Puterea si umbra ei

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 25 martie 2013, 20:40 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Ce a ales intre o umbra si cartea de istorie? Pana acum, a preferat umbra. A sacrificat partid, credibilitate, a sfidat bun simt si evidenta sondajelor. A renuntat la judecata rece, a aliniat sistemul in spatele ei cand avea puterea deplina. S-a facut luntre si punte pentru a satisface capriciile unei femei admirabil de perseverente si ambitioase, dar inficosator de nocive. Nimeni n-a avut curajul sa-i spuna in fata: stop, gata, ajunge! Murim asfixiati la umbra ei, ne scufundam cu totii intr-un fel de otrava care omoara orice speranta.

N-a avut nimeni puterea sa-i zica de la obraz: n-ai decat sa mergi pe drumul umbrei, dar fara noi. Ne-am saturat sa ne tot spui ca ea esti tu, ca pe gura ei ies ideile tale si ca aceasta parere de politician, acest gol usurel castiga pe zi ce trece in continut si greutate. Iesi din minciuna cat nu e prea tarziu! Alegatorii, sondajele, in schimb, i-o tot spun.

Insa fixatia stranie pentru o mediocritate agresiva l-a orbit, surzit si i-a sucit mintile. Ce surpriza placuta sa-i mai faca dupa ce i-a pus pe tava ministere importante si un buget pe masura lor? Ce jucarie noua sa-i mai ofere dupa ce a facut praf o filiala mare de partid? Ce mai doreste sufletelul ei, ros de ambitia de a urca tot mai sus dar macinat de frustrarea ca n-a ajuns inca in varf de tot?

Ce mai pofteste azi de la viata, cand n-ar fi multe de oferit din desertul opozitiei, cand din castelul puterii au mai ramas niste ruine, mai nimic?  Foarte simplu. Vrea toata puterea stoarsa chiar si din acest nimic. Se vede abia la inceput, dar se viseaza mare peste un partid tot mai mititel. Se declara gata sa conduca guverne sau, de ce nu, o tara.  

Aceasta se cheama mania grandorii, obsesia puterii impinsa pana la delir, avem de-a face cu o trista inadecvare la realitate, cu ambitia de a sari peste propria umbra. Iar el, omul atotputernic sedus de o fantasma, pare sa fi cedat "definitiv si pentru totdeauna" in fata vanitatii extreme. I-a hranit acestei umbre politice visele de marire, mintindu-i pe toti, inclusiv pe el insusi.

Minte si se minte cand spune ca umbra a crescut enorm, ca omul mic va ajunge mare, ca politicianul slab se va ajunge unul de forta. Impachetata in sclipiciul unor minciunele sfruntate, a reusit sa-i creeze acestui mic punct negru o falsa imagine de noua stea a politicii impiedicata in mod nedrept sa lumineze cerul opozitiei. Ne-a prezentat zilele acestea un lider veritabil care pierde niste alegeri numai pentru ca adversarul ei a furat-o miseleste la vot. Apoi s-a despartit patetic de toti cei care au intors spatele umbrei, adversarii umbrei preferand, la randul lor, ce-i drept, alta bezna.

Am vazut multa lume rationala stanjenita, dezorientata, revoltata chiar de acest afront continuu. Nimeni nu-si explica ce se intampla, de ce un om inzestrat cu un dezvoltat simt al ridicolului, de ce un politician inteligent, cu o vasta experienta si bine ancorat in realitate o ia mereu pe aratura cand vine vorba de ea? De ce se intuneca si isi pierde ratiunea atunci cand altii calca pe umbra lui? Aici lipsesc niste explicatii.

In schimb, exista tone de explicatii pentru a te minti pe tine, mare om de stat, si pe ceilalti. De ce doamna are o reputatie atat de proasta, de parvenita politica, de oportunist, de personaj lipsit de convingeri, fara scrupule, principii si valori, fara harisma? De  ce numele ei este asociat cu o imagine cam vulgara: blonda pe tocuri cui si posete scumpe?

De vina pentru imaginea ei proasta sunt mogulii, si in parte este adevarat, de vina sunt prejudecatile misoginilor, si asta contine un gram de adevar, de vina sunt numerosii dusmani politici, si sigur ca ei n-au ratat ocazia sa o transforme in simbolul negru al unei intregi guvernari.

Ni se pare noua sau el face mai departe Totul pentru ea, in loc sa faca totul pentru a o tine departe de politica. Parca asteptam cu totii mai multa responsabilitate mai ales acum, cand opozitia a ajuns intr-o stare jalnica. Acum, cand e nevoie mai mult ca oricand de lideri credibili, apti sa vorbeasca despre excesele puterii, sa uneasca energii in jurul lor. Acum, cand - fara a spune totusi vorbe mari - se joaca soarta unei tari pe termen lung.

In loc sa caute politicieni adevarati, in carne si oase, alearga dupa umbra unei idei gresite. Doar iesit de sub influenta ei nefasta ar mai avea o sansa sa  prinda un loc onorabil in cartea de istorie, sa construiasca la loc ceea ce, orbit fiind de intunericul umbrei sale, a distrus metodic: increderea.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

33885 vizualizari

  • -17 (75 voturi)    
    ehehehe (Luni, 25 martie 2013, 20:49)

    antitot [utilizator]

    Daca faceati asta mai demult poate aveam alta politica astazi.
    Dar atunci cand vi se spunea ce malefica e Udrea ne luati cu huooo.
    Acum culegeti ce ati semanat scarba ,dezgust si sperante desarte.
    Aveti impresia ca Miscarea Populara este pentru popor.
    Nici vorba ,este pentru ea Zeita lui Zeus.
    Si tare imi e ca multi vor lua iar teapa.
    • +26 (90 voturi)    
      Slabut, foarte slabut! (Luni, 25 martie 2013, 21:26)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Basescu este cu cca. un metru mai sus ca inteligenta si capacitate de a sintetiza faptele si actiunile din politica in comparatie cu dl. Tapalaga! Daca el crede (Tapalaga) ca ar fi fost o miscare inteleapta sa o sustina pe M. Macovei si sa disipe si mai mult voturile, in acest caz disperat, situatie de care ar fi profitat tot nenorocitul blatist, tradator si fraudator adica Blaga! Daca unii redusi in capacitatea de a intelege miscarile politice nu pricep ca si Base in sinea lui ar fi votat-o tot pe M. Macovei, dar "votand-o" (sustinand-o de fapt) pe aceasta femeie admirabila (M. M), de fapt s-ar fi indepartat ce scopul lui initial, adica de a castiga sefia PDL raul cel mai mic. Basescu a procedat precum poporul roman in 2000 cand de frica castigarii prezidentialelor de catre Vadim, poporul l-a votat si cu mainile si cu picioarele pe crimi Ilici. Pedelistii fesenisti oricum n-ar fi votat cosmarul lor la aceste alegeri adica Macovei. Asa ca papagalii superficiali ar trebui sa sa gandeasca inainte de a canta fals pe site-ul asta. Din pacate, astazi este valabil si pentru autorul articolului. Ai priceput bai "ehehehe"?
      Si daca miscarea asta este pentru reformisti, ce te faci? Te asezi singur la colt?
      • +8 (30 voturi)    
        Corectare (Luni, 25 martie 2013, 21:44)

        inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        a se citi:......si fraudator adica Blaga, se inseala amarnic!
      • +26 (50 voturi)    
        corect! (Luni, 25 martie 2013, 23:04)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        Bravo! in sfirsit o opinie cerebrala, care are si logica... M-ati uns la suflet! Aveti dreptate!
      • +15 (39 voturi)    
        ... (Luni, 25 martie 2013, 23:12)

        Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        ca sa demonstrez cita dreptate aveti : desi o ador pe Macovei, as vrea sa-mi spuna cineva ... Blaga care a cistigat cu vreo 40 de voturi diferenta, oare nu pierdea daca voturile pt Macovei mergeau la Udrea? Nu il inteleg pe Tapalaga de loc de data asta, sau poate abia acum o sa incep... TRIST!
        • +6 (6 voturi)    
          40? (Marţi, 26 martie 2013, 13:16)

          vladf [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

          Difernta a fost de 300-400 si MM avea 100 si ceva.
          300 inseamna cam 6 maxim 7% destul de putin ca sa spui ca este o diferenta confortabila, totusi 300 de oameni inseamna ceva, nu sunt 10-50 sunt 300.
          Pai altii cu 300 de tipatori la Universitate au rasturnat un guvern.
          Hai sa fim seriosi .... daca Base venea cu oricine altcineva, chiar si cu Boc, castiga alegerile.
          A jucat totul pe o singura carte, doar ca dama de inima rosie nu a fost cea castigatoare..
          Nu ma bucur si nici nu plang, doar ca toata aceasta harababura a fost o mizerie.
      • +4 (18 voturi)    
        asta e o analiza pe termen scurt (Marţi, 26 martie 2013, 1:02)

        igor28 [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        dar daca el, Basescu, prin influenta lui, o impiedica pe Udrea la a mai candida si isi folosea toata "puterea" pentru a canaliza voturi catre Macovei, (chiar daca pierdea la scor mai mare) cum ar fi aratat imaginea lui dupa? Nu ar fi fost mai credibil sa se desparta de PDL murind cu Macovei de gat decat cu Udrea? Deci cine e papagal inganduratule?
      • -3 (17 voturi)    
        hm (Marţi, 26 martie 2013, 1:33)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        sa inteleg ca alegerea "voluptoasei" ar fi fost spre binele poporului? ca ar fi de preferat un guvern condus de ea, dupa tot ce-a facut ca ministru? zumbalai, mestere:)))
        • -4 (18 voturi)    
          va aduceti aminte de Saftoiu? (Marţi, 26 martie 2013, 10:21)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          basescu insusi, cu guritza lui, a apovestit pe post cum l-a pus pe Saftoiu sef la SIE (parca SIE....):
          "si-a dorit inimioare ei (este vorba de Saftoaica, pe vremea aia consilier la Cotroceni) sa-i pun barbatul sef de serviciu secret, i l-am pus..."
          Cam asa se joaca presedintele jucator cu functiile importante in stat.
          Pentru femei este in stare sa faca orice....lui Udrea a vrut sa-i deau un partid (acum se apuca sa-i faca unul) , lui Merkel o tara, din pacate Romania, in care traim si asta ne ocupa tot timpul....
          Tapalaga, ce se intampla cu tine?
          O dai cotita doar tu sau asta este ordinul pe unitate?
          Mai bine mai tarziu decat niciodata....
          • +2 (10 voturi)    
            Ai dreptate! (Marţi, 26 martie 2013, 13:17)

            inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Basescu a gresit cand l-a numit pe idiotul sinistru de Saftoiu si a si recunoscut asta!
            In schimb cad ii vad pe astia ca Ponta, Voiculescu, Marga, Dragnea Fenechiu si toti ceilalti componenti ai GIO-USL ma sit si mandru si razbunat. Asa ca lasa vrajeala ca nu mai tine, canta laalta masa!
        • +9 (19 voturi)    
          As dori (Marţi, 26 martie 2013, 10:32)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          - ca presedint al Romaniei o femeie, de exemplu M. Macovei.
          - ca prim ministru tot o femeie, de exemplu Udrea.
          De 23 de ani in fruntea tarii am avut tot barbati si nu cred ca sunt multi cei multumiti de ei.
        • 0 (6 voturi)    
          Deh! (Marţi, 26 martie 2013, 12:41)

          inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          N-ai inteles, nu cuprinzi dar nu-i de mirare la tine!
      • +6 (12 voturi)    
        anti tont (Marţi, 26 martie 2013, 9:07)

        tudorp is [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        Nu ca zic, da' vreau sa spun:
        Inganduratule, subscriu - am si scris -
        Pentru a ajunge la Traian Basescu, in 2000 am avut de ales asa cum spuneai
        Pentru a ajunge la Monica Macovei, delegatii PDL aveau de ales intre Udrea si Blaga!
        Dar tot raul spre bine!
        Usl ul poate avea MAXIM 78%.
        caderea va fi mai spectaculoasa!
        zi buna
      • +9 (15 voturi)    
        daca basescu, serviciile, presa, (Marţi, 26 martie 2013, 10:05)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        mogulii, baronii, baietii destepti etc. ar fi investit in Monica Macovei 50% din cat au investit in Udrea, MM castiga nu doar presedentia PDL ci si pe cea a ONU!

        adevarul este insa ca basescu si pdl-ul se folosesc in mod ipocrit de MM & grupul reformistilor ca sa amelioreze imaginea baronetului gen blaga, udrea, falca, flutur, videanu etc. - ei sunt "substanta" partidului, reformistii sunt tinuti doar ca sa dea bine la popor si la UE, sa dea "fata" stabilimentului, sa miroasa frumos;

        sigur ca asta e o varianta mult mai civilizata decat a usl-ului care nici nu-si bate capul cu faptul ca duhnesc a kgb de la o posta;

        sigur ca ipocrizia lui basescu e net preferabila mafiotismului fatis al lui nastase, ponta, antonescu, voiculescu etc.; dar sa spui ca "Base in sinea lui ar fi votat-o tot pe M. Macovei" mi se pare... amuzant;

        necazul cu Base este ca in chestiunea asta este ca si-a pierdut singura calitate care facea diferenta: ipocrizia; la cota de "inteligenta si capacitate" din vremurile lui bune, Base ar fi sustinut-o cu toata fanfara pe MM, i-ar fi livrat lui Blaga o victorie a la pirus, electoratul de dreapta si UE ar fi cazut in genunchi de admiratie si incepand de azi toti am fi privit infiintarea Miscarii Populare ca pe a doua venire a lui mesia;

        Tapalaga are perfecta dreptate: Base a ratat pozitia asta "orbit de o umbra".
        • +1 (5 voturi)    
          Iti dau u sfat! (Marţi, 26 martie 2013, 13:08)

          inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          Fa un efort si analizeaza cu atentie, chiar cu creionul in mana declaratiile lui Basescu,cu diferite ocazii, inclusiv interviuri, in perioada februarie-23 martie a.c.
          Dac esi onest si inteligent, dupa aceasta analiza ar trebui sa-ti schimbi un pic opinia, asa prin partile esentiale.Am mai recomandat cuiva care a comentat "la cestiune" sa citeasca editorialul de azi al lui Cristoiu dintr-un cotidian national.
          La buna citire!
      • +2 (10 voturi)    
        aiurea (Marţi, 26 martie 2013, 10:56)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        daca Basescu vroia intr-adevar sa-i ajute pe reformisti putea foarte bine sa ii scoata din PDL inca de anul trecut, de cand Blaga l-a dat jos pe Boc.. putea sa i ajute sa-si faca partid, nu sa ii lase pe toti sa se faca de kko cu struto-camila aia de ARD care de fapt i-a trimis in parlament tot pe Blaga si ai lui. Tapalaga are dreptate cand spune ca aici e vorba de mandrie, de o ultima incercare disperata de a arata ca nu a gresit cand a sustinut-o pe Udrea. Refuz sa cred ca e atat de prost incat sa nu-si fi dat seama ca Udrea nu va fi in stare niciodata sa fie un om politic valoros, dar mi se pare perfect plauzibil ca el sa mearga pe aceeasi cale din orgoliu. De altfel nu ajungi in asemenea functii doar pentru ca esti inteligent. Toti castigatorii de premii Nobel ar fi presedinti.
      • -1 (9 voturi)    
        INGANDURATULE... (Marţi, 26 martie 2013, 11:36)

        Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        ...degeaba esti prabusit peste ganduri ca se pare ca nu ai inteles nimic, nici macar in al 13-lea ceas! Argumentele tale sunt cele ale basistilor ultras, care sunt "cu cca un metru mai jos ca iteligenta si capacitate de a sintetiza faptele si actiunile din politica" in comparatie cu "zeul" vostru! Voi sunteti urmasii aplaudacilor ceausisti, lipsiti de coloana vertebrala, care prin ovatiile si aplauzele voastre slugarnice i-ati indus "presedintelui jucator" ideia "mortala" a infalibilitatii si nemuririi! Incapabili sa priviti realitatea in fata, il atacati pe autorul articolului, care ani de zile va fost alaturi si s-a straduit sa explice inexplicabilul, incercand sa "demonstrati" cat de "inteligent" a fost "guvernatorul masa-verde", cum a incercat el sa-i "croseteze" si sa-i "imbarlige" pe cei 5000 de "tztutzeri" portocalii, ca sa le faca un bine si cum uni dintre ei(majoritatea!) s-au comportat ca niste "papagali" afoni si NU au(mai) cantat dupa "tonul" dat de "marele dirijor"! "Miscarea asta este pentru reformisti" inganduratule?! Care "reformisti"?! Numeste tu pe primii trei! Hai nu fi timid!
        • +3 (7 voturi)    
          si care-i alternativa? (Marţi, 26 martie 2013, 12:18)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

          avem deja Marea Adunare Nationala care voteaza in bloc si unanim dupa hotararile Biroului Politic. E vreo diferenta intre 1989 si azi (din pdv parlamentar)???? Iar in ce-l priveste pe DT, il admir pt. capacitatea de a DEMOLA! candva va trebui sa si sustina pe careva! s-o fi nascut acea persoana. NB. care personalitate politica DIN ALTE TZARI a fost calugar imaculat? Churchill, De Gaulle, H.Kohl, Kennedy? pe care dintre ei nu i-ar fi distrus presa romana (daca ar fi putut)???
          • +3 (3 voturi)    
            ALTERNATIVA... (Marţi, 26 martie 2013, 12:52)

            Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

            este, domnule "foarte-curios", sa ramanem sceptici si lucizi in legatura cu zicerile si faptele oricarui politician, fara discriminare, sa nu ne lasam "dusi" de promisiunile lor colorate, sa le-o spunem de la obraz atunci cand incearca sa ne minta si sa-i schimbam cat mai des, nelasandu-i sa prinda "radacini" si nici sa-si construiasca "increngaturi" profitabile...pentru ei! Sa nu uitam ca politica este a doua si cea mai veche "meserie" din lume, care seamana surprinzator - spunea presedintele Ronald Reagan - foarte mult cu prima si cea mai veche "meserie" din lume! Radeti si dati de pamant cu toti politicienii care pretind si isi aroga rolul de "salvatori", de "tatuci" omniscienti si omnipotenti, de "mesia" reicarnati si "ostracizatii"(cum faceau grecii antici) pe toti aceia care va mint, va fura sau sunt incapabili! Credeti ca este posibil ca noi "anonimii"("populimea", cum spunea un casic in viata) sa ne asumam pozitia si rolul de "demos"(popor), sa detinem "kratos"(puterea), pe care s-o incredintam temporar si conditionat doar celor care merita si sunt capabili?! Credeti ca romanii pot asta?!
        • 0 (4 voturi)    
          Esti cel mai tare! (Marţi, 26 martie 2013, 12:49)

          inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

          La submediocri ca tine , de regula nu raspund! Fac un efort si-ti raspund totusi la intrebare, asa cum meriti, adica in bataie de joc. Asadar reformistii din PDL sunt: Voiculescu, Ponta, Antonescu plus Dogaru... Unde m-ai pui ca au si spirit European!
          • -1 (1 vot)    
            Scuze, (Marţi, 26 martie 2013, 13:21)

            inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

            Bine-nteles " ...unde mai pui ca au...."
    • +2 (6 voturi)    
      e-adevarat (Marţi, 26 martie 2013, 1:46)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      suntem multi care i-am spus, sperand ca astfel el va spune mai departe, dar ne aduceau un singur argument: ”va uitati prea mult la A3!” Atat! Alte argumente nu aveau si nu m-as mira sa vad si aici acelasi comentariu.
    • 0 (0 voturi)    
      nu are impresia... (Marţi, 26 martie 2013, 17:24)

      MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      ...e sigur pentru ei si viitorii sponsori, respectiv beneficiari clientelari al noului partid de mucava, cand acesta va... daca va... krezkova...la putere...
      ''oamenii de afaceri'' ai presedintelui si miscarile lor, populare sau din contra :)))))

      Ce repede se regrupeaza haita si ce repede percuteaza politrucii mascati din media !!! Jenial :)
  • +3 (53 voturi)    
    politica si ... delicatese ? (Luni, 25 martie 2013, 20:49)

    codrean [utilizator]

    Exceptional ! Insfarsit, spune cineva clar, obiectiv, fara patima, ceva ce stim, vedem si nu intelegem noi, o tara intreaga, de multa vreme.
    Mare articol de opinie ! Felicitari !
    • +1 (5 voturi)    
      Nu se poate! (Marţi, 26 martie 2013, 13:39)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      Un uslas este de acord cu Tapalaga!
      Mare mirare!
      Acum ii cade bine ce spune autorul, dar cans este sa ne referim la goagal, la plagiat, la furturi, ... Tapalaga este omul de casa al lui Basescu!
      Ce ciudati sunteti, oameni buni!
      • -1 (1 vot)    
        ai demonstrat cum ganditi voi, basistii (Miercuri, 27 martie 2013, 0:57)

        Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Mirarea ta , sincera, arata limitarile voastre.
        Nu poti concepe un schimb de idei pe marginea articolelor, voi sunteti aici doar pentru "bataie".
        Daca tu-l stiai pe codrean antibasist, automat trebuie sa fie uslist....si daca este uslist, este musai sa nu fie de acord cu un basist, orice ar fi....
        Nu poti sa concepi ca cineva il judeca pe altcineva, nu dupa apartenenta la o tabara, ci dupa ce scrie, dupa ideile pe care le sustine.
        Voi semanati cu ultrasii din fotbal care nu cauta fotbalul, frumusetea jocului din teren, ci doar confruntarea (cat mai violenta, generatoare de adrenalina) cu ultrasii galeriei adverse.
        De asta va place Basescu, este ca voi, doar in cautare de conflict, cafteala.
        Tapalaga, acum, are dreptate.....
        Tapalaga a fost, cel putin pana acum , un sustinator incapatanat al lui Basescu si l-am criticat pentru asta.
        Acum, ce vrei, are dreptate si trebuie sa recunoastem asta, chiar daca ne mira.
        Doar sa-l tina, sa nu fie doar o toana, sau o manevra care sa-l plaseze la ziaristi, vezi Doamne, independenti.
  • +23 (51 voturi)    
    Traian Basescu (Luni, 25 martie 2013, 20:52)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    autorul a evitat numele pentru a da un parfum articolului. Dar da, Traian Basescu greseste enorm punind-o in fata pe ea, Elena Udrea si un motiv trebuie sa existe la un om politic atit de bun. Oricum, nu voi sustine oameni ca Udrea sau Blaga chiar daca Basescu le va ridica statui vreodata.
    • +5 (15 voturi)    
      un dram de pragmatism (Marţi, 26 martie 2013, 3:11)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Un dram de pragmatism nu strica din cand in cand. As vota-o cu doua maini le Monica Macoei, la orice functie poltica ar candida. Dar suntem intr-o minoritate de 5% intr-un partid care o sustine pe MM, la nivel de tara suntem sub 1%. Elena Udrea avea sanse, infinit mai mari decat MM, si Elena Udrea ar fi fost un rau mai mic pentru sefia PDL.

      Cun cine sa constriesti dreapta? Spuneti-mi voi. De unul singur nu se poate.
      • +6 (8 voturi)    
        Omul sau platforma este importanta? (Marţi, 26 martie 2013, 10:04)

        Ililie [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        Programul si caracterul te face credibil.
        Si Udrea inafara de vorbe si aspect fizic nu are ce sa ofere, decat daca este teleghidata de Basescu.
        La fel ca si Ponta, nu este decat un om politic care nu este credibil. Toti trebuie sa inteleaga ca nu se mai pot juca. Fara credibilitate nu mai poti sa pacalesti pe nimeni.
        • +3 (3 voturi)    
          Buna obiectie! (Marţi, 26 martie 2013, 10:43)

          ciuc [utilizator] i-a raspuns lui Ililie

          Acesta este pragmatism nu ce sustine Ililie! Pragmatism este sa vezi ce vrea omul sa faca si sa-l urmaresti pe parcurs , sa vezi daca a facut ceva!
        • +3 (3 voturi)    
          dar chiar ne mintim? (Marţi, 26 martie 2013, 12:29)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Ililie

          suportul dreptei este clasa de mijloc. NUMERIC cat este aceasta clasa in RO? S-ar putea sa gresesc, dar eu exclud din clasa mijlocie pe profii profund sindicalizati (spre rosu). Ce ramane? Ceva IMM, ceva profesii liberale, ceva salariati pe la multi-nationale. Ajungem cumva la 2 milioane? Restul au dependenta de guvern (pensii, ajutoare sociale, subventii) si intra rapid in sevraj cu toate efectele sale. Trecerea mentala de la statul asistential al lui Ceasca (totul dat de stat in schimbul unor salarii minuscule) la statul unde individul isi gestioneaza interesele nu e usor si nici scurt. Nu cumva ajunge azi o promisiune (evident desarta) de a dubla pensiile ca sa te asiguri de SASE MILIOANE de voturi directe + un milion atrase?
      • +6 (8 voturi)    
        ceea ce poti sa construiesti cu udrea (Marţi, 26 martie 2013, 10:55)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        nu e dreapta democrata; este exact ce poti sa construiesti si cu blaga, ponta, antonescu: structuri mafiote neo-comuniste - atat.

        Macovei are o viziune coerenta despre un stat de drept pro european; Udrea nu - eate atat de simplu.
      • +6 (12 voturi)    
        iti spun eu (Marţi, 26 martie 2013, 11:05)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        dreapta se construieste cu oameni. cu electorat. de ce insistam atata sa construim 'dreapta' incepand de sus? daca esti intr-adevar 'de dreapta' ar trebui sa-ti fie clar ca nu poti sa astepti sa vina cineva sa-ti faca tie partid, sa lupte pentru binele tau, sa se sacrifice pentru tine. daca esti intr-adevar de dreapta te duci tu si te inscrii sau formezi un partid, o fundatie, o gasca daca atat poti.. de oameni care vor sa faca ceva. si o fac, nu asteapta.

        degeaba o votezi cu 10 maini pe Macovei. degeaba pentru ca a doua zi ea ramane singura. pentru ca prea multi din minoritatea aia de 5% inca mai cred ca e suficient sa votezi o data la 4 ani si ti-ai facut datoria civica. din pacate nu este si nu a fost niciodata asa simplu. democratia adevarata, democratia ateniana, era fundamental diferita de ce se intampla azi la noi si oriunde in lume.

        cand o Macovei sau un MRU vin si spun ca vor sa reconstruiasca dreapta, primul si unicul scop ar trebui sa fie trezirea acestui spirit civic in electoratul de dreapta. dar cum sa convingi oamenii sa faca ce n-au mai facut niciodata daca tu stai in continuare in acelasi partid cu un Blaga sau primesti in partid altii ca el?..
        • -1 (3 voturi)    
          tu asa ai facut? (Miercuri, 27 martie 2013, 1:06)

          Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          cati romani sunt de dreapta?
          cati romani stiu ce e dreapta?
          Macovei (procurorul care in '90 ii ancheta pe cei arestati de mineri) este de dreapta?
          MRU (fostul membru supleant al CC al UTC) este de dreapta?
          Acum Diaconescu, fostul PSDist, fostul candidat la conducerea PSD....construieste dreapta prin fundatia Miscarea Populara?
          Tie nu-ti suna ceva fals, foarte fals?
          • 0 (0 voturi)    
            de aceea (Miercuri, 27 martie 2013, 2:26)

            Joe CZ Brno [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

            de aceea ma uit timid spre neamtu - parca nu e nimic fals in jurul lui.
      • -2 (2 voturi)    
        BRAVO! BRAVO! (Marţi, 26 martie 2013, 12:23)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        nu ajunge doar statura morala pt. a reusi sa fii ALES!!! Zic mereu ca nici Gandhi, nici Mother Teresa nu au candidat si nu au fost alesi vreodata undeva. Mai nou, nici Beppe Grillo nu a candidat. Intre a fi constiinta morala a unei natiuni (adica de neclintit la concesii) si a guverna e o distanta pe care niciun postac demolator nu o intelege. NB. Nici macar Nelson Mandela, desi presedinte, nu a guvernat vreodata.
      • +4 (4 voturi)    
        Despre loialitate... (Marţi, 26 martie 2013, 15:46)

        Primula [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        Traian Basescu a afirmat in repetate randuri despre Emil Boc si Elena Udrea ca ceea ce apreciaza la ei este loialitatea. Emil Boc a fost un bun prim ministru pentru ca a acceptat sa ia la timp masurile necesare si sa scoata tara din criza, dar cel care a gandit masurile dure a fost Traian Basescu. Prin Elena Udrea, daca ar fi castigat sefia PDL, Traian Basescu ar fi reusit sa curete partidul, sa-l reformeze. Si-ar fi gasit locul pe care il merita si M.M., si M.R.U., si reformistii. Scorul este inca destul de bun daca aproape jumatate din cei care au votat pentru ea nu au a se teme de reformarea partidului.
    • 0 (10 voturi)    
      Base e familist... (Marţi, 26 martie 2013, 6:51)

      Ililie [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Inainte de toate Base se gandeste la fetita sa Elena. Udrea, ca si Ridtzi, nu este decat o trambulina.
  • +6 (58 voturi)    
    Domnule Tapalaga (Luni, 25 martie 2013, 20:52)

    the [utilizator]

    eu inteleg oarecum intentia, sau poate ambitia de a apare drept un intransigent echidistant,
    dar de data asta abstinenta ar fi fost mult mai onorabila ... in fine, e optiunea dv, altii au reactionat mult mai putin urban ...

    ramaneti cu bine !
  • +18 (30 voturi)    
    Frumos zis (Luni, 25 martie 2013, 20:55)

    Bucifer [utilizator]

    Si mai frumos era daca lipseau vreo 2 tag-uri din subsolul textului.
    • +4 (4 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 26 martie 2013, 1:49)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Bucifer

      un plus pentru atentie. A gresit rau D. T. sau cine le-a pus acolo. Au stricat tot.
  • -5 (49 voturi)    
    cherchez la femme (Luni, 25 martie 2013, 20:57)

    Mazeta [utilizator]

    Băsescu seamănă mult cu Patriciu. Amândoi au fost la un moment dat oameni de succes, au căzut în mrejele unei femei și au probleme cu ficatul. Diferența este că Traian Băsescu a făcut transplant de partid.
  • +3 (41 voturi)    
    Felicitari (Luni, 25 martie 2013, 21:00)

    zizi_m [utilizator]

    pentru articol.... :)
  • -4 (38 voturi)    
    ... (Luni, 25 martie 2013, 21:03)

    vitan.sandu [utilizator]

    Hopa! S-a trezit din reverie dl Tapalaga. Vorbeste de extazierea lui Base in fata Nutzicai, parca nu ar fi fost el insasi, Tapalaga, extaziat de Basescu. De fapt a fost inca unul care a mscat momeala marinarului.
    • -7 (31 voturi)    
      hehe (Luni, 25 martie 2013, 21:21)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Dacă a trecut Ciutacu la RTV, înseamnă că s-a eliberat un loc la Ant3.
      • +6 (12 voturi)    
        antena 3 (Luni, 25 martie 2013, 23:43)

        Manes [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ti se potriveste perfect...e la fel de plina de laturi
  • +9 (51 voturi)    
    Corect! (Luni, 25 martie 2013, 21:04)

    Klaus_ [utilizator]

    Din nou domnul Dan Tapalaga parca scrie ce gandesc. Totusi parerea mea despre Udrea incape intr-o propozitie foarte scurta si triviala si nu pot intelege obsesia lui Basescu in promovarea acestei nonvalori. Asta e viata, lui Kacarau ii place sa doarma, lui Ponta ii lace sa minta, lui Basescu ii plac blondele durdulii. Oameni suntem! :)
    • +10 (20 voturi)    
      Da, dar catrenele dumnealui... (Luni, 25 martie 2013, 21:17)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      ...Sint exact ca cele ale lui Nostradamus, adica le potrivesti numai dupa eveniment si fiecare intelege ce vrea.
  • -3 (47 voturi)    
    Dane, (Luni, 25 martie 2013, 21:09)

    corvus coraX [utilizator]

    jos pălăria! Felicitări!!
  • -9 (39 voturi)    
    E o minciuna si un fals (Luni, 25 martie 2013, 21:14)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Reluati unul dintre argumentele sustinatorilor lui ceasca care si el ar fi fost influentat de Leanta lui si ca de fapt el ar fi fost baiat bun si nevinovat. Nimic mai fals si mai neadevarat. Si ceasca si bas stiu f bine ce fac dar fiindca lasitatea este o caracteristica a celor doi prefera sa scoata pe alti in fata ca sa poata manevra ei din spate. Asa ca umbra e de fapt ceasca si bas si in final au soarta umbrelor: disparitia odata ce soarele va rasari.
  • +20 (62 voturi)    
    bati campii de data asta, Tapalaga (Luni, 25 martie 2013, 21:18)

    zaboo [utilizator]

    fara suparare
    • +3 (21 voturi)    
      Si Soarele poate fi umbrit (Luni, 25 martie 2013, 22:17)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      de o Luna mica, mica.
      • +5 (15 voturi)    
        zise omul marunt... (Luni, 25 martie 2013, 23:10)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        maretia astrului e dincolo de acest meschin punct de vedere
        • -2 (4 voturi)    
          Maretia Soarelui (Marţi, 26 martie 2013, 9:12)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          il impiedica sa vada faptul ca Luna cea rece si fara viata il poate eclipsa, pozitia marunta a cronicarului vremii e cea care permite aflarea intregului adevar.
          • 0 (2 voturi)    
            eclipsa nu afecteaza astrul (Marţi, 26 martie 2013, 13:07)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            ci doar pe prostul care se uita la el si nu vrea sa priceapa
    • -1 (15 voturi)    
      Da data asta? (Marţi, 26 martie 2013, 1:19)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

      Cu ce e data asta mai deosebita decat celelate?

      Domnul acesa bate campi in mod constant. Si nu pentru ca ar fi complet lipsit de logica sau de talent gazetaresc. Ci pentru ca scrie la comanda.
  • -2 (52 voturi)    
    Excelent (Luni, 25 martie 2013, 21:23)

    Dicu [utilizator]

    Intr-adevar, excelent. Toti ne miram cum un om politic mare sa nu vada ca pariind pe Elene distruge tot, chiar speranta unei drepte invingatoare in tara asta. Pariatul pe prima Elena l-a costat foarte mult; nu realizeaza ca toate discursurile agramate si fara idei facute in diferite foruri il fac vulnerabil. Totusi a fost in parte inteles: e tata. Dar acum sa sacrifici dreapta pentru o doamna pasionata de putere cand ai oameni de toata isprava ca Macovei, Cristi Diaconescu, MRU si altii mi se pare extrem de straniu. Desigur si noi siuntem vinovati ca asteptam perfectiunea de la un om care oricum a facut deja mult bine tarii.
    • -6 (14 voturi)    
      A facut bine tarii!?? (Marţi, 26 martie 2013, 1:20)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Dicu

      Jesus! Ce poate face propaganda...

      Uluitor!
      • -3 (5 voturi)    
        Pentru unii binele (Marţi, 26 martie 2013, 9:58)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        e sa le faci rau hotilor. Pentru mine binele si raul sunt la fel pentru toti oamenii indiferent ca-s cinstiti sau hoti. Si cred ca un hot poate fura ca sa ne faca bine, asa si cum un cinstit poate munci pentru a ne face rau.
        • 0 (4 voturi)    
          "un hot poate fura ca sa ne faca bine"? (Marţi, 26 martie 2013, 10:45)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Un hot mi-a furat o iepurita cu 7 puii. Ce bine mi-a facut? Cit a plins fetita mea ai idee?
      • +1 (3 voturi)    
        Corect (Marţi, 26 martie 2013, 11:32)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        foarte bine zis !
  • +17 (57 voturi)    
    tapalaga inima fierbinte (Luni, 25 martie 2013, 21:25)

    inlocsadorm [utilizator]

    hmmm, eu sunt mereu de acord cu tapalaga, dar nu-i impartsesc opinia in privinta elenei udrea, nici a obsesiei pe care o intrevede la basescu. elena e cel mai bun comunicator al pdl-ului. asta e realitatea oricat de ciudata si incredibila pare ea. si eu am ajuns tarziu sa recunosc asta, coplesita de stilul ei vestimentar mediocru, de eticheta de protejata a sefului sau de filozofia economica a sotului si a asociatilor acestuia. totusi elena a dovedit ruptura de o anumita mentalitate de cumetrie. eu nu am uitat ca ea a initiat modificarea legii urbanismului, prin care s-a interzis promovarea asanumitelor puz-uri derogatorii, o sursa de imensa coruptie pe de o parte, deformare a pietei imobiliare pe de alta parte si binenteles desfigurare urbana.
    • 0 (0 voturi)    
      INLOCSADORM (Joi, 28 martie 2013, 13:24)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui inlocsadorm

      Comentariul tau este pertinent. Nu stiu ce-l face pe dl. Tapalaga sa fie atat de oscilant, foarte obiectiv uneori si foarte misogin si influentabil alteori. Ar fi foarte, foarte interesant ca dl. Tapalaga, intr-un articol sa ne prezinte o analiza OBIECTIVA (daca e in stare), pe puncte si cu explicatiile de rigoare in ceea ce o priveste pe EU. Ce a facut rau, ce a facut bine, ce nu a facut si de ce. *De ce doamna are o reputatie atat de proasta, de parvenita politica, de oportunist, de personaj lipsit de convingeri, fara scrupule, principii si valori, fara harisma? De ce numele ei este asociat cu o imagine cam vulgara: blonda pe tocuri cui si posete scumpe? * Faptul ca este *blonda*, poarta tocuri si genti Vuiton, sau faptul ca este imbracata usor toparlanesc dupa gusturile mele, nu este un motiv de a ii renega inteligenta, puterea incredibila de a lupta cu Ponta, Cacarau, Voiculescu et. co., nu este suficient in a o desfiinta asa cum o face inclusiv autorul articolului. Astept de la dl. Tapalaga un articol amplu in care sa explice punct cu punct ce il face atat de inversunat impotriva lui EU. Cum a ajuns domnia sa la convingerea ca EU nu are principii si valori. Poate reuseste sa ma convinga !
      Am citit acest articol cu o intarziere (obiectiva) de 3 zile. Sper ca acest lucru nu va impiedica redactia HN in a-mi publica comentariul.
  • +21 (57 voturi)    
    subiectivism (Luni, 25 martie 2013, 21:40)

    pragmatism [utilizator]

    Mi se pare mult prea dura pozitia fata de Udrea pt ca, indiscutabil, ar fi fost mult mai bine pt PDL ca ea sa castige in detrimentul lui Blaga. S-apoi, privind spre cei care azi sunt la putere, recte Antonescu si Ponta ... Elena Udrea e parfum. E usor, dle Tapalaga, sa critici ... mai greu este sa construiesti! Diagnoza critica pe care o faceti constant, dle Tapalaga, o cunoastem si para-cunoastem ... solutiile care sunt??? In opinia dv ... doar sa le dam in cap si astora putini care mai sunt si care mai incearca sa miste ceva in opozitie. Think about!
  • +4 (44 voturi)    
    Multumesc Dan Tapalaga (Luni, 25 martie 2013, 21:51)

    ovidiu35 [utilizator]

    Elea Udrea este calcaiul lui Ahile la politicianul Basescu.Mare pacat, nici in ultimul ceas nu isi realizeaza slabiciunea.Oare sunt mitocan daca imi amintesc ca in urma cu cateva luni dna Udrea declara ca isi doreste sa faca un copil. Pai un partid nu e un copil, nu?
  • -2 (28 voturi)    
    ? (Luni, 25 martie 2013, 21:57)

    rugantino [utilizator]

    poate a fost lovit de sagetile lui Cupidon
  • -1 (19 voturi)    
    ai citit (Luni, 25 martie 2013, 22:13)

    tenzi [utilizator]

    Ai citit d-le Tapalaga articolul dupa ce l-ai scris?
    Faci exact lucrul pe care il acuzi pe Basescu,dar in sens invers,te lasi purtat de sentimente,si VREI sa vezi o umbra acolo unde este mult mai mult de atit,
    iar persoana pe care o glorifici deocamdata nu este
    decat o umbra care daca va creste sa devina o
    persoana va bine ,dar deocamdata atat este!
  • +16 (40 voturi)    
    Tagurile sunt de prisos (Luni, 25 martie 2013, 22:20)

    uluit [utilizator]

    D-nule Tapalaga,
    Va citesc articolele cu multa placere, insa aici cred ca v-ati pripit, probabil sub influenta neputintei de a schimba ceva din mizeria ultimelor evenimente. Va inteleg frustrarea, pe care dealtfel ati mai enuntato si in alte articole (daca nu ma insel) Insa cred ca nu era momentul cel mai bun pentru a gusta din marul "otravit" al celor aflati la putere. Opozantii PDL-ului au murdarit incontinuu imaginea Presedintiei cu scenarii de genul: amanta, protejata si cate alte defecte. E drept ca, unele femei din politica si-au folosit si alte "farmece" pentru a-si crea o pozitie. Dar, asta ne da culoare in viata. Ce ne-am face numai cu fetele hade ale bosorogilor bolsevici? Important e sa nu ne pierdem speranta si sa incercam sa construim pe idei noi o lume mai buna. Regret slaba sustinere a D-nei Macovei. Insa imi este clar ca, alegerile "corecte" din PDL au fost corupte in aceeasi nota cu care ne-a obisnuit sleatca celor aflati acum la putere cu o majoritate de 70%. Se pare ca, pentru moment nu putem mai mult.
  • +3 (37 voturi)    
    Felicitari si mult respect ! (Luni, 25 martie 2013, 22:29)

    faruk [utilizator]

    D-le Tapalaga, aici in Franta nu prea am timp de citit situri romanesti. Dar de data asta am crezut ca trebuie neaparat sa ma loghez pentru a va prezenta scuze. Pentru ca atunci cand eram in tara v-am crezut un ziarist talentat, dar vandut neconditionat. M-am inselat si-mi pare bine. Acum cred ca pur si simpu scrieti asa cum va dicteaza convingerile si parerile personale. Sunteti un om puternic. Cu convingerile lui, care uneori deranjeaza asa cum deranjeaza intotdeauna oamenii de valoare. Mult respect, d-le Tapalaga !
    • +3 (7 voturi)    
      Bravo! Cand va intoarceti in tara? (Marţi, 26 martie 2013, 1:53)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui faruk

      Nu de alta, dar oameni ca tine sunt rari prin Romania, aici nimeni nu are vreo vina si nimeni nu cere scuze pentru nimic!
  • +43 (63 voturi)    
    Cateva intrebari... (Luni, 25 martie 2013, 22:32)

    Athos semper [utilizator]

    1. L-a sustinut pe Boc, Boc nu a fost bun ca e servil kit ca a fost cel mai decent premier al Romaniei.
    2. L-a sustinut pe Ungureanu care scolit, om de valoare pe care l-as vota cu drag, a facut mult, dar mult prea putin si s-a dovedit blocat intr-o retorica magnifica dar ineficienta.
    3. L-a sustinut pe Coitoru, nu a fost bun
    4. L-a sustinut pe Funeriu, om valoros, iara nu a fost bun ca are ceva.
    5. Si pe Papahagi care iara nu prea merge...
    Ideea e ca orice sustine Basescu nu e bine din diverse cauze. Pe Udrea o sustine pentru ca a fost LOIALA master Tapalaga daca nu ai priceput pana acuma si asta e o calitate. Iar Udrea nu e DIFERITA de majoritatea politicienilor de pe scena noastra avand chiar mai putine defecte decat multi dintre ei care sunt doar prosti si rai.. De ce tocmai ei sa ii zicem STOP, ha? De ce sa nu le zicem la altii care merita mai mult? Si pe urma ei?
    Monica Macovei mi-e draga si as tot vota-o dar nu se dovedeste a fi capabila sa castige voturi si in consecinta sa imi faca viata mai buna, iar pana oamenii vor aprecia valorile va trece multa vreme.
    Daca Udrea m-ar scapa de USL, ponta,cacarau si compania i-as spala picioarele in fiecare zi, asa de satul si suparat sunt pe ce e in Romania si pe cat timp din viata mi-au mancat urmasii comunistilor si securistilor.
    Zi si mie Dane cine ma scapa de ei? Am inteles ca nu iti place Udrea, dar zi cine e noul politician cu priza la public? In loc sa o tot executi pe Udrea (nu te-ai saturat?) da-mi o solutie. NU zau de ani de zile tot discutam ce nociva e Udrea si ca de ce Basescu o sustine, nu v-ati plictisit? Eu da! Hai mai bine sa o sustinem daca chiar vrea sa conduca si sa ii dam teme: scapa-ne de USL, fa reforme, etc si daca nu face la lada de gunoi si gata. Adica scuza-ma intr-o tara unde Ponta e prim ministru si crin, aceasta catastrofa vorbitoare, vrea presedinte, strambam din nas ca Udrea vrea si ea sa conduca. Mi se pare o ipocrizie maxima! Tu esti satul de Udrea eu sunt satul de comunisti eu castig
    • +13 (35 voturi)    
      Ciudat (Luni, 25 martie 2013, 22:46)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui Athos semper

      Cam multi talibani antibasescu au navalit pe site! Chiar daca sunt papagali, au totusi drept de vot, nu-i asa?
      • -1 (27 voturi)    
        Mda (Luni, 25 martie 2013, 23:10)

        faruk [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

        Dar talibani probasescu exista pe-aici, cam ce crezi ? Pentru tine, toti cei ce sunt antibasescu sunt prin definitie papagali? Vai de capul tau, ala pe care-l pretinzi ingandurat. Sau oi fi cumva iliescu ori marga care puneau etichete de "golani" respectiv "betivi" ca niste vajnici si hotarati comunisti. Vezi bai, asta cu extermitatea ingandurata, de-aia-mi place mie aici in Occident. Astia pe-aici nu-s atat de destepti ca noi romanii incat sa puna imediat etichete si stampile pe oameni, dupa doua vorbe. Du-te si culca-te, ca poate-ti trece... ingandureala.
        • +3 (7 voturi)    
          DA! (Marţi, 26 martie 2013, 1:55)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui faruk

          Cam asa spuneau aproape toti aici pe HN. Daca nu erai de acord cu ei inseamna ca te-au spalat pe creier Antena 3. Sunt ani ca nu am vazut acel post. Am pierdut ceva?
          • -1 (11 voturi)    
            Asa este... (Marţi, 26 martie 2013, 9:30)

            faruk [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

            Eu din 2009 de cand am plecat din Romania nu mai privesc la A3. Asta nu ma impiedica sa cred (poate n-o fi asa, dar eu asta cred) ca dupa comunism, basescu a fost cel mai rau lucru care i s-a intamplat poporului roman. Bineinteles, nu-s chiar tampit de tot incat sa cred ca USL ar fi o mare branza. Dar astia par a fi doar prosti si nauci (si bineinteles hoti, ca orice politician care se respecta). Basescu insa e diabolic. E ca un cancer. Iar cancerul ucide daca nu-l tratezi la timpul potrivit. Iar timpul potrivit - in cazul asta - a trecut de mult.
            • 0 (4 voturi)    
              pacat ca prostia nu ucide (Marţi, 26 martie 2013, 20:16)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui faruk

              acum am fi fost liberi...
        • -2 (6 voturi)    
          Amice, esti imperial de dobi! (Marţi, 26 martie 2013, 12:39)

          inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui faruk

          Sunt sigur ca o freci in occident pe ajutor social, asta in cazul-n care esti cu adevarat in occident La gandirea-ti profunda poti fi chiar o conserva securista plantata acolo. Dupa frazeologia afisata pot sune ca ai ceva instructie. In schimb n-ai pic de caracter. Nu cumva te-a pricopsit justitia cu vre-un proces , proces deschis in "dictatura" lui Basescu si ai sters-o un pic pana usl-inosii pun mana si pe Justitie?
          Eu cred totusi ca esti un jeg de postac uslinos, bastinas, pus la munca de Mihalache!
          Ce zici, te-am ghicit ba mutunache?
          P.S. Sa ne fereasca D-zeu de prostii "cultivati" ca tine. Sunt imperiali in idiotenia lor poleita!
          • 0 (2 voturi)    
            fara nici un interes (Marţi, 26 martie 2013, 23:57)

            taranistu [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

            nu va cunosc pe niciunul dintre voi!
            Dar, mergand pe logica ta, cred ca tu nu o freci pe ajutor social prin Romania. Tu esti un intreprinzator care ai castigat numai licitatii corecte si curate si niciodata in viata nu ai castigat licitatii de la stat sau in ministere unde era ministru Udrea sau primari gen Apostu sau Boc, tu esti un patron care isi respecta angajatii, nu esti misogin si alegi intotdeauna sa donezi bani intr-un scop social (spre ex. sa faci statuie unui .... Iuliu Maniu, mai corect ca asta n-am gasit la politicieni romani). Tu esti viitorul Romaniei, ma mir ca inca nu te-am gasit si inca mai bajbai printre noi...
    • +8 (30 voturi)    
      sper... (Luni, 25 martie 2013, 23:20)

      Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui Athos semper

      sper sa va citeasca Tapalaga! Chiar v-ar fi dator cu un raspuns... Cum ziceam mai sus, si mie mie draga Macovei, chiar foarte draga, dar tre sa recunoastem ca daca voturile pt ea mergeau la Udrea, alta era ziua de azi.
      • +5 (7 voturi)    
        ce ar fi diferit? (Marţi, 26 martie 2013, 1:57)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Delia13

        in loc de Blaga ai spune Udrea. Atât!
    • +4 (8 voturi)    
      Mi-a placut de n'am mai putut comentariul tau... (Marţi, 26 martie 2013, 5:09)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Athos semper

      Problema este insa una veche: iar alegem sau am vrea sa alegem pe cel care are cele mai putine bube in cap. Pai asa o tot facem de peste 20 de ani.
      Cred cu tarie ca romanii inca n'au ajuns la fundul sacului. Cum ne-cum, se descurca ca si pe vremea impuscatului. Abea cand or sa vada ca astia pe care ii aleg cu atata bucurie la fiecare patru ani, nu dau doi bani pe ei decat in preajma alegerilor, abea atunci cand peste vre-o 10-15 ani or sa mai dispara o generatie de pensionari folositi ca turme de oi - am vrut sa spun de alegatori, abea atunci sau mai corect - poate atunci - alde ponta, antonescu sau becali si mazare nu or sa mai fie oameni politici ca nu o sa-i mai aleaga nimeni. Si in final vin si-l injur cu patima pe Brucan, pentru optimismul sau debordant: 20 de ani sa invete roamnii ce-i aia democratie!!!
      Habar nu avea.
      Poate incremente de 20xX unde X are valori >2.
      Hai sa traiesti.
      • +5 (5 voturi)    
        Patruzeci de ani (Marţi, 26 martie 2013, 13:09)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        au ratacit evreii prin desert condusi de Moise. Oare de ce ? Nu cumva pentru a pieri doua generatii de sclavi sau cu mentalitati de sclavi ?
        Brucan nu a avut in vedere decit prima generatie.
    • +3 (7 voturi)    
      cateva precizari: (Marţi, 26 martie 2013, 7:13)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Athos semper

      1. Un fost deputat PDL din Gorj sau Dolj povestea la RTV cum a ajuns Boc prim ministru in dauna lui Stolojan. Poate ar trebui sa revezi povestea ca sa realizezi ca Boc a ajuns in aceasta pozitia printr-un concurs de imprejurari
      2. Ungureanu e scolit, insa nu e deloc un politician de campanie, iar ambitia lui, din nefericire, este sa fie presedinte.
      3. Nu mai retin cu cate voturi a cazut guvernul Croitoru, dar faca pariu ca daca era nominalizat de PSD sau PNL, nu il votau cei din PDL.
      4. Funeriu e un om valoros
      5. Papahagi e ca si Neamtu: vorbeste frumos si mult, dar e ineficient.

      Ce incerc sa iti spun e ca TOTI acesti oameni au fost promovati in anumite functii strict pentru a mentine PDL la guvernare si a ii imbunatati imaginea, nu din dragoste de tara.

      Problema de acum a PDL-ului dar si a lui Basescu, este a nu poate identifica un politician tanar (40-45 de ani), bine pregatit si carismatic.
      • +9 (15 voturi)    
        asta se numeste a face politica (Marţi, 26 martie 2013, 9:45)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        habar nu am ce doriti, dar Basescu este cel mai dotat politician al tarii. Poate este cu 20 de ani in avans pentru politica romaneasca si de aceea va tot straduiti sa intelegeti ce face.

        Va citez din Basescu la conventie : un politician este rece si pragmatic.

        si nu gaseste un tanar pentru ca un tanar nu ar face inca fata mizeriei din politica romaneasca.
      • +2 (4 voturi)    
        Ungureanu nu este politician de campanie? (Marţi, 26 martie 2013, 11:51)

        ciuc [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Cred ca va inselati! Cred ca romanii au inceput sa se sature de circ si fitze! Cred ca romanii se maturizeaza ca de obicei dand cu capul sus si cu matzele goale. Cred ca romanii sunt pregatiti pentru un nou tip de politician.
        • +1 (1 vot)    
          Ungureanu (Marţi, 26 martie 2013, 23:59)

          taranistu [utilizator] i-a raspuns lui ciuc

          face campanie electorala cu blugii calcati! Tu ai vot unul care isi calca blugii?
    • +2 (6 voturi)    
      Pacat ca nu pot (Marţi, 26 martie 2013, 13:08)

      furioasa [utilizator] i-a raspuns lui Athos semper

      sa va dau decat un plus.Udrea a fost o alegere tactica buna . Inca odata am fi putut alege raul cel mai mic . Se pare ca am ratat aceasta ultima sansa .Cati ani vor mai trece pana vom scapa de ciuma rosie usl-ista ?
  • +18 (34 voturi)    
    Blaga (Luni, 25 martie 2013, 22:42)

    nano2k [utilizator]

    Sunt de pe pozitia unui anti-Elena Udrea.
    Nu a adus nimic nou sau vizibil bun pe scena politica, din pacate.

    Insa Blaga este vazut ca un blatist.
    La cate prostii face USL-ul deja jumate din Românie trebuia sa le sara in cap. Numai HN cata munitie da PDL-ului... insa avem parte de o liniste urat mirositoare.

    Da, Base are trebui sa o lase din mana pe Udrea. Ea reprezinta trecutul, la fel ca si Blaga. Insa spre deosebire de Blaga, POATE Udrea ar fi dus o politica mai ferma.

    Dar e bine ca alegerire s-au terminat, as vrea sa-l vad pe Blaga "muscand din dusman", asa cum a facut-o Ponta si Antonescu atunci cand erau in opozitie.
    • +4 (6 voturi)    
      linistea vine de la Blaga si Antonescu.. (Marţi, 26 martie 2013, 11:47)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      ..care vor sa faca o alianta impotriva PSD.. Sau cel putin creaza aceast impresie pentru a tine PSD in sah..(bine din pozitia PDL e acelasi lucru daca bate palma cu PNL sau PSD). Cu alte cuvinte, Blaga face ce stie cel mai bine politicianul roman, se gudura, ca sa nu zic in ce pozitie sta ca sa fie bagat in seama de PNL sau PSD
  • -3 (13 voturi)    
    Puterea si pupaza din tei !!! (Luni, 25 martie 2013, 23:57)

    andreesanu [utilizator]

    Tupeu,obraznicie,minciuna,dorinta de parvenire cu orce risc ,paranoica ,instare sa calce pecadavre doar sa se vada sus ,cit mai sus calare pe orce,dar sus !!!
    Parca se repeta o poveste de groaza,poate-i predestinat numele,o alta Elena a sfirsit in decembrie datorita urii acumulate in sufletele romanilor.
    Iar pupaza din tei nu-i departe de situatia in care s-o linseze cei care s-au saturat de mizeriile ei.
    Voi cei care ati pupat-o in fund ,voi cei care ati sustinut-o sunteti la fel de vinovati si aceeasi sila o am si pentru voi.
  • 0 (12 voturi)    
    ACUM AFLAM... (Marţi, 26 martie 2013, 0:48)

    dincannes [utilizator]

    ...Domnul Tàpàlagà a votat la referendum, pentru demiterea lui TB.
  • -8 (16 voturi)    
    Da, și ? (Marţi, 26 martie 2013, 1:47)

    Krokodilul Chichiricios [utilizator]

    Dl.Tapalagă nu înțelege un lucru extrem de simplu.Băsescu este un om mediocru, cu o inteligență și cultură așișderea. Pentru mneasale a prinde în mreje o parașută ca dna. Udrea e maximum de victorie la vârsta mneasale. N-ar promova niciodată- dar absolut niciodată pe cineva mai deștept decât el. Dacă ne uităm un pic la Mona Muscă, la Stolojan și la atâția alții vedem că dl.Băsescu are un suflet de slugă și-și dorește niște slugi mai proaste, care să nu poată să-l fure cu totul în timp ce doarme.
  • +13 (17 voturi)    
    care era solutia corecta (Marţi, 26 martie 2013, 7:31)

    blueela [utilizator]

    Daca imi permiteti, va propun sa reflectati asupra urmatoarelor aspecte :
    1. politica presupune compromisuri si rezultate
    2. credeti ca pdl-ul sub blaga are vreo sansa sa devina un partid fecventabil, pe care sa il votati in 2016, fara a va pune problema de a alege intre doua rele
    3. numiti un pedelist frecventabil care ar fi avut sanse reale sa castige in fata lui blaga.
    4. nutzica avea doua atuuri - avea sanse de castig (datorita comunitatilor locale carora le-a dat bani) si este controlabila de catre base
    5. amintiti-va nenumaratele convocari la Snagov de acum doi ani ale pdl-ului de catre base, rezistenta pdl-istilor (fsn-istilor) la funeriu, la reorganizare, la legea sanatatii, la reforme in general
    6. sunt de acord cu dv. , pana la ultima virgula, daca ne spuneti care ar fi fost solutia ca pdl-ul sa devina un partid pe care base sa il cotrapuna CU SUCCES usl-ului
    • +6 (6 voturi)    
      corecta pt. cine? (Marţi, 26 martie 2013, 11:29)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui blueela

      sunt de acord ca pt. membrii pdl supravietuirea acestui partid este tot ce conteaza; "supravietuire" pt. ei inseamna pdl la butoane;

      pt. electorat insa conventia asta a aratat asa: 95% din pdl a votat motiunile "combinatii cu usl": udrea si blaga "au avut sanse" numai pt. ca asigurau perspectiva unor asemenea combinatii (in particular sustinatorii lui udrea n-au votat-o din recunostinta "pt. ca le-a dat bani" ci pt. ca le oferea perspectiva sa le mai dea bani - tot in combinatie cu unul din partidele usl-iste la guvernare, ca si blaga);

      sub 5% din pdl a votat motiunea MM care viza o "contrapunere" reala usl-ului si oricat de frustrant ni s-ar parea, basescu insusi nu a sustinut aceasta fractiune;

      in concluzie, in acest punct, pt. electoratul de dreapta "solutia corecta" nu pare sa fie pdl si cu tot regretul, nici presedintele.
  • -1 (7 voturi)    
    Intrebare... (Marţi, 26 martie 2013, 9:02)

    taticutu [utilizator]

    Va intreb cu multa sinceritate, si nu ca o gluma : spuneti-mi si mie ,ce este acela spirit fesenist,ca tot am auzit in taberele PDL si la diferiti comentatori,inclusiv din gura lui TB ?
    O alta intrebare : vad ca se spune ca diferenta de voturi dintre primii doi la PDL a fost de 40 de voturi; eu parca am vazut ,am citit, de o diferenta de cateva sute; care e misterul ?
    Multumesc !
  • -3 (13 voturi)    
    Fiecare om.. (Marţi, 26 martie 2013, 9:03)

    mithrill [utilizator]

    are slabiciunile lui. Pe Basescu l-am luat de la inceput la pachet cu femeile din viata lui: cu fiica si cu blonda oportunista. E echipa dumnealui pe care a ales-o si la care n-a renuntat nici un moment. Daca pentru propriul copil e de inteles ca are slabiciuni, pentru doamna blonda nu e. Nu sta in picioare nici o explicatie. Asa ca actualul prezident continua sa piarda pe mana lui, ce a mai ramas de pierdut. Iar in "noua constructie" vor cantari mai greu femeile decat presedintele, pentru ca dumnealui, nu-i asa, nu prea mai are ce oferi, si-a atins apogeul in politica. De ce s-a prins lumea asa tarziu... e alta poveste. probabil n-a vrut sa deranjeze si asa fragila majoritate a momentului, probabil ca n-a vrut sa dea apa la moara opozantilor....
  • -6 (10 voturi)    
    Corecta analiza (Marţi, 26 martie 2013, 9:26)

    Nadina [utilizator]

    si surprinzatoare, dupa multe articole de cu totul alta "orientare". Un om ajuns in functii politice este vanat cu orice mijloace. In spatele "fetisului" la care faceti referire se afla o gramada de "interesati" ce sustin si incurajeaza aceasta orientare. Cand esti obligat cumva sa vezi doar aceasta cale de a merge mai departe - ca politician ce doresti cu orice pret sa ai putere - poate ca este justificata atitudinea. Dar cat pierde Romania din aceasta "ecuatie" ? Orice politician ce isi pierde credibilitatea, nu va avea nici o sansa de a si-o recastiga , oricate ambalaje stralucitoare mai foloseste. Asemanarea Domnului Traian Basescu cu Nicolae Ceasescu ca atitudine de dictator ( impunandu-si si fiicele in scaune politice ) , oare de ce nu a fost remarcata de cei din jurul sau de mai multa vreme ?
  • -1 (13 voturi)    
    articol de zile mari (Marţi, 26 martie 2013, 9:30)

    edif [utilizator]

    felicitari!
  • +7 (17 voturi)    
    E pragmatism (Marţi, 26 martie 2013, 9:48)

    Adi_rus [utilizator]

    D-lor,
    Eu nu cred ca e vorba nici de slabiciune, nici de orbire nici de lipsa simtului ridicolului. E pur pragmatism. Daca cineva isi imagineaza ca Basescu a facut tot ce a facut cu PDL-ul fara bani e naiv. Da, a dat drumul procurorilor, i-a lasat sa zburde liberi, dar credeti ca in Romania se poate face politica fara bani? Hai sa fim seriosi. Chiar aseara se discuta la Romania TV ca te costa cateva sute de mii de euro pe an sa tii un partid intr-un judet nu la nivel de tara. Cine i-a asigurat lui Basescu banii necesari pt succesul in politica in toti acesti ani? Atatea campanii castigate si la alegeri si la referendumuri? Oh sa nu-mi spuneti ca niste sponsori generosi sau poate din veniturile lui proprii. Nu. El a stiut ca daca lasa procurorii liberi are nevoie de o persoana in care isi poate pune toata increderea. Dar o persoana nu mai multi, pt ca nr creste riscul. Cine a fost acea persoana? Cine lua pt firmele sotului sau a cunoscutilor toate marile lucrari din tara pe care le facea ministerul ei? Dna. Udrea bineinteles. Ea a fost palnia de drenare de bani pt proiectele politice ale presedintelui. Sa nu ma intelegeti gresit. Nu sunt USList si am votat mereu Basescu si PDL. Da, vreau corectitudine, vreau justitie libera dar in acelasi timp stiu foarte clar ca in Romania nu te poti bate politic cu USL si mai ales PSD daca nu ai bani. Aia te fac praf pt ca la tara si in mediile sarace urbane cumpara toate voturile pe bani. Daca tu nu ai bani sa le stai impotriva n-ai nici o sansa. Blaga nu e strain de aceste practici cu care s-au castigat campanii si de aceea are incredere ca Basescu nu-l poate infunda. Stie si el destule, doar ca daca incepe sa vorbeasca se duce si el la fund. Deci nu mai cautati explicatii in alta parte. Sustinerea Elenei Udrea tine numai si numai de bani. E un calcul pragmatic. Tot banii facuti de ea vor finanta si noua Miscare Populara. Veti vedea.
  • +10 (22 voturi)    
    D-le Tapalaga (Marţi, 26 martie 2013, 9:49)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Daca Basescu putea fi distrus pentru o aventura, o faceau de multa vreme adversarii politici.
    S-au multumit sa bombane pana a prins la "publicul larg" . Ma mir ca v-ati aliniat.

    Stiu ca trageti doar un semnal de alarma, numai ca nu eset cel care trebuie.
    • -3 (5 voturi)    
      Inceputul sfarsitului (Marţi, 26 martie 2013, 14:43)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      pentru Basescu a fost atunci cind si-a impins fiica dezacordata in Parlamentul European.
      Sfirsitul sfarsitului il va gasi cu Udrea de mana.
    • +2 (2 voturi)    
      de acord (Marţi, 26 martie 2013, 16:58)

      tenzi [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      da,asa trebuie pusa problema!.De fapt ,asa cm spunea PD-istul de Dambovita,au castigat,nimeni
      nu mai poate sa faca abstractie de cei 50% care
      au fost cu Udrea si Macovei,Basescu de fapt a
      sacrificat-o pe Udrea,pentru ca nu a vrut nici
      Cristian P,reda,nici Falca,pentru a limpezi apele in
      PDL,pana acum era o bulibaseala,acum se stie
      clar:50-50 ,care este cum spune Cristian Preda
      cel mai rau,dar...se relanseaza competitia.,
  • +3 (13 voturi)    
    Daca ai ceva... (Marţi, 26 martie 2013, 10:25)

    urbanie [utilizator]

    Daca ai ceva de zis, spune. De obicei asa faci. Spune clar - Udrea. Apoi completeaza : parerea mea - si e ok. Chiar daca-i gresita. E parerea ta.
    A propos : Geoana, Voicu, Nastase, Base, Iliescu, TOTI ceilalti politicieni - nu EXACT asa au procedat si procedeaza ?...De data asta mai tre'sa fim si MISOGINI ?... Aud ?
  • +4 (6 voturi)    
    Frica de intelectuali? (Marţi, 26 martie 2013, 10:46)

    ciuc [utilizator]

    De ce ne este frica de intelectualii de dreapta? Din contra ar trebui sa fim mandri cu ei; astazi in criza actuala de idei cand placa continua cu refrenul "consumati, consumati" exact de asta avem nevoie. De noi deschideri spre dreapta.
  • -2 (12 voturi)    
    Un articol foarte bun (Marţi, 26 martie 2013, 11:26)

    Metec [utilizator]

    Intr-adevar, trebuie ca prietenii sa-l traga de maneca pe domnul Basescu, pentru ca pasiunea lui pentru blonda planturoasa risca sa ameninte stabilitatea si democratia. Basescu va pieri de mana acestei femei, ascultati-ma pe mine! Daca nu se va trezi acum, va fi prea tarziu, atat pentru el, cat si pentru "dreapta" pe care a construit-o si a dus-o la victorie, pana de curand... Oh, Cleopatra!
  • -2 (10 voturi)    
    uimit (Marţi, 26 martie 2013, 11:28)

    contele_de_saint_simon [utilizator]

    Dle Tapalaga, articolul domniei voastre ma uimeste si ma obliga sa va acord felicitari.

    Desi sunt de stanga, sunt deschis la o dialoga despre inadecvarea prestatiei "dreptei basiste" (avand multi prieteni intelectuali de dreapta care se delimiteaza insa de "basism", imi permit sintagma "dreapta basista"), precum si despre incongruentele actualei guvernari.

    Articolul domniei voastre mi se pare o invitatie la dialog, de fapt, un dialog despre umbrele puterii in ultimii noua ani.

    Am fost obisnuiti cu un presedinte care a ales sa performeze puterea brutal si inconsecvent in virtutea unor proiecte indraznete. Au lipsit insa rezultatele si consistenta. Am fost spectatorii unui joc politic in care parlamentarismul, oricum improscat cu noroi, nu s-a dezmintit de gaunosenia sa.

    Deci, da, un dialog constatativ, nu evaluativ emotional poate avea loc in asa fel incat paginile istoriei sa inregistreze CE A FOST puterea basista, nu ce au dorit sustinatorii sai sau ce li s-a parut ca a fost.

    Paradoxal este ca romanii de stanga sau de dreapta, votanti PD-L sau USL, intelectuali sau neintelectuali, cu totii ne dorim implinirea acelorasi idealuri de adevar, de dreptate, de cinste etc. Diferenta in toti acesti ani a facut-o insa un discurs mediocru si o spoiala de "realizari" in zona actualului presedinte si o circumspectie bolnavicioasa in zona celor care i se opun presedintelui sau care tac (asa cum a aratat-o momentul alegerilor din decembrie 2012).
  • +3 (9 voturi)    
    poate articolul nu e cel mai bun scris vreodata (Marţi, 26 martie 2013, 11:35)

    sorin3 [utilizator]

    Dar pentru ca a fost publicat, autorul intra in istorie, daca intra in istoriea acum 2 ani, poate azi avea si PDL-ul un 25%.
  • +2 (2 voturi)    
    O intrebare d-le Tapalaga (Marţi, 26 martie 2013, 11:57)

    ciuc [utilizator]

    De rare ori dreapta internationala a avut reprezentanti la conducere alesi printre intelectuali. Este posibil sa existe exceptii prin Franta si Italia.In Vest, intelectualii, formatorii de opinie si specialistii sunt folositi in pepinierele de idei,Think tank -urile dreptei. Sunteti sigur ca nu avem de a face cu aceasta ancestrala neincredere a dreptei? Frica de intelectuali, de umanisí cum li se mai spune este mare, mare. Mai rau intelectualii au fost in majoritate cuplati cu stanga in democratiile consacrate.
  • -2 (6 voturi)    
    DOMNULE DAN TAPALAGA... (Marţi, 26 martie 2013, 12:04)

    Rose1 [utilizator]

    ...v-am "interpelat" de multe ori scriindu-va sub diferite nume si pseodonime! Am citit si am recitit articolul Dvs. cu placere si chiar cu emotie! Prima data am crezut ca ati vrut sa faceti o parafraza istorica si literara despre rolul nefast avut/jucat de diferite "DUDUI" de-a lungul sbuciumatei noastre istorii! Apoi am avut rvelatia, fara nici o exagerare, a "intoarcerii fiului risipitor"! Sper ca in viitor sa nu-mi (mai) oferiti nici un motiv de dezamagire! Nu stiu de ce, dar articolul Dvs.ma facut sa-mi aduc aminte obsesiv de filmul lui Michelangelo Antonioni, "BLOW UP"! Oare ce va fi maine?!
  • 0 (10 voturi)    
    jos palaria (Marţi, 26 martie 2013, 12:07)

    danright [utilizator]

    Ca de foarte multe ori, un articol exceptional.
    Multumim, domnule Tapalaga!
  • +4 (4 voturi)    
    nu m-am putut decide de partea cui sunt (Marţi, 26 martie 2013, 13:32)

    MPatrick [utilizator]

    in acest razboi civil din PDL. Blaga mi-a parut tot timpul mai echilibrat, mai asezat decat Udrea. dar privind acum din perspectiva FSN-ista, poate ca era asezat/echilibrat/rezervat din alte motive.Udrea pare repezita, grabita, ati vazut-o aseara la Realitatea? o cam incoltise Rares Bogdan - poate prin simplul fapt ca turna intrebari incomode rapid si la foc automat. Pacat ca adevaratii reformatori din PDL nu au nicio sansa sa acceada la putere, in PDl ca si in alte partide.
    Si cred ca trebuie sa ne mai ingrijoreze ceva: scandalul alegerilor in PDl arunca o umbra de indoiala si peste alte alegeri organizate de PDL - oare au fost corecte? daca ei nu se sfiesc sa faca astfel de porcarii IN PARTID, atunci ce fac in general? adevarul e ca nu avem ce alege, si opozitia e ca si moarta; si daca se naste miscarea populara - ea nu va fi o forta peste noapte, si se va sti tot timpul ca e o miscare prin decizia presedintelui si e populara fiindca asa vrea el sa o faca, si nu pentru ca s-a construit de jos in sus, de la mase spre varf, asa cum se manifesta miscarile de obicei.
    O mare tristete si nedumerire - ramanem la mana USL? pentru cat timp?
  • +5 (5 voturi)    
    ??? (Marţi, 26 martie 2013, 16:13)

    daniel-c [utilizator]

    Domnule Tapalaga, atunci cand intr-o familie barbatul nu are curajul sa-si asume implinirea unei indatoriri ce i se cuvine, femeia, ori il lasa ori si le asuma ea. Daca in pdl, nici un alt barbat nu a avut curajul sa-l infrunte pe Blaga, in lupta pentru sefia partidului, au fost obligate doua femei sa-si asume acest lucru, si asta pentru ca vede toata lumea ca sub conducerea lui Blaga, Pdl-ul o ia la vale. Daca aveti nelamuriri dece Basescu a sustinut-o mai mult pe Udrea decat pe Macovei, raspunsul se gaseste in rezultatul votului. 2000 la 200, este o diferenta destul de mare, care este data de modul in care gandesc politicienii din Romania, reforma in politica. Macovei are multa dreptate, insa daca stam si ne uitam la cat de greu ia fost lui Basescu sa realizeze putinele reforme de modernizare a Romaniei, chiar si sprijinit si ajutat de catre oameni ca Macovei, si cativa altii asemenea ei, vom intelege, ca Basescu a inteles ca pentru a ajunge un partid la integritetea morala pe care si-o doreste M.M, este o utopie. Basescu prefera mai degraba sa coopereze cu un partid care nu impiedica reforma in justitie, ceea ce face ca politicienii care calca stramb, sa fie constienti ca vor plati pentru faptele lor. Chiar si asa acel patid va parea partidul ingerilor comparat cu USL. Logic asta in momentul in care romanii isi vor da seama ca au fost mintiti alla grande de catre USL, iar lucru asta se va intampla curand, pentru ca, criza economica nu a trecut nicidecum, iar Usl-ul nu reuseste inca sa se dezmeticeasca, din uimirea provocata de luminita de la capatul tunelului, care parea mult mai aproape decat este acum. Asa se explica, faptul ca Basescu a ales sa sprijine o persoana bataioasa, cu personalitate, si curaj. Cu siguranta si l-ar fi dorit pe Boc, insa el deocamdata nu a acceptat, iar cea care a facut pasul inainte a fost Udrea, si a trebuit sa accepte sa defileze cu ea.
    • 0 (0 voturi)    
      total (Marţi, 26 martie 2013, 17:05)

      tenzi [utilizator] i-a raspuns lui daniel-c

      de acord ,numai votul nu era suficient,
      pentru a nu fi anulat !
  • 0 (0 voturi)    
    puterea si umbra ei (Luni, 1 aprilie 2013, 0:16)

    tanutu [utilizator]

    domnule Tpalaga, va urmaresc frecvent in emisiunile lui Nelu Barbu si cu greu va pot asculta toate parerile si previziunile sumbre. V-a spus cineva ca sunteti o persoana monotona, apasatoare, mult prea plina de ea si ca transmiteti o energie negativa asupra ascultatorilor dvs? Fabricati scenarii elucubrante, va permiteti un limbaj suparatoe la ureche, care nu va face cinste si deloc simpatic. Nu cred ca ati realizat mare lucru in viata si ca nici prea inteligent nu cred ca sunteti. Numai mediocrii si neimplinitii au indrazneala sa atace in mod ordinar un sef de stat asa cum o faceti dvs. Cat despre locul unora in cartile de istorie nu cred ca cineva va va cere parerea. Fiecare cum isi asterne asa va dormi in sau in afara cartii de istorie.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...


Ultimele articole din Actualitate | Opinii

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi