Ora Pamantului - Bucurestiul si alte 4 mii de orase din intreaga lume au stins luminile sambata seara

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 27 martie 2010, 10:12 Actualitate | Mediu

Luminile au fost stinse la Palatul Parlamentului
Foto: Agerpres
Luminile de la Palatul Parlamentului si din alte cladiri importante din Capitala si din tara au fost stinse timp de 60 de minute, sambata, incepand cu ora 20:30, pentru a marca "Ora Pamantului". Alte 29 de orase romanesti, in afara Bucurestiului, au stins luminile. In intreaga lume, mai mult de patru mii de orase din peste 100 de tari au luat parte la initiativa. Printre cele mai prestigioase edificii care au fost cufundate in intuneric se numara Turnul Eiffel, Piramidele sau Sfinxul.

In Bucuresti, cea mai importanta cladire care si-a stins luminile intre orele 20,30 si 21,30 a fost Palatul Parlamentului, potrivit Agerpres. Luminile au fost stinse de presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, alaturi de directorul World Wide Fund for Nature Romania, Luminita Tanasie, iar acest moment a dat semnalul de inceput pentru un show cu recitaluri 100% unplugged sustinute in Parcul Izvor de Sistem, Mihai Margineanu si Lu Cozma, dar si pentru o reprezentatie de jonglerii cu foc, pusa in scena de trupa Raja din Oradea.

Pe langa Palatul Parlamentului, sambata in Capitala au ramas in intuneric pentru o ora Ateneul Roman, Muzeul National de Arta al Romaniei, Teatrul National Bucuresti, cat si Opera Nationala Romana.

Si Ambasada Statelor Unite ale Americii la Bucuresti a anuntat ca a devenit partener oficial al miscarii "Ora Pamantului" si ca a stins luminile in cladirile sale, cu exceptia luminilor de securitate.

De asemenea, luminile din cladirile Ministerului Afacerilor Externe au fost stinse, intre orele 20,30 si 21,30, dar si la misiunile diplomatice ale Romaniei in strainatate.

"Ora Pamantului" este cea mai importanta initiativa globala legata de schimbarile climatice. "Ora pamantului" a fost sarbatorita pentru prima data in 2007, in orasul australian Sidney, cand 2,2 milioane de persoane au oprit toate aparatele consumatoare de electricitate din locuintele lor, timp de 60 de minute, pentru a sensibiliza opinia publica in legatura cu consumul excesiv de energie si cu poluarea provocata de emisiile de dioxid de carbon.

Fondul Mondial pentru Natura este organizatia care a initiat si care coordoneaza acest eveniment.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2974 vizualizari

  • -1 (9 voturi)    
    hotii isi vor face datoria (Sâmbătă, 27 martie 2010, 10:50)

    hotul [anonim]

    salut baieti!
    • +2 (4 voturi)    
      du-te mah. (Sâmbătă, 27 martie 2010, 12:50)

      goguleana lugojana [utilizator] i-a raspuns lui hotul

      ce, nu pot sa stau cu lumina stinsa in casa? tocmai, ca or sa fie derutati.
    • 0 (2 voturi)    
      Se vede ca te pricepi... (Sâmbătă, 27 martie 2010, 16:35)

      PanterA [anonim] i-a raspuns lui hotul

      Imediat ti-a venit o altfel de idee.... ha-ha-ha
  • +11 (11 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 27 martie 2010, 11:36)

    chiuaua [utilizator]

    Stirea buna ar fi fost daca luminile de la Palatul Parlamentului se stingeau de tot.
  • +5 (15 voturi)    
    ora ipocritilor (Sâmbătă, 27 martie 2010, 11:47)

    I [utilizator]

    .
    • +1 (1 vot)    
      Technology, FUCK YEAH! (Duminică, 28 martie 2010, 0:12)

      Technology, fuck yeah! [anonim] i-a raspuns lui I

      Asta sarbatoresc eu in fiecare an in ora asta aprinzand orice lumina in casa si utilizand electricitate in draci. Absolut totul a fost bagat in priza in seara asta timp de o ora.

      http://www.dailymotion.com/video/x8sbu2_celebrate-human-achievement-hour_news

      Daca e o tara in lumea asta care ar trebui sa rada de porcaria asta cu stinsul luminii, atunci asta ar trebui sa fie Romania. NuCommies astia mici si fitosi probabil nici nu-si dau seama ca parintii lor ar fi dat orice sa nu trebuiasca sa stinga lumina cand le era lumea mai draga.
  • +13 (29 voturi)    
    Mare rahat (Sâmbătă, 27 martie 2010, 11:52)

    vlad [anonim]

    este o initiativa ECO ca sa aiba toti fraierii impresia ca schimba ceva. De fapt nu schimba nimic, imediat dupa ce trece ora pamantului oamenii revin la obiceiurile lor.

    Dar se simt si ei bine, ca sunt trendi.

    Bai roboti, daca vreti sa faceti ceva pentru pamant si pentru mediu schimbati-va stilul de viata!!!
    • -2 (10 voturi)    
      Gresesti (Sâmbătă, 27 martie 2010, 12:49)

      sile [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Initiativa e doar un prim pas. Stii, cam cum a inceput Pavlov cu cainele.
      • +6 (14 voturi)    
        Intr-adevar, greseste (Sâmbătă, 27 martie 2010, 13:13)

        Observatorul [anonim] i-a raspuns lui sile

        De acord, este trendi, este un lucru facut in principiu de inculti, dar in societatea de azi e nevoie de PR, e nevoie de cultivarea unei imagini pentru a motiva oamenii.

        Se intampla in toate domeniile, nu numai in ecologie. E incorect sa acuzi oamenii ca sunt roboti si trendy doar pentru ca sting lumina intr-un gest cu scop precis. Cam tot ceea ce fac oamenii in ziua de azi exprima depersonalizare, PR si racordare la trenduri. Nimic special cu stinsul becului.

        Pe de alta parte este lipsit de pragmatism sa nu intelegi ca asta e doar un prim pas (ramane sa vedem spre ce) in lucrul cu masele pe teme ecologice.
        • +9 (9 voturi)    
          PR-ul trendi? Sigur... (Sâmbătă, 27 martie 2010, 16:23)

          Frobenius [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

          ... daca este intuneric nu se mai vede.
          Imi permit sa te contrazic. In societatea de astazi este nevoie (enorma!) de cultura si educatie. Ca unii incearca sa le inlocuiasca cu abureala aburitor numita "PR" este, intr-un fel, explicabil. Cultura si educatia pot genera... indisciplina. Ametitul PR-izat este ascultator si stinge lumina atunci cind i se spune.
          Licht, mehr licht! (sic!)
        • 0 (0 voturi)    
          sa inteleg (Duminică, 28 martie 2010, 12:24)

          levi [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

          ca incultii sting lumina!cei culti arunca peturi di suv cu motoare de 10000cm2?
          nu frate campania asta este pentru sensinilizare incultiilor!Cei care sting lumina acuma,de obicei au grija de mediu!Tu esti ala care umbla in Delta cu barca cu motor de 90 de cai putere si asculta manelele de acopera zgomotul de motor?asa sa moare de ciuda ecologisti lui peste!
      • +5 (5 voturi)    
        eco (Sâmbătă, 27 martie 2010, 13:44)

        semaca [anonim] i-a raspuns lui sile

        de cate ori imi aduc aminte cum a chinuit idiotu ala bietul caine ma enervez teribil
    • +9 (9 voturi)    
      Ce-am avut si ce-am pierdut (Sâmbătă, 27 martie 2010, 15:12)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Stingem luminile o ora sa economisim energie si apoi o consumam pe concerte sa ne bucuram ce economie am facut.
    • 0 (0 voturi)    
      nu ai inteles nimic.... (Duminică, 28 martie 2010, 19:29)

      Tony Meman [anonim] i-a raspuns lui vlad

      vladu lui peste, dar daca toti gandesc ca tine nu se va schimba nimic in veacul vecilor...
      este vorba de un inceput , de ce ceva ce trebuie sa intre in capul oamenilor, este un semn foarte bun pentru a-i pune pe cei ca tine sa-si activeze creierul, cat decat dupa puterea fiecaruia..
      inca o data, este un impuls semnificativ pentru a face lumea sa inteleaga ca trebuiesc schimbate multe obiceiuri rele de care numai putini is dau seama, de fapt si unul ca tine, care nu intelege mesajul.
      • 0 (0 voturi)    
        Multumesc (Duminică, 28 martie 2010, 20:31)

        vlad [anonim] i-a raspuns lui Tony Meman

        Apreciez mult cuvintele tale. Pe de alta parte majoritatea celor care au votat mi-au dat dreptate.

        Sa ai o zi buna!
  • +2 (2 voturi)    
    he he (Sâmbătă, 27 martie 2010, 13:32)

    maze [anonim]

    Imi place titlul Bucurestiul si alte 4 mii de orase.

    Putea la fel de bine sa zica Slobozia si alte 4 mii de orase...

    Pentru Sile, e un inceput dar atat timp cat consumul e o religie nu ai nici o sansa sa schimbi nimic.

    Schimbarea stilului de viata prin reducerea drastica a consumului nu numai ca este necesara este si stringenta.
  • +6 (8 voturi)    
    adica cum prim pas? (Sâmbătă, 27 martie 2010, 13:37)

    tzi [anonim]

    in 2011 se da lege si apoi incepe sa se taie curentul? la inceput 1 ora pe an , apoi 1h/luna apoi 1h/zi dupa care o sa avem doar 1h de curent?
    nu, mersi
  • +8 (8 voturi)    
    Numai... (Sâmbătă, 27 martie 2010, 14:11)

    anonymous [anonim]

    numai sa nu ia astia curentul de tot... ca eu n-am chef sa particip...
  • +7 (9 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 27 martie 2010, 14:29)

    cata [anonim]

    un fel de magia sarbatorilor: fiti mai buni in perioada aceasta a anului, in rest nu conteaza ;)
  • +2 (2 voturi)    
    Manipulare in masa (Sâmbătă, 27 martie 2010, 17:19)

    Marius [anonim]

    Eu cred ca e o prostie! Pentru a reduce cantitatea de CO2 din atmosfera ar trebui oprite termocentralele si mijloacele de transport, ori tocmai acestea nu sunt oprite. O termocentrala nu se poate opri intr-o ora. Sistemul de reglare a generatoarelor electrice e foarte complex si la reducerea consumului de energie electrica e necesara o reducere proportionala si instantanee a energiei generate, deci vor fi oprite sursele de energie care permit timpi de reactie redusi ( hidro si eoliene ), adica cele nepoluante.
    • +1 (1 vot)    
      In sfarsit vad si eu un comentariu pertinent (Duminică, 28 martie 2010, 16:21)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Asa este. Din pacate toate organizatiile astea ecologiste sunt formate din fatuce fara nici o pregatire tehnica, specializate doar in produs de hartii fara valoare, tocat bani europeni si discursuri hipiote. Pentru ele producerea de energie la scara industriala echivaleaza cu actionarea intrerupatorului de lumina de la bucatarie si cam atat. Pun pariu ca nu au habar cum functioneaza o termocentrala, hidrocentrala sau centrala atomica (ma refer la principii elementare si nu la cine stie ce sofisticarii) . Dar se dau rotunde in economisirea energiei si daca le explici ca aberatia asta cu "ora pamantului" nu reduce poluarea, ba chiar ar putea sa o creasca, te scuipa in cap. De fapt ieri incercam sa-i explic unei demoazele cum sta treaba cu varfurile de tensiune, cum se ard transformatoarele, cat dioxid de carbon se produce ca sa fabrici altul nou etc. Nu a interesat-o nici o iota. Pentru e era important "MESAJUL, DORINTA FIERBINTE DE A SALVA PLANETA si de ce nu sa fi TRENDY". Asa de puternic era acest sentiment ca s-a ofticat pericol ca nu vreau sa o duc cu masina la 3 blocuri distanta.Cand era vorba de frumosul ei fund, poluarea trecea in plan secund. Important era sa fie transportata cu o masina diesel de 2.5 l care polueaza nu gluma.
  • +4 (12 voturi)    
    Ora Pamantului (Sâmbătă, 27 martie 2010, 17:42)

    nano2k [utilizator]

    Ora Pamantului in intuneric.
    Cata prostie si idiotenie in capetele unora.
  • -7 (9 voturi)    
    schimbarea (Sâmbătă, 27 martie 2010, 20:12)

    ludovic [anonim]

    daca pentru distrugerea mediului a fost nevoie de o multime, la fel se va intampla si cu salvarea lui .Iar orice multime , incepe cu un individ, INDIVIDULE
  • +3 (7 voturi)    
    Jos obscurantismul! Sus ILUMINISMUL (Sâmbătă, 27 martie 2010, 20:56)

    Am aprins toate luminile din casa [anonim]

    Earth Hour: No Thanks

    I was recently asked by a journalist for my thoughts on the importance of Earth Hour. Here
    is my response, edited slightly for readers outside this area.

    I abhor Earth Hour. Abundant, cheap electricity has been the greatest source of human
    liberation in the 20th century. Every material social advance in the 20th century depended
    on the proliferation of inexpensive and reliable electricity. Giving women the freedom to
    work outside the home depended on the availability of electrical appliances that free up time
    from domestic chores. Getting children out of menial labour and into schools depended on
    the same thing, as well as the ability to provide safe indoor lighting for reading.

    Development and provision of modern health care without electricity is absolutely
    impossible. The expansion of our food supply, and the promotion of hygiene and nutrition,
    depended on being able to irrigate fields, cook and refrigerate foods, and have a steady
    indoor supply of hot water. Many of the world's poor suffer brutal environmental conditions
    in their own homes because of the necessity of cooking over indoor fires that burn twigs and
    dung. This causes local deforestation and the proliferation of smoke- and parasite-related
    lung diseases. Anyone who wants to see local conditions improve in the third world should
    realize the importance of access to cheap electricity from fossil-fuel based power generating
    stations. That's how we developed.

    The whole mentality around Earth Hour demonizes electricity. I cannot do that, instead I
    celebrate it and all that it has provided for humanity.
    Earth Hour celebrates ignorance,
    poverty and backwardness. By repudiating the greatest engine of liberation it is nothing
    more than an hour devoted to anti-humanism.
  • +3 (7 voturi)    
    Part 2 (Sâmbătă, 27 martie 2010, 20:58)

    Am aprins toate luminile din casa [anonim]

    It invites people to become sanctimonious
    do-gooders by turning off trivial appliances for a trivial amount of time, in service of some
    ill-understood abstract concept of “the Earth,” all the while hypocritically all the while hypocritically retaining the real
    benefits of electricity. People who want to do without electricity in service of some symbolic
    solidarity with nature should shut off their fridge, stove, microwave, computer, water
    heater, lights, TV and all other appliances for a month, not an hour. And pop down to the
    cardiac unit at the hospital and shut the power off there too.

    I don't want to go back to nature. Haiti just went back to nature. For humans, living in
    "Nature" meant a short life span marked by violence, disease and ignorance. People who
    work to end poverty and disease are fighting against nature. I hope they leave their lights
    on.
    Here in Ontario, through the use of pollution control technology and advanced engineering,
    our air quality has dramatically improved since the 1960s despite the expansion of industry
    and the power supply. If, after all this, we are going to take the view that the remaining air
    emissions outweigh all the benefits of electricity, and that we ought to be shamed into
    sitting in darkness for an hour, like naughty children who have been caught doing
    something bad, then we are setting up unspoiled nature as an absolute, transcendent ideal
    that obliterates all other ethical and humane obligations. No thanks. I like visiting nature
    but I don't want to live there, and I refuse to accept the idea that civilization is something to
    be ashamed of.

    Ross McKitrick
    Professor of Economics
  • 0 (0 voturi)    
    economic (Duminică, 28 martie 2010, 7:23)

    marius [anonim]

    economie se facea daca lasati luminile aprinse si stingeati PARLAMENTUL....
  • 0 (0 voturi)    
    Slaba promovare anul asta? (Duminică, 28 martie 2010, 10:12)

    VictorS [utilizator]

    E in regula sa se promoveze a ideea de a economisi energia si de a responsabiliza cat mai multa lume in limitarea poluarii, chiar cred ca e nevoie de asta, nu stiu cat bine face, rau nu prea vad cum ar fi.

    Promovarea evenimentului anul asta a fost slaba pentru mine. Nu ma uit la televizor si de abia acum am citit aici, pe hotnews (pe care am inceput sa citesc mai rar, o data pe saptamana).

    Probabil ca a fost reclama la tv, cine stie, acolo este targetul actual dar am multi prieteni si nimeni nu s-a "simit" sa povesteasca. Make it viral! :)
  • 0 (0 voturi)    
    Iasi (Duminică, 28 martie 2010, 10:42)

    Bubu [anonim]

    In Iasi compania E-on Moldova ( Ion Moldoveanu ) deruleaza un program concurs prin care este intrerupta energia electrica in fiecare saptamana in orasul Iasi in diferite zone ale orasului.
    Premiile sunt electrocasnicele consumatorilor care ghicesc ora, ziua si zona in care va fi sistata energia electrica.
  • 0 (0 voturi)    
    E lupta noastra, a tuturor! (Duminică, 28 martie 2010, 10:55)

    Anca [anonim]

    Cred ca unii oameni fac asta doar pentru ca le pasa de natura nu pentru a fi trendi!!!Esti trendi daca stingi lumina?Nu cred!Daca stingi lumina inseamna ca iti pasa putin de natura!Pentru ca situatia sa se schimbe, pentru ca Lumea sa se schimbe, trebuie sa incepem cu noi insine.
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt de acord.... (Duminică, 28 martie 2010, 13:31)

    avedaria [anonim]

    ....ca ceva trebuie facut, dar poate explicat cumva foarte clar inainte.
    Am stins si eu lumina timp de o ora, dar n-am scos frigiderul din priza. Am facut-o pentru ca am considerat ca e o alegere pe care fiecare o poate lua, si nu o educare a turmelor. Ca drept dovada, vedeam bine prin casa, avnd drept surse de lumina iluminatul public si vecinii din blocurile vecine.
    Acum, daca e sa luam la bani marunti efecte si defecte....ma gandesc cam care a fost curentul de pornire in momentul in care s-au aprins o sumedenie de lumini la 21:30.
  • 0 (0 voturi)    
    De ce nu se reduce poluarea prin astfel de actiuni (Duminică, 28 martie 2010, 16:41)

    ionescu [anonim]

    In primul rand. O termocentrala ca sa functioneze inseamna: escavatoare uriase care decoperteaza pamantul, benzi transportoare, concasoare care pulverizeaza carbunele, ventilatoare care sufla aer sub presiune si .. CAZANUL unde ard tone de combustibil. Faptul ca Gigel sau zeci de mii de Gigei sting lumina nu inseamna ca acest lant se opreste. Nimeni nu opreste o termocentrala ca o ora a scazut consumul ! Pornirea ei dureaza zeci de ore. Drept e ca daca scade consumul, atunci generatoarele opun o rezistenta mecanica mai mica turbinei. Implicit o parte mai mica din energia stocata in abur va fi folosita pentru actionarea turbinei. Restul trebuie eliminata sub forma de enegie termica in turnurile de racire.Sa luam centrala de la Cernavoda (tot o termocentrala este de fapt). Scaderea consumului de energie electrica nu duce la impingerea unor bare de grafit in reactor (reactia nucleara se desfasoara cu aceeasi intensitate). Inseamna ca surplusul de energie degajat de reactor (ca a scazut consumul de energie mecanica pe turbina) trebuie eliminat ca energie termica. Ca altfel Buuuum ! Si asta inseamna cantitate de apa suplimentara pompata din Dunare. Iar cum pompele nu sunt cu pedale .. creste si consumul de energie electrica. Si pompele alea consuma nu gluma. Si astfel efortul patetic al gigeilor de a economisi energia prin stingerea becurilor poate sa duca la cresterea consumului :)
  • 0 (0 voturi)    
    De ce nu se reduce poluarea prin astfel de actiuni (Duminică, 28 martie 2010, 16:53)

    ionescu [anonim]

    In al doilea rand. Pornirea brusca a mii de consumatori duce la varfuri de tensiune in retea. Este vorba despre fenomenul de inductie electromagnetica. Acesta duce la cresteri tranzitorii a tensiunii de retea. Consecinta: cresterea consumului, distrugerea consumatorilor si a echipamentelor de retea. Toti stiti ca dupa o pana de retea se mai ard niste becuri, un televizor etc. Din acest motiv , nu se reia alimentarea simultan la tot orasul ci gradat pe cartiere. Vezi penele de curent din State si probelemele conexe. Una din consecintele unor astfel de initiative ecologiste este imposibilitatea de conecta gradat consumatorii. S-a gandit cineva cata energie consumi pentru a fabrica un transformator nou de cateva tone (de metal produs in siderurgii - si astea polueaza nu gluma) pentru a-l inlocui pe cel vechi distrus prin "ora pamantului" ? Dar uleiul de transformator (toxic) unde este aruncat ? Nu cumva in natura. As vrea sa vad si eu un studiu, ceva, documentat, cu formule care sa-mi arate in cifre beneficile si costurile aberatiei numite "ora pamantului"
  • 0 (0 voturi)    
    ??????????? (Duminică, 28 martie 2010, 18:03)

    Codruta N [utilizator]

    Pai, cine naiba e in Palatul Parlamentului sambata la ora 20,30? ca ãia pleaca acasa de joia, numa' nu rup usile la iesire...
    Ce relevanta are sa stingi luminile intr-un loc care oricum nu e folosit? Sa le fi stins prin locuri cu maximum de aflux de persoane... un mall, o strada plina de carciumi, cevaaaa....
  • +2 (2 voturi)    
    0ra Pamantului, ceasul prostiei! (Duminică, 28 martie 2010, 23:06)

    dorubarbu [utilizator]

    La Gurbănești sîntem foarte ecologiști și serbăm Ora Pămîntului săptămînal: curentul se oprește în tot satul, cel puțin o oră. De-abia azi am aflat cum se cheamă, cînd, citind pe HotNews că la Parlament “Luminile au fost stinse de presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, alaturi de directorul World Wide Fund for Nature Romania, Luminita Tanasie” am înțeles că ENEL ne tot taie curentul nu pentru că au rețelele praf ci pentru a lăsa copiilor noștri un Pămînt mai puțin poluat. Sigur, se cam încețoșează gîndul cînd încerci să vezi care e rostul pentru care arunci în bezna deasă, la o oră de plină activitate, Ateneul, Teatrul Național sau Opera. Asta într-o țară în care avem încă localități fără curent electric unde mii de oameni militează ecologist bîjbîind în fiecare noapte la lumina lămpii de gaz strămoșești . Stîrnește o mare nedumerire și gestul doamnei Anastase de a stinge luminile într-o clădire în care ele ar trebui să fi fost deja stinse sîmbătă seara la 20.30. E ca și cum ai deschide geamurile la țarcul de oi, să intre aerul.

    La noi, vrăjelile astea de PR cu oameni politici care vibrează ecologist și se înfioară sustenabil au ceva cu mult mai ridicol decît prin alte capitale europene. Bucureștiul e plin de piste pentru biciclete blocate de mașini, mașini pe spații verzi pentru că nu mai au loc fizic în altă parte, parcuri decimate peste noapte pentru a face loc unul P+10 fără garaje sau parcări, care va atrage și mai multe mașini care nu au unde sta decît în drum, gropi în care poți să-ți pierzi mașina și viața, șantiere pline de rabe care fac un fum cît Turceniul și alte grozăvii. Iar în loc ca doamna Anastase să ia la rost pe Dr. Haos, în loc ca PDL să comunice și să acționeze limpede în Cosiliul Local bucureștean unde transparența e ceva mai mare decît a unui bloc de granit, domnia sa, cu multă presă de față, stinge luminile sîmbătă noaptea într-o clădire în care ar trebui să fie deja stinse de o zi.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică