O noua etapa a guvernarii Ponta. Va curge sange  

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 21 martie 2013, 18:56 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
La o simpla privire vedem ca dinspre guvernare vin in avalansa vesti proaste: noi impozite, coplata in sanatate, biruri in agricultura, taieri de cheltuieli bugetare, intentia taierii programului laptele si cornul, plan de concedieri in companiile din sistemul energetic. Si ar mai fi: rusinea continua de la ICR, scandalul aflatoxinei, protestul vacarilor. Acumularea tensiunilor in mediul privat (Mechel, Dacia) spune ceva despre starea generala a economiei, despre blocaj. Mai departe: legile proprietatii mai asteapta un aviz de la CEDO. Comisia Europeana trimite Romania in fata Curtii europene de Justitie deoarece Guvernul Ponta a demarat liberalizarea preturilor la energie, insa nu a luat si masuri pentru protejarea consumatorilor. Vorbim, totusi, de un guvern de stanga! La inceputul anului, Guvernul a suprataxat companiile energetice, insa banii stransi nu au mers catre sprijinul acestor consumatori.

Toate acestea vesti proaste nu l-au afectat, deocamdata, pe seful guvernului, Victor Ponta, beneficiarul unei campanii de imagine foarte agresive. Dimpotriva. Ultimul sondaj de opinie spune ca ar castiga o eventuala competitie la prezidentiale in fata lui Crin Antonescu. Cum scapa Victor Ponta de erodare, desi conduce tara de aproape un an? Am scris pe larg despre mecansimul tranchilizarii natiunii cu alt prilej.

Numai ca etapa campaniei de imagine clasice si-a epuizat resursele, a obosit. Nu mai tine cu umanizarea premierului, cu mama scoasa la televizor, cu demonizarea lui Traian Basescu, cu fasificarea agendei, cu victimizare, cu injurat UE, cu blamat strainii, ungurii si cine s-o mai nimeri pe radar. Nu mai merge doar cu vorbe goale si zero rezultate, zero masuri, zero actiune.

Despre falsificarea agendei publice, despre cheia propagandistica in care televiziunile de stiri incolonate in spatele USL trateaza astazi aceleasi subiecte care le isterizau mai ieri scrie foarte bine un coleg de la Vocea Valcii:
  • "In urma cu mai bine de un an, USL, prin vocile parlamentarilor valceni, tuna si fulgera împotriva „ciumei portocalii”, puterea PDL care nu gasea bani pentru salarii si pensii, provoca discuţii despre regionalizare, coplata si impozitul forfetar. (...) Oare memoria colectiva nu exista, pentru ca, acum, dand drumul la televiziuni si vad urmatoarele subiecte – coplata, regionalizare, impozit forfetar, lipsa banilor pentru salarii si pensii. Subiecte care pe vremuri erau pe agenda zilei a cabinetelor Boc si MRU. Numai ca acum sunt pe lista lui Ponta. Antena3 tace sfios si au ramas setaţi pe Basescu. Oare nu cumva Basescu e de vina si pentru noile directive ale cabinetului Ponta? Impozitul forfetar din turism si agricultura cat de bun este". ( Cum s-au transformat bubele ciumei portocalii in initiative corecte ale cabinetululi Ponta )
Asa stand lucrurile, guvernul Ponta se vede silit sa schimbe strategia, sa dea drumul la sange. Doar mirosul sangelui, declansarea instinctelor primare de razbunare, de ura si de revolta impotriva fostei guvernari vor mai putea orbi o vreme poporul zapacit acum cu propaganda si falsificarea realitatii. Vorbele singure nu mai pot ascunde golurile guvernarii. Poporul incepe sa-si piarda rabadarea si, la o adica, intelege ca a fost tras pe sfoara.

Cu ce pot fi umplute, deci, golurile guvernarii? Cu eterna explicatie: altii sunt vinovati pentru dezastrul de astazi. Greaua mostenire? Da, dar vanduta altfel. Victor Ponta va apela la scuza "grelei mosteniri", numai ca vrea si el sa traga in teapa niste adversari. Sa ofere, cum s-ar zice, forta exemplului.

Pentru a-si convinge electoratul ca-i groasa rau, se va plange, nominalizand personaje in carne si oase, ca au furat miliarde de lei lasand visteria statului goala. De unde poporul trebuie sa inteleaga ca situatia proasta de azi se datoreaza furtului cosmic din vremea guvernarii Boc.

Stati, nu va grabiti cu acuzatiile, nu-l invatam noi prostii. Premierul Ponta s-a dat singur de gol, ne spune singur ca asa gandeste, ca asta vrea sa faca, dar ca inca nu poate deoarece se poticneste de Morar. Miercuri seara a vorbit, la Romania TV, despre o 'mare frustrare' în rândul oamenilor că demnitarii corupţi nu au fost traşi la răspundere. Nu e prima data cand premierul se plange ca procurorii nu ancheteaza ce vrea guvernul sa ancheteze. Ponta a recunoscut, recent, ca i s-a plans procurorului general ca sesizarile guvernului nu sunt bagate in seama de procurori.

'Eu aş vrea, dar n-am dreptul pe care îl are un jurnalist să spună, 'domnule, am văzut că aveţi timp să-l cercetaţi pe un deputat că şi-a angajat soţia. Foarte bine faceţi dacă a încălcat legea, cercetaţi-l. Dar e vorba de un deputat care şi-a angajat soţia şi trebuie să dea cinci mii de lei înapoi. Nu aveţi timp totuşi şi de cei care au dat o gaură de un miliard de euro?'', a mai spus Victor Ponta, miercuri seara, la RTV.

Asadar, cum trebuie sa arate profilul viitorilor sefi din parchete? Acum stim. Prima conditie este sa nu fie independenti, ci sa raspunda prompt la comezi, ca pe vremea condamnatului liberat conditionat Adrian Nastase.  Cand suna Ponta sa intrebe despre dosarele Oltchim, Hidroelectrica, despre Basescu, Videanu, Udrea, Blejnar sau pe cine mai are el o pata pusa, procurorii sefi trebuie sa-l serveasca repede cu un dosarel, cu un rechizitoriu, cu niste acuzatii, cu ceva numai bun de trimis la Antena 3, locul unde se imparte dreptatea USL pana la capat.

Apoi, mai e ceva. Politicieni importanti de la PSD si PNL , in frunte cu Adrian Nastase, nu uita ce au patit ei cand au iesit de la guvernare in 2004 si ce probleme mari in justitie continua sa aiba unii dintre ei, chiar din guvern fiind (Dragnea, Fenechiu). A venit vremea razbunarii. Cum sa nu doreasca schimbarea garniturii de mari penali ai Romaniei cu nume sonore ale opozitiei?

Pana la instalarea unor noi sefi in parchete nu mai e mult. Ca-i va propune Pivniceru, Ponta din pozitia de interimar la justitie sau alt ministru  USL, nici nu cred ca mai conteaza cata vreme sarcinile de partid si de stat sunt deja trasate.  Nu cred ca mai are cineva vreo indoiala: va curge sange. Daca laptele curge pe camp, iar mierea promisa in campanie s-a  zaharisit, macar sa cada capete, sa inceapa circul, sa racorim creierii inchinsi ai poporul daca nu-i putem stinge chioraitul matelor goale.

Iar in timp ce poporul se holbeaza la sange, USL va gasi in fine timpul si linistea pentru  marile afaceri. Pentru asta, a pregatit deja terenul, eliminand licitatiile din lege si organismele de control gen CNSC, detalii care-i mai incurcau  in tentativa de a pune mana, rapid si fara teama, pe niste contracte cinstite cu statul.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

19941 vizualizari

  • -21 (71 voturi)    
    D-le Tapalaga, nu zic ca nu aveti... (Joi, 21 martie 2013, 19:25)

    finutza [utilizator]

    ... oarecare dreptate cand punctati avalansa asta de evenimente (catastrofale le considerati dv.), dar scapati din vedere esentialul: observati si dv. ca marea majoritate a populatiei tot nu se revolta, tot inghite, continua sa fie alaturi de USL, si stiti de ce ? Fiindca asteapta de la aceasta uniune, alianta, ce-o fi ea, sa il inlature de la conducerea statului si de la comenzile unor institutii ale statului pe d-l Basescu. De-abia atunci va observa populatia ca se scumpesc carburantii, energia electrica, ca s-a introdus coplata serviciilor medicale, ca elevii nu vor mai avea lapte si corn si multe alte... catastrofe! Pana atunci, asta e, d-l Basescu va fi in continuare asociat cu ce e mai rau in tara asta, ca deh, nu e el "seful statului"?
    • +27 (37 voturi)    
      ? (Joi, 21 martie 2013, 20:49)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      de aceea nu face nimica guvernul ponta, ca basescu este seful statutului ? ai o gandire arhaica
      • -6 (34 voturi)    
        Eu nu tin sa ma convingi pe mine... (Joi, 21 martie 2013, 22:11)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        ... ci incearca sa faci asta cu oamenii de pe strada, cu oamenii de la tara, cu cei multi care se duc si voteaza. Intreaba-i, si vei vedea cum percep ei politica si cine cred ei ca fiind conducatorul de care este / nu este multumit...
        • +19 (31 voturi)    
          ? (Vineri, 22 martie 2013, 1:47)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          oamenii de pe strada, oamenii de la tara sunt prost informati, tu ca om cult cine guverneaza tara ?, ponta sau basescu ?
          • -6 (12 voturi)    
            manipulare! (Vineri, 22 martie 2013, 8:33)

            kitto [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            oamenii de la tara or fi ei prost informati..dar voi astia de comentati aicea sunteti puternic manipulati...ceea ce e mai grav!
            • +2 (8 voturi)    
              ? (Vineri, 22 martie 2013, 9:16)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui kitto

              faci acuzatii nefondate, eu nu ma iut la televizor sa fiu manipulat
          • 0 (8 voturi)    
            Pai raspunsesem la intrebare... (Vineri, 22 martie 2013, 9:34)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            ... in primul comentariu. Adica, in fata populatiei Romaniei, guvernarea este un fel de nor deasupra capetelor tuturor, iar perceptia aproape generala este ca de acolo conduce... Basescu. Te incapatanezi sa nu crezi, sa nu vezi sau sa nu accepti asta, de aceea ti-am sugerat sa intrebi pe strada.
            In acest context, nici nu mai are importanta ce cred eu, ce crezi tu, cine guverneaza de drept sau de fapt... fiindca si eu, si tu, si cei ce guverneaza, traim intr-o tara unde regulile le decid... cei multi.
            • +1 (3 voturi)    
              ? (Vineri, 22 martie 2013, 10:32)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              perceptia este proasta, ce sa ma incapatenezi ?, primul ministru guverneaza, acesta este adevarul
          • +8 (12 voturi)    
            ranjetul lui Ponta... (Vineri, 22 martie 2013, 9:36)

            meletia [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            Finutza are dreptate....atata timp s-a aruncat in carca presedintelui toate relele pamantului incat cei "saraci cu duhul" , devoratori de "antene",chiar sunt convinsi ca presedintele si portocalii sunt vinovati de saracia lor. Ei nu vad figura cretina si ranjetul impertinent permanent de pe fata lui Ponta, nu vad obrazniciile liberalilor,paranoia lui Antonescu, nu sesizeaza devalorizarea leului, cresterea inflatiei,scumpirile totale...va veni vremea cand nu-si vor mai primi pensiile si salariile la timp si atunci s-ar putea ca tot Basescu si portocalii sa fie de vina pentru ca la romani,prostia este incurabila si contagioasa!!!!
        • +5 (9 voturi)    
          Cat priveste (Vineri, 22 martie 2013, 8:51)

          cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          oamenii de la tara, ei percep lucrurile altfel, dar au imbatranit, multi sunt chiar neputinciosi iar la cum fac ei agricultura cu calul si caruta ne intoarcem 100 de ani in timp. In mare parte si lor sau sau datorita lor sau inpreuna cu ei am facut numai alegeri proaste ! Concluzia : trebuie sa ne modernizam repede, pana nu murim ! Doar pana acolo "speranta" merge cu noi !
          • +1 (5 voturi)    
            ? (Vineri, 22 martie 2013, 9:19)

            cotora [utilizator] i-a raspuns lui cobra1000

            era vorba de guvernare si proasta informare, manipulare, nu stiu daca modernizarea poate sa-i informeze mai bine, poate
          • +4 (4 voturi)    
            Lumea de la tara (Vineri, 22 martie 2013, 9:44)

            finutza [utilizator] i-a raspuns lui cobra1000

            E adevarat, gradul de cultura sau de cunostinte politice e aproape de zero in mediul rural. Dar nimeni nu face nimic pentru a schimba ceva. De ce? Fiindca celor care jongleaza in domneiul politic le convine asta. Unde gasesc ei voturi doar cu o galetusa, un mop, trei pixuri si un tricou? Si atunci, de ce sa-i destepteze? De ce sa le modernizeze munca campului? De ce sa le creasca nivelul de trai?
            La fel procedeaza liderii maghiari cu etnicii lor din Ardeal, tinandu-i intr-o lume izolata, obscura, pentru a deveni o masa manipulabila.
            • +2 (4 voturi)    
              ba, cineva face (Vineri, 22 martie 2013, 11:24)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui finutza

              guvernul dr. groza...pardon, dr. ponta.
              si anume schimba schimbarea pirn modificari.
              adica, pe scurt, a oprit trecerea clasei a noua la scoala generala.
              a considerat ca nivelul de cunostinte la opt clase, este suficient in mediul rural.
              dupa clasa a opta, la capsuni in spania, rosii in italia, ciordit in britania si cersit in germania.

              se incearca, e adevarat si plasare fortei de munca in finlanda.
              numai ca ambasadorul lui basescu nu da voie unui reprezentant al ministerului muncii sa se ocupe de plasarea lor in campul muncii finlandez...
              tot base asta, asa cum ai spus, nu'i lasa sa faca bine boborului.

              daca ne'ar reusi si schengenul, am scapa mai repede de ..tzarani.
        • 0 (0 voturi)    
          sa inteleg ca si tu esti de la tara (Sâmbătă, 23 martie 2013, 18:23)

          kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          si IQ tau, nu face diferenta intre presedentie si guvern ?
      • +3 (5 voturi)    
        Sa sti ca finutza are dreptate (Vineri, 22 martie 2013, 11:25)

        mariage [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        Propaganda latrinelor ii face pe oameni sa creada ca intradevar Basescu conduce tara si acum, intra la o bere intro circiuma periferica si asculta numai ce discuta oamenii despre "avionul lui Basescu" si ce economii va face Taromul de acum incolo.
    • +2 (4 voturi)    
      fino, sa traiesti (Vineri, 22 martie 2013, 11:15)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      ai dreptate, dar mai mult, toate masurile au fost necesare !
      pentru ca nu mai sunt bani, au fost furati de cocos, de udrea, videanu, blejnar, oamenii lui base ! :))

      ast daca o bagai, erai pe ..glasul patriei(!!), de la latrina 3 .

      s'auzim numai de bine, de la guvernarea dr. tonta.

      nu'sh dece suna aproape ca guvernarea dr. groza.
      poate ilici, traitor si luptator in acele vremuri o avea ceva deaface ?!
  • +24 (32 voturi)    
    Daca o duc securistii bine, (Joi, 21 martie 2013, 19:32)

    rov [utilizator]

    pe 50+1 % din romani ii prostesc usor, au suficienta media+marfa usor de manipulat si e suficient. Nu puneti la inima ! E de Adio!
  • -4 (18 voturi)    
    ce facem? (Joi, 21 martie 2013, 19:33)

    Anaconda_ [utilizator]

    Nu cred ca mai e vina nimanui...Sunt convins ca absolut toti politicienii sunt niste oameni extraordinari la nivel personal...Dar cum putem sa facem un sistem care sa reflecte frumusetea personala a fiecaruia dintre noi?
    • +2 (4 voturi)    
      aaare grija (Vineri, 22 martie 2013, 11:45)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Anaconda_

      guvernarea dr tonta sa de boborului si ...sange, cum zice dl. tapalaga.

      taman s'a dat la vocea patriotului nationale, dr. gadea de la latrina 3, cum ca dottore a inceput sa scape tzara de hoti.
      videanu, anton si altii, pe langa blejnar, sunt aruncati in groapa leilor, sa sature boboru' de sange !:)

      sa nu zica cineva ca guvernarea dr. tonta nu e insetata de dreptate !
      doar pentru asta au fost votati de marea majoritate, pe care cred ca o au, adica de 4 milioane si ceva de romani inselati.
  • +41 (51 voturi)    
    Imi place sa o repet: (Joi, 21 martie 2013, 19:36)

    Rasmus [utilizator]

    Ponta la A3 cand era in opozitie:
    "Banii sunt dar sunt prost administrati"
  • +32 (42 voturi)    
    Circ (Joi, 21 martie 2013, 19:42)

    Dicu [utilizator]

    Excelent articol! Pe langa sange se va oferi si circ cat cuprinde.
  • +28 (38 voturi)    
    Guvernare sau jefuiala generalizata ??? (Joi, 21 martie 2013, 19:51)

    andreesanu [utilizator]

    Romanii isi merita soarta ,au ce au votat si ca sa fie clar ,daca au votat cu curul este timpul sa-i doara capul,iar daca au votat cu capul ,atunci capul face curul trage nu-i scapare cind prostia-i mare.
    Ca au pus botul la pomeni cind au votat ,ca pomanagii vor trai.
    Daca au crezut ca USL are de unde sa-si onoreze ofertele din capanie acum o sa afle sursa -din punga voastra fraierilor ,dar dupa ce-si iau ei partea ,ar voua o sa va mai dea din trei pe cea mai lunga !!!!!!!!!
    • -9 (21 voturi)    
      Păi nu, că a furat totul PD-L (Vineri, 22 martie 2013, 1:12)

      Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      Nene, sincer, ești cumva Videanu ? Că în afară de dl.Videanu eu n-am auzit pe nimeni că ar fi trăit grozav pe vremea Bocului- și atunci chiar că au votat cu ... [editat de moderator]
  • +19 (27 voturi)    
    "starea generala a economiei" (Joi, 21 martie 2013, 20:13)

    IancuJianu [utilizator]

    Care ECONOMIE ? Ca nu se mai produce nimic. Doar se iau ciorapi si legume de la turci, smartfoane din china, lapte de la unguri si se trec prin 10 intermediari pina ajung pe piata. Si trintorii din parlament fac afaceri cu bani de imprumut.
  • +16 (22 voturi)    
    plang cu lacrimi de sange (Joi, 21 martie 2013, 21:09)

    BME [utilizator]

    fratele meu e bolnav de cancer si de 3 SAPTAMANI aparatul de radioterapie de la spitalul Coltea nu functioneaz, e stricat si ca el sunt multi pacienti care astepta o minune de la Dumnezeu ca d-l ministru Nicolaescu are alte preocupari, de ex: sa puna alte taxe, sa achizitioneze mobila pt. birou, sa apara la tv cu tot felul de prostii, in timp ce medicamentele pt cancer nu se gasesc. Cred ca se organizeaza un GENOCID ca sa scape de cat mai multi , cat mai repede. Altfel nu-mi explic cam poti ramane indiferent la aceasta boala cumplita. MAMA LOR DE HOTI. Suntem multi cei oropsiti si in curand o sa ne ajunga cutitul la os.
    • +14 (22 voturi)    
      pai si de ce te plangi aici? (Joi, 21 martie 2013, 23:13)

      goodgirlgonemad [utilizator] i-a raspuns lui BME

      in loc sa te duci cu fratele tau fie in fata ministerului, fie in fata guvernului si sa-ti strigi nedreptatea. Eu mi-as atarna o pancarta de gat si m-as duce sa le reprosez eu insami o asa nenorocire.
      "Suntem multi cei oropsiti si in curand o sa ne ajunga cutitul la os." NU UITA, CURANDUL ASTA POATE SA DUREZE CATEVA ZECI DE ANI, ASA CUM S-A INTAMPLAT CU COMUNISMUL. romanii pot sa inghita mult si bine cum am mai demonstrat-o.
      • -1 (5 voturi)    
        Sau in fata presedentiei, aha! :) (Vineri, 22 martie 2013, 10:54)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui goodgirlgonemad

        Mama voastra de activisti din subsolul din Modrogan!
        • -1 (3 voturi)    
          uite ce-am aflat... (Vineri, 22 martie 2013, 11:47)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

          adica bugetul pe sanatate se face la Cotroceni, capitalul UNIFARM la Cotroceni etc. Stiu ca nu se imparte imbecilitate la Cotroceni asa ca nu te intreb de cate ori ai fost acolo..
    • +11 (17 voturi)    
      plangi degeaba (Vineri, 22 martie 2013, 1:26)

      toro [utilizator] i-a raspuns lui BME

      secondez ce o spus goodgirlgonemad. Numai posta pe hotnews, ia-ti concediu si mergi in Piata Universitatii sau in fata ministerului. Chiar daca nu o sa primesti banii necesari sau frate-le tau o sa moara, o sa poti sa-ti continui existenta stiind ca ai facut tot ce ai putut pentru el. Nu vrei sa traiesti cu regretul ca nu ai facut tot ce puteai.
      Protesteaza cat poti, cheama presa straina, cheama prieteni. Nu se poate sa nu te ajute nimeni. Ceva se va misca pana la urma.
  • -13 (27 voturi)    
    Păi nene Tapalagă, avem o problemă... (Vineri, 22 martie 2013, 1:10)

    Krokodilul Chichiricios [utilizator]

    Că dl. de la Argeș ar fi vinovat cică de vreo 100.000 Euro mită sau delapidare, nu contează. Dar că VIdeanu a șutit câteva sute de milioane, este după dvs. evident o problemă minoră. La fel și logica, neh ? Că în perioada 2009-2012 a fost la furat PD-Lul- și că dl.Morar parcă n-ar vedea asta ci faptul că coana judecătoare și-a luat o blană de 1400 de Euro (mai penibili și mai jenanți decât Morar și răchițenii lui aveți cumva ) ? Da, să facem dreptate începând cu amărâta aia de afacere în care s-a vândut totuși flota...
    • +4 (12 voturi)    
      videanu (Vineri, 22 martie 2013, 8:35)

      botezatu1 [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      Iinformatia ca a furat sute de milioane este de a3? Daca ai dovezi de ce nu faci reclamatie la DNA. Dar e mai usor sa imprastii cu c____t, decat sa iti pui mintea la contributie sa vezi cine manipuleaza, sau probabil inteligenta nu te lasa sa vezi.
      • 0 (4 voturi)    
        Prietene de departe... (Vineri, 22 martie 2013, 16:24)

        Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui botezatu1

        Realitatea este că dl.Videanu a furat sute de milioane. Îmi pare rău pentru tine dar dacă ai avea măcar o umbră de inteligență ți-ai pune întrebarea de unde naiba și-a făcut mausoleul ăla de neam prost din 4000 de lei/lună. Răspunsul nu trebuie să-l cauți la Antene- dar trebuie să ai un piicuț de bun simț- calitate lipsă la PD-Liști. A se vedea cerința dlui.Videanu de copii legalizate după documentele care-l acuză. Și a se vedea și comentariul tău unde îmi ceri să fac reclamație. Ca DNA-ul să se uite că judecătoarea scârț are o blană de 3000 de Euro și să nu-l vadă de judecătoare pe dl.Videanu...nu prietene, mai există și alte căi, mai directe și mai operative...
        • +1 (3 voturi)    
          Daca Videanu... (Vineri, 22 martie 2013, 20:20)

          mariage [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

          Va fi trimis in judecata pariez ca Basescu nu se va pune in fruntea demonstrantilor din fata parcetului pentru eliberarea lui cum a facut Ponta la Pitesti, Constanta, Bucuresti. Videanu este posibil sa fi furat si el, sa ancheteze cei abilitati si sa-l bage in puscarie, mi se pare insa o mare ipocrizie sa faca scandalul asta Ponta.
          • -1 (1 vot)    
            Și ce dacă ? (Sâmbătă, 23 martie 2013, 0:38)

            Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui mariage

            Băsescu ar trimite-o la pușcărie și pe fiică-sa dacă l-ar ajuta cu ceva. Dacă omul e solidar cu cineva e cu propria lui persoană.
    • +3 (5 voturi)    
      daca USL-istii ar fi cinstiti (Vineri, 22 martie 2013, 9:23)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      Ar da o lege pe care PDL-ul nu a vrut sa o dea:
      Averea ce nu apare in declaratiile de avere ale demnitarilor sau nu se poate justifica se confisca.
      Degeaba a stat Nastase citeva zile la puscarie daca si-a pastrat averea. Degeaba o sa stea Basescu, sau Udrea , sau Blejnar la puscarie daca averile raman ale lor.
      Fara confiscarea averilor dobindite ilegal, toata lupta asta aticoruptie miroase a razbunare personala, polite de platit intre mafioti.
      • +2 (2 voturi)    
        Oki Doki (Vineri, 22 martie 2013, 16:26)

        Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui sorin3

        Sunt perfect de acord- ne-am plăti datoriile și am ajunge nu Elveția dar măcar Ciprul. AVEREA NICI UNUI DEMNITAR NU SE JUSTIFICĂ- dacă e să le spunem pe bune. Și dacă ne amintim cum dna. Dali și-a luat grosul de la Primărie trăgând dungi cu vopsea pe carosabil și pe trotuarele primăriei și că dl.Videanu ne-a procopsit cu borduri inutile- realizăm că ne-ar mai trebui o închisoare de neamuri proaste.
    • +1 (5 voturi)    
      cum oare? (Vineri, 22 martie 2013, 11:50)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Krokodilul Chichiricios

      daca iei (ipotetic) bani de la Hidro (companie de stat) si cumperi curent de la Termo (tot de stat) ca sa nu inchida, cum furi bani din bugetul de stat? Ia-ti breu un instrcutor de partid mai putin analfabet, ca asta pe care-l ai pu...te de tam....penie!
      • +1 (3 voturi)    
        Metode tipice PD-Liste din Răchițele (Vineri, 22 martie 2013, 16:20)

        Krokodilul Chichiricios [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        Da, am mai cunoscut eu un vânător de gogoși care avea 2 chioșcuri. La unul vindea gogoși cu carne, la celălalt gogoși cu varză. În inteligența lui (tot ardelean, tot din zona Boc-Videanu) a amplasat chioșcul cu gogoși cu carne lângă Patriarhie iar cel cu gogoși cu varză lângă spitalul de boli digestive. Drept urmare, a falimentat rapid. Dar pe dl.Videanu nu-l ia falimentul că noi suntem fraierii care i-am dat banii. Sunt curios dacă chiar va curge sânge- câți dintre cetățenii României și-ar dori o bucățică din dl.Videanu personal. Cred că marea majoritate care nu și-a făcut palate de neam prost sub recesiune....
  • +2 (8 voturi)    
    Asa suntem.... (Vineri, 22 martie 2013, 5:12)

    iamvlad92 [utilizator]

    In draga noastra tara nu va fi bine pana cand nu se schimba multe lucruri,oamenii trebuie sa isi dea seama ca prin votul lor sunt responsabili de soarta tarii.Din pacate cunosc oamenii care la alegerile parlamentare din decembrie au votat cu candidatii USL ca li s-au promis cadouri de Craciun.Astfel de oameni decid viitorul meu,al tau, al tuturor pe 2 bomboane si 2 mere,apoi se declara profund dezamagiti de faptul ca Basescu e inca presedinte iar acest lucru inpiedica USl-ul sa faca ceea ce le-a promis in campanie.
    Astea suntem un popor usor de condus deoarece credem orice ni se spune fara sa ne informam cat de putin.Ne meritam orice soarta vom avea.
    • +4 (6 voturi)    
      pomanagiii si restul (Vineri, 22 martie 2013, 9:37)

      coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui iamvlad92

      stiu si eu exemple de pomanagii, si chiar foarte multe.

      Soarta alegerilor, totusi, nu au decis-o astia cu maina intinsa, ci acei care nu s-au dus la vot din varii pretexte
      • 0 (0 voturi)    
        Parerea mea... (Vineri, 22 martie 2013, 22:35)

        iamvlad92 [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

        ....e ca votul meu poate conta,poate avea consecinte.Mai bine nu votez decat sa imi vand votul,deoarece cu votul meu vandut pe 3 sarmale si un pahar cu vin,dupa ce am stat la coada pentru acestea 3 ore,pentru mine inseamna stomacul plin o data la fiecare campanie electorala dar pentru viitor poate avea urmari nefavorabile intregii tari.Trebuie sa fim responsabili de faptele noastre,de actiunile noastre,de vorbele noastre si sa ne asumam consecintele,lucru pe care nu il observ in societatea romaneasca.
    • 0 (4 voturi)    
      ? (Vineri, 22 martie 2013, 9:40)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui iamvlad92

      nu va fi bine, pana nu ne curatam sufleteste, societatea trebuie sa inceapa curatenia cu decembrie '89, cand s-a dat lovitura de stat, trebuie pedepsiti criminalii, incepand cu iliescu care trebuie judecat la haga, la tribunalul international penal


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri