Semnificatiile condamnarii lui Dan Voiculescu

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 27 septembrie 2013, 12:21 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Condamnarea lui Dan Voiculescu, considerat ultimul mogul, ultima fosila a lumii vechi, pare sa indice ca justitia si-a consolidat independenta, ca a devenit mai constienta de propria putere si continua sa demoleze piatra cu piatra mitul intangibilitatii mai marilor zilei, indiferent ca sunt politicieni, oameni de afaceri influenti sau moguli atotputernici. Condamnat la cinci ani de inchisoare cu executare de Tribunalul Bucuresti, Voiculescu pare intrat pe toboganul prabusirii in gol care i-a trimis in final pe Adrian Nastase, Sorin Ovidiu Vantu, Catalin Voicu, Gigi Becali si alti imparati neincoronati dupa gratii. La fel ca in toate celelalte cazuri, o armata de ziaristi si politicieni sustine ca avem de-a face cu un dosar politic instrumentat la ordinele presedintelui Traian Basescu.

Seful statului este acuzat, cu fiecare mare caz, ca se ocupa direct de adversarii sai, dictandu-le procurorilor cum sa ancheteze, iar judecatorilor ce sentinte sa pronunte. Admitand prin absurd ca asa stau lucrurile in dosarul Voiculescu, ar insemna ca Traian Basescu dispune de puteri mai infricosatoare chiar decat telepatia. Ar insemna ca, desi sistemul s-a incolonat azi in spatele lui Victor Ponta, seful statului reuseste cumva sa intre in mintea procurorilor si judecatorilor.

Ce parghii ar mai avea Traian Basescu asupra procurorilor cand noii sefi din parchete au fost selectati si numiti de Victor Ponta? Dar sa zicem ca avocatii lui Voiculescu: dictatorul ii tine mai departe in gheara, nu renunta el la putere cu una cu doua. Cum de n-a reusit atunci sa opreasca anchetarea lui Adriean Videanu, care pana ieri gravita in cercul de intimi ai presedintelui, prieten bun cu Bebe Ionescu, cuscrul lui Traian Basescu?

Apoi: ce putere are Basescu asupra judecatorilor? Cu ajutorul serviciilor, raspund in cor avocatii lui Voiculescu, stiind ca nu mai e nevoie de nici o demonstratie sau proba. Televiziunile de stiri au spalat ani de zile pe creier publicul cu teoria conspiratiei, intretinuta generos de actuala putere. Potrivit acestei teorii, dictatorul Basescu controleaza tot ce misca in tara cu ajutorul serviciilor secrete, ocupate de dimineata pana seara cu acte de politie politica. Ele n-au fost niciodata dovedite, dar au devenit un fapt incontestabil, un adevar care nu mai trebuie demonstrat. Acesta este efectul propagandei intense si manipularii fara limite practicate de televiziunile mogulilor, cu precadere de Antena 3.

Dar exista ceva adevar in acuzatiile aparatorilor lui Dan Voiculescu. Traian Basescu are vina de a fi sprijinit ani de zile (nu discutam aici de ce a facut-o si cu cata convingere) eliberarea unor institutii cheie din stat de sub controlul unor retele politico-financiare de tip Voicu. Inalta Curte, CSM, DNA, Parchetul General, SRI si SIE au functionat sub guvernarea Iliescu - Nastase ca institutii captive, aflate la discretia atotputernicilor vremii. Ei se numeau Adrian Nastase, Sorin Ovidiu Vantu, Catalin Voicu sau alte personaje care si-au exercitat puterea in scopuri personale sau pentru a servi interese ilegitime.

Exponent al securismului fara scrupule, Dan Voiculescu a rezistat cel mai bine in peisajul lumii vechi, manevrand abil scutul si buzduganul mediatic. Dosarul ICA este un caz clasic de utilizare a puterii politice, intr-o retea de coruptie, cu institutii ale statului capturate in prealabil (in cazul de fata, pozitii cheie din institutii subordonate Ministerului Agriculturii).

Pe scurt, toti acesti mari condamnati n-ar fi ajuns niciodata la inchisoare daca nu exista, intr-adevar, un Traian Basescu la Cotroceni. Fara un presedinte puternic, institutiile de represiune nu ar fi avut singure capacitatea de a scapa de sub talpa politica. Nu impartasesc entuziasmul unor colegi care vad in condamnarea lui Voiculescu inca un semn ca institutiile au intrat intr-un proces ireversibil de consolidare a independentei lor. Daca s-ar uita cu atentie in jur, ar observa ca Dan Voiculescu este nu doar ultimul mare mogul condamnat, ci si unul din ultimele mari dosare incepute in trecut si ajunse azi la o solutie.

Va urma cel mai probabil trimiterea vicepremierului Liviu Dragnea in judecata, tot un dosar mai vechi, pornit inaintea schimbarii de garda la varful parchetelor. Si cu acest dosar, in ochii opiniei publice se va consolida impresia ca lucrurile merg, totusi, spre bine. Pentru Victor Ponta va fi un mare pas inainte in lupta pentru consolidarea puterii in partid, Dragnea fiind marele sau adversar. Insa cam aici se sfarseste totul.

La o privire mai atenta, realitatea se vede putin altfel. Ce vedem la orizont? Ce perspective are "sistemul ticalosit" sa revina? Fostul ministrul al justitiei, Catalin Predoiu, il vede deja gata instalat la loc. Asta ar insemna ca tot ce s-a castigat cu greu in sapte-opt ani este pe cale sa se naruie. Daca-i asa, insusi Traian Basescu a pus umarul la demolarea propriului edificiu in urma cu mai bine de jumatate de an, cand a acceptat o intelegere pe sub masa cu Victor Ponta la numirea noilor procurori sefi.

De atunci, atmosfera s-a degradat constant pe frontul luptei impotriva coruptiei. Remarcati, de pilda, ca de la instalarea noii puteri, ritmul marilor anchete s-a incetinit brusc, in sensul ca n-au fost deschise alte investigatii relevante. Toate dosarele mari vin din trecut.  Cazul Videanu e o exceptie, dar ea intareste de fapt regula. Serviciile de informatii nu par sa mai fi alimentat DNA-ul cu efervescenta din trecut. Fara informatii de la SRI, procurorii nu prea au ce face. Va amintiti? Curentul si motorul. Fara curent, motorul se opreste. Prezentul scapa ca prin farmec vigilentei institutiilor cheie, de parca toti cei infipti la resurse azi s-au oprit ca prin farmec din furat.

Ne-am intors la flagrante spectaculoase cu medici, investigatii cu directorasi si alte cazuri mici. Sigur ca si coruptia mica trebuie combatuta, problema e ca pestii mari nu mai pica in navodul SRI si al procurorilor. Ei se strecoara, ca pe vremea lui Nastase, prin gaurile largi ale plasei.

Lumea politica se pregateste sa intre in epoca post-Basescu, la fel institutiile cheie. Unii isi fac calcule de supravietuire, cautand bunavointa la noii stapani. Traian Basescu mai coboara in fiecare zi o treapta de pe tronul puterii, iar directia este spre o usa care nu prea duce  nicaieri. In realitate, nu doar ca presedintele nu controleaza nimic, dar nici ce putea controla legal inainte nu mai raspunde comenzilor sale ca in trecut. Vezi de pilda, situatia din politica externa, unde se intampla tot mai des ca Guvernul sa ia decizii fara mandat de la presedinte.

Puneti-va apoi in locul serviciilor de informatii: de ce-ati ramane loial pana in ultima zi unui presedinte tot mai izolat? N-ati cauta din timp sa castigati  increderea noilor stapani? In ochii lor, noul star este Victor Ponta si vor paria pe el, pe finul sefului lor direct, George Maior.  Iar Ponta face totul sa-i castige, acordand SRI-ului mai multa importanta si putere (de ex. dreptul de a aviza toate licitatiile in zona informatica). Traian Basescu traieste si va mai trai in aceste ultime luni de stat la Cotroceni drama tradarilor, capitularilor si insubordonarii, specifice oricarui final de domnie.

In acest context, nimeni nu mai are vreo garantie ca de acum incolo va fi la fel, ca noii stapani vor lupta si ei pentru institutii puternice, capabile sa destructureze mari retele politico-financiare. Ii vede cineva pe Victor Ponta sau Crin Antonescu dorindu-si cu ardoare asta? Isi imagineaza cineva ca PSD-ul, PNL-ul sau oricare alt partid va mai risca sa aiba de-a face cu institutii imprevizbile, care le pot face oricand viata un iad? Va mai comite cineva eroarea sa lase oameni ca Macovei sa populeze sistemul cu procurori ca Morar?

Azi, lipseste vointa politica pentru a spera la continuitate, or fara ea "sistemul ticalosit" se intoarce in forta, poate cu alte figuri. Prin urmare, scepticismul se naste din analiza rece a realitatii si a perspectivei imediate. Ar fi de dorit ca procurorii, judecatorii, serviciile de informatii, alte institutii de control sa-si intareasca independenta. Din pacate, exista azi toate premisele ca Romania sa revina la linistea din trecut. Sunt mai multe motive sa credem ca Romania se indeparteaza de domnia legii si de statul de drept. O constanta azi tari ca Franta, cand anunta oficial ca va vota impotriva aderarii Romaniei la Schengen. Protestele de strada de la sfarsit de saptamana nu vor avea, din nefericire, capacitatea de a schimba ceva esential in sistem, cel putin nu acum, nu pe termen scurt. O influenta vor avea, dar nu atat de semnificativa cat spera cei iesiti pe strazi.

Asadar, nu luati in deradere amenintarea lui Dan Voiculescu atunci cand, in ziua condamnarii sale lanseaza cu zambetul pe buze amenintarea ca va reveni. Ceva sanse stie ca are, chiar daca lupii tineri ar da orice sa-i ia locul. La o adica, cu astia se poate negocia. Personal, nu cred totusi ca va mai reveni. Voiculescu a ajuns antipatizat cam de toti din sistem pentru metodele sale (e acuzat oficial de santaj) plus ca reclama mereu, exact ca Nastase sau Vantu, sa  conduca haita, vrea toate butoanele. Asa ca revenirea s-ar putea produce peste cativa ani, eventual dupa liberare, dar atunci va fi cam batran pentru a musca la fel de rau ca azi.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















26602 vizualizari

  • +77 (81 voturi)    
    Corect ! (Vineri, 27 septembrie 2013, 12:31)

    ionescu_ion [utilizator]

    Analiza facuta de D.T. este corecta. Sa nu ne imbatam cu apa rece. Ce ne ramane de facut ? Sa ne prezentam la vot si sa deschidem bine ochii pe cine alegem.
    • -15 (15 voturi)    
      Trebuie sa le dam putere infractorilor (Vineri, 27 septembrie 2013, 12:56)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui ionescu_ion

      daca vrem o justitie puternica, dar cu gainari condamnati se alege praful de justitie.
      • +18 (18 voturi)    
        justitie independenta? ha! (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 14:57)

        nbo [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Voiculescu e clar vinovat de toate acuzatiile care i se aduc si faptul ca a fost condamnat e un lucru bun. Dar trebuie sa fii naiv ca sa faci din asta un argument pentru independenta justitiei. Justitia romana a fost si inca este aservita politic. Voiculescu e inamicul declarat al lui Basescu, iar Ponta il detesta (a fost si un articol pe hotnews pe tema asta). Voiculescu a colaborat in trecut cam cu toata lumea (inclusiv Basescu), dar pe parcusul timpului s-a distantat de toti si fostii prieteni i-au devenit dusmani. Iar acum plateste pentru asta. Cam toti marii arestati, de la Nastase la Becali, au fost dusmani declarati ai puterii. In coabitarea actuala nu e clar cine mai controleaza justitia, dar oricine ar fi, e dusmanul lui Voiculescu. Ma astept ca dupa ce Basescu pleaca si USL preia toate fraiele puterii, sa vedem o gramada de aresturi ai dusmanilor USL - probabil din fosta guvernare Boc. Cine se bucura de toate astea nu vede ca fostii moguli sunt inlocuiti de noi moguli, ca pleaca Vantu dar vine Ghita si ca de fapt nu se schimba nimic.
    • +25 (27 voturi)    
      intradevar...... (Vineri, 27 septembrie 2013, 12:58)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui ionescu_ion

      ....analiza este corecta si puncteaza faptul ca sistemul este problema societatii.
      Din nefericire, simpla constatare a problemei nu aduce si rezolvarea ei iar speranta paguboasa ca "cineva sa faca ceva" pentru a schimba sistemul, duce la apatie si fatalism.

      Daca nu luam in serios necesitatea imperioasa de a schiba sistemul politic, nu vom avea nicio sansa la o viata normala iar nemultumirea din randurile noastre, se va transforma in excese care nu aduc nimic bun.

      Referitor la condamnarea lui Voiculescu, mi se pare urmarea logica a intalnirii de taina la Miami a celor doi natarai, care s-au pus de acord asupra "lepadarii de varan".
      Din fericire pentru ei, varanul a ramas cuplat pe Base si nu isi da seama de unde i se trage.
      • +7 (9 voturi)    
        USL intra la apa! (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 12:08)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Tot ce USL face este orice altceva decat interesul celor care i-au votat. USL fura in frunte cu Ponta si Antonescu si devalizeaza Romania.
        Faptul ca Voiculescu, aliatul lui Antonescu si a lui Ponta, e un penal notoriu, nu e de mirare. Dar pentru Cacarau si Pinocchio nu conteaza cu cine se infratesc, ei fiind la randul lor niste penali de ultima speta.
        Dupa Voiculescu, ii asteptam la rand sa intre la puscarie pe Videanu, Dragnea, Vosganian si apoi, cu voia domniilor voastre si cu mare drag, pe Ponta si Antonescu, pentru devalizarea Romaniei!
        • -9 (11 voturi)    
          postaci (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 19:32)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Imi sunt foarte antipatici postacii, indiferent ca sunt de la USL sau de la PDL.
          Asta e si motivul pentru care ma vad nevoit deseori sa apar USL-ul.
          Zici ca Ponta si Antonescu se aliaza cu Felix. Oare nu la fel a facut si Basescu?
          Crezi ca nu stia ce-i poarta pielea?
          Cand e vorba de ciolan se formeaza tot felul de aliante.
          • +7 (9 voturi)    
            Si mie imi sunt antipatici prostii! (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 21:10)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Postac este cel care nu spune adevarul, ca tine. Tu esti un bolsevic care folosesti argumentul mincinos ca Basescu s-ar fi aliat cu Felix cum a facut-o Cacarau si Pinocchio. Basescu dupa ce s-a folosit de el, in mai putin de o luna a numit formatiunea lui Voiculescu solutia imorala. Si nici la Antene nu a fost, cum o face in schimb Cacarau si Ponta, care vad ca raman parteneri cu Felix chiar si dupa ce a fost condamnat. L-ai vedea pe Basescu partener cu un condamnat de Justitie ca cei doi lideri ai USL.
            Deci, esti praf, pe mine nu ma pacalesti, bolsevic PSD-ist si PNL-ist ce esti.
            O seara minunata!!!
          • +3 (3 voturi)    
            le amesteci gresit (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 21:31)

            IoanB [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            "Zici ca Ponta si Antonescu se aliaza cu Felix."
            Nu "cu" ci "impotririva lui" ( a zis translativus).
    • +8 (10 voturi)    
      prea tarziu (Vineri, 27 septembrie 2013, 20:57)

      ggeo [utilizator] i-a raspuns lui ionescu_ion

      peste 3 ani va fi prea tarziu ; raul va fi deja facut
    • -5 (9 voturi)    
      REALITATEA (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 8:20)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui ionescu_ion

      Corect cu precizarea ca ultima fosila a guvernului communist condus de Dascalescu este Traian Basescu. Basisti refuza sa-si aminteasca acest adevar.
      • +3 (7 voturi)    
        obsesii bolnavicioase (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 21:38)

        IoanB [utilizator] i-a raspuns lui ravi

        Daca asta-i singura ta obsesie ma intreb ce vei fi inteles matale din articolul lui Dan Tapalaga.
  • +58 (60 voturi)    
    Meseria (Vineri, 27 septembrie 2013, 12:38)

    kinn3 [utilizator]

    "Fara informatii de la SRI, procurorii nu prea au ce face"

    Ar putea, totusi, sa-si faca meseria. Cazul Voiculescu este pana la urma in acte, nu in telefoane.
    • -3 (25 voturi)    
      Bravo (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:35)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui kinn3

      Mai lasati-ne cu securistii astia, cum de a ajuns Romania iar sa aiba cultura securistului mie nu mi-e clar...

      Chiar nu stim cu totii ca ei se ocupa cu controlul si opresiunea cetatenilor romani, ca se practica politia politica as we speak... cand va aud ma gandesc ca ne meritam soarta...
      Au ocrotit tortionarii pana acum si voi tot mai vreti chestii de la SRI. Voiculescu este exponentul acestui aparat de opresiune.
      • +20 (30 voturi)    
        Daca tu confunzi... (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:17)

        triciupa [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        ...SRI-ul cu securistii si batranii tortionari inseamna ca antena 3 te-a ciupit putin de cortex...
        Generalizarile astea gen "stim cu totii ca ei se ocupa cu opresiunea cetatenilor" sunt aproape citate din gadea & co. Pe tine te oprima SRI-ul? Pe mine nu, si nici pe cei din jurul meu. Daca ai ales sa-ti traiesti viata onest, fara privatizari frauduloase, fara licitatii cu dedicatie, fara furturi monumentale si fara lovituri de stat, "serviciile" nu te oprima, don't worry.
        • -3 (19 voturi)    
          Poftim? (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:16)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

          ce te face sa screzi ca urmaresc Antena 3? cine e ciupit de cortex in cazul asta? Si de ce tocmai Antena 3, acolo cred ca e inghesuiala de securisti.

          Da, am ales sa imi traiesc viata onesc, insa SRI nu se ocupa numai de cei ce nu isi traiesc viata onest.

          Imi place ca ii aparati, este exact ce spunem mai sus.
          Afacerile legate de oamenii din SRI, oneste sau criminale, supravegherea continua a cetatenilor onesti sau nu, implicarea in politica si economie, mai ales in conditiile acestei imense coruptii, posibilitatea de a cumpara un job in SRI, toate aceste lucruri exista si dovedesc ceva.
          Pentru cine vrea sa creada sau nu.
          Daca devenim un stat politienesc si mie mi-e frica nu e din cauza ca fac chestii ilegale (merci de compliment) ci pentru ca nu am incredere DELOC in aceste institutii.
          E bine ca aveti voi cultura SRI. D-aia s-au devalizat toate sectoarele economice strategice, pentru ca sunt foarte buni si corecti.
        • -1 (13 voturi)    
          Iar cu batranii tortionari (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:17)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

          e doar un exemplu de justitie SRI.
          oamenii aia care au ucis nu au fost pedepsiti.
          Ce vreti mai mult?
          • 0 (12 voturi)    
            bravo (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:59)

            adrian4511 [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            Corect rationament.
            Felicitari pentru opinie.
      • +2 (8 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:49)

        [anonim] i-a raspuns lui VictorS

        • +3 (9 voturi)    
          :)) (Vineri, 27 septembrie 2013, 17:07)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui

          cand iti imaginezi ca ceilalti sunt inculti sau prosti, de unde iti iei referintele?
          • +1 (9 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 18:21)

            [anonim] i-a raspuns lui VictorS

            • -4 (10 voturi)    
              Ce tare (Vineri, 27 septembrie 2013, 20:45)

              VictorS [utilizator] i-a raspuns lui

              nu stiu cum poti sa deduci asta, tu ai citit ce zic sau e reactia ta automata la tot ce se intampla in jur si la toti cei care nu sunt prosecu?

              Pe mine ma doare de ce se intampla in tara, dar nu pentru indivizi ca tine, intoleranti si imbecilizati (scuze dar ma acuzi de niste prostii imense).
              Cat despre Voiculescu, aproape ca mi-e greu sa cred ca se apropie si termenul lui. La cat mai multi!
      • +3 (9 voturi)    
        securitate (Vineri, 27 septembrie 2013, 21:25)

        Googol [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        nu știu de cât timp comentezi pe aici, dar îți zic sincer că de mult timp n-am mai văzut pe cineva care să bată câmpii în halu' ăsta. vrei să zici că SE OCUPAU cu opresiunea cetățenilor. e o mare diferență.
        • -1 (3 voturi)    
          sigur (Vineri, 27 septembrie 2013, 23:58)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Googol

          probabil tu stii mai multe de unde esti.
          Sa inteleg ca acum va ocupati doar cu furatul.
        • -3 (5 voturi)    
          Mai mult (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 0:13)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Googol

          "nu știu de cât timp comentezi pe aici" => nu am inteles ce legatura asta treaba asta?
          nu sunt din echipa, stai linistit, nu suntem vecini de birou.

          "n-am mai văzut pe cineva care să bată câmpii în halu' ăsta"
          ma bucur daca chiar crezi asta. as vrea sa fiu eu nebun si economia si politica romaneasca sa nu fie paralizata de 24 de ani de fosti si ACTUALI securisti. Iar mare parte din gradati actuali sper sa fie altii si nu aceiasi ca acum 20 de ani (oare?)

          De asemenea sper ca declaratiile despre politia politica ce este inca in desfasurare sa fie o simpla gluma << nu are legatura cu Voiculescu, chiar imi pare un semn foarte bun aceasta fireasca condamnare >>
          Insa aceasta declaratie a dat-o cineva care a demisionat din SRI.

          Si intrebarea mea este: cu ce se ocupa de fapt SRI?
  • +45 (47 voturi)    
    o radiografie excelenta... (Vineri, 27 septembrie 2013, 12:41)

    lucyan [utilizator]

    dar sper sa nu fie adevarata....
    oricum, orice condamnare in mariloe dosare de coruptie aduce o bila alba sistemului, incurajeaza si alti judecatori sa-si faca datoria iar pe corupti poate ii pune un pic pe ganduri...
    vom vedea...
  • +35 (37 voturi)    
    Bravo Dane , (Vineri, 27 septembrie 2013, 12:52)

    potaissa [utilizator]

    fain articol!
  • -7 (47 voturi)    
    "ultima fosila a lumii vechi" (Vineri, 27 septembrie 2013, 12:52)

    evoque [utilizator]

    e aceasta este o afirmatie foarte naiva cu care nu poti sa pacalesti pe nimeni.
    Pe langa voiculescu fosilele lumii vechi se gasesc la cotroceni, se gasesc in serviciile din romania, se gasesc langa orice firma care a crescut cat de cat in romania. Nimic nu misca fara aceste fosile.
    Mai grav este ca aceste fosile se reproduc si creaza si infecteaza in continuare viata romanilor. Fiecare asemenea fosila a creat alti monstri la care multi romani se posterneaza precum la icoane, ajutati de propaganda acestora. nastase, ponta, sova,ungureanu, tomac, boureanu uite doar cateva nume din creatia acestor fosile.
    Romania este un organism atat de bolnav incat doar o modificare genetica il mai poate face bine.
    • +9 (11 voturi)    
      propun (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:21)

      strongbox [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      o revolutie de catifea :)
      • -6 (14 voturi)    
        as fi de acord (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:03)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui strongbox

        cu orice revolutie, numai ca nu ai cu cine.
        Noi avem un obicei, incetatenit tot din vremea fosilelor, de a umbla in jar cu mana altuia. Iar pe modul de organizare al fosilelor ar fi invidiosi si mafiotii, uite ce exemplu clar ne ofera presedintele prin modul in care a facut din fata lui tata europarlamentar.
        Hai la revolutie, insa fara eutanasie nu se poate face nimic. Catifeaua poate oferi un loc caldut pentru multe progenituri.
        • +16 (18 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:51)

          [anonim] i-a raspuns lui evoque

          • -9 (15 voturi)    
            sau (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:45)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui

            ca eba, de pilda.
            Este usor sa vezi paiul din ochiul altuia, insa este mai greu sa vezi barna din proriul ochi. Alta data citeste mai atent.
            • +11 (11 voturi)    
              Ai si tu un fix (Vineri, 27 septembrie 2013, 23:04)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Vezi ca mai e si Daciana.
            • +5 (11 voturi)    
              Nu compara o natanga cu niste lipitori comuniste (Vineri, 27 septembrie 2013, 23:18)

              a-politic [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Din cate stiu eu EBA nu are 3 televiziuni, nu a devalizat statul cu zecile de milioane de EUR, nu a incercat sa dea jos de la putere un presedinte pentru ca ori nu mai avea rabdare pana-i venea randul la ciolan sau ca sa-si protejeze partea dorsala de carbunii aprinsi. Da, de-acord cu tine ca EBA nu are ce cauta in PE insa crede-ma ca daca te apuci de curatenie in tara asta ideal ar fi sa o iei cu relele cele mai mari. Incearca sa-ti amintesti cand s-a format termenul de "baron local". SI la urma urmei, coruptii si jigodiile nu au culoare politica si nimic in comun cu liberalismul, socialismul, conservatorismul, etc. Nici nu cred ca stiu sa le defineasca.
              • -3 (11 voturi)    
                sunt (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 0:18)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

                cateva lucruri care nu se schimba: nepotismul, filiatia, relatiile,etc.
                Romanii duc si vor duce aceste poveri in carca pentru totdeauna.
                Aschia nu sare departe de copac, prin urmare nici eba nu este o exceptie.
                In politica romaneasca nu mai exista de mult doctrine, toate partidele se supun unei singure doctrine: puterea cu orice pret.
    • +9 (11 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:48)

      the [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      nu e ultima
      iar restul nu sunt incà fosile (cu exceptiile de rigoare)

      quand tu veux ... tu peux :)
    • +7 (15 voturi)    
      Vezi minusurile (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:37)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      si incepi sa intelegi cum e stratificata societatea.
      Din pacate, cei care nu sunt corupti sau se corup (din neputinta, stres, frustrare) sau pleaca...

      Si unii se revolta, probabil de multi noi nici nu auzim la cum e presa in Romania.
      • +2 (14 voturi)    
        presa in romania? (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:09)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        nu, niste codosi platiti.
        Acesta este sistemul perfect pentru coruptie, a supravetuit si s-a dezvoltat bine in comunism iar acum duduie la capacitate maxima.
        Puterea se transmite prin filiatie si prin legaturi stabilite de pe vremea comunistilor.
        • +6 (10 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:52)

          [anonim] i-a raspuns lui evoque

          • -9 (13 voturi)    
            altceva (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:46)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui

            mai stii, sau ai in meniu doar comentarii insipide si fara acoperire.
        • +9 (9 voturi)    
          se-kur-isti au fost, se-kur-isti sunt inca (Vineri, 27 septembrie 2013, 23:41)

          FreakaThe-jmirghel [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          nepotismul este o arta aici in minunatul tărâm carpato-danubiano-pontic, Romania este numele mostenit de la Imperiul Bizantin, nu
          e nimic la intamplare, urmasii fanariotilor
          ne conduc, ne spun ca putem dormi
          linistiti, ca lucreaza ei inspre binele nostru,
          insa orice om de bun simt stie ca ne fura
          pe fata, "revolutia" insasi este o realizare
          a se-kur-istilor, e o lovitura de stat care
          a fost musamalizata prin utilizarea
          ca parava a unor oameni ce au crezut ca infaptuiesc o revolutie reala. In realitate
          se-kur-istii se auto-erijau in noi capitalisti,
          revolutionari cu patalama si speculau tot ce se putea prelua pe gratis sau pentru un pumn de dolari !
          • +1 (3 voturi)    
            Cica nu e asa (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 0:14)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui FreakaThe-jmirghel

            se pare ca suntem noi nebuni;
            Stii cat mi-as dori sa fie asa? Enorm!
    • +12 (16 voturi)    
      pai ce sa zic (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:46)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Romania este asa bolnava datorita unora ca tine mazeta antitot etc......
    • +9 (11 voturi)    
      ? (Vineri, 27 septembrie 2013, 18:50)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      ce propui ?, sa nu facem nimica datorita modificarii genetice ?, sa stam pasivi ?
      • -8 (12 voturi)    
        si ma rog (Vineri, 27 septembrie 2013, 19:30)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        ce faceti? umbra la iarba?
        • +8 (12 voturi)    
          ? (Vineri, 27 septembrie 2013, 19:49)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          eu cel putin nu vb prostii si nu fac nocombat ca tine !
          • -3 (5 voturi)    
            si (Vineri, 27 septembrie 2013, 22:42)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            pe unde combati?
            • +3 (5 voturi)    
              ? (Vineri, 27 septembrie 2013, 23:09)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              prin diverse programe, seminarii, colocvii
              • -1 (7 voturi)    
                efect (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 0:21)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

                zero. Stii povestea cu comisia. Daca vrei sa ingropi ceva fa o comisie.
                Asa este si cu seminariile, colocviile, etc. se bate apa in piua.
                In strada si sa fie executati toti cei care au legatura cu politicieni trecuti si actuali pana in a saptea generatie. Apoi facem colocvii si seminarii.
                • +2 (4 voturi)    
                  ? (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 6:37)

                  cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  eu nu am nici o treaba si nu este nici o legatura cu orice fel de comisie !, esti pe langa, de asemenea nu sunt politician, asa ca nu fa acuzatii nefondate la adresa mea daca nu ma cunosti, decat sa scrii degeaba si prostii, mai bine stai degeaba !
                  • -1 (1 vot)    
                    daca (Duminică, 29 septembrie 2013, 10:31)

                    evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

                    nu ai facut legatura intre povestea cu comisia si colcviile/seminariile cu care spuneti ca veti salva romania, inseamna ca romania este pe maini bune, mainile celor cu creiere spalate.
                    Am mai intalnit in tara asta un francez care spunea unui consiliu local cum dumnezeu ia aratat in vis cum sa faca reteaua de canalizare.
                • +2 (4 voturi)    
                  nu te doare capu'? (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 21:59)

                  IoanB [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  Mai odihneste-te
                  Poate in somn visezi si tu ceva frumos!
                  Fara executii in strada!
          • +3 (5 voturi)    
            atentie! (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 12:09)

            cinic [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            evoque nu face non-combat, vrea sa te determine pe tina sa faci non-combat. Evident in folosul USL... citeste-l cu atentie si vei vedea!
    • +7 (11 voturi)    
      ai greșit saitu' (Vineri, 27 septembrie 2013, 21:38)

      Googol [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      un alt exemplu de fosilă din perioada voiculesciană e chiar persoana ta. fratele meu alb, ce dracu' legătură e între un plagiator cu diploma luată la tarabă și mru? îți place să înșiri nume văd. ai primit temă pentru acasă de la psihiatru?
      • -1 (7 voturi)    
        atat (Vineri, 27 septembrie 2013, 22:45)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Googol

        ai de spus? alte argumente ai? tot la melodia cu plagiatul sunteti? :)) ridicol
        • +5 (7 voturi)    
          ha? (Vineri, 27 septembrie 2013, 23:41)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          tu ceri argumente? pai tu ai vreodata argumente PERTINENTE? iar despre plagiat de ce nu? asta a fost prima, mai avem, avem afirmatiile lui despre Rosia Montana, avem acum, recent, ce vrea sa faca in Portul Constanta, hahaha, sunt destule bibicule.
  • +16 (18 voturi)    
    * (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:04)

    zsolt22 [utilizator]

    Bun articol si cu mult adevar din pacate!
  • +14 (16 voturi)    
    Dle Tapalaga (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:06)

    nano2k [utilizator]

    Bine ati revenit!
    • -9 (13 voturi)    
      unde? (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:17)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      cumva in " ograda propriilor idei" ?

      ps. acum e frumos si destept , ieri era urat si prost .. totul depinde de opinie , daca esti de acord e destept , daca nu e prost ... cu asa mentalitate .... avem romania pe care o meritam !
      • +11 (13 voturi)    
        Asa si este, nu? (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:43)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        Nimeni nu e perfect, nici cel care scrie, nici cel care citeste. Numai prostii cred contrariul si cred orbeste intr-un om orice ar zice/face pe orice subiect, nu?

        Sigur si noi 2 am avea ceva in comun si ceva care ne separa cu imposibilitatea depasirii acelui ceva, insa asta nu inseamna ca trebuie ori sa ne iubim infinit ori sa ne uram infinit.
  • -17 (23 voturi)    
    imi vine sa plang... (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:21)

    Codruta N [utilizator]

    Dupa alegerile din 2004 (cand pana si eu am fost fraiera sa-l votez) Basescu avea o tzara intreaga la picioare. Putea sa aiba sprijin cat incape!

    La TOTI le-a dat cu piciorul!!

    Daca numai de unul ca el a depins totul, inseamna ca ORICUM nu era sustenabil! Lucrurile care depind de un SINGUR om, pur si simplu, in timp, NU MERG!!

    FOARTE rau ca a tzinut ca totul sa depinda numai de el (si cel mult de camarila lui)!
    • +17 (21 voturi)    
      Pana si tu... (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:14)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      ...tu fiind ce/cine? Etalon a ce? "La toti".. da... acum inteleg al cui etalon esti.

      Stai acolo si voteaza "la toti" uselistii, in frunte cu cea mai mare calamitate de PM, nea Poanta.
      • +14 (18 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:54)

        [anonim] i-a raspuns lui Alius

    • +12 (14 voturi)    
      ? (Vineri, 27 septembrie 2013, 18:53)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      zau, ai vazut vreun politician sau corupt mare sa fie anchetat, trimis in judecata si condamnat pana la venirea lui basescu ?
  • +25 (27 voturi)    
    Onoare, procurorilor si judecatorilor !! (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:22)

    hotnewsfil [utilizator]

    Dragii nostri procurori si judecatori,
    va admiram si va iubim pentru profesionalismul si fermitatea cu care invrstigati si judecati acest caz (aceasta 'speta', cum spuneti dumneavoastra).
    Onorabili judecatori, doamne si domni, ne rasplatiti asteptarea de ani si ani, tocmai cand incepuse sa se statorniceasca ideea ca tara noastra nu mai poate fi salvata, fiindca justitia este ingenunchiata de afaceristi si de politicieni hulpavi, care nu mai au nimic sfant in ei.
    Tara ajunsese pe marginea prapastiei, o rusine in lumea civilizata.
    Iata ca dumneavoastra, in aceasta 'clipa de aur', ati ridicat spada implacabil, in spiritul dreptatii si al onoarei si ii loviti pe ticalosii care ne-au impins in intunericul mocirlei, al imoralitatii.
    Dumneavoastra, doamnelor si domnilor judecatori, sunteti reprezentantii nostri in justitie, sunteti numiti pe viata. Nu depindeti decat de constiinta dumneavoastra.
    Va rugam sa continuati la fel de ferm, de 'taios'.
    Noi suntem convinsi ca, in tarile in care nu functioneaza justitia, nimic nu functioneza, domneste haosul, populatia este la cheremul borfasilor.
    Modul in care rezolvati acesta 'speta' este exemplar, este amenintator pentru toti borfasii, incepeti sa ne reparati imaginea pe care o avem in Europa.
    Continuati la fel, va rugam, rezistati presiunilor.
    Succesul dumneavoastra este succesul tarii intregi.
    Veti ramane in istoria justitiei si in cea a tarii, sunteti 'momentul cotiturii decisive'.
    • +7 (11 voturi)    
      Onoare (Vineri, 27 septembrie 2013, 19:09)

      Ellias [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Si nu numai justitia: si presedintele Basescu. Nu sunt un mare fan al dumnealui, insa va intra in istorie in sensul bun al cuvantului pentru ce a facut. Pe cand iliescu??? Si el a distrus aceasta tara alaturi de nastase, voiculescu & co. CHiar numai 6 ani pentru asa o "paguba" adusa tarii...mi-i se pare cam putin, cand un amarat pentru un sac de cartofi,sau o gaina, primeste tot atat, daca nu mai mult. Cred ca legile ar trebui schimbate si pedepsele sa fie mai mari: atunci nu se mai intampla asemenea hotzii la drumul mare. Daca ar fii pedeapsa de 20 de ani, sunt sigur ca nu mai au indrazneala sa mai face shmecherii de genul asta.
      • +2 (4 voturi)    
        Da!! (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 7:51)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui Ellias

        Aveti perfecta dreptate. Ati pus punctul pe 'i'!
        Traian Basescu va ramane in istorie ca 'un mare jucator', in favoarea tarii, intr-o epoca grea, tulbure, controlata, din spate, de fostii 'comunisti si securisti la vedere', azi niste scursori urat mirositiare si, din nefericire, de forta lor transmisa urmasilor lor.
        Traian Basescu a avut de luptat nu numai cu aproape insurmontabilele probleme in care 'Iliescu si ai lui, tradatorii neamului', au afundat tara.
        A avut de luptat cu fiare de teapa lui Dan Voiculescu si cu armata din slujba lui sau aliatii lui.
        Toti adversarii, toti dusmanii lui,Traian Basescu, oricat de mari, de aprigi, toti cei care vor sa il desfiinteze sunt, de fapt, ingroziti de forta dreptatii pe care o apara el.
        Ei stiu mai bine, mai apasat, decat cei ce il simpatizeaza si admira pe Traian Basescu, decat cei care ii inteleg si ii recunosc calitatile si eforturile, ei, dusmanii lui de moarte, stiu si inteleg perfect ca Traian Basescu este un conducator pur-sange, ca impinge tara inainte
        Ei i-ar recunoste si calitatile si aportul in favoarea tarii, cu o singura conditie : sa ii lase sa fure, sa nu se mai amestece in hotiile lor, sa ii admita ca pe o 'lume paralela', intr-o tranzitie a tarii pe termen nedelimitat, cat vor trai ei si urmasii urmasilor lor.
        Daca Traian Basescu ar fi "intelegator" cu ei, ar fi si ei "intelegatori" cu el, ar face un pact cu el, intitulat : 'o mana o spala pe alta'!
    • +1 (3 voturi)    
      Romania Voiculescienilor si a Iliescienilor ! (Duminică, 29 septembrie 2013, 10:30)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Urmarea hotararii trbunalului, in procesul infractorului Dan Voiculescu :
      Da, 'Romania lui Voiculescu a murit', cea a individului Dan Voiculescu-Felix, dar este vie, in plina vigoare, Romania Voiculescienilor, cea a Iliescienilor.
      Ei si-au infipt bine calcaiul in grumazul Romaniei, o tin perfect in frau.
      Sa nu ne facem iluzii!
      Iarna Voiculescienilor si a Iliescienilor va tine tara inghetata mult timp. Singuri, fara ajutorul celor puternici (UE, SUA), inghetul intepeneste tot peisajul romanesc.
  • +8 (12 voturi)    
    E o contradictie in analiza (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:43)

    Sting [utilizator]

    Pai ori nu mai furnizeaza informatii SRI-ul ori sefii parchetelor sunt sub obladuire. Pai daca e al doilea caz nici dosarele vechi nu mai ieseau la rampa, asa ca hotarati-va pe ce va puneti reputatia de jurnalist in joc.

    Si ca o intrebare personala: de ce-i discreditati constant pe cei iesiti in strada pentru Rosia Montana? Si in acest articol ati facut-o. Inteleg sa aveti o opinie legat de proiectul incriminat dar asta deja imi miroase a partinire, ori sunteti pe statul lor de plata?
    • 0 (0 voturi)    
      semantica? (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 12:12)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Sting

      ies PENTRU ? eu cred ca ies CONTRA!! caci intrebarea este " and now what?".
      Am vazut si lozinci cu Jos Capitalismul; dar ce punem in loc?
      PS. Aia cu a treia cale e o palavra de semniarii: ce tara si in ce perioada a (macar) incercat sa implementeze
      A se vedea si A.Hancu in Kamikaze.
  • +7 (9 voturi)    
    vorbim de semnificatii! (Vineri, 27 septembrie 2013, 13:46)

    Sthelian [utilizator]

    In mod normal, daca te iei dupa vorbele spuse de multi Romania este o democratie.
    Daca este o democratie (in sensul adevarat al cuvintului si asa cum este ea recunoscuta in general in lume), n-ar trebui sa vorbim de astfel de semnificatii.
    Justitia este independenta, isi face treaba.
    Dar este ea independenta?
    Greu de spus. Cei din sistem si unii actori politici zic ca da, alti actori zic ca nu.
    Cert este ca cei cercetati si judecati cauta mereu chichite procedurale pentru a anula actul de justitie sau ca sa faca sa treaca timpul astfel incit fapta sa se prescrie.
    Iar aici un cuvint ar trebui sa-l aiba legiuitorul...
    Unii judecatori si procurori incearca din toate puterile lor sa se arate independenti.
    Altii se lasa santajati, cumparati si intimidati.
  • +6 (14 voturi)    
    insist, enervant, stiu, (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:17)

    victor L [utilizator]

    dle Tapalaga.
    "Condamnarea lui Dan Voiculescu, considerat ultimul mogul, ultima fosila a lumii vechi, pare sa indice ca justitia si-a consolidat independenta"
    Adica nu a vindut Basescu Justitia?
    Un pic-pic de recunoastere ca ati jignit atunci nu doar pe dictator, ci si pe multi procurori ori judecatori, nu va incearca?
    Eventual stergeti-mi postarea si veti rezolva problema.
  • +14 (20 voturi)    
    Sah in Herastrau (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:29)

    Trojan.H [utilizator]

    Cine crede ca unul care a stat timp de 10 ani in cea mai inalta pozitie a statului roman, sef de stat al unei tari NATO si UE, va fi un biet pensionar jucind sah pe bancile Herastraului, se cam inseala. Mai ales cind vorbim de cineva ca Traian Basescu. Iar sah se va juca, dar nu in Herastrau.
  • +5 (11 voturi)    
    !!! (Vineri, 27 septembrie 2013, 14:48)

    caspa1 [utilizator]

    Pai da dar pentru Videanu doar acum a început cercetarea asa ca pana la condamnare cale lunga!!!!!
    • +1 (3 voturi)    
      nu singur! (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 12:14)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui caspa1

      Videanu va fi condamnat cand va fi si Vosganian, caci invinuirea este aceeasi.
      Ori Vosganian a cerut Senatului sa-l declare nevinovat.
  • +13 (17 voturi)    
    Semnificatia (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:01)

    Marius Ogrean [utilizator]

    Semnificatia condamnarii lui Voiculescu este ca se termina o era, tranzitia de la comunism la capitalism. Hoti, corupti vor fi intotdeauna, insa nu vor mai fi de felul celor pe care i-am avut pana acum: fosti securisti, fosti secretari de partid, turnatori, etc.

    Meritul lui Traian Basescu va fi ca a incheiat cu aceasta epoca trista. De acum incolo, tine de noi si generatiile viitoare sa luptam.

    Timpul lor a trecut.
    • +1 (7 voturi)    
      :D (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:19)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      semnificatie este : acum nu mai am nevoie de tine !

      simplu ....
  • +9 (17 voturi)    
    Comparatie (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:03)

    Marius Ogrean [utilizator]

    Iliescu a reprezentat ce a fost mai rau in sistemul comunist. Basescu a reprezentat ce a fost mai bun in sistemul comunist.

    Gata cu comunismul!
    • -6 (12 voturi)    
      argumente? (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:20)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      pentru aceasta fascinanta opinie ?
    • -7 (9 voturi)    
      Deci ne intoarcem la capitalism! (Vineri, 27 septembrie 2013, 19:05)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Marius Ogrean

      Avand in vedere antagonismul celor doua sisteme rezulta logic ca Iliescu reprezinta ceea ce este bun iar Basescu ce este rau in sistemul capitalist.
  • +10 (12 voturi)    
    lupii tineri (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:11)

    kamikaze17 [utilizator]

    Ce se intampla de fapt : garnitura de hoti/securisti care au facut revolutia, obositi si cu metode cam invechite, a trebuit inlocuita cu o serie noua, mai periata si cu studii mai mult sau mai putin plagiate. Din moment ce nu au lasat ciolanul de buna voie, iaca ii bagam la zdup si le luam jucariile. Se stie bine ca lupii tineri sunt mult mai flamanzi si nu se dau in laturi de la nimic. Tara trista, cu un viitor sumbru. Alegerile oricum nu folosesc la nimic. Toate listele electorale sunt pline cu cine trebuie, inainte de alegeri.
  • -8 (14 voturi)    
    ntz ntz (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:13)

    sandra.renetova [utilizator]

    Stim co totii ca esti loial lui Base fiindca ti-a dat o paine Macovei, dar totusi in articolu asta intreci orice masura a dezinformarii! Justitia este influentabila si este influentata in acest dosar. Doar ca judecatoarea nu a avut curajul sa dea pedeapsa maxima asa cum era vorbit. Recursul insa va dovedi ca nu are nici o valoare decizia asta.
  • +2 (8 voturi)    
    anchete noi (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:28)

    rollotoma [utilizator]

    "Remarcati, de pilda, ca de la instalarea noii puteri, ritmul marilor anchete s-a incetinit brusc, in sensul ca n-au fost deschise alte investigatii relevante."
    Ovidiu Silaghi ?
    Vosganian ?
  • +12 (14 voturi)    
    care ultima?! (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:30)

    hot news [utilizator]

    Scuze, nu am putut citi articolul, ca m-am impiedicat de un cuvant chiar pe randul al doilea: "ultima fosila a lumii Vechi".
    Cum poti sa zici asa ceva?
    De ilici ati uitat?
    Deci Varanul este ultima fosila, dar pe Tartorul tartorilor l-ati scapat din vedere?!
    Poate face trunatorul fexix si o mie de ani de pushcarei, pina nu il vedem si pe batranul kaghebist cu rinjet hidos pe fata ca ajunge si el intr-o celula, pe multi, multi ani, nu putem zice ca s-a facut dreptate!
    • +3 (3 voturi)    
      Orice lucru pe lumea asta (Vineri, 27 septembrie 2013, 18:28)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      il poti realiza fara sa ai nevoie de dreptate, doar nepunticiosii se-mpiedica de ea.
      • +2 (4 voturi)    
        nu chiar asa de neputinciosi! (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 12:03)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Stimate domn,
        Realitatea va contrazice - a durat mult, dar iata, dupa 24 de ani, adeptii minciunii si ai nedreptatii au ajuns sa intre la pushcarie!
        Varanul nu este un caz singular, si Bombo a facut un mult prea scurt stagiu in spatele gratiilor, si Jiji este la inchisoare ... vedeti bina ca noi, cei care - asa cum foarte plastic ati spus "ne impiedicam de Dreptate"nu suntem chiar asa de neputinciosi ...
  • +10 (12 voturi)    
    Innot sincron in ape tulburi (Vineri, 27 septembrie 2013, 15:33)

    Fisherman [utilizator]

    Ponta, Antonescu si Voiculescu evolueaza intr-un sincron lent prin apele tulburi ale societatii romanesti.
    Fiecare are motivele lui ca evolutia sa fie un balet amortit si ubicuu.
    Ciudata politica a batutului pasului pe loc de dupa castigarea majoritatii de 70% in Parlament are o explicatie: se asteapta "iesirea" lui Basescu din Sistem. Basescu a avut puterea de a bara accesul penalilor la mecanismele Justitiei o putere cu care a fost investit de patru ori de catre cetatenii Romaniei.
    Se pare insa ca mogulul a reusit sa se foloseasca de mecanismele democratiei pentru a o submina de fapt. Daca va reusi sa mentina prin Antenele sale si canonada dezinformarilor in creierele din ce in ce mai plate ale cetatenilor captivi atunci cei trei au sanse de succes in terminarea loviturii de stat inceputa in 2012.
    Basescu si-a epuizat munitia, vedeta lui torpiloare a ramas fara motorina, in larg, si nu se vede nici un remorcher salvator.
    Doar romanii mai pot continua lupta.
    Riposta societatii are trei lovituri legale la dispozitie:
    1 - mobilizarea constanta a protestelor impotriva Proiectului de Modificare a Legii Referendumului si a celui de Modificare a Constitutiei;
    2 - campanie mediatica sustinuta zi de zi pentru expunerea in fata populatiei a Planurilor USL de instalare la putere a Clanului Baronilor;
    3 - crearea unei Organizatii Neguvernamentale pentru urmarirea Procesului de Votare: Tiparirea Buletinelor de Vot, Urmarirea Distribuirii Buletinelor, Verificarea Listelor Electorale, Verificarea Integrala a Listelor de Prezenta la Vot pt. eliminarea votului multiplu.
    • +7 (11 voturi)    
      Subscriu, si adaug: (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:39)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      Sansele democratiei de a se intari in Romania stau, in cea mai mare parte, in cedarea de suveranitate catre UE.
      Daca UE reuseste sa avanseze in proiectul crearii unei autoritati centrale functionale care sa subordoneze guvernele locale, in paralel cu impunerea stricta a unor norme privind metodele aplicate si calitatea personalului numit in institutiile cheie ale statului, atunci influenta unui plagiator, cacarau sau urmasi de-ai lor va inceta a fi la fel de otravitoare cat s-ar dori de catre acestia.
      Si, in final, dar nu mai putin important, nu va strica un filtru eficient impotriva influentei muscale in politica si economia Romaniei...
  • +6 (6 voturi)    
    O sinteză destul de bună (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:08)

    Kobolld [utilizator]

    Dar stau și mă întreb.
    OUG 80/2013 privind taxele judiciare de timbru, cum au trecut de CC, Președinție fără să vadă că art. 16 din Ordonanță îngrădește liberul acces la informații ?!?!?!
  • +6 (8 voturi)    
    Ce colcaiala generala! (Vineri, 27 septembrie 2013, 16:42)

    Lupulsas [utilizator]

    Voiculescu e numai un exemplu (rau) a ceea ce se intampla in societatea shi justitzia romana. Pe langa el exista mii de voiculesti, voicu, nastase, ponta, mazare, etc. etc.. In justitzia RO frauda e regula, nu exceptzia. Cine sa-i dovedeasca, deshi frauda e evidenta, cand sistemul a fost, este, shi va fi ticaloshit?
    • +2 (6 voturi)    
      nu trebuie sa fi pesimist! (Vineri, 27 septembrie 2013, 18:52)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Lupulsas

      Da, sunt mii si mii, dar nu toti de aceeasi anvergura.
      Daca mai intra la pushcarie cite un Varan, poate ca ceilalti se mai sperie, si macar pt o perioada limitata de timp, vor fi mai retinuti, vor fura mai cu gruja, mai putin!
      Ai sa vezi, dupa ce un procent apreciabil isi vor baga mina in avutul puplic numai pina la cot, nu pina la umar, ca in prezent, se va simti, economia Romaniei se va redresa!
  • +5 (9 voturi)    
    Nu va fi liniste (Vineri, 27 septembrie 2013, 18:16)

    SKBjull [utilizator]

    Parerea mea e ca nu va mai fi liniste in timpul acestei guvernari, 2000-2004 nu se va mai repeta.

    Referitor la Basescu, eu nu-l vad atat de mort politic.
    E adevarat, nu poate urmari postul de PM, ar proiecta o imagine de Putin, dar poate sa-si asume presidentia unui partid de dreapta.

    Ar fi suficient de in fata pentru a conta, probabil ca si presedinte al Senatului, suficient de in spate pentru a nu starni animozitati in electoratul atins de austeritate.

    Nu-l iubesc, nu e perfect, a luat multe decizii proaste, l-a luat gura pe dinainte de multe ori, dar e cel mai complet om politic roman la ora actuala.

    A castigat alegerile aproape de fiecare data din postura de underdog. Nu va lasati inselati de tacerea sa din ultima vreme, isi pregateste upercutul, eu nu-l mai subestimez demult.
  • +2 (8 voturi)    
    Sa dea bunul Dumnezeu sa fie asa (Vineri, 27 septembrie 2013, 21:43)

    eugenrc [utilizator]

    Sper din tot sufletul ca justitia sa-si fi consolidat suficient independenta pentru ca o asteapta vremuri grele. USL nu va accepta atat de usor sa nu puna mana pe justitie si se va stradui prin orice mijloace sa o aduca la ce a fost in anii comunismului. Sa devina un instrument la mana lor.
    Numai rauvoitorii nu vor sa realizeze ca in ultimii ani au fost condamnati oameni politici din intreg spectrul politic.
  • +1 (5 voturi)    
    Domnul Dan Tapalaga este un optimist?! (Vineri, 27 septembrie 2013, 23:03)

    GRANDFATHER [anonim]

    "Condamnarea lui Dan Voiculescu, considerat ultimul mogul, ultima fosila a lumii vechi, pare sa indice ca justitia si-a consolidat independenta" - da domnule Dan Tapalaga, doar pare! Daca "coana justititie" ar fi cu adevarat "oarba" si ar vrea sa-si faca treaba cu adevarat, Dan Voiculescu nu ar fi "ultimul mogul" ci primul dintr-o lunga lista "privatizatori" fraudulosi ai economiei post-comuniste, candidati seriosi pentru lungi stagii de reeducare la "universitatile" de maxima siguranta din Romania! Din pacate, la aproape 24 de ani de la revolutia populara anticomunista, justitia romana, ea insasi plina de "buibe" si de "pacate&pacatosi", nu reuseste decat sa produca - conjunctural - neconvingatoare "lovituri de imagine", care consolideaza parerea generalizata ca fiecare "putere" vine cu/si face justitia&dreptatea ei! Poate modul acesta de a face justitie, dupa formula neaosa consacrata, "ba pe-a ma-tii!", poate sa dea satisfactie unora dintre aborigeni, dar pare sa nu o impresioneze pe "Coana Europa", care continua sa ne bage-n coaste sula MCV-ului si sa ne tina ostentativ inafara "spatiului Schengen"!
  • 0 (2 voturi)    
    Statul de drept (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 11:27)

    Mihai IonTurcu [anonim]

    Romania nu este stat de drept. Justitia se inscrie in continuitate cu antecedentul imediat, statul totalitar, in care explicit justitia un instrument politic, Schimbari de mentalitate n-au survenit in conceptul partidelor politicecare toate se vor partid-stat, unul din obiective fiind acapararea justitiei. Actualulo presedinte n-a reusit sa reformeze statul ci sa-l readuca in dependenta de o persoana, persoana sa, fara a deveni un dictator, alta definitie, ci sforarul sef al Romaniei. A resusit. Justitia NU ESTE AUTONOMA ,NU ESTE IN SERVICIUL LEGII, este un instrument politic, prezent persopnal, in serviciul presedintelui.
  • +2 (2 voturi)    
    Coane Tapalaga ! (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 16:24)

    Steel [utilizator]

    Vad ca tot scrii pe aici.
    Daca situatia e neagra scrii si tu ca e neagra. Urmeaza comentarii care iti dau sau nu dreptate. Daca e gri, scrii ca e gri.
    Urmeaza alte comentarii.
    Si ce rezolvi cu asta ?
    Pentru asta e internetul ?
    De ce totusi mai scrii ? Poti sa-mi spui (.. gust puternic si-amarui !...)?
    Ai rezolvat cu asta ceva pana acum in afara ca ai facut bani sa-ti cumperi cartofi ?
    Ca de dat cu sapa , prin Bucuresti nu te-am vazut.
  • 0 (2 voturi)    
    Dan Voiculescu nu e nici pe departe ultiml mogul ! (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 19:15)

    Alistar44 [utilizator]

    Afirmaţia că dan Voiculescu ar fi ultimul mogul este O MINCIUNĂ.
    Poate că este ultimul mogul de pe lista lui Băsescu.
    De Unul ca Videanu care cred că a devalizat în scop personal România mai mult decât toţi ceilalţi moguli la un loc ce aveţi de spus ??? Vă faceţi că plouă şi nu ştiţi de el ?
    Dacă nu urmează a fi sancţionat cu închisoare cu executare şi compensări materiale pentru România, înseamnă că pedepsirea lui Voiculescu este numai şi numai politică.
    Dacă se intră în haita Videanu & co.atunci vă cred. Până acum s-a dovedit numai că totul este comandă politică-
  • +2 (4 voturi)    
    mda...!! (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 19:41)

    tabas [utilizator]

    D-le Tapalaga, intradevar dl. "Presedinte" Basescu nu avea cum sa comande condamnarea lui Felix,nu are atata putere, dar este un lucru fals ca datorita d-lui "presedinte" Basescu justitia si-a recapatat independenta. Eu cred ca sunteti un pic cam basist. Nu spun ca a fi basist e un lucru rau. Doamne fereste! departe de mine gandul asta. Traim intr-o democratie si fiecare are dreptul la propria opinie politica. De exemplu pentru mine dl. "presedinte" Basescu este de mai joasa speta decat cele doua lepre ale politicii romanesti (aici ma refer la dl. "prim-ministru" Ponta si dl. "presedinte al senatului Romaniei" Antonescu).
  • 0 (0 voturi)    
    Se petrece sub ochii nostri (Sâmbătă, 28 septembrie 2013, 19:58)

    John M. [utilizator]

    Oameni buni, se petrece...Dumnezeu a fost ocupat cu alte treburi, dar se pare ca acum si-a intors fata spre noi.
    NU MAI AU SCAPARE
  • 0 (0 voturi)    
    sistemul se intoarce (Duminică, 29 septembrie 2013, 8:49)

    wladislaw [utilizator]

    De acord cu dl Tapalaga: sistemul mafiot, cu toate increngaturile care ajung si in magistratura, se reface. Am observat si eu ca a cam disparut zelul Procuraturii de a deschide noi dosare, iar DNA-ul pare un camp de lupta intre oamenii lasati de Morar si soparlele (nevertebrate) bagate la inaintare de Ponta si Dragnea. In plus, mafiotii au invatat sa comunice mai bine. Sa nu uitam ca informarile SRI ajung nu numai la Basescu, ci si la Ponta et Co. Se da de stire culpabililor, se schimba telefoanele, sediile, codurile, etc, etc.
  • 0 (0 voturi)    
    condamnarea lui Voiculescu (Duminică, 29 septembrie 2013, 9:30)

    adrian@ [utilizator]

    D-le Tapalaga,subiectul este corect tratat si in viitor vom suferii mai mult decat in linistitile vremuri al lui Nastase.In cazul puscariasului Voiculescu acesta dupa executarea pedepsei va fi ELIBERAT si nu liberat(termen folosit in armata cand militari in termen erau lasati la vatra)In rest sa auzim numai de bine.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by