Trei nopti cu Dan Diaconescu

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 22 martie 2012, 12:23 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Cum se naste un monstru politic? Vadim Tudor a fost ignorat inainte de alegerile din 2000. Rezultatul? Un cosmar pentru Romania: a intrat in turul doi cu Ion Iliescu iar PRM a ocupat aproape un sfert din Parlament. Dan Diaconescu a preluat intreaga tehnica vadimista si retorica nationalista intr-un reality show macabru, difuzat seara de seara la OTV. Insulta, calomnia, apelul la popor si simboluri nationale, agitarea unui patriotism vulgar, rafuiala cu "ciocoii", autovictimizarea, toate sunt variatiuni pe tema "Jos Mafia, sus Patria!" lansata de liderul PRM acum zece ani. Cum arata insa discursul vadimist adus la zi? Pentru a pricepe ceva, ne-am propus sa monitorizam timp de o saptamana, seara de seara, emisiunile OTV. Am rezistat trei nopti, intre 30 de minute si o ora.

  • Luni - 19 martie (22.00 – 23.00). Jos, pe ecran: E bine ca intelectualii din Romania vin alaturi de PP-DD? Dati SMS la 1333. Iar sus: Marele scriitor Ion Buduca intra oficial in PP-DD. In studio, Ion Buduca priveste absent. Dan Diaconescu citeste un mesaj din popor care il cheama pe scriitorul Buduca sa conduca o statie de asfalt "ca e nevoie de intelectuali”. Diaconescu proclama faptul ca OTV va lua locul TVR Cultural. Dezbaterea "intelectuala" a serii se anunta cazul Madalin Voicu. Florin Condurateanu il ia la refec pe motiv ca a facut misto insusi Dan Diaconescu. Din trei in trei minute, Condurateanu tipa catre Voicu pe care si-l imagineaza dincolo de ecran: Dansai beat pe mese cu Nicu Ceausescu! Urmeaza o discutie despre cultura tehnica, despre inginerii din jurul lui Diaconescu, "creatori de bunuri materiale”. Cineva din studio care se prezinta absolvent de politehnica il trimite la plimbare pe "Medelin", imitand vorba tiganeasca. Sorin Ovidiu Balan, fost jurnalist specializat in omoruri cumplite, completeaza atacurile rasiste cu observatia ca “tiganul e tigan si in ziua de Pasti”. Il tot confunda pe Madalin Voicu cu Madalin Ionescu. Diaconescu il corecteaza discret, insa o lasa balta dupa mai multe incercari ratate. In peisaj apare Vlad Hogea, fost deputat PRM care prin 2000 scandaliza cu iesirile sale xenofobe. Hogea, azi seful PP-DD Iasi, se rafuieste cu un ziarist de la Adevarul, gasit vinovat de hulirea partidului poporului. Este facut si el cu ou si cu otet in timpul seratei culturale de la OTV. Sus, pe ecran, apar doua citate. Madalin Voicu: Numai primitivii voteaza cu PP-DD. Monica Tatoiu: Doar prostii voteaza cu Dan Diaconescu. Televotul se schimba: Ati vazut ca Ponta si Crin nu au vrut sa preia puterea de la Basescu? De ce USL nu a vrut sa va salveze din 6 februarie? Dati SMS la 1333. Nu este iertata nici Tatoiu, alt dusman declarat al PP-DD. Diaconescu citeste un nou mesaj din popor despre “Miss Orgasm, cracanata de Tatoiu”. Rasete infundate in studio. Florin Condurateanu simte nevoia sa contribuie cu ceva la ploaia de injurii, adresandu-se frontal inamicului: “spui numai prostii de-ti curge sange din gingii”. Prin telefon intra un cetatean care discuta despre "stirea zilei": Dan Diaconescu va fi prezent maine la Buzau unde va inaugura un Centru - anti frauda. Se va numi, desigur, Centrul Antifrauda Dan Diaconescu.
  • Marti – 20 martie (21.30 – 22.40). Sus, pe ecran: Elitele Romaniei trec de partea lui Dan Diaconescu si a Poporului. Jos pe ecran: Dati SMS la 1333: E bine ca DD vrea sa aduca operele lui Brancusi in tara? E bine ca DD vrea sa redeschida si dosarul Eminescu? Pe o banda rosie curg informatii imposibil de verificat despre pretinse valuri de adeziuni. Dan Diaconescu pledeaza infierbantat pentru refacerea casei memoriale Brancusi de la Hobita: “Parca-i si vad pe turistii chinezi si japonezi fotografiind continuu”. Condurateanu face caz din faptul ca "in timp ce ciocoii fura, OTV se ocupa de cultura", ca au avut curajul sa deschida dosarele Labis, Preda, Fanus, Sebastian “cate sapte-opt ore pe noapte”. Se anunta ca "domnul academician Nicolae Breban" asteapta la telefon. Cineva arata la camera o pungulita cu “pamant de pe mormintele parintilor lui Brancusi”. Breban, deconspirat de CNSAS turnator al securitatii in 2011, felicita postul OTV pentru emisiune. “Sa strigam dreptate pentru acest mare oltean”, striga Breban in euforia discutiei despre aducerea ramasitelor lui Brancusi in tara. Diaconescu sugereaza ca n-ar strica sa-l aduca si pe Enescu. Condurateanu are o idee: “sa aducem si oasele lui Balcescu, acest mare carturar”. Intra prin telefon un anume Vlase. Crede in succesul actiunii lui Stanchescu? (personaj insarcinat cu aducerea lui Brancusi). "Cea mai mare avere pe care o avem e poporul roman", zice numitul Vlase. Studioul amuteste pret de o clipa. Diaconescu izbucneste: mare vorba ati spus. Condurateanu marturiseste ca are lacrimi in ochi, el, care nu plange cu una cu doua. Numitul Vlase mai baga niste citate din Tutea, cu un sfat pretios pentru Diaconescu: “sa nu uite poporul roman”. Diaconescu schimba foaia si anunta ceea ce numeste "stirea zilei": puteam scapa de dictatoul Basescu daca Ponta accepta functia de premier. Apoi se infoaie putin la liderul PSD: A zis ca nu-l intereseaza rezultatele referendumului! Oroare. Poporul, desigur, nu poate fi ignorat. Urmeaza o analiza politica de Florin Condurateanu, maestrul ceaiurilor. Nu se intelege mai nimic, un talmes balmes imposibil de reprodus. Se degaja ideea bizara ca USL il tine de fapt la Cotroceni pe Traian Basescu deoarece “sunt intelesi”. Dan Diaconescu citeste mesajul unui telespectator indignat ca, la B1 TV, simpatizantii PP-DD au fost numiti prosti si jigniti. Spune ca e simplu absolvent de scoala profesionala si ca “face ceva pe facultatea lor de inculti”. Comentand un sondaj cu cifre aiuritoare, Diaconescu remarca: “prosti, prosti ai nostri, da' multi rau”. Anunta ca, in caz ca PP-DD va juca rol de arbitru in parlament, isi va da voturile USL. Pe ecran ruleaza imagini din Buzau, de la evenimentul anuntat cu o zi in urma, cu Diaconescu incercand sa-si faca loc printr-o multime pestrita. O femeie prezenta in studio observa gratios ca toti voiau "sa-l atinga pe Dan Diaconescu". Acesta indeamna "poporul" sa explice “din gura in gura” de ce e nevoie sa ia peste 60%, ca sa poata schimba “legile facute de ciocoi”. In studio isi face aparitia tatal lui Serban Huidu insotit de un grup de tineri in tricouri albe. E nervos ca "sunt luati de prosti". Primul care se prezinta spune ca e medic, aplaudat frenetic, al doilea predinde ca e student la inginerie (creator de bunuri materiale, cum zice tatal lui Huidu), vine la rand fiul lui Huidu senior, un student la economie. Cu totii manifesta un soi de peremism suspect pentru cineva nascut dupa 89. Lucrurile se mai lamuresc dupa ce Huidu senior marturiseste ca a trecut in viata pe la PRM, unde sunt “iubitori de tara” si explica de ce a plecat din partidul lui Vadim Tudor: “s-a exagerat”. Diaconescu tine o scurta predica despre speranta. Cineva din studio anunta ca, odata cu lansarea PP-DD, a scazut numarul de sinucideri. Condurateanu se zburleste putin la CNA: cum sa interzici acestor tineri sa apara pe post?
  • Miercuri – 21 martie (00.30 - 1.00). Sus, pe ecran: Cum puteti impiedica bancile din Romania sa-si bata joc de dumneavoastra? Jos: Intrebati-l pe Mihai Antonescu la SMS 1333. Tot ce vreti sa stiti ca sa invingeti bancile. Antonescu zice ca nu poate analiza mii de cazuri si sa mai si lupte pentru ele, dar ca lucreaza la un site www.nuplatesc.ro (iresponsabil mesaj) unde va prezenta niste spete generale. Pe fond galben, curge urmatorul text: In aceasta tara celebrul Mihai Antonescu vorbeste despre noi practici si legi impotriva poporului roman. Credeti ca PP-DD trebuie sa schimbe complet legile tarii? Incepe un fel de instigare la boicotarea bancilor. Un otevist intreba ce sa faca daca are decizie de executare si n-are nimic pe lumele lui? Risca ceva? Ce sa faca omul, sa-si inchida telefonul, intreaba Diaconescu. In timp ce mazgaleste niste cuvinte pe cele patru role de hartie desfasurate in studio, "celebrul Antonescu" ii sugereaza telespectatorului sa-si bata putin joc de executor, sa vorbeasca cu el la telefon si sa-i ceara sa-i mai explice odata ca n-a inteles. Alt telespectator intreaba daca tine explicatia ca refuzului de plata pe motiv ca s-a mutat sediul bancii si nu stie unde. Tine?  Nu tine, explica "celebrul Antonescu". Strecoara mici aluzii antisemite vorbind despre "bancile jidanesti". Indeamna cat mai multi oameni sa mearga la negocieri cu bancile daca nu mai pot plati ratele. Apoi incepe o poveste complicata despre bunica lui Antonescu si viata ei zbuciumata, defalcata pe intervale, din 1914 incoace.
In toate sondajele, PP-DD trece de zece procente. Daca-si mentine acest scor, va intra in Parlament si nu va putea fi ignorat de catre orice bloc politic in cautarea unei majoritati. Deocamdata, Traian Basescu si PDL conteaza pe acest partid imund, desi Diaconescu pretinde ca isi va da voturile USL. CNA a sanctionat recent OTV cu intreruperea programului timp de trei ore, urmata de o mini-revolutie de platou. Motivul deciziei a fost publicitatea politica pe care Dan Dianconescu a facut-o Partidului Poporului in cadrul mai multor emisiuni difuzate in perioada 20 ianuarie-11 martie. Ce solutii ar fi pentru a limita cresterea acestei tumori politice? Ignorata sau denunata? Sanctionata sau tratata cu indiferenta? Interzisa expandarea in spatiul public prin canale tip OTV sau lasata in pace in numele "liberatii de exprimare"? O decizie nu pare deloc simpla. Vadimismul n-a murit, s-a reinventat.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















24968 vizualizari

  • -37 (55 voturi)    
    Iara o parere (Joi, 22 martie 2012, 12:36)

    Andrei [anonim]

    E plina tara de Pareri !
    • +67 (83 voturi)    
      Adrian Nastase, Voiculescu si Dan Diaconescu (Joi, 22 martie 2012, 13:04)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Nu-mi vine sa cred ca romanii vor sa se intoarca la asa ceva! O tara de indivizi imbecilizati de antene si otv..
      • -31 (55 voturi)    
        Se poate spune si VICEVERSA (Joi, 22 martie 2012, 13:32)

        Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        O tara de indivizi imbecilizati
        de hot news si otv...
        *
        Se poate spune in multe feluri.
        *
        Si in orice caz se poate spune ca
        analiza succinta facuta de cineva acum
        22 de ani este cat se poate de adevarata:
        ”GOLANI”
        • -19 (43 voturi)    
          Nici, nici.... dar..."qui prodest?" (Joi, 22 martie 2012, 14:15)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

          Adica din latina: cui ii foloseste?
          pai sa vedem niste fapte:
          1. Dan Diaconescu si partidul sau nu sunt atacati deloc de PDL, parca nici nu exista...In timp ce Antena3....
          2. Pe situri ca Hotnews, Evenimentul zilei, Romania Libera, Exploziv, Curierul, etc (am enumerat cateva care iau constant partea puterii) nu auzi de PPDD, de OTV....in timp ce Antena 3...
          Noroc cu Dan Tapalaga si articolul lui.
          Vad insa debusolarea postacilor oranj, nici nu stiu ce sa zica (lipseste subiectul din lista lor)asa ca incearca un mishto retinut si neutru.
          De ce?
          pentru ca PPDD este o creatie a puterii.
          Acest partid ultrapopulist nu rupe din electoratul portocaliu (ca-l si critica pe Basescu, anemic dar critica, si puterea...)ci din al USL.
          PPDD atrage din nemultumiti, care nemultumiti de actuala conducere aveau o singura alternativa: USL.
          Ei, uite ca au si alta alternativa: PPDD.
          Simplu.
          Dupa alegeri...cu cine vor vota parlamentarii lui DD?
          Ce intelegere credeti ca a facut DD in puscarie? (a mosit partidul cand a fost arestat...ati uitat?)
          Si cu cine?
          Cu detinatorii dosarelor lui, evident.
          DD este o marioneta care-si face rolul si, de ce nu, multi bani in acelasi timp.
          Este incurajat, este lasat, i se creeaza imaginea de haiduc (intreruperea dictata de CNA face parte din scenariu....ai lui Basescu le au cu victimizarea...)
          Hai, ca mai am si alta treaba....
          Pa.
          • -17 (29 voturi)    
            Ai descoperit apa calda ! (Joi, 22 martie 2012, 14:28)

            Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Bineinteles ca asa este !
            Numai ca nevoia SEFULUI CEL MARE
            de a le da peste mana tuturor piticilor
            din subordine este de neoprit.
            In ultima saptamana i-a reprosat de pilda lui
            Udrea ca inca nu e ”grea” , apoi a laudat-o echivoc pe teme de ”absorbtie” de fonduri.
            Barem pe Ungureanu ...
            Pe langa ”persecutiile” planificate
            Dan Diaconescu s-ar putea sa aiba parte din cand in cand si de sactiuni pe bune
            ca sa nu uite termenii conventiei.

            PS. Dar chiar daca tinta lui DD este
            deturnarea potentialilor votanti ai USL
            trebuie avută in vedere
            putinatatea neuronilor prezumata de expresia ”electorat captiv al PDL”...
            ...de ce n-ar fugi si ei
            din captivitate ca sa le dea OTV cate 20 000 de euro si un șist bituminos ?
          • +35 (41 voturi)    
            ti-a scapat esentialul (Joi, 22 martie 2012, 14:41)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            articolul lui Dan Tapalaga se incheie cu o intrebare clara. ce se poate face?
            sa nu uitam ca indiferent cine cu cine e in cardasie, la alegeri voteaza 'poporul'. nu poti sa schimbi aliantele si jocurile de culise intre pdl, usl, cna, ppdd si tembeliziunile aferente.
            ce poti sa faci este sa ai grija ca cei din jurul tau sa nu se lase pacaliti de mascaricii astia.
            • -1 (5 voturi)    
              @pehash. (Joi, 22 martie 2012, 17:25)

              cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              ,,Mai mult,, decat EXACT.
              • -4 (4 voturi)    
                ”SI MAI EXACT”... (Vineri, 23 martie 2012, 10:10)

                Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui cornel19

                ...daca nu ne-am preface ca
                am observat fraza de pe la finalul articolului:
                ” INTERZISA expandarea in spatiul public prin canale tip OTV sau lasata in pace in numele "liberatii de exprimare"?
                *
                Cica ar fi dubitativă aceasta frază / eu cred ca
                nu trebuia formulată....
                INTERZISĂĂĂĂ !
                Cum adică INTERZISĂĂĂ!
                Si cum adică GHILIMELE pentru
                expresia referitoare la libertatea de exprimare ?
                Infiintam o Comisie nationala de
                indrumare pentru decentza liberei exprimari ?
                Prefer sa se infiinteze inca 10 OTV uri
                la care sa nu ma uit,
                decat sa cad in acesta capcana
                a interdictiilor.

                PS. Greu ar fi pana interzicem OTV ul ca pe urma putem imputinam posturile de televiziune pana ramane doar

                PS. L-am vazut si pe Sarkozy anuntand ca un luzăr ce este niste sanctiuni penale pentru combaterea terorismului.
                Printre altele bobocel vrea să se considere INFRACTIUNE simpla ACCESARE A SITE-URILOR care fac apologia terorismului.
                Daca vrei sa scrii o teza de doctorat despre utilizarea Internetului
                ca mijloc de
                propagare a ideilor teroriste ai incurcat-o. Nu mai poti sa te documentezi
                pentru ca sotzul Kalei te baga la zdup.
                marile spirite ”se întalnește” din nou.
            • -5 (5 voturi)    
              raspuns (Vineri, 23 martie 2012, 11:59)

              Don Mastan [anonim] i-a raspuns lui pehash

              pentru DAN TAPALAGA...ce argumente poti sa-mi aduci tu sa ma lamuresti sa votez cu USL s-au cu alte partide care au condus ROMANIA 22 de ani? Dorim ca CNA sa lase televiziunile an pace sa si spuna fiecare fara cenzura ,investigatiile jurnalistilor lor.Anteleg ca OTV-ul ai un ghimpe an coastele tuturor care au jefuit Romania,An Spania nici nu exista CNA,daca cineva nu i multumit de afirmatiile unei televiziuni cum ar fi (atac la persoana)exista legi si judecatori.La noi cei de la CNA as niste slugoi ,pusi politic pentru a frana drumul anevoios al romanilor spre democratie.Nici un motiv nu aveti,si nimeni nu va da dreptul sa discreditati poporul roman,si cei care vor sa sa i faca binele.Toti au promis de 22 de ani ca an ROMANIA va fi bine ,acuma vedem binele promis de ei,toti pupincuristi FSN-isti,al acuza si al defaimeaza pe DAN DIACONESCU si PP DD,pe DAN a-l vad m-ai patriot ca toti PDL-istii si USL-istii la un loc.Voi nu vedeti ca poporul se desteapta si asta deranjeaza pe multi.VOM VOTA PARTIDUL POPORULUI DAN DIACONESCU,avem argumente si asta e realitatea nu cea care o afirma tot felul de slugoi a MAFIEI care a nenorocit ROMANIA. Veniti cu noi si ve-ti scapa de CIOCOI....sa le fie tarana usoara !
          • +23 (35 voturi)    
            nu ai dreptate (Joi, 22 martie 2012, 14:46)

            dorin [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Nu ai dreptate, ura ta viscerala contra PDL te face sa vezi realitatea strimb.Cui foloseste PPDD,este clar, nici intr-un caz puterii !!!!!!!PPDD este de fapt o creatie a USL-ului,sa ne amintim numai de finantarile oculte primite de OTV de la SORIN OVIDIU VANTU prin PETROMSERVICE ?!!!!E vorba de milioane de euro....Desigur,pentru inducerea in eroare,DAN DIACONESCU critica atit puterea dar si USL,insa,mai ales in ultima perioada se poate remarca critica furibunda in special la adresa lui BASESCU si PDL !!!!!!De fapt totul este confirmat de recenta declaratie facuta de DAN DIACONESCU in care afirma ca la nevoie este gata sa faca alianta cu USL !!!!!!
            • -3 (11 voturi)    
              Logica e pentru cei liberi, iobagii si-o robesc (Joi, 22 martie 2012, 16:31)

              Mihai [anonim] i-a raspuns lui dorin

              Tu gresesti cu voia mon ami. Alba ca Zapada este un Puzzle de pitici: PRM, UNPR, PNR, PNG, PPDD si altele asemenea, toate asteptand semnalul carmaciului si mancand de la masa si cu stirea lui. Nu ca as iubi USL dinpotriva, dar manevrele tiganului caracalean sunt clare, sigur unul ca tine care in fisa postului are trecut altceva trebuie sa dea pe goarna ceea ce-i dicteaza cei ce-i dau banii, dar stai linistit nu te invidiez.
            • -4 (8 voturi)    
              Salvam ce se poate... (Joi, 22 martie 2012, 18:01)

              Panthera Roz [anonim] i-a raspuns lui dorin

              Stii bancul cu bolnavul anuntat de medic ca va paraliza pe partea stinga?Nu?Sa salvam ce se mai poate zice acesta si muta "problema" pe partea dreapta.Asa si PDL.Stie clar ca pierde votanti in fiecare moment asa ca a creat un partid nisa(ca UNPR in parlament) unde sa atraga cit mai multe voturi posibil sa ajunga la actuala opozitie.Dupa alegeri-mai vedem.
            • +3 (9 voturi)    
              none (Joi, 22 martie 2012, 19:48)

              seba [anonim] i-a raspuns lui dorin

              Da, dar ei "munceste, nu gandeste!" Pentru votantul USL nu conteaza faptele, ei sunt ca auto-intitulatii "pocaiti". Se "mantuiesc" numai prin "credinta"! Nu degeaba varful lor de lance e un pastor adventist.
      • +11 (17 voturi)    
        CIFRE si comentarii (Joi, 22 martie 2012, 14:04)

        aritmos [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        A. sondaj 1: 42% din romani cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului B. sondaj 2: 31% din romani cred ca ".. a fost idee buna comunismul, dar prost aplicata" C. bazinul electoral al PSD variaza intre 32 si 37%. Comentarii: A. are de unde sa atraga PP-DD electorat ? B. va roade PP-DD din coasta PSD? C. odata ajunsi in parlament cu cereri din ce in ce mai populiste, vor depasi PP-DD in demagogie pe USL? D. de ce oare in ultimele saptamani Ponta mentioneaza INGRIJORAT PP-DD?
        • +6 (10 voturi)    
          PPDD (Joi, 22 martie 2012, 17:39)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui aritmos

          Nici cu cutitul la gat nu-asi pute crede ca mascaricii astia din PPDD ar putea intra in parlament.Este un proverb vechi care spune:mai bine cu hotul la paguba decat cu prostul la castig".De luat aminte si de catre aderentii PPDD.Pana la alegerile generale mai este ceva timp,iar eu mizez pe mintea romanului de pe urma!
      • -6 (10 voturi)    
        Jaf de tara (Joi, 22 martie 2012, 15:50)

        GhP [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        nu ne mai putem intorce, desigur.
        dar sa fie RO jefuita mai abitir decat pe vremea turcilor se poate?
        daca DD sau altcineva ar lua o mitraliera si i-ar impusca pe cei cateva sute de jefuitori, m-as alatura imediat demersului.

        dar totul este doar o poezie trista (miorita capitalista), cu urmatoarele generatii omorate sau surghiunite prin alte continente...
      • +5 (11 voturi)    
        si (Joi, 22 martie 2012, 15:58)

        si [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        si proportia lor a tot crescut. pentru ca, din pacate pentru Romania si din fericire pentru cei la care ma voi referi imediat, cei harnici si inteligenti au emigrat.
    • +25 (29 voturi)    
      sms (Joi, 22 martie 2012, 13:25)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Ai uitat sa spui ca sms-ul costa 0,44 euro :)))
  • +37 (39 voturi)    
    lol, halucinant (Joi, 22 martie 2012, 12:38)

    cristi [anonim]

    partidul de garsoniera are 10%, adica sa zicem 1 milion si ceva de votanti?

    daca le ia pe crudu si bianca cristea (ups cacofonie) inteleg ca deja e peste 20%.

    Tara in care traim este frumoasa, pacat de ea.
    • +7 (13 voturi)    
      hehe ... (Joi, 22 martie 2012, 16:30)

      me [anonim] i-a raspuns lui cristi

      si stai ca poate se aliaza cu png si prm... sa vezi atunci 60% ... vezi tu presedinte DD, vicepresedinte vadim si prim ministru gigi.... sa nu uitam ministru la finante sau sport: dumitru dragomir :)
      zi ca asta nu e o adevarata utopie? :)
  • +43 (45 voturi)    
    Haha (Joi, 22 martie 2012, 12:39)

    ovidiu. [utilizator]

    Esti tare, eu nu am reusit sa urmaresc Diaconescu live porn mai mult de 3 minute. Care e scopul CNA? De ce nu desfiinteaza circul asta interminabil care imi agreseaza delicatele-mi simturi?
    • +39 (45 voturi)    
      asa vroiam si eu sa comentez ... (Joi, 22 martie 2012, 12:51)

      otv? [anonim] i-a raspuns lui ovidiu.

      Si eu mi-am propus sa urmaresc 0tv macar o seara de la inceput la sfarsit. Nu am reusit mai mult de 3 minute. Pur si simplu nu am reusit. Acei "oameni" care apar la postul asta pur si simplu nu pot fi urmariti. Am o matusa care se uita in fiecare seara. Nu reusesc sa inteleg nici de ce se uita, nici ce vede sau ce intelege si nici cum reusesc aia sa o tina treaza pana dupa miezul noptii. Si le mai trimite si sms si apoi se oftica pentru ca nu ii difuzeaza mesajul dar tot nu se satura, trimite in continuare si apoi se plange ca nu are bani de paine si ca abia asteapta sa vina aia sa ii dea 20.000 euro.
      • +17 (23 voturi)    
        eu mi-am propus... (Joi, 22 martie 2012, 13:23)

        lol [anonim] i-a raspuns lui otv?

        Eu mi-am propus sa-mi bag cablu TV special ca sa ma uit la Zero TV o data in viata.
        ... n-am rezistat nici cat sa-mi bag cablu.
    • +4 (8 voturi)    
      PPDD (Joi, 22 martie 2012, 17:51)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu.

      Aici este "spilul",sa-l vezi pe fraier in direct,si sigur iti dai seama ca nu merita sa te obosesti prea mult.Putin efort al "leilor"(PSD,PDL)in campania electorala,ca doar se pricep,si muftangii nu vor depasi numarul protestatarilor din Piata Universitatii pe timpul viscolului.Un mic gheizer produs de o broasca muribunda,acesta-i PPDD-ul.
  • +15 (27 voturi)    
    Parol (Joi, 22 martie 2012, 12:39)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Ma sperie la culme acest balaur politic!
    Cat de OTV si DDD....nici nu le am setate in TV
  • -8 (16 voturi)    
    Parerea mea (Joi, 22 martie 2012, 12:39)

    Mumulea [utilizator]

    Procesele de intentie, intrebarile fara raspuns lansate public, de genul "ce sa facem cu jucaria altuia" azi sau poate maine, unde jucaria este fie proprietatea, fie libertatea, fie partidul, fie competenta, etc., anunta vremuri chiar mai interesante.

    Raspunsul meu: nu stiu altii cum sunt, dar eu am suficiente probleme in ograda mea.
    • +32 (34 voturi)    
      ochelari de cal.. (Joi, 22 martie 2012, 13:06)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mumulea

      ograda ta s-ar putea sa fie un pic mai mare decat crezi. modul in care este guvernata tara in care traiesti te afecteaza, vrei nu vrei, incepand de la ce ai voie sa spui (si in ce limba) pana la patul in care dormi, mancarea pe care o mananci, locul de munca, educatia copiilor, sanatate, dreptul la proprietate....

      democratia nu-ti ofera libertatea sa te ocupi de problemele din ograda ta. democratia te face si pe tine responsabil pentru problemele din societatea in care traiesti.
      • +13 (17 voturi)    
        corect (Joi, 22 martie 2012, 13:38)

        zambara [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        bine sintetizat
      • +9 (13 voturi)    
        de acord...100% de acord (Joi, 22 martie 2012, 14:20)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Cu ce ai scris acum...in rest...ne stim.
      • +9 (11 voturi)    
        siguranta ne omoara ! (Joi, 22 martie 2012, 14:29)

        Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Ograda mea, chiar si in sensul propriu nu-i cat o furnica. Poate ca am fost prea criptic asa ca dezvolt:

        Ma ingrijoreaza oamenii publici care pe langa proiectele proprii de viata (absolut private sau comunitare), daca ar fi vreunul, au timp pentru a cugeta ce-i de facut cu casele mele, cu pamanturile mele sau cu ideile mele politice, cum ar putea fi ele mai bine folosite de unii, altii sau de comunitate, cica. Cand aflu ca cineva doar se gandeste la mine, la ce-as putea eu face sau nu face, sau la ce s-ar face cu ale mele, ma ingrijorez profund.

        Din astfel de apucaturi, sa fiu elegant, eu vad doar incapabili de a se concentra pe proiectele proprii sau reminiscente bolsevice. Iar pentru a fi si mai clar, vorbind strict pe probleme de partide /drepturi fundamentale de asociere, in momentul in care iti pui problema cum desfiintezi un partid sau o asociatie libera in loc sa creezi o oferta mai buna, esti parte din problema si nu faci decat sa o arunci in aer. Istoria e plina de exemple tragice.
  • +23 (27 voturi)    
    ! (Joi, 22 martie 2012, 12:42)

    dorel [anonim]

    asa electorat, asa politicieni,asa conducatori !
  • 0 (14 voturi)    
    ! (Joi, 22 martie 2012, 12:44)

    tudor dumitrescu [anonim]

    Mare ti-E Gradina Doamne...
    • +10 (12 voturi)    
      nu m-am abtinut! parol, n-am putut! (Joi, 22 martie 2012, 13:39)

      carcotas [anonim] i-a raspuns lui tudor dumitrescu

      La cum scrii, intr-adevar, mare TI-e gradina Doamne!
  • +11 (21 voturi)    
    Intrebarea e: (Joi, 22 martie 2012, 12:48)

    Johnny [anonim]

    Cine are interesul ca buboiul otv-ist sa creasca tot mai mare? E o intrebare retorica, deoarece cred ca se stie foarte bine cine.
  • +18 (22 voturi)    
    Somnul NATIUNII naste monstri! (Joi, 22 martie 2012, 12:56)

    Cetateanul Roman [anonim]

    O sa avem ce meritam. Pina la urma Parlamentul este o imagine virtuala (mai mica, distorsionata si intoarsa [sic!]) a noastra. Trimitem in parlament pe cei ce simtim ca ne reprezinta. Dupa 20 de ani de manele si telenovele ce ne asteptam sa iasa? IAr bautura e ieftina, multa si proasta. Asa ca nu prea avem sanse.
    Cine s-a jucat incercind sa ameteasca alegatorii cu alternative de gen probabil isi da pumni in cap, asta daca nu cumva are deja antidotul (da Doamne!).
    • +7 (21 voturi)    
      si voi...? (Joi, 22 martie 2012, 13:06)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul Roman

      otv e o televiziune imunda care da nastere unui partid imund. dar ce spuneti despre politica imunda a Romaniei? despre tara asta imunda?

      anii de jaf iresponsabil isi arata coltii. aliantele nefericite vor fi rasplatite. noi nu suntem la prima uniune.

      de ce ti se pare ca Romania nu merita un Vadim? un DDD? dar de ce merita un basescu sau un geoana? ca sunt politically correct? asta e criteriul? hai sa alegem sa ne conduca maica teresa sau maica domnului atunci!

      nu incercati sa influentati in favoarea actualei clase politice. nu diferentiati in interiorul raului acolo unde nu se poate diferentia!
      • +4 (6 voturi)    
        Cînd nu poți face diferența (Joi, 22 martie 2012, 14:18)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui alex

        nu poți sesiza nici dacă mergi sau stai pe loc. Nu poți distinge modificările și nu poți face corecturile de rigoare.

        Întotdeauna există diferențe pentru cine este destul de atent să le caute și să le vadă.

        Da avem o clasă politică (actuală de vreo 22 de ani) care poartă stigmatul celor mai infecți politicieni care-i umplu rîndurile dar nu putem să-i luăm tot timpul la grămadă. Așa ar trebui să facem și cu electoratul României dar mă îndoiesc că rezultatul te-ar încînta.

        Oricum faptul că-i opui pe Vadim și tripleD lui Băsescu și Geoană arată că ești capabil să sesizezi unele diferențe. Nu-i așa?
      • +1 (3 voturi)    
        Fiindca nu ma reprezinta! (Joi, 22 martie 2012, 17:31)

        Cetateanul Roman [anonim] i-a raspuns lui alex

        alex, problema e ca Geoana sau Basescu sint frecventabili in comparatie cu ceilalti. Asa am putea sa il cerem pe Pol Pot. Daca asta vrem. Ce se scapa din vedere e ca o mare parte din populatie chiar se bucura de democratie, chiar acumuleaza, isi fac vacantele afara si inteleg care e diferenta. Si in afara de citiva care urla "pentru popor" si care promite poporului ca ei ii fac cadou tot ceea ce poseda ailalti si care apar pe la toate meeting-urile (dar asta e vina noastra fiindca, neavind mijloacele si cunostintele necesare, lasam niste oameni prada alienarii sociale) si sint gata sa basculeze in barca oricui promite ceva. Si chiar daca nu ii da lui macar sa vada ca ii deposedeaza pe altii de ceea ce au realizat. Probabil 10-15 % din populatie are o structura de genul asta (si asta fiindca mare parte din cei ce stiau munci au emigrat!) si e mai vocala fiindca e disperata. Rau e ca habar nu au de unde li se trage! Cine le-a tras-o incepind din '90 trimitind industria la fier vechi, impunind curs dublu la valuta, retrocedind pamint, case, industrie dupa bunul plac, etc.
        Copiii platesc greselile parintilor! Si noi tocmai am ajuns la scadenta facturii.
        Ceea ce e cel mai trist e ca de fapt democratia este o himera frumoasa, aproape imposibil de pus in practica. E foarte greu sa o construiesti in jurul nevoilor unor dezmosteniti. Pe termen lung e un pariu pierdut - de fapt asta in combinatie cu virtualizarea exagerata a vietii economice si cu exportul productiei in Asia au dus la falimentul democratiei Occidentale pe care o traim. Si asta ar trebui sa le fie explicat. Nu sa fie lasati sa faca un partid - in definitiv nici partidele extremiste nu sint permise, de ce sa fie permise partidele construite in jurul unor false premize. Nu de alta dar o sa ne trezim peste noapte cu "simplu absolvent de scoala profesionala" ca se vrea ministru sau ambasador pentru a-si rezolva frustrarile. Si am vazut deja ca asta e rau!
      • 0 (4 voturi)    
        controversa (Joi, 22 martie 2012, 18:00)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui alex

        Imi doresc din toata inima ca actualii politicieni(80%)sa dispara,imi provoaca greta,dar cu PPDD,PNG,PRM,vomit sigur(va rog sa ma iertati)!Astept propuneri mai serioase si sunt si eu alaturi de domniile voastre.
    • +4 (6 voturi)    
      Cap am,minte ce-mi mai trebuie? (Joi, 22 martie 2012, 18:11)

      V.I.Brator [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul Roman

      Are si democratia riscurile ei.Daca acorzi toate drepturile si libertate fara limite este obligatoriu sa-ti educi poporul pentru a le utiliza corect si eficient.Toate aberatiile de aici apar-sugrumi educatia din ratiuni "economice"si mai mult mimezi justitia,e clarte paste haosul si DICTATURA..Asa cresc cancerele astea sociale de tip DD-TV.Pe de alta parte "argumentele " lor sunt copios alimentate de "faptele de arme" ale conducatorilor nostri mult iubiti.
  • +17 (21 voturi)    
    strategie (Joi, 22 martie 2012, 13:00)

    mem [anonim]

    Se pare ca n-ati urmarit Kapitalism, Reţeta noastră secretă, capitolul Dan Diaconescu...

    Pe Diaconescu il intereseaza 2 lucruri: 1. sa faca circ/demonstreze ca boborul poate fi prostit foarte usor si 2. banii.

    Deci face bani usor, prostind poporul. Pot sa pun pariu ca nu-l intereseaza sa intre in parlament ci doar sa faca zgomot pe tema asta, prin urmare sa castige bani.
    Pentru ca daca intra in parlament n-o sa mai poata face circ. Insa daca zice ca intra si nu intra, o sa fie si mai mare circ la teve.
    • +6 (8 voturi)    
      Idiocracy (Joi, 22 martie 2012, 14:59)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui mem

      E după colț...
    • +2 (6 voturi)    
      20.000 euro? (Joi, 22 martie 2012, 15:06)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui mem

      De unde ia DD banii ? Poate isi vinde limuzina? Asta da populism. Se duce cu limuzina sa dea cate un blid cu mamaliga nebunilor. Asta nu pot fi numiti numai prosti, inculti astia sunt nebuni de balaceanca. Romania este o tara frumoasa , pacat ca e locuita.
      • 0 (2 voturi)    
        Pentru 'anonimul'.... (Duminică, 25 martie 2012, 19:35)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui Anonimul

        De unde ia DD banii ???

        Simplu ! De la "intelectualii" care trimit SMS-uri ( 2 / 1 Euro ) si de la 'babuinii' care urmaresc acest 'club' de redusi-mintal.

        In rest, Doamne-ajuta !!!

        La modul cel mai serios.
  • +18 (22 voturi)    
    De admirat... (Joi, 22 martie 2012, 13:06)

    adrian [anonim]

    ... puterea si vointa de a urmari programele OTV mai mult de 10 minute, Domnule Tapalaga! Eu unul nu am reusit si cred ca nici macar in scop analitic nu as reusi.
    Cred ca cei de la CNA si-au creat un subdepartament "OTV". Aici sunt angajati cei mai destoinici si mai imuni urmaritori de programe pentru ca este absolut oribil.
    Ar trebui definit in DEX termenul de "promiscuitate pornografic-intelectuala" gandindu-ma ca exista o astfel de televiziune.
    • +4 (8 voturi)    
      eu consider... (Joi, 22 martie 2012, 16:49)

      me [anonim] i-a raspuns lui adrian

      ca 0tv ar trebui sa dispara ca tembeliziune...
      in locu cna le-as fi oprit transmisia vreo 30 000 de ore... asta ca avertisment...
  • +19 (23 voturi)    
    Din pacate... (Joi, 22 martie 2012, 13:06)

    Alex [anonim]

    O gramada de oameni sunt convinsi ca DD e salvarea Romaniei. Nici nu va imaginati cati il cred. Cata lipsa de educatie! Am ras de aiurelile lui dar uite unde a ajuns, pe spatele incultilor.
    • +7 (11 voturi)    
      e surprinzator (Joi, 22 martie 2012, 14:45)

      Mumulea [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      dar poate fi salvarea Romaniei pe nestiutele si neintelesele cai ale Domnului.
      Doar un mic exercitiu pornind de la axioma larg imbratisata de comunitatea prezenta a idioteniei simpatizantilor DD :

      Daca partidul DD n-ar exista, cu cine ar vota acesti idioti ? Pentru ca vezi tu, ei voteaza oricum, si pe deasupra cu consecventa ! Nu scapa nicio ocazie de a vota !
      Logica stiintifica spune ca idiotii voteaza in proportii egale atat de partea ce tu sau altul o considera de bine, cat si de partea intunecata a Fortei - o distributie uniforma, dar doar atat timp cat nu isi baga dracul coada, adica propaganda si agitatia vizuala al carei unic scop este de a deruta intr-o directie sau alta caruta cu prosti. Cine face ce-a mai gretoasa propaganda, in ordine inversa ?

      Ei, pentru ca ne-am lamurit nitel, cu cine vor vota acestia daca n-ar exista DD ? Iti convine ? Din pacate solutia exterminarii compatriotilor iresponsabili nu se poate aplica, asa ca DD e o solutie poate chiar dumnezeiasca de a mai carpi ceva.
    • +6 (8 voturi)    
      m-am uitat accidental... (Joi, 22 martie 2012, 16:51)

      me [anonim] i-a raspuns lui Alex

      vreo 2 minute la 0tv... cand incerca dd sa explice de unde ia el bani pentru popor...
      la ce calcule facea acolo vred ca pot dubla PIBul romaniei in 30 de minute.... pe hartie evident...

      totusi e de remarcat cata ignoranta, lipsa de educatie si logica pot avea oamenii care chiar cred in balivernele lui...
  • +9 (17 voturi)    
    imbecilitate la maxim (Joi, 22 martie 2012, 13:09)

    silvia [anonim]

    Constat ca tarisoara noastra gazduieste un numar impresionant de imbecili,consumatori de OTV.Mare iti mai este gradina, Doamne ! Acest post de televiziune,OTV ,in frunte cu DD,este o mare jignire pentru oamenii cu bun simt din Romania.Daca ajunge aceasta paiata de DD presedinte(asa cum se viseaza el) ,eu emigrez si cer azil oriunde vad cu ochii.Avem niste politicieni de o proasta calitate,dar DD ii bate pe toti cu imbecilitatea lui.
    • +2 (12 voturi)    
      DD se pricepe (Joi, 22 martie 2012, 13:22)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui silvia

      sa scoata bani din rahat, e foarte bine ca se baga-n politica, la cata mizerie e acolo o poate transforma intr-un munte de aur.
  • +1 (13 voturi)    
    pai, cum sa se "nasca"? :D (Joi, 22 martie 2012, 13:21)

    Codruta N [utilizator]

    Haideti, domnule Tapalaga, ma asteptam la mai mult de la Dvs. :D
    Cred ca DD ramanea un personaj de "folclor" daca nu se gasea cineva ca, "la comanda" (parerea mea) sa-l aresteze, pt. dreq stie ce (ca oricum era degeaba, dovada ca NU a fost, in fond, inchis nu-stiu-cat)... aparent.
    In realitate, arestarea aia a avut rolul CLAR sa-l "puna pe tapet" si, mai ales, sa-l "victimizeze" >:)

    In context, faptul ca Base a aparut inainte intens la OTV, nu mi se pare DE FEL "intamplator" - parerea mea e ca cei 2 au "batut palma" :P

    Dar vorba cuiva de mai sus: "astia ni-s oamenii - cu astia defilam" >:
    • +2 (4 voturi)    
      oare? (Joi, 22 martie 2012, 18:16)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Mai ca ti-as da dreptate,dar ma intreb si va intreb;infiintarea acestui partid inseamna bani multi,cine sa fi pus atatia bani la bataie?Doresc un raspuns serios caci de idiotenii sunt satul.Ciumpalaci ca DD gasim pe toate drumurile,bani mai putin(aruncati pe apa sambetei?)Sa cugetam mai profund!
  • +4 (12 voturi)    
    Intrebari gresit puse (Joi, 22 martie 2012, 13:27)

    Rali [utilizator]

    Ar trebui sa pui intrebarea asta politicienilor ca de 22 de ani trateaza politica exact cum o trateaza si DD. Diferenta intre ei (TB, CA, VP, EB etc.) si DD este doar la nivel de limbaj, actiunile sunt identice.
    Care este diferenta intre vorbele lui DD si promisiunile electorale date de partidele consacrate (bugetarii banii inapoi, 20000 euro celor din strainatate)??
    DD vine sa umple golul de incredere in nesimtitii care reprezinta clasa politica aleasa, de scarba pe care o provoaca prin fariseism si falsitate.
    Nesimtirea politicienilor din prim plan naste monstrii ca VT si DD.
    Ar trebui sa ii intrebi pe cei din PDL si USL de ce nu reusesc sa faca ce trebuie, nu sa te intrebi ce facem pentru a ii elimina pe cei care voteaza cu PP.
    • 0 (4 voturi)    
      Subscriu. (Joi, 22 martie 2012, 17:45)

      cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui Rali

      Ma repet, aveti dreptate.
    • +4 (8 voturi)    
      Nu cred ca aveti dreptate (Joi, 22 martie 2012, 19:04)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Rali

      Nu am rude nici de-a saptea spita politicieni, dar nu cred ca aveti dreptate.

      Clasa asta politica mediocra a reusit sa realizeze obiectivele majore pe care le-am avut in ultimii 20 de ani: admiterea in NATO, integrarea in UE. O sa intram si in Schengen, o sa intram si in spatiul euro. Am reusit chinuit sa recuperam caderea dramatica de PIB de dupa revolutie.

      Chiar vi se pare ca asta nu inseamna nimic? Pai mergeti sa traiti cateva luni in Moldova sau Belarus si o sa intelegeti.

      Da, avem o clasa politica mediocra si cleptomana. Dar e prea mult sa spui ca intre cei de acum si DD nu e decat o diferenta de limbaj.

      Face rau, in loc sa utilizam votul uninominal pentru curatarea treptata a parlamentului, adoptam pozitia: da-i incolo de nemernici, ca toti sunt la fel. Asta e o cale foarte, foarte periculoasa.

      Daca toti sunt la fel, de ce sa mai votam? Nu ar fi mai bine sa vina niste "militari" si sa faca ordine in tara? Sau pe unul care ne da 20.000 de euro la fiecare? (daca toti sunt la fel, de ce sa nu ii dam si astuia o sansa?)

      Sper ca intelegeti unde bat.

      E trist, dar asta era singura cale de progres a Romaniei dupa revolutie: cu linia a 2-a si a 3-a a PCR-ului construind capitalismul. Nu exista alta cale, decat in visele noastre. Atat a putut societatea nostra sa produca ca sefime in ultimii 20 de ani. Nu au existat altii pregatiti sa preia puterea, inainte de revolutie marea masa a populatiei ajunsese un grup cenusiu care tacea din gura si lupta pentryu supravietuire.

      Exista insa sanse de schimbare, pe motive biologice si prin presiunile din exterior. Schimbari lente, dar vizibile si durabile.

      Dar solutia e in politica, nu in afara ei.
      • -3 (3 voturi)    
        oare? (Joi, 22 martie 2012, 22:27)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui ion

        Pare o analiza facuta cu calm,uneori ai dreptate,dar ori ai uitat ,ori atunci erai micut si nu ai inteles prea bine.In perioada 90-92 aparusera destui oameni destoinici traiti in occident care puteau "sa ne treaca santul" fara atatea icnituri pe care le-am suportat sub PCR-2 condus triumfal de d-l Iliescu.Ce am facut noi atunci?Am recitat cu mare patos"Nu ne vindem tara!"Azi ne lamentam tot cu patos.Acestia suntem noi romanii de aceea iti dau dreptate:numai comunitarii,obligandu-ne,ne mai pot schimba mentalitatea aceasta gaunoasa.
        • 0 (4 voturi)    
          perioada 90-92 (Vineri, 23 martie 2012, 9:38)

          florin [anonim] i-a raspuns lui hot news

          A fost una foarte tulbure.
          Stiu la cine te referi, dar judecand acuma la rece trebuie sa recunoastem ca romanii nu ar fi fost atunci pregatiti pentru asa ceva. Dupa 50 de ani de munca "la stat" si de "statul ne da" si de "timpul trece leafa merge", orice tentativa de reforma brusca s-ar fi impotmolit repede in sistem. A incercat ceva Petre Roman si stim cu totii cum s-a finalizat.

          Ce aveam in 90? Intreaga economie era proprietate de stat, cu directori numiti prin politica de cadre, unii schimbati dupa revolutie cu adjunctii lor (de parca aia ajunsesera adjuncti fara voia partidului) si cu un esalon 2 si 3 al PCR care deja adunase ceva bani la saltea, avea putere, relatii si know-how, iar acum avea si legislatie.

          Putem privi inapoi cu manie, asta da. Dar hai sa si invatam ceva din acel trecut.
      • +2 (2 voturi)    
        Progres (Vineri, 23 martie 2012, 8:42)

        Rali [utilizator] i-a raspuns lui ion

        Integrarea si restul lucrurilor pe care le numiti, cu buna dreptate ca realizari a fost impuse din afara, chiar am fost invitati sa le incalcam prin amanari, decalari etc.
        Probabil insa ca ar fi fost mult mai rapid progresul fara linia 2,3 PCR ci cu cei care au venit din exterior. Exista alta cale dar esaloanele 2,3,4 au impidicat-o pentru a construi Kapitalismul romanesc.
        Cat desepre uninominal este o porcarie totala pentru ca alegi intre oameni care nu reprezinta nimic pentru alegatori decat partidul, adica niste neica nimeni care nu au niciun merit decat ca stiu sa fure pentru a da bani partidului. Democratia nu cred ca trebuie facuta alegand unul dintre cei 3-5-10 indivizi propusi de partide.
        Nu exista ca in SUA procesul de alegeri interne care sa fie transparent ci doar indicarea lui x in colegiul y!
      • +1 (1 vot)    
        Pentru 'ion'... (Duminică, 25 martie 2012, 19:50)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui ion

        Din cind in cind, "deshide" fereastra !

        1 N-AM fost admisi in NATO; am fost 'adusi' in acel club, cu un singur scop:
        John se poate uita mai de-aproape in curtea lui Volodea.

        2 Integrarea in UE, obiectiv major??? Am fost 'adusi' in acel club, cu un singur scop:

        Tarile 'serioase' din Europa aveau nevoie de o piata unde sa-si vinda gunoaiele.
  • +6 (10 voturi)    
    excelemt exercitiu (Joi, 22 martie 2012, 13:35)

    cris [anonim]

    Primul meu gand a fost: E pe bune? Nu am urmarit niciodata OTV deci descrierea ma surprinde. Adica 10% idioti in tara asta? Nu m-ar surprinde daca ar mai urca in sondaje.
    Ignoranta nu e un raspuns ci actiuni de acest gen realizate de televiziuni in ore de audienta. Trebuie sa le explicam ca la clasa I de ce sa spuna NU DD-PP
    • +3 (7 voturi)    
      stiu si eu ... ? (Joi, 22 martie 2012, 13:47)

      cine [anonim] i-a raspuns lui cris

      Nu cred ca aia 10% sunt idioti. Cum nu cred ca sunt doar 10%. Sunt mai multi dar ... nu pentru ca sunt idioti. Ca sa spuna NU DD-PP ar trebui sa spuna DA ...X. Problema: X tinde la zero. Adica sunt foarte multi care NU AU CE ALEGE. Si atunci se lasa prostiti de DD.
    • -1 (1 vot)    
      gresit... (Joi, 22 martie 2012, 16:53)

      me [anonim] i-a raspuns lui cris

      sunt 10% idioti care vor vota pp...
      urmeaza x% idioti care vor vota pg, x% prm ... usl, pdl se vor abtine de la vot s.a.m.d.
  • +9 (13 voturi)    
    Umorul e singura armă (Joi, 22 martie 2012, 13:51)

    Ivan Zubeldian [anonim]

    10% în sondaje înseamnă cam 4-5% din populația cu drept de vot. Adevărul inconfortabil e că în orice populație există cel puțin procentul ăsta de idioți. Ar trebui să ne bucurăm că e surprinzător de mic. Așa că în ce privește intrarea lui DD în Parlament, nu-i nimic de făcut. Dacă nu e Vadim e DD. Dacă n-ar fi DD ar fi Becali. Locul n-ar rămâne neocupat. În ce privește reacția posibilă la delirul zilnic de pe OTV, cred că cel mai rău lucru pe care-l putem face e să-l luăm în serios. Abia așteaptă. De fapt e singurul lucru pe care-l vrea. A înțeles foarte bine de ce e Sorin Oprescu astăzi primar în București: pentru că niște instituții conduse de tâmpiți i-au invalidat, în primă instanță, candidatura. Fără victimizare Oprescu nu intra în turul 2. El a devenit o opțiune abia când a părut un om anti-sistem veritabil. "Ia uite, vor să-l scoată din joc, mama lor de nenorociți!" Trebuie să evităm cu orice preț să-l luăm în serios pe jnapanul ăsta care provoacă non stop doar doar are și el o șansă la victimizare. Dacă se poate râde de el, să râdem. Să exorcizăm tumoarea asta morală prin umor. Dacă nu, să-l ignorăm.
    • +6 (8 voturi)    
      Adevăr grăiești ! (Joi, 22 martie 2012, 14:16)

      Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui Ivan Zubeldian

      O postare 100 % desteapta.
      *
      Putem rade ori de cate ori intalnim
      o maimutza otvista spunandu-i ca
      noi intentionam sa votam cu Vadim pentru ca ne apara de unguri. Sau cu Becalli pentru ca a fost
      la deszapezire, nu ca Dan Diaconescu care
      doar gura este de el.
      Dimpotriva - daca gibonul e vadimian
      ii putem zdruncina convingerile spunand
      ca Dan Diaconescu e singurul
      care a fost in puscarie pentru popor.
      Si nu vrea sa vanda ȘISTURILE strainilor....
      asta cu șisturile ii emotioneaza la culme pe geto-daci.

      *
      Nu m-ar mira totusi ca in cursul acestui an ,
      inainte sau dupa locale sa se ajunga chiar la
      o mega-fratie OTV-Vadim-Becalli.
      Ex parlamentarul Bideu , aflat inca la PRM
      a fost prezent la Congresul mov al PPDD.
      *
      Nici asta nu ar fi ceva chiar nou:
      Pe vremea lui Vacaroiu Vadim o numea
      ”Partida Nationala” (PRM + Verdetz + PUNR/Vatra
      Romaneasca)
      *
      Cred ca si mai mult ar trebui sa ne ingrijoram
      pentru viitoarele alegeri europarlamentare.
      Data trecuta a lipsit putin de tot ca sa nu
      ne trezim in PE cu mascariciul Dichiseanu
      pe post de euro-parlamentar becaliot.
    • 0 (2 voturi)    
      @Ivan Zubeldian. (Joi, 22 martie 2012, 17:55)

      cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui Ivan Zubeldian

      Umor, da. Dar simtul umorului, apartine unei anumite trepte de evolutie, resursa, samd. JNAPAN - pare sa fie cea mai exacta aplicare ptr. dd. este o eticheta veche, i-mi aminteste de parinti si bunici mei, si eu fiind in varsta, multumesc, cornel.
  • +6 (10 voturi)    
    Oribil (Joi, 22 martie 2012, 13:57)

    Cocolina [utilizator]

    Doar atat pot sa spun...sin pacate in Romania ignoranta cetatenilor a ajuns la un nivel de-a dreptul infricosator!Daca sunt peste 10% din populatie care urmeaza precum oile acest partid infect,ne meritam soarta!!Singura modalitate e ca oamenii de bine,inetlectualitatea adevarata,diaspora,cei care au cultura peste medie si nu se lasa manipulati-sa iasa masiv la vot!Altfel riscam sa asistam neputinciosi la dezintegrarea acestei tari si a ceea ce a mai ramas din ea.Rusine,rusine,rusine romani!!!
    • -1 (1 vot)    
      @cocolina. (Joi, 22 martie 2012, 18:01)

      cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui Cocolina

      Partea si mai ,,oribila,, este ca si restul asa zisului spectru politic emana cam aceleasi izuri pestilentiale, intrebare retorica.
  • +8 (10 voturi)    
    marea problema (Joi, 22 martie 2012, 14:04)

    Nam [anonim]

    a Romaniei nu e DD si nici restul de 'toci care stau la putere, marea problema e legata de noi, romanii, si nivelul nostru de intelegere (inteligenta, cultura, ....), clasa politica e oglinda noastra si a sistemului.

    Populatia tarii (cu o mare marja de eroare):
    - 50 % oameni normali, muncitori, in linii mari chiar cinstiti
    - 40 % fraieri, naivi, fara a intelege ce se intampla prin lume si care mai stau 'sa le mai cada' ceva
    - 10 % smecheri, profitori, tepari care traiesc pe seama celor 40 % si , in functie de IQ, mai iau ceva procente si din cei 50%

    ce fac cei 50 %? se plang de existenta celor 10% si incearca sa se 'lupte' cu ei

    ce sugerez? ca cei 50% sa se ocupe de restul 40% si sa-i treaca pragul, restul de 10% o sa dispara cu timpul din moment ce stau pe spatele fraierilor
    • -1 (1 vot)    
      @nam (Joi, 22 martie 2012, 18:06)

      cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui Nam

      Generic, se numeste angajare civica. Aveti dreptate, dar sa fie dd & ,,patura,, politica ro., elementul de anclansare al acestui proces lung si dificil ??
  • +7 (9 voturi)    
    culegem ce am semanat! (Joi, 22 martie 2012, 14:13)

    Vlad Ionescu [anonim]

    Asta e rezultatul celor 22 de ani de libertate si democratie. Sunt doua elemente marjore care au determinat aparitia acestui fenomen. Felul in care se face politica de 22 de ani si dezintegrarea sistemului de educatie si a celui de valori de care tot politicul este principalul responsabil. Solutie nu poate fi decat schibarea majora a acestor sisteme si este o solutie pe termen lung. Problema este daca exista o masa critica care sa poata sa produca astfel de schimbari fundamentale.
    Sa nu credem ca manelizarea societatii nu a avut si nu are legatura cu politica. Este in directa legatura cu modul in care a fost acesta tara guvernata. Iar acum politica de tip manea se intoarce impotriva actualului sistem politic gaunos.
    Incep sa cred ca trebuie sa ajungem foarte jos pentru a ne trezi si pentru a fi in stare sa producem schimbarile fundamentale necesare. Oricum am abandonat demult ideea ca "mai rau de atat nu se poate". PP-DD este acum un efect care va deveni o cauza pentru un rau mai mare, dar nici o solutie de tip administrativ nu este eficienta pe termen lung. Daca nu vom ridica nivelul general de civilizatie al societatii vor aparea in permanenta diverse fenomene de acest tip.
    • -1 (1 vot)    
      @Vlad Ionescu. (Joi, 22 martie 2012, 18:12)

      cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui Vlad Ionescu

      Inteleg, ca fundamentala ramane determinarea ptr. schimbare, si eu gandesc ca probabila va fi involutia in cascada.
  • +7 (11 voturi)    
    ddd (Joi, 22 martie 2012, 14:13)

    nenea [anonim]

    oameni buni,vrem nu vrem, acesta este nivelul intelectual a cel putin 10% din populatia tarii....ce vreti mai mult?
    • +2 (6 voturi)    
      ... (Joi, 22 martie 2012, 14:48)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui nenea

      Am scapat de Vadim si am dat de Dan Diaconescu. Cand se va termina cu tembelii astia in politica?
  • -2 (2 voturi)    
    O intrebare pentru domnu Dan (Joi, 22 martie 2012, 14:14)

    Danny boy [anonim]

    Nu am citit articolul, pentru ca n-am timp. Am citit numai prefata, insa mi-a sarit in ochi sintagma 'monstru politic', asociat mai apoi unor termeni precum 'Ion Iliescu'. Considerati, domnule jurnalist, ca Iliescu nu pare a fi deloc un monstru politic, in comparatie cu CVT? Aaa, ok, Iliescu este in primul rand un monstru de alta factura(sovietica), cu 7 capete, care a distrus o societate intreaga, iar mai apoi, un monstru politic...mai mare decat CVT.
  • +2 (6 voturi)    
    e clar ca DD nu e sanatos psihic!! (Joi, 22 martie 2012, 14:15)

    paard [anonim]

    Intamplator am trecut din greseala pe la pr. OTV zilele trecute.
    El facea a doua revolutie de dupa 20 de ani cu cativa omuletzi nervosi, EL eroul si salvatorul tarii etc. Faza cu intelectualii...sau ca el le da bani la pensionari sau ceva de genu...
    Bai fratilor.. ala e dus rau de acasa e CLAR. Nici chiar asa. E super paranoic, are o grama de simptome CLARE de boala psihica. Chiar nu-l poate lua diagnostica nimeni?
    Ala inebuneste oamenii cu cateva sute de euro, el vrea sa schimbe istoria tarii cu programul lui E BOLNAV PSIHIC CLAR !!!!
    Am sters programul definitiv!!!
    • 0 (2 voturi)    
      DD (Joi, 22 martie 2012, 22:37)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui paard

      Din pacate cei care au intins mana la pungile PSD,PDL,PNL,Becali,vor intinde mana si la doua mere de la DD.Am vazut si eu cateva faze din revolutia OTV,in prima faza m-a amuzat dar dupa nici un minut am simtit greata.De o penibilitae si de un ridicol inspaimantatoare! Omul acesta pare intradevar BOLNAV!
  • -7 (9 voturi)    
    DD-ul (Joi, 22 martie 2012, 14:22)

    Richie [anonim]

    Se pare k DD-ul are sprijinul americanilor. Vorbesc in cunostinta de cauza si oarecum avizat. Prin aceleasi cercuri pe unde incearca sa intre Ponta in US, Diaconescu are facut lobby si deja a intrat in discutiile celor ce La Deveselu interese au. Le trebuie un om din popor, pe langa care sa-si trimita ei Horia Mocanii lor.
    • +8 (10 voturi)    
      ... (Joi, 22 martie 2012, 14:47)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Richie

      Pe DD nu l-ar baga in seama nici bulgarii, ce sa mai zicem de americani.
  • +1 (7 voturi)    
    Hm (Joi, 22 martie 2012, 14:43)

    R.A.Muresan [utilizator]

    Chiar si intr-o tara cu o democratie slaba ca Romania, sa te stii neonest si sa faci politica inseamna sa o cauti cu luminarea. Altfel, pe criza si debusolarea asta ar fi fost de asteptat sa avem mai multi oameni care sa raspunda mesajului populist ordinar, ma mir ca sint numai 10%.
  • +7 (9 voturi)    
    Anunt (Joi, 22 martie 2012, 14:48)

    Trojan.H [utilizator]

    Domn ambitios, caut televiziune pentru intrarea in Parlament. Rog seriozitate.
    • -1 (3 voturi)    
      Nu, asa: (Joi, 22 martie 2012, 15:07)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Televiziune ambitioasa, caut votanti cu picioarele care sa ma bage in parlament.
  • +1 (9 voturi)    
    De fapt ... (Joi, 22 martie 2012, 14:59)

    Diletant [utilizator]

    ... asta a fost sageata otravita pe care ati dorit s-o aruncati, domnule Tapalaga ... "Deocamdata, Traian Basescu si PDL conteaza pe acest partid imund, desi Diaconescu pretinde ca isi va da voturile USL" ???
    Ar trebui sa fiti mai explicit domnule Tapalaga, ... sa stim si noi cui servesc articolele dumneavoastra din ultima perioada?
    Cititi comentariile la articolele dumneavoastra domnule Tapalaga? Va mai intereseaza opiniile cititorilor "Hotnews"? ... Daca nu ... pentru cine scrieti, ce incercati sa faceti, pe cine incercati sa manipulati?
  • 0 (4 voturi)    
    tragic (Joi, 22 martie 2012, 15:00)

    Adrian [anonim]

    demonstreaza capacitatea intelectuala a 10% din electorat????
  • +1 (3 voturi)    
    NU e DD de vina (Joi, 22 martie 2012, 15:00)

    dorin bretan [anonim]

    Faptul ca exista astfel de oameni , nu inseamna ca trebuie facuti presedinti . Boborul educat asta doreste si omul de TV asta ii da. Astia sunt conationalii nostri educati la TV. Nu va place, faceti ceva sau taiat-i din tara.
  • +1 (5 voturi)    
    Escroc... (Joi, 22 martie 2012, 15:18)

    Varga [anonim]

    Locul acestui bufon(ESCROC) fara punct si fara virgula este la Jilava . Mai mare bataie de joc de neajunsurile si durerile oamenilor nu am mai vazut.
    Sper din tot sufletul sa-l opreasca cineva....
    Chiar daca se spune ca naivitatea se plateste trebuie sa-i fie demontata toata tirada lui de prostii , pina nu este prea tirziu.
  • +3 (5 voturi)    
    Solutie (Joi, 22 martie 2012, 15:30)

    Lucian [anonim]

    Atata vreme cat prostia e la ea acasa in Romania nu poate fi impiedicata aparitia unor asemenea tumori politice. Singurul antidot pe care-l vad este ca cetatenii responsabili sa iasa in numar cat mai mare la vot pentru ca viitorul lor si al tarii sa nu fie decis de fanii imbecilizati ai lui Dan Diaconescu din rect.
  • +3 (5 voturi)    
    Fiecare problema are o solutie! (Joi, 22 martie 2012, 15:40)

    Bogdan [anonim]

    Toti oamenii care cred ca ce face DD e mega adevarul sunt oameni absolut disperati. Disperarea face ca oamenii sa si piarda inteligenta nativa si sa inceapa sa creada lucruri care nu au niciun sens, minciuni usor dovedite, daca ar putea sa vada lucrurile clar. Pentru toti acesti oameni e nevoie de dovezi clare pentru toate minciunile lui DD. DD creeaza un univers fals in care toti oamenii astia, acum disperati, o sa se inece cand o sa si dea seama ca nu e nimic real; isi pun ultima speranta intr un sarlatan. DD o sa poata sa duca meschinaria asta pentru inca o perioada, dar cand corabia o sa pice, si o sa pice intr un final, DD va fi linsat in plina strada de toti acesti disperati care si pun sperantele in El. Ce am putea face este sa luam si sa demontam, pas cu pas, toate minciunile lui; nu e chiar asa de greu, nici DD nu e inteligent, dar castiga atentie prin carisma/perseverenta si faptul ca e la tv :) stiu ca suna funny, dar pana la urma, pe cine vezi zi de zi la tv.. pe el; oamenii sunt simpli, n au facut nici 8 clase probabil; ei ce vad la tv - devine brusc real; tot ce zice DD in fiecare zi, fiecare emisiune, devine ca o pagina din biblie pentru ei. Trebuie luat si facut exact ce am facut si cu biblia acu ceva timp - desfiintat toate minciunile. Pentru multi dintre noi este hilar ce se intampla si nu ne implicam de frica sa nu ne murdarim - dar mai rau este sa stam si sa vedem cu oameni in toata firea, cu minte de copii mici, aleg un monstru idiot sarlatan si noi stam in cafenele si radem/ iar dupa alegeri o sa ne plangem de mila. DD este fiul bastard al lui Vadim,
    • -1 (1 vot)    
      @Bogdan. (Joi, 22 martie 2012, 18:22)

      cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Mai trebuie ca 1% din romani sa semene cu dumneavostra, domnule Bogdan.
    • +1 (1 vot)    
      corect (Vineri, 23 martie 2012, 9:47)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      In orice perioada de recesiune, oamenii disperati se intorc catre mesajele nationaliste, xenofobe sau anti-sistem.
      Din pacate, demontarea logica nu este o solutie viabila - omul este disperat, satul de saracie si de foame, iar statisticile si argumentele logice nu il mai prind. Stiti faza cu statistica la paine, nu? (eu am 4 paini, tu ai 0. Statistic, avem cate 2 paini fiecare). Pe omul cu 0 paini nu il ajuta vorbele, statisticile si argumentele logice. El este flamand.
  • -1 (5 voturi)    
    o clipa de chibzuinta (Joi, 22 martie 2012, 15:44)

    david [anonim]

    Domnule Tapalaga,
    Imi place articolul de mai sus. Dar...poate va mai ganditi dvs. , dar si confratii, cu zece pasi inainte,inainte de a mai scrie cate un articol. Este foarte usor sa critici, sa desfiintezi, sa dinamitezi, fara sa gandesti consecintele. Ma refer la la ce s-a scris in ultimul timp.
    Aveti o responsabilitate, pt. ca monstri pandesc
  • 0 (4 voturi)    
    3 nopti cu dd (Joi, 22 martie 2012, 15:55)

    ana manu [anonim]

    cine sta in spatele lui diaconescu? de ce i se permit atatea lucruri?
  • 0 (4 voturi)    
    protzenturi (Joi, 22 martie 2012, 15:56)

    rica venturiano [anonim]

    zece procente nu asigura intrarea in palavrament.

    zece procente alea sunt pe intreg teritoriul tzarii.
    cu zece procente nu castigi niciun loc in parlament.
    mai ales daca n'ai primarii, consilii judetene.
    cu zece procente, poate cateva locuri prin consiliile comunale sau orasenesti, in orase mici.
    cam atat.
    nici macar dd nu poate castiga o circa electorala, daca se bate cu un uslas sau pedelist conoscut.


    ungurii au 6-7%, dar compacti, in cateva judete.

    prm avea cativa ani de existenta si propaganda, consilieri, chiar si primari. si au avut 30%.

    e diferenta.
    poate peste vreo zece ani, daca o mai fi otv p'atunci.

    sunt curios daca prind macar un loc de primar, in iunie.
  • +1 (5 voturi)    
    "pentru toate minciunile lui DD"..... (Joi, 22 martie 2012, 16:07)

    costica [anonim]

    Sunt absolut de acord ca oamenii care-l asculta pe DD sunt oameni absolut disperati. Dar problema grava este ca sunt MULTI si mai grav este ca nu ai ce sa le opui: minciunile lui Basescu?
    Sa fim sinceri, la cat a minit Traian Basescu din 2004 dupa ce-a fost ales si mai ales dupa ce-a fost reales iin 2009 sa nu te mire faptul ca acesti oameni(majoritatea absoluta fara prea multa educatie, fara studii) au ajuns sa-l sustina si sa-i creada aberatiile lui DD. Dar ce le ofera celelalte partide in schimb ?!
    De PDL si coalitia de la guvernare s-au saturat majoritatea romanilor, chiar daca nu se uita la OTV.
    Lipsa de INCREDERE in guvernantii care MINT, FURA, fac averi bine mersi si pe criza si nu-i intereseaza decat sa ajunga din nou la putere, in timp ce oamenii suporta masurile dure de austeritate, masuri care in final inseamna SARACIE, iar SARACIA este o UMILINTA pentru un om.
    Politicienii nu iau in seama deloc asta, desi sustinerea pe care o are si o exploateaza din plin DD se datoreaza tocmai SARACIEI celor manipulati grosolan de DD, dar ce usor este sa manipulezi oameni saraci, needucati, disperati, e la fel cum ii manipuleaza si cei de la PDL sau PNL sau PSD sau UNPR ba cu punga de zahar sau ulei sau faina ba cu excursii electorale tocami in an electoral.
    Nu am mira deloc ca PP-DD va ajunge in Parlamentul Romaniei, dimpotriva am spus nu o data ca ce fauna vom avea in viitorul Parlament sa-i multumim lui Basescu si lui Boc ca ne-au pricopsit cu ei dupa guevrnarea dezastruoasa portocalie!
    Va plati Romania cu varf si indesat incompetenta guvernarii PDLista si a mandatului lui Basescu care i-a adus pe milioane de romani la disperarea de a-l vota pe DD si pe Becali si alte asemenea specimene populiste.
    Disperarea PDLista se vede cel mai bine la Bucuresti, unde NU au gasit inca 1 candidat care sa nu-i faca de ras, pentru ca deja realizeaza ca vor pierde rusinos!
    La fel va fi al Cluj unde clujenii nici nu vor sa auda de Boc dupa matrapazlacuirle lui Apostu!
    • 0 (0 voturi)    
      sal (Luni, 26 martie 2012, 21:28)

      Fl0r1n [anonim] i-a raspuns lui costica

      daca aveti mentalitatea asta de curci , ca acum 60 de ani , nici-o data no sa aveti un presedinte in firea lui si toti o sa va fure .
  • +1 (5 voturi)    
    Dan Diaconescu - elevul lui Voiculescu (Joi, 22 martie 2012, 16:08)

    voltaren [utilizator]

    Cine a inventat " Partidul Televizor ?
    Cine a transformat jurnalistii in proragandisti de partid , deprofezionalizati , manipulatori , purtatorii de mesaje ale amaratilor lipsiti de discernamant , prezentati ca voci ale poporului prezent in fiecare seara pe ecranele Antenei 3 si ale celor doua Realitati tv . Ziceri la fel de socante citim , prin aberatiile scrise si pe ecranele acestor televiziuni .
    Altfel corect , OTV-ul este oglinda caricturizata a televiziunilor finantate de Voiculescu , Vantu , Ghita . Cine respecta legea audio-vizualului in tara asta ?
    Sper sa nu fie prea tarziu ! Daca se vor lua masuri acum , autovictimizarea va atinge paroxismul .
  • -1 (7 voturi)    
    adica, ti-au trebuit trei nopti, ca sa ce !? (Joi, 22 martie 2012, 16:09)

    hotevescu [anonim]

    ...poi, un jurnalist inteligent, dupa numai 5 sec. de vizionare otevistica scria un articol cu inca de 5 ori pe-atatea fraze, bah!
    ...s-a reprofilat privata, a-nceput haznaua otv sa produca biogaz odorizat electoral si, v-a cuprins teama de surpriza electorala pe care ar fi in stare psihicu´ prostimii sa v-o produca ?)))...
  • 0 (4 voturi)    
    adevaru e ... (Joi, 22 martie 2012, 16:28)

    me [anonim]

    ca mai toti politicienii sunt de kko...
    oamenii nu mai stiu pe cine sa voteze... si ajung sa voteze acest calicaturi...
    cel mai grav este ca actuala criza politica sociala si economica este exact cel mai propice moment de a ajunge departe un asemenea partid... sper totusi oamenii sa se trezeasca pentru ca daca iese cumva DD, jiji sau vadim eu emigrez ... oriunde...
  • +5 (7 voturi)    
    otv MINCINOS (Joi, 22 martie 2012, 16:30)

    manon [anonim]

    evenimentul cu individul care s-a dus dupa ramasietele lui Brancusi este circ ieftin petrecut de fapt in luna noiebrie 2011 in fata unui hotel din Drobeta - eram la acest hotel am vazut filmarea facuta de otv. filmare care este data acum pe post ca si cum s-a petrecut in ziua de 20 martie. Manipuleaza si arunca tot felul de stiri ieftine, sunt diperati ceea ce spune mult despre adevratele adeziuni si coruir electorale pe care sustin ca le au. De fapt au doat o mana de frustrati, de nemultumiti de oameni care nu isi gasesc locul in societatea romaneasca si in familii si carora le spala creierele cu tot felul de prostii. Manipuleaza inclinatia unora spre ura, barfa, antisemitism, violenta, afiseaza o pseudocultura in fata multimii cu IQ, educatie si cultura sub limita minima. Acesta este electoratul lui dd si nici vorba sa aiba procentele pe care le sustine. Daca era asa de unde rezulta disperarea asta de arunca toata artleria si tot felul de invective??? Deja nu mai stie de cine sa se lege sa ii iasa ratingul nici macar ratingul nu mai vorbim de alegatori....
    • -1 (3 voturi)    
      manom (Joi, 22 martie 2012, 18:38)

      cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui manon

      Doresc mult sa aveti dreptate, personal insa cred ca este vorba de fenomenul de reflux/flux, cunoscut relativ bine in sociologia politica. Partea dificila este ca partidele politice ,,consacrate,, nu au o oferta credibila, ptr. mai bine de 20%, din nefericiti, voluntari sau nu, ai acestei tari. Astfel se agata, din disperare de acest mascarici, mascarici numai la o analiza de suprafata.
  • -1 (3 voturi)    
    Ce te faci atunci? (Joi, 22 martie 2012, 17:09)

    francisc [anonim]

    Ciobane, ce te faci dacă Monica trece în PPDD cu tot cu arhiva SIPA?
  • +2 (4 voturi)    
    caz ce tine de psihiatrie (Joi, 22 martie 2012, 17:39)

    mirela [anonim]

    cand ajung cu telecomanda la OTV intamplator rezist cam 5 minute, privind cu nedumerire la acest spectacol demn de un sanatoriu de boli mintale si ma gandesc cu groaza: oare chiar exista cineva care sa-i ia in seama?!
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Joi, 22 martie 2012, 17:59)

    baicu cristian [anonim]

    Daca Dan Diaconescu va reusi sa ajunga la 10 % din voturi ,este grav,inseamna ca populatia romaniei are probleme grave
  • +2 (4 voturi)    
    teroare (Joi, 22 martie 2012, 18:28)

    marius [anonim]

    astia sunt bolnavi,mi-e scárba de ce vad la OTV,m-am uitat de cáteva ori dar e ca la circ......
  • +3 (5 voturi)    
    Democratia e frumoasa (Joi, 22 martie 2012, 18:59)

    han [anonim]

    E bine ca aceasta parte a populatiei e reprezentata. E pacat ca partidele "serioase" nu reusesc sa-i reprezinte, dar pe de alta parte partidele vechi nu mai reprezinta pe nimeni in ultimul timp..
  • -2 (4 voturi)    
    Cu ce e mai bun marinaru fata de Diaconescu (Joi, 22 martie 2012, 19:23)

    Frankie [utilizator]

    Nu inteleg cu ce sunt mai presus Basescu, Ponta, Antonescu decat Dan Diaconescu..... chiar nu inteleg!
  • -1 (3 voturi)    
    Complicitate (Joi, 22 martie 2012, 19:53)

    albescu [anonim]

    Din nefericire, acest fenomen numit PPDD este sustinut de putere, in particular de Basescu. In disperarea sa de a detine in continuare controlul numirii premierului, Basescu ar face orice sacrificiu pentru a diminua din procentele USL-ului sub 50%. Daca ati observat, in violentele sale diatribe, in care nu scape sa critice USL si pe moguli, niciodata, dar niciodata n-a pomenit de DD. Ca prin farmec, procesul lui DD a inghetat. Sunt absolut convins ca multi dintre cei care vor fi desemnati de DD pentru Parlement sunt agenti PDL sub acoperire si vor trece cu arme si bagaje in partea cealalta. Nici institutiile statului nu fac nimic pentru a opri campania desantata a postului OTV. Monstrul politic de care vorbeati, dle Tapalaga, are un tata in persoana lui Basescu!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    CNA (Joi, 22 martie 2012, 20:33)

    ady [anonim]

    daca privesti la tV-urile din ro ai spune ca suntem o tara de nebuni..dar eu cred ca se merge pe degradarea societatii..dupa OTV la RCS dupa 12 noaptea poti vedea filme porno liber..asa ceva n-am gasit in Europa vestica ..imi imaginez ce generatii or sa iasa..aoleu
  • 0 (2 voturi)    
    Educatia e esentiala (Joi, 22 martie 2012, 20:36)

    it_s__not_news [utilizator]

    Frispici e ok, trebuie insa crescut nivelul de educatie.
    Cum mai mult de 10% din populatia Ro este needucata si nespalata, e normal ca aceasta populatie sa fie reprezentata in parlament (de niste nespalati, evident): se va traduce in concret ceea ce toti stim deja: cladirea aia mare de pe deal pute.

    Cum, la care deal ma refer? Ma rog, se aplica si pentru dealul celalalt ....

    Cred insa ca pentru toate posturile Ro ar trebui sa plateasca o taxa de vulgaritate. Cu alte cuvinte, daca cetateanul vrea OTV sa plateasca 1 eur / luna platibil prin provider-ul de cablu; banii astia sa intre la cultura, de ex.
    Si bineinteles, sa ai posibilitatea sa refuzi OTV, Taraf, etc etc
  • 0 (2 voturi)    
    Noua speranta a Romaniei ?????? (Joi, 22 martie 2012, 22:19)

    dezamagitul [utilizator]

    Nu-i mai dati atata importanta ,dan diaconescu in direct dispare cum a aparut.
    • -1 (1 vot)    
      te inseli (Vineri, 23 martie 2012, 3:52)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui dezamagitul

      Nu fi asa sigur. Are emisiunea asta de ani buni si a crescut mereu.
      • -1 (3 voturi)    
        Oare? (Vineri, 23 martie 2012, 7:45)

        dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Nu confunda marfa cu ambalajul .
        Un post de televiziune de nisa care a fost in tot acest timp adapost pentru tot felul de vraci , vindecatori de ocazie ,sarlatani ,vrajitoare , hoti ,sa nu o mai punem la socoteala pe exasperanta Elodoia care a devenit personajul nr. 1 al Romaniei ,bineinteles in mintea lui diaconescu . Iar despre religie vedem ce oferte are pentru romani aratant tot felul de indivizi care cred ca daca striga tare au si dreptate si vindeca fraieri sau excroci in direct la TV.
        Dar ar fii o solutie simpla daca toti candidatii la alegeri vor fi controlati medical s-ar rezolva problema . Daca va aduceti aminte si hitler a ajuns la putere in mod democratic.
        Va rog nu ii mai faceti dobitoci sau altfel pe cei in jur de 10 % ,saracii sunt ori needucati sau naivi.
  • -1 (5 voturi)    
    Vai de noi !!!! (Vineri, 23 martie 2012, 0:18)

    Cris [anonim]

    Fratilor, treziti-va ! Circul de la Zero-TV este facut numai pentru audienta ! Toti au salarii babane iar dd s-a inbogatit peste masura si plange pe umerii fraierilor . Si-a luat vile , yahturi, avion ............ nu mai stie ce sa faca cu banii.......... Are vile in strainatate si asta numai din fraierirea oamenilor saraci .......... O sa fie un Parlament de tot rasul : prm, ppdd, png........ Ptiu, ce zile ne asteapata !!!!!!!!!!!!
  • -1 (3 voturi)    
    Popor (Vineri, 23 martie 2012, 1:37)

    Fane [anonim]

    Conule, mai jignesti mult poporul? Adica ce vrei sa spui ca noi, oamenii care va tinem in carca, nu suntem in stare sa gandim?Ei afla ca suntem multi si mai destepti decat clasa politica murdara actuala si noi, ca o mare parte din popor nu toleram teroarea pe care vreti sa o semanati printre noi si nu ne speriem! Credeti ca nu stim ce inseamna insinuare,mesaje subliminale, folosirea uneltelor de reprimare a poporului, promovand indobitocirea?
    Nu ne mai injositi, pentru ca am aflat ca sunteti contra poporului Roman si o sa vedeti ca dreptatea o sa iasa la iveala.Veti vedea! NU ne lasam!Avem dreptul conform constitutiei sa alegem cu cine sa votam.Nu o sa ne mai prostiti! Feriti-va de razbunarea poporului!
  • +1 (3 voturi)    
    "Patriot"? (Vineri, 23 martie 2012, 2:06)

    Nume [anonim]

    În 1951 a venit înainte de Gaddafi, Libia a fost mai săracă ţară din mundo.Después patru decenii de Gaddafi şi înainte de invazia NATO din 2011, (pentru Statele Unite, Franţa, Italia, Germania, etc), Libia a fost nivelul de cea mai mare de viaţă ... Africa, mai mare decât Rusia, Brazilia şi Arabia Saudită.


    1 - de energie electrică a fost liberă pentru toţi

    2 - În Libia, casa este considerată o lege a omenirii.

    3 - Seniori primi un $ 50 de mii de dolari pentru a cumpara o casa.

    4 - Toate creditele de orice fel sunt la 0% dobanda prin lege.

    5 - Gaddafi a promis o casă la toate înainte de a pune o casă de tatăl său şi a ţinut promisiunea lui, tatăl său a murit fără adăpost.

    6 - Doar 5% din Libia, înainte Kadhafi ar putea citi şi scrie.

    7 - Acum, cu Gaddafi educaţie de calitate este gratuit, şi la nivel înalt de alfabetizare este de 83%.

    8 - îngrijire medicală este gratuită pentru toţi şi de înaltă calitate.

    9 - În cazul în care libienii nu poate găsi educaţie sau de îngrijire medicală de care au nevoie, la nivel corespunzător, guvernul asigură fondurile necesare pentru a ieşi din ţară.

    10-În cazul în care libieni cumpara o masina, guvernul plateste 50%.

    11-preţ al benzinei este de 14 de centi pe galon.

    12-Orice libian, care vrea să fie un fermier pentru a primi teren gratuit, o casa, animale, utilaje agricole şi seminţe.

    13 La data de 1 iulie 2011, 1700000 libieni au mărşăluit în Piaţa Verde din Tripoli pentru a protesta faţă de bombardamentele NATO. Acest lucru este de 95% din populaţia de Tripoli. Libia are doar cinci milioane de locuitori.

    14-Banca Centrală a Libiei aparţinând Libia, ca şi în cea mai mare a lumii occidentale, care aparţin unei organizaţii de Rothchild.

    15-Libia Bank lansează monedă fără datorii......
  • -2 (6 voturi)    
    PP-DD-ul este UNICA solutie (Vineri, 23 martie 2012, 2:18)

    Iubesc PP-DD-ul [anonim]

    Traiesc de 25 de ani in SUA, si urmaresc, atit cit timpul mi-o permite, fenomenul politic romanesc, informindu-ma din toata presa romaneasca sau vizionind toate programele de stiri tv care pot fi vizionate via internet. Nu pot sa spun ca ma numar printre cei care formeaza o masa alienata de prosti, avind la activ un doctorat in domeniul IT-ului. Am privit de la inceput cu o oarecare suspiciozitate otv-ul, dar, dupa un numar apreciabil de ani, am ajuns la concluzia ca acest post tv este singura voce autentica a Romaniei, locul unde s-au perindat cele mai importante figuri ale vietii culturale si sociale a Romaniei. Partidul d-lui DD este singura alegere logica si de bun simt care sta in fata electoratului romanesc. Editorialul acestui pseudo-jurnalist, fost carator de servieta al lui Cristoiu sau paharnic al d-nei Monica Macovei, nu a facut nimic altceva prin acest text decit sa incropeasca o jalnica "dare de seama" moda anilor 1960. Domnule autor, de ce nu incercati ceva in agricultura, caci cu scrisul ati dat-o rau de tot in bara. Sinteti absolut jalnic. Prevad ca voi fi cenzurat. Sint sigur ca la aceasta batjocura de text au fost avizate numai opiniile pro. Eu totusi am incredere in romanii mei, care nu pot gresi, si il vor urma pe DD. Doamne ajuta-i pe romani!
    • +4 (6 voturi)    
      iaca si un postac DD (Vineri, 23 martie 2012, 9:56)

      florin [anonim] i-a raspuns lui Iubesc PP-DD-ul

      Se vede insa lipsa de expertiza in domeniu. Cu ceva efort insa, pana in toamna veti ajunge la ceva performante, ce sa zic.

      Hai sa le luam pe rand, poate invatati ceva:
      1. faza cu traitul in SUA - bagata din prima, ca mesajul sa aiba credibilitate
      2. adaugat si un doctorat - mesajul vine de la o persoana educata, culta
      3. atacul la persoana - metoda veche de a deturna o discutie care nu poate fi altfel combatuta
      4. includerea personajului colectiv, a poporului - slabut rau, un tip ce nu a macat salam cu soia nu prea poate fi perceput ca fiind "din popor"

      Nice try.
      • 0 (4 voturi)    
        Scremutul de pomana, sportul fraierilor (Vineri, 23 martie 2012, 14:09)

        PP-DD-ul este UNICA solutie [anonim] i-a raspuns lui florin

        1. De ce te oftici? Da. Traiesc de 25 de ani in SUA. Te roade?
        2. Da, am un doctorat la facultatea din orasul Stanford. Te roade?
        3. Atac la persoana? Adica, daca spun ca autorul textului a fost un umil carator de servieta a lui Cristoiu si paharnic la doamna Monica Macovei, asta reprezinta un "atac la persoana"? De ce? Adevarul supara? In fond, aceste job-uri fac parte din CV-ul acestui personaj. Te roade?
        4. Includerea poporului este necesara, atita timp cit 2 milioane de romani (deocamdata) s-au inscris ca membri la PP-DD. Te roade?

        Da, se vede clar ca te roade ... pina la maduva. Neputinta se trateaza cu cititul, ambitia si studiul. Daca nu poti si nu ai de unde, de ce nu stai in banca ta. Umilinta e o dovada de intelepciune. Se vede clar ca nu ai de unde!

        Nice tray.
        • 0 (2 voturi)    
          pffff (Sâmbătă, 24 martie 2012, 13:43)

          eu [anonim] i-a raspuns lui PP-DD-ul este UNICA solutie

          eu zic cas ti-ai luat doctoratul la litere in state, se vede clar dupa engleza superba: ”nice tray”...
          oricum ai luat un doctorat si dupa aia ai avut un accident grav si ti-au scos jumatate de creier ca altfel nici macar in gluma nu poti sa zici nici macar ca isi justifica existenta ca partid porcaria aia notorie a lui diaconescu, nu ca e ”singura sansa”.
  • +3 (5 voturi)    
    firesc (Vineri, 23 martie 2012, 7:23)

    catelu [utilizator]

    Intr-o tara in care profesoara de muzica are salariul cat intretinerea la bloc pe o luna pe cine ar trebui sa blamam daca oamenii asculta Adrian copilu' minune in loc de Bach?
    Dan Diaconescu nu e mai vinovat pentru imbecilizarea populatiei decat sunt vinovate oile care blocheaza autostrada.
    Dupa parerea mea Dan Diaconesc este un fel de calamitate naturala, care insa nu trebuie sa te prinda nepregatit. Nu dai vina pe ploaie daca ti-ai uitat umbrela acasa.
  • +4 (4 voturi)    
    DD/UDMR (Vineri, 23 martie 2012, 10:08)

    UDMR [anonim]

    De infractorii de la UDMR nu zici nimic? Ei fac mai mult rau Romaniei decat DD sau Vadim. Nu sunt inregistrati ca partid si peste aceasta infractiune treci cu 'delicatete'
  • -1 (3 voturi)    
    Eu apreciez efortul autorului articolului! (Vineri, 23 martie 2012, 17:08)

    robert.b [utilizator]

    Dupa eforturi majore, am reusit sa citesc rezumatul primei zile si am clacat. Cum o fi oare sa urmaresti live canalul de dejectii!? Yuk! Ma duc sa ma spal pe ochi, poate se duce...
  • -1 (1 vot)    
    Oribil si scarbos (Vineri, 23 martie 2012, 18:30)

    Citizen Fane [anonim]

    Va respect pentru curajul Dvs., Dle Dan Tapalaga, de a scrie despre un fenomen mass-media poluant, in speta OTV.

    Dupa ce am citit articolul Dvs., m-am uitat astazi pe OTV - in jurul orei 10, (azi 23 martie 2012) - si 2 fotografii ale Dvs. erau redate in mod obsedant, pe jumatate de ecran, impreuna cu un mesaj incitator in partea de sus a ecranului.

    Nu l-am retinut exact, dar sunt sigur ca CNA-ul are inregistrarile.

    Ne e scarba de asemenea tactici.

    Intentia din spatele acestor afisari repetate mi se pare evidenta.

    Ma intreb sincer cum as actiona eu, in caz ca imaginea mi-ar fi afisata in mod repetat, sub un mesaj de genul "Asa arata dusmanii poporului", sau echivalent.

    Parca s'ar intoarce Romania in timp, in anii '50-60.

    Cu stima...!
  • -1 (3 voturi)    
    Elodia presedinte! (Vineri, 23 martie 2012, 22:41)

    Parol [anonim]

    Este bine ca Dan Diaconescu sa dea 20 de mii de euro la fiecare om din tara in fiecare zi mereu ? Dati Sms la 112.
    Aiurea . Nici prostii din sate izolate nu cred asa ceva. Oamenii saraci de la tara voteaza cu cine da punga mai mare. Abia aia mai intelectuali din fire au impresia ca fac o alegere.
    Si la final, vo
  • 0 (2 voturi)    
    PP DD Singura sperata !!! (Duminică, 25 martie 2012, 22:15)

    Nickone [anonim]

    Pentru toti acei care nu va convine PLECATI in tari straine cum v-a gonit Basescu !

    http://www.youtube.com/watch?v=bErRqum1dSA


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version