Pamflet

Procuroare si fanfaroane 

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 7 septembrie 2012, 17:35 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Bai domnule premier, bai domnule fost presedinte interimar, cum sa vorbesc pe limba voastra sa pricepeti cumva ca anchetarea unui suspect de furt la referendum e de bine? Bai domnule premier, procuroare, nu te-ai saturat sa faci pe avocatul borfasilor? L-ai aparat, procuroare, pe Nicolescu la Pitesti, ai fugit dupa Nastase la spital, ai tipat: Basescule, esti fericit? Gata, ajunge. Cum se face, procuroare, ca in partidul tau, cum pica unul mai barosan, faceti zid in jurul lui?

Procuroare, cuvantul asta nu exista. Dar parca nici tu n-ai existat ca procuror. Nastase stim ca-i mai hotoman din fire, procuroare. Azi vede lumea in patratele. Pe el il intelegem de ce defila pe la Parchet in apararea lui Bivolaru. Ii facea de atunci greata mirosul de Jilava. Dar tu ce-ai patit? Vorbesc asa, mai slobod, ca pe maidanul din lumea borfasilor, sperand sa ajung mai usor la voi. Va purtati cu anchetatorii la misto, puneti presiune pe justitie, cereti comitete si comitii parlamentare, scoateti batele, cum ar veni. Adica asta-i limba voastra, asa v-au obisnuit aia de la Antena 3, s-o dati mereu pe golaneste. Simplu si direct, ca pentru prosti. Numai ca voi doar faceti pe prostii.

Luati in deradere ceva grav, chestii nasoale, voturi furate, magariile sinistre la referendum si ziceti ca-i dosar politic, ca va autodenuntati, rahaturi d'astea. Pai, daca voi radeti cand va aparati penalii, de ce v-ar mai lua cineva in serios? Cin' sa va respecte pe voi, procuroare si fanfaroane, cand voi calcati in picioare institutiile statului? Pot intelege drama intoarcerii din concediu, bai domnule fost presedinte interimar, dar asta-i motiv sa te pisi pe procurori?  A te pisa pe ei, bai fanfaroane, inseamna sa zici exact ce ai zis tu si procuroare despre dosarul lui Dragnea. Bai procuroare, bai fanfaroane, pe scurt: a face ceva pe procurori e de rau. A-i lasa dracului sa-si faca treaba e de bine. ​


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

16679 vizualizari

  • +15 (63 voturi)    
    Nu (Vineri, 7 septembrie 2012, 17:47)

    Unu-2 [utilizator]

    Nu mi se pare ca ajuta stilul pamfletar. Asa sintem si noi parte a problemei politicii romanesti, nicidecum a unei mici solutii. Duce doar la degradarea si mai mult a discutiilor, fara nici un alt avantaj. Mistocaria isi are limitele ei si e descuranjant s-o vezi peste tot.
    • +43 (63 voturi)    
      subscriu (Vineri, 7 septembrie 2012, 17:55)

      Supastar [utilizator] i-a raspuns lui Unu-2

      luatul la misto nu e o solutie si cu atat mai putin o solutie demna. Totusi pot intelege nevoia de rebufnire ocazionala. Letting out some steam.
    • +34 (48 voturi)    
      Nu e pentru noi "bai"citite (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:19)

      Copy-Paste [utilizator] i-a raspuns lui Unu-2

      Asculta citite, e simplu, nu te duci in Ferentari si canti pe un Steinway Rapsodie pe o tema de Paganini ( e de Rahmaninov pentru suporterii borfasilor) ca nu te asculta nimeni.
      Acolo tre' s-o zici p'aia cu Balalau, de vrei sa te-nteleaga boboru'. Iar o scripca si-un veltmaister sunt mai adecvate.
      Restu' e povesti.
    • +50 (62 voturi)    
      Pentru ca dumneata (Vineri, 7 septembrie 2012, 20:09)

      Skiby [utilizator] i-a raspuns lui Unu-2

      nu intelegi exasperarea autorului! Cu borfasii trebuie sa vorbesti pe limba lor! Daca aveti dubii, cititi cateva stenograme useliste...
    • -8 (20 voturi)    
      parerea mea (Vineri, 7 septembrie 2012, 20:14)

      comentez [utilizator] i-a raspuns lui Unu-2

      de acord.
    • -3 (9 voturi)    
      stilul flasnetar (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 15:02)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Unu-2

      Mie mi se pare ca 'mnealui nu ajuta genul pamfletar din lipsa talentului si umorului... ii e mai potrivit stilul flasnetar, pesemne...
    • +2 (2 voturi)    
      as fi de acord cu dumneavoastra.. (Luni, 10 septembrie 2012, 10:55)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Unu-2

      ..dar in ziua de azi, romanii iau de bun doar pe acei politicieni care folosesc un limbaj de borfasi... Uneori trebuie sa arati poporului ca esti din popor si sa lasi limbajul elevat pentru unul mai "vulgar", e o lectie de acum 2000 de ani..cam de pe timpul romanilor.
  • -44 (54 voturi)    
    Bai (Vineri, 7 septembrie 2012, 17:51)

    crisnell [utilizator]

    gigel, danel, tu ai fost consilierul procuroarei Macovei?
    • +27 (35 voturi)    
      ? (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:14)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui crisnell

      Si asta ar fi de rau?
  • +54 (70 voturi)    
    adevarul (Vineri, 7 septembrie 2012, 17:58)

    pragmatism [utilizator]

    Wooww ... ai fost fff dur ... dar ai perfecta dreptate! Cu maimutoii astia tb sa vb tot pe limba lor! Niste imostori care n-au auzit de ... separatia puterilor in stat!
    • +34 (48 voturi)    
      Ponta - Antonescu (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:55)

      Chow Chow [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Subscriu, poate asa inteleg derbedeii acestia.
    • +25 (35 voturi)    
      sperante..... (Vineri, 7 septembrie 2012, 19:40)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      ....desarte daca aveti impresia ca astfel veti indrepta ceva.
      Plagiatorul mincinos si a lui kkrau stiu bine ce fac pentru ca de aceea au fost pusi acolo.
      Ne facem iluzii ca sunt doar prosti dar de fapt manevrele lor si a celor din spatele lor sunt cu tinta precisa, adica scaparea infractorilor acoliti si "jumulirea" necontenita a prostilor adormiti cu promisiuni mincinoase.
      Trebuie sa recunoastem ca isi fac bine treaba iar idiotii sunt gata sa ii voteze.
    • -6 (6 voturi)    
      Adevarul ? (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 12:24)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Impostori? Despre ce separatie vorbesti?Bai omule explicate si nu mai arunca fumigene ca unii mocofani chiar te cred.
  • +34 (48 voturi)    
    D-le Tapalaga, (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:12)

    CONU' [utilizator]

    Sunteti foarte tare. Dati-i inainte, scrieti foarte bine, analizati corect, este o placere citirea articolelor dvs.
  • +38 (46 voturi)    
    Crezi ca le pasa ? Eu zic ca nu. (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:16)

    Igriculescu [utilizator]

    Nu le pasa.
    Stau la umbra celor 60% din sondaje si stiu ca orice ar face tot vor ajunge la guvernare.
    Avem peste 50% din electorat comunistoid, ori prea batrani ori prea tineri.
    Batranii isi amintesc ce bine era prin '70, cand nu prea munceau si comunistii le dadeau de toate.
    Tinerii nu au trait vremurile grele din anii '80 si traiesc azi cu falsa impresie ca daca ti se dadea un apartament minuscul in rest era o viata deosebita.
    De foame, intuneric si frica parca au uitat cu totii.
    Nu le pasa si mi-e frica de ceea ce va urma dupa alegeri.
    Sintem orbi si surzi. O tara aproape de marginea prapastiei.
    • +12 (16 voturi)    
      Ba le pasa! (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 8:52)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Igriculescu

      Si le tremura fndul la greu! Crezi ca altfel se apucau de puciuri si referenduri in miezul verii in loc sa plece la Monaco si in Dubai cum le era obiceiul? Acum au jucat si ultima carte, pe Mona "hot lips" la justitie, amatoarea de taxiuri de firma la schimb cu Dna Reding. Eu mizez pe Bruxelles, ca de acolo ne vin fondurile si vizele...
    • +7 (7 voturi)    
      Ce ne facem? (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 9:36)

      DanaCristea [anonim] i-a raspuns lui Igriculescu

      Sunt de acord cu ce ziceti dlr Igriculescu. La ce spuneti dvs, mai adaugam faptul ca cei 60% votanti USL stau cu gura cascata de dimineata pana seara la antenele lui voiculescu.
      Acolo ar trebui sa faca ceva CNA-ul!

      Manipularea nu se pedepseste nicicum in Românica noastra? Pentru ca aceasta se vede de la o posta, iar cand nu mai au argumente dau vina pe ceilalti, ca si ceilalti au facut, precum copiii mici si prosti.
  • +35 (47 voturi)    
    bravo Dane! (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:16)

    AntonPann [utilizator]

    trebuie remarcat ca Dan Tapalaga este unul dintre putinii colaboratori HotNews care a combatut impotriva loviturii de stat si a sustinut institutiile statul de drept in ultimele 2-3 luni.

    Nu uitati - All that is necessary for evil to triumph is for good men to do nothing!
    • -3 (5 voturi)    
      cu borfasii cum ramine? (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 15:07)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui AntonPann

      ..si eu zic ca, desi singulara, opinia trebuie respectata... o singura obiectiune: nu-mi place sa ma faca cineva borfas, cu atit mai mult unul care nu ma cunoaste...
  • +13 (39 voturi)    
    De acord dar dezaprob (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:22)

    Stefan-cel-Mare [utilizator]

    Domnule Tapalaga,

    mi-am facut cont pe Hotnews special pentru a comenta la acest articol al dumneavoastra.

    Sunt intru totul de acord cu fondul problemei dezbatute de dumneavoastra. Inteleg foarte bine ca atitudinile celor doi politicieni din virful USL sunt de neconceput intr-o democratie veridica. Inteleg total ca este o imixtiune pe fata in treburile justitiei si ca Romania se aseamana tot mai mult cu Ucraina sau Rusia si tot mai putin cu lumea spre care tinde, cea vest-europeana.

    Dar DEZAPROB total limbajul din acest articol, care denota disperare. La disperarea asta am ajuns multi, dar solutiile nu vor aparea prea repede. Va citesc cu placere si nu imi doresc sa va vad transformindu-va intr-un fel de CTP a celeleilalte parti a baricadei. Dumneavoastra trebuie sa va utilizati in continuare arta scrisului si nu sa incercati sa va adresati publicului Antenei 3. Acel public este covirsitor de mare si nu va putea fi schimbat prea usor. Publicul dumneavoastra este si el destul de mare dar cred ca are alte trasaturi.

    Cu stima!
    • +25 (35 voturi)    
      corect (Vineri, 7 septembrie 2012, 20:19)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      aveti dreptate, problema e ca in lumea lui ponta si kkrau cine e civilizat e un fel de papagal.
    • +13 (21 voturi)    
      Si eu il dezaprob (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 2:14)

      TK9 [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Pentru ca e pierdere de vreme.
      Inca si mai rau, eu dezaprob orice tentativa de a comunica, rational, cu comunistii. Indiferent de stil, maniera, limbaj etc. O suta de ani de istorie demonstreaza ca lucrul asta nu e posibil. Nimeni, niciodata, nu a reusit sa transforme un comunist intr-o fiinta umana cu care sa te poti intelege.

      Singurul limbaj pe care il pricep comunistii este cel al fortei brute. Si singurul comunist bun e comunistul... stiti voi.
    • +5 (5 voturi)    
      limbaj, disperare (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 9:14)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      este un pamflet dupa modelul celebrului pamflet al lui arghezi, "baroane", prin care se adresa baronului von killinger, ambasadorul nazist la bucale.
      deasemeni, o adresare directa, vocative, a la cicero: "cat o sa mai abuzezi de rabdarea noastra, catilina ?"

      este literatura, mai mult decat jurnalism.

      inteleg ca ti'a placut fondul, si asta conteaza.
      zici ca te horarsi numai manat de acest articol.
      daca mai ramai prin preajma, o sa mai ai ocazia caci sunt cativa comentatori buni in preajma.
      .....................
      <<Ce semeţ erai odinioară, dragul meu, de n-ai mai fi fost. Şi ce mojic! ce mitocan! Ce bădăran! Nu te mai recunosc. Parcă în hainele tale a intrat alt om şi parcă celălalt a plecat în pielea goală, pe undeva, prin ceruri ori iad.>>
      ..............
      daca esti interesat, poti citi intregul pamflet aici:

      http://mascadeoxigen.wordpress.com/2010/05/25/baroane-tudor-arghezi/

      pamfletul a fost publicat in " bilete de papagal" rubrica sa in "informatia zilei".
      arghezi a fost pus in cantonament de regimul antonescu.
      sper ca sa nu vina un alt antonescu :)))
    • +4 (4 voturi)    
      pai, a epuizat celelalte metode... (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 14:55)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Stefan-cel-Mare

      Regret, dar daca tot spuneti ca il cititi pe dl. Tapalaga nu cred ca a mai avut o astfel de interventie pana acum...

      A incercat toate formele posibile de comunicare, a incercat-o si pe aceasta!

      Cred ca mai ramane disponibila formula injuraturii cu trimisul direct la "parnaie" pentru asemenea specii...

      Daca ar fi undeva in larga societate acesti moftangii, hai ca nu li s-ar acorda asa mare atentie, dar plasati la butoanele conducerii astia distrug o tara intreaga si trag dupa ea si Europa in derizoriu!
  • -7 (23 voturi)    
    as fi curioasa... (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:32)

    ggna [utilizator]

    de ce nu se face un sondaj cu intrebarea: daca au stat acasa "cu interes" sau pur si simplu asa stau ei acasa de obicei...
    Sigur rezultatele ar fi bine sa fie stiute. Sau cei care trebuie sa le stie, le stiu?
  • +20 (30 voturi)    
    E singura limba pe care o inteleg (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:33)

    Trojan.H [utilizator]

    I s-a parut cuiva ca cei doi folosesc vreodata in discursul lor vreun cuvint din "dictionar"? Nu pot sa-l uit pe Ponta cind zicea acum fo 2 ani "amindoura". N-au nicio treaba astia cu responsabilitatile unui om de stat. Doar bagabonteala.
  • +24 (38 voturi)    
    oripilații de serviciu (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:37)

    corvus coraX [utilizator]

    Într-adevăr nu este stilul lui Dan. Dan asta a și vrut. O tentativă de-a folosi limbajul care mângâie seară de seară urechile halitorilor de antenatrei. Un limbaj de janghinoși. Un limbaj de interlopi cu ștaif doar aparent. Procuroare și fanfaroane au împrumutat până la mimetism comportamentul de limbrici vorbitori tip gâdea, ciutacu, badea. Limbrici și ei. S-ar putea ca peste nu foarte multă vreme s-i vedem angajați cu normă întreagă la pestilențiala antenă...

    S-a coborât Dan la acel nivel cu acest pamflet?! Nu cred. Pamfletul este o fină ironie la adresa acestui curent imund care a vărsat ani și ani, valuri de vomă în urechile bieților români. Este un exercițiu (la care sunt convins că Dan a depus un efort destul de mare) de a se aventura măcar o clipă în acea lume unde fiecare cuvânt aduce cu un scuipat între ochii privitorului...

    Cei doi ratați politici s-au băgat singuri în troacă. S-au bălăcit confortabil, s-au deprins cu limbile lungi ciutaciene, cu cocalareala lui badea, cu balele lui gâdea, cu guițatul chiriacului, flecăreala nistorescului, delirul ciuvician. Nu au făcut decât să se cufunde în lumea cărora defapt aparțin. O lume unde decența este expulzată de anticorpii mitocăniei crase.
  • +21 (31 voturi)    
    cui prodest (Vineri, 7 septembrie 2012, 18:46)

    Zeroth [utilizator]

    De inteles rabufnirea. Te apuca exasperarea cand vezi nonsalanta cu care calca in picioare cele mai elementare principii ale unei guvernari nu neaparat civilizate ci macar decente,
    Ca efect insa...o astfel de izbucnire ar starni reactii din partea unora orbiti de putere si care nu isi dau seama ce greseli fac. Cand insa adresantii sunt perfecti constienti de nenorocirea pe care o provoaca si nu le pasa...orice discurs e inutil.
    Impotriva acestor indivizi e nevoie de fapte nu doar de discursuri. Dl Tapalaga isi face datoria, face ce poate de la nivelul sau de ziarist, informeaza si atrage atentia.
    Ramane ca cei care pot efectiv impune legea sa nu se lase intimidati si sa mearga mai departe. O suspiciune de incalcare a legii se ancheteaza indiferent de reactiile isterice ale celor vizati direct sau indirect.
    Nu au ce sa va faca domnilor procurori si judecatori, in afara de istericale la A3 nu au ce sa va faca daca va decideti sa va faceti in continuare datoria.
    • -8 (18 voturi)    
      SUSPICIUNI, ANCHETE 2009 = ZERO (Vineri, 7 septembrie 2012, 20:07)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

      Dosarele se rezolvà cronologic nu la comandà.
      • +13 (21 voturi)    
        prioritati (Vineri, 7 septembrie 2012, 20:32)

        Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Nu stiu daca ai vrut sa spui ca e rau sa ancheteze fraudele la referendum, ca e bine, ca ar fi trebuit sa astepte la rand... presupun ca asta ai vrut sa spui, ca au fost anchetate inaintea altora.
        Nu cred ca trebuie aplicat strict criteriul cronologic, exista prioritati. Fraudele electorale sunt grave, nu sunt simple gainarii, nu e doar coruptie sau evaziune, sunt fraude care afecteaza sistemul deci trebuie tratate cu prioritate.
        In plus aici era vorba de atitudinea unui presedinte si a unui premier, cred ca e unica in lume situatia in care cei doi de la varful puterii se ridica vehement contra procurorilor, contra judecatorilor, contra institutiilor, care instiga propria populatie impotriva institutiilor.
        Cu atat mai rapid institutiile trebuie sa reactioneze si sa arate ca asa ceva nu e tolerabil si ca ele nu se vor lasa influentate de astfel de atacuri.
        • -4 (4 voturi)    
          PRIORITATE PDL / TB (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 9:38)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

          Domnule Zeroth, chiar nu intelegeti cà tot de fraudà in alegeri, era vorba si in 2009. Se pare cà au fost 12000 de PLINGERI NESOLUTIONATE !
          Dacà aveti idei preconcepute, greu veti accepta contrariul lor...
  • +18 (34 voturi)    
    Cum altfel să te adresezi unor bandiţi? (Vineri, 7 septembrie 2012, 19:01)

    ro. [utilizator]

    Cu "domnule": domnule bandit?
  • -12 (26 voturi)    
    literatura (Vineri, 7 septembrie 2012, 19:13)

    republicanu [utilizator]

    Panfletul e ste un gen literar ,asa ca poti cere US sa te faca membru ! Mai ales ca exista precedent cu alti doi ziaristi : CTP.si I.Cristoiu .
  • +7 (11 voturi)    
    Zicea cineva... (Vineri, 7 septembrie 2012, 19:39)

    coco04 [utilizator]

    ca in Romania s-a politizat aproape totul.
    Iata ca s-au politizat si infractiunile!
  • +9 (27 voturi)    
    Este un bun inceput... (Vineri, 7 septembrie 2012, 19:41)

    Lucky1 [utilizator]

    ...vorbindu-le pre limba lor. Ca sa fim si mai eficienti, va trebui sa folosim si bata pe cocoasa lor, des si apasat, ca au soricul de rinocer.
    • -6 (14 voturi)    
      Lucky1 (Vineri, 7 septembrie 2012, 21:10)

      sanduionescu2012 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Vino cu bata ca eu am cocoasa pregatita ! Veniti cat mai multi! Va asteptam cu drag ! Spuneti familiilor de unde sa va ia . SOMNUL RATIUNII NASTE MONSTRII ! Fascismul stinge lumina si cei din pestera prind curaj .Va asteptam .Suntem foarte pregatiti sa va starpim . Ratiu spunea :" Democratia inseamna ca voi lupta pana la moarte ca sa ai dreptul sa ma contrazici " Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se intample dragul meu drag ,Lucky1
      • +3 (9 voturi)    
        Ne starpiti??? (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 4:22)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui sanduionescu2012

        ...ei, brava, nu sunt mirat de visu-ti maret, desi imi pare de necrezut cum doar voi trei - dl. Somnu - tatal, dna. Ratiunea - mama si dl. sandu ionescu -progenitura celor doi, vor reusi sa starpeasca o tara, oricat de monstruoasa ar fi aceasta progenitura...
  • +10 (18 voturi)    
    Nu cred..... (Vineri, 7 septembrie 2012, 20:07)

    blackbik [utilizator]

    ... ca trebuie sa ne obosim sa le vorbim limba.
    Pentru ca fiecare pasare pe limba ei piere.
  • +16 (24 voturi)    
    ma tot intreb ? (Vineri, 7 septembrie 2012, 20:22)

    cotora [utilizator]

    ma tot intreb daca ponta a facut dreptul ?, daca a fost vreodata procuror ?, el ca fost procuror, nu are un program anticoruptie, nu a prins pe nimeni din lumea interlopa, cand a fost sef al corpului de control in guvernul nastase, nu a prins nici un politician corupt, face galerie pentru penali, niculescu de la pitesti,pentru adrian nastase,pentru dragnea, etc, inca nu stim ce legatura a avut cu moartea procurorului panait
  • -23 (31 voturi)    
    crantz (Vineri, 7 septembrie 2012, 20:36)

    Mazeta [utilizator]

    Mare smardoi dl Tapalaga atâta timp cât scuipă și înjură de la etaj. Probabil primul la fugă când vor veni golanii după el.
  • +6 (16 voturi)    
    bai animalule (Vineri, 7 septembrie 2012, 20:40)

    BurtaVerde [utilizator]

    Dom Dan, sa nu va dea in judecata Iliescu pentru plagiat :)
    Mi-a placut articolul, nota 10.

    Traiti,
    Florentin
  • -15 (31 voturi)    
    ARAMA PE FATA (Vineri, 7 septembrie 2012, 22:28)

    dincannes [utilizator]

    Domnule Tapalagà, nu mai aveti argumente, v-au ràmas doar injuriile.
    Cine ancheteazà boicotul fàcut de PDL, interzis de lege? E alt "stat de drept"?
    • +12 (22 voturi)    
      boicot ? (Vineri, 7 septembrie 2012, 22:41)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      de unde pana unde boicotul este interzis de lege ?, intocmai, prin neprezentare, inseamna ca nu esti de acord cu referendumul, conform legii si logicii
      • -4 (6 voturi)    
        Legea nr. 14/2003 a partidelor politice (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 9:15)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        Art. 2.
        …si stimuleaza participarea cetatenilor la scrutinuri, potrivit legii.
        • +2 (2 voturi)    
          da (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 21:17)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          stimuleaza, dar nu boicot sau refuz, 2 lucruri total diferite
    • -3 (11 voturi)    
      DON`T LIKE!! (Vineri, 7 septembrie 2012, 23:54)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      ...
    • +3 (3 voturi)    
      boicotul (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 11:06)

      BalL [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      Pai cine altul sa ancheteze boicotul PDL decat cel care ancheteaza si boicotul parlamentarilor USL asupra lucrarilor Parlamentului Romaniei desfasurate in primele luni ale anului . Nu mai vorbesc de faptul ca au luat si bani pentru acele absente.
  • +10 (20 voturi)    
    wwwwh (Vineri, 7 septembrie 2012, 23:18)

    Rafaila [utilizator]

    Dan, articolul tau m-a derutat in asemenea masura incit l-am recitit de citeva ori. Dupa cum stii, un jurnalist produce o stire pe baza formulei conventionale wwwwh. Who. What. Where. Why. How. Formal, avind toate cele cinci raspunsuri, avem o stire. Pe de alta parte, un scriitor este nu numai indreptatit dar si dator sa foloseasca orice cuvint al limbii in care scrie pentru a-si exprima cit mai limpede gindurile, sentimentele. Cel putin la prima vedere articolul tau nu corespunde cerintelor jurnalistice. Sigur, este declarat pamflet, gen literar... Ce cauta pe hotnews (stiri=news)? La o a doua sau o a treia lectura, lucrurile se schimba, ceva transpare, ca intr-un holusion. Ca intr-o radiografie pusa la uscat dupa developare. Ei, da! Avem, totusi, o stire! Stirea este ca, in Romania, disperarea degenereaza rapid in URA. Acum. In urma evenimentelor recente am fost 'injurat' pe facebook de catre persoane pe care le credeam cu oarece scaun la cap, cind, de fapt, ei au tinut sa-mi arate ca nu au decit... scaun! 'Ai plecat din Romania?! Taci, dracului, de ce te mai bagi, ca nu e lupta ta!!' Si asa mai departe... Tot ce-mi doresc este ca aceia care au generat starea asta a societatii romanesti, sa culeaga, din plin roadele. Fie ca ura pe care ne-o comunici ca pe o stire sa-i loveasca in plin.
    • -3 (17 voturi)    
      tare mai esti confuz (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 5:13)

      TK9 [utilizator] i-a raspuns lui Rafaila

      Pe de o parte pretinzi ca te miri (privind de undeva de sus si cu zimbet condescendent) ca "in Romania, disperarea degenereaza rapid in URA", pe de alta zici:
      "Tot ce-mi doresc este ca aceia care au generat starea asta a societatii romanesti, sa culeaga, din plin roadele. Fie ca ura pe care ne-o comunici ca pe o stire sa-i loveasca in plin."

      Pe-acolo pe unde esti tu (America?) disperarea in ce degenereaza? In melancolie? In cresterea productivitatii muncii? Ori, poate, sublimeaza in iubirea fata de cei care o provoaca?

      Tare le mai place unora sa faca pe interesantii...
    • 0 (0 voturi)    
      ura nu ajuta (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 14:17)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Rafaila

      mai devreme sau mai tarziu toti vor intelege lucrul asta simplu, inclusiv dl. Tapalaga, inclusiv Antena 3 care a semanat ani la rand ura intre romani.
  • -9 (23 voturi)    
    Mai deontologule (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 5:09)

    JosKiorete [utilizator]

    Ca fost consilier al meganulitatii Macovei, te inteleg. Conceptiile si frustrarile astea sunt normale pentru unul platit de o procuroare comunista. Dar, dragul meu, .anchetarea unui om pentru ca „a instigat la vot” e o mare mizerie. Nu mai suntem in anii '40, tovarase, chiar daca tembelul ala pe care-l slujiti voi si-ar dori asta. Justitia nu se face cu procurori militanti care iau oamenii de pe strada si-i pun sa jure pe Biblie ca au votat. Justitia nu se face cu intoxicari, gen aia din cu interlopul Kamaz care cica a coordonat campania din sediul PNL Cluj, dar nu cunoaste pe nimeni in PNL. Lasati-o moarta, dragi propagandisti! Si mai e o chestie: Hotnews, din ce traieste? Nu-mi spune ca din publicitatea aia anemica pe care-o aveti ca nu se leaga. Voua cine va plateste salariile?
    • +4 (4 voturi)    
      Mda ... (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 14:02)

      siska [utilizator] i-a raspuns lui JosKiorete

      Chestia asta cu "anchetarea pt instigare la vot/boicotarea votului" e inca o fraza preluata de la poanta si antonici si inghitita pe nemestecate ! Anchetarea respectivului/respectivilor nu se face d.p.d.v. al actului in sine ( de exemplu tu poti sa-mi spui de 1000 de ori sa nu fac sau sa fac un lucru, daca vrea pana mea sa-l fac sau nu, e treaba mea si oricum e decizia mea, nu ma influenteaza nimeni !), dar daca asta ( asa-zisa "instigare", sa ne intelegem) este rezultatul unor "stimulari" materiale sau unor "indemnuri prietenesti" atunci DA, SE CHEAMA INFRACTIUNE si trebuie pedepsita ca atare ! Nu mai faceti pe naivii si cascati ochii la ce votati data viitoare ca deja, in citeva luni, "cinstitii" vostri de la uslasi ne-au facut de cacao ...
    • +2 (2 voturi)    
      ii plateste varanu (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 15:48)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui JosKiorete

      pentru echilibru deontologic :))

      oricum, mai bine decat cei 30 lei/zi, de'i incasezi de la dottore/dragnea.

      si dejaba, pe comentarii de doi bani.

      dragnea are un loc rezervat, in cantonament, sa aprofundeze cu the godfather, la jilava.

      vezi mata, nici celebrul al din chicago n'a putut fi prins pentru crime sau trafic cu alcool in porhibitie.
      a fost prins de fisc.
      as fuse si cu bonbonelul din cantonament, si cu vintu cel ce ingropa raketi prin dealurile moldovei si va punea la hidrant, cu sau fara batista.
      asa fi-va si cu dragnea, varanu, fistichiu leberal, etc.
      ca e multi si randul lung.
      ca la carne, pe vremea lui al batran.:))

      dar, justitia lucreaza.

      so help us god !
  • +2 (2 voturi)    
    poate asa inteleg.... (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 7:35)

    sutasul [utilizator]

    Poate asta ar trebui sa fie limbajul cu care sa ne adresam acestor avortoni politici pentru ai face sa inteleaga ca lumea,incet-incet se desteapta si nu mai suporta tupeul si minciunile grosiere pe care le debiteaza.Modul in care ii trateza DT, este pe limba lor si il merita,poate ar trebui si mai rau .Raul care l-au facut acestei tari in 4 luni este mai mare decat orice si ar trebui ca toti acesti aventurieri sa plateasca. Dar nu ca Nastase,pe care sistemul in cocoloseste in loc sa-l tina in puscarie ca pe oricare alt infractor.Modul in care politicienii de orice culoare se protejeaja in fata justitiei,pe care o ignora si slabiciunile statului determina reactia de revolta a populatiei,vis-a-vis de clasa politica care a jefuit si subjugat aceasta tara de 23 de ani.
  • +5 (9 voturi)    
    marlanii (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 10:07)

    gabrielita [utilizator]

    Marlanilor trebuie sa le vorbesti pe limba lor,avand speranta ca poate,poate vor intelege ceva,dar nu cred ca este cazul cu Ponta ,Antonescu,Ghise si "gasca" lor.Pe acestia sa-i pocnesti in cap si tot n-ar intelege ce-i adevarata politica,cu ce "se mananca",ce-i cinstea,onestitatea. Nu uitati: corb la corb nu-si scoate ochiul .De unde cinste la acestia ,ca doar nu a piedut-o nimeni prin USL !
  • +5 (5 voturi)    
    Felix dicteaza, procuroare si fanfaroane executa (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 10:41)

    hotnewsfil [utilizator]

    Afirmatia dumneavoastra ca 'procuroare si fanfaroane' ii au ca profesori pe lichelele, pe slugile de la Antena 3, este demonstrata de faptul ca "profesorii" au fost invitati la Palatul Victoria, in frunte cu imoralul Bogdan Chiriac, ca sa predea lectii plagiatorului ordinar, mincinos, iresponsabil, Ponta.
    Aceasta este 'schema Felix', de a lua justitia sub controlul sau de securist cu acte in regula.
  • +4 (8 voturi)    
    Antena 3 si altele (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 11:03)

    lzrd [utilizator]

    Domnule Tapalaga,va rugam sa realizati o analiza a rolului jucat de media ce a dus la dezbinarea societatii si la ura irationala ,nejustificata ,lipsita de argumente serioase impotriva istitutiei prezidentiale,a lui T.B.,si a altor institutii si ,in eventualitatea ca exissta o cale legala de contracarare a unor asemenea practici asa zis jurnalistice ,chemati-ne sa va fim alaturi !
    Un ciuvica,un gadea,un badea nu au ce cauta in media !
    • -2 (4 voturi)    
      re-fe-ren-dum, re-fe-ren-dum!!!! (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 15:13)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui lzrd

      Denuntati la DNA impostura unor jurnalisti de a lucra in media. Sa facem un referendum si sa votam daca romanii ii mai vor pe toti astia la televizor. Musai sa impunem un cvorum, ca gondolierii Consiliului Europei stau cu pupilele axate pe noi...
  • -4 (6 voturi)    
    bai ,mai bai (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 12:16)

    tepes [utilizator]

    Bai domnule Tapalaga un ziarist trebuie sa fie independent sau ma rog impartial nu-i asa ?Despre procuroarea comunista nici un cuvintel,despre marinar nici atit ,despre opozitie in general nimic atunci ce facem?unii sint lupii si altii mieii? Cred ca ti s-ar potrivi urmatoarea fraza pe care sa o repeti zilnic si anume --Ajuta-mi Doamne sa-mi vad greselile mele-si nu pe ale altora.Nu poti fi credibil chiar daca citeodata le nimeresti, mai asa zis ziarist.Pacat ca unii lupi moralisti intineaza o asa frumoasa profesie.
  • +4 (8 voturi)    
    Speranta....ultima! (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 12:30)

    paul155 [utilizator]

    Poate folosind un limbaj de ...cartier ,vor intelege mesajul!
  • +2 (4 voturi)    
    RIDENDO CASTIGAT MORES ... (Sâmbătă, 8 septembrie 2012, 14:48)

    Gelin [utilizator]

    Ideea e buna si adecvata (in special pt. saracul Ponta), dar, din pacate, textul e fortat si stangaci, este clar ca D. Tapalaga "nu le are" cu limbajul golanesc! Cred ca a facut eforturi mari sa il scrie si doar exasperarea in fata celor doi l-a sustinut.
    Dar, perseverati, d-le Tapalaga, poate o tableta zilnica in acest limbaj nu le-ar strica maimutoilor-impostori, nimic nu doare mai mult decat ironia, daca e intr-un limbaj pe care sa il inteleaga, evident.
  • 0 (2 voturi)    
    Procuroare si fanfaroane (Duminică, 9 septembrie 2012, 19:31)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Orientarea politica a domnului Tapalaga este cunoscuta si nimic din ce scrie nu este surprinzator, mai putin lipsa de politete care din pacate il caracterizeaza si care i-a contaminat in ultimele luni pe toti jurnalistii portocalii. Sa fie teama ca-si pierde sponsorul ? O greata cumplita ma cuprinde de cate ori aud pledoarii impotriva realitatii. Oamenii acestia ori ne cred tampiti, ori incearca sa ne prosteasca repetand la nesfarsit aceleasi argumente ilogice. Cand era pe val presedintele revenit, aplaudacii sai faceau mereu trimitere la popor. Acum, cand popularitatea sa este derizorie, poporul este denumit peiorativ gloata. In ultimul timp stuff-ul prezidential se straduieste sa duca sustinatorilor externi macar cateva exemple de frauda electorala care sa fie folosite ca argumente pentru justificarea atacului fara precedent la democratie. Dupa un demers penibil, tot ce s-a obtinut a fost o dezamagire in masa a romanilor fata de UE, NATO si SUA. Analistii vor aprecia in timp daca sacrificarea popularitatii celor trei institutii in schimbul sustinerii neconditionate a dlui Basescu a meritat. De ce sunt atat de importanti acesti doi ani ramasi din mandatul presedintelui ? Ce nu stim ? Sa fie vorba de cele 24 de avioane promise a se cumpara din SUA ? Sa fie vorba de implementarea in trim.IV a programului odios de privatizari si lichidari al FMI, sau poate este mult mai grav si anume atragerea intr-0 serie de razboaie devastatoare fraticide a musulmanilor cu guvernele lor din statele arabe din jurul Israelului, razboaie menite sa le slabeasca pana la autodistrugere, fara ca Israelul sa traga un singur foc de arma ? Singurul lucru care a aparut in publicistica din Romania sunt niste relatari pe EXPLOZIV-NEWS din anii trecuti din care reiese ca in Romania functioneaza cu stirea serviciilor secrete cea mai mare si mai ciudata piata de arme, in care s-au spalat fonduri de mii de miliarde de dolari. HAMAS cumpara arme de la negustori evrei ! Cineva ia un comision. Cine ?
  • -2 (2 voturi)    
    Pozitie (Duminică, 9 septembrie 2012, 22:14)

    A310 [utilizator]

    Nu stiu cati dintre dumneavoastra sunteti ancorati in realitatea cotidiana , multi dintre dvs . exprimati opinii care denota pozitii partizane politic , ei mi-as dori cu adevarat sa fie demascate absolut toate fraudele electorale comise din 1990 pana acum , iar cei care au fraudat sa suporteconsecintele .Prin ceea ce intreprind procurorii acum creeaza impresia ca sunt slugi .
  • +2 (2 voturi)    
    ce intrebare este si asta ? (Luni, 10 septembrie 2012, 12:08)

    dezamagitul [utilizator]

    Hotii si pungasii sunt intodeauna solidari unii cu alti .
    Numai cei cinstiti nu , daca doamne fereste un om cinstit da de un necaz nimeni nu ii apara . Si daca ne uitam vedem ca penali si puscariasi au mai multe drepturi decat ceilalti care muncim , vezi nastase care are de toate in spital sau unde este ca la inchisoare nu este , are mai multe facilitati decat multi care au muncit o viata sa intretina o armata de trantori .
    Ce sa mai vorbim de valori intr-o tara a penalilor si plagiatorilor . Uitati-va in ultimul rand cine sunt mai vocali decat cei care au devalizat tara , turnatorii si securistii vezi cazurile voiculescu, sorin rosca stanescu, ghise si alti , au prins curaj fiindca in 1989 nu am fost barbati adevarati si ne-am lasat manipulati de gasca lui iliescu si nu i-am judecat in pietele publice pe fiecare dupa vina sa . Dar dumnezeu nu bate cu bata si are grija de fiecare dupa faptele sale . Asa sa ne ajute Dumnezeu.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă