Viitorul si trecutul Miscarii Populare

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 28 martie 2013, 21:45 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Cand fiica cea mare a presedintelui, Ioana Basescu, a inregistrat marca "Miscarea Populara", in mintea presedintelui dospeau, se pare, cam aceleasi idei si frustrari. Era septembrie 2011, un an inaintea alegerilor. PDL cadea in sondaje si se certa cu Traian Basescu. Seful statului incercase, fara succes, sa-l schimbe pe Emil Boc din fruntea guvernului. A avut atunci parte de situatii cam penibile. Baronii partidului i-au intors pur si simplu spatele. Prin iunie 2011 i-a convocat la o sedinta pentru a-i convinge sa accepte inlocuirea premierului Boc. In prima faza au acceptat, apoi s-au rasucit. Traian Basescu nu a reusit sa scape de el decat in 2012. Era deja prea tarziu. Cand a realizat, in vara lui 2011, ca a pierdut influenta asupra PDL, ca baronii ii rad in nas, ca pana si oameni loiali ca Emil Boc au ajuns sa-l infrunte, presedintele Traian Basescu a pus la cale un mic plan.

Adica, ma rog eu de voi? Mai vedem. Veniti voi la mine! Asa s-a nascut Miscarea Populara, un vehicul politic conceput sa stranga sub umrela sa ONG-uri si partide de dreapta, inclusiv PDL. In acest fel spera sa-si recapete influenta pierduta asupra partidului, inghitindu-l intr-o suprastructura controlata de el.

HotNews.ro a explicat la vremea respectiva ca oamenii presedintelui sperau sa topeasca in Miscarea Populara micutii sateliti fara directie, gen PNTCD, PER, o parte din UNPR-ul lui Gabriel Oprea dar si cateva fundatii si ONG-uri, CADI-ul lui Valeriu Stoica si Fundatia Crestin Democrata a lui Teodor Baconschi. Timpul scurt ramas pana la alegeri a pus in paranteza tot planul. A fost testat intr-un fel la alegerile locale din 2012.

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-10080178-cum-transformat-alba-zapada-miscarea-populara-cine-rol-are-viitoare-structura-centru-dreapta.htm

Candidatilor la locale le-a fost lasata libertatea sa candideze sub alte sigle si culori, inclusiv Miscarea Populara. Nici asa n-a prea iesit. Ideea era delimitarea de imaginea proasta a guvernarii Boc, PDL fiind asociat cu masurile de austeritate. De ce n-a mers? Era o alcatuire politica facuta la repezeala si cam artificiala, impusa de sus in jos. Miscarea n-a avut timp sa intre in constiinta electoratului. La fel s-a intamplat si cu Alianta Romania Dreapta a lui Vasile Blaga.

Aceasta introducere ceva mai lunga are scopul de a aminti istoria unei idei, detalii semnificative cam prea repede uitate. Traian Basescu n-a inventat roata dupa alegerile din 23 martie 2013, cand candidatul sustinut de el la sefia PDL, Elena Udrea, a pierdut in fata lui Vasile Blaga. Seful statului a scos la repezeala din sertar planurile mai vechi, neavand altele mai bune. A operat mici modificari si a adaptat putin planul la noile realitati.

In loc de proiect politic i-a zis Fundatie, pentru a o credibiliza si pentru a o face mai atractiva, dar a lasat loc la transformarea lui in partid. Spre deosebire de 2011, are ceva mai mult timp la dispozitie pana la europarlamentarele din 2014. A facut insa aceeasi eroare, incercand sa impuna o structura de sus in jos, coaguland-o de aceasta data in jurul consilierilor prezidentiali. Modul in care a resuscitat vechiul sau plan indica si el o anumita improvizatie, lipsa unei strategii bine gandite. Fundatia abia acum se inregistreaza la Tribunal, ideea organizarii in jurul consilierilor a venit din mers, conturile pe net s-au deschis de luni incoace.

“Ii voi ajuta sa dobandeasca logistica la nivel national, cu cunostintele pe care le am”, a explicat Traian Basescu. Or, asta e marea provocare: logistica, infrastructura, filialele din teritoriu. Daca Udrea castiga, avea logistica, filiale, isi lua partidul inapoi, cu Blaga cu tot. Esecul ei l-a pus in fata unei realitati: desi jumatate din partid a votat cu ea, scenariul scindarii nu prea functioneaza. Primarii nu pot pleca in alt partid deoarece isi pierd mandatul, lideri importanti in frunte cu Emil Boc au refuzat sa intre intr-o aventura. Asadar, greu de inventat o noua infrastructura fara oameni. Am vazut cu totii cat de dificil i-a fost lui MRU, lui Neamtu si altor temerari sa puna ceva pe picioare de la zero.

In esenta, cam asta e Miscarea Populara. Viitorul ei, cu Traian Basescu in pozitia de vector de imagine, arata cam cetos, nesigur. Presedintele mai dispune inca de resurse, de simpatizanti si de forta, dar este in mod fatal cam obosit si epuizat dupa opt ani de razboaie, greseli si masuri impopulare luate in piept.

Apoi, electoratul nu uita ca politicianul sau preferat se numeste Elena Udrea. Chiar daca acum s-a distantat de ea, lasand-o in PDL, ce le garanteaza eventualilor simpatizanti ai Miscarii Populare ca intr-o buna zi n-o va chema alaturi de ei, cautand s-o impuna la fel cum a varat-o pe gatul PDL atatia ani? ​


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

19034 vizualizari

  • -20 (56 voturi)    
    hehe (Joi, 28 martie 2013, 22:09)

    Mazeta [utilizator]

    Nu este deloc cețos viitorul Mișcării Populare, reiese chiar din numele ei.
    • +22 (64 voturi)    
      Tapalaga, ca si Pippidi, are o obsesie! Udrea! (Joi, 28 martie 2013, 23:36)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Get a life Tapalaga! Si va fi bine! :)))
      • +24 (58 voturi)    
        Si nu doar Tapalaga, (Vineri, 29 martie 2013, 0:49)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        ci oricine l-a apreciat, candva, cat de cat, pe Basescu. Sunt cateva lucruri pe care nu cred ca o sa pot sa i le "iert" (ca alegator vorbind; in rest, nu are nevoie de iertarea mea, e treaba lui). Sprijinul pentru exploatarea de la Rosia Montana e unul dintre ele. Sprijinul dat Udrei e un altul. Femeia aia e mediocra si corupta. Nu e cea mai corupta, nu e cea mai proasta. Dar sa promovezi asa ceva cand vezi ca trage totul in jos ... Ce se intampla cu ea e ca irita. E mediocra, dar e genul de mediocritate agresiva, foarte agresiva. Daca vrei sa o ignori si sa te concentrezi asupra celor care iti mai plac din PDL, nu poti sa o faci, nu te lasa ea. Da, a fost transformata intr-un fel de diavol de a3, si nu era cazul - Oprescu e mult mai nociv, de pilda. Mai sunt si altii. Dar a oferit si tinta perfecta prin agresivitate si aroganta. Era usor sa fie scoasa in fata, pentru ca ei ii place sa iasa in fata, si cand o face ... se lauda cu cateva procente absorbtie fonduri europene. WOW ! Iar dupa ce devine una dintre cele mai nepopulare persoane din Romania, te-ai astepta ca putin pragmatism sa o faca sa se ascunda 2, 3 ani, sa-si tempereze tonul, tinuta etc, si abia apoi sa revina. Drept, nedrept, asta ar face un politician pragmatic. Dar ea nu e pragmatica, si nici Basescu in cazul ei. Am urat-o, efectiv, cand la caderea guvernului Boc, se discuta, totusi, pastrarea ministrilor Funeriu si Boagiu - doi oameni care, in tabara alegatorilor PDL, se bucurau de mai multa popularitate. Dar nu, a tinut de scaun, si nu l-a lasat pana nu si-au dat demisia toti. Tot agatata de scaun a facut praf PDL-ul in Bucuresti. Iar el sustine asa ceva ? Pai, sa fie sanatosi.
        • -10 (32 voturi)    
          Oprescu vs Udrea (Vineri, 29 martie 2013, 7:30)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

          Obiectiv vorbind, exista doua diferente majore intre Oprescu si Udrea:
          1. Spre deosebire de Udrea, Oprescu este un foarte bun politician de campanie, care chiar poate strange voturi.
          2. Spre deosebire de Oprescu, Udrea nu are functie publica acum de aceea nu e la fel de toxica. Dar daca ar fi Udrea primarul capitalei, ce crezi, cum s-ar face contractele?
          • +33 (45 voturi)    
            Pentru mine este un mister (Vineri, 29 martie 2013, 9:12)

            V. Val [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            omerta care-l inconjoara pe Sorin Oprescu. Nici presa, nici politicienii nu-l ataca in ciuda abuzurilor si prostiilor pe care le face sau le patroneaza. De ce ?

            In privinta doamnei Udrea cea mult atacata, as vrea sa inteleg care-s relele sau hotiile in care este implicata, adica as vrea sa vad (citesc, aud) date concrete, argumente, probe. Cele mai concrete atacuri se refera la detalii de genul obiectelor vestimentare. Astept sa vad ceva mai convingator.
            • +8 (14 voturi)    
              despre miki spaga ce se stie concret? (Vineri, 29 martie 2013, 13:32)

              derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui V. Val

              ca a luat spaga trei pusti de vanatoare? atat?

              tot jaful lui nastase crezi ca se rezuma la amaratele alea de termopane din zambaccian? cu matusa tamara e ok? - ca justitia l-a achitat.

              sebastian ghita cu cele 25 de milioane din cipru ti se pare un om politic credibil?

              udrea nu are nevoie sa fie "dovedita" intr-un dosar de mare coruptie ca sa fie impopulara;

              si-a inceput cariera politica in psd, a trecut la pnl, a continuat in pdl - totdeauna impinsa de la spate;

              si-a inceput afacerile cu parcarile dalli, a continuat cu dosarele rapps, cu afacerile imobiliare, "parteneriatul" cu niro etc.

              unica ei performanta politica a fost castigarea unui loc la parlamentarele de anul trecut - la roman, prin redistribuire, in fieful lui pinalti. despre ce vorbim?
          • +14 (14 voturi)    
            ...si cu maidanezii cum ramane? (Vineri, 29 martie 2013, 12:51)

            roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            E bine ca Oprescu strange voturi, dar cu maidanezii cum ramane? Daca Udrea ar fi primit sarcina sa scape bucurestenii de maidanezi, fii sigur ca ar fi gasit o solutie, chiar cu bani europeni. Dar bucurestenii ar fi ales-o oare ? Deci n-au decat sa se-mpace cu maidanezii, asa cum i-a condamnat Oprescu. Cat despre promovarea femeii in politica, mai avem mult pana departe. Misoginismul ne roade rau
        • +21 (47 voturi)    
          Despre (Vineri, 29 martie 2013, 8:01)

          baibars [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

          femeia aceea (EU)s-au spus tot felul de prostii multe cu scop precis care au "prins"perfect peste misoginismul si innapoierea societatii romanesti. De fapt ceea ce a deranjat a fost aspectul ei si faptul ca iata a vrut sa faca politica tocmai in Romania. Aici unde 70% din femei iau bataie de la soti cand lasa coada cratitei din mana si unde abia 5% se plang. Toate "slutele"din spatiul public - armata de precupete ale USL, Mme. Pippidi...-sustinute de masculi romani neaosi din presa si politica au trecut la atac. De la posete la sali de sport. Ambele prostii si neadevaruri. Dupa aceea s-a descoperit calea de a lovi in Base prin ea: " ar fi el Base asta bun dar vezi ca tot insista cu Elena Udrea..." De cand a fost premiat, lui Tapalaga au inceput sa-i vajaie urechile si deja se crede un fel de Tata Omidu al politicii romanesti. Chestia asta a inceput sa se vada. Replici "autoritare" la TV, sentinte ferme, concluzii inatacabile. Tapalaga a inceput sa calce apasat pe urmele lui CTP ceea ce de fapt se pare ca a nutrit in ascuns o viata. Sa stea linistit fara sa o faca pe Guru Natiunii ca cel putin pana acum nu prea l-a bagat nimeni in seama .Deja de cand cu premiile a devenit mai jucaus si ar trage o romaneasca pe sub mana si cu echipa USL.
          • +8 (24 voturi)    
            realitate (Vineri, 29 martie 2013, 10:31)

            sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui baibars

            Oamenii cinstiti si educati, care muncesc pentru ce cistiga nu se identifica cu Elena Udrea. Basescu a impins-o in fata alaturi de Elena Basescu. Asta l-a costat.
            Faptul ca PDL-ul e plin de politicieni romani(care iubesc tradarea dar ii urasc pe tradatori, sau invers) era stiut. Lui Basescu i-a fost pina la urma frica sa isi constituie baza electorala in oamenii cinstiti care muncesc, eventual au facut si o facultate pe bune. Cica asa nu poti cistiga alegerile.
            S-ar putea sa aiba dreptate, dar la ce a folosit ca a cistigat alegerile(cind le-a cistigat)?
            Toti cei care spun ca nu se poate face un partid bazat pe valori morale, pentur ca nu asa se castiga alegerile, de fapt isi afirma neincrederea in popor. Ei spun indirect ca nu exista nici o sansa de a salva Romania. S-ar putea sa aiba dreptate, dar nu au nici macar curajul sa incerce, cum probabil nu il avem nici noi, cei nimplicati in partide politice.
            • +19 (25 voturi)    
              Nu te contrazic (Vineri, 29 martie 2013, 11:34)

              baibars [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

              peste tot pentru ca nici nu e spatiu de "discutie" doar un lucru vreau sa-l mai spun. Despre "vajnicul" popor roman s-au scris tone de literatura, vorbim de popor ca despre un Turn Babel pe care daca vom urca vom atinge cerul. Din pacate daca analizam cinstit si detasat cum stau lucrurile constatam ca marele, harnicul si ospitalierul popor roman e de fapt o masa amorfa, inculta si culturofoba, lenesa, flamanda, hoata, dependenta de mila statului, fudula foc,fara nazuinte inalte decat acelea de a manca, bea, petrece, plimba bine.Nu crede in nimic si in nimeni, totul e o forma goala, troc, negot, mita, pacaleala (teapa), nu exista principii, morala.....Priveste atent si recunoaste ca a vorbi in Romania de patriotism, cinste, corectitudine, modestie, onoare, conduita, este deja desuet ca sa nu spun prostie. Intelectualii adevarati, reperele natiunii, cei care dau contur si orientare panzei sociale au ajuns sa fie terfeliti in piata publica pentru motivul ca sunt ceea ce sunt. Si in tot gunoiul asta tu o cauti pe Ileana Cosanzeana si o masa critica curata care sa schimbe lucrurile. Poate pe Ilenuta o s-o gasesti dar masa critica niciodata. Asta a incercat si Base si n-a gasit si atunci a cautat si alte repere mai indoielnice dar care sa impiga barca in directia buna. Mai incearca probabil acum inca o data, poate ultima data.
              Evident ca sunt si exceptii dar ele deja nu mai conteaza. Calculeaza cinstit si vezi cam cate voturi ar aduna M.Macovei daca candideaza la presedentie. Totul se face prin vot, e democratie......
          • -3 (5 voturi)    
            Fara mediocrii (Vineri, 29 martie 2013, 15:18)

            voltaren [utilizator] i-a raspuns lui baibars

            Dan Tapalaga are dreptate , altele erau asteptarile electoratului de dreapta . Credeam ca presedintele selecteaza oameni valorosi . Asteptam in continuare .
        • +20 (34 voturi)    
          Numa'bine (Vineri, 29 martie 2013, 8:09)

          MONAG [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

          Lasa ca suntem cam naivi!
          Lasa ca asa cum a iesit e cel mai rau cu putinta: Blaga!
          Dar, faptul ca nu vedem ca politica e un compromis, ca totusi Basescu e numai un om, ca are nevoie de aliati, e ingrijorator.
          Udrea era care acum putea sa mai faca ceva cu PDL.
          Nimeni nu a zis ca e perfecta. Dar toata lumea a inteles ca nu e inca timpul lui Macovei, desi ea era cea mai potrivita.
        • -6 (12 voturi)    
          despre Udrea (Vineri, 29 martie 2013, 9:43)

          A14 [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

          "Femeia aia e mediocra si corupta. Nu e cea mai corupta, nu e cea mai proasta. Dar sa promovezi asa ceva cand vezi ca trage totul in jos ... Ce se intampla cu ea e ca irita. E mediocra, dar e genul de mediocritate agresiva, foarte agresiva"

          Cred ca daca oamenii au fi inteles urmatorl lucr, Basescu ar fi fost si astazi mai popular:

          Nu conteaza cum e ea, atata timp cat lui ii este perfect. Cred ca ei spiritual se inteleg foarte bine, pur si simplu se inspira reciproc. Si nu poti fi suparat pe cineva (chiar daca a gresit), care in felul ei de a fi contribuie la succesul tau.
        • +4 (4 voturi)    
          precizare (Vineri, 29 martie 2013, 20:54)

          castro [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

          Asa cum este , totusi, Udrea i-a ramas loiala lui Basescu. In politica loialitatea este o raritate. Si cei care o apreciaza , la fel.
      • -2 (2 voturi)    
        NU EL O ARE... (Sâmbătă, 30 martie 2013, 12:01)

        Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        ci Basescu! Domnul Dan Tapalaga doar o prezinta, poate o sa inteleaga si ultimul "portocaliu" cum e cu adevarat "marele carmaci", care si-a abandonat "nava&echipajul" in plina furtuna si a sarit pe"pluta de salvare" a "Miscarii Populare", sperand ca se vor gasi si alti "sobolani" care sa-l urmeze! Nu a fost asa si nici macar "blonda de la Golden Blitz" nu l-a urmat, preferand sa ramana cu cu "echipajul"! Asa merg lucrurile!
    • +16 (24 voturi)    
      miscarea populara..... (Vineri, 29 martie 2013, 7:11)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ....se bazeaza pe imensa majoritate a nemultumitilor si ii poate atrage chiar si pe "scarbiti" la vot dar daca nu doreste schimbarea sistemului politic parlamentar cu un altul in care alesii sa fie obligati prin lege si astfel constransi sub amenintarea confiscarii averilor sa realizeze ceea ce au promis in campania electorala, se va impotmoli in aceiasi mocirla de interese meschine si va deveni o ultima si foarte mare dezamagire.

      Degeaba ne schimbam pantofii, daca vom cobora in aceiasi mocirla caci si cei noi se vor "manji" nu acelasi noroi.
  • +17 (63 voturi)    
    deja ai o idee fixa cu Udrea (Joi, 28 martie 2013, 22:21)

    zaboo [utilizator]

    eu zic sa te mai racoresti, Tapalaga!
    • +17 (33 voturi)    
      Cred ca domnul Tapalaga (Vineri, 29 martie 2013, 8:34)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      aici se afla intr/o stare incomoda! Are o fixatie nedemna de un analist impartial!
      Sincer, oricat de proasta, cheltuitoare, neinstruita, ... cum vreti s/o denumiti pe Udrea,... este, o prefer obsesiei abramburica, plavana plumb, sorica nicolai, madama campeanu, pivnicereasa... si altele, care scuzati/ma sunt trecute si nu ies cu nimic in evidenta. La Udrea exista ceva poate nedefinit, poate indoielnic dar la restul nu exista NIMIC! La Udrea a existat un moment de crestere, poate mai exista, dar la celelalte, in afara de faptul ca toate sunt trecute prin comunism, toate au tare din acea perioada, nici macar nu se mai pune problema de evolutie!
  • +20 (58 voturi)    
    Mai ficior! (Joi, 28 martie 2013, 22:31)

    inganduratul [utilizator]

    No, pe zi ce trece devii tot mai ardelean de-al nost', adica mai mult sezi decat cujeti!
    • -12 (34 voturi)    
      No (Joi, 28 martie 2013, 22:45)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

      io cand va spunea asta voi sareti pa mine,si-l laudati pe ficior,amu-i bine ca voroveste asa despre saful vost?
      Am zas!!
      • +3 (11 voturi)    
        Orice om (Vineri, 29 martie 2013, 9:39)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        este supus greselii!
        Voi sunteti "greseli" mereu! Este starea voastra naturala!
    • +5 (7 voturi)    
      tocmai asta e... (Vineri, 29 martie 2013, 12:58)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

      Si D-l Blaga e ardelean si Tapalaga incearca sa-si dovedeasca solidaritatea improscand cu noroi ( de neignorat! ) , si pe urma poate va mai si cujeta...
      Labilitatea costa.
  • -15 (31 voturi)    
    milioane de romani... (Joi, 28 martie 2013, 22:34)

    dincannes [utilizator]

    ... au inteles mai de mult, cum stau lucrurile.
    Cum de i-ati criticat atunci, cà nu-l mai vroiau pe TB la cirmà?
    • -1 (15 voturi)    
      ain inteles prost (Vineri, 29 martie 2013, 10:36)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      pe traian il vreu, pe leana n-o mai vreu!

      ca politician elena udrea e fada, este incompetenta, n-are nicio valoare ... nu stiu cat de corupta este, dar e nula ca politician!
      ca femeie pare sexy! :)
      ca politician n-o vreau!
    • +3 (3 voturi)    
      In (Vineri, 29 martie 2013, 15:29)

      micul [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      milioanele alea intra si cei de la Oltchim ?
  • +21 (47 voturi)    
    E deja al doilea articol pe aceeasi tema. (Joi, 28 martie 2013, 22:59)

    uluit [utilizator]

    Inca de la inceput, ma simt obligat sa afirm ca, NU sunt un "simpatizant" al modelelor enumerate in articol. Din lipsa unor alternative, nu-mi ramane decat sa sper in cei care promoveaza o politica deschisa. Basescu cred c-a fost dezgustat cand a observat ce manevre s-au facut la alegerile interne din PDL. De aici si despartirea de "valorile" nou promovate. Daca o va promova si sustine pe Udrea, ramane de vazut. In mod sigur ea a ramas in PDL ca simplu membru, fara pretentii de vreo functie in conducere. Astfel stand lucrurile, nu inteleg, dece continuati D-nule Tapalaga, sa ne demonstrati ca aveti dreptate, dupa un act deja consumat. Basescu n-a luato pe Udrea in noua Fundatie. Iar din ce am inteles eu, aceasta Fundatie nu va prelua politicieni ca o barca de salvare sau lansare.

    Pacat ca articolul e cam in aceeasi nota cu atacurile "maimutei de serviciu"... Mircea Badea de la "lAtrina3"

    http://youtu.be/d4Y5hf_mx-E

    PS - intru pe HN cu placere si din dorinta de a citi articole diferite, fata de presa sufocant de mogulizata
  • +20 (52 voturi)    
    Nedumerire (Joi, 28 martie 2013, 23:08)

    Rafaila [utilizator]

    Dan Tapalaga, care-i poanta cu Elena Udrea? Eu nu traiesc in Romania, nu inteleg ce are Elena Udrea de ti s-a pus la ficat. Astept explicatii.
    • -2 (26 voturi)    
      Este un simbol (Vineri, 29 martie 2013, 8:00)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui Rafaila

      al parvenitismului, arivismului si al coruptiei
      • +13 (23 voturi)    
        Corect! (Vineri, 29 martie 2013, 9:40)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui bors cu miere

        Dar in comparatie cu bombonel, este inger!
        ALa ce este?!
      • +3 (15 voturi)    
        este un simbol (Vineri, 29 martie 2013, 9:54)

        A14 [utilizator] i-a raspuns lui bors cu miere

        al femeii camarad, care a fost buna pana la un punct, iar de acolo nu mai este.

        si la depasirea acestui punct barbatii se comporta in doua feluri: unii neaga pentru totdeauna existenta si contributia ei la realizarea lui, iar altii ii vor aduce omagiu cat traiesc.
  • +23 (47 voturi)    
    si ce ar trebui sa faca? (Joi, 28 martie 2013, 23:45)

    strul [utilizator]

    Sa doarma toata ziua ca si antonescu? Omul lupta in continuare, pentru idealurile lui. Ceilalti cam freaca menta. Ca nu e perfect, asta stim, ca doar nu suntem nici noi.
  • -15 (33 voturi)    
    Deranj mare (Joi, 28 martie 2013, 23:49)

    sisipisi [utilizator]

    Tapalaga, merci de informare. Dar nu trebuia sa te deranjezi sa ne dezvalui meandrele priapismului politic al presedintelui.
  • +28 (60 voturi)    
    D-le Tapalaga (Vineri, 29 martie 2013, 0:32)

    Trident [utilizator]

    Vad ca va luati si de copilul inca nenascut al unei sperante, chiar daca firave, a intaririi dreptei romanesti.
    Ce ma enerveza deja la d-stra ca la multi alti comentatori politici este faptul ca nu veniti aproape niciodata cu solutii. Criticati tot ce misca dar solutii...de nici un fel. Eu cred ca un lider de opinie trebuie sa-si spuna din cand in cand parerea in directia gasirii unor modalitati de rezolvare a unei anumite situatii.
    Ca sa fiu foarte transant cu d-stra chestiunea cu Udrea cred ca incepe sa devina caraghioasa si neserioasa.
    In loc sa va ocupati asa cum se cuvine de personaje cu adevarat diabolice care duc tara asta in prapastie, d-stra ii tot dati inainte cu Udrea care este acum un simplu membru al unui partid pierdut in spatiu.
    In loc sa va ocupati de USL, incepeti deja sa puneti semne de intrebare asupra Miscarii Populare si asta numai pentru ca este opera lui Basescu.
    Ei bine, domnule eu cred ca cel putin in privinta Miscarii Populare ar trebui sa fiti mai moderat. Habar nu aveti de fapt ce se vrea aceasta miscare. Dar va dati cu parerea. Aveti putina rabdare sa se nasca copilul, sa mai creasca un pic si sa vedeti dupa aceea cu cine seamana mai mult.
    Asa riscati sa calcati in strachini. Dupa ce ca dreapta romaneasca are atatea dificultati in a se forma mai bagati si d-stra strambe.
    Tineti-o tot asa, dati apa la moara comunistilor din USL si poate ca intr-o zi veti scrie ceva mai pozitiv dar...pe furis.
    • +18 (42 voturi)    
      D'le Tapalaga (Vineri, 29 martie 2013, 1:23)

      eek [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      tind sa-i dau dreptate lui Trident. Sunt alte probleme in Romania.
    • 0 (24 voturi)    
      Si cam ce ai vrea sa faca presa? (Vineri, 29 martie 2013, 8:55)

      obikeno [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      Presa constata nu da solutii.
      La noi e taman invers: presa sa dea solutii iar puterea sa critice. Pai atunci jurnalistii ar trebui sa intre toti in politica si sa propuna proiecte de relansare economica iar cei de la putere sa intre in jurnalistica si sa critice ziaristii.
      Pe bune acum... Udrea nu merita promovata, nu are ce-i trebuie pentru a fii un lider bun. Este chiar anitpatica si asta se vede si se exploateaza de catre altii.
      • +4 (16 voturi)    
        pentru obikeno (Vineri, 29 martie 2013, 9:32)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui obikeno

        Te rog sa faci diferenta intre ziarist si analist politic.
        Ce este Tapalaga , ziarist sau analist ?
      • +1 (13 voturi)    
        Presa nu da solutii (Vineri, 29 martie 2013, 12:10)

        Trident [utilizator] i-a raspuns lui obikeno

        Este adevarat, dar liderii de opinie DA. Altfel, nu este in regula. Una este sa informezi sec asupra unei situatii si alta este sa spui ca nu este bine asa sau altfel. Cand faci asta trebuie sa vii cu solutii altfel esti doar un bagator de seama.
        Si daca nu dai solutii atunci macar vii cu niste argumente reci si pertinente. Ori argumentele d-lui Tabalaga nu sunt asa, mai mult, nu sunt sustenabile.
        In ceea ce o priveste pe Elena Udrea, lasand faptul ca subiectul este mult prea dezvoltat si nu merita, cred ca intradevar barbatii din tara asta sunt cam misogini.
        Cand un barbat considera femeia inferioara da dovada certa de inapoiere din toate punctele de vedere.
        Sunt absolut convins ca daca E.U. nu ar fi fost legata intr-un fel sau altul de Traian Basescu, nu mai erati atat de acizi in ceea ce o priveste.
        L-ati demonizat pe Traian Basescu scotandu-l cap al tuturor rautatilor din Romania si i-ati gasit si perechea. Vai si amar. Dar...traim in Romania si asta ne ocupa, se pare, tot timpul
    • -1 (1 vot)    
      CARE "DEAPTA" TRIDENT?! (Sâmbătă, 30 martie 2013, 12:42)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      Aia condusa de "interriarul" Cristian Diaconescu, un traseist docial-democrat vopsit in "de dreapta"!! "Pluta" Miscarii Populare" se invarte deja intr-un cerc vicios de ambiguitati doctrinare, pana acum afland din gura "capitanului Abandon" si de la diferiti alti "tzutzari", ce nu este si nu vrea sa fie aceasta "miscare", care va dispare in "ceata" apatiei generale ce acopera "oceanul" disperarii nationale!
      Parafrazand un banc din "epoca de aur", inchei spunandu-va asa:
      O fi buna si "miscarea" asta, dar parca tot mai buna ar fi o "rascoala populara"! Voi ce credeti?!
    • 0 (0 voturi)    
      De acord , (Sâmbătă, 30 martie 2013, 20:42)

      MicaS [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      bravo !
  • +26 (42 voturi)    
    Miscarea Populara (Vineri, 29 martie 2013, 5:22)

    Dicu [utilizator]

    Nu stiu ce va iesi din aceasta miscare, dar e un lucru bun. Aici intra consilierii prezidentiali si poate multi oameni de bine care vor dreapta. Chiar daca nu va reusi, va coagula in jurul ei niste forte care poate ulterior l-ar intari pe MRU - momentan cel mai bine plasat candidat al dreptei. Raman insa la ideia ca nu trebuie faramitata dreapta, ci concentrata in cel mult 2 partide.
    • -5 (13 voturi)    
      bietul diaconescu (Vineri, 29 martie 2013, 10:54)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Dicu

      este un om de treaba, dar cam fara noroc.
      a pierdut alegerile in psd, a trecut la oprea, apoi la cotrocesti.
      adica, a urmat un traseu spre o infundatura politica.
      acum s'a bagat singur cu capul in latz, taman cand se cernea numele sau pentru un viitor la cotrocesti.
      este un diplomat bun, un functionar loial, dar nu are fler poliitic.
      pacat, l'as fi votat de presedinte.

      miscarea populara ar fi bine sa ramana la stadiul de fundatie, sa fie un fel de think tank al dreptei.
      sa organizeze discutii, seminarii, cursuri si sa sprijine ridicarea unor politicieni buni, de dreapta.
      sa inchege o ideologie a dreptei.
      caci, daca se creaza un nucleu teoretic, care sa coaguleze dreapta, ideatic, mai ramane un pas pana la pozitionarea comuna a tuturor formatiunilor de dreapta.

      sustinerea doamnei nutzi a fost o greseala tipic basista. omul asta e prea incapatzanat.
      si de asta, da destul de des cu mucii'n fasole.
      cum ar fi sustinerea lui asa zis printz, paul de ciorogarla si conflictul cu familia regala. sau antonescianismul perdant, trecerea prutului dintr'o sorbire.

      cum o mare greseala a fost modul cum s'a purtat cu boc.
      caci, daca ar fi reusit ca, in loc de nutzi, sa fi capacitat pe emil sa'l contracandideze pe blaga, alta ar fi fost situatia.

      inlocuirea lui boc cu mru a fost o mare greseala de calcul politic.
      si omul de schimb si momentul ales l'au dus pe base la pierderea pedeleului.
      de fapt, dottore a recunoscut ca, daca ramanea boc, n'ar fi trecut motiunea de cenzura.
      cu boc, chiar de pierdeau alegerile, nu le pierdeau la un scor asa de categoric, pentru ca n'ar fi plecat asa de multi primari si militanti din teritoriu.
      pierderea la motiune a fost inceputul sfarsitului.
      a declansat fuga de pedele si, implicit, de base.
      • +11 (11 voturi)    
        RESPECT, Cristian Diaconescu! (Vineri, 29 martie 2013, 13:07)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Omul asta si-a masurat totdeauna cuvintele, gesturile, e de talie internationala. Doresc succes tuturor celor ce s-au angajat in lansarea miscarii, tara are nevoie de oameni sinceri si creiere limpezi. Asta e patriotism, bravo lor. De afara Diaconescu impune respect. Decenta limbajului il deosebeste de gastele din PSD. Ii dorim succes!
        • -1 (5 voturi)    
          de acord (Vineri, 29 martie 2013, 13:52)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

          dintre toti asa zisii prezidentiabili, din dreapta, cristian diaconescu are consistenta, are pregatire, dar, din pacate, n'are fler politic.

          totusi, pentru un presedinte echidistant, nealiniat, neutru, este perfect.

          din pacate, totul se face si desface numai prin politic.
          iar, daca base l'a bagat in fatza, l'a bagat nu pentru un viitor politic, ci pentru a da greutate acestei miscari.
          care, repet, daca se va rezuma sa devina o scoala, un think tank al dreptei, va avea succes.

          dar, mi'e teama ca base nu va avea nici rabdarea nici intelepciunea si va face ce'a facut manolescucu un actiunea civica..

          odata intrata in politica, miscarea asta se va lupta, in primul rand, tot cu asa zisii de dreapta, adica blaga si cacarau, cu partidele lor votate, cu sprijin..popular.
          • +3 (3 voturi)    
            nu, nash Pandele (Vineri, 29 martie 2013, 21:52)

            roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            noi avem DATORIA MORALA sa ramanem consecventi si sa-i convingem si pe altii ca oameni ca Diaconescu merita increderea noastra. Macar pentru copiii si nepotii nostri. Daca ne vom lasa condusi de ignoranta celor ca l-au ales pe Becali in parlament am mai putea privi in ochii copiilor nostri? RESPONSABILITATE si DEMNITATE, asta e ceea ce doresc tuturor pentru viitor.
            • 0 (0 voturi)    
              IN POLITICA... (Luni, 1 aprilie 2013, 1:54)

              Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

              ...se spune ca numai boii raman consecveti! Cu cine sa ramanem "cosecventi"?! Cu Basescu care in 2004 era cu tot cu PD-ul lui in "internationala socialista", adica "de stanga", dupa care a "virat" spre "dreapta trecand la "populari"?!
              Cu cine sa ramanem "consecventi"? Cu Cristian Diaconescun membru marcant al PSD, deci "de stanga", care a "dezertat" si a ajun "presedinte de onoare" la pardidul de tradatori&traseisti al "reevaluatului" Gabi Oprea(partid fara doctrina si fara onoare), iar acum, la ordinul capitanului debarcat, a sarit pe "pluta" "Miscaii Populare", care isi zice "fundatie de dreapta"! Curat/murdar consecventa romanule din diaspora!
  • +15 (29 voturi)    
    d-le Tapalaga (Vineri, 29 martie 2013, 7:53)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Elena Udrea nu mai este o vulnerabilitate a lui TB nici macar in capul USL.

    bateti apa in piua ca sa ce....
    • -1 (15 voturi)    
      din contra (Vineri, 29 martie 2013, 9:18)

      Jack37 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      \
      USL zice "saru' mina" ca exista cucoana aia in frunte ca paduchele.
    • -4 (6 voturi)    
      vulnerabilitatea lui tb (Vineri, 29 martie 2013, 13:27)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      este el insusi.
      este un om uzat, cu multe limite.
      totusi, se crede alfa si omega politichiei de dreapta, crede ca detine singura cale spre dreapta, desi este un om cu formatie categorica de stanga.

      ideologic, base inca orbecaie cu gandul ca e pe dreapta. de multe ori prn shantz.
      dar, trebuie sa recunoastem, vrea sa mearga west.
      cam asta intelege el prin dreapta, cap compas vest, integrare euro atlantica.
      asta este o directie, nu o ideologie.

      dreapta nu este o fasie in politica, este o ideologie complexa.
      in lumea libera, dreapta a existat dintodeauna, fara intreruperi.
      la noi, dreapta este ceva intrezarit, ceva imaginat, ceva dorit, dar nepracticat.
      adica, asa zisi oameni de dreapta sunt niste orbeti care bajbaie, care cauta legaturi in viata reala.

      d'aia ziceam ca este necesar sa avem o scoala de dreapta.
      miscarea asta populara ar putea fi ce ne lipseste.
      am mai avut alianta civica, care, din graba altui ...barbat politic a facut...pac !
      pac, cum zice jiji ! pac-pac, si dus'a fost.

      deci, atentie !
      rabdare si tutun. mai bine ceva mai incet, dar sigur.
      altfel, pac, alta aventura politica pe dreapta..stangii.
  • +10 (22 voturi)    
    Carcotas! (Vineri, 29 martie 2013, 8:01)

    MONAG [utilizator]

    Nu aveti decat sa faceti voi, desteptii, o miscare de jos in sus!
    Ce va opreste? Nu prea aveti chef decat sa strabati din nas ......
  • +9 (27 voturi)    
    miscarea populara (Vineri, 29 martie 2013, 8:47)

    marga 2 [utilizator]

    Se stie că domnul Tapalga a fost consilierul doamnei Macovei.De aici pleaca totul.Cînd doua doamne nu se simpatizeaza atunci se formeaza doua tabere.
    Problema este ca nu este acum momentul să reamintim acest lucru votantilor PDL (cum sînt si eu)
    Trebuie pastrata unitatea partidului,acest lucru primeaza acum.Cine a urmarit Conventia își da seama cine merita în viitor un vot si cine nu.
  • +14 (26 voturi)    
    Domnule Tapalaga (Vineri, 29 martie 2013, 9:20)

    adrian88000 [utilizator]

    Sunteti prea informat pentru mine si din acest motiv imi este greu sa va urmaresc rationamentul.
    De unde ati scos " bomba" ca presdintele Basescu inainte de septembrie 2011 dorea sa-l doboare pe Boc de la conducerea Guvernului ? Si ca a persistat sa scape de el pana in 2012 , cand a reusit ?
    Eu stiam ca Basescu si Boc au facut un tandem reusit, prea reusit chiar pentru USL-isti care il acuzau pe Boc ca e carpa lui Basescu . De unde veniti acum cu aceste informatii aiuritoare ?? Fabulati ? Visati ?
    Aveti vreun interes sa dezinformati ?
    • +2 (4 voturi)    
      nu viseaza (Sâmbătă, 30 martie 2013, 8:45)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      dl tapalaga a fost unul din presarii care, la acea vreme, milita pentru indepartarea lui boc, care, credea dansul, cum si altii, ca turcesu, ca devenise un balast, isi facuse treaba, etc.
      ba, unii dadeau pe boc vanzoleala de la km. 0.
      tzinta boc era si la latrine si vuvuzele. era batjocorit cu coasa, lopata la zapada, pusca si cureaua lata.
      se facuse un cor, atat din tizpatorii varanului cat si din asa poreclitii basisti.
      era de bonton, acum un an juma' sa'l critici pe boc.
      unii basisti credeau ca daca pleaca boc, va fi salvat base.
      ca, boc, aruncat in groapa, va satura varanu.

      cedand inscenarii latrinelor, inlocuindu'l pe boc cu mru, cel nedorit de pedelisti, a fost cea mai proasta miscare facuta de marele si inteleptu' manitu, adica base.
      a fost inceputul sfarsitului erei pedele.
      cu care, sincer, cu parere de rau, nu ne vom mai intalni.

      base a incercat sa dreaga busuiocul, cand l'a vizitat pe emil la cluj, inainte de congresu' blaga.
      se pare ca emil a ramas hotarat, pe pozitia sa.
      totusi, din respect pentru base, a sprijint'o pe nutzi.
      base nu avea alta solutie sa'l opreasca pe blaga.

      cu blaga tot mai spre ....dreapta stangii, adica spre cacarau, se va ajunge exact la planul varano-ilicist, adica la o scena politica cu doua mari partide, un surogat de stanga, condus de baroni superbogati si un surogat de dreapta, condus de bugetari, dar nu saraci.

      iar la periferia dreptei de stanga, vor fi mereu cativa idealisti, incercand sa inventeze ideologia de dreapta.

      si vor trai fericiti pana la adanci batranetze, in armonie si voie buna, pe principiul rotatiei la ciolan.
      iar doamna ioropa va inchide ochii, multumita ca pe dumbovita e liniste si armonie.
  • -10 (14 voturi)    
    Constantinescu Emil (Vineri, 29 martie 2013, 9:28)

    robin_hood [utilizator]

    Va incheia in genunchi presidente Basescu mandatul de 8 ani.Deja sta aplecat de cite probleme duce in spate si cel mai rau l-a COCOSat madam Udrea in ultimii 3 ani.
    Dupa mandat daca va merge la fundatia nu va face decit sa ii duca in jos pe toti de acolo.
    Punctul fierbinte ramine Udrea, febletea lui Basescu, asa cum spune si d-l Tapalaga fiindca nimeni nu il mai crede pe Basescu ca nu o va lua in barca lui cea noua si pe ea.
  • +13 (25 voturi)    
    elucubratii (Vineri, 29 martie 2013, 10:20)

    lizardking [utilizator]

    Domnul Tăpălagă însuși este prizonierul nălucii Udrea. "Conștiința electoratului"??? Ce-i aia? Dacă România suferă este că nu prea exista electorat, adică prea putina lume iese la vot. Ca atare, cei care ar vota dar nu au pe cine, deoarece consideră că actuala clasa politică este compromisă în întregime, au în orizontul lor de așteptare o formațiune nouă, cinstită, orientată către public, nu către ea însăși. Băsescu poate fi cel mult legătura cu Europa și, asa cum a spus, cu logistica.Un PDL condus direct chiar de Traian Băsescu nu ar fi obținut rezultate ieșite din comun, tocmai de aceea ruperea lui este singura soluție viabila. Băsescu știe acest lucru, de aceea stăruința lui Tăpălagă de a crede că Udrea este pupila preferată este hilară. Este eronat ca primarii nu pleacă din cauza pierderii funcției, deoarece Mișcarea Populară ii poate atrage tocmai pentru că nu e partid! Pană la alegeri, evident. Sunt atâtea județe în care primarii PDL au votat USL și au defectat fără s-o facă prin demisie.. Au nevoie ăștia sa fie învățați să păcălească? Get serious, man.
  • +14 (26 voturi)    
    aveti o obsesie cu Udrea ? (Vineri, 29 martie 2013, 10:54)

    furioasa [utilizator]

    pe mine nu ma intereseaza rafuielile dv personale cu acesta doamna.Deja faceti prea mult zgomot pe tema Udrea. De ce nu analizati ceea ce s-a intamplat la congresul PDL ? Fuga cu urnele prin parcare , refuzul de a elimina orice suspiciune de frauda ?
    Si apoi de ce tineti neaparat sa omorati din fasa Miscarea Populara ? Pentru mine si poate pentru multi asemenea mie , Miscarea este ultima sansa ,acum ,sa contracareze valul de minciuna , ipocrizie ,prostie, hotie, al politicienilor care ne conduc.
  • -2 (18 voturi)    
    MP - Miscarea Personala (Vineri, 29 martie 2013, 11:38)

    M.aura [utilizator]

    In tarile civilizate fiicele de presedinti in functie infiinteaza fundatii umanitare, nu politice.
    Ce statut are o entitate ai carei "nasi" sint familia si consilierii personali? Miscarea Populara e doar o afacere personala, bazata pe rafuiala, orgoliu lezat si lupta pentru putere.
    Nu are nici o legatura cu binele public.
    Mai cinstit ar fi fost sa se numeasca "Miscarea Basescu."
    • -1 (1 vot)    
      tie chiar ti se pare (Vineri, 29 martie 2013, 22:15)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui M.aura

      ca NU si-a asumat-o, orbete? "binele public" cauta-l pe la biserica, aici e vorba de politica
  • -2 (8 voturi)    
    Strategie (Vineri, 29 martie 2013, 12:23)

    ciuc [utilizator]

    Miscarea populara reprezinta noi forte, noi alegatori de dreapta. Udrea in PDL reprezinta viitoarea scindare si eliminare a lui Blaga la alegerile europarlamentare daca rezultatele vor fi dezastruoase. PDL-ul in fata unei eminente disparitii va fi nevoit sa se reformeze. Interesant este ce se va intampla cu miscarea Reformistilor, ei reprezinta accesul la masa larga a electoratului de dreapta. Nu baronii, ci oamenii care ar trebui sa formeze clasa de mijloc si care astazi nu sunt reprezentati decat de PNL asa pe apucate cand au timp...Ca orice roman cu istorie, avem o clasa de mijloc stangista la educatie si dreptaca la logica si planuri de viitor. Miscarea care o va face Macovei va arata probabil ce discuttii s-au purtat la Cotroceni. Speranta de viitor pentru PDL sau esecul?
  • 0 (2 voturi)    
    populara de dreapta! (Vineri, 29 martie 2013, 16:08)

    PROFESS [utilizator]

    Miscare populara de dreapta!!??
    • +1 (1 vot)    
      pentru PROFESS (Vineri, 29 martie 2013, 20:53)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui PROFESS

      Dar Partidul Popular din Parlamentul European cum e ? De dreapta sau de stanga ?
  • -2 (4 voturi)    
    Buna Dimineatza! (Vineri, 29 martie 2013, 16:20)

    PROFESS [utilizator]

    Domnul Tapalaga s-a trezit si si-a baut si cafeaua! va salut Domnule Tapalaga! Eram ingrijorat sa nu luatzi un virus, ceva cronic, definitiv, de la Andronic sau Cristoiu!
  • -1 (3 voturi)    
    Pentu o opozitie pe bune... (Vineri, 29 martie 2013, 17:18)

    _hope [utilizator]

    Sunt de acord ca promovarea Elenei Udrea a afectat foarte mult imaginea celor care voriau sa propuna un altfel de clasa politca. (Traian Basescu si Emil Boc).
  • +1 (1 vot)    
    concluzia (Sâmbătă, 30 martie 2013, 13:10)

    tenzi [utilizator]

    mea este dupa ce am avut zeci de discutii cu diverse
    persoane si am citit nenumarate comentarii despre TB
    si EU ca exista ,in afara intentiei de denigrare a lui TB,
    o gelozie pentru faptul ca o persoana,de data asta o femeie frumoasa,poate sa mearga pana in panzele
    albe pentru TB,sa suporte toate jignirile posibile,
    fara sa tradeze,fara sa se dezica,
    Deranjeaza aceasta loialitate,oare de ce ?s-ar
    putea spune ca este contrara" spiritului romanesc"
    • +2 (2 voturi)    
      sindromul Udrea (Sâmbătă, 30 martie 2013, 23:00)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui tenzi

      bantuie-n popor ca si "capra vecinului". Avem nevoie de REFORMA MENTALITATILOR, ceea ce din pacate UE nu ne poate cere pe lista, altfel sa vedeti cum s-ar face campanii de "trezire a populatiei" . Cum zicea plagiatorul? Preocuparea noastra e spalarea pe creier...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version