Mass media in alegerile prezidentiale 2009

De ce merita politicienii mai mult respect decat Realitatea TV (de Doc)

de Doc     Doc
Joi, 12 noiembrie 2009, 12:32 Mass-media in alegerile prezidentiale 2009


Gretoasa emisiunea de ieri a Realitatii TV, spalarea profesionista aplicata santajistului Sorin Rosca-Stanescu. Gretos, dar deloc surprinzator, pana si metoda au anticipat-o, din cate am vazut, cititorii articolului trecut: un singur cuvant, “Basescu”. E clar ca el e in spate la tot si la toate. Ce-i nou? Realitatea bate mesajul de campanie al candidatului; “afara ploua”, ghiciti cine e de vina pentru asta.

Despre emisiune au scris, intre altii, Ovidiu; in afara de ce a spus autorul de La Coltu’ Strazii cred ca ar mai trebui adaugat un lucru. Realitatea TV ne-a asaltat cu campania aia cu “Noi vrem respect”, insotita de dezgustul ipocrit si obosit fata de clasa politica. La un moment dat puneau un ditamai avertisment pe fond negru pe sectiunea politica, informandu-te ca acolo ai putea da peste discurs politicianist sau demagogic. Gandesc ca acesti cersetori de respect ar trebui sa lase permanent avertismentul cu pricina, sa si-l faca si lozinca a postului.

Nu de alta, dar vad ca Realitatii TV ii place atat de mult de politicieni si de discursurile lor, incat ii aduce si ii pune sa vorbeasca chiar si acolo unde ar trebui sa fie, de exemplu, oameni de presa. Granita intre “dispretuitii” politicieni si “respectabilii” jurnalisti este stearsa cu sarg chiar de realizatorii postului.

La emisiunea cu pricina a participat Sorin Rosca-Stanescu, mangaiat duios pe crestet de realizator, si in rest numai oameni politici. De ce? Ca sa strige in cor, cu o exceptie aflata in opozitie, la semnalul “moderatorului” – cat de stupid suna termenul in acest caz – slagarul cunoscut cu Basescu. Pe politicieni ii inteleg, ei sunt angajati intr-o batalie si propaga mesajul partidului lor, nu vad de ce i-as dispretui pentru asta. Dar daca si postul TV intelege sa faca acelasi lucru atunci ar trebui macar sa puna permanent avertismentul ala cu discursul politicianist si sa ne slabeasca cu “respectul”.

Altfel nu inteleg de ce sunt adusi reprezentanti ai partidelor la o emisiune si in dezbaterea unui caz in care nu sunt implicati, intr-o tema care nu are caracter politic. Nu inteleg de ce la o emisiune care priveste presa si dezbatea un caz si modul in care se face presa nu au fost invitati doar jurnalisti. Nu ma refer la SRS, el “joaca in alta liga” cum spune el insusi; ce fel de liga aflam ulterior de la prietenul lui Bogdan Chireac.

Daca nu vede nimic de neinteles in practica asta, atunci propun Realitatii TV sa o extinda. Ar putea fi invitati politicieni si la emisiunile de sport, ca sa aflam cine anume e responsabil de parcursul modest al echipei nationale. Ba chiar si emisiunea de meteo a postului ar trebui sa fie prezentata de trimisi ai partidelor parlamentare. Nu de alta, dar ar fi interesant sa stabilim odata din vina cui ploua afara.

Textul poate fi citit si pe blogul lui Doc


Va invitam sa semnalati in comentariile dvs. cazuri flagrante de manipulare sau joc incorect in campanie din partea mass-media. Adauga comentariile tale aici. In fiecare seara o sa adunam cele mai interesante comentarii intr-un articol separat.

Doc este unul dintre cei sapte cunoscuti comentatori media care scriu despre modul in care mass-media se comporta in campania electorala prezidentiala.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5179 vizualizari

  • +18 (22 voturi)    
    Realitatea TV-FNI... (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:46)

    Batarnul rege Lear [anonim]

    Majoritatea asa-zisilor ziaristi de la acest post sunt neprofesionisti si fripturisti. Nu dau nume, dar oare acsti indivizi dubiosi nu realizeaza ca sunt platiti cu banii furati de la romani, FNI, BID si alte inginerii ale lui Vantu? Nu simt oare nicio remuscare? Mai nou, incearca sa ascunda fapta marsava de santaj a acolitilor lor, SRS si Bogdan Chrieac, aruncand pe piata asa-numite acuzatii de frauda gazuite de o alta lada de gunoi, Gardianul. Mai exact, un fost primar PDL (fost si dat afara pentru minciuni) acuza fara nicio dovada ca s-ar fi primit ordin de la centru sa se fraudeze alegerile in cazul Eba. Evident, nicio dovada. Acelasi stil tip SRS, Ursu, Oana Stancu (promovata la Realitatea FNi de la Antenele lui Felix). Uite cine ne face noua morala si educatie civica?!
    • +15 (15 voturi)    
      deontologie s-au dejectologie... (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:17)

      AL3X [anonim] i-a raspuns lui Batarnul rege Lear

      profesioanala in presa.sa va zic de ce.pentru ca de la niste ziaristi eu cel putin ma astept la mai multe dar nici intr-un caz la santaj ordinar.santaj gazetaresc in spiritul informarii poate ca as accepta dar cu greu.dar la faza ai ca sa imparta videanu cu ei nu prea e jurnalistic.apropo victoras ponta este amic cu BC.
    • +13 (13 voturi)    
      oana stancu (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:24)

      madmaxwtl [utilizator] i-a raspuns lui Batarnul rege Lear

      Aseara mi-am dat seama de un lucru interesant. Anul trecut ma uitam la Realitatea TV destul de des pentru ca mi se pare un post obiectiv de stiri. Pe la inceputul anului am vazut-o pe Oana Stancu aparand la realitatea TV, dupa ce eram obisnuit cu ea improscand noroi intr-un singur om la sinteza zilei, cu asa zisele anchete jurnalistice. Atunci tin minte foarte clar ca m-am intrebat cum de au luat-o cei de la realitatea pe aceasta doamna specializata doar sa il atace pe basescu si ma gandeam ca poate dansa se va schimba o data cu trecerea la noul post tv. din pacate m-am inselat amarnic si cam din aceeasi perioada postul tv s-a schimbat dupa chipul si infatisarea noii sale angajate. cam din aceeasi perioada a inceput sa se observe un singur inamic pentru realitatea TV care o data cu trecerea timpului s-a apropiat din ce in ce mai mult de posturile lui voiculescu...EI vor respect?!? ce gluma sinistra...
      • +5 (5 voturi)    
        un alt retardat (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:33)

        je [anonim] i-a raspuns lui madmaxwtl

        Si nu este singura specializata in a-l ataca pe Basescu. Mai este unul la Antena 3, cu aceeasi specializare, pueril din cale-afara, fost echipier cu Oreste. Daca maine dispare Basescu din peisaj, baiatului astuia i se termina brusc subiectele, ca despre altceva nu stie sa vorbeasca. Baiatul e la curent cu tot ce spune sau face Basescu, fiecare vorba a acestuia este intoarsa pe toate partile, apoi tipul isi da frau liber imaginatiei asupra celor spuse de catre politician - anume ce crede el ca a vrut sa zica de fapt, si incepe sa abereze "chestii". Ma astept ca intr-o buna zi, atunci cand dintr-un motiv sau altul, indiferent care pentru ca nu prea ma intereseaza politica, iar Basescu cu atat mai putin, si acesta din urma va disparea din viata politica, sa-l vad pe badea Mircica incepandu-si emisiunea ca-n reclama cu Banel: "Aaaaaaa..."
        Sau ar mai fi alternativa de dinainte, cand citea titlurile din ziare, apoi se stramba "semnificativ". Mare om, mare gazetar...!
  • +21 (21 voturi)    
    SRS si Chireac liga ep 2 (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:48)

    andrei [anonim]

    Va implor, macar in ceasul al 12-lea. Nu mai manipulati. Dati toate elementele importante din stenograma. Nu toata lumea citeste comentariile. Citez din domnul Chireac (cu aproximatie): "Daca romanii nu te acuza ca ai amante, cu siguranta te vor acuza cand vine vorba de bani" "Chiar daca documentul nu te incrimineaza, au semnatura ta, pot fabrica altul care te incrimineaza." "Pe domnul Rosca il poate opri domnul Vantu daca le dai ce ii intereseaza - conturile lui Blaga, Videanu, Berceanu" "Are dreptate si domnul Basescu cand spune ca presa e ticalosita" Astea toate sunt vorbele lui Bogdan Chireac. Este fabulos. Se da drept prietenul lui Macovei si incearca sa il sperie, sa il terorizeze psihic ca sa ii dea lui Vantu ce are nevoie!!!! Asta este episodul 2!!!! Finalul: "Ai grija ce ii spui aluia care a dat banii. Este omul lui Rosca. Ii va spune tot." - eu inteleg de aici: mai bine vii la noi si ne dai ce vrem, sa nu incerci sa scapi, ala e tot omul nostru.
  • +14 (16 voturi)    
    ce putem facem? (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:52)

    florian [anonim]

    Exista vreo institutie in Romania care sa poata interveni pentru a echilibra lupta asta mediatica necistita pe care o poarta Realitatea? Mircea Toma ii apara..... Desi speram ca macar prietenii mei sa se fereasca de media, am constatat cu stupoare ca, desi fiind oameni cu carte, vorbesc in sintagmele realitatii. Este de ajuns sa le pui o intrebare "de ce ?" si toata argumentatia lor contra se naruie. Oamenii prefera sa injure dacat sa gandeasca...... Pacat.
    • +9 (9 voturi)    
      Sigur ca exista o institutie (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:26)

      sile [anonim] i-a raspuns lui florian

      Se cheama justitie, pana nu rezolvam problema asta, orice altceva e frectie la picior de lemn.
  • +16 (16 voturi)    
    santaj (Joi, 12 noiembrie 2009, 12:57)

    Viorel [anonim]

    Este incredibil, aia santajeaza si in loc sa asistam la un linsaj mediatic impotriva lor ei sunt protejati. Ma asteptam ca toti ziaristii sa se disocieze in bloc de cei 2 si de metodele aplicate de ei.

    Tot respectul pentru baiatul ala de la ANI: io sunt mic nu stiu nimic, dar in mana dreapta am un reportofon.

    Eu care inainte de vot ziceam oricare numai Basescu nu, acum sunt convins: oricine e dusmanul celor 2 este prietenul meu.
    Basescu FTW.
  • +18 (18 voturi)    
    respect (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:07)

    IURCIU [anonim]

    Respectul se cistiga nu se cerseste.
    Au nevoie de foarte multi ani ca sa stearga rusinea cu asa zisul respect si nu cred ca actuala echipa va reusi. Sint prea nerusinati,servili si mincinosi.
    Mi-e teama ca nu cumva din greseala sa deschid "realitatea", asa de greata imi este.
  • +13 (13 voturi)    
    De.. (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:12)

    miki [anonim]

    La Realitatea,ieri 11.11.2009,la un moment dat sa pus problema bugetului.La discutie participau pelticul Nicolaescu,doctorasul da le PSD si dl Serbanescu.
    Acid si aprig cunoscator intr-ale bugetelor, acest contabil de avicola,tuna si fulgera asupra unor aberatii pe care le-ar contine proiectul.Doctorasul,pe care l-am urmarit de multisor ,le stie pe toate(vine cu placa de la partid)sare si el ca Boc i-si bate joc de noi ,de tara de popor.Dl Serbanescu insa putin iritat i-i repede invocind o anumita structura a bugetului ceruta de FMI.Decit sa fii vorbit discutii,tov.Dumitrescu,ar fii dezbatut problema lui Geoana la cersit la Moscova sau problema Seara Rosie Socialista,santajul CM.
    Dar de ,nu se face ca ne bate ...Vintu,acu in prag de iarna!
  • +15 (15 voturi)    
    ar trebui (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:18)

    renegatu' [anonim]

    ca mirificilor Vantu si Felix sa nu li se dea voie sa detina aceste "trusturi media"!
    Pai hai sa-si faca si Base televiziune (sau, ma rog, fiecare partid sa aiba televiziunea lui) si sa vedem ! E normal asa ceva!?!
    La ce impartialitate si deontologie sa te astepti din partea acestor oameni!!?!?!

    Eu nu pot sa inteleg oamneii care urmaresc emisiunile Realitatii si ale Antenelor si inghit "nemestecate" informatiile "impartiale" ale acestora si il acuza pe Radu Moraru ca-l pupa-n fund pe Basescu ! Radu Moraru, dupa parerea mea este unul dintre foarte putinii ziaristi impartiali si cu bun simt !
    • +11 (11 voturi)    
      eu nu inteleg altceva (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:34)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui renegatu'

      de ce castiga CTP-u toate premiile pentru jurnalism. Dupa parerea mea e un tip depasit si perimat, lipsit de abilitati si uneori chiar de buna credinta... face parte din vechea scoala, e clar. Si de ce nu castiga spre exemplu Radu Moraru, care dupa parerea mea e mult peste... la fol a fost si in cazul de fata, unde e vorba de santaj pe fata!
  • +11 (11 voturi)    
    Andrea Pora la Realitatea TV (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:28)

    LSJ [anonim]

    Am compatimit-o sincer aseara pe Doamna Andrea Pora. Singura in gropa cu lei! Felicitari pentru prestatie si nervii tari!
  • +12 (12 voturi)    
    Miting? (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:34)

    PR [anonim]

    Umbla niste zvonuri cum ca se pregateste o forma de protest - miting sau ceva de genu - impotriva modului de a face presa de catre Realitatea.

    Va fi in Piata Universitatii sau la sediul sau? Stie cineva?
    • +10 (12 voturi)    
      citez: (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:45)

      citez [anonim] i-a raspuns lui PR

      diseara (12 noiembrie) la ora 20:00 ne strangem in fata sediului realitatii tv pt. a protesta impotriva manipularii nesimtite pe care o executa acest post jenant!
      Adresa este: Piata Presei Libere 1, Corp A3, et 2, sector 1, Bucuresti

      dati mai departe!
      • +4 (6 voturi)    
        da! (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:12)

        Lemnaru [anonim] i-a raspuns lui citez

        da, am primit si eu pe mail si am dat mai departe. f. posibil sa vin si eu daca se anunta ceva protest mai mare...nu 3-4 oameni!
        depinde cat de mult se duce vorba pana diseara....
      • +4 (6 voturi)    
        Pichetare zilnica?! (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:43)

        PR [anonim] i-a raspuns lui citez

        La sediul lor? Ok! Dar am auzit ca s-au instalat si in Pta Universitatii.

        Oricum, daca se picheteaza chiar si cu 20 de oameni in fiecare seara si tot ar fi ceva.

        So? Cine face pancardele?
      • 0 (0 voturi)    
        Nu era nimeni (Joi, 12 noiembrie 2009, 21:43)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui citez

        Am trecut pe acolo, m-am invartit vreo 10 minute cu masina in jurul cladirii, nu era nici dracu', am plecat acasa.
  • +11 (11 voturi)    
    Sincer, sincer! (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:37)

    Sorin Ovidiu Voiculescu [anonim]

    Sunt un idiot! Am crezut ca toata presa sunt niste slugi la mana mogulilor! Foarte sincer, asta am crezut! Demersul acesta initiat de Hotnews este incredibil! Nu-mi vine sa cred ca citesc despre evidenta partinire a altor jurnalisti! Nu-mi vine sa cred ca exista si ziaristi cu constiinta propriei meserii...Hm, o fi o iluzie?
  • +8 (8 voturi)    
    Nedumerit (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:40)

    Cristi [anonim]

    Sunt curios sa stiu cam ce fac serviciile secrete in tara asta si de ce institutiile statului abilitate sa cerceteze si sa ancheteze asemenea cazuri (cum este cel al santajistilor SRS si Chireac) nu se autosesiseaza. Dl Macovei o fi depus plangere penala impotriva lui SRS? Chiar si asa, ma intreb ce mai cauta oare in fruntea institutiei pe care, oricum am interpreta "povestea" asta, a compromis-o. De ce santajisti ai demnitarilor statului se plimba inca liberi pe strada si pe la televiziunile care ii spala de toate mizeriile? Ceva nu e in regula. Serviciile de contraspionaj oare slujesc tara asta cu adevarat? Ca invazia ruseasca ne-a otravit deja rau de tot economia, viata politica si sociala.
  • -10 (14 voturi)    
    Se pare... (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:45)

    vasile [anonim]

    ca baietii lu nea base comenteaza bine si la greu pe net...hai la mai mare cu manipularea
    • +1 (1 vot)    
      expiratule (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:05)

      alinc07 [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      Eu iti dau un '+' doar pentru contrast...
      Vad ca ai dormit bine de dimineata, te-ai trezit abia la 13
      Deh, nu-i usor sa stai noaptea sa postezi comentarii la prima ora.
  • +8 (8 voturi)    
    Pentru Doc si ceilalti comentatori media!!! (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:51)

    SHEAPA [utilizator]

    salut,

    vreau sa stiu de ce nimeni nu mentioneaza tacerea cna-ului in aceste cazuri care se intampla de 5 ani incoace????!!!!

    este inadmisibil ca institutia principala care reguleaza spatiul media din romania sa nu fie tras la raspundere pentru abjecta tacere pe care o practica in aceste situatii!

    unde sunt amenzile si avertismentele pentru 5 ani de "sinteza zilei" in care bsescu a fost facut de la "golan, betiv ordinar, decelerat, handicapat" pana la amnintari voalate cu moartea?????

    cum este posibil ca intr-o tara care se pretinde europeana asa ceva sa nu fie sanctionat???

    va rog foarte mult sa-mi raspundeti, doc, mihnea marutza, iulian comanescu,ioana avadani, george hari popescu,cristi rogozanu si de ce nu, dan tapalaga.

    rog redactia hotnews sa ma (ne) lamureasca daca cna are in atributiile legale luarea de pozitie fatza de aceste incredibile badaranii ....

    ps: aceeasi atitudine as avea-o si in cazul oricarei alte personalitati publice din romania aflate in aceeasi situatie .....

    va rog raspundeti!!!
  • -8 (12 voturi)    
    Lasa ca si in 2004... (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:52)

    nune [anonim]

    ...ploua si AN era de vina pentru asta! E naspa sa nu ai presa langa tine, decat un Etno Taraf, un retardo (Nasu') si o isterica (Pora)... :) Partea buna e ca nu va mai dura mult. Din 6 dec. TB o sa intre intr-un binemeritat concediu fara plata. 8 zile de la guvern...
    • +3 (5 voturi)    
      Vanghele (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:12)

      Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui nune

      Gura mare... Ţine-un mic ! Mai vino mâine.
    • 0 (4 voturi)    
      bre dobi (Joi, 12 noiembrie 2009, 16:29)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui nune

      In 2004 AN si PSD aveau toate televiziunile si ziarele mari in buzunar. Nu mai dezinforma, postacule.
      • +1 (1 vot)    
        Oare? (Joi, 12 noiembrie 2009, 23:18)

        George32 [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Eu sunt de parere ca fara Realitatea TV, domnul presedinte Basescu nu ar fi fost presedinte astazi. Dati-mi minusuri, dar asta este parerea mea de om scarbit de intreaga clasa politica. Totul, dar absolut totul in 2004 era pe fatza pro Basescu la Realitatea... probabil ei d-aia au lansat sloganul acum cu "Noi vrem respect" (joking). Presedintele Basescu a facut multe lucruri bune, insa a gresit fatza de toti cei care l-au ajutat sa le indeplineasca (cu mici exceptii precum Elena Udrea).
  • +6 (8 voturi)    
    Hai sa fim seriosi! (Joi, 12 noiembrie 2009, 13:53)

    domino63 [anonim]

    E ca si cum as cere hotuluii sa nu mai fure.
    Astia de la realitatea nu sunt decat niste pungasi care se milogesc dupa ceva ce ar trebui sa dea cu varf si indesat.
    Auzi la ei: Noi vrem respect!
    O sa primiti mult, in obraz, in ochi,pana si usile de la apartamente va vor fi pline de... respect!
    Oana Stancu - Ana Pauker a zilelor noastre.
    Oul Ursu - Un prezervativ abia folosit!
    Orban - jeg!
    Tatulici - nenorocit de comunist.
    Nistorescu - criminalul moralizator....
    Marele sindicalist - spalatura de om!
  • +6 (6 voturi)    
    legea antitrust (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:00)

    xian [utilizator]

    intoate tarile cu democratii reale,cumularea atitor mijloace de medi nu ar fi permisa prin lege. niste asa zise ong prodemocratice care ne-au incurcat cu halul de vot uninominal mixt,in loc sa se scuze o dau tare cu prefraudarea.dece domnilor nu ati promovat pana acum legea anti trusu ?cine v-a oprit ? mai ales ca ea zace ca proiect dar nu este lansata ptr.ca au 'obligatii' financiare tocmai fata de acestia. aceasta este mai mult decat o prefrauda o ttrraaddaarreeeee a interesului national,un fel de terorism media sustinut
  • +7 (7 voturi)    
    NONO (Joi, 12 noiembrie 2009, 14:05)

    NIENETE [anonim]

    Noi vrem respect:))))))))))))))))))!!!
  • -4 (6 voturi)    
    o opinie (Joi, 12 noiembrie 2009, 15:30)

    GELU [anonim]

    pana acum vreo 2 ani,poate chiar mai putin,realitatea tv era pe bunul plac al carmaciului,cum nu mai e,a devenit o problema.voi chiar nu v-ati saturat de el,de blaga,videanu,udrea,flutur,stolojan,berceanu,boureanu,ridzi?????sa nu mai zic pogea,stoica,bocetc?????nu vedeti ca ne aduc la sapa de lemn.sper sa cada aceasta clica de banditi.sa le fie rusine.
    • +2 (4 voturi)    
      NU (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:10)

      alinc07 [utilizator] i-a raspuns lui GELU

      Nu, stimate tovarash, ne-am saturat de minciuni.
      Pe care le toarna presa lui SOV si Felix.
      Oricine e impotriva Antenelor, e cu noi !
  • +3 (3 voturi)    
    realitatea si antenele (Joi, 12 noiembrie 2009, 15:49)

    mircea [anonim]

    Posturile de televiziune Realitatea si Antena 1,2,3 isi bat joc de romani pe banii lor.Au ce au cu Basescu,il inprosca cu noroi,dar uita ca Basescu a fost votat de romani(si nu numai odata).Pe ei cine ia votat?Voi porni o campanie prin care romanii sa poata sa-si aleaga de la operatorul de cablu,ce post tv vor,si sa plateasca pentru cate posturi tv vor sa vizioneze.Sa-i vad atunci pe cei de la realitatea si antene cine le mai da publiciate si de unde mai iau lefuri.E bataie de joc ce fac.Noi platim si ei ne injura.
  • +1 (1 vot)    
    scandal Trustul Gazeta (Joi, 12 noiembrie 2009, 16:33)

    gazetarul [anonim]

    Cata nesimtire...isi mai aminteste cine cum vuiau televiziunile,orele de stiri si emisiuni pe tema scandalului din Trustul Gazeta....care de fapt a fost o marsava inscenare care a dus la defaimarea TRUSTULUI chiar daca dupa s-a dovedit ca a fost vb despre inscenari puse la punct de procurori si politisti corupti...i-au improscat cu noroi pe la stiri..si ctp s-a dezis de ei...insa dupa ce s-a dovedit ca nu erau vinovati...nimeni nimic pt. a regla..sau macar incerca sa stearga noroiul improscat in campania anti-TRUST GAZETA...si nemernicii astia..cu acte in regula nimeni nimic...RUSINE ROMANIA
  • +3 (3 voturi)    
    Scandal (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:35)

    iuliana [anonim]

    Realitatea are ceva contra lui Basescu, nu poti sa vezi o emisiune in care sa nu fie scandat Basescu, nu au putin respect in ei,.Sa nu mai vorbim de antena 1, 2, 3...Lasa de dorit tot ce se intampla pe posturile astea.
  • +3 (3 voturi)    
    formatorii de opinie (Joi, 12 noiembrie 2009, 19:43)

    Cranberries [anonim]

    si cand te gandesti ca asta e presa...acesti oameni incearca sa manipuleze gandurile oamenilor, de parca noi am fi niste prosti! ma simt jignita! am auzit clar dovada unor mizerii , iar posturi ca antena 3 sau realitatea invita la emisiuni protagonistii lasandu-i sa se scuze..sa se scuze e mult spus, ca nu am auzit acest cuvant, din contra, mai au si nesimtirea de a cauta vinovatii mizeriei pe care au facut-o!! extraordinar! acesti oameni nici nu mai au ce cauta in mass media!!
  • 0 (0 voturi)    
    1,2,3 - deschid ochii mei (Joi, 12 noiembrie 2009, 22:13)

    Anti-Trust [anonim]

    Pentru echilibru trebuie urgent acordate frecvente de emisie posturilor Realitatea 1, Realitatea 2 si Realitatea 3. Deasemenea, pentru recuperarea handicapului fata de cele 3 Antene... ar fi bun si un program Supra-Realitatea TV. Toate celelalte programe trebuie urgent eliminate din grilele de programe ale romanilor. Era sa uit: lasati in grila si Animal Planet, pentru cei care n-au prea mult timp sa stea in fata televizorului si vor sa vada doar o sinteza a principalelor stiri.
  • 0 (0 voturi)    
    desteapta-te romane - nu te mai lasa manipulat (Vineri, 13 noiembrie 2009, 9:24)

    mony1326 [anonim]

    E uimitor cum presa din ziua de azi manipuleaza oamenii. Trebuie sa recunosc ca si pe mine au reusit sa ma pacaleasca un timp, cand inca mai urmaream emisiunile de la antena 3, - sinteza zilei, badea , sau irealiatea tv- dar pana la urma am deschis ochii - pentru ca era evident ca numele basescu ii obseda pe toti , nici unul nu avea alt subiect de discutie in talk-show -ri , iar de la PDL , mai ales la antena 3 de obicei nu era invitat nimeni.
    In nici o campanie electorala pana acum nu am mai vazut atata manipulare la televizor pe posturi de stiri - sa va fie rusine!!! - nici nu meritati sa fiti romani - pentru ca nu va pare rau de tara asta - mai ales celor de la PSD care au dat public minciuni de genul ca presedintele cu fratele sau fac trafic de arme - stire care a ajuns in toata presa internationala si a-ti facut tara de rasul lumii
  • 0 (0 voturi)    
    presa si TV (Vineri, 13 noiembrie 2009, 16:42)

    Maria Balazs [anonim]

    `mai baieti, realitatea si antena fac o campanie de denigrare a romaniei. daca ii ascukti o ora iti lasa impresia ca e sfirsitul lumii. eu de 2 saptamini nu_i mai ascult ,schimb canalul in fond ar trebui sa le multumim caci au contribuit la desteptarea multor romani, i_au facut un mare bine dlui basescu caci il vor vota chiar si cei care nu si doreau acest lucru. mult succces traian basescu. cun stima din italiat
  • 0 (0 voturi)    
    adrian ursu,oana stancu.....rusine!!!!! (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 12:40)

    liuba [anonim]

    niste lingai care-mi provoaca scarba...


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by