De ce a intrat Victor Ponta in campanie

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 6 martie 2013, 18:06 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Premierul Victor Ponta a intrat, foarte personal, intr-o stridenta campanie de imagine/umanizare care aminteste de Adrian Nastase, desi alegerile abia s-au incheiat si nimic nu pare sa justifice atat de multa energie risipita in coafarea puterii. Iese la toate emisiunile de seara, face poza de familist impreuna cu sotia la show-uri pentru gospodine, prietenul Ghita ii descopera dimensiuni internationale asezandu-l (pe Ponta si pe nasul Maior de la SRI just in case) langa marii socialisti ai Europei, pana si mama premierului se implica trup si suflet in campania baiatului ajuns om mare, urmeaza sotia Daciana. Totusi, de ce atata agitatie? Ce arde? Ce i-a apucat sa ocupe tot terenul?

Ceea ce a intrigat de curand opinia publica a fost aparitia unui foarte bizar clip publicitar, produs si vandut catre alte televiziuni de oameni din RTV-ul lui Sebastian Ghita, marele amic al premierului. Cei mai multi au comentat  includerea sefului SRI, George Maior, in acest videoclip al carui scop declarat era  "promovarea valorilor social democratiei europene".

Insa nu Maior, ci Ponta ramane marele beneficiar al clipului. Din start,  i se atribuie o anvergura pe care nu o are, dar e bine ca poporul sa afle ca premierul a depasit cu brio statutul de mic plagiator local.

Adaugand acest videoclip celorlalte actiuni propagandistice, obtinem imaginea unui premier disperat sa acopere o realitate tot mai cenusie printr-o campanie agresiva. Este pariul sau personal, ii pasa mai putin de soarta Guvernului. Totusi, ce arde?

In primul rand, putem observa o acumulare de tensiuni sociale, la nici trei luni de la instalarea Guvernului Ponta. Incep sa se inmulteasca actiunile de protest. Apar gesturi extreme: sinuciderea muncitorului disponibilizat de la Mechel aparent din cauze financiare. Toate acestea creeaza o atmosfera sociala sumbra.

O atmosfera de care USL a fost pana astazi scutit. Judecand dupa viteza cu care Vosganian a convocat zilele trecute o serie de sindicate rezulta ca Guvernul se teme de mici explozii sociale in diverse orase.

Pe de alta parte, gestul recent al premierului Ponta de a interveni, somandu-l pe acelasi Vosganian sa retraga un proiect de ordonanta care pregatea terenul unor concedieri colective in companiile energetice, sugereaza tot frica de manifestatii de strada, de erodare prematura.

In fond,  a trecut abia un an de cand oamenii au iesit in strada impotriva guvernarii Boc. Asa umflate cum au fost, imaginile miscarilor din ianuarie 2012 sunt inca vii, sunt cosmarul oricarui premier.

Victor Ponta pare perfect constient - la fel ca Sebastian Ghita si Dan Voiculescu, cei doi moguli media  influenti - ca opinia publica nu va ramane adormita la nesfarsit, oricate eforturi fac mogulii sa tranchilizeze natiunea.

Metoda cea mai simpla de a anestezia un popor este falsificarea realitatii prin inventarea unei agende paralele. Intr-o tara in care 97% din populatie se informateaza de la TV, exista doar ceea ce apare pe sticla. (Va imaginati ce s-ar fi dezbatut in aceasta seara la TV daca s-ar fi sinucis un muncitor, chiar si de la o companie privata, sub guvernarea Boc).

In mod normal, orice guvern nou instalat beneficiaza de o perioada de gratie, de clementa din partea populatiei. In acest interval, beneficiaza de o marja mai mare de manevra, poate adopta masuri impopulare, cum ar fi concedierile, mai ales daca Guvernul se bucura de o sustinere masiva in Parlament. Ca Victor Ponta n-are curaj sa taie in carne vie cand teoretic inca se poate tradeaza groaza de bulgarizare a Romaniei.

Atmosfera generala din societate si din guvern indica faptul ca perioada de gratie a expirat mai repede decat credea Guvernul Ponta. La mitingul de astazi al sindicalistilor de la Metrorex s-a strigat in mod repetat "Jos, jos, jos / Guvernul mincinos!". Un epitet deja lipit ca timbrul de scrisoare de fruntea premierului.

Situatia economica si sociala se degradeaza rapid in regiune, nu doar in Romania. Zeci de mii de oameni protesteaza de cateva saptamani in Bulgaria din cauza dublarii facturilor la energie si din cauza exasperarii generale fata de o elita politica roasa de coruptie.

O regiune destabilizata este visul Rusiei. Postul de radio guvernamental Vocea Rusiei isi exprima speranta ca se vor iti "ghioceii" primaverii arabe si prin Estul Europei, si la Bucuresti, nu doar la Sofia.

La cum se comporta, Victor Ponta pare ca se teme sa nu fie sacrificat, la o adica, de propriul partid la mica intelegere cu liberalii si cu Dan Voiculescu (dupa modelul Basescu, care l-a sacrificat intr-un final pe Boc atunci cand a devenit lest pentru partid).

Premierul Ponta are noroc de o opozitie slaba, faramitata, pierduta in mici razboaie interne, incapabila deci sa-i ridice probleme de fond.

Aproape toate televiziunile s-au aliniat in spatele sau, il ajuta o buna parte din sistem. In realitate, nici Traian Basescu nu-i pune mari piedici. Din toate aceste motive, cifrele din sondaje arata inca foarte bine.

Mare intrebare este insa cat va mai putea compensa prin actiuni de imagine golurile tot mai mari ale guvernarii?

Poporul poate fi hranit un timp cu circ, cu manipulari si intoxicari, cu false teme. Poate fi pacalit chiar foarte mult timp, dar vine o vreme cand acelasi popor se trezeste cerand tot mai nervos painea alba promisa in campanie.

Or, asteptarile sunt imense iar banii, tot mai putini.

P.S. Altii vad o pregatire continua pentru o eventuala candidatura la prezidentiale. Posibil, dar asta tot nu explica in mod rational intensitatea campaniei de azi. Victor Ponta se comporta ca un pompier care cauta sa stinga un incendiu inainte ca el sa izbucneasca.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

​VIDEO: Batrana, capra Sofica si cenzura comunista

Filmul Baloane de curcubeu, in regia lui Iosif Demian, respins de cenzura comunista, a avut lansarea dupa 35 de ani la Sibiu, in cadrul Festivalului Astra. Cu aceasta ocazie, in cadrul conferintei ce a precedat proiectia oficiala, am putut afla de la regizorul Iosif Demian cum functiona cenzura comunista asupra filmelor, cum a fost distribuit in rol actorul Dorel Visan sau povestea batranei si a caprei Sofica.

26369 vizualizari

  • +24 (62 voturi)    
    Hi hi hi hi (Miercuri, 6 martie 2013, 18:33)

    Serban. B [anonim]

    Ei uite de asta sunt eu bucuros ca a castigat USL. Eu vreau un articol pe cum merge absorbtia fondurilor europene.
    • +35 (51 voturi)    
      ??? (Miercuri, 6 martie 2013, 18:37)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

      Nu inteleg de ce te bucuri, ca e de plans...
      • +22 (26 voturi)    
        face misto (Joi, 7 martie 2013, 7:29)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        auzi, absorbtia fondurilor europene!
        de catre cine ?!
      • -34 (38 voturi)    
        da' de ce sa plang?Tapalaga e la datorie doar (Joi, 7 martie 2013, 9:09)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        Omul baga fitile ca asta trebuie sa faca, nu o sa-l iau eu in serios acum.....
        Sa plang? Pentru ce?
        Nu este mai rau decat sub guvernele Basescu.
        Dimpotriva.
        Romanii au primit inapoi din ce li se luase, continua politica de corectare a greselilor trecutului (scump al dracu').
        Intamplator familia sinucigasului invocat de marele ziarist,a insistat ca gestul nu are nimic comun cu concedierea....
        Putea sa aiba si tot aia era.
        Cati romani s-au sinucis pe vremea lui Boc, cati sub Ponta si care este legatura?
        Legatura trebuie facuta fortat.
        Hotnews trambiteaza orice poate strica imaginea actualei puteri, asta se asteapta de la ei, asta fac.
        Scot in fata orice declaratie, articol din presa straina, scriu articole despre orice miscare de protest etc.
        Asa se face.
        De ce trebuie sa pun eu botul?
        Voi, cei adunati, ca puii zgribuliti de gaina , in aceasta oaza portocalie va simtiti bine, asta conteaza.
        Imi place la nebunie ca , incepand cu Basescu si terminand cu ultimul sustinator , uitati ca ati fost la butoane destui ani...
        Si ce ati facut?
        De ce avea muncitorul ala datorii in banca?
        De ce e somaj?
        Ati vrut politica de dreapa.....radical de dreapta (PNL-ul nu va place pe chestia asta).
        Pai, ce sa vezi, dreapta radicala ignora problemele sociale, problemele personale....
        Basescu a si zis ca este treaba fiecaruia, sa nu ceara nimic de la stat !
        Acum plangeti pe umarul muncitorilor concediati......
        Daaaaa, va si cred.....
        • +28 (36 voturi)    
          Bati campii... (Joi, 7 martie 2013, 10:04)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Cand in perioada Boc o invatatoare facea greva foamei, toate antenele erau langa patul ei de spital, transmitand in direct 24/24...

          Cand un angajat tvr s-a aruncat de la balconul parlamentului, toate antenele comentau pe larg subiectul cat era ziua de lunga...

          Mult timp dupa aceea, aceste doua personaje erau nelipsite din studiourile lui Gadea si Badea... Boc si Basescu erau de vina... Aaaa, si Udrea, bineinteles... Si ala de manca numai vita de Kobe....

          Ai o logica de....(aici ma abtin)....
          • +27 (33 voturi)    
            Te lupti cu morile de vant (Joi, 7 martie 2013, 10:09)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

            Indivizii astia nu au logica, au numai ura si/sau interese pecuniare... se fac bani pe net postand la gramada, invadand spatiul virtual cu aceleasi ineptii.

            Stii lozinca: noi muncim, nu gandim! Asta ii mana in lupte pe acesti vasnici postaci anti.
          • +6 (12 voturi)    
            Scuze! (Joi, 7 martie 2013, 11:57)

            Vival [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

            Ți-am dat un minus care era destinat vrajitorului dezorientat!
            Pentru tine un + cât roata carului!
            • -1 (7 voturi)    
              lasa ca va reglati la salariu (Joi, 7 martie 2013, 17:20)

              nellino [utilizator] i-a raspuns lui Vival

              dai si tu o bere
    • +69 (81 voturi)    
      Hi,hi,hi! Va prabusiti bine! (Miercuri, 6 martie 2013, 18:51)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

      E o placere sa vad cum USL se duce de rapa pe zi ce trece. In curand vom lasa show-urile umoristice si veti urmari cu mare placere Antena 3, RTV si Realitatea TV care se straduiesc deja disperate sa nu mai piarda din audiente. Numai in Februariei cele trei au pierdut 132000 de telespectatori.
      Rabdare, urmeaza distractia pe spatele prostilor care i-au votat!!!
      • -24 (42 voturi)    
        Just in case.... (Miercuri, 6 martie 2013, 20:12)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Ca sa citez un clasic romglez in viata....
        9 ani de eshece si succesuri...vorba la o euro-bamboo iti zice ceva???
        • +6 (14 voturi)    
          Da, ma, imi zice! (Joi, 7 martie 2013, 12:14)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

          Si daca nu tii convine, am sa te "ejaculez" de prin partid! Sau te pomenesti ca pe "goagăl" iti trebuie manuale pentru analfabeti!
          Sau te pomenesti ca vrei sa fii la Bruxelles acum 10 minute! Ponatalul vostru minte de inghetata apele, alalalt bea de se trezeste la pranz... vorbind... vorbe!
          Daca este sa ne luam in greseli gramaticale, uita/te in ograda proprie si vei vedea diferenta!
          Acolo gasesti cativa, in usele, e ... duium!
          As fi preferat sa taci!
          Dar prostul pana nu/i fudul parca nu/i... bombonit in kur!
          • -2 (10 voturi)    
            "in usele, e ... duium"???? (Joi, 7 martie 2013, 14:48)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            in loc de "e"...poate "sunt"
            Ar fi fost preferabil sa taci.....
            In limba romana se foloseste cratima in loc de backslash.
            Tu in ce limba te exprimi?
            Ultimul cuvand din elaborata ta postare imi arata cu cine avem de-a face.
            Te caracterizeaza....
      • -14 (24 voturi)    
        bai Mariane, ce iei, ca vreau si eu !!!! (Joi, 7 martie 2013, 9:15)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Un om atat de convins ca lumea este cum vrea el sa fie, ca lucrurile stau cum viseaza el noaptea....ignorand total realitatea....nu am mai vazut.
        daca Marian Eugen este doar opera unui postac, daca personajul este rodul muncii zilnice a cuiva...felicitari !!!
        Ati reusit sa creati un personaj incredibil, fantastic...uimitor.
        Nu ma mai satur sa-i citesc comenturile.....astept cu nerabdare sa vad ce i-a mai fatat mintea..
        Daaaaa.....Toata media dusmanoasa este in pragul colapsului, a falimentului...vai de mama lor...
        • +16 (22 voturi)    
          ai destul! (Joi, 7 martie 2013, 10:00)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          de la A3! Ia de la dr. Chirieac, Ciutacu, Gadea, senatoarea cu greva foamei! nu ti-e destul, mai iei si de la Ciuvica, Dana si alti zbieratori.
    • +33 (39 voturi)    
      Absorbtia (Miercuri, 6 martie 2013, 18:58)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

      Cum sa mearga? Sta ce sta si se opreste...
    • +10 (16 voturi)    
      Pai e.. (Joi, 7 martie 2013, 10:42)

      Che.Ghevaru [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

      ...simplu de ce Ponta e in campanie.La fel ca predecesorul lui de la 1900 (Petru P. Carp) Ponta e un politician foarte bun de opozitie.La fel ca Petru P. Carp, nu are habar ce sa faca ca fie bine cand e in fruntea tarii.E usor din opozitie sa urli ca Base si Boc is corupti si treba merge rau.Dar e si mai greu sa vii si sa faci bine pentru tara.Asa ca, hai la T.V. sa aratam ca muncim, sa construim capital mediatic, iar cand lucurile merg rau,avem din ce roade.Si rau va fi.Tactica nu e noua.Echivalentul la 1900 era sa apari in ziare partidului si sa dai bani la ziarele opozitiei ca sa nu te spurce.Exact asta se intampla acum.E trist ca de la 1900 incoace, noi nu am schimbat absolut nimic.Base,Ponta, Antonescu ar fi bine sa plece cu totii si noi cei de jos sa facem bine pentru tara asta.Dar si asta e greu.pentru ca noi, cei de jos urlam ori de cate ori avem ocazia ca e rau, dar la prima ocazie mergem cu nasul pe tren.Si ne miram dupa aia ca C.F.R. are pierderi.Poate ca avem pretentii prea mari de la cei de sus si prea putine de la noi insine.Daca noi nu vom schimba ceva,marinarul,plagiatorul si cacaraul ne vor umili in continuare.
  • +62 (70 voturi)    
    plagiatorul mincinos..... (Miercuri, 6 martie 2013, 18:34)

    translativus [utilizator]

    ...nu a intrat in campanie ci pur si simplu este in campanie permanenta.
    Cred ca i se atribuie niste strategii pe care nu le are caci el nu este altceva decat un biet mitoman, ajuns intamplator acolo unde nici nu visa si pentru ca habar nu are ce sa faca si nici nu realizeaza importanta functiei pe care o ocupa, da cu batu'n balta pe la tv, mimand preocupari pe care nu le are.
    Intamplarea de astazi cu ministrul de interne este emblematica despre haosul si habarnamismul din guvern.
    Daca situatia economica nu ar fi fost asa de grea, individul ar fi putut pacali cu atitudinea lui dar asa.....
  • +47 (57 voturi)    
    docktor Ponta Viktator, Si hotz si plagiator! (Miercuri, 6 martie 2013, 18:40)

    ovidiu35 [utilizator]

    cred ca mai degraba campania este pentru Daciana, ca sa o realeaga europarlamentaritza >>>:)Doktor Viktator este compromis definitiv. A vazut si el asta, i se intinde covorul roshu cand se duce 'sa dea tainul ' la Paris, dar dupa ce pleaca , oamenii aia numara si verifica argintaria , ca nu cumva sa se 'lipit ' de Plagiator!SI pe Ceausescu l-a plimbat regina cu caleasca , cu 20 de ani inainte de a-l impusca. Am auzit un banc tare azi: Cica Doktor Ponta se duce la inmormantarea lui Hugo Chavez, la Caracal....:) Acolo l-a chemat idolul sau Che Guevara...:)
    • -23 (31 voturi)    
      Hmmmm... (Miercuri, 6 martie 2013, 20:13)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu35

      Ai intrat in sevraj???
  • +44 (52 voturi)    
    De frica! (Miercuri, 6 martie 2013, 18:44)

    denvarel [utilizator]

    Ponta a intrat in campanie pentru ca nu stie ce sa faca si ii este frica. Poarta o palarie muuult prea mare si simte asta.
    Este doar o reactie de autoaparare instinctuala, pur si simplu face orice poate pentru a scapa de stres iar mintitul si propaganda sunt singurele lucruri la care se pricepe.
    La fel ca un strut care coboara capul cand se simte in pericol desi asta il face o tinta imobila numai buna de prins. Atat il duce capul, atata face.
  • +20 (30 voturi)    
    luciiciu@gmail.com (Miercuri, 6 martie 2013, 18:57)

    lucadd [utilizator]

    Din pacate ar fi fost mai bine sa fi castigat romanii... sau mai ales politicieni care sa le reprezinte interesele... ori dupa cum trec tovarasii astia de la un partid la altul dupa reflectii profunde ( vezi inainte de la PSD si PNL la PD/PDL, si acu invers) par cam toti din acelasi partid politic IP (al intereselor proprii).

    In ciuda intoxicarii de la Antena 3, de la RTV or de la B1TV or sa se trezeasca romanii si anti-basisti si anti-uselisti ca le este foame la un moment dat...
    daca pana acu a mers circul si painea o sa se termine si asta si o sa vina randul USL-lui sa scoata pe bietii baieti cu bastoane (pe acele animale care "bateau cu cruzime poporul USL") in strada sa le dea pe cocoasa huliganilor care s-ar mai aventura la proteste contra guvernului legitim instituit... (de subliniat )
  • +46 (54 voturi)    
    mania grandorii (Miercuri, 6 martie 2013, 19:03)

    IoanaDC [utilizator]

    Nu spun ca nu aveti dreptate, se prea poate ca Ponta lupta in primul rand pentru supravietuire. Dar cred ca in plus el sufera, ca si multe altii din Romania, de mania grandorii. De cand cu scandalul plagiatului a facut eforturi sustinute sa arate ca este mai mult decat pare. De fapt si plagiatul si masteratul din Catania se inscriu in acesta linie, a impaunarii cu merite si realizari care ii lipsesc. Demn urmas al Elenei Ceausescu.

    Oricum, se anunta vremuri interesante. Sa pregatim popcornul si sa ne asezam comod in fotolii, urmeaza meciuri aprige.
  • +41 (53 voturi)    
    din cauza cui s-a sinucis un om ? (Miercuri, 6 martie 2013, 19:08)

    Wladislav [utilizator]

    Stati linistiti! Trusturile aservite (99%) nu vor specula nenorocirea unei familii aduse in pragul disperarii. A fost insa saltul din balconul parlamentului... Aia da stire! Omul nu mai suporta masurile lui Boc, justitia lui Basescu. Atunci, da, a meritat sa tocam zile si nopti gestul unui debil mintal. Pacat ca nu a fost ales senator, asemeni "profesoarei" care a stat in greva foamei 2-3 luni (!!!!). Probabil ca nu ar fi trecut testul psihologic, dar n-are importanta.
    Premierul s-a declarat socat. O natiune intreaga ii plange de mila... tot lui. Va trage dansul la raspundere angajatorul. Ah, ca bine ca zis-o!
    Are rost sa comparam falimentul Nokiei care a lasat pe drumuri, cel putin temporar, cca 5000 de romani, cu Oltchim (controlat de stat) cu cei 3000 de salariati, sau cu Mechel, cu alti 4000 de salariati lasati in plata Domnului pentru ca guvernul a "uitat" sa aloce bani pentru autostrazi, painea combinatelor de otel? Nu, nu va temeti. Sindicatele sunt pastorite de USL. Ele nu vor iesi in strada. Vor iesi nenorocitii care nu mai au nimic de pierdut. dar trusturile nu prea au spatiu pentru asemenea prostii. Cam 70% din romani cred ca tara se indreapta in directia... buna. Dormiti in pace.
  • +8 (18 voturi)    
    atentie (Miercuri, 6 martie 2013, 20:29)

    methylique [utilizator]

    97% din populatie se *informateaza* de la TV
    • +16 (20 voturi)    
      E corect (Miercuri, 6 martie 2013, 21:09)

      Ionut P. [utilizator] i-a raspuns lui methylique

      Vine de la informare şu formatare ergo informatează.
      Majoritatea nu gândesc, ei preiau informaţia aşa cum vine şi aşa se şi depunde pe neuronii atrofiaţi.
  • -15 (25 voturi)    
    REDEVINE DT (Miercuri, 6 martie 2013, 21:05)

    dincannes [utilizator]

    Azi "Disperare"!?
    Ieri era oroare, monstruozitate...
    Totusi leul creste!
    • +15 (19 voturi)    
      Simplu (Miercuri, 6 martie 2013, 22:56)

      casio [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      Leul este tinut sus de creditori pt ca anul acesta Romania plateste o prima transa din imprumut si o mare parte este in lei.. asa ca usl nu are nici un merit in asta.
      • 0 (0 voturi)    
        DECI IN VARA CIND SCADEA... (Vineri, 8 martie 2013, 11:14)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui casio

        ...nu scàdea din cauza evenimentelor, ci pentru a se putea imprumuta, in lei, mai ieftin (conform pàrerii dumneavoastrà).
    • +6 (10 voturi)    
      da ce'ar creste (Joi, 7 martie 2013, 7:27)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      leii daca l'am arunca pe dottore in cusca. \\
      la saracii, leii aia de i'a abandonat camataru. :))
      pe el, ca s'a ingrasat, pe copilot, pe fistchiu, varu jan, dragnea.
      daca te uit mai atent, toti astia s'au mai implinit de cand au luat...puterea. :)
  • +21 (27 voturi)    
    boc, lest (Miercuri, 6 martie 2013, 21:12)

    nash pandelica [utilizator]

    domnule tapalaga, sa fim drepti !
    si dv. erati intr'o campanie anti boc, pe care'l grabeati la iesire.

    cu boc in fruntea guvernului, nu trecea motiunea.
    recunoscut si de dottore.

    cu pdl la guvernare, in locale, e posibil sa fi fost altul scorul.
    in niciun caz sub 20%.
    schimbarea lui boc, in timpul miscarilor comandate la piata km 0, a fost marea greseala a priceputului base...

    despre dottore, da am mai spus'o zilele trecute, simte fiori pe sira spinarii.
  • +18 (22 voturi)    
    Revin (Miercuri, 6 martie 2013, 21:17)

    corvus coraX [utilizator]

    De mai multe ori am ridicat pe blogul lui Dan aceeași întrebare mai mult retorică. Este sau nu Ponta șantajabil? Și aici, nu vorbesc de plagiat, acela este "pepsi". Cineva i-a susurat la ureche că în curând va răsufla o știre bombă. Și asta nu vine nici din partea opoziției blege, nici din partea lui Băsescu. Eu dau un nume. Adrian Năstase...
    • 0 (16 voturi)    
      Corbule (Miercuri, 6 martie 2013, 22:49)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      aberezi,dar aberezi bine!!!
    • +4 (8 voturi)    
      cat de curand (Joi, 7 martie 2013, 7:23)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      ca bonbon putea s'o faca can' voia muschiul sau antrenat in cantonament.
      daca a scris el patru carti, acolo.
      ce mare scofala sa se coupe de tontica, de doctoras, ca_cum zice zicala romaneasca din stramosi: io te'am facut, io'ti vin de hac !

      nu cred ca vom avea noi parte de'o asa distractie.
    • +2 (6 voturi)    
      "Sheletii din dulap"? (Joi, 7 martie 2013, 9:58)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Pai nu i-a facut destul rau cu doctoratul? Caci, daca pui doi cu doi alaturi e clar cine stia cum s-au facut niste doctorate pe la varful PSD... Adica Adita, un fel de Monte Cristo autohton nu si-a terminat razbunarea? Acum, daca mi-amintesc bine si romanul avea vreo doua volume si multe victime ale razbunatorului Edmond..si cum la Rahova El Insusi a avut timp suficient de reflectie ... sa vedem ce i-a copt..
    • +3 (7 voturi)    
      Teoretic ai dreptate (Joi, 7 martie 2013, 10:40)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Adrian Nastase va iesi de la puscarie cu o mare sete de revansa si de razbunare. Sa arate ca inca este puternic si ca inca mai poate conduce. Si cel mai la-ndemana este sa faca jocurile pentru a pune mana pe partid, pe PSD. Asta pentru ca PDL nu mai merita atentie iar Traian Basescu ar fi doar o tinta temporara care nu i-ar aduce mare castig in PSD si mai mult, este un subiect sensibil pentru UE.
      Ori Nastase este perceput mult mai pro-occidental in cancelariile europene decat Ponta si Antonescu luati la un loc, are mult mai multe relatii si influente decat tot PSD-ul atat in UE cat si in SUA.

      Pe de alta parte, lui Ponta ii este foarte frica de Voiculescu. Chiar daca A3 il mai inteapa din cand in cand, asta se intampla mai ales din cauza rivalitatilor dintre cele doua posturi, A3 si RTV. Concret insa, A3 nu l-a atacat pe Ponta niciodata in mod real.
      Daca insa se supara Voiculescu, de Ponta se va alege praful. Imaginati-va ce-ar iesi daca acesta ar fi tocat zilnic de Badea si Gadea, in conditiile in care 70% din populatie au setat televizorul permanent pe A3. Mai ales ca subiecte si atitudini de criticat sunt cu sutele, n-ar mai trebui sa fie inventate!
      In asemenea scenariu Ponta devine istorie nu numai din functia de PM, dar si din cea de sef al PSD-ului. In maximum patru luni!
      Iar la panda stau nu numai Nastase, ci si Dragnea sau chiar Geoana!
      Dupa parerea mea, un Geoana sustinut in 2014 la presedintie de catre A3 va castiga detasat in fata lui Antonescu!
      N-ar fi exclus, in cazul in care se rupe USL-ul pana atunci, ca tandemul la prezidentialele din 2014 din partea PSD-ului sa fie Geoana-presedinte si Nastase-premier!
  • +10 (16 voturi)    
    Misto-ul national (Miercuri, 6 martie 2013, 21:25)

    contrarius [utilizator]

    Atata timp cat ziaristii care vor sa fie cat de cat impartiali se lasa luati la "misto" de toti USL_eistii cu care interactioneaza, fare sa abordeze cu insistenta problemele adevarate, sa le puna in fata minciunile si manipularile si sa-i i-a la "misto" ori de cate ori sunt pusi in situatia de a o face.Exemplu;
    Spuneti-i premierului ca manevra cu spatiul Schengen,aproape ca i-a reusit. Dar un amarat de votant nereprezentat de nimeni in institutiile statului s-a prins. (Nu eu, un vecin, taran cu 7 clase). CIca Ponta a fost avertizat de Hollande ca sunt cel putin 4(patru) state care nu ne vor in Schengen. Pe motivul incalcarilor flagrante a separarii puterilor in stat, atacuri la justitie, si la Curtea Constitutionala etc. In consecinta, consilierii lui Felix au pregatiti scenariul: iese Corlatean, si zice ca nu ne mai intereseaza intrarea in Schengen daca ne este refuzata. De aici inflamarea lui Basescu si a unor state europoene care ne iubesc ca sarea-n ochi. State care oricum ar fi votat impotriva, dar acum Prostanului Roman, ultrainformat de antena3 va crede ca de fapt suntem refuzati pentru-ca niste paratori de-ai lui Basescu ne-au turnat ca am fluierat in biserica... Aparatul de propaganda este urias, dar cu inteligenta si perseverenta poate fi combatut Dar pune-ti-va mintea la contributie, ca esafodajul minciunilor poate fi daramat cu destula usurinta daca sunteti ageri la minte. Eu sunt sigur ca sunteti inteligenti, dar strapunge-ti problema nu o tratati pe margine. N-o spun eu ci mos Gheorghe, vecinul meu cu 7(sapte) clase. Mult succes!!!
    • +8 (12 voturi)    
      De acord 100% (Joi, 7 martie 2013, 1:10)

      Octavian48 [utilizator] i-a raspuns lui contrarius

      Ai foarte mare dreptate. Sunt perfect de acord cu tine doar ca...
      *puneti-va
      *strapungeti
  • +9 (13 voturi)    
    revenire (Miercuri, 6 martie 2013, 21:29)

    nash pandelica [utilizator]

    iaca ce ziceam cum cateva zile:

    ma intreb (Sâmbătă, 2 martie 2013, 11:35)
    daca herr schlitz stie ca i'a aparut moaca alaturi de cea a lui dottore di catania...
    ma indoiesc, probabil o alta initiativa haiduceasca a pehlivanului tontulescu.

    ma intreb, in special, de ce era nevoie de un vieoclip propagandistic, cand campania s'a terminat de multisor, usl'amul a ajuns pe culmi nebanuite de progres, desi votat de un sfert din populatia romanie, are o sustinere de 75%.
    deci, in acest context, nu mai pricep dece e nevoie de propaganda desantzata, sa ma tai, soro !

    poate ca_clipu' n'a fost gata la timp pentru campanie si'l dau abiaauma ?!:))

    sau, simt ei cumva ca au inceput sa scada vertiginos acele peste 70% de sustinere ?

    caci, masurile luate pan acum, numai masuri de protectie sociala, nu sunt.
    in imprejurarile actuale, sa lauzi social democratia e ca nuca'n perete.

    ce socialism e ala, ce grija fata e popor, de om, cand maresti impozite, taxe, se scumpesc toate si, colac peste pupaza, se scumpesc si medicamentele, se termina cu gratuitatile.
    medicamentele pentru cancer, diabet, cataracta se dau numai cu co -plata, cand e gasesc.
    est, categoric, un guvern care tzine la selelctia naturala a populatiei.

    numai socialism ...ioropean, cu fata umana, cum voia ilici, nu mai este, ce este, care este. :)

    deci, este un material propagandistic, de panica.
  • +9 (13 voturi)    
    apropo de videoclip (Miercuri, 6 martie 2013, 22:42)

    nash pandelica [utilizator]

    pe hugo chavez, unul din mari conducatori socialisti, l'o fi pus pe tablou ?
    daca nu, le sugerez s'o faca.
  • +7 (11 voturi)    
    da, asa... (Joi, 7 martie 2013, 0:13)

    solar [utilizator]

    E ok domnule Tapalaga.Nu are rost sa ne scrii analize duplicitare si cu complexitati peste masura celor cerute de vremea aci de fata si navalita peste noi ca din senin mai antart, in vara. E foarte ok ce faci cu acest articol si ajuti/ne ajuti efectiv cu o buna deslusire a politichiei pontace, Ma bucur ca dai atentie potrivita mai nou acelui post vocal, foarte vocal pe numele sau VOCEA RUSIEI. La un moment dat ma si ingrozisem de cata frecventabilitate si buna dispozitie comentativa in ... "lumea buna si academica " (Bucuresti, Iasi, Cluj si alte centrisoare)jse bucura numitul post (de radio) stalinist.
  • +12 (18 voturi)    
    ? (Joi, 7 martie 2013, 0:39)

    cotora [utilizator]

    ponta se minte singur, isi taie craca de sub picioare, iar poporul nu-l mai poti miniti la infinit, vede si el realitatea pe teren
  • +9 (13 voturi)    
    prostia universalis est (Joi, 7 martie 2013, 7:38)

    feisbuk [utilizator]

    Cand la doua-trei randuri de alegeri consecutive rata de participare vaf fi sub 20%, tara asta are un viitor.

    Cand vor fi 2-3 mitinguri concomitente cu cel putin 5.000 de participanti impotriva politicienilor si partidelor (toate de dupa 90 - de la Roman si Iliescu si pana la Alba ca Zapada pletosului), vom avea speranta unui viitor mai bun.

    Atunci cand confirmam prin vot, prezenta la susanale electorale si prin puncte de audienta TV aceasta mascarada, ne meritam pe deplin soarta.

    Pana si ignoranta isi are pretul.
    • +3 (3 voturi)    
      Vorba din batrani, ... (Joi, 7 martie 2013, 17:49)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      ... scoala, domnia si prostia se platesc. Ce constatam noi acuma e ca mai ales prostia, cand e prea raspandita, se plateste groaznic de scump.
  • +3 (7 voturi)    
    analiza pertinenta (Joi, 7 martie 2013, 11:04)

    jacques [utilizator]

    Admit analiza d-voastra este foarte corecta si plauzibila.Tot ce face Ponta reprezinta o mare manipulare a opiniei publice pentru a atenua nemultumirile provocate de saracie, care se amplifica de la o zi la alta; minciunile, lipsa de profesionalism a guvernului si evident lupta pentru acapararea justitiei, in vederea protejarii coruptilor sunt elemente receptionate de o mare parte a populatiei.. In cazul in care continua degradarea situatiei economice si propaganda mascaricilor ce guverneaza tara, prezenti seara de seara la TV, amplifica ura si nemultumirea oamenilor. In acest context miscarile din ianuarie 2012, vor ramane o joaca, fata de ce va urma.
    Felicitari pentru articol!
  • 0 (6 voturi)    
    OK. (Joi, 7 martie 2013, 12:53)

    letsoc [utilizator]

    Daca as fi ziarist, la fiecare intalnire cu Ponta ,Cacarau , politicieni in general i-as ruga frumos sa ne mai spuna basme,minciunele si alte acadele. Pentru mine sunt cele mai spumoase comedii pe care le vizionez la televizor. Cu stima si veselie, ca face bine la scafarlie,NC.
  • +3 (7 voturi)    
    ponta (Joi, 7 martie 2013, 14:15)

    mihail nica [utilizator]

    Cum de ce ? Pentru ca e Che Guevara. Revolutie permanenta...
  • 0 (4 voturi)    
    :) (Joi, 7 martie 2013, 14:40)

    Analfabet [utilizator]

    de data asta mi se pare alegerea corecta, atata timp cand nu prezinta fapte denaturate. chiar ma incanta ca i-a dus capul sa faca asa ceva.
  • +1 (5 voturi)    
    Ponta si campania (Joi, 7 martie 2013, 14:42)

    Confident [utilizator]

    in afara faptului ca Ponta se afla intr-o campanie de cosmetizare permanenta a propriei staturi politice inca din momentul preluarii PSD-ului, efervescenta (indecenta spun eu) iesirilor pe sticla din ultima perioada tradeaza o panica ascunsa legata de pozitia sa de putere in chiar interiorul propriului partid.
    Rivalii (dusmani nedeclarati) micului plagiator local (delicios de actuala porecla data de Tapalaga) in sanul propriului partid se strang, tacuti si discreti, in jurul noii vedete pesediste Dragnea.
    Pe surse, se pare ca o factiune din ce in ce mai solida, il asteapta la cotitura si trag speranta ca martisor va declansa "mineriadele" sindicaliste de primavara.
  • +2 (6 voturi)    
    eroare (Joi, 7 martie 2013, 15:03)

    andaluzer [utilizator]

    Domnul Ponta ,in vederea evitarii greselii de comunicare pe care a facut-o domnul Boc,prin campania intensa de mediatizare ,prin cele doua posturi TV de casa ale USL ,a cazut in cealalta extrema ,aratandu-se natiunii si cuvantand intr-un ritm furibund. Si aceasta modalitate de comunicare (supracomunicare) are riscurile ei si inca foarte importante.In primul rand banalizeaza procedeul de comunicare directa cu cetateanul ,procedeu care ar trebui sa starneasca un mare interes .In al doilea rand ,prin logoreea pe care este obligat sa o presteze ,domnul Ponta nu numai ca da tot din casa ,golind guvernarea sa de vre-o surpriza placuta ,dar ,tinand seama de apetenta domniei-sale pentru afirmatiile sforaitoare si care urmaresc mai mult epatarea decat consistenta ,isi bagatelizeaza aparitiile ,oricat de impactante s-ar dori. In alta ordine de idei, statistic vorbind ,probabilitatea de a spune ineptii este direct proportionala cu numarul de cuvinte care-i ies pe gura cuvantatorului televizat ,iar acest lucru ,coroborat cu mai sus amintita placere cu care face afirmatii care sa socheze ,in detrimentul adevarului si echilibrului in exprimare ,va fi catastrofala pentru domnia-sa. Sunt dispus sa pariez, cu cine se incumeta, ca lucrurile se
    vor intampa exact asa cum presupun.
  • +1 (3 voturi)    
    Victor Ponta a intrat in campanie ... (Joi, 7 martie 2013, 19:28)

    it_s__not_news [utilizator]

    .... fiindca trebuie sa taie in carne vie, si el stie. Vezi stirea de astazi.

    Problema lui era daca va taia prosteste (a la Boc) - si iata ca avem aceleasi date: 15% de peste tot.

    Deci din perspectiva pur economica, calitatea guvernarii devine si mai proasta decit pe vremea lui Boc, fiindca USL-ul are mai multe burti de umplut si tot 15% de taiat. Nu discut aici de justitie : a fost constant violata si aruncata in sant, ca o otreapa, mereu.

    Prin urmare, pentru postacii de ambele culori, va doresc un spectacol de disolutie al Romaniei placut, eu il savurez de pe margine de cind incompetentii ailalti conduceau tarisoara asta batuta de soarta.

    Pariul meu se tine inca: Apuca Ponta sfirsitul lui 2013 ? sau isi gaseste sfirsitul inainte de 2013 ? Eu am zis ca nu-l apuca. Cred ca si el o stie - de unde si afisarile cu SRI-ul la brat doar-doar ne-o speria - mamaliga fierbe surd ...
  • 0 (2 voturi)    
    Da (Joi, 7 martie 2013, 21:05)

    nuculet [utilizator]

    Eu, personal va multumesc ca existati, domnule Tapalaga, va urmaresc asa cum ascultam radio Europa Libera pe vremea studentiei. Noroc ca mai exista cativa jurnalisti cu coloana vertebrala in toata dejectia de presa romana. Atat timp cat mai exista oameni cu principii si morala neindoielnica eu cred ca mai avem o sansa, una mica!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri