PhD-ul! (Vineri, 4 octombrie 2013, 9:49)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

          ca ramine simplu jurist!
        • +1 (1 vot)    
          Deci (Vineri, 4 octombrie 2013, 16:17)

          auch [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

          ca sa fii avocat trebuie sa fii doctor in drept mai intai??? Mai, sa fie! Culmea, ca sa fii judecator sau procuror nu pare sa fie necesar vreun doctorat (plagiat sau nu).
  • -39 (55 voturi)    
    i s-a terminat sau nu mandatul? (Joi, 3 octombrie 2013, 10:43)

    FFF T [utilizator]

    I s-a terminat sau nu mandatul procurorului? Esre adevarat ca are dreptul doar la doua mandate? Daca da, atunci am impresia ca cineva a manipulat informatia...Sorry, dar de data asta nu cred ca Ponta merita acuzatiile. Cineva s-a grabit sa traga concluzii...
    • +45 (51 voturi)    
      pare-se ca nu i se terminase mandatul (Joi, 3 octombrie 2013, 11:15)

      baba.novac [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      mai exact, in urma cu o saptamana fusese delegat pentru 3 luni
      • -8 (16 voturi)    
        precizari (Joi, 3 octombrie 2013, 16:50)

        Loda [utilizator] i-a raspuns lui baba.novac

        Nu va suparati dar mandatul i se terminase ;avea dreptul la doua mandate, le-a facut pe amandoua ,acum era doar intermar. Ca a fost revocat din statutul de interimar in mod prostesc e una, ca premierul nu avea treaba sa dea el ,,note' procurorilor e alta ,dar intre un mandat si delegarea de atributii e o mare diferenta. :mandatul poti sa-l duci pana la capat, delegarea se termina la numirea unui titular, sau la propunerea de numire.
        • +8 (8 voturi)    
          "delegarea se termina la numirea unui titular" (Joi, 3 octombrie 2013, 21:10)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Loda

          Stii si procedura care trebuia urmata "la numirea unui titular"?
          Din comunicatul DNA la inlaturarea lui Papici: "Activitatea profesională a procurorilor şefi, a căror delegare a fost încetată prin ordinul procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, s-a remarcat prin rigoare şi rezultate remarcabile şi nu există motive care să justifice încetarea exercitării funcţiilor de conducere."
          sau
          "Procurorul șef al Direcției Naționale Anticorupție îndeplinește următoarele atribuții: I) recomandă procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție delegarea procurorilor la Direcția Națională Anticorupție"
          • -2 (6 voturi)    
            corect (Vineri, 4 octombrie 2013, 9:07)

            Loda [utilizator] i-a raspuns lui ty

            Corect, ai dreptate, dar ce scrii tu nu contrazice nimic din ce am scris eu
            • +2 (2 voturi)    
              Am scris pentru a sublinia (Vineri, 4 octombrie 2013, 20:41)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Loda

              ca nici macar nu a fost inceputa o procedura de desemnare a unui titular. A fost inlocuit brutal un om numit prin delegare dar cu activitate remarcabila cu un altul, tot prin delegare, cu activitate slabuta.
      • -8 (18 voturi)    
        Si asta nu e tot abuz ?! (Joi, 3 octombrie 2013, 18:51)

        lumigim [utilizator] i-a raspuns lui baba.novac

        Si cam pana cand era ok sa-l tot delege si sa-l ras-delege?! Avusese deja 2 mandate si acum era delegat din nou .. Asa ceva nu se poate !!!
        E magarie mare din partea acestui procuror sa se mai si supere ca nu l-a mai tinut in functie inca 50 de ani , cand legea spune clar: 2 MANDATE !
        Atat ! Nu 7 , nu 9, ci 2 mandate, apoi pa pa ..

        Deci , pa pa , du-te ...
        • +9 (11 voturi)    
          Te faci ca nu stii (Joi, 3 octombrie 2013, 19:10)

          CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui lumigim

          Dar acum o saptamana i s-a prelungit din nou mandatul.
          Iar cea care l-a inlocuit nu a fost numita cu respectarea regulamentului de ordine interioara.
          Si nu il dai afara pe procuror la ora 17 . Puteau sa se scoale mai de dimineata!! :)
          • -3 (9 voturi)    
            ei, da, ora 17 este prea de tot ! (Vineri, 4 octombrie 2013, 3:38)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

            Argumentul asta este cel mai tare.
            Era mandat interimar,,,fara durata impusa...pana la numirea unui titular...ceea ce a vrut Nitu sa faca.
            Da' basistii nu se dezlipesc usor de scaune.
    • +39 (43 voturi)    
      ce nu intelegi? (Joi, 3 octombrie 2013, 11:22)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      Acum o (una) saptamana i s-a prelungit delegarea pentru trei luni. De ce nu a fost inlocuit dupa trei luni? de ce nu s-au cerut recomandari lui Kovesi pentru inlocuitori ? (asa cum spune legea)
      • -17 (19 voturi)    
        Kovesi a propus (Joi, 3 octombrie 2013, 14:29)

        wladislaw [utilizator] i-a raspuns lui codo

        Kovesi a propus doi procurori pe aceste posturi, dat Nitu le-a respins! A urmat, normal, prelungirea mandatului.
    • -20 (28 voturi)    
      i s-a terminat sau nu mandatul? (Joi, 3 octombrie 2013, 11:41)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      are drept la numai doua mandate? este clar un razboi politic. totusi, aveti dreptate, cineva ar trebui sa confirme daca pe langa ciondanelile infractorilor nu cumva chiar era o probblema de functie prelungita. daca da, ar trebuie discutat pornind de aici.
      • +3 (3 voturi)    
        Simplu (Joi, 3 octombrie 2013, 21:12)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Vezi comunicatul din 2.10.2013 al DNA.
    • +34 (38 voturi)    
      manevra e tot manevra (Joi, 3 octombrie 2013, 12:04)

      lucis [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      mandatul a expirat la sfirsitul lui septambrie si a fost prelungit de comun accord (procuror general la propunere sef DNA) ; demiterea brusca dupa 2 saptamini de ce Ia prelungirea mandatu,l sa-si termine treaba, se face, cf regulii, daca a calcat pe bec s-au s-a anuntat gasirea unui titular care oricum prelua postul dupa terminarea prelungirii actualului. Deci daca iti plac snoavele populare ale lui copy-paste inchide macar gura sa nu-ti fure dintzii.
      • -10 (26 voturi)    
        caliceala la putere (Joi, 3 octombrie 2013, 12:48)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui lucis

        pai atunci, concluzia este clara. basistii s-au calicit sa tina omul lor la putere, desi stiau ca este la limita legala (orice ca sa fie al nostru). uselistii au acceptat stiind ca la nevoie, cand va trebui sa-i protejeze pe ai lor, vor avea o portita semilegala sa-l inlature de la sefie. daca omul asta ar fi fost schimbat la timp, uselistii n-ar fi mai avut ce face. dar deh, dorinta de a avea oameni in pozitii cheie nu a permis schimbarea.
        concluzia este ca uselistii si basistii si-au asumat un risc calculat si au castigat uselistii protejandu-l pe dragnea si facandu-se de cacao in acelasi timp. cum uselistii au obrazul gros, li se rupe de cacao, daca e vorba sa scape de parnae. 1-0 pt usl si -(minus)100 pentru cetateni care pierd oricum ai lua-o.
        • +18 (18 voturi)    
          logic (Joi, 3 octombrie 2013, 13:14)

          lucis [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          urmind idea ta rezulta ca de fapt si marele pact de coabitare este o cacao si in buna parte asa si este. Singurul motiv pe care l-ar fi avut marinarul era sa tina cu dintii de relatiile si promisiuniole facute pe afara. Promisiuni relativ corecte politic, tinind cont ca vorba marelui DInica "suntem o tzara mica , 2-3 mese acolo" si trebuie sa te dai cu unii sau cu altii. Ca nici rusu' nici americanu' nu te iau de frate si te incaleca cum vor , e partea a doua.
          Ce ramine ? pacatul ca reinventam politica Ilici-Nastase in care ei centreaza ei dau cu capul ca doar ei sunt statul. Ne mai trebuie atunci timp si niste generatii limpezi la cap. De unde ? de la nemti poate.
        • +3 (5 voturi)    
          Te grabesti (Joi, 3 octombrie 2013, 21:14)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          ca fata mare la maritat. Mai citeste niste documente. Nu crede toate prostiile de la tv.
      • -5 (9 voturi)    
        Nu sunt de acord (Joi, 3 octombrie 2013, 16:55)

        Loda [utilizator] i-a raspuns lui lucis

        ,,gasirea unui titular care oricum prelua postul dupa terminarea prelungirii actualului.''

        Titularul isi ocupa functia in mometul cand se termina procedurile legale de numire, nu cand se termina mandatul interimarului. Durata interimatului este stabilita pentru a se vedea clar ce data NU trebuie depasita si nu pentru a tine acolo ipe intermizar, in caz ca daca este titular.Vedeti cazurile de ministri interimari , multi au plecat inaintea mandatului de 45 de zile daca ,intre timp, a fost numit un ministru titular.
        • +4 (4 voturi)    
          atentie (Joi, 3 octombrie 2013, 22:09)

          lucis [utilizator] i-a raspuns lui Loda

          n-am zis decit ca inlocuirea trebuia facuta cf regulilor proprii: ori se gasea un inlocuitor, si daca il aveau nu se prelungea interimatul, sau se alegea titularul intii si apoi se demitea interimatul, sau demisul facea vreo nefacuta. Ori cum o dai nu a fost cf procedurii lor ci dpar ostentativ , adica daca vrea muschiul meu ca sef fac ce vreau cind vreau si unde vreau. De aceea copy-paste poate fi credibil la tv , la bilciuri, la pupaturi cu babele in teritoriu, cu repetentii de la bac si alti multi eroi care structureaza prin vot minunata Romanie de azi;
          ps : am uitat pe eroina lui Dragnea marea Ioana d'arc a Romaniei care la 25 de ani a sarit din prestatare la secretariatul lui Dragnea in senatoare . N-are nici o vina , pt ca a fost votata cu75%. Restul, inclusiv rigoarea pe care o insinuezi este aerofagie sau daca vrei teoria despre relativitate peste Einstein, . Acesta este poporul si are ce merita.
          • -3 (5 voturi)    
            nu am inteles (Vineri, 4 octombrie 2013, 9:11)

            Loda [utilizator] i-a raspuns lui lucis

            Ce are persoana de 25 de ani cu ce discutam noi ?
            Cat proveste ,,aerofagia" ea trebuie nu afirmata ci argumentata, daca se poate xstrict in legatura cu ce am scris eu, aratand eventualele erori ;eu am arumentat de ce cred ca nu ai avut dreptate, m-as bucura sa faci la fel, nu sa poltizam
    • +13 (13 voturi)    
      @ sempere (Joi, 3 octombrie 2013, 15:36)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      i s-au terminat ambele mandate de cite 3 ani. Dar pe 23 sept. i s-a prelungit mandatul cu delegare pe 6 luni, de catre Nitu.
      Au aflat cu intirziere ca Papici a finalizat ancheta impotriva lui Dragnea si a trimis-o la Kovesi.
      Acum ancheta are drumul deschis si tot Papici poate reprezenta procuratura la tribunal.
      Doar ca a fost jignit si de catre Nitu si de catre plagiator care l-a catalogat ca "basist".
    • +8 (8 voturi)    
      i se terminase (Joi, 3 octombrie 2013, 19:58)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      dar a fost lasat sa incheie un dosar important.
      scoaterea sa din uz, acum, este voit tardiva.

      dottore vrea sa'i dea o lovitura lui tov. dragnea, livius brutus care il pandeste cu sisul din spate.
      altfel facea ceva sa nu lasa sa se incheie dosarul si sa fie inaintat.

      i'a aratat pisica si lui dragnea, si le'a dat asigurari usl'amicilor ca dr.tonta e treaz si musca.
      e un trio de dansat cu justitia, format din falsul doctor in drept, de varul de la justitie si amicul de cafele, colegul tiberica NUPu.

      si l'a mai persiflat si pe base.
      ba, ia si zis ca poa' sa se stearga unde vrea cu pactul ala de coabitare, cu care se falise pe la bruksal.

      schengenul pica, vina cade pe francezi.
      si, fiindca tot pica, ia si el un pic de avantaj, dottore, si mai face niste nebunii, ca, chiar de apar in raport, vina tot pe francezi o sa cada.

      jmecherie de mitic, a la oprescu, si el doctor de mantuiala.
      otenii, traiti in bucale, e cei mai zmekeri.
      • +3 (5 voturi)    
        sah in toata regula (Joi, 3 octombrie 2013, 21:46)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        nash pandelica, imi place analiza talica. Totusi, din ea rezulta ca tontacu' ar fi dastept foc, mare sahist. Ori mie nu mi se pare chiar asa, e tont din nastere si fara speranta. Nimic din ce a dat pana acum pe gura nu indica ca ar avea minte mai inalta de 2 degete de la pamant.
        Mai degraba il suspectez pe manipulantul din umbra, taica popa-socru, care vrea sa-si vada fata prima doamna, cu orice pret.
        Astept palma Alui de Sus.
        • +4 (4 voturi)    
          dottore (Vineri, 4 octombrie 2013, 0:12)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui revo

          e numai coltzosul.
          in spatele sau sunt sulfani batrani, care stiu arta politichiei postlovirutionare.
          caci, mai draga, ei o zamislira.

          deci, cum zici, falsul popa (vezi, numai falshi in familia asta), bonbone, care nu mai poate iesi in fatza,dar trage si el niscai sfori.
          si, sa nu'l uitam, batranul kaghebescu ilici zis nea nelu cotrocelu,.specialist in arta politicii dupliictare.
          sa nu'l uit pe eminenta cenusie a tuturor guvernarilor socialiste, viorica zgrebenciuc.

          e un consiliu intreg in spatele sau, din care nu lipseste si varanu cu aparatul sau de propaganda.
          acest dr. tontea are in spate si un aparat de propaganda format din vreo patru canalii de sticla, blindate cu experti in arta sucirii mintilor prostimii.

          si, conf. principiului leninist, cine nu e cu noi, e impotriva noastra, dupa otv, se pare ca va urma realitatea la adio.
          in seara asta, ii tzatzaiau chilotzeii dnei cretzuleasca, c'ar putea sa ramana fara simbrie.
          ea care, impreuna cu cheliosul cu batista'n pept, au tras la greu, la propaganda usl'amista.
          ei care au merite in aducerea pontanacului la putere....
          le inteleg mania proletara :)
  • +35 (45 voturi)    
    Cam astea ne-au fost sperantele... (Joi, 3 octombrie 2013, 10:44)

    nicTM [utilizator]

    Dragilor, va urez bun venit in trecut!
    Aproape ca-mi vine sa-l acuz in primul rand pe Basescu pentru aceasta nenorocire. Trocul pe care l-a facut cu Ponta pare a se dovedi cea mai catastrofala miscare pe care a facut-o in cele doua mandate de Presedinte.
    Pacat de cei care mai speram ca macar justitia isi va pastra traseul spre normalitate.
    Imi vine sa plang...
    • +11 (19 voturi)    
      lasa ca noi, cetatenii avem probleme (Joi, 3 octombrie 2013, 11:40)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui nicTM

      cu mediul.Coruptia, mafia, independenta justitiei nu ne intereseaza (am vazut in 2012) sau nu pricepem decat mesaje de tip otv-ist de genul "aceeasi mizerie", promovat de o parte a mizeriei ......Nu au multi stofa de eroi sau martiri si cand apar ii ignoram sau mai si dam cu pietre in ei ......
      • -8 (16 voturi)    
        au fost si eroi? hai sa fim seriosi (Joi, 3 octombrie 2013, 12:19)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

        eroii papusi condusi de papusari bine infipti. chiar sunt cu totii aceeasi mizerie si v-ar trebui multe argumente sa contraziceti aceasta afirmatie.
        • +7 (11 voturi)    
          uite (Joi, 3 octombrie 2013, 15:07)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          un argument, tu esti postac cacarist, iar afirnatia ta e identica cu a lui iliescu cum ca toti am fost comunisti sub ceasca. Deci, concluzia este ca esti postac cacarist si faci afirmatii tipic cacariste.
        • +3 (3 voturi)    
          As (Joi, 3 octombrie 2013, 21:19)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          nu ai nici un argument pentru cele scrise.
    • +16 (20 voturi)    
      Miza trocului a fost DNA (Joi, 3 octombrie 2013, 14:36)

      wladislaw [utilizator] i-a raspuns lui nicTM

      Daca Basescu nu incheia pactul de neagresiune, Ponta si Voiculescu si-ar fi pus marionete si la DNA. A fost dureros, cred i-a tremurat mana lui Basescu cand a semnat "de acord" pentru Nitu...Dar s-o fi gandit ca marile dosare se fac la DNA, iar o eventuala demitere a sefului DNA ar arunca tara in haos total (si in afara UE). Banuiesc ca si Kovesi isi da seama de importanta pozitiei domniei sale acolo. Daca pleaca, se prabuseste tot esafodajul independentei construit din 2005 incoace. Dar... e basista... si Ponta nu iarta, macar de dragul lui Dragnea, Voiculescu, Fenechiu, etc, etc.
    • +2 (6 voturi)    
      @ nicTM (Joi, 3 octombrie 2013, 16:32)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui nicTM

      iti dau un minus doar pentru ca te descurajezi prea repede; nu e pierduta batalia, doar ca dupa o pauza continua ce au inceput anul trecut.
  • +51 (53 voturi)    
    independenta justitiei (Joi, 3 octombrie 2013, 10:46)

    baba.novac [utilizator]

    pe cand un miting pentru sustinerea independentei justitiei?
    • +26 (26 voturi)    
      poate duminica ?? (Joi, 3 octombrie 2013, 12:45)

      tazzio [utilizator] i-a raspuns lui baba.novac

      Ar trebui macar duminica asta, daca ne strangem in cadrul apelului pentru Rosia Montana, sa atingem express si independenta Justitiei si DNA mai ales.
  • +40 (42 voturi)    
    Nitu paznic la oi (Joi, 3 octombrie 2013, 10:46)

    PedaGogu [utilizator]

    Aveati senzatia ca Nitu a fost numit ca sa faca nani? Sistemul se trezeste, la lupta, tovarasi!
  • +47 (51 voturi)    
    Borfasi, tradatori si psihopati (Joi, 3 octombrie 2013, 10:48)

    Trojan.H [utilizator]

    Astia sunt Ponta, Cacarau si grupul lor infractional organizat. Incepind de astazi ne alaturam manifestantilor de la Universitate si nu numai.
    • +33 (35 voturi)    
      Haideti (Joi, 3 octombrie 2013, 11:16)

      SKBjull [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      The more, the merrier.

      Acum chiar nu mai exista nici o scuza.
      Sunt mii de oameni care ies deja in fiecare weekend, nu mai poate nimeni sa spuna "eu as iesi, dar sunt singur".

      Ar trebui paralizata tara o perioada. Sa nu se mai miste nimic, sa inteleaga ca nu se mai poate guverna dupa bunul lor plac.
  • +26 (34 voturi)    
    era de aşteptat (Joi, 3 octombrie 2013, 11:00)

    corvus coraX [utilizator]

    Câte minusuri mi-am luat în primăvară când am criticat pactul ruşinos de numire a procurorilor şefi, pact semnat pe sub masă de către Băsescu şi Ponta. Câţi jurnalişti au pus brusc batista pe ţambal considerând gestul ca fiind necesar!! Aceaşi jurnalişti care acum tac cu buzele umflate pentru că ce au păpat în primăvară produce astăzi un herpes umilitor. În rest, rămâne cum am stabilit...
  • +18 (24 voturi)    
    p.s. (Joi, 3 octombrie 2013, 11:02)

    corvus coraX [utilizator]

    Apropos, la ce etaj locuieşte Papici?!
    • +4 (12 voturi)    
      dar tu la ce etaj stai ? (Joi, 3 octombrie 2013, 11:18)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      drama lui Panait sa imi doresc sa fie a ta ?
      • 0 (0 voturi)    
        Domnule, era o ironie cam deplasata (Vineri, 4 octombrie 2013, 9:55)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        si cam dura dar buna,
  • +20 (22 voturi)    
    schimbarea procurorilor (Joi, 3 octombrie 2013, 11:03)

    sorin3 [utilizator]

    asta nu e motiv de disputa in USL.
    La asta se inteleg foarte bine. Chiar si cu PDL.
  • +35 (35 voturi)    
    MCV (Joi, 3 octombrie 2013, 11:06)

    sorin3 [utilizator]

    Cu cit iese mai prost MCV cu atit se bucura mai tare Ponta.
    USL-ul nu poate sa nu isi doreasca iesirea din UE.
    Daca Romania ramane in UE, mai devreme sau mai tirziu isi vor pierde mare parte din privilegii, avere si poate chiar libertatea. Asa ca pentru ei nu e deloc o tragedie un MCV negativ, din contra.
    • +26 (26 voturi)    
      Daca Romania (Joi, 3 octombrie 2013, 12:50)

      mihai_42 [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      iese din UE, lucru putin probabil, atunci Ponta va trebui sa repete faza lui nea' Nicu cu elicopterul ca sa scape. Pentru ca atunci aia din vest vor sari iar cu vizele poate, poate, vor scapa de conationalii nostri aia de care se tot face vorbire si pentru care, chipurile, nu intram nici acum in Schengen. Deci inchipuiesteti ce ar insemna acum sa iti trebuiasca viza. Ar mai scapa plagiatorul de linsaj?
    • +18 (20 voturi)    
      3 milioane! (Joi, 3 octombrie 2013, 14:01)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

      romanii care lucreaza afara vor veni cu furci la Ponta!
  • +12 (14 voturi)    
    SCOPUL (Joi, 3 octombrie 2013, 11:21)

    mihail nica [utilizator]

    "Scopul nu este altceva decat recapitularea mijloacelor utilizate pentru atingerea sa ." J.P.Sartre
    .

    REGULI DE BAZA ALE MANIPULARII
    Noam Chomsky (n. 1924) este un reputat lingvist american, profesor emerit la Massachusetts Institute of Technology (MIT).
    În afara mediilor academice, Chomsky este mult mai cunoscut în lumea întreagă pentru activitatea sa politică, îndeosebi în ceea ce priveşte critica vitriolantă la adresa politicii externe a Statelor Unite, dar şi a guvernelor altor mari puteri. Drept care este considerat şi o personalitate marcantă a stângii politice din Statele Unite.
    Noam Chomsky a identificat şi a explicat, într-o formulare pe înţelesul tuturor, regulile de bază ale manipulării pe care se bazează puterea politică în criza de legimitate şi pe care el le numeşte strategii ale diversiunii. Ele au fost sintetizate în ceea ce poate fi numit “Decalogul Chomsky”.

    Decalogul Chomsky
    1. Poporul trebuie să aibă mereu mintea ocupată cu altceva decât cu problemele lui adevărate
    Pentru aceasta: Să distragi permanent atenţia de la problemele sociale reale, îndreptând-o către subiecte minore, dar cu mare impact emoţional.
    2. Poporul trebuie să perceapă conducătorii drept salvatori ai naţiunii
    Pentru aceasta: Inventează false ameninţări, ori creează probleme grave, care îngrijorează real şi angajează opinia publică, iar apoi oferă soluţiile.
    Un exemplu: Favorizează insecuritatea cetăţenilor, apoi guvernarea providenţială salvează naţiunea în temeiul legilor represive cerute de popor, cu preţul limitării propriilor libertăţi democratice.
    3. Poporul trebuie permanent pregătit pentru mai rău
    Pentru aceasta: Mecanismele propagandei “albe” (oficială, integral asumată de guvern), “gri” (parţial asumată) şi “negre” (niciodată asumată) trebuie să promoveze imaginea unui guvern în permamenţă preocupat pentru ameliorarea condiţiilor tot mai sumbre ale viitorului. Politicile antipopulare dure se vor aplica gradual, pentru a se preveni ori atenua protestele sociale. În ace
    • +10 (12 voturi)    
      nu vă supărați (Joi, 3 octombrie 2013, 13:10)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui mihail nica

      pe lîngă faptul că chomsky nu vede altceva decît mass media americană mînat de un soi de furie stîngistă, chestiunile astea au fost aplicate pedant și sistematic de la lenin încoace.

      dar n-au fost inventate de bolșevici - „boborul” le vrea, „boborul” le cere. printre altele „boborul” englez pentru care, la 20 de ani după legiferarea învățămîntului primar obligatoriu, s-a inventat presa tabloidă. adică tocmai în momentul în care primele generații tradițional analfabete au atins vîrsta adultă și cititoare.

      în legătură cu analfabeții neaoși vezi și faimosul „banc” românesc: „ce faci bade ? șezi și cujeți ? - au că numa´ șed !”
      • +1 (1 vot)    
        Inca de la "Principele" se intilnesc scrise (Vineri, 4 octombrie 2013, 9:57)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

        aceste "principii" dar fura practicate din timpuri stravechi,
      • +1 (1 vot)    
        Al doilea raspuns: NU! (Vineri, 4 octombrie 2013, 9:59)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

        poporul englez, popor de marinari, iubitor de teatru si free speech nu a fost niciodata usor de fraierit ca altii care-au avut ghinionul sa zaca sub, vorba lui Caragiale, fioroasa semiluna timp de vreo patru sute de ani,
    • 0 (8 voturi)    
      iar (Joi, 3 octombrie 2013, 15:10)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui mihail nica

      vii cu anarhistul conspirationist expirat ciomschi? Pasul urmator este ca jidanii, masonii si extraterestrii....
      • -4 (6 voturi)    
        uff ! doamne ajută ! (Joi, 3 octombrie 2013, 16:05)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        A spus-o cineva pe față.
      • -1 (5 voturi)    
        primul pas (Joi, 3 octombrie 2013, 16:24)

        Kobolld [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        ironizarea
        • 0 (2 voturi)    
          al doilea pas (Joi, 3 octombrie 2013, 20:50)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Kobolld

          logic ar fi mersul la un consult de specialitate, respectiv psihiatric, cine stie, poate are rezultate, desi ma indoiesc.
  • +18 (22 voturi)    
    Alina ??? (Joi, 3 octombrie 2013, 11:22)

    FPop2013 [utilizator]

    Unde e tanti Mungiu Pippidi ? :D :P :P Alo, Alinuto ?
  • +21 (25 voturi)    
    Miscare diabolica (Joi, 3 octombrie 2013, 11:25)

    catalin72 [utilizator]

    Actiunea lui Ponta mi se pare genial de diabolica :daca Dragnea nu ar fi fost trimis in judecata,ar fi insemnat ca se sustrage anchetei ,pe cind asa ,va fi trimis in judecata si va cistiga(cred ca e important cine sustine dosarul la tribunal ca ,de ,se mai greseste,se mai pierd probe ...) ...apoi ne va flutura rinjind banditeste sentinta de nevinovatie !
    Nu cred ca statele occidentale pot face ceva in afara de a izola tara ,la urma, urmei pontalaii si cacaraii sint alesi democratic ! Asta am vrut ,asta avem !
  • +22 (24 voturi)    
    pentru Hotnews (Joi, 3 octombrie 2013, 11:25)

    yellowdog [utilizator]

    va rog tineti o evidenta, gen lista cu trimiteri mai detaliate apoi, ale actiunilor, declaratiilor acestui mincinos/plagiator/cinic/ posibil complice la crima - victor viorel ponta. De multe ori ne pierdem in detalii iar o permanenta readucere amintea acestei rusini de om,care ne afecteaza vietile in mod direct prin tentativa de a permanetiza un stat mafiot supus intereselor unui partid/sistem infractional poate va naste in sufletul acestui popor o scanteie de razvratire. multumesc
    • +6 (10 voturi)    
      ai dreptate dar... (Joi, 3 octombrie 2013, 11:46)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      ...diavolul se ascunde în detalii
  • +4 (16 voturi)    
    De acord... (Joi, 3 octombrie 2013, 11:41)

    Ioana Munteanu [utilizator]

    ...cu "cea mai brutală", dar nu şi cu "sistemul se întoarce". Iar daţi titluri apocaliptic-jurnalistice. Găsiţi formula mobilizatoare, nu o lansaţi pe cea defetistă!
  • +25 (27 voturi)    
    piata universitatii (Joi, 3 octombrie 2013, 12:43)

    nash pandelica [utilizator]

    cum reactioneaza la asta ?
    ca mai acum cateva zile se striga demisia.

    mi se pare un motiv de iesit in strada, mult mai legitim decat da au ba la rosia montana.

    daca la asta nu se reactioneaza, atunci, e clar ca toata vanzoleala cu rosia, a fost rosie de manipulare.

    astia sunt la disperare.
    daca nu se intra in Schengen, de vina sunt ..francezii.

    sa vedem raportul de tzara. ce va mai zice madam reding.
    la alegerile ioropene de la anul, tot ppe va forma majoritatea. s'a vazut la alegerile din germania.
    si in franta ar pierde socialistii, dupa dezamagirile cu hollande.

    o solutie: o noua revolutie.
    excluderea din ue ar putea declansa desteptarea romanilor.
    • +6 (8 voturi)    
      Duminica 6 Oct Piata Universitatii - 17:00 (Joi, 3 octombrie 2013, 16:39)

      lf_iron [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Jos labele de pe justitie!
      Duminica 6 Oct Piata Universitatii - 17:00
    • +4 (4 voturi)    
      Piata Victoriei (Joi, 3 octombrie 2013, 17:59)

      sue_ellen [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      In Piata Universitatii ne confundam sau ne confunda cu protestul anti Rosia Montana. Mai bine Piata Victoriei, ca si anul trecut cand cu plagiatul, grajdenii, zgariatul lui Nastase, blocarea CCR si cate si mai cate. Ca sa nu se faca confuzii, ca sa se inteleaga ca cu Ponta avem o problema si e o problema in general, nu punctual, pe un proiect, Piata Victoriei e un loc ma adecvat.
  • +18 (20 voturi)    
    mda... (Joi, 3 octombrie 2013, 12:52)

    Cataleya [utilizator]

    La articolul de ieri al d-lui Tapalaga am scris ca dupa era lui Basescu justitia va fi pusa cu botul pe labe si ne vom intoarce la epoca Iliescu- Bombo.
    Astazi, Tapalaga scrie exact acelasi lucru cu toate ca ieri avea cu totul alta parere..
    Deh...asta e.
    • +9 (15 voturi)    
      draga Andradda (Joi, 3 octombrie 2013, 13:51)

      Dan Tapalaga [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      scriu ca justitia va intra la loc sub control politic de la inceputul anului, de cand s-a facut rusinosul troc politic pe procurori iar Basescu l-a acceptat pe Nitu in ciuda tuturor evidentelor ca va fi doar o coada de topor. Atunci eram printre putinii ziaristi care se opunea, iar despre caderea justitiei sub Ponta am scris aici pana la epuizare. Textul de ieri a fost despre altceva, nu despre justitie
      • +5 (9 voturi)    
        Nu m-ati convins deloc , dle Tapalaga (Joi, 3 octombrie 2013, 14:47)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

        Ca atare, v-am dat "minus" pt raspuns.
        Oricum, comentariul meu nu va acuza in vreun fel sau altul ci doar incercam sa va atrag atentia ca ar trebui sa fiti ceva mai moderat in incercarile dvs de a prezice viitorul.
      • -2 (6 voturi)    
        corect (Joi, 3 octombrie 2013, 19:42)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Dan Tapalaga

        au mai fost si pora, si laura Stefan.
        asa a si fost, base a semnat pactul cu aghiutza.
        caci, dottore nu este decat un saltimbac de décor.
        base, de fapt, trebuia sa stie ca semneaza cu pesedul lui zgrebneciuca, bonbonel, ilici.
        cand a semnat cu tonta, a situt ca semneaza si cu fenchiu, cu varanu...
    • +2 (8 voturi)    
      l'ai prins (Joi, 3 octombrie 2013, 19:39)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      pai, daca si dan tapalaga plagiaza....:))

      mi modestuta oleaca, andrada.
      inca n'ai descoperit America.
      • 0 (4 voturi)    
        N-am descoperit America (Joi, 3 octombrie 2013, 20:56)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        dar am remarcat superficialitatea si slugarnicia mass-media.
        Esti multumit acum?
        • +3 (5 voturi)    
          si io am remarcat (Vineri, 4 octombrie 2013, 0:18)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          pe la latrina 3, la otv ghitza, tvr, zvonalitatea teve.
          apropos, vezi, cum incearca sa fie deontologi, cum iau drumul deschis de dd.
          se pare ca realitatea va urma otv'ul, pe calea tacerii.
          deci porunca intaia in presa: nu lua in deradere numele atotputernicilor zilei.
          si, la realitatea, manastire isi cam luase nasul la purtare, tragea perdelutele bordelului politichiei, in spatele carora se intmapla fel de fel de nebunii.

          si acum sa fim chit, iti trag un minus :))
  • +27 (29 voturi)    
    REACTIE!!! (Joi, 3 octombrie 2013, 13:13)

    cipoc [utilizator]

    Poftim domnule Tapalaga!!! Pentru aceste lucruri ies eu in strada, nu numai ptr Rosia Montana, si o voi mai face in fiecare Duminica sau alta zi in care cetatenii acestei tari cu creier in cap vor iesi si vor protesta!
  • +13 (15 voturi)    
    ba mazeto (Joi, 3 octombrie 2013, 13:50)

    gogu_milogu [utilizator]

    acu de ce nu te bagi in seama?...ai interzis de la sefu?.....
  • +11 (19 voturi)    
    Hai baietii, acu'nu mai iesiti in strada? (Joi, 3 octombrie 2013, 14:45)

    Waine [utilizator]

    unde-s baietii din piata universitatii acum? unde nu ii vezi ca tipa in jurul guvernului pentru o chestiune mult mai grava decat un proiect minier? unde sunteti oameni buni pe o chestine care atentioneaza un pericol de a ne intoarce 15 ani in urma?
  • +16 (20 voturi)    
    Dosare politice?? (Joi, 3 octombrie 2013, 14:58)

    LiviuX [utilizator]

    Poate ma lamureste si pe mine cineva: Ce se intelege prin "Dosare politice"?
    Eu unul stiam ca dosare politice erau cele din perioada comunista, cand daca erai impotriva sistemului ti se INSCENAU diverse chestii, inexistente evident, pentru a te putea condamna sau interna la nebuni. Or in marea majoritate a dosarelor de care se vorbeste aici nu e nici pe de parte vorba de inscenari, ci exista probe clare si concrete. Deci ce e politic in asta?? Nu am vazut inca nici o condamnare fara probe clare. Din contra, mai de graba consider politice o serie de NUP-uri, in cazuri in care exista probe clare (vezi de ex. Nastase cu regimul armelor si munitiilor).
  • +21 (23 voturi)    
    Inadmisibil (Joi, 3 octombrie 2013, 15:08)

    Glanetasul [utilizator]

    Nu mai trebuie sa toleram asa ceva.In Bulgaria oamenii au iesit in strada cand s-a incercat punerea piciorului pe gatul justitiei. Aceste nemernici care ne-au adus la sapa de lemn, imbuibati din banii nostri trebuie sa plateasca! Si nu numai electoral, PENAL!
  • +18 (20 voturi)    
    S-a spart buba! (Joi, 3 octombrie 2013, 16:14)

    mucenic [utilizator]

    Incepe sa curga puroiul.
    In principiu acest process ar trebuii sa aiba un effect salutar asupra vindecarii. Sant optimist!
    A fost o decizie disperata a lui Ponta desi ii va fi fatala. Westul nu va tolera o asemenea decizie, asemanatoare cu aroganta lui Milosevici.
    • -6 (6 voturi)    
      Corect (Joi, 3 octombrie 2013, 22:38)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui mucenic

      Deci iarasi PDL-ul si cu toti basistii vor iesi sa planga in occident ca e lovitura de stat? Si zici ca ar fi trebuit sa ramana in continuare pe functia aia pana la adanci batraneti, nu? Dar chiar nu inteleg nesimtirea acestor uselisti ca l-au dat pe ala la o parte, ar fi trebuit sa ramana pe functie ca tinea foarte mult la ea si nu ar fi fost nici abuziv sa mai stea vreo 10 ani, ca daca aplicam legile acestei tari, atunci asta e abuz.
  • +6 (10 voturi)    
    ceva foarte important se pierde din vedere (Joi, 3 octombrie 2013, 23:33)

    stefan12 [utilizator]

    Sunt nou comentator al acestei stiri si al acestui post si nu pot sa remarc faptul ca nimeni nu comenteaza faptul ca nimeni nu "pune pe tapet" faptul ca o trimitere si ulterior o posibila condamnare a lui Liviu Dragnea ptr furt de voturi la referendumul de anul trecut ptr demiterea presedintelui Basesscu automat la compromiterea USL, a lui Victor Ponta (ca posibil prezidentiabil si ca actual premier) si a lui Crin Antonescu ( care oricum la o adica a fost si el un presedinte de o proba ... ad interim..:-)) Este un subiect mare care ar trebui dezbatut ca atare deoarece poate subrezi si chiar distruge acel fals monolit cu 70% numit USL. Istoria are multe astfel de exemple si oamenii noi nu pot suporta multa prostie / minciuna asa cum a fost posibil in urma cu cativa ani.
    • -7 (7 voturi)    
      E posibil, dar... (Vineri, 4 octombrie 2013, 2:27)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui stefan12

      ...nimeni nu pare sa bage de seama ca domnul Papici pastorea pana mai ieri acea sectie unde se afla "ingropat" faimosul "dosar flota"! Ori numirea unui nou sef la aceasta sectie ii produce frisoane presedintelui, care in fapt si conform Constitutiei nu beneficiaza de o imunitate speciala pe timpul exercitarii mandatului si aceasta imunitate se refera la declaratiile politice si nu la faptele penale! Temerea presedintelui, ca sa nu spun mai mult, este ca sub noua conducere dosarul flota sa nu fie "dezgropat" si repus pe rol si atunci ar urma firesc si legal o suspendare, fara sa mai fie necesara organizarea unui referendum! Si odata pornita masinaria justitiei nimeni nu va putea sa o mai opreasca, pentru ca ar putea fi acuzat de obstructionare si amestec politic! S-ar putea ca "invinuitul si inculpatul" Basescu sa fie in cele din urma achitat de judecatori, dar aceasta "victorie" va fi irelevanta si tardiva pentru cariera politica a fostului presedinte! Politicienii pe care "sistemul" ii plaseaza(temporar) in functii importante fac greseala capitala(si sinucigasa) sa creada ca din pozitia lor de "trecatori" pot controla "masinaria"! Ei nu inteleg ca sunt doar niste "rotite" intr-un angrenaj complex, pe care "sistemul" le poate elimina "din mers" fara nici o problema! Ati observat ca politicienii profesionisti din democratiile occidentale se comporta intr-un anumit fel atunci cand media&justitia incep sa-i ancheteze pentru cine stie ce fapte si greseli?! Primul lor gest este sa-si dea demisia din postul/functia pe care o detin! Ei stiu ca sunt doar niste "rotite" si ca "sistemul" este implacabil si nendurator cu cei care prin comportamentul si fapte lor ii pun in pericol integritatea si credibilitatea! Politicienii romani, "amatori" prin definitie, inca nu au inteles asta!
    • 0 (0 voturi)    
      PONTA NU DOREA DE FAPT (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 8:24)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui stefan12

      Ponta a cerut de doua ori sa fie admis ca martor nu de dragul lui Dragnea ci pentru ca dosarul odata trimis in judecata devine PUBLIC si putem afla multe despre oameni si metode de furat voturi !
  • +8 (10 voturi)    
    la puscarie, plagiattore (Vineri, 4 octombrie 2013, 1:06)

    dkz [utilizator]

    am 33 de ani, sper sa apuc sa-l vad in puscarie pe Ponta pt abuz de putere , trafic de infulenta si complicitate cu infractorul.
  • +5 (5 voturi)    
    Dan Tapalaga (Vineri, 4 octombrie 2013, 9:29)

    lzrd [utilizator]

    Aseara la B1 a-tzi pomenit OBSESIV de telefonul dat de presedinte ministrului justitiei si ne-atzi sugerat ca a incalcat grav CONSTITUTIA;
    Constitutia spune ca presedintele are dreptul si obligatia de a interveni cand sant derapaje majore in activitatea unor institutii ale statului.
    Sincer de data asta nu v-am inteles DELOC atitudinea ,a-tzi tinut mortis sa ii datzi apa la moara lui Voiculescu ?
    • +3 (3 voturi)    
      Ciudat daca dl. Tapalaga a facut asta (Vineri, 4 octombrie 2013, 10:03)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui lzrd

      foarte ciudat.
      • 0 (0 voturi)    
        Domnule Maniu (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 8:20)

        lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Va multumesc pentru ca m-atzi luat in serios si scriu pentru a treia oara deoarece nu mi-au fost publicate alte doua comentarii si sant nevoit sa revin:
        Ponta a incalcat grav Constitutia si ,cererile lui repetate de a fi chemat ca martor aveau un scop murdar de a incerca sa intimideze sau daca nu reusea sa incerce sa cada la pace cu procurorul si nu de dragul lui dragnea ci deoarece DOSARUL TRIMIS IN INSTANTA DEVINE PUBLIC si am afla prea multe despre metode de fraudare vot !
    • 0 (0 voturi)    
      a-tzi (Sâmbătă, 5 octombrie 2013, 1:38)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui lzrd

      nu, ati, atit.
  • -1 (1 vot)    
    Daca Dan Tapalaga Are Timp? (Vineri, 4 octombrie 2013, 10:26)

    MarinOprea [anonim]

    Am sa va rog domnle Tapalaga sa va puneti in situatia ca aveti ocazia sa discutati cu unul dintre cei mai mari investitor de la #RosiaMontana, si sa mai si propunem ca sunteti un infocat aparator al acesteiea din urma.

    Ca jurnalist cu ce intrebari ati fi pregatit sa-l abordati?
  • +1 (1 vot)    
    cristian (Vineri, 4 octombrie 2013, 12:34)

    hmara [utilizator]

    Ce destept esti. Tu du-te in Mihaileanu sau mai bine daca ploua, poti sta acada sa te delectezi cu gadea.
  • 0 (0 voturi)    
    in Parlament (Luni, 7 octombrie 2013, 9:46)

    gicu sculeru [utilizator]

    ..Stau ai nostri-n Parlament
    cum stau paricii pe caine...
  • 0 (0 voturi)    
    ..cata dreptate are !!!! (Luni, 7 octombrie 2013, 9:49)

    gicu sculeru [utilizator]

    Suflete de sluga
    de F.Chilian


    cat o sa mai stati?...
    cat sa indurati?...
    un destin de carpa..
    unde sa va duca?
    sa vedeti ca nu e unde?
    cand va veti raspunde?..

    cat te umilesti...
    cat te ploconesti...
    cat te risipesti...
    cand te razvratesti, coloana sa-ti stea dreapta
    cat te mai holbezi la poarta?

    stau ai nostri-n parlament
    cum stau puricii pa caine..le turbat...
    cum sta gaura-n ciment
    cum sta musca pa ca... dar nu!

    prea multa prostie!...
    doar ipocrizie..
    stati ascunzi in turma!
    traiti la borcan vieti de sobolan,
    vieti traite-n van...

    cata lasitate!
    cata nedreptate!
    cat pamant in gura, cate sa-nghititi pana va treziti?!
    cat va mai mintiti??...

    stau ai nostri-n parlament
    cum stau puricii pa caine..le turbat...
    cum sta gaura-n ciment
    cum sta musca pa ca... dar nu!

    suflete de sluga...
    apa-i mult prea uda...?
    doare mult prea tare sa stai in picioare, sa poti spune 'Nu!'
    nu poti spune 'Nu!'...

    cat o sa mai stati?...
    cat sa indurati?
    un destin de carpa..
    unde sa va duca?
    sa vedeti ca nu e unde?
    cand va veti raspunde?..

    stau ai nostri-n parlament
    cum stau puricii pa caine..le turbat...
    cum sta gaura-n ciment
    cum sta musca pa ca... dar nu!

    dar nu, nu-i vorba de voi nu!!!
    nu-i vorba de voi, nu!!!
    voi nu sunteti asa,
    nu-i vorba de noi, nu!!
    noi nu suntem asa.....
    nu...
    nu-i vorba de voi, nu-i vorba de noi...
    noï nu suntem asa...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by