Subteranele bataliei pentru putere. Miza si efectele agresiunilor impotriva SRI si SIE

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 8 noiembrie 2012, 16:35 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Batalia pentru putere purtata in spatiul public o vedem cu totii: tentative de schimbare a unor sefi de institutii cheie, declaratii de intimidare, amenintari cu raspunderea penala etc. Nu doar parchetele sunt in colimator, ci si serviciile serete, SRI si SIE, alte institutii cheie. De pilda, Crin Antonescu si oamenii din jurul sau acuza in mod public serviciile secrete, fara a produce minime dovezi, ca joaca, in interiorul si in afara tarii, pe mana lui Basescu si impotriva USL. Ce se vede mai putin este actiunea politica subterana.  Dupa toate indiciile, in ultima perioada s-au intensificat atat agresiunile publice impotriva serviciilor cat si actiunile clandestine de ofertare a esaloanelor inferioare. Surse credibile din sistem afirma ca sunt abordati ofiteri, invitati sa faca organigrame cu viitori sefi de birouri si directori.

Tactica vizeaza crearea unor orizonturi de asteptarea in randul unor generali (rezervisti sau activi) cu scopul de a inhiba la maxim activitatea serviciilor sub actuala comanda si de a recruta oameni dispusi sa execute ordine politice.  Sistemele ierarhice inchise au bresele lor: slabiciunile naturii umane.In consecinta, se vor gasi mereu mercenari. Unii se gandesc cu teama daca e bine sa livreze anumite informatii, altii incep sa-si faca planuri de marire, iar cei mai multi ezita probabil in asteptarea clarificarii politice din toamna. Cativa bat la usa politicienilor si isi ofera serviciile in avans. De pilda, unul dintre noile partide a primit, in esalonul de conducere, un fost ofiter dat afara deoarece se pusese in slujba politica, incercand chiar sa implice oameni importanti din comanda serviciului.

Politicienii care agreseaza in aceste zile esaloanele inferioare din servicii sau chiar simpli ofiteri, de la centru sau din teritoriu, mizeaza pe mirajul puterii, pe viciu sau alte vulnerabilitati. In entuziasmul lor, unii isi pun incluiv soferii pe listele cu avansari. Problema majora ridicata de aceste agresiuni, publice sau subterane, este ca nu raman fara urmari. Ele afecteaza credibilitatea acestor servicii care, cu toate pacatele lor din trecut si a imaginii de jucatori malefici pe scena politica, au parcurs un drum dificil de reforma reala datorata in principal aderarii la structuri transnationale (NATO, UE, comunitatea de informatii, clubul de la Berna etc). Increderea se castiga in ani si se pierde in zile.

Poate ca nimeni nu pune mare pret pe acuzatii lansate in campanii electorale. Dar suspiciunile apar atunci cand tocmai beneficiarii informatiilor - sa zicem presedintele interimar - discrediteaza public activitatea serviciilor. Problemele se amplifica atunci cand unii parlamentari afirma cu subiect si predicat ca detin dovezi care arata ca serviciile au platit politicieni din alte tari pentru a-l sustine pe Traian Basescu in timpul referendumului. Totul se complica teribil cand informatii clasificate se scurg in spatiul public, sunt utilizate la televizor de politicieni care n-ar trebui sa le stie.

Metoda abordarii om cu om se manifesta si la alte institutii. De pilda, in cadrul Agentiei Nationale de Integritate, par a se fi inmultit cazurile de inspectori fie intimidati, fie ademeniti cu frazele tip "vom avea grija de viitorul tau". Simulacrul de cadidatura pentru sefia parchetelor a fost precedat de metoda abordarii "om cu om". In timpul unor procese mari au existat tentative similiare de influentare a unor judecatori de la Inalta Curte, soldate insa cu esec. De asaltul asupra judecatorilor Curtii Constitutionale in perioada referendumului e inutil sa mai vorbim, cativa judecatorii au denuntat ei insisi amenintarile si presiunile fara precedent exercitate asupra lor.

Pe scurt, feonomenul intimidarii s-a extins - dupa toate semnalele fara echivoc primite recent - si in zone mai greu accesibile dar extrem de importante, cum ar fi serviciile secrete. Aceste presiuni s-au exercitat si pe durata referendumului, insa exista informatii credibile ca asaltul a fost reluat.

Strategia recrutarilor individuale poate deveni eficienta daca este este dublata de mesajul general ca viitorul institutiei este nesigur, nu doar cariera personala. De pilda, procurorilor li se transmite ca vor fi scosi din randul magistratilor si trecuti in randul puternii executive iar membrilor CSM ca vor ajunge sub control parlamentar. Pe larg despre acest subiect a scris Andreea Pora in Revista 22. Functionarilor ANI li se spune zilnic ca institutia va fi desfiintata, lasata fara atributii, tinuta in frau de politicieni, adica tocmai de catre viitorii ei clienti. Adancirea sentimentului de nesiguranta si instabilitate face perfect reversibile reformele din aceste institutii, amenintate cu intoarcerea la vremurile cand lucrau cot la cot cu politicienii.

Ceea ce se vede si se aude public este doar atacul zgomotos la conducerea acestor institutii-cheie. In subteranele bataliei pentru putere se intensifica in liniste un tip de actiune subversiva menit sa demobilizeze, sa slabeasca forta si independenta unor institutii care si-au castigat greu credibilitatea in plan intern si extern.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

12248 vizualizari

  • +10 (12 voturi)    
    pentru ce este aceasta lupta? (Joi, 8 noiembrie 2012, 17:11)

    bogatu [utilizator]

    Eu ca simplu cetatean al ROMANIEI,inteleg un singur lucru,acete institutii ale statului au alte obiective fiindca sunt platiti de noi cei simpli,practic ei chiar nu stiu ca sunt doar simpli angajati de noi!!!!!!
    • +5 (11 voturi)    
      mda... (Joi, 8 noiembrie 2012, 20:09)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui bogatu

      care a fost treaba cu Neamtu ???
      • +2 (24 voturi)    
        rusine, (Joi, 8 noiembrie 2012, 21:18)

        MicaS [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        rusine dan tapalaga pt. acest subiect pe care l-ai declansat !Semeni din ce in ce mai mult cu CTP, care daca si-ar musca limba, s-ar otravi. Esti genul de " reporter " care din dorinta de a epata prin propria personalitate, distrugi cu orice pret niste sperante. Inainte de a critica ar fi bine sa gandesti, sa analizezi daca ceea ce spui face bine ori rau. Eu nu l-am agreat niciodata pe Neamtu, incearca sa epateze prin cultura si asta nu este un lucru bun intotdeauna, dar de aici si pana la acuze de antisemitism pt. cineva care reprezinta totusi o speranta la vot pt cei tineri, chiar daca eu sunt pensionara, mi se pare o rautate gratuita. Cred ca et bagi prea mult in seama d-le tapalaga, sau poate, de ce nu, iti place platforma program a usl-ului si de antonescu, dar in acest caz, schimba te rog serviciul, si mergi la antena 3. Pt . mine, esti o mare dezamagire, mai ales ca nu-i prima data. De MRU nu-ti convine, pe Neamtu il critici, PDL nu mai vorbesc...
        • -2 (10 voturi)    
          Total de acord (Vineri, 9 noiembrie 2012, 6:06)

          ddoina [utilizator] i-a raspuns lui MicaS

          Sunt total de acord cu comentariul dumneavoastra- Tapalaga este o dezamagire.
        • -2 (6 voturi)    
          Si eu sunt dezamagit de DT, dar din alte motive (Vineri, 9 noiembrie 2012, 11:51)

          Metec [utilizator] i-a raspuns lui MicaS

          In primul rand, am senzatia ca cenzureaza, direct sau prin moderator, comentariile critice la adresa sa. Eu am postat mereu la editorialele lui niste comentarii critice, insa civilizate, dar au fost oprite. Nici macar un comentariu pro-Neamtu, de ieri, nu a trecut. Ciudat...
          In al doilea rand, cred ca vede realitatea cu ochelari de cal, este prea convins de binele reprezentat de Traian Basescu si de raul reprezentat de ceilalti. M-a dezamagit si enervat, mai ales, articolul sau de ziua Regelui.
        • +6 (6 voturi)    
          neamtu (Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:25)

          neica-nimeni [utilizator] i-a raspuns lui MicaS

          Cred ca Neamtu merita si el macar un drept la replica in emisiunea dv de vineri seara de la B1. invitati-l daca sunteti un jurnalist corect.
          Este frapant ca toata lumea vorbeste de el dar nimeni nu-i permite sa raspunda acuzatiilor in direct. Poate aveti dreptate ca este cam gaunos. Mie mi s-a parut ca a venit nepregatit la anumite emisiuni, spre exemplu, nu stia exact ce reforme a facut Funeriu la invatamant. Dar nu e corect ca yiaristii sa puna stampila si sa ingroape pe cineva fara drept de apel.
      • +7 (7 voturi)    
        si mie (Vineri, 9 noiembrie 2012, 10:40)

        romanique [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        mi se pare ca totusi a fost prea mare discutie despre poezia lui Gyr. In fond nu mi s-a parut ca s-a facut apologia legionarismului doar din recitarea unui poet legionar.
        Poezia e chiar buna si cred ca era in context. Ca-l placi sau nu pe Neamtu,e deja in plan secundar; ideea este ca s-a dat apa la moara usl-ului, care avea mult mai multe de explicat pentru Sova, dar a eschivat asta prin subiectul oferit de noi.
        Nu-l pot acuza pe Tapalaga, in fond sa nu uitam ca nu ne dorim o unanimitate ca pe vremea partidului unic, iar membrii ARD, din pacate, au si ei multe bube-n cap... Asta nu inseamna ca nu-i voi vota, dar e dreptul meu si-al altora sa le atragem atentia cind o iau razna.
        • +2 (2 voturi)    
          @romanique NU, NU, NU (Sâmbătă, 10 noiembrie 2012, 11:07)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui romanique

          In apropierea alegerilor si mai cu seama in campanie electorala nu-i critici pe cei pe care-i doresti la guvernare. Actualii guvernanti au facut NUMAI si NUMAI prostii si rele. Cum sa-ti critici proprii votanti si sa treci pe langa toate netrebniciile uslasilor fara a-i tulbura prea mult ? Suntem intr-atat de prosti cu totii incat sa nu vedem ce ni se pregateste (?) si sincer, nu mai stiu ce sa cred despre Dan Tapalaga . Sa fie doar o gresala naiva, ma indoiesc, pentru ca de aproximativ un an face cam prea des greseli. Ceva se intampla cu dl. Tapalaga si nu-mi dau seama ce. Pot sa am banuieli, pot sa fac diverse presupuneri dar.... Pana la urma vom avea exact ceea ce meritam. Cum ne-am asternut, asa vom dormi, inclusiv DT.
    • -3 (3 voturi)    
      Shops for politicians (Vineri, 9 noiembrie 2012, 8:44)

      drasus [utilizator] i-a raspuns lui bogatu

      This is very interesting because, usually, the political parties , should not have any involvement in the activity of any public institutions, not talking about establishing their leadership and organization. So... the big international companies are only big shops for politicians...HiHiHi
      • +1 (1 vot)    
        Wow (Sâmbătă, 10 noiembrie 2012, 14:07)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui drasus

        Cum se face de nu mai stii romaneste? Sau esti plecat DEJA de vreo 10 in USA.....trist
  • +21 (27 voturi)    
    aşa se explică prezenţa (Joi, 8 noiembrie 2012, 17:20)

    stindard [utilizator]

    masivă a americanilor (diplomaţi, experţi, oameni de afaceri infiltraţi evident cu agenţi secreţi) chiar acum înainte de campania electorală, deşi Obama nu era încă ales (dovada că nu rezultatul alegerilor din SUA nu are nicio influienţă asupra acestor misiuni).Dar substratul acestora şi miza uriaşă se observă în accentuarea luptei strategice pentru zona România-Moldova în condiţiile în care Rusia poarte pierde miliarde de dolari dacă România va deveni exportator de gaze în Balcani.Deasemenea se adaugă bogăţiile subterane deja cunoscute în mare parte ale României (vezi Cupru, aurul şi mai ales metalele rare) şi supărarea aceleaşi Rusii că-i scapă Moldova din sfera de influienţă.Pentru asta Rusia e în stare de orice, inclusiv de provocarea unui conflict armat în Transnistrie (comparabil cu cel de la frontierele Georgiei).Pentru asta şi-au activat toţi agenţii din România şi se folosesc de slugile cumpărate sau şantajate (gen Iliescu, Ponta, Antonescu, Voiculescu împreună cu toţi penalii din grupurile infracţionale organizate).Lupta e cumplită.Pericolul e mare ca şi inconştienţa Moscovei căci spre deosebire de Georgia, România e membră NATO.
    Dumnezeu să ne ajute! dar şi noi trebuie să ne trezim.Eu cred că dl.Băsescu doarme doar aparent.Victoria lui Obama e bine venită căci administraţia Obama e în temă cu ce se întâmplă în Estul Europei, cu politica diversionistă a Kremlinului (Larry Watts şi-a făcut misiunea cu brio şi a informat, pentru prima oară pe bază de dovezi incontestabile din arhive, Departamentul de Stat în legătură cu tacticile kgb-iste folosite dealungul timpului pentru destrămarea României (lucru care se dovedeşte şi acum, din plin, prin faptele prezentului). E clar că Kremlinul doreşte destabilizarea României impunând prin partidul lui Iliescu nişte marionete (un hoţ mitoman şi un chiulangiu psihopat) pregătite de ani de zile de "cârpa kgb-istă) la conducerea ţării (vezi Vocea Rusiei în sprijinul puciştilor).
  • +23 (25 voturi)    
    care pe care?! (Joi, 8 noiembrie 2012, 17:56)

    corvus coraX [utilizator]

    Vom constata curand daca schimbarea in bine in randul "serviciilor" si procuraturii este ireversibila sau nu. Eu am un singur jalon. Cand Felix va intra la parnaie, atunci ma intorc acasa...
    • -17 (21 voturi)    
      @corvus (Joi, 8 noiembrie 2012, 19:32)

      tapiru [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      De unde te intorci? De la crasma?
      • +15 (17 voturi)    
        lol (Joi, 8 noiembrie 2012, 20:39)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui tapiru

        cum de-ai ghicit cu mintea ta netetdă?!
    • +2 (2 voturi)    
      Voi, cei cinstiti, (Vineri, 9 noiembrie 2012, 9:05)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      nu suportati concurenta hotilor. De ce? Pentru ca noi de dorim concurenta cinstitilor.
    • -4 (4 voturi)    
      spectator impartial (Vineri, 9 noiembrie 2012, 9:08)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      asa, corvus.
      Constata cu mainile in buzunare si spargand seminte.
      Asteapta-i pe americani sa-ti faca treaba.
      • +4 (4 voturi)    
        Logica ! (Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:06)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        Daca ai mainlile in buzunare nu poti sparge seminte. Daca ai doar O MANA IN Buzunar, poti.
      • +1 (1 vot)    
        pai am altceva de ales?! (Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:42)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        ca rumânii nu poate, e cam impotenţi
  • +18 (18 voturi)    
    Independenta justitiei (Joi, 8 noiembrie 2012, 18:13)

    Daniels22026 [utilizator]

    Radacinile adinci ale coruptiei nu se regasesc in rindul clasei politice, ci in clasa functionarilor publici. Dezorganizarea institutiilor centrale si locale confera birocratiei valoare de jungla. Imoralitatea gaseste un teren deosebit de fertil in legislatia complicata cu siretenie pina la absurditate. Prostia si furtul se imbina canceros, intr-o conspiratie tacita. Bugetul de stat este capusat, drenat, sifonat, teleportat, intr-un mod ametitor.

    Partidele si liderii se supravegheaza reciproc, dar sint si prioritatea presei. De aceea coruptia politica este semi-transparenta, nu-i chiar o enigma. Dar coruptia functionarilor este perfecta, opaca, impenetrabila, apolitica si de o lacomie animalica.

    Daca toti politicienii romani ar fi de miine incoruptibili, coruptia s-ar diminua nesemnificativ. Politicienii au foarte rar vechime in institutii si isi formeaza doar o vaga idee despre mecanisme. Se poate fura perfect fara stirea politicienilor. Nimeni nu poate face ordine, iar daca incearca este sabotat in secunda unu. Tocmai cind incep sa desluseasca incurcatura itelor, politicienii trebuie dati afara, intrucit au dovedit deja incompetenta. Iar cind politicienii sint ei insisi corupti, furtul devine prioritate absoluta in institutii.

    Ce-i de facut? Dupa parerea mea, independenta justitiei este primordiala. Apoi, teama fata de justitie, munca si rabdarea vor transforma incet sistemul de stat intr-unul modern.
    • +6 (6 voturi)    
      corecta analiza..... (Vineri, 9 noiembrie 2012, 8:21)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      ....dar cu mici scapari.
      Coruptia in randurile functionarilor publici este posibila tocmai din cauza clasei politice care, profitand la maximum de sistemul politic ticalos, elaboreaza legi tocmai in sprijinul infractorilor si numeste sefi la toate nivelurile aparatului de Stat. A avea impresia ca functionarul isi face de cap asa cum vrea el este o naivitate. Toata rautatea si furaciunea porneste de la clasa politica culcusita la adapostul sistemului politic parlamentar, care a fost pervertit si aservit escrocilor iar procesul este ireversibil.
      Singura scapare a cetateanului onest din aceasta baltoaca, este sa constientizeze ca doar schimband sistemul politic va mai putea spera la o revenire spre normal si sa actioneze in consecinta. Lupta este grea iar escrocii au avantajul mass-media care le este aservita aproape total. Singurul mod de exprimare libera a ramas net-ul dar putini il folosesc spre a indrepta situatia (deocamdata).
      Sa speram ca ne va veni "mintea cea de pe urma" si nu vom mai astepta "sa vina cineva", "sa se faca ceva", ar trebui...." si sa constientizam ca NOI ar trebuie sa facem ceva pentru a scapa de mocirla.
      • +1 (1 vot)    
        " Noi sa facem ceva !" (Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:20)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Corect ! Ce propui sa facem ?
    • +2 (2 voturi)    
      Foarte corecta (Vineri, 9 noiembrie 2012, 12:18)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      analiza ta. Am avut de-a face cu un astfel de functionar corupt cu vechi state de plata . S-au schimbat la conducera institutiei 4 partide. El a ramas neclintit si placa turnanta a coruptiei din acea institutie.
    • +3 (3 voturi)    
      RĂDĂCINILE RĂDĂCINILOR (Vineri, 9 noiembrie 2012, 13:34)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      În fine, motivul suprem care m-a împins să scriu cu o forţă inconturnabilă, a fost SCÎRBA. Scîrba şi durerea în faţa incredibilului spectacol al cohortelor de ziarişti, comentatori, „formatori de opinie”, intelectuali „de rasă” - „FLOAREA NAŢIUNII”. Pe scurt, DISC-JOCKEII mizeriei spirituale, care ne asurzesc cu „manele filosofice”, plimbîndu-ne zi de zi, ceas de ceas, printr-un haos aiuristic de idei mici şi strîmbe. În cel mai bun caz semi-adevărate, însă NICIODATĂ realmente importante. Fie despre prezent, fie despre trecut.

      ŞOBOLANII mass-media ronţăie harnic stima de noi înşine pînă la spulberare completă, pînă la confuzie totală. La urma urmelor, ce sîntem noi, românii ? Urmaşii lui Ştefan cel Mare ? Un mare om de stat sau un „sfînt” (?!) cu 4 neveste, zeci de amante şi mii de turci traşi în ţeapă ? Sîntem cei ce l-au suportat pe Ceauşescu 25 de ani fără murmur ? Sau asasinii lui în ziua naşterii Domnului ? Acu’ e criminal, acu’ e patriot. Ce mai poţi înţelege ? Ce mai putem stima ?

      ... un popor neputincios, pentru care nu existǎ mîntuire...

      Pompăm din greu broasca naţionalistă, visînd-o taur – dar ea plezneşte subit şi sistematic, lăsînd în urmă doar mormane de palavre (duhnind a înşelătorie).

      Sau auto-înşelătorie ? Poate ne făcea plăcere cînd Ceauşilă-gîngavul dădea mîna cu Mircea cel Bătrîn pe „ruinurile” Tîrgoviştei. Poate veritabilul nostru erou naţional e rudimentarul repetent Bulă, nu sinucigaşul rege Decebal. Putem suporta demascarea? Putem renunţa la duplicitate ? Putem privi în oglindă cu ochi limpezi, fără nici un fel de ochelari ?
    • +3 (3 voturi)    
      sa nu uitam (Vineri, 9 noiembrie 2012, 15:21)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      si efectele devastatoare ale asa zisei descentralizari, practic un fenomen de creare de feude pentru toate partidele. Si-aici ajungem si la forma cea mai evoluata a coruptiei, cea transpartinica si transfrontaliera (vezi cazul recent Ericsson).
      Rezolvarea acestei situatii sta intr-adevar in justitie. De-aici si dezlantuirea tuturor fortelor in lupta pentru justitie, poate cea mai importanta miza, alaturi de independenta energetica si scutul america.
  • +22 (22 voturi)    
    Ce alegem ? (Joi, 8 noiembrie 2012, 18:37)

    Igriculescu [utilizator]

    Avem de facut o alegere, spre SUA sau spre Rusia.
    Desi UE pare o a treia alegere este doar un miraj, sfera de infleunta este redua, armata comuna nu s-a inchegat, criza a slabit guvernele.
    Deci, Rusia sau SUA ?
    Rusia se comporta cu Romania autoritar, superior si face gesturi politice unilaterale. Ne vinde cel mai scump gaz din Europa, ne umileste de zeci de ani sechestrandu-ne tezaurul, inghetata conflictul trans-nistrean, intr-un cuvant ne dezapreciaza puternic.
    SUA are o influenta pozitiva, echilibrata, deschisa.Obama vorbeste la Casa Alba cu Basescu. Americanii vin sa investeasca in Romania.Sintem parteneri in teatre de razboi si chiar daca sintem o tara mica ne simtim respectati.
    Acum depinde de politicienii nostri in ce directie doresc sa mearga, spre un regim politic inchis si dur sau spre unul profund democratic, in care drepturile cetatenilor sint respectate ?!
    Serviciile secrete sint o tinta pentru fiecare regim politic, problema este ce faci cu influenta lui si cum o folosesti.
    Zarururile se pregatesc sa fie aruncate si sincer spre sa cada bine, altfel ne intoarcem in bezna.
    • +11 (11 voturi)    
      Am o rugaminte... (Joi, 8 noiembrie 2012, 21:52)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Igriculescu

      Problema Rusia -Romania-SUA nu e o gluma peste care poti trece zambind.Rasfoiti si din curiozitate sit-ul "VOCEA RUSIEI" in limba romana si veti constata cat de mult s-a activat acest sit privitor la tot ce misca in Romania. Veti mai constata si cate nume de oaresce rezonanata isi dau adeziunea si isi pun la dispozitie colaborarea.,inclusiv militari rezervisti, dar cu foste pozitii de comanda importante. Veti vedea foarte multi universitari din mai toate centrele universitare de prestigiu - Bucuresti, Cluj, Iasi, Galati, Brasov- isi dau cu presupusa si "sprijina" punctele de...vedere!! Totul ar fi OK , dar nu vad aceleasi nume si aceesi universitari sa -si exprime deschis ideile si adeziunile in presa romaneasca .Spuneti si dv daca nu e curios? Oi fi eu curios din nascare, dar ...
  • +4 (8 voturi)    
    Voi cei din servicii, MAI RARITI-VA ! (Joi, 8 noiembrie 2012, 19:15)

    dincannes [utilizator]

    Mai multi azi, decit in perioada ràzboiului rece! Se imbogàteste Romania din dosarele fàcute de ei?

    ANI trebuie sà fie o sectie a fiscului, apoliticà, ca peste tot in lume, iar plata agentilor, trebuie sà se facà, functie de rezultate. Pedepsele evazionistilor trebuie asimilate cu cele prevàzute la falsificarea banilor, ani grei te temnità.
    Si atunci nu mai avem nevoie de imprumuturi, sà plàtim munca productivà.
  • +20 (20 voturi)    
    inca o dovada ca (Joi, 8 noiembrie 2012, 20:53)

    ion roata [utilizator]

    psd-ul a fost si a ramas un blestem pentru Romania
  • +3 (3 voturi)    
    d-lui Tapalaga cu admiratie (Vineri, 9 noiembrie 2012, 9:24)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Excelente analize produceti. Dar dvs. ii sustineti pe Ponta si Antonescu tocand si luand la misto pe toata lumea.

    USL,va lichideaza pe dvs jurnalistii "impartiali" rand pe rand cu propriile "impartialitati" cu tot, asa cum ziceti ca face cu serviciile .

    Cand nu veti mai avea dreptul de a scrie unde, cand si cum vreti, sa reflectati ca nu ati facut nimic altceva decat sa va exersati orgoliile de Casandre si Pitii intr-o lume care are nevoie inca de directive clare.

    Peste 20 de ani insa nu ne va folosi la nimic si nimanui ca veti intelege cum ati irosit puterea pe care ati avut-o ca manuitori ai cuvintelor.

    Wake up!
  • +2 (4 voturi)    
    surse credibile din sistem??? (Vineri, 9 noiembrie 2012, 9:45)

    costache2 [utilizator]

    D-le Tapalaga, aveti dvs acces la "surse credibile din sistem"?
    Aceasta formulare se poate interpreta in doua moduri: 1. recunoasteti ca faceti parte din "sistem", sau
    2. "sistemul" are o problema atat de mare (daca pana si un jurnalist ajuge sa aiba "surse"... ) incat ar trebui desfiintat cu totul...
    • 0 (4 voturi)    
      un jurnalist fara surse (Vineri, 9 noiembrie 2012, 10:07)

      __alex__ [utilizator] i-a raspuns lui costache2

      nu exista si nu cred ca nu stiti asta. Fie sunteti 'postac' profesionist si incercati erodarea credibilitatii d-lui Tapalaga, fie sunteti cazut din luna daca nu stiati ca 'sistemul' este atit de putred.
      • +2 (4 voturi)    
        alex, esti idiot sau te prefaci? (Vineri, 9 noiembrie 2012, 10:53)

        costache2 [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

        Sigur ca orice jurnalist are surse. Dar indica-mi tu jurnalistii care se pot lauda PUBLIC cu "surse" din serviciile secrete! Intelegi conceptul de SECRET???
        Nu sunt cazut din luna, deci imi imaginez ca "sistemul" e departe de a fi perfect. Insa oricat de "putred" ar fi, putreziciunea sa ar trebui sa ramana secreta.
        Din acest motiv, cred ca d-l Tapalaga a comis-o! Fie tocmai s-a desconspirat pe el, fie a dat dovada de o prostie incredibila si a pus in pericol cariera "surselor" sale. Caci reactiile vor veni, cu siguranta! Si nu te astepta sa le afli din presa...
        • 0 (0 voturi)    
          pe surse cu Felix (Sâmbătă, 10 noiembrie 2012, 8:45)

          Wladislav [utilizator] i-a raspuns lui costache2

          Credeam ca se vor opri la CCR, CSM, ANI, ICCJ, institutii unde sunt destui pivnicieri care sa voteze impreuna destituirea celor prea curajosi, sau sa ajunga sus in fata cu votul parlamentului. Dar Tapalaga are dreptate. Cand gruparea Iliescu/Nastase/Hebe/Felix isi pune in gand sa puna mana, din nou, serios, pe toate institutiile, nu i se mai poate opune nimeni. Asta cred ca vor. S-au speriat pana unde poate merge democratia si aplicarea corecta a legii.NATO, SUA, UE... nu mai conteaza pentru ei daca nu controleaza, ca in anii '90, totul. S-au speriat de cate dosare sunt pe rol. S-au speriat ca DNA si DIICOT nu raspund, inca, comenzilor lor politice.
  • 0 (0 voturi)    
    Mihai Neamtu (Duminică, 11 noiembrie 2012, 2:56)

    tzucu1 [utilizator]

    Am vazut ca ai o mare slabiciune fata de Mihai Neamtu. Il ataci oriunde si in orice spune. Stiu ca esti arogant si iti place sa faci valuri dar ar trebui sa ai un minimum de respect pentru adversari.Ultimul tau atac la poezia Ridica-te Gheorghe, Ridica-te Ioane a intrecut orice inchipuire. Cu ce te-a suparat pe tine sau pe stapanii tai Radu Gyr ? Cu ce te-a suparat pe tine sau pe stapanii tai Mihai Neamtu ?
    Ar trebui s-o lasi mai moale ca prea macane .
  • 0 (0 voturi)    
    O sugestie (Duminică, 11 noiembrie 2012, 22:38)

    StelianD [utilizator]

    Stiu ca platforma "contributors" va apartine, si sper ca veti prelua si pe Hotnews postarea d-lui Danilet de astazi, 11.09, intr-adevar remarcabila; dupa parerea mea, merita promovata si publicata in orice platforma de larga difuzare, are evident legatura cu articolul dvs.
    Bineinteles ca , in afara de mass-media, deja majoritar aservita, si de justitie , care inca rezista, USL are nevoie vitala de controlul serviciilor. Pina acum, si d-l Melescanu, si d-l Maior, au dovedit - public- verticalitate. Ce va urma!? Vom vedea


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri