Mass media in alegerile prezidentiale din 2009

Vantu, Voiculescu si TVR-ul lor

de Dan Tapalaga HotNews.ro
Joi, 19 noiembrie 2009, 16:01 Mass-media in alegerile prezidentiale 2009

Am aflat-o miercuri seara de la Emil Hurezeanu, care s-a repezit sa-i raspunda lui Alexandru Sassu: daca Realitatea si Antena nu v-ar fi propus dezbaterea publica, TVR n-ar fi facut-o. Altfel spus: ideea unei dezbateri la TVR vine de la televiziunile lui Vantu si Voiculescu. Nu TVR murea de grija unei confruntari intre candidati, ci mogulii care nu mai reusesc sa-i adune pe candidati in studiourile lor. Realitatea si Antenele nu pot oferti garantii ca vor juca fair play, asa ca s-au gandit la un siretlic. Ii atragem la TV, ne bagam acolo moderatorii nostri iar spectacolul il preluam si noi, toata productia fiind pe bani publici.

Asa ceva e greu de conceput in istoria televiziunilor de aiurea: doua posturi particulare de stiri dicteaza politica editoriala a televiziunii publice. Acordul incheiat intre TVR, Antena si Realitatea, prezentat drept istoric, e o mizerie. Adica, de ce televiziunea publica n-ar pretinde exclusivitate asupra dezbaterii?

De ce nu si-ar dori putin rating, avand in vedere ca audienta TVR se prabuseste de la un an la altul? Domnul Sassu se face de ras cand invoca interesul public major ca sa explice infratirea cu Vantu si Voiculescu. TVR a ignorat programatic campania electorala, la fel ca Dinu Patriciu. TVR n-a gasit nici un gram de interes public in prima infruntare dintre doi candidati, cea de la Cluj dintre Crin Antonescu si Traian Basescu.

TVR si-a cedat continutul editorial, produs din bani publici, unor televiziuni private. Unde se mai intampla asta? TVR apeleaza la moderatori de import. De ce mai platim abonament pentru o televiziune cu sute de jurnalisti si angajati?

Televiziunea lui Sassu, ca publica nu mai pare sa fie, n-avea decat sa organizeze dezbaterea intre candidatii cu jurnalistii ei, nu apeland la moderatori de import. N-am chef sa platesc abonament la televiziunea publica sa-i vad tot pe Hurezeanu, tot pe Firea, revarsandu-si obsesiile sau comenzile.

Realitatea si Antena erau libere sa preia ulterior marea confruntare, integral sau pe fragmente, cum aveau chef. Interesul public, cat o mai fi el in campania asta, era la fel de satisfacut.

A nu se intelege ca TVR sub conducerea lui Alexandru Sassu ar fi devenit un fel de BBC. Dimpotriva. Stirile TVR s-au transformat in stirile PSD iar jurnalistii onesti din televiziunea publica s-au revoltat in cateva randuri. Prin urmare, vorbim despre televiziunea publica aflata deja sub control politic total prin intermediul unui fost politruc. Numai ca Alexandru Sassu a reusit mai mult: pe langa anexarea televiziunii publice intreselor PSD, s-a pus si la dispozitia celor doi vestiti moguli.

Partidele politice pot solicita orice: anumiti moderatori, anumite teme, pozitia candidatului in studio si cum sa-i cada lumina pe fata. TVR decide insa cati, in ce format si cu ce moderatori organizeaza dezbaterea. Problema e ca Viorel Hrebenciuc a dictat, Sassu s-a executat.

Hrebenciuc a propus sapte candidati, chemandu-i in ajutorul lui Mircea Geoana pe Vadim Tudor si Gigi Becali. Includerea lor in "liga mare" nu se justifica prin prisma interesului public si indica premeditari evidente. Locul celor doi era langa Ninel Potarca, Ovidiu Iane si Remus Cernea, fiind lideri de partide neparlamentare.  

In zilele evenimentelor din decembrie '89 si ceva vreme dupa, in sigla televiziunii publice era TVR-L, adica televiziunea romana libera. Dupa 20 de ani, la capatul siglei putem adauga lejer PSD sau VV. Ar fi cam totuna. Din pacate, se rebrenduieste pe banii nostri. 


Citeşte mai multe despre   

 
7764 vizualizări
  • +66 (82 voturi)    
    TVR (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:08)

    Radu B. [utilizator]

    Absolut de acord cu acest articol !
    • +35 (43 voturi)    
      recomand TVR-VVV (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:32)

      desteptarea [utilizator] i-a raspuns lui Radu B.

      TVR-Vantu-Voiculescu-Vanghelie :))
      • -21 (33 voturi)    
        candidatii se feresc de moderatori? (Joi, 19 noiembrie 2009, 18:03)

        mario [anonim] i-a raspuns lui desteptarea

        chiar asa de slabi sunt candidatii la presedintie de le este frica de niste moderatorii ???????
      • -8 (18 voturi)    
        gata am intrat pe minus? (Joi, 19 noiembrie 2009, 18:59)

        mario_l_ro [utilizator] i-a raspuns lui desteptarea

        am gresit cu ceva? comunistilor
    • +26 (30 voturi)    
      intrebare (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:54)

      nooname [utilizator] i-a raspuns lui Radu B.

      scuzati-mi nestiinta in acest aspect... dar pe Sassu nu il poate trage nimeni la raspundere pt ce se intampla in mod vadit in zilele astea la TVR?
      • +24 (32 voturi)    
        Continuitate in decadere (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:48)

        Don Cicio [utilizator] i-a raspuns lui nooname

        Individul poate fi tras de pe scaunul directorial chiar de catre majoritatea de la GRIVCO -:)) Dar nu se doreste acest lucru; sa ne amintim ca Sassu a fost uns "Mai-Mare-si-Mai-Tare" peste treburile postului public de televiziune in anul 2007 - succedindu-i lui Tudor Giurgiu - tocmai de catre aceeasi mizera majoritate GRIVCO...
    • +15 (17 voturi)    
      sau mai bine (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:10)

      eee [anonim] i-a raspuns lui Radu B.

      plecam toti din tara si ii lasam pe ei sa guverneze peste nimic. daca mai vrea cineva sa scrie si articole despre asta, sa stea sa fie guvernati. eu nu am o viata de pierdut in romania, cu politica mioritica, cu hotie proverbiala, etc.
      va salut respectuos din aeroport :)
      • +5 (7 voturi)    
        si eu la fel (Joi, 19 noiembrie 2009, 20:54)

        tirtau [utilizator] i-a raspuns lui eee

        eu nu pot acum ,dar va veni si timpul meu ,mult succes ....
      • +5 (5 voturi)    
        ,,, (Joi, 19 noiembrie 2009, 22:21)

        m.s. [anonim] i-a raspuns lui eee

        cred ca din aeroport ne vom scrie cu totii daca nu iese tot basescu..
    • +8 (12 voturi)    
      totalmente ... (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:25)

      AYAN [anonim] i-a raspuns lui Radu B.

      totalmente de acord cu RADU B!!!!
    • -21 (31 voturi)    
      Comentariu (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:31)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Radu B.

      Pe site-ul asta sunt postate numai comentarii pro Base!!!! Voi sunteti mogulii lui?? Mai bine lasati-l sa faca ce se lauda el ca stie mai bine. Vant la pupa BASEEE
    • 0 (0 voturi)    
      asa este (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:55)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui Radu B.

      sper ca noi deseori debusolati vom sti sa tragem concluziile potrivite si votind Duminica si pe 6Dec asa cum este corect,adica catre o debarasare definitiva de acest tip de moguli si servantii lor devotati(vezi Hurezeanu etc.) ;
  • -56 (74 voturi)    
    suferi de mogulita... (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:11)

    geo12 [utilizator]

    alte probleme nu mai aveti voi astia care-l stergeti la dos pe Base ? poate faci si o analiza a realizarilor lui Basescu in mandatul acesta? probabil ca ai scrie 2 randuri... si acelea ar include cateva cuvinte consacrate: moguli, Iliescu, Patriciu, Tariceanu...
    • +38 (46 voturi)    
      De data asta are dreptate... (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:30)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      TVR-ul a devenit inca o arma PSD-ista. Trebuie respectata dorinta poporului...Daca poporul il mai vrea pe Base inca o data bine..daca nu...tot bine. Insa nu putem sa influentam parerea oamenilor folosindu-ne de televiziunea publica. Nu e normal. Nu e democratic.
      • -1 (5 voturi)    
        Apreciez (Joi, 19 noiembrie 2009, 20:51)

        pitzi [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        un comentariu obiectiv din partea lui bgd [utilizator]. Mai rar din partea ta!
    • +22 (30 voturi)    
      adica (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:45)

      marius [anonim] i-a raspuns lui geo12

      adica tie nu ti se pare ca tvr a fost confiscat? de moguli, de psd, de cine vrei tu, numai de public nu.
      • +7 (27 voturi)    
        lamurire (Joi, 19 noiembrie 2009, 18:08)

        Murphy [anonim] i-a raspuns lui marius

        ca unul care am lucrat in TVR iti pot spune ca aceasta institutie N-A FOST NICIODATA LIBERA! acum mi se pare a fi intr-una din cele mai faste perioade ale ei din pdv al impartialitatii; nu si din alte puncte de vedere... a, ca nu le convine politicienilor, asta-i alta problema, dar mie, care nu doresc sa vad copita de politician la tv, mi se pare excelent! stiri scurte si la obiect, nu behaieli demagogice! ca mine vor foaaaarte multi cetateni; sorry, boys, sefii vostri de partid n-au noroc de data asta! cat despre plata taxei radio-tv, cand or scoate-o in UK s-o scoate si la noi; deocamdata trebuie facuta in TVR si SRR o curatenie pe criterii profesionale, nu politice, cum ati vrea voi, activistii de partid; sa dispara ofiterii acoperiti, pilele, mafiotii, stipendiatii partidelor, 100% de acord, dar sa devina institutia o tribuna pt.demagogi, never!.
    • +4 (10 voturi)    
      suferi de probabilitate (Joi, 19 noiembrie 2009, 18:11)

      Don Cicio [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      "Probabil ca"... "poate ca"...
  • +28 (36 voturi)    
    sunt de acord u tot ce spui si (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:11)

    ovidiu [anonim]

    daca ar fi dupa mn as chema candidatii intr-un loc neutru si cu insemnatate istorica (adica Piata Unirii sau Victoriei) iar moderatorii adusi sa fie apolitici si putin cunoscuti .
    Vedem cum televiziunile se plang ca , candidatii la presedentie nu vin cu programe, ca nu se fac dezbateri pe programe , ca populatia nu este informata insa to ei abordeaza subiecte ce nu tin de programele prezidentiabililor , ba mai mult fac informare politica inechitabila (vezi Realitatea si Antenele).
    Eu cred ca lucrurile cele mai importante acu (pe langa criza economica in care ne aflam) sunt modernizarea institutiilor statului , curatzarea presei si depolitizarea justitiei , invatamantului si sanatatii. Tu ce crezi??
    • -7 (19 voturi)    
      ... (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:26)

      Gigel [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

      daca ar fi dupa mine, as chema catindatii intr-un loc neutru si cu insemnatate istorica... si i-as impusca
  • +36 (44 voturi)    
    TVM (televiziunea mogulilor) (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:13)

    Cristi [anonim]

    Un comentariu absolut corect. Ati sesizat foarte bine, asa cum ii spuneti, "mizeria" pusa la cale de Hrebenciuc, TVR, Realitatea si Antene. TVR s-a pus, pentru a nu stiu cata oara, intr-o situatie absolut penibila. Partizanatul si complicitatea TVR cu un partid politic si cu niste televiziuni de can-can care au organizat in ultimii ani o adevarata mascarada nationala e de pus in colectia nenumaratelor magarii comise de o televiziune care ar fi trebuit sa fie "publica", adica a cetatenilor acestei tari. Totul este o rusine!
  • +32 (38 voturi)    
    eu (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:15)

    bravo [anonim]

    excelent material.

    adevarul crunt pe care muuuulti nu-l cunosc.

    si anume faptul ca: NE MINTE CU TELEVIZORUL

    nu va mai uitati la TV, sub nicio forma la emisiunile gen talk-show, unde se zice numai ce se vrea auzit.
  • -23 (39 voturi)    
    ?? (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:17)

    rdr [utilizator]

    tapalaga, iar vorbesti numai tampenii, ce tot ai cu realitatea? te plateste cineva sa scrii un articol pe saptamana anti-realitatea?
  • +28 (40 voturi)    
    Asa e! (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:19)

    df [anonim]

    Acest articol ar trebui preluat de toate publicatiile! E adevarat si obiectiv.
  • -27 (43 voturi)    
    PDL forever (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:19)

    diana [anonim]

    Iar blogul tau s-ar putea numi dantapalaga.PDL !!
    • +12 (18 voturi)    
      si e pe banii tai? (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:32)

      luci [anonim] i-a raspuns lui diana

      pe ai mei sigur nu e asa cum e TVR.
      Dan Tapalaga macar scrie bine si mananca din scrisul lui. Nu din banii mei.
      • -9 (15 voturi)    
        asa crezi? (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:56)

        Murphy [anonim] i-a raspuns lui luci

        dar daca DT e stipendiat de pdl? ca din convingere nu e destul de tont sa scrie portocaliu; de unde o fi avand pdl bani? nu din chimirul public? (sper ca nu crezi altceva!): ei?
        • +2 (2 voturi)    
          Da din convingere, cum ar trebui sa scrie? (Joi, 19 noiembrie 2009, 23:30)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui Murphy

          Rosu?.. Sa-l ridice in slavi pe Iliescu? Sau pe Nastase?... Sau poate ca pe Tariceanu.. Fii mai exact: cum ar trebui sa scrie din convingere cei care nu sunt tonti?...
    • +9 (11 voturi)    
      Sunt curios... (Joi, 19 noiembrie 2009, 18:06)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui diana

      Asa obiectiv esti si pe blogurile altor "jurnalisti"? De exemplu, asa combativ esti si pe blogul lui Ciutacu? Scrii acolo cumva ceva de genul "Felix forever"? Intrebarea este de fapt: iti plac numai articolele anti-bBasescu sau anti-PDL? Si numai cei ce scriu impotriva lui Basescu sunt buni jurnalisti sau jurnalisti obiectivi?....
  • +25 (29 voturi)    
    da... (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:19)

    beno [anonim]

    Asta este o mare problema...

    Ma gandesc ca ar trebui sa nu mai fie finantat TVR-ul cu bani publici...
    • +17 (19 voturi)    
      Ce ar fi.... (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:37)

      George41 [anonim] i-a raspuns lui beno

      Ce ar fi daca si noi cei obligati prin lege sa platim armata de ziaristi de la TVR am decide chiar din aceasta luna sa nu mai platim abonamentul.Uite asa de-al dreaq,punem si noi de-o greva .Ce sa ne faca?Nu mai dau programe?Paguba .Si asa nu ai la ce uita pe rahatul asta de T.V.
      • +2 (2 voturi)    
        din pacate este (Joi, 19 noiembrie 2009, 20:55)

        pitzi [utilizator] i-a raspuns lui George41

        aproape imposibil! taxa este facturata o data cu energia electrica! un soi de santaj daca vrei...
  • +24 (32 voturi)    
    scurt si la obiect (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:21)

    dor de duca [utilizator]

    Felicitari. Articol concis si la obiect. Orice cuvant in plus e de prisos.
  • +22 (26 voturi)    
    Ce-ti doresc eu tie, dulce Romania.. (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:22)

    Ovidiu [anonim]

    ...din pacate Romania a ajuns un fel de S.R.L. din care toata lumea a furat cum se fura inainte de '89 din uzinele de stat...

    acum, cei ce au furat, au inceput sa cumpere.... constiinte,oameni, favoruri, guverne, partide, institutii, influente, presedinti, candidati, procurori, judecatori...

    totul se intampla in vazul lumii, un avocat fura cu o valiza mai mult decat o armata de pistolari....FNI,SAFI, banci, etc etc

    depinde acum cat de toleranti si cat va dura pana cei corecti se vor mobiliza, daca se vor mobiliza....
  • +18 (18 voturi)    
    O fi constitutinal (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:26)

    maolina [utilizator]

    sa mi se opreasca abonamentul TV automat si obligatoriu?
  • -2 (18 voturi)    
    si pe ei (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:28)

    laur [anonim]

    daca ar fi dupa mine i.as lua pe toti candidatii si vreme de 2 luni i.as pune pe toti sa traiasca in conditiile astea de cacat si in bataia asta de joc ,cu salariu minim pe economie ....si la final l.as vota pe ala care ar rezista cel mai mult........toti sunt niste ordinari ,dictatori si comunisti ,iar noi ne meritam soarta pentru ca suntem principalii vinovati pentru ceea ce se intampla
    PENTRU MODERATOR am rugamintea sa dea mesajul si sa nu le mai sorteze cu atata grija,sper ca aici sa nu fie cineva aservit politic
    • -1 (13 voturi)    
      vazusi? (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:57)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui laur

      ai scris un comentariu de bun simt si impartial iar postacii de patid ti-au dat minus! noroc ca nu tine nimeni seama de aceste minusuri,:):):)
  • +17 (21 voturi)    
    toti (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:29)

    r2d2 [utilizator]

    ... cu un minim de bun simt, care urmaresc si altceva in afara TV-urilor si nu sunt postaci inteleg mizeriile PSD si ale televiziunilor ... beah.

    Ar trebui sa construim un site in care sa notam toate gretosenile facute de politicieni, moderatori, televiziuni pt ca dupa tot ce s-a intamplat in ultimii ani nu mai putem continua tot asa si pe viitor

    Rusine PSD, TVR, Realitatea, Antenele, Badea, Gadea, Stan, SRS ....
    • -3 (3 voturi)    
      b1tv, evz.. (Joi, 19 noiembrie 2009, 21:14)

      tony [anonim] i-a raspuns lui r2d2

      pe nasul l-ai uitat, b1tv, evz, curentul...pe astia i-ai uitat? sau bati campii prin omisiune...daca esti asa revoltat ..spune de toti....nu doar de ce iti comunica tie tatucul pe aceleasi posturi pe care le enumeri....traiti in ipocrizie...
    • 0 (0 voturi)    
      toti (Vineri, 20 noiembrie 2009, 7:25)

      Diletant [utilizator] i-a raspuns lui r2d2

      Problema e ca o mare parte a celor cu drept de vot au ca unica sursa de informare TVR. Putem noi ca comentam mult si bine atata vreme cat foarte multi oameni nu au acces decat la stirile manipulate de TVR.
  • +14 (20 voturi)    
    amin (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:31)

    ovi [anonim]

    asta se numeste articol!!! Felicitari
  • +16 (18 voturi)    
    stiam .. (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:32)

    ady [anonim]

    TVR e consacrat ..cred ca oamenii aia si-ar lua zilele daca psd ar dispare,pt ca orice schimbare majora , ar dauna unei clici implantata de zeci de ani si care absorb permanent sume colosale..
  • -19 (23 voturi)    
    Trist.. (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:37)

    Andrei [anonim]

    Atatea stiri vadit pro-Basescu pe acest site... deloc impartial.
  • +18 (24 voturi)    
    Inca o dovada referitor... (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:38)

    Batranul rege Lear [anonim]

    la ceea ce ne asteapta daca Geoana si PSD vin putere. Adio democratie, adio impozit de 16%, adio reforma si presa libera. Sa nu spuneti mai tarziu ca nu v-am avertizat?!
  • +13 (19 voturi)    
    Bine scris (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:41)

    ion [anonim]

    Bine scris, nu credeam ca se mai poate scrie ceva nou pe tema asta. Uite ca se poate
  • -16 (24 voturi)    
    hai dom'le (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:43)

    bango [anonim]

    ca dai in paranoia
  • +3 (7 voturi)    
    hai la radio-uri (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:44)

    paf [anonim]

    ...intr-adevar niciuna dt televiziuni nu mai prezinta certitudinea ca ar fi obictive, fiecare conducere sau echipa de realizatori se afla intr-una sau alta dintre taberele candidatilor. N-am mai vazut asemenea partizanat de multa vreme...nimeni nu mai este obiectiv...de ce oare? ce interese sunt sau se ascund??!

    cel mai clar ar fi sa se intalneasca pe calea undelor la un radio...care sa nu apartina vreunui trust de tip "mogulian"!
    • -4 (10 voturi)    
      vezi sa nu! (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:59)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui paf

      politrucul rroman vrea sa-i vada boborul moaca pe sticla! nu ti-ar merge la radio nici taiat! cat o fi de pocit, de chiombalau, el tre sa se vada, sa-l vada neamurile, sa crape dujmanii da ciuda, etc! niste manelisti...
  • +15 (23 voturi)    
    TVR (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:45)

    EMILIA [anonim]

    Excelent articol,nu ar mai trebui sa platim abonamentul obligatoriu pt TVR.
    De fapt cotizam pt PSD.
  • +4 (12 voturi)    
    Despre dezbateri electorale! (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:55)

    mircea [anonim]

    Pentru prima oara dupa 1989, nu se mai organizeaza o intalnire cu toti candidatii la Presedintie . Ce este mai grav , e faptul ca se acrediteaza ideea ca nici nu este nevoie de o astfel de confruntare, prin afisarea unor informatii cat mai neclare pe televiziuni. Toate sondajele si estimarile sunt praf in ochi dar si o strategie de demult uzitata pt a coordona optiunea electoratului spre tinta urmarita concomitent cu indepartarea altora din fata urnelor. A pretinde ca reprezentarea in disputele electorale sa aiba loc tinand cont de estimarile lor, este o premiera in Romania si poate cea mai murdara miscare a politicienilor din actuala campanie. Oare care sa fie motivul :
    1. Le este frica de unul dintre candidati ?
    2. Ascund anumite lucruri despre propria persoana?
    3. E prea mare foametea dupa fondurile europene pe care le-am putea primi ca stat in urmatorii 5 ani ?
    4. Se feresc sa nu rasufle unele mici (de fapt mari) intelegeri care s-au nascut pe ,,ultima suta de metri'' intre candidati ?
    5. Nu sunt capabili sa participe la o confruntare reala (nu regizata de staff-uri) ?
    6. S-a hotarat solutia finala in afara granitelor nationale?
    7. Decontul pt campania electorala ascunde sume astronomice, din zona ,,underground'' a economiei care trebuiesc returnate inzecit ?
    8.Frauda electorala este atat de bine regizata incat dezbaterile sunt de prisos?
    Nu cred ca vom obtine vreodata raspuns la vreuna din variantele de mai sus, un lucru este clar : ca vom ,,sarbatori'' 20 de ani de la schimbarea de regim cu multa nemultumire, deziluzie si revolta. Dar totul e degeaba cum a fost si pana in ziua de astazi. Ne ramane sa ne consolam , ,,descurcam'', sau chiar sa ne ,,saturam de Romania'', dar EI sa nu uite un lucru : prea ne socotesc de prosti !!!!!!!!!!!!
  • +6 (14 voturi)    
    CORECT (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:56)

    GOLAN NESIMTIT [anonim]

    foarte corect si pertinent articol! felicitari dan tapalaga! avem nevoie de atitudini si luari de pozitie normale si responsabile. eu m-am saturat de promiscuitatea si abjectia care a acaparat o prea mare parte din presa scrisa si tv.(editat de HotNews.ro)
  • 0 (6 voturi)    
    Vehementa lui Harry e curioasa (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:07)

    Sile this Millennium [anonim]

    Ai uitat Harry de EUROPA LIBERA....
    .Cu ce te au la mana Harry astia din Sistemul Ticalosit ?
    Ce faci Harry intri in LIGA TICALOSILOR ?
  • +3 (11 voturi)    
    f. bine (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:11)

    silvia [anonim]

    excelent articol
  • -3 (13 voturi)    
    Nu, Domnule Tapalaga (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:21)

    constantin cojocaru [anonim]

    1. Constitutia noastra nu vorbeste nicaieri despre "liga mare" si "liga mica" in care ar trebui sa "joace" candidatii la functia de Presedinte al Romaniei.
    2. TVR trebuia sa organizeze nu una, ci mai multe dezbateri, la care sa invite pe TOTI candidatii, nu sapte, nici 5, nici trei. Ar fi participat cei care n-ar fi avut nimic de ascuns, sau cei care ar fi avut ceva de spus.
    3. Televiziunile cu capital privat apara, normal, interesele proprietarilor lor. Conducatorii acestor televiziuni sunt numiti(si platiti) de proprietari, cu insarcinarea expresa de a le apara interesele.
    4. Televiziunea publica ar trebui sa apere interesele cui? Ale partidelor politice("parlamentare"), sau ale milioanelor de romani? Cine ii numeste in functie pe conducatorii acestei televiziuni publice? Cine ii plateste? Ei sunt platiti de popor, dar sunt numiti de partidele politice. Nu este normal.
    5. Cand vorbim de stat, de regula, spunem ca are trei puteri: legislativa, executiva si judecatoreasca. Se omite, eu stiu de ce, inca doua, la fel de importante, in anumite conditii si momente, chiar mai importante: puterea banului (banca centrala) si puterea informatiei(TVR). Ce ar fi daca si aceste doua puteri ar trece sub controlul poporului, adica ar fi conduse de oameni numiti de popor, prin vot universal, egal, direct, secret si liber exprimat?
    • +5 (7 voturi)    
      Constitutia nu vorbeste de multe. (Joi, 19 noiembrie 2009, 18:52)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui constantin cojocaru

      Dar de ce 1 luna de zile televiziunea romana nu a organizat nici o dezbatere si in ceasul al 12-lea s-a gandit sa aduca impreuna 1 2 oameni si 3 moderatori ca sa iasa o panarama?Iar aducerea lui Vadim si Becali care transforma totul intr-o tiganie este o magarie.Orice om normal care se uita la asa ceva muta canalul.Nici un nehotarat nu o sa voteze dupa panarama de la TVR,deci absenteismul o sa scada.Iar despre "liga mica'.Poate ar fi bine sa se verifice listele cu semnaturi, ca prea multe milioane au semnat, iar eu personal am semnat doar pentru un domn care pana la urma nici nu a candidat.Nu mai stiu de nimeni sa fi semnat pentru altcineva.Si cine naiba e domnul cu cortul?
  • +3 (11 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:30)

    Leo [anonim]

    Corect si bine spus.
  • +12 (14 voturi)    
    Dar la vot cine merge? (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:36)

    danielescu [anonim]

    Toata lumea est scandalizata de ce se intimpla in politica Romaneasca dar din cei scandaliztii cati merg la vot ??? Daca nu mergi la vot asta inseamna ca totul est OK si esti multumit. Cea mai mare prostie care o poate face cineva este cand nu merge la vot "ca sa-i invat minte sau n-am pe cine vota??" Eu personal cred ca poprul asta nu gandeste sau nu vrea s-a gandeasca.
  • +7 (9 voturi)    
    O mica corectie (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:43)

    Cristina [anonim]

    TVR are 3200 de angajati
  • -11 (21 voturi)    
    Articol de Campanie (Joi, 19 noiembrie 2009, 17:48)

    Gigi cu blugi [anonim]

    Extrem de slab articolul. Cred ca nici DT nu crede ce spune in el. Pare ca preia una din temele de campanie ala lui TB.
  • -4 (6 voturi)    
    da' chiar nu citeste nimeni? (Joi, 19 noiembrie 2009, 18:42)

    goguparanoicu [anonim]

    "n-a gasit nici un gram de interes public"

    Printre atatea atitudini vehemente, as dori si eu sa spun ca expresia corecta este "nici un / niciun dram de..."
    Atat. In rest, spor la urlete si injuraturi
  • +6 (8 voturi)    
    DAR TVR3 SI TVR INFO? (Joi, 19 noiembrie 2009, 18:58)

    costa [anonim]

    Televiziunea Romana trebuia sa faca restructurari dar s-a gasit "gogorita" cu TVR3 si TVR INFO. V-ati uitat vreodata pe aceste programe?!
    E o mizerie ca nimeni nu se ia de astia, desi ii platim cu totii!
  • +4 (4 voturi)    
    subscriu (Joi, 19 noiembrie 2009, 18:58)

    angel [anonim]

    din pacate toate institutiile sint politizate
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Joi, 19 noiembrie 2009, 22:22)

      m.s. [anonim] i-a raspuns lui angel

      oooo da. iar tvr cred ca e cu iliescu.. doar e de pe vremea lui si e o televiziune comunista!
  • +4 (6 voturi)    
    JONGLERIILE LUI GÂDEA (Joi, 19 noiembrie 2009, 19:12)

    ION [anonim]

    Am asistat aseară la o porcărie.
    Emisiunea "Sinteza zilei" a fost întreruptă de Mihai Gâdea,pentru care nu mai am nici un fel de stimă, exact când reprezentantul ciumei roşii, Geoană, trebuia să răspundă la întrebarea: De ce aţi fost, în secret, la Moscova ?
    Asta da deontologie profesională la Antena 3 !
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Joi, 19 noiembrie 2009, 22:26)

      m.s. [anonim] i-a raspuns lui ION

      deontologie si antena 3 nu au ce cauta in aceeasi propozitie!!! deloc! incearca sa pui un comentariu pro basescu pe site-ul lor. sau orice fel de comentariu, sa aiba legatura cu base. daca nu il injuri, nu il publica :))
  • +2 (6 voturi)    
    Obiectivitate (Joi, 19 noiembrie 2009, 19:12)

    Maestro [utilizator]

    Felicitari, Dan Tapalaga.
    Pentru obiectivitate.
    Citesc demult hotnews, dar de abia acum mi-am facut cont, pentru ca simteam nevoia sa spun asta.
    Avem nevoie de astfel de jurnalisti. Obiectivi. De jurnalisti care sa spuna de bine atunci cand e ceva bine, si sa spuna de rau atunci cand este ceva rau.
    Cred ca lumea s-a saturat de asa zisele televiziuni de stiri. De asemenea, nu sunt de acord nici cu extrema cealalta (B1 TV). Moderatia, calculul la rece al evenimentelor, distantarea de simpatiile personale (ca sa nu mai zic de interesele financiare) cred ca fac din articolul/emisiunea unui jurnalist un articol bun.
    Numai bine!

    Stefan
  • +3 (5 voturi)    
    VINTUL...duca-l VINTU !!!!!!! (Joi, 19 noiembrie 2009, 19:59)

    CONSTANTEAN [anonim]

    dupa ce a facut sa bata vintul prin buzunarele multor necajiti acest nesimtit.......pretins....d-l...vintu.....continua cu nesimtirea.....gazduind pe cei saraci,....adica ....pe tovarasii de la ...pdsr.
    se comporta ca un domn cu ei....inca nu a uitat ca ei au fost si sunt cei care l-au invatat si ajutat sa insele multi necajit luindu-le chiar banii de inmormintare.
    tot datorita pdsr .....nici pina acum nu a putut fi tras la raspundere acest serv credincios pdsr-lui
    a fi de partea acestor infractori......inseamna a fi ori foarte prost, ori....bine platit.

    nu pot sa nu ma intreb din atasarea udmr-ului de aceste jigodii......ce au cistigat.

    dupa parerea mea udmr vrea sa spuna cine se aseamana se aduna.......si cred ca asa si este.

    pdsr......si udmr....lupta pentru popor........adica cum sa ne poata minti....cit mai bine.
    padure fara uscaturi nu exista dar nici asa de corupti ca in pdsr ......cica ....doar ei stiu doar ei pot........sa ne mai minta si sa fure ca nimeni altii.

    ma surprinde ca udmr.....se comlace ......alaturi de pdsr........de ce oare..????
    asa dar felicitari lui basescu pentru ca s-a desprins de aceste lepre.
    il admir de curajul de a lupta.....cu aceste lichele.........care se cred de neinlocuit la fel ca tatuca lor........ceausescu.!!!!!!!!!
    ei chiar ne cred prosti........pina si....... prostanacul mircescu.
  • -9 (11 voturi)    
    MANIPULARE ORDINARA (Joi, 19 noiembrie 2009, 20:05)

    xyz [anonim]

    Practicata cu acest articol. Daca ar fi adevarat, de ce Turcescu, fan Basescu, este moderatorul confruntarii de maine ? Aud ?? Ce minciuna mai vehiculati. Noroc ca majoritatea stim cui sunteti aservici. Sa vedem dupa ce cade tartorul.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu ei... (Joi, 19 noiembrie 2009, 21:10)

      iulia [anonim] i-a raspuns lui xyz

      Ci voi. Existenta unor indivizi de teapa ta, au permis degradarea in care ne obligati sa traim si noi!
      Asta, daca nu cumva esti doar postac de serviciu. Atunci, mai ai o scuza: coaja de paine!
    • +2 (2 voturi)    
      Vantu.. (Joi, 19 noiembrie 2009, 21:23)

      ZXe [anonim] i-a raspuns lui xyz

      Bate (scuzai) vantul libertatii. Apar si comentariile negative! Baieti schimbati macazu!
  • +6 (6 voturi)    
    modalitate legala de a nu mai plati taxa tv? (Joi, 19 noiembrie 2009, 20:05)

    Razvan_M [utilizator]

    Exista oare vreo modalitate legala de a nu mai plati abuziva taxa tv si de a cere inapoi banii perceputi pana acum?
  • +5 (7 voturi)    
    sassu (Joi, 19 noiembrie 2009, 20:36)

    iulian [anonim]

    sassu este disperat sa ramana la conducerea televiziunii. Nu stie sa faca nimic,in politica a fost scos pe margine ,in televiziune are un salariu imens(ar trebui sa stie toata lumea ce venit are presedintele televiziunii, de doua ori mai mare decit cel al unui ministru). Are masina la scara,se plimba pe banii publici prin tara si strainatate si cheltuieste ,fara sa dea nici o socoteala banii contribuabililor pe lucruri care pot ridica serioase semne de intrebare,mai ales intr-o institutie cu pierderi foarte mari: calculatoare foarte scumpe, folosite doar pentru redactarea textelor, zeci de camere de supraveghere, productii care nu se justifica in nici un fel,ca sa nu mai vorbim de canale inutile,cum ar fi TVR INFO sau cum i se mai spune, TVR webcam . parlamentul nu l-a intrebat pe sassu niciodata despre toate astea,pentru ca a fost mereu protejat, fie de PNL ,fie de pSd fie de amandoua.acum linge talpile lui Geoana,ca vrea sa ramina in fruntea televiziunii cit l-or tine psd-istii lui. Daca iese geoana!
  • +3 (5 voturi)    
    CE BALAMUC!!!! (Joi, 19 noiembrie 2009, 20:40)

    Maria [anonim]

    Cine se mai mira de balamucul din tara?? Mass-media manipuleaza cum vrea!!! Politicienii spun vrute si nevrute pentru a castiga alegerile !! Ne uitam la candidatii la Presedentie, la Geoana, Antonescu cat s-au schimbat si ce aberatii spun!! Aseara pe postul B1tv. la emisiunea lui Radu Moraru, Becali(si el candidat) a spus de fapt un mare"ADEVAR" : nu-l vrea pe Basescu presedinte pentru ca nu se mai pot face smecherii, afaceri, etc..TOTI marii capitalisti facuti peste noapte fac tot posibilul sa nu iasa Basescu presedinte!! Cred ca Becali s-a dat de"gol". OARE ROMANII NU VAD, MANIPULAREA?? iNCRENGATURA OTRAVITA dintre multi politicieni, parlamentari care ne iau banii si ne saracesc DAINUIE!!
    SPER SA IASA BASESCU PRESEDINTE!!
    SA MERGEM LA VOT!!
    DSOAMNE AJUTA-NE!
  • +3 (5 voturi)    
    de data asta... (Joi, 19 noiembrie 2009, 20:42)

    ion [anonim]

    Efortul grupurilor de interese (mai nou numite GRIVCO) de a pune mana pe toata media romaneasca dovedeste disperare. Indivizii astia sunt in stare de orice sa ii ia fata lui basescu, marele lor dusman, cel care nu ii lasa sa zburde nestingherit in eternul codru mioritic. Manipularea grosolana a antenelor si cea slefuita a rtv, incapacitatea acestora de a purta discutii de substanta si a duce argumente demne de un om inteligent, ma fac sa cred exista mult putregai in interesele acestor grupuri. De aceea, de data asta voi merge la vot. Data trecuta nu am votat pentru ca nu ma convingea niciunul; acum stiu cine nu trebuie sa iasa.
  • +1 (3 voturi)    
    Fara cuvinte! (Joi, 19 noiembrie 2009, 21:05)

    iulia [anonim]

    Dar avem fix ce meritam. Daca noi am fi plamaditi din alt material, atunci n-am fi ajuns sa "ne puna" Vantu, Voiculescu si TVR-ul, presedinte. Caci, asta e pe punctul de-a se-ntampla!
    Daca esti un om informat, dar n-ai cum schimba nimic, atunci esti cel mai nefericit om din tara asta.
    Mai sper inca sa fie mai multi nefericiti, decat fericiti!
  • -6 (6 voturi)    
    Acelasi inconfundabilul Dan Tapalaga :))) (Joi, 19 noiembrie 2009, 21:36)

    Robert D. [anonim]

    "Mogulii" fac parte din presa LIBERA... ca sa ii excluzi ca asa vrea muschiu' tau e cea mai mare atingere la democratie.

    Sunteti niste papagali pana nu demonstrati in justie ca toti de la postul de televizune X sunt "ai mogulilor".
    Daca venea Vantu sau Voiculescu sa va modereze ziceam si eu.

    Mogulul Paunescu e ala bun insa :)) dupa ce a scapat nevasta-sa de justie cand a calcat pe trei cu masina.

    Daca aveau candidatii sange in ... vene atunci acceptau orice confruntare, doar era publica si nu cred ca MODERATORII ar fi influentat dezbateriile.
    Dar e mai usor sa dai vina pe cineva asa e in tara lui peste' toti au dreptate si sunt cei mai tari...

    Viata e grea dar trece.... la fel si campania asta pentru nimic.
  • -6 (6 voturi)    
    reporteri si reporteri. (Joi, 19 noiembrie 2009, 22:00)

    ion timisoara [anonim]

    Domnule Tapalaga stati foarte prost cu ;audienta" daca si pe dl Hurezeanu il acuzati de slugarnicie ,totusi despre domnia sa stiu unde a fost inainte de 90 ,despre dv nu.
  • -4 (4 voturi)    
    Acuzatii grave, fara minim de explicatie (Vineri, 20 noiembrie 2009, 1:55)

    Razvan [anonim]

    Cred ca toate acuzatiile pe care le aduce DT au valoare de adevar evident si absolut din moment ce nu da nici cea mai mic explicatie, petru "idioti" ca mine care nu sesizeaza evidentul.
    "Vantu, Voiculescu si TVR-ul lor "
    "TVR si-a cedat continutul editorial, produs din bani publici, unor televiziuni private"
    "Stirile TVR s-au transformat in stirile PSD"

    Stau si ma uit la aceste asertiunii si ma mit ca vitelu' la poarta noua.

    Tonul vehement, si lipsa de explicatie a lui DT ma face sa cred ca este partizan portocaliu.
    • +1 (1 vot)    
      Ba ai dreptate (Vineri, 20 noiembrie 2009, 7:53)

      Bitu [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      Cica "Prost sa fii, noroc ca esti"
      De fapt asa sunt toti postacii mogulilor. La fel ca ei, niste prosti care nu sunt in stare sa angajeze oameni destepti, pentru ca aceia nu-si vand sufletul dracului. 2 zile mai sunt si s-alege prafu de voi si sletha voastra.
    • -2 (2 voturi)    
      e pe fata (Vineri, 20 noiembrie 2009, 8:04)

      tony [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      nu partizan...guzgan portocaliu...e o specie mai noua in spatiul mioritic, dar pe cale de disparitie....portocaliul va ajunge unde ii este locul la 6-8%...si vor ramane cele doua partide psd de stanga si pnl de dreapta...cum este si normal intr-o tara normala...pdl-ul este un partid intrus care se va sparge cand baronii vor fugi ca iepurii....noi sa fim sanatosi
    • +2 (2 voturi)    
      Minim de explicatie... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 8:36)

      urbanie [utilizator] i-a raspuns lui Razvan

      Razvane : cand e soare, tot "idiotul" vede lumina. Un mar nu poate fi decat rosu sau verde - niciodata albastru : nu e nevoie de explicatia pentru asta. Cand esti treaz, se cheama ca nu esti beat : ce explicatie mai vrei ? Iar cand nu 2, nu 3, ci 100 de oameni iti spun ca esti beat - ATUNCI DU-TE SI CULCA-TE, omule... Nu sta pana la 1:55 cu glaja-n fatza, ca te prostesti de cap. No personal, si iarta-mi "tonul vehement". Citeste Nistorescu, uita-te la Oana Stancu, la Prelipceanu si Ciuvica - si ramai ca vitelu', daca nu pricepi ce se intampla, azi, in media...
  • +2 (4 voturi)    
    TVR- televiziune de partid (Vineri, 20 noiembrie 2009, 7:14)

    Gheorghe Victor [anonim]

    Cred ca taxa tv este mult prea mare , altfel nu s-ar fi putut crea 6 (sase) posturi publice , pe banii nostri, si este si partizana! ceea ce este mai mult decat bataie de joc!
  • -1 (3 voturi)    
    Lasa-ne Tapalaga!!! (Vineri, 20 noiembrie 2009, 7:56)

    JulianD [anonim]

    Chiar daca, in mare,ai putea sa ai dreptate,faptul ca ca esti atat de insidios las tot ce reprezinta curentul anti-Basescu te face neverosimil.
  • +5 (5 voturi)    
    Incepe curatenia !... (Vineri, 20 noiembrie 2009, 8:27)

    urbanie [utilizator]

    Ce vad eu : Turcescu, Tapalaga, un pic de Tatulici, din cand in cand Cristi Tabara, Mircea Marian si Lupea (nu tot timpul) de la EVZ si... cam atat. Asta e toata "Scoala de jurnalisti romani" dupa 20 de ani de "libertate" ?...
    CTP e un tip teribil, dar o ia pe aratura dupa nici doua minute. Cristoiu trece prea des dintr-o tabara in alta, numai el stie de ce. Hurezanu s-a stricat la cap, unde i-s vreticalitatea si deontologia de alta data ?...
    Restul ?... Cu arme, bagaje si bani in slujba unuia sau altuia, doi bani nu merita ceea ce debiteaza (decat daca nu vrei sa-ti intaresti propriile-ti idei preconcepute, ca sa te simti bine : si atunci te uiti in gura lor si-i injuri pe "ceilalti". Dar asta nu-i jurnalism, e vax)...
    Ceva-ceva se intampla totusi (era si timpul !). Faptul ca reptilieni ca SRS si Chireac isi pierd "oficial" statutul - e de bine. Faptul ca apare cate unul ca Tapalaga - e de bine... Se termina alegerile - e foarte bine : Cativa isi vor linge cururile,putzele, si vor iesi din "cotetzul media" (sper). Vor apare nume noi. Lumea va merge mai departe, chiar si dupa TOT RAUL FACUT de alde Ciutacu, Badea, Gadea, Ursu, Prelipceanu (pe Nasul nu-l bag aici dintr-un singur motiv : e ceva mai senin, mai are si uneori umor - restul sunt incrancenati, dusi cu pluta rau de tot)...
    Turcescu a zis-o, bine de tot : "vreau ca si dupa alegeri, sa-mi pot face meseria de jurnalist."... Restul de formatori, informatori, deformatori de opinii - de la "fabrica de stiri" - la vatra !...
  • +1 (1 vot)    
    bate vantu, miorlaie cotoiu (Vineri, 20 noiembrie 2009, 11:57)

    cucuvaia [anonim]

    oare unde ?!
    la te-ve-re !
    luptatorii luminii, tribunii si diplomatzii de cariera sunt gata sa apere, cu peptu lor d'arama, din nou, tembeliziunea romana.
    de golani !
    ...odata la douaj'da ani :-)

    we shell overcome ! :-)
    jos iliescu ! ( adica joana !)
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 22:44)

    m.s. [anonim]

    Vantu si Voiculescu au vrut s-arunce pisica in gradina TVR. Ce guresi sunt acum aia de la posturile lor, cum incearca ei cu ultima suflare sa-l laude pe geoana! mai incet, bai, pitzigoilor, ca peste 2 saptamani o sa va bagati unghia in gat. Base va fi din nou presedinte si dar-ar Domnu sa va puna cu botul pe labe.


Abonare la comentarii cu RSS


Media in campania electorala



Asigurari si Pensii
Gadget





Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version