FOTOGALERIE Zeci de cai salbatici din Delta Dunarii, prinsi intr-un tarc si infometati, risca sa fie trimisi la abator

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 18 mai 2011, 18:22 Actualitate | Mediu

FOTOGALERIE Caii salbatici de la Letea, inchisi si infometati
​Cateva zeci de cai salbatici din Padurea Letea, aflati in zona protejata a Deltei Dunarii, au fost prinsi, inchisi intr-un tarc si infometati, urmand ca maine dimineata sa fie transportati la un abator. Actiunea a inceput de saptamana trecuta si a fost motivata fie de faptul ca animalele sunt bolnave, fie ca fac stricaciuni in padure si in gradini. Caii, unici in Europa, nu au primit nimic de mancare timp de o saptamana si asteapta acum rezultatele analizelor medicale, necesare pentru a se aproba transportul lor la abator.
  • Click pe poza pentru fotogalerie
"Sunt 71 de cai, 50 de adulti si 21 de manji. Au fost prinsi incepand de luni, saptamana trecuta, si pana vineri n-au primit nimic de mancare", a declarat Kuki Barbuceanu de la Fundatia de protectie a animalelor Vier-Pfoten.

Vier-Pfoten a facut plangere la Politia de Frontiera si la Directia Sanitar-Veterinara. Pentru ca animalele sa fie ucise, este nevoie de rezultatele analizelor medicale, in baza carora Directia Sanitar Veterinara emite certificatele de transport.

Caii au fost prinsi de locuitori, care se plang de faptul ca animalele strica padurea si gradinile. Potrivit lui Barbuceanu, nu exista o motivatie clara pentru care au fost prinse animalele. Pe de o parte, Directia Sanitar Veterinara are nevoie sa verifice starea de sanatate, pe de alta parte, DSV spune ca nu are nicio implicare si ca a fost initiativa oamenilor.

O parte dintre locuitori, care au platit taxa de pasunat, sunt proprietari ai cailor si vor incasa pe fiecare animal 100 de lei cand va fi dus la abator. 

Vier-Pfoten, impreuna cu Institutul Naţional de Cercetare Delta Dunării din Tulcea, a survolat zona in urma cu doua luni si a stabilit ca pe suprafata de 2.800 de hectare se afla circa 1500 de cai liberi, nu 2000-3000 cat sustin autoritatile. 

"Daca acesti cai dispar, va disparea interesul turistic, interesul cercetatorilor. Romania este singura tara din Europa unde mai exista cai salbatici. Distrugem o poveste", a explicat Barbuceanu. 

In timp ce caii isi asteapta verdictul, pe retelele sociale s-a declansat o reala campanie impotriva initiativei celor din Letea. Pe Facebook este promovata o scrisoare deschisa adresata Presedintiei, prin care se cere salvarea cailor.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

11697 vizualizari

  • +24 (36 voturi)    
    Unde sunt asociatiile acum? (Miercuri, 18 mai 2011, 17:30)

    Heruvim [utilizator]

    Unde e Politia Animalelor? Tace malc. Se pare ca doar javrele maidaneze sunt importante pentru jegosii astia ordinari.

    Vreau sa va aud! Vreau sa imi aratati ca NU aveti agende ascunse legate de caini maidanezi si bani care va vin pe diverse filiere.
    • -2 (10 voturi)    
      Politia animalelor (Miercuri, 18 mai 2011, 17:38)

      HESS [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Ca si o parte din restul institutiilor bugetare niste lipitori si frecatori de menta.Sper sa ajunga romania in faliment .Sa plece birocratii astia la plimbare.Adica la pascut.
      • +5 (5 voturi)    
        Hotnews (Joi, 19 mai 2011, 13:35)

        Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui HESS

        As dori un update, ce s-a mai intamplat? Au ajuns acolo asociatii de protectie a animalelor, a hranit cineva caii aia?
        As dori o declaratie oficiala din partea guvernatorului Deltei Dunarii, mi se pare ca padurea Letea e rezervatie a biosferei, cine raspunde pentru ce se intampla in ea? Ce autoritate din Romania a dat aprobare pentru aceasta actiune? Ce autoritate din Romania a permis ca aceste animale sa fie tinute o saptamana fara hrana?
        Este o actiune demarata de autoritati (evident cu incalcarea legii) sau o actiune complet ilegala demarata de cui i s-a aratat?
        Va rog completati stirea, astept de aseara amanunte.
        • 0 (2 voturi)    
          loghinmaria@ymail.com (Joi, 19 mai 2011, 19:29)

          loghin maria [anonim] i-a raspuns lui Geo.B

          cata cruzime omeni buni....unde este protectia animalelor unde este legea la noi in romania...daca acesti cai dispar va disparea si turismul...sa va fie rusine faceti romania de rusine.....de ce presedintele nu se inplica sau pote nu stie de asa ceva..... rusine aveti un pic de mila.....
    • -22 (36 voturi)    
      Delta! (Miercuri, 18 mai 2011, 18:16)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Cate asociatii sunt in Delta, pe un grind - si cati caini din Delta musca oamenii din orase? Jegos ordinar!
      De ce trebuie ca asociatiile sa-ti dea TIE socoteala? le-ai dat vreo cotizatie? te-ai inscris ca voluntar la vreuna din ele?
      • +19 (29 voturi)    
        De aia! (Miercuri, 18 mai 2011, 18:44)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Ca sa imi demonstreze ca nu au DUBLU STANDARD si poate sa ma convinga sa tin cu ele cand vine vorba de caini maidanezi.

        Vreau sa vad un singur standard pentru toate animalele. La fel cum Politia Animalelor a facut plangere penala impotriva veterinarului din Botosani vreau sa vad o plangere penala impotriva celor care au inchis si au infometat caii.

        Intelegi? NU. Nu intelegi pentru ca esti batut in cap. Respectul se castiga nu se ia de-a moaca. Acum au ocazia asociatiile sa isi castige respectul. Vier Pfoten si l-a castigat din punctul meu de vedere. Astept sa vad ce face politia animalelor.

        Probabil ca nu va face nimic, ca nu ies bani din cai salbatici.
        • 0 (0 voturi)    
          bla bla (Sâmbătă, 21 mai 2011, 17:04)

          un roman [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

          Daca nu cotizezi la ei nu au de ce sa-ti dea tie explicatii.
          Voi astia din Romania credeti ca sunteti buricul pamantului cand de fapt doar faceti umbra pamantului, degeaba.
      • +9 (17 voturi)    
        Jegoasa esti tu! (Miercuri, 18 mai 2011, 19:46)

        WolfyTM [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        ... si mai esti si nesimtita!

        1) ONG-urilea alea traiesc SI DIN BANII NOSTRII.

        2) ORICE organizatie trebuie sa dea socoteala pubicului, indiferent de felul organizatiei. De la echipa de fotbal din comuna pana la presedinte. TOTI.

        Asta inseamna democratie si transparenta, si asa are societatea controlul si siguranta ca acea asociatie nu este organizatie criminala!

        CLAR?
        • +2 (4 voturi)    
          mai bine ti-ai vedea exprimarea! (Miercuri, 18 mai 2011, 20:45)

          FOARTE CLAR [anonim] i-a raspuns lui WolfyTM

          ONG-urile traiesc din banii celor care doneaza, deci nu din banii tai! Acelora le explica ce au facut cu banii. Nu tie! Asta in cazul in care nu stiai, dar probabil ca nu ai fost implicat in nicio actiune civica. Si pentru ca la tine fundul bate gura - vezi ce ai scris "ORICE organizatie trebuie sa dea socoteala pubicului", incearca sa nu mai scrii cu gandul la madama blonda ca uite ce iti iese!
          • +2 (4 voturi)    
            intrebare (Miercuri, 18 mai 2011, 23:30)

            diu1so [utilizator] i-a raspuns lui FOARTE CLAR

            bun, sa zicem ca organizatiile alea fac ce vor si dau socoteala cui vor...

            dar cum e cu animalele, suntem sau nu suntem iubitori de animale? sau suntem iubitori doar de caini si de banii care pot aparea pe aici?
          • -1 (1 vot)    
            Hai, nu ma-nnebuni! (Joi, 19 mai 2011, 9:57)

            WolfyTM [anonim] i-a raspuns lui FOARTE CLAR

            Si fondurile de la BUGETUL TARII la care contribuim, cine le consuma? Nu mai incerca sa ii albesti ca pute de la o posta!

            Cat despre greseli... da sunt unii care le vaneaza desi se intelege perfect ce a dorit sa spuna cel ce a postat, dar, cand nu au alt agrument, e buna si o chichita sa il infundam pe om.
          • -1 (1 vot)    
            civicule, esti spalat pe creier (Joi, 19 mai 2011, 13:37)

            adma [anonim] i-a raspuns lui FOARTE CLAR

            cate fonduri europene au păpat şi papă ONG-urile fara a sti nimeni cati bani ajung la cei care au nevoie de ei si cati in buzunarele directorilor? iar bugetul european, ca si cel al statelor, tot de la buzunarul contribuabililor se ingrasă daca nu stiai.
        • +1 (1 vot)    
          ONG-urile inamicul public nr.1 (Joi, 19 mai 2011, 13:06)

          clar neclar [anonim] i-a raspuns lui WolfyTM

          ONG-urile NU traiesc din bani publici. Doar daca doresti tu sa le donezi.ONG-urile traiesc din cotizatii si donatii.

          Administratia locala insa da traieste din banii tai si nu iti da socoteala.
          daca vrei sa donezi bani la ONG-uri poti sa ceri socoteala copiii dupa chitante. Eu de fiecare data cand am contribuit nu a fost nici o problema sa imi urmaresc banii.
          Sunt perfect de acord cu tine, sa se promoveze transparenta totala.
          La ONG-uri exista acest interes ca altfel nu doneaza nimeni.
    • -7 (21 voturi)    
      comentarii (Miercuri, 18 mai 2011, 18:50)

      Diavol [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      Poate inainte de a comenta ca bizonul ar fi trebuit sa iti pui niste intrebari. Una dintre ele ar fi fost cum de a ajuns sa fie mediatizata situatia asta? Nu oare tot societatea civila e la baza?

      Si doi la mana... mai lasa comentariile bizoniene si pune osul la munca sa schimbi ceva in tara asta. Ca asa... toti ne pricepem sa dam din gura, nu?
      • +12 (18 voturi)    
        Doua chestiuni (Miercuri, 18 mai 2011, 18:46)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Diavol

        1. Bizonul este un animal pe cale de disparitie la fel ca si caii salbatici din delta. O iau ca pe un compliment.

        2. Ne tragem cumva de sireturi si nu stiu eu? Daca chiar te intereseaza muncesc zilnic minim 10 ore ca sa schimb ceva in tara asta, asa ca lasa-mi sireturile in pace.
        • +3 (3 voturi)    
          poti munci 7/24 ca nu schimbi (Miercuri, 18 mai 2011, 21:20)

          dica [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

          de unul singur....asa ca munceste eficient.....forta grupului va schimba ceva in romania. continua ce faci si sper sa trezesti si pe altii...
          sa nu uitam sa felicitam hotnews ptr ca e pe faza si ne informeaza....
    • +3 (7 voturi)    
      Pentru acesti cai (Miercuri, 18 mai 2011, 18:50)

      Bucur [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      Nu le da nimeni bani, nici Vier Photen nici altcineva. Crezi ca ei lucreaza pe gratis?
    • +13 (15 voturi)    
      se vorbeste chiar la inceput de " Vier-Pfoten" (Miercuri, 18 mai 2011, 19:03)

      ... [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      care, din cate stiu eu, e o organizatie pt protectia animalelor. stiu ca nu-i chiar locul potrivit pt un joc de cuvinte, dar unii oameni chiar au ochelari de cal: daca noua nu ne plac "javrele" atunci tre sa mentionam lucrul asta in orice circumstanta.

      in alta ordine de idei:
      de ce niste indivizi oarecare, chiar si proprietari ai cailor, au dreptul sa maltrateze caii si apoi sa-i trimita la abator? in mod, astea ar trebui sa fie infractiuni, nu drepturi.

      apoi articolul lasa o groaza de necunoscute:
      - de unde pana unde-s cai salbatici?
      - aia care au proprietari sunt salbaticiti?
      - aia care n-au proprietari vor fi si ei macelariti pentru ca asa le-a tunat unor idioti?
      - cum pot niste animale sa strice o padure mai mult decat oamenii?
      - si, nu pot sa ma abtin, ce (mai) e padurea Letea?

      din cate stiu eu, din padurea Letea au mai ramas cateva ramasite, restul a raposat pe altarul "industrializarii", "asanarii", "agriculturii intensive" si al hotiei neaose. Delta, la fel, probabil ca dupa macelul ceausisto-post-ceausisto-romanesc mai functioneaza la vreo 20% din capacitate. iar in acest context sumbru, si exclusiv intr-acesta, it's only fair ca animalele din articol sa aiba aceeasi soarta ca tot ce a fost vreodata atins de romani: moartea cruda, lenta, sigura.
      • -5 (5 voturi)    
        Tie-ti plac javrele? (Joi, 19 mai 2011, 13:58)

        Bucur [anonim] i-a raspuns lui ...

        Poate si jigodiile?
    • +15 (15 voturi)    
      Din cate stiu.. (Miercuri, 18 mai 2011, 19:13)

      sekhmett [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Vier-Pfoten este o asociatie de protectie a animalelor...
    • +6 (14 voturi)    
      In primele randuri, acolo sunt! (Miercuri, 18 mai 2011, 19:23)

      Oana [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      Asociatiile care se ocupa de caini, se ocupa si de cai! De fapt orice iubitor de animale iubeste animalele in general, nu doar cainii sau doar caii. De fapt, cine nu va lasa sa protestati sau sa faceti ceva pentru orice alta cauza care este importanta pentru voi? De ce va revarsati frustrarile peste tot in loc sa va implicati cu adevarat?? Nu va lasa iubitorii de caini? Daca fiecare ne-am preocupa de bucatica noastra, am reusi sa facem ceva cu adevarat. Asa... unii incearca sa le faca pe toate, altii comenteaza si dau sfaturi.
    • 0 (4 voturi)    
      in mod normal (Joi, 19 mai 2011, 12:48)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      In mod normal asa ceva nu se intampla intr-o tara civilizata .
      Iar "javrele maidaneze" sunt animale care trebuiesc protejate si nu infometate si kilerite .

      In mod normal cei de la protectia animalelor trebuiau sa bage in tribunal si inchisoare pe toti care au bruscat si ucis animalele .

      Din pacate la noi in tara , inca se rezolva problemele la modul BARBAR si culmea..mai si sustineti legiferarea barbariei !
    • +1 (1 vot)    
      Asociatiile isi fac treaba si pentru cai (Joi, 19 mai 2011, 16:37)

      Adriana [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      Politia animalelor precum si iubitorii de animale isi fac treaba si pentru cai, dar niciun ziar nu spune nimic ca nu are interesul. Tu pentru cati copii bolnavi ai donat in ultimul timp bani? Cati batrani ai hranit in utlimul timp? ZERO? Asa ma gandeam si eu. Asa zisii iubitori de oameni sunt niste bestii care mimeaza iubirea!
      • -2 (2 voturi)    
        Draga Adriana (Joi, 19 mai 2011, 19:48)

        Alina Natasa Culea [anonim] i-a raspuns lui Adriana

        As vrea sa-ti scriu multe, dar nu meriti
    • +2 (2 voturi)    
      Tarane! (Joi, 19 mai 2011, 16:39)

      Adriana [anonim] i-a raspuns lui Heruvim

      Vier Pfoten stii ce este? ONG! Ce mai zici acum? incultii handicapati care ne conduc tara nasc monstri!
  • +20 (22 voturi)    
    Super (Miercuri, 18 mai 2011, 17:32)

    muciflenduri [utilizator]

    Faceti-i mici si construiti 5 malluri in loc.
    Eventual si o fabrica de imbuteliere a berii si a sucurilor acidulate.
    Nu ne trebuie nici ursi si nici cai salbatici, vrem cat mai multe blocuri si asfalt.
  • +10 (10 voturi)    
    :( Horror! (Miercuri, 18 mai 2011, 17:34)

    altrix [anonim]

    Doamne fereste! Suntem pe un drum total gresit! Probabil nu ne vom reveni vreodata!
  • +15 (15 voturi)    
    Sa se faca o lista (Miercuri, 18 mai 2011, 17:46)

    sile [anonim]

    Hotnews, cum ati facut lista cu dosarele blocate in instanta, mai faceti o lista cu lucruri unice pe care le avem si de care inca nu ne-am batut joc deja. Sa ocupam odata si de ele, sa rezolvam problema definitiv.
  • +10 (12 voturi)    
    Inuman! (Miercuri, 18 mai 2011, 17:59)

    Ion [anonim]

    Va rog, cat mai multe comentarii pe subiect, macar atat sa facem, poate se sensibilizeaza autoritarile in drept.
  • +12 (14 voturi)    
    nu-mi vine sa cred cat de barbari suntem (Miercuri, 18 mai 2011, 18:05)

    haipapapa [utilizator]

    i-as duce la abator pe cei care i-au infometat pe acesti cai.. dinte pentru dinte nenorocitilor
  • +16 (18 voturi)    
    cretini (Miercuri, 18 mai 2011, 18:11)

    aredhel [anonim]

    Adevarati cretini. Nu e posibil asa ceva. Inchisi intr-un tarc ar trebui sa fie cei care au luat o astfel de decizie impreuna cu cei ce chinuiesc acele animale. Declinul Deltei Dunarii a inceput de demult si nu se face nimic pentru a o proteja ..... pacat.
  • +9 (11 voturi)    
    ce nenorociti (Miercuri, 18 mai 2011, 18:19)

    nu conteaza [anonim]

    pur si simplu nu am cuvinte, in loc sa pretuim astfel de raritati, le prindem, infometam si livram pentru mezeluri.
  • +8 (10 voturi)    
    mafia (Miercuri, 18 mai 2011, 18:20)

    Codruta N [utilizator]

    Urmariti bine firul! Alaturi de leucemia cabalina, acum au aparut caii care rod paduri (apropo: i-as vinde la abator pe cei care fura padurile!!!)!
    In ambele cazuri, este vorba despre un lucru simplu si cat se poate de lucrativ: caii sacrificati merg... la italieni, la salamuri! Compensatiile catre proprietari? Aproape egale cu 0, comparativ cu valoarea REALA a unui cal!

    E "doar" o mica "mafie romano-italiana" - si, apropo de asta, n-ar fi rau ca, atunci cand li se fac analize la cai, sa fie luate si probe-martor care sa fie analizate la un laborator independent. Din cate stiu eu, in Maramures a fost implicata si DSV in afacere >:
  • +13 (17 voturi)    
    Cumplit (Miercuri, 18 mai 2011, 18:26)

    Geo.B [utilizator]

    Caii aia nu fac nici un rau, sunt intr-o zona salbatica, nicidecum in orase, mananca ce gasesc, vara si iarna, nu le da nimeni nimic. Si acum niste idioti s-au adus aminte ca sunt ai lor si vezi-Doamne fac stricaciuni, numai ca sa ia niste bani pe ei la abator.
    Si dupa cum se vede din poze, e musai sa-i si chinuie o saptamana inainte de sacrificare.
    Dupa cum am spus de nenumarate ori, ipocrizia ong-urilor de protectia animalelor din Bucuresti este maxima, oare caii astia care se descurca singuri in salbaticie nu sunt si ei tot animale? Acum de ce nu iesiti in fata la guvern?
    Sa inteleg ca trebuie sa tratam cainii care ne musca prin orase cu maxim respect si consideratie, iar caii astia merita sa sufere sau cum??!!!
    Aaaa, si inca ceva, la abator sunt cumva eutanasiati?
  • +13 (13 voturi)    
    Infiorator! (Miercuri, 18 mai 2011, 18:47)

    laip13 [utilizator]

    Totusi, cine e responsabil pentru acest act de barbarism? Incredibil cum oamenii cu anumite valori si principii de viata privesc neajutorati la asemenea gesturi ce emerg dintr-un nivel de rationament rudimentar! De altfel, gestul reflecta nivelul de educatie a unei mari mase din Romania...trist....
  • +9 (11 voturi)    
    Oricine este (Miercuri, 18 mai 2011, 18:53)

    HESS [anonim]

    De viva .Hartiile pt mizeria si jegul din jurul nostru,caiinii abandonati caci ei au venit din spatiu acum caii vor fi responsabili pt dezatru din delta si disparitia paduriilor.Numai OMUL ROMAN NU ESTE DE VINA.Nu toti dar in majoritatea lor, Romania este reflexul Romanului.Asa popor asa tara.Am trimis ceva euroi pt animalele abandonate din Romania si o voi mai face cat de curand.Cineva care se ocupa voluntar cu ingrijirea lor i-mi povestea CUM LE-A FOST FURATA MANCAREA STRANSA CU GREU DIN DONATII .ASTA-I ROMANUL IN MAJORITATE.Pacat de tara aia cu asemenbea specimene.
  • +13 (15 voturi)    
    deja vu? (Miercuri, 18 mai 2011, 18:54)

    AFM [anonim]

    Se repeta masacrul cailor din timpul comunistilor. Nu ma nascusem inca, dar am auzit povesti oribile. Deci cruzimea astora nu ma mira, sunt urmasii colectivistilor d'antan. Chiar, unde sunt EU si toate organizatiile de protectia animalelor? Trebuie pus pe fb, tweeter, etc, este revoltator ce vor sa faca cretinii astia.
    • +2 (2 voturi)    
      se incearca oprirea acestor actiuni (Joi, 19 mai 2011, 14:21)

      andretty [utilizator] i-a raspuns lui AFM

      asociatiile de protectia animalelor ca de fiecare data merg la fata locului si trag de oameni sa ii opreasca. Dar daca politia e cu ei, ce faci? faci reclamatie la politie?! Faci reclamatie la DSV. Chemi presa scrii pe facebook. Toate astea s-au intamplat deja tocmai pt ca acele mult hulite ONG-uri au fost acolo s-a aflat si pe hotnews.
  • +12 (14 voturi)    
    urat (Miercuri, 18 mai 2011, 18:58)

    cornel [anonim]

    Caz clar de cruzime impotriva animalelor.
  • +10 (20 voturi)    
    mda (Miercuri, 18 mai 2011, 19:07)

    don santos [anonim]

    Bine punctat. Protejam niste animale inutile, care sunt pe deasupra si periculoase, in schimb continuam sa lichidam fauna salbatica (probabil ca sa fie mai mult loc pentru gratare si peturi aruncate aiurea). Hai, toti nebunii care protejeaza cainii maidanezi. Unde sunteti ? Sau caii salbatici nu sunt demni sa faceti scandal la televiziuni ?
    • -3 (13 voturi)    
      Cred ca tu si altii multi ca tine (Miercuri, 18 mai 2011, 18:54)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui don santos

      Santeti in plus.Fara voi Romania ar fi mai curata,mai respectoasa cu animalele.
  • +8 (10 voturi)    
    ingrozitor (Miercuri, 18 mai 2011, 19:08)

    radu [anonim]

    e trist ca putem fi mai fiare decat salbaticiunile din padure! alea omoara de nevoie, ca sa manace, noi omoram niste animale inocente prin infometare! aproape le doresc celor care fac lucrul asta sa sufere aceiasi soarta! e inacceptabil sa se intample astfel!
  • 0 (8 voturi)    
    asta ma intreb si eu? (Miercuri, 18 mai 2011, 19:13)

    opinescu [anonim]

    ma asteptam la multe comentarii. se pare ca animale sunt doar maidanezii, in romania. vedem doar pana in fata blocului, pana acolo unde putem sa aruncam oase de la balcon.
  • +3 (3 voturi)    
    ..................... (Miercuri, 18 mai 2011, 19:16)

    Chris [anonim]

    Dumnezeu o sa pedepseasca lumea asta cu cea mai mare duritate posibila. Si are toate motivele sa o faca.
    Sa-ti bati joc de un animal numai pentru esti mai puternic sau mai inteligent decit el, pentru ca poti este intolerabil.
    O sa curga singe pe pamint, in teribila judecata ce va urma, Scriptura zice "... pina la greabanul calului..."
    Cruzimea oamenilor intrece orice limite, daca animalelor li se face asa ce o sa li se faca oamenilor?
  • +8 (8 voturi)    
    incredibil (Miercuri, 18 mai 2011, 19:22)

    Milena [anonim]

    M-am intristat foarte tare cand am citit aceasta stire. Nu-mi vine sa cred ca cineva poate trata niste animale atat de frumoase si de nobile cu atata cruzime...pentru 100 de lei (daca datele din articol sunt adevarate).
    Trebuie sa existe o posibilitate de a stopa aceasta barbarie! Autoritatile ar trebui sa se autosesizeze!
  • -7 (7 voturi)    
    e bine ceea ce fac autoritatile (Miercuri, 18 mai 2011, 19:51)

    silviu [anonim]

    Aceste animale au aparut in zona in ultimii 20 de ani. Start-ul a fost dat de eliberarea cailor din fostele CAP-uri. Aceste animale nu au trait acolo din mosi-stramosi libere. Ecosistemul s-a dezechilibrat..!!!! coaja copacilor din padure este distrusa,(iarna caii se hranesc cu coaja copacilor) si asa.. arborii se vor usca!!! De dragul cailor e mai bine sa pierdem o alta unicitate.. (padurea Letea)?
    • +1 (1 vot)    
      stii poveste cu drobul de sare? (Miercuri, 18 mai 2011, 21:24)

      bula [anonim] i-a raspuns lui silviu

      conform teoriei tale hai sa nu mai facem copilul...lol....mai baieti, solutiile sint la indemina dar doare sa gindesti in plus.....oricum se pare ca din ce in ce mai putini romani vad the big picture.....nu o zic cu rautate ci doar sa va trezesc pe aia adormiti, ca ceilalti oricum nu pricep......iar aia care vad....nu se implica....stiti voi de ce.....
  • +10 (10 voturi)    
    Alooo POLITIA (Miercuri, 18 mai 2011, 19:58)

    Gica [anonim]

    Aloooo Politia animalelor !!!
    Ce faceti? Unde sunteti ? Ce ati facut ? I-ati bagat in tribunal pe responsabili sau inca nu ?
    Cat timp vom continua sa fim o tara BANANIERA incapabila sa rezolve civilizat aceste probleme.
    Se pare ca in Romania orice animal e in pericol de ..exterminare.
    Sau si caii musca oamenii ?
    • -1 (3 voturi)    
      . (Miercuri, 18 mai 2011, 19:15)

      ... [anonim] i-a raspuns lui Gica

      pe oameni ii musca propria nesimtire de c...r, dar cum n-ar recunoaste asa ceva nici in ruptul capului, omoara tot ce prind: maidanezi, pisici, cai, vanat, paduri, delta...
  • 0 (0 voturi)    
    Abatorul (Miercuri, 18 mai 2011, 20:23)

    CCC [anonim]

    Cica aici ii duc sa-i omoare:
    http://www.cicalex.ro/prezentare/contact.php

    Membra Interagro, dl Niculae, hmm!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Nimic nou! (Miercuri, 18 mai 2011, 21:14)

    Ion_Roaita [anonim]

    `Forme fara fond` va suna cunoscut? `Avocatul poporului`? Ce e chestia asta? Apara poporul, poporul fiind cine sau ce? Sunt multe chestii bizare in sarmana nostra tara, insa principalele nereguli sunt :1)Jucatorul e si arbitru 2)Albul se confunda cu gri-ul, nu se spune: nu e negru, are si ceva alb in el, deci poate fin incadrat la alb.
  • 0 (0 voturi)    
    pacat (Miercuri, 18 mai 2011, 21:15)

    anonim [anonim]

    Lipovenii din Delta sunt de vina o sa distruga totul deja e din ce in ce mai putin peste si daca nu mai e mult peste pt ca l-au prins cu plasele pe tot si au baut toti banii ce sa faca infometeaza cai si ii vand la abator................oamenii din Delta care distrug totul in calea lor.Pacat de tara noastra si de bogatiile din ea de care noi ne batem joc
  • +2 (2 voturi)    
    in romania e anarhie.... (Miercuri, 18 mai 2011, 21:15)

    cuvura... [anonim]

    anarhie datorata infractorilor si a lucrurilor facute pe bunul plac fara a evidentia cunostinta. oameni de nimic care, privilegiati pe nedrept, participa la acte decizionale mizere, care pun romania intr-o lumina de tara de nimic. nomenclaturile cu inceputuri sub iliescu si continuate pina data curenta arata ca romania devine o tara in care nu vrei sa te nasti, nu vrei sa traiesti, nu vrei sa te dezvolti. toti isi dau cu parerea despre orice, oricind fiecare avind dreptate. fals. reactia normala nu mai exista privirea fiind intetosata de nesimtire. romania este o tara a nesimtitilor.....si a cuvintelor de bascalie rumegate la nesfirsit..."asta e"...va spune ceva???? sinteti sclavii propriei nesimtiri....asta ati ajuns, si ca sa intelegeti si restul, oriunde veti fugi nu veti scapa.....
  • +3 (3 voturi)    
    BARBARI? (Miercuri, 18 mai 2011, 21:37)

    barghieru [utilizator]

    Da!Barbari!Nu caii salbatici,dar "animalele" alea pe doua picioare.De unde Doamne atata "neghina" in Romania?Ramasitze de la Germania ghestapovista?Sa le stea'n gat carnea acestor animale nevinovate.Incredibil!Incredibil!
  • +2 (2 voturi)    
    as vrea sa spun ceva si sa nu-i mai doara! (Miercuri, 18 mai 2011, 21:46)

    ion [anonim]

    va rog frumos, ce putem face material / uman, ca sa ii lasam din nou liberi ?
    ce naiba se intampla in tara asta ?
    chiar suntem atat de inumani, pur si simplu nu-mi vine sa cred si ma ingrozesc cand stiu ca asta e adevarul crunt.
    ce putem face, intreb din nou !
    sa le platim furaje, ce trebuie ?
  • +3 (3 voturi)    
    incredibil!!! (Miercuri, 18 mai 2011, 21:52)

    alter_ego [anonim]

    nu am cuvinte, e incredibil de trist...
  • +8 (8 voturi)    
    sunt e o problema locala, dar fara barbarism ! (Miercuri, 18 mai 2011, 22:44)

    cineva [anonim]

    Am fost la Letea, am vorbit cu localnicii

    caii de acolo, acei cai salbatici un loc inedit, o frumusete incredibila si incontestabila, chiar adaposteste cateva mii de cai si ale animale libere, in salbaticie

    totodata, acest loc adaposteste si specii rare de plante, arbusti care datorita imultirii cailor salbatici sufera , da am vazut cum caii rod coaja unor specii de plopi la fel de rare , intr-adevar sunt o problema pentru fauna locala, s-au inmultit ...localnicii nu consuma carne de al si nici nu le arde de vanat cai, chiar daca oamenii de la Letea traiesc intr-o saracie lucie, nu vaneaza cai !!! nu traiesc in pasteri si nu vaneaza animale !!! ca atare, tot ce e animal prin zona se inmulteste pentru ca locatia permite !
    am vazut copaci doborati sau sfasiati de cai; sunt niste herghelii superbe, e de vis locul, se pot vedea cai in grupuri cmpacte care alearga si pasc ...efectiv de basm !!!

    INSA NU ASA !!! NU PRIN INFOMETARE SI NU PRIN CHIN !!!! SUNT FIINTE !!!!

    problema trebuie analizata, luate masura si gandite solutii

    trebuie scosi de acolo eventual si trimisi in alte zone, eventual daca nu in Romaniac care nu e capapbila, in alte zone interesate de repopulare ...

    NU LA ABATOR !!! TERMINATI CU CANIBALISMUL SI PRIMITIVITATEA !!!! sunt exemplare rare, salbatice de-o frumusete inedita

    intr-adevar !!! CE FAC FUNDATIILE SI ALTE ORGANISME DE PROFIL !!!!

    NU EXISTA NIMIC MAI PRESUS DECAT NEVINOVATIA DIN PRIVIREA OCHILOR UNUI CAL, AL UNUI CAINE ..... DAR VENITI CU SOLUTIII !!!!!!!!!!!!!! TREBUIE RESTABILIT UN EHCILIBRU !!!!
    SI FARA BARBARISM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      555 (Joi, 19 mai 2011, 15:54)

      pipu [anonim] i-a raspuns lui cineva

      calul salbatic a disparut de mult din Romania si anume tarpanul,
  • -2 (4 voturi)    
    ecsact (Miercuri, 18 mai 2011, 23:09)

    Gica [anonim]

    Ecsact. Asta e dovada BARBARISMULUI ce domneste in sufletele unora , Acestia isi scuza IMPOTENTA sufleteasca si societala cu indignari de genul "omorati madanezii ca ne musca".
    Masuri civilizate sunt incapabili sa conceapa respectivii.

    Dar cu caii ce aveti ?
    QED
  • +1 (1 vot)    
    simbolul Libertatii (Miercuri, 18 mai 2011, 23:18)

    luxdesign28 [utilizator]

    Asa arata simbolul libertatii in Romania... Chinuit ca vai de mama lui.
  • -1 (3 voturi)    
    Din pacate majoritatea (Joi, 19 mai 2011, 0:06)

    HESS [anonim]

    Romaniilor sant o specie care doar sub o dictatura crancena dar justa in doua trei generatii ar deveni ce ar trebui sa devina.Cinstiti,harnici,respectuosi cu animalele,floriile,paduriile,cu vecinul care munceste si are nevoie de liniste nu de manele.ETC ETC.Poate pe unii ii dor afirmatiile mele.Si eu sant Roman.Am ,,infiati,trei caini si o pisica.Respect linistea veciniilor la ,,sange,,Nu arunc un pai pe jos.Strang cu punga mizeria lasta de caiini mei.Salut la orice intrare in magazin si multumesc la plecare.Si multe altele.Am facut=o si cat timp am stat in tara cat si acum ca sant afara.Pacat de tinerii si varstincii ca mine care sant minoritatea condusa de majoritatea.De cate ori ma bate gandul reantoarcerii intr=un viitor ajunge sa vad rautatea celor multi..Omorati pensionarii,cainii.taiati paduriile,gratare,mici si manele in fata blocuriilor,lingusala si naivitatea in fata altora, etc etc i=mi intorc capul si mai departe de unde locuiesc .,destul de departe de tara.
    • +3 (3 voturi)    
      NU sunt de acord... (Joi, 19 mai 2011, 10:08)

      WolfyTM [anonim] i-a raspuns lui HESS

      cu partea din ce spui despre dictatura, si consider ca este o prostie imensa, pentru ca nu exista dictatura justa. Nu a existat si nu va exista. Dictatura din start este injusta. Examplele sunt cu miile.

      In rest de la "Poate pe unii..." incolo sunt pe aceeasi lungime de unda cu mesajul tau.
  • +1 (1 vot)    
    fara demnitate ! (Joi, 19 mai 2011, 10:04)

    stan papuse [anonim]

    un popor de barbari , de abrutizati , de inapoiati orbecaind in bezna . asta sintem .
    • 0 (2 voturi)    
      nu ai auzit-o pe directoarea DSV Tulcea ? (Joi, 19 mai 2011, 12:51)

      Cragiale [anonim] i-a raspuns lui stan papuse

      nu ai auzit-o pe directoarea DSV Tulcea la televizor aseara ?
      Nu avea in glas nici cea mai mica remuscare si compasiune . la fel cum nici responsabilii macelului din Botosani nu au avut .

      Acestia ne conduc.
  • +1 (1 vot)    
    poc (Joi, 19 mai 2011, 10:25)

    vlad [anonim]

    Fara nici o remuscare, pe responsabilii acestor fapte, i-as recompensa cu cate un glont. Platit de ei!
  • +5 (5 voturi)    
    animale (Joi, 19 mai 2011, 10:50)

    marius [anonim]

    am tot citit ce a scris unu si altu aici si fiindca inca suntem o tara libera iata o idee despre prostia multora din tara asta care discuta mult, prost si fara rost.
    1) in primul rand orice asociatie care protejeaza animalele trebie sa protejeze toate animalele nu doar cele de pe urma carora le curg bani ( a se citi caini maidanezi);
    2) cei care iubiti animalele si printre ei ma aflu si eu ( am caine tinut in apartament) daca vreti sa nu fie omorati maidanezii luati acasa sau facetile tarc in care sa fie ceva destul de mare incat sa aiba spatiu. nu pe strada sa muste pe unu si altu. iar banii pe vaccinuri se duc la greu. daca nu ii luati sa fie eutanasiati. in nici o tara civilizata nu se tin caini maidanezi pe strada sa muste lumea. ine are ceva de zis sa se mai uite la televizor sa vada sistemul american (aviz celor care urla ca nu trebuie eutanasiati cainii fara stapan).
    3) cei care au animale in curta proprie ( si ma refer la orice animal nu doar caini si pisici) daca ii maltrateaza sa faca puscarie. daca asociatiile v-or face proteste pentru ca politia animalelor sa-si faca treaba atunci nu s-ar intampla ce se intampla acum cu acei cai. nu conteaza ca acei cai au proprietar.
    4) Daca acel cal are proprietar acesta sa faca puscarie pentru maltratarea lui si sa i se confiste.
    5) Daca acel cal nu are proprietar cine la sechestrat sa faca puscarie pentru sechestrare ca si cum ar fi fost un om privat de libertate
    6) domnilor si doamnelor de la asociatiile de protectia animalelor care va bateti cu pumnul in piept ca o faceti pentru animale iata ce puteti face cu adevarat dar nuuuuu... pe voi va intereseaza de fapt decat banii si nu protectia animalelor.
  • +1 (1 vot)    
    Dropia? (Joi, 19 mai 2011, 12:12)

    cristian [anonim]

    Parca DROPIA tot in zona Tulcei traia.Peste 10 ani daca nu ne indreptam greselile o sa mai vedem cai salbatici numai in poze. Imi este greata de prostia Romanului (a unora dintre noi).
  • 0 (0 voturi)    
    Hai sa ne facem Romania de rusine (Joi, 19 mai 2011, 12:20)

    Claudia [anonim]

    Asa suna /spun imaginile acelor bieti cai si mizerabilii de bastinasi care stau cu mainile in san si zambesc pe sub mustata, gandindu-se ca pe seara vor avea 100 de lei in buzunar si vor avea ce bea.
    Se poate verifica orignalitatea actelor respectiv a pasapoartelor cailor care intamplator si-au gasit proprietari peste noapte, adica o simpla purecare a celor de la OJ.R.S.A si DSVSA , control facut din partea celor din comisia FVO Comunitatea Europeana.

    Romania MERITA sa fie facuta de rusine.
  • +2 (2 voturi)    
    cruzime la puterea a doua (Joi, 19 mai 2011, 13:34)

    aasd [anonim]

    ....si sa nu uitam masacrele din perioada Pastelui sau Craciunului
  • +1 (1 vot)    
    Politia? (Joi, 19 mai 2011, 14:17)

    woe [anonim]

    Poate intervine politia sa ii bage la inchisoare pe localnici. Sunt absolut sigur ca exista o lege care pedepseste (pedeapsa maxima e 15 ani, daca imi amintesc bine, deci cu executare) capturarea animalelor salbatice. Un avocat sau altcineva cu resurse juridice poate sa confirme.

    C-am vroit eu sa prind doua-trei vipere, sa le inmultesc si sa fac o crescatorie, si cand am fost informat ca pot sta pana la 15 ani la mititica pt. asta, m-am lasat pagubas.
    • 0 (0 voturi)    
      politia a venit... (Joi, 19 mai 2011, 15:40)

      zass [anonim] i-a raspuns lui woe

      si a constatat ca din punct de vedere a documentelor actiunea este legala. Drept pentru care, acum doua ore, caii au fost imbarcati cu destinati "abator"... In maxim 24 de ore vor lua drumul Italiei, sub forma de carcase. Si cu asta, gata...
  • 0 (0 voturi)    
    Mi-e scarba ! (Joi, 19 mai 2011, 19:41)

    nimeni [anonim]

    Pur si simlu nu-mi gasesc cuvintele potrivite pentru a-mi exprima revolta, insa, in foarte scurt timp am sa renunt la cetatenia romana (R), Rusine romania, Rusine romani, ati ajuns niste mizerabile brute primitive, nu meritati sa fiti considerati cetateni Europeni !...afara cu voi din Europa!

    Ce face pentru acesti Cai,... Maria Basescu, (sotia presedintelui T.Basescu) mare "iubitoare" de cai si "infocata" amatoare practicanta de echitatie, sa-ti fie rusine, prima "doamna" a romanilor, esti o nulitate umana, daca nu incerci sa faci ceva pentru salvarea acelor cai, te poate ajuta si Elena Udrea !
    • 0 (0 voturi)    
      Politicienii sunt ocupati sa-si captuseasca buzuna (Joi, 19 mai 2011, 19:52)

      Alina Natasa Culea [anonim] i-a raspuns lui nimeni

      Asta e tara care l-a ales pe Basescu! Doar ca maidanezii, caiii, copiii...ei n-au avut de ales! De ce platesc consecintele "adultilor" ?!
      Asa aleg unii sa traiasca, distrugand, asa aleg sa-si educe copiii....de-aia am ajuns in stadiul asta. Si cu acordul celor care permit sa se intample asta!
  • 0 (0 voturi)    
    salvati caii (Joi, 19 mai 2011, 22:21)

    floryn [anonim]

    cei din parlament salvati bietele animale nevinovate, cum le bate p saraci caii asa trebuie sa fie si ei batuti de cei care iubesc caii si sa vada ce durere au.sa le fie rusine in ce hal batea animalele.SI AS MAI PROPUNE CV CEI CARE VA MAI BATE ANIMALELE SA IA SI EI BATAIE PANA MOARE,ca acel individ nu este om este un drac.si ar trb sa fie sinucis si el.ca nu are rost sa ne faca tara de ras,suntem singura tara care avem o delta asa de frumoasa si trebuie protejata si draci aia (nenorociti) neo distruge.atata am vrut sa zic si poate PRESEDINTELE TRAIAN BASESCU poate va fece cv q nenorociti aia de oameni
  • +1 (1 vot)    
    caii maltratati (Joi, 19 mai 2011, 23:24)

    bianca [anonim]

    cai foarte frumosi chinuiti,maltratati acest lucru nu e posibil acest lucru arata indiotenia si prostimea incredibila a unilor oameni acest lucru este inposibil ,trebuie ca incercam sa facem ceva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    caii si cainii nimanui (Vineri, 20 mai 2011, 0:42)

    stefanidis gabriela [anonim]

    Si cainii si caii intra in aceeasi categorie : bani multi , enorm de multi scosi din carne(cai) piele ptr. marochinarie ,grasime ptr. cosmetice .
    Toti au fost lasti sa se inmulteasca , sa fie hraniti de iubitori sau de natura, ca acum sa-i ia moca ; asta da afacere!
  • +1 (1 vot)    
    ,,,,,,,,,,,,,, (Vineri, 20 mai 2011, 7:28)

    ...................... [anonim]

    ..................Caii sunt cele mai nobile........... batut, flamand si umilit, el inca reuseste sa radieze eleganta si respect pentru omul care poate sa il priveasca in ochi. Putini sunt insa cei care au curajul sa se uite in sufletul cailor din Romania. Nu-i mai ucideti si cainii si caii si alte animale asemenea lor au suflet ,mult mai nobil decat al oamenilor
    • 0 (0 voturi)    
      ..... (Vineri, 20 mai 2011, 15:49)

      Miaow [utilizator] i-a raspuns lui ......................

      Ai perfecta dreptate, din pacate foarte putini reusesc sa inteleaga lucrurile astea... N-ai cu cine dom'ne, n-ai cu cine.
  • 0 (0 voturi)    
    !!! NU UCIDETI CAII !!!! (Vineri, 20 mai 2011, 9:19)

    Georgiana Ghita [anonim]

    Daca “O parte dintre locuitori, care au platit taxa de pasunat, sunt proprietari ai cailor si vor incasa pe fiecare animal 100 de lei cand va fi dus la abator”, propun ca autoritatile sa achite fiecarui locuitor, mai sus mentionat, suma de 100 lei si cu certitudine acesti ”proprietari” nu se vor mai plange ca “animalele strica padurea si gradinile” si nici nu vor mai dori ca acesti cai sa fie omorati. De ce autoritatile nu achita taxa de pasunat si impreuna cu Organizatiile specializate sa ofere locuri de munca - ingrijitori ai cailor salbatici - acestor oamenii care sunt “proprietari”? Poate ca si acesti oameni sunt la fel de lipsiti de hrana si nevoi precum caii!?!
    • 0 (0 voturi)    
      cai saolbatici (Vineri, 20 mai 2011, 15:16)

      vonilac [anonim] i-a raspuns lui Georgiana Ghita

      vorbe vorbe si doar idei,nu stiti nimic,degeaba vorbiti daca nu cunoasteti problema indeaproape
  • +1 (1 vot)    
    inca o afacere murdara (Vineri, 20 mai 2011, 10:05)

    viciatul [anonim]

    Citesc comentariile si nu-mi vine sa cred ca si dupa 21 de ani revenim mereu la aceeasi idee ca tot ce este rau acum in Romania a fost produs de regimul Ceausescu. Mai lasati-l oameni buni pe Ceausescu , sa se odihneasca in pace si observati cu mai mult discernamant ce se intampla acum . Am vazut si eu caii , sunt superbi ,nici vorba sa fie bolnavi ,or fi unii din cei mai batrani .In mod sigur nu vor fi dusi la abator desi asa li se vor spune propietarilor sau celor care ii vad zi de zi alergand liber pe campuri. Acesti cai vor fi dusi la vanzare pe bani grei crescatorilor de cai din alte tari. Acesti cai nu sunt salbatici ,sunt scapati din crescatoriile , hergheliile de cai superbe existente inca din anii '60 .Atunci cai erau crescuti cu dragoste , participau la concursuri hipice internationale si erau ,binenteles, si vanduti pe valuta forte. Dar banii intrau in bugetul statului , acum vor intra in bugetul catorva persoane smechere. Am eu un vecin care si-a facut o avere impresionata dintr-un ONG , fundatie , ce adopta caii defavorizati asa ca stiu cam cum este cu treaba asta.
  • +1 (1 vot)    
    trist (Vineri, 20 mai 2011, 11:53)

    Lolly [anonim]

    "O parte dintre locuitori, care au platit taxa de pasunat, sunt proprietari ai cailor..."
    In acest caz "proprietarii" cailor ar trebui sa raspunda in fata legii pentru faptul ca si-au lasat caii bolnavi si i-au infometat. Sau nu exista lege?
    Oricum, in timp ce noi vorbim ei mor...
  • +1 (1 vot)    
    UPDATE - situatia cailor (Vineri, 20 mai 2011, 13:35)

    camelia [anonim]

    va rog, dati o stire noua legata de situatia cailor din Delta.

    Cocalarii din CA Rosetti nu mai trebuie sa aiba voie sa puna mana pe caii salbatici.
    Si nici transportatorul.

    Cum putem sa ajutam ?
    • +1 (1 vot)    
      update (Vineri, 20 mai 2011, 13:57)

      Lolly [anonim] i-a raspuns lui camelia

      Este deja evident ca nimeni nu va aplica legea. Cred ca in cel mai bun caz poti dona o suma oricat de mica asociatiei Vier Pfoten in speranta ca acesti cai vor putea fi rascumparati.
  • 0 (0 voturi)    
    Incredibil (Vineri, 20 mai 2011, 15:46)

    Miaow [utilizator]

    <<Caii au fost prinsi de locuitori>>
    Bai frate dar chiar asa in tara asta fiecare face ce vrea?? Si nimeni nu e tras la raspundere??
    Apropo, un update ceva nu aveti?
  • 0 (0 voturi)    
    Ce face Asociatia de protectia animalelor? (Sâmbătă, 21 mai 2011, 5:45)

    Observator [anonim]

    sta cu mainile in san si tace malc. Nici-o interventie la autoritatile statului.
    Oare caii nu pot avea o soarta mai buna decat sa fie sacrificati? De ce?
    Am vazut ieoe cu manji, de ce trebuie si acestia sacrificati.
    Omul este stapanuil acestei lumi lasat asa de Bunul Dumnezeu.
    Dar atunci se asteapta de la el sa faxca acte responsabile de protectia animalelor si a mediului inconjurator.
    Eventual, caii - cel putin cei tineri - pot fi domesticiti si folositi lde catre oameni, dar in nici-un caz sacrificati.
    RUSINE ATAT PENTRU OAMENI CAT SI PENTRU STATUL ROMAN DACA NU SE IMPLICA!!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri