Ce-l asteapta pe Nastase

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 18 martie 2013, 19:41 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Tribunalul Bucuresti a admis, luni, 18 martie, cererea de eliberare conditionata a lui Adrian Nastase, dupa ce fostul premier a executat noua luni din condamnarea la doi ani primita in dosarul Trofeul Calitatii. A fost acuzat ca si-a exercitat functia politica pentru a-si finanta campania electorala, adica pentru fapte de coruptie. Acum, Nastase a beneficiat de dreptul legal de a cere eliberarea conditionata, dupa executarea unei treimi din pedeapsa, conform legii. Comisia speciala de la penitenciarul Jilava i-a acceptat cererea, instanta l-a eliberat conditionat.

Adrian Nastase a indeplinit, probabil, cel putin doua-trei conditii cerute de lege ("condamnatul care este stăruitor în muncă, disciplinat şi dă dovezi temeinice de îndreptare, ţinându-se seama şi de antecedentele sale penale, poate fi liberat condiţionat înainte de executarea în întregime a pedepsei").

In acest timp a dat si probe ca nu-si accepta pedeapasa,  afirmand ca nu se considera vinovat deci nu avea cum furniza dovezi de indreptare. In cele din urma, cantarind argumentele din dosar, Tribunalul Bucuresti a decis ca detinutul indeplineste conditiile liberarii conditionate.

Statutul oficial al lui Adrian Nastase este in acest moment de "condamnat eliberat conditionat". Potrivit legii partidelor politice, nu poate fi membru de partid daca nu are drept de vot. Instanta i-a interzis acest drept pana in 2016. Pe durata liberarii conditionate, orice noua infractiune comisa il trimite inapoi la Jilava.

Si statutul PSD interzice, teoretic, condamnatilor penal sa fie membri de partid, dar in acest caz poate interveni oricand institutia derogarii. Pe scurt, statutul n-ar fi o mare piedica in calea revenirii in politica. Legea insa, este.

Semnificative sunt declaratiile lui liderilor PSD, Victor Ponta si Valeriu Zgonea, care au subliniat ca PSD respecta legea. Or, legea il cam tine la distanta pe Adrian Nastase de partid. In rest, sigur, s-au bucurat nespus ca Nastase se intoarce, locul de presedinte al Conventiei Nationale il asteapta etc etc.

Pe durata liberarii conditionate, fostul premier trebuie sa treaca prin umilinta intalnirii regulate cu un politist, in fata caruia are de dat socoteala: ce face, unde merge, cat sta, care mai e viata lui. Este asa numitul serviciu de probatiune. In politica romaneasca mai avem un condamnat definitiv aflat oarecum in situatia sa.

Gigi Becali, condamnat cu suspendare in dosarul rapirii si sechestrarii de persoane, trebuie sa faca si el conversatie in mod regulat cu politistii. Singura diferenta ar fi ca in cazul Becali vorbim despre suspendarea executarii pedepsei, nu despre liberare conditionata.

Ar fi interesant de vazut cum functionaza in realitate acest serviciu de probatiune cand are de-a face cu condamnati influenti. Este o simpla formalitate sau politistii chiar isi fac datoria indiferent de statutul social al condamnatului?

In iunie 2014, pedeapsa principala va fi considerata executata, Adrian Nastase pierde statutul de "condamnat eliberat conditionat". Insa tot nu va putea activa politic inca doi ani, cat inca opereaza pedeapsa complementara, adica interdictia de a vota si de a fi ales. Nastase poate candida din nou la o functie publica abia din 2016 incolo.

Dupa toate acestea, Adrian Nastase scapa de statutul de "condamnat" si devine "persoana cu antecedente penale". Adica va avea cazier. Asta n-ar fi mare lucru, intr-o Romania in care sunt votati politicieni aflati in arest preventiv.

Adrian Nastase a mai fost condamnat la Curtea Suprema, la 3 ani cu suspendare, in dosarul Zambaccian, dar sentinta nu este definitiva. Un complet de trei judecatori de la Inalta Curte a pronuntat sentinta la data de 30 martie 2012, si a motivat-o abia sase luni mai tarziu. DNA a anuntat ca face recurs insa Inalta Curte sustine ca motivele de recurs n-au ajuns inca la instanta pentru ca dosarul sa fie repus pe rol.

Recursul va fi judecat de un complet de cinci judecatori iar sentinta lor va fi definitiva.

Apoi, nu este deloc clar ce se mai intampla cu dosarul in care este cercetat pentru incalcarea regimului armelor si munitilor, deschis de procurori dupa presupusa tentativa de sinucidere din seara zilei de 20 iunie 2012. Fostul premierul n-ar fi avut voie sa detina in casa arme si gloante. Asadar, se va alege Nastase cu o noua trimitere in judecata sau dosarul a murit deja? A mai avansat ancheta, in ce stadiu este?

In caz ca, pe durata liberarii conditionate, va mai incasa o condamnare definitiva, Adrian Nastase va fi la mana instantei. Aceasta poate dispune contopirea pedepselor si o sentinta  fie cu suspendare, fie cu executare. In cazurile obisnuite, o sentinta cu suspendare incasata in pe durata liberarii conditionate anuleaza aceasta masura iar condamnatul se intoarce la inchsioare. Insa nu exista o regula.

In tot cazul, Adrian Nastase va trai inca o vreme cu sabia lui Damocles deasupra capului, va fi la mana justitiei. Asta iin caz ca USL nu va actiona pentru a lua sub control parchetele si instanta suprema. Din acest punct de vedere, Victor Ponta nu are nici un interes sa-si ajute marii adversari din partid sau din afara lui. La ce i-ar folosi un Adrian Nastase achitat, spalat si coafat in justitie?

Pentru a trece de la statutul la "persoana cu antecedente penale" la un cazier alb ca neaua (procedura perfect legala, asa numita reabilitare legala), Nastase mai are de asteptat cativa ani. La urma urmei, n-ar fi singurul politician condamnat penal care revine. Avem cazul actualului premier al Frantei, Jean Mark Ayrault.

Dar pentru a obtine reabilitarea legala trebuie sa mai treaca niste ani. In mod normal, asa ar trebui sa se intample si in cazul reabilitarii politice. Din pacate, nu e cazul la noi.

Reabilitarea politica a lui Adrian Nastase aproape ca s-a produs deja, cel putin in plan mediatic.  Antena 3, in special, a dus o veritabila campanie de martirizare a fostului premier. In constiinta publica, Nastase este vazut azi mai degraba ca o victima politica, mai putin ca un politician corupt care merita sa ajunga la inchisoare.

Cum va converti aceast capital de simpatie in voturi, din moment ce nu poate activa politic? In ce fel vor evolua celelalte dosare penale? Cum va gestiona Adrian Nastase in  imaginea sa de "recidivist" in caz ca va trece prin noi condamnari? Cat de dispus este PSD sa-l reintegreze? S-au format intre timp alte retele de influenta, au aparut alti lideri ambitiosi (Ponta, Dragnea, Oprisan) De ce i-ar face din nou loc?  Sunt deocamdata marile necunoscute ale viitorului sau. Are 63 de ani, deci inca destul timp pentru politica mare dar prea putin pentru timp pierdut prin tribunale.

Financiar inca nu sta rau, din moment ce si-a permis sa plateasca rapid peste 750 de mii de euro plus dobanzi de 3%, cat a insemnat recuperarea prejudiciului recuperat de Inspectoratul de Stat in Constructii in dosarul Trofeul Calitatii. Adaugati apoi cheltuielile cu o aramata de avocati ani de zile. Cu toate acestea, bugetul familiei Nastase n-a secatuit.

Ce stim astazi este ca Adrian Nastase dispune de o marja de manevra limitata in propriul partid, beneficiaza de o trambulina mediatica la dispozitia sa si sunt destul de multi  cetateni dispusi, din pacate, sa-i creada povestile despre justitia dictatorului Traian Basescu care l-a sacrificat de dragul Bruxelles-ului.

Din fericire, nu-l crede nimeni afara, unde cariera lui s-a incheiat prin decembrie 2004.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

19726 vizualizari

  • -51 (71 voturi)    
    viitorul suna bine (Luni, 18 martie 2013, 20:02)

    antitot [utilizator]

    Omul a ispasit pedeapsa multa putina asa cum este ,ce mai vreti de la el.

    Oare cum o suna viitorul lui Base,Udrea,Boureanu si altii ,eu cred ca nu prea bine.
    • +12 (14 voturi)    
      mai are (Marţi, 19 martie 2013, 9:11)

      hatru [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      Deocamdata e lasat sa-si faca restul pedepsei "afara". Dupa ce-o sa se termine asta trebuie sa astepte sa se termine si pedeapsa complementara. Sau ca sa intelegi si dumneata omul are "coada". Orice condamnare intr-un anume interval presupune executarea condamnarii si a cozii.
      • -3 (13 voturi)    
        nu sariti in susu degeaba (Marţi, 19 martie 2013, 9:57)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui hatru

        Vreau sa fie clar de la inceput ca nu sunt USL-ist si la alegerile prezidentiale am votat mereu cu Basescu.

        Parerea mea este sa nu mai sariti ca arsi, in conditiile in care tot ceea ce a facut Basescu a facut nu pentru ca iubeste dreptatea (are si el destule magarii la activ) ci pentru ca s-a pus presiune din partea UE. Iar condamnarea lui Nastase chiar este aiurea (2 ani de inchisoare pentru "capul rautatilor" si 5-6-7 ani pentru cei de la baza retelei?)

        Iar Nastase - ca sa stiti si voi - va reveni in marea politica (adica in Parlament) doar in conditiile in care va fi votat. Daca se gasesc prosti care sa il aleaga... well, asta nu pot controla nici eu, nici voi.
        • +6 (8 voturi)    
          nu (Marţi, 19 martie 2013, 10:18)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          tu nu esti atent.
          o data ca base poate a facut ceva pe justitie pt ca exista presiune de la ue, astia cu toate presiunile nu fac nimic. deci hai sa nu minimalizam actiunile unuia aiurea.
          iar nastase va refeni in politica abia prin 2016 conform legii in viguare. nici nu are voie sa candideze daramite sa fie votat :)
          daca usl-ul se face iar ca nu vede/aude ce spune ue, vor modifica maine legea si va candida in locul lui felix in sectorul 6.
          asemenea aberatii nu vedeai la pdl sau base. ok?
          deci hai sa pastram proportiile :)
          • -4 (6 voturi)    
            raspuns (Marţi, 19 martie 2013, 12:36)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

            nu am minimalizat nimic. Tot ce spun e ca nastase nu e dracul, iar Basescu ingerul
            • +7 (7 voturi)    
              replica (Marţi, 19 martie 2013, 13:07)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui hot news

              nu, este adevarat. unul este un infractor celalalt este presedinte.
              comparatiile cu personaje fictive nu tin loc de argumente :)
            • +5 (5 voturi)    
              basescu (Marţi, 19 martie 2013, 14:15)

              veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui hot news

              sigur nu e ingerul, dar nastase e dracul, e o prampatie cum rar se gasesc: fara coloana vertebrala, hot, parvenit, fals intelectual, un minabil! adica cam ca dracu!
        • +9 (11 voturi)    
          domle (Marţi, 19 martie 2013, 10:47)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          la trebonal, ieri, s'a judecat daca merita sa fie lasat in libertate, inainte de vreme.
          eliberarea conditionata se face pentru detinutii care si'au rascumparat din vina prin buna purtare la mititica, activitati si mai ales prin recunoastere vinovatiei si dovedirea ca regreta faptele savarsite.

          ori, acolo, oricat de agramt a fost editata motivatia procurorilor, pe fond aveau dreptate.
          anume, bonbonul, a sustinut sus si tare, cum ca este nevinovat !
          cred ca este ori dus cu capul, ori un farsor marunt.
          aici era vorba de clementa tribunalului fata de detinutul nastase, nu de stabilirea vinovatiei.
          aia fusese stabilita in ziua cu pistolul...

          e jenant pentru unul care se crede boier, de fapt, un fripturist, un ajuns bogat prin furt in familie, de la tac'so generalul, la socru miculescu, pana la el, fostul prim ministru pentru caret tzara era proprietate personala, dispunand de bogatia si averea tzarii ca de propria sa avere.
          de fapt, a si trecut o parte din averea tzarii, in nume personal.

          iar scumpa surioara, tot nepoata a tamerei si ea, a declarat ca pleaca din tzara, ca nu mai poate suportat nedreptatea facuta fratiorului.

          un sfat: sa'l ia si pe bonbon, ca au strans destul, au din ce trai. chiar si beverly hills, coasta de azur sau alte paradisuri.
          macar mai uitam de ei, nu ne mai scot ochii canaliile de ..stiri (?!) cu aventurile/telenovela nastase.
          tonta si kkrau sunt mai mult decat deajuns.
        • +3 (5 voturi)    
          dar aia de la baza retelei.. (Marţi, 19 martie 2013, 12:30)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          ..cand vor putea fi eliberati conditionat?!?! peste 1,6-2-2,3 ani?!?!?!!
          Vrei ce spui ca au facut rau ca au dat prea putin ani capului?!?!
          Din pacate, pentru aceasta situatie trebuie "felicitat" Ponta: el a reusit sa il scape pe Nastase de inca 5-6 ani de pedeapsa!!!

          Este o pervertire a Justitiei sa arestezi toti membrii unei retele, sa dai membrilor retelei 5-6-7 ani, dar pe capul retelei sa il condamni doar 2 ani ca,deh, nu e neaparat nevoie, sau ca e o persoana publica, persoana politica etc.!!!

          In mod normal nu trebuia sa puna UE presiune pe noi, dar daca noi nu stim sa punem lucrurile in miscare altfel... ce sa faca si UE?!?!???
          ..votantii lui Nastase/Felix etc. sunt controlati de Dragnea &co.
          • 0 (2 voturi)    
            raspuns (Marţi, 19 martie 2013, 12:38)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui akillies

            da, voiam sa spun ca e aiurea sa dai cea mai mica pedeapsa celui care a initiat grupul infractional. Tie nu ti se pare?

            In alta ordine de idei, nu stiu daca Ponta "e de vina". Daca era el, da-mi voie sa iti spun ca Nastase nu era condamnat.
        • +4 (4 voturi)    
          de acord cu tine (Marţi, 19 martie 2013, 14:13)

          veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          caoul retelei trebuia sa ia 8 ani de parnaie, dar deh justitia e inca schioapa in romania!
          cat despre "facut base presiune UE", daca era adevarat, trei sferturi din javrele din parlament ar fi la bulau! Pentru ca MERITA!
    • +7 (9 voturi)    
      nu si-a ipasit-o inca (Marţi, 19 martie 2013, 9:52)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui antitot

      este eliberat conditionat. pedeapsa a fost pe 2 ani. pe buna purtare, adica indicatii cum sa se faca lovitura de stat ade anul trecut, articole pe blog despre basescu dictator si vizite zilnice ale familiei, a fost eliberat de un complet de judecat din care doua judecatoare au probleme cu justitia. una apare in dosarul judecatoarelor de saptamana trecuta si una are sotul inchis pt trafic de influenta.
      despre ceilalti, daca au dovezi sa le dea organelor competente, eventual a le faca si publice, si de ce nu, sa fie condamnati. dar de 10 luni de cand este ponta n-a gasit nici macar o singura dovada de coruptie pt base sau udrea. au tipat ca au furat, dar acum cand au toate pe mana nu ne arata nimic. tu de ce crezi ca nu en arata? :)
      • -8 (10 voturi)    
        stii de ce? (Marţi, 19 martie 2013, 10:59)

        antitot [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Pentru ca momentan " serviciile "il slujesc pe Imparat momentan ,atunci cand Base va ramane fara imunitate vor aparea si dosarele si atunci sa vad ce mai zici.
        • +6 (8 voturi)    
          chiar nu stiu (Marţi, 19 martie 2013, 11:30)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui antitot

          ai vreo dovada ca serviciile il slujesc pe imparat?
          momentan sefii serviciilor sunt veniti de la usl. unu de la psd si unu de la pnl. chiar crezi ca nu scapau ceva macar "pe surse" astfel incat sa-l ingroape?
          chiar crezi ca melescanu, la cat la balacarit pe base, nu dadea ceva dovezi usl-ului astfel incat sa ne demonstreze o data ce dictator este base?
          de 8 ani de zile nu ne-au aratat nimic cei din usl. ok, are imunitate, dar la latrinele de serviciu putea sa ne arata o dovada cat de mica sa stim ce dosare-l asteapta pe "imparat". nimic. doar insinuari si supozitii.
          pai daca 8 ani nu au fost in stare sa ne arate ce a furat sau a facut base ce te face sa crezi ca ne vor arata de acum incolo.
          singura problema a usl-ului cu base este ca a lasat procurorii liberi si ei nu mai pot fura. in momentul in care base n-o sa mai fie presedinte nu or sa mai spuna nimic. sa te vad pe tine ce o sa spui atunci :)
        • +4 (4 voturi)    
          frate.. (Marţi, 19 martie 2013, 12:34)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui antitot

          ..esti praf!
          Basescu nu poate ramane fara imunitate asa usor: e un Presedinte al Romaniei!!!
          Daca Basescu ramane fara imunitate, se va intampla cand va ramane si Iliescu fara imunitate(pentruca, in comparatie cu Iliescu, Basescu e un mielusel)!!!
          Bah, greu e sa pricepi ceva daca te uiti doar la latrine!!!
  • +39 (47 voturi)    
    E o problema... (Luni, 18 martie 2013, 20:06)

    Observator roman [utilizator]

    ...cu recent-eliberatul-conditionat Adrian Nastase. Ar trebui ca presa neaservita sa-l ignore. Omul e mort in politica si asa se si cuvine. Nu-mi fac insa iluzii. Chiar si Hotnews il va "tine la suprafata", fie si replicand unor magarii despre cei care l-au "persecutat" pe Nastase. Nu!!! Repet, corect ar fi sa-l ignoram in mod absolut.

    Mai e insa o fateta tulburatoare a problemei. "Hotul nedovedit, e negustor cinstit?" Chiar asa, si acum, in 2013 zicala asta se respecta cu sfintenie?

    Despre Nastase VA TREBUI SA MAI SCRIETI IN CONTINUARE, pentru ca ce a iesit la suprafata e numai varful iceberg-ului. Corect si moral este sa i se confiste averea... matusii Tamara!...

    Asta e dilema. Va trebui sa scrieti, d-le Tapalaga, si dvs. si altii ca dvs. Si DNA sa mearga pana la capat. Fiindca... se mai poate!
    • +12 (16 voturi)    
      tocmai, (Luni, 18 martie 2013, 22:18)

      danzigk [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      nu trebuie ignorat ca atunci iese la suprafata!!! prietenii deja "lucreaza" !!!
  • 0 (22 voturi)    
    viitorul lui Bombo... (Luni, 18 martie 2013, 20:09)

    Andradda [utilizator]

    ..este 50% facut de mass-media (inclusiv de Tapalaga)
  • +24 (28 voturi)    
    Există un mare adevăr (Luni, 18 martie 2013, 20:23)

    corvus coraX [utilizator]

    Ticăloșii au un mare viitor în România...
    • +2 (2 voturi)    
      limitat! (Marţi, 19 martie 2013, 11:37)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      viitorul este permis numai de catre baronii locali. Daca-l vor pe Nastase fiindu-le frica de puterea lui Dragnea (expirmata prin Ponta, fara obiectii) asa va fi!
  • -22 (34 voturi)    
    de la corupt la victima (Luni, 18 martie 2013, 20:23)

    evoque [utilizator]

    da antena 3, in mod special, a contribuit la victimizarea lui nastase insa principala vina este a justitiei si in special a procurorilor care in marea graba de a executa ordinul ca trebuie sa avem politicieni la parnaie au reusit sa faca acest lucru in cel mai idiot mod posibil. nastase ar fi putut primi ani grei pentru alte fapte, insa a ramas doar cu doi ani, cel putin momentan. Asteptam cazul basescu.
    • +12 (12 voturi)    
      asteapta (Marţi, 19 martie 2013, 7:46)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      dar aseaza-te confortabil ca o sa mai dureze
      • -12 (14 voturi)    
        plus-minus (Marţi, 19 martie 2013, 9:15)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui excalibur

        vreo doi ani. Chiar daca unii ar fi dispusi sa faca un troc politic, sunt altii care nu il vor ierta.
        Oricum stau foarte confortabil si abia astept sa ma distrez. In curand incepe epoca tradarilor si a loviturilor pe la spate.
        • +5 (7 voturi)    
          totusi (Marţi, 19 martie 2013, 11:10)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          ne poti spune pt ce ar trebui inchis base? nu de alta, dar prea vrei sa arati ca le cunosti pe toate dar nu spui nimic. si poate de data asta ne spui cat costa informatia pe care ti-o cerem.
          o tot dati cu base la inchisoare, dar tare sunt curios pt ce...
          pana una alta nastase, dupa ce de la revolutie incoace a fost bugetar si-a permis sa restitutie vreo 700 de mii de euro la stat. poate ne luminezi si aici si ne spui de unde a agonisit atata banet? de la matusa tamara?
          ai fost in piata universitatii aseara sa sarbatoresti? :)
        • 0 (2 voturi)    
          In curand? (Marţi, 19 martie 2013, 11:55)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Buna dimineata
        • +1 (1 vot)    
          bah nene.. (Marţi, 19 martie 2013, 12:38)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          ..tu crezi ca e asa usor sa ridici imunitatea unui presedinte?!?!???
          Mai documenteaza-te..
          Daca era asa usor, Iliescu era demult la parnaie!!!
  • +3 (13 voturi)    
    grea aritmetica asta (Luni, 18 martie 2013, 20:47)

    Armadilo [utilizator]

    "dupa ce fostul premier a executat noua luni din condamnarea la doi ani primita in dosarul Trofeul Calitatii. A fost acuzat ca si-a exercitat functia politica pentru a-si finanta campania electorala, adica pentru fapte de coruptie. Acum, Nastase a beneficiat de dreptul legal de a cere eliberarea conditionata, dupa executarea a doua treimi din pedeapsa, conform legii. "

    9luni = 2/3 din 2 ani???????????????


    unde ispita ati facut scoala? Daca legea chiar zice asa inseamna ca judecatoria a incalcat legea!


    1/3 din 2 ani = 8 luni
    2/3 din 2 ani = 16 luni
    3/3 din 2 ani = 24 luni

    Babeste, cine o dat cu bata in balta? legea sau jurnalistul? sau nu mai stiu eu citi legea si calcula pedeapsa lui Nastase.
    • +6 (6 voturi)    
      varsta (Luni, 18 martie 2013, 22:30)

      vercingetorix [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

      Am impresia ca peste o anumita varsta (60 sau 65 de ani) se schimba regulile. Efectueaza mai putin din pedeapsa chiar daca nu e eliberat conditionat (parca o jumatate), ceea ce ar insemna ca 9 luni e mai mult de 2/3 din 12 luni.
    • +11 (11 voturi)    
      mai greseste lumea (Luni, 18 martie 2013, 22:56)

      pfff [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

      o pers obisnuita poate cere eliberarea conditionata dupa 1/2 din pedeapsa, iar cei peste 60 dupa o treime. :))
      • +3 (3 voturi)    
        corectat, multumesc (Marţi, 19 martie 2013, 9:40)

        Dan Tapalaga [hotnews.ro] i-a raspuns lui pfff

        pt observatii
    • +1 (1 vot)    
      aritmetica sau citirea? (Marţi, 19 martie 2013, 11:39)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Armadilo

      are DREPTUL sa ceara dupa 8 luni!!!! este judecata instantanee? cere-i-0 Pivniceresei...
  • +10 (14 voturi)    
    părere proprie (Luni, 18 martie 2013, 21:27)

    ampersand [utilizator]

    Îl văd candidat cu succes la preşedinţia României. Dacă-l va concura pe Antonescu, acesta din urmă nu va avea nicio şansă.
  • +15 (19 voturi)    
    o noua porcarie media (Luni, 18 martie 2013, 22:28)

    S/Manu [anonim]

    Mi se pare incredibil circul media de astazi. E doar un condamnat pentru coruptie, eliberat conditionat, cu zero viitor politic. Despre ce vorbim?
    • +2 (2 voturi)    
      in Romania de azi... (Marţi, 19 martie 2013, 12:42)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui S/Manu

      ..asta e bun de presedinte!!!
      In Romania latrinelor, Nastase e erou al "Revolutiei" anti-basiste!!!
      Vorbim despre cretinismul unor romani, cel putin al acelora care au creierele spalate la latrine, si care(romani) pot face din condamnat pentru acte de coruptie, Presedinte de tara!!!
  • +16 (18 voturi)    
    erou ? (Luni, 18 martie 2013, 22:51)

    cotora [utilizator]

    la noi in romania hotii si coruptii sunt declarati eroi ?,ciudat, nu ? iar televiziunile au facut un circ murdar
  • +15 (17 voturi)    
    Viitorul lui Nastase este tot in puscarie (Luni, 18 martie 2013, 22:58)

    andreesanu [utilizator]

    procesul cu matusa Tamara nu trebuie lasat in coada de peste,procesul cu Zambacian,altul care trebuie dus la capat,regimul armelor care trebuie terminata instrumentarea si ca sa -i ajunga ar trebui sesizata procuratura pentru distrugerea economiei tarii vezi Petrom ,BCR,Galatiul, Otel Tirgoviste,Laminorul Roman,Hunedoara,Resita ,CUG Iasi,Cluj.Rompetrol,adunatile si voi si veti gasi vro 2000 de unitati economice si ca incheiere acuzatia de genocid ,cei care-l acuza sunt cca 3 milioane de romani ei si familiile lor plecati pe drumurile Europei
    ca sa nu moara de foame acasa.
    • -3 (5 voturi)    
      medicamenteeee (Marţi, 19 martie 2013, 10:12)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      acuzatia de genocid este tareeee!!
      dar sa fie judecat numai cu dana alaturi, la targoviste si cu mainile legate!
    • +3 (3 voturi)    
      n-o sa mia fie procese.. (Marţi, 19 martie 2013, 12:42)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      ..cat e Tonta la carma!!
  • +15 (17 voturi)    
    Cred ca urmeaza Voiculescu... (Luni, 18 martie 2013, 23:12)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    Felix se strange latul...
  • 0 (2 voturi)    
    D-lui Tapalaga (Marţi, 19 martie 2013, 8:30)

    Terrana [utilizator]

    1) "a se prezenta la un politist sa dea socoteala" e liberat conditionat nu sub control,
    2) "Este asa numitul serviciu de probatiune" - serviciul de probatiune nu functioneaza la politie si nu se ocupa de cei liberati conditionat - cel putin nu conform actualului CP.
  • +7 (7 voturi)    
    . (Marţi, 19 martie 2013, 9:46)

    Sorrows [utilizator]

    Eu sper ca pe Nastase sa-l mai astepte ceva ani de puscarie. Ce vreti, speranta moare ultima...
  • +5 (5 voturi)    
    sabia deasupra capului (Marţi, 19 martie 2013, 10:34)

    nash pandelica [utilizator]

    mda, d'aia a vrut sa'si umple plamanii cu aer de libertate !
    destept, bonbonu !
    ca nu se stie cat tzine. nu ?!

    am retinut declaratia lui zgornea, alt om de stiinta din pedele, care are noua ani de studii in ingineria de poduri, sosele si cai ferate.
    anume, zise oltenasul, ca tov bonbon ar avea retinut tricoul cu nr. 10, numarul lui balaci !
    normal, dupa cantonament, trecoul cu nr. 10 este perfect !
    sa speram ca bonbon va fi in forma, sa faca cinste tricoului lui balaci :)))
  • +4 (4 voturi)    
    erata cu scuze (Marţi, 19 martie 2013, 11:03)

    nash pandelica [utilizator]

    zgornea este omul de stiinta al pesede.
    din iuteala de mana si nebagae de seama l'am transferat la inamic.
    dar, ar facut destula cinste si la pedele.
    daca'l pui langa oltean, ai olean si olteanu.
    doi mari zicatori de zicaturi si zicale.
    cum sa nu citezi din ei ?! :))
  • +1 (1 vot)    
    jurnalistule (Marţi, 19 martie 2013, 11:04)

    klaudyuxxx [utilizator]

    In tot articolul iti pui numai intrebari. Mai degraba ia si investigheaza si raspunde la intrebarile alea.
  • +3 (3 voturi)    
    Ca a fost eliberat (Marţi, 19 martie 2013, 11:35)

    Gabi M [utilizator]

    acest creator al "capitalismului de cumetrie"(vorba lui Iliescu) -asta este!Dar ca TV-urile sa faca atata circ cu eliberarea conditionata a unui infractor este chiar culmea!Sper sa mai ia ceva condamnari in procesele pe care le mai are.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică